Superpokal Německo - Superpokal
Dortmund si to o německý Superpohár rozdá s Bayernem
O Superpokal se už vcelku tradičně porvou Borussia Dortmund a Bayern Mnichov. Ani tentokrát se nedá ani jeden z těchto špičkových klubů považovat za favorita.
Od roku 2008 se střetly hned čtyřikrát, přičemž třikrát se radovali černožlutí. Finále DFB-Pokalu rozhodovaly až pokutové kopy, ve kterých byl úspěšnější bavorský celek. Znovu se očekává vyrovnaná bitva, kterou by mohla rozhodnout jedna jediná chyba. Carlu Ancelottimu by u náročných mnichovských fanoušků určitě hodně pomohl, kdyby hned na úvod angažmá vyhrál první trofej. Ostatně je, podobně jako Pep Guardiola, přitahuje po celou dobu své trenérské kariéry.
"Je to první zápas nové sezony a myslím si, že můj tým je připravený. Rozhodně to bude důležité a náročné utkání. Dortmund má dobrý tým a dobré a rychlé hráče. Nebude to snadné, ale vím, že umíme podat velice dobrý výkon. V kabině panuje hodně dobrá nálada a hráči si věří. Pro nás je důležitá každá soutěž, takže se pokusíme vyhrát," řekl italský lodivod.
Tyhle plány by mu však mohla zkomplikovat četná zranění. Mimo jsou Jerome Boateng, Renato Sanches, Arjen Robben, Holger Badstuber i Douglas Costa. Teprve v tomto týdnu se k týmu připojili Franck Ribéry a Xabi Alonso. Naopak k dispozici bude Mats Hummels, jenž musí počítat s tím, že přestup k velkým rivalům mu v Signal Iduna Parku dají pořádně sežrat.
Bayernu se pod Guardiolou ani jednou nepodařilo tuto trofej vybojovat, což vyústilo v dohady, že Bayern nebere tenhle střet seriózně. "Získat Superpohár je hodně prestižní a hrát proti Dortmundu je vždycky výjimečná událost. Pro nás i pro naše příznivce je to mnohem větší zábava než přátelská utkání. Je ale ohromně složité hrát každé tři dny a podat stoprocentní výkon. Pak se snadno může stát, že nějaké zápasy v sezoně nevyjdou podle představ," rozpovídal se Thomas Müller.
Jeho jmenovec Tuchel, trenér Borussie Dortmund, se zase nechal slyšet, že si není jistý, že je jeho družina už v optimální formě: "Samozřejmě, že chci vyhrát Superpohár, ale taky jsem chtěl porazit Atletic Bilbao v přáteláku (0:1). Když jsem si tenhle zápas zanalyzoval, došlo mi, že bude lepší nemít před utkáním s Bayernem příliš velká očekávání."
Tím spíše, že nenastoupí Marco Reus a Erik Durm. A pochopitelně už ani Moritz Leitner, který si vybral Lazio Řím, a hlavně Henrik Mchitarjan, který si svými skvělými výkony z minulé sezony vykopal místo v manchesterské skvadře Josého Mourinha. Naopak připraveni nastoupit budou nové akvizice - Marc Bartra, Raphaël Guerreiro, Ousmane Dembélé a André Schürrle.
Bitva německých gigantů startuje dnes ve 20:30.
Od roku 2008 se střetly hned čtyřikrát, přičemž třikrát se radovali černožlutí. Finále DFB-Pokalu rozhodovaly až pokutové kopy, ve kterých byl úspěšnější bavorský celek. Znovu se očekává vyrovnaná bitva, kterou by mohla rozhodnout jedna jediná chyba. Carlu Ancelottimu by u náročných mnichovských fanoušků určitě hodně pomohl, kdyby hned na úvod angažmá vyhrál první trofej. Ostatně je, podobně jako Pep Guardiola, přitahuje po celou dobu své trenérské kariéry.
"Je to první zápas nové sezony a myslím si, že můj tým je připravený. Rozhodně to bude důležité a náročné utkání. Dortmund má dobrý tým a dobré a rychlé hráče. Nebude to snadné, ale vím, že umíme podat velice dobrý výkon. V kabině panuje hodně dobrá nálada a hráči si věří. Pro nás je důležitá každá soutěž, takže se pokusíme vyhrát," řekl italský lodivod.
Tyhle plány by mu však mohla zkomplikovat četná zranění. Mimo jsou Jerome Boateng, Renato Sanches, Arjen Robben, Holger Badstuber i Douglas Costa. Teprve v tomto týdnu se k týmu připojili Franck Ribéry a Xabi Alonso. Naopak k dispozici bude Mats Hummels, jenž musí počítat s tím, že přestup k velkým rivalům mu v Signal Iduna Parku dají pořádně sežrat.
Bayernu se pod Guardiolou ani jednou nepodařilo tuto trofej vybojovat, což vyústilo v dohady, že Bayern nebere tenhle střet seriózně. "Získat Superpohár je hodně prestižní a hrát proti Dortmundu je vždycky výjimečná událost. Pro nás i pro naše příznivce je to mnohem větší zábava než přátelská utkání. Je ale ohromně složité hrát každé tři dny a podat stoprocentní výkon. Pak se snadno může stát, že nějaké zápasy v sezoně nevyjdou podle představ," rozpovídal se Thomas Müller.
Jeho jmenovec Tuchel, trenér Borussie Dortmund, se zase nechal slyšet, že si není jistý, že je jeho družina už v optimální formě: "Samozřejmě, že chci vyhrát Superpohár, ale taky jsem chtěl porazit Atletic Bilbao v přáteláku (0:1). Když jsem si tenhle zápas zanalyzoval, došlo mi, že bude lepší nemít před utkáním s Bayernem příliš velká očekávání."
Tím spíše, že nenastoupí Marco Reus a Erik Durm. A pochopitelně už ani Moritz Leitner, který si vybral Lazio Řím, a hlavně Henrik Mchitarjan, který si svými skvělými výkony z minulé sezony vykopal místo v manchesterské skvadře Josého Mourinha. Naopak připraveni nastoupit budou nové akvizice - Marc Bartra, Raphaël Guerreiro, Ousmane Dembélé a André Schürrle.
Bitva německých gigantů startuje dnes ve 20:30.
Borussia Dortmund - pravděpodobná sestava:
Bürki - Passlack, Sokratis, Bartra, Schmelzer - Castro, Rode - Dembelé, M. Götze, Schürrle - Aubameyang
Bayern Mnichov - pravděpodobná sestava:
Neuer - Lahm, Javi Martinez, Hummels, Alaba - Kimmich, Vidal, Thiago - T. Müller, F. Ribery - Lewandowski
Tip EuroFotbal.cz: 1
Vzájemné zápasy
21.05.2016
DFB-Pokal
F
05.03.2016
1. Bundesliga
25. kolo
04.10.2015
1. Bundesliga
8. kolo
28.04.2015
DFB-Pokal
SF
04.04.2015
1. Bundesliga
27. kolo
01.11.2014
1. Bundesliga
10. kolo
13.08.2014
27.07.2013
12.08.2012
23.07.2008
25.07.1989
Borussia Dortmund - poslední zápasy
21.05.2016
DFB-Pokal
F
14.05.2016
1. Bundesliga
34. kolo
07.05.2016
1. Bundesliga
33. kolo
30.04.2016
1. Bundesliga
32. kolo
23.04.2016
1. Bundesliga
31. kolo
20.04.2016
DFB-Pokal
SF
13.08.2014
27.07.2013
12.08.2012
23.07.2011
23.07.2008
03.08.1996
Bayern Mnichov - poslední zápasy
21.05.2016
DFB-Pokal
F
14.05.2016
1. Bundesliga
34. kolo
07.05.2016
1. Bundesliga
33. kolo
03.05.2016
Liga mistrů
SF 2.z
30.04.2016
1. Bundesliga
32. kolo
27.04.2016
Liga mistrů
SF 1.z
01.08.2015
13.08.2014
27.07.2013
12.08.2012
07.08.2010
23.07.2008
Komentáře (300)
Přidat komentářPojdme BAYERN! Jsem plnej očekávání a věřím,že letos konečně urveme trebl Carlo Ancelotti
0:1
1:3
No, už bysme to mohli konečně urvat po čtyřech letech
Dortmund bude mít dost nebezpečnejch brejků, ale snad je nepromění ... 1 : 2.
Dneska verím Dortmundu a hlavne dúfam že sa podarí vyhrať. Môj tip je výhra BVB 2:1.
Čauko. Dávno si sa tuna neobjavil, ja že čo.
Cabas, no však to znáš. Práce, tréninky, kalby...dneska jdu pro změnu na první zápas. Já to tady pročítám furt, akorát se nechci pouštět do nějakých velkých diskuzích
Aha chápem čoskoro ťa aj čaká výjazd na RB - BVB no nie
Ještě měsíc čas
Za kolik si sehnal lístky? Ja sem viděl uz pouze hodňe drahé
40 €
To ujde a kde? To uz tezko v tyhle dobe seženu co
To netuším, ja to mam pres kámoše
A že ja mám vlákna o ničom.
To nie je o ničom, veď je to o zápase na ktorý sa chystá.
Ale je o ničom, na mňa sa nadáva a tu nič.
no ja si nemyslím že sa nadáva na teba. Nenadáva sa na nikoho tuna. Skôr sme to zo 4, 5 krát prehnali a riešili sme hlúposti vo veľmi dlhých vláknach a preto sa to tzv. stáliciam nepáčilo. Ale však nám len normálne povedali, spravili sme blbosť a už píšeme vlákna o futbale a to nikomu isto nevadí,veď o tom je táto stránka...
btw: už o tom viac nepokračujeme, inak nám môžu zablahoželať že sme zase raz vytvorili vlákno o ničom.
Tak pardon.
Tak sory ze sem se zeptal Noo
Tesim sa velmi na dnesny zapas. Bayern pod Carlom meni herny styl, som zvedavy ako v tej zmene pokrocili, samozrejme ocakavat dnes dokonalost je nezmysel. Stale je to viac-menej priprava. Uvidime, ako sa hraci BVB stihli zohrat. Myslim, ze BVB to pootrva trosku dlhsie kym si vsetci sadnu. Dnes by to Bayern mohol uz konecne ukopat a trofej si odniest do Mnichova
Neodnesie si, snáď vyhrá Dortmund,vlani boli bez žiadnej trofeje, predvlani iba superpohár. Ani Bayern ešte nebude pod Carlom zohratý úplne, aj keď neprešli takou obmenou kádru ako BVB. Inak čo myslíš, ako často môže a bude dostávať šance pod Carlom ten mladý Sanches?
Tu zohratost som samozrejme myslel tou obmenou kadra. Tak ako vravis, v Bayerne taku obmenu nespravili. Co sa tyka Sanchesa, tazka otazka. Ten chalan sa mi pozdava a dufam, ze ho budeme moct vidiet casto. Ocakavam, ze bude striedat Vidala, ale ak bude Vidal hrat tak ako 2. polku min. sezony, tak to Sanches bude mat tazke. Nebal by som sa ich vyskusat oboch vedla seba, Mohlo by to byt zaujimave. Urcite si prajem, aby Alonso sa viac stiahol do uzadia a nedostaval uz tolko sanci a prenachal miesto mladsim.
V tomto sa asi zhodneme. Rozhodne by sa mi páčili defenzívna dvojka stredopoliarov Vidal a Sánches vedľa seba do systému 4-2-3-1. Alonso svojou "kvalitou" patrí momentálne do rezervy. Rozhodne mladý Kimmich je lepší, aj po hernej a trúfam si povedať aj po taktickej stránke ako Alonso.
Ináč práve som chcel písať môj tip na zostavy ale vysral som sa na to,keď som zistil že sú totožné s tipom EF.
Chcel som to iste spravit a dospel som k rovnakemu zaveru ako ty. No mozno v Bayerne otaznik namiesto Kimmicha mozno Alosno, ale Boh vie v akom je stave
Pre Bayern je myslím si lepší Kimmich, Alonso je strašne pomalý a pod Pepom tú hru výrazne brzdil (neviem či preto, lebo to bol pokyn od Pepa alebo je to už starý nemehlo klaun). Ináč Kimmich je pre Bayern vynikajúca budúcnosť, až od vás neodíde.
Suhlasim, radsej tam uvidim Kimmicha Pep uz je minulost, nastastie. To asi iba Pep vie co a ako myslel. Ale vzdy som mal pocit, ze tie vztahy (hraci - Pep) nie su take idealne ako sa zdalo. Vid. kritika od Riberyho, a tusim i Muller minule trosku podrypol, ze Carlo je lepsi trener, lebo ma viac titulov v LM
Tak Bayern sa mi pod Pepom dosť zhnusil, hlavne v teda v prvých dvoch sezónach,vlani to už bolo lepšie a futbalu sa nič moc vytknúť nedalo + teda sa vrátila tá bojovnosť keď mužstvo prehrávalo. Ale teraz sa zmení herný štýl, Bayern bude hrať rýchlejšie, záživnejšie a priamočiarejšie, očakávam podobný herný prejav ako pod Juppom. V prvej sezóne to jasný titul nebude, očakávam vyrovnaný súboj s BVB aj keď obe mužstvá ťažko napodobnia poslednú sezónu. Ešte skôr by som veril BVB, + teda sa tam môže pripliesť nachvíľu Neverkusen, majú našľapaný stred. Ale o sezónu ten titul bude o dosť jasnejší zrejme, v LM dôjdete ďaleko, snáď aj do finále najbližšiu sezónu aby ste poistili BL koeficient. Bude to zaujímavá sezóna.
Docela zajímavé bylo reflektovat vlastní názory na Alonsa a spol. po přečtení knížky o prvním roce Guardioly v Mnichově. Tím chci říct, že podle mě plnil pokyny a záměry trenéra. Přišlo mi to těžkopádné a pomalé, ale vedlo kromě LM k velkému úspěchu.
mne sa tiež nezdal tak zlý, ako ho všetci popisujú.
Dám ti za pravdu, nie je zlý ale priam tragický (Alonso). Aj dneska, hral veľké hovno.
Nevěřím že bude hrát Passlack
Ja myslím že áno, uvidíme ako to TT nakoniec poskladá.
Můj tip jsem dal dole
MIA SAN DIED!!!!!!MIA SAN BAYERN!!!!!!!
OT: Jonas Hector a Leo Bittencourt u nás predĺžili zmluvy až do leta 2021. Hlavne za Hectora som rád, pokiaľ odíde skorej tak za veľké prachy. YES!!!!!!!!!!!!!!!!
Toho Hectora si casem stáhne Bayern. O tom nepochybuju..
Verím že nie, chvalabohu že Bayern nie je konkurencia pre nás. Mali sme ponuky z Premier League toto leto tuším, ale okolo 24 mega s čím môžu ísť vieš kam. tak snáď sa ešte vybyčuje k super výkonom a pôjde niekam do Anglicka aspoň za 40-50mega. Keď už v Nemecku tak jedine by som ho pustil vám... ale bohužiaľ je to reálne. Tak snáď sa to nestane
Jako jestli chcete zarobit, tak Anglani dají víc než Bayern. Otázka je jestli Hector bude chtít jít z Německa...a u nás ho nepotřebujeme, máme na dlouhou dobu vystarano
Angláni dajú furt najviac, tam sú najväčšie čiastky (Pogba hovorí za všetko) akurát je im to furt na hovno, keď je PL rada za jeden klub v štvrťfinále LM.
No teď, když už jsou tam konečně kvalitní trenéři to vidím aspoň na 1 tým v semifinále. Můj tip je Citizens
Neviem ináč prečo všetci tak v PL favorizujú Citiznens. však Guardiola všade kde prišiel mal hotový manschaft už, plný hviezd ...tuna síce dokupoval (Sané TOP posila) ale aj tak to nie je bohviečo - teda myslím v porovnaní s tým čo mal v oboch FCB. Akože jasné, budú sa biť o titul ale nevidím ich ako najväčšieho favorita.
až na to ze v Barcelone si ten mančaft musel urobit respektíve vytrieskat z neho to najlepšie kedže predtym trenoval b-čko
To musel ale v Mníchove to mal dá sa povedať už naservírované
Hector na Bayern momentalne nemá...celkovo Nemci maju slabe kraje obrany po odchode Lahma
Götze gol BVB 1:0
Vždyť se psalo že to Douglas stihne a teď zase že není k dispozici. Doufám že na druhou půli nastoupí Coman jako supersub a bude řádit jak proti Juve.
Som zvedavý ako sa dneska ukážu Mario, Andre a Ousmané (toho asi TT tiež postaví). Snáď fakt bude hrať Dembelé, teším sa na jeho akcie po krídlach.
Tu kupu Schurrle trosku nechapem. Mne pride ako nic moc hrac. Nikdy ma jeho vykony neoslnili. Tak uvidime. na Dembeleho sa tesim
Schurrle nechapem ani ja, on mal dobre obdobie jedine v Chelsea, kde ako striedajuci zolik strielal goly, ale ked bol v zaklade, bol slaby...odvtedy nic moc
Máš pravdu. Ako Schurrle bol fajn žolík v Premier League. Ale potom už nie. Výkony hlavne po príchode s Chelsea k vlkom zlé neboli, mne ale niekedy príde že keď sa dostane do šance tak nevie čo s tým (čo by sa u ofenzívneho futbalistu nemalo stávať). A potom už to bolo trápenie, zároveň sa zviezol ešte aj s vlkmi, ktorí sa vlani (hlavne v ofenzíve s výnimkou domáceho duelu proti Werderu) trápili. Na Dembeleho sa teším aj ja, videl som ho hrať v Rennes a ten čo sleduje L1 pravidelne mi dá za pravdu, že je to neskutočný rýchlik a na krídle moc platný pre tým + teda BL bude pre neho, tuna sa hrá behavý futbal.
Budú to dávať aj na ARD/DFS?
Neviem, ale isto to bude na ES2. + teda má komentovať Michal Šíma, rád sledujem zápasy ktoré komentuje on. Veľmi dobre sa vyzná a aj to prežíva.
Ja práve ES2 nemám k dispozícií.
To je smola. Čo si niekde na chate alebo čo?
Na dovolenenke.
Tak si to poriadne uži, more/chata?
More. A zajtra som doma.
Kde pri mori? Tak to si blbo naplánoval, keby že sa vrátiš dnes tak máš zápas na Es2
Vrátil som sa a akurát rozhodca odpískal koniec zápasu Union-Dresden.
Super zápas bol, obrovské nasadenie a tempo s obidvoch strán,remíza myslím si spravodlivá, ani jeden si nezaslúžil prehru. Tá atmosféra bola úžasná, vidieť že oba kluby doslova žijú zo svojimi fans, takto to má byť.
ZDF
Diki.
Já říkám..tohle pronas přichází moc brzy. Na to ještě nemáme. Ale snad se aspoň porveme.
A taky mi nečekám, ze to bude bez Juleho v základu
Psaní na mobilu
To příchází pro každého moc brzy... po repre šampionátech by to klidně mohli zrušit...
Hraje se na 2 zapasy?
Klasické play-off na 4 vítězné ...
Vtipné :)
Burki - Schmelle,Bartra,Papa,Pisczek-Weigl,Castro-Guerreiro,Gotze,Dembele-Auba
To by nebola špatná zostava. V príprave ste tiež skúšali hrať 4-1-4-1 zdá sa mi. Minulú sezónu to bolo najčastejšie 4-2-3-1, tak uvidíme. Obidve zostavy sú ale celkom reálne a fajn, zaujíma ma aké rozostavenie bude Dortmund najčastejšie praktikovať.
Verim ze budeme hrát 4231..,zvlášť teď když TT do toho systemu privedl hráče. No necháme se překvapit. Taky mě zajímá jestli s míčem budem hrát my, nebo budem spoléhat na brejky
Podľa mňa to bude skôr kombinačná hra, ale pokiaľ sa lopta posunie na krídlo tak sa tá hra do predu náhle zrýchli
0:0
0:1 po pen.
Dortmund bojovat
Bayern vůbec nemusím, ale Carla jsem si u nás strašně oblíbil tak ať se mu daří i v Německu
OT: Simone Zaza má podľa vsetkeho namierené do Wolfsburgu. Vraj sa majú dolaďovať posledné detaily, prestup na spadnutie a má stáť okolo 25 mega. no predražené jak hovado, vzhľadom k tomu že koľko toho za Juventus stihol odkopať...
Angláni nabízeli i 30, ale to on odmítl...
Nemá na Anglánske kluby. A Wolfsburg je na tom dosť blbo čo sa týka kádra aj po psychickej stránke takže tam sa zrejme presadí,no nebudú hrať o Európu...
O EL by hrať mali.
Ako inac tipujes tabulku na BL? Ja este nemam konkretny tip, zatial len tak priebezne,druhy raz skusim:
1. Bayern
2. BVB Dortmund
3. Neverkusen
4. Schalke
5. Augsburg
6. Gladbach
7. Wolfsburg
8. Hoffenheim
9. Koeln
10. Leipzig
11. Bremen
12. Hamburger SV
13. Hertha BSC
14. Mainz 05
15. SC Freiburg
16. Eintracht Frankfurt
17. Audi
18. Darmstadt
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Hannover
2. Bochum
3. Stuttgart
4. Braunschweig
5. St. Pauli
6. Nuremberg
7. Fortuna
Ja sa vyjadrím až pod preview - minulý rok som to tu napísal 100 krát a v každej som zmenil názor a bol som na smiech, netrúfam si to tipnúť ešte pred záverom prestupového obdobia.
no ono je to ťažké tipovať ešte aj počas zimnej pauzy, kdečo sa môže zmeniť - niekomu odíde forma,niekomu zasa priletí
Veru netipuje sa to ľahko, potom už lepsie keď je len kus pred štartom sezóny.
Má... On je takový tupý kladivo do vápna, PL by mu seděla jak prdel na hrnec.
ty zaujaté hovädo Wolfsburg 2hý alebo prvý A Leverkusen aspoň čosi hrá na miesto od Kolínu.
Wolfsburg druhý? Utópia.
Asi se podívám, můj hlad po kvalitním klubovým fotbalu je vysoký...Emre Mor v základu nebude?
Vyzerá to tak že nebude,uvidíme. Teším sa aj ja na zápas.
Mora by som poslal na hostovanie do niektoreho muzstva z BuLi. Vela sanci asi nebude dostavat.
Rikas, ze začátek PL te nenasytil, jo?
Nene, Emre v základu by byl překvapení. Ale naopak Dembélé asi od začátku
PL mě nebaví, to je tupá zábava pro masy. Byť jsem fanoušek Juventusu a SA, BL jsem okolo let 2003-2006 sledoval a hodně mě bavila - od tý doby na ní nedám dopustit. A když teď Itálie ještě na týden stojí...
Těžko věštit vítěze Podle preview oběma mannschaftum chybí opory a aby to bylo ještě víc netipnutelne,tak se to hraje v Dortmundu
Na tiket si dám 1:1
Vcelku reálne. Ja myslím ale že to Dortmund dá pred penaltami.
Tak klidně to tak může být já teda nejvíc věřím plichtě.Když nebude remíza,tak o kousek favorizuju Bayern.Jako důvod bych dal to,že hrajou venku-když dají jako první gól,klidně to můžou zavřít a dohrát to do konce a Mnichov venku hrát určitě umí.
tip EF
Mám stejnej
No hraje se u nich a superpohár v posledních letech uplně nevycházel
Nicméně je teď BVB v horší výchozí pozici...
BVB: Bürki, Passlack, Sokratis, Bartra, Schmelzer, Castro, Rode, Dembele, Kagawa, Ramos, Aubameyang
Subs: Weidenfeller, Mor, Götze, Schürrle, Weigl, Guerreiro, Piszczek
dodržel slovo a dal tam fakt ty, co jsou od začátku přípravy
tak je to asi najrozumnejsie tesim sa na Dembeleho, videl som ho v priprave a bol super
Skvělý mít trenéra, který dává šanci mladým
3:2
https://pbs.twimg.com/media/Cp1i5fOWYAAb2oD.jpg:large
Musí se šetřit
Bayern! 1:3
Neuer - Hummels, Thiago, Ribéry, Martínez, Lewandowski, Alonso, Lahm, Vidal, Müller, Alaba.
Plná palba
Radši bych tam viděl teda Comana...Thiago místo Xabiho a na křídlo King.
Vidal na krai?
Proč? Vidal s Thiagem na střed
Tak jsem se v tom ztratil...
tym Kingom myslel Kingsleyho
Ajo Mne hned napadl King Arturo...
Bayern: Neuer - Lahm, Martinez, Hummels, Alaba - Vidal, Alonso, Thiago - Müller, Lewandowski, Ribery.
někdo stream? (kde nemusím vypínat adblock)
skus toto: https://www.youtube.com/watch?v=AbrWtTEg3Bc
len ked to porovnam s E2 tak je to dost pozadu
díky.. to nevadí. Na ef příjdu až o poločase.
salam alejkum
Dortmund - tam ústa!!!!!
Neskutečná přihrávka Bartry/Sokratise
Super přihrávka..ale Auba kruci..tohle se dává.
Pre niektorych prvy zapas po dovolenke a je to vidiet, zly vstup do zapasu zo strany Bayernu
Rode super posila
Ribéry
Bartra
Bartra hral nahodou celkom dobry zapas.
to spíš byla reakce na tu situaci poté, co se Ribéry ohnal po Passlackovi
Ale na ty španělský kolečka kolem sudího si snad brzy odvykne...
Takovej simulantek jak hned padá :D žlutej zm*d
Ribery Urobi hlupost, prehnal to na Passlacka ale odide prec a necha zvysok hracov sa pohadat. Byval daleko viac agresivnejsi a oplacal.
udriet ho nechcel, urobil to v pohybe
Sak ja mu to nevycitam, len ma prekvapila jeho reakcia. Cakal by som aktivne zapojenie sa. Prekvaoil ma.
Ale chtěl... ten pohyb vyplynul z frustrace... prostě další blikanec...
Protože to nebyl Reus - naštěstí se k němu nedostal Bartra, ale pak ho bokem "držel" Sokratis
Tak on ten terc dneska bude Passlack cely zapas. Hra na neho doso ostre a to mu vobec nevoni. Prenasa sa redka do Pokalu ci prveho kola?
On ale vybuchol a oplácal...dala sa z toho urobiť redka úplne v pohode
Nevim, za co je ten palec... Stejne jako v poharu mel jit ze hriste - kdyby rozhodci v obou pripadech delal, co mel, tak by Ribery asi tak moc kladne hodnocen nebyl.
v poháru to bylo ještě jasnější a dokonce měl přijít nějaký delší trest. Včera to červená klidně mohla být. Co ale nechápu je, že vždycky i ten druhý dostane žlutou. Passlack i Castro
Sudi jsou zkratka z Bayernu posrani, to neni nic tak noveho.
že by Passlack za to okopavanie?
byl jen dotěrný.. nic špatného. Když přivřu oči, tak možná faul, ale na žlutou ani náhodou
Ribery klasik
aspon Neuer daco hra...zvysok ako keby na dovolenke boli...RIbery zaostava mile od vykonov v priprave..aj cely stred....pomale to je.. bayern zatial herne sklamal...BVB zas hra dobre
0:3
Radsej sa pozerat na Pepkovu hadzanu, nez na braniaci sa Bayern.
Absolutny suhlas!!! Dufam ze je to len tym ze su niektori po dovolenke..Velmi nerad to hovorim ale Dortmund hra zatial krajsi futbal
Takový tlak, už jim ho přece musí dát. Nebo zase rozhodčí zapracuje jako před chvilkou u Ribéryho.
Však zatim vám to pěkně pouští
Ty vole, už zas chytám deprese z té naší produktivity
Teď Vidal překonal všechno
javimar
Burki
Vidal
ty kráso pěkná akce
Bürki
černoušek neunáší :)))))
hovori cigaň
no spíš když to napíše slovák, tak je 50% šance že to bude cigan :)))
to ta ucia cierni bratia a sestry vo vymenniku ?
To je neskutečná nuda..
Tak drz hubu a prepni to, nie?
Nic něříkám a chovej se slušně, zaostalé dítě.
On sa chova slusne to ti si sa stazoval aj ked nebolo naco...
Tak choď vyprstovať tvoju imaginárnu frajerku
Javimar je dneska parádní
podla mna zaklad namiesto alonsa.. ked sa vrati Boateng
Těžko říct jak by si vyhověl ve středu s Vidalem..ale každopádně na základ má, ať už na středu zálohy, nebo obrany.
ten rozhodca mi pride strateny...2 min sa nehralo a on ani nenastavi
minutu nastavoval
dik, ani som nepostrehol
dobrý poločas
Hummels hrál pod Tuchelem v BVB vždy na levým stoperu, ne? Docela zvláštní ho tam vidět zrovna s Javimarem, kterýmu pravej stoper nevadí.
*vidět na pravým stoperu
Co spolu hrají v repre, tak je to snad vždycky tak, že nalevo je Boateng a napravo Hummels.
Vazne? Ja kdyz si vybavim spoustu situaci z poslednich dvou turnaju, tak mam Matse vzdy zafixovaneho nalevo a Bou napravo... Ale fakt nevim, jak moc to odpovida realite.
Já si to spíš pamatuji takhle... a taky z toho pohledu, že se při absenci Hummelse hledal pravý stoper vedle Boatenga... (a pro jistotu jsem se tedy ještě podíval na transfermarkt.de, a podle toho to právě taky sedí... )
Mas pravdu, TM hovori jasnou reci, i kdyz treba proti Severnim Irum a ve triclenne obrane byl Mats nalevo.
A Boateng uprostřed? Tam zas bývá celkem zažité ze starých let, že na pravém stoperu je pak "předstoper"
Krásný zápas.. Jde vidět, že jediný Pep může mít proti nám více držení míče. Teď už je to něco jiného. Už je to o dost lepší, než proti Sunderlandu, hlavně to nasazení. Rode si to zatím slušně vodé. Dembélé stejně jako Emre psychicky slabý, Burki neuvěřitelný zákrok. Jo a Passlack je super, že se ničeho nebojí.. takový malý buldok
jo a co to je obecně za připosrané rozhodčí furt dávat alibistické 2 žluté pro každého. A vždycky s Riberym. Ve finále pokalu proti Gonzovi a dneska s Passlackem. Tak toho kreténa prostě vyhoďte, ne?
oblejte ho pivom
Super 35 minut, posledních 10 už to bylo takový unavený. Ale celkově určitě BVB lepší, než Bayern.
Ribery, to je no comment hráč prostě..
Jak se komentátor zmiňoval o Pep Confidential, tak stejný autor vydává v listopadu pokračování:
https://www.amazon.co.uk/Pep-Guardiola-Evolution-Mart%C3%AD-Perarnau/dp/1909715492/ref=sr_1_9?s=books&ie=UTF8&qid=1471187701&sr=1-9
Rode je všude!!
predali sme Rodeho a nehcali sme si Alonsa
Ja verim tomu, ze podl Carlem bude hrat trochu jinak nez to co pod Pepkem.
Paneboze to je trapenie
VIDAAAAAAAAAAAAAAAAL
VIdal
THOMAAAAAS!!
Mats to pekne priklepol .. paradny vyskok..asi po dlhsom case gol po zahrani rohu
Naštěstí ho bránil Weigl no
šajze
BVB převzalo styl házený
to byl tvůj první zápas dortmundu?
Ano, jistě
Suchý triko
Carlo zacal svoju misiu v Bayerne uspesnejsie ako Pep A ide to aj bez hadzanej. Ake NECAKANE
Ale jo.. mě se to líbilo - na tomhle můžeme stavět. Bayern byl o něco šťastnější v zakončení a hrál v téměř nejlepší sestavě.
jediná poznámka: Schmelzer otřesný, nejhorší hráč zápasu..ta jeho pasivita směrem dopředu, z toho se mi dělá špatně. S takovou nejen, že hodně rychle zase odevzdá tu pásku, ale taky si rychle sedne na lavičku, Tohle v konkurenci Guerreira nemůže dovolovat..
Ako hral Bartra? Videl som len prvú polku.
Dobrý zápas odehrál. Párkrát vázla komunikace se Sokratisem, ale to je pochopitelné po tak krátké době. Jinak ale fakt koncentrovaný a spolehlivý výkon
Sokratis naznacil, ze moze velmi rychlo dat zabudnut na Hummelsa. Pekne sa vyhral od prestupu z Werderu.
Jojo.. To už nějakou dobu. Herne nezaostává. Hummes má ale lepší rozehravku a hlavně je to persona, vůdčí osobnost. Snad se do teto role Papa taky dostane
Akorat pred tou situaci, kdy Bürki vychytal Vidala, tam jeden ze stoperu zustal treba pet metru za zbytkem obrany... To byl Sokratis, ne?
Myslim ze ano.
Hummels určitě nebude nějakej propastnej odchod. přesto kdybych měl vybrat jednoho z nich tak 10x z 10ti volím Matse.. byť je v něčem i horším hráčem. přesto stoper mýho gusta.
tento zapas nam ukazal ze passlack a rode su skvely a ze dembele nemoze hrat zaklad vela situacii riesil solovanim a stratou lopty .. reus kagawa gotze a v predu auba s tymto to pojde lepsie
Passlack s Rodem byli paradni ..uz se na prvne jmenovanyho tesim v Bayernu, az skonci Lahm
Taková provokace...
Tak superpokal bohuzial pre Mnichov sakra. Je to velka skoda, hlavne v prvom polcase hral Dortmund paradny futbal. Mali pekne priamociare akcie,velmi sa mi pacil Dembele, myslim ze ho TT bude davat do zostavy velmi casto. Akoze nehral Dortmund nejaky hura futbal ako sme videli no v prvom polcase mali zo 3 patminutove pasaze ked si vytvorili velky tlak pri vapne s coho pramenilo zopar solidnych sanci a okrem toho cely polcas mali naznaky, Bayern mal okrem tutovky Vidala ktoru vytiahnul Burki jedno velke hovno. Po zmene stran to bolo zo strany BVB horsie, okolo 50-tej minuty sa to dalo no uz vtedy som trosku tusil ze sa to neskonci dobre. Prisiel gol a obraz hry sa zmenil, Bayern zacal zapas viacmenej kontrolovat, BVB sice aj drzali potom loptu no skorej v strede ihriska co v case ked prehravate a este proti Mnichovu nema vyznam. Takze potom prisiel protiutok, roh, nepostrazeny Hummels a Muller a zasluzeny trest v podobe druheho golu za pasivitu Dortmundu v druhom polcase. BVB odohrali dobre len uvodne dejstvo, potom sa s travniku vsetci vytratili ale v obrane obe muzstva zvladli zapas na jednotku, videli sme kopu dobrych obrannych zakrokoch aj v subojoch jeden na jedneho. Na strane Bayernu sa mi pacil Vidal a zachranil par krat Neuer, odchytal dobry zapas. Prekvapenim pre mna bolo ze sa Kinderjudas nedostal na plac.
btw: celkom dobre privitli fans BVB Hummelsa.
Jak ho přivítali? To bylo myšleno ironicky?
Ironicky po čase aj komentátor na ES2 prestával hovoriť, veď podľa bučania každý divák vedel že kto je pr lopte.
to je hrozná sra*ka tyhle transfery na trase Bayern - Dortmund jenom čekám kdy půjde Reus
I směr přestupu Dortmund - Bayern je k
Fans Dortmundu napoví...
Bayern mrdky
barcelonské mrdky vykupujú Liverpool a vlastne všetko čo sa hne, máte čo hovoriť
Cože tak jako já proti přestupům nic nemám,jen se mi moc nelíbí takové každoroční plenění 1 týmu. Myslím,že i fans Dortmundu souhlasí.Barcelona nekupuje z poolu každou sezónu A zrovna od fanouška United mi přijde směšný kritizovat Barvu za to,že je aktivní na trhu,vždyť vy jste za posledních pár let utratily za přestupy snad nejvíc ze všech týmů
*Barcu-pitomej autocorecct
Za posledních 15 let 2 hráči Liverpoolu, tomu opravdu říkám vykupování.
Zmrdi z Bayernu no...
Ahoj
Konečně po 3. prohraných finále v řadě celkem paradox, že dnes byl soupeř lepší. Po letech by to mohl být zajímavý boj o titul, pokud to BVB vydrží
Viděl jsem sice jen první poločas, ale kolotoč to byl neuvěřitelnej. Sympatickej projev od BVB, občas až neuvěřitelnej tlak.
to jsi dopadl dobře, druhá půlka od BVB už celkem marná, hlavně po gólu moc nevěděli, kudy kam
Fakt ? Já měl čas pouze na první půlku, kde BVB v některých chvilkách Bayern neskutečně tlačilo (nařp. šance Ramose, Dembeleho, několik závarů před bránou).
Konečne ten futbal baví a nie ako pod tým privandrovalcom španielskym
Bayern vcera moc nebavil..ale ten rozdil je videt dost ...hlavne v defenzive teda
no včera právě v prvním poločase Bayern vyměnil házenou za pasivitu, to asi taky není právě ideální
Kdyby i naše ostatní zápasy měly vypadat jako včerejší první poločas, tak radši přestanu Bayern sledovat.
Bayern ještě bude rád vzpomínat na tituly pod Pepem.
Bayern haha BVB sestup
Ribéry. Zajímavý, že jindy jsme daleko lepší než soupeř a nevyhrajem a proti BVB hrajem připosraně a vyhrajem ...
To tak bylo vždycky... dřív platilo, že čím méně držení míče máme, tím to dopadne lépe... tak kolem 42-46% za první poločas bývalo asi ideální
Je to zvláštní no. První poločas nás solidně mleli a to ještě měli kopat penaltu za ruku Alonsa.
No nastrelil si ji sam a neumyslne, to se nepiska ne? To ze tam sel jak drevak a kokot v jednom je vec druha...
Já myslel, že když je od těla, tak se písknout i tak může ... ale teď čtu, že ne.
pokud situaci zvládneš jako kopyto, penalta z toho není
To nesmyslny zvedání rukou v takovych situacich snad odkoukal od nemecky repre na ME...
Passlack vcera paradny
Ma nejake vacsie sance hrat zaklad?
kéž by... on je i přes svůj věk hodně drzý, sebevědomý, nebojí se soubojů, věří si a dokáže hrát tvrdě. Normálně hrával pravé křídlo někdy i centrálně a je tudíž ofenzivně skvěle vybavený. Podle mě je to ideální materiál k přeškolení na pravého beka. Tam u něj vidím největší šance si zahrát.
Základ má ale zatím pořád jistý Piszczek, ale osobně doufám, že se Felix nevzdá a bude bojovat o místo.
Ja som ho kukal aj na ME U19 a tam hral LB a kridlo, skely hracik. Taketo typy mam rad
V Bundeslize je doma v letošní sezoně BVB udělá. Mohl by to být vyrovnanější boj o titul jak v předchozích letech.
osobně to vidím 50:50 co se titulu týká, jen díky Neuerovi to včera nebylo do půle o dvě branky pro BVB
až si ten tým ještě lépe sedne, bude to jak před pár lety
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/14054906_1846948462195876_1709503997422071713_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=92b4e163a90e21485ab68a122b4c2d6c&oe=58112F36
po ani ne dvou týdnech s týmem bude asi hrát hned základ
Tady to je ještě výraznější, takovej kluk, ideální xichtík pro reklamy a teď vepř.
Fórik dobrý, ale asi ho vytvárali ľudia ktorý Dortmund a Nemecko moc nesledujú.
OT:.2.BL: Union - Dresden veľmi zaujimavý úvod, padol gól takže sa zdá že sa zápas rozbieha. Situácia pri góle na 0:1 hraničná takže musím pochvaliť rozhodcu Wolfganga Starka, podobné situácie sa majú púšťať. na štadióne parádna atmosféra som zvedavý ako sa bude teraz Unionu dariť bez Hosinera, nevie niekto aká je dlhá doba liečenia??
Ten Quaner dal dva góly, tak možno k tomu Hosinera nepustí ani po návrate. ... a vyzeralo to ako super zápas, fanúšikovia super aj keď mi to prišlo už také kultivované (pravdepodobne kvôli svietiacim reklamným panelom. ), škoda, že som to neuvidel. Ale góly som videl a super, že sa presadil aj Lumpi, to Dynamo nakoniec vyzerá ako zaujímavý tím (podobne ako Union).
Lautern remízoval s Würzburgerom. Ten tím je fakt v keli, tam musia prísť hráči. St. Pauli prehralo s Braunschweigom ... jak sa od nich veľa čakalo, tak teraz pri štarte teda sklamali.
Tak St. Pauli sa za pár kôl zdvihne predpokladám ...Lauternu tak neverím, keď remizujú s takým mužstvom + teda ten káder, tak si myslím že to bude celú sezónu o život...
Strach o život má aj Norimberg (podľa BILDu) a St. Pauli sa zdvihne, ale na postup to už asi nebude - naopak veľmi dobre vyzerá ten Braunschweig a zrovna tých v BL vidieť nechcem. Hannover, to bude taký druholigový Bayern. Lauter závisí od posilnenia kádru.
Braunschweig bude vysoko, mne by v BL až tak nevadili - majú výborných fanúšikov (torhymne síce nič extra), v sezóne 13/14 hrali BL a boli mi sympatický, páčil sa mi prístup hráčov. A aj keď skončili posledný tak po poslednom zápase im celý štadión tlieskal za sezónu (boli po 30 rokoch v BL). Takže ja ich mám celkom rád a v BL by som ich prijal ale radšej určite 1860, Union, Bochum alebo Drážďany. Hlavne nie Norimberg, Vurzburg, Aue a Fortunu...
"FANTAZIE. Žádná zloba po sestupu. Torsten Lieberknecht, sympatický kouč Braunschweigu, si s hráči po posledním prohraném utkání v Hoffenheimu vychutnával ovace kotle a od malé holčičky, kterou ochranka pustila na hrací plochu, dostal žlutomodrou růži. Konec skoro dojemný."
-
To je pasáž jedného z článkov z tej doby. Oni si chceli tú BL užiť, čakali že zostúpia - podobne to bude aj u Darmstadtu. A s tou torhymne máš teda pravdu.
Tiež si myslím, to su kluby ktoré sa v prvej lige objavia len s času na čas a nevydržia tam dlho + teda fans si to užívajú a verne nepovzbudzuje iba kotol ale všetky tribúny (tak by to malo byť všade, aj v Kolíne fandia všetci, žial varksvereine + teda ešte smradi z Bayernu). Ale mne prišiel Braunschweig odosť sympatickejší ako Darmstadt, bolo tam menej zákernosti, symulácie, ubolených svinstiev, revania a pod... mne prišlo akokeby bojovali fakt hlavne pre fanúšikov, všetci si to dokonale užívali,po každom dueli ďakovačka, hráči hrali zo srdcom mne to prišlo veľmi pekné.
btw: Inak keď sme sa dotkli Darmstadtu tak získali Schipplocka z Rothosen. Ináč ten si to trochu pokašľal, z ambiciózneho Hoffe do menej ambiciózneho Hamburgu a teraz smer HSV = zrúcanina.
Lenže Darsmstadt sa zachránil a EBSC nie.
Schipplock je ešte len prehliadke. a HSV = zrúcanina? To platilo tak pred 2 rokmi.
Nie, HSV nie je zrúcanina, tou som myslel Darmstadt len mi nenapadlo ako sa dá na laptope šípka v tej chvíli tak som napísal =
Aha tak.
... inak ale fajn prestup, mal by si tam zahrať dosť. Žiaľ padá ten Beister, ktorý ostáva v rezerve Mainzu.
btw: inak chcel som sa ťa opýtať: nemáš záujem o eurofotbal.cz tipliga? Akože ostatné krajiny je prihlasovanie uzavreté, len dneska sa dá dotatočne prihlásiť ale Nemecká tipliga je uzávierka až v nedeľu, euroliga následne ďalšiu. http://www.eurofotbal.cz/tipliga/
Tak až by si chcel tak môžeš, ja som sa dal samozrejme aj do Nemeckej,bude zábava. Anglickú, Španielsku a Francúzsku som natipoval už dneska, týždeň do predu.
Keď bude čas tak si to naštudujem, prvoradý je ale Kicktipp a fanta.
premýšľam že aj sa asi dám na Kicktipp. Aké sú vlastne presné pravidlá a ako to funguje? Som zabudol.
Vytvor si účet - nejak sa nazvi (najlepšie tak ako na ef) - pridaj sa do našej ligy (ešte nie je vytvorená) - začni tipovať.
Tipujú sa všetky výsledky a bodovanie je následovné:
• 4 body: správny výsledok
• 3 body: správny gólový rozdiel
• 2 body: správne určenie výherného tímu
Ďakujem. Tak až sa vytvorí liga,pridám sa.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele