Evropská liga UEFA - Evropská liga
Jablonec proti Dynamu Kyjev zkusí vylepšit bilanci s Ukrajinou
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
FK Jablonec - pravděpodobná sestava:
Hrubý - Holeš, Hovorka, Lischka, Hanousek - Hübschman - Masopust, Trávník, Považanec, Jovović - Chramosta
Dynamo Kyjev - pravděpodobná sestava:
Bojko - Kędziora, Kádár, Burda, Pivarić - Bujalskyj, Sydorčuk - Morozjuk, Harmaš, Cyhankov - Rusin
Tip EuroFotbal.cz: 2
Vzájemné zápasy
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
FK Jablonec - poslední zápasy
30.09.2018
FORTUNA:LIGA
10. kolo
24.09.2018
FORTUNA:LIGA
9. kolo
20.09.2018
Evropská liga
Sk K
16.09.2018
FORTUNA:LIGA
8. kolo
01.09.2018
FORTUNA:LIGA
7. kolo
26.08.2018
FORTUNA:LIGA
6. kolo
20.09.2018
Sk K
27.08.2015
4.př 2.z
20.08.2015
4.př 1.z
06.08.2015
3.př 2.z
29.07.2015
3.př 1.z
29.08.2013
4.př 2.z
Dynamo Kyjev - poslední zápasy
30.09.2018
Premier Liha
10. kolo
26.09.2018
Premier Liha
4. kolo
23.09.2018
Premier Liha
9. kolo
20.09.2018
Evropská liga
Sk K
16.09.2018
Premier Liha
8. kolo
02.09.2018
Premier Liha
7. kolo
20.09.2018
Sk K
15.03.2018
OF 2.z
08.03.2018
OF 1.z
22.02.2018
16F 2.z
15.02.2018
16F 1.z
07.12.2017
Sk B
Evropská liga - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
2
1
1
0
4 : 2
4
2
2
1
0
1
2 : 3
3
3
1
0
1
0
2 : 2
1
4
1
0
0
1
1 : 2
0
Z
V
R
P
S
B
1
1
1
0
0
2 : 0
3
2
1
1
0
0
2 : 1
3
3
1
0
1
0
2 : 2
1
4
0
0
0
0
0 : 0
0
Z
V
R
P
S
B
1
1
0
1
0
2 : 2
1
2
0
0
0
0
0 : 0
0
3
1
0
0
1
1 : 2
0
4
1
0
0
1
0 : 2
0
Komentáře (220)
Přidat komentářJablonci dost věřím, že by mohli minimálně remizovat ale mohla by být i výhra Každopádně moc golů nepadne 1:1/1:0
Jablonec vykroci za postupem - 3:0 !
1:3
1:2
0:1
Tip 0:2
Přání 0:5
Aspoň tam jsou, narozdíl od zoufalců z Liberce
2:1
0:1
0:1
Dynamo potvrdí svoji kvalitu a s přehledem vyhraje...0:3.
Což na začátku zápasu tak vypadalo,ale pak děs jako vždy...majitel Dynama si musí uvědomit,že se slabším týmem už letos Dynamo hrát nebude,musí ho konečně odvolat.
Tak on to tomu Kyjevu Jablonec naservíroval doslova na podnose ty goly. Ale musí se tam něco změnit. Není možný aby hráli tak hluboko na obranu i proti týmům co jsou o několik levlů horší. Nás Dynamo taky mělo přejet, místo toho byli v 10 lidech zalezlý, to mi přijde až nedůstojný
Tím slabším týmem myslíš, doufám, jen týmy z EL, že?
1:3
1:3
1:0
1:1
2:1 (Chramosta, Povi)
Ukáčka se bojí Trávníka..., takže takticky jsme připraveni dobře
4:2
To jsou nadpisy tohle ZKUSÍ. Plzeň taky zkoušela a jak to dopadlo. Žádný zkoušení, Jablonec si jde pro vítězství proti Dynamu Kyjev. Tečka.
0:2
Už dnes večer bych nevěřil, že se někdy bude na tom našem stadionku hrát základní skupina evropských pohárů Nebude to nic lehkýho, ale věřim, že dnes můžeme bodovat, Dynamu navíc chybí Verbič, což je jistý oslabení
tipuju výhru 2:1
Je to tady
Pelta > Surkis
1:0
2:1
Nedovedu si představit, že by Jablonec dokázal uhrát dobrej výsledek.
3:1
Aha
D
Je vlastne v jablonci Sobol?
Je, o víkendu v Teplicích byl poprvé na lavičce, dnes ho tam očekávám taktéž.
poprvé?
Do té doby nebyl na soupisce, doléčoval zranění.
myslíš v evropské lize? protože v lize už nastupoval pokud se nepletu...
Jablonec ve čtvrtek v 9 večer. Tomu říkám vraždění návštěvnosti.
pěkně Astana, 4 body proti údajných 2 favoritům skupiny, Astana opět postoupí
2:1
Hrubý - Holeš, Hovorka, Lischka, Hanousek - Masopust, Trávník, Hübschman (c), Považanec, Jovovič - Chramosta
Sestava bez překvapení a za chvilku hurá na stadion
snad za 3 body
Kdo jste změnil to heslo na O2? Určitě ClancyWiggum, rozdával ten účet kudy chodil
Jdete dopitche jabka zeleny! Mate EL ani nevyprodate ten 6tis krcalek. Hlavne ze rehtacky jedou...
Pelta kdes nechal divaky???
twl bitka před začátkem zápasu, total podcenění od PČR, hlavně že s námi jich jelo 7 aut od baru...
V Jablonci pekelná atmosféra
Asi nebudu sám, kdo trošku tuší letošní častej pohárovej obrázek českých týmů Jablonec bude lepší a fotbalovější, Dynamo pak na konci uteče a 0-1. Ale snad ne.
Tak to bude jinak no
vo fous..
obrana
Goooooolasoooo
Snad utichne to neusfake skandovani jefnoho slova...
*neustale
*jednoho
zrzavi kati ceskych klubov
Škoda že ten z Kyjeva uklouzl, byl by offside
To je týden v Evropě tvle.
ČT sport
Prvně mi vypnou HD a teď jsou tam záběry kvalitou asi tak z Nagana
Bude céres
teď už můžou spoléhat jenom na Csaplarovu past
LIschka je na tohle expert
Jablonec ví, kterej výsledek je pro ně do poločasu nejlepší
akorát to teď budou muset pohlídat, mohli s tím inkasováním gólů trošku počkat.
Lischka super u obou gólů, gólman by ten druhej taky mohl možná zastavit.
Ne, tohle nepochopim za tohle bych prostě hráčum nedal výplatu.
Co to kurva je? Vraťte Zlín do pohárů
Být to my tak to Hrubý s přehledem chytí
Lischka max 2. liga
Pelta hod tam rucnik
To i ten Zlín nebyl tak posranej
Začátek nám ujel vlak no..
Jeho krásné skóre 1:10 proti lehčí skupině. Škoda, že jsme se od nich neinspirovali
Jako hořelo vám to neskutečně ještě, že jste to ubojovali.
Tak hořelo no. Stopera nám vykoupila Plzeň, krajního beka vy a ten Lischka má v lize asi 1600 minut za kariéru a v EL to byl druhý zápas. Ale tak to je i z toho, že chceme hrát fotbal. Já třeba s postupem nepočítám a nepočítal jsem ani po losu. Zatím nehrajeme špatně a nikdo nás nepřehrál vyloženě, tak uvidíme s Astanou. Ale radši ať nám to hoří a hrajeme fotbal a prohráváme 2:3 2:4 než hrát na 0:0. Navíc Dynamo Kyjev je zvučnější než ty týmy Zlína a jestli jsi koukal na jejich zápas s Lokomotivem, tak bys takovouhle blbost napsat nemohl, když to bylo 2:0 v 6. minutě a 3:0 v 17.
Co to.. Odběhnu si na pár minut na brčko a...
Potom si rozmyslal ze riadne porobilo to brcko co
https://www.youtube.com/watch?v=AO33pqQXB4c
Tvle, přitom řehtačka power tam je tak co dělaj.
Vice nez faul je pry nestastna srazka
přesně.. jako ten Bary že?
Tak to vypadá že nám Evropa utekla jak na repre úrovni tak i té klubové :D
gooool jedééém, pojďte to už protrhnout pro jednou
Je to pořád dokola. Máme skvělou ligu (koeficient), naše přední týmy by mohly hrát střed top lig, můžeme porazit každého. Realita? Naše hráče nikdo nechce a když jsem se zeptal kamaráda skauta na včerejší zápas Olomouc - Maribor U-19 (4:1) tak mi řekl, že by si vybral 3 hráče z Mariboru a potom možná někoho z Olomouce. Ale pořád se plácáme po zádech, jak to děláme dobře.
Jak jako? :D že by Slavia se Spartou hrali střed Bundesligy? :D :D mě stále překvapují lidé jako ty, co i přes tu bídu tam vidí mega naděje a potenciál jako Real Madrid :D
Sparta > Swansea
To jsi vyčetl z mého příspěvku? Svatá prostoto...
LOL
Četl jsem to 3x a furt mi to nedává absolutní smysl. Máme dobrej koeficient, Sigma porazila Maribor, takže naše hráče nikdo nechce?
Dobře, přeložím. Spousta fanoušků (i na EF) si myslí, jakou nemáme kvalitní ligu (koeficient mluví za vše...). Ve skutečnosti naše hráče nikdo nechce. Je totiž rozdíl někoho porazit a nebo pravidelně porážet.
V té mládeži je to nejvíce vidět. Neustále se hraje na výsledky, vybírají se akcelerovaní jedinci (ti jsou v mládeži garanti dobrých výsledků) a proto jsme tam, kde jsme...
Tak úplně s tebou ve výše uvedeném nesouhlasím, ale v tomhle konkrétně velký souhlas. U nás je i u mladších výběrů děsně tlačeno na výsledek. Tedy výsledek teď a hned, místo nějaké sázky na budoucnost. V mladých kategoriích je beztak jedno kolik, kdo udělá titulů. V ČR jsme to zatím nepochopili. Podobně to pak je třeba v mé milované Spartě. Ščasný nechce experimentovat v tom, že tam dá mladého kluka, který se Spartě může vyplatit, ale potřebuje třeba rok hrát a až potom začne podávat slušné výkony. Ščasný se bojí o místo, tak tam radši šoupne už zkušeného borce, co nikam neporoste, ale výsledky teď a tady udělá. Pak se fakt nemůžeme divit, že nemáme budoucnost. Ale jinak si v jádru věci nemyslím, že by naše liga byla špatná, nebo že máme až tak špatné hráče.
A potom nastupi v CL proti Realu za CSKA sedem hracov co maju maximalne 22 rokov a dokazu uhrat 1-0. Sparta, Slavia alebo Plzen mozu mat jedneho, mozno az dvoch hracov pod dvadsat rokov stabilne v zakladnej zostave. Ale nie je vola k tomu to urobit. Radsej tam trener jebne starsieho hraca bez potencialu sa zlepsit. Holt tie talenty si kopnu ked budu mat 23-24 rokov.
To je onoooooooooooooooooo, ještěěěěěěěě
V Liberci gól nedal a se Spartou si zas pohár nezahral
Karoch chce aby Chramosta simuloval
tak snad to Jablonec nakopne a vyvarujou se tech hrubek, protoze hrat se s nima da
Rozhodně dá ale Jablonec je v obraně hrozně marnej Tam prostě vidíš jak Lischka, Hanousek, Holeš a Považanec jsou pomalu tou nervozitou na pokraji zhroucení Přitom v předkolech zkušenosti mají, před 3 lety div neporazili Ajax, nechápu to
nastesti to zvladli , ale bal jsem se poslednich 10 minut
Před skupinou jsem s Kyjevem počítal, že uhrají bod... takže tady to splnili Oni celkově zatím plní plán... Rennes jsem počítal, že venku prohrají... doma je mohou porazit a Astanu taky takže těch 8 bodů by tam cinknout mohlo
nebude to lehky, ale sance je
Astana bude hoodně těžká Ale dnešní bod po tom hrozivém začátku je zlatej
Aspoň vidíš s jak tragickým týmem jste vypadli
tak Kiev predtim mel lepsi formu...ted uz ztracej i v lize a zatim jste vysledkove na tom minimalne stejne, protoze doma jste taky remizovali, takze uvidime, co predvedete tam
Já reagoval na to jeho léčení si mindráku z Petrohradu. Proti vám nic nemám samozřejmě a fandil jsem Vám s Kyjevem. Ale Kingmaster tady píše nesmysly, že hrajeme hůř než Zlín loni, co byl jasně poslední s jedním vstřeleným gólem. A hlavně mě to štvalo, protože vím, že to není žádný Liquid, co píše nesmysly
asi spis narazel jenom fakt na ten zacatek, kdy jste toho moc nepredvedli a zadarmo jim dali naskok 2:0...pak jste nastesti zabrali a uz to bylo lepsi
Jo, ale tak on tam uvádí hráče, co tu 3 roky ani nejsou a poháry nikdy nehráli. A nebyl to první jeho příspěvek. Jasně, že ta obrana je špatná. Jednoho hráče jste nám vykoupili vy, jednoho Plzeň, jeden musel ukončit kariéru kvůli zranění. Z té obrané čtyřky tu je akorát Hanousek delší dobu a to většinou seděl. Lischka tu je půl roku v týmu, Holeš rok, Hovorka dva měsíce. Navíc se snažíme hrát fotbal a to se chyby dělají líp, než když máš autobus a kopeš to na tribunu. Začátek byl strašidelný, ale to co napsal je fakt nesmysl, protože ty hráči před letošní sezónou žádné zkušenosti neměli
jojo to souhlas...možná ten Hovorka z Liberce měl zkušenost, ale jinak věřim, že v dalších zápasech se těch zbytečných chyb vyvarujete, protože jste ukazali, že fotbal hrát umíte...tak by byla škoda to neprodat a neporvat se o postup....Astana už musí narazit
Jo, ale tak Hovorku tam zrovna neuvádí. Ten včera hrál parádně a bylo vidět, že ty zkušenosti už má. Hlavně tohle je podle mě cesta pro ty týmy jako my, Liberec, Zlín. Hrát hezky, ukázat ty hráče a třeba je zpeněžit. Třeba o Trávníka teď bude muset být hodně veliký zájem a i Masopust, Jovovič se ukazují dobře a mohl by je někdo koupit. Je to šance pro ty hráče a i kdyby se prohrálo 2:3, tak se můžou dostat někam do lepší ligy, klub na tom vydělá. Na tu Astanu jsem zvědavý. Té jsem se po losu bál nejvíc. To je takový ten tým, co nemá jméno, přitom kvalitu má možná i největší v tý skupině a když s nima rupneme, tak to bude považováno za ostudu jako u vás loni.
jo to máš pravdu, těch nabídek na přestupy budete mít asi dost, ale otázka, aby vás ten odchod několika klíčových hráčů nevykolejil...jinak tu Astanu jsem taky loni nechtěl a nejvíc mě štvalo, jak všichni brali ten náš poslední zápas ve skupině proti ní jako za tutovku, přitom jsem věděl, že to nebude lehký a bohužel jsme na to dojeli, ale chyba byla i v tom venkovním zápase, kde jsme je hlavně 1. půli drtili a byla z toho jenom remíza, takže aspoň máte hodně materiálu na přípravu a víte, co od nich čekat a snad se poučíte z našich zápasů
Asi nás to oslabí, ale tak my nejsme tým, co by tyhle hráče mohl držet a ani nechce. Na to je Pelta i láká. On jim prostě řekne, ať si to tu odkopou a pak jim dá šanci se ukázat v zahraničí, když přijde nabídka. Já budu jen rád, když se čeští hráči budou prosazovat v zahraničí. Navíc ty prachy se budou hodit. Ani s těma penězma z EL na tom nejsme zrovna slavně a příští rok už nejspíš 70M zadarmo nedostaneme...
to je taky fakt
Však jsem to říkal, že byli dost hratelní Nicméně proti nám měli lepší formu, už jim ty jejich haluže na 1:0 díky bohu nevychází.
Teraz uz to Dynamo asi zavre vzadu a prida pojistku. Ten rozdiel je asi najviac vidiet v strede zalohy, kde Garmas a Sydorcuk ovladaju hru a nestracaju ani pod tlakom supera loptu. U Jablonca je to az na vynimky len o tom, ci hrac vyvezie loptu sam hore a potom pripadne zakombinuju. Garmas asi najlepsi hrac prveho polcasu, pokryva velky priestor a nekazi.
Lischka zvedne hlavu podívá se pak se podívá na balon a přihraje ukáčku přímo do běhu tak nevím na co zrovna myslel ale druhá část první pule oboustraně dobrá koukatelná no nic pro český kluky celkem škola fotbalu jen si s toho něco vzít
Ale Krasnodar - Sevilla je parádní zápas.
Měli udělat filtr v tv na ty rechtačky
To je strasna sracka smerom dopredu od Jablonca. Nakop doprdele alebo nepresna prihravka. Tragedia.
?
Sak co mali do toho golu na 2-2 v druhom polcase? Jednu strelu nad? Ved nemali ani poriadny tlak a hrali dost bez napadu.
Nevím. Viděl jsem asi posledních 20 minut a tam byl Jablonec lepší.
Tak logicky sa museli tlacit dopredu, kedze prehravali. Ale ten zapas Dynamo relativne kontrolovalo a nepustalo ich do sanci. Toto je skratka fail Dynama potom, co viedli o dva goly a namiesto toho aby si tretim golom definitvne poistili, tak prestali hrat dopredu, Jablonec sa zlepsil, nezabalil to po dvoch goloch co dostali, pekne sa vratili do zapasu. Preto nechapem tu hru Dynama v druhej polke, pretoze kvalitou su jasne vyssie a zapasy kde vedu 2-0 by mali dohrat na vyhru.
Ale no tak, to jsi zkoušel už pár let zpátky s Libercem a byl jsi za stejného šulina
Ze to ale bola prehliadka sanci a ofenzivnej hry v druhom polcase od Jablonca.
Tak hráli jsme s Dynamem Kyjev ne s žádnou Ben Yehudou že
To je strašný, jak má na Dynamo sudi naprosto jinej metr než na Jablonec.
yeeeeeeeeeeeeeees
joooooooooooooo, paráda na tu bída dobrý
Paráda!!!
Obránce si to hodí rukou do brány, to je dement.
Takze z nadejneho brejku ani nevystreli, uplne debilne sa vykombinuju na vlastnu polku a nakoniec dostanu gol na 2-2. Zapas ktory kontroluju. Komici.
Ty zijes strasne v idejich.
Csaplárova past sklapla
poločas byl 1:2
Právě že ne, protože Jablonec snížil moc brzo.
poločas byl 1:2 ťunťo
pravda
Nakonec dobrý ale kdyby jste nebyli tak vyklepaný a hráli normálně, tak jste měli na výhru úplně v suchým triku
Ale plichta dobrá no. Teď se neposrat z Kazachů tam by to ty 4 body chtělo
A klidně doma pak mohou porazit i Rennes, které je venku poloviční.
hlavně u nás na přelomu listopadu/prosince
super Jablonec...alespon ten bod pak jeste trochu napeti, jestli si to zase nezeserou, ale dobry
Steven Gerrard a jeho Rangers to je proste neuveritelny co tam s nima provadi
Na to, že ten jejich kádr za moc nestojí, je prokopat přes 4 předkola kde byli 3x nenasazený a ve skupině už mít 4 body a nerupnout na Villarrealu.... Respekt
sledoval jsem to na notesu a parada, ze se to takhle rozjelo hlavne ten zapas na Villarrealu...tam ukazali velkou silu
jen tak dál
Rangers Gerrard naprosto skvělý, hrozně pomohlo, že si mohl přivést hráče, které zná a momentální Rangers jsou pro ně skvělým krokem. Morelos se ale asi dlouho v Glasgow neohřeje.
Super zážitek začátek jsme dosrali úplně hrozným způsobem, nicméně postupně jsme se začali zvedat a tu remízu jsme si určitě zasloužili i ta návštěva byla nakonec pěkná, lidi sice docházeli na svoje místa až do 20. minuty, ale zaplnilo se to docela hezky historicky první bodík máme a teď doma porazit Astanu
Začátek už se nesmí opakovat, bylo vidět že byla hrozná nervozita. A pressing Dynama nám dělal hroznej problém. Po druhém gólu jsem trnul a bál se že bude ostuda. Super že jsme se zvedly a hra byla pak vcelku dobrá. Cenné zkušenosti do dalších zápasů no. Bodík první paráda, zážitek super. Když docházeli lidi kolem té dvacáté tak nasraný žejo. Ale tak nemaj chodit na 20:55 :D Já tam seděl už od 20:15 a nasával atmošku. Zaplnilo se to celkem slušně no. Zajímalo by mě kolik bylo lidí.
gratulace. Preju vam to.
Bod dneska asi maximum. Začátek totálně připosranej a obrana hořela jak papír. Po druhém gólu jsem se strachoval i o debakl. Super že se to dokázalo srovnat. Chtít z tohodle zápasu 3 body by bylo moc. Dynamo je jinde a bylo to vidět. Naše hra byla dobrá v ten moment, kdy jsme si v hlavách jistý a nejsme posraný. Tohle budou sakra cenné zkušenosti. Takovej začátek už se nesmí opakovat. O to víc si toho bodu cením
Hrát ještě dest minut, tak jsme 3:2 vyhráli...
Parada, vesnicani zaznamenali super uspech. Skoda, ze se z toho na zacatku tak posrali, rozehravka obrancu byla tristni. Nicmene se ukazalo, ze se s tymama z vychodu da v pohode hrat. Jedina kanka na dnesku byl neskutecnej chaos u turniketu.
Ani mi nemluv, do dneška jsem si myslel, že na Slovanu to je v prdeli ale tohle bylo daleko horší, ještě, že tam byla známa od cajtů jinak bysme se dostali na stadion v poločase
Tohle jsem fakt nedaval. Stali jsme tam 35 minut, "nastesti" jsme prisli jen o pet minut zapasu.
Holt sousedi nejsou zvyknutý na takovýhle návštěvy
Ale vy jo, že ?
No oproti vám určitě
Ale no tak...
https://www.fortunaliga.cz/statistiky?status=&season=2019&club=&game_limit=&nationality=&age=&order_dir=0&list_number=0&unit=7&status=0¶meter=1&order=3
Průměrná je o 2K víc...to asi úplně nevyvrací to co jsem napsal
Aspoň bod
Bod doma, to je urcite ztrata...to uz postup nebude, i kdyz jabka byla outsidery
Travnik i v evrope ukazal, ze by v momentalni repre nominaci nemel chybet...
Tráva hraje v životní formě, v repre by měl být
za mě určitě, nikdo netvrdí, že v základu, ale za zásluhy a dloudobé vyrovnané výkony
Jo a Trávníkova cena nepřestává růst, včera si psal 1+1 a aktuálně má ve 12 zápasech už 5+6
Tak snad ho zúročíme líp než do Slavie...
Ale podle místních odborníků přehypovaný
však je to průměrák ...nic proti němu nemám i mu přeju ...ale je to tak poloviční Barák např. Na naší ligu možná lehounce nad průměr.
Here we go again
Tak jasný, že ho máte za modlu a za boha skoro, když to vyrovnal a v lize Vám taky dělá body. Mně tam prostě něco u něj chybí... na to jakej je kolem něho humbuk. Ten chápu třeba u Matouška.
Ono mu moc nechybí, on jen prostě není úplný špílmachr, ale spíš takový Darida. Prostě středový hráč, co toho hodně oběhá, rozdá balony, vrátí se do obrany. Žádné finesy nedělá, ale lidi je tak nějak chtějí a dle toho ho hodnotí. Byl by super do Itálie anebo Německa.
Jsou zápasy, kdy není vidět, ale odvádí černou práci, občas má pokles formy na 2-3 zápasy. Nyní formu má jako hrom a je to vidět. Jako modlu ho to nikdo nemá, ale podle mě je to stabilně hrající hráč s dobrými výkony a lepší úroveň než je liga u nás. Měl by odejít a pak už to je na něm. Jablonec mu dal vše, co potřebuje včetně zkušeností.
tohle je konstruktivní rozumná odpověď a palec za ní A musím uznat, že možná, že chyba je v mém vnímáním jeho... tím, že možná opravdu od něj čekám to tvůrcovství a pod. Beru si to na pamětnou ...a až uvidím nějákej zápas, tak to zkusím tedy jinýma očima na to koukát. Dík za reakci, křivdit mu něják nechci.. takže jak říkám, zkusím to ještě jinak se na to dívat.
Já neříkám, že je lepší než Barák, ale tak letos má třeba 5+6 a to je začátek října. Na repre podle mě má a na nějaký podobný tým jako Barák taky. Nějaký Udinese/Sampdorii by podle mě v klidu zvládl, možná i Fiorentinu. Zatímco ostatní z něj dělají hráče, co by si ani v top 3 u nás nekopl... Když tam kopou Traore, Kolář apod.
jen ty standardtky...
Tak já zase netvrdím, že nemá u nás na top 3 nebo, že by nezvládl někde ten střed Itálie. To si myslím i já, že by to zvládl. A jak odpovídám nad komentem nad Tebou, tak je i možné, že od něj očekávám něco co on ani nemá. Já spíš to hypování třeba myslel tak, že v Rennes byl asi nejhorší m hráčem na hřišti v první půli a pak tam druhou šoupne ten přímák a najednou to bylo shrnuto jak zahrál úplně skvěle. Včera nehrál špatně a byl povětšině prostě v takovém normálním průměru toho zápasu co se týče hry s balónem... ano roh byl dobrej, gól taky dal on vyrovnávací, makal i do zadu... nic jako proti, hrál solidně... ale tím bych to ukončil. Ale možná, že chci od něj vážně něco až moc.
Není to Messi. nevezme míč a neudělá 10 hráčů a nevyhraje zápas sám. Ale je hrozně jistý na míči. Umí ho podržet, uklidnit tým a nedělá kiksy moc. Běhá, nabízí se, napadá. On až poslední dobou s Hubschmanem hrává víc vepředu, jinak hrával něco jako Hrošovský s Hořavou. Pro nás nejdůležitější hráč určitě a ta efektivita je až neskutečná. Mrzí mě, že se z něj v lize dělá průměrák.
tak já z něj nedělám průměráka vůči lize, jak píšu lehčí nad průměr. I když jestli byl primárně defenzivní záložník, tak se omlouvám a asi jsem ho řadil někam právě k typu Baráka apod.
Když to bylo po čtvrťhoďce 0:2, tak už sem sumíroval, jak to druhý pohárový kolo s bilancí 0-0-3 bude tragický, takonec se tedy hoši z Podjizeří hrdinně vzepřeli a ten bod urvali. Zaslouží pochvalu, leč těch 0,2 b. je skutečně jen kosmetika. Obávám se, že jeden postupivší do pohárů ze sezony 19/20 si EL zahraje už na samém počátku léta. Letní přestávku bude mít fakt dlouhou.
Ale tak aspoň můžeme s klidnym srdce určit viníka.
A taky se aspoň hned ukáže, jak pitomý je ten nový systém naší ligy.
Možná se teď Šilhavý modlí (aniž by přál někomu z nominovaných záložníků něco špatnýho), aby musel povolat Trávníka...
Aby nevypadal jako trouba, protože tohle fakt při nominaci nezvládl.
Včera pěkný zápas. Přišel jsem na stadion ve 20:20 a v pohodě jsem prošel. Asi za 5 minut byly fronty. Co jsem si všiml, tak to brutálně zdržovali hosté z Ukrajiny, kteří se cpali na tribunu B a při tom na ní neměli lístky. Takže to zkoušeli u turniketů každá tak minutu a pak se vraceli a zdržovali. Nebo je to pustilo a pak zjistili, že mají jít jinam a rvali se proti davu. Jestli to bylo i na jiných tribunách podobné, tak se nedivím těm zmatkům. Ale bylo to asi hrozné. Já jsem poučený a chodím cca 40 minut předem a je to v pohodě.
Jinak někteří z toho zápasu byli posraní už předem a ukázala se to na hřišti. Ale jsou to často mladí kluci a přesně tohle přeci všichni chceme, naberou zkušenosti, jistotu a pak třeba někdy reprezentace nebo zahraničí. Jak jinak to dělat? Za mě hráč zápasu Tomáš Hübschman, byl v tomto zápase nepostradatelný a bez něj by to bylo na ručník. Trávníka si hlídali, ale postupem času se z toho vymanil a předvedl svůj kalibr a aktuální super formu. Před sezónou bych nevěřil, ale Hanousek hraje velmi dobře, Holeš také a Masopust také. Hovorka na svou výšku hrál s přehledem. Moc se mi nelíbil Považanec, drbání Jovoviče, Lischka byl nervózní a Chramosta tam byl často dost sám a nemá vůbec žádnou hlavu v souboji.
Jinak dle mého odhadu cca 5500 diváků.
až na toho Hovorku..., kdyby se na to nevysral před prvním gólem, tak ten zápas vypadal jinak...
To samozřejmě, ale taky bychom pak třeba hráli připosraně celý zápas dostali fíka 10 minut před koncem. Tohle nikdo neví. Nepohlídal si ofsajdovou lajnu, ale jeho vina to rozhodně nebyla. Ta ztráta míče do postavení, kdy se útočí, byla fatální.
Jsem ale rád, že lidé hráče odměnili potleskem ve stoje, zápas to byl odmakaný a týmový. Pak lze nějakou tu chybičku odpustit.
i to je možný...
Jovovič to drbal? Sme asi každej koukali na jinej zápas naopak jeden z mála co jim stačil rychlostně a technicky svým pohybem vtvářel šance a standartky a jeho solo kdy ho nahánělo pět ukáček bylo taky dobrý hrál v rychlosti s balonem technicky takhle se hraje moderní fotbal on Trávník a Hubschman nejlepší na hřišti
Drbal a drbe. Jinak by byl dávno jinde a ne v Jablonci. Je to super fotbalista, ale prostě toho většinu zazdí svým neustálým chamtěním. Jak to sólo dopadlo, když ho 5 hráčů nahánělo? Dopadlo to tak, že ani nepřihrál nevystřelil a bylo z toho prd. Pak dalších 10 minut odfukoval a čekal na konec poločasu. Ostatní se ním také pěkně zbytečně proběhli. On se takhle hezky vždy proběhne a síly mu ubývají. Jemu by se také hrálo fyzicky lépe, kdyby nahrál. Až bude starší, pomalejší a s horší fyzičkou, tak nebude hrát nic, pokud bude drbat.
Já ti přiznám že kdyby si uměl víc pomoc tak je to určitě lepší ale včera byl dobrej jen těch standartek co vybojoval a technicky je taky super akorát máš asi pravdu s tou finální a předfinální fází tam problém je ale včera se mi líbíl takhle se hraje moderní fotbal v běhu a technicky a to moc českých kluku neumí
Asi si rozumíme. On se parádní na moderní fotbal. Umí si troufnout na kličku. Umí si míč potáhnout a nebojí se. Zkouší se probít a to vždy oko diváka potěší. Ale občas jsem na něj naopak naštvaný. Hlavně brejky řeší zbrkle ke konci zápasu, kdy už moc sil není. Skoro pokaždé s ním někdo běží do páru v brejku nebo přes celé hřiště, aby to zadrbal a naběhl po dvou pokusech obejít hráče do třetího a o míč přišel. V tom mi pije krev a nedělá to z něj fotbalistu pro lepší ligu. Bohužel pro něj i pro Jablonec. Ale až bude starší bez rychlosti, tak na to doplatí, jestli to nezmění.
strašně předržuje balón...
Tak on hraje stejně jako Plavšič. Plavšič taky 9 z 10 šancí zadrbe, Jovovič má ale lepší úspěšnost
Jablonec dal Dynamu v utkání víc gólů než sešívaný kopyta v LM :D
Jablonec v EL doma dosud neporažen
Sice ma vcera Travnik 1+1, ale zaroven posral co mohl, neprihraval presne, ztracel balony, strilel uplne zbytecne z nesmyslnych pozic.
Vzhledem k výkonům našich zástupců, to včera mělo být 6 bodů a ne jen jeden....
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele