Z hrdiny vyvrhelem: Tvrdíkův emotivní odstřel Chorého může Slavii v útoku pořádně bolet

11.05., 21:21
Názory a komentáře
Tomáš Chorý s trenérem Jindřichem Trpišovským (© PETR TOPIČ / MFDNES + LN / Profimedia)

Tomáš Chorý (31) a David Douděra (27) jsou vyřazeni z kádru, mohou si od léta hledat nové angažmá a za Slavii už si nezahrají. Poměrně striktní vzkaz vyslal v neděli odpoledne do světa Jaroslav Tvrdík. Pokud chtěl slávistický šéf šokovat, povedlo se mu to. Pojďme si však bez emocí vyhodnotit tyto jeho verdikty.

Hned na úvod je důležité říct, že Chorý je fotbalový rabiát, jenž neustále hraje na samotné hraně a až v této sezoně začal za své skutky opravdu pykat.

Osobně se přiznávám k tomu, že nepatří mezi hráče, kvůli kterým bych o víkendu zapínal televizi či se vydal na stadion. Nesouzním s jeho nastavením ani s tím, jak se na trávnících prezentuje.

Nemám však problém uznat, že se stal pro Slavii nepostradatelným a obávám se, že pro klub nyní bude ohromně složité najít náhradu, případně přepnout do jiné strategie.

Třetí červená karta v jednom ročníku pro Chorého není dobrá vizitka. Není prvním ani posledním hráčem, který v jedné sezoně třikrát odešel ze hry předčasně. Kdysi to potkalo Pavla Nedvěda, Jaroslava Šilhavého, Lukáše Váchu či Ladislav Krejčího v poslední sezoně ve Spartě.

Je to však dostatečně silné provinění, aby jej Slavia hodila přes palubu? Jsem toho názoru, že pokud by v sobotu nedošlo k fanouškovským výtržnostem, které překazily cestu k titulu, Chorý by i nadále byl slávistou. Zkusím vysvětlit, proč je podle mého názoru jeho odstřelení mnohem více emoční rozhodnutí, než dopředu důkladně promyšlený akt.

V minulé sezoně signifikantním způsobem pomohl Slavii na trůn a v té aktuální je to opět z velké části Chorého zásluha, že mají sešívaní obhajobu na dosah. Kdybyste měli hledat napříč ligou tzv. MVP hráče, v dritvé míře byste skončili právě u něj.

Livesport Daily o nedohraném derby

Sešívaní moc dobře vědí, jakého hráče v kádru mají, čeho je schopný v dobrém i ve zlém, a nebylo by překvapením, kdyby s ním hodlali spojit svou budoucnost a prodloužit smlouvu. V zákulisí mu byl dáván kredit za to, jak důležitým článkem v obou sezonách byl.

Nedělní vyloučení, které je nezpochybnitelné, ale zároveň pro mě osobně menší provinění než úder pěstí do soupeře na startu sezony, všechny záměry změnilo.

Jaroslav Tvrdík bouchl do stolu a rozhodl. Místo oslav a brzkého prodloužení přišel suchý vzkaz: Za Slavii už si nezahraješ. Přitom ještě před pár týdny, když obdržel urostlý útočník červenou kartu v utkání proti Plzni, orodovalo vedení za to, aby byl trest co nejmenší. Nešlo o jeho úmysl, dušovali se lidé ze Slavie, když měli vysvětlit, jak se Chorého sliny ocitly na ležícím Sampsonu Dwehovi při těsné konfrontaci.

Nebylo divu. Chorý byl pro tým nepostradatelný a Pražané jej nutně potřebovali mít v závěrečných bojích na hřišti. Je ohromný rozdíl, když hrají s ním a bez něj. 

Tolik nákopů a dlouhých míčů na dva metry vysokého útočníka Slavia před Chorého příchodem v létě 2024 nikdy nehrála. Umí stahovat dlouhé míče ze vzduchu, je platný v pokutovém území, v soubojích je odolný a soupeřům se složitě brání. To, jak nachystal třetí gól Slavie v sobotu proti Spartě, rovněž potvrzuje jeho kvality.

Přes negativní mediální obraz u fanoušků soupeřů a částečně i Slavie byl Chorý pro Jindřicha Trpišovského klíčovou postavou. Bez nákupu habána z Plzně by slávisté takto dominantní nebyli a dost možná ani neslavili mistrovský titul.

Navíc, jak vám dnes spousta lidí z fotbalu řekne, do hry červenobílých vnáší vítězné emoce válečníka, o kterých každý trenér sní. Jsem názoru, že je to v jeho případě spíš negativní prvek, ale je zřejmé, že Slavii prospívají. Minimálně je tak již pár sezon nastavená. Funguje tímto způsobem Chorý, Jan Bořil či asistent trenéra Zdeněk Houštecký.

Je to pro PR klubu dobrá vizitka? Není. Přináší to Slavii úspěchy? Jednoznačně. Jenže to, co se léta přehlíželo a tiše tolerovalo, se s průšvihem v derby začíná řešit a jako první se ukázalo na Chorého s Douděrou.

Osobně se domnívám, že být finální rozhodnutí pouze na Trpišovském, problémového reprezentanta by se tak snadno nevzdal. Za necelé dvě sezony v Edenu nastřílel v lize 31 branek - nejvíc ze všech hráčů, kteří v tomto období v nejvyšší české soutěži nastoupili. Co víc si může trenér přát?

Jaroslav Tvrdík vyčítal slávistickému raubíři, že nedokáže ovládat své emoce a proto musí v klubu skončit. S Tvrdíkovými opatřeními reagujícími na šokující události vše směřuje k tomu, že v klubu dojde k určitému přepřažení. To, co bylo dosud obdivované, tedy onen pověstný týmový duch, projevené emoce a zápal na hřišti i mimo, je rázem problém.

Přitom na tom z velké části stojí Trpišovského intenzivní fotbal. Celé to působí zvláštně. A člověk si musí položit otázku, jak se tomu trenér zvládne přizpůsobit. A bude vůbec chtít? Není už v jeho případě pozdě na to, aby Slavia začala budovat mužstvo, o kterém si veřejnost nebude skrz prsty povídat, že nehraje pohledný fotbal?

Chorého statistiky v aktuální ligové sezoně. (©Opta by Stats Perform / PressFocus / Sipa USA / Profimedia)

Z kroků sešívaných nečiší jednota. Vždyť o hroťákovi Chorého ražení v klubu dlouho snili. Jakmile jej Trpišovský získal, začal znovu vyhrávat a drtit tuzemskou konkurenci. Teď se ho má po druhé sezoně v klubu dobrovolně vzdát. Jen proto, že jeho stinné stránky, o kterých se předem vědělo, začaly lidem v klubu nevyhovovat.

Změní nejúspěšnější český kouč svůj herní plán, který poslední roky ve Slavii pracně budoval? Nebo to bude začátek konce jedné velké éry, protože obě strany v klubu zjistí, že si přestávají rozumět? Nemohu se ubránit dojmu, že Chorého letní exit, ať už to bude kamkoliv, může být Tvrdíkovým gestem, opatřením či výstrahou, ale rozhodně ne rozchodem z rozumu. Pravdu ukáže až čas.

Autor: Jakub Dvořák

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Morávek by Chorého s Douděrou na MS nenominoval. Slavii čeká obměna kádru
13.05., 19:31
Bylo to o pár minut dřív, omlouvám se. Je to moje velká chyba, uznal spíkr Tribuny Sever
13.05., 17:02
Šťastný v reakci na derby plánuje legislativní změny. Vznikne rejstřík ke sdílení dat?
13.05., 14:54
Góly a statistiky z derby pražských "S" zůstanou navzdory kontumaci v platnosti
12.05., 17:00
Tresty v souvislosti s derby? Slavia vyčíslila celkovou ztrátu na 50 milionů korun
12.05., 15:41
Kontumace, rekordní pokuta a uzavření Edenu. Slavia zná tresty za ostudné derby
12.05., 14:22
Ještě v noci nebyl schopen pořádně komunikovat. Zhroutil se, prozradil Čupr o Surovčíkovi
12.05., 08:11
Kontumace ve prospěch Sparty? Je to naše vina, za to se má platit, neskrýval se Tvrdík
11.05., 23:51
Tvrdík vyhlásil válku chuligánům: Slavia spustí systém na rozpoznávání obličejů. I za cenu pokut
11.05., 23:11
Domnívali jsme se, že je konec. Útok na Surovčíka odmítáme, stojí ve vyjádření tribuny Sever
11.05., 16:06
Disciplinární komise: Slavii nehrozí odečet bodů za nedohrané derby
11.05., 15:22
Rouček v derby nechyboval, správně vyloučil Chorého za surovou hru, hodnotila komise
11.05., 13:44
Incident z derby je odraz dnešní doby, ale pořád si myslím, že je fotbal bezpečný, řekl Plašil
11.05., 09:02
Jak vyřeší sázkové kanceláře derby? U nerozhodnutých sázek vrátí vklady
10.05., 17:13
Události z derby vnímáme jako vyvrcholení nenávisti vůči našemu klubu, zní ze Sparty
10.05., 16:10
Tvrdík potvrdil konec Chorého a Douděry ve Slavii. Fanoušek dostal doživotní zákaz
10.05., 14:24
Disciplinárka zahájila řízení se Slavií i Spartou, tresty padnou v úterý. Karty zůstávají v platnosti
10.05., 13:17
Ostuda v derby se řeší i ve světě. Fanoušci napadli hráče a zničili oslavy titulu, píše se
10.05., 12:27
Komplikace v boji o titul i pošramocená reputace. Co má před sebou Slavia ve zbytku sezony?
10.05., 11:48
Ohrožení důvěryhodnosti ligy. Chance podporuje bezpečný fotbal, odsoudil exces sponzor
10.05., 10:10
Spartu kromě zranění trápí i karetní tresty. Oslabený kádr v derby přišel o další čtyři hráče
10.05., 09:57
Slavia reaguje na exces v derby. Uzavření tribuny Sever, Chorý a Douděra byli vyřazeni z kádru
10.05., 09:30
Bezpečnost a respekt musejí být naší prioritou. Uděláme maximum, aby se exces neopakoval, slíbil Trunda
10.05., 08:24
LFA svolala mimořádné zasedání disciplinárky. O osudu derby se rozhodne už v neděli
09.05., 23:40
Výhrůžky smrtí a napadení. Budu to řešit právní cestou, uvedl Surovčík po derby
09.05., 23:35
Za nedohrané derby přijde trest. Co může Slavia čekat od disciplinární komise?
09.05., 23:13
Policie bude řešit napadení hráčů Sparty. Výtržníkům hrozí až dva roky vězení
09.05., 22:33
Největší ostuda, jakou jsem v klubu zažil. Můžeme se jen omluvit, mrzelo Tvrdíka
09.05., 22:16
Nedůstojný konec derby. Zápas Slavie se Spartou zůstal po vběhnutí fanoušků na hřiště nedohrán
09.05., 21:41

Komentáře (170)

Přidat komentář
Heresy

cus picus

Reagovat
FC Porto FC

Jestli nejbohatší a nejlepší český tým nedokáže změnit taktiku z nakopavanych balónu na vysoký poleno, tak je opravdu u nás něco špatně

Reagovat
Selänne

Reagovat
fantomas10

Ale dokaze vsak pod trpisem hrala slavia dobre i v evrope. Jak se k tyhle sracce dostali uz si nevzpominam

Reagovat
Fairplay

Lenivost? Každého, kdo ukázal trochu fotbalovosti, prodali a nahradili ho dvěma fyzickýma nekopama, až na hřišti zbyla většina kopáčů. Na ligové výhry 1:0 a 2:0 to stačí, nakonec ono je těžké jim dát góla, ani v Evropě nedostali od nikoho moc nařezáno.. Bohužel tyhle výhry o gól jim zatemňují úsudek a myslí si, že pořád ten tým posouvají vpřed..

Reagovat
oli9

no presne proto, zacali nakopavat balony na Choreho vepredu,... asbolutne rezognovali na kombinacni hru

Reagovat
Freedo

Ono se hodně centrovalo do vápna už sezónu předtím, když přišel Chytil. Tehdy to ale bylo všechno ze strany. S příchodem Chorého se začaly hrát dlouhý míče dopředu z obrany, protože je zvládne uhrát a sklepnout, čímž se posuneš o desítky metrů bez nutnosti hrát po zemi. Akorát tahle schopnost potom chyběla v případě, kdy Chorýho odřízli. A v LM už byli lepší stopeři, kteří se mu ve vzduchu vyrovnali.

Reagovat
kattos

Nevyhrávali s tím ligu ale dobrý poháry. Pak hráli nakopavanou sračku, hovno poháry ale vyhrávali ligu

Reagovat
oli9

Reagovat
ACSeRw!n

a proc by to delali ?

Reagovat
Lof

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
Nihilister

Reagovat
Hardwell

Cože, proč by Slavie nedokázala změnit taktiku, kde jsi vzal takovou kravinu? To říkal trenér?

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
papanegra

A co Bořil ?

Reagovat
Transkamarket

Co s ním? Vy jste někteří opravdu dementní.

Reagovat
Transfermarkt_2

Proč pořád někoho urážíš?

Reagovat
Transkamarket

Nikdo na tebe není zvědavej rasisto tak se uklidni, než dostaneš další ban.

Reagovat
Trener_co_trenuje

Primitive.

Reagovat
Transkamarket

Rasisto, zase píšeš sám sobě.

Reagovat
oli9

zapomnel sis prepnout ucet

Reagovat
Transkamarket

Ne, on přeci není jeden.

Reagovat
Transfermarkt_2

Startuješ okamžitě na každého. Evidentně budeš stejně nemocný jako Douděra.

Reagovat
Transkamarket

Kdepak rasisto, jen odpad jako jsi ty a tobě podobní. Rasisto. Nejsi v 18. století, prober se.

Reagovat
Kapřík

Cim vic rasistu, tim vic adidas.

Reagovat
Transkamarket

Zde neplatí uměra jako u sebevrahů.

Čím víc sebevrahů, tím míň sebevrahů.

Reagovat
Hardwell

Dej mu jí

Reagovat
kylo ren

Ten to všechno zbořil

Reagovat
PL28

Jeho důležitost platí maximálně v tuzemsku, jak je uvedeno v článku na konci. V Evropě nebo v repre je vyřízený. A jestli chce Slavie uhrát něco i v Evropě, tak by měla styl hry změnit. A začít by měla právě na hrotu. Chápu, že u nás v lize je jednodušší mít tam silového útočníka, je to hodně o soubojích, ale v Evropě tohle nestačí.

Jindrovi nic jiného nezbude, i když ho s Houšteckým hájili co to šlo, ale tady trpělivost přetekla. Ten obraz je strašný. Já měl ke Slavii vždy blíže než ke Spartě, kde v Řepkově éře to byl hnus, to samo namistrovaná Plzeň s Vrbou a defekty Limberským aspol, ale tohle co je ve Slavii je extrém a jak Tvrdík správně řekl, poškozuje je to. A jestli je pravda co tvrdí, že měli řeč po Hradci, a pak dojde na tohle, tak to jsou ultra stupidi

Reagovat
pobody's nerfect

Hra je většinou nekoukatelna. Jako jo, na českou ligu je účelna, ale v Evropě s tímto neuhraji ani hovno. Myslím, ze změna přijde i na postu trenéra

Reagovat
jenage

Jestli to Trpiš nepoloží sám, tak určitě nepřijde.

Reagovat
Transkamarket

Snad máš pravdu. Trpišovský několik let přesluhuje.

Reagovat
pobody's nerfect

Ale Tvrdík ho nikdy nevyhodi. Bud bude odejít on sám a pak poletí i trpis nebo se na to trpisovsky vysere sám, kvůli zásahům do týmu ze strany vedení

Reagovat
hory_udoli_reky

Tykač nikdy jen tak nevyhodí Tvrdíka. Kor když je finančně plusovej.

Reagovat
Transkamarket

S tím samozřejmě souhlasím a máš na 100 % pravdu. Každopádně konec současného realizačního týmu si přeju a doufám v něj.

Reagovat
kilobyte

On ani ten Trpiš sám jentak neodejde.

Reagovat
oli9

, posledni 2 roky urcite, navic on v te pozici nedotknutelného mu posledni rok , dva chybi absolutne sebereflexe

Mě by zajimalo co by se Slavii uhral v LM Svědík letos

Reagovat
Transkamarket

Určitě by něco uhrál. Minimálně by na úvod pohlídal vedení o dva góly proti Bodø a pak by se taky vše mohlo vyvinout mnohem lépe...

Trpišovskýho ego přerostlo jeho samotnýho.

Už jen ta nesmyslná adorace a upřednostňování chorýho před Chytilem, který má jako útočník číslo 2 víc gólů ze hry, hraje čistě, žádný excesy, červený...

Reagovat
oli9

Reagovat
Lof

Reagovat
Odborný diskutér

Úmyslný kopnutí brankáře do hlavy mi jako exces docela připadá . To bylo nechutnější a nebezpečnější než ta nejhorší chorýovina.

Reagovat
soukup

Svědík je pragmatik, ten by s kádrem Slavie hrál to samé co Trpiš. Však teď má o parník nejlepší kádr v lize a hraje účelnej fotbal na výsledek a ne na krásu.

Reagovat
doshcz

ja bejt Trpisem, tak to v lete teda polozim sam kdyz by mi klub vyhodil dva hrace

Reagovat
Transkamarket

Tak když ani jeden nemá na to hrát za Slavii (chorý mentálně, douděra fotbalově i mentálně)...

Reagovat
doshcz

no jasne ja bych je taky nechtel ale rikam z pohledu Trpise a Housteckyho je to urcite na hovno a dle me budou nasrany

Reagovat
Transkamarket

Jestli odejdou sami tak jedině dobře.

Reagovat
Transkamarket

Zmrd jako chorý nikdy neměl do Slavie přijít a nikdy nebyl hoden oblékat její dres.

Taky jí nic dobrého nepřinesl a s neskutečnou ostudou táhne do prdele.

Douděra to stejný. Fotbalově má tak na průměr ligy, lidsky a mentálně na Vladivostok.

Reagovat
Trener_co_trenuje

Jeste, ze ses v kleci a nemuzes nikoho pokousat....

Reagovat
Transkamarket

Cože? Jsi ubytovanej vedle dementů chorýho (a) douděry?

Reagovat
Lof

Nejvtipnější na tom je, jak Tvrdík a spol. všechny prosili, ať mu dáme šanci, že to je skvělej kluk a zapadl do kabiny. A světe div se, teď ho sám v emocích vypakuje.

Reagovat
Transkamarket

Přesně.

S Trpišovským za něj byli ochotní dát snad úplně cokoliv a teď budou rádi, když toho zoufalce udají někam na pomezí Turecka a Sýrie.

Reagovat
Lof

No já si myslím, že o nabídky nebude mít úplně nouzi, a to je jedině dobře.

Reagovat
Transkamarket

S tím souhlasím, ale tipuji dno Turecka nebo nějaká Indonésie či nějací zoufalci z Arábie. Peníze dobrý, ale fotbalově to bude šílená destinace.

Pochybuji, že ho bude chtít někdo v lize.

A k tomu zahraničnímu angažmá se zase váže to, že ten imbecil umí sotva česky, takže bude potřebovat překladatele.

Reagovat
Mr.Mike

V cesku max nejaky Pardubky..jinak to vidim ma Polsko nebo Madarsko

Reagovat
Lof

Podle mě v ČR dohrál.

Reagovat
srandamač

Proč tyhle země? Jsi rasista?

Reagovat
Transkamarket

Ty jsi z Ústí, ne? Na Armu by ten kokot měl taky. Navíc lidsky by do toho paklubu skvěle zapadl.

Reagovat
srandamač

Už jsem se bál, že bys nepoužil ve svém příspěvku vulgarismus. Gratulace.

Reagovat
Transkamarket

V souvislosti s chorým to není vulgarismus, ale jemné pojmenování tohoto jedince.

Reagovat
Spalovač šancí

Další důkaz, jak rozhodčí řežou Slavii. Všude jinde mu ty sviňárny procházely.

Reagovat
pobody's nerfect

Je to kampaň

Reagovat
Csaplárova past

Dobre to dopadlo. Podekujme vsem tem debilum. Diky nim se nektere veci zmeni k lepsimu

Reagovat
PL28

Jinak teď jsme se podíval na celý ten minutový sestřih červené to je úlet, jak úplně na konci jde ze rtů odezírat: za co? Jak moc velký musíš být pako, aby jsi v době VAR, udělal tohle, a pak se ještě tak ptal

Reagovat
naheCZ

Tak ještě aby se nedivil, doteď mohl Sorensena "šikanovat" beztrestně

Reagovat
Black Jagir

Reagovat
Lof

Reagovat
Mr.Mike

Sem rad ze tam Asger nedelal nejaky prehnany sceny..hromada hracu by tam valela kotrmelce

Reagovat
ratusek

Reagovat
krisa

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
Kucka

Reagovat
fantomas10

neuveritelna chcanka

Reagovat
Pablos

Tak i z vyjádření Tvrdíka (i když to nechtěl rozebírat) šlo cítit, že si Chorý vůbec nic neuvědomoval zpětně.

Reagovat
Trener_co_trenuje

Chory je pro Slavii i pro kazdy fotbalovy tym v nejvyssi soutezi nepostradatelnej. Tahle pripitomela pseudokorektni doba "Tvrdiku", kteri se vzdy natoci po vetru prinasi jenom reseni ode zdi ke zdi. Doufam, ze alespon Tykac bude mit tolik rozumu, aby si Choreho nechal. Pokud ne, pak kdokoliv z konkurence po nem rychle sahne. Alespon ja bych to udelal a vynalozil veskere usili, abych ho ziskal.

Reagovat
Black Jagir

K čemu je ti útočník, co se na 10 zápasu vykartuje? Navíc po něm rozhodčí půjdou při každé příležitosti...

Reagovat
Transfermarkt_2

Jediný kontakt během dneška byl od Bílka z Pardubic,ale není ochotný za něj cokoliv zaplatit

Reagovat
Trener_co_trenuje

Rozjede se to drive nebo pozdeji. Jak rikam: kdo sportu rozumi a v tom profesionalnim dela, vi, ze Chory je momentalne nenahraditelnej. Zasadne by pomohl uplne kazdymu tymu v nejvyssi soutezi.

Reagovat
fantomas10

to urcite no

Reagovat
nezbedná klobáska

Btw, Tvrdík očividně přejel z módu "populismus" do módu "udrž si korýtko a všechno sveď na ostatní". Chorý byl magor už v Plzni, přesto si ho pořídil a ještě před pár týdny ho bránil. Jenže po sobotě se od něj distancuje a hlavně absurdně vyhodí i Douděru, kterej se rozhodně nechoval hůř než třeba Bořil. Úplně nejlepší je ale jeho jednání směrem k fanouškům.

Pyrotechniku má TS v rámci chorea samozřejmě od Tvrdíka povolenou. To samý vběhnutí na hřiště. Když se podíváte na oslavy titulu SKS v posledních letech, tak fanoušci jsou na hřišti vždycky. Tady máte například video, jak to vypadalo po derby v 2019. Hned jak rozhodčí odpískal, vběhli tam fanoušci a všichni s tim byli v pohodě.

https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-chance-liga-rocnik-2018-19/364067/slavia-rozjela-oslavy-a-bavila-eden-napraveny-husbauer-i-pokrik-na-sadka.html

Někdo by mohl namítnout, že teď fanoušci na hřiště nesměli. V následujicim videu, v čase 03:20, je jasně slyšet, jak hlasatel upozorňuje fanoušky, ať do závěrečnýho hvizdu zůstanou na místech.

https://www.youtube.com/watch?v=pqmWvmKb4n4

Jinými slovy - opět dostali od Tvrdíka a klubu svolení vběhnout na hřiště (to, že si spletli normální hvizd s koncem, na celym průseru, krom "odebranejch" tří bodů, nic nemění).

Takže když teď Tvrdík háže vinu na fanoušky (že používali pyro a vběhli na hřiště) a na pořadatelskou službu (že nezabránila vběhnutí na hřiště), tak akorát ukazuje, jaká je to bezpáteřní svině, která obětuje všechny kolem sebe, jen aby se zachránila.

Reagovat
PL28

To ale není nic v našem českým rybníčku nového. Navíc jestli s nimi měl schůzku, že už jsou ty věci za hranou, a příště už se s nikým srát nebude..no tak bohužel.

A fans to posrali tím útokem na hráče a pyro do sektoru hostů. To je prostě za hranou.

Samozřejmě Jarda si teď bude hrát na dobrosráče, to je jasný, on za to nese vinu, on to taky budoval a omlouval ty excesy. Tak to teď musí otočit zpět a pořád lepší než kdyby to zas omlouval. I když je to z jeho strany taková hra, ale co čekat od politika. Kam vítr tam plášť.

Reagovat
Transfermarkt_2

Po vystoupení Boříla v HK proběhla schůzka s realizakem a zástupci hráčů a bylo jasně řečeno, že další podobné excesy budou exemplárně trestané

Reagovat
Trener_co_trenuje

Takovych pohovoru je vsude....kazdou sezonu a v kazdym tymu. Od hazene pres hokej fotbal az po basket.

Reagovat
Transkamarket

Zase reaguješ sám na sebe.

Reagovat
Bonetti1

Ty vole ja to tady čtu a myslim si, že jo. Reaguje sám na sebe

Co to je? Tohle nepochopím. Tak se dnes baví mladí nebo to je nemocný člověk?

Reagovat
Transkamarket

Nejdřív ten "génius" všechny udává, nahlašuje komentáře a pak se diví, že za rasistické urážky nejen fotbalistů dostane BAN a zablokují mu účet.

Potom si vytvoří dva nové účty ve stejnou chvíli a z obou současně mi začne nadávat.

No a vše korunuje tím, že si tady píše sám se sebou. V jiný diskuzi se dokonce sám se sebou hádá.

Reagovat
Bonetti1

To musí být mozková nehoda od narození.

Reagovat
Ereinion

Douděra k tomu přišel jak slepý k houslím, když to srovnám s tím Bořilovým výlevem, tak tohle nic nebylo. Tvrdík prostě upřednostnil image před spravedlností...z jeho pohledu pochopitelný, prostě když se kácí les, tak létaj třísky...

Reagovat
Transkamarket

Tak jestli je douděra duševní kripl v kabině, tak je logický že skončil. Fotbalově na Slavii nemá a ani nikdy neměl.

Reagovat
nezbedná klobáska

Jo a mimochodem, na tom videu je vidět časová posloupnost ohledně PČR. Bezmozci vběhnou na hřiště v 04:10 a v čase 05:00 už před policií utíkaj pryč. Takže policii trvalo pouhých 50 vteřin, aby se dostala z útrob stadionu na hřiště. Takže když Tvrdík řekne, že očekává rezignaci bezpečnostního ředitele, protože nežádal policii o zásah, opět to ukazuje, že všechny hází přes palubu jen aby se udržel u korýtka. Buď o ten zásah požádal a Tvrdík si pak u svejch policejních kámošů, coby exministr vnitra, zařídil, aby zalhali a tvrdili, že Slavia o zásah nežádala. Anebo mluvil pravdu, jenže i tak by bezpečnostní ředitel o zásah ani žádat nemusel, protože policie vlítla na bezmozky okamžitě po tom, co vběhli na hřiště...

Ale nepochybuju, že Tvrdíkovi většina slávistů (jinde by to bylo stejný) zatleská za to, jak je frajer přísnej..

Reagovat
Pablos

Dobrý konspirace

Reagovat
PL28

To je jak s dětmi co si hrají s šifrovaným telefonem nebo když někdo půjčuje mobil kamosum v hospodě a oni pak na socky píší hovna

Reagovat
nezbedná klobáska

Tak to očividně nemáš vůbec ponětí, v jakym světě žiješ.

Reagovat
Pablos

Víš hovno, vidíš jen video, ale píšeš že v jedné verzi si zajišťoval, aby Policie lhala… tak tvl co jiného, než konspirace to je ? Vykonstruované z prstu prostě.

To že háže lidi Tvrdík přes palubu to souhlasím… ale nemusím tady kvůli tomu hrát investigativního novináře

Reagovat
nezbedná klobáska

Hele, a když začaly odposlechy a Nezmar si v jednom z nich začal stěžovat, že Tvrdík z ničeho nic přestal "pracovat s rozhodčími" a já řeknu, že to možná náhoda neni - je to taky konspirace?

Reagovat
Pablos

To že dostaneš echo abys nešel k soudu třeba případně nebo tohle co je pro tebe ve finále horší (že Policii nikdo nevolal) chceš dávat na stejnou úroveň ?

Hele je to tvoje věc věř si nebo domněnkuj čemu chceš. Pro mě vycucaná konspirace no, sorry.

Reagovat
nezbedná klobáska

Já to nedávám na stejnou úroveň, já jen říkám, že tohle by pro člověka jako on vůbec nebyl žádnej problém. A jestli to měl zapotřebí, se s tim tahle pracně srát a zařizovat si to? To si úplně nemyslim, ale možnost to určitě je.

Protože pokud vim, tohle je poslední zaměstnání, který si nechal, a teď se jeho pozice určitě otřášá. Jak už tady včera lidi psali - pozval si do vipky samou smetánku, chtěl se pochlubit a najednou má z ostudy kabát. A každej, kdo to sleduje, ví, že za to může primárně on.

A hlavně, moje hlavní sdělení neznělo "Tvrdík má dlouhý prsty" (jako že má), ale to, že háže přes palubu úplně všechno a všechny, přestože to všechno způsobil. A přesto mu většina slávistů bude tleskat

Reagovat
Pablos

Tak sám nerezignuje no… a asi se mu ani nedivim z toho pohledu jeho, jak i sám píšeš s tou smetánkou ve ViPku (a nejen tam) a celkové ostudy, tak by s ní už navždy odešel takhle. Jemu teď nezbývá nic jiného, než to razantně zkoušet zmírnit (do budoucna napravit) tu ostudu. Samozřejmě že to je z osobního důvodu… a to že ty kroky rádo uvidí i plno slavistů (možná celkově lidí) a tak budou tleskat… budou no, protože ve finále ty kroky bude (pokud je dodrží) dělat správně. Sice je měl dělat dřív a mohly být v menším měřítku a může za tu situaci i on, ale viníkem vyloženě není, to jsou furt ty lidi co udělali bordel, ty hlavně, nejsou nesvéprávný (i když se dá o tom polemizovat) , aby nevěděli že co udělají bude poškození klubu.

Reagovat
nezbedná klobáska

Já hlavně vůbec nechápu, proč kdekoli na světě v mnoha klubech tohle běhání na trávník hned po hvizdu tolerujou. Vždyť je jasný, že v tý hordě se najdou exempláře, co budou mít nutkání si do hráče soupeře bouchnout. Kdyby se aspoň čekalo, až soupeři budou v šatně, tak dejme tomu (pokud je netrápí spálenej trávník od světlic, urvaný kusy hřiště atd...), ale tohle je čekání na průser, kterej nakonec přišel

Reagovat
Nieuwendyk

Dpč, konsporace super, a Tvrdík byl mistrem obrany

Reagovat
Pigeon

Na druhou stranu pokud se počítá s tím, že vběhnou na hřiště po závěrečném hvizdu, tak to neznamená že počítáš s tím, že tam vlítnou v zápase, napadnou hráče Sparty a nahážou pyro do kotle hostí.

Reagovat
nezbedná klobáska

Jasný, ale on teď pálí mosty kompletně hlava nehlava. Že si lidi spletou hvizd se stát může, a když to pak zazdí pár magorů co napadnou soupeře, s tim nic nezmůžou a je pozdě na cokoli. Jenže umělec teď bude trestat úplně všechny.

Reagovat
Pigeon

Sleduju českou ligu jen dle toho, co se ke mě dostane. Ale to co udělal a jak radikální je, mělo přijít mnohem dříve. Tu kulturu zhovadilou si vytvořili sami i díky chování lidí jako je Chorý. Meli

Reagovat
Pigeon

* Měli jej vylifrovat už dávno. Takové lidi si vychovali i do kotle, když ukazuješ fanouškům, jaké chovní je v pohodě. Takže to za mě přišlo pozdě.

Reagovat
DidusIneptus

Pryč s Chorým! Je tam jen na škodu! Přeřadit do béčka!

Reagovat
Ereinion

Souhlas, Chorý a především Douděra jsou primárně obětní beránci Tvrdíkova krizového PR. Chorýho bych na MS normálně vzal, samozřejmě by se musel umět správně použít - za mě ideálně jako žolík na posledních 20 minut když budem prohrávat, tam je taky menší šance, že něco zprasí. Ale v kabině s ním podle všeho není problém, takže jedinej důvod proč ho nevzít je zase jen PR. Nebýt toho náběhu fanoušků na stadion, tak by kolem toho nebylo zdaleko tolik emocí a Chorý by se normálně vzal s vědomím, jaký jsou jeho plusy a minusy.

Reagovat
Trener_co_trenuje

Reagovat
jenage

Už několikrát se tady psalo, že nebýt fans, tak by se Chorý naopak řešil o to víc. Však je to třetí přímá redka v této sezóně a už měli ultimátum, že budou padat exemplární tresty.

Reagovat
Ereinion

ano, právě by se řešil víc, jestli ho vzít na MS nebo ne...teď maj všichni jasno, že ho nebrat, což je za mě nesmysl...prostě se svezl s tou invazí fanoušků, nevím jestli by ho Tvrdík vyhodil, kdyby vyhráli titul, o Douděrovi ani nemluvím.

Reagovat
jenage

Co se týče MS, tak dokud se k tomu nevyjádří Koubek, tak si ostatní můžou mít jasno jak chtějí, ale to je tak vše, co s tím můžou dělat.

Reagovat
Ereinion

jo, doufám že zachová chladnou hlavu

Reagovat
Trener_co_trenuje

on urcite jo, ale prospechari a primitivove, kterych je vsude vzdycky dost, se budou chtit prizivit na lacine a ubohe antikampani a zkusit se nekde prisrat nebo alespon na chvilku mit pocit vlastni dulezitosti.....budou placat blbosti, aby ho nebral. Koubek musi byt tvrdej a bouchnout do stolu a neuhnout.

Reagovat
dondinho

Už vidím Tvrdíka, jak by po stvrzení titulu v derby Chorého vyhazoval - teď vykládá, že by letěl i tak, ale spíš si honí triko a dal by mu max. nějakou ještě mastnější pokutu.

Reagovat
jenage

To je tvoje domněnka, však titul budou mít na 99 % i tak.

Reagovat
Transkamarket

chorý samozřejmě v reprezentaci nemá co dělat.

Reagovat
Ereinion

Proč? fotbalově tam jednoznačně patří, i když jak říkám, já ho do základu nevidím. Ale pokud budem prohrávat 1:2 s Jižní Koreou, tak v 70. minutě tam daleko radši budu chtít poslat Chorýho než třeba Chytila. Za těch 20 minut je hodně malá šance že dostane redku. Argumenty proti němu jsou primárně zaměřeny na PR, sorry

Reagovat
Pigeon

PR? Já bych nechtěl do týmu člověka, který se nedokáže ovládat a je přehnaně agresivní, aniž bych u toho uvažoval o PR. Prostě ti to rozprcá tým vždycky.

Reagovat
Ereinion

jo, ale tady se bavíme o krátkodobým turnaji, kde Chorýho použiješ třeba jen na pár desítek minut...jak říkám, šance že dostane redku v takový situaci je minimální, tohle se spíš projeví v dlouhodobý soutěži. Jinak jsem neslyšel, že by nějak rozmrdával kabinu...a kvalitativně jinýho takovýho žolíka nemáme. Nevzít ho je v podstatě luxus a budu to chápat primárně jako snahu nenaštvat si většinu fanoušků po tom cirkusu v Edenu...

Reagovat
Pigeon

Rozumím jak to myslíš. Já bych po těch jeho výstupech to neriskoval ani vůči týmu, i když je to "jen" turnaj. Riziko je až příliš vysoké kvůli nízkému případnému zisku.

Reagovat
Transkamarket

Přitom Chytil je lepší útočník, produktivnější, lidsky naprosto v pohodě. A chorý? Kripl na hřisti i v kabině, zákeřnej zmrd, ve fotbale prakticky nepoužitelnej. Ne, chorý tam rozhodně nemá co dělat.

Reagovat
Ereinion

Chytil rozhodně není produktivnější...to byla jedna z největších chyb na Euru 24, že proti Gruzii tam dali jako žolíka Chytila a ne Chorého. Jo, Chorý je zákeřnej zmrd, ale to mě upřímně moc nezajímá chci tam prostě nejlepší hráče a jako žolík na tlak do vápna je ideální

Reagovat
Transkamarket

Minimálně tuhle sezonu ve Slavii je ze hry produktivnější. Nebo myslíš, že každý zápas na MS budeme v 80+ kopat alespoň jednu penaltu, aby se chorý prosadil?

Reagovat
Ereinion

Říkám, Chorýho chci typologicky jako žolíka do vápna na posledních 20 minut...a v týhle roli je prostě lepší než Chytil, na to sem tyhle dva viděl dost. Otázka ale není Chorý nebo Chytil, v nominaci by asi měli být oba, zas tak na výběr nemáme...ideálně se ale ani jeden moc do hry nedostane

Reagovat
Odborný diskutér

A proč vlastně? V kvalifikaci dal jeden gól Gibraltaru, V LM si ani neuprdl, stejně jako minulou sezónu v EL. V baráži od Irů odpadával jak malá píča. Na mezinárodní úroveň už nestačí a mexický podmínky nějaký vzkříšení vylučujou. Tricatníky to tam těžce svlíkne do naha. Navíc je jasný, že po MS se bude plácat někde v Aktobe, takže pro repre už nemá žádnou perspektivu. Takže i když si odmyslim jeho mingoloidní podstatu, tak nevidím jedinej důvod ho na MS brát.

Reagovat
Odborný diskutér

mongoloidní

Reagovat
fantomas10

Fotbalove tam prave podle me nepatri, v evrope nula a v lize kdyby se ho a slavie rozhodci nebali, tak je polovicni. Nevim mozna je v kabine v pohode, ale na hristi byl zmrd v olomouci plzni i slavii, a nemam rad takovy ty kecy, ze ho chces mit v tymu, ale nechces hrat proti nemu. To si rikaj jenom tady v cesku, protoze v evrope si nedovoli nic a obranci si ho povodi, v cesky lize mu lokty a prasarny prochazeji, na to ma postavenou tu auru MVP ligy, wtf, vzdyt chytil ma lepsi cisla a neni to totalni vymatlanec co te oslabi kdyz to nejmin potrebujes

Reagovat
Trener_co_trenuje

Reagovat
Transkamarket

Reagovat
Ereinion

zas tak na výběr nemáme, Čvančara je zraněnej...jak jsem psal výše, jako žolík mi víc sedí on než Chytil, čísla bych tu úplně neřešil, řešil bych jejich potenciál změnit hru v závěru a tam mi dvoumetrový Chorý vychází líp

Reagovat
Kucka

Reagovat
doshcz

Reagovat
Nihilister

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
Mass

Taky se říká 3x a dost. Už stál za disciplínu 6 zápasů za ránu do koulí, pak měl štěstí jen 1 zápas za sliny a teď by dostal třeba 3 zápasy stop za ránu loktem. K čemu ti je útočník, kterej sice má repre kvality, ale taky 10 zápasů chybí kvůli svojí nedisciplovanosti a 3 zápasy kvůli němu musí hrát tým v oslabení? Jak se tým může spolehnout na takovýho labila? Podle mě už přetekl pohár trpělivosti, po tom Bořilovi tam byla nějaká interní schůzka, kde se apelovalo na hráče, aby se konečně začli chovat slušně a oni to zas posrali. Ty to vidíš jako PR akci a obětování koz, ale za mě prostě už pohár přetekl.

Reagovat
Transkamarket

Výborně a přesně napsáno.

Reagovat
naheCZ

Reagovat
ratusek

Souhlas, akorát teď dostane minimálně 3 plus trest za recidivu, takže bych se nedivil trestu někam k 6-8 zápasům. Takže by vlastně chyběl polovinu zápasů základní části plus ty zápasy, kde byl vyloučen

Reagovat
Freedo

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
mrtvej ofsajd

Ne

Reagovat
KnoxXx

hrdiny? leda tak u ludi ako Coutinho

Reagovat
oli9

S príchodem Choreho se ta hra Slavie prave zhorsila, alespon na pohled a taky je to videt v Evropě.... jasne oni to nakonec dotlaci jelikoz maji tlak, ale s te kombinacni hry plne presingu presli na nakopavane balony na něj..

A Chory je vazne dement, ktereho netřeba litovat a pro česky fotbal jedine dobre kdyz zmizi z ceske ligy a repre

Reagovat
Transkamarket

Podepisuji, naprosto výstižně napsáno.

Hlavně ať toho kripla neberou na mundial.

Reagovat
Trener_co_trenuje

Reagovat
doshcz

bez nej by vloni vyhrali i kdyby byl na hrotu Prekop, jak sme my byli smesny, letos uz by to bylo tesnejsi no

Reagovat
Gryphonheart

Choryho přestup do slavie jsem nechápal už tehdy, tak ho holt nahradí někým jiným, no problem. Chorý doufám, že půjde o level níž. Spodek ligy nebo druhý level ideální pro něj..

Reagovat
Transkamarket

Tak hlavně Slavie má Chytila, který je lepší do mezihry, je produktivnější, hraje čistě, není zákeřnej zmrd jako chorý, nedostává červený...

...k němu Patrák z Pardubic a konečně pořádnej útočník ze zahraničí, když peníze nejsou problém.

Pokud se uhraje titul, tak už nesmí být další ostuda v Evropě. Chce to na 100 % být mezi 17. až 24. místem v LM a hrát o osmifinále.

Ze zahraničí by se mi nejvíc líbil Jens Dahl z Tromsø.

Reagovat
milan78

chorý ideál do sparty, nebo zbrojovky

Reagovat
Trener_co_trenuje

Pokud by ho Zbrojovka ziskala, tak by to byl majstštyk

Reagovat
Luka3enko

Sparta ho nechtěla už tenkrát když šel z Plzně, tak proč by ho měla chtít teď?

Reagovat
Transkamarket

Do béčka.

Reagovat
Luka3enko

Na to tam máme důchodce Schánělce

Reagovat
Transkamarket

Nemusel by hrát, nosil by pití.

Reagovat
Luka3enko

Ještě by jim tam naslintal

Reagovat
Transkamarket

Tak by to zase vtáhnul zpět, toho naděláš.

Reagovat
ghjghj3

Shit je predevsim tvrdik. Zodpovednost je na nem, jen to haze na ostatni.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Mönchengladbach

Kompletní vinu za tu mezinárodní ostudu má jen a pouze Tvrdík.

On přivedl bezmozky Chorého s Douděrou.

On přivedl selektivně nevidomého Kšiltovku s jeho opolidmi Houšteckým a Řehákem, kteří bezmozky dále radikalizovali.

On dlouhodobě podkuřoval Tribuně Vemen slovně i finančně.

On najal "bezpečnostní agenturu", prodlouženou to ruku Tribuny Vemen.

On veškeré excesy výše zmíněných kryl, omlouval a bagatelizoval.

Reagovat
noustres

Vše se podřídilo soubojovosti a heslo "zažij sílu slavie" není náhodné. Vše na sílu je špatný. Zamakali na standartkách to se musí nechat. Chybí tomu zahraniční doplnění realizáku a osoba něco jako Nezmar. Tykač jim dal ruku ve výběru, pokud se splní tituly, jenže. Všichni ví, že posunout to v evropě není nemožný cíl. Jsem zvědav jak dopadne léto, titul se už zřejmě ukope, ale co dál? Je to hozená rukavice, buď se do toho řízne, nebo se pojede stejná linka s doplněním do stávajícího herního stylu. Obávám se druhé varianty, protože investice už teď budou narušené a každý bude tlačit na co nejmíň bolestivé řešení. V případě říznutí radikálního je čeká bolestné prozření, protože adaptovat se do novýho bude bolet. Varianta Kozla nebo Jarolíma je líbivá, ale při LM? Převáží strach z dalších výprasků nebo to umlátit zase na sílu?

Reagovat
nezbedná klobáska

Reagovat
Aldeano

Reagovat
81Tomas

Reagovat
Trener_co_trenuje

Chory je v soucasnosti bezkonkurencne nejlepsi utocnik v ceske nejvyssi fotbalove soutezi.

Reagovat
Pablos

Už to je nudnej troling

Reagovat
Trener_co_trenuje

Pro fanouska co fotbalu nerozumi a je porad v emocich to tak vypada, ale ti co se sportem zivi potvrd co pisu. Kazdej trener v ceske nejvyssi fotbalove soutezi ho chce...narozdil od Kuchty napr.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Pepe1911

Reagovat
Witcher

Však stomilonovy Překop je víc než důstojná náhrada

Reagovat
Rezan

Je to dost velký zásah do sestavy, ale věřím, že zvládnout se to dá. S Chorým v sestavě by i Sparta vyhrála titul.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele