Premier League Anglie - Premier League
Arsenal stojí proti Liverpoolu. Kdo zkompletuje hattrick?
Zkompletuje Liverpool, či Arsenal hattrick nebo oba celky zvolí kompromis v podobě remízy? Na jejich štítě již skončila Chelsea spolu s Manchesterem, teď tito giganti naráží sami na sebe. S lepší formou a pohodou jde do nadcházející bitvy určitě klub z města Beatles, na Emirates Stadium se však při předvánoční atmosféře může udát úplně cokoliv.
Bohatě si Kanonýři užili Liverpoolu v loňské sezoně. V krátkém časovém úseku, během dubna, se spolu střetli hned třikrát, přičemž úspěšněji tato trilogie vyzněla pro Reds. Ti ji zakončili triumfem 4:2 v odvetě čtvrtfinále Ligy mistrů, pročež šli dále. V lize se oba soupeři rozešli smírně, a to nejen v dubnu, ale i předtím 1:1.
V tomto ročníku na sebe oba velkokluby narážejí vůbec poprvé a v poněkud odlišném rozpoložení. Osmibodovou ztrátu na vedoucí Reds ovšem Arsene Wenger, manažer domácích, nepovažuje za nikterak dramatickou. "V tuto chvíli je boj o titul velmi těsný, neboť se mi zdá, poprvé za šest sedm let (v posledních sedmi letech nikdo v PL netriumfoval s více než pěti porážkami na kontě - pozn. red.), že k mistrovskému titulu postačí značně menší počet bodů než obvykle, protože každý ztrácí s každým," míní "Profesor".
Ještě nikdy neodstartoval Liverpool do nové sezony Premier League lépe než letos. V tuto chvíli zažívá šest utkání trvající neporazitelnost a hřeje se na samotném čele tabulky. Co mu jde také mimořádně k duhu, je bilance s top celky, když s ani jedním z týmů první desítky zatím neprohrál.
Na co se při takových duelech můžou Reds spolehnout, je především pevná defenziva v čele s brankářem Reinou, jenž udržel čisté konto v šesti z minulých devíti ligových kol. Od toho je odvislý i největší počet bezbrankových remíz na kontě z celé PL. Liverpool letos vládne Anglii skutečně pevnou rukou, i když to leckdy vypadá, že vyhrává s notnou dávkou štěstí. Ovšem fakt, že hoši z Anfield Road zvládli otočit čtyři utkání a kdyby se počítaly jen druhé poločasy, měli by na kontě neskutečných 36 bodů, je zásluhou hlavně nezměrné vůle a touhy po vítězství.
To ve hře Londýňanů je letos nebývalý chaos. V porovnání s loňskem je sobě samému nynější Arsenal jen chudým příbuzným. Už teď prohrál o dva zápasy více než za celý ročník 2007/08, nedokázal skórovat ve třech případech (minule po konečném sčítání pouze dvakrát) a loni na tom byl v této fázi sezony o neuvěřitelných deset bodů lépe.
Alespoň statistika s mužstvy spadajícími do tak zvané Big Four není tak hrozná. Doma jim Gunners nepodlehli v posledních devíti střetnutích, avšak jestli se s někým z oné svaté trojky potkávají opravdu neradi, tak právě s Liverpoolem. Jemu v rámci Premier League odevzdali nejvíce bodů (60) a nejčastěji jím byli přemoženi (14krát) než kýmkoliv jiným. Jako inspirace alespoň v sobotu Kanonýrům poslouží tři letošní domácí klání s týmy ze severozápadu Albionu, v nichž bez výjimky pokaždé obstáli. Ať s nimi svedl souboj slovutný Manchester United, Wigan či Everton.
Třebaže Rafael Benitez v týdnu marodil a záštitu nad tréninky A-mužstva přebral jeho asistent Sammy Lee, vliv na připravenost týmu takový fakt údajně nemá. "Plán týdne nebo měsíce je daný předem, takže jsme věděli, co máme dělat. Není rád nemocný a je z toho nešťastný, když se nemůže účastnit chodu klubu, ale v neděli tu s námi bude," uvedl někdejší kormidelník Boltonu, nyní Benitezův záskok.
Kromě manažerovy absence se však nemusel v posledních dnech z tréninků omlouvat nikdo nový. Minimálně tento hrací víkend ovšem ještě promarodí klíčový kanonýr Reds Fernando Torres spolu se zadáky Škrťelem a Degenem, naopak po třech vynechaných kolech by se mohl do hry zapojit levý bek Fabio Aurelio. Chystá se rovněž jedno zajímavé jubileum. Jamie Carragher totiž nejspíše naskočí do 550. utkání v Premier League, rozuměj v dresu Liverpoolu, neboť nikde jinde jaktěživ nepůsobil.
Jak je již tradicí, listina nedostupných fotbalistů Arsenalu nenabývá potěšujících rozměrů. Sice se do akce pravděpodobně vrací záložník Samir Nasri, jeho možný návrat je kompenzován otazníkem nad stratem Kola Tourého. Mimo to Dána Bendtnera sužují potíže s kolenem, přičemž duo Rosický-Walcott je stále ze hry venku. Gael Clichy, jenž je letos spolu s Almuniou nevytěžovanějším mužem Wengerova ansámblu (odehrál každý ligový zápas), si v neděli odbude teprve stý start v nejvyšší anglické soutěži.
Jednoznačně největší tahák předvánočního kola Premier League je na programu od 17:00 CET a odřídí jej světoznámý sudí Howard Webb. Pakliže tedy nebudete do poslední chvíle shánět dárky pro své nejbližší, rozhodně nezapomeňte tento duel zhlédnout. Bude to určitě stát za to!
Bohatě si Kanonýři užili Liverpoolu v loňské sezoně. V krátkém časovém úseku, během dubna, se spolu střetli hned třikrát, přičemž úspěšněji tato trilogie vyzněla pro Reds. Ti ji zakončili triumfem 4:2 v odvetě čtvrtfinále Ligy mistrů, pročež šli dále. V lize se oba soupeři rozešli smírně, a to nejen v dubnu, ale i předtím 1:1.
V tomto ročníku na sebe oba velkokluby narážejí vůbec poprvé a v poněkud odlišném rozpoložení. Osmibodovou ztrátu na vedoucí Reds ovšem Arsene Wenger, manažer domácích, nepovažuje za nikterak dramatickou. "V tuto chvíli je boj o titul velmi těsný, neboť se mi zdá, poprvé za šest sedm let (v posledních sedmi letech nikdo v PL netriumfoval s více než pěti porážkami na kontě - pozn. red.), že k mistrovskému titulu postačí značně menší počet bodů než obvykle, protože každý ztrácí s každým," míní "Profesor".
Ještě nikdy neodstartoval Liverpool do nové sezony Premier League lépe než letos. V tuto chvíli zažívá šest utkání trvající neporazitelnost a hřeje se na samotném čele tabulky. Co mu jde také mimořádně k duhu, je bilance s top celky, když s ani jedním z týmů první desítky zatím neprohrál.
Na co se při takových duelech můžou Reds spolehnout, je především pevná defenziva v čele s brankářem Reinou, jenž udržel čisté konto v šesti z minulých devíti ligových kol. Od toho je odvislý i největší počet bezbrankových remíz na kontě z celé PL. Liverpool letos vládne Anglii skutečně pevnou rukou, i když to leckdy vypadá, že vyhrává s notnou dávkou štěstí. Ovšem fakt, že hoši z Anfield Road zvládli otočit čtyři utkání a kdyby se počítaly jen druhé poločasy, měli by na kontě neskutečných 36 bodů, je zásluhou hlavně nezměrné vůle a touhy po vítězství.
To ve hře Londýňanů je letos nebývalý chaos. V porovnání s loňskem je sobě samému nynější Arsenal jen chudým příbuzným. Už teď prohrál o dva zápasy více než za celý ročník 2007/08, nedokázal skórovat ve třech případech (minule po konečném sčítání pouze dvakrát) a loni na tom byl v této fázi sezony o neuvěřitelných deset bodů lépe.
Alespoň statistika s mužstvy spadajícími do tak zvané Big Four není tak hrozná. Doma jim Gunners nepodlehli v posledních devíti střetnutích, avšak jestli se s někým z oné svaté trojky potkávají opravdu neradi, tak právě s Liverpoolem. Jemu v rámci Premier League odevzdali nejvíce bodů (60) a nejčastěji jím byli přemoženi (14krát) než kýmkoliv jiným. Jako inspirace alespoň v sobotu Kanonýrům poslouží tři letošní domácí klání s týmy ze severozápadu Albionu, v nichž bez výjimky pokaždé obstáli. Ať s nimi svedl souboj slovutný Manchester United, Wigan či Everton.
Třebaže Rafael Benitez v týdnu marodil a záštitu nad tréninky A-mužstva přebral jeho asistent Sammy Lee, vliv na připravenost týmu takový fakt údajně nemá. "Plán týdne nebo měsíce je daný předem, takže jsme věděli, co máme dělat. Není rád nemocný a je z toho nešťastný, když se nemůže účastnit chodu klubu, ale v neděli tu s námi bude," uvedl někdejší kormidelník Boltonu, nyní Benitezův záskok.
Kromě manažerovy absence se však nemusel v posledních dnech z tréninků omlouvat nikdo nový. Minimálně tento hrací víkend ovšem ještě promarodí klíčový kanonýr Reds Fernando Torres spolu se zadáky Škrťelem a Degenem, naopak po třech vynechaných kolech by se mohl do hry zapojit levý bek Fabio Aurelio. Chystá se rovněž jedno zajímavé jubileum. Jamie Carragher totiž nejspíše naskočí do 550. utkání v Premier League, rozuměj v dresu Liverpoolu, neboť nikde jinde jaktěživ nepůsobil.
Jak je již tradicí, listina nedostupných fotbalistů Arsenalu nenabývá potěšujících rozměrů. Sice se do akce pravděpodobně vrací záložník Samir Nasri, jeho možný návrat je kompenzován otazníkem nad stratem Kola Tourého. Mimo to Dána Bendtnera sužují potíže s kolenem, přičemž duo Rosický-Walcott je stále ze hry venku. Gael Clichy, jenž je letos spolu s Almuniou nevytěžovanějším mužem Wengerova ansámblu (odehrál každý ligový zápas), si v neděli odbude teprve stý start v nejvyšší anglické soutěži.
Jednoznačně největší tahák předvánočního kola Premier League je na programu od 17:00 CET a odřídí jej světoznámý sudí Howard Webb. Pakliže tedy nebudete do poslední chvíle shánět dárky pro své nejbližší, rozhodně nezapomeňte tento duel zhlédnout. Bude to určitě stát za to!
Arsenal FC - pravděpodobná sestava:
Almunia - Sagna, Gallas, Djourou, Clichy - Nasri, Diaby, Fabregas, Eboue - Adebayor, Van Persie
Liverpool FC - pravděpodobná sestava:
Reina - Arbeloa, Carragher, Agger, Aurelio (Dossena) - Mascherano, Xabi - Kuyt, Gerrard, Riera - Keane (Benayoun)
Tip EuroFotbal.cz: 10
Vzájemné zápasy
08.04.2008
Liga mistrů
ČF 2.z
05.04.2008
Premier League
33. kolo
02.04.2008
Liga mistrů
ČF 1.z
28.10.2007
Premier League
11. kolo
31.03.2007
Premier League
31. kolo
09.01.2007
League Cup
ČF
05.04.2008
33. kolo
28.10.2007
11. kolo
31.03.2007
31. kolo
12.11.2006
12. kolo
12.03.2006
29. kolo
14.02.2006
4. kolo
Arsenal FC - poslední zápasy
13.12.2008
Premier League
17. kolo
10.12.2008
Liga mistrů
Sk G
06.12.2008
Premier League
16. kolo
02.12.2008
League Cup
ČF
30.11.2008
Premier League
15. kolo
25.11.2008
Liga mistrů
Sk G
13.12.2008
17. kolo
06.12.2008
16. kolo
30.11.2008
15. kolo
22.11.2008
14. kolo
15.11.2008
13. kolo
08.11.2008
12. kolo
Liverpool FC - poslední zápasy
13.12.2008
Premier League
17. kolo
09.12.2008
Liga mistrů
Sk D
06.12.2008
Premier League
16. kolo
01.12.2008
Premier League
15. kolo
26.11.2008
Liga mistrů
Sk D
22.11.2008
Premier League
14. kolo
13.12.2008
17. kolo
06.12.2008
16. kolo
01.12.2008
15. kolo
22.11.2008
14. kolo
15.11.2008
13. kolo
08.11.2008
12. kolo
Premier League - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
17
11
5
1
26 : 11
38
2
17
11
4
2
36 : 7
37
3
18
10
4
4
30 : 20
34
4
16
9
5
2
27 : 10
32
5
17
9
3
5
29 : 20
30
6
18
7
6
5
27 : 31
27
7
17
7
4
6
23 : 25
25
8
17
6
6
5
16 : 12
24
9
18
7
2
9
22 : 24
23
10
18
6
5
7
20 : 28
23
11
17
6
4
7
21 : 20
22
12
18
5
7
6
24 : 25
22
13
18
6
3
9
21 : 26
21
14
18
5
5
8
17 : 27
20
15
18
5
5
8
17 : 30
20
16
18
5
4
9
20 : 23
19
17
18
5
4
9
18 : 26
19
18
18
5
3
10
31 : 27
18
19
18
4
4
10
20 : 34
16
20
18
4
3
11
14 : 33
15
Z
V
R
P
S
B
1
9
6
2
1
14 : 6
20
2
7
6
1
0
19 : 4
19
3
9
5
4
0
13 : 6
19
4
9
5
2
2
12 : 10
17
5
8
5
1
2
15 : 10
16
6
9
4
4
1
14 : 9
16
7
9
4
3
2
15 : 12
15
8
9
4
2
3
13 : 13
14
9
9
4
2
3
9 : 9
14
10
9
3
4
2
15 : 6
13
11
9
4
0
5
19 : 10
12
12
9
3
3
3
9 : 13
12
13
9
3
2
4
7 : 7
11
14
9
3
2
4
8 : 10
11
15
9
3
2
4
11 : 16
11
16
9
3
2
4
10 : 19
11
17
9
3
1
5
11 : 13
10
18
9
3
1
5
11 : 14
10
19
9
2
2
5
8 : 15
8
20
8
1
3
4
9 : 15
6
Z
V
R
P
S
B
1
8
8
0
0
21 : 1
24
2
8
6
1
1
13 : 5
19
3
9
6
1
2
14 : 10
19
4
9
6
0
3
16 : 11
18
5
9
4
4
1
17 : 12
16
6
9
4
2
3
14 : 10
14
7
9
3
4
2
8 : 6
13
8
9
4
0
5
14 : 14
12
9
9
3
2
4
10 : 13
11
10
9
2
3
4
7 : 12
9
11
9
2
3
4
7 : 15
9
12
8
2
2
4
12 : 11
8
13
9
2
2
5
13 : 16
8
14
9
2
2
5
8 : 14
8
15
9
2
2
5
12 : 19
8
16
9
1
4
4
9 : 13
7
17
9
1
3
5
12 : 17
6
18
8
0
4
4
2 : 6
4
19
9
1
1
7
3 : 17
4
20
9
0
3
6
5 : 20
3
Komentáře (216)
Přidat komentář0:1, Torres
precitaj si clanok skor ako vyplodis blbost
ale koukej kdy to psal..takže blbost plodíš ty
15.12. bolo tiez jasne ze Torres nebude hrat takze sa zorientuj
Asi tak
Oboum týmům se proti Velké čtyřce daří,a když se od Arsenalu nic nečeká tak vyhraje
Lets Go Gunners Lets Go! Doufám že výhra 3:1
come on u ARSENAL !!! 3-1 .. Van persie, gallas, fabregas - kuyt
lets go DS vyhrajem
REDS
nejlepsi je LFC a to znamena ze vyhrajou Gunners at si zbalej strelivo a ani nenastupujou 2:0 pro LFC!!!
to je asi poprve co budu fandit Arsenalu a snad liverpool strati a chelsea pujde na prvni misto
Výhra Arsenalu, at Liverpool moc ostatním neuteče!
Arsenal dnes vyhraje,sice to bude utrapene vitězství ale vyhraje...2:1
Vyhraje Liverpool 3:0
vyhraje liwerpool ten tam bude jako doma jeho fandové fanďej narozdíl od fans arsenalu to sou typický párkožrouti v kotli seděj a maximalně jednou za 10 minut zařvou arsenal
Aby ses nezadusil vlastní klobásou...
Větší blbost si opravu vyblít z té palice nemohl
chlapecek asi moc nesleduje fotbal...
Litrpůl prej nedojel
3:1 Van Persie dá 2 banány
Arsenal 1:2 Liverpool.strelci AFC=Carragher vlastni LFC=Gerrard pen.,Kuyt
LFC vyhrajeme o gola Torres rozhodne Arsenal
Delaj že nebude hrat Torres ale nastoupí tak na 10 minut
ArSíK vYhRaJe!!!!!
A je to tady...
Lunetici jsou zpátky !!!
ještě že tady není honziss...to zas bude v álejích nablito..
Sranda musí byt
Doufám,že LIVERPOOL vyhraje!Letos jsme nejblíž k titulu v PL,tak do toho!
OT:Podle listu Daily Mail je nyní nejvážnějším uchazečem o Andreje Aršavina londýnský Arsenal. Jeho manažer Wenger má údajně na útočníka Zenitu připraveno 21 milionů eur
kacica
Já ho nechci ani.
ako kridlo by sa mozno aj hodil
Křídlo neni post jemu šitý na míru, navíc tam nyní máme přetlak. On se do našeho systému nehodí, protože je to spíš podhrot.
ked su zraneni Walcott a Nasri,tak na kridlach musia hrat Diaby,Denilson ci Eboue tak ta nasa hra aj tak vypada.Aj tak si myslim,ze jedneho kridelnika potrebujeme.
Rosický, Vela, případně Persie...Diaby se zaučuje dobře, Denilson párkrát zahraje na křídle lépe jak ve středu. A taky musíš počítat s tím, že ti hráči sice sou ted zranění, ale ne nastálo, a když se vrátí, budou chtít hrát. A přesně v tu ránu budeš mít na dva posty sedm potencionálních uchazečů. To je moc! Jinak kdybych měl někoho přivést - tak stopera (místo Gallase, když odejde) a utočnika (prodat Bendtnera). Jinak už nevim, jak tenhle zmatlanej kádr zachránit.
Tak s Rosickym uz moc nepocitam,Persie hraje na kridle jedine pri hre 4-5-1 a Mexicana zatial Wenger moc nestavia.Aj dnes ak bude hrat na kridle Diaby ci Denilson,tak kridelna hra nebude vobec existovat.Esteze Nasri bude hrat.
Jak nepočítám? V týmu je, a až se vrátí bude s přehledem přinejhoršim třetím nejlepším křídelníkem (když přihlédnu k délce rekonvalescence a nulové rozehranosti). Podle mě je prostě další světové křídlo zbytečné...Walcott by zase remcal jak nehraje, Eboue by se rovnou mohl jít klouzat a Rosa by zřejmě do základu už nikdy nepronikl. Jen za cenu ne uplně zázračného hráče bys zabil tři solidní borce...
S Rosickym uz tuto sezonu nepocitam.Kto vie kedy sa vrati a ci sa vobec vrati.Walcott bude este 2 mesiace out.Nasri raz zahraje super,dalsi zapas ho vobec nie je vidiet.Ostava Diaby,Denilson,Eboue a z toho ani jeden nie je klasicke kridlo.Myslim,ze na klub ako Arsenal to je malo.
Přečetl sis ale ty téměř jisté důsledky? Momentálně ano, uživil by se a určitě by přišel vhod (ale křídlo, ne Aršavin!), jenže co potom, až se všichni vrátí?
Nasri,Walcott,Rosicky a este jedno kvalitne kridlo.Diaby,Denilson sa vratia do stredu zalohy a Eboue bud bude robit konkurenta Sagnovi,alebo bude musiet odist.Pri zraneniach Arsenalu sa nam kazdy hrac zide.
my ze mame na kridle pretlak??
Diaby, Denilson, Vela, Walcott, Nasri, Rosický, Persie - ti všichni tam mohou hrát.
Eboué.
ti vsetci tam sice mozu hrat,ale nikto z nic tam nezahra poriadne,okrem rosickeho;)
nasri si na tu poziciu stale zvyka,Persie uz niekolkokrat ukazal ze tam zahrat nevie,iba ak by hral napravo,lenze ak on nastupi na kridle tak je to vzdy nalavo...
Walcott je mimo a ked sa vrati tak nemozme ocakavat ze zostane zdravy uz navzdy a konkurencia by jeho vyvoju urcite len pomohla...a tou konkurenciou nemyslim eboueho aj ked mu verim ze na to ma
dalej Vela,ten ked naskocil do PL tak nedokazal ani raz udrzat loptu na viac nez 4 sekundy,tiez si este musi zvykat..
Diaby,ten tam dokaze zahrat,ale skor by som povedal ze sa hodi vedla cesca do stredu ;)
este som zabudol na...Denilsona,ktory tam zahral dobre raz a odvtedy tam hrava aj ked mu to vobec nejde,ale tak snazi sa,ale znova je to o tom ze sa nema od koho naucit ako na tej pozicii hrat,tym myslim ze keby tu stale bol hleb tak by mu s tym mohol pomoct,Deni na to ma predpoklady,ale...nie je to proste ono a ked vsetckych tychto hracov vyzenies na kridlo tak na stred znova zostava len tragikomicky Song alebo Ramsey ktory nikdy nedostane sancu,pretoze my davame sancu mladym,tolko ako nikto ini,ale ked by si ju fakt zasluzili,ako napr. teraz Aaron tak nic take od Aw nehrozi
Nesouhlasim:
1) Tragikomický Song - musíme si uvědomit, že na každém postu nemužeme mít brilantního technika a baletáka. Vim, že je těžké obstát v porovnání s Flamsterem, ale Alex když hraje, odvede poctivě to své, nic moc nevymyslí, v tom dává volnou ruku Cescovi, ale taky nepokazí. Alibismus mi u něj sice taky vadí, že to prostě nezkusí a hned se zbavuje balonu, ale pozičně hraje velmi dobře, odebírání balonu mu taky problém nedělá. Pro mě DM No.1 (Diaby klidně na křídlo)
2) Nasri si zvyká? Ale prosim tě, jeho místo je na křídle, nikde jinde dá se říct. Takže leda si muže zvykat na spoluhráče, to je taky těžké, když tam neni nikdo do kombinace.
1) ano,Song je no.1 na Dm a defenzivne je spolahlivy,ale nesuhlasim s tym ze dava volnu ruku cescovi a to my vlastne najviac vadi,casto sa pcha dopredu a cesc kvoli tomu musi zostat vzadu a to nasej ofenzive a ani defenzive vobec nepomaha,skor naopak,ked sa pri hocijakom nasom zapase pozries na nas stred tak to vacsinou vyzera tak ze song stoji pred cescom akoby si nedokazal uvedmit aka je jeho pozicia na ihrisku ,ale je to stale lepsie nez za dob Deniho s Cescom....a este si pozabudol na Djpuroua ktory by tiez mohol hrat DM a myslim ze by daleko predcil vsetkych ostatnych,jediny problem je v tom ze ho potrebujeme v obrane ,kde sa z neho stava stavebny kamen
2)Samir si zvyka na spoluhracov,Samir si zvyka na PL,Samir si zvyka na iny post,kesze v OM nastupoval vacsinou v roli volneho hraca za utocnikmi ;) a nalavo nastupil len v pripade nudze...
niejako ste zabudli na Aarona Ramseyho...pre mna je to pan hrac ,aj ked ma este len 17...
myslim ze som nanho nezabudol,skus si to precitat este raz ;)
Za ty prachy by byl Valencia a ještě by na někoho zbylo. Ale tak radši si kupte Rusáka,který se k vám moc nehodí a časem bude i stávkovat, jako teď v Zenitu.
Doufám, že tam nepude
Liverpool.
Přeju Arsenalu
arsenal
Liverpool ma lepsiu bilanciu a aj sancu na vitazstvo a aj vyhra. dali dole aj Chelsea aj MAN U. a dufam ze aj arsenal daju aj ked to bude hrozne tesne lebo neviem jaky obranca bude nahanat Adebayora a Van Persieho, lebo Skrtel je mimo hru. a aj utok je dost onicom lebo Torres je zraneny a najlepsie by bolo keby bol Keane sam na hrote. Kuytovi to ide lepsie na kraji zalohy. moj tip je ze Liverpool vyhra ale bud daju gol tak ze niake kridlo da center alebo prihravku do sestnastky a daju gol alebo Xabi alebo Gerrard vystrelia zo stredu a tak bude gol. jednoducho LFC vyhra 1:0 alebo 2:0
Vubec to nechápu. Liverpool jasně vyhraje, ale podle toho jak pokračuješ, vlastně ani neni jak. A zadruhé - jak muže někdo říct, že Kuytovi to jde lépe na křídle jak v utoku, to taky nevim.
pretoze som tuto sezonu videl Liverpool hrat vzdy okrem 3 zapasov. a vidim ze Kuytovi to ide v utoku dobre ked je tam Torres, s Keanem mu to nejde. a minule som videl ich zapas a tam sa Kuytovi nedarilo v utoku, potom sa niako s Benayounom a na kridle mu to islo ovela lepsie
Přeju Live
fandim Arsenalu a ten taky vyhraje 3:2
Ať vyhraje třeba Arsenal. Já jinak fandím oběma.
no jakozto fandovi chelsea by siklo kdyby gunners vyhrali a chelsea uz po 12 vyhrala venku muj tip 2:0 adebayor,carragher
Doufám, že Live zas bude mit taktiku založenou na bránění...gola nedostanou, to ne, ale na konci zjistěj, že maj zas jenom bod, protože zapomněli, že by měli i nějakej gol dát...viz zápas proti Hullu, takzvaně remíza nám stačí...takle se fakt o titul nehraje....
nj,jediny tim ktory vyzera ze vie ako sa hra o titul je momentalne aj tak Aston Villa
no ked sa k tomu pripocita aj niejake to stastie,ktore mali napr. vcera,tak potom ano..
to je rozdiel medzi skvelymi timami a tymi uspesnymi-ze dokazu vyhrat aj ked su horsi ako ich super ;)
to je žblebt
Bráněj jak spocený koně a gola nedaj, co je na tom za žblebt?Ty seš nějakej ochránce Rafy nebo co?
Arsenal vs. Liverpool - 0:3, Torres 2x, Gerrard 1x
precital si si vobec ten preview?
Proč je tento zápas vydávaný jako samostatný článek?
abys měl nad čím přemýšlet
Proč bylo vydáno Clasico jako samostatný článek?
Arsenal - Liverpool je nejslavnější zápas ligy? Pokud ano, tak proč má vždy samostatný článek i zbylé zápasy velké čtyřky?
Protože je PL sledovanější? Doufám, že po mně nechceš, abych ti na to odpověděl.
P.S. Samostatný článek má každý zápas, jen některé jsou ale na titulní straně.
Mě jde o tu titulní stranu, dle čeho je to vybíráno? A po tobě odpověď nechci, ale po osobě, která o tom rozhoduje, pokud to tedy není moc složitá otázka.
jednoduché - španěláci prostě sledujou všechny ligy,angláni jen tu svojí. Anglánů je více-->přidají se španělé a máš tu mnohem větší návštěvu než na PD.
Další důvod je,že někteří jedinci by asi nebyli schopní článek najít.
navíc Ars-nal není letos členem "big4", ale o Aston Ville, která se drží nahoře tu není ani čárka, nikdy......něco shnilého je tady na eurofotbalu....
Co to meleš? Zápas Chelsea-Villa, když šlo o první místo, tu byl...
bo hrála čukotka ....
Ne...bo sem si ho "vynutil". Za to, aby byl tenhle článek vydanej takle, sem už ale neorodoval.
vies "big4" nie je otrazkou umiestnenia klubov v polovice sutaze,ono je to skor dlhodobejsi jav...ak tam bude villa do stvrteho miesta par sezon ,tak potom to bude clen "big4" hoci aj na ucet Arsenalu
Bulíme...
čekal jsem,že tohle napíše rominho,ale asi se mu blížíš čím dál tím víc.
Nechápu, co je na tom, když se normálně a slušně zeptám?!
Nechápu,co se ti nezdá na tom,že napíšu svoje očekávání...
Osobně to taky nechápu tady tenhle zápas je na úrovni AC-Juve a o něm taky nebyl samostatnej článek..........prostě Anglie
jaká Anglie? v tom zápase nastoupí na place sotva 2 angličtí hráči.....ono to je jen o cirkusu Ars-nal... ...a jindy zase jen o cirkusu čukotka... ...nikdy to není o Anglii
To je pravda neuvědomil sem si to, tak nazval bych to cirkus jezdící po Anglii
Dneska nebudu kracet sam Takze Liverpool do toho , vyskolte tu skolicku!
Snad vyhraje Arsenal, liga se tím ještě více zdramatizuje
Stejně dnešní Galatasaray - Besiktas bude něco daleko lepšího
Nebude Ale zajimavejsi urcite
akurat tak pre teba
Na tvůj názor jsem se opravdu neptal
ani nikto na tvoj...co sem pleties pod zapas premiere league tvoje priblbly nazor z o zapase z tureckej ligy??Uz si jak fanusikovia niektory PD...
Zase takhle ho neurazej
co je na tom urazlive??
Fanousek PD
Když tu Turecká liga není, tak můžu upozornit na to, že se i tam dnes hraje zajímavý zápas.
Ale chybel ti tam OT
OT:
100. pro dnešní Barošovi góly do sítě Besiktase a vykartování prašivého Sivoka!
Ja preju Zapotocnymu nejakyho gola Takze klidne 2:1 ( 2x Baros - Zapotocny , cervena Sivok) Dobry ne?
No, to by bylo ideální
Barošovi nepřeju nic dokud si nepřezuje ty teplé kopačky, takže Kewell, Lincon Mam jedničku
Co mas proti Homosexualum?
Nic jen proti Barbienám
Kazdymu se libi neco jinyho
No jo, ale nechat si říkat Barbie?? To by vyzulo z bot i C.Ronalda
když mu to střílí a je mu v tom příjemně
Baseballovou pálku a Desert Eagle.
Harry je off
Aha.
City je važně v prd...
goool! ty jo! Caicedo jaka pata Jeste ze se ten mamlas Benjani zranil
Čus všem,nevíte jestli nedávaj někde předem díky
Panebože Roman Bednááááááááář.
Copak?
překvapilo mě to tak, že jsem nenašel vhodná slova ale je to jen dobře
Bedny vůbec nevěděl Takto sem neviděl nikoho naskakovat do hlavičky v takové vyložené pozici Ale hezky Bedny
Ty vole..trefil to neskutečným způsobem - ale přesně.
jj Zasloužil si za tu tyčku. Vůbec WBA dnes dřeli.
Peknej?
Trošku haluz, ale nechytatelnej.
Kdyby zvedl pravou nohu do pravého úhlu,tak je to dokonalá baleťácká pozice... Ale obrana se na to pěkně vykašlala
City možná budou kupovat v lednu i managera nevím jak jsou na tom herně, tolik zápasů jsem zase neviděl, ale s bodama je to špatný
Prijde mi, ze ze Citizenu ma kazdy prdel... Nechapu, ze furt komentatori rikaji "to se urcite necekalo"... Ze zapasu se Citizens se stavaji jiste tri body. Bednar dneska nejlepsi hrac utkani, akorat by mel zapracovat na zakonceni. Proste neni tak snadny se v PL dostat k dorazce jako ve druhy lize, kde kazdyho soupere prehravaji. Tady jde jednou, dvakrat na branu, tak musi ty sance promenovat. Je dobry v kombinaci, vyhrava souboje, centry ma, vymyslet prihravku umi, neni to zadnej sobec, skvele se deli o mice. Ale proste zakonceni ma zatim dost podprumerny - to se driv ztratilo, protoze hral v tymech, ktere mely 10 golovek zapas. Ted je to presne naopak. Kazdopadne za atmosferu na The Hawthorns ...
No a ted si vychutnejme trefne poznamky a nazory Mikolandy
Centry má? Viděl sem jen druhou půli, ale za ní odcentroval snad třikrát a pokaždé do země nikoho a jeho spoluhráči si mohli jen nevěřicné zakroutit hlavou a obrátit směr vlastní branka. Zas to s tou chválou nepřeháněj, Chazy.
Praveze vsechny centry sly do vapna asi tak, jak by jit mely:)) ale je snad jasny, ze kdyz stoji ve vapne jedinej hrac a on centruje naslepo, ze ho asi tezko trefi. Ale ani jeden nesel za vapno, do autu, na brankare. Kdyby utocili ve vic lidech a nebetonovali, tak bys proti tomu centru nerekl ani slovo..
Promin, ale když sám utoči a ví, že do vápna mu ještě nikdo nestihl doběhnout a on přesto od rohového praporku posílá balon sice krásně do vápna, ale de facto odevzdává balon, za to ho mám chválit. Jo, za určitě situace supr, ale když je v obležení dvou hráču a ve vápně nikdo, proč to do jednoho z nich nenapálí a nevybojuje aut. Pak by jich bylo vepředu jistojistě více. Postrádám u něj trochu té vychcanosti, jakéhosi selského rozumu. Todle by chytrý hráč nikdy neudělal. Ostatně WBA je v PL odsouzeno víceméně jen na ty brejky, dnes taky nehralo (znovu upozornuju, hodnotim jen druhou puli) nic moc jiného a pak sou centry k ničemu. Jistě že na brejk nevyrazí celá jedenáctka a jistě že když je on tím, kdo ho táhne a je uplně vepředu, asi těžko během vteřiny někdo dorazí do šestnáctky na hlavu.
Ja kdyz jsem vypisoval jeho fotbalove prednosti, tak cit pro hru nebo chytrost jsem nezminoval Jen rikam, ze ty centry umi... to, ze by pomohlo WBA stejne, kdyby se pokusil trefit rohovej praporek aby zjistil jestli ho dokaze zlomit, je vec druha:)))
Dobrá, přiznáváš, že neni z nejchytřejších, ale to rovnou muže stát v ofsajdu a trénovat centry. Stejně je pak pořádně nevyužije, resp. nebudou k užitku, když nebude vědět, kdy se hodí centrovat a kdy ne.
:-)) Ale az budou hrat odvazneji a budou utocit ve vic lidech, tak si treba pripise nejakou asistenci..
Oni utočí ve více, ale nejsou tam jen tak jako teleportem. To je jak kdybys poslal Bolta, řek mu, že má odcentrovat až doběhne k brankové čáře a o pár vteřin pozděj za nim poslal stádo volů - taky by to asi nestihli ne?
Hledat rozum u fotbalisty? Neblbni,to je jako hledat čest u politiků
Chytrých fotbalistů, chytrých jako na hřišti (nechytej mě za slovo ), ti najdu trilion.
Ty si jako myslis, ze normalne chytry nejsou a kdyz si nabujou kopacky tak tu nasobliku daji?
Ty vole...
Jo aha tys mel na mysli fotbalove chytry
Panno Marie, co mi to sem posíláš?
No prezdivky mam celkem rad, ale takhle mi jeste v zivote nikdo nerek A jinak co kecas Nic jsem ti neposilal
Kluci, máme tu další dámu - jen do ní!
A ted nerus, dozvime se ze studia galaxie zajimave informace o Zline
Modric ma jakousi formu po zranění teďka
Tady se hraje hra "Kdo zná více zraněných hráčů"??
???
Já jen říkám, že hraje dobře. Dělá si co chce ve středu zálohy. Na to že byl out, tak se vrací ve veliké formě. Ale zatím to sleduju, tak patnáct minut.
Aha,já myslel,že nějak pokračuješ po zraněném Kewellovi... Promin
The Reds XI in full is: Reina, Arbeloa, Agger, Carragher, Insua, Riera, Kuyt, Lucas, Alonso, Gerrard, Keane. Subs: Cavalieri, Plessis, Babel, El Zhar, Hyypia, Ngog, Benayoun.
Arsenal posílá do boje tyto borce: Almunia - Clichy, Gallas, Djourou, Sagna - Denilson, Fabregas, Song, Nasri - Adebayor, Van Persie
Na střídání jsou připraveni: Diaby, Eboué, Fabianski, Ramsey, Silvestre, Vela a Jack Wilshere
Příjemnou zábavu přeje Petr Mikolanda a celý tým Nova Sport.
To není dobré..
Insua - zvláštní co? Lucas totéž.
Nějak tak..ale na ten kraj tam moc možnost není, tak budiž..ale proč tam sere lucase to nevím
No mě uplně zaráží fakt, že Masch neni ani na lávce? Ono mu snad něco je? Jinak na kraj pokud nemuže ten Aurelio ještě, a to jakože by měl moci, tak proč ne Dossena? Furt lepší jak takový experiment s kompletně nerozehraným hráčem, dle mého.
Dossena, Masch, Aurelio všeci out
Co se stalo? Na Anfield spadla bomba nebo co? Ještě v pátek mohl Masch s Dossenou hrát, Aurelio nejistý.
s Maschem nevím co je, Aurelio ještě není úplně fit a Dossena má menší problém zřejmě z minulého zápasu
s Maschem nevím co je, Aurelio ještě není úplně fit a Dossena má menší problém zřejmě z minulého zápasu
Aurelia chápu, zbylí dva mi jsou záhadou. Nicméně pro nás jen dobrá zpráva. Škoda že Insuu neprožene Theo.
Theošek
No jo, je k sežrání.
Masch má asi chřipku
Hmmm.
Já su ted v palu s tím netem, šak víš tak nemám teda přehled o nějakých zraněných..ale když už tak, tak ani ta lávka se mi nezdá..
ani moc ne, nalevo je to jediná varianta dneska, to samé Lucas pokud má být 5-ti členná záloha
v rámci možností jsem spokojený, jen mám trošku nepříjemný pocit z Lucase
Tak poďme na to!! Doufám, že tu naši PM Arsenal trochu zdramatizuje dnešní výhrou. Ale ať vyhraje lepší tým.
PL Vůl su.
Zlato, jsem doma! Nazdárek kluci, jak se daří a nedaří? Já teď zrovna moc nemám čas sledovat, jak se kde kope. To víte, před vánocema ženský moc čas nemají. To akorát aby chlapy nepřekáželi, tak jsou u komplu
3:2 (3:1)
Krásnej centr, Bakary.
stadion zabučí a rozhodčí už je po...
Nasri Persie
Gooooooooooooool.
Mmmm..
Insua je tam jak namalovanej, Lucas nestíhá - bravo Rafo.
vy máte namalovaný střední obránce, jinak úplně stejný gól jak váš
To jo no.
Rafa má hold pod čepicí
Lucas hraje jak dřevák, zpomaluje hru ... s Insuou nesouhlasím
už začíná naše neproměňování tutovek
Hihi.
Proč nehraje Silvestre?
Moc starej.
a na AC moc mladej ( ja vím, není to vtipný )
Ja myslim , ze za par let 3-4 idealni posila
200. pro výhru Galatasaray oproti Besiktasi.
vidím, že v Arsenalu to maj pod palcem taky Španělé, po Cescovi má pásku Almunia
Benitez znovu ukázal svoje majstrovstvo,striedania:El Zhar(labilný arabský scum) a s ´´formou´´ hrajúci Babel s tragédom N´Gogom....,Lucas zas ukázal ze je to priemerný hráč....,Keane ,Liverpool ide dolu vodou a to ešte ten hispanský šéfko predĺži...
hledej si nový klub
Prečo ?
sorry, jen mi přišlo, že si trošku nepomyslel na šířku kádru, by mě zajímalo jak bys to dneska postavil
Určite by mal hrať v základe Benayoun-ktorý by Clichymu určite pomotal hlavu...
Tj.. Hrůza co dneska Rafa na lavičce předváděl.. jo počkat, on tam dneska vlastně nebyl.. no stejně je to jeho chyba..
tipuju tak 1:1?
odvážný tip na konci zápasu
MartyLFC : jj
Dobrý remizka zasloužená . Bodik cenej, hlavně už nechci nikkdy vidět v sestavě Dossenu! Insua
Dobrý remizka zasloužená . Bodik cenej, hlavně už nechci nikkdy vidět v sestavě Dossenu! Insua
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele