Česko dostalo na MS sídlo poblíž Dallasu, vyrážet k zápasům bude z Mansfieldu

02.04., 08:44
Aktuality
Tomáš Chorý se raduje z proměněné penalty proti Dánsku. (© REUTERS)

Čeští reprezentanti budou mít základnu během letního mistrovství světa v Severní Americe v Mansfieldu vzdáleném zhruba 30 kilometrů od Dallasu. Místo si nemohli vybrat, přidělila jim ho Mezinárodní fotbalová federace (FIFA). Po úterním postupu národního týmu na první světový šampionát po 20 letech o tom informovala americká média.

Klub severoamerické Major League Soccer (MLS) FC Dallas počátkem minulého měsíce uvedl, že jeho stadion spolu s Mansfield Stadium byl organizátory turnaje vybrán jako základna pro dva březnové vítěze play off o postup na světový šampionát. Na prvním jmenovaném stadionu se tak budou připravovat Švédové, na druhém Češi.

Česko se na závěrečný turnaj probojovalo teprve podruhé v samostatné historii. Účast si zajistilo poté, co ve čtvrtečním semifinále a v úterním finále play off zdolalo doma na penalty nejprve Iry a následně Dány. Jakmile vyřadilo severského soupeře, potvrdila americká média, že výběr trenéra Miroslava Koubka bude v průběhu turnaje pobývat v Mansfieldu, které je předměstím metropolitní oblasti Dallas-Fort Worth.

Český tým bude v Texasu navzdory tomu, že dvě utkání ve skupině sehraje v Mexiku a jedno v Atlantě. Do turnaje vstoupí proti Koreji 12. června od 4:00 SELČ v Guadalajaře, 18. června v Atlantě od 18:00 SELČ narazí na Jihoafrickou republiku a skupinové boje zakončí 25. června od 3:00 SELČ v hlavním městě Mexika proti hostitelské zemi, která pořádá turnaj spolu s USA a Kanadou.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Další úspěch Češek v kvalifikaci MS. Znovu s přehledem smetly Černou Horu
18.04., 19:06
Češky v kvalifikaci neprohrály potřetí v řadě, doma snadno skolily Černou Horu
14.04., 20:39
FAČR zahájí distribuci kódů pro nákup vstupenek na MS. Maximálně 4058 lístků na zápas
09.04., 15:50
Čechy před MS čekají dvě přípravy. Ve hře jsou Chile nebo Guatemala, hlásí Nedvěd
02.04., 15:21
Atmosféra v reprezentaci se za poslední dobu změnila. Udělala se spousta práce, chválí Vaclík
02.04., 10:56
Miroslav Kadlec o MS: Když uplatníme naše silné stránky, můžeme postoupit i ze skupiny
02.04., 08:20
Finanční injekce pro český fotbal. Postup přes Dánsko přinese čtvrt miliardy korun
01.04., 19:10
Kluci si zaslouží respekt, postup je velký úspěch, místo toho ale hledáme negativa, mrzí Morávka
01.04., 18:52
El Tri, Asijští tygři s legendou Tottenhamu a Bafana Bafana aneb soupeři Česka na MS
01.04., 18:22
Česko postupuje po 20 letech na mistrovství světa. Dramatickou přestřelku s Dánskem rozhodly opět penalty
31.03., 23:37
Češi mohou po 20 letech postoupit na mistrovství světa, ve finále baráže se střetnou s Dánskem
30.03., 14:33
Český sen o šampionátu žije. Houževnaté Iry zlomila až penaltová loterie
26.03., 23:51
ŽIVĚ: Česko chce v klíčovém duelu s Irskem udělat krok k postupu na mistrovství světa
25.03., 17:40
Češky byly na úvod kvalifikace blízko výhře. O tu nad Walesem přišly v nastavení druhé půle
03.03., 22:32

Komentáře (172)

Přidat komentář
Sigma Olomouc

Hm nadmořská výška je okolo 180 m n. m. To jako příprava do Mexika není ideální. Aspoň, že s JAR hrajem v Atlantě

Reagovat
7kaka7

jn... to bude "překvapila nás nadmořská výška a Korejci na to asi byli lépe nachystaní"

Reagovat
veikko

Tak pokud by měli Korejci základnu někde vysoko, tak by to byl relevantní argument. Tohle je ze strany FIFA minimálně nešťastné. Guadalajara už je ve výšce, která opravdu ovlivňuje výkon.

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
7kaka7

Zvlášť s naším stylem, založeném na běhání

Reagovat
Freedo

Ono taky záleží, odkud kdo je. Kluci z Vysočiny jako Suk mají oproti ostatním výhodu a aklimatizaci nepotřebujou.

Reagovat
Y.N.W.A

jj, místo ve třech stech vyrůstal ve čtyřech stech

Reagovat
romeo351

To myslíš vážně ?

Reagovat
fantomas10

jasny, horolezec jaros je taky z vysociny a proto aklimatizaci nepotreboval

Reagovat
Cotton

Nebo Sáblíková. To už nebude náhoda.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
Pablos

no a navíc Suk je se svými 192 cm úplně zvyklej na řídkej vzduch, než třeba Kušej.

Reagovat
Transkamarket

Zrovna Vasil do 16let žil v 800 metrech nad mořem.

Reagovat
Spalovač šancí

Takže Součkovi šahal někam těsně pod nos

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Transkamarket

Snad ne jinam.

Reagovat
nezbedná klobáska

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
PBLead

Reagovat
Cotton

proto prý budou v nominaci i Vydra a Masopust

Reagovat
icka

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Cotton

Reagovat
veikko

Tak už jsou ty základny venku:

Mexiko - Mexico City

Jižní Korea - Guadalajara/Zapopán

Jižní Afrika - Pachuca (všechno vyšší nadmořské výšky)

ČR - Dallas (180 m n. m.)

Tvl, to někdo fakt hodně přemýšlel

Reagovat
bourbon

tak třeba budou bydlet v nějakém vysokém hotelu (ale jak znám naše, tak by to bylo stejně v přízemí)

Reagovat
oli9

Tvle korejci zakladna 1500 nad morem

Reagovat
veikko

A hlavně tam odehrají dva zápasy, to jen my a Jihoafričani budeme jak dementi furt lítat tam a zpátky.

Reagovat
fantomas10

proc nemuzou mit kurva vsechny 3 zeme ve skupine zakladnu ve stejnym meste? tam nestihli postavit za 6 let tri hotely? tohle je fakt lol a dost unfair mit zakladnu v nizine a dalsi 3 tymy vysoko v horach

Reagovat
smazaný uživatel

Můžou trénovat s oxyfitem nebo běhat bez dýchání, jako BJP

Reagovat
Salfovic

Už nás řežou a to MS ještě ani nezačalo

Myslíte, že někoho z těch našich pitomců to napadne a bude to chtít řešit ?

Reagovat
Cotton

Možná napadne, ale nevyřeší. Základny i hotely určila FIFA předem a jen k nim pak doplnila týmy podle toho, kde budou hrát.

Reagovat
Kixi Syhimour

Můžeme si postěžovat, protože ale nejsme Německo nebo Anglie, tak nás pošlou samozřejmě do háje

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
Bonzaj

Vždyť je to jedno, bychom tam stejně museli být alespoň dva tři týdny před turnajem, aby došlo k nějakě odezvě organismu.

Reagovat
7kaka7

Což je přesně délka přípravného campu ne?

Reagovat
Nuno čomes

Tak logicky to nedává smysl. Divil bych se, kdyby jo

Reagovat
smazaný uživatel

Dallas stars, tam budou jako doma

Reagovat
Boris Ščerbina

Tady řešíme greendeal a každej kravskej prd :D a spočítejte si kolik jenom letadel bude lítat kvůli MS atd zkurvená EU

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš z******é MS, ne?

Reagovat
jakub_v

Reagovat
Cotton

Reagovat
MichaJel

určitě míň, než kolik jich lítá kvůli Taylor Swift za měsíc

Reagovat
Tromas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kilobyte

Reagovat
lexxes

mně z toho spíš vychází zkurvený množství prachů, který se vyhodí kvůli kopání do míče

Reagovat
zorz767

Takže proto, že někde v Asii hrnou odpadky do moře, tak to máme začít dělat taky? Mimochodem Čína toho co se zelených věcí "řeší" daleko víc než EU. Ale tam se s jednotlivými regiony nikdo nebaví, tam to rozhodne politbyro a je hotovo. To jenom tady v EU se pořád handrkujeme o něco.

Reagovat
Boris Ščerbina

no ty si hotovej čínolog a pohádkář

Reagovat
Sandstorm

Čína už je v elektromobilitě před Evropou a ve velkém investuje do technologií na obnovitelné zdroje ty čínologu

Reagovat
Boris Ščerbina

a kolik vyprodukuji CO2 než ten elektromobil udělají?

Reagovat
Mass

Rozumím odkud to máš, bohužel v tomto ti naši Piráti a Zelení lžou, Čína emise nesnižuje.

https://www.statista.com/statistics/239093/co2-emissions-in-china/

Reagovat
MichaJel

Jenže tohle není správný případ. Čína a jejich regiony není to samé co EU a členské země

A vůbec nesrovnávej Čínu a Evropu, kdy tady se dělá ekologicky i to, co nemá smysl

Reagovat
antiHavel

Reagovat
S62b

Přesně tak. Proč bys uvažoval o benzínu, když dneska jedou elektro-motory.

Reagovat
DonAndres

tak co tu ještě zmrduješ, když tě EU tak sere? Ale je skvělý, že tě to sere, že z toho máš mindráky a nešťastnej život.

Reagovat
MichaJel

co by nemohl? Žije v Česku a nesouhlas s politikou EU je naprosto v pořádku, má na něj svaté právo

Určitě má pravdu s greendealem a celou nesmyslností ekopolitiky. EU začala jako hospodářské společenství a vyvinula se do molochu, kterým nikdy být neměla

Můžeme se tu handrkovat o tom, co jsou výhody a co jsou nevýhody, ale psát mu o mindrácích a nešťastném životě může jen naprostý debil, co nechápe principy demokracie

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
DonAndres

Nechtěl jsem tě takhle ranit .. však vás z téhle šlamastiky Motoristi vytáhnou, ty jedou stejné noty, neboj. Demente.

Reagovat
kattos

Tpč

Reagovat
Pablos

Gratulace k lobotomii... proběhla očividně úspěšně

Reagovat
DonAndres

Reagovat
smazaný uživatel

Chytrej moc nejsi, to už jsme zjistili.

Reagovat
DonAndres

To by ses divil chlapče

Reagovat
MichaJel

to bychom se divili nejspíš všichni

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mass

Reagovat
kattos

Reagovat
Pablos

Reagovat
Jardin

Může psát o mindráku, když to jako zamindrákovaný ten první napíše, o tom demokracie je také, ne?

Reagovat
MichaJel

vtom případě doporučuji vysadit léky, nebo houbičky...v obou případech může docházet k halucinacím a k tomu, že člověk vidí někde něco, co tam vůbec není

Reagovat
waynemarkrooney

”mindráky a nešťastnej život...” Toto je fakt jedna z nejtrapnějších a nejdebilnějších frází, co primitivové jako ty používají, aby se nutně museli někoho shodit; a to jenom za to, že někdo zapne kritické myšlení a řekne něco negativního k pseudosvětu ve kterém žijeme.

Reagovat
DonAndres

jasně, psát to takhle na sílu jsem psát nemusel, to uznávám, ale nevím, jestli zapínání kritického myšlení u fráze zkurvená EU není to nejšťastnější vyjádření

Reagovat
MichaJel

jasně a proto dál píšeš o motoristech

tohle je fakt nemoc

ten člověk doslova a do písmene napsal, co mu vadí a kriticky nahlédnul na to, co je špatně a nedá se proti tomu říct ani slovo, protože na tom pořádnej kus pravdy je, ale ty se tu místo toho rozbrečíš a začneš mávat vlaječkou a pak se tu dovoláváš nějakého "nejšťastnějšího vyjádření"

Neznám ho a neznám ani tebe, ale jeho příspěvek kritizoval nesmyslná nařízení. Tvůj příspěvek byl ve stylu "zavřu nad nesmyslem oči a plácnu na tebe nálepku"

Reagovat
DonAndres

jeho příspěvek krizoval nesmyslná nařízení prostřednictvím kravskejch prdů, kolik bude letadel lítat kvůli MS a finišoval to tvrzením o EU, které jsem tu zmiňoval. To je skutečně kritické nahlédnutí s pořádným kusem pravdy

Reagovat
MichaJel

Samozřejmě, že je. Kritizuje nesmysly v podobě sledování zvířat produkujících CO2 a greendeal, který je katastrofou sám o sobě a ničí Evropě průmysl a dal to do srovnání s tím, jak v jiných částech světa nic podobného neřeší - viz. MS a místa, kde budou jednotlivé týmy bydlet navzdory tomu, kde budou hrát zápasy

Pitomci jako ty můžou za to, že je Evropa v háji. Místo toho, abyste řešili věci "kus od kusu", tak to berete globálně, že cokoliv EU zavede je v pořádku a co zakáže je taky v pořádku. A pokud si někdo dovolí to kritizovat, tak dostane nálepku politické strany, kterou ani nemusí volit a berete jeho názor, jako méněcenný

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť tvůj názor méněcenný je.

Reagovat
MichaJel

Říká antisemitický trouba, kterým opovrhuje polovina zdejší komunity a druhá polovina ne, jen protože ho ještě nezná

Přeji hezký čtvrtek špíno

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Mass

Ty taky určitě pičuješ na dotace agrobaronům a přitom je to primární právo (tzn. že se muselo přijmou už při vstupu) EU.

Reagovat
ACSeRw!n

???????

Reagovat
smazaný uživatel

Celkově se omezuje jen běžný člověk, ale mašina jede dál. Námořní doprava, letadel po kkt. To je green deal jen na oko

Reagovat
Transkamarket

Tak táhni domů na Sibiř ty koště.

Reagovat
MichaJel

no tak tohle tu chybělo

Reagovat
Wazz Wazz

však má pravdu..táhnite do toho skurvenýho pokrokovýho ruSSka oba dva ...

Reagovat
DonAndres

Reagovat
MichaJel

vy jste se hledali až jste se našli

totožné, co jsem už psal

Pitomci jako vy můžou za to, že je Evropa v háji. Místo toho, abyste řešili věci "kus od kusu", tak to berete globálně, že cokoliv EU zavede je v pořádku a co zakáže je taky v pořádku. A pokud si někdo dovolí to kritizovat, tak dostane nálepku politické strany (nebo v tomto případě země, kterou může klidně sám nesnášet), kterou ani nemusí volit a berete jeho názor, jako méněcenný

obzvlášť bych pogratuloval za to ruSSko

Co si to ti lidi dovolili, že kritizují nelogické neekonomické kroky EU.

To co tu předvádíte jsou přesně praktiky zemí, jako je Rusko a současně se jedná o naprostý opak demokracie. Blbečci

Reagovat
oli9

Reagovat
Pablos

Tak zrovna u tebe bych nečekal něco takového palcovat. Vždyť to jsou přehnaný stupidní reakce. Byť svým způsobem mohu mít třeba názorově k nim blíž, tak jejich vyjadřování a nálepkování... strašná ostuda

Reagovat
oli9

Reaguji na to ze eu neni zkurvena , vsem co se v Evrope nelibi tak bych jim umoznil zit svuj sen jinde no. Ja nikoho nenalepkuju,

Politicky me na eurofotbalu stve pouze jeden clovek komunista, socialista oslavující palestinu ale ani toho nejmenuju a jeho nazor mu neberu

Reagovat
Pablos

No není zkurvená to si myslím i já... přesto to psal ve smyslu k nějakému greendealu a tam to samozřejmě na kritiku je a jestli pro někoho né, tak v pořádku... o tom se dá dohadovat debatovat. Ale lidi co posílají okamžitě druhé někam do russka apod. mi příjdou stejně debilní jako nějaký dezoláti na druhé straně. Mám na ně averzi úplně stejnou, protože opět je to jen zasévání nenávisti. No nic to je jedno, něják mě to překvapilo prostě, že mu to tu palcuješ... ale to je můj problém vnímání nějaké slušnosti asi no... protože třeba ten MichaJel mi nepříjde, že by tu vyloženě měl nějaké proruské názory.

No ale vlastně co se do tebe vůbec seru, co tu palcuješ.... sorry

Reagovat
MichaJel

Samozřejmě že je nemám, jen mě vytáčí totožné věci, co tebe

A stejně tak se mi nelíbí, že někdo někoho posílá žít mimo Evropu, jen protože se mu nelíbí EU. EU rozhodně není to samé, co Evropa. EU je tu teď, ale za sto let o její existenci pochybuji (což se samozřejmě už ani nedozvím). Ale Evropa tu bude dál...

Reagovat
Pablos

Hlavně to jsou prostě názory... vždy mi bude milejší slušnější chování někoho s kým si třeba názorově nesednu, než hulvátství někoho s kým třeba názor budu sdílet stejný. Samozřejmě i to má nějaké hranice... kdyby tu někdo provolával slávu Putinovi nebo nevim čemu, tak může být slušnej jak chce a sere mě

Reagovat
MichaJel

Souhlasím

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
smazaný uživatel

hnUSA

Reagovat
Pablos

tak to tam mají generaci hnusákových dětí

Reagovat
castelL

ako musíš byť ubohy si urobit účet hahaha dement

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Xaver

Proč nám FIFA přiděluje základnu ?

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
S62b

Nám? Já jsem vrcholový fotbalista a jedu na MS?

Reagovat
antiHavel

Reagovat
S62b

Tobě přidělili základnu?

Reagovat
Generalní Gladiator

Skoro nikdo není na tyhle hovna zvedavej, tyhle strance jsou tu už dávno vyřešeny.

Reagovat
S62b

Mě to neříkej, já to vím.

Reagovat
Lemond Laws

očividně ne, když to řešíš ty hnupe

Reagovat
S62b

Ty nevíš co řešíš? Tak proč vůbec něco píšeš?

Reagovat
Lemond Laws

Tak proč ses ptal jak debil, když v dalším příspěvku píšeš, že to víš?

Reagovat
S62b

Abys mi na to mohl odpovědět přece. A buď slušnej.

Reagovat
Lemond Laws

No nic, škoda, ani argumentovat neumíš, mohla být sranda, bohužel další dement

Reagovat
S62b

Přesně tak nic, správně. Sranda je. Ještě za x-milionů, let?

Reagovat
smazaný uživatel

Už ti skončila pauza an oběd, tak polož telefon a vrať se k pásu ty vtipná lopato.

Reagovat
S62b

Slušný.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lemond Laws

Bud rád, že nedopadla za USA základna

Reagovat
S62b

Že nedopadla USA základna? Co má FIFA společnýho se základnama v USA?

Reagovat
Lemond Laws

co ty seš za novýho exota zase

Reagovat
S62b

Já se tě jen ptám.

Reagovat
romeo351

Reagovat
smazaný uživatel

Takže základnu máme v Anglii a zápasy hrajeme v Guatemale, Itálii a Mexiku?

Reagovat
Cotton

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Paco The Destroyer

Doufám, že už vyřizujou povolenku na kyslíkový masky při zápasech.

Reagovat
Lemond Laws

Zajímavý přístup... už to někdy v historii bylo? Přijde mi to zvláštní, že i reprezentace nemůže v tak gigantické zemi (nebo v 3 zemích) pobyt, kde chce ona sama.. nebo teoreticky by to šlo, ale nedostali by ten 1M EURO na organizaci?

Trochu mi to přijde divný tedy

Reagovat
S62b

Ale může, prostě tam pošlou komparz a objednaj si hotel jinde.

Reagovat
Nuno čomes

To bylo vždy na EF takové extrémní zpožděné vydávání článků, když už jsou dávno vydány na jiných webech?

Reagovat
FC-RUBRIKA

Měli bychom podat protest proti tomu dokud je čas to změnit přece to vubec nedava smysl

Reagovat
Salfovic

Mansfieldské panství.

Reagovat
Mönchengladbach

Stadion v Zapopanu je v nadmořské výšce 1566 metrů a Aztécký stadion dokonce 2240 m.n.m.

Reagovat
raduinho
Reagovat
Lemond Laws

Moc se na to těším

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Vápeník

Reagovat
Vápeník

Půlka kádru nezpracuje balon a nenahraje na 10m ale problém bude nadmořská výška

Reagovat
Pablos

no však právě proto... když nám jediné zbývá bojovné běhání bez míče... tak je to docela to nejzásadnější vůči našemu stylu hry

Reagovat
Salfovic

Takže tyhle problémy vyřešíme dalším problémem ?

Reagovat
Mass

No a teď si představ, že si nenahrajou a ještě jim k tomu bude docházet dech.

Reagovat
Gryphonheart

Nadm. výška je jedna věc, ale my budeme mít nevýhodu i ve dvou dlouhých cestách navíc, ne? Resp. takové Mexiko dva zápasy doma, Korea taky dvakrát 'doma' v Guadalajaře..

Reagovat
Lemond Laws

jako let necelý 3 hodiny do mexiko city... tam, zpátky atd...pěkná píčovina, že to je nařízený od FIFY

Reagovat
Mass

Je to tak, naši si daj dvě letadla navíc a ještě se budou rozdejchávat.

Reagovat
KnoxXx

pre JAR docela pech, ze nehraju proti CR v nadmorskej vyske

Reagovat
jakub_v

Naprostý nesmysl Proč se celá jedna skupina nemůže hrát v jednom městě, nebo alespoň státu? FIFA

Reagovat
Transkamarket

Psal jsem to už po zápase, že repre musí být alespoň 14 dní před turnajem v Guadalajare (1500 metrů nad mořem).

Pak jsem nechápal proč Dallas, který je 180 metrů, a včera odpo už bylo ofiko, že ty místa vybrala FIFA.

Jestli si FAČR neprosadí třeba Estadio Olímpico Universitario na předměstí Mexico City, tak jsou opravdu neschopní tragédi a totálně tím znehodnotili práci hráčů a realizačního týmu v baráži.

Každopádně je to na odvolání všech kompetentních osob z FAČR a repre.

Reagovat
Lemond Laws

Co s tím má co společného FAČR, tahle lokalita byla stanovena už před losem a byla přiřazená k našemu pavouku kvalifikace a baráže

Reagovat
Zephyr

Reagovat
Transkamarket

To samozřejmě vím. Ale je to obrovská nevýhoda, která prakticky jistě znamená 4. místo ve skupině.

Takže ať FAČR něco dělá, potažmo Nedvěd. Jinak je tam opravdu jen aby fakturoval svojí výplatu.

Reagovat
Cotton

Těžko může něco udělat, když jsou ty hotely i tréninková hřiště nasmlouvané dávno před MS. Maximálně se můžeme na jejich lokalitu vysrat a zaplatit si z vlastních peněz svůj hotel a své tréninkové centrum někde v Mexiku.

Reagovat
Salfovic

No a proč ne ?

Reagovat
Transkamarket

Taky na to dostali 1,5 mio USD. Takže Mexiko City nebo Guadalara jasná volba a do Dallasu poslat třeba U21 na soustředění.

Reagovat
Cotton

Jako jo, já bych to tak taky udělal. Mexiko je fotbalová země, určitě tam bude dost center na trénování.

Reagovat
fantomas10

tech 200 micu by za to stalo, kdyz za vyhru MS je ten bonus jeste daleko vyssi. Mozna by se tam mohl vydat andrejko s delegaci a rovnou tam postavit skokansky mustek

Reagovat
Transkamarket

Tak dostali na soustředění cca 30 mega CZK (1,5 mio USD) od FIFA. Něco případně přihodí a můžou mít kemp v Mexiku.

Nezapomeň halu pro Sáblíkovou.

Reagovat
Cotton

Reagovat
Transkamarket

Jo a kemp jsem myslel jako base camp.

Reagovat
Cotton

Reagovat
ACSeRw!n

za me je to takto v poradku.. Mexiko je doma a Korea jasne projela kvalifikaci, tak by meli mit oproti nam vyhodu

Reagovat
Transkamarket

Nechceš srovnávat kvalifikaci v Asii s Evropou, že ne?

Vždyť hráli s Čínou, Thajskem (doma 1:1 ) a Singapurem.

Ve třetí fázi 0:0 s Palestinou , Ománem, Jordánskem, Irákem, Kuvajtem, v Palestině opět remíza , s Ománem i Jordánskem doma 1:1.

Korea tedy rozhodně nic jasně neprojela, naopak ty remízy jsou ostudy jak prohrát na Faerech. Tak proč by měli oproti ČR takovou výhodu?

JAR to stejný. Prostě od FIFA ubohost.

Reagovat
kilobyte

Takže kdybychom náhodou někdy pořádali MS my, tak naši soupeři dostanou hotel v Chánově?

Reagovat
lampas

Je bohužel tradice, že se organizace maximálně přizpůsobí domácímu týmu a jeho potřebám. Co si budeme, tým z Evropy byl pro domácí asi největší hrozba, takže se vymyslel takovýhle docela efektivní způsob jak ho odepsat. No proti domácím s tímhle nemáme šanci, proti JAR (což je nejklíčovější zápas zápas skupiny s ohledem na možný postup) se hraje v min. nadmořské výšce (což je asi účel, aby se týmu z Evropy dala šance uhrát postup) a teď je otázka co a jak lépe sedne Korejcům. Pokud si dobře pamatuji ze vzpomínek pamětníků, tak podcenění nadmořských výšek v Mexiku bylo zásadní pro pozdější neúspěch na MS 1970. Tohle není sranda podceňovat.

Reagovat
Transkamarket

Přesně tak.

"Tři utkání, tři porážky. Žádná ostuda, spíš zklamání, ovlivněné i vysokou nadmořskou výškou, na kterou reprezentanti před odletem do Mexika neměli kde přivyknout. Guadalajara, kde odehráli všechny tři zápasy, leží podobně vysoko jako Sněžka.

„Jakmile člověk stál a nadýchal se horka, moc se mu proti odporu vzduchu nechtělo běhat. Možná proto jsem se radši nezastavoval,“ vyprávěl po letech útočník Ladislav Petráš, nejvýraznější persona týmu."

Reagovat
Vápeník

Co hráči, hlavně aby Koubka nekleplo.

Reagovat
Transkamarket

Nad tím jsem taky přemýšlel. Bez legrace.

Reagovat
nezbedná klobáska

Tvl, Infantino dobrácky zařídí, aby repre měla základnu v Texasu, kde je největší komunita Čechoameričanů, kteří vytvoří domácí prostředí, a lidi stejně brblaj

Reagovat
Mass

To ty naše fotbalisty rozmístí do českoamerických rodin?

Reagovat
nezbedná klobáska

To je představa

Reagovat
Mass

No tak sám píšeš, že jim prý vytvoří domácí prostředí..

Reagovat
nezbedná klobáska

Já si spíš představil, jak místní budou jezdit na tréninky, čekat u hotelu, péct hráčům buchty a tak. Hráči v rodinkách jsou ale mnohem roztomilejší představa

Reagovat
Mates_Matesović

Z toho co jsem koukal, tak super to má i Bosna. Začínaj v Torontu, pak letí do LA a končí v Seattlu.

Reagovat
Transkamarket

YYZ - LAX 5 hodin

LAX - SEA 2 hodiny

Nic hroznýho bych řekl. Ale samozřejmě záleží kde budou mít base camp. Jeden z postupujících z baráže má dostat Houston.

V klidu by mohli být v Buffalu, 2 hodiny cesty busem.

https://maps.app.goo.gl/udrT4kSVxe5bLaUW6?g_st=ic

https://maps.app.goo.gl/aHesgDTfjdfJ8RLj9?g_st=ic

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele