Události z derby vnímáme jako vyvrcholení nenávisti vůči našemu klubu, zní ze Sparty

10.05., 16:10
Aktuality
Podle Sparty je chování fanoušků Slavie vyústěním dlouhodobého problému. (© ČTK / CPA/ERBEN)

Sparta považuje incident s fanoušky Slavie během sobotního fotbalového derby v Edenu za vyvrcholení nenávisti ze strany pražského rivala. Letenský klub to uvedl v krátkém prohlášení na sociální síti X.

Domácí příznivci v nastaveném čase vběhli na hřiště, napadli hráče soupeře a vhazovali světlice do sektoru hostujících diváků. Fanoušci Slavie fyzicky napadli brankáře Jakuba Surovčíka, útočníka Matyáše Vojtu a obránce Jakuba Martince. Sparťané odmítli v utkání pokračovat, zamířili do autobusu a odjeli ze stadionu. Slavia v duelu druhého kola nadstavbové skupiny o titul vedla 3:2, tento výsledek by jí zajistil s předstihem obhajobu titulu.

"Sobotní události v Edenu nevnímáme jako izolovaný exces, ale jako vyvrcholení dlouhodobě a mnohaúrovňově budované atmosféry nenávisti vůči našemu klubu. Jen při březnovém derby byli příkladem Simon Deli skandující v rámci předzápasového programu pokřik 'Smrt Spartě' a agresivní jednání člena realizačního týmu vůči našemu hráči," připomněla Sparta exces slávistického fyzioterapeuta Daniela Bergera, který v útrobách stadionu nakopl útočníka Sparty Jana Kuchtu.

"Fanoušci, hráči a členové realizačního týmu se nesmí na stadionu obávat o svou bezpečnost, zdraví a život. AC Sparta Praha poskytuje a bude nadále poskytovat maximální součinnost všem příslušným orgánům při vyšetřování sobotních incidentů," uvedl letenský klub.

Předseda představenstva Slavie Jaroslav Tvrdík se ihned po utkání omluvil a dnes oznámil, že klub do odvolání uzavře severní tribunu, kde sídlí "kotel" nejhlasitějších příznivců.

"Slavii respektuji. Derby je kořením českého fotbalu, Sparta bez Slavie, Slavia bez Sparty by byly polovičními kluby. Přijímám omluvu Jaroslava Tvrdíka, vážím si i jeho odvahy, že ji vyřknul prakticky bezprostředně po přerušení utkání. Nicméně tím, že neustále dochází k omlouvání chování hráčů Slavie, realizačního týmu i jejích fanoušků, které je výrazně za hranou, má vedení Slavie podíl na včerejším závěru," uvedl místopředseda představenstva Sparty František Čupr pro server iSport.cz.

"Vlastně stále neumím včerejší závěr derby emočně zpracovat. Kombinace neskutečné lítosti a strachu o Kubu Surovčíka, který skončil na vyšetření v nemocnici, a další naše hráče a zástupce klubu. Včerejší závěr derby je následek, nikoliv příčina. Stupňovaná nenávist dlouhodobě, již několik sezon, pěstovaná a kultivovaná některými osobami spojenými se Slavií, pouze včera vyvrcholila fyzickým napadením našich hráčů přímo na hrací ploše. Podobných excesů v menším měřítku jsme zažili několik," přidal Čupr.

Chování fanoušků odsoudil i šéf českého fotbalu David Trunda a Ligová fotbalová asociace (LFA), která v Česku řídí profesionální soutěže. Disciplinární komise LFA svolala na dnešek mimořádné zasedání. Slavii hrozí kontumace utkání, vysoká pokuta a uzavření stadionu.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Domnívali jsme se, že je konec. Útok na Surovčíka odmítáme, stojí ve vyjádření tribuny Sever
11.05., 16:06
Disciplinární komise: Slavii nehrozí odečet bodů za nedohrané derby
11.05., 15:22
Rouček v derby nechyboval, správně vyloučil Chorého za surovou hru, hodnotila komise
11.05., 13:44
Incident z derby je odraz dnešní doby, ale pořád si myslím, že je fotbal bezpečný, řekl Plašil
11.05., 09:02
Jak vyřeší sázkové kanceláře derby? U nerozhodnutých sázek vrátí vklady
10.05., 17:13
Tvrdík potvrdil konec Chorého a Douděry ve Slavii. Fanoušek dostal doživotní zákaz
10.05., 14:24
Disciplinárka zahájila řízení se Slavií i Spartou, tresty padnou v úterý. Karty zůstávají v platnosti
10.05., 13:17
Ostuda v derby se řeší i ve světě. Fanoušci napadli hráče a zničili oslavy titulu, píše se
10.05., 12:27
Komplikace v boji o titul i pošramocená reputace. Co má před sebou Slavia ve zbytku sezony?
10.05., 11:48
Ohrožení důvěryhodnosti ligy. Chance podporuje bezpečný fotbal, odsoudil exces sponzor
10.05., 10:10
Spartu kromě zranění trápí i karetní tresty. Oslabený kádr v derby přišel o další čtyři hráče
10.05., 09:57
Slavia reaguje na exces v derby. Uzavření tribuny Sever, Chorý a Douděra byli vyřazeni z kádru
10.05., 09:30
Bezpečnost a respekt musejí být naší prioritou. Uděláme maximum, aby se exces neopakoval, slíbil Trunda
10.05., 08:24
LFA svolala mimořádné zasedání disciplinárky. O osudu derby se rozhodne už v neděli
09.05., 23:40
Výhrůžky smrtí a napadení. Budu to řešit právní cestou, uvedl Surovčík po derby
09.05., 23:35
Za nedohrané derby přijde trest. Co může Slavia čekat od disciplinární komise?
09.05., 23:13
Policie bude řešit napadení hráčů Sparty. Výtržníkům hrozí až dva roky vězení
09.05., 22:33
Největší ostuda, jakou jsem v klubu zažil. Můžeme se jen omluvit, mrzelo Tvrdíka
09.05., 22:16
Nedůstojný konec derby. Zápas Slavie se Spartou zůstal po vběhnutí fanoušků na hřiště nedohrán
09.05., 21:41
Chorý znovu neudržel nervy na uzdě. Třetím vyloučením se neslavně zapsal do historie
09.05., 21:09

Komentáře (181)

Přidat komentář
Jméno

Sparta si tohle užije

Reagovat
C-M@ster

Však proč myslíš, že odešli včera dřív?

Natruc, aby poškodili Slavii.

Reagovat
Profesor Ikebara

Slavie se poškodila sama. Je vidět, že jsi to stále nepochopil.

Reagovat
Pablos

je tady sice jeden z posledních co jim to nedocvaklo... ale tak možná za tejden už cajk.

Reagovat
C-M@ster

To se nevylučuje.

Reagovat
verv

a ty lidi na hřiště taky poslala Sparta aby poškodila Slavii, ne?

Reagovat
wjillm

Včera jsem už tenhle názor zaslechl

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
Nihilister

Tvl

Reagovat
fantomas10

Slusne nezvladas

Reagovat
romeo351

To už není nezvládání

Reagovat
Bonetti1

Cekal jsem to od Sparťanů.

Klasika. Přitom v té debilitě a nenávisti je to 51/49 % spíše v neprospěch ACS.

Ale teď budou na koni po nějakou dobu.

Reagovat
Freedo

Tak samozřejmě, ale my si za to můžeme sami. Korektní nenávist je OK, ale nesmí to přerůst do ohrožení na zdraví a fyzického násilí. Jestli jim vadí Smrt Spartě, tak ať první přestanou skandovat Jude Slavie. Ale to napadení na hřišti a naházení světlic do kotle už bylo za hranou (stejně tak dělobuchy od nich, ale to ať si zametou před svým prahem sami).

Reagovat
kilobyte

U nás to řvou jen dementní fanoušci u vás i hráči a zaměstnanci klubu.

Reagovat
jv14

Reagovat
guzman

Reagovat
BANIKOVEC 167

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
ACSeRw!n

a i tech fans je minimum.. smrt Sparte rve celej stadion

Reagovat
doshcz

Reagovat
Kucka

Reagovat
verv

Reagovat
Selänne

Reagovat
papanegra

Reagovat
icemike

Reagovat
srandamač

Tohle podepisuju...jako Krejčí podepisoval ten dres.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
fantomas10

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Bonetti1

Jo souhlas, píšu , ze je to zhruba stejne u Sešivek i u RK. Akorát teď toho ty Špíny vyuzijou ve svůj prospěch. Doufam, že jim nedají titul

Reagovat
10adam

Špína jsi ty

Reagovat
Bonetti1

Jenom jeden? Jsem zklamaný. Čekal jsem vás víc ….

Reagovat
bourbon

sorry, píšeš fakt píčoviny, někdy i za každou cenu

Reagovat
Bonetti1

Reaguj prosím na pointu toho co jsem napsal a ne na kravinu co jsem odpověděl sparťanovi. To, že napíšu špíny a ony to většinou špíny jsou ( tak jako Slavisti) je fakt! A to, že toho skandálu vyuzijou je taky fakt!

A bylo by to i opačně. Asi tak.

Reagovat
antiHavel

Tupec zase bude kopat jen kolem sebe, haha fakt paklub ta Slavie.

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Nieuwendyk

Ha, nelegál přispěl se svou tupou nenávistí taky koukám

Reagovat
Bonetti1

Proč reaguje opět na nelegála DYK ?

Reagovat
Bonetti1

Opět známka hlouposti. Furt dokola.

Reagovat
Nieuwendyk

No tak už nepiš, zalez s tou svou tupou nenávistí někam do chlíva. Na ignor list tě dávat nebudu, to by bylo zbabělé

Reagovat
Bonetti1

Hej ty, včera i dnes si začal reagovat první ty tak se na mě vyser a nepiš , nerozčiluj se, vezmi si tabletky , zapij to kofolou a běž třeba se provětrat

Ahoj

Reagovat
Nieuwendyk

Ano, protože se otíráš o mě osobně, tak logicky reaguju. Jak se do lesa volá...

Ale jinde tě zase braním, vedle ti nějakej úplnej idiot přeje smrt, tak snad dostane ban

Reagovat
Bonetti1

No na 105% nedostane!

Ok klid zbraní.

Reagovat
Nieuwendyk

Nejsem DYK a já ti nebudu nadávat do nelegálů, vím, že nejsi

Mmch můj nick je podle kanadského hokejisty, dlouholetého kapitána mého oblíbeného Calgary, jen abys věděl

Reagovat
Profesor Ikebara

Mimochodem skvělého hokejisty

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
wjillm

A skvělý město

Reagovat
Bonetti1

Ty vole vsak ja jsem o 7 let mladší než on. Jsem mohl hrát v jednom týmu s ním hypoteticky. A byl

Reagovat
Nieuwendyk

Tys hrál v Americe jako mladej hokej?

Reagovat
Bonetti1

Ne. Nehraju vůbec hokej. Neumím bruslit. Já jen, že jsem tak starý…..

Mohl bych klidně hrát s nim nebo proti.

Reagovat
Bonetti1

Ja fandím uz 7 let Bolts, když uz jsme u NHL. A teď Coloradu, když jsme to posrali.

Reagovat
Nieuwendyk

Bolts a Avs nejednou jo? To je dobré a když to posrala Chelsea,tak Arsenálu?

Vím že ne

Reagovat
Bonetti1

No ne. Tampa je No. 1

A když už tam není tak Avalanche. Jako tak trochu. Když tu žiju tak sem tomu trochu přičichl. A byl jsem ve Vailu. Colorado je nádherné. Navíc teď Nečas.

Reagovat
Nieuwendyk

to čumím, někde jsi psal, že bydlíte v CT ne? To je pěkná dálka do Denveru

Florida je super, chystám se příští rok na Miami

Reagovat
Bonetti1

Tak to Colorado byla dovolená. Ziju v Connecticut v Greenwich, ale rád cestuju. Jinak Florida se mi líbí nejvíce tam jsem byl už asi 6krat. Ale Miami je to nejhorší co jsem viděl.

Reagovat
hory_udoli_reky

Klid Tobě.

Reagovat
hory_udoli_reky

Přesně tak, dej si radši citát z bible:

Ž 109:3: "Obklopili mě nenávistnými slovy, bojují proti mně bezdůvodně."

Reagovat
Rezan

Znám mraky Sparťanů, jako mladší jsem chodil zápasy i do kotle a jestli někdo něco budoval, tak začal už v 90.letech. Akorat do teď v debilite tahala Slavia za kratší konec. Teď se situace "otáčí".

Reagovat
jirka-fcb

Obráceně je to podobné, ale Sparta nemá ty dementy, kteří by překročili hranice.

Reagovat
Igner Farnsworth

Reagovat
dantetomas

Nejaky vygumovany spartansky typek v dalsom derby: "Hold my beer... Anebo radeji ne, budu ho potrebovat"

Reagovat
Nieuwendyk

Samozřejmě že je máme a horší, protože to jsou fakt vymletí nacističtí skinheadi ale už se nedostanou na stadion, o tom to je

Reagovat
Salfovic

Vždyť to není tak dlouho, co se psalo, že znovu ovládli sp. kotel.

Reagovat
Nieuwendyk

Nesmysl

Reagovat
Spalovač šancí

Čo by to bolo za kotol, keby sa v nom chlapi nepobili

Reagovat
jirka-fcb

spíš jsem myslel hráče, realizační tým a vedení.

Reagovat
Nieuwendyk

Máš pravdu, u nich je to organizované seshora a ti fans pak mají pocit, že je to přece v pořádku

Reagovat
kilobyte

My hlavně nemáme ty dementy "uvnitř" klubu. Kluby by ty dementy mezi fanoušky měly krotit a ne je ještě povzbuzovat.

Reagovat
Godblesss

Na xku ukazujete že je máte.

Reagovat
kilobyte

Přeje tam někdo smrt Slavii a nebo do někoho kope?

Reagovat
BANIKOVEC 167

Reagovat
soukup

To je dost odvážné tvrzení. Já bych teda u ultras jakýhokoli klubu to bral spíš, že je to jen otázka času než udělají něco dementního

Reagovat
jirka-fcb

nemyslel jsem diváky. Tam je ta míra dementismu asi všude podobná, ale spíš to celkové vyznění chování klubu a jeho zástupců. To prostě nedává motivaci a podporu těmto dementům.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Godblesss

To je doufám vtip..

Reagovat
Luka3enko

Tak to vole zase prrrr … stačí si vzpomenout na slovan bratislava

Reagovat
Kincl

Je nechápu to, že prostě někdo fandí Spartě a někdo Slavii a jako dám si na tričko "Sparta kurva je". Jako proč? Jenom protože hrají proti mě? Fakt nechápu tu nenávist, nechápu to ani třeba v rodinách kdy každý fandí někomu a jsou schopný se kvůli tomu lidi hádat

Reagovat
Nieuwendyk

Krleš (Bonetti 1) tohle nosí i jako nelegál v Americe a přijde mu to cool. ICE tomu nerozumí, tak je v pohodě

Reagovat
Derley

Reagovat
Bonetti1

Reagovat
Batigol

Sportovní nenávist je naprosto v pořádku, ale musí mít hranice... Ne, že jak borec na fotce si dají vypatlanci na hlavu kuklu a myslí si, že jsou jak Rumburak s čepičkou neviditelnosti... asi takové IQ mají..

Reagovat
Pablos

Žádná nenávist není v pořádku... můžeš nesnášet, nemít rád... ale nenávidět něco co tě nijak nebo tvé blízké bytostně vlastně neohrožuje, tak si slaboduchý jedinec... nenávist k životu nepotřebuješ a nepotřebuješ jí ani ke sportu.

Reagovat
Blind Ref

co to je výplod tvl

Reagovat
Pablos

vždyť to je jeden z nejnižších pudů ...to se přece dá zvládat ho nemít v sobě Jasný udělat něco hrozného někdo někomu na kom mu záleží, tak je oprávněná... ale tvl kvůli tomu, že tě holka nechce nebo existuje jinej klub... to je fakt na výsměch

Reagovat
Nieuwendyk

je to marný. Píšeš tady potenciálnímu zloději praporků

Reagovat
antiHavel

Reagovat
jirka-fcb

Reagovat
Kucka

Reagovat
Freedo

Reagovat
Kincl

Ale kde to sakra pramení ta nenávist? Jakože ve městě je Slavia a tak musí nenávidět Sparťany, protože chtějí taky titul?

Reagovat
Nieuwendyk

Asi jo. Já jsem vyrostl jako Sparťan kousek od Edenu, a oni nás nenáviděli moc už když jsem byl malej. Tam to chápu, v 90. jsme to válcovali i za pomoci sudích, to je třeba přiznat. A teď se to přelilo na další generace, i když jsou momentálně úspěšnější. Asi genius loci

Reagovat
Igner Farnsworth

Wtf

Reagovat
kilobyte

"První vzájemný zápas sehrály celky 29. března 1896 na Císařské louce s výsledkem 0:0. Sparta sice vstřelila gól, ale rozhodčí Rössler-Ořovský ho dodatečně po zápase odvolal, protože podle tehdejších pravidel musely oba celky souhlasit s góly. Slávistický trenér Martin Adámek se snažil bránit, ale neúspěšně. Slavia dodatečně nesouhlasila, gól nebyl uznán a nevraživost byla na svět."

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Batigol

Nevím kde pramení u ostatních, ale když si projdeš nějakou akademií, tak to v tobě budují od dětství hraješ za Sigmu nenávidíš Baník protože na Moravě je to největší soupeř.. apod ... Ale nikdy to není bez hranic jako bylo včera...

Reagovat
jirka-fcb

jde o míru - nenávist k rivalovi je namístě a nesu si ji v sobě taky. Ale nějaké morální zásady mi dávají zábrany, abych ji držel v mezích. A pokud by se mi to nedařilo, měl bych mít okolo sebe okolí, které mi mantinely nastaví. Ale u Slávie je to již nějakou dobu tak, že se tam mantinely posouvají a přešlapy se omlouvají případně zametají. To prostě těm lidem pak dává jistý pocit nedotknutelnosti. Pak ty mantinely padají a pak to ústí tam, kde to bylo včera.

Reagovat
Kincl

Když budeš slávista a budeš někde v baru nebo tak a přijde tam týpek ve sparťanském tak co uděláš?

Reagovat
jirka-fcb

jezdil jsem na fotbaly a ani v Brně jsem se nebál ve sparťanským tričku a čepici i se šálou. Ale asi jde o to, aby se u toho nekalilo. Já sám jsem abstinent, ale chápu, že nalitej chlap má jiný zábrany.

Reagovat
Nieuwendyk

A co by měl dělat? Chrstnout mu pivo do xichtu a řvát "Smrt Spartě" a pak se vrhnout na zem a kutálet se ke dveřím a zpět jako Douděra?

Nebo mu hned sáhnout po koulích, poflusat jej a na závěr lokýtek?

Reagovat
kilobyte

Vždycky záleží, co je to za člověka. Pokud to bude nějaký výmaz, co tam třeba hajluje, tak bych se mu vyhnul obloukem. I kdyby měl dres mého klubu. Pokud by vypadal v pohodě, tak bych klidně řekl, že fandím rivalovi a když by se chtěl prát, tak bych odešel. Jinak bychom si mohli slušně pokecat o fotbale.

Reagovat
smazaný uživatel

Protože fotbaloví fanoušci jsou negramotné ožralé opice. A ty nejvíce negramotné a nejvíce ožralé více než laciný spektákl přitahuje pocit sounáležitosti k tlupě a možnost vymezovat se proti všemu a všem mimo tlupu.

Reagovat
antiHavel

To jsou takový hovna tohle to, ach jo,,,

Reagovat
BANIKOVEC 167

Reagovat
Kincl

Stejně jako když jdu jednou za půl roku na Zbrojovku, tak tam ti pomatenci řvou něco "SKS jebal pes atd..." i když třeba hrají s Vlašimí

Reagovat
Bonetti1

Ale to je furt dokola. Je a bylo a bude.

Reagovat
saysaymatter

tak pochopit se to dá do nějakých těch 20 let, kdy člověk nemá žádnou zodpovědnost a krom školy tím prostě fakt žije, taky jsem to hrozně žral, každý zápas byl na život a smrt a dneska už mě přitom netankuje ani repre... od nějakýho věku už je to zkrátka trapný, chovat se jako hovado kvůli pár primadonám žijícím v bublině luxusu, který stejně vůbec nezajímáš

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
nezbedná klobáska

Reagovat
antiHavel

Pravě proto že to nechápeš, tak to prostě je

Reagovat
15ku5

Fnukna vikendu

Jit kvuli vyleti vody do obliceje na vysetreni je jiny level trapactvi. Slecinka

Reagovat
Nieuwendyk

Vrať praporek

Reagovat
icemike

Vyser se na to, děcko

Reagovat
PL28

Nenávist je samozřejmě nesmysl. Rivalita je správný slovo a měla by mít nějaké svoje hranice.

Reagovat
Pablos

přesně tak... konečně někdo rozumnej

Reagovat
Grupma

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Profesor Ikebara

Asi jo teta, asi jo

Reagovat
Zephyr

Reagovat
Igner Farnsworth

Uprimne na moment, kdy spartani utecou ze hriste a pak budou verejne brecet jak je jim ublizovano jsem cekal dlouho, ale ted kdyz to prislo tak nic moc

Reagovat
C-M@ster

Neměli by btw dle nepsaných pravidel Sparťani ten náběh Slávistů na kotel opětovat někdy v budoucnu?

Reagovat
Igner Farnsworth

Nase TS vyhazet a nebude to komu oplacet a je to

Reagovat
PL28

Nechtěl by ses vyjádřit k videu níže ty chytráku? Včera jsi tu psal jaká je to prdel, že ho jen polili pivem tak proč to nejde dohrát?

Reagovat
C-M@ster

A na tom videu vidíš co přesně?

Že na kameře prskavka vypadá jak molotov a strčil ho týpek, co ji držel v ruce.

Reagovat
kilobyte

Třeba skluz, kdy mu chtěl zmrd přejet nohy.

Reagovat
C-M@ster

žlutá

Reagovat
kilobyte

V přerušené hře červená.

Reagovat
wjillm

Já doufám že do ultras tvrdě šlápne i Sparta, aby něco takového nepřišlo.

Reagovat
Nieuwendyk

Vrať praporek vás tu ale je...

Reagovat
Mr.Mike

Vazne i po tomhle musej lidi ukazovat svoji malost

Reagovat
Whitemedia

https://x.com/spartanske/status/2053506220917477581

"vždyť ho jen polili pivem".. bych se posral ty vole, kdyby na mě naběhla taková tlupa debilů

Reagovat
Mates_Matesović

Reagovat
Nieuwendyk

Strašný čůráci

Reagovat
verv

To je fakt odporný

Reagovat
ratusek

a to tady někteří obviňují Sparťany, že nechtěli hrát. Aspn že ten masér Slavie Surovčíka chránil. A nejhorší je, že ten pičus Rouček chtěl zápas dohrát a určitě do zápisu vše zlehčil

Reagovat
ACSeRw!n

ten zapis sem nekde videl a je to tak, zlehcoval to hodne

Reagovat
Luka3enko

Tak on sepsal jen vyjadreni jednotlivych akteru…. Jako to bylo neprehledne jak svina, za to bych ho fakt nevinil

Reagovat
BaggioRoberto

Rouček mě hodně zklamal. Vždyť hráči obou týmů i rozhodčí utekli do útrob stadionu. Brankář o nestihl a byl napaden. Plus skandování smrt Spartě a házení světlic do hostujícího sektoru. Po tomhle to nešlo dohrát a říct, že se nic nestalo a po třech minutách tam opět nechat nalitnout bandu vylizancu v kuklach s pyrotechnikou. Takhle se opravdu radost neprojevuje. Měl to okamžitě ukončit a zbytek nechat na disciplinárce.

Reagovat
ratusek

Kdyby tam ten masér Slavie nebyl, tak Surovčík dopadne hodně špatně

Reagovat
Salfovic

Je tam to polití ?

Reagovat
Zephyr

Reagovat
doshcz

Reagovat
jirka-fcb

Reagovat
GjøvikFF

V odpaďáku v rybárně najdeš lepší materiál než tyhle chcanky

Reagovat
kilobyte

Tak tohle už má parametry i na odečet bodů.

Reagovat
PL28

To jako fakt?

Reagovat
kilobyte

Podle mě jo. Napadení hráče během zápasu.

Reagovat
Luka3enko

Souhlasím, hlavně ta securitka jak je tam absolutně bez zájmu během celé te akce

Reagovat
PL28

Ale jako Jarda už si to hlídá..už volal šéfovi discplinarky že se nebudou odvolávat a že přijmou jakýkoli trest .. úplně mě to dojalo

Jako nechápu proč mu jako volá. Disciplinarka neposuzuje jestli se někdo bude nebo nebude odvolávat, jde podle paragrafů. Tohle je zas zbytečný nepřímý tlak..

Reagovat
Sosi

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
icemike

Reagovat
papanegra

Reagovat
jv14

Reagovat
Puskas

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
Mr.Mike

Ted sem zachytil vyrok Sprynara ze Slavie dlouhou dobu ustupovala ve vsem TS..to bylo kecu kdyz sparta "bojovala" s fans a nechtela jim kvuli ruznym vecem ustoupit..a tady je presne videt proc. Nekde se proste ustupovat nema.

Reagovat
PL28

Kde je ten kokutek co tu bagatelizoval napadení Surovcika jenom pivem? Teď je vidět záběr z jiné kamery a ještě předtím tam do něj ti neandrtálci naletěli, to pivo byla jen poslední kapka. Doufám, že ty kundy budou dle té kamery identifikování a ať je pěkně žaluje, ať se ukáže jací jsou borci

Reagovat
Puskas

Nejpozději poté, co ta slavní TS odmítla vrácení peněz po Pafosu a odmítla fandit v Boleslavi, mohlo těm ve vedení klubu docvaknout, že se jim vymkla z rukou.

Reagovat
Luka3enko

Nebo za ty flastry co za ně cálují každé kolo

Reagovat
Kepy_FCB

Tak zrovna odmítnutí vrácení peněz je sprvné

Reagovat
Godblesss

Odsoudit ano, ale je to na obě strany.. ta rivalita je obrovská a nákladaj si řadu let oba tábory.. Tak nechápu, proč se sparta vyjadřuje podobným způsobem, když ještě nedávno řešili excesy svých fans.

Reagovat
Svářeč

Já jako neutrál ale opravdu pozoruji v posledních letech diametrální rozdíl v přístupu obou S k excesům ultras. Sparta se nebojí s nimi jít pomalu do války, viz ten bojkot cca 2 roky zpátky, kdy byl kotel půl sezóny prázdný a Sparta prostě neustoupila. Mají jasně nastavená pravidla a excesy tvrdě potírají. Já chodím pravidelně na Letnou i do Edenu a za poslední cca tři roky jsem si jednoznačně všiml, že "Jude Slavie" na Letné ubylo, všichni normální fans i klub to odsuzují. V Edenu ty pokřiky na Spartu jedou neustále, "Smrt Spartě" skandují i bývalí hráči a realizák, maj to i na oficiálních tričkách, jako co to je .

Reagovat
Godblesss

Já byl včera na tribuně a Jude Slavie jelo furt.. ale jo vymklo se to a TS se dost zradikalizovala, teď holt dojde k tvrdýmu kroku od vedení Slavie.

Reagovat
Svářeč

Tak na výjezdu asi ano, to nepopírám, že tvrdé jádro to jede furt. Já myslel na Letné, tam to mimo derby už není prakticky vůbec.

Reagovat
Mr.Mike

Ale to mas i "blbosti" typu nevytopena satna a namaceni balonu..sice to jsou malickosti, ale ukazuje to jen malost a zbytecne priostrujes pak vsechno... At si to rozdaj na hristi, at si tam nadavaj, klidne se chytaj pod krkem jako Krejci s Borilem, to k tomu holt patri..ale furt to ma mit nejaky meze..obzvlast mimo hriste

Reagovat
wjillm

Ještě vulgární vzkazy na tabulích v šatně ve sparťanské kabině na slávistickém stadionu.

Reagovat
inferno08

Já jenom prostě pořád nechápu, jak mohl rozhodčí nechat pokračovat hru, když za lajnou stali ty kokoti... To přece neexistuje. V tu chvíli to měl přerušit a nazdar.

Reagovat
Luka3enko

On není pořadatel utkání… já nechápu kde je securitka? …. Případně nezvládáš to? Tak si kurva zavolej těžkooděnce co jsou za rohem… tohle na Roučka fakt házet je nesmysl a to jo fakt nesnáším jaký je to pičus

Reagovat
Damis

On není pořadatel? Ale je rozhodčí. Měl zapískat, stopnout zápas dokud se fanoušci nevrátí zpět na své místa. To je snad jasné.

Reagovat
Luka3enko

Sorry ale fakt není. Každému na tom stadionu bylo jasné, že je nechají naběhnout na trávník. Udělat to, tak se to mohlo ještě víc zvrtnout a vyeskalovat. Ještě když tam vidí že není žádná ochranka...

Reagovat
Kiss Me Polka!

rozhodci je tam ale i od toho aby nevystavoval hráče nebezpečí a prostě zajistil bezpečný průběh, to má být jeho prvořadý zájem.

právě proto, že tam není žádná securitka, tak to měli přerušit (samozřejmě v součinnosti se 4. a lajnovymi, kteří mají víc času si toho všímat)

Reagovat
kilobyte

A co myslíš, že by se stalo při přerušení zápasu?

Reagovat
Kiss Me Polka!

pravděpodobně by hráči stihli zaběhnout do tunelu

Reagovat
kilobyte

Spíš ne. Stejně by zareagovali až když by vběhli slávisti na hřiště.

Reagovat
Kiss Me Polka!

no nevim, na to hriste vbehli nakonec opravdu jen kvuli tomu, ze si mysleli, ze je konec a meli to dopredu domluvene. takhle by se ten jejich plan musel menit za pochodu

Reagovat
kilobyte

Takže by stačilo, aby si jeden blbec spletl přerušení s koncem.

Reagovat
inferno08

No moment, když diváci dělají opičí skřeky, nebo když něco hází na hřiště, tak to snad taky přerušuje rozhodčí a nečeká na pořadatele, ne? Jasně, že to mohl stopnout.

Reagovat
Luka3enko

Jako jo mohl to stopnout, ale dávat mu na této situace jakýkoliv podíl spoluviny mi přijde komické, když se na to vysrala totálně Slavia. To fakt jinak nejde ani jinak říct. Jako organizátor zápasu postavila 8!! securiťáků před tribunu sever...v momentě kdy viděli, že hrozí průser tak ani nezavolali těžkooděnce, tak jak měli. Dokonce i po tom vniknutí tam securitka vlezla stoupla si a dělala naprosté hovno.... Surovčíka tam napadaj a to tam nikdo ze securitky nejde aby ho ochránil, vždyť to je jejich práce? Další retard v kukle a rukavicích tam kolem nich projde a jde směrem k lavičce Sparty kdy dojde málem ke konfliktu s Mansverkem a oni jen stojí a doslova čumí, jako by tam byli pozorovatelé... Ani nevím, zda má sudí dostatečný přehled ze hřiště, aby dokázal ze hřiště vyhodnotit tu situaci jak moc je riziková.

Reagovat
Greny

Podle mě je jedno zda by to stopl nebo ne...

Vběhli bý tam už přitom stopnutí, zde je Rouček ten poslední kdo by měl nést nějakou vinu

Reagovat
kilobyte

Při házení věcí na hřiště už to narušuje utkání. Za opičí skřeky utkání přerušují (stalo už se to v Česku?), ale nikdy to nedělá rozhodčí sám od sebe, ale je to na stížnost.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele