Kluci si zaslouží respekt, postup je velký úspěch, místo toho ale hledáme negativa, mrzí Morávka

01.04., 18:52
Aktuality
Čeští reprezentanti slaví postup na MS. (© ČTK / Lebeda Pavel)

Dvacet let čekání je pryč. Česko oslavuje obrovský úspěch. Znovu se ukážeme na mistrovství světa. Jsem z toho nadšený. A to i přesto, že jsem v postup moc nevěřil. Kluci ukázali, že fotbal je také o bojovnosti a mentalitě, která dokáže přemoci i kvalitnější soupeře. Více si o tom povíme v novém Prostoru Jana Morávka.

Nebudu lhát. Patřil jsem mezi ty, kteří moc nevěřili v postup přes Irsko a i v případě Dánů jsem si myslel, že nám vystaví stopku. Kvalitních hráčů mají přehršel. O to příjemnější je, že to dopadlo přesně naopak. Pro celý český fotbal je to skvělá zpráva. Věřím, že finanční odměna půjde na správné věci a využijeme to pro náš další rozvoj a do správných investic.

Vnímám, že je to důležitá zpráva i ve chvíli, kdy se v českém fotbale znovu objevují nekalé praktiky, které se v posledních dnech řeší.

A když se podívám třeba na situaci v Itálii, tak je potřeba před českými kluky smeknout. Zaslouží si respekt, co pro naší zemi dokázali. Je to obří úspěch, ze kterého bychom se měli radovat.

I já jsem si však všiml, že místo toho se najdou lidé, kteří už nyní postup zpochybňují a ptají se, co tam Česko s takovým fotbalem bude dělat. Přijde mi to v tuto chvíli absolutně nepatřičné. O tom, co tam budeme chtít hrát a s kým, můžeme debatovat později.

Tohle mi přijde od lidí zbytečné. Tak trochu to ukazuje český charakter. Místo toho, abychom slavili, hned hledáme nějaká negativa. Velkou míru na tom mají i toxické sociální sítě, kde se tyto narativy šíří.

Jsme malý národ, který nemá světové fotbalisty, ale dokázali jsme se semknout a urvat postup. A v takový okamžik by mělo jít vše negativní stranou.

V minulosti jsem býval k českému fotbalu poměrně kritický, ale když jsem sledoval zápas a následné oslavy, i já jsem měl obrovskou radost, že se na MS představíme a budeme si ho moct užít s českou účastí.

Byl jsem nadšený, jak se změnil mentální projev českých hráčů. Najednou i Patrik Schick vypadal mnohem více jako týmový hráč, všichni bojovali za druhého, bylo znát, že tam nechají na hřišti všechno. To mi u reprezentace v minulých měsících trochu scházelo, když nám to nešlo fotbalově.

Miroslav Koubek dokázal probrat hráče a nachystat je do baráže po mentální stránce. To je asi jeden z nejzásadnějších poznatků, které nám tyto dva zápasy nabídly. Můžeme se bavit o taktice a sestavě proti Irsku, ale to už dnes nikoho nepálí. Lidé kolem týmu splnili to, kvůli čemu přicházeli. Klobouk dolů.

Opět jsme navíc prokázali enormní sílu ze standardek. Celkově nám v kvalifikaci výrazně pomáhaly. Máme z nich 50 % vstřelených gólů, což je neuvěřitelné. V době, kdy nabírají na důležitosti, je skvělé, že si nimi umíme pomoci.

Jsou to až neuvěřitelná čísla. Pro Dány, jejichž hráči jsou zvyklí na různé chování v pokutovém území třeba z Premier League, to muselo být až frustrující. Každý aut či rohový kop smrděl nebezpečím. A když tam pak Vladimír Coufal pošle z autu takový šíp, strašně složitě se to brání.

Obzvlášť, když o tom před zápasem varoval trenér Brian Riemer, který si byl české síly ze standardek moc dobře vědom. Odvedli jsme v tomhle obrovskou práci. Není to náhoda. Myslím, že standardkám se u českého týmu věnuje Honza Rezek a tímto bych mu vyjádřil respekt, jak s týmem pracuje.

Bezpochyby budou standardky naší velkou zbraní i v létě na šampionátu. Přidal bych k tomu i brejkové akce, které nám také jdou. Pavel Šulc je v nich ohromně silný. Proti Dánsku nechybělo mnoho, abychom z jedné takové situace přidali druhou branku.

A samostatnou kapitolou jsou penalty. Není jednoduché se na ně koncentrovat a zvládnout je. My to dokázali dvakrát v krátké době. Na Dánech bylo vyloženě znát, že to na ně dolehlo. Jsou to všechno velcí hráči, kteří hrají TOP ligy za velké kluby, ale tady vám to sváže nohy během chvíle a je to složité. Obdivuji i Matěje Kováře, jak se připravil a očividně musel mít Iry i Dány velmi dobře načtené.

Teď už se můžeme orientovat na MS a naše soupeře. Kdybych měl už teď pálit od boku a říct nějakou svou predikci, tak za mě jsou Mexiko a Jižní Korea favorité na postup ze skupiny. A až pak vidím nás a Jihoafrickou republiku.

Korejcům by náš fyzický a soubojový styl nemusel moc sedět. Když se k tomu přidají ty standardky... Je to zápas, kde bychom mohli překvapit. Teď prohráli s Rakouskem 0:1, ale na jejich obranu Rakušané jsou extrémně silní. Viděl jsem je hrát proti Ghaně a tu neskutečným stylem zadupali.

Ale zpátky k soupeřům - bude to pro nás zase nová konfrontace. Je to jedině dobře, že si trochu rozšíříme obzory. Třeba Jihoafričané hráli za posledních pět let s evropským týmem jen jednou. Jsem zvědavý, jak se s nimi poměříme.

Zrovna nedávno jsem je sledoval kvůli několika hráčům. Dá se tam pár jmen najít. Několik kluků hraje v MLS, pár v Evropě a jsou tam hráči z Mamelodi, což je tým, který startoval loni v létě na MS klubů v USA.

Za zmínku stojí určitě Lyle Foster z Burnley, to je výborný útočník. A pak levonohý stoper Mbekezile Mbokazi, který přestoupil z Orlanda do Chicago Fire za nějakých 2,5 milionu eur.

Fyzicky na tom budou výborně. S tím si budeme umět poradit. Bude to zase jiná zkušenost. Ale to není vůbec na škodu. Jsem rád, že nemáme nějakou vyloženou skupinu smrti, ve které bychom byli bez šancí.

Autor: Jan Morávek

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Další úspěch Češek v kvalifikaci MS. Znovu s přehledem smetly Černou Horu
18.04., 19:06
Češky v kvalifikaci neprohrály potřetí v řadě, doma snadno skolily Černou Horu
14.04., 20:39
FAČR zahájí distribuci kódů pro nákup vstupenek na MS. Maximálně 4058 lístků na zápas
09.04., 15:50
Čechy před MS čekají dvě přípravy. Ve hře jsou Chile nebo Guatemala, hlásí Nedvěd
02.04., 15:21
Atmosféra v reprezentaci se za poslední dobu změnila. Udělala se spousta práce, chválí Vaclík
02.04., 10:56
Česko dostalo na MS sídlo poblíž Dallasu, vyrážet k zápasům bude z Mansfieldu
02.04., 08:44
Miroslav Kadlec o MS: Když uplatníme naše silné stránky, můžeme postoupit i ze skupiny
02.04., 08:20
Finanční injekce pro český fotbal. Postup přes Dánsko přinese čtvrt miliardy korun
01.04., 19:10
El Tri, Asijští tygři s legendou Tottenhamu a Bafana Bafana aneb soupeři Česka na MS
01.04., 18:22
Největší katastrofa v historii dánského fotbalu? Riemer by měl skončit, zní z Dánska
01.04., 17:52
Mám za celý fotbal obrovskou radost. Rozhodovala vůle a bojovnost, chválil Trunda
01.04., 15:10
Bylo to neuvěřitelných deset dní. Zaslouženě jsme se dostali na MS, prohlásil Kovář
01.04., 14:10
Česko si postup z baráže vystřílelo ze standardek. Reprezentace vládne Evropě
01.04., 13:44
Šulc po postupu na MS chválil Koubka. Byl to můj nejdůležitější gól v kariéře, hlásí
01.04., 12:50
Měli bychom se Dánům omluvit, vyzval Eriksen. Jaká bude jeho budoucnost v reprezentaci?
01.04., 11:26
Moc fotbaloví jsme nebyli, ale postup je obrovský úspěch. Jsme šťastní, prohlásil Schick
01.04., 10:47
Reakce na postup Česka: Chvála na Šulce a Krejčího, ohlas z Afriky i gratulace od Jágra
01.04., 09:33
Dánský tisk: Poslední měsíce byly pro národní tým katastrofou. Nezasloužíme si být na MS
01.04., 08:59
Koubek bere účast na MS jako životní úspěch. Penalty? Jiný sport. Trpěl jsem jako hráči, řekl
01.04., 08:34
Buenos Dias, my už taky jedem! Tak holt budu nejstarší já, pousmál se dojatý Koubek
01.04., 00:43
Nebyli jsme lepší. Ale měli jsme větší srdce, bojovali a chtěli víc, rozplýval se Krejčí
01.04., 00:26
Češi zase zvládli drama: Standardky (ne)rozhodly, skálopevný kapitán a jistota mezi třemi tyčemi
01.04., 00:13
Česko postupuje po 20 letech na mistrovství světa. Dramatickou přestřelku s Dánskem rozhodly opět penalty
31.03., 23:37
Češi mohou po 20 letech postoupit na mistrovství světa, ve finále baráže se střetnou s Dánskem
30.03., 14:33
Český sen o šampionátu žije. Houževnaté Iry zlomila až penaltová loterie
26.03., 23:51
ŽIVĚ: Česko chce v klíčovém duelu s Irskem udělat krok k postupu na mistrovství světa
25.03., 17:40
Češky byly na úvod kvalifikace blízko výhře. O tu nad Walesem přišly v nastavení druhé půle
03.03., 22:32

Komentáře (85)

Přidat komentář
Y.N.W.A

Přesně!

Reagovat
oli9

https://x.com/Krystof_B/status/2039224261441626473?s=20

Tak repre ceka suoer kalendar zapasu

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Tak to je docela hustý Půlrok jako řemen

Reagovat
smazaný uživatel

Uz tam chybí jen nějaký pratelacek s argentinou/Brazílií

Reagovat
Y.N.W.A

A proč ne osmifinále MS?

Reagovat
smazaný uživatel

Proč ne.. nejakou pripravu ale hrát urcite budeme

Reagovat
Pablos

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
ACSeRw!n

uf

Reagovat
fantomas10

Jsme malý národ, který nemá světové fotbalisty, ale dokázali jsme se semknout a urvat postup. A v takový okamžik by mělo jít vše negativní stranou.

Ano presne jak rikas, v ten okamzik. Vsichni mame radost, ale byla by chyba zit dalsi roky z toho okamziku a delat, ze je vse ok

Reagovat
nezbedná klobáska

"Jsme malý národ, bla bla bla..."

Česko - 11 milionů obyvatel

Dánsko - 6 milionů obyvatel

Irsko - 5,5 milionů obyvatel

Černá Hora - 0,5 milionu obyvatel

Faery - 0,05 milionu obyvatel

Gibraltar - 0,05 milionu obyvatel

(Chorvatsko - 4 miliony obyvatel)

Reagovat
Pablos

Národ neznamená obyvatel země Ale jinak jasný, že zase tak malý nejsme... jen prostě pleteš jabka hrušky

Reagovat
nezbedná klobáska

Seš si opravdu jistej, že to Morávek myslel jinak, než počet obyvatel?

Reagovat
Pablos

Je to samozřejmě úplný hnidopišství A vůbec nic to na podstatě ve finále nemění… jen prostě národ může být jako kráva jako třeba Albánci rozlezlý všude možně no.

Reagovat
nezbedná klobáska

No jasný, když člověk řekne "jsme malá země", taky nejspíš nemyslí rozlohu. A když by člověk opravdu řešil potenciální hráčskou základnu, tak ty pravidla jsou tak debilně benevolentní, že se to nikdy nedá vyčíslit. Za nároďáky pravidelně nastupujou hráči, co s tou zemí v podstatě nemaj nic společnýho. Touhle trapnou cestou se ostatně vydal i FAČR a začal hledat v zahraničí hráče, co maj český babičky a podobný nesmysly

Reagovat
Neemand

A v čem jsme jako národ menši, než země v listu od klobásy?

Reagovat
Pablos

To já neřeším... ale národ prostě není počet obyvatel země. A tipl bych že takové Dánsko může být před námi.. .samozřejmě nemusí, je to jen tip. Irsko stopro víc. Chorvatsko by možná taky mohlo překvapit... ale spíš ne.

Reagovat
Transkamarket

Good point!

Když vezmeš Iry za oceánem tak na 100 %. Údajně Irů a jejich potomků s Irskými kořeny je přes 50 mega jen v USA, Kanadě a UK.

U Dánů to je okolo milionu, ti lidi nikdy neměli důvod odcházet, protože by se všude měli hůř.

Reagovat
Pablos

Jo jasný, tam jsem měl moc velký oči u těch Dánů.

Reagovat
Bobřík1

Tak za nároďák ale hrajou hráči s českým občanstvím, nikoliv jen s českou národností.

Reagovat
Pablos

S Českým občanstvím nemůžeš spadat třeba do sčítání Dánska ? Samozřejmě že můžeš, stejně jako tady k těm 11 mil patří i cizinci.

Reagovat
kilobyte

Ale můžeš mít české občanství a nežití v Česku a nebo zítra Česku a nemít české občanství.

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
mupi23

Doufám, že se tohl přestane říkat, zbytečně si tím shazujeme seběvdomí, Za prvé malý vube nejsme, a za druhé Čina ani Indie nejsou fotbalové velmoci, takže asi na počtu obyvatel to tolik nezávisí..

Reagovat
Transkamarket

Číně vládne basket a Indii kriket. Co na kriketu vidí jsem nikdy nepochopil.

Reagovat
fantomas10

To si rika 180 zemi na svete o lednim hokeji

Reagovat
Transkamarket

Ale hraje ho na různý úrovni 82 zemí ze 195.

Reagovat
Kiss Me Polka!

žádný basket Číně nevládne lol

Reagovat
Transkamarket

A proto ho aktivně hraje 300 mio lidí.

Lol.

Reagovat
Kiss Me Polka!

samozřejmě nehraje, to je jak říct, že Česko má miliony aktivních běžců. btw když už sis to nechal vyjet AI tak sis tam mohl přečíst into, že za oblibeny sport basketbal označilo 22 % Číňanů, fotbal pak 21 %

Reagovat
Transkamarket

Pokud basket hraje přes 20 % populace tak basket asi oblíbenej je, ne?

Nikde jsem nepsal, že hrajou profesionálně.

Hledal jsem na Googlu, AI často píše naprostý nesmysly.

Reagovat
Kiss Me Polka!

je tak strašné oblíbený, že na jejich ligu chodí v průměru na zapas 5x min lidi jež na fotbal. je to nereálné číslo, neporovnatelne, protože ostatní sporty neberou jako"aktivní" hráče všechny co dotazníku řeknou, že si občas zahází na koš. I když on ani žádný ten dotazník neexistuje, je to jen marketingové číslo NBA, která ho převzala od čínské basketbalové federace, která to na základě ničeho konkrétního tvrdí..

Reagovat
Transkamarket

Tak s NBA máš pravdu. Je to pro ně obrovský trh nejen co se týče televizních práv, tak i merchandisingu.

Děkuji za opravu.

Reagovat
Freedo

Zápasy trvají 5 dní, to nepochopíš

Reagovat
Transkamarket

To musí být velká radost zrovna v Indii, tam je na to zázemí a všechno v topu.

Reagovat
Lemond Laws

Česko není malý národ – je to středně velká země s nadprůměrně velkou populací v evropském kontextu.

Reagovat
nezbedná klobáska

Tohle je dobrá sračka. Kritizuje, že ostatní hledaj negativa, přitom poukazovánim na "hledače negativ" dělá více méně to samý. Navíc dodává, že o tom, co tam repre předvede, se debata opravdu má vést, ale až o něco později . Takže vlastně potvrzuje slova kritiků, akorát má pocit, že nejdřív musí člověk všechno chválit a až po chvíli by se měl vrátit na zem. Jaká chvíle to podle něj je? Týden? Měsíc?

Reagovat
Y.N.W.A

Jo, mluví přesně o rypalech jako ty

Reagovat
nezbedná klobáska

Když je článek sračka, tak prostě napíšu, že je to sračka a nebudu ho chválit. Jistě, mohl jsem to ignorovat, stejně jako ty můj komentář...

Reagovat
Puskas

V závislosti na zemské přitažlivosti každého. Nicméně to konkrétní, na co poukazuje, říkat, co jako budeme v Mexiku dělat, je v této chvíli opravdu zbytečné.

Reagovat
kilobyte

Nejde o to teď chválit a kritizovat pak. Jde o to oslavit vydřený postup. Hra se může kritizovat později. Stejně nikdy ta kritika nepomohla, tak proč si teď kazit úspěch?

Reagovat
nezbedná klobáska

V diskuzích ať si lidi píšou co chtěj. Ale od článku bych opravdu očekával objektivní zhodnocení a ne nějaký rejpání do uživatelů trapnejch socek nebo nekritickou chválu. Např. 4 vstřelený góly ze standartek chválí, ale 4 inkasovaný góly ze standartek přejde. Takovej článek je prostě k hovnu.

Reagovat
kattos

Reagovat
Truffaldino

Minimálně tady na EF byla dost pozitivní nálada a tým se především chválil. A fakt jsem si říkal, že je super, pokud se projednou obejdeme bez ublíženeckejch keců, jak repre nikdo nefandí, nevěří a tak, protože se opravdu pozitivně fandilo a škarohlídů byla menšina ... Morávka jsem měl rád jako hráče, ale jeho komentáře mi fakt nesedí.

Reagovat
bourbon

Reagovat
Kepy_FCB

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1664024778680075

Buty Buty , ještě že nepostoupili

Reagovat
Doonky Zhalqy

Hledáme negativa? Ta negativa nejsou potřeba hledat, ta jsou do očí bijící.

Reagovat
guzman

Ano, chce to ignorovat naše problémy a užít si postup.. protože evidentně je to ta správná cesta k úspěchu.. hlavně nic neměnit!

Reagovat
nezbedná klobáska

Ono by se nic nezměnilo ani v případě neúspěchu, takže je to fuk

Reagovat
guzman

Dost možná ale jestli mám sledovat repre, tak je nebudu chválit za něco za co nemůžu, nebo ignorovat zjevné nedostatky.. Já se nezměním, oni nic nezmění. Je to fér

Reagovat
nezbedná klobáska

Však když je kritika oprávněná, tak je taky naprosto fér

Reagovat
kilobyte

Jasně. Protože ta neustálá kritika je vlastně cesta k úspěchu. Kdybychom včera neslavili a rovnou začali kritizovat, tam jsme mohli bojovat o mistrovský titul. Takhle už jsme to ale promarnili oslavou.

Reagovat
guzman

Já sem rád že jsme postoupili o tom žádná. Ale nemůžu po tom kritizování předtím najednou všechno zapomenout a hodit za hlavu. Jsem rád za postup, ale je tam takové to hořké ale. Dokonce věřím že bychom ve skupině mohli uspět, ale doufám že to bude s něčím za co se nemusím stydět.

Reagovat
kilobyte

Nejde o to nekritizovat vůbec, ale nekritizovat TEĎ. Proč si to chvíli neužít. A hráči si taky zaslouží trochu oddych od kritiky, které si v tomhle cyklu zažili dost. Prostě ubojovali postup a jak to bylo a co je třeba změnit se může řešit třeba za 2 týdny.

Reagovat
guzman

Chápu, ale pro mě je těžké se jen tak přes něco přenést a to si myslím že sem velký optimista, viz. naše klubová sezóna zároveň nejsem zas tak velký repre fanoušek a kdyby nebyl u kormidla Koubek tak ani na baráž nekoukám.

Reagovat
nezbedná klobáska

Spousta lidí jede jenom na emoce (postup = všechno super a Daria pomocníček /// nepostup = Koubek ven a Souček utratit). Kůvli tomu se zapomene na kardinální píčovinu s Daridou nebo se neřeší ten zrůdnej formát, kdy se nehrajou odvety. Jak by to asi dopadlo v Dublinu nebo Kodani? Jak by se hrálo Bosňákům v Itálii... Většina lidí si chce všechno udělat jednoduchý. Kilobyte teda ne, ten nedostatky vidí, ale teď chce nejdřív slavit

Reagovat
guzman

Reagovat
kilobyte

Darida už se řešil před a po prvním zápase. Souček a jeho špatné využití se řeší už roky. Formát baráže už se řešil tak tisíckrát.

V Dublinu a Kodani by to bylo těžší. Stejně jako minule ve Švédsku. Tak to prostě je a neustálou kritikou to nezměníš.

Co myslíš, že je kritizování bez možnosti něco změnit? Pouhé uvolňování emocí.

Reagovat
nezbedná klobáska

A řešil někdo Daridu po konečnym postupu? Nebo Morávek? V podstatě vůbec. Sám tušíš, jak by to vypadalo, kdyby se nepostoupilo.

Nevím, jestli se formát baráže řešil dřív. Teď jsem to ale nezaregistroval. Jen pod jednim článkem to zmínil nějakej slovák a od většiny dostal hrozbou bídu. Tipuju, že ti samí lidé by v případě nepostupu plivali na Koubka. Ale když se postoupilo, tak je všechno super a zasloužený. Já jsem si osobně jistej, že hrát se normálně na dva zápasy, tak postoupí Dánsko (a Itálie a Polsko...). Takže když zas někdo bude vytvářet článek, proč se postoupilo, tak si jenom myslim, že by bylo fér tohle zmínit.

Máš pravdu, že kritizování (ale i chválení) v diskuzi nic nezmění. Ale člověk si o tom fotbale prostě píše. A navíc bych ukazování na nedostatky asi nenazýval kritizovánim. Když někdo přijde s nápadem přemlouvat vyčpělýho Daridu, je to prostě špatně. A pokud ho nasadí, vidí, že nestíhá ani průměrnejm Irům, sundá ho jako prvního, a pak ho nasadí zase (a zase ho nakonec musí sundat jako prvního, protože opět totálně nestíhá), tak poukazování na celej tenhle provar mi přijde spíš jako střídmý hodnocení a ne kritika.

Ale je to fuk, je to jenom slovíčkaření. Prostě ke chválení toho v obou zápasech bylo minimum, takže když vznikne článek, kterej zmíní jen pozitiva a negativa vynechá, tak se prostě ozvu.

Reagovat
kilobyte

Všechno, co jsi chtěl, aby se kritizovalo, se už kritizovalo před zápasem. Proč v tom stále pokračovat a omýlat dokola to samé?

Ukazování na nedostatky je součást kritiky, tak proč to tak nenazvat?

Reagovat
kattos

Reagovat
kattos

Reagovat
Salfovic

Utkání Česka proti Dánsku vidělo v České televizi (ČT) a na streamu 773.000 diváků starších čtyř let

Tak málo

Reagovat
kilobyte

Jestli je tím myšleno ivysilani, tak je to naopak dost.

Reagovat
Salfovic

Dohromady.

Reagovat
kilobyte

Tak to je teda určitě málo. Bych čekal tak dvojnásobek.

Reagovat
Moshe Dajan

nehledej negativa, jo?

Reagovat
ratusek

Reagovat
Selänne

Reagovat
bourbon

Reagovat
Cotton

Je to průměrná sledovanost a počítá se do toho i studio před zápasem a po zápase, což ten průměr dost sníží

Reagovat
Kepy_FCB

Fotbal většinu lidí vůbec nezajímá

Reagovat
fabec1222

Byl to nejsledovanejsi porad dne

Reagovat
Freedo

Konkurence byla silná: Četnické humoresky, dokument o Velikonocích a seriály Bratři a sestry a Polabí. Viděl bych to jako jasný úspěch.

Reagovat
Lemond Laws

statistika na základě peoplemetru.. reálně to bude přes milion. Tohle nikdy nejde spočítat přesně, hlavně u sportovních přenosů, kde počet lidí, kteří koukají v hospodě na jednu televizi vubec nejde určit

Reagovat
Grupma

To hledání moc práce nedalo. Ale k negativům se dají přidat pozitiva. A přitom všem se dá i slavit postup. Tedy pokud někdo není opravdu zděšený z toho, co tam s tímhle fotbalem chceme hledat.

Klidně mě kamenujte. Já sice fandil našim, ale postup jsem přál Dánům. Právě pro tu otázku, čím chceme ozdobit světový šampionát, svátek kopané?

Já bych to přirovnal takhle: je to jako když někoho sbalí pěkná baba a ten někdo je impotentní.

Reagovat
Kucka

Impotentní jsou právě Dánové, kteří si s 75+% držením míče nebyli za 2 hodiny schopní vytvořit pořádnou gólovku.

Reagovat
Freedo

"Já sice fandil našim, ale postup jsem přál Dánům." Tak to se máš čím chlubit.

Reagovat
Grupma

"Klidně mě kamenujte."

Reagovat
Skokan 7.

Z těch 48 týmů tam moc ozdob nebude. A to se naši neměli snažit o postup jen proto, že jsou Dánové jasně lepší? S tímhle materiálem co máme byl zázrak už jen postup mezi 16 v Evropě. Tento tým si výtky nezaslouží, ten navíc nemá. Výtku si zaslouží to jak fotbal u nás děláme od malička.

Reagovat
mupi23

já tu mám omlvuu pro Láďu Krejčího, protože sem se mu tu několikrát smál za tu vítěznou mentalitu. Ale on ji fakt má, takže jsem rád, že mi zavřel hubu. Je dobře, že je kapitán

Reagovat
Pablos

Reagovat
Firkraag

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
8lampard8

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele