Česká invaze do Mexika: Fanoušci berou letenky útokem, nejvíc je láká bitva v Mexico City

07.06., 08:41
Aktuality
Fanoušci Česka (© Branislav Racko / dpa Picture-Alliance via AFP)

Čeští fanoušci cestu na fotbalový šampionát v Severní Americe podnikají ve větších skupinách, než je při cestách do těchto destinací obvyklé. Místo jednoduchých letů si někteří sestavili složitější plány cest mezi dějišti zápasů. Největší zájem je mezi českými fanoušky o Mexiko. Vyplývá to z ankety ČTK mezi prodejci letenek.

Podle Daniely Chovancové z portálu Kiwi.com je počet rezervací do Guadalajary, Atlanty a Mexico City v období mistrovství pětkrát vyšší než ve stejném období loni. Naopak rezervace do dalších severoamerických měst meziročně klesly o více než 40 procent, rezervace do New Yorku, Los Angeles, Miami nebo Chicaga jsou přibližně poloviční.

Bezprostředně po postupu české reprezentace na finálový turnaj po 20 letech, o kterém rozhodla na konci března výhra v baráži nad favorizovaným Dánskem, zaznamenali na Kiwi.com vyrovnaný zájem o všechna tři města, ve kterých Češi sehrají zápasy základní skupiny. Postupně se do popředí dostalo Mexico City, kde Česko 25. června sehraje zápas proti domácímu Mexiku.

"Jednoznačně dominantní destinací se stalo Mexico City, které v posledních dvou týdnech tvoří 70 procent vyhledávání těchto tří měst a má aktuálně osmkrát větší vyhledávanost než Guadalajara," uvedla Chovancová. V Guadalajaře sehraje reprezentace 12. června duel proti Jižní Koreji.

Další vlnu zájmu přinesla podle cestovatelského portálu Zaleťsi.cz distribuce vstupenek. "Jakmile fanoušci získali lístky na zápasy, začali intenzivněji řešit také dopravu do místa konání," uvedl Miroslav Polach.

Při běžných cestách do USA nebo Mexika často převažují jednotlivci či dvojice, v souvislosti s MS ale přibylo rezervací pro více cestujících. "Rezervace nejčastěji vytvářejí menší skupiny o dvou až pěti cestujících, což odpovídá typickému chování fanoušků mířících na významné sportovní události," uvedl Josef Trejbal z portálu Letuška.cz.

Také podle Student Agency převažují dvojice a menší skupiny. Podle dat Kiwi.com tvoří skupiny dvou a více cestujících 58 procent rezervací do Atlanty, kde český tým nastoupí 18. června proti Jihoafrické republice, a 63 procent rezervací do Mexico City.

Fanoušci také kombinují více zápasových měst, dokupují vnitrostátní lety po Mexiku a řeší návaznosti spojů. "Letos více než obvykle neřeší pouze samotnou letenku do jednoho města, ale skládají komplexnější cestu přes více destinací," uvedl Polach. Fanoušci podle něj propojují jednotlivé zápasy a přizpůsobují itineráře termínům utkání.

Zajímavostí podle Chovancové je dokupování návazných cest přímo v cílové zemi. "Část fanoušků si pořizuje letenky v rámci Mexika nebo z Mexico City do Guadalajary. Vidíme tak nové trasy, které dříve neměly téměř žádný odbyt," uvedla.

Ceny letenek do dějišť zápasů jsou oproti běžným termínům vyšší. Lenka Kašická ze Student Agency odhaduje zdražení o 16 až 38 procent podle destinace. Prodejce také evidoval zvýšenou poptávku po letenkách do Cancúnu, který bývá cenově dostupnější. Levnější letenky mají také cestující, kteří zvolí cestu s více přestupy.

Podle Zaleťsi.cz zpáteční letenka do Mexika, která běžně stojí kolem 20.000 korun, se nyní pohybuje přibližně okolo 25.000 korun. Pro cestující je podle Polacha zároveň důležitější spolehlivost než cena. "U cesty na utkání, kde mají pevně daný termín i vstupenku, je spolehlivost itineráře zásadní," doplnil.

Přestože běžně do USA nebo Mexika lidé často cestují na delší dovolené, podle dat portálu Kiwi.com fanoušci plánují pobyt primárně na několik dní. Prodejci Letuška.cz a Student Agency mají zkušenosti se zákazníky, kteří cestu za fotbalem spojili s dovolenou. Podle Kašické často plánovali v případě Mexika pobyty na týden až deset dní, u Atlanty na pět až sedm dní.

Podle prodejců jde o jeden z nejsilnějších cestovatelských impulsů spojených se sportovní akcí za poslední roky. Srovnání s dalšími událostmi je však problematické, protože například mistrovství světa v Kataru bylo na menším území a nevyžadovalo rozsáhlé přesuny a olympijské hry i poslední Euro byly v zemích, které jsou dobře dostupné pozemní dopravou.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Krejčí ani nemá radost z gólu. Bez bojovnosti a nedostupnosti v obraně to nepůjde, ví kapitán
12.06., 08:00
Co ukázal zápas Jižní Korea - Česko? Nejistý Hranáč, odříznutý Schick a slabá záloha
12.06., 07:24
Šest gólů v sedmi zápasech. Schick chce znovu táhnout Česko na velkém turnaji
11.06., 23:42
Ze smolaře na Euru v oporu národního týmu? Hranáč chce přepsat reprezentační příběh
11.06., 19:30
Korejský hrdina z roku 2002 je zpět. Hong chce na MS navázat na legendární tažení
11.06., 14:42
Kdo je největší hrozbou pro Česko? Analytik porovnal všechny soupeře ve skupině
11.06., 13:58
Samozřejmě vymýšlíme, jak zastavit Schicka, přiznal Son. Chválil české hráče
11.06., 11:56
Klobouk dolu před Sonem, chválil Koubek legendu Koreji. Česku věří a tlak necítí
11.06., 10:03
Česká skupina je jedna z papírově nejslabších, tvrdí analytik. Druhá příčka je lákavá
11.06., 09:49
Kouč Korejců před Českem: Jsme na sto procentech formy, všichni se dobře aklimatizovali
11.06., 08:46
Český herní styl? Trochu mi to evokuje Řecko z roku 2004, hodnotí Morávek
10.06., 21:31
Nedvěd se rozplýval nad luxusem: Trávník je neskutečný, kluci se nemají na co vymluvit
09.06., 23:39
O Horníčka stojí řada klubů. Zájem mi dělá velkou radost, pronesl před šampionátem
09.06., 13:20
Česko na MS 2026: Program, časy zápasů a kde sledovat
08.06., 10:12
Hranáčovi texaská výheň nevadí: Všude klimatizace, já se spíš těším ven do horka
07.06., 14:09
Čeština v ochozech a záplava dresů. Národní tým zažil v Mansfieldu nefalšovanou fotbalovou horečku
06.06., 23:06
Národní tým už je v Dallasu. Koubek nařídil kvůli horku ranní tréninky
05.06., 21:49
Neznámý soupeř jako zkouška před MS. Na turnaji nesmíme nikoho podcenit, varuje Jarolím
04.06., 17:46
Sestup z Premier League hodil za hlavu. Souček řeší jen MS, budoucnost ve West Hamu počká
04.06., 08:30
Šulc si z Lyonu přivezl formu i sebevědomí. Na MS chci přispět k týmovému úspěchu, hlásí
03.06., 23:12
Čísla pro MS jsou rozdána! Schick si nechal desítku, nejvyšší cifru vyfasoval plzeňský Višinský
03.06., 22:54
Představení účastníků MS 2026 - Česko: Mistři standardek a centrů myslí na postup
02.06., 18:30

Komentáře (129)

Přidat komentář
fabec1222

Poletí lepšíma letadlama, než repre?

Reagovat
Transkamarket

Jako ten Southwest je snad horší než Air Uganda.

Reagovat
ACSeRw!n

dezinformace

Reagovat
Pablos

"Jakmile fanoušci získali lístky na zápasy, začali intenzivněji řešit také dopravu do místa konání,"

Hodnotná informace ...kdo by to byl čekal

Reagovat
smazaný uživatel

Ostuda na hřišti i v hledišti.

Reagovat
Maximm9

Ja si nedokazu predstavit co by se muselo stat, abych si rekl, ze utratim 60-80k a letel se podivat jak hraje Česko

Reagovat
Kincl

Přesně, za to už je snad dovolená i v Japonsku nebo kdekoliv na Planetě

Reagovat
Kincl

Ale tak jsou asi lidé, pro které je fotbal to nejvíc no, ale být nasraný že třeba dostanou naloženo nebo budou hrát kulový, tak nezávidím

Reagovat
Neutron

Skor je ovela viac ludi, ktori si to mozu dovolit...

Reagovat
Ctenar

Reagovat
Kincl

No a? Furt je to pro lidi velký výdaj si teda myslím, než že by to byli drobné.

Reagovat
icka

Co je dneska 60-80k.

Reagovat
Pablos

1-2 platy pro průměrného člověka

Reagovat
meno

Odečti nájmy, účty za telefon, nějaký prachy bokem a jsi na 10k, když máš v ČR štěstí.

Reagovat
Pablos

Tak to je jasný... vždy se přeci měřilo na plat k určení nějaké dostupnosti či drahoty, né na to co ti zbyde. Finančně to MS dostupné prostě je ...jen tedy pro mě třeba to zní jako luxus to dát za pár dní, čili spíš v tomhle poměru bych to neinvestoval.

Reagovat
meno

,,Finančně to MS dostupné prostě je"

Jenže není. Já si dávám měsíčně cca 10k bokem a to jsem velkej nadprůměr v ČR, takže i já bych na to šetřil rok. To není dostupný MS. imho Poslední dostupný MS bylo pro Čecha to v Německu 2006.

Reagovat
inferno08

Rusko možná taky ne?

Reagovat
Dr. Perry Cox

Nás levněji teda vyšel JAR než Rusko.

Reagovat
meno

Tam se nějak musela řešit víza ne? Navíc bylo dost roztahaný koukám na mapu na wiki a třeba Uruguay měla Jekatěrinburg - Rostov - Samara, což bylo 2200km J do R a pak 1200km z R do S. Pak jela Uruguay do Soči a pak do Nižnijho Novgorodu. Takže S do S 1800km, a ze S do NN dalších 1800km.

To je jak z Madridu do Prahy, z Prahy do Monaka, z Monaka do Gdaňsku a z Gdaňsku do Sofie.

Reagovat
Pablos

Já píši průměrný člověk v tom bude ten problém no... já pod tím si nepředstavuji průměrné data, ale tak něják podle (asi spíš subjektivního, i když jsem si myslel, že objektivního) vnímání jak se člověk uplatňuje a s tím spojené jak se dokáže zaopatřit a to považuji těch 60-80 za průměrný postoj v rozmezí 1 až 2 platy. Kam třeba spadám i já sám a sebe považuji za totálního průměráka (i když mám nadprůměr), neženu se něják kariérně ani nemám dost vysoké ambice na nějaké podnikání, kde ti to bere zase čas a máš k tomu větší stres, prostě průměrák co se celoživotně dovzdělává něco umět no, to vidím jako takový základní postoj. A za cestování od Covidu ročně utratím 100 a více na osobu... našetřím prostě. Já v tom vidím prioritu svého zájmu a jdu si za tím, pokud si někdo najde prioritu svého zájmu navštívit MS tak si myslím, že to dostupné je.... pokud to člověk chce nahned bez šetření tak to asi není no.

Reagovat
meno

Jasně, když si na to chceš našetřit, tak to nejspíš uděláš, ale bude to trvat dlouho, ta čísla jsem už psal nahoru.

100 a více na osobu na rok je randál, bydlíš ve vlastním? Protože nájem je extrémní náklad

https://plus.rozhlas.cz/dostupne-byty-nezajisti-jen-vystavba-bavme-se-i-o-zdaneni-a-regulaci-rika-9550924

Reagovat
Pablos

No mám velmi dobré podmínky nájmu to je fakt (né není to moje ani něják z rodiny nebo tak, ale sehnal jsem velmi dobře no) to je velké plus k rozpočtu to musím uznat, ale nadruhou stranu jsem sám, takže to pak vlastně klidně může vyjít i hůř, než když je někdo ve dvou a dělí ho, že jo. No a nebydlím v Praze. A další položka, která mi dost pomáhá je to, že mě baví vařit, takže na jídle ušetřím taky celkem dost.

Reagovat
meno

Tyjo, mě taky baví vařit, ale poslední dobou mi přijde, že je to docela na úrovni restaurací, minimálně poledních meníček

Já mám super nájem v Praze, ale jsem tam za 20k no

Reagovat
Pablos

Aha tak 20k to je masakr... já jsem ve starším rodiném baráku (podkrovní skromnější byt) a mám parkování soukromé tím, velkou zahradu, plus dobrá lokalita na zdejší poměry a nájem se vším všudy 9k no Ale jako jo vím to, že ho mám velmi dobrý... ale zase okolo lidi co znám, tak mají třeba 12k...takže to zase není takovej randál v poměru ku 20k no, holt daň za Prahu

Reagovat
Pablos

A hlavně ještě jedna dost podstatná věc... na účtě mi ale zbejvá hovno Plno lidí má prostě prachy na účtě že jo ...a šetří jakože prostě šetří, že tam chce mít nebo na horší časy. No a v tomhle já jsem lempl, utrácím za to co chci no.

Reagovat
meno

Jasně no, tak hodně štěstí, ať se ti nevysere sporák nebo pračka nebo něco takového, kvůli tomu strkám až paranoidně peníze bokem já

Reagovat
Pablos

tak taky se mi něco občas posere... ale tak vím, že to v tom období jednoho měsíce, dvou vyřeším kdyžtak a jedna dovča někde by holt nebyla no... ale zadní vrátka to chce mít, to je obecně základní věc... no něják jsem zlemplovatěl no v tomhle

Reagovat
meno

Tak to máš s nájmem super! 9k závidím No a jasně, nemít zadní vrátka je zbytečný hazard.

Reagovat
Pablos

Ale ono je spíš nesmysl... těch 60-80 ...to bude tak na náklady 100 a vejš skromnějším módem.

Reagovat
Maximm9

60-80 jsem jenom tak placnul, protoze jsem nechtel prehanet, ale mozna v Mexiku by ses do tohohle vlezl, ale v USA to bude pres 100k

Reagovat
meno

Jsem kouknul na data a 10k jsem ještě hodně velkorysej! U nás v průměru dokážou domácnosti uspořit 4 300 Kč na osobu měsíčně, ale výzkum PAQ Research ukazuje, že přibližně 31 % českých domácností neušetří na konci měsíce vůbec nic.

Madián mezd je nějakých 36k čistého, bez Prahy cca 32k.

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Txapeldun

Souhlas, ale zase to srdcařství cením. Na druhou stranu pokud to spojí s nějakou prodlouženou dovolenou v Mexiku, proč ne.

Reagovat
Dr. Perry Cox

Já letím za fotbalem celkově nejen na naše lempli. Ty uvidím jenom v civilizaci do Mexika fakt ne. Celkově ze základních skupin 14-15 zápasu pak podle pavouku. Krásná dovolená doporučuji.

Reagovat
Transkamarket

Momentálně je samozřejmě ta civilizovaná země Mexiko, USA s pomerančem ani omylem.

Reagovat
Txapeldun

Reagovat
Dr. Perry Cox

Co se týká Trumpa tak jo ale jinak špinavá dira plná gangu. Raději budeme cestovat po USA a Kanadě

Reagovat
Transkamarket

Kanada je skvělá, USA má nádherný národní parky, je tam spousta zábavy, atrakcí, historických míst. Ale prostě s trumpetou je USA atraktivní asi jako nechat se srazit tramvají a doufat, že se mi nic nestane.

Reagovat
Profesor Ikebara

V USA historických míst?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Transkamarket

Za mě třeba Tombstone v Arizoně, Alcatraz a například Route 66, Phila v kontextu oficiálního vzniku USA.

Ale prostě na prvním místě jsou národní parky.

Reagovat
Profesor Ikebara

Národní parky jsou krásné, ale jinak vše, co bylo na jejich území historické a krásné ten tupý národ zničil, ještě ve spolupráci se Španělama. Jako jo, vše co je starší než dnešek je historie, ale USA prostě neberu.

Reagovat
Transkamarket

Rozumím a máš pravdu.

Ale já to osobně měl tak, že spousta z těch věcí / událostí sice je stará 100-200 let, ale pro mě to bylo ikonické a chtěl jsem to vidět, zažít. Proto to pro mě byl kus historie.

Reagovat
magic10

Zejména indiánská historie je naprosto srovnatelná s Římem

Reagovat
Profesor Ikebara

Ta ale nemá s USA nic společného, jen to, že ji zničili.

Reagovat
Wednesdayite

Projdi si původní část Brooklynu. Já mám rád města (historické čtvrti) a tam se mi fakt líbilo. I v Chicagu v české čtvrti je to solidní old school.

Route 66 určitě, parky jednoznačně. Třeba Hoover Dam je taky už solidní historie. Určitě bych se jednou chtěl projít třeba i po Bostonu. Nebo původní New Orleans, tam ten genius loci rozhodně je. A jakože, Karlův most tam samozřejmě nenajdeš.

Reagovat
Dr. Perry Cox

Do loňska sem žil v Denveru 10 let znám to skvěle a mám procestováno. Pořád je to bezpečnější země zvlášť s americkým pasem.

Reagovat
Transkamarket

Tak Colorado no, tím jsi měl začít!

Reagovat
Jméno

Reagovat
saysaymatter

tys nebyl ani v jedný gaučový trapáčku, tak si nech svá moudra po sebe

Reagovat
Transkamarket

Byl jsem ve všech třech ty zoufalče. V Mexiku tedy jen v Tijuane, ale v USA i Kanadě jsem několik let žil.

Takže pokud někdy našetříš na trip po USA a Kanadě, poradím ti co a jak, co zažít, čemu se vyhnout, kam se podívat. Oh wait, ty si tak akorát honíš na Mácháči.

Reagovat
ACSeRw!n

Tijuanu jsem taky zkusil, ale vic nez jednu noc sem nedal

Reagovat
Transkamarket

Hlavně ta cesta zpět do San Ysidra trvala asi 5krát déle než do Tijuany.

A přesně jak píšeš. Jedna noc a rychle pryč, to je úplně jinej svět. Něco jako downtown, Inglewood a south Los Angeles.

Reagovat
ACSeRw!n

nejvic funny je ten statni prechod.. smerem do Mexika jen kovovy otaceci dvere a nikdo tam a cestou do USA fronta na pul dne a vyslech jak na fizlarne

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Transkamarket

Jo ten návrat je šílenej. Chtěli vidět letenky, proč jsem na den jel do Mexika, psi kontrolovali auto.

Reagovat
saysaymatter

jo určitě se budu ptát joudy, který se řídí v cestování tím, jestli tam je Pomeranč nebo Sleepy Joe, protože to je hrozně důležité, ty rádobycestovateli

Reagovat
Transkamarket

imbecil jako ty by klidně jel do ruSSácka za putlerem, protože to je stejnej terorista jako trumpeta.

Ale všichni víme, že pojedeš leda do Penny pro braníček.

Reagovat
Bonetti1

Super. “ závidím” .

Jinak zbytečná reakce na hňupa

Reagovat
Transkamarket

Ty jsi tam 10 let nebo jak dlouho, já si užil ani už nevím, dohromady snad dva a s covidem se musel kvůli práci vrátit.

Jo, další už nepřijde, stačilo.

Reagovat
Bonetti1

Nene. Jsem tady od 2019.

Uz jsem ti psal . Ted jsem se přestěhoval ze Stamford do Greenwich. Nejzkurvenější město co jsem kdy zažil tady. 90% bohatých lidí co se přestěhovali z NY tady v 60.ketech . Pry tady žije nejvíc bohatých lidí v USA.

A taky to tak vypadá všude kolem.

Reagovat
Cotton

Reagovat
Freedo

Tak ty lidi to samozřejmě spojí s dovolenou, nikdo asi neletí na otočku. Za mě super, že neváhají podpořit nároďák i tak daleko a navzdory cenám na MS

Každopádně všechno tam je tak přepálený, že jsem se na to taky vykašlal. Kromě letenek taky ke třeba brát v potaz nárůst cen ubytování

Reagovat
Maximm9

Jako ja jeste pochopim byt v USA/Mexiku na dovolene a zjistim, ze v tom meste hraje treba Brazilie nebo Argentina, tak bych se dival po listkach. Myslim si, ze ty jiho-americke tymy budou mit nejlepsi atmosferu.

Ale za ty prachy tam letet s tim, ze hlavni zazitek by melo byt koukat na nasi repre, tak by mi nekdo musel drzet zbran u hlavy, abych se pro to rozhodl. A neni to nutne jenom o penezich, celkove me to vubec netahne. Tesim se na vyrazovaci fazy, kde budu sedet u TV doma, ale abych tam letel

Kazdopadne pokud se takhle nekdo rozhodne, tak to tem lidem preji, snad toho nebudou litovat.

Za ty prachy bych radsi odletel na 3 mesicni dovolenou do Thajska, kde bych s Anglanama nebo Nemcema koukal jejich zapasy ze sportovnich baru a pozdejsi zapasy bych diky casovemu posunu koukal hezky u snidane a pak mel cely den pro sebe nekde u plaze

Ale at si to kazdy, kdo tam leti uzije a pak by tady lide mohli popsat jejich zazitek

Reagovat
saysaymatter

dívat se, to je asi tak jediný co můžeš, ale fakt nejsi tak naivní si myslet, že bys měl sebemenší šanci se na Argentinu nebo Brazílii dostat

Reagovat
romeo351

Tak to asi jen za letenky dáš… jinak pěkně přidej

Reagovat
Txapeldun

Invaze Tu opravdu v hledišti neuvidíme

Reagovat
Transkamarket

OT: táta Sochůrka asi nebude nejostřejší tužka v penále.

"Jezdí metrem, žije jako normální kluk. Sláva ho nezmění," věří Sochůrkův otec.

Jestli to nebude tím, že je klukovi 17.

Reagovat
Freedo

Už může mít řidičák na zkoušku s mentorem a pořád jezdí metrem. Ty nevidíš ten charakter?

Reagovat
Transkamarket

Jako jo, po Praze to dává smysl, MHD v piči.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
inferno08

Tak asi to bylo myšleno tak, že se nenechá vozit tátou, a že prostě vleže na metro a jede.

Reagovat
Transkamarket

Good point.

Reagovat
Cotton

Neskutečný příběh. Teda až takhle se uskromnit, klobouk dolů.

Reagovat
Kucka

Reagovat
jenage

Se mi líbí jak se jízda metrem v poslední době stala nějakým důkazem skromnosti nebo obyčejnosti člověka.

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
Puskas

Lidé v jiných městech jsou ještě skromnější - jezdí autobusem, trolejbusem nebo šalinou.

Reagovat
Transkamarket

V Košicích a Mostě mají nově povozy tažené cigány.

Reagovat
fantomas10

Reagovat
romeo351

Znáte někoho kdo jede??

Reagovat
smazaný uživatel

Kromě soudruha prežidenta Pepy Pávka ne.

Reagovat
Kepy_FCB

počít se ale jen ten kdo jede za svoje prachy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
Dr. Perry Cox

Tady

Reagovat
Jméno

To bych musel prodat ledvinu abych na to měl

Reagovat
inferno08

No a v Mexiku ti pak na ulici vezmou i druhou.

Reagovat
Transkamarket

Reagovat
Cotton

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
arvncrtx

Reagovat
kaspo

????

Reagovat
Freedo

Reagovat
fantomas10

Reagovat
bourbon

Reagovat
raduinho

Reagovat
Čenda

Chudí Češi, no. Asi je ta Fialova drahota tolik nesemlela.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Wednesdayite

Docela by mě zajímala voličská skladba našich fandů na MS. Kolikpak asi bude "našichlidí"?

Reagovat
Beči

To je holt ta chudoba a spálená země, o čemž se nás snaží přesvědčit STBák.

Reagovat
Dr. Perry Cox

Bohužel dezolati si strašně neuvědomují jak dobře se mají. Oni se nechtějí mít lépe ale aby se ostatní měli stejně blbě.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Čenda

Reagovat
romeo351

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Beči

Reagovat
Cotton

Reagovat
Wazz Wazz

Reagovat
Maximm9

Reagovat
Thelvin

Reagovat
Transkamarket

Alespoň nějaký životní cíl mají. Díky pitomio a bureši.

Reagovat
magic10

Tak to je dost zavádějící, bez toho abych se zastával dementů, co v naši zemi vládli a vládnou, tak doufám, že všichni co dávají tomuto komentáři palec nahoru jsou schopni z fleku hotově zaplatit cca 345 000,- svého dluhu a pokud na to nemají, tak je to za mě chudoba. Je třeba si přiznat, že si tato země žije jednoduše nad poměry a při tom na to nemá. Prostě žiju podle toho na co mám a to jaksi šaškům co nám vládnou nedochází. Osobně si v ČR žiju skvěle, ale bohužel kolem sebe vidím dost lidí, kteří to o sobě říct nemohou a to ještě netuší, kolik každý z nich dluží. Určitě nejsme spálená země. ale na tu naši sekyru taky nezapomínejme. Tolik o MS ve fotbalu

Reagovat
naheCZ

Když to z fleku zaplatit můžu, tak je můj palec oprávněný?

Reagovat
magic10

samozřejmě

Reagovat
naheCZ

Reagovat
smazaný uživatel

+10 sociálních kreditů

Reagovat
Kepy_FCB

Tak mají se dobře nebo blbě?

Reagovat
Dr. Perry Cox

Dezolati jen vlastní vinou blbě líni, neschopni a frustrovaní paraziti co stojí s napřaženou rukou a státe dej. Vzdelavej se pracuj na sobě a budeš se mít dobře

Reagovat
smazaný uživatel

OK, bůmře.

Reagovat
Dr. Perry Cox

Se s tím smiř

Reagovat
magic10

Naprosto souhlasím, ale není to jen to. Prostě jde o dluh, který jsi zavinil tím, že jsi zvolil lidi, kteří vládnou - myšleno obecně.

Reagovat
Dr. Perry Cox

Já nikomu nedluzim nic. To že stát neumí hospodařit je bohužel pravda to jaký večírek rozjede Dlužena a spol jak si teď začnou kupovat hlasy lůzy to neovlivním. Ja chci aťe stát nechá na pokoji nestojím s nataženou rukou ať mi něco dá, že tam to je drahe a tam si němužu dovolit zaplatit tohle.

Reagovat
Bonetti1

Reagovat
magic10

Miluju tu přezdívku "Dlužena von Bankrot"

Reagovat
Wednesdayite

S kamarády jí přezdíváme "Macatá Ála". A nějaký pán na Lide.cz ji v diskuzích neosloví jinak než "Tetina Dupalová z Malhostovic namatlaná paštikou", což mě věru extrémně baví.

Reagovat
fantomas10

Reagovat
raduinho

Reagovat
romeo351

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele