19. kolo
16.03.2026 18:00 CET
2 : 0
(0:0)

Vzájemné zápasy

08.08.2025
Artis Brno
2:2
Zbrojovka Brno
Chance Národní Liga
 5. kolo
19.04.2025
SK Líšeň
1:4
Zbrojovka Brno
Chance Národní Liga
 24. kolo
21.09.2024
Zbrojovka Brno
1:1
SK Líšeň
Chance Národní Liga
 10. kolo
11.05.2024
SK Líšeň
1:1
Zbrojovka Brno
Fotbalová národní liga
 28. kolo
27.10.2023
Zbrojovka Brno
3:0
SK Líšeň
Fotbalová národní liga
 14. kolo
18.03.2022
Zbrojovka Brno
1:3
SK Líšeň
Fotbalová národní liga
 19. kolo
08.08.2025
Artis Brno
2:2
Zbrojovka Brno
 5. kolo
19.04.2025
SK Líšeň
1:4
Zbrojovka Brno
 24. kolo
21.09.2024
Zbrojovka Brno
1:1
SK Líšeň
 10. kolo
11.05.2024
SK Líšeň
1:1
Zbrojovka Brno
 28. kolo
27.10.2023
Zbrojovka Brno
3:0
SK Líšeň
 14. kolo
18.03.2022
Zbrojovka Brno
1:3
SK Líšeň
 19. kolo

Zbrojovka Brno - poslední zápasy

08.03.2026
FC SILON Táborsko
0:1
Zbrojovka Brno
Chance Národní Liga
 18. kolo
28.02.2026
Zbrojovka Brno
1:0
FK Příbram
Chance Národní Liga
 17. kolo
12.11.2025
Zbrojovka Brno
0:3
Hradec Král.
MOL Cup
OF
09.11.2025
Sparta Praha B
0:3
Zbrojovka Brno
Chance Národní Liga
 16. kolo
01.11.2025
Zbrojovka Brno
5:2
Kroměříž
Chance Národní Liga
 15. kolo
26.10.2025
Vlašim
0:1
Zbrojovka Brno
Chance Národní Liga
 14. kolo
08.03.2026
FC SILON Táborsko
0:1
Zbrojovka Brno
 18. kolo
28.02.2026
Zbrojovka Brno
1:0
FK Příbram
 17. kolo
09.11.2025
Sparta Praha B
0:3
Zbrojovka Brno
 16. kolo
01.11.2025
Zbrojovka Brno
5:2
Kroměříž
 15. kolo
26.10.2025
Vlašim
0:1
Zbrojovka Brno
 14. kolo
21.10.2025
Zbrojovka Brno
0:0
SFC Opava
 8. kolo

Artis Brno - poslední zápasy

07.03.2026
Artis Brno
1:0
Ostrava B
Chance Národní Liga
 18. kolo
27.02.2026
Jihlava
1:1
Artis Brno
Chance Národní Liga
 17. kolo
21.02.2026
Artis Brno
3:3
SFC Opava
Chance Národní Liga
 14. kolo
03.12.2025
Artis Brno
1:2
Sparta Praha
MOL Cup
OF
08.11.2025
Artis Brno
2:1
Slavia Praha B
Chance Národní Liga
 16. kolo
02.11.2025
Žižkov
0:4
Artis Brno
Chance Národní Liga
 15. kolo
07.03.2026
Artis Brno
1:0
Baník Ostrava B
 18. kolo
27.02.2026
Vysočina Jihlava
1:1
Artis Brno
 17. kolo
21.02.2026
Artis Brno
3:3
SFC Opava
 14. kolo
08.11.2025
Artis Brno
2:1
Slavia Praha B
 16. kolo
02.11.2025
Viktoria Žižkov
0:4
Artis Brno
 15. kolo
17.10.2025
FK Příbram
1:0
Artis Brno
 13. kolo

Chance Národní Liga - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Zbrojovka Brno
18
15
2
1
42 : 13
47
2
FC SILON Táborsko
19
12
3
4
37 : 17
39
3
SFC Opava
19
9
8
2
31 : 17
35
4
Artis Brno
18
10
5
3
31 : 19
35
5
Viktoria Žižkov
19
9
3
7
24 : 29
30
6
FK Příbram
19
8
4
7
18 : 23
28
7
Baník Ostrava B
19
8
3
8
28 : 25
27
8
Slavia Praha B
19
7
4
8
30 : 23
25
9
FK Ústí nad Labem
19
7
3
9
32 : 33
24
10
Dynamo České Budějovice
19
7
3
9
20 : 26
24
11
Sellier & Bellot Vlašim
19
5
5
9
26 : 25
20
12
MFK Chrudim
19
4
7
8
21 : 36
19
13
Vysočina Jihlava
19
4
6
9
19 : 23
18
14
1. SK Prostějov
19
4
6
9
21 : 28
18
15
Hanácká Slavia Kroměříž
19
5
1
13
16 : 34
16
16
Sparta Praha B
19
5
1
13
15 : 40
16
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Zbrojovka Brno
9
7
1
1
20 : 8
22
2
SFC Opava
9
6
3
0
23 : 11
21
3
Viktoria Žižkov
10
6
1
3
11 : 12
19
4
Artis Brno
9
5
3
1
18 : 11
18
5
FC SILON Táborsko
9
5
2
2
17 : 8
17
6
Baník Ostrava B
9
5
1
3
16 : 7
16
7
FK Ústí nad Labem
10
5
0
5
17 : 13
15
8
FK Příbram
10
4
3
3
10 : 14
15
9
Sellier & Bellot Vlašim
10
4
2
4
20 : 11
14
10
Dynamo České Budějovice
10
4
2
4
10 : 10
14
11
Slavia Praha B
9
3
3
3
19 : 11
12
12
1. SK Prostějov
9
2
4
3
12 : 13
10
13
Hanácká Slavia Kroměříž
10
3
1
6
9 : 13
10
14
Vysočina Jihlava
10
2
3
5
9 : 12
9
15
Sparta Praha B
9
3
0
6
7 : 13
9
16
MFK Chrudim
9
2
3
4
9 : 17
9
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Zbrojovka Brno
9
8
1
0
22 : 5
25
2
FC SILON Táborsko
10
7
1
2
20 : 9
22
3
Artis Brno
9
5
2
2
13 : 8
17
4
SFC Opava
10
3
5
2
8 : 6
14
5
Slavia Praha B
10
4
1
5
11 : 12
13
6
FK Příbram
9
4
1
4
8 : 9
13
7
Viktoria Žižkov
9
3
2
4
13 : 17
11
8
Baník Ostrava B
10
3
2
5
12 : 18
11
9
Dynamo České Budějovice
9
3
1
5
10 : 16
10
10
MFK Chrudim
10
2
4
4
12 : 19
10
11
Vysočina Jihlava
9
2
3
4
10 : 11
9
12
FK Ústí nad Labem
9
2
3
4
15 : 20
9
13
1. SK Prostějov
10
2
2
6
9 : 15
8
14
Sparta Praha B
10
2
1
7
8 : 27
7
15
Sellier & Bellot Vlašim
9
1
3
5
6 : 14
6
16
Hanácká Slavia Kroměříž
9
2
0
7
7 : 21
6

Komentáře (56)

Přidat komentář
papanegra

brno nikoho nezajímá

Reagovat
Radin

Vorlický je fakt jinde..Śkoda těch zranění..Připomíná mi, jak je jinak naše liga hnusná soubojová a fotbal se vytrácí čím dál víc..Chybí víc takových

Reagovat
ratusek

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
arvncrtx

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Witcher

Tak v první lize to tak nepůjde

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
Derley

Svědíkos

Reagovat
ratusek

No to bylo něco. Chápu, že tyhle zápasy bývají svázané taktikou a nejsou koukatelná, ale tohle jsem nečekal. Artis kromě Adedirana vůbec nic a Zbrojovka o trochu lepší, ale asi byli nervozní. Každopádně snad jediný fotbalista na hřišti Vorlický je úplně jinde.

Artis by ten kádr musel překopat až na tři hráče snad celý a Zbrojovka z poloviny taky.

Reagovat
ratusek

Vše podtrhl Vukadinovič, který potvrdil úroveň kopáčství ve druhé lize. On se snad toho Hrdiny bál, že zakončil kilometr od něj a ještě jak lempl. Já být trenér, tak ho jdu vypleskat hned na hřišti.

No a Vláškovu posedlost a adoraci Artisu radši nekomentuji

Reagovat
Salfovic

Tak Vukadinovičovo zakončení je legendární.

Reagovat
soukup

jako na ligu? Nemusí se dramaticky překopávat nic, však tam je to od tak sedmýho týmu dolů herně v podstatě to samý

Reagovat
Greny

A hlavně ten tým je víc stavěné na ligu než na druhou musí se sehnat stredaci a krajní bek a hrot a bude to cajk

Reagovat
soukup

jo no, třeba Bennyho čekám v lize jako jednoho z nejdůležitějších hráčů skrz brejky, zatímco letos je defakto k ničemu.

Souhlasím, že nejvíc se musí sáhnout do středu zálohy protože Texl, Janetzký, Čavoš to je o běhání a vykrývání prostorů, ale s míčem už to drhne. Plus druhý čistý hroťák k Velichovi. Myslím si, že Juroška + Klíma jsou Svědíkovi oblíbenci a bude se spíš hledat kvalitní backup než jejich náhrada.

Reagovat
ratusek

No, takže jak jsem psal, polovina

Reagovat
ratusek

No abyste pak nebyli jako Budějovice, což se Svědíkem asi nehrozí. Ale ta intenzita první ligy je uplně jinde. Vím, že ta hra se moc srovnávat nedá, sami jsme tam byli pár let dozadu, takže vím, že ta druhá liga je ještě víc kopáčská a soubojová, takže ty zápasy jsou jen na sílu. Vše se ukáže v baráži, jak si Táborsko ani Artis/Opava neškrnou ani proti nám, ani proti Slovácku

Reagovat
soukup

Prej loňský Budějovice... Greny s Vorlickým do repre aspoň tušil, že píše blbost

Loňský Budějovice byl klub, kde zaprvé nefungovalo nic ani mimo hřiště a zadruhé měli kádr tak na spodní polovinu druhé. Tam nebylo skoro nic ligovýho, a proto to dopadlo jak to dopadlo. Aktuální kádr Zbrojovky je o dvě třídy výš než ten loňský Budějický. Za mě tak úrovni Teplic, Bohemky, Zlína a podobné "nudné ligové šedi", kde fanoušci jsou rádi za body a nezaujatí brblají na diskuzích, že se na to nedá dívat

Reagovat
ratusek

No jako já vám fandím, liga potřebuje tradiční klub s velkou fanouškovskou základnou. S Budějkama jsem to přehnal, ale abyste tam nebyli jen do počtu. Samozřejmě vím, že kádr stavíte už na první ligu a že zápasy ve druhé lize jsou ještě víc válka než v té první. Akorát když vás vidím, tak to urvete spíše silnou lavičkou ke konci zápasu než nějakým pěkným fotbalem. Ale vím, že zápasy ve druhé lize nejsou o kráse a že když se proti vám betonuje, tak je to těžké

Reagovat
soukup

My jsme hráli "víc fotbalově" první kola, ale dopadlo to tak, že to soupeři zahustili, bylo těžký si vytvářet šance a nešlo nám moc bránit brejky, který smrděly průserem (navíc ze startu byla stoperská dvojice Hofmann - Vedral a ti jsou oba pomalí, Kaká se probojoval do základu až později). O něco líp se na to koukalo, vypadali jsme na první dobrou dominantněji, ale byl to takový zranitelný fotbal. Pak se přesně takto prohrálo po brejcích s Prostějovem a Svědík přešel na pragmatičtější systém, kde víc běháme a bojujeme už se nesnažíme tolik dominovat na míči.

Reagovat
Greny

Tak my všichni plus mínus jsme se shodli na tribuně že budeme hrát zezadu ať nehrozí brejky Artistu a bod staci v této situaci

Vyloučení Breiteho to zmenilo

Reagovat
Axelrose

Ty jsi v trenérském štábu?

Reagovat
kasparko

Ani tuto sezonu se prvoligisti se nemaji v barazi ceho bat.

Reagovat
Salfovic

Bát jo, ale hodně bych se divil kdyby se zase nezachránily.

Reagovat
ratusek

s tím prvním týmem ve vedlejších oblíbených kopeš do vlastních řad

Reagovat
kasparko

Az bude stadion, tym a prachy na prvni ligu, tak at klidne Taborsko postoupi. Bylo by zbytecny si jit na jednu sezonu prvni ligu vyzkouset a pak zase zahucet zpatky.

Reagovat
Greny

První poločas dle předpokladů opatrný bod by nám stačil Artis nechutnej

Po vyloučení Vorla udržet i kdyby jsme měli poslat Slavii 40 mega

A Gjorgievski bude dělat pokud do něj dostanou tu defenzivní práci

Reagovat
mrtvej ofsajd

Myslím, že pokud mu vydrží zdraví a výkonnost, Trp si ho stáhne - právě na otevírání obran.

Reagovat
Malý

Fandím všem brněnským klubům, nefandím nechutným fandům Zbrojovky.

Reagovat
Tony Pisapia

Fakt bída, do cca 60. minuty byl Artis odvážnější.

Jako chápu, že to někdo bere tak, že máme pohodlný náskok na čele a bod stačí, ale pořád je to městské derby, ať už si o soupeři myslím cokoliv.

A hlavně takhle ušmudlaná výhra je to skoro vždy… V létě se musí hodně posílit, jinak bude příští rok velký špatný.

Reagovat
Hlahart

Do 60. teda fakt ne Lepší byli jen do vyloučení.

Reagovat
Tony Pisapia

Možná jsem na ně moc přísný, ale čekal jsem důraznější nástup do druhé půle, kdy byl na začátku aktivnější Artis.

Přišlo mi, že je nakopla až ta žlutá pro Janetzkého. Tam se mělo žlutit na druhé straně.

Reagovat
Greny

Oni ale museli hrát na výhru my ne

Reagovat
Tony Pisapia

To chápu, ale ty výkony jsou slabší delší dobu, ne jen dneska.

Jasně, letos je nejdůležitější postup a na předvedenou hru každej kašle, ale dlouhodobě bych na takový fotbal chodit nechtěl.

Reagovat
mrtvej ofsajd

Souhlas, Artis byl v první půli herně o něco lepší tým. Zbrojovka nic moc. Červená a Vorlicky to otočili...

Kiks Kakaho byl brutal. Kdyby z toho byl gól, tak ho Svedik roztrhá...

Reagovat
Hlahart

Vachoušek, Velich to dneska odmakali skvěle vepředu. Jinak hodně ubojovaný výkon. Vorlický samozřejmě úplně jinde.

Vyloučení za mě jasný. Má 3 zákroky na žlutou za poločas, to je pak těžký.

Reagovat
ratusek

a jsem rád, že to byl zrovna Breite. Ještě měl jít ven i Plecháč ve druhé půli za to pokopávaní balonu, ale na to Pechanec neměl koule

Reagovat
Hlahart

To by mně přišlo přísný. Spíš ten Besedin smrděl. Tam neměl tím zákrokem zezadu žádnou šanci hrát míč a mohlo to dopadnout hodně zle

Reagovat
ratusek

Přísný nepřísný, žlutou by za to dostal hned, ale Pechanec věděl, že už jednu má, tak mu ji nedal. Pokopnout to můžeš jednou, možná dvakrát, ale ne několikrát navíc se žlutou, to dělá jen dement, tak ho měl vyloučit

Reagovat
Hlahart

Reagovat
Greny

Asi jsem se zbláznil ... Vzal bych Vorlickyho do reprezentace...

Do prodloužení nebo kdyby jsme museli dohánět takovýho hráče nesežene ani v lize

Reagovat
kilobyte

Zbláznil no. Do Brna šel kvůli tomu, že má fyzický limity. Jeho tělu by to neprospělo a ani by nebyl takovým přínosem. Vždyť hraje druhou ligu v Česku.

Reagovat
Coromandel

Kdyz pominu, ze je skleneny, tak porad nevis, jestli to co staci na nasi prvni ci druhou ligu, by stacilo na mezinarodni uroven. Jsou typy hracu kteri exceluji na nizsich urovnich, ale pak jsou nepouzitelni.

Reagovat
Mr.Mike

Pro me je to teda.hrac pro 5 top lig uplne s prehledem..by nebyl ani zpatky ve Slavii pokud by nemel ty zraneni..hral by furt nekde v Italii nebo Spanelsku

Reagovat
hona.kub

Na zápase sem byl, hra byla 70min těžce svázaná taktikou neprohrát. Nakonec se to zlomilo a slavíme výhru 2:0. Na 2.ligu v pondělí bylo vyprodáno,včetně z 90% zaplněného sektoru hostí. 8800 diváků by mohlo závidět 85% klubů v 1.lize. Stadec je hrozné a to víme, ale stejně tam lidi přindou a vytvoří se fantastická atmoška

Reagovat
ratusek

Reagovat
Axelrose

Když budete hrát derby, jinak ani náhodou.

Reagovat
Hlahart

Na Příbram bylo na té ruině a na druhou ligu 5k. Stabilně je kolem 5-6k, což je i o patro výš v zásadě průměr/nadprůměr. Na první ligu by samozřejmě ten průměr byl zase úplně jinde. Tím spíš na lepším stadionu, kde není jeden záchod na tisíc lidí

Reagovat
Axelrose

To ano, ale ty návštěvy jsou na Flintu, ne?

S tím Líšeň nemá nic společného, kromě toho derby.

Jako že na vás lidi chodit, to beru. Taky by to byla v takovém městě ostuda, kdyby alespoň těch 6 litrů v průměru nechodilo.

Ale Ačka z Líšně takové návštěvy nemají a ani mít nikdy nebudou. Proto nechápu, proč se vůbec serou do ligy.

Reagovat
Hlahart

Však ale o Artisu v tomhle vlákně nikdo nemluvil

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Coromandel

9000 na derby mi zase neprijde jako buhvi co, ale mozna by se naplnil i vetsi stadion.

Reagovat
ratusek

Tak ten stadion je fakt ale příšernej, nedůstojnej a uplně na hovno Zlaté Vítkovice, které jsou na fotbal taky na hovno, ale nemusíš se za ten stadion, jako takový, stydět

Reagovat
Hlahart

A kolik by sis představoval včera lidí, když bylo vyprodáno?

Reagovat
Witcher

Už je jasný že nahoru pujde zbrojovka přes Duklu,druhej je jedno jestli Opava nebo Táborsko přes baráž by neměli projít artis už je za mě out.Kazdopadne překvapení že dostanou výjimku s tím zázemím.Jestli jim odejde vorlicky a vachy tak to bude druhej synot

Reagovat
Malý

Artis out rozhodně není. Aspoň zatím.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele