Evropská liga UEFA - Evropská liga
Bližšie k postupu má slovenský majster a určite nie je bez šancí. Slovan do toho!
Odveta 4. predkola Európskej ligy sľubuje ešte zaujímavú zápletku. V prvom zápase totiž bratislavský Slovan nečakane vyhral 1:0 a pootvoril si dvierka do skupinovej fázy. Tá je však ešte veľmi ďaleko. Prežiť treba minimálne rímskych 90 minút a dúfať, že kanonáda domácich sa nebude opakovať tak, ako pred dvomi rokmi proti Košiciam.
Vtedy to skončilo po úspešnej remíze 3:3 (nie však z hľadiska postupu) veľmi zle, prehra 7:1 sa črtala od úvodných minút, keďže v 18. to už bolo 5:0. Rimania by však samozrejme tento scénar brali všetkými desiatimi aj teraz: "Úspech v EL UEFA je jedným z našich prioritných cieľov v tejto sezóne. Verím, že môj tím sa od úvodu pustí s chuťou do súpera. Pokúsime sa hneď od začiatku nasadiť vysoké tempo a udržať ho čo najdlhšie. Dôležité bude, aby sa nám čo najskôr podarilo streliť gól a zmazať tým manko z prvého zápasu," povedal tréner AS Luís Enrique a pokračoval:
"Od Slovana očakávam defenzívny štýl, súper bude nebezpečný najmä zo štandardných situácií. Nakoniec, po jednej z nich sme inkasovali aj jediný gól v Bratislave, takže na štandardky si musíme dať veľký pozor a zbytočne nefaulovať pred naším pokutovým územím. Zaujíma nás len a len zápas proti Slovanu. Celý týždeň sme tvrdo pracovali a všetko sme podriadili tomu, aby sme vo štvrtok boli úspešní. V tréningovom procese som videl na hráčoch, že sú dostatočne motivovaní a badal som zlepšenie ich výkonnosti. Čaká nás domáci súťažný debut v tejto sezóne a my, prirodzene, nechceme nič podceniť. Na zápas si určite nájde cestu veľké množstvo fanúšikov a my ich nechceme sklamať." Základnú zostavu pochopiteľne prezradiť nechcel, ale v kádri by ešte mali stále chýbať Juan, De Rossi, Bertolacci a Pizarro. Tiež Greco a Lamela. Od začiatku už ale určite budú hrať minule mierne indisponovaní Perrotta a De Rossi, ďalej minule "fiťáci" Borriello, Heinze, či Totti.
Tréner belasých Vladimír Weiss funguje momentálne na štyroch frontoch. Dvakrát so Slovanom (CL a EL), dvakrát s reprezentáciou (priateľské stretnutia, kvalifikácia ME). Už nabudúci piatok sa v Írsku uskutoční dôležitý duel o postup, ale teraz čaká jeho tím na klubovej úrovni tiež dôležitý zápas. Po senzačnej výhre sa črtá obrovská šanca na postup do skupinovej fázy. Weiss na lavičke už v minulosti dokázal vyradiť veľkého favorita, dokonca výpraskom 5:0. Bol ním Celtic Glasgow. Tentokrát si pušný prach lodivod trošku ušetril a uspokojil sa s jednogólovým rozdielom. Favoritom ostáva stále AS Rím, no Weiss nie je začiatočník a preto hlási jasný ortieľ: "Určite nebudeme brániť, chceme hrať útočne," čím zmiatol talianskych novinárov.
"O zostave mám jasno, až na jedno miesto, nebude to však post v defenzívnej formácii. Luis Enrique si myslí, že Slovan bude brániť. Ja očakávam od Rimanov rýchly španielsky futbal, ktorý prinesie barcelonskou školou poznačený Luis Enrique, v talianskom štýle. My však rozhodne nechceme len brániť, budeme hrať útočne," zopakoval. Jemu bude v zostave chýbať "potrestaný" Halenár, ktorému ale trest už vypršal, no administratívna chyba v belasom tábore mu znemožňuje štart aj v tomto zápase a dlhodobejšie zranený Ivana. K dispozícii sú však po trestoch Dosoudil, Grendel a Guédé. Fit po zranení je aj Štepanovský, ale v základe asi ešte nenastúpi.
Takže. Slovan chce urobiť dieru do sveta ako v minulosti, víťazstvom v prvom meraní síl je zatiaľ polovičná, ale berie sa aj tá. Lenže hrá sa na odvety a v Ríme čaká Slovan peklo. Má však na lavičke Vladimíra Weissa. Ten je stále mladý tréner, no úspechov ma neúrekom. Podarí sa mu ďalší? Na druhej strane stojí ambiciózny, no začiatočník Luís Enrique, ktorý chce vštiepiť svojmu mužstvu silu katalánskej Barcelony. Zatiaľ mu to podľa predstáv nejde. Ale v tíme je skúsená kostra doplnená o nejaké nové meno, ktorá futbal hrať vie. Včera sa radovalo Česko, dnes, aspoň v jednom prípade a aspoň z tej druhej strany, druhej najprestížnejšej sútaže, môže aj Slovensko. Verme, že to Slovan dokáže.
Duel začína o 20:45, hlavným rozhodcom bude Halis Özkahya z Turecka.
Vtedy to skončilo po úspešnej remíze 3:3 (nie však z hľadiska postupu) veľmi zle, prehra 7:1 sa črtala od úvodných minút, keďže v 18. to už bolo 5:0. Rimania by však samozrejme tento scénar brali všetkými desiatimi aj teraz: "Úspech v EL UEFA je jedným z našich prioritných cieľov v tejto sezóne. Verím, že môj tím sa od úvodu pustí s chuťou do súpera. Pokúsime sa hneď od začiatku nasadiť vysoké tempo a udržať ho čo najdlhšie. Dôležité bude, aby sa nám čo najskôr podarilo streliť gól a zmazať tým manko z prvého zápasu," povedal tréner AS Luís Enrique a pokračoval:
"Od Slovana očakávam defenzívny štýl, súper bude nebezpečný najmä zo štandardných situácií. Nakoniec, po jednej z nich sme inkasovali aj jediný gól v Bratislave, takže na štandardky si musíme dať veľký pozor a zbytočne nefaulovať pred naším pokutovým územím. Zaujíma nás len a len zápas proti Slovanu. Celý týždeň sme tvrdo pracovali a všetko sme podriadili tomu, aby sme vo štvrtok boli úspešní. V tréningovom procese som videl na hráčoch, že sú dostatočne motivovaní a badal som zlepšenie ich výkonnosti. Čaká nás domáci súťažný debut v tejto sezóne a my, prirodzene, nechceme nič podceniť. Na zápas si určite nájde cestu veľké množstvo fanúšikov a my ich nechceme sklamať." Základnú zostavu pochopiteľne prezradiť nechcel, ale v kádri by ešte mali stále chýbať Juan, De Rossi, Bertolacci a Pizarro. Tiež Greco a Lamela. Od začiatku už ale určite budú hrať minule mierne indisponovaní Perrotta a De Rossi, ďalej minule "fiťáci" Borriello, Heinze, či Totti.
Tréner belasých Vladimír Weiss funguje momentálne na štyroch frontoch. Dvakrát so Slovanom (CL a EL), dvakrát s reprezentáciou (priateľské stretnutia, kvalifikácia ME). Už nabudúci piatok sa v Írsku uskutoční dôležitý duel o postup, ale teraz čaká jeho tím na klubovej úrovni tiež dôležitý zápas. Po senzačnej výhre sa črtá obrovská šanca na postup do skupinovej fázy. Weiss na lavičke už v minulosti dokázal vyradiť veľkého favorita, dokonca výpraskom 5:0. Bol ním Celtic Glasgow. Tentokrát si pušný prach lodivod trošku ušetril a uspokojil sa s jednogólovým rozdielom. Favoritom ostáva stále AS Rím, no Weiss nie je začiatočník a preto hlási jasný ortieľ: "Určite nebudeme brániť, chceme hrať útočne," čím zmiatol talianskych novinárov.
"O zostave mám jasno, až na jedno miesto, nebude to však post v defenzívnej formácii. Luis Enrique si myslí, že Slovan bude brániť. Ja očakávam od Rimanov rýchly španielsky futbal, ktorý prinesie barcelonskou školou poznačený Luis Enrique, v talianskom štýle. My však rozhodne nechceme len brániť, budeme hrať útočne," zopakoval. Jemu bude v zostave chýbať "potrestaný" Halenár, ktorému ale trest už vypršal, no administratívna chyba v belasom tábore mu znemožňuje štart aj v tomto zápase a dlhodobejšie zranený Ivana. K dispozícii sú však po trestoch Dosoudil, Grendel a Guédé. Fit po zranení je aj Štepanovský, ale v základe asi ešte nenastúpi.
Takže. Slovan chce urobiť dieru do sveta ako v minulosti, víťazstvom v prvom meraní síl je zatiaľ polovičná, ale berie sa aj tá. Lenže hrá sa na odvety a v Ríme čaká Slovan peklo. Má však na lavičke Vladimíra Weissa. Ten je stále mladý tréner, no úspechov ma neúrekom. Podarí sa mu ďalší? Na druhej strane stojí ambiciózny, no začiatočník Luís Enrique, ktorý chce vštiepiť svojmu mužstvu silu katalánskej Barcelony. Zatiaľ mu to podľa predstáv nejde. Ale v tíme je skúsená kostra doplnená o nejaké nové meno, ktorá futbal hrať vie. Včera sa radovalo Česko, dnes, aspoň v jednom prípade a aspoň z tej druhej strany, druhej najprestížnejšej sútaže, môže aj Slovensko. Verme, že to Slovan dokáže.
Duel začína o 20:45, hlavným rozhodcom bude Halis Özkahya z Turecka.
AS Řím - pravděpodobná sestava:
Stekelenburg - Heinze, Rossi, Burdisso, Angel - Perrotta, De Rossi, Simplicio - Borriello, Krkič, Totti.
Slovan Bratislava - pravděpodobná sestava:
Putnocký - Bagayoko, Had, Dobrotka, Čikoš - Guédé - Milinkovič, Kladrubský, Grendel - Žofčák - Šebo.
Vzájemné zápasy
18.08.2011
Evropská liga
4.př 1.z
18.08.2011
4.př 1.z
AS Řím - poslední zápasy
18.08.2011
Evropská liga
4.př 1.z
22.05.2011
Serie A
38. kolo
15.05.2011
Serie A
37. kolo
11.05.2011
Coppa Italia
SF 2.z
07.05.2011
Serie A
36. kolo
01.05.2011
Serie A
35. kolo
18.08.2011
4.př 1.z
25.02.2010
16F 2.z
18.02.2010
16F 1.z
16.12.2009
Sk E
03.12.2009
Sk E
05.11.2009
Sk E
Slovan Bratislava - poslední zápasy
21.08.2011
Corgoň liga
6. kolo
18.08.2011
Evropská liga
4.př 1.z
13.08.2011
Corgoň liga
5. kolo
07.08.2011
Corgoň liga
4. kolo
03.08.2011
Liga mistrů
3.př 2.z
30.07.2011
Corgoň liga
3. kolo
18.08.2011
4.př 1.z
26.08.2010
4.př 2.z
19.08.2010
4.př 1.z
05.08.2010
3.př 2.z
29.07.2010
3.př 1.z
27.08.2009
4.př 2.z
Komentáře (264)
Přidat komentářNechci se nějak dotknout Slováků,ale Slovan nemá nárok!Vzpomeňte si na Košice...nadějná remíza a pak 7:1 venku!Řím nevím jestli zápas podcenil nebo měl smůlu,já ho neviděl ale přesto jsem si jistý,že doma Slováky zadupe do země!
V prvom rade, nadejna remiza 3:3? to si snad zartoval a v druhom rade, zapas si mal pozerat, aby si mal jasno v tom, ako hral. Sudit podla vysledkov je fajn, ale treba vediet aj nieco viac.
vonku boli lepsi as ....nedali tie paru sance co mali a tak nazaver dostali...:) doma by to mala byt jasna zalezitost ...aj ked vsetci vieme aky su taliani.....
hlavne vsak ty nevies, co je pravopis a uz prestan plieskat, ze bol AS lepší..tak slabo nehrala v minulej sezone ani Dubnica..na takeho giganta to malo byt o 1000% lepšie..
co tu trepes kto je aky gigant:D...hral lepsie AS? hral...tak uz tu neplac zakomplexovanec:)
jasne, jasne..plápolaj dalej
Slovan,Viktorka dík za krásny fotbal ....kto souhlasí ať dá
a proc weissovo dit je trenuje jarolim ne ?
to si dufam zartoval Jarolim by niečo take nedokazal..ved Slovan trenuje uz nejaky tyzden Weiss!
čobolové
?
Tebe bych doporučil Fortuně jako Bookmakera. konečně bych možná začal vyhrávat.
tyhle generálové po bitvě jsou vždycky nejlepší. Měl jsi zde před zápasem napsat tip na plichtu, hrdino. Vysmívat se někomu, kdo napíše vlastní názor (pravděpodobně správný), je znak nulismu.
Nevím ale Slovan měl šanci když první zápas vyhrál. Nechápu jak někdo mohl napsat to co on. AS Roma se fakt předvedla a Italskýmu fotbalu opět fakt pomohla. Ale nedivil bych se, že to udělali naschval aby se zameřili jen na ligu. Nebou přece hrát nějakou EL, to je v Itálii normální.
0:0
slovan na 99% nepsotoupi
(a at si tu slovaci na me nadavji jak chcou)
nadavaji
nikto na teba nema dovod nadavat, je to tvoj nazor, ktory je len provokačny a nespravny, to je vsetko
vidiš a si sa smial..len svojej tuposti
tohle je opravdu na úrovni, když redaktor webu začne urážet někoho za jeho opačný názor s tím, že se vůbec netají tím, že ke svému tipu nedospěl na základě objektivní úvahy, ale vlastenectví...
1 % je prevít
postoupili vole
2:0
3:0
0:0
0:1
Pokud se Rim setril az na odvetu maji co delat....Slovan je blizko k postupu do zakl.faze ale pritom daleko..v Rime je neceka lehke utkani..pokud Rim pristoupi zodpovedne tak postoupi...tip 1 3:0
brňáci se aspoň podívají do světa
jinak 7:0
3:0
1:0
1:1 po prodloužení
to by sme brali
3:0
Tip 1, ale dúfam, že Slovan bude bojovať a vybojuje si postup...prajem im to a som zvedavý na výsledok
Rad by som aby to bola remiza ,veriť sa mi tomu nechce.pravda je,že Rím v podstate futbal ani hrať nevie...ale ani Slovan.
lenze Slovan uz netrenuje tragéd Jarolím a v tom je ten rozdiel. S Weissom sance stupli teda poriadne podla mna
pome Slovan podľa mňa 1:1
ať si každej říká co chce, tak AS už není top evropskej tým a pokud Slovan podá výkon na hranicích svých možností a bude mít i kousek toho štěstíčka, může postoupit! Budu jim fandit!
že by zrovna měli kousek štěstí se říct nedá spíš pořádnej kus, ale i tak
3:1
3:1
4:0 ... nebude co resit, slovan si to prohraje v prvni puli zakriknutym vykonem...
2:0
Jestli to AS nepodcení a nastoupí hned od 1. minuty s nejlepší možnou sestavou, tak jsou Slováci bez šancí. Tip 5:1
Nevím, za co ty palce dole. Ty jsi strašně zaujatý člověk. Kdo je favorit, je jasný i podle kurzu a i kurz na handicap, co by AS na postup stačilo je lichotivý. Takže nevím, co tu třepeš. AS je jasný favorit a já napsal svůj tip...
a preco nevies prijat ten moj? ja tiez neviem, co tu trepeš
Pod každý tip na vítězství AS dej 2 palce dole, budeš dobrý...
no a teraz čo povieš, mudrlant? nepchaj sa do systému, keď mu nerozumieš..palce som daval preto, lebo som vedel, ze je to blud, co pises ty, alebo iní..žiadny debakel nebol..mohol si to sam vidiet..tak skus sa povzniest nad tym, ze ini maju pravdu už pred zapasom
Psal jsem, že to tak dopadne pokud to nepodcení a nastoupí s nejlepší možnou sestavou, jestli je tohle jejich nejlepší možná sestava, tak nechci vidět, jak dopadnou v Calciu. Navíc AS bylo lepší .
jasné, v pohode.
ked da slovan rycly gol tak je tam sanca postupit, ale to by musel podat rim vykon ako v bratislave
ked da Slovan rychly gol, Rim bude musiet dat 3 a tomu uz nebudu verit snad ani sami..hlavne vtedy, ked sa im v obrane otvori priestor a budu hrozit dalsie brejky nasich
Nepodcenuj tak Rimske ;-) vymsti se ti to....
nepodcenujem, hovorim iba, ked da Slovan na 0:1..Rim uz 3 snad neda
hlavně že Slovaci vyřadili Italii na MS pre mna su to frajeři!!!:)
ved preto
2-2
prosim vas vsetkych co ste neni pri zdravom rozume uz sa ukludnite ja viem je teplo vonku ale netrepte tu ze slovan da gol alebo ze rychly gol alebo dokonca aj dva... ze rim neda, nepostupi atd atd.....dnes ked slovan prehra 3:0 tak si moze dat po zapase cikicaka.....
co si pisal pred prvym zapasom na Pasienkoch?
neznasam takychto ludi bez pokory, pred zapasom som si tiez myslel ze Slovan prehra ale aspon som to nevyhlasoval ako svatu pravdu a neurazal ostatnych ludi, teraz si sam ostal debilom
archiv si nerobim vzdy pisem svoj subjektivny nazor, na to su diskusie... tak jak ja mam nazor takyto, dalsich x ludi ma iny nazor...ty tvrdis ze slovan da rychly gol ze postupia a podobne ja tvrdim nieco ine...takze tak moj pekny...
ja netvrdim, ze daju rychly gol, to si skade nabral? vyjadril som sa, ze keby dali rychly gol, tak AS uz neda 3..ty mudrlant s kuvičím nazorom. Nechapem, ako mozes fandit Talianom
ked slovanu vytiahli AS Rim povedal som si ze na 100% nemaju sancu, ked sa zmenil trener a prisiel Weiss ktoreho povazujem asi za najstastnejsieho cloveka na svete :D tak som zo srandy povedal ze slovan istotne doma vyhra a stalo sa opet to Weissovo stastie 1x tyc 1x z 8 metrov do prazdenj vedla proste to je Weiss a ak si mam tipnut tak dnes to bude opet festival stastia Weissa a slovan da nejaky nahodny gol a postupi po vysledku 2-1
ak si myslis, ze Weiss dosahuje uspechy len vdaka stastiu, tak by si sa mal nad sebou minimalne zamyslieet, ak nie niečo iné
a kto povedal ze dosahuje len vdaka stastiu??? len som povedal ze ma najviac stastia ako trener na svete o jeho schopnostiach som nepovedal nic zle, len takv skratke, s Artmediov v 1 predkole s nejakym azerbajdzanskim timom, v predlzeni musel dat 2 goly aby postupili a ten 2hy dal v 121 min po rohu, mozno ze keby to tam nepadlo bol by odvolany s petrzalky za velky neuspech, potom prislo 5-0 s celtikom co sa uz nikdy v buducnosti nepodari, vonsku 4-0 kde to viselo na vlasku, v 3 predkole v penaltovom rostrele posledna seria 4-4 a partizan ma matchball ale ako inak nedava opet to stiasie ktore je u weissa vzdy velke, potom si pripomenme polsko kde bol pomer striel asi 20-0 a aj tak sme tam vyhrali a ak toto nie je stastie tak potom nv co povazujes za stiastie, vzdy v kritickych okamihoch mal weiss vzdy stastie jak hovado
no nenapisal si to priamo, ale uz v 2. komente rozpravas len o jednom tak iny pocit som ani nadobudnut nemohol. Samozrejme, ze obcas ma stastie, ale mohol postupit aj do osemfinale LM, nebyt terenu a rozhodcu Merka, ktory bol podplateny a mal odpiskat penaltu. Inak je to vsetko strategia a umenie tohto pana trenera.
4:0
Slovanu to může vyjít hlavně musí střelit branku...Obtimistický tip 2:1
2:1
8:2
pak jsem hodte nejaky link schopny diky,nechytam stv
Divaci
1:0
Jeeeee... takaaa sanca.
gooooooooooool
slovan parada...udrzat a je tu senzacia
Bojaaaan
Slovan je tam
WEISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Muž zázrakov!!!!
Btw. Enrique odstúp!
nechapu ty nadavky na nej... co dokazal s artmedii, repre i ted se slovanem je proste neskutecne
Nadávky od koho?:)
treba, kdyz hraje vase repre, tak i slovaci tady ho ruzne kritizujou, kdyz se treba nedari (ale to je bezne, delaj to i cesi)... podle me je on zrovna to nejlepsi, co ma slovensko na sklade (a v cesku taky neni lepsiho trenera, mozna vrba by mu mohl konkurovat, ale ten netrenoval repre, apod.)
že v česku není lepšího trenérs než toho našeho reprezentačního nebo Weisse?
nez weisse... rozhodne sem to nemyslel tak, ze v cesku neni lepsiho trenera, nez bilek
až se mi na chvíli zastavilo srdce ale Hřebík je taky výborný trenér
kto je v Česku lepsi trener, ako Weiss?
Zeman...
Býval Brückner. Teď asi Hřebík, ale to je úplně jiný typ trenéra a těžko se to srovnává.
koho teraz trenuje Zeman? a opytam sa konkretnejsie; kto je v sucasnosti lepsim trenerom v Cesku, ako Weiss? nic len normalna otazka zo zvedavosti
Vrba přece
moze byt..skoda, ze aj Zilinu nedotiahol do LM..len este by to chcelo uspech na MS s nejakou reprezentaciou a potom sa snad bude dat porovnavat
Jasně. Nedá se porovnávat. Ale co můžeš porovnat, je předváděný herní styl obou trenérů - a tady se mi teda více líbí Vrbova práce.
az tak podrobne ho nesledujem, ale co dokazal s Plznou je obdivuhodne..nemusi to byt ani konecna stanica..Plzen a Slovan este mozu prekvapit aj v skupine..ak dokaze Plzen bodovat s AC, alebo Barcou, najlepsie oboma..tak vtedy to bude top uspech..inak, 3. miesto v skupine je pri takej forme jasna vec
Weisse jako trenéra neznám, ale podle jeho posledních výsledků s repre na MS a teď se Slovanem mě napadá pouze srovnání s Vrbou
Podle mě se Vrba nemůže srovnávat s Weissem, je sice hezké že postoupil s Plzní, ale pan Weiss má mnohonásobně víc úspěchů a je snad nejlepší trenér ve střední evropě.
TO SOM CHCEL ČÍTAŤ!
Ale byl to Vrba, kdo udělal z nízkorozpočtového klubu pohybujícího se ve středu tabulky špičkové mužstvo v našich poměrech a teď se mu i podařilo postoupit do LM, určitě se dá s Vladem srovnávat
zabudol si postup s Artmediou v roku 2005 takmer do osemfinale..chybal jediny gol, nebyt podplateneho Merka..bol to postup od 1. predkola..k tomu aj vyprask 5:0 pre Celtic..to je viac ako postup cez Kodan podla mna
souhlas
to same chyběl jediný gól a Celtic je mohl vyřadit ;-) na kdyby se nehraje ale porovnávat trenéry nebudu, protože to neumím objektivně porovnat
a eurofotbal je známý tím, že jakýkoli subjektivní názor je ten špatný
podla mna nie je co porovnavat..to je všetko
Velká gratulace našim Slovenským bratrům
Jaky dobry rok plzen v LM a slovan v EL
weiss muz na zazraky dnes opet aj s kopov stastia na zaciatku 2. polcasu ale to k nemu uz proste patri, je to proste pan trener ktory keby sa narodil v anglicku tak trenuje nejaky top tym z premierleague, a to ako vzdy vytiahne zolika ako aj teraz Stepanovskeho tak to stale nechapem ako mu to moze stale tak vychadzat ale gooood job
SLOVAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!
ARRIVEDERCI ROMA!
dobrotka a had tak to je skvela stoperska dvojica, do repre snimi
co je frajeři nemate slov co?!!!!!! řikal jsem že jsou to frajeři a vyřadili silnějši soupeř než je Kodan!!!
počkej až Plzeň vyhraje skupinu LM!
nelze srovnávat AS hraje tužku už celkem dlouho, novej trenér tomu taky nepomohl a sestava je taky nic moc a těch spálených šancí AS a to štěstí co měl Slovan....Plzeň si to zasloužila, Slovan měl štěstí, ale to už k fotbalu prostě patří
neuhlasim, Slovan hral bojovne a az potom mal vdaka tomu stastie a to je rozdiel. Ze hra AS slabo, to by som netvrdil, preco boli potom tipy na debakle? kurzy hovorili v prospech Rímu..zase z toho nerobme fakt, ze Slovan postupil cez Nižnú Vyšnú
AS chybali De Rossi,Juan,Taddei či Boriello ale aj popredavali svojich dobrych hráčov aj ich dost prišlo a to nebyva moc dobre a ešte za AS ked hrali 17-19 ročný mladíci je to take jak Man. City len nevyhadzoval také peniaze jak City ... musia si na seba zvyknut a tak a toho proste Slovan využil a Weiss ma proste na Taliansko šťastie
no, s timhle bych nesouhlasil ...kdysi davno mozna...ale ted uz AS nejakou dobu neni tak silny..mozna to zmeni Enrique to ale nejakou dobu potrva...a ikdyz kodani tuto sezonu odesli nekteri klicovi hraci, coz se v playoff LM proti Plzni asi ukazalo, tak v domaci lize jsou a budou opet suverenni a pristi rok budou urcite ve skupine LM...coz se o AS rict neda, v rime budou radi za kvalifikaci EL jestli vubec....ale tim lepe pro Slovan, ze toho dokazal vyuzit a nakonec i to stesticko stalo na jejich strane ale to k fotbalu proste patri!....kazdopadne slovanu i tak palec hore ale neusnout na vavrinech
pojdme srovnavat, kdo vyradil jakeho soupere, to bude to nejlepsi
No rozhodla trenerska kvalita, LE je zelenac oproti Weissovi
je vidět, že to nevede nějaký tuctový pan GSM...
toho favorita si někam strčte Italský fotbal
Pro fandy AS - www.asroma.cz
škoda že nemohli vypadnout oba
Ostře Slovan Gratulace do Blavy a oslavte to
nič prekvapíve, Seria A nemá ani na Corgon ligu
ty brdo cumim
na pivní ligu se zmůžou pouze špičky evropy jako třeba Vaslui...
Velká gratulace.
Mega klobouček pánové!!!
výsledkový hřebíček číslo jedna do Enriqueho rakve
Tak von Řím už taky není co kdysi že
Weiss to opat dokazal, neskutočne. Podla mna nebude Slovan bez šanci ani v skupine. Len tak dalej a konečne bude hrať Halenár SLOVAN dnes
Slovaniste, obrovska gratulace! Vubec jsem Vam neveril At se propadnu, klobouk dolu
a co ti bláznivý reportéři jak dali správný tip na oba záp asy? :: biggrin:: jestli to vsadili, tak už tu od nich nikdy žádný článek neuvidíme
*ten brejláč tam nemá co dělat
presne toto spominal sestak - weiss ako trener nic moc (ta to tam ma hippa) ale ako motivator je neskutocny - mohol by trenovat aj nasu hokejovu repre
musel si to pokazit tym, ze ako trener nic moc? uz som ti chcel dat palec hore jasne, ze je trener dačo moc!
no pozri, aj v united je sir manager a na trenovanie hracov ma svojich ludi, on len sleduje treningy a potom vyberie zostavu, pripadne povzbudi ci motivuje hracov cez prestavku
to by som netvrdil..on robi všetko a ide mu to štvrtstoročie
ved to uz parkrat bolo aj v tlaci, ze na trenovanie ma weiss hippa (vsade ho berie so sebou), ktory pocita, kresli, vymysla, vyhodnocuje... a weissko vsetko iba sleduje a hlavne rozhodovanie o vsetkom je na nom
ak fungujes osobne pri nemu a vies, ako to naozaj je, tak v pohode. Inak vsak taketo anonymne dohady v diskusii tazko brat vazne.
http://www.youtube.com/watch?v=4aXIFFaWNjM
Vlado Weiss Slovan AS Rím
Moc frajeři ! A ještě vyřadí AS, které nemám vůbec rád Slovan a samozřejmě Vlado Weiss
mazec,byl sem na řím zvědavej a už je pryč,stane se no :-).každopádně za Slovan sem rád a trochu mi to připomíná Plzeň.My jim,oni nám-Slováci v Plzni,Češi ve Slovanu :-)
Gratulace na Slovensko. Hezká práce.
Vlado Weiss - ale za tu remízu se Zlatýma Moravcama...
*ale hlavně
ale tak zasa moravce nie su az take cajove druzstvo. sympaticky mancaft to je, maju svoju kvalitu.
výborný výsledok
Weiss je aj napriek všetkým svojim muchám veľmi dobrý tréner, taký slovenský Mourinho
Rím ste dobili, ale v slovenskom Ríme vám ukážeme
ešte raz výborný výsledok
inak kde sú tí odborníci na taliansku ligu??
nejsem odborník, ale italskou ligu sleduju. Copak?
Kuba L
19.08.2011 15:43
slovan na 99% nepsotoupi
(a at si tu slovaci na me nadavji jak chcou)
Tohle bych nikomu nevyčítal... Občas se takový haluz výsledek ve sportu stane...
napr plzen - trondheim alebo kodan
Nikdy mi nebol po chuti žiadny český klub , až teraz plezeň. To bude krásna jeseň ,utorok(streda) plzeň a samozrejme OM a štvrtok Slovan.
ja jako fanousek interu nemohou dodat nic jineho nez....krasa krasa krasa slovan
stahnete ocas vlci a tahnete......
klobouček
tak to čumim čekal jsem jasnou výhru říma. Smekám .
Nezakousl si Luis přecejenom moc velký (a hlavně neznámý) krajíc.
zatím tady podělal na co šáhl...ale herb mě přesvědčuje, že je to podle plánu a že musel vše pobořit, aby postavil nový projekt...částečně má pravdu v tom, že soudit bude třeba až po pár měsících práce...otázkou bude, jestli se jich dožije u kormidla vlků...
četl jsem tu vaší diskusi. Podle mě to myslíte správně oba a pravda je dle mě někde uprostřed. Vysvětlím:
Herb má rámcově pravdu, že Luis staví zajímavý tým, který by teoreticky měl perfektně plnit systém, který Luis chtěl hrát. Čili styl barcelonského držení míče, krátkých příher a vířivého pohybu s vysunutým presingem. Dosud to je správná myšlenka jak od Luise, tak od Herba. Nicméně - Luis i Herb si musí uvědomit, pro jakou ligu a pro jaké prostředí staví Luis tým. Herb
je známý, že by určité fotbalové styly, návyky a poznatky aplikoval vždy, všude a na všechny týmy ve všech soutěžích. Jenže ono to dost dobře nejde. Ne všechny kluby můžou hrát tak, jak Barcelona nebo Arsík (byť by se mi to moc líbilo ). Prostě proto, že mají jiné typy hráčů (což Luis odbourává), nebo proto, že se prostě v tom prostředí hraje dlouhodobě jiný fotbal a přišívat ruku místo hlavy dost dobře nejde.
Nicméně: jestli se chce Itálie někam pohnout, měla by vstřebávat víc moderních trendů. Fotbal se prostě nyní už nedá hrát v chůzi nebo maximálně v poklusu. Tihleti géniusové světového fotbalu - Ibra, Totti, Cassano - jsou v Itálii prospěšní, ale svět je ubrání. Ibru já mám moc rád, a beru jako velkou naši prohru, že jsme ho nedokázali zapracovat, ale pravda je ta, že ani po roce se nedokázal alespoň trochu přizpůsobit.
Vy si můžete tvrdit desetkrát, dvacetkrát, třicetkrát ad., že se vám nynější Calcio líbí. Můžete desetkrát, dvacetkrát, milionkrát ubezpečovat ostatní, že se Calciu v Evropě nedaří jen proto, že na Evropu kašle, ale pravda je dle mě jiná. Ztrácíte. Ujíždí vám vlak.
Ale na začátek - Luis na to jde zostra a nejspíš narazí. Vyštípete ho. Ale uškodíte si tím. Kdybyste se místo jeho kritiky zkusili pár myšlenek přijmout a netrvat tak moc na zkostnatělých (a asi už nefungujících věcech), mohli byste se chytit. Abych vzal ten tvůj argument o krokodýlovi. Předtím, než toho krokodýla praštíš palicí, musíš ho na ten břeh nějak dostat. On ti tam sám nevyleze, ale musíš ho na ten břeh vyhnat a na to potřebuješ sílu, pohyb a fyzičku.
dá se souhlasit...
...kdyby nebylo nějakých evropských pohárů potažmo toho, že z nich plynou největší prachy a prestiž...tak bych se ten vlak naprosto vysral. Protože ten trend moderního fotbalu se mě osobně prostě nelíbí. Nechci, aby italské týmy hrály jako Barca nebo Arsenal a chci, aby v Itálii byli noví Nestové, Tottiové, Cassanové, Del Pierové, Zanettiové...a ne hráči jako Bojan...a abychom se koukali poříd na to naše Calcio, klidně i na stadionech s dráhou...prostě abychom si šli tou svoji cestou. Časem by ty úspěchy přišly...jenže čas a peníze jsou dvě věci, které Calcio nemá a proto tady ty pokusy alá Enrique budou čím dál častější.
Jinak já netvrdím, že je primární chyba ve stylu fotbalu, který chce hrát. Ale v tom, jak si do téhe sezóny složil kádr, jak ho má úzký a co za totální paksvili musel kvůli zraněním a technickým věcem nasadit do duelu se Slovanem...tohle prostě nebyly sestavy hodné AS a výmluvy, že ještě někdo přijde, půlka hráčů je zraněných a druhý půlka nových neberu. Zítra měla původně začít liga a jestli je tohle AS připraveno do jejího startu, tak potěš koště...
...a to je zase to nejhorší, že bude všude plno keců, jak to jde s Calciem doprdele, že AS nedokáže porazit Slovan...jenže v tomhle rozpoložení a sestavě by snad nedokázali porazit ani Novaru
Jajínku, četl jsem tvé kometáře a líbí se mi a bíží se mým názorům. Itálii miluju už od dob Bettegy, kterej byl mým velkým vzorem, stejně jak Conti, Pruzzo, di Bartolomei později. Z druhého scudetta jsem již měl rozum, stejně tak jako obrovský smutek po prohře na starém krásném Olimpicu s L´poolem.Má posedlost šla tak daleko, že jsem 3 roky žil v krasné staré čtvrti Trastevere a vysmíval se zde Laziali, kteří jezdí na Olimpico ze severu venkova.
Jsem názoru, že Romě můžou fandit jen vyvolení, nikoliv ten plebs co tady kolem lítá v trričkách Barcy a podléhá modnímu trendu fandit Barceloně. Proto mě sere, že naše calcio chceme nahradit něčím, co odpovídá národnímu naturelu co se učí kluci už od 6 let v přípravkách a hrajou tak celej život. I běžnýmu laikovi musí být známý, že to nemůže fungovat, když naši ragazzi se od mládí učí úplně něco jinýho a co vždy fungovalo a fungovat bude. Problém je že dnes nemáme silnou generaci hráčů ve středním věku, ale ta se zas objeví a budeme všechny válcovat.
Enrique převzal mančaft, kterej byl rok předtím vicemistrem Itálie. Byl konsolidovanej a měl svou sílu, co ukázal i v pohárech. Loni to nešlo, ale ne kvůli kádru, ale problémům v ambiente, nejistota stran nového vlastníka, problémy se stadionem, špatná práce managementu apod. Tento tým by si se Slovanem vytřel ....... Nicméně tady čtu, jak je všechno špatné, prý Enrique převzal tým v troskách apod. Říkám nikoliv, tento trenér Béčka Barcy,bez jakýkoliv zkušenosti s calciem, tady patří "díK" Sabatinimu, vědomě mančaft rozprášil a dal na přestup Menéze, Mirka, Boriella a o Tottim se přes média vyjadřuje, že je pro něho je jedním z mnoha hráčů. Mirka vyštval poněvadž způsob jak ho ponížil v Brunicu si nezadá s tím co předvedl s Tottim se Slovanem. Zvlášť mě nasral jak kopal do petflašky, kdy Totti nerozehrál roh na krátko s neduživým Bojanem, co jsme za něj kvůli Enriquemu dali 13 mega. Bylo jasný, že to Tottimu vrátí, ale způsobem, že ho zostudí a dá mu jasně najevo co si o něm myslí, nota bene výměnou za Okaku, nepotřebuje komentáře. Podotýkám, že nevím kam Tottiho strčí až postaví všechny své posily. Jedno je tak jasný, postavil to buď Totti nebo já. S tím Cassetim nesouhlasím, myslím si že je to zmatkař a podepsal se na moc brankách. Naopak líbili se mi jak Caprari, to je velikej talent tak i ten Verra. Jedno je jasný fandí-li někdo Enriquemu musí počítat s Romou bez Tottiho. Proto jsou dvě cesty vyhodit Tottiho a zkusit experiment s velice nejistým výsledkem, od Bojana nic nečekám, anebo co nejrychlej vyhodti trenéra a postavit to alespoňm ještě na rok na Tottim.
Ja osobne sa bojim ze ano. Da sa hrat s kazdym barcelonsky styl? A hned zhurta a zacat tym ze prestane stavat ikonu Rima a Tal futbalu? Aj ked drzim Luisovi palce(moj oblubeny hrac) moc mu neverim.
Weiss zatím jen těží z práce Jarolíma, teď to jde samo. Otázka je, jak dlouho to ještě vydrží a kdy tomu bude muset dát něco i Weiss. Tým je složený dobře, to všichni víme z minulé sezóny.
toto je neskutocne...
Hezký úspěch....
gratulace
weiss zas ukazal, ze je neuveritelne dieta stasteny, po dvoch jalovych vykonoch dal slovan dva smudlo-goly typicky jeho zapas, modlit sa, aby super pozahadzoval tutovky a bud to udrzat na 0:0, alebo dat nejaky smiesny gol, ako Petrzalka na Partizane, Slovensko v Polsku (ani sme nemali strelu na branu), alebo v Rusku (tam sme dali aspon pekny gol). V lige s Petrzalkou mal tiez nenormalne mnozstvo takych zapasov, kde super zahadzoval sance a potom dal niekto nahodny gol.
Enrique je idiot, totalne prekaucovane oba zapasy, dorastenci v zostave ako keby o nic neslo, v odvete stiahne za stavu 1:0 dvoch najlepsich hracov...davam mu 5 kol...
je to tak, branit v 10hracoch a dat gol prakticky z hovna, hrat hnus futbal, modlit sa pri kazdej superovej sanci, aby to zahodil a naopak tu jednu svoju sancu - nesancu premenil za cely zapas, co je umenie vzhladom na ten utok, aky ma Slovan, na druhej strane, Slovan ma kvalitu v brankarovi a v obrane, stred pola je smerom dopredu tragicky a utok neexistuje, viz. oba goly dali dvaja odchovanci - obrancovia
neviem či si na fete ,ale Putnocky je najslabší brankár slovenskej ligy, Slovan si nemože dovoliť hrať pre krásu, može hrať max na brejky proti väčším teamom .To, že nič nehrá ani v lige , to je zas o inom,lebo posledný zápas s Moravcami by odohrali lepšie asi aj štangasti z miletičky. A predovšetkým futbálek sa hrá na góly !A keď to ma úspech, diváci prídu , aj keď to nie je pre oko diváka zaujímavé,ale tak to je v slovenskom futbale bohužial .Slovanu fandím celý život ,aj keď na Pasienky je už aj cesta nechutná !
vieš ako sa tomuto hovori, co si napisal? závisť
milujem slovicko zavist, kazdy ho pouziva, ale nikto neviem, co znamena...co a komu mam zavidiet? Videl si ten zapas? Rim nezahral ani na 5 percent svojich moznosti a aj tak si chvilami robil zo slovana dobry den, ten sa raz dostal do sance, po nepozornosti v obrane a stalo ho to postup, weissov futbal je nepozeratny, videl som prinajmensom 100 zpasov, viem o com hovorim
pardon, 200 (weissovych) zapasov nazivo
v pohode, ale vycitat mu to, ako hra, cize uspechy..je divné
Weiss nemohol hrat so Slovanom otvorenu partiu to by spravil len blazon ! Pozri si ako hraje slovan ligu. Hraju celkom pekny futbal lebo na slovensku ligu maju na to hracom. Ale proti AS trebalo branit vysledok a cakat na nejaku prílezitost. A kto tu hovori ze AS bol lepsi , tak to bolo jasne uz pred zapasom.
konečne normalny nazor
Hezký úspěch pro Slováky, ale po těch výkonech si postup nezasloužil ani jeden tým.. na to se nedalo dívat
snad si nechcel otvorenu hru od Slovana?
Něco takového bych od žádného týmu v Česku nebo na Slovensku kromě Plzně nečekal. Nikdo jiný to totiž ani neumí. Ale spousta týmů to neotvírá a dá se na to dívat.
tak co uz, hra sa na vysledky, uz menej na krasu..to uz niekolko rokov prebieha nielen u Slovana
krome Plzne
Čím ďalej, tým viac by som privítal spoločnú Československú ligu- tímy ako Sparta, Plzeň, Žilina, Slovan by mohli hrať veľmi zaujímave zápasy, a v prípade spoločnej ligy, ktorá by bola pre obe krajiny určite atraktívnejšia, tak sa dá očakávať, že by prišlo viac sponzorov a tým pádom by svoju zašedilú slávu mohli oprášiť napríklad aj Košice....
Takých 12 mužstiev, na začiatok 4 zo Slovenska - SBA, ZN, TT a KE
8 z Česka - Sparta, Slavia, Bohemka, Plzen, Baník, Hradec, Jablonec a M.Boleslav...
A po každej sezóne by 2 spadli a baráž o postup by hrali 2 najlepší z českej a slovenskej 2.ligy, každý s každým na neutrálnej pode...
Olomouc, Liberec?
nepoznám až tak do detailov najlepšie České kluby, nehovorím, že presne tie by tam mali byť, to by sa určilo podľa nejakého koeficientu za posledné 3-4 sezóny...
jj, místo Bohemky Olomouc, místo Hradce Liberec, a pokud by se Baník nezlepšil tak Teplice nebo ta Bohemka..
Společná soutěž je blbost, už jenom kvůli tomu, že jsme 2 různé státy. Kdyby do evropských pohárů nepostoupil žádný slovenský tým, to by bylo keců (nebo opačně) Navíc struktura našich svazů je úplně odlišná. A kdyby už by měla být nějaká společná liga, tak rozhodně s Rakouskem. Rakouskočeská liga by byla pro nás atraktivnější než Československá.
A jedna věc by mě zaujímala, proč pořád chcete všechno organizoval s Českem? Česko je váš jediný soused?
s Maďarskom si niečo spoločné predstaviť vie naozaj len blázon, Ukrajina je síce susedom, ale ako keby ani nebola, podobne Rakúsko, s ním má spoločné iba Bratislava to, že je predmestím Viedne a s Poľskom, ktoré je tak 10krát vačšie ako Slovensku, by sme mohli mať asi ťažko spoločnú ligu...
takže keď sa na to pozrieš reálne, jedine s vami prichádza spoločná liga do úvahy zo susedov
Resp. proč chcete pořád s někým něco organizovat? Slovensko není zas tak malé, má 5 milionů obyvatel tolik má Norsko, Dánsko, Chorvatsko, Skotsko, Irsko, Finsko. Musíte se smířit s tím, že větší už nikdy nebudete a musíte dělat s tím co máte a ne být páté kolo u vozu ve společné lize s Českem
inak neviem, skadiaľ máš, že chceme POŘÁD niečo s niekým organizovať... len si myslím, že spoločná liga by obom krajinám pomohla, lebo by pritiahla minimálne desiatky nových sponzorov na oboch stranách a tie ligy sami o sebe sú slabé, či to uznať chceš, či nie...
no ja síce nechcem, ale myslím, že to chcu kvoli minimalnej jazykovej bariere????
Minimální jazyková bariéra je i u Norska - Švédska, Španělska - Portugalska, Irska - Anglie atd. to není argument
to je argument na to prečo čr-sr a nie čr-aus
Já nejsem zástance spájení soutěží, jen sem řekl, že kdyby se česká liga měla s někým spojit, tak lepší by bylo Rakousko.
Rakuska liga je zaujimava len pre hráčov kvoli platom, iak jej valita je otrasna...a velky problem by bol prave jazyk...prečo súčasne CZ SK TV programy(SuperStar) sa spajaju a nespajaju sa s rakuskom? kvoli jazyku
inak liga je blbosť skôr zrušiť tie poháre a vytvoriť československý pohár
Nevravim, ze som zastanca spajania.
Ale ak by uz k nejakemu spojeniu lig malo dojst, tak valna vacsina ludi by bola za jedine v pripade, ze by sa tak udialo v ramci SR a CR. Je to naprosto logicke a nic na tom nemeni ani tvoj ojedinely nazor, ze by to bolo lepsie s AUT
to by dlouho nevydrželo... spíš snížit počet týmů v české lize tak na 10-12...zvýšil by se počet zápasů za sezonu,podle mě i navštěvnost,konkurence hráčů v týmu GL...a tak ...
A ďaľší krok k tomu aby sa z Weissa stal egomaniak.
a keby si namiesto toho uznal, že je to Pán Tréner?? čo k tomu chceš, aby vyhral majstrovstvá európy??
to je neskutočne, co tu niektori píšu
si nehorazny idiot...gratulujem
SLOVAN najlepsi tym v CSR
To je Plzen brácho Jestli to myslíš ČSR myslíš ironicky jako obě republiky po kupě pro letošek. A jestli To myslíš jen za dob co byli republiky spojený tak je to Sparta
ako Slovák sa prikláňam ....(aj ked fandím slovanu ) .....Plzeň na čele s Petrželom Rajtoralom Bakošom Kolárom hrá krajší futbal ,taká česká barca .....len my je lúto ,že nemáme spoločnú ligu. Tá liga by mala gule.....minimálne Slovan a Zilina by vám dali riadne zabrať. Len ak budú hrať najlepší z naj sa dá niekam posúvať
No, Sparta a hlavně Plzeň jsou trošku někde jinde momentálně. Ale nějaký ten bodík by ve společné lize možná s těmito týmy uhrál.
Pouzivas furt ten vyraz "nekde jinde"... to by ma zaujimalo kde?
Fakt šok. Klobouk dolů!
Choreo v Trnave http://youtu.be/NpnF25Y2Iy4 náadhera
Gratulácia Slovanu, ale mám triašku z toho ked si predstavím, že sa teraz budeme hrať dvesto rokov na nejakých talianobijcov.....oh my
no ale keď sme ? (jk)
no ale keď sme ? (jk)
12:45 los
podla atraktivity supera by som prial Slovanu
z prveho kosa :Tottenham, Atlético,Dynamo,S04,PSG
z druheho :Fulham,Beşiktaş,Kazan,Udinese,Lazio
z tretieho:Salzburg,Lokomotiv,Birmingham,Stoke,Rennes,Hannover
Tazkzch skupin moze byt velmi vela .Uz len kolko tam je Angl.teamov.
Ked uz nepostupit,tak aspon napr.:PSG,Udinese,Birmingham alebo Sporting,Besiktas,Hannover
Podla mna "najschodnejsia" by mohla byt :Alkmaar,Metalist,Austria
Kazdopadne sa uz tesim na vsetky domace matche
Slovan do toho
AS Rim cakal som viac od nich..
toho Bojana asi Barca späť nekúpi
dost možná budeme muset. Otázka je, zda je ta opce povinná nebo ne.
Bojan nic, este v prvom zapase sa mu z pozicie stiahnuteho volneho hraca celkom darilo, par chytrych prihravok za obranu vymyslel, ale v odvete to bolo v jeho podani pomale, ustrachane, citatelne. Obrana Slovana nemala pocas celeho zapasu az na zaverecnu haluznu sancu problem ho ubranit, co je na povazenie
ale je treba podotknut, ze lopty stracal malokedy..vcera snad az v 80. minute..vsetko nahraval presne
V to je po celu karieru vychovavany, ale je potrebne presadzovat sa v utoku.
je este mlady, daj mu čas
Weiss mal pri každom úspechu kusisko šťastia, ale kto nie. Asi to nebude len náhoda, šťastie praje pripraveným
Závisť je hrozná vlastnosť..
Podla mna je to umenie.
SLOVAN Gratulace..
az teraz som zistil kolko je tu zavislivych ludi, fakt nechapem ako niektori mozte pisat take sracky proste je to uspech, tak ako ma aj plzen uspech k comu im gratulujem.. mali by sme byt radi ze sa zviditenil ceskoslovensky futbal a drzat spolu, pretoze tak nas zial niektore krajiny vnimaju ako czechoslovakia....fakt niektori ludia zamyslite sa , ked zavidite uz aj vo futbale , tak v zivote to bude pre vas velmi tazke GRATULUJEM VLADOVI
Nazzzamir napis ze slovan hral lepsie aj vonku!:D
konecne nejake slibne posily do as.. uz sem myslel ze skoncime jen u osvalda..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele