Buenos Dias, my už taky jedem! Tak holt budu nejstarší já, pousmál se dojatý Koubek

01.04., 00:43
Aktuality
Radost hráčů Česka (© REUTERS / David W Cerny)

Stadion na pražské Letné ovládla obrovská euforie poté, co čeští reprezentanti ve finále play off porazili v penaltovém rozstřelu Dánsko a po 20 letech postoupili na mistrovství světa. Reprezentace si na šampionátu v základní skupině zahraje dva zápasy v Mexiku a jeden v USA, a tak se oslavy nesly v mexickém duchu. Trenér Miroslav Koubek se brzy ocitl nad hlavami rozjařených hráčů.

Češi jsou mistři penalt, což potvrzují i v "šestkových" letech. V roce 1976 tehdy ještě Československo vyhrálo po rozstřelu mistrovství Evropy, v roce 1996 se samostatný český tým díky penaltám v semifinále dostal do finále Eura. Ve čtvrtek v semifinále play off zdolal Koubkův tým v rozstřelu Irsko, stejně tak dnes ve finále Dánsko.

Proto trenér slzel dojetím. "Jak mě kluci vyhodili do povětří, to mě dojalo. Krásný zážitek. Jsme na mistrovství světa, největší zážitek kluků i můj. Dozvěděl jsem se, že trenér Curacaa Dick Advocaat odstoupil, tak budu nejstarší já. Co mi zbývá," smál se Koubek v rozhovoru s ČT sport. Ve věku 74 let bude nejstarším koučem v celé historii světových šampionátů.

Po rozhodující penaltě Michala Sadílka naskákal celý tým na úspěšného exekutora. Po oslavném kolečku ve středu hřiště se jásající mužstvo přesunulo pod "kotel" fanoušků. Tou dobou už se na světelné tabuli rozsvítilo oslavné motto "Všichni jsou už v Mexiku, Buenos Dias, my už taky jedem!"

Stejné měli hráči na postupových tričkách, která si rychle navlékli. Reprezentace si tak mírně upravila refrén písně Všichni jsou už v Mexiku od Michala Tučného: "Všichni jsou už v Mexiku, Buenos Dias, já taky jdu. Aspoň si poslechnu pěknou muziku, co se hraje v Mexiku..." Píseň také hřměla z amplionů.

Zaznělo i Mexiko od Tří sester. "Nemám slov, je to pecka. Já a Sparta, já a Letná. Prožívali jsme tady krásné evropské večery. Psal jsem včera Brianovi (dánskému trenérovi Sparty Priskemu), že nikdy nevíte, co se tady večer stane. Snad se uvidíme v Mexiku v co největším počtu, ale teď mám myšlenky jinde," jásal kapitán Ladislav Krejčí a spěchal za křepčícími spoluhráči.

Hráči při oslavách obíhali celý stadion a někteří z nich zamířili do hlediště za rodinnými příslušníky. "Dvacet let čekání je u konce, Česko na MS 2026," hlásala další grafika na světelných tabulích s pozadím trofeje, o kterou se bude v létě v USA, Mexiku a Kanadě bojovat.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Finanční injekce pro český fotbal. Postup přes Dánsko přinese čtvrt miliardy korun
01.04., 19:10
Kluci si zaslouží respekt, postup je velký úspěch, místo toho ale hledáme negativa, mrzí Morávka
01.04., 18:52
Největší katastrofa v historii dánského fotbalu? Riemer by měl skončit, zní z Dánska
01.04., 17:52
Mám za celý fotbal obrovskou radost. Rozhodovala vůle a bojovnost, chválil Trunda
01.04., 15:10
Bylo to neuvěřitelných deset dní. Zaslouženě jsme se dostali na MS, prohlásil Kovář
01.04., 14:10
Česko si postup z baráže vystřílelo ze standardek. Reprezentace vládne Evropě
01.04., 13:44
Šulc po postupu na MS chválil Koubka. Byl to můj nejdůležitější gól v kariéře, hlásí
01.04., 12:50
Měli bychom se Dánům omluvit, vyzval Eriksen. Jaká bude jeho budoucnost v reprezentaci?
01.04., 11:26
Moc fotbaloví jsme nebyli, ale postup je obrovský úspěch. Jsme šťastní, prohlásil Schick
01.04., 10:47
Reakce na postup Česka: Chvála na Šulce a Krejčího, ohlas z Afriky i gratulace od Jágra
01.04., 09:33
Dánský tisk: Poslední měsíce byly pro národní tým katastrofou. Nezasloužíme si být na MS
01.04., 08:59
Koubek bere účast na MS jako životní úspěch. Penalty? Jiný sport. Trpěl jsem jako hráči, řekl
01.04., 08:34
Nebyli jsme lepší. Ale měli jsme větší srdce, bojovali a chtěli víc, rozplýval se Krejčí
01.04., 00:26
Češi zase zvládli drama: Standardky (ne)rozhodly, skálopevný kapitán a jistota mezi třemi tyčemi
01.04., 00:13
Česko postupuje po 20 letech na mistrovství světa. Dramatickou přestřelku s Dánskem rozhodly opět penalty
31.03., 23:37
Česko se může od Seveřanů v mnoha ohledech učit. Dánsko má hráče i kouče mezi elitou
31.03., 20:05
Höjlund znovu ožil díky přesunu do Neapole. Pomůže Dánsku až na mistrovství světa?
31.03., 15:47
Dánové spoléhají na nepříjemný presing. Češi můžou využít volných prostorů, budou dost rychlí?
31.03., 13:41
Priske zná skvěle Česko i Dánsko. Favorit? Je to spíš padesát na padesát, tuší
31.03., 12:23
Riemera neznali ani v Dánsku. Všichni si tehdy jako trenéra přáli Franka nebo Laudrupa
31.03., 09:43
Bude to jiný zápas než s Irskem, Dánové se snaží hrát kombinačně, myslí si Jarolím
31.03., 09:21

Komentáře (262)

Přidat komentář
fantomas10

Trener Koubek

Plus pochvala pro Pavla Nedveda, ze dokazal pul roku ustat ten tlak, nemit pripravenou variantu A ani B a nakonec nepodlehnout tlaku a nevzit dinosaury Terima s Klinsmanem za tech 800k se vyplatilo nedelat nic a pockat si na Koubka na schuzce ve 4.cenovy

Reagovat
nezbedná klobáska

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
nezbedná klobáska

Ty si už přepnul biorytmus na centrální mexickej čas, ne?

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
Uwe háže buly

Viděl si někdy čtvrtou cenovou? Že furt všichni tohle píšete

Reagovat
Kucka

Grande Paolo mindgames

Reagovat
FUnk

Reagovat
michalbarca

Reagovat
Freedo

Reagovat
Witcher

Neměl mít mandát jen na baráž?

Reagovat
prestanzvanit

Nedved mind games, dal to treneru Koubkovi, aby vykopal MS a na MS pak nalakal nejakou trenerskou 'hvezdu'. 4D chess.

Reagovat
Paco The Destroyer

Asi neni důvod ho neprodloužit. Nic lepšího nemáme, vzít někoho ze zahraničí nemá smysl, když za 2 měsíce začínaj, a hráči ho maj očividně rádi, když už nic jinýho...

Reagovat
Paco The Destroyer

Aspoň že tam nehrála ta AI kovbojská píseň k MS.

Reagovat
Bonetti1

Uvědomujete si tady , že pokud nepostoupíme z té skupiny S ( sranda) tak to bude Ostuda?

V opačném případě to bude samozřejmě Velký úspěch!

Reagovat
fantomas10

Ostuda ne, to vubec neni snadna skupina. Korejci nad nama, mexiko domaci a JAR tam ma pulku tymu z mamelodi co hrali na MS klubu a vubec to nebyl marny tym

Reagovat
kattos

Jižní Korea je na naší nebo irské úrovni

Reagovat
Bonetti1

Reagovat
fantomas10

Hodne odvazne tvrzeni

Reagovat
Bonetti1

Hm tak Korea už dávno není co bývala, takže výhra. JAR jakby smet a Mexico možná remíza. Ale i tak aspoň 4 body a postup jinak Ostuda! ČR- Korea 2:1,1:1

ČR -JAR 2:0

ČR - Mexico 0:1 ,

Reagovat
Nuno čomes

Reálně máme tak na bod

Reagovat
romeo351

ježiši

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Kapřík

To je problem cervnoveho Eurofotbalu, ted slavime!

Reagovat
caspic

Reagovat
Pharrell

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
TopinB

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
Y.Cabaye

4 body a postup

JK 2:1 Česko

Česko 2:0 JAR

Česko 1:1 Mexiko

Reagovat
Luka3enko

S nějakýma Korejčíkama neprohrajem, jsme snad amíci?

Reagovat
John Obi Mikel

Všechny zápasy plichta a postup

Reagovat
JeséRodriguez

Korejce umlátíme ze standardek

Reagovat
Pozor skluz!!!

Ani jeden ten tým nemá hráče ve velkých týmech, stejně jako my, ale Mexiko je doma, Korea bude nepříjemně disciplinovaná dozadu a JAR trochu divočáci.

Budeme muset tvořit a útočit, abychom postoupili, dva rohy na to stačit nebudou.

Reagovat
naheCZ

Krejčí nás měl táhnout jako kapitán od začátku Mám rád Součka, ale prostě to není kapitán, což není žádná ostuda, za oba zápasy k tomu přispěl

Reagovat
DieFohlenBMG

Nemyslím si, že je to o kapitánovi. My Češi umíme naplno zabrat až když jde fakt do tuhýho viz. euro 2024, kde jsme v tom zápase o postup přehráli i v 10 Turky a měli jsme postoupit. A to jsme hráli bez trenéra.

Reagovat
Transfermarkt

Vždyť ten kluk to celé odtáhl

Reagovat
ghjghj3

16:5 na strely pro turecko.

Reagovat
kilobyte

A i Součkovi to možná pomohlo, že z něj spadnul ten tlak.

Reagovat
naheCZ

Proč teda ten palec dolů? Však s tebou souhlasím

Reagovat
Y.Cabaye

Ne, on souhlasí s tebou

Reagovat
kilobyte

Mám tlustý prsty a nevšimnul jsem si překlepu. Samozřejmě to měl být

Reagovat
kattos

Neuvěřitelnej borec

Paradoxní jak vlastně Dánové více na balonu atd, přitom největší šance v zápase krom golů jsme měli my - Provod

A Dánové 2x dotahovali

Reagovat
nezbedná klobáska

"Velký podíl na postupu má Ivan Hašek."

Miroslav Soukup, bývalý asistent Ivana Haška

Reagovat
wwwx

Tim, že včas odešel do hajzlu, ale bylo to na knap.

Reagovat
Infeld Prácheňský

Reagovat
Kucka

Reagovat
Sosi

Reagovat
Puskas

Reagovat
fantomas10

Reagovat
antiHavel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Tromas

Reagovat
doshcz

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
Cotton

Reagovat
Freedo

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Euphael

Reagovat
Selänne

Reagovat
Sosi

Reagovat
fantomas10

To bylo hodne vtipny a tri tri okolo nevedeli co k tomu rict, tak nerekli nic

Reagovat
sensei25

Gratulacia k susedom.Takto sa bojuje o postup na MS.

Reagovat
Kapřík

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
DieFohlenBMG

Dědek už v životě nebude muset u pokladny v PENNY vytáhnout šrajtofli.

Reagovat
kilobyte

Dostane kartičku s pětiprocentní slevou.

Reagovat
Manik...

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Nikikrew

Gratulujem, ale ten formát bol veľmi nešťastný. Tim, s domácou kulisou má veľkú výhodu. Navyše keď hrá 1/2 finále aj finále. Hlúposť

Reagovat
Spalovač šancí

Podle mě je to ok, zvláště když o výhodě domácího prostředí v semifinále rozhoduje ranking.

Reagovat
Nikikrew

Semifinále budis, ale finále by mal byť dvojzápas

Reagovat
ratusek

Reagovat
romeo351

Ne

Reagovat
Kapřík

Finale jako dvojzapas by nikoho nebavilo.

Reagovat
Spalovač šancí

Není důvod.

Reagovat
Transfermarkt

Jen to ne, ještě by se Krejčí stal nejlepším střelcem celé kvalifikace

Reagovat
kilobyte

Ne. Měli si natrénovat lépe los.

Reagovat
Kucka

Neutrální půda

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
habuu_14

Co to je za sračku? Todle může vymyslet fakt jen čobol

Reagovat
Nikikrew

Taka sracka, ze super je v nevyhode ked sa jedna o tak dolezity zapas

Reagovat
Filipow

Kosovo tu nevýhodu v pohodě zvládlo :-)

Reagovat
fantomas10

Tak dvojzapas 0:0 1:1 a cesko na penalty, pomohlo by to necemu?

Reagovat
antiHavel

Že zrovna člověk ze země, která by hrála 2x doma, pokud by jste to nepodělali si stěžuje,,,

Reagovat
Nikikrew

to je konstatovanie, pisal som pod Vitom ze aj my by sme mali vyhodu, co by ma netesilo

Reagovat
ACSeRw!n

nezavid

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
Dontlookatme

Určitě ne.

Reagovat
Cotton

Na to není prostor. Musel by se upravit formát nebo přidat reprepauza.

Reagovat
caspic

Gratulujem, ale… radši mlč, díky.

Reagovat
vitasrp

Jako máš samozřejmě pravdu, ale budeš tady dostávat čoudy.

Jde o hrozně moc, rozdíly mezi týmy jsou relativně malý, výhoda domácího prostředí je cítit, na ten jeden duel je to podstatná výhoda.

Nehledě na to, že vliv náhody/štěstí je v rámci jednoho duelu samozřejmě vyšší než v rámci dvojzápasu.

Ale vzhledem k tomu, kolik týmů jde do baráže, tak není termínově šance to udělat, abys tam procpal ještě dvojzápas.

Reagovat
Nikikrew

Tak to mali chlapci z FIFA vymysliet inak. Cisto pragmaticky je super ktory hra rozhodujuci zapas vonku v znacnej nevyhode. To iste by platilo aj pre nas kebyze postupime, 2 domace zapasy a sme na majstrovstva sveta.

Reagovat
fantomas10

Ten format je sracka dost no, mely postupovat jen vitezove skupin a oddelit zrno od plev

Reagovat
Cotton

UEFA má 16 míst a vytvořit 16 skupin by nešlo. Jednak by byly strašně nevyrovnané (z 1. koše dostat Francii nebo Turecko třeba, to by byl mega rozdíl) a jednak ta baráž prostě má něco do sebe.

Reagovat
Bakary3

Jen si říkám jak vždy říkají jak je to hrozně důležitý pro náš fotbal, čím nám to jako pomůže, kam ty prachy poputují, jak nás to sportovně posune.

Podle mě se jen budeme honosit, že jsme tam byli a bude to prezentovany jako hroznej úspěch, a že je vidět, že je náš fotbal na správný cestě a takový kecy.

Samozřejmě skvělý, že tam jsme. Je jasný, že hráči po tom touží. Ale ikdyz mají danove dobrý fotbalisty, tak my úplně rezignovali na fotbal a oni s námi 90% času hrají bago...

Reagovat
cink

Koubek ven!

Reagovat
oli9

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
ratusek

Reagovat
S62b

Však jede ven - do Mexika.

Reagovat
Witcher

Půjde

Reagovat
Kapřík

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
ratusek

Totéž jsem si říkal taky

Reagovat
Y.Cabaye

Jo, ale kam je to bago dostalo. Souhlasím s tím, že na naši hru se povětšinou nedá dívat, a fotbalovost bys tam hledal těžko, ale zrovna v takovým zápase mi je to asi úplně jedno... navíc ten výkon podle mě byl slušnej, rozhodně lepší než tragédie proti Irsku. Sice to sem tam hořelo, ale že většinu šancí poctivě ubráníš, pomůže golman a urveš to obětavostí a bojovností je za mě naprosto v pořádku v zápase, kde jde o všechno. Rozhodně to ale není důvod k tomu se prsit jak jsme strašně dobrý, protože vylepšit se dá ještě sakra hodně věcí.

Reagovat
Transfermarkt

Je to hodně podobné,jako Slavia v LM,budeme nadávat, že tam nemají co dělat, ale hrát to každý chce

Reagovat
Bakary3

O to mi nejde, dostali jsme se tam, tak tam máme co dělat.

Jen bych uvítal nějaký rozumný vyjádření, co s tím budeme dělat dále.

Buďme soudný, dostali jsme se tam spíše haluzí a velkým štěstím, měli jsme problém s Iry, kterým hrálo v základu 6 hráčů z druhý ligy.

Kdybysme nepostoupili, byly by řeči, jak je potřeba udělat analýzu, jakým jdeme směrem, že je to neúspěch...

Takže penalty se přiklonily na naši stranu, kontrolovány to nebylo. Co teď, bude analýza, nebo jsme spokojeni?

Reagovat
Nuno čomes

Nečekáš, že bys dostal od repre nějaké odpovědi že ne? Bude se pokračovat se stejně špatných výkonech, protože to je reálně jediná šance, jak uhrát nějaký bod.

Reagovat
Bakary3

Asi bohužel, no

Reagovat
kilobyte

Ušetříme na analýze.

Jinak Irové proti nám byli ve výhodě. Zatímco my jsme si odložili ligové kolo, aby hráči z ligy měli odpočinek, tak dost hráčů Irska se v klubech šetří celou sezónu.

Reagovat
Bakary3

ten frajer, co měl odehráno v sezóně snad 16 Minut

Reagovat
Sosi

Reagovat
kilobyte

Tak minimálně by to mělo znamenat, že FAČR nebude v mínusu a nebudou muset škrtat. Což je pozitivní, protože by určitě nešetřili na chlebíčkách a kurvách.

Reagovat
Bakary3

Reagovat
srandamač

Koukám že ty si ten postup umíš užít

Reagovat
Kapřík

Reagovat
Bakary3

Viz reakce na transfermarkta

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
MichaJel

a kolik šancí si z toho baga vytvořily? Koho to zajímá?

Tak ať si vezmou míč domů. My berem výhru

Reagovat
MichaJel

*vytvořili samozřejmě

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole, asi kazdej by byl radši, kdybychom to hráli jako Španělsko. Ale na to nemáme, hrajeme co umíme a na co máme. A očividně účel světí prostředky

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Pozor skluz!!!

Víc mrzí, že ten tým nemá tvář ani ofenzivní osobnosti.

Ta minulá generace nehrála nejlepší fotbal na světě, ale měli jsme hráče, kteří měli světové parametry, nebo alespň byli unikátní a uměli to urvat.

MS bylo krásné v tom, že tam jedou týmy, plné neznámých hráčů a jedním či dvěma osobnostmi, které strhnout celý tým, jako Kolumbe s Valderramou, Nigérie s Okochou apod.

Reagovat
Luka3enko

To je úplně UPRDELE nebyli jsme tam 20 let, historicky jsme měli fotbalovější týmy a nedostali se tam.... Budeme patřit k nejslabším týmům na šampionátu, ale jsme tam. Vem si, že Itálie nejede a to mají o parník lepší tým než my.

Reagovat
Bakary3

Přijde mi, že jste vůbec nepochopili, o čem mluvím.

V pohodě, ubránili jsme to, měli jsme štěstí.

Ale ten náš fotbal je čím dál horší. .s tímhle nemůžeme být dále úspěšní.

Postup super.

Ale pokud budeme s tímhle spokojeni, je to špatně

Reagovat
Miguel19

S naším fotbalem se nestane nic i když se postoupilo, ale nestalo by se nic, i když by se nepostoupilo. Takže v tomhle ohledu je to jedno

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
smazaný uživatel

Kouč tam přišel na dva zapasy, buď a nebo. Stal se zázrak a on to dokázal! Kdyby ho tam dali v průběhu kvaldy, mozna by mel cas tomu týmu vštípit neco víc, takhle se hralo ciste na výsledek. Za dva mesice se toho asi tolik nestihne změnit, ale i kdyby hrali dal to, co doteď a neslo to ovoce, tak to asi preziju

Reagovat
Greny

Naopak to chápu velmi dobře, tak ale začni ve Slavii, Spartě a Plzni atd... Vše je jen o běhání a soubojích, nekritizuje repre ale kluby trenér jen pracuje s materiálem co mu kluby dají k dispozici

Díky panu geniálnímu.. rozumem Trpisak máme ligu jen o běhání, soubojích a nechutnosti tak pak tak vypadá i repre

Reagovat
ACSeRw!n

nas do toho netahej, my se snazime hrat po zemi vystavbu uz od golmana a hodne drzet balon.. ze to ne vzdy vyjde je vec druha

Reagovat
doshcz

na tom je prave bohuzel videt, ze se tento styl fotbalu da v pohode umlatit behanim kdyz nemas o dost kvalitnejsi hrace nez souper

Reagovat
Greny

ale zase ve vetsine z hracema co nemaji ceske obcanstvi

Reagovat
ACSeRw!n

jo tak to urcite no.. my umime udelat jen golmany, obrance a utocniky

Reagovat
verv

Reagovat
John Obi Mikel

Herně jedna z nejslabších repre, ale zase dnes Dánové si z tiho baga vytvořili úplný kulový, krom gólů ze standardek nic neměli. To slabí Irové nás potrápili daleko víc.

Reagovat
vitasrp

Tohle napsat po postupu bude na zdejší diskutující působit jako červený hadr na býka, ale přitom je hrozně důležitý, aby si lidi nahoře kladli přesně tyhle otázky.

Protože je zkrátka znát rozdíl v technické a pohybové vybavenosti Dánska. Hráči komfortní v těsných prostorech, na míči, v situacích pod tlakem, v soubojích 1 na 1. Díky tomu mohou komfortně držet míč, rozehrávat, přenést 70 procent času hry na polovinu soupeře. Je úplně jasný, že ti zajímaví hráči pro evropské kluby prostě bohužel z většiny nehrají v našem dresu.

My jsme oproti nim bojovníci, musíme to hrát skrz defenzivu, nasazení, bojovnost, protože tam bohužel ta technická vybavenost taková není.

To není ani otázka trenéra reprezentace, ale právě nějakýho dlouhodobýho směřování fotbalu, protože tenhle problém máme dlouhodobě, třeba 15 let. Česku se zkrátka dlouhodobě nedaří produkovat technické hráče té evropské úrovně, kteří by ti pak umožnili hrát jiný styl fotbalu.

Šulc v tomhle ohledu trochu působí, jakoby sem spadnul z vesmíru, roste z něj naprosto skvělej hráč i v rámci evropského měřítka.

Postup to vůbec nesnižuje, je to obrovskej úspěch, je potřeba si to užít. Ale jsou prostě relevantní věci, který naznačují značný limity a chtělo by to nějakou dlouhodobou práci, jak tyhle limity odstranit.

Reagovat
Kucka

A kdo by to u Šulce ještě před pár lety řekl s jeho zakončením a následným uklizením na wingbacka do Jablonce.

Reagovat
Bakary3

Já to nesnizuju, a nehazim vinu jen na repre, je jasný, že problém je odspoda.

A i dříve, když jsme ty technické hráče měli, jsme to měli založené na bojovností, na tom nic silná generace nezmění, a jsem za to rád.

Ale ta naprostá rezignace na fotbal pro mě tedy byla šokující. My nepřehrali nějak ani Iry se 6 hráči v základu z druhý ligy. Tak to je asi něco špatně ne?

A na rovinu - budeme v prdeli čím dál víc, protože v našich už i průměrných klubech hraje pomalu většina cizinců a venku toho fakt moc nemáme, takže z ligy si moc nepomůžeme.

Tohle je třeba prostě vidět a něco s tím dělat.

Měli by se více vzdělávat trenéři, i když to nepůjde jinak, dát do klubu na trenéry peníze. Kdyby to svaz myslel vážně, tak to s penězi za MS udělá.

Pokud se chceme prezentovat jinak , může se třeba udělat i pracovní skupina mezi kluby nejvyšších soutěží, kde by se sdílelo nějaký know how, jak se prezentovat, jak se posouvat dále.

... Stejně jako třeba se společným tendrem na trávníky, prostě spolupracovat.

Můžeme placat co chceme, ale jestli prostě všechny zajímá i u mládeže fotbal možná tak dvou nejvyšších úrovni a v dospělý lize je nam u prdele, co se tam hraje, tak asi cesta nahoru není.

Reagovat
Greny

vzdyt to je naprosta picovina, proc by ty kluby jako meli spolupracovat? kazdy klub si jde svou cestou

Reagovat
Bakary3

ty jsi taky píčovina, jsi v opozici jentak z principu

To jsem jen nadhodil pár věcí, co si myslím, že kdyby byla vůle, něco by se dalo dělat. Určitě se toho dá vymyslet spoustu.

Jde jen o to, aby byla vůle

Reagovat
Greny

kazdy klub by si mel vychovavat hrace v mladeze takove jake by mel potrebovat potom do koncepce acka v idealnim svete.

ale proste nevidim duvod proc by mela Sparta, Slavia, Plzen a Banik treba spolupracovat, kdyz pak kazdy ty hrace zapojuje jinak a potrebuje jine typy... takhle by vychovavali uplne typove podobne hrace

navic stejne ty kluby si jeste ty hrace vykupuji nektere uz v mladezi

Reagovat
Bakary3

O to nejde, větší kluby by tem menším mohly sdílet různé know how, třeba jaky mají systém mládeže, co jim funguje, co já vím.

Kdyby byla vůle, něco se určitě udělat dá.

Reagovat
antiHavel

Reagovat
fantomas10

Bohuzel se obcas stane, ze s hezkym fotbalem nekam nepostoupis, a bohuzel se to stane argumentem, proc nevadi nevychovavat herni hrace a srat na to, kdyz se ted postoupilo. Zacne to zase vadit, az se priste vypadne s timhle antifotbalem a pojedou se narky na to, proc nemame technicky hrace.

Ted se dalsi 4 roky nestane vubec nic, na euro postoupi kazdy druhy a dalsi kvalda MS zase otevre diskusi, proc mame takovy hrace.

Abysme se rozumeli, tyhle parte to preju, bojovali fest a mozna na lepsi fotbal nemaji nevim, mozna jo. Ale je potreba otevrit oci, ten herni rozdil v situaci pod tlakem s micem atd byl proste brutalni, az jako jsem netusil, jak moc v prdeli to zacina byt

Reagovat
Bakary3

To je asi reálný scénář no

Reagovat
Greny

No a ?? Znáš to ze Slavie taky jste v LM, frajeři ... A pak hlavně návrhář kilometry a na zbytek srat

Reagovat
Bakary3

Greny, ty jsi fakt mentál

Reagovat
ACSeRw!n

jasne, drzeli balon, ale dyt nemeli skoro zadny sance.. jen hazena ze strany na stranu, tak nehrali zadnej zazrak

Reagovat
Dontlookatme

Hlavně, aby ty prachy neputovali do kapes papalášů a vše se rozkradlo, jak je to v téhle republice zvykem.

Reagovat
Dontlookatme

*nerozkradlo

Reagovat
xjert02

Reagovat
Malý

Prolezli s odřenýma ušima. Takhle to na mistrovství fungovat nebude.

Reagovat
S62b

Určitě. Debakl od JAR, Koree a Mexika, budeš doma brečet.

Reagovat
Kapřík

Jsou takovi, co neprolezli vubec. A rada z nich ma vyrazne lepsi kadr nez my.

Reagovat
Infeld Prácheňský

Reagovat
fantomas10

Ja si myslim, ze prave mozna jo, ale jestli chci videt cesky hrace vypadat takhle, to spis ne no

Reagovat
Boris Ščerbina

Je to horkosladke.. ano jsme na MS ale pojedou tam stejny hráči a budeme hrat stejne na picu.. Provodove a Chytilove na MS? Typci si neumi ani přihrát.. neucast by mohl byt dobry důvod tyhle chorý mojmirovce vypakovat a zacit budovat novy narodak

Reagovat
krisa

a z čeho bys to chtěl budovat? tyhle ty kouzelné názory, že se v případě neúspěchu něco najednou úplně změní k lepšímu Nehledě na to, že by vypadli ve finále baráže, neskočili v kvalifikační skupině poslední takže by se sotva daly čekat nějaké radikální změny, nebo řezy

Reagovat
Kapřík

Jestli je doted nemotivovalo tech 20 let bez MS, tak si spis pojdme ted uzivat, ze to jednou vyslo.

Reagovat
krisa

Reagovat
Nuno čomes

Reagovat
Pozor skluz!!!

Teď to vypadá hrozně a na papíře nemáme dobrý tým, ale i ten Chytil může trknout hlavou postup během desetiminutového střídání a Provoda jebne a vypustí ze 30 metrů gól šampionátu.

O tom je mistrovství světa.

Reagovat
fabec1222

Tak co, budete vstávat ve 4, nebo to potáhnete bez spánku celou noc?

Reagovat
Moshe Dajan

proč tohle píšeš až v 7?

Reagovat
Kapřík

Ja to zapichnul v jednu a v sest vstaval, takze se to na autopilota jeste da.

Reagovat
caspic

Já na nic nikdy nevstávám - hokej, box, ufc, ale tohle si ujít nenechám a přemýšlím, že u nás na maloměste zorganizuji nějaké vetší promítání.

Reagovat
Kucka

Reagovat
Y.Cabaye

Budu doufat že mi vyjdou zápasy na noční služby

Reagovat
naheCZ

V neděli mám narozeniny, tak to pořádně dooslavím už v pátek

Reagovat
kilobyte

Asi si zkusím přivstat.

Reagovat
lampas

Myslím si, že v pátek dokážu vstát už na tu 4hod, udělat si brutální kafe a v práce si nějak doklepat dopoledne, navíc bude léto, to má člověk více energie. JAR je v klidu, zápas s Mexikem od 3hod bude největší oříšek

Reagovat
Uwe háže buly

Vstávám celý život ve tři, takže si vezmu asi volno a trochu si přispím.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Zephyr

Reagovat
Chandy

Reagovat
10adam

Vstanu ve čtyři, v šest konec, stihnu si ještě zaběhat, hodit dceru do školky a v osm jsem v kanclu, pohodinda

Reagovat
Pablos

jak se chtěl pochlubit, že mívá běhavku

Reagovat
10adam

To někdy taky

Reagovat
krisa

to by byl gól, kdyby dnes oznámili nového - už předem domluveného trenéra

Reagovat
Spalovač šancí

Ivana

Reagovat
S62b
Reagovat
kilobyte

Köstl to vezme přechodně.

Reagovat
Witcher

Rozhodlo domácí prostředí v obou zápasech to bylo za mě těch 5%co to prevalilo pro nás

Reagovat
srandamač

Rozhodla kapitánská páska na správné ruce

Reagovat
Puskas

To je trenér, jiným na postup nestačilo 10 zápasů, jemu stačily 2 .

Ale klobouk dolů, přijít k mančaftu, který rozhodně nebyl v pohodě, na tak ostré zápasy a postoupit s ním .

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
oli9

udelal z nich tym , partu a taky nejaky svuj styl hral pripravil jse super, standartky, brejky , penalty ..

Hrali na do meli a museli vyuzit svoje zbrane

Nebal se postavit to co si myslel ze je nejlepsi a bude fungovat .. a kdyz to neslo , unel zareagovat stridanim

Proste pan trener

Reagovat
Boris Ščerbina

Jsou ty brejky a styl s nami v místnosti?

Reagovat
oli9

Jo jsou ty klaune

Reagovat
Boris Ščerbina

a jakej to je styl prosimtě? dát rychlej gol a pak do konce zápasu nevědět co a nemít míč na kopačkách? kolik bylo brejků proti dánsku?

Reagovat
oli9

Zeptej se v Irsku mebo Dansku, hrajem to na co presne mame hrace

Reagovat
Infeld Prácheňský

Nevim jestli bych to viděl úplně takhle v superlativech, ale rozhodně o parník jinde, než Hašek. V porovnání s kvaldou tohle bylo prostě jinde pan trenér Koubek

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, hlavně to jak reagoval na průběhy zápasů je asi ten nejviditelnější rozdil oproti předchůdcům. Navíc i ta střídání téměř vždy trefil. Tímhle husarským kouskem se zapsal hodně tlustým písmem do historie našeho fotbalu a to věřím, že má i na to udelat postup ze skupiny.

Reagovat
Puskas

Včera možná kromě toho Chytila, ale ta střídání byla fajn.

Reagovat
naheCZ

Ale musím říct, že trošku to mě vřelo, jak včera nestřídal, ale pěkně to vyčkal a málem jsme rozhodli už v prodloužení, kde jsme najednou byli lepší. Oba zápasy pozdní tahy, ale vyplatili se

Reagovat
Kucka

A Klimenta měl ready, akorát ho tam nestihl dát v poslední minutě prodloužení, protože už nebylo přerušení. Naštěstí nebyl potřeba.

Reagovat
smazaný uživatel

Já chápu, že ho fans moc nemusí, ale za mne to je typologicky hráč, kterého jsme tam včera během druhé půlky potřebovali. Je to jeden dílek v té celé skládačce, která se včera zkompletovala.. brečel jsem jak želva ????

Reagovat
Puskas

Typologicky možná, ale včera byl špatný.

Reagovat
Mass

To ale přece trenér nemůže vědět dopředu.

Reagovat
Lemond Laws

hlavně ty obranné standardky

Reagovat
Pozor skluz!!!

Standardky neměly žádnou šablonu a ještě jsme z nich dostávali hloupé góly.

Bylo to jen o jakémsi nadšení a sebeobětování, ale o tom má repre být. Co jiného, když není kvalita.

Reagovat
Radin

Jako jo. Pořád tam byla vidět alespoň taktika, narozdíl od Haška. Koubek se vlastně vůbec nekritizuje, není za co. Hrají na co mají.

Reagovat
Blasphemer

Ty vole, tady je zase komentářů, jak jsme neměli postoupit, co tam vlastně budeme dělat a už teď se přivolává ostuda. Zabijte se,

Reagovat
Pablos

Nejsou zvyklý se radovat, celej život prskaj na něco ...to je těžký

Reagovat
raduinho

Jsem holt národ s mentalitou důchodců.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lemond Laws

Reagovat
antiHavel

Reagovat
ACSeRw!n

to je fakt neuveritelny

Reagovat
raduinho

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Radin

Jak se ty poměry mění..Dříve se kritizovala hra Řecka na Euru 2004 a vyzdvihovala naše. Teď tleskáme vlastně hře Řecka:)

Reagovat
doshcz

Reagovat
Cotton

Reagovat
Selänne

Reagovat
Wazz Wazz

Postup pod dohledem pana prezidenta mezitím vůdce lůzy a čecháčského póvlu se jel paktovat se slovenskou fašistickou kurvou a poslušně vylizovat ruskou prdel ...

Reagovat
antiHavel

Reagovat
Boris Ščerbina

Ty si magor, prezident je svině komousska

Reagovat
Wazz Wazz

svině jsou max ty dvě kurvy co tě dělaly ty rusofilní špíno

Reagovat
Boris Ščerbina

Dobrá diagnoza bránit komoušského rozvědčíka a schvalovatele okupace

Reagovat
Wazz Wazz

Mnohem lepší diagnóza je volit Babiše nebo Okamury a ještě se těch kurev zastávat ty kriple...ale co čekat od odpadu společnosti jako jsi ty Svoloč Póvl Degenerace - SPD

Reagovat
Boris Ščerbina

Nojo ty demokrate

Reagovat
antiHavel

Lepšočlovek opět prokazuje svoje moudro, až je mi vás, nejlepších a nejchytřejších, líto

Reagovat
Radin

Tak Babiš je taky komouš, stejně jako Klempíř a další..

Reagovat
Profesor Ikebara

Vem si prášek

Reagovat
Kepy_FCB

Reagovat
Wazz Wazz

běž si někam zahajlovat s hajzlem Rajchlem ty mluvící hovne..svoloč jako ty se mělo dávno věšet na háku za žebro na plot ruské ambasády ty výmrde

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
lampas

Reagovat
Txapeldun

Reagovat
Pablos

A proč to sem cpeš ?

Reagovat
Janča4

Reagovat
lampas

Reagovat
antiHavel

Koukám tady se zas sešla partička, Koubek byl u týmu bez jediný přípravy (zápasu) a vy hned kritizujete špatnou hru. Myslel sem že jako fotbalový fans budete hlavně rádi, že tam sme, ale zase tolik kritiky na vše,,, Klasický češi, to je fakt k zblití,,,

Reagovat
Lubo079

Česi si môžu spievať refrén pesničky od Michala Tučného. Všichni jsou už v Mexiku, Buenos Dias ja taky jdu.

Reagovat
Lemond Laws

představ si, že to dokonce měli na triku a hráli to hned na stadionu, šok.... ale díky za nápad, seš jediný, koho to napadlo

Reagovat
wwwx

Proč? Chápu, že se na ro nekoukal a neví to. Já taky nevim, co měli Slováci na triku, když vypadli s Kosovem.

Reagovat
Lemond Laws

Kosovo je Srbija

Reagovat
Wazz Wazz

vlhké sny póvlu

Reagovat
Chandy

Reagovat
Salfovic

Reagovat
Pablos

Tak na zápas (sestřih) koukat nemusel... ale minimálně toho titulku tady si všimnout mohl

Reagovat
Generalní Gladiator

Nebuď takovej škarohlíd na lidi a vžij se do něj,vždyť právě žije tím okamžikem.

Reagovat
Lemond Laws

Reagovat
wwwx

Krucipûsk - Musim do Mexika

Reagovat
Lemond Laws

Miluju ten myšlenkový pochod těch negativních dementů

- Irové nás doma smáznou, budou tady mít domácí prostředí, nemáme šanci.

- Ok, měli jsme štěstí, ale Dánové jsou fotbalově jinde a nemáme šanci je porazit

- Náhoda, vyhráli jsme 2x penalty, co na tom MS budeme dělat s takovým výkonem

Tvl, lidi žijte trochu okamžikem, užijte si to, a neřešte píčoviny pořád Ano, není to ideální, víme to všichni, klasika Jágr Štěstí Náhoda, ale prostě užijte si to aspon chvíli, na racionální analýzy je tady někdo jinej a je na ně čas

Reagovat
Radin

Já si třeba postup užil, ale když opadne euforie a vybavíš si, co tě na fotbale bavilo, tak je to strašnej fotbal :) Stát na vápně a odkopávat celej poločas, sotva se ploužit, tak to si říkáš, co ti hráči dělají v přípravě.. Připomínalo to Slavii v Evropě.. Já doufám, že ty výkony na MS nebudou jako na posledních EURO, kde jsme hráli opět hrozně a na brejky..To je prostě odraz českého fotbalu už pěkně dlouhou dobu..V mládí mě na fotbale bavily akce , šance atd. Teď jsou to šachy

Reagovat
Lemond Laws

Hrát 2x 120 minut v 5 dnech, wow, na někomu byl vidět únava, šok. No vidíš, Dánové a Italové mají moderní trendy, analýzy, koncepce a co všechno a v létě si můžou grilovat na zahradě a pustit si MS v TV, kde budeme my s naším antifotbalem. Prostě hrajeme to, na co máme..

Reagovat
Radin

Tak paradoxně je šance i na MS . JAR mi nepřijde nic extra a Korea už dopředu není, co byla. Klidně můžou urvat postup ze skupiny , i díky nej třetím místům.. Itálie doplácí dlouhodobě na disciplínu a Dánové mají období, kdy jim chybí top zakončovatel v repre. Nicméně antifotbal to je a bude to zase spíš přehlídka nekvality s občasným zábleskem..I to, kolikrát se někdo z našich ukopl ukázalo, jak moc to vydřeli na sílu.

Reagovat
naheCZ

Jako postup ze skupiny musí být jasný cíl

Reagovat
Lemond Laws

Tahle baráž byla o totálním nasazením a jediném cíli - postup. Šílený tlak a nervozita a všechno. Tyhle zápasy nebudou tvarovat budoucnost českého fotbalu v moderním pojetí atd.

Věřím, že na MS bude ta nervozita menší, tam už mají splněno a můžou hrát s čistou hlavou. S "neznámými soupeři".. tam se může stát cokoliv

Reagovat
naheCZ

A co? Postoupili jsme s trenérem, který před baráží neměl jedinej zápas na to něco zkoušet. Včera jsme využili naše silné stránky a vyšlo nám to. Hráli jsme dvě prodloužení po sobě, dvoje penalty a jsme tam. Postoupit takto v hokeji do finále, tak celej národ tleská hrdostí, ale u fotbalu se zas bude jen kritizovat

Reagovat
Radin

Našel bych i pozitiva, ale byl bych raději, aby tam bylo víc kvality. Snad to taky přijde. Jinak vidět třeba Schicka napadat v rychlém tempu, tvrdě byl zázrak:)

Reagovat
naheCZ

Jasný že pěkný fotbal k tomu by byl taky dobrej, ale tohle kritizování fakt nesnáším. O co komu de? Každej tvrdil, jak to stejně posereme a nikam neletíme. Letíme a zas kecy, co tam jakože budeme dělat, že nezaslouženě. Bylo to vydřený, ale prostě ten tým ukázal neskutečnou mentální sílu, moc jiných mužstev na světě by toto nezvládlo.

Reagovat
Radin

Rozhodla nekvalita Dánů v zakončení. Samozřejmě máme radost z postupu, ale člověk se chce koukat na zábavu. Ten druhý poločas byl jak okres. Kočka s myší. Stát na vápně a odkopávat na téhle úrovni celej poločas..77 vs 23 držení míče mluví za vše..Snad na MS předvedou i fotbal :)

Reagovat
ACSeRw!n

predvedou ten "nas" fotbal, ten co mame radi

Reagovat
Radin

Paradoxně to může stačit na postup z třetího fleku

Reagovat
cristiano.K.

Koubkovi to hrozně přeji. Měl jsem vsazeno postup, takže trochu nervíčky.

Nelíbil se mi Zelený, Darida, celkově levá strana slabší.

Krejčí, to je prostě hráč, který ti ten zápas vyhraje nebo prohraje, což vlastně potvrdil i v tomhle zápase (dáš gol, uděláš zbytečnou standartku z které dostaneme, nedá penaltu)

Souček, Coufal, Šulc neskutečně odmakaný, kluci v obraně taky.

Schick bude muset máknout, je zvyklý na něco jiného z Leverkusenu.

Reagovat
Mass
Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele