Češi? Nejhorší evropský tým na turnaji, shodují se ve světě. Douděra terčem kritiky

Po 20 letech zažili Češi euforii z účasti na mistrovství světa. Předváděné výkony ale byly studenou sprchou, vedle ostudy z posledního místa ve hratelné skupině musí český výběr skousnout i kritiku expertů i fanoušků z celého světa. Mnozí označili tým se lvíčkem na hrudi za jeden z nejhorších na celém turnaji, v osudném duelu s Mexikem (0:3) na sebe upoutal nešťastným způsobem pozornost David Douděra (28). Fanoušky West Hamu pak zlomilo vážně se jevící zranění Tomáše Součka (31).
Před začátkem šampionátu se spousta fanoušků zarazila nad papírově nedostačující kvalitou některých fotbalových trpaslíků z různých koutů světa, kteří se probojovali na mistrovství světa. Argument, že by víc místenek mělo náležet týmům z Evropy, které by pozdvihly úroveň turnaje, dostal trhlinu při pohledu na výkony Čechů.
Jediný získaný bod, skóre 2:6 a poslední místo ve hratelné skupině. Sympatie Česko nezískalo ani předvedenou hrou. Neustálé výrazné obměny sestav, účelové taktiky s dlouhými balony na vysoké hráče, nedostačující fotbalovost...
How the Community Rates the World Cup 2026 So Far ????
— Series Graph (@seriesgraph) June 25, 2026
S3E1: Group C: Scotland vs. Brazil
S3E2: Group C: Morocco vs. Haiti
S3E3: Group B: Switzerland vs. Canada
S3E4: Group B: Bosnia and Herzegovina vs. Qatar
S3E5: Group A: Czech Republic vs. Mexico
S3E6: Group A: South Africa vs.... pic.twitter.com/LerEY61neh
Fanoušci hodnotí jednotlivé zápasy na MS jako díly seriálu. Duely Čechů s Jižní Koreou a Mexikem se držely kolem průměrného ohodnocení, atraktivitu ovšem pro neutrální diváky obstarával v obou případech převážně soupeř, který také nakonec vyhrál. Remízový duel s Jihoafrickou republikou (1:1), kde se očekávalo, že otěže převezmou Češi, byl podle tohoto ratingu zatím čtvrtým nejnudnějším na turnaji.
Čerstvá porážka s Mexikem poukázala na řadu nedostatků týmu s lvíčkem na hrudi, které neutekly ani fotbalovým nadšencům v zahraničí.
Douděra terčem tvrdé kritiky
Po prohře 0:3 s Mexikem zaujal fanoušky ze zahraničí především výkon Douděry. Kvůli zranění Davida Juráska nastoupil zleva, týmu měl pomoci svou rychlostí a aktivitou směrem dopředu. V ofenzivě skutečně aktivní byl. Vyslal nejvíce střel ze všech hráčů na place (4), většina pokusů ale přišla z velké dálky a nebyla skutečnou hrozbou.
Docela zaujal pic.twitter.com/61xRsdoz9u
— Destralux (@destralux) June 25, 2026
"Douděra by mohl být tím nejhorším hráčem, kterého jsem v životě viděl," zaznělo od několika uživatelů na sociální síti X. Bohužel pro český výběr se obránce Slavie nezaskvěl ani při druhé inkasované brance, kdy si nerozuměl se zbytkem rovněž nejisté defenzivní linie a nepřebral prchajícího soupeře.
Ačkoliv sedmadvacetiletý wingbek zažil lepší zápasy, pozornost zahraničních fanoušků se směřovala především na celkový herní projev Čechů.
"Češi jsou nejhorší tým z Evropy na tomto mistrovství. Překonali dokonce Skoty," shodly se tisíce pozorovatelů na sociálních sítích. Skotsko drží alespoň teoretickou šanci na postup ze třetího místa, na úvod šampionátu si totiž poradilo s Haiti.
Czechia are the worst european team at the competition imo
— ???????????????? (@coupedumonde07) June 18, 2026
Česká reprezentace svého outsidera skupiny týden zpátky nepřemohla, renomovaný web The Athletic měl ohledně předvedené hry rázný názor. "Ve čtvrtek v Atlantě byl svět svědkem nejhoršího fotbalového zápasu tohoto mistrovství světa. Gól České republiky hned na úvod přiměl všechny k domněnce, že utkání bude gólovou přehlídkou."
Tentýž web následně poukázal na nejistotu v defenzivě Čechů proti Mexiku. "Už teď panuje nejistota ohledně toho, jak systém funguje v obraně. Levý bek Douděra hodně křičí a ukazuje prstem," neuniklo v první půli sportovnímu novináři Jacku Langovi.
Vstup do druhé půle jako z hororu... Češi prohrávají s Mexikem už o dvě branky.
— Nova Sport (@novasport_cz) June 25, 2026
Sledujte #FIFAWorldCup na Nova Action a Oneplay. ????#NovaSport | #NovaAction pic.twitter.com/cLwOviV4JB
Podle analytika televizní stanice ESPN Herculese Gomeze pak hlavní roli při výběru základní jedenáctky Mexičanů hrála jejich fyzická vybavenost, která byla ve výrazném kontrastu oproti českému výběru.
"Záměrem bylo vyztužit obrannou linii pomocí urostlých hráčů. Mexičtí fotbalisté šli do zápasu s cílem bránit, absorbovat tlak, využít prostředí ve svůj prospěch a ve druhém poločase prostě počkat, až soupeř fyzicky odejde," vysvětluje bývalý fotbalista na svém YouTube kanále.
"Fyzicky byli Češi naprosto rozložení, bylo to strašné. Po 55. nebo 60. minutě už vůbec nenapadali a nevytvářeli si šance," nešetřil Gómez kritikou. "Tohle byl tým, který potřeboval vyhrát, šlo jim o přežití na mistrovství světa, a přesto byli naprosto neškodní."
Czech on them:
— Hater Central (@TheHateCentral) June 25, 2026
0 Goals
0 Big Chances
3 Goals Conceded
1 Shot on Goal pic.twitter.com/LKuxrmdF2v
Fanoušky West Hamu ničí zranění Součka
Zatímco sladkou tečkou pro Mexičany bylo v závěru nasazení žolíka Guillerma Ochoy, jenž se stal po boku Cristiana Ronalda s Lionelem Messim rekordmanem díky startu již na šestém šampionátu, české fanoušky definitivně srazilo zranění Tomáše Součka, které se zdálo být vážnějšího rázu.
Nešťastné došlápnutí atakujícího záložníka právě proti brankářské legendě vyústilo v opuštění hřiště na nosítkách, což zasáhlo i příznivce West Hamu, kteří budou doufat v návrat jejich týmu zpět do Premier League. "Posíláme Tomovi lásku," zveřejnil největší fanouškovský účet Hammers na sociální síti X.
West Ham midfielder Tomas Soucek was taken off on a stretcher during Czech Republic's World Cup match against Mexico.
— Central (@WestHam_Central) June 25, 2026
It doesn't look good at all.
Sending love to Tom ❤️ pic.twitter.com/HEMPh5tEkd
Nezbývá než doufat, že si český fotbal musel sáhnout na úplné dno, aby se mohl odrazit...
Související články














Komentáře (275)
Přidat komentářZase jsme vyjímeční! Celej svět zase čumí, co my Češi dovedeme
Spíš co nedovedeme...
Český národ je prosíravý.
Neříkala něco takového už Helenka Růžičková ve Slunce seno? A měla pravdu
Naprostý souhlas. Je to jednoduše obrovská ostuda. Kdybychom prohráli všechny tři zápasy a u toho se prezentovali pěkným fotbalem a ukázali snahu, neřekl bych ani popel. Ale tohle? Ta hra byla reálně horší, než na Euru pod Haškem, a to už je hodně ostudná laťka. Je mi ze stavu českého fotbalu smutno.
První poločas byl v rámci možností ok, ale ten druhý byl taky děsivá katastrofa.
tenhle argument, že klidně ocením prohru po dobrých výkonech, čtu často (a myslím to obecně a ne u nároďáku), ale reálně většina lidí po prohře automaticky píčuje a výkon je nikdy nezajímá
Já mluvím čistě za sebe, já to ocenit dokážu. Netvrdím, že to tak mají všichni.
To si nemyslím teda. Resp. je to ovlivněno... pokud bude výsledek dobrej a hra špatná, tak se to snáže přejde to samozřejmě jo, ale taky se to vytkne i. Pokud bude výsledek špatnej a hra dobrá, tak je se to ocení (minimálně v lize máme jeden klub, který je tím znám... naše slavné prohry) To samé když do toho budu motat hokej (jako názorná ukázka hodně široké veřejnosti)... olympiadá ve skupině hnus, pak dobrá hra čtvrtfinále a docela rozdíl v hodnoceních. Jako jo jasný, že by to nebylo bez kritiky, najde se ...protože jinak by se vyhrálo že jo, takže nějaké chyby by tam byly ...ono taky není zase tak časté, že po super výkonech jen prohráváš že jo
Presne
Ja teda kdyz cumim na MS tak neresim kdo vyhraje nebo prohraje, ale vsichni chteji nejak hrat a clovek toho nelituje ze na to kouka.
Naopak nasi uz tim rozestavenim hrat nechteji, a s JAR branili 90 min 1:0... to nedava vubec smysl, proc by se na to utrpeni mel vubec clovek divat? Mysli si Koubek ze postupem do 1/16 by ohromil verejnost? Ze si nekdo v zahranici rekne
'Jo Cesi Ti zvladli ubetonovat 1:0 s JARem a pak prohrali jen 0:2. s Belgii, to jsou borci, daleko lepsi nez kdyby vypadli ve skupine, pojdme odtamtud koupit nejaky talent'
Nebo tak neco? Vubec nechapu ten smysl proc tak hrat s takovym souperem na urovni Hradce.
Ohromil. Naposled jsme postoupili ze skupiny na MS v 90. To by byly titulky.
Jenom evropský? Tak to ještě není tak hrozné.
Cabo Verde vynikající
Tvrdik s Trpisem uz mu chystaj smlouvu na 10 let za kvalitni výkon na MS
Jako jestli chcou být konkurenceschopnejsi v LM tak s Douderou a Chorým se musí zbavit i Chytila s Provodem. Fakt to nejsou hráči kteří by se mohli měřit s nejlepšími
Provod je skvělej, nechápu ten hejt
Skvělej
v chození po hřišti a dřeváctví no, to nemá konkurenci. Přitom ve Slavii mu jde hrát fotbal
To, že ho Koubek a spol neumí využít v repre není jeho problém. Sám píšeš, že ve Slavii mu jde hrát fotbal. Dlouhodobě top3 hráč nejlepšího klubu v ČR.
A co mě překvapilo nejvíc, tak úplná neschopnost vytěžit Šulce. V Plzni si s Koubkem posílali pusinky a v repre jenom gól proti Dánsku.
Ano, s tou poslední větou souhlasím, dlouhodobě je ve slavii nejlepší. Ale to je od toho byt skvelej porad zatraceně daleko
mate směšný standardy posledni leta.
Provod je dlouhodobě neprosto tragickej. K tomu je navíc extrémní nesympatak
To, že ho Koubek a spol neumí využít v repre není jeho problém. Sám píšeš, že ve Slavii mu jde hrát fotbal. Dlouhodobě top3 hráč nejlepšího klubu v ČR.
nabízí se otázka, koho vlastně Koubek uměl využít
Nedvěda s Grygerou
a Rezka se Suchopárkem
Nick
Dik
Možná tak ve Slavii.
Provod je skvělej v rámci naší ligy. V mezinárodním porovnání je to maximálně průměrný hráč.
to taky....ale i ve slavii kolem nej behaji sami cerny kluci...nehlede na to,ze od kvality tam vzdy byl nekdo jiny...stanciu, oscar, zaferis...atd
tady kolem něho taky mohl běhat Černý kluk, ale dědula ho nevzal
tuhle sezonu? obecně souhlas, ale letos v pohárech proti dobrým týmům imo už nepřinášel tu nadstavbu z minulých let
Co ze je provod? Proti duklám a baníkům mozna, no.
Včera udělal několik rohů ze kterých nic nebylo nakonec a to je jeho nejlepší výkon, ve Slavii umí zahrát jenom v lize v pohárech už je to stejná bída jako v repre
Provoda mám rád, ale spolu s Kovářem a Schickem je pro mě největším zklamáním na MS. Neukázal vůbec nic.
Mně toho Douděry bylo nejdřív líto, ale ten Tvrdík měl asi pravdu, i když to říkám nerad.
Cože?
Byl skvělé tak sezonu, dvě, než se zranil. A než ho začal trpiš cpát na kraje
Koukám samej odborník tady
Je to tak. Provod je pro dnešní fotbal finished. Stejně jako Timmy
Mozna nastal cas, kdy budeme mit problem se dostavat i na Euro.
Tak tam vždycky strašně záleží na losu. Reálně rozhodnou dva zápasy s týmem ze 3. koše, případně baráž. Můžeš mít ze 3. koše Černou Horu, nebo můžeš mít Slováky no.
A kterej z těch dvou má být ten silnější?
Rozhodně Slováci, ČH jsme přejeli
Bohužel to tak vypadá a nejhorší doba bude až nás budou porážet i Slováci
Klid my sme natom ešte horšie
nie sme, Vlado si to vyskladá na svoj obraz, bože zase ten slovenský nevďak
zväz je v prdeli, ale repre ešte nie. Len SFZ ako organizácia je hanbou republiky
To už tady bylo
Tak toho sa vôbec báť nemusíš.
s Weissom to bude suboj kriplov
Čo ja viem, medzi rokmi 2015-2018 sme za mňa boli lepší. Lobotka, Kucka, Hamsik bola veľmi kvalitná záloha, Weiss a Mak bol extremne šikovné krídla, stopéri Durica, Skrtel, Skriniar, na bekoch Pekarik z Bundeslugy a Hubocan z Marseille...
Hrali sme vtedy dobre za mňa, veľmi dobre.
Co já vím tak jsme vás v těch letech 2x porazili I s tou vaší slavnou generací která na papíře byla lepší ale na hřišti se z ČR klasicky posrala.
Vyhrali sme tam jeden priateľský zápas v Žiline
Potom sme boli proti sebe v lige národov - tam už ten tím bol pomaly na ústupe a tesne pred odchodom Kozaka (jeden zápas tuším trénoval on, druhý už Hapal). Takže o nejakom klasickom posrani by som nehovoril, vy ste vtedy akurát priniesli Silhaveho pod ktorým to za mňa celkom slapalo, naproti tomu pre Slovensko to bol presne ten moment keď bol úpadok už rozbehnutý.
Ten vrchol bol nejaké obdobie predtým - keď sme hrali otvorený a vyrovnaný futbal s Anglickom a kvaldu na MS sme si prehrali tým, že sme na jej začiatku prehrali so slovincami kde Kozak skúšal nejakú betonarsku kokotinu na 3 stopérov ktorú sme potom už nikdy nehrali (v odvete sme už hrali futbal a mali prevahu) no a potom prehrou so skotmi, kde si Robo Mak už so žltou kartou skočil rybičku vo vápne v 20. Minúte a dostal redku (
)
Úprimne, ja mám nejakú porovnávacku s cechmi v pecku, pre mňa to je tím ako každý iný a aj tie reči o posrani sa pred cechmi mi prídu hlúpe, v hokeji majú česi dlhodobo väčšiu kvalitu, tam sú tie prehry logické a vo futbale sa stretneme raz za uhorský rok.
Len keď už teda píšeš ake by bolo strašné keby vás porazaju Slováci, tak som si spomenul na obdobie keď sme mali lepší káder aj herný prejav - skvelá záloha, skvelí stopéri, Pekarik na kraji a do toho na krídlach hráči ktorí kvôli hlave neurobili v kluboch veľku kariéru, ale v repre ten talent ktorý mali obrovský predať vedeli (Weiss, mak...) A toto doplnené hráčmi, ktorí síce top neboli, ale do toho systémy zapadli skvele (Nemec bol v repre absolútne zviera)...niekto by spomenul kvalifikáciu na ms 2010 a potom tie MS samotné - ale za mňa sme v tej kvalifikácii na MS do Ruska boli asi najlepší v histórii. Z druhého miesta sme tam nepostúpili do baráže kvôli tabuľke 2. tímov a kvôli tomu, že sme si taktikou/hlupostou presustrovali 2 zápasy.
Na dvě poslední Eura nám výrazně pomohl los. Jednou se to otočí.
Třeba jo. To se mění rychle. Byly 3 Eura s 24 týmy a na prvním nehráli Dánové a Nizozemci. Ani na jednom z těch 3 nehrálo Norsko.
Který odborný web má podle vás nejlépe nastavené známkování hráčů?
To na livesportu je vo hovně.
Douděra za nějvětšího klauna, přecejenom se nějaké pozitivum našlo
za trest nedá rozhovor světovým médiím
Kripl jeden, neměl tam co dělat...koubka jsem do repre pro baráž chtěl, doufaje že na MS bude něco hrát a ne zas toho zanďoura. Nominace dvou šašků ze slavie byla začátkem konce
Ale cíl byl splněn, dostali se tam a užili si to, heč..
Skoti meli alespon top fanousky, kteri delali bozi atmosferu. Takze furt lepsi dojem nez my
A hlavně vyhráli aspoň jeden zápas
To jsou jinak podobný zoufalci jako my no
hlavne na tom baseballu top
Je to tam.
V hystoricky najslabšej skupine na MS skoncit takto je jednoducho blamáž.. da sa to pochopiť lebo ten postup bola tiez jedna obrovská náhoda... asi každý tim v tej európskej časti baráže by tam zahral lepsie, alebo aj taky Maďari by v tej skupine odohrali oveľa lepšie zápasy a to v tej baráži ani nehrali... skoda pre MS..
Nebud hystorickej
Maďaři rupli s Kosovem
Douděra předvedl snad nejhorší individuální výkon jakéhokoliv hráče, co jsem kdy viděl.
Ale teda dělat článek z pár komentů na X mi přijde jako nejhorší výkon novináře, co jsem kdy viděl.
Dělat článek z pár komentů na X mi už bohužel přijde jako běžná věc. Třeba web Ruik tím byl vyhlášený.
Vždyť je to tady standard. V drtivé většině případů, když omylem kliknu na článek místo diskuze, tak při scrollování přes článek je tam trocha textu a hodně chujovin z x apod.
Tak tady pisu beztak ti isti ludia
já se snad na ten zápas podívám jen kvůli douderovi
Rovnou z toho udělej sestřih, to bude naše druhé nejlepší video na yt po Svartovi.
A hodit k tomu jako podkres tu cirkusovou melodii.
Vzhledem k tomu, že to je na nejlepším MS, jak po finále prohlásí Infantino, je to smutné.
Na nejlepším MS v nejlepší zemi s nejlepším prezidentem, který před finále kromě originálu trofeje pro mistry světa také znovu obdrží Cenu FIFA za mír, protože ani v 2. ročníku existence ocenění se nenašel lepší kandidát.
Někdo snad čekal něco jiného?
Nedved
Doudera byl včera do očí bijící ostuda a lidi podle mě nechápou jak někdo takový se fotbalem může živit! Koubek že ho nechal celý zápas na place je druhá taková ostuda a když nemá oči tak nemůže trénovat už!
Přesně, o poločase měl jít dolů. 3 pokusy z kilometru a pak šílený nákop za obranu, který ohrozil sběrače míčů... Nejlepší na to m byl Bosák: "co na tohle říct?"
Co na to říct? David Douděra.
Jelikož jsem na ty naše dva noční zápasy koukal z anglického záznamu, tak jsem taky musel strpět tu kritiku ze strany jejich komentátorů během zápasu, a pak expertů ve studiu. V podstatě stejné poznámky jako u nás doma - jsme nefotbaloví, předvídatelní, divné volby sestavy a taktiky, zastaralý projev, bez nápadu a energie.
Teďka s Mexikem to korunoval bývalý Liverpoolský Danny Murphy, když říkal, že nechápe, jak se ze země Bergera, Šmicera, Baroše (+ říkal Nedvěda, když byl v záběru) stanou takový antifotbalisti, a pak nahlas přemýšlel, jestli to je úmyslný vývoj, a kdo je za to zodpovědný. Pak zmiňovali Schicka, Šulce, Coufala a Krejčího s tím, že nechápou, proč se kolem takových plejerů vytváří nefotbalová taktika, čímž je zabíjí. No neposlouchalo se to dobře
Danny Murphy
Dobře to řekl. Perfektní. To je přesně ono. Takže s tím zase nic neuděláme
Mnohem lepší je ty nejlepší fotbalisty posadit na lavičku. Bezpečněji jsme to provedli už jen s Černým, který radši nejel vůbec
To je stejné jako v hokeji - ta jedna nebo dvě generace měly technicky něco navíc, ale taky si hrozně přidávali a měli obrovský hlad po úspěchu, ti kluci neměli v 15 sen hrát v lize, chtěli vyhrát ligu mistrů a šli by přes mrtvoly.
Tady ty kluky najdeš tam, kde je postavíš.
Protože dnes každému dají řachu na platech. Tak není potřeba jít ven nebo se zlepšovat, makat. Takový je trend no. Dej mi peníze, za nic.
Holt už jsme dost bohatí, aby nebyl pro běžné lidi sport cestou z chudoby, ale ještě ne tak bohatí, abychom tu měli přistěhovalecká ghetta, kde už zase bude sport cestou ven z chudoby. Ale časem se to otočí a třeba nás v budoucnu nějaký Abdul Novák a František Mensah potahají
tohle by souhlasilo, pokud by se to delo napric fotbalem, ale nedeje se tak. Copak norum, danum, zapadni evrope chybi hlad po uspechu?
Vsak myslim u nas.
Protože od Brucknera a jeho občasných míčů na Kollera se z toho u nás udělalo dogma. Každý chtěl mít svého Kollera a překopával se střed hřiště. Trénovalo se to i u mladých. Teď si mladší pod 33 let ani nedokážou představit, že nakopávačka nebyl náš styl ani když jsme byli špatní nehráli jsme jak ortodoxní Angličani z 70.let.Bruckner tak samozřejmě taky nehrál, ale vžilo se to do ligy( ročníky 08-09 a 09-10 se hrál v lize fotbal na blití), do mládeže a často i do reprezentace.
Nejhorší je nakonec pro člověka, kterej fotbal miluje, poslouchat ty kecy od širší veřejnosti, lidí, co se koukali jenom na nás, jakej je ten fotbal vlastně hroznej, a někoho přesvědčovat, že je jenom v našem podání. Prostě skvělá reklama
Myslíš, že širší veřejnost vstávala ve tři ráno?
Koukali na JAR a případně záznamy?
Někteří několikrát
myslíš, že to, že to neviděli, jim to zabrání říkat ten nazor?
(plot twist já to taky ještě neviděl a mám jasno
)
Douděru tam nechával asi proto, aby mohl říct, že jsme měli hodně střel, protože jinak nevím.
nebo měl ocas vsazeno na počet střel, něco takového jako ten nákop z půlky jsem na repre úrovni ještě neviděl...vlastně možná ani na ligové
Všechno tohle jsem přesně očekával a neměl žádné pochybnosti o ničem dobrém v českém fotbale.
Takze pohoda.
Jedeme dál - Brazil
no pozor, v prvním kole playoff to vypadá na Japonsko nebo Nizozemí
Klid. Klid. Oranjes nebudou chtít na Selecao ( Win s Tuniskem ) a půjdeme na Švédy nebo Harakiiri team. Pohoda
S Japonskem padnou
banzaii
Tvrdík věděl.
Jediné pozitivum je, že už takovou hrůzu na turnaji neuvidíme...
Ten odkop Holeše u druhého gólu, to je prostě do silvestrovské show
Borec za statisíce měsíčně. Masakr.
Jako tam jsou regulérně momenty, který patří pomalu fakt někam do pralesa. Vždyť i ten Šulc vypadal, že má míč na noze tak po pěti letech
je to do silvestra a stejně to nepředčí Douděru u toho gólu, to je na tom ten nejlepší bonus
Jo ten ho nechal úplně běžet volně
Ale Holeš tu komedii jen dokreslil. To celé bylo něco šíleného. Na hráčích ze Slavie se to vůbec nemá stavět, tam je míč zakázané slovo.
Kabaret. To předvádět v nějakém kabaretu, tak mají narváno na týdny dopředu.
Stejně nemají, musí zvát přátele z Polska...
Přesně tak, říkáme to už od Eura 2020
jsem schopný uvěřit, že za to může ta nadmořská výška... když jseš v konstantním kyslíkovém dluhu, nohy tě neposlouchají, (zvlášť když tu techniku nemáš brilantní ani v top podmínkách). Ostuda je zápas v Atlantě a podcenení přípravy pro podmínky v Mexicu (proč příprava na letné a v NY místo např Colorada jako Korea, a proč pak zatavit hráče nějakými heat treninky pár dní před zápasem, kde už se má jenom ladit. )
Největší pozitivum naší účasti na MS jsou ty diskuze jako za dob starého EF
Tak vesměs to máme všichni stejně. Žádné očekávání jsme neměli a teď jsme z toho špatní
. Česká repre spojila eurofotbal
chyběla tomu jen nějaká stupidní červená pro Chorého jako třešnička na dortu
dostal zjavne malo minut, aby sa stihol prejavit
Bylo to herně hodně špatný, to víme všichni ...ale tyhle tweety apod. co jako to má ukázat nebo co ? Že si umí pisálek založit účet na X ?
Náhodou, v angličtině to zní taky dobře: Doudera is the worst player I have ever seen
Mě by zajímalo jak to ne/fungovalo v kabině, když tam máš takové individua Chorého, Douděru a další. Já být v kabině s nimi po těch jejich excesech, tak by jsem se těžko přemlouval, abych se s nimi plácal po ramenou na tréninku a prostě nimi žil. Zajímalo by mě, jak to vidí ostatní hráči např. Shick, protože ten mi přijde otrávenej jak z trenérů, tak ze spoluhráčů... Myslím ,že celková vnitřní chemie tam ani neexistovala, ale je to jen mé domnění
To, že na to zbyl jako trenér dinosaurus Koubek a k sobě jako vrchol všeho Suchopčeka to je smutná realita českého fotbalu, který je totálně v hovnech a jen čekám, kdy někdo z hráčů naplno otevře hubu co, proč , kdo a jak
nikdo samozřejmě nevíme jak je to teď, ale obecně bych teda spíš řekl, že tím jak fotbalisti žijou ve své bublině, znají se mezi sebou od mládí a všichni jsou to zhruba podobní jaderní inženýři, tak mají trochu posunuté, co je exces a co ne a berou ty píčoviny, co někteří z nich předvádí víc v pohodě než fanoušci a veřejnost
Tvé domnění bude téměř jistě pravdivé.
vždyt říkali, že tým má v sobě oheŇ a duši
celej svět se bude divit, co my Češi jsme zač, my už se neztratíme
Já bych se vysral na nějakou zásadu "musí to zůstat v kabině" a prostě jako hráč s tím vyšel ven, co se tam reálně dělo a co jim Koubek ordinoval. Tohle musí na světlo a ne se vzájemně alibisticky krýt.
Rákosníček je zvědavěj nějak
Radši snad ne...
V Čechách nic v kabině nezůstane........Otázka času.
jn... vždyť od začátku baráže víme přesnou sestavu den před každým zápasem
Toho se možná dočkáme od někoho, kdo s repre sekne.
A proč? Co když bylo všechno v pohodě a nic zvláštního se nedělo?
Vacek to brzy řekne, o to bych se nebál.
Je smutný, že jasný poslední místo s jedním bodem bude ten nejmenší problém celé reprezentace. Za mě je to:
Výsledky na turnaji > účast Douděry na turnaji > předváděná hra > účast Chorého na turnaji > nesoudné a nestoudné kecy a lži Koubka během celého turnaje
Píšu během celého turnaje, ale myslím i před jeho startem, tedy včetně komentářů o Chorém a Douděrovi.
bez srandy by som na vasom mieste skusil pustit k tomu calzonu. ten kader mi pride taky dost o nicom, ale mozno by tomu dal nejaku novu myslienku.
Většina našich reprezentantů nezvládá češtinu a ještě aby se učili italsky.
Strasnu picu ste hrali susedia…a teraz Vam zlepsim naladu, aby ste mohli do mna ist s hlaskami typu: “…alespon jsme tam byly…”
Díky za analýzu, my to bez tebe nevěděli
Tam nie je co analyzovat bratku
Davide Douděro, prosím táhni do prdele. Prošel sis osobním peklem, překonal si ošklivé věci v životě, za to seš borec, ale prosím uživej si života a vypadni z fotbalu. Seš totální lopata, lobotom a nekopa, z kterého si dělá prdel celý svět. Nevím, jestli sis z toho včera dělal prdel, nebo ti to bylo jedno, ale tvoje nesmyslné nákopy a střely do 43 řady byla opravdu ostudou, kterou si bohužel neudělal jenom sám sobě - což by mi bylo jedno, ale celému našemu národu. Takže neděkujeme za nic a opovaž se na sebe někdy ještě vzít repre dres.. Tohle byl flusanece všem fanouškům, malým dětem a všem , kdo měl smůlu tě včera sledovat....
A pane Koubku, děkujeme za dvě náhodné baráže a prosím taky táhněte do prdele si užívat zaslouženého důchodu. Vaše lživá vyjádření jsou dalším flusancem do xichtu úplně všem. Ostuda, každý váš rozhovor snůška hoven, lží a výmyslů.V takové společnosti určitě nechceme žít.
Děkujeme, běžte do hajzlu.
Kde to mám podepsat?
upřímně - ani ten Kovář mě nějak nepřesvědčuje...
Kovář je otřes, i když za ty penalty si to místo asi i zasloužil.. ale vždyť on i v Eindhovenu, který vyhrál ligu o 20 bodů dostal 62 gólů v sezoně
to je kua hodně
To je hrozný průměrák. Co dělá v PSG je mi záhadou. Kinský/Horníček už ho snad do kasy nepustí.
PSV
tam proste hrajou hura fotbal a vyuzivaj naprosto toho ze je hodne slusny v rozehravce od brany.. kdyz dva goly dostane tak oni jich daj pet, tak je to moc nesere
v nasi lopatacky repre taktice by asi bylo lepsi kdyby chytal nekdo lepsi na care..
Horníček jasná jednička na několik let dopředu. Měl chytat už dneska.
To spíš Kinsky jestli bude jedničkou v Tottenhamu
Nejlepší z nich mi teda přijde Vítek stejně.
Jasná jednička byl taky loni na ME jednadvacítek, kdy ten tým vyloženě potopil. Potenciál má velkej, ale fascinuje mě, jak je každou chvíli jasná jednička někdo jinej. Za sebe doufám, že se do brány dostane Tonda.
je fakt, že na golmanech máme největší přetlak - Staněk, Jaroš (ten ale v Ajaxu slabé), Kynský, Kovář, Horníček, Vítek (ten by se mi líbil). A pravý bek? Zuf a Douděra, který tam objektivně ani nemá co dělat. Kdyby hrál na 4 beky bez winbeků, myslím, že by se na kraji dal využít i třeba Vitík. vzhledem k rotaci v záloze, klidně dát Krejčího na 6ku...
Lissah není špatnej RB.
Hornicek mel dostat urcite jeden zapas
vzdycky sem se ho zastaval, ale uz toho je fakt moc a chytat by nemel
vtipný je jak Koubek a spol řikaj, že no měli jsme porazit JAR, ale ikdyby jsme ubránili výhru proti JAR tak jsme stejně poslední o skóre
byla by to jiná situace, oba dnešní zápasy by mohly, a pravděpodobně vypadaly úplně jinak
Spíš ne, protože bychom včera víc bránili a dostali třeba jen 0:1
Vtipný je, jak je po JAR pochválí a po Mexiku použije kartu "měli jsme je porazit"
Karma za nominaci Choryho si vybrala dan rychle a peclive. Slysel jsem, ze Doudera zustava v USA, nebot o nej projevilo zajem nekolik NFL tymu (zapas jsem pochopitelne nevidel jako bojkot za nominaci chorych dementu).
Pravda je, že pokud by k té vzdálenosti dokázal přidat i lepší míření, tak by z něj mohl být schopný kicker
vyzeralo to skor na slusne punty
Ani náhodou právě, všecko touchbacky nebo netrefení dvacítky. Navíc má úplně blbý hang times
By mě zajímalo, jakej post by mohl hrát
i ti kickeři a punteři musí být zdraví v hlavě a mít nějakou mušku
Hele tip pro content trainee - co takhle si nechat prelozit clanky z cizich deniku a webovek, kde ty clanky opravdu pisou, misto toho, ze sem nahazis nahodny tweety nahodnejch lidi na vole twitteru? takovej "clanek" je pak faaaaot o nicem.
Ty clanky ti normalne prelozi AI, jen nezapomen uvest zdroj.
Ja cakam kedy zacbu davat bany za to ze tu tych pisalkov kritizujeme
A bude nějakej renomovanej fotbalovej server řešit konečně to, že Mexičani za náma nepřijeli do Dallasu nebo bude ticho po pěšině?
Tohle je strašná ostuda, že to dědour vůbec vyslovil
A Z Červ se mi otvírala kudla v kapse, v lize ho tak často nevidim, o to bolestivější je vidět ty jeho šarády v repre
A ten Douděra to dělal snad schválně ne? Počítá s tim že si kariéru zazdil tak si z toho v poslednim velkym zápase dělal prdel
Jakoby... bylo to až neuvěřitelný. U té "střely" v 87. jsem chcípal.
moje oblíbená ta z 68.
Když to spojíš s tím predzapasovým rozhovorem, tak asi jo
Dokázal by s tým kadrom robiť výsledky Bruckner ?
minimalne by nedelal z lidi curaky
Určitě jo, kádr není špatný
Rozhodne bychom nehrali tu tristoperovou sracku a za dva tydny drilu na jeden dva doteky a nejakych trojuhelniku by z nich snad neco vydyndal.
Je tady Boris Ščerbina? Asi už má BAN
Česku vždy fandím (samozrejme ak nehrajú so Slovenskom), ale to čo predviedli je naozaj hanba (ostuda?)
jediné plus že som zabil čas na nočnej
Není zač bro
Česko nachází pořád nové dno a já myslel, že za Haška už prostě to nejde být horší. Ale Koubek ho překonává ještě o parník, protože teď tu bídu viděl celý svět. Možná radši ani to ne, protože ty zápasy nikoho reálně nezajímaly, asi tak jako nás nezajímá zápasy Běloruska nebo Bulharska... hovno a šeď.
Přijde mi, že Česko je aktuálně nejposlednější z posledních na světovém žebříčku, že hůř snad ani nehraje San Marino, protože i ti se snad snaží kombinovat. My do toho jebnem a doufáme, že tam někde vepředu to někdo zachytí a třeba ještě to odhlavičkuje tak, že to náhodou spadne pod nohy našeho hráče. Katastrofen. Nulová ochota riskovat 1 na 1, neschopnost si přihrát, vymyslet kolmou přihrávku, nepřesnost všude, pomalost, neschopnost se orientovat v prostoru... a navíc to ještě vypadalo, že si na hřišti doslova lezou na nervy. Člověk by řekl až skoro hraničící se sabotáží.
A to se ještě najde někdo, kdo kibicoval na Šilhavého, za jehož působení jsme hráli ještě jakž takž atraktivní fotbal. Ke konci už to hodně vázlo, ale furt to bylo mnohem koukatelnější než tento paskvil. Pak přišli tři plešatí kokoti a celé to šlo do sraček.
Pardon dva, Jarolím byl před Šilhavým.
tak jsme si zapřeháněli...
palec nahoru pro pseudoexperty ze zahranici
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele