Představení účastníků MS - Itálie
Zaujalo nás
Itálie je zvyklá na velké trofeje, i když od poslední uplynulo už osm let. Fanoušci očekávají přísun dalších titulů a celá reprezentace se shoduje na velkém tlaku, pod kterým výběr trenéra Prandelliho funguje. Zároveň se ale jedná o celek, který právě pod tlakem hraje nejlépe.
Historie
Druhý nejúspěšnější reprezentační výběr historie již sice delší dobu nepatří mezi absolutní špičku, ale stále dokáže překvapit. Vzpomeňme si na mistrovství světa v roce 2006, kde hráči jako Alessandro Del Piero nebo Fabio Cannavaro zdvihali nad hlavu vítěznou trofej. Tato země je založena na tradicích, které jen postupně mění směrem k modernímu pojetí fotbalu, ale možná právě v tom spočívá její kouzlo. Zlaté generace ale postupně odcházejí a i když v calciu stále existuje mnoho kvalitních fotbalistů s věkem hodně přes třicet let, v reprezentaci jejich místo postupně zaplňují mladší hráči.
Historie ukazuje, že v Itálii byl fotbal vždy populárním sportem a navíc, že Itálie měla vždy úspěchy na mezinárodní scéně. Azzurri vyhráli světový šampionát čtyřikrát, což je v historických tabulkách řadí hned za první Brazilce. Dvakrát se neúspěšně podívali do finále, třetí místo jim patřilo jednou a stejným počtem se chlubí také ze čtvrtého místa. Historie svazu sahá až do začátků minulého století. V roce 1910 se v Miláně ustavila malá skupinka nadšenců, kteří své vize sestavili do organizovaných regulí.
Dnes jim nikdo neřekne jinak než Azzurri, ale to je označení platné až od druhé poloviny století. Předtím bylo tradicí nosit bílé dresy se spodním dílem v barvě klubu, do kterého příslušný hráč spadal. Zajímavé je, že na rozdíl od většiny evropských mužstev nemá italská reprezentace své domácí hřiště a většina jejích tréninků se odbývá v centru svazu v Covercianu poblíž Florencie.
Slavná éra italského fotbalu začala v roce, kdy se u nás uvolnily poměry - v létě roku 1968. Obě země tehdy slavily, i když z rozdílných důvodů. Italové právě porazili Jugoslávii a získali první z mnoha svých trofejí. Svůj podíl na tom měl i legendární střelec Luigi Riva, který dosud vládne střeleckým statistikám s pětatřiceti zásahy. Krátce předtím byl hlavním hrdinou Gianni Rivera. Itálie vůbec staví na jakémsi kultu osobnosti, protože další éra byla symbolizována Paolem Rossim a Dinem Zoffem. Mladší generace zase budou znát jména jako Gianfranco Zola či Roberto Baggio.
Tým postavený na pečlivé obraně a geniálních hráčích sice postupně upadal a osobnosti jako Christian Vieri, Francesco Totti, Antonio Di Natale nebo zmíněný Alex Del Piero už svá místa v reprezentaci nikdy mít nebudou, ale přesto v kádru Azzurrini můžeme najít mnoho skvělých hráčů.
Kvalifikace
To ukázala také kvalifikace na nadcházející MS ve skupině B, která je i českým fanouškům dobře známá. Itálie nejprve díky Osvaldovi remizovala s Bulharskem, poté si poradila s Maltou, Arménií, Dánskem a opět Maltou. S Čechy si Italové hlídali postup a remizovali, následně ale vyhráli odvetné utkání a porazili také Bulharsko. Celky Dánska i Arménie si nakonec odvezly bod, ale to už Cesare Prandelli slavil a zkoušel nové hráče.
Na koho se zaměřit: Andrea Pirlo (Juventus FC)
Zkušený veterán byl z AC Milán odeslán do fotbalového důchodu, ale nehodlal se s tím ještě smířit. Jeho slibně se rozrůstající vinice, kterým se chce věnovat po definitivním konci kariéry, prý ještě chvíli počkají. Zatím se Pirlo věnuje tomu, co umí nejlíp - rozdává brilantní nahrávky, zastavuje akce soupeře a také střílí důležité branky ze standardních situací. I díky nim si Juventus mohl připsat další Scudetto. A teď chce Pirlo svým zkušenostmi i schopnostmi přispět k další trofeji.
Pirlo velkou část své kariéry spojil s milánským AC, v jehož záložní řadě exceloval. Jeho technická vyspělost spolu s brilantní rozehrávkou způsobily, že se stal symbolem geniálního myšlení. Není divu, že mu spoluhráči přezdívají "l'architetto". Rodák z Flera si zamiloval Milán. Nejprve totiž hrával za Inter, ale když se výrazněji neprosadil a odehrál 22 zápasů, rozhodl se pro změnu. Tu mu fanoušci dlouho nemohli odpustit, protože jeho cílovou stanicí se stal samotný městský rival! V roce 2001 přestoupil k týmu Rossoneri, se kterým získal v roce 2003 Italský pohár a o rok později i ligový titul. Zároveň v letech 2003 a 2007 vyhrál s AC Milán Ligu mistrů.
Itálii čeká první zápas pro nevyzpytatelným Angličanům. V souboji tradičních velmocí by mohla rozhodnout právě silná středová formace. Zatímco Angličané se opírají o Stevena Gerrarda s Frankem Lampardem, Itálie vsadí na unikátní kombinaci zkušeností s dravým mládím. Vedle talentovaného Marca Verrattiho, který byl ostatně často srovnáván právě s Pirlem, by zkušený hráč Juventusu Turín mohl zdárně dirigovat hru svého týmu.
Geniální Profesor, jak je v Turíně Pirlo znám, dobře ví, že pokud chce Itálie na mistrovství světa uspět, bude muset vyrukovat s ofenzivní taktikou. V rozhovoru pro deník Gazzetta dello Sport Pirlo prohlásil: "Chceme hrát atraktivní a útočný fotbal. To se nám daří. Držíme míč na svých kopačkách a užíváme si kombinační hru. Víte, každý fotbalista touží po tom, aby si zahrál na mistrovství světa. Naše parta tuhle možnost má a chce ji využít. Pokusíme se naši zemi nezklamat a třeba příjemně překvapíme," doufá špílmachr squadry azzurri. Ten se stal jedním ze tří nejlepších hráčů slavného mistrovství světa v roce 2006, které Azzurri vyhráli.
Trenér: Cesare Prandelli
Nastoupit trenérskou kariéru u reprezentace po muži jako Marcelo Lippi, to je docela oříšek. Toskánský elegán, který se proslavil poměrně úspěšným vedením tamní Fiorentiny, však svoji práci velmi dobře odvádí. Jeho hlavní slabinou je pouze přílišná fixace na stejný herní model, do něhož zapojuje své prověřené hráče. Na druhou stranu, tým pod jeho vedením museli opustit hráči za vrcholem kariéry a fanoušci si museli zvyknout na generační obměnu. Prandelli má ale respekt u hráčů a snaží se vtisknout týmu jednoznačnou a atraktivní tvář.
S tím má Prandelli zkušenosti už coby hráč. Rodák z okolí Brescie celou svou kariéru strávil v italských poměrech. Jeho aktivní hráčská kariéra čítala italské celky US Cremonese, Juventus FC a Atalantu Bergamo. Když v roce 1990 skončil s hraním, přijal místo trenéra právě v bergamském týmu, kde vedl mládežnický tým. To mu šlo dobře, protože jej brzy angažovalo Lecce. Kromě toho stál na lavičce u celků jako AS Řím, Parma nebo naposledy právě Fiorentina.
Azzurri se budou připravovat na horké brazilské podmínky například zápasem s Fluminense a to by mělo hráčům národního výběru pomoci k rychlejší aklimatizaci. Alespoň v to doufá zkušený stratég, který na tiskové konferenci mimo jiné poznamenal: "Možná na tom fyzicky nebudeme nejlépe, ale mnoho z nás takový šok potřebuje. Nebudeme ustrašení, ale naopak se chceme pokusit o nemožné a šampionát si užít. Historie nám říká, že italská reprezentace dosahovala nejlepších výsledků vždy v těžkých chvílích, když nás ostatní odmítali nebo nám nevěřili. Nechceme ale uměle vytvářet problémy a kauzy, umíme vyhrávat i s jinou motivací."
Pravdou je, že když se veřejnost od mužů v modrém odvracela, zpravidla ji velmi příjemně překvapili. Z role outsiderů se na šampionátu v roce 2006 vypracovali až na první místo a po skončení turnaje se mohli radovat z výhry. A co předcházelo tomuto skvělému tažení? Správně, byl to korupční skandál zasahující několik předních klubů Serie A, po němž musel například mistrovský Juventus putovat do druhé ligy. Od té doby se Itálie stále nemůže zbavit nálepky neatraktivního týmu a především země proslulé rasismem a korupcí. Ideální čas na změnu, co myslíte?
Přednosti
Velkým plusem Itálie byla vždy velmi dobrá obranná činnost. Itálie dala světu proslavené catenaccio s důrazem na defenzívu, hrála zvolna a často držela míč na kopačkách. Někdy až zdlouhavé kombinace ale slavily úspěch a byl to především výkon mužstva jako jednoho celku, který díky píli a tvrdé práci dokráčel k triumfu na MS 2006.
Slabiny
Velkou slabinou Azzurri je těžkopádnost v přechodu do útoku. Dalším mínusem je přílišná sevřenost a malá dynamika, kterou nezlepšují ani rychlostně velmi dobře vybavení krajní záložníci. Největším problémem pro Cesareho Prandelliho by ale mohla být absence útočníků. Je sice fajn mít v týmu Maria Balotelliho, protože ten když má den, je schopen vystřílet týmu finálový úspěch. V poslední době ale Balotelli spíše ilustruje pokaženou sezonu na klubové úrovni.
Stále však platí, že pokud bude Balotelli ve formě, může Itálii dotáhnout daleko. Navíc mu nyní vyrůstá konkurence v podobě mladíka Cira Immobileho, čerstvé posily Borussie Dortmund. K dispozici je navíc ještě Alessio Cerci s Antoniem Cassanem. Vlnu diskuzí vyvolal tzv. kodex cti, který se trenér Prandelli rozhodl uplatnit v případě De Rossiho. S podobným řešením měl problémy také mladý útočník Mattia Destro, který ovšem na MS nepojede. Útočník, který má v lize nejlepší průměr vstřelených branek v poměru k zápasům, doplatil na velkou konkurenci. Stejně nelibě nese italská veřejnost opomenutí ještě nedávno zraněného útočníka Giuseppeho Rossiho.
Sestava
Buffon - Abate, Bonucci, Barzagli, Chiellini - Pirlo, Marchisio, De Rossi - Candreva, Balotelli, Cerci.
Historie
Druhý nejúspěšnější reprezentační výběr historie již sice delší dobu nepatří mezi absolutní špičku, ale stále dokáže překvapit. Vzpomeňme si na mistrovství světa v roce 2006, kde hráči jako Alessandro Del Piero nebo Fabio Cannavaro zdvihali nad hlavu vítěznou trofej. Tato země je založena na tradicích, které jen postupně mění směrem k modernímu pojetí fotbalu, ale možná právě v tom spočívá její kouzlo. Zlaté generace ale postupně odcházejí a i když v calciu stále existuje mnoho kvalitních fotbalistů s věkem hodně přes třicet let, v reprezentaci jejich místo postupně zaplňují mladší hráči.
Historie ukazuje, že v Itálii byl fotbal vždy populárním sportem a navíc, že Itálie měla vždy úspěchy na mezinárodní scéně. Azzurri vyhráli světový šampionát čtyřikrát, což je v historických tabulkách řadí hned za první Brazilce. Dvakrát se neúspěšně podívali do finále, třetí místo jim patřilo jednou a stejným počtem se chlubí také ze čtvrtého místa. Historie svazu sahá až do začátků minulého století. V roce 1910 se v Miláně ustavila malá skupinka nadšenců, kteří své vize sestavili do organizovaných regulí.
Dnes jim nikdo neřekne jinak než Azzurri, ale to je označení platné až od druhé poloviny století. Předtím bylo tradicí nosit bílé dresy se spodním dílem v barvě klubu, do kterého příslušný hráč spadal. Zajímavé je, že na rozdíl od většiny evropských mužstev nemá italská reprezentace své domácí hřiště a většina jejích tréninků se odbývá v centru svazu v Covercianu poblíž Florencie.
Slavná éra italského fotbalu začala v roce, kdy se u nás uvolnily poměry - v létě roku 1968. Obě země tehdy slavily, i když z rozdílných důvodů. Italové právě porazili Jugoslávii a získali první z mnoha svých trofejí. Svůj podíl na tom měl i legendární střelec Luigi Riva, který dosud vládne střeleckým statistikám s pětatřiceti zásahy. Krátce předtím byl hlavním hrdinou Gianni Rivera. Itálie vůbec staví na jakémsi kultu osobnosti, protože další éra byla symbolizována Paolem Rossim a Dinem Zoffem. Mladší generace zase budou znát jména jako Gianfranco Zola či Roberto Baggio.
Tým postavený na pečlivé obraně a geniálních hráčích sice postupně upadal a osobnosti jako Christian Vieri, Francesco Totti, Antonio Di Natale nebo zmíněný Alex Del Piero už svá místa v reprezentaci nikdy mít nebudou, ale přesto v kádru Azzurrini můžeme najít mnoho skvělých hráčů.
Kvalifikace
To ukázala také kvalifikace na nadcházející MS ve skupině B, která je i českým fanouškům dobře známá. Itálie nejprve díky Osvaldovi remizovala s Bulharskem, poté si poradila s Maltou, Arménií, Dánskem a opět Maltou. S Čechy si Italové hlídali postup a remizovali, následně ale vyhráli odvetné utkání a porazili také Bulharsko. Celky Dánska i Arménie si nakonec odvezly bod, ale to už Cesare Prandelli slavil a zkoušel nové hráče.
Na koho se zaměřit: Andrea Pirlo (Juventus FC)
Zkušený veterán byl z AC Milán odeslán do fotbalového důchodu, ale nehodlal se s tím ještě smířit. Jeho slibně se rozrůstající vinice, kterým se chce věnovat po definitivním konci kariéry, prý ještě chvíli počkají. Zatím se Pirlo věnuje tomu, co umí nejlíp - rozdává brilantní nahrávky, zastavuje akce soupeře a také střílí důležité branky ze standardních situací. I díky nim si Juventus mohl připsat další Scudetto. A teď chce Pirlo svým zkušenostmi i schopnostmi přispět k další trofeji.
Pirlo velkou část své kariéry spojil s milánským AC, v jehož záložní řadě exceloval. Jeho technická vyspělost spolu s brilantní rozehrávkou způsobily, že se stal symbolem geniálního myšlení. Není divu, že mu spoluhráči přezdívají "l'architetto". Rodák z Flera si zamiloval Milán. Nejprve totiž hrával za Inter, ale když se výrazněji neprosadil a odehrál 22 zápasů, rozhodl se pro změnu. Tu mu fanoušci dlouho nemohli odpustit, protože jeho cílovou stanicí se stal samotný městský rival! V roce 2001 přestoupil k týmu Rossoneri, se kterým získal v roce 2003 Italský pohár a o rok později i ligový titul. Zároveň v letech 2003 a 2007 vyhrál s AC Milán Ligu mistrů.
Itálii čeká první zápas pro nevyzpytatelným Angličanům. V souboji tradičních velmocí by mohla rozhodnout právě silná středová formace. Zatímco Angličané se opírají o Stevena Gerrarda s Frankem Lampardem, Itálie vsadí na unikátní kombinaci zkušeností s dravým mládím. Vedle talentovaného Marca Verrattiho, který byl ostatně často srovnáván právě s Pirlem, by zkušený hráč Juventusu Turín mohl zdárně dirigovat hru svého týmu.
Geniální Profesor, jak je v Turíně Pirlo znám, dobře ví, že pokud chce Itálie na mistrovství světa uspět, bude muset vyrukovat s ofenzivní taktikou. V rozhovoru pro deník Gazzetta dello Sport Pirlo prohlásil: "Chceme hrát atraktivní a útočný fotbal. To se nám daří. Držíme míč na svých kopačkách a užíváme si kombinační hru. Víte, každý fotbalista touží po tom, aby si zahrál na mistrovství světa. Naše parta tuhle možnost má a chce ji využít. Pokusíme se naši zemi nezklamat a třeba příjemně překvapíme," doufá špílmachr squadry azzurri. Ten se stal jedním ze tří nejlepších hráčů slavného mistrovství světa v roce 2006, které Azzurri vyhráli.
Trenér: Cesare Prandelli
Nastoupit trenérskou kariéru u reprezentace po muži jako Marcelo Lippi, to je docela oříšek. Toskánský elegán, který se proslavil poměrně úspěšným vedením tamní Fiorentiny, však svoji práci velmi dobře odvádí. Jeho hlavní slabinou je pouze přílišná fixace na stejný herní model, do něhož zapojuje své prověřené hráče. Na druhou stranu, tým pod jeho vedením museli opustit hráči za vrcholem kariéry a fanoušci si museli zvyknout na generační obměnu. Prandelli má ale respekt u hráčů a snaží se vtisknout týmu jednoznačnou a atraktivní tvář.
S tím má Prandelli zkušenosti už coby hráč. Rodák z okolí Brescie celou svou kariéru strávil v italských poměrech. Jeho aktivní hráčská kariéra čítala italské celky US Cremonese, Juventus FC a Atalantu Bergamo. Když v roce 1990 skončil s hraním, přijal místo trenéra právě v bergamském týmu, kde vedl mládežnický tým. To mu šlo dobře, protože jej brzy angažovalo Lecce. Kromě toho stál na lavičce u celků jako AS Řím, Parma nebo naposledy právě Fiorentina.
Azzurri se budou připravovat na horké brazilské podmínky například zápasem s Fluminense a to by mělo hráčům národního výběru pomoci k rychlejší aklimatizaci. Alespoň v to doufá zkušený stratég, který na tiskové konferenci mimo jiné poznamenal: "Možná na tom fyzicky nebudeme nejlépe, ale mnoho z nás takový šok potřebuje. Nebudeme ustrašení, ale naopak se chceme pokusit o nemožné a šampionát si užít. Historie nám říká, že italská reprezentace dosahovala nejlepších výsledků vždy v těžkých chvílích, když nás ostatní odmítali nebo nám nevěřili. Nechceme ale uměle vytvářet problémy a kauzy, umíme vyhrávat i s jinou motivací."
Pravdou je, že když se veřejnost od mužů v modrém odvracela, zpravidla ji velmi příjemně překvapili. Z role outsiderů se na šampionátu v roce 2006 vypracovali až na první místo a po skončení turnaje se mohli radovat z výhry. A co předcházelo tomuto skvělému tažení? Správně, byl to korupční skandál zasahující několik předních klubů Serie A, po němž musel například mistrovský Juventus putovat do druhé ligy. Od té doby se Itálie stále nemůže zbavit nálepky neatraktivního týmu a především země proslulé rasismem a korupcí. Ideální čas na změnu, co myslíte?
Přednosti
Velkým plusem Itálie byla vždy velmi dobrá obranná činnost. Itálie dala světu proslavené catenaccio s důrazem na defenzívu, hrála zvolna a často držela míč na kopačkách. Někdy až zdlouhavé kombinace ale slavily úspěch a byl to především výkon mužstva jako jednoho celku, který díky píli a tvrdé práci dokráčel k triumfu na MS 2006.
Slabiny
Velkou slabinou Azzurri je těžkopádnost v přechodu do útoku. Dalším mínusem je přílišná sevřenost a malá dynamika, kterou nezlepšují ani rychlostně velmi dobře vybavení krajní záložníci. Největším problémem pro Cesareho Prandelliho by ale mohla být absence útočníků. Je sice fajn mít v týmu Maria Balotelliho, protože ten když má den, je schopen vystřílet týmu finálový úspěch. V poslední době ale Balotelli spíše ilustruje pokaženou sezonu na klubové úrovni.
Stále však platí, že pokud bude Balotelli ve formě, může Itálii dotáhnout daleko. Navíc mu nyní vyrůstá konkurence v podobě mladíka Cira Immobileho, čerstvé posily Borussie Dortmund. K dispozici je navíc ještě Alessio Cerci s Antoniem Cassanem. Vlnu diskuzí vyvolal tzv. kodex cti, který se trenér Prandelli rozhodl uplatnit v případě De Rossiho. S podobným řešením měl problémy také mladý útočník Mattia Destro, který ovšem na MS nepojede. Útočník, který má v lize nejlepší průměr vstřelených branek v poměru k zápasům, doplatil na velkou konkurenci. Stejně nelibě nese italská veřejnost opomenutí ještě nedávno zraněného útočníka Giuseppeho Rossiho.
Sestava
Buffon - Abate, Bonucci, Barzagli, Chiellini - Pirlo, Marchisio, De Rossi - Candreva, Balotelli, Cerci.
Program zápasů - skupina D
15.06.2014
Manaus
20.06.2014
Recife
24.06.2014
Natal
Konečná nominace
Datum nar.
28.01.1978
10.11.1992
12.01.1987
Datum nar.
12.11.1986
08.05.1981
01.05.1987
02.12.1989
20.10.1992
14.08.1984
15.02.1986
Datum nar.
07.07.1984
28.02.1987
24.07.1983
19.01.1986
28.08.1982
25.01.1985
19.05.1979
05.11.1992
Datum nar.
12.08.1990
12.07.1982
23.07.1987
20.02.1990
04.06.1991
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Představení účastníků MS - Belgie
11.06.2014, 21:09
Představení účastníků MS - Alžírsko
11.06.2014, 19:46
Představení účastníků MS - Rusko
11.06.2014, 13:13
Představení účastníků MS - Korejská republika
11.06.2014, 09:12
Představení účastníků MS - Německo
10.06.2014, 19:06
Představení účastníků MS - Ghana
10.06.2014, 16:13
Představení účastníků MS - Portugalsko
10.06.2014, 13:23
Představení účastníků MS - USA
10.06.2014, 09:11
Představení účastníků MS - Argentina
09.06.2014, 21:20
Představení účastníků MS - Nigérie
09.06.2014, 17:59
Představení účastníků MS - Bosna a Hercegovina
09.06.2014, 15:15
Představení účastníků MS - Írán
09.06.2014, 12:04
Představení účastníků MS - Francie
08.06.2014, 22:08
Představení účastníků MS - Ekvádor
08.06.2014, 19:00
Představení účastníků MS - Švýcarsko
08.06.2014, 15:55
Představení účastníků MS - Honduras
08.06.2014, 10:38
Představení účastníků MS - Uruguay
07.06.2014, 21:00
Představení účastníků MS - Anglie
07.06.2014, 15:00
Představení účastníků MS - Kostarika
07.06.2014, 12:02
Představení účastníků MS - Kolumbie
06.06.2014, 21:25
Představení účastníků MS - Pobřeží slonoviny
06.06.2014, 18:12
Představení účastníků MS - Řecko
06.06.2014, 15:03
Představení účastníků MS - Japonsko
06.06.2014, 13:00
Představení účastníků MS - Španělsko
05.06.2014, 20:58
Představení účastníků MS - Chile
05.06.2014, 18:06
Představení účastníků MS - Nizozemsko
05.06.2014, 14:59
Představení účastníků MS - Austrálie
05.06.2014, 12:02
Představení účastníků MS - Brazílie
04.06.2014, 21:01
Představení účastníků MS - Mexiko
04.06.2014, 17:56
Představení účastníků MS - Kamerun
04.06.2014, 15:00
Představení účastníků MS - Chorvatsko
04.06.2014, 12:02
Komentáře (292)
Přidat komentář1. pro výhru Itálie na MS.
pro jedinou výhru nad Kostarikou
S Uruguajom a Anglickom stacia aj remizy
si celkem vtipnej
Za Nizozemskem
Forza Italia!!!
Anglie,Uruguay postup
Hádka bude pokračovat tady
tvrdý boj o třetí místo ve skupině
Este to 20x napis
ty si to tady napočítal 20x? Tak to jsi dobrý lempl
A ty jsi dobrý šulin Bobíku.
Skoda, ze su v takej skupine, Anglicania maju sympatickejsi kader ako v minulosti a Pirlo ci De Rossi, Cassano by mi chybali vo vyradovacke..
uruguaj bude pisat counter?
zatím taky suverénně nejhorší představovací článek zde
Nemůžu jinak, než ti dát palec hore
ANDREA!!! - Nechť je tohle pro něj Velký Turnaj!!!!
Veresovou tam protlacil Gigi co ?
Anglie a Suarez postup
Pevně věřím a doufám, že postoupí Itálie a Uruguay.
! ! ! ITÁLIE ! ! !
Nulla è impossibile! Forza Italia!
"Druhý nejúspěšnější reprezentační výběr historie již sice delší dobu nepatří mezi absolutní špičku" - to je prosím čo za sprostosť???
chtěl tím říct,že většími kandidáty na titul jsou jiné týmy= pravda
ja som len uprimne cakal kedy niektori z nich zacne na tu vetu prskat
Tak vicemajstri Europy a nepatria medzi absolutnu spicku?
tak greci boli tiez majstrami europy a ani vtedy neboli povazovani za absolutnu spicku
Ale Taliani su predposledni majstri sveta, v TOP 10 rebricka, vicemajstri Europy. Ako spravne napisal Krupy dole, to by za absolutnu spicku boli povazovani len Spanieli. Okrem toho "dlhsiu dobu" - od roku 2006 boli na 6 medzinarodnych turnajoch a z toho raz prvi, raz druhi, raz treti, raz stvrtfinale a skupina.
Jako promiň, ale nemůžeš přeci fotbalově srovnávat Řecko s Itálií.
finale Argentina - Taliansko
FORZA ITALY!
Taliansko postupi s prvého miesta
squadra
temhletem teda rozhodne nepreju ani postup z grupy
Rád by som už zbavil talianskeho futbalu toho mýtu o Talianskom catenaccio. Posledný kto na medzinárodnej úrovni Talianska hral catenaccio bol Trapatoni ktorý s talianskom veľa toho neuhral. Bolo to tuším v roku 2002. Od vtedy taliansky futbal (aj repre) využíva iba prvky catenaccia a preferuje vyvážený štýl taktiky 4-3-3 alebo turínske 3-5-2. Catenaccio už neexistuje v jeho čistej podobe a taliansky futbal už peknú dekádu nehrajú defenzívny futbal.
Trochu se bojím, že by Itálie mohla vyhrát..
Přeju jim minimálně semifinále.
Těm věřím z Evropy asi nejvíc. Ještě vedle Německa a Španělska.
Agent Insigneho povedal, že jeho agent je poctený záujmom klubu ako je Arsenal a Arsenal pri neho bol zaujímavou prestupovou destináciou
olis?
*jeho klient
jeho agent povedal maximalne tak to ze o nicom nevie, ci je to pravda s tou ponukou sa treba opytat vedenia Neapolu a ze je iba rad ze jeho klient je spajany v mediach s takym klubom, obycajne diplomaticke vyjadrenie agenta, navyse taktiez povedal ze jeho prestup je vyluceny, jedine ze by uz samotny Neapol nemal o jeho sluzby zaujem... ale gratulujem, prekrucat veci vies ako sa na spravneho novinara patri alebo zeby to len zle pochopil
No rovnako mohol povedať, že je mu jedno aký klub sa o neho zaujíma, Lorenzo chce zostať v Neapole. Takže pokiaľ Neapol Insigneho pustí, on rád do Arsenalu pôjde a pochybujem, že to budú brať ako prestup do horšieho.
chap si to ako sa ti to hodi, skoda sa k tomu viac vyjadrovat, aj ja som byval volakedy tak blby ako ty
Nechcem vediet co sa ti potom stalo, ze si na tom teraz este horsie.
slaby
Tenhle cerny kun turnaje, pojede domu uz po 3 zapasech.
Plzeň už hrát nebude, Chelsea už taky ne.. nechceš tady udělat všem radost a nelezt sem tak měsíc?? prostě přes to mistrovství..
Nechci.
Proč černy kun, kdyz pojede teda po 3 zapasech?
Ten útok v tej predpokladanej zostave je hrozný .....
jak bys to poskládal?
neviem, ten výber je celkovo slabý, majú tam dosť trhlín, ale zo skupiny postupia a potom ako dalej je už otázne, mozu ist kludne aj do finále ....
no zrovna v ich skupine povedať s istotou, že postúpia je veľmi odvážne.
myslím si, že místo Candrevy by mohl hrát Immobile
ja hlavne myslím, že Candreva je tak hráč možno do širsieho kádra squaddry a nie do základu, ale to budem tu mať veľa oponentov a trebars ma presvedčí Candreva o opaku, každopádne Taliansko na týchto MS mám dosť u prdele ....
Já se musím přiznat, že jsem za poslední 2 roky viděl možná 3 zápasy kde hrál Candreva, ale nikdy nic moc nepředvedl, nevím proč je kolem něj takový roj Každopádně celkově toto rozestavení 4-3-3 mi na Itálii vůbec nesedí... Já osobně tipuju, že se štěstím dojdou hodně daleko, ale přát jim to nebudu
Taky že to nebude 4-3-3, ale 4-3-1-2 nebo 4-3-2-1 s jediným klasickým hrotem, jedním klasickým křídlem a jedním falešným. Ale tady je to často jako mluvit do dubu. Bylo by fajn, kdyby někdo na ty zápasy začal koukat, než tu začne psát o rozestaveních. A vůbec celé to představení týmu je hlavu. Chiellini nebude hrát na kraji obrany, z toho už se Cesare dostatečně poučil. Kdyby chtěl, aby tam hrál, tak nebere Darmiana s De Scigliem.
takže Bonucci lavička ?
Samozřejmě. Ale má to jeden háček, a sice Barzagliho zdraví. Bonucci nemá v současnosti v základu co dělat, rozhodně ne při hře na dva stopery ve čtyřčlenné obraně. Pokud bude Barzagli fit, tak Bonucci sedí, pokud fit nebude, pak Bonucci hraje.
Fakt se ptám lajcky, jelikož Italský fotbal jde fakt mimo mě... ale nebylo by pro ně lepší hrát 3-2-3-2 jak hraje Juve? Vím, že tato nominace není na to stavěný, jelikož tam chybí typické křídla, ale myslím to třeba do budoucna
podle mě.. je tohle rozestavení pro opravdu kvalitní mančafty dobře bránitelný.. a jak sám říkáš: ideální hráči na to taky nejsou..
Hrát na krajní beky , co ti budou lítat nahoru dolů, s Abatem a De Scigliem v rozestavení 3-5-2, to by chtělo notnou dávku odvahy. A Prandelli to od Eura de facto nehrál, když pominu nějaké náznaky v kvalifikaci, kdy se k tomu v krajní nouzi přiklonil. Pokud se k tomu uchýlí, tak v jedině v krajní nouzi. Pro MS vychází ze čtyřčlenné obrany a silného středu zálohy na míči.
ok dík
Jaka je pro Tebe tedy idealni sestava na prvni zapas?
První zápas je s Anglií. Proti jejich 4-2-3-1 jednoznačně s 4-3-1-2. Potřeba tlačit se do stoperů, což by mohlo splnit útočné duo Immobile - Balotelli.
Buffon - Abate, Barzagli, Chiellini, De Sciglio - De Rossi, Pirlo, Verratti/Marchisio - Marchisio/Motta - Immobile, Balotelli.
většina zápasů šla za Candrevou......ten kluk musí hrát, jinak z toho ten postup nevyždímou
to by asi nedokázalo zahrát... byli by tam naráz 3 hroťáci.
Candreva se mi teda jeví jako jeden ze základních stavebních kamenů..
Všichni mají odehráno hrozně málo důležitých zápasů.
Ale ty důležité zápasy někde nabrat musí, to je nutná věc. V kvalifikaci je s Arménií nebo Dánskem rozhodně nenaberou, a stejně tak můžeme mluvit o Bulharsku nebo Česku.
Ideálně je nabírají v klubu, což se tady taky neděje.
Těžko můžeš nabrat zkušenosti v klubu, když hraješ za Lazio, další z řady bohužel. Ono by bylo dobré přestat se ohlížet na minulost a žít přítomností a tím, co je. Časy Tottiho, Del Piera a celé té squadry přelomu tisíciletí jsou dávno pryč.
Já se neohlížím zpátky. Podle mě tohle bude kámen úrazu. Jeden z hlavních důvodů, proč Itálii na tomhle MS nevěřím
Já bych byl spokojený se čtvrtfinále. A věřím, že postup ze skupiny je velice reálný, i když Anglie za poslední dva roky trošku dospěla, Uruguay má neuvěřitelnou ofenzivní sílu a Kostarika může nadělat velké problémy komukoliv.
postup pade na pade, čtvrtfinále strop. anglie a francie to samý
Postoupí Uruguay a Kostarika
FORZA GLI AZZURRI !
Oficiálne spoty niektorých účastníkov pred MS (Argentína, Chile, Španielsko, Brazília, Nemecko, Mexiko, USA:
http://www.metro.cz/video-ve-spotech-na-mistrovstvi-sveta-ve-fotbale-nechybi-ani-papez-frantisek-1w0-/metro-extra.aspx?c=A140605_153713_metro-extra_jbs
co je ten tzv. kodex cti?
ja si myslim, ze budu bojovat, pretoze v afrike sme postupili na ich ukor my... takze budu sa snazit... nemyslim si ze 2x po sebe na MS nepostupia...
taktak semifinále to sice nebude, ale ve skupině s Albionem nepropadnou
Hodně se budu divit pokud postoupí ze skupiny.
Žeby zase STOP už v skupine? Celkom reálne.
Taliáni...jaká repre může být ještě více nesympatičtější?
Portugalská
Jako fanouška komediantů to chápu, že nemáš rád Portugalce kde hrají kati těch komediantů
Jako třeba Pepe že ? Ten není vůůůbec komediant
jojo, co portugalec, to hora
Francie, Anglie
Argentinska
Portugalsko, Francie, Anglie, Argentina,. Brazílie a Španělsko.
Máš zvláštní nick na tenhle názor.
Kořeny nejsou všechno Al Capone byl víc Američan. Aspoň ho tak osobně vnímám.
Tak všichni víme kde Al Capone operoval
Cesko
Nj Pičake.
Anglie, Francie
Team Messi
spanelska
Brazílie, Řecko nebo Nigérie...
Anglicko a Francuzsko s prehladom
Portugalsko.
Doufam ze Mario vsechny umlci.. Musi..
Buffon, Sirigu, Marchetti - Chiellini, Criscito, Bocchetti, Bonucci, Abate, Ogbonna, Ranocchia, Astori - Poli, Diamanti, De Rossi, Aqualani, Marchisio, Candreva, Giaccherini - Rossi, Giovinco, Immobile, Cerci, Balotelli
Tak s takovou sestavou vyhrajou celý MS
No jenže jí tam nemají To je jen takový můj názor. Navíc mám za to, že Itálie na MS propadne
Uvidíme...z prípravy mám zmiešané pocity. Snáď to squadra zvládne.
Fotka dokonale vystihuje současnou situaci italského fotbalu
100. pre finale Argentina - Taliansko
Jak vubec vidite zakladni sestavu?
Buffon
Abate - Barza - Chiellini - DS
Verratti - Pirlo - De Rossi
? - Balotelli - Insinge
A muzu se zeptat kdo sledoval Turin jak hraje Darmian?
Squadra Azzurri ZLATO je doma...FORZA ITALY
8 let zpoždění
mesiac predstih
Zítra od 22:30 poslední zápas před šampionátem. Proti Fluminense v sestavě:
Perin - Abate, Ranocchia, Paletta, Darmian - Motta, Parolo, Aquilani - Insigne, Cerci - Immobile.
když prohrajete budeš ještě klidnější?
Opravdu?
vidíš smajlík né?
Jsem rád za Immobileho, Palettu i Darmiana Snad příjemně překvapí také Perin.
Tohle bude asi, mimo Motty a Abateho, ten 'B' tým?
Proti Anglii předpokládám:
Buffon - Abate,Chiello,Barza,De Sciglio - Motta- Verratti,De Rossi,Pirlo - Cassano,Balo
PS: Ta formace 4-1-3-2 je z Gazzetty a prý by to tak měl Cesare postavit, tak uvidíme.
Osobně bych Cassana proti Anglii nestavěl od začátku. Rád bych tam viděl Immobileho. Jinak Motta mi dělá starosti. V klubu super, ale v reprezentaci nic moc. Proti Irům byl jeden z nejhorších na hřišti. Spíš než na defenzivním štítu bych ho radši viděl na trequaristovi. Irové hráli hodně podobným stylem, s jakým vyrukuje Anglie.
Při rozhodování o útočném duu bude asi hrát role i sehranost, což rozhodně hraje do karet Mariovi a Cassanovi. I když souhlasím, raději bych viděl v základu Immobileho, mohl by Anglii překvapit.
Na štítu stoprocentně musí bejt De Rossi, soudě dle zápasu s LUX Prandelli furt chce, aby to pružně rotovalo do 3-4-3/3-5-2. Tohle Motta neobstará. Jak píše, Bianco - spíš už na trequartistu, když už, ale radši bych tam asi viděl Marchisia.
Tak tak, musí to být pružné. Motta má sice na DM odehráno hodně, v PSG z té pozice diriguje hru, ale směrem dozadu není tak přizpůsobivý jako Dani. Motta tu tvořivost ani nemá šanci přes Pirla z hloubky hřiště využít. Marchisia bych viděl v základu rád, ale i přes vypadnutí Montoliva je ta kvalita zálohy vysoká a tu pozici ofenzivního záložníka, podhrota, falešného křídla nebo čistého křídla může zastat každý hráč z útoku. Cesare má kam sáhnout.
Jj... musim se přiznat, že sem měl původně obavy, že tentokrát Prandelli nebude mít tolik možnosti a nebude to tak chameleoní jako na ME (což byla vaše největší síla), ale nakonec z toho po nakoukání přípravnejch zápasů nemám špatnej pocit. Vůbec neni potřeba si z tý černý série dělat nějakou velkou hlavu.
Cesare si s tím poradil šalamounsky, zatím. Má hromadu možností a to v té rozmanitosti zapomněl třeba na Giaccheriniho, který zahraje všude. Černá výsledková série nic neřeší. S Iry byla první čtvrthodinka dobrá. Pak tým nepochopitelně srazilo Montolivovo zranění. Spousta hráčů si začala dávat pozor, jak hrají, aby s jim něco nestalo a koncentrace šla dolů. S LUX dokud nezačal měnit zásadně rozestavení, tak to šlo. Chyběla tomu jen koncovka. Když si vezmu Candrevovy střely nebo Balotelliho loženku do břevna, mohlo být v 60. minutě po zápase výsledkem 3:0. Jenomže přesně tyhle zápasy jsou jako dělané na různé zkoušení. V tomhle šel Cesare za poslední dva roky nahoru. Na šampionátu těžko něco zkusíš a v kvalifikaci to je občas o hubu.
Cisto teoreticky by Darmian mohol posadit jedneho z dvojice Abate/MdS.
Forza Italia! Finále Brazílie - Itálie by bylo nejkrásnější, pro mne zároveň vzpomínka na první finále, které jsem sledoval v roce 94, tentokrát s výhrou per Azzurro!
USA 94, pro mě taky první mistrovství co jsem viděl.
Som nato rovnako, prve a zaroven smutne finale co som videl.
Vlnu diskuzí vyvolal tzv. kodex cti, který se trenér Prandelli rozhodl uplatnit v případě De Rossiho
Mohl by mi to někdo vysvětlit, vůbec netusim o co jde
proste kodex proti hráčom AS ked dostanu nejakú červenu alebo spravia hrubý zákrok, ktorý ale neplatí pre všetky teami ....
Hráč, který byl v lize potrestán červenou kartou, tedy stopkou, nebo dostal disciplinární trest může trénovat s týmem, ale do zápasu nezasáhne. Jde především o nevhodné fauly nebo i protesty vůči rozhodčím. Už na to doplatili třeba Balotelli, Osvaldo, De Rossi, Bonucci nebo naposledy Destro.
Ale Chiellini ne.
To už Prandelli vysvětlit. Chielliniho loket vůči Pjanićovi nepovažoval za násilné gesto. Proto na něho onen etický kodex nevztáhl. Chiellini takových zákroků rozdá za zápas minimálně pět a dalších pět sám schytá. Většinou jsou to zákroky naprosto bez povšimnutí rozhodčích. Jde o povahu zákroku. Ale chápu, že někteří to nebudou schopni pochopit. Červený hadr je zkrátka červený hadr.
Já si spíš myslím, že šlo o jeho důležitost pro Azzurri před mistrovstvím. Kdyby šlo o přátelák, či kvalifikaci, tak by asi konal stejně jako v případě tebou zmíněných hráčů.
To soudit nebudu a rozebírat už vůbec ne. Pouze interpretuju Prandelliho.
sympatické náhodou..
díky
1. Osobně se nepředstavíš dalšímu členu klanu. Musí to udělat třetí člen.
2. Nebudeš koukat po manželkách svých přátel.
3. Nikdy nebudeš viděn v přítomnosti policistů.
4. Nebudeš chodit do barů a klubů.
5. Služba Cosa Nostře je nade vše.
6. Schůzky se musí dodržovat
7. K ženám se budeš chovat s respektem.
8. Pokud budeš požádán o informaci, budeš mluvit pravdu
9. Nepřivlastníš si peníze jiného člena klanu nebo rodiny.
10. Členy se nikdy nemohou stát ti, kdo mají kontakty na policii, informátoři, lidé, kteří se chovají špatně a neřídí se mravními hodnotami.
Slavná historie začala v r.1968?, zajímavé tak.v dobách slávy našeho Pláničky to bylo co za Mistry?
Kde je Totti?
Kde je Totti?
V AS Rím
Francesco Totti ukončil reprezentační kariéru po MS 2006.
Odfláknutej článek.
Druhý nejúspěšnější reprezentační výběr historie již sice delší dobu nepatří mezi absolutní špičku, ale stále dokáže překvapit.
Ako mohol autor napísať takú krajinu? Však Taliansko je absolútna svetová špička, vicemajster Európy, predposledný majster sveta. Podľa tejto logiky tam patrí iba Śpanielsko, nikto iný. Článok preto ďalej nejdem ani čítať.
K fandeniu Squadre som sa dostal na EURE 2000, tam som si zamiloval Del Piera a začal fandiť Juve. Jazda turnajom úžasná, len to finále...ale kto by povedal, že si zamilujem aj nášho kata Trezu. Fantastický Toldo, semifinále proti Holandsku, fantastické spomienky.
O dva roky neskôr to nebolo ktovie čo, pamätám si že som sa ako dvanásťročný fagan rozčuľoval nad nespravodlivosťou v zápase proti Kórejcom. Ale po zlyhaní Francúzska som bol rád aj za postup zo skupiny, vtedy som ich bral kvôl EURU ako najväčších rivalov Talianska.
EURO v Portugalsku, tu to bolo zase zlé...relatívne dobré výkony, 5 bodov, v skupine, žiadna prehra a aj tak nepostup. Po strelení víťazného gólu som sa rozplakal s Cassanom.
Ale všetko som si vynahradil počas MS v Nemecku. Absolútne fenomenálny turnaj, skvelé výkony a obrovská jazda za titulom. Buffon by chytil aj jadrovú strelu, pravdaže ak by ju za chrbát pustili stopéri. Výkony Cannavara aj naďalej ostávajú tým najlepším, čo som v podaní obrancu kedy videl. Génius. Plus to pamätné semifinále s dovtedy suverénnymi Nemcami, ako ich tam Del Piero vycvičil v predĺžení...nádhera
EURO 2008...očakával som titul, hlavne po MS, nevyšlo, nevadí.
Južná Afrika...ufff, hanba ako traky, generačná obmena, všetko zle. Kamaráti sa mi kvôli prehre s našimi smejú doteraz, v zápase som fandil pochopiteľne Taliansku. Ale aspoň majú aj Slováci na čo spomínať.
Euro pred dvomi rokmi, vtedy som nečakal že chalani dojdú až do finále, ale Cesaremu sa obmena podarila na jednotku. Práve počas turnaja som prišiel na chuť Mariovi ktorý ukázal, že dokáže byť lídrom a ten tím ťahal neskutočne. Opäť zostrelenie Nemcov
Bude to už môj ôsmy vrcholový turnaj, a ako vždy dúfam v titul. Očakávania nie sú nejak veľké, ale stále verím. Počas tých rokov fandenia som so Squadrou zažil všetko, úspechy, pády ako aj priemerné umiestnenia. Snáď to bude pekný turnaj na ktorý budeme ako fanúšikovia Talianska ešte dlho spomínať.
FORZA ITALIA
FORZA ITALIA
Ja verim hrozne, ale jelikoz ve 1/4 finale nas ceka Brazilie nebo Spanelsko tak si zadny ocekavani radsi delat nechci..
Jak to vidis ty
Ja mám taký tušák že ak by sa dostali až tam, už by poriadne zabojovali a išli by ďalej ale snažím sa držať na uzde, vždy ma totiž prekvapili vtedy keď som mal najmenšie očakávania.
amen
Příběh mého dětství
krajinu nikde nepíše
To máš smolu, že si nezažil MS 98.
nemam rad Taliansko, ale vzdy rad citam tvoje nazory, na tvojom webe ked citam clanok, tak vzdy dufam, ze dole bude autorsky komentar, to mam najradsej, tak palec tebe ..
ooo díky
Krupy je supr.
(o jakém webu mluvíš?)
artofwrestling.cz
Joo EURO 2000, to jsou snad mé první fotbalové vzpomínky. Teď nevim, jestli jsem byl v Paříži před nebo potom, ale pamatuju si, že jsem nejvíc fandil Francii (takže asi před) a brečel jsem, když Italové vedli. Wiltord, Trezeguet......na to nezapomenu. To byla vynikající generace.
"Kamaráti sa mi kvôli prehre s našimi smejú doteraz, v zápase som fandil pochopiteľne Taliansku."
Pochopitelně
FORZA ITALIA
SOLO SEMPRE ITALIA
Postoupí společně s Uruguayí, nicméně kdo by řekl před posledním MS, že Itálie skončí poslední ve skupině s Paraguayí, Slovenskem a Novým Zélandem ??
Z téhle skupiny mám rád jen Uruguay Takže bych to Viděl Uruquay + Anglie. Itálie to podle mého nedá ( Nevím jak hraje Kostarika, ale počítám že to je outsider ).
Mrzí mě, že zrovna o Itálii je tu tak odfláklý článek s hromadou klišé a faktických chyb, tady redaktoři z ostatních sekcí odvedli určitě lepší práci.
Klíčový faktor bude dle mého forma krajních beků, protože jak správně psal fantomas, při tom prolínání do 3-4-3/3-5-2 bude prakticky celá lajna jejich a já se bojím, jestli jejich výkony budou na úroveň MS stačit, když není kde brát. Uvidíme, jestli Prandelli hodí do hry všechny čtyři střeďáky nebo to zkusí se stromečkem nebo něčím podobným, ten by byl dle mého nejvhodnější s Candrevou a Rossim, proto mě pořád štve jeho absence. Uvidíme, jak si s tou rolí případně poradí Cassano.
Ale ted koukám, že Ondra ten medailonek přece jen rozšířil
To sorry, ale z článku jsem se nedověděl prakticky nic. Když porovnám s ostatními, tak tady jsem bohužel hodně zklamaný a škoda, že je to právě u Itálie.
Jinak jak je to s Ranocchiou? zůstává s týmem jako náhradník, kdyby se nedejbože něco někomu stalo? v závěrečné soupisce není, ale dnes má nastoupit k přáteláku...
Jo, jaj sem četl, že je to 24.hráč, kdyby se někomu něco stalo do začátku MS, tak jede on. Proto ho asi i dnes vyzkouší, nebo otestuje, ať ma herni praxi.
to jsem si myslel. ok, díky.
Tohle bude turnaj Balotelliho!!
ale iba ked bude chciet
S velkou pravděpodobností když postoupí ze skupiny tak zbývající zápasy budu sledovat přímo v Itálii a to bude tak 3x lepší atmosféra než na samotným MS V roce 2006 neskutečná párty a kdo mohl tak slavil, talíře z okna a auta v kolonách s vlajkama snad to zase zažiju !
FORZA ITALIA !!!
na juhu alebo na severe?
San Giuseppe Vesuviano - 20km od Neapole
Koukám že máš v oblíbených Salernitanu Kousek od Salerna jsem se narodil
ja tam mám tiež rodinu, Castel San Giorgio tiež pri Salerne
San Giorgio to znám to je asi 3 km od Sarna a tam jsem se narodil a jsou to jedny z mála měst kde se ještě fandí Salernitaně pak dál už je to celkem o hubu
Představení týmu dost odfláklé.
Kdo jiný představuje evropskou špičku? Španělsko, Německo a Itálie přeci.
Důležitý bude vstup, vítězství nad omlazenou Anglií. Pak snad dojde ITÁLIE daleko.
Italia - Fluminese
Já proti ženám ve fotbale nic nemám, ale aby třikrát během pěti minut coby pomezní rozhodčí pochybila dva odmávané ofsajdy, které nebyly ani náhodou a k tomu ještě jedno špatně posouzené vhazování... madonna mia
Sleduješ to? Zatím je to bída.
Žádné velké očekávání od toho nemám, to ani nejde. Ale bída to je, o tom žádná.
On sám Prandelli zdůrazňoval, ať od toho veřejnost moc nečeká, ale nemůžu se zbavit dojmu, že ta lavička prostě není tak silná, jakou by si Itálie zasloužila. Ten tým bez Bala v útoku, Pirla v záloze a Barzy v obraně prostě je o poznání slabší.
A gól. Jen já ho neviděl, protože RAI má nějaké problémy se spojením.
A hned vyrovnání. Abate tradičně nevěděl, že za sebou má hráče. Tři útočící hráči do šesti bránících a gól, achjo.
Abate je letos hroznej, ale co jsem četl, tak na tom měl podíl i Ranocchia?
Samozřejmě, ten u toho nemůže chybět.... Insigne - Immobile, gól
Stará spolupráce z Pescary.
Góóól. Insigne - Immobile zjevně funguje.
Ta pravá strana hrozně hoří, a Perin.
Však taky postavit celou lavičku, která spolu má odtrénované sotva tři týdny, od toho nelze očekávat zázraky. Jde hlavně o to, aby ti kluci měli nějakou herní praxi. Teď při tom gólu byla ofsajdová situace opravdu těsná, zatímco na začátku zápasu to takhle těsné nebylo ani omylem a o ofsajdy nešlo. Madam pomezní teď vůbec nevěděla.
Tomu to tam prostě padne vždycky
Laciný gól, tohle Perin musí chytat, tady není o čem. Na druhou stranu, záloha neexistuje a stopeři hrají jako páreček vošoustů. Aquilani na hřišti vůbec není, jestli se třikrát dotkl míče, tak to je moc. Motta drží pozici, skoro neběhá, bojí se udělat jediný pohyb s míčem navíc. Parolo tam běhá jak vítr v bedně.
Zatím na citrón
okrem Immobileho, Insigneho a Parola podla mna slabota
Immobile až na gól vůbec.
tak aj pri prvom to dobre urobil a maka, beha, oproti zvysku timu dobry vykon pre mna
Vždyť hraje pomalu nejlépe, z celé té bídy.
Ok, beru zpět.
Hattrick, voe
Ciro a Lorenzo kludne zaklad
Tak to zas nee , ale skvěle oba
Minimálně jeden.
Takhle by se mi to líbilo!
Mladýýý pušky
Hattrick a dvě asistence Cirova schopnost být ve správnou chvíli na správném místě je obdivuhodná. Ale řekněme si to na rovinu, obrana Fluminese hoří daleko víc než ta naše, pánové.
Co myslíte vytlačí Balla ? Já bych ho tam klidně poslal když to bude flákat.
Co to všichni vyvádíte proboha, jak již řekl Bianco, ta obrana není měřítko. Balo je jasnej základ.
Ciro tie goly davat vie. To uz dokazal
S Immobilem v základu squadra daleko nepůjde.
Ked myslis...
Suhlas a dufam ze ho vytlaci...
Vy dva se s olisem chyťte za ruce a odejděte do západu slunce.
Upřímně radši Cira než Maria bez zájmu.
Upřímně mám úplně v zadku, že se tu někdo pro Cira nadchne na základě tří gólů do sítě Fluminese. To není měřítko. Anglie je o dva levely úplně jinde.
Však to není na základě toho že vstřelil 3x gol týmu který ani ty ani já neznáme ale o tom jak mu to v týhle sezoně padá.
Pokud bude volba Mario nebo Ciro, tak se není o čem bavit. Mario má přednost po všech stránkách. A především patří mezi ty zkušenější hráče, kterých bude na hřišti potřeba. Ale za mě můžou hrát klidně vedle sebe.
Uprimne naozaj si myslis ze sme k tomu prisli len na zaklade tohto zapasu ? Ja teda urcite nie...
Souhlas. Balo by měl pocítit, že to nebude mít zadarmo. Nedává tomu vždy 100 procent. Upřímně radši mladé pušky s ofenzivními schopnostmi než 4 statické střední záložníky jedno křídlo a Balo na hrotu jak to bylo v zápase s Lucemburskem.
Navíc ho automaticky neposílám do základní sestavy ale když prostě bude Mario bez zájmu něco uhrát tak tam radši uvidím Cira než Maria a říkat si tak snad do konce zápasu bude chtít dát gol. Je dobře že na tomhle turnaji bude mít velkou konkurenci a třeba ho to i nakopne.
Chceš být pokrytec? Otázkou, zda Ciro vytlačí Maria si jasně ukázal, že bys Cira postavil namísto Maria do základu. Naprosto jasně to z ní vyplývá. Tak si to neupravuj, jak se ti to hodí.
Ptal jsem se na názor lidí co squadru sledují a pak jsem napsal svůj názor že když bych viděl jak to Balo fláká tak bych ho tam klidně poslal.
Radši to hrát na 0:0 než na 3:3.
Jedno JAR kde kromě Quagliarely nebyl nikdo schopnej něco nebezpečnýho vymyslet mi stačilo. S Anglií ať si hraje co chce, tam je ta plichta nevyhnutelná, ale proti Kostarice bych to rozhodně postavil ofenzivnějc.
Plést jablka a hrušky tu je hitem. Tohle fakt nemá smysl.
Při vší úctě mi příjde že si pleteš jablka a hrušky ty když mě nazýváš pokrytcem za to že jsem se zeptal na názor ostatních lidí a pak napsal JEDNU konkrétní situaci kdy bych Maria poslal dolů.
"Co myslíte vytlačí Balla ?" Tohle je jasná otázka, zda by měl Ciro hrát základ místo Maria, protože je tu 99% předpoklad, že Mario má základní sestavu jistou. Promiň, ale s lidmi, co nerozumí ani vlastním slovům, nemá zrovna dvakrát smysl diskutovat.
"Co myslíte vytlačí Balla ? Já bych ho tam klidně poslal když to bude flákat." aspoň nekecej
Ta druhá věta na významu nic nemění.
Sice nevím o co ti jde a to co si myslíš o mojí osobě mi je taky šumák ale musím přiznat že tvoje komentáře čtu celkem rád. Jasně že se ptám jestli Ciro bude hrát základ vzhledem k tomu že tady jsou lidi co sleduji SA i Itálii ale hned ho nehrnu do základu což je znát z té druhé věty.
Mně je úplně jedno, čí komentáře čteš rád. Jde mi o tohle konkrétní vlákno. Ta otázka byla položená jasně a tvůj dovětek druhou větou na významu otázky nic nemění. Ta otázka bude znít pořád stejně, i když kolem ní nacpeš další podobnou omáčku. Když si vykonstruuju otázku: "Co myslíte, může Verratti vystrnadit Pirla z jeho pozice tvůrce hry?" a zasadím ji do kontextu "Verratti měl letos v PSG skvělou sezónu, jeho tvůrčí schopnosti jsou obdivuhodné. Co myslíte, může Verratti vystrnadit Pirla z jeho pozice tvůrce hry? Já si myslím, že by mohl, pokud mu to Pirlovi nepůjde." Otázka je pořád zcela jasná, a to i přes tu omáčku okolo.
Většina lidí to pochopila, vzhledem k tomu že MS tuká na dveře jsem se zeptal jestli dokáže Immobile vytlačit Ballotelliho a pak jsem popsal jednu jedinou situaci kdy bych tam Cira poslal nic víc bych za tím nehledal a jestli tě nějak urazila tahle otázka od primitivního člověka tak se ti omlouvám.
Nevím proč sám sebe označuješ za primitivního, ale to je tvoje věc, i když ten sarkamus není vůbec na místě. To bych tu čekal od někoho naprosto jiného. Mě šlo o podstatu věci. A že většina něco nějak chápe neznamená, že je to správně. Ciro zkrátka zatím nepřesvědčil, že by měl hrát základ na úkor Maria. Góly nejsou u útočníka jediné měřítko, v italské hře tuplem.
Tak třeba Itálie vyhraje MS v sestavě s Mariem i Cirem a pak budeme spokojení.
Mně je jedno v jaké sestavě kluci zvítězí. Klidně ať góly střílí z penalt Bonucci, když na to přijde. Vítězství je tou nejpodstatnější věcí. Ostatní věci jsou v jeho světle bezvýznamné
Však jsem to myslel s nadsázkou Ale rad si zase připomenu ten pocit z výhry na MS.
Chceš do toho zahrnout ještě širší kontext v podobě Cirovy skvělé sezóny, ale už nepočítáš s Balotelliho důležitostí v očích Prandelliho, který je důvodem, proč hraje Balotelli v reprezentace úplně jinak než v AC. Ciro může Maria nahradit, v posledních 20 minutách, když se Mario bude kopat za uši a nepůjde mu koncovka, protože to je jediný aspekt, ve kterém ho může při současné formě Ciro zastínit.
Balotelliho důležitost v očích Prandelliho může být rychle pryč pokud předvede právě v těch posledních 20 minutách Ciro to co předváděl celou sezonu.
Balotelli dělá prostor pro vlastní spoluhráče, stahuje na sebe 2-3 hráče, je schopný si během pěti minut vynutit tři fauly, z čehož jsou klidně dva přímé kopy. Kombinačně a technicky je na tom taky podstatně lépe. Ciro střílí góly. Pokud upřednostnit jednoho, pak zcela pochopitelně Maria. Ideálně je nechat hrát spolu v tandemu. Klidně poslat trojzubec Mario - Ciro - Candrava/Cassano.
gratulujem, zase si sa predviedol
Balo asi fakt nejfaulovanější hráč.
forza italian
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele