1. zápas
23.05.2013 20:30 CET
3 : 1
(2:0)

Bitva o bundesligu má před sebou první dějství v Sinsheimu

Finále Ligy mistrů je v těchto dnech u našich západních sousedů tématem číslo jedna. Avšak skutečně v celém Německu? Kdepak! V Hoffenheimu budou mnohem bedlivěji sledovat, zda se místnímu TSG povede dovést zpackanou sezónu do úspěšného konce. Jeho zájmy však budou konfrontovány se záměrem Kaiserslauternu, jenž se pokusí po roce vrátit mezi elitu.

1899 Hoffenheim již první krok k záchraně učinil na půdě Dortmundu, jenž svou pozornost již plně zaměřil na londýnský špektákl. To v Sinsheimu, kde sídlí stánek TSG, je před baráží všudypřítomné velké očekávání. Po vstupenkách do Rhein-Neckar Arény se jen zaprášilo a návštěvníka oficiálních stránek klubu uvítá předbarážový countdown. Trenér Markus Gisdol pak musel na tiskové konferenci čelit smršti otázek. Trenér přitom mj. uvedl, že oproti předešlému utkání s BVB neučiní v zahajovací sestavě žádné změny. To tedy znamená, že mimo hru bude nadále Tobias Weis.

"Musíme využít euforie z posledního bundesligového kola, avšak současně se koncentrovat na naší osvědčenou hru. V mých očích nemá duel jednoznačného favorita. FCK mělo velmi dobrou sezónu, během níž si počínalo skvěle především v ofenzívě. Vizitkou soupeře jsou hráči jako Alexander Baumjohann nebo Mo Idrissou. My se však pokusíme udržet mezi elitou a dovést tak náš malý zázrak do konce. Vždyť po 80 minutách v Brémách a po první půli v Dortmundu jsme byli pokaždé na odpis. Avšak pořád jsme ve hře," uvedl Gisdol.

Na straně Hoffenheimu tak převládá optimismus. Ten je umocněn nejen faktem, že se tým v posledních týdnech herně zvedl, ale i bilancí ze vzájemných střetnutí s Kaiserslauternem. 1. FCK totiž nad TSG doposud nedokázalo zvítězit. Nadšení v táboře Gisdolova mužstva tak tlumí jen hrozba žlutých karet, jež se vznáší nad dvojicí ofenzivních borců Kevina Vollanda (4 žluté) a Roberta Firmina (devět karetních napomenutí). Aby tak oba mohli nastoupit i v odvetě, budou si muset ve čtvrtek počínat obezřetněji v osobních soubojích.

Stejně jako Sinsheim zaplavila barážová horečka i nedaleké falcké centrum Kaiserslautern. Zatímco se však fanoušci TSG mohou radovat z proklouznutí svého týmu na šestnáctou pozici v hodině dvanácté, musí příznivci Rudých ďáblů skousnout nevydařenou generálku se St. Pauli, které na stadionu Fritze Waltera zvítězilo v posledním kole druhé ligy poměrem 2:1. Nutno však zmínit, že trenér Franco Foda šetřil některé opory.

Hned den po prohraném utkání s hamburským celkem se na tréninku znovu objevili Bunjaku, Torrejón, Azaouagh a Karl. Času do prvního klání s TSG však není mnoho. Trenér Foda tak bude muset ještě pečlivě zvážit, kdo z nedávno otřesených hráčů bude moci ve čtvrtek zasáhnout do hry. A jako tradičně si nechá toto rozhodnutí až do posledního možného okamžiku.

Na rozdíl od Gisdola pak trenér 1. FCK pasoval svůj tým do role jasného outsidera dvojutkání. To však neznamená, že by si nebyl vědom kvalit a šancí svého výběru. "Čeká na nás těžká úloha. V prvé řadě se musíme odvážně pouštět do ofenzívy, převzít iniciativu a nespokojit se jen s bráněním. Rovněž soupeř se vyznačuje útočným pojetím. Avšak my známe síly i slabiny hoffenheimského celku a můžeme se na něj včas připravit," uvedl Foda.

TSG Hoffenheim - pravděpodobná sestava:
Casteels - Beck, Abraham, Vestergaard, Johnson - Polanski, Rudy - Ochs, Salihović, Firmino - Volland

1. FC Kaiserslautern - pravděpodobná sestava:
Sippel - Dick, Torrejón, Heintz, Löwe - Borysiuk, Orban - Weiser, Baumjohann - Bunjaku, Idrissou

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Jan Mátl / achtzehn99.de, fck.de, kicker.de

Vzájemné zápasy

07.04.2012
Kaiserslautern
1:2
TSG Hoffenheim
1. Bundesliga
 29. kolo
05.11.2011
TSG Hoffenheim
1:1
Kaiserslautern
1. Bundesliga
 12. kolo
05.02.2011
TSG Hoffenheim
3:2
Kaiserslautern
1. Bundesliga
 21. kolo
18.09.2010
Kaiserslautern
2:2
TSG Hoffenheim
1. Bundesliga
 4. kolo
04.04.2008
Kaiserslautern
0:2
TSG Hoffenheim
2. Bundesliga
 27. kolo
19.10.2007
TSG Hoffenheim
1:0
Kaiserslautern
2. Bundesliga
 10. kolo

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

TSG Hoffenheim - poslední zápasy

18.05.2013
Dortmund
1:2
TSG Hoffenheim
1. Bundesliga
 34. kolo
11.05.2013
TSG Hoffenheim
1:4
Hamburger SV
1. Bundesliga
 33. kolo
04.05.2013
Werder Brémy
2:2
TSG Hoffenheim
1. Bundesliga
 32. kolo
27.04.2013
TSG Hoffenheim
2:1
Norimberk
1. Bundesliga
 31. kolo
20.04.2013
Leverkusen
5:0
TSG Hoffenheim
1. Bundesliga
 30. kolo
13.04.2013
VfL Wolfsburg
2:2
TSG Hoffenheim
1. Bundesliga
 29. kolo

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

1. FC Kaiserslautern - poslední zápasy

19.05.2013
Kaiserslautern
1:2
FC St. Pauli
2. Bundesliga
 34. kolo
12.05.2013
Regensburg
1:3
Kaiserslautern
2. Bundesliga
 33. kolo
05.05.2013
Kaiserslautern
4:1
FSV Frankfurt
2. Bundesliga
 32. kolo
29.04.2013
Cottbus
4:2
Kaiserslautern
2. Bundesliga
 31. kolo
20.04.2013
Kaiserslautern
3:0
SC Paderborn
2. Bundesliga
 30. kolo
15.04.2013
Erzgebirge Aue
1:1
Kaiserslautern
2. Bundesliga
 29. kolo

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Komentáře (197)

Přidat komentář
smazaný uživatel

3:0

Reagovat
hradec

Hoffenheim 2:1 Kaiserlautern

Reagovat
TheAdy

Reagovat
TheAdy

aha teda ne

Reagovat
smazaný uživatel

Ne vas katorych mažno prichoďát izvanistva

Reagovat
smazaný uživatel

Biggpee kjež by si mal pravdu

Reagovat
Arne

Lautern musí napravit to, co Dortmund zpackal, a vyříznout ten vidláckej vřed pro vždy pryč z bundesligy. Čekám, že rozhodne lepší útok FCK v čele s Idrissouem, s tím si Hoffe nebude vědět rady.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
penepi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

2:1

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že 1.FCK zadělá do odvety na dobrou výchozí pozici ... Tip 1:1

1.FCK !!!

Reagovat
pavel.fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

3:0 snad.

Reagovat
smazaný uživatel

kluci ze SAPu se chytli a moc si nedokážu představit, že by mohli vypadnout.... klidná záchrana

Reagovat
Tomtaf

0:0

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že hráči Hoffenhaimu chytnou virózu a pustí do bundesligy Kaiserslautern (název sem kopíroval, to fakt nejde napsat )

Reagovat
smazaný uživatel

Kaiserlautern. V pohodě.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

so close

Reagovat
Kucka

Reagovat
Kily

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayern +

Reagovat
TheAdy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

k-town.....

Reagovat
smazaný uživatel

Mitchell snad to rozhodne

Reagovat
smazaný uživatel

nene Chris

Reagovat
smazaný uživatel

gemma Hoffenheimer Jungs!

Reagovat
smazaný uživatel

2:0..

Reagovat
smazaný uživatel

ikdyž ne, 3:1..

Reagovat
smazaný uživatel

Pojďme K'Lautern! Navždy pryč s Hoffenheimem! Taletované hráče si rozeberou lepší a sympatičtější kluby a konečně chci mít víc na očích Fourtounise a spol.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

1:2 kezby

Reagovat
smazaný uživatel

víťazstvo domácich o 1 gól

Reagovat
smazaný uživatel

0:2

Reagovat
smazaný uživatel

dúfam vo výhru Kaiserslauternu tip: 1:2

Reagovat
smazaný uživatel

snad se Hoffenheim zachrání, sympatický klub

Reagovat
smazaný uživatel

můžu se zeptat čím je sympatický?

Reagovat
smazaný uživatel

mě se líbilo jak se dostali nahoru, že ten majitel nešel cestou rakovin fotbalu jako City atd. To jak vše vybudoval za to respekt.

Reagovat
Arne

A jakou cestou teda šel, můžu se zeptat?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
jv

Nedělal to sice tak "okatě", ale šel přesně touhle cestou.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

OT: finále LM v roce 2015 se bude hrát v Berlíně

Reagovat
Arne

Žádná novinka, s tím se tak nějak počítalo... Každopádně se Jos a Micha budou muset hodně snažit, abychom se do toho finále dostali jako vy. Plus ho samozřejmě vyhrát.

Reagovat
jv

Alespoň je o motivaci postaráno.

Reagovat
Arne

No, doufám, že to pro všechny zůstane jen na úrovni legrace... Ale hned po tom, co byla jistota postupu, jsem někde četl jakýsi žlebt o EL. Snad to bylo jen od ožralýho hráče.

Reagovat
JozkokozleJ

Ja som cital niekedy v priebehu sezony vyjadrenie od Krafta, ze s Herthou chce do Europy. Neviem, ci to vztahoval na nasledujucu sezonu. Kazdopadne, hlavne nech zas nevypadnu. Toto je hlavny ciel.

Reagovat
Arne

Možná to bylo ono, co jsem četl já, každopádně to je na pár facek... Musíme začít od píky, či že cílem záchrana a nic jinýho minimálně tři roky.

Reagovat
JozkokozleJ

Ono, ze chcu hraci okamzity uspech, tomu sa niet co divit. Kariera futbalistu dlha nie je a z kazdej sezony musia chciet vytazit maximum, a tak je to dobre. A ked sa pozrieme na vyrovnanost BL, tak to, ze sa niekto pohodlne zachrani v podstate znamena, ze hraje o Europu.

Reagovat
Arne

Já vím... Ale cíle by měly bejt jasný všem a navíc EL s deseti až dvacetitisícovými návštěvami na Oly není nic, o co by klub měl nějak významně stát.

Reagovat
klokan.paul

1

Reagovat
smazaný uživatel

Já chci ale, aby do ligy šel Lautern, vesnice Hoffenheim nemá v lize co dělat. To at se na MĚ NIKDO NEZLOBÍ.

Reagovat
smazaný uživatel

Pravdu díš ....

Reagovat
smazaný uživatel

5:0

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

1. FCK poďme!!

Reagovat
Arne

Casteels - Beck , Abraham , Vestergaard , Johnson - Polanski , Rudy - Salihovic , Thesker - Roberto Firmino , Volland

Sippel - Dick , Torrejon , Heintz , Löwe - Orban , Borysiuk - Weiser , Baumjohann - Hoffer , Idrissou

Reagovat
smazaný uživatel

Ten Alex se stejně strašně zakopal, se vší úctou k Lauternu. Na to, jakej to byl talent...

Reagovat
Arne

To je tak, když předvedeš jedno pěkný sólo a hned si myslíš, že se prosadíš v Bayernu...

Reagovat
smazaný uživatel

Obecně prostě takovejhle hráč nemůže hned do velkoklubu. Jsem zvědavej, jak dopadne v příští sezóně takovvej Shaqiri, když podepsali toho Zrádce + se uzdravil Kroos.

Reagovat
Arne

Dost možná podobně... Akorát teda Shaqiri na Bayern má. Ten kdyby přišel tehdy, co Baumi, tak se lehko prosadí.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, proč přejete někomu sestup jen kvůli tomu, jak je to město velké. Jakou to má souvislost s klubem? Hoffenheim leží ve velice hustě osídlené oblasti, takže je jedno, jak je velké mateřské město.

Reagovat
Arne

Nejde o velikost města... Třeba Kaiserslautern je menší než Wolfsburg a stejně má oproti němu asi 10000x větší tradici a fanouškovský zázemí.

Jde o to, že většině asi není sympatický, když si nějakej zazobanec řekne: uděláme si klub a nasypeme tam desítky milionů eur. Tobě to přijde normální?

Reagovat
smazaný uživatel

Řeknu to takto. V ČR má prvoligový fotbal ve svém městě 2 727 844 obyvatel, tzn. pouze necelých 26% obyvatel ČR. Ty města, co tam teď jsou, mají samozřejmě tradici atd. Ale žije v nich jen malá část republiky. A protože ty ostatní města jsou menší a nemají zdaleka takovou šanci se někdy podívat do ligy, každý takový klub, který je z menšího města a hraje ligu, dává těmhle lidem nějakou naději, že i oni by si někdy mohli ve svém městě zajít na ligu. Chápu, že lidi původem z těch prvoligových měst to nechápou a přejí si "vidláckej vřed" jak napsal Arse, dostat z ligy pryč. Snad se to nestane.

Reagovat
smazaný uživatel

Mimochodem, Hoffenheim v Bádensku-Württembersku, což je jeden z nejbohatších spolkových států a na ploše menší, než je polovina ČR tady žije víc lidí, než v celé ČR, takže potíže se sháněním fanoušků tam určitě nemají.

Reagovat
Arne

Tím mají slušný potenciál, ale zdravý fanouškovský zázemí ti tohle nezaručí...

Reagovat
Arne

Řeknu to takto - to je všecko moc hezký, cos napsal, ale buď jsi mojí předchozí reakci nečetl, nebo máš problém s pochopením textu.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře, když nechápeš, řeknu ti to přímo. 1) Pochybuju, že Kaiserslautern má mnohem lepší fanouškovské zázemí, než Wolfsburg. Tradici možná, ale jakou to hraje roli? Asi moc velkou ne, když Kaiserslautern hraje 2. bundesligu 2) Mě je sympatické, když člověk nasype do fotbalu ve městě blízko místa narození desítky milionů eur a zdá se mi to normální. Pokud chtěl investovat do fotbalu, zdá se mi to mnohem sympatičtější, než kdyby to nasypal do nějakého tradičního klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Počkej, ty chceš říct, že fanoušci Wolfsburgu, či Hoffe jsou lepší než fanoušci Lauternu, či jiných tradičních klubů?

Reagovat
smazaný uživatel

Jak "lepší"? Pokud vím, Hoffenheim má vždy vyprodáno a co tak slyším teď při přenose, špatná atmosféra to rozhodně není. Fanoušky Lauternu neznám, nezajímají mě.

Reagovat
jv

To je ale právě ten základní problém, že je neznáš, jinak bys totiž rychle "otočil".

Reagovat
Arne

Tak to si pochybuj, jak chceš, ale budeš jen pro smích... Pokud chceš určovat fanouškovský zázemí podle toho, jestli klub hraje první nebo druhou ligu, tak to fakt nevím, co jsi za pacienta. O těch klubech víš hovno, tak se nesnaž diskutovat jakoby na úrovni.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Já nehodnotím fanouškovské zázemí podle ligy. Jen nevím, jak hodnotíš kvalitu fanoušků, když Hoffenheim má vždy vyprodáno a atmosféru parádní.

Reagovat
Arne

Opakuju, víš hovno... Vyprodáno nemá a když jo, tak proto tradičním klubům, kde velkou část lístků i mimo kotel skoupějí fanoušci hostí. A atmosféra? Neblbni.

Reagovat
db18

To i dneska se prý do "neutrální" zóny nacpalo plno fanoušků Lauternu (jejich sektor byl prý za 15 minut vyprodaný)

Reagovat
db18

to je asi jediné plus, že přímo nezničil tradiční klub...

Reagovat
jv

Pochybovat můžeš, ale on ho skutečně má a to mnohem lepší, to je naprosto bez debat. Však i na 2. BL měl daleko větší návštěvy.

Reagovat
smazaný uživatel

Mimochodem přečti si původní reakci ještě jednou, třeba pochopíš.

Reagovat
Arne

Já napíšu, že velikost města nehraje roli, a ty reaguješ velkým odstavcem o městech a počtech obyvatel... S chápáním psanýho textu máš problém ty.

Reagovat
smazaný uživatel

Reaguji na ten "vidláckej vřed". Tak teď mi netvrď, že u tebe nehraje roli velikost města.

Reagovat
Arne

Jsou z vesnice (= vidláci) a kluby, jako je tohle, jsou vředy... Dohromady to dá sousloví "vidláckej vřed". Je to jednoduchý, ale mám trochu pochyby, jestli pro tvojí mozkovnu nebo přece jenom není příliš.

Reagovat
smazaný uživatel

Chápu, že z EuroFotbalu a internetových diskuzí obecně na delší texty, takže tě můj příspěvek o 6,5 řádcích považuješ za "velký odstavec". Btw. nevím, proč na mě od začátku reaguješ tak útočně. Nechtěl jsem vyvolat flame.

Reagovat
smazaný uživatel

*nejsi zvyklý

Reagovat
Arne

Od začátku ne, ale v průběhu jsem začal, to máš pravdu... Nemám rád, když někdo začne dělat chytrýho a přitom o daný věci neví ani to základní.

Reagovat
smazaný uživatel

Základní věc je vědět, jaké druholigový klub fanouškovské zázemí? Máš pravdu, to nevím, ale zas tolik vědět nepotřebuju.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud nám chceš tvrdit, že fans zázemí Hoffe a Wolfsburgu je na lepší, vyšší úrovni než například u K'Lauternu, tak bys takové informace měl mít potvrzené a nedělat tady ze sebe blbce.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře. Uznávám, že Lautern třeba má lepší fanouškovské zázemí. Nemám čas sledovat 2. bundesligu a fanoušci mě nezajímají. Zajímá mě fotbal. A považuju za správné, že i malé města můžou hrát nejvyšší ligy.

Reagovat
Arne

Potřebuješ to vědět, pokud tady o tom chceš diskutovat a "pochybovat, zda má Lautern lepší fan. zázemí než Wolfsburg".

Reagovat
smazaný uživatel

Mimochodem, co říkáš na průběžný výsledek? Ten "vidláckej vřed" nějak válí. Asi bude muset Lautern povolat na hřiště fanoušky, aby vyrovnal síly.

Reagovat
Arne

Au au, teď jsi mi to nandal...

Reagovat
smazaný uživatel

O to někomu něco nandat, se tady snažíš jen ty.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže podle tebe je správně přijít s balíkem milionů euro, napumpovat je do klubu, který byl zvyklý hrát nějaké nižší oblastní soutěže a díky penězům, velkým nákupům se dostat do Bundesligy a chtít po fanoušcích jiných klubů, aby Hoffenheim brali jako sympatický klub?

To, doufám, nemyslíš vážně.

Reagovat
smazaný uživatel

Každý klub nějak začínal. A třeba Hopp chtěl vybudovat něco svého, než investovat do nějakého tradičního bundesligového klubu. Třeba chtěl vybudovat něco v místě blízko svého rodiště a zviditelnit to. To je mi velice sympatické. A nakonec: jsou to jeho peníze, tak proč by s nimi nemohl nakládat podle svého uvážení?

Reagovat
db18

tak to bylo do tý doby, než se dostali do 2.BL, pak už to bylo takové narušování fotbalového trhu

Reagovat
smazaný uživatel

Ať si s penězma dělá, co chce. Ano, v kontextu menšího zla, radši ať to nacpe do Hoffe než kurví tradiční klub. Ale 99% fanoušků je nebude brát jako sympatický klub, neboť je to jen milionový projekt bez tradice, historie. A to je ten důvod, proč většina uživatelů chce návrat K'Lauternu na úkor Hoffe.

Reagovat
Arne

On investovat do tradičního klubu a ovládat ho nemohl, kvůli pravidlu 50+1... V Hoffenheimu ho nechají to pravidlo obcházet, což by jinde nemohl a neměl by nad klubem kontrolu. Ale nepředpokládám, že jsi o nějakým pravidle kdy slyšel/četl.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi máš problém ne? Nebo na každého hned takhle útočíš?

Reagovat
db18

...ono to je derby Jsem si předtím ani nevšiml, že jsou ty kluby tak blízko uz sebe

Reagovat
Arne

Derby? Tak možná podle Trevorova výkladu...

Reagovat
db18

Z geografického hlediska jo (80km)

...a komentátoři o tom zápase teda jinak nemluví (a podle trevorova výkladu by měl Hoffenheim derby se všema )

Reagovat
Arne

Na Sky nebo kde? Jestli je tohle derby, tak se potom tak může označovat 40 % zápasů.

Reagovat
db18

ARD

Reagovat
Arne

Jsem ani nevěděl, že to tam dávají... Ale na Eurosportu teze o derby nemají, tak měnit nebudu.

Reagovat
db18

To chápu - pak o tom jako o derby mluvil ještě jeden trenér, mám pocit že kouč Lauternu, ale jistý už si nejsem

Reagovat
JozkokozleJ

Uplne hlupy faul Heintza

Reagovat
db18

To je špatný

Reagovat
Arne

To už jsem někde slyšel...

Reagovat
db18

No - ani texty si neumí vymyslet vlastní

Reagovat
penepi

Ani by som tú prvú čas nenašiel.

Reagovat
Arne

Hm, tak řekněme od pátý minuty to Lautern slušně nezvládá... Záloha nefunguje a kdo se tam na Becka totálně vykašlal a neběžel s ním? Baumi?

Reagovat
JozkokozleJ

Ano

Reagovat
jv

Tohle snad ani nedokoukám, protože dívat se na slavící hráče Hoffenheimu, to si můžu odpustit.

Reagovat
smazaný uživatel

Super Hoffe, jeste jeden.

Reagovat
JozkokozleJ

Velmi dobry futbal vo vybornom tempe. K´lautern ma smolu. Na Hoffenheime celu sezonu lezi deka a oni sa jej tak pred tromi tyzdnami (prichodom Gisdola) zbavili a momentalne, zvlast po vyhre v Dortmunde, su naopak v laufe. Hoffenheim hraje od 10. min. vyborne. Pritom ani K´lauter nehraje vylozene zle, ale polozili ich individualne chyby. Pri prvom gole hlupy faul Heintza, pri druhom Baumjohan.

Vestergaard skvely

Reagovat
smazaný uživatel

A Firmino.

Reagovat
Arne

Taky se mi to líbí, ale než nějakou extra fotbalovou úroveň z obou stran (když už, tak prakticky jen Hoffenheim) za tím vidím to nasazení a napětí... Jinak ne že by to Baumi nepodělal, ale kde před tím gólem byl střed zálohy? Tam byl kráter km x km... Rudy s Polanskim to tam neskutečně ovládají.

Reagovat
JozkokozleJ

Ja tam vidim i tu kvalitu. Teda na pomery baraze. Ten druhy gol bol sled chyb, Baumjohan to len korunoval na zaver. Tiez to ale bola kvalita Hoffenheimu. Pred druhym golom si dali snad 15 ucelnych prihravok.

Reagovat
Arne

U Lauternu moc ne, ale možná mám vysoký nároky... I když tu loňskou mám docela v paměti a přišlo mi to trochu jinde.

Reagovat
JozkokozleJ

Ja to mam pustene na notebooku so sluchatkami na usiach, takze som do toho naplno vtiahnuty. Preto mam mozno i nizsie naroky.

Reagovat
OVi.77

Dá v tom druhém poločase K'Lautern gól? Iddrisou by se přece mohl trefit, první polčoas jsem neviděl, popíše mi ho tu prosím někdo stručně?

Reagovat
JozkokozleJ

Daju.

Reagovat
Arne

Šance tam byli, Abraham tam něco vymyslí... Ale nevsázel bych na to.

Reagovat
OVi.77

Už mám vsazeno bohužel dávno

Reagovat
OVi.77

Tak a tedka proč jsem nevsadil na střelce

Reagovat
db18

Pořád lepší než neodolat vysokému kursu na Lautern

Reagovat
OVi.77

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
penepi

Zatiaľ je Hoffe naozaj lepší? Má Lautern šancu na remízku alebo aspoň kontaktný gól? Aj bych to pozeral, ale šípky sú šípky.

Reagovat
Arne

Jsou lepší, ale šance je.

Reagovat
smazaný uživatel

Výborně Hoffen

Reagovat
db18

Mo!!!

Reagovat
JozkokozleJ

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Arne

Nádhera... Jen jsem zjistil, že mi to jde asi o pět minut opožděně, ale nevadí.

Reagovat
smazaný uživatel

Lautern ešte jeden

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

dva

Reagovat
smazaný uživatel

kľudne aj viac

Reagovat
JozkokozleJ

Perfektne teraz nasadil K´lautern do utoku

Reagovat
Arne

On střídá Rudyho? Mně přišel skoro nejlepší na hřišti...

Reagovat
db18

Ale doufal jsem, že se teď Lauternu otevřou nové prostory, ale Sven byl v zápase hned

Reagovat
Arne

Tak teda jo, no, dobrý střídání... Ale takový chyby, to prostě není možný.

Reagovat
Arne

To se z Idrissoua stalo křídlo? Objevuje se tam nějak čas... A ta obrana Lauternu, to je šílený. Vlastně poslední zápas, kterej jsem před tímhle viděl, bylo Dynamo - Regensburg, a tyhle dva týmy tu obranu horší nemají, spíš naopak.

Reagovat
jv

S takovouhle obranou to prostě nepůjde, bohužel, nejhorší je na tom fakt, že se o dobrou výchozí pozici do odvety prakticky připravili sami.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
JozkokozleJ

Daju na 3:2 a pozicia do odvety dobra.

Reagovat
smazaný uživatel

no nic moc nezahráli chapci rudí, na Betze to ale bude jiná kafe, přesto to Hoffenheim zvládne

Reagovat
jv

Pořád budu doufat, že se to otočí, i když po dnešku bude Hoffenheim na koni ještě víc, bohužel si za to ale může FCK samo.

Reagovat
Arne

Za takový chyby v defenzivě si FCK tu bundesligu nezaslouží... Ale 2:0 na Betzenbergu není nic nereálnýho, v pondělí budu věřit.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

mam skoro pocit, že jsem to řikal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

škoda tejto prehry ale snáď Lautern v odvete zvíťazí aspoň o 2 góly

Reagovat
smazaný uživatel

hm

Reagovat
db18

OT: Fotbalistky Wolfsburgu porazili ve finále LM Lyon a dosáhli tak na tripple - tak snad je fotbalisti Bayernu napodobí

Reagovat
smazaný uživatel

Snad ne, domácí double by mohl stačit.

Reagovat
Arne

Hoffenheim a do toho Wolfsburg... Dneska je fakt den quasiklubů.

Reagovat
smazaný uživatel

quasi

Reagovat
smazaný uživatel

a jeste z posrany penalty

Reagovat
db18

Když neubráníte hráčky ani když si jedna zavazuje tkaničky a neúčastní se hry...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Lautern, Kolín a TSV 1860 Mníchov patria do Bundes ligy tak ak nie teraz tak na rok vsetci hore

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě FC St. Pauli .... jinak

Reagovat
Arne

Snad zejtra potěší alespoň to Dynamo, to bude taky řežba... Mimochodem docela mě udivilo, že pro baráž nejsou jednotná pravidla s 1. a 2. Bundesligou - například lístky, Osnabrück jich poslal Dynamu jen tisíc, tak na oplátku místo klasických tří tisíc (10 % kapacity) to zkrouhli na 1200. Nebo míč, každý z těch dvou utkání se bude hrát jiným míčem, a tak si kluby deset kusů vyměnily, aby si hráči na to zvykli.

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavé postřehy ...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to bohužel pro 1.FCK nedopadlo nejlépe. Ale ještě není nic ztraceno, když se v odvetě na Betzenbergu vyvarují zbytečných chyb (jako dnes), tak postup do BL není nereálný. A věřím, že s fans v zádech to dokáží ...

Reagovat
stas87

prosim prosim o pozornost tohto klubu uz mame v BL vazne dost!!!

nadej zije ale zmensila sa...skoda,mal som zalusk na salihovica vypadnu o rok ak sa nic nezmeni v tomto klube,je mu luto vollanda a polanskiho s rudym ze tam musi stale byt

Reagovat
Arne

Teď jsem koukal na ebay, jak na tom jsou ty lístky na úterý... Pár aukcí tam je ve stylu: prodávám bílou obálku, ke které gratis dostanete dva lístky. Akorát teda za 100 eur.

Reagovat
stas87

do riti,aj ked je to baraz a velmi dolezity zapas...tebe je to tak nejak jedno alebo ta to zaujima velmi?

Reagovat
Arne

Já jsem to odepsal... Ještě jsem si pohrával s myšlenkou tam jet už v pondělí stát frontu, což vlastně inicioval Kily, ale ono na to ani nedojde, permanentkáři a členové to skoupí všechno. Teď už zbývá pár desítek míst úplně dole za opačnou bránou.

Reagovat
stas87

fakt to nechapem,ked hrali baraz o 2.BL tak ziadne obmedzenia neboli...ak by dynamo vypadlo,francuzska kolonia by zanikla?

Reagovat
Arne

Nebyly, ale je třeba to brát jako dobrej krok - fanoušci Dynama a lidi z Drážďan jsou přednější než my vandráci. No to doufám, že by zanikla, nějaký pozitivum by to muselo přece mít. Ale snad k tomu nedojde.

Mimochodem koukni na tu fotku, jedenáct Němců v základu...

http://www.dynamo-dresden.de/newsdetails/gestaffelter-vorverkauf-fuer-die-relegationsspiele.html

Reagovat
stas87

nostalgia...remiza to vtedy bola ze?

na to ako su drazdany velke plus mesta okolo mi nepride ze by dynamo malo nejake velke uspechy v mladezi,je to celkom skoda ze nezapoji viac dresdenerov do timu potom sa to musi lepit africanmi a francuzmi

s tym suhlasim ze si to chcu poistit pre svojich,pamatas si kolko kusov dorazilo z osnabrücku mnule?

Reagovat
Arne

Nevím, ale tak málo jako dvanáct set jich určitě nebylo... Jj remíza, první vlastňák pod námi a na druhý straně to tam dotlačil Kochinho.

Reagovat
Kily

jsem se včera bavil s jedním člověkem, co fandí Hradci a ze srandy se ho ptal, jestli si zase nedají přátelák s Dynamem a nedostanou dalšího bůra. Jako odpověď se mi dostalo sdělení, že se prý v Opatovicích na léto chystá nějaký turnaj, na kterém mají být dva české kluby a jeden německý a není si jistý, ale myslí si, že tím německým klubem má být právě Dynamo. Moc se mi nechce věřit, že by jeli do takové díry a už vůbec ne tomu, že by se tam hrál nějaký turnaj prvoligových a druholigových klubů, tím spíš, když jsem o tom na internetu nic nenašel, ale každopádně se večer poptám, snad dorazí jeden člověk, který o tom bude vědět mnohem víc

Reagovat
stas87

no ono ked mohlo dynamo ist na priatelak do diery menom pisek preco nie do hradca? lenze to vtedy boli v 3.lige

Reagovat
Kily

na do Hradce, do Opatovic třeba chtějí vidět elektrárnu a mají to spojené s exkurzí, kdo ví

Reagovat
db18

A není to třeba nějaký turnaj juniorů?

Jako je např. toto: http://www.fcviktoria.cz/cs/z-trunu-sesadil-viktorii-hannover

Reagovat
Kily

dost možná že jo, v noci mě to napadlo a co si budeme povídat, je to mnohem pravděpodobnější

Reagovat
smazaný uživatel

Na takovém jednom turnaji hrál Baník finále se Sportingem Lisabon. A klucí dostali 5:0 A úspěch to byl

Reagovat
Bayern +

Však sú dobre platení, nie?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele