Líšeň angažovala zvučnou posilu, brněnský celek přivedl bývalého ukrajinského reprezentanta Běsjedina

17.01., 21:08
Aktuality
Artem Běsjedin v reprezentačním dresu. (© JURIJ KODRUN / GETTY IMAGES EUROPE / Getty Images via AFP)

Líšeň získala zvučnou posilu - ukrajinského reprezentanta a někdejšího útočníka Dynama Kyjev Artema Běsjedina (28), který má nepřeberné zkušenosti z evropských soutěží, včetně Ligy mistrů. Do Brna přichází jako volný hráč, tedy zdarma.

Běsjedin má na kontě 19 zápasů v ukrajinské reprezentaci, s Dynamem Kyjev si zahrál Ligu mistrů a Evropskou ligu, když stál proti Jablonci či Slavii. V posledních letech si vyzkoušel nejvyšší soutěž v Kazachstánu a na Kypru. Od 1. ledna pak byl bez angažmá.

"Tento snajpr nastřílel za Dynamo Kyjev v 92 zápasech 30 branek v tamní Premier League a pravidelně nastupoval i v Lize mistrů. Devatenáctinásobný reprezentant se zkušenostmi z Eura 2020 má na svém kontě vítězství v ukrajinské nejvyšší soutěži i poháru a triumfy v kazašské lize a kyperském poháru," dodal klub k nové posile na sociálních sítích.

Líšeň ukázala, že to myslí s posunem na barážové příčky a boj o nejvyšší soutěž opravdu vážně. Do kádru vedle zkušeného kouče Pavla Vrby získala někdejší reprezentanty Luďka Pernicu, Martina Pospíšila či někdejšího dlouholetého kapitána Jaroslava Málka.

Tabulka

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Zlín
16
12
4
0
24 : 5
40
2
MFK Chrudim
16
10
3
3
30 : 15
33
3
MFK Vyškov
16
7
6
3
17 : 11
27
4
Viktoria Žižkov
16
6
5
5
28 : 22
23
5
1. SK Prostějov
16
5
7
4
21 : 24
22
6
Sellier & Bellot Vlašim
16
4
9
3
28 : 26
21
7
FC SILON Táborsko
16
5
6
5
17 : 16
21
8
Slavia Praha B
16
5
5
6
26 : 22
20
9
SK Líšeň
16
4
8
4
17 : 18
20
10
SFC Opava
16
5
5
6
19 : 25
20
11
Sigma Olomouc B
16
5
4
7
20 : 22
19
12
Sparta Praha B
16
4
5
7
27 : 29
17
13
Vysočina Jihlava
16
3
7
6
18 : 26
16
14
Zbrojovka Brno
16
3
6
7
18 : 29
15
15
Baník Ostrava B
16
4
3
9
17 : 30
15
16
FK Varnsdorf
16
2
5
9
18 : 25
11

Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.

Autor: eFotbal.cz / Jaroslav Šindelář

Komentáře (249)

Přidat komentář
Blasphemer

Reagovat
Sigma Olomouc

se divím, že tam jde

Reagovat
20DollarsInMyPocket

To je bizár

Reagovat
Pablos

Reagovat
db18

Reagovat
Pepesma

Reagovat
andrew96

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
Kucka

Reagovat
Luc-Luc

Lišeň > fronta

Reagovat
20fredy20

Mozog pstrosa > mozog Mass

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
rufus

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
smazaný uživatel

Tak co dostanou se do baráže? Byla by sranda, kdyby ne.

Reagovat
fabec1222

Do baráže by mohli, protože klasicky nikdo nebude chtít postoupit.

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
Pablos

Boží… tohle mám rád, jak už je psáno nade mnou, prostě bizár

Reagovat
Salfovic

Proč ?

Reagovat
Pablos

No něco se prostě děje v nudných vodách druhé ligy.

Reagovat
kilobyte

Bych spíše čekal, že takový hráč půjde do druhé turecké. Jenže tam jde Hanousek a tenhle týpek jde do druhé české.

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
ladyboy arsenal

Dávají dohromady galacticos Do pěti let se bude v Líšni hrát liga mistrů, to je daný

Reagovat
Puskas

Pak se budou jeho zkušenosti hodit.

Reagovat
Aldeano

Hned jsem si vybavil fotku Prose a Ferrari a nápis, že bude hrát Brno LM

Reagovat
didosh

zmrdi dva i s bráchou

Reagovat
Mrcix

Ještě bych věřil, že do 5 let budou třeba Konfereční ligu, ale LM opravdu ne. Taky můžou být za 5 let úplně v hovnech.

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
fabec1222

Ten dá tak tři zápasy, než zjistí, že na to totálně sere

Reagovat
Salfovic

Nebo se zraní.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mass

Asi pořád lepší, než jít bojovat za Zelenského.

Reagovat
Stannis Baratheon

* za Ukrajinu

Reagovat
Mass

Tipuju, že moc fanoušků momentálně zakázané Strany regionů (ještě v roce 2012 měli 41% v Charkovské oblasti, ze které je Běsjedin) za modrožlutou zástavu nebojuje, ale třeba se pletu.

Reagovat
kilobyte

A v roce 2014 měl jejich kandidát na prezidenta jakou podporu?

Reagovat
Mass

Těžko říct, v roce 2014 už se nevolilo na celém území Ukrajiny.

Reagovat
kilobyte

Tak ale předtím jsi zmiňoval Charkovakou oblast, ze které je Besjedin. Tam se volilo. Takže asi není těžké říct, jakou podporu tam jejich kandidát měl. Nebo to už se ti nehodí?

Reagovat
Mass
Reagovat
kilobyte

Pokud bereš tuhle koalici několika stran jako jejich nástupce, tak je asi zbytečné řešit volby 2012 a 2014, když poslední volby byly v roce 2019 a tam vyhrála strana Sluha lidu.

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Parlamentn%C3%AD_volby_na_Ukrajin%C4%9B_2019

Reagovat
Mass

Jo koukám, ve volbách 2019 dostal Zelensky (Sluha lidu) 36,4% a Boyko (Opoziční blok) 26,6%. 3. května 2022 pak Zelensky Opoziční blok zakázal.

Reagovat
Stannis Baratheon

Zakázána nebyla.

Nakonec ji ale osud stejně doběhl, což je vzhledem k tomu, že byla v podstatě nepřímo řízená z detašovaného pracoviště FSB, velice dobrá zpráva.

Reagovat
Mass

1) Lžeš

2) Spekulace

Reagovat
Stannis Baratheon

Nelžu.

Factos.

Reagovat
Mass

Tak asi lže ČTK a řada dalších médií. https://www.ceskenoviny.cz/ukrinform/cesky/zprava.php?id=983311

Navíc o tom zákazu rozhodla Ukrajinská bezpečnostní rada, nikým nevolený orgán (mmch tou dobou byl její tajemník neúspěšný kandidát z Luhanské oblasti Oleksij Danilov, tzn. přímý konkurent právě politiků z Opozičního bloku) a ne nejvyšší soud na základě vyšetřování, jako v normálních demokratických zemích, když se objeví nějaká zločiněcká politická strana.

Reagovat
Stannis Baratheon

Strana ve které byl Boyko, což mimochodem není původní OB, zakázána nebyla.

Že některé strany zakázány byly, to je fakt. A taky je to moc dobře. Opět byly řízeny FSB.

Reagovat
Mass

Opoziční platforma, ve které po schizmatu Opozičního bloku pokračoval Boyko byla zakázaná taky. To je s tebou těžký, když nedokážeš ani pořádně přečíst jeden prostej článek od ČTK.

Reagovat
didosh

Reagovat
kilobyte

Tak po kolaboraci s ruskem by stejně jejich preference dál padali. Škoda, že my jsme taky nezakázali komouše za jejich kolaboraci.

Reagovat
Mass

1) Spekulace

2) Nemá nic společného s tématem, ale souhlas, nechat kandidovat Petra Pavla byla chyba.

Reagovat
deiw

Jasně, vytáhni si zrovna Pavla

Reagovat
Mass

Nj, mohl sem vytáhnout i Babiše, ale přece jen nejvýše představený Čech mě napadl jako první.

https://www.echo24.cz/a/SHqNR/zpravy-domaci-kandidat-prezident-general-pavel-minulost-komunismus

Reagovat
kilobyte

1) Spekulovat jsi začal ty. Navíc na základě 13 let starých voleb, i když od té doby byly další 3 volby. Jenže u těch už se ti nehodily výsledky.

2) Klasický Mirek. Jakmile dojdou argumenty a musel by uznat, že si vymýšlí, tak rychle posune téma.

Reagovat
Mass

Ano, spekuloval sem a ty ses přidal, že by jim začly padat preference. Tak budu spekulovat dál. Ne, to si nemyslim, že by ti rusky mluvící Ukrajinci začli volit strany, které jim zakazují mluvit rusky. Spíš přestali volit do parlamentu státu, kde už nevidí budoucnost.

Reagovat
kilobyte

Jenže oni jim ty preference doopravdy padaly. To není spekulace, ale fakt. Spekulace je, že teď by podle tebe najednou zase začaly růst, což nemáš ničím podložené. Jen tím, že před 13 lety měli velké preference.

Reagovat
Mass

Nemá cenu řešit preference, důležitý je výsledek voleb. Ano, Sluha tam vyhrál a druhá byla Platforma. Platforma byla pak zakázana Sluhou. Pak už sem spekuloval a to přiznávám, že by Platforma dobrovolně nešla bojovat za Sluhu. Ale v reálu, opravdu si myslíš, že by ta Platforma chtěla dobrovolně a s nadšením bojovat za zemi, kde je zakázaná vládnoucím Sluhou?

Reagovat
kilobyte

Tady se ale nebavíme o straně, ale o jejich teoretických voličích. U kterých je navíc trend, že jejich počet klesá. Takže stavět na tom nějaké spekulace je nesmysl. Členové té strany by nešli bojovat ani kdyby vládli.

Reagovat
Mass

A s nápadem, že bys zakázal komunisty sem přece souhlasil, ne?

Reagovat
kilobyte

Nesouhlasil. Jen si napsal, že nechat kandidovat Pavla byla chyba. Takže ti asi vadí jen on.

U něj je zajímavé, že nejvíce jeho komunistická minulost vadí komunistům.

Reagovat
Mass

To se pleteš, že by mi vadil jen on. Tak kdyby to tehdy bylo na pořadu dne, zakázat komunistickou stranu, tak bych klidně souhlasil. A za mě je to ostuda, že víc jak třicet let po revoluci se do finále prezidetské volby dostanou dva bývalí komunističtí kádři.

Reagovat
kilobyte

Ostuda je, že se komunisti hned nezakázali. Klidně i jen dočasně. Ale v 90. letech neměli mít právo rozhodovat o ničem. Pak bych klidně ty zákazy zmírnil. Když byl Zeman prezident, tak to skoro nikomu nevadilo. Když byl Babiš agent STB premiér, tak to taky nebyl hlavní problém. Ale Pavel je najednou největší problém a ještě s tím mají největší problém komunisti.

Reagovat
Mass

Který komunisty máš na mysli? Jinak si ani u Pavla nemyslim, že by to byl stejně jako u Babiše jeho hlavní problém. Kritizovanej Babiš byl za to dost, na to že se to prokázalo nespolehlivým svědectvím jiného agenta STB, aby ho nakonec slovenské MV očistilo, spíš se řešilo to Čapí Hnízdo (kde byl taky osvobozený) , než jak kvalitně vládne. U Zemana, že byl v KSČ dva roky jako mladík za doby politického uvolnění a pak ho po vpádu vojsk Varšavské smlouvy vyhodili (mohl skončit hůř) za přirovnání komunistů k fašistům, to je opravdu hodně dávná minulost.

A u toho Pavla si myslim, že to není hlavně osobně jeho problém, ale problém lidí, kteří za ním stojí a kteří se často oháněli komunismem proti svým politickým odpůrcům a nakonec si tam sami dosadili komunistickýho kádra.

Reagovat
kilobyte

Babiše neočistili. Odmítli se s ním soudit. Babiš se k tomu sám přiznal, že byl v STB.

Reagovat
Mass

Jasně, krajský i nejvyšší soud rozhodl v Babišův prospěch, ústavní soud to potom zrušil. Různé soudy, různé výsledky. Můžeš si vybrat, ty samozřejmě a priori věříš tomu proti Babišovi, i když je založené na dokumentech o spolupráci vytvořených agentem StB Juliusem Šumanem, který pak spolupráci popřel u soudu popřel. Jak důvěryhodný svědek, co a jak zajímaví lidé, kteří mu v čemkoliv věří, hlavně ti, co spolupráci s StB považují za morální žumpu. A podle ústavního soudu svědectví Šumana je nedůvěryhodné, zatímco jeho dokumenty z roku 1980 jsou. No jak skvělá ta slovenská justice. Btw jestli myslíš tu Show Jana Krause, tak tam se přiznal jedině k tomu, že se musel hlásit na StB, ne že tam někoho udával.

Reagovat
kilobyte

Asi nevíš, jak fungují soudy. Fakt to není tak, že si můžeš vybrat, ale bere se rozhodnutí nejvyšší instance.

V té show řekl, že spolupracoval s STB. Že tam chodil hlásit je jen jinak popsané udávání. Proč by někdo o sobě tvrdil, že spolupracoval s STB, když by to nebyla pravda?

Reagovat
Mass

Před chvilkou sem si to pustil a doslova tam řiká, že se tam chodil hlásit, ale že to nebyla zlá StB, ale taková obyčejná ekonomická StB. Nic o udávání. Hm a ústavní soud je podle tebe vyšší instance než ministerstvo vnitra? Proč u tebe neplatí rozhodnutí MV ale ústavního soudu ano? Proč krajský a nejvyšší soud rozhodl v Babišův prospěch? Přijde ti košer, že různé orgány tam rozhodují naprosto opačně a jak takové orgány nakonec můžou být důvěryhodné? Jinak máš pravdu, nevím jak fungují, když můžou ve stejných věcech docházet ke zcela rozdílným závěrům, ale i vzhledem k tomu, že se to táhlo asi 12 let, jde o politiku a ne o právo, takže jsou nakonec nedůvěryhodní všichni a neberu nic z toho a musím ctít presumpci nevinny.

Reagovat
kilobyte

Říká tam, že chodil do normální STB a hlásil tam, když někoho potkal. Nikdo nechodil do STB udávat, všichni tam chodili jen hlásit, co viděli a slyšeli.

Ministerstvo vnitra není vyšší instance než ústavní soud. Ministerstvo spadá pod vládu tedy výkonnou moc, ústavní soud spadá pod soudní moc. Tyhle instituce by na sobě měli být nezávislé.

Ministerstvo vnitra v tomhle případě žádné rozhodnutí nevydalo, protože zastupuje stát jako žalovanou stranu. Podle MV by soud stál moc peněz a tak se s Babišem "dohodli" mimosoudně. Takže žádné orgány jinak nerozhodli. Jen se MV nechtělo s Babišem soudit.

V tom je právě ten problém, že nevíš jak fungují. Soudy řídí lidi a lidi dělají chyby. Proto mají soudy několik instancí, aby šli napravovat chyby.

Reagovat
Nieuwendyk

Sněmovna je plná poslanců, co byli aktivní v politice či armádě či bezpečnosti... Babiš je toho důsledkem

Reagovat
Uwe háže buly

to je pravda. Poukazují na to hlavně lidí s komunistickým náhledem na svět.

Reagovat
didosh

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
didosh

Reagovat
Stannis Baratheon

A co že teda neodmítl Ukrajinu reprezentovat? To už ses v tom řetězáku, ze kterého tutu velice realitu zkreslujicí informaci jistojistě máš, nedočetl?

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Mass

Bojovat na válečném poli a riskovat svůj život je něco jiného, než si jít zahrát fotbal a "bojovat" o lepší angažmá.

Reagovat
Stannis Baratheon

Jasně, a do předzápasové hymny si pobrukoval Rassijaaa Svjačenaja...

Reagovat
Mass

To že někdo na Ukrajině nepodporuje válku s Ruskem ještě neznaměná, že si musí zpívat ruskou hymnu. Třeba by tě překvapilo, že nejvíc Ukrajinců uteklo před válkou do Ruska.

Reagovat
Stannis Baratheon

A tebe zase překvapí, že když někdo nechce umřít ve válce s druhou zemí, tak to neznamená, že má tu druhou zemi radši než tu svoji.

A moc dobře víš, co do Ruska uteklo za "Ukrajince".

Reagovat
Mass

Vždyť to nikde netvrdím. To ty tady naznačuješ, že kluci co nechtějí do války jsou a priori příznivci Ruska. Nejsou. Ale co si myslím já, že z těch 150k dezertérů z ukrajinské armády by mohlo být právě hodně nevoličů Zelenského strany. A v oblasti Charkova zrovna Zelenskyy a spol. volby nevyhrává. Strana regionů se vždycky dokázala s Ruskem mírově dohodnout. Opakuju, je to můj tip a třeba se pletu. Objektivně se to v současnosti změřit nedá.

Reagovat
kilobyte

Poslední volby tam vyhrála strana Služebník lidu. Což je Zelenského strana.

Reagovat
Mass

A nejspíš vyhraje i další volby, když strana Opoziční blok , která na Charkovsku tehdy skončila druhá, je teď zakázaná.

Reagovat
kilobyte

Jak se ukáže, že jsi v něčem mimo, tak to rychle stočíš jinam.

Reagovat
Mass

Podívej se, kdo vyhrál všechny ty volby předtím. Vždycky byla Ukrajina rozdělená na západ a východ. Z nějakýho důvodu volby v roce 2019 jednou dopadly jinak. Já sem psal o trendu, ne o jedněch volbách.

Reagovat
kilobyte

Když mluvíš o trendu, tak by sis měl právě všimnout, že poslední roky/volby Opoziční blok ztrácel.

Takže nekecej, že píšeš o trendu. Naopak ten trend přehlížíš a koukáš na 13 let staré volby, abys měl o co opřít své spekulace.

Reagovat
Mass

Opoziční blok ztrácel, když v roce 2014 měl 29 poslanců a v roce 2019 43 poslanců? A psal sem o delším časovym období a trendu po roce 1991. Záměrně sem použil volby před rokem 2014, protože pak tam začly problémy se separatisty a buď se nevolilo všude, nebo někde byla účast výrazně nižší.

Klidně si to tady porovnej, stejně jako já. https://edition.cnn.com/interactive/2014/02/world/ukraine-divided/

Reagovat
kilobyte

Opoziční blok vůbec v roce nekandidoval. Kandidovala Opoziční platforma, kde se spojili více stran. Záměrně si použil, co se ti hodilo. V čem je více relevatnější pro momentální situaci brát v úvahu 10 a více let staré volby? Zvlášť když poslední události výrazně měnily názory lidí.

To je jako kdybych ti tady teď ukazoval 10 let staré výsledky ČSSD a na jejich základě ti tvrdil, že je lidi chtějí.

Reagovat
Mass

Opoziční blok- sociální liberálové převážně rusky mluvící, odmítá NATO- předseda Jurij Bojko

Opoziční platforma- sociální liberálové převážně rusky mluvící, odmítá NATO- Jurij Bojko

No zdá se, že je tam rozdíl asi jako mezi ODS a SPOLU, tak promiň, že je počítám jako jedny a ty samý.

Bral sem v úvahu ty starší i na ty novější volby, abych zjistil, jakej je tam trend. Sluha do toho hodil vidle, ale jinak ty volební mapy všechny +- vypadaly jako tahle. https://ponarseurasia.org/wp-content/uploads/2020/11/Fig%203%20Kud.jpg

nebo tahle https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5497331ae4b0148a6141bd47/1478383286011-MBQ8R3YBSCR5M1CG9GY8/image-asset.png

nebo tahle

https://socialdata.org.ua/wp-content/uploads/2016/03/2014_pres_vote.jpg

https://danieljmitchell.wordpress.com/wp-content/uploads/2014/03/ukraine-election-results.jpg

Reagovat
kilobyte

A ty bereš Spolu jen jako ODS? Vždyť je to nesmysl to takhle brát a tvářit se, že ODS rostou preference/výsledky.

Reagovat
Stannis Baratheon

S nějakým naznačováním jsi tady začal ty, tak to na mě ani nezkoušej. Hned původním příspěvkem. A svůj tip pak stavíš jen na základě toho...

Reagovat
Muffi

Co lžeš ty kolaborante?

Ukrajina s nikým neválčí, pouze se brání Putinově agresi.

Reagovat
Mass

Ta tvoje rétorika o kolaborantech mi zní dost fašisticky, aby si nakonec podle hesla "kdo nejvíc kříčí chyťte zloděje, je sám zloděj" nebyl sám kolaborant ty. Když tě teda provokuje slovo válka stejně jako ruského státního zástupce, tak můžu používat termín třeba Protiteroristická operace na Východní Ukrajině.

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
Salfovic

Pokud někdo sympatizuje a šíří dogmata země, která nás otevřeně označuje za nepřátele, tak je to regulerní kolaborant.

Reagovat
Mass

Pokud někdo tvrdí, že já sympatizuji se zemí, která nás označuje za nepřátele, tak je to regulérní lhář a možná i fašista. Mmch co jsou ty dogmata země, já nevím o čem to píšeš, kdo to určuje, nějaký fašista?

Reagovat
didosh

Reagovat
didosh

Ty jsi dobrý kolaborantsky zmrd.

Reagovat
Mass

Když dojdou argumenty, nastupují urážky.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
mistr129

Já bych tedy řekl, že na Ukrajině až na pár kolaborantů nikdo válku s Ruskem nepodporuje

Reagovat
Mass

Tomu snad ani sám nevěříš, že je na Ukrajině vše křišťálově čisté a nikdo tam nemá podíl na těch válečných subvencích hlavně z USA, nikdo tam nevyrábí zbraně na kšeft a nikdo na tom nevydělává. Já sem se neprobudil v roce 2022 takže i dost dobře pamatuju, že Human Right Watch mockrát kritizovala ukrajinskou vládu za chování v separatistických oblastech.

Reagovat
mistr129

Nepíšů, že je vše křišťálově čisté.

Ale zbrojit, když ti hrozí nebezpečí, je logická reakce. Nebo ti přijde, že třeba Poláci chtějí válku s Ruskem, když zbrojí?

A chování v separatistických oblastech zřejmě vždy ok nebylo, stejně jako nebylo vždy ok třeba chování Čechů k sudetským Němcům. Ale opět, není to ani důkaz toho, že by ta dotyčná země (Československo nebo Ukrajina) měla zájem na válce.

Reagovat
Mass

Asi sem se špatně vyjádřil, viz. má druhá reakce. Nemyslel jsem Ukrajince podporující válku, ale Ukrajince odmítající vyjednávání o míru.

Reagovat
Sandstorm

O míru odmítá mluvit Ruská federace. Ukrajinci by samozřejmě byli rádi za mír a chtějí ho. Jenže bohužel se musí bránit ruským imperialistům.

Reagovat
didosh

Reagovat
Mass

https://news.gallup.com/poll/653495/half-ukrainians-quick-negotiated-end-war.aspx

Tak jinak, nebudu psát že to jsou ti Ukrajinci podporující válku, ale ti, kteří jsou proti vyjednávání o míru. Podle tohoto výzkumu je pro vyjednávání 52% , proti vyjednávání o míru 38%.

Reagovat
mistr129

No, protože asi všichni ví, jak by vyjednávání o míru vypadalo a posloužilo by ruské propagandě.

Myslíš, že kdyby byla otázka formluována "Byli byste pro mír za podmínek, že by se hranice vrátily na úroveň před únor 2014, a že by Ukrajina byla plně suverénní zemí, která může rozhodnout o svém směřování?", tak by nebylo 95 % pro mír?

Reagovat
Mass

A kdyby si se ještě k tomu zeptal, jestli by se s hranicemi z před roku 2014 vrátila i tehdejší vláda, tak by nejspíš souhlasili i separatisté. Podobně by třeba souhlasili s mírem Srbové, kdyby si jim nabídl návrat hranic z před roku 1992. To vyjednávání bude muset být založeno na realističtějších možnostech, zřejmě se někde bude muset nakreslit nová čára. Čim se začne později, tim ta čára bude víc na západ. Uvidíme s čím přijde Trump, za mě by mohl Putinovi slíbit bezletovou Ukrajinu a Zelenskému zastavení subvencí, pokud nepřestanou bojovat.

Reagovat
Sandstorm

Žádná čára se kreslit nemusí. Stačí když se ruští orkové stáhnou zpět za mezinárodně uznávanou čáru, to jest vypadnou z území cizí země. Ale to vy kolaboranti nedokážete a nechcete pochopit.

Reagovat
Mass

Chlapče, tohle je konflikt ve kterym umírají lidé a není to nějaký Pán Prstenů. Buď seš kolaborant válečného průmyslu ty nebo jen idiot, který nedokáže nebo nechce pochopit realitu. Už i dokonce náš pan prezident pochopil, že se hranice před rok 2014 nevrátí.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-ukrajina-musi-byt-realisticka-rekl-pavel-o-ruskem-okupovanych-uzemich-261225

Reagovat
Sandstorm

Jedinej idiot seš tady ty, protože stále platí to co jsem napsal v příspěvku na který reaguješ.

Reagovat
Mass

Jestli si myslíš, že těch zhruba 7 milionů ukrajinských Rusů se dobrovolně z jejich země Východní Ukrajiny odstěhuje do Ruska, tak seš fakt idiot. A jestli si myslíš, že tam etniční Ukrajinci a etničtí Rusové budou po stažení vojsk Ruské Federace žít v míru jako před rrokem 2014 a dělat, jako že se se nic nestalo,tak si taky idiot.

Reagovat
deiw

A obráceně, pokud Ukrajina kapituluje a zůstane rusakům, tak tam asi mír bude, co

Reagovat
Mass

To je taky krajně nepravděpodobný scénář.

Reagovat
didosh

Reagovat
mistr129

Proč by se měla vracet tehdejší vláda?

Ale jinak, v reálných mezích tohle nerozporuju, tady selhal západ (snad s výjimkou USA a Polska), který ne že nechce, ale nemá reálně k dispozici prostředky pro to, aby Ukrajinu dostatečně podpořil.

Jen když se bavíme o tom "kdo chce válku", tak soudíme spíš morální než reálně hledisko, kde jsou Ukrajinci tisíciprocentně v právu i kdyby chtěli Rusáky hnát až k Voroněži.

Jinak kdybych byl na Trumpově místě, tak moje poslední nabídka by byla: necháte si Krym a původní separatistické republiky, my budeme garantovat i vojensky bezpečnost a územní celistvost Ukrajiny a podnikneme kroky nezbytné k jejímu přijetí do NATO.

Reagovat
kilobyte

Na garantování bezpečnosti za výměnu už jim Ukrajinci neskočí.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže Ukrajinci mají 38% Patriotů. To je celkem slušný po 3 rokách.

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
ACSeRw!n

temi ukrajinci myslis ty deportovane deti ?

Reagovat
kilobyte

Tak to nejvíce Ukrajinců neuteklo do Ruska, ale do Evropy. Jen v Německu jich je přes milion. V Polsku jich je další milion. Do ruska utíkali hlavně rusové.

Reagovat
Mass

https://www.cfr.org/sites/default/files/image/2023/06/-ukraine_refugees_og%20%281%29.png

Když to sečtu, tak do EU je to zhruba stejně jako do Ruska. A EU= Evropa, ok?

Reagovat
kilobyte

Do EU ale utíkají dobrovolně.

EU je unie evropských zemí.

Reagovat
Mass

EU čítá 27 zemí, Evropa má zemí 46, mj Ukrajinu. Psát, že někdo utekl z Ukrajiny do Evropy je nesmysl.

Reagovat
ACSeRw!n

the moscow times

Reagovat
Mass

Co se ti na nich nezdá?

Reagovat
ACSeRw!n

vsechno. nevim, ze te to prekvapuje

Reagovat
Mass

Vždyť si je ani jednou nečetl.

Reagovat
Uwe háže buly

To Moscow?

Reagovat
kilobyte

Ještě lepší je ten podtitul. Independent news from Russia.

Reagovat
Mass

To že jsou nezávislé o nich psal i Guardian. Co ty na to?

Reagovat
kilobyte

Že spojení slov nezávislé, rusko a moskva je pořád vtipné.

Reagovat
Mass

Právě že v Rusku je mnohem těžší být nezávislý než kdekoliv jinde v Evropě. Ten kdo si u nás říká nezávislý, je proti reportérům z moscowtimes klaun, to spíš vtipní sou takoví. Chlapci, ten bias je u vás tak silný, že si ani nedokážete představit, že by někdo s ruským občanstvím nemohl nebýt proputinovský.

Reagovat
kilobyte

Být v rusku nezávislý je nemožný.

Já si naopak myslím, že většina s ruským občanstvím je proputinovská.

Reagovat
Mass

Tak zrovna reportéři z moscowtimes si musí dávat velký pozor, aby nevypadli z okna.

Reagovat
kilobyte

Touhle "nemocí" trpí dále nepoužitelní příznivci režimu. Novináře normálně zavírají a nebo rovnou zastřelí.

Reagovat
Mass

Hodně z toho dílem mafie.

Reagovat
kilobyte

Tak oni jsou s vládou dost propojení.

Reagovat
Mass

To jsou zase nějaký tvoje pocity založený asi na nějakym filmu. Málokterá autoritativní vláda se propojuje s mafií.

Reagovat
kilobyte

Co třeba takový Prigožin?

Reagovat
Mass

Ten snad v Rusku podnikal legálně.

Reagovat
kilobyte

Než začal podnikat "legálně", tak seděl 9 let za loupež v organizované skupině a zapojení v prostituci. Že by se týpek, který dělal jen v pohostinství, dostal k založení žoldnéřské skupině je dost podezřelé.

Reagovat
didosh

Reagovat
didosh

Reagovat
Mass

Uklidní tě, že mají sídlo v Amsterdamu?

Reagovat
Nieuwendyk

Tak ty jsi proruskej komouš? to je pro mě velký zklamání, rád jsem četl tvý fotbalový názory

Reagovat
Mass

Chlapci, to jste vážně tak neuvěřitelně bias, že ani nejste schopný se podívat na tu wiki, kdo moscow times vydává?

Reagovat
Nieuwendyk

Číst moscow whatever, vládní noviny, hovoří samo za sebe

Reagovat
Mass

A za tebe mluví to, že nemáš ani těch 20 vteřin aby ses podíval, že ty noviny jsou opoziční, vydávané ze zahraničí a v Rusku momentálně zakázané. Zato máš několik minut na to, abys tu psal jasné lži a urážky.

Reagovat
didosh

Reagovat
Nieuwendyk

Lež

Reagovat
kilobyte

Když mezi uprchlíky počítají zajatce, tak je dost zvláštní statistika.

Reagovat
Mass

Jasně, nedávno o tom referoval Rožánek z Moskvy, že je tam pak prodávají na trhu otroků na Rudém náměstí.

Evakuovaný civilista z válečné zóny přece není žádný zajatec.

Reagovat
kilobyte

Pokud někoho odvlečeš nedobrovolně do jiné země, tak je to zajatec. Nevím proč do toho pleteš otroctví. To je úplně něco jiného.

Reagovat
Mass

Takže babka, kterou záchránaři odvezli ze zatopenýho baráku, a musí přespat u příbuzných, se počítá mezi zajatce? Beru, že v Rusku je spoustu lidí nedobrovolně a že kdyby měli peníze, tak jeli na druhou stranu, ale to přece nejsou zajatci. Zapomínáš taky, že je mnoho rusko-ukrajinských rodin, a že ti Ukrajinci prostě jeli za příbuznými, nejsou to žádní ti "Ukrajinci" nebo nějací putinovci, jak si tu psal v předchozím příspěvku.

Reagovat
kilobyte

Pokud by jí odvezli a drželi někde proti její vůli, tak je to zajatec. Pokud by se ta babka chtěla vrátit a měla by kam, tak by jí to měli umožnit.

Kde jsem psal putinovci?

Reagovat
Mass

Tak ty bys tomu nevěřil, i kdyby opoziční ruské médium udělalo rozhovor se všemi uprchlíky z Ukrajiny a jel by sis svou, že je tam drží někde v koncetráku, takže je to jedno. Když by ti Rusové byli takové kurvy, jak se tu řiká v našem mainstreamu, tak by tam ty civilisty spíš nechali, ne?

Mmch civilisté se opravdu mezi zajatce nepočítají.

Reagovat
kilobyte

Čemu bych nevěřil?

Chceš mi snad tvrdit, že rusové nikoho do ruska neunesli proti jeho vůli? Protože je spousta rozhovorů s matkami, kterým rusové unesli děti. Unést děti není dost kurevské?

Dobrý tak sis přečetl definici válečných zajatců. Tak budu tedy používat přesný termín rukojmí.

Reagovat
Mass

Kurevské by bylo nechat děti v bojové zóně. Pokud tomu říkáš únos, tak sem rád že je unesli a nenechali je tam. Jinak jestli si ty rozhovory četl, jak došlo k tomu, že ty matky tam ty děti nechaly?

Reagovat
Mass

Rukojmí jak píšeš, to by je tam museli držet proti vůli. Oni je nedrží. Oni tam šli, protože neměli na výběr. Spíš ti lidé nemají jinou volbu (peníze) a proto sou v Rusku. Nejsou ani uneseni, ani rukojmí, natož zajatci.

Reagovat
kilobyte

Takže je rusové nechají normálně odejít zpátky do své vlasti?

Reagovat
Mass

On se tam někdo chce teď vrátit, třeba do takového Mariupolu?

Reagovat
Mass

Ano, proč by je měli držet v Rusku? Každopádně uvidíme po válce, ale třeba teď sem koukal na reportáž BBC, jak se v Maruiupolu staví nové domy.

Reagovat
Mass

Jak sem si myslel. U nás v některých médiích prezentavané, jako že Rusové vytrhávali děti matkám z rukou a posílali je někam do gulagu a ono ve skutečnosti jde o děti z dětských domovů, které tam prostě nechat nemohli a které by po dosažení dospělosti půlku naverbovali do ukrajinské armády nebo ty šikovnější děti by stejně emigrovaly. Píšou tam , že ty identifikované děti jsou z Chersonu a Cherson je přímo na frontové linii.

Reagovat
kilobyte

A podle mezinárodních práv by je měli vrátit na Ukrajinu. Nebo snad děti bez rodičů nemají žádná práva a může se s nimi zacházet jako s věcmi?

Reagovat
didosh

Reagovat
Kiss Me Polka!

ruský komouš zase perlí

Reagovat
Mass

Nevidim že bys tady něco napsal, natož perly, ale takhle veřejně se přiznat, že seš ruskej komouš a svině.

Reagovat
ACSeRw!n

stovky ukrajinskych sportovcu umreli pri obrane vlasti, nebo pri bombardovani.. tak nevim co tady zase zkousis

Reagovat
Mass

Taky mohli emigrovat jako Besjedin. Jejich volba.

Reagovat
Blasphemer

Tys taky mohl držet píču a nedělat ze sebe kokota. Tvoje volba. ¯\_(ツ)_/¯

Reagovat
Mass

Nevim proč bych měl držet tvojí starou a dělat práci za tebe.

Reagovat
Blasphemer

Takhle bys o svojí mámě neměl mluvit.

Reagovat
Mass

Snad to tady nečte

Reagovat
Nieuwendyk

Ty jsi důkaz nad jiný jasnej, že jsme měli líp bojovat

Reagovat
Mass

Kde ty si bojoval?

Reagovat
Nieuwendyk

Hele soudruhu, víš moc dobře, jak jsem to myslel

Reagovat
Mass

To nevím, ale kdyby ti to myslelo tak bys veděl, že komunista, kterým určitě nejsem, nikdy sem nebyl a ani nikdo z mé rodiny, by určitě nepodporoval ruský oligarchický režim. Zřejmě o tom, co je komunismus, nic nevíš, tak tě trochu poučím, komunismus a oligarchie jsou dvě naprosto protikladné politické ideologie. Komunismus usiluje o rovnost mezi lidmi a zrušení třídních rozdílů. Oligarchie, naopak, je systém, kde malá elita drží veškerou moc a bohatství, což vede k velké nerovnosti mezi těmi, kteří mají moc, a těmi, kdo ji nemají. Komunismus volá po kolektivním vlastnictví výrobních prostředků, zatímco v oligarchii je majetek soustředěn v rukou několika jednotlivců nebo rodin, kteří kontrolují většinu ekonomických zdrojů. V komunismu by měl být politický a ekonomický systém plánován centrálně, s cílem zabezpečit rovnost a potřeby všech. V oligarchii jsou rozhodnutí přijímána těmi, kdo drží moc, a obvykle slouží jejich vlastním zájmům.

Reagovat
Nieuwendyk

Zkoušku z politologie nemám, ale číst wiki a další zdroje umím, leč přesto děkuji za vysvětlení zjevného faktu

Reagovat
didosh

Reagovat
didosh

Reagovat
didosh

Zase? To není poprvé?!Kolaborant...

Reagovat
didosh

Reagovat
andrew96

Co to zase je?

Reagovat
Mass

Teda aspoň dobrovolně nebojuje.

Reagovat
nafukovaci.tucnak

Hlavně zeptejte se samotných Ukrajinců jak u nás nebo tam,jak velice "miluji" Zelenského. Většina ho má plné zuby už a nemůže ho ani vidět. To když jedu na Ukrajinu odkud je přítelkyně, tak neznám ve městě člověka kdo by ho chválili jak většina Čechů. A vlastně je chápu...

Reagovat
Mass

Já mám známou Ukrajinku z Oděssy, je to manželka mého českého kamaráda. Ta určitě Zelenskému nefandí a ani bojovat za takovou Ukrajinu nebude, kde dostaneš pokutu 5k korun, když promluvíš v práci rusky a nebo kde ti zakazujou tvoje politický zástupce.

Reagovat
nafukovaci.tucnak

Ano přesně nesmíš nic ruského poslouchat..ale lidi z 80 % na to tam total serou. Hlavně na Zakarpatsku, tam úplně mají Kyjev a Zelenského total na háku. A ruské písničky tam slyšíš. Vánoce taky tam slaví většinou v lednu a mimo jiné dřív většina lidí na Zakarpatsku na domy vydělávala v Rusku. Ale to někteří zdejší v téhle zemi neradi slyší nebo nechcou slušet

Reagovat
smazaný uživatel

Tak proč ses ještě neodstěhoval?

Reagovat
Nieuwendyk

To jsou strašný žvásty

Reagovat
nafukovaci.tucnak

No jasně... myslíš ? co ty o tom víš ? Já můžu posoudit.

Reagovat
Nieuwendyk

Lžeš no

Ale tak nemůžeme se vždy shodnout na všem. Ale bejt proruská kurva...

Reagovat
didosh

Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

Zapoměl jsi pochválit Fica, tak ještě jednou prosím.

Reagovat
nafukovaci.tucnak

Jde vidět, že nemáš ponětí jak to tam finguje

Reagovat
nafukovaci.tucnak

*Funguje

Reagovat
smazaný uživatel

Takže?

Reagovat
nafukovaci.tucnak

Co takže? Já tam jezdím na Ukrajinu skoro 8 let co chvíla, když tam z poloviny skoro žiju. Tak asi vím jaká je realita a to co tu prezentují, mě ani nezajímá protože to je trošku jinak ,a nehodlám se o tom bavit zajeď si tam nebo zeptej se některých Ukrajinců tady,ti řeknou

Reagovat
smazaný uživatel

Já rusky nemluvím.

Reagovat
ACSeRw!n

nezklamal si

Reagovat
Mr.Mike

Tvl

Reagovat
FC Porto FC

Jméno solidní

Reagovat
kasparko

OT: Jak ted ze Sparty odchazi Vorel, tak neuvazuje se ve Sparte ze by sla po Vaclikovi? Jako dvojka by byl fajn a zaroven konecne kvalita co by tlacitla na Vindahla.

Reagovat
Mrcix

Neblázni. Vaclík už na Spartu nemá.

Reagovat
didosh

Reagovat
Uwe háže buly

Vaclík by měl jít do třetí španělské.

Reagovat
ACSeRw!n

pochybuju, ze chce jit delat dvojku, sedet muze doma

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Igner Farnsworth

Ukrajinci se bojí jít zpátky domů, teď nebo po válce je vcelku jedno, neměli by to jednoduchý tak ani tak a v Česku mají jednu z největších šanci, že je místní vláda nevyžene

Reagovat
Pepesma

ale na podzim si musi najit angazma jinde

Reagovat
Igner Farnsworth

Babiš není hloupej, ten je taky neposle pryč.

Reagovat
kilobyte

Ještě je zaměstná.

Reagovat
cr7sux

Reagovat
didosh

Babiš je hlavně zmrd.

Reagovat
nafukovaci.tucnak

I když válka skončí, tak ten idiot Zelensky už chystá pro všechny muže, kteří se nevrátili zpět docela problémy a potahovačky když by se chtěli vrátit, takže nic dobrého tam nebude.

Reagovat
Igner Farnsworth

Právě

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
nafukovaci.tucnak

No to ještě uvidíš co ten blb udělá

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Nieuwendyk

Proč idiot? Zcela po právu

Reagovat
didosh

Reagovat
didosh

Reagovat
Imos

No ani moc nebojí, třetina těch lidí s dočasnou ochranou si jen přijedou prodloužit vízum a vrací se na domů na západní Ukrajinu

Reagovat
insane

Líšeň s těma transferama jakoby do naší reality leakla z nějaký kariéry ve Football Manageru.

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
pospech11

už chybí jen 2 vygenerovaní Brazilci

Reagovat
Pepesma

Reagovat
insane

Tak. A teda v FM by tam místo Vrby klíďo nakráčel ještě nějakej mnohem větší formát, kterej by byl zrovna bez angažmá. V mý poslední hře třeba reálně hrozil v Ligue 1 sestup Stade Rennes, tak vyhodili kouče a na 2 roky tam zakotvil Hansi Flick, kterej s tim týmem přitom hrál celou dobu ve spodní části tabulky. Já vim, že je to jen hra, ale stejně bych si přál, aby z ní vymizela ta absolutní náhodnost v jistejch směrech.

Reagovat
Kucka

Reagovat
Sandstorm

Masskokot

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
didosh

Reagovat
Imos

Reagovat
lampas

Kdyby na to měl, nepůjde do naší druhý ligy. Patrně už je jen vyzranej bez ambicí, chce si kde může zkusit ještě vyzebrat nějaký drobný.

Reagovat
kilobyte

Na co měl?

Reagovat
lampas

Hrát na úrovni, kde by s jeho CV měl.

Reagovat
kilobyte

Tak to je snad jasný. Kdyby měl na LM, tak nepůjde do druhé ligy v Česku.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Losinho

Ten na to bude strašně srát

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele