Anfield Road rage: 23. kolo Premier League v kostce
V roce 1963 zastřelili Kennedyho. Beatles vydali své první studiové album, Martin Luther King všem řekl, že má sen, Vietnamská válka se začala otáčet ve prospěch komunistického severu... a Liverpool naposled prohrál tři domácí ligová utkání v řadě. Dlouhých 58 let neměli Reds na Anflied Road takovou krizi jakou coby úřadující šampioni prožívají nyní...
V úvodním slově se oháním mnoha významnými události z dob dávných. A kdyby tehdy fanouškům Liverpoolu někdo řekl, že podobně špatnou sérii zažijí znovu někdy v roce 2021, brali by to všemi deseti. Mnozí si určitě ani neuměli představit, jak bude svět v té době vypadat.
Jenže v horizontu časových pásem se stačí posunout jen o pár měsíců zpátky do roku 2020 a - přiznejme, chvílemi i trošku nabubřelí - fandové Liverpoolu by každého zlého jazyka s tímto nápadem poslali kdoví kam. Vždyť k vánočnímu stromečku šli s hřejivým pocitem, že i když Ježíšek, Santa Claus nebo třeba Děda Mráz žádný extra dárek nenadělí, luxusní čtyřbodový náskok v čele Premier League jim nikdo nevezme.
Inu, v průběhu příštích týdnů se o něj připravili a na čelo momentálně přes desetibodovou propast ani nedohlédnou. Nádherné a zároveň děsivé, jak se Premier League dokáže v tak krátkém časovém úseku změnit. Tým, který má našlápnuto k pokoření fenomenální domácí sérii neporazitelnosti Chelsea, je naopak mančaft bořící negativní rekordy.
Vraťme se o rok zpět do téže fáze soutěže. Liverpool měl o neuvěřitelných 27 bodů víc než nyní, což z něj logicky dělá obhájce s nejmarkantnějším degresem v historii Premier League. Dokonce ani ostudné obhajoby Chelsea (2015/16) a Leicesteru o rok později nezaznamenaly takový sešup (ano, je to do značné míry způsobené bezprecedentní suverenitou loňského LFC, ale přece).
Jak symbolicky vše výše zmíněné vyvrcholilo vzájemným zápasem s Manchesterem City. Celkem, který ještě týden před Štědrým dnem naopak trčel na šokující deváté pozici, který evidentně zapomněl dávat góly (12 utkání, 18 vstřelených branek), a dokonce i vyhrávat.
Netřeba dodávat, že vzápětí následovala desetizápasová šňůra bez ztráty bodu a očividné vyhlášení útoku na titul. Skutečnost, která je o to epesnější, že jí Citizens dosáhli bez nejlepšího kanonýra Sergia Agüera a vlastně i bez jakéhokoli jiného střílejícího útočníka. Část z této série navíc chyběl i patrně nejlepší nahrávač planety Kevin De Bruyne. Kvalita kádru Man City je zkrátka grandiózní.
Protože tenhle článek vychází později než obvykle, stihli Guardiolovci mezitím vyhrát zápas proti Swansea. Kromě postupu do čtvrtfinále FA Cupu dosáhli také významného milníku - ve všech soutěžích totiž opanovali už 15 utkání v řadě, což se ještě žádnému prvoligovému anglickému týmu nepodařilo. Ani Prestonu v roce 1892, ani Arsenalu v roce 1987 (po čtrnácti).
A tak, zatímco Manchester City se poslední dobou nesmírně baví, vyhrává jeden duel za druhým a zřejmě konečně našel i nového lídra, jenž se nebojí své spoluhráče posouvat za krk i zpoza zdi, v Liverpoolu můžou být momentálně rádi, že na Anfield Road nejsou fanoušci. Ti by totiž po téhle třízápasové ostudě nejspíš předváděli ještě větší "rage", než ti netrpěliví idioti co bojují za o tři minuty dřívější usednutí na gauč.
1. Phil Foden (Man City) - 9.29 | gól, asistence, 2 úspěšné průniky (67%), 4x faulován, 3 přerušené útoky soupeře
2. Raheem Sterling (Man City) - 9.20 | gól, vybojovaná penalta, 2 klíčové přihrávky, 5 úspěšných průniků (50%)
3. Allan Saint-Maximin (Newcastle) - 8.97 | 2 asistence, 7 úspěšných průniků (78%), 3x faulován
Nejlepší Čech (46.): Matěj Vydra (Burnley) - 7.25 | 3 střely (1 na bránu), 3 klíčové přihrávky, 4 úspěšné průniky (100%), 5 vyhraných vzdušných soubojů (71%)
Gólman - Robert Sánchez (Brighton): Martínez vychytal Arsenal, do ideální sestavy se však dostal jiný španělsky mluvící brankář. Robert Sanchez měl největší zásluhu na tom, že Brighton na hřišti Burnley neprohrál. Pochytal hned šest střel na bránu, včetně stoprocentní šance Matěje Vydry v samém závěru. Inkasoval jedinkrát - a i této brance předcházel jeden jeho výborný zákrok.
Pravý obránce - Serge Aurier (Tottenham): Parádní výkon moderního střihu. Tottenham doma proti WBA moc bránit nemusel, a tak se krajní beci mohli pouštět do předu. Aurier byl neustále nalezlý na polovině soupeře, piloval lajnu s míčem i bez a tvořil šance. Ať už své, když málem skóroval hlavou, nebo třeba pro Harryho Kanea.
Pravý stoper - Isaac Hayden (Newcastle): Povoláním defenzivní záložník, který nemá potíž v případě nouze zaskočit i uprostřed obrany. A jak ukázal proti Southamptonu, je možná vhodnější variantou než někteří ryzí stopeři. Hayden defenzivu řídil hlasivkami i fyzicky. Přidal několik klíčových odkopů, bloků a výrazně se zasadil o to, že Newcastle ani v oslabení nepřišel o těsné vítězství.
Levý stoper - John Stones (Man City): Tentokrát to byl on, kdo byl hlavní postavou skvěle bránícího Manchesteru City. Jeho kolega Ruben Dias si jednou vylámal zuby na nevyzpytatelném Salahovi a zavinil penaltu. Naopak John Stones nedovolil žádnému z Reds vůbec nic. Neprohrál žádný souboj, když bylo potřeba, uklidnil rozjíždějící se nebezpečí. Jeho progres v posledních týdnech a měsících je enormní.
Levý obránce - Matt Targett (Aston Villa): Ještě o fous lépe zahrál Tyrone Mings po jeho boku, ale to bychom měli tři stopery a žádného levého beka. Na tomhle postu nebyla o víkendu moc velká konkurence, ale Targettovi nominaci by to nemělo znehodnocovat. Pětadvacetiletý Angličan prožívá první skutečně výbornou sezónu, nedělá chyby, skvěle brání a ví si rady i u branky soupeře.
Pravý ofenzivní záložník - Miguel Almíron (Newcastle): Tenhle tah se Stevu Bruceovi povedl dokonale. Almírona z pozice pravého křídla sesadil do role ofenzivního záložníka, který má uprostřed pole o něco víc práce i směrem dozadu. Tohle plní do puntíku, ani proti Saints nepřestal běhat a odevzdal se z plných sil. No a kromě toho rozhodl o výsledku 3:2 dvěma góly...
Defenzivní záložník - Abdoulaye Doucouré (Everton): Manchester United byl ve vzájemném zápase lepším týmem, ale soupeři svými chybami daroval bod za remízu 3:3. Největší přínos pro Everton měl výkon defenzivního záložníka Doucourého, který se obvykle do vápna moc nedostává, ale tentokrát ukázal, že má i čich na góly. Jeden sám doklepl do sítě po zaváhání De Gey, na druhý nahrál Jamesovi.
Levý střední záložník - Ilkay Gündogan (Man City): Má takovou formu, že si může dovolit i neproměnit penaltu na Anfield Road, a stejně rozhodne o vítězství svého týmu. Ilkay Gündogan dává zapomenout na Kevina De Bruyneho, a byť nemá Belgičanovu geniální nahrávku, gólově ho předhání na celé čáře. V Liverpoolu "z nuly hrdinou", dvěma góly nastartoval fantastickou druhou půli Citizens.
Falešná devítka - Phil Foden (Man City): Je mu pořád jen 20 let, a tak není divu, že je občas trochu nevyrovnaný. Minutáž dostává už pořádnou, ale výborné výkony přichází ve vlnách. Naneštěstí pro Liverpool, na Anfieldu přiletělo tsunami. Právě po jeho střele otevřel skóre Gündogan, který si pak vychutnal gól do prázdné na 2:0 i po další Fodenově asistenci. Zlatý hřeb přidal ve formě nádherné střely, kdy branku oslavil i sám.
Střední útočník - Dominic Calvert-Lewin (Everton): Skvěle zahrál po zranění Harry Kane, solidní výkon předvedl i Edinson Cavani, no a zapomenout nesmíme ani na postupně probouzejícího se Tima Wernera. Přednost v ideální sestavě však dostává Dominic Calvert-Lewin. Jeho instinkt zabijáka v Premier League nemá konkurenci a nikoho nepřekvapilo, že to byl právě on, kdo v nastavení vyrovnával na Old Trafford na konečných 3:3. Právě po jeho střele a chybě De Gey navíc skóroval Doucouré.
Levé křídlo - Raheem Sterling (Man City): Prožívá asi nejhorší sezónu v Manchesteru City, ale zápas s Liverpoolem mu vyšel. Měl na sebe Alexander-Arnolda a tohoto ofenzivně laděného beka s lehkostí přehrál. Sterlingovi vycházely souboje 1 na 1, po jednom z nich vybojoval na Fabinhovi penaltu - a nakonec se dočkal i snadného gólu.
Hráči, kteří si zaslouží zmínku: Emiliano Martínez, John Stones, Pierre-Emile Hojbjerg, Joe Willock, Bruno Fernandes, Allan Saint-Maximin, Timo Werner, Harry Kane
V úvodním slově se oháním mnoha významnými události z dob dávných. A kdyby tehdy fanouškům Liverpoolu někdo řekl, že podobně špatnou sérii zažijí znovu někdy v roce 2021, brali by to všemi deseti. Mnozí si určitě ani neuměli představit, jak bude svět v té době vypadat.
Jenže v horizontu časových pásem se stačí posunout jen o pár měsíců zpátky do roku 2020 a - přiznejme, chvílemi i trošku nabubřelí - fandové Liverpoolu by každého zlého jazyka s tímto nápadem poslali kdoví kam. Vždyť k vánočnímu stromečku šli s hřejivým pocitem, že i když Ježíšek, Santa Claus nebo třeba Děda Mráz žádný extra dárek nenadělí, luxusní čtyřbodový náskok v čele Premier League jim nikdo nevezme.
Inu, v průběhu příštích týdnů se o něj připravili a na čelo momentálně přes desetibodovou propast ani nedohlédnou. Nádherné a zároveň děsivé, jak se Premier League dokáže v tak krátkém časovém úseku změnit. Tým, který má našlápnuto k pokoření fenomenální domácí sérii neporazitelnosti Chelsea, je naopak mančaft bořící negativní rekordy.
Vraťme se o rok zpět do téže fáze soutěže. Liverpool měl o neuvěřitelných 27 bodů víc než nyní, což z něj logicky dělá obhájce s nejmarkantnějším degresem v historii Premier League. Dokonce ani ostudné obhajoby Chelsea (2015/16) a Leicesteru o rok později nezaznamenaly takový sešup (ano, je to do značné míry způsobené bezprecedentní suverenitou loňského LFC, ale přece).
Jak symbolicky vše výše zmíněné vyvrcholilo vzájemným zápasem s Manchesterem City. Celkem, který ještě týden před Štědrým dnem naopak trčel na šokující deváté pozici, který evidentně zapomněl dávat góly (12 utkání, 18 vstřelených branek), a dokonce i vyhrávat.
Netřeba dodávat, že vzápětí následovala desetizápasová šňůra bez ztráty bodu a očividné vyhlášení útoku na titul. Skutečnost, která je o to epesnější, že jí Citizens dosáhli bez nejlepšího kanonýra Sergia Agüera a vlastně i bez jakéhokoli jiného střílejícího útočníka. Část z této série navíc chyběl i patrně nejlepší nahrávač planety Kevin De Bruyne. Kvalita kádru Man City je zkrátka grandiózní.
Protože tenhle článek vychází později než obvykle, stihli Guardiolovci mezitím vyhrát zápas proti Swansea. Kromě postupu do čtvrtfinále FA Cupu dosáhli také významného milníku - ve všech soutěžích totiž opanovali už 15 utkání v řadě, což se ještě žádnému prvoligovému anglickému týmu nepodařilo. Ani Prestonu v roce 1892, ani Arsenalu v roce 1987 (po čtrnácti).
A tak, zatímco Manchester City se poslední dobou nesmírně baví, vyhrává jeden duel za druhým a zřejmě konečně našel i nového lídra, jenž se nebojí své spoluhráče posouvat za krk i zpoza zdi, v Liverpoolu můžou být momentálně rádi, že na Anfield Road nejsou fanoušci. Ti by totiž po téhle třízápasové ostudě nejspíš předváděli ještě větší "rage", než ti netrpěliví idioti co bojují za o tři minuty dřívější usednutí na gauč.
TOP 3 góly kola
Hvězdy kola dle WhoScored.com
1. Phil Foden (Man City) - 9.29 | gól, asistence, 2 úspěšné průniky (67%), 4x faulován, 3 přerušené útoky soupeře
2. Raheem Sterling (Man City) - 9.20 | gól, vybojovaná penalta, 2 klíčové přihrávky, 5 úspěšných průniků (50%)
3. Allan Saint-Maximin (Newcastle) - 8.97 | 2 asistence, 7 úspěšných průniků (78%), 3x faulován
Nejlepší Čech (46.): Matěj Vydra (Burnley) - 7.25 | 3 střely (1 na bránu), 3 klíčové přihrávky, 4 úspěšné průniky (100%), 5 vyhraných vzdušných soubojů (71%)
Sestava 23. kola Premier League
Autor: Marek Ustohal
Gólman - Robert Sánchez (Brighton): Martínez vychytal Arsenal, do ideální sestavy se však dostal jiný španělsky mluvící brankář. Robert Sanchez měl největší zásluhu na tom, že Brighton na hřišti Burnley neprohrál. Pochytal hned šest střel na bránu, včetně stoprocentní šance Matěje Vydry v samém závěru. Inkasoval jedinkrát - a i této brance předcházel jeden jeho výborný zákrok.
Pravý obránce - Serge Aurier (Tottenham): Parádní výkon moderního střihu. Tottenham doma proti WBA moc bránit nemusel, a tak se krajní beci mohli pouštět do předu. Aurier byl neustále nalezlý na polovině soupeře, piloval lajnu s míčem i bez a tvořil šance. Ať už své, když málem skóroval hlavou, nebo třeba pro Harryho Kanea.
Pravý stoper - Isaac Hayden (Newcastle): Povoláním defenzivní záložník, který nemá potíž v případě nouze zaskočit i uprostřed obrany. A jak ukázal proti Southamptonu, je možná vhodnější variantou než někteří ryzí stopeři. Hayden defenzivu řídil hlasivkami i fyzicky. Přidal několik klíčových odkopů, bloků a výrazně se zasadil o to, že Newcastle ani v oslabení nepřišel o těsné vítězství.
Levý stoper - John Stones (Man City): Tentokrát to byl on, kdo byl hlavní postavou skvěle bránícího Manchesteru City. Jeho kolega Ruben Dias si jednou vylámal zuby na nevyzpytatelném Salahovi a zavinil penaltu. Naopak John Stones nedovolil žádnému z Reds vůbec nic. Neprohrál žádný souboj, když bylo potřeba, uklidnil rozjíždějící se nebezpečí. Jeho progres v posledních týdnech a měsících je enormní.
Levý obránce - Matt Targett (Aston Villa): Ještě o fous lépe zahrál Tyrone Mings po jeho boku, ale to bychom měli tři stopery a žádného levého beka. Na tomhle postu nebyla o víkendu moc velká konkurence, ale Targettovi nominaci by to nemělo znehodnocovat. Pětadvacetiletý Angličan prožívá první skutečně výbornou sezónu, nedělá chyby, skvěle brání a ví si rady i u branky soupeře.
Pravý ofenzivní záložník - Miguel Almíron (Newcastle): Tenhle tah se Stevu Bruceovi povedl dokonale. Almírona z pozice pravého křídla sesadil do role ofenzivního záložníka, který má uprostřed pole o něco víc práce i směrem dozadu. Tohle plní do puntíku, ani proti Saints nepřestal běhat a odevzdal se z plných sil. No a kromě toho rozhodl o výsledku 3:2 dvěma góly...
Defenzivní záložník - Abdoulaye Doucouré (Everton): Manchester United byl ve vzájemném zápase lepším týmem, ale soupeři svými chybami daroval bod za remízu 3:3. Největší přínos pro Everton měl výkon defenzivního záložníka Doucourého, který se obvykle do vápna moc nedostává, ale tentokrát ukázal, že má i čich na góly. Jeden sám doklepl do sítě po zaváhání De Gey, na druhý nahrál Jamesovi.
Levý střední záložník - Ilkay Gündogan (Man City): Má takovou formu, že si může dovolit i neproměnit penaltu na Anfield Road, a stejně rozhodne o vítězství svého týmu. Ilkay Gündogan dává zapomenout na Kevina De Bruyneho, a byť nemá Belgičanovu geniální nahrávku, gólově ho předhání na celé čáře. V Liverpoolu "z nuly hrdinou", dvěma góly nastartoval fantastickou druhou půli Citizens.
Falešná devítka - Phil Foden (Man City): Je mu pořád jen 20 let, a tak není divu, že je občas trochu nevyrovnaný. Minutáž dostává už pořádnou, ale výborné výkony přichází ve vlnách. Naneštěstí pro Liverpool, na Anfieldu přiletělo tsunami. Právě po jeho střele otevřel skóre Gündogan, který si pak vychutnal gól do prázdné na 2:0 i po další Fodenově asistenci. Zlatý hřeb přidal ve formě nádherné střely, kdy branku oslavil i sám.
Střední útočník - Dominic Calvert-Lewin (Everton): Skvěle zahrál po zranění Harry Kane, solidní výkon předvedl i Edinson Cavani, no a zapomenout nesmíme ani na postupně probouzejícího se Tima Wernera. Přednost v ideální sestavě však dostává Dominic Calvert-Lewin. Jeho instinkt zabijáka v Premier League nemá konkurenci a nikoho nepřekvapilo, že to byl právě on, kdo v nastavení vyrovnával na Old Trafford na konečných 3:3. Právě po jeho střele a chybě De Gey navíc skóroval Doucouré.
Levé křídlo - Raheem Sterling (Man City): Prožívá asi nejhorší sezónu v Manchesteru City, ale zápas s Liverpoolem mu vyšel. Měl na sebe Alexander-Arnolda a tohoto ofenzivně laděného beka s lehkostí přehrál. Sterlingovi vycházely souboje 1 na 1, po jednom z nich vybojoval na Fabinhovi penaltu - a nakonec se dočkal i snadného gólu.
Hráči, kteří si zaslouží zmínku: Emiliano Martínez, John Stones, Pierre-Emile Hojbjerg, Joe Willock, Bruno Fernandes, Allan Saint-Maximin, Timo Werner, Harry Kane
Tabulka
Tým | Z | V | R | P | S | B | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Manchester City | 22 | 15 | 5 | 2 | 43:14 | 50 | |
2. | Manchester United | 23 | 13 | 6 | 4 | 49:30 | 45 | |
3. | Leicester City | 23 | 13 | 4 | 6 | 39:25 | 43 | |
4. | Liverpool FC | 23 | 11 | 7 | 5 | 44:29 | 40 | |
5. | Chelsea FC | 23 | 11 | 6 | 6 | 38:24 | 39 | |
6. | West Ham United | 23 | 11 | 6 | 6 | 34:28 | 39 | |
7. | Everton FC | 21 | 11 | 4 | 6 | 34:28 | 37 | |
8. | Tottenham Hotspur | 22 | 10 | 6 | 6 | 36:22 | 36 | |
9. | Aston Villa | 21 | 11 | 2 | 8 | 36:24 | 35 | |
10. | Leeds United | 22 | 10 | 2 | 10 | 38:38 | 32 | |
11. | Arsenal FC | 23 | 9 | 4 | 10 | 27:23 | 31 | |
12. | Southampton FC | 22 | 8 | 5 | 9 | 29:37 | 29 | |
13. | Crystal Palace | 23 | 8 | 5 | 10 | 27:39 | 29 | |
14. | Wolverhampton Wanderers | 23 | 7 | 6 | 10 | 23:31 | 27 | |
15. | Brighton & Hove Albion | 23 | 5 | 10 | 8 | 25:30 | 25 | |
16. | Newcastle United | 23 | 7 | 4 | 12 | 25:38 | 25 | |
17. | Burnley FC | 22 | 6 | 5 | 11 | 14:29 | 23 | |
18. | Fulham FC | 22 | 2 | 9 | 11 | 17:31 | 15 | |
19. | West Bromwich Albion | 23 | 2 | 6 | 15 | 18:54 | 12 | |
20. | Sheffield United | 23 | 3 | 2 | 18 | 15:37 | 11 |
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Do Liverpoolu na výlet: 27. kolo Premier League v kostce
10.03.2021, 17:21
Tottenham. Wales. Golf. In that order: 26. kolo Premier League v kostce
04.03.2021, 01:45
Liverpool je modrý: 25. kolo Premier League v kostce
24.02.2021, 15:36
K čemu De Bruyne? 24. kolo Premier League v kostce
16.02.2021, 17:14
V Anglii viděli rudě: 22. kolo Premier League v kostce
05.02.2021, 22:19
Salah se probral včas: 21. kolo Premier League v kostce
02.02.2021, 15:44
Souček pálí jako Baroš: 20. kolo Premier League v kostce
29.01.2021, 11:59
Jak Leicester sestřelil Lamparda: Sestava 18. kola Premier League
25.01.2021, 20:00
Probuzený Auba i kanonýr Stones: Sestava 19. kola Premier League
19.01.2021, 15:29
Komentáře (240)
Přidat komentářTo ako vážne? Everton má v zostave dvoch hráčov, keď väčšinu zápasu sa len bránil a ako je aj v článku poznamenané, tak tie goly dal po chybách. A United nikto
To ti nestačí v čestné zmínce intergalaktický Buno Fernandes?
jakoze Everton hral fakt dost spatne prakticky celej zapas, nechapu jak muzou mit v sestave kola dva hrace .........tyhle sestavy jsou uplne smesny, stejne jako clovek, kterej je sestavuje - nejlepsi je se nad tim moc nepozastavovat
Masakr
Tohle mě teda taky hodně zaskočilo. Neměl tam být asi nikdo z těch dvou týmů..
ustohal sa pekne odbavil na liverpoole a jeho regrese..ale ani zmienka o polorozbitom kádri
a k comu, ked to vsetci vedia...
Když minulý rok chyběl City Laporte, taky se to nerozebíralo v každém článku.
To ještě někteří fanoušci Poolu byli schopni tvrdit, že to nemůže mít na City žádnej vliv...
Je trošku rozdíl, když ti chybí jeden stoper a když ti chybí tři stopeři. Ale chápu, že ty tam ten rozdíl neuvidíš, když Liverpool tak nesnášíš.
Jo, a proto za City vecne na stoperu hral Ferda, kdyz jim chybel jen jeden stoper. Jen Stones chybel dva mesice...
Já jen reaguji na prazakj a Kluivert9. Nikde neříkám, že City nechybělo více hráčů.
Já nikdy neřekl, že Pool nenávidím. Jen mi to prostě nepřijde fér, jak je v médiích vnímán úspěch/neúspěch City a Poolu. Není to stejné. Souhlasím, že letos je Pool sraženej zraněními víc, ale přesto ho každej loni chválil a o City, že jim (tehdy!) chyběl jeden stoper a Stones byl spíš jak pod parou, to se nikde nerozebíralo. A ejhle, opět se ukazuje, že chybějící důležitej článek v obraně dělá velké problémy. City aspoň byli druhý, i bez důležité opory.
Neviem teda, ako hral Aurier, ale Matty Cash podal bezchybný výkon, ten minimálne v zmienkach mal byť imo
Foden
https://streamable.com/wa4dyb
penalta roku
dement fakt nechápu, jak tohle může přijít někomu vtipný a zajimavý
nic zaujimave natom nieje
Profilovka.. https://www.youtube.com/watch?v=PvP2ehmq2wo
teda jako úvodka jsem myslel
Jota je v plnom treningu... Hallejuha... Aj keita but who cares
Mezitím...
https://twitter.com/AnfieldWatch/status/1359769137019576320
najlepšia posila Thiago, toho hráča nám je čert dlžný začínam tušiť, snáď sa môj pocit mýli.
Netřeba proti němu rozjíždět křížovou výpravu, u nás nemá formu snad nikdo, těžko může za naše problémy.
Jinak jeho zranění se upřímně moc nedivím, poslední dobou hrál snad vše, to spíš ten Fabinho
Nj, nič medzi krížovou výpravou a kritikou nie je. Toto čierno-biele myslenie je zlo.
Faktom je, že je viac zranený ako zdravý, je IP a potenciálne sme ho nemali ani kupovať. Okrem toho o jeho motivácii a chuti ťahať tento tím (lebo kvalitativne a z hľadiska platu by to mal robiť) veľmi pochybujem. Alibistického sráča s obrovským platom nepotrebujeme, výkony až na asi tri zápasy na úrovni Lallanu.
Keď bude záloha v plnej poľnej potom bude čas na závery
Budúcu sezónu , ak vôbec, keďže naši zákazníci sú IP
Záložníci*
Nesouhlasím s tebou.
Promiň, ale tohle je přeci úplně absurdní . Naprosto nesmyslně hodnotíš koupi hráče po půl roce v takovéto šílené sezóně + v současné situaci v týmu.
Co se týče zranění, tak by mě zajímalo, co měl dělat s tím zákrokem Richarlisona, současné zranění je potom docela logické a chyba teda spíš na straně Kloppa, když hraje tolik, od Newcastlu to snad bylo pořád 90 minut. Ano IP hráč to je, s tím se do toho šlo, počítalo se, že vynahradí svá zranění na hřišti, nicméně v této specifické situaci ho už soudit je mimo mísu. Ani jedno z těch zraněních v LFC bych zatím nepřisuzoval jeho IP charakteru.
To s tou bojovností je nesmysl taktéž, kdybych měl vybrat hráče, který alespoň nějakým způsobem bojuje z našeho týmu, tak bych tam klidně Thiaga zmínil, snaží se za každou cenu vyhrát míč nebo zabránit protiútoku, čemuž potom odpovídá počet faulů, takhle rozhodně "alibistický sráč" ( ) nehraje. Výkony taky nemá tak strašné, jak tvrdíš, v současnosti patří alespoň k průměru, útočníci většinu zápasu stejně stojí, tak jak jim to asi má přihrát do běhu, pravda že před vápnem by mohl být kreativnější, ale teda Kloppa až teď nedávno napadlo ho hrát na CM a ne na CDM ( ), obecně si myslím, že ho Klopp nevyužívá zrovna šťastně, nicméně otázka jaké má možnosti v současné době.
Co se týče černo-bílého uvažování, tak bys měl začít u sebe, tvůj příspěvek naprostá definice černého uvažování, já nemám problém říct, že jsem od něj zatím čekal víc a že nehraje ve své nejlepší formě, začátky zápasů má u nás mimochodem nkědy až strašidelné, ale postupně se zvedne. Opravdu se ho tady nesnažím za každou cenu bránit, na rozdíl od tvé potřeby ho nesmyslně kritizovat.
Ty čo sa tu rozhorčuješ . Píšem, že snáď sa môj pocit bude mýliť, povieme si po sezóne. Aktuálne sa mi ale nepozdáva, pretože nepodáva proste dostatočné výkony. Pod bojovnosťou si nepredstavujem fauly na členky súperov za oranžovú kartu . Netvrdím, že nebojuje, ale jeho impact je na úrovni hry tímu, tzn. ak hrajú okolo neho spoluhráči kvalitne, vie zahrať aj on, ak treba byť lídrom, tak upadá do (pod) priemeru. Čakám od neho viac ako ukazuje. Posledné zápasy priam strašidelné výkony (až na Spurs, v tom zápase hral kvalitne)... Lenivého Ozila v našom tíme nechcem vidieť.
To už je konstruktivnější na rozdíl od minulého příspěvku, v pořádku pokud se ti nelíbí (v některých věcech i souhlas, taky čekám víc, jak jsem psal), jenom teda netřeba ho hned tak radikálně zkritizovat.
Ty fauly jsou podle mě důkaz nějaké bojovnosti, nebo minimálně vyvrácení toho alibisty a jsou teda spíš na žlutou si myslím , to že je nesmyslně nedostává je věc druhá .
A neboj nic osobního v tom není Oľo , jenom mě rozhořčil ten příspěvek.
ale tak to je klasika to jeho pokrytectvi
Zlatý pravidlo - pokud chce Bayern někoho prodat, tak nebrat
A Bayern ho chtěl prodat?
To byla nadsázka, myslím, že nechtěl, nebo mu minimálně z nějakého důvodu nebyl schopen prodloužit smlouvu.
Thiago odmítl, pokud si správně pamatuju, ale chápu, kam jsi směřoval. Konec konců Schweinsteiger taky spíš nechtěl prodloužit, než že by se ho chtěl Bayern zbavit, ne?
A taky jak to dopadlo
Ja som ho nechcel, ešte ho nazatracujem, bude mať ešte čas sa splatiť.
zas ides nieco ako nedavno s Jotom
Witcher, You know .
Přesně
"Alibistického sráča s obrovským platom nepotrebujeme"
...
Arrizabalaga, Emerson, Christensen, Zouma, Alonso, Kante, Gilmour, Hudson-Odoi- Ziyech, Pulisic, Abraham.
Vyborna, ale Emersona ako stopera sa celkom desím. A ked to bude na 4 obrancov tak sa desím Alonsa ako laveho beka.
Ta obrana je strasidelna
Uvidíme, co z toho bude. Ale směrem dozadu se lehce děsím. Ta záloha naopak vypadá dobře.
ve 20:45 los 1/4 finale FA Cupu
https://youtu.be/5woQtIaV6OU
konecne Manchesteraci hrajou venku
Everton - Man City
Leicester - Man United
budou dobre zapasy
dale:
Bournemouth vs Southamton
Chelsea vs Sheffield United
Co se stalo, že City nemají Bournemouth ?
nemuzou mit stesti donekonecna
Nejsou Chelsea, aby dostávali lehké soupeře a i s nimi měli problém.
Snad rodgers alebo ancelotti to cele vyhraju.
chtelo by to zmenu
Chelsea letos hodně těžká cesta FA cupem
Pepa
Co je proboha tohle za výkon? V 15. minutě mám chuť snad poprvé v životě dobrovolně vypnout náš zápas.
To je penalta ale...
Jasná.
naprosto jasna no
100% penalta pro Chelsea ted....nevi nekdo, proc v tomto zapase neni VAR?....tohle byla situace, kdy to pro jednou mohl posoudit spravne jako penaltu
Mozno preto, ze sa to hra na stadione timu z Champu?
v Champu VAR nemaji?....to jsem nevedel
Ti hráči spolu vůbec nemluví? Teď po rohu balon na půlce u Kantého, kolem něho patnáct metrů nikdo, ale on to stejně pošle až do vápna ke Kepovi.
Cože, Emerson je ještě v Chelsea?
Christiansen tzv. na Jonesa
Teda Christensen
ten taky
Máte někdo prosím stream?
https://reddi.soccerstreams.net/event/barnsley-chelsea-live-stream/592010
https://www.totalsportek.com/arsenal-streams/
Nechtěj
chyba Havertz no, ten to na tychto neprijemnych superov vie
v poslednom zapase im dal hattrick no
Slušná sračka. Čím dřív se Tuchel vysere na to dementní 3-4-3, tím líp..
Tím dřív začneme zase prohrávat?
Když už ten fotbal stojí za hovno, aspoň se člověk dobře pobaví na tomhle https://twitter.com/FinKitch/status/1359817740094218240?s=19
To je skvele
Wtf
A tohle bylo co za poločas proboha?
Druhý poločas této sračky nedám, jdu zpět na Tarkov
Zouma tu hru v roli středového stopera řídí opravdu senzačně, hlavně volí brilantní řešení - skoro každá jeho přihrávka dostává spoluhráče do nevýhodné situace, to jsem fakt neviděl.
Christensen bohužel nedokáže převzít míč, udělat s ním rychlé dva kroky do záložní řady a najít spoluhráče přesnou přihrávkou, tam je ten propad v porovnání s Azpilicuetou taky výrazný, byť tomu jistě přidává i terén - nicméně s tímhle jsem teda vůbec nepočítal.
Pulišič, Ziyech (až na jeden moment) a Kanté tak už nějak tradičně nenastoupili, to je šílená sračka od nich. Tam není v podstatě nic kvalitního, žádná pořádná věc dotažená do konce, samá technická chyba, ztráta míče a možnost pro soupeře jít do brejku.
Prvních 25 minut se mi docela líbil Gilmour, pak už teda taky nic moc, ale obecně vzato je tohle šílená, šílená hrůza. Barnsley to hraje chytře, tu obranu hraje opravdu hodně, hodně agresivní a spoléhá na to, že prostě z hloubky pole nejsme schopni dát kvalitní míč za obranu, což je takovém dlouhodobej problém Chelsea. Jakmile ten balón dostaneme do záložní řady, tak pak tam prostor na tu průnikovku je, jenže za a) se to neděje dostatečně často a za b) je to vzhledem k tomu presu soupeře a nepříliš kvalitnímu presu ne zrovna jednoduchý. Tam fakt tak zoufale chybí hráč s kvalitnější delší přihrávkou, který by té vytaženější linie soupeře dokázal smysluplně využít.
To je hrozna Tuchelomajzna...
Tamyyyy
Sice hraješ strašně, ale důležitý gól.
Zrovna když jsem to vypl
Tak už to radši nezapínej.
Tammy Super obranný zákrok.
Postup super ale zapas strašná sracka. Tolik nepřesnosti to bylo šílený.
Hrůza děs, ale důležitý je postup. Za 2 měsíce už si na průběh zápasu vzpomene málokdo. A stejným výkonem teď rozsekáme Atlety.
To byl hrozně špatný výkon, zároveň je ale třeba říct, že ten zápas byl hrozně těžký. Soupeř hrál výborně, byl velmi organizovaný a skvěle presoval. Velký problém pak byl ten terén, na kterém se dalo fakt jen velmi složitě kombinovat.
Líbil se mi Abraham, který dal gól, v závěru suprově pomohl obraně a po celý zápas měl dobrý pohyb, napočítal jsem tam minimálně 4 situace, kdy se dokázal od stoperů hezky uvolnit a byl úplně osamocen, leč nedostal potřebný míč.
Jako slušný bych označil ještě výkon Gilmoura, zbytek základu byl dost špatný. Kanté kazil a odskakovaly mu míče, pro Ziyecha tenhle zápas vůbec nebyl, ten se vzhledem k terénu a agresivitě soupeře úplně topil. Pulišič byl úplně zbytečný, neudělal snad nic dobře a v druhé půli nebyl už vůbec vidět. Ještě Hudson-Odoi si zahrál standard.
Nakonec je ale stejně nejdůležitější výhra, člověk tak nějak musí akceptovat, že kombinace prostě bude stát za hovno, pak je to o tom, jestli se s tím ti hráči dokáží nějak popasovat. Což vzhledem k tomu, kolik ztrát jsme udělali v nebezpečných prostorech ve středu hřiště, se úplně nestalo. Alespoň se to podařilo teda odbojovat a v závěru ubránit.
Odoi, Gilmour a hlavně Tammy představovali světlý body i u mě.
Hlavně u Billyho mě v souvislosti s jeho výkonem mrzí, že ho Tuchel odpálil až na pozici č. 4. Soupeř byl kvalitou slabej, ale hrál fakt protivnej fotbal, se kterým je těžký se popasovat a Gilmour přesto vypadal dobře. Jsem si celkem jistej, že Jorginho by tam dost hořel.
Bramboračka... Ale jde se dal
Abraham má tuhle sezonu 12+6 za 1426 minut. Každých 79 minut se podílí na nějakým gólu.
Mrzí mě, jak nedoceněnej v týmu i mimo něj je.
Jako jo, ale jen skoro polovina těch gólů má proti Barnsley (2) a Lutonu (3). Což teda tu statistiku trochu relativizuje, na druhou stranu dá těžko hodně gólu v PL, když tam má odehráno 900 minut, no
jj, mám vůbec z jeho působení u nás dojem, že jeho špatnej výkon ho stojí mnohem víc dalšího herního času než jiný hráče.
Jsou tu kluci, kteří zahrají vyloženě odporně i nějakou zápasovou šňůru a stejně neztrácejí důvěru. U Abrahama si tuhle sezonu vybavím vyloženě špatný výkony asi dva, jinak si alespon odmaká to, co je třeba. Tammymu pak ale stačí zápas posrat a na hřiště se nepodívá, protože ho hend nahradí Giroud, kterej se s formou potkal naposledy v Seville ( a i tam už to byla spíš výjimka) a tragéd Werner. To je prostě k vzteku.
Mně také přijde, že na jeho sebevědomí a celkově psychickou pohodu měly ty nové příchody obrovský vliv. Je to pořád mladý kluk a když má plnou důvěru, tak mu to pálí, jak ukazoval na začátku Lampardovy štace. Ale mám pocit, že ho ta silná konkurence trochu vyvedla z míry a vypadá dost nevyrovnaně a hodně nekoncentrovaně. Jakkoliv se snaží, tak mu vždycky k nějakému lepšímu řešení chybí trochu klidu. Tuchel by s mladými hráči měl umět pracovat, tak snad to předvede. Pro anglický fotbal by ho byla celkově škoda, kdyby nedosáhl na nějaký lepší parametry
Stavat do zakladu Girouda je totalna pičovina ale ja si skôr nevybavim nejake kvalitne vykony Abrahama v PL. Jedine v poharoch , rovnako ako pri Havertzovi. Pri nom sa môžme ešte vyhovarat na novu ligu a covid, ale ked bude Abraham hrat ako sa vyspí tak nebude hrat nikdy zaklad v Chelsea s takymito nevyrovnanymi vykonmi. Hlavne ked sa musi dalšiu sezonu bojovat o titul inak Tuchel poletí.
To jsme zápas proti Saints solidně odsrali
https://www.youtube.com/watch?v=rHyrN9PRioY&ab_channel=SkySportsFootball
chris camara...bozan
OT: Koho ještě nasralo vyprcané Disney, když vyhodilo Ginu Carano?
mě! A Gina má pravdu,že v americe je totalita už jak v hitlerovském německu. Tam si teď užijou totalitu až se jim bude chtít zvracet...Ale asi si tím musí projít....
Ta jejich slavná svoboda slova teď dostává řádně na prdel. Něco řekneš a jsi bez práce...uffff...Sranda na tom je, že narozdíl od nás tam má každý druhý zbraň, takže já bych se nedivil ani nějaké občanské válce typu sever proti jihu...
Tak znova a asi uz po devadesatedevate. Se svobodou slova tohle nema nic spolecnyho. Lidi by si fakt meli nastudovat co ten termin znamena.
Nemá, však nenapsala ani nic kontroverzního.
Jak kdyby napsala "dneska je pátek" a byla za to vyhozená.
https://cz.ign.com/gina-carano/12927/news/gina-carano-si-uz-v-mandalorianovi-nezahraje
jojo,je to stejny jako patek...
Četls ty její příspěvky? S tím, cos poslal, mají pramálo společnýho.
Pošli odkaz
Vynechej tu svoji republikánskou sračku a řekni, co přesně je na tom postu špatnýho, nebo vlastně i kontroverzního?
https://imageresizer.static9.net.au/qh8d-4b-tKL7-VgyTqLYDFQ9BPE=/396x0/https%3A%2F%2Fprod.static9.net.au%2Ffs%2F6479a1bb-6839-4444-8e88-07017cda0a01
"vynechej z toho tu vec, ktera to dela kontroverzni a rekni, co presne je na tom postu kontroverzni"
Teď nechápu. Proč to máš u toho hodnocení vynechávat? Já tomu rozumím tak, že to je jádro toho sdělení, ne?
A kde přesně v tom postu je slovo "republikán"?
Hele, já jsem ti právě říkal, ať nasdílíš to, za co byla vyhozená. Je to teda tohle jenom, nebo něco jinýho? Já jsem ani netvrdil, že tam je nějaký slovo republikán, tak vůbec nechápu, o čem mluvíš.
To přirovnání obětí holocaustu k nějakýmu hatování na internetu (nebo já vlastně ani nevím k čemu to může přirovnávat, aby to smysl dávalo) je ale přeci totální chucpe ne?
Vyhozená byla přímo po tomto postu.
Je to v podstatě aplikovaný na jakýkoliv názory a nevidím na tom nic tak hroznýho, má to hlavu a patu.
Ale v minulosti třeba odmítala dát si na twitter she/her na podporu tranzvestitů za svoje jméno na twitter a místo toho tam dala beeb bop boop, za což byla označená za transfobku.
https://reclaimthenet.org/wp-content/uploads/2020/09/Screen-Shot-2020-09-15-at-22.04.18.png
https://reclaimthenet.org/wp-content/uploads/2020/09/Screen-Shot-2020-09-15-at-22.07.37.png
https://pbs.twimg.com/media/Eh2lPkHVkAESMkW.jpg:large
A taky jela ty anti-covid blbosti, podvodné volby - za poslední 3 měsíce dělala všechno proto, aby jí vyhodili...
Jak pisu nize. Disney ji kvuli tomuhle chtel vyhodit uz drive, ale tvurci serialu se ji zastali a dostali od ni prislibeno, ze s temahle vecma prestane. Neprestala. Nerozumim tomu jak nekdo muzet vinit nekoho jinyho nez primo ji. Muze si za to sama.
Přesně. Navíc se teď snaží všechny firmy očistit od alt-right konspiràtorů, fakt nevím co na tomhle někteŕí čecháčci nechàpou
Teď nevím, co má mít hlavu a patu?
Ten post o dehumanizaci?
A proč bys měl chtít, aby někod jako ona reprezentoval tvoji firmu tvl? Však je to její problém, ona byla upozorněna, že je to špatně, dělala to dál a hůř. Tak ať si najde práci někde, kde to nikomu nevadí. Je ve svobodný zemi, nikdo ji nebrání pracovat někde, kde může podobný věci publikovat a nikoho to nebude trápit.
Tebe ve firmě může nahradit kdokoliv, u herce je to podstatně složitější.
Proč to furt obhajuješ ??? Prostě psala odporný věci, které nejsou slučitelné se slušnými lidmi v Cali... členy SPD se u nás taky snažíme posílat na okraj společnosti
No ale v tomhle pripade to evidentne takovej problem zas neni, zejo.
Tak nemůžeš lidi vyhazovat na základě sexuální orientace, v čem je toto, co obhajuje Luboš Volný junior, jiný?
ONA MĚLA URÁŽLIVÉ PŘÍSPĚVKY NA TRANS KOMUNITU !!!! NIKDO JI NEVYHODIL ZA TO, ŽE JE HETERO !!!
Jaké? Kromě toho nebyla vyhozena na základě tohoto...
Protoze veci jako sexualni orientace, vyznani nebo rasa jsou veci, ktery ty lidi tak nejak nemuzou ovlivnit? Kdezto psani picovin na socialni site... muzou?
Zaprvé o tomhle by se dost dalo polemizovat.
Ale za druhé, bylo by v pořádku, kdyby tě někdo vyhodil za toto, cos právě napsal? Za mě ne.
Rozuměl bych, kdyby psala něco za čárou, ale to se nestalo.
Za transfobní ji označili poté, co si odmítla dát she/her za jméno a po tom, co ji s tím pičovali, tak si tam dala trolling... ale ani prdel si z toho dělat nesmíš, jinak už seš transfob...
Co to meleš ?
TO CO PSALA PROSTĚ BYLO ZA ČÁROU, TEČKA
A v čem?
Co na tom postu - kterej nepsala, ale sdílela - bylo špatně?
Nebo co konkrétně udělala špatně? Taky nemáš tady na EF nick:
Kyros MUFC / ACM - He/Him
Souhlasím, todle je vymyšlená kauza... Ale tak Disney nežije v reálném světě, tak musíš být poslušný klon
Tím teda neříkám, že to obhajuju ten krok, jen se v tom snažím zorientovat..
ja fakt nevim,kde se vzalo to,ze si muze kdokoli a cokoli blejt na internetu a doufam,ze se to proti nemu neobrati...
samozrejme neberu ruzne forky a sarkasmus,ale kdyz nekdo bleje sracky a pak se divi...sranda
a tedy...navic u disneyho,kteri si hraji na rodinnou ruzovou nekonfliktni firmu
Přesně, u toho Disney mě to taky hned napadlo, firma která pořád má svou značku založenou na nekonfliktní tvorbě pro všechny holt bude z byznysového hlediska na takové věci 2x tak háklivá.
V tom samém seriálu hraje třeba Bill Burr
Oprav mě jestli se mýlím, ale Bill Burr je komik, který se sice rád staví do role politicky nekorektního komika, ale že by frčel v konspiračkách jsem si nevšimnul / nevím to. Navíc má Burr přidanou hodnotu, co u Carano nevidím, ta je naprosto nahraditelná osoba, která žádný velký přínos nemá
republikáni celkově nemají pro US źádný přínos...
nebreč
Svoboda slova opravdu neznamená, že můžeš říkat cokoliv a že na to nikdo nesmí nijak reagovat, že tvůj zaměstnavatel tě nesmí za tvoje výroky vyhodit.
Tak to není, nikdy nebylo, nikdy nebude a hlavně nikdy ani být nemělo. Nežijeme v anarchii, promiň
jenže vysvětlovat to zarytým trumpetám je jako házet hrách na zeď
Zadnej soucit pro ni nemam. Ten vyhazov nebyl impulzivni. Ona ty silenosti na socialni site pise uz jakou dobu a z Disney ji nekolikrat domlouvali, aby s tim prestala. Showrunner Manda se za ni u pohlavaru Disney dokonce i zarucil a prosil je, aby ji nevyhazovali, protoze ona mu dala svy slovo, ze s tim prestane. Neprestala a tak leti. Tak dlouho se chodi se dzbanem...
Jeste bych rad rekl, ze segra Pedra Pascala je trans a ty v zaplave silenosti, ktery Carano na socialni site vypisovala byl "prekvapive" i nejaky ten anti-trans sentiment. Jak s ni Pascal muze po necem takovym spolupracovat?
Ohýbáš fakta podle toho, jak se ti to hodí.
Ty vole
Pascal který udělal to samé a ještě při tom použil obrázek který není z USA ale Pakistánu. Krásně je vidět dvojí metr a o to tady jde.
https://pbs.twimg.com/media/Et9EuQqXEAEL3Fm?format=jpg&name=900x900
ale co taky čekat od společnosti jejíž producent postuje tweety o vraždění republikánů
Vzhledem k tomu že jsem si musel dohledat kdo to vůbec je a po zjištění, že to je ta co mě v Mandalorianovi akorát štvala (nebo spíš mi tam vůbec neseděla) to jednoznačně kvituju
Co mi není rovno potom je mi hovno
Za ty kecy by ji neměl v US nabídnout kontrakt nikdo... xenofóbní mrdky nemají v Hollywoodu co dělat, se z toho všichni čecháčci klidně poserte
V čem je xenofobni mrdka? Však je přesnej opak.
obhajoba fašouna, popírání pandemie a dělání si srandu z trans komunity je odporný hnus... tohle v moderním světě nemá co dělat A všechno to jsou voliči a podporovatelé Republikánské strany !!! Čím dŕív se rozpadne, tím dřív můžeme US očistit od White Trash
Není pravda, není pravda a za dělání si z něčeho srandu by se asi vyhazovat z práce nemělo. To by tu všechny povyhazovali.
jelikož jsou trans lidé celosvětově perzekuováni, tak je silně nevhodné aby je herečka z Disney nepodpořila... v US máš za tohle prostě vyhazov, smůlička no
Takže kdo je nepodpoří, je transfob? Takže ty seš taky transfob, nebo jak je podporuješ?
předpokládaný vítěz letošní ankety o producenta nejsměšnějších argumentů na EF, to bude mít v jeho boji velkou váhu
Proč reaguješ zrovna na komentář, co žádnej argument nemá.
V podstatě jsem jen zkopíroval, co on napsal a zeptal se ho, jestli to teda platí i na něj.
no jen upozorňuji, že v případě tohohle náhodného generátoru slov jen zbytečně ztrácíš čas, jelikož se žádného trochu inteligentního argumentu nebo vůbec odpovědi nedočkáš, nic víc, nic míň
Oukej. Má očekávání stejně nikdy nebyla vysoká.
Jsi hloupý ale však uvidíš Jasánku, jednou to možná povalí i tebe
a hlavně po vyhazovu Deppa nám Hollywood ukázal, že už se nebude tolerovat nic jemu podobnému... herci nesmí mít škraloupy a pokud tahle "bojovnice za podvodné volby" nechápe co může svým lhaním způsobit, tak ať jde radši kopat kanàly... nikomu chybět nebude...
Chybět mi určitě nebude... Víc zklamaný jsem z castingu Last of Us
S Pascalem jsem spokojeny, je to skvelej herec. Ta holka co bude hrat Ellie ji sice neni moc podobna, ale mne osobne nejakej odklon od jeji herni podoby moc nevadi. Vzhled neni vsechno. Pockam si az na finalni produkt. Treba bude skvela.
Pedro je v pohodě. Ta holka mi moc nesedí. Nevypadá jak Ellie, nemá její holčičí rysy a takový ten nevinný look. A upřímně, co mi asi vadí nejvíc je, že není moc hezká
Celá tahle cancel culture stojí za vyližprdel. Nejvíc mě to nasralo u Petersona, když se ohradil proti zavádění "zákonného označení" dalších pohlaví na státní úrovni.
Naštěstí se jí ujmul aspoň trochu racionální Shapiro a jeho Daily Wire, takže jsem v klidu.
Manchester United are targeting Pogba's replacement
The report suggests United scouts are watching Tomas Soucek closely with a view to getting closer to the player when the transfer window reopens in the summer.
https://www.fichajes.net/noticias/manchester-united-tiene-mira-reemplazante-pogba-20210211.html
Trochu pochybny zdroj, ale ...
boha Nahradit Pogbu souckem, to je opravdu sen
Souckuv Manchester!!!
Souček za Pogbu? To si pan redaktor musel hodně přihnout ze šálku s koksem
to je zdroj
Wtf
By me zajímalo, co má jako následovat po tom tajemným ale ...
hej po rokoch sme sa zbavili Fellainiho a teraz si kupime dalsieho
a do par dni to preberu vsetky ceske media ako zarucenu spravu a istotu ze tam prestupuje
jen do toho
Když už má být druhý Fellaini, tak se vším všudy
https://twitter.com/sk_lisen/status/1360178108163358722
To je uzasny do prdele
Inak , kľudne sa mi vysmejte, ale taký Mourek je jasný dôkaz toho, že PL posledné 3 -4 roky, najmä čo sa týka možnosti ju vyhrať (a aj umiestniť sa vo vrchných priečkach tabuľky) je najťažšia v jej histórii. Mourek v do dobe než prišiel do MU vždy dokázal ten titul vo svojom pôsobisku urobiť. Tam skončil druhý pričom v reálnom boji o titul ani nebol. U Spurs sa pravdepodobne pred vyhadzovom tiež nedostane do boja o titul. Pep nastavil latku ohromne vysoko. A Mourek jenmtaká skúška správnosti.
Pep a Klopp nastavili latku ohromne vysoko.
Mourek, o kterym uz tu roky vsichni vcetne scouseru tvrdi, ze mu ujel vlak. To ma bejt zkouska ceho? Ja si osobne taky myslim, ze je ted tezsi udelat titul nez 10 let zpatky, ale ze by to Mourka zamrznuti v praveku melo byt nejaky jasny dukaz, to je mimo.
Jinak s tou latkou vysoko bych zas neprehanel. Byly tu dve sezony, kdy se pocet bodu u mistra vysplhal nesmyslne vysoko, ale tuhle sezonu uz to bude nejakych 85-90 co bude stacit na titul, coz uz vzhledem k minulosti nejakej obrovskej skok neni, pokud si dobre pamatuju.
Tak, obcas je to len hejt voci nemu. Neverim, ze stratil schopnost strategicky rozmyslat.
OT : Nějaký český fotbalový web, kde jsou informačně a stylisticky články na velmi vysoké úrovní? Taktické analýzy, rozebiraní herních stylů daných týmů, hráčů a podobně? Něco jak tady když se psalo o Di Natalem, Vallecanu, Angers a podobně?
Hodně lidí si chválí třeba tohle, ale sám s tím nemám zkušenost
http://bielsistablog.blogspot.com/
díky, zkusím
https://www.efotbal.cz/
díky, mrknu
zkus a mrkni
Trošku stavební OT:
Bydlí tu někdo v domu, který má jímku na odpad?
Bratr ma jimku a uz nejaky problemy i resil, o co jde?
jimku ne,ale septik jsem nedavno daval do jednoho projektu...co potrebujes?
Jo, smrdí to až na půdu. Abys to přebil, musíš v jednom kuse chlastat aromatizovaný lihoviny.
Otázka o hovně a odpovědi budou kýbl sraček.
tak Justin prej krizovy vazy v koleni a out na dlouho. Velka smula.
justin who?
James Justin, hrac Leicesteru.
Nehrál na Ricardové straně? Ten se ted vrátí a Justin out?
tak Tyrone Mings v lete do United. Zabijú 2 muchy jednou ranou nesmlouvavý stopér a navyše brit.
https://twitter.com/UtdDistrict/status/1360153899919843333?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1360153899919843333%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=
https://twitter.com/utdsood/status/1360154176043425793?s=20
tpč Mings, o co je lepší než Lindelof? Máme 5 stoperů (i s Jonesem), stačilo by přivést nějakého mladé stopera do rotace mimo zápasy PL, jinak tady nás fakt bota netlačí
ne vobec nas tam bota netlaci sak preto sme dostali len 30golov za 23 zapasov
ne, netlačí, hráče tam nemám celkově špatné, ale jejich kiksy nebo zranění nás tahají dolu. nákup průměrného stopera nic nevyřeší
preto sa musi kupit nadpriemerny stoper
což Mings není ani omylem nebo náhodou
sak ja nehovorim ze Mingsa
Kde to tam píšou?
Hannibal se zranil. Úžasné. B týmu schází snad 10 hráčů, na lavičce dneska jen gólman a dva hraci z dorostu. V základu na CB hraje LB a CM. Na LB hraje před sezonou třetí varianta ( ale dal gól ). V základu 3 hraci, kteří za normálních okolnosti se dostanou sotva na lavičku. Btw Levitt na hostovani do druhé chorvatské
Po pravde Istra hrá prvú chorvatskú. Sú síce beznádejne poslední ale je to liga so silnými klubmi. Pre Levitta zaujímavá skúsenosť. Prehrali teraz 5 zápasov rade - 4x 0:1 a raz 1:2
Mas pravdu. Livescore mi našlo jinou Istru. I tak hodně zvláštní hostovani
3:0 easy win. Arsenal sice od 7 minuty v deseti, ale směšný výkon. 3 góly, nepromenena penalta, tři brevna, jedna tyčka, tři mega tutovky nepromenene. Moc hezké na takovou sestavu. Góly Hugill, Shoretire a Neville. Hugill i asistence. Balogun za cely zápas měl myslím 2-3 kontakty s balónem. Nejlepší hráč Fernandez na LB, Shoretire a hlavně Galbraith se z CB po zranění Hannibala posunul na CM a fantasticky výkon. Skoda té koncovky, protože to mohlo být aspoň 6-7:0.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele