Evropská liga UEFA - Evropská liga
Slavia vstoupí do Evropské ligy na hřišti rozjetého Janova
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Janov CFC - pravděpodobná sestava:
Amelia - Criscito, Papastathopulos, Moretti, Tomovič - Rossi, Zapater, Milanetto - Mesto, Crespo, Palacio
Slavia Praha - pravděpodobná sestava:
Vaniak - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Čelůstka - Vasiljevič, Belaid, Volešák, Ragued, Hloušek - Šenkeřík
Tip EuroFotbal.cz: 1
Vzájemné zápasy
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
Janov CFC - poslední zápasy
13.09.2009
Serie A
3. kolo
30.08.2009
Serie A
2. kolo
27.08.2009
Evropská liga
4.př 2.z
23.08.2009
Serie A
1. kolo
20.08.2009
Evropská liga
4.př 1.z
31.05.2009
Serie A
38. kolo
27.08.2009
4.př 2.z
20.08.2009
4.př 1.z
15.04.1992
SF 2.z
01.04.1992
SF 1.z
18.03.1992
ČF 2.z
04.03.1992
ČF 1.z
Slavia Praha - poslední zápasy
12.09.2009
Gambrinus liga
7. kolo
03.09.2009
Ondrášovka Cup
2.k
31.08.2009
Gambrinus liga
6. kolo
27.08.2009
Evropská liga
4.př 2.z
23.08.2009
Gambrinus liga
5. kolo
20.08.2009
Evropská liga
4.př 1.z
27.08.2009
4.př 2.z
20.08.2009
4.př 1.z
17.12.2008
Sk F
04.12.2008
Sk F
27.11.2008
Sk F
06.11.2008
Sk F
Evropská liga - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
Z
V
R
P
S
B
1
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
Z
V
R
P
S
B
1
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
Komentáře (259)
Přidat komentář6:0
slavia to bude mít těžké ale snad uspěje 0:1
1:0
5:0 a potupa nejvetsiho kalibru, chyby golman Slavie a vlastnaky.
4:1
3:0
Sočasná forma FC Janov,pro Slavii nevěští nic dobrého.Měla by to být jasná 1 vše ostatní pak obrovské překvapení.
souhlas, tip 3:0
4:0
Tomáš Skuhravý pro italský tisk: Slavia je slabá a hraje špatně
"Slavia vyměnila šest hráčů a hraje špatně, má mnoho nedostatků a slabých míst, zejména pak na krajích obrany a v záloze. Myslím, že rossoblù nebudou mít problémy a vyhrají s lehkostí."
to si delas prdel ne?? kraje obrany mame zrovna silny jako tak nevim co to keca a zaloha mi prijde silnejsi nez utok teda negdy...
Krajcik je v tuhle chvili sotva polovicni z toho vybornyho beka co byl ve slavii driv. A ze by zrovna v Celustkovi byla nejaka sila Slavie, to fakt ne
V Liberci zahrál velmi dobře, otázka jestli mu to vydrží. On je spíš problém na krajích zálohy, Hloušek si tam s Čelůstkou nerozuměl a napravo není nic, resp. teď tam skvěle zahrál Vasiljevič, tak snad se chytne.
Krajčík se potřeboval dostat do pohody a to se ted děje,Čelůstka má dost nevyrovnaný výkony,jinak největší slabina týmu je že nemá kromě Šenkeříka jinýho utočníka,myslim ale že nám muže vyhovovat,když nas takhle shazuje
Tjn, Pekhart sotva začne běhat a už ho zase ukradne repre. Ale problémů je víc, Vlček zazdí co může a nejen on. Ale vypadá to, že Hloušek se vrátí do útoku, tam zatím předvádí nejlepší výkony. Neumíme hodit ani out, strašně dlouho to trvá, nikdo si nenabíhá a Liberec nám dal gól právě díky našemu tragickýmu outu.
jenomže se Hloušek vrátí do utoku až po uzdravení Černýho a to bude kdoví kdy
Myslím, že to bude zase další evropská ostuda - bohužel
4:0.
doufám akorát ve dvě věci a) že tam nepřijedem vysraný jako vždycky b) že Vaniak opět nepředvede nějakou debilitu, jako v každým zápase, ve kterým zatím nastoupil. Pak mi bude jedno i když dostaneme bůra (pokud se na to bude dát dívat)
2:2
2x Crespo, Belaid, Šenkeřík
Tak vysraní tam pravděpodobně pojedete
Tak to snad jo, hlavní je, aby se neposrali na place.
2:0
Bodík by byl fantastickej.
Jojo
Hlavně, ať Slávka zase neudělá ostudu českému fotbalu...
já ti dám zase.sávia za posledních 5 let udělala z českých týmů v evropě njvíce bodů.ty provokatére jeden:)
ale taky dostala největší náklep v evropských pohárech za posledních i víc než 5 let
Hledáš skvrny na Slunci.
já jen, aby se na tohle nezapomínalo
Jsou zápasy, na které fakt nejde zapomenout, hlavně když sedíš v hospodě s kámošem, kterej se ti směje do xichtu při každým obdrženým gólu (Sparťan) a celá hospoda řve: Dejte jim 10.
a co bys čekal?
krevety
tak to věřím, že to musel být pro tebe opravdu nezapomenutelný zážitek
já se třeba za prohru Slavie na Arsenalu nestydim,první poločas jsme odehráli sympaticky,bohužel jsme inkasovali hodně laciný goly, v podstatě ze 3 nebo 4 šancí a to ten Vanakuv gol se nedá počítat za šanci,pak už si s náma samozřejmě Arsenal dělal co chtěl,ale to bylo diky tomu že jsme tak lehce inkasovali,mnohem víc se stydim za výkon Slavie doma proti arsenalu,to byla naprostá divácká nuda co neměla s fotbalem nic společnýho
S tema bodama bych byl hodne opatrny Sparta ma lepsi koeficient a ten se pocita nekdy za to obdobi 5 let ne?Byli druzi ve tretim kosi ted pri losovani ,malem mohli byt ve druhem kosi a Slavie byla az par mist za Spartou,takze nevim co meles,,,navic i minuly rok kdy Sparta si udelala ostudu v poharu nasbirala vic bodu nez Slavie
Slavia má o tři body lepší pětiletej koeficient než Sparta, a i loni udělala Slavia o půl bodu víc, než Sparta. Takže se zbytečně nerozčiluj.
a jestli pak to neni nahodou s kvalitama souperu se kterym hrala?? jako treba Vaslui oproti Dynamu Zahreb,myslim ze tohle je zbytecne rozebirat kdo udelal v Evrope o par bodu vic,protoze je jasne videt kdo ma v evrope lepsi vysledky
Tak v pětiletým průměru se náhodnej los srovná, někdy je soupeř těžší, někdy lehčí, rozhoduje i štěstí. Pak se třeba hodí bod z dvojzápasu s Arsenalem, zatímco Sparta je ze čtyř utkání se stejným celkem nulová. Na druhou stranu zase s Tiraspolem Sparta bodovala naplno a Slavia má jen dvě plichty. Ale tabulky jsou jasný, Slavia je za posledních pět let ziskovější, můžeš vytahovat Vaslui, jak chceš.
Slávie nemá žádnou šanci.3:0
Šanci neměli ani proti AS Řím nebo Ajaxu či Schalke a jak to dopadlo.
Každý čeká jednoznačný zápas a já právě že vůbec.tohohle si přesně všímám u hry slávie,když se od nich nic nečeká zahrají výborně.Já čekám vyrovnanou partii.Slavie bude bojovat až do konce o bod ale prohraje 2:1.Tenhle zápas Janov jasně podcení to je můj názor.Budou lítat v oblacích,slávka nebud emít co stratit vletí na ně a Janov bude horko těžko naskakovat do zápasu.
Janov ten zápas nepodcení, tím jsem si jistý.
no kdyz do toho domaci pujdou.. zavani to debaklem.. co si budem vykladat tak kluci sesivani bojujte
Z tý ofenzivní síly Janova jde strach. Zejména, když (nejen) obrana Slavie hraje tak, jak hraje.
4:0
6:0 ( 6x vlastny gol Krajcik )
Co to jako je za sestavu ? Criscito bude hrát nalevo v záloze.
Není Criscito spíš než záložník vysunutej obránce?
Genoa hraje 3-4-3 a Criscito hraje vlevo.
No já jen, jestli to náhodou nevypadá takhle...
---------Papasthatopulos---Morreti----Tomovič---------
Zapater---------------------------------------------Criscito
--------------A tady až záložníci --------------
Protože kdyby to tak bylo, tak se Criscito dá považovat spíš za útočnýho obránce než jako záložníka..
Pokud se nepletu tak Criscito byl vzdy ofenzivne ladeny obrance
Taky bych řekl, že to mají takhle.. Ale nikdy jsem to nijak nezkoumal.
Zapater je defenzivní záložník, na tu druhou stranu spíš Mesto, Modesto nebo Rossi. Jinak skoro na každém italském webu (gazzetta.it, corrieredellosport.it) píšou vždy rozestavení 3-4-3. Criscito je spíš levé křídlo.
Janov-Slavia tam neni o čem. Spíš se nabízí otázka. Kolik? Ale zase nemají co ztratit, tak uvidíme.
Jen tak mimo mísu. A co řikáte na šance u Sparty? Něco mi řiká, že je Sparta dá. Nevim proč, je to prostě jenom takové tušení. Zítra to bude velký večer...
Blažek
Kušnír-Hubník-Řepka-Hoheneder
Žovčák-Kucka-Vacek-Kovba-Zeman(?)
Wilfried
3:2 zítra.. Myslím, že se kluci "holandský" budou divit co tady máme za matroš
a taky to cejtíš v kostech? já mám už dneska od rána takovej vítěznej pocit, ale fakt nedokážu říct proč, páč PSV je samozřejmě favorit, ale...
Tak to jsi se ráno špatně vyprázdnil.
možná
uvidíme zítra večer...
PSV je stínem bývalého slavného klubu, ty musíte dát, i kdybyste nechtěli Naopak za úspěch v Janově budu považovat tři a méně gólů v naší síti...
souhlasim, vystihl jsi to pěkně
Sparta je taky stínem svých lepších časů ve víc než remízu bych nedoufal
No taky na prelomu stoleti by PSV prejeli
2:1
Většina včetně mě tu napsala FC Janov-Slavia jasnou 1.Tak by to momentálně mělo také skončit.Ale čistě teoreticky vsadit na tu jedničku milión Kč tak to zaručeně skončí remízou a to Janov nedá 3 penalty a Slavia z jediné akce vyrovná v 95 min.Sázkovky mají v tomto neuvěřitelnou kliku.Zrovna dnes skoro každý s kým jsem se bavil měl vsazenou 1 na Atletiko Madrid - samozřejmě 0:0!!
Takže můžeme počítat s tvou obětí?
Tak já to hraji pouze pro zábavu,když vsadím 200 to je tak max.Jediná šance jak trochu vyhrát je sólo sázka a tu pak opakovat např.Barcelona výhra venku (doma ten kurz nemá cenu) 1000, 3000, atd.
Jde o to, že jednou za čas všichni klopýtnou. Ten systém co jsi tady rozepsal jsem taky jeden čas praktikoval. Neúspěšně. :)
Pokud dejme tomu např. ta Barcelona hrát ji ovšem jen venku v lize 2x venku nevyhraje (zkrátka si počkat) tak 3zápas nasadit za 1 000.4 zápas za 3 000 5.zápas za 9 000.Vzhledem k tomu,že Barcelona končí do 3.místa tak taky z 19 zápasů venku jich vyhrává kolem 11-12.Většina lidí skončí na tom,že se tam tu částku bojí odnést.Nebo tam přidá nějaký další zápas s kurzem 1,20 na což dojede.Takto jdou hrát i jiné velkokluby.Jako teď Bayern Mnichov venku 1z. Hoffenheim 1:1, 2 z.Mainz 1:2, 3.z. za 1 000 Dormund 5:1!! výhra kurz 2,00 čistá výhra tedy 900 Kč.Já vím není to moc,ale podle mě jediná cesta jak alespoň něco vyhrát.
skusal si aj remizy??ja som daval vyhradne remizy asi tak pred rokama na nk maribor vo slovinskej lige kazdy 2-3 zapas remizovali daval som postupne za 500 1000 1500 2000 2500 3000 a tam som skoncil za trojku som uz nechcel ist
Ano, i já patřím mezi ně. Člověk si řekne blbejch 600, ale potěšilo by to.
sázkovky vždycky vyhrajou...protože nikdy se nedá říct dopředu výsledek, ať je ten zápas sebe víc jistej, je to prostě sport, tam dopředu neni nic určenýho, v tom je ta krása, i outsider může překvapit
sázení je na nic, občas sice člověk vyhraje, ale nakonec stejně zase všechno prohraje
sázkovky jen využívají lidské slabosti a touhy po penězích
3-1
minimálně bod tam Slavia uhraje
těžko říct ... přeju jim dobrej výsledek, ale tipuju 5:0
mám pár dotazů...jak dlouho je v Janově Amelia? vím, že minulé léto přestupoval do Palerma...a odkdy je Mesto útočník? mám ho za útočného obránce, či záložníka (není to jako Vargas ve Viole?)
Mesto je na prvním místě pravý záložník ve 3-4-3, ale kvůli absencím (Palladino, Jankovič) si zahraje i v útoku. Občas tam nastoupil i loni, Gasperini to tak dost dělá, že krajní hráče různě posouvá dopředu, dozadu i na druhou stranu a právě proto je hra Janova tak krásná a pestrá.
a já zodpovím druhý dotaz : Amelia je v Janově od letošního léta, kdy byl vyměněn za Rubinha, který putoval opačným směrem do Palerma.
OT: Kdy přestoupil Jarolím do Jablonce?! Bylo to fakt nutný?
7.9 2009.
chtěl za každou cenu odejít,protože neviděl šanci dostat se do základu a tak jsme ho nedrželi
Od této sezony. Snad ho vyměnili za Rubinha z Palerma alespoň to tady někde psali.
reakce
2:2
5:0
Už se těším na Crespa a Palacia.
jasná jednička
Předsedo to bude průser... jsem zhlédl záznamy ze všech 3 doposud odehraných kol a konstatuji, že nemáme nejmenší šanci když k tomu připočtu nemohoucnost Slávie na venkovních hřištích, tak nevim.. Bod by byl zlatý..tajně doufám v 0:0..jenže asi marně..
1:2
Crespo-Šenkřík, Belaid
Souhlas...
Kde se to podepisuje?
U mě v Jablonci..
Jste se zbláznili, ne. Ta situace je úplně stejná, jako před Arsenalem, jedeme zastavovat parní válec. Ta pravděpodobnost, že se ve válci založiskuje ložisko a okolečkuje kolečko - na tak malý číslo jsou tu moc krátký řádky. Ale to 1-2 podepíšu taky, mám rád scifi. I když červíček naděje někde vzadu v dáli za horizontem vrtá...
Tak tady budu reagovat slovy: Věř a víra tvá tě uzdraví. Je to spíš zbožné přání, aby uhráli nějaký bod. Prohra klidně i o 2 goly při povedené hře beru jako solidní výsledek.
Já též. Nehodlám strkat hlavu do písku a vymlouvat se, prostě na ně za normálních okolností nemáme.
0:1 nebo 1:2...
to bude rychta, 4:1
Janov nemá takovou kvalitu jako italská špička... Slavia zabojuje a odveze si 3 body... Janov 1:2 Slavia
Ty jsi se odhodlal reagovat, jo? Na tohle ne, to je na mě moc silný kapučíno.
Tak pobavil.
Janov má ted velkou formu nicméně je to furt klub k poražení,koukněte jak vypadala loni Neapol pomalu na titul a kde jsou ted,oproti milánskejm týmum, AS(proti kterýmu už Slavia jednou překvapila a kdo by to byl tehdy řekl),Fiorentině a Juve furt zaostávaj a hrát se s nima dá,strašně záleží jak Slavia vstupí do zápasu.
5:0
Janov vyhraje, ale nechápu ty řeči o nějakým debaklu, tip 2:0, 3:1 víc ne
doufám v remízu, ale objektivně to vidím na prohru... doufám, že pokud prohrajeme tak, že aspoň 4:2 nebo podobným výsledkem s gólem na našem kontě
Genoa . Spejbl bude kulit oči.
4:1- Crespo 2x, Mesto, Palacio- Senky
no proti Odense v play off hráli sotva na půl plynu a doma vyhráli 3:1.Myslím,že momentálně je u nich na prvním místě pochopitelně SERIE A,tak by snad mohli trochu ubrat ..
Hlavně říkám zas a znovu-NEDOSTAT rychlý gol(viz Sevilla,Arsenal,Fiorentina..)
7:0 slavie no chance...
tak to bud v klidu
ta pravděpodobná sestava Janova je nějaká podivná..., nevím
Dnes se na zápas moc těším, ale mám trošku dilema, komu fandit. Janov mám hodně rád, ale přeci jen český klub je český klub...takže můj vysněný výsledek je 3:4 (Crespo 3x - za Slavii je mi to jedno)
Slavie remizovala na půdě Liberce 1:1... v Janově zaručeně prohraje.
JANOV DO TOHO
3:1 slavia si odveze jeden gol
2:0
Nevim kde vsichni vidite ten optimismus.Slavia hrala v Liberci,pri malinke navsteve a s bezradny souperem 1:1, ted jede do Janova kde by melo byt vyprodano,souper v nejvyssi mozne forme a hlavne o nekolik trid vykonostne pred Libercem.Samozrejme nedivil bych se vubec kdyby byla zase nejaka haluz typu jako na Ajaxu ale to je jedina sance slavyje, beton + haluz
Když už mluvíš o tom Liberci, zase nezmíníš, že na hřišti bylo jen jedno mužstvo a Slavie, objektivně, měla kopat dvě penalty.. Jo, Janov je jasnej favorit, ale podívej se na Spartu, když vyhrála v Laziu, nebo ta Slavia na Ajaxu.. Nesměj se toho bát, jinak ta šance neni žádná. A můžu otázku ? Proč píšeš slavyje ? Taky nepíšu Sralta
sparta vyhrala na laziu? nebolo to 2.2?
Nebo 2:2 ? Nebyl jsem si jistej, ani když jsem to psal, asi máš pravdu.. Ale jde o to, že když se hraje trochu odvážně, tak to jde, těch 2:2 byl super výsledek.
Jo, teď si to vybavuju, po zápase řikali, že by nejdřív bod brali, ale když vedli, je to málo..
jj viedli tusim do polcasu 2:1 pak ale vyrovnal simone a bolo po vtakach sucasny janov je silnejsi ako vtedajsi lazio
I to je pravda, dokonce bych řek, že Slavie je slabší než tehdejší Sparta, ale co.. S chutí do toho
no kamo vaham ci dat hcp na janov alebo +2,5 gola poradis mi??
No mě se neptej, já jsem slávista.. Proti Slavii bych v životě nevsadil, natož tohle.. Najdi si jiný zápasy pro handicap, je jich tam dost
ziadny neni tak lakavy ako tento snad steau tiraspol ale velku vyhru rumunov necakam...
proc pisu slavyje??protoze mam cim dal tim vetsi duvod tento "klub" nenadived a pohrdat jim, promin ale je to moje vec.A ze zrovna ty patris do tech 5 ti procent slavistu co nepouzivaji vyrazy tymu Sralta,toaletna,komousi a podobne,to te jenom chvali
Můžeš mi říct,proč mýš klub v ovzovkách?
To nemá smysl...
Asi tak. Já taky Spartu nemam rád,ale mám k ní aspoň nějakou úctu,což se o Ivoškovi říct nedá... Už je s tim ubohej,chová se jak malej fakan...
Slavii bych to pral, ale citom to na 2:0. remiza by smrdela rani kocovinou
10:0 at drží hubu judácí
tak teda 4:1 gol slavie da senkerik
Ti co tu používají výrazy jen namátkou tipu jako Sralta,Slavyje i horší.Jsou buď osoby ducha mdlého,nebo mladší 15 let.Což by je částečně,ale opravdu jen částečně mohlo omlouvat.
Janov-Slavia 1:3
Góly: 90.+2 Crespo - 42.,71. Šenkeřík,88.Belaid
ŽK: 35. Volešák
Janov dá gol do prvních 20 minut, tutovka pro sázející
Příště tě poslechnu.........
Skvělý úvod jdite se vysrat zkurv....slávisti.......
jóóóó to bude tak 5:1 :D jedem :D
No Zapater to hezky trefil....teď už to bude těžké....třeba se Amelia zase ukopne...
Kriste, ale to musí Šenky dávat...
a co za vola to spolukomentuje...Janov hraje systém 3-5-1...to hrají v 9ti???
To je vůl tan Šenky..........
o informovanosti českých médií ohledně Serie A si nedělám iluze, ale aspoň takovou základní informaci jako název klubu si zjistit mohli, páč mě to FC Janov dělá smutným
ZAPATER a další smeknutý klobouk před Sirem Preziosim...
Jak hraje Rodrigo?
Na začátku tam měl pár průniků, postupem času se vytratil.
né, hraje slušně..., z toho pravého křídla si to tam vodí, má skvělej tah přes hráče, ale je fakt, že byl lepší prvních 20-25 minut.
A vypadá u něj, že by se mohl prosadit? Ještě jsem neměl čas se na něj kouknout, ale že by hrával nějak pravidelně s říct nedá...
tak on v tom útoku krom Sculliho nikdo nehraje pravidelně..., Gasperini točí Crespa, Floccariho, Palacia, zahrál si i Figueroa, na křídle může i Mesto, takže vlastně pravidelně hrává, akorát né vždy v základu. nicméně mě se zatím líbí..., z těch hráčů je Rodrigo asi nejlepší driblér, má charakteristiky, které mu ty minuty zajistí.
Navíc jsem zvědav jak to bude vypadat, když se vrátí Jankovič a Palladino.
Na to jsem taky zvědavej, to bude asi velkej kolotoč....
A to jsou ještě dva důležití na marodce, točí to dost, proto jsou vždycky tak nažhavení...
Taky mě to furt vytáčí. Navíc asi ještě nepochopili, že při tom trestňáku nebyl faulován Palacio ale Bocchetti.
Mateji, Mateji, proč tě v Reggině nechtějí...
Proč asi???????????????????
Tak to byl hodně ubohý gol!!!!!!!!!!!Pěkně jim to usnadňují Zbytečně ho nechaly odcentrovat,navíc to jde pětkou kde byl golman a v neposlední řadě to měl ten potrůblený Suchoš na noze aby to odkopl ale on né radši to nechá jim ať dají gola!!!!!!!!To je trapas oni nic nehrajou Slávia hraje úplné hov......
Tak pojďte do toho ať vyrovnáte.......
Kharju tam hoď.
Vždyť hraje ne?
nevím, teď jsem to zapl a automaticky nadávám.
Naumov????????Co to mělo znamenat 1na1 a on se tzak zbaví balonu,ubožák......
Slavia těžko může něco uhrát, když na tuhle evropskou úroveň má jen Suchý...možná Hloušek a Ragued
Zas nedělejte z Janova velkoklub!!!!!!!!!!Jestly soudíte podle postavení(Janova)v tabulce tak na pozici lídra dlouho nevydrží!!!!!!!Co jste si Slávisti myslely že se porazí sami?????????? Doma jím to vrátíte
V rámci možností to ušlo. Když se takhle bude hrát v lize, tak to bude v klidu. Problém je, že prostě neni k dispozici pořádnej útočník.
s lepším útočníkem by to fakt vypadalo jinak...Slavia má ale průměrnej útok i na naší ligu
Naumov je opravdu tragédie....
tak tak utocnik nam hoooodne chybi Standa uz neni to co bejvavalo,Naumov se zatim neosvedcil a Senkerik umi zahrat dobre snad jen domaci zapasy,Pekhrat zranenej a Hlousek je jedinej schopnej ale kdyz nehraje Jarda tak musi hrat misto nej no takze utocnik pak chybi
Vlček nebyl nikdy tak kvalitní, jak si to všichni myslí... Dal 100 ligových góly, to ano, ale z kolika šancí ? Standa je platnej spíš bojovností, umí hrát pro tým... Když ale na něm chtějí stavět a navíc mu ani neumějí nahrát tak se není čemu divit... Chce to útočníka - zlatý Ivana, Toleski a Litteri
mno Litteri mel docela smulu ze se zranil no
Ty se divíš, z kolika Šancí dal Vlček sto gólů, ale z kolik jich dal Ivana a kolik vlastně, 25? To je z bláta do louže. Toleski? Děláš si srandu? Ten se neprosazuje ani v třetí lize za "B" a naštěstí mu v zimě končí smlouva.
Toleski teď už na to taky nemá, ale v době kdy hrál, byl aspoň vidět a slyšt, což se třeba o Ristem říct nedá... Ivana byl prospěšný především prací pro tým, technickou vyspělostí a tím, že dokázal hru rozhíbat... A gólu nedal zas tak málo, na to kolik ve Slavii dostával šancí a kolik mu je Jarolím si totiž myslel, že má přetlak v útoku na Ivanu pustil, ale záhy se mu zranil Pekhart, Vlček vypadl z formy a Naumov se vůbec neprosadil (možná ještě bude líp???!) navíc Tafat, který v přípravě vypadal gólově taky nic neukázal... A v tu chvíly mu zbyl jediný útočník a to Šenki + Hloušek, který ho koupil jako hráče do obrany Tak se prosím nediv, že bych v týmu Slavie rád viděl Toleskiho (té formy jakou měl na začátku svého angažmá ve Slavii), Ivanu nebo právě Litteriho, který kdyby se nezranil mohl být jeden z nejlepších útočníků české ligy...
Mohu se zeptat, co dělá v kádru Slávie Naumov? Vidím ho snad třetí zápas a pokaždé hrál největší tužku. Možná dobrý proti Kladnu či Střížkovu, ale na EL rozhodně nemá. Jinak Janov hrál s velkým přehledem, jeho hráči byli agresivnější, chtěli hrát fotbal, vyhráli skoro každý souboj a po ztrátě míče jej ihned vybojovali, to Slávistům chybělo. Krom toho, všihcni skvělí fotbalisté a technici, radost na jejich hru pohledět. Po poněkud statické podívané, kterou nám poslední roky v LM ukazoval Juve, AC a Inter rozhodně velmi milé překvapení
Naumov je nejvetsi kopyto taky nechapu co tam dela uplne grrrrrr
Souhlas, jinak Naumov je z nouze ctnost, Šenki nebyl asi úplně v pohodě po tý spálený šanci, tak tam musel... Jinak ale nechápu, proč stáhl Hlouška do zálohy... A nutně je potřeba útočník, protože máme jenom Vlčka, Šenkiho a nekopu Naumova... Pekhart odejde a Tafi na to zatím asi nemá, navíc Vlčoun z formy...
Proč pleteš LM k Janovu?
Tak Itálie jako Itálie nebo ne?
Tak kde má Udine, které loni hrálo super?
O příspěvek níže
Protože zástupci Serie A v EL, dříve v poháru UEFA, dokáží diváky pobavit mnohem větší fotbalovou modernou než třeba AC, Juve či Inter, kteří myslí hlavně na výsledky, ne na diváky, zatímco tyto menší kluby chtěj hlavně zanechat v Evropě dobrý dojem. Vloni třeba Udine, letos to může být Janov
Juve mě loni bavilo.
S Juve je sranda .
Z těch tří velkoklubů hraje nejkoukatelnější fotbal, ale pokud si viděl zápasy Juve vs Zenit, tak Juve v kombinacei dostával pěkně naprdel a dopředu se prakticky spoléhal jen na přímáky Del Piera. Letos s příchody Diega a Mela čekám velké zlepšení, stejně tak u Interu. AC může překvapit výsledkově, ale herně moc nečekám, což nevylučuji. to spíš bude zase SuperPippo, dvě šance, dva góly a nazdar
Juve - Zenit byl první zápas v Lm po calciopoli. Jeden zápas a ty už ho pasuješ do statiky. AS poslední roky taky dobrý fotbal, nezmíněn. Posledně postoupili1. ze skup. před Super Chelsea...
Jj, AS taky hrával dobrý, hlvaně jak dostali od ManU sedmičku, přitom velmi nezasloužený výsledek, ale dopaltili na nezkušenost. Vloni se mi už tak nelíbili, ale to už byli v herní krizi, která letos vygradovala odchodem kouče
Mě připadá házená jako statika. Někomu se to ale třeba líbí....
Já jsem zastánce kompromisu. Nemam vysloveně rád, když jeden tým se za celej zápas podívá dvakrát za půlku a něco uhaluzí. Naopak házená se mi celkem zamlouvá, pokud má hra spád a kombinují více záložníci s útočníky než s obránci. A Janov hrál dnes nebezpečně rovněž dopředu a pokoušel se o kolmé akce, to se mi zamlouvalo
no vidíš.
Juve hraje koukatelnější fotbal než Milán ? já padám
Pravda, dva roky jste teď v LM nebyli, takže to srovnání je momentálně trošku mimo. AC hrál předtím vždy velmi dobrý fotbal a koukat na to šlo, zatímco Juve hlavně betonoval, zatímco AC se v UEFě snažilo. Vám vžycky víc seděli vyřazovací boje než základní skupiny
a mas to
klasickej strejda všeználek
tak najlepsi hrac zapasu sculli nasjslabsi vomacka+suchy ostuda to nebola mile prekvapil krajcik
Suchý nehrál špatně, to tam spíš chyboval Čelůstka...
no prejavila sa jeho neskusenost v poharoch ak na nej crespo sculli zatlacili tak bezducho odkopaval hlavne prec stracal dost lopt...celustka taky z obrany snad zahral len matej a taky ten plesatej zaloznik sa mi pacil ten hral dobre
Slávka zase jednou nabouchala body do koeficientu, no...
bezdomovec s notebookem a wifinou se ozval
a cos jako cekal ze Slavie bude prehravat Janov??a vyhraje 3:0??
Kde jsou ty časy, kdy mě bavilo se dívat na české zástupce v Evropě...
jak rekl Kuka chybej penize aby cesky kluby udrzeli hrace jako Tavares a byli konkurence schopny no...
dalsi ubohy vylet k nicemu na evropske travniky. kdyz ti hraci nedaji dve prihravky za sebou, kdyz se boji jit jeden na jednoho, kdyz maji strachem zatemnene periferni videni, kdyz nechodi do prostoru, kdyz ztrati balon ve vetsine pripadu, nez jeste rozehraji, to je pak NA HOVNO. janda ven a proboha jarolim taky uz. ty jeho experimenty s konstantnim prestavovanim kadru, davanim levaky napravo a pravaky nalevo, uz stacilo!
Mno, nebyla to taková katastrofa. Až na toho Ňoumova. Škoda šance Šenkeříka ze začátku, ale on by si to Janov stejně ohlídal, byli snad ve všech směrech lepší, rychlejší, techničtější, aktivnější... Proti nim jsme prostě druhá liga. Ale tak nebyla to katastrofa, takže děkuju.
No, bohužel to hrzoné bylo. Slávka vyfasovala nejtěžší možnou skupinu, protože Valencie, Lille i Janov hrají ve svých ligách jedny z nejkvaltinějších nejpohlednějších fotbalů. Jenže je pak pomalu k breku, když si tým souepře hraje bago, zatímco hráčům našich celků uskakují míče, nevychází kličky a nějaké kloudnější kombinaci končí po dvou, třech přihrávkách kvůli nepřesnostem
lille hraje bpohledny futbal??to mas nejake skreslene informacie...skratka je vidiet ak super presuje obrancov tak ceske aj slovenske kluby iba odkopnu loptu do autu rychlo sa rozohra zaloznici sa nevrati precislenie ktore konci golom...tak je to stale dokola o technickej stranke sa netreba bavit a ked zre sa ma ist do brejku idu max 2-3 hraci ta ustrasenost je hrozna!!
Lille nehraje zas tak pohledný fotbal, ale má dobře zvládnlou taktiku a breaky. Kvalitně zhuštěný střed a dobré, rychlé kraje. to je základ úspěchu v moderním fotbale
reakcia na vetu ze lille vale aj janov hraju pohledny futbal...vale a janov ano lille nie
To bylo minulý rok..
Já netvrdím, že to bylo dobré, jen jsem konstatoval, že to nebyla vyloženě ostuda. Nadšenej samozřejmě nejsem, ono opravdu není z čeho. Jenže jsem realista, já nečekám bodový hody, v týhle skupině není kde brát. Bohužel.
no 2 body za dve domace remizy by ste mohli uhrat...
Já doufám v tři body za jednu náhodnou výhru. Kdykoli, kdekoli - a pak si pustím Shakiru.
tu zrovn nemusim keby S uhrali 6-7 bodov bolo by to dobre
Tak 6-7 bodů by měla Sparta uhrát sama, skupinu na to má. Se Slavii to vidím bledě.
Nj, z pohledu realisty jste to zvládli celkem dobře, ale stále čekám víc. Přeci jen, česká liga nebyla nikdy při penězích a přitom dokázala dobře konkurovat. nám bohužel chybí i schopnější trenéři, nejen hráči, stejně tak nějaké dobré zázemí
Byly doby, kdy na tom byla Sparta asi pětkrát líp, než teď. Zároveň mohla "vykupováním ligy" pomáhat i ostatním. Jenže Sparta je finančně na úrovni GL (byť pořád na špici), navíc ostatní se naučili pouštět všechno ven hned z první, takže sice nepaběrkují na Spartě, na druhou stranu prodají všechno, co dvakrát dobře kopne do balonu - a celá liga jde do háje. Prostě nejsou prachy.
Njn, co naděláš? Nic
Nic, a proto je třeba se obrnit a nečekat zázraky.
no česká liga nebyla nikdy o penězích, ale v 90. letech se za největší přestupy do pražských S dávalo 20-30M a teď opět 20-30M zatímco všude jinde v evropě se ve fotbale točí mnohonásobně větší peníze než před 10-15 lety
Známečky od TMW
http://www.tuttomercatoweb.com/genoa/?action=read&idnotizia=3921
Snad je to vyřídí i na pondělí.
Tyo on poprvé poškodil rozhodčí Spartu, to je pro mě neuvěřitelný.. Trochu večerní ironie se špetkou sarkasmu: Nejvíc trapná Slavye měla největší štěstí, že neprohrála 7:0 a Sraltu na Toaletný poškodil rozhodčí totálně nejvíc, je to neuvěřitelný = do překladu to znamená = jsem zakomplexovanej trubka Ivošek
s prvni casti neslouhlasim protoze sice jsem videl jenom polocas,ale nemyslim si ze by slavyje byla trapna,hrala na sve pomery dobre,akorad si myslim ze spatne ,hodne spatne vyuzivala okenka v obrane Janova kterych bylo alespon v prvnim polocase docela dost a daly se urcite vyuzit a treba ten pravej obrance Janova,Tomic nebo jak se jmenoval tak ten docela v ty prvni pulce horel...ale porad jsem toho nazoru ze doma Lille nebo treba ten Janov porazit muze,ale nezlob se na me ale to jak nas zarizl ten skotskej curak,to je na me proste moc
Jj to je fakt moc... A takové maličkosti pak rozhodují o koeficientu na dalších pět let
No právě tady jde o ten koef.takovím zemím jako jsme my,jde o každý půl bodík jenomže oni si to neuvědomují(rozhodčí)takže jim je jedno jestli poškodí nějaký český klub třeba aj slávku proti Ajaxu!!!Utíkají nám peníze a šance získat větší šanci dostat se do zákl.sk.LM!!!Kdyby radši přísněj posuzovali kluby s evropské top.
Jako třeba teď pomohli Arsenalu s tím St.Lutychem.Buďme však objektivní na LM v současnosti prostě nemáme.Pohár UEFA tedy současná EL je pro nás tak akorát a možná ze skupiny nepostoupí ani Sparta.Slavia byla venku vlastně už po losu.A ostatní týmy z naší ligy?Škoda mluvit.
Říkal jsem si že ML.Boleslav by tam zahrála dobře jenže jejich obrana stojí za hov....
Když M.Boleslav prohraje v závěru ligy,když ji jde o pohár se Střížkovem to je potom těžké.
Uznávám jedna věc-penalta to nebyla-ani náhodou! Jenže když se mrkneš na opakovanej záběr, tak rozhodčí nepochopitelně sleduje pouze souboj Bonyho..absolutně nekouká, kde je balon, kde je těžiště hry, jediné, co sleduje je ten souboj..a pak už to bylo snadné..jako je to demence, to je bez debat.. K té Slávii, no klasicky ustrašený začátek a gól ve 4. minutě..jinak mě ale celý věhlasný Janov tolik nenadchl..no a šance Šenkeříka? Hodně laxně zahozená..ale Slávie si vítězství nezasloužila, to je nesmiřitelnej fakt, narozdíl od Sparty, která za předvedenou hru měla 3 body dostat.
nebo zakomplexovaná trubka strato
Prosimtě byl to vtípek a Ivošek ví, jak sem to myslel
Ale tak vím že ti mohlo dopadnout lépe ale 2:0 s jedním z nej klubu Serie A..
Janov neni ani zdaleka tak dobrej jak ho český media prezentují!!! kvalitativně je to tak 6-8 italskej klub a způsobem jakým prý přejeli průměrnou Neapol jen díky dvěma penaltám a rozhodčímu který slušně řečeno neměl svůj den mě teda moc nenadchnul!!! A udělat z nich Top tým po třech kolech italský ligy kdy hráli doma s AS který je teď trochu někde jinde než bývalo dva roky zpět, s průměrnou Neapolí a s bezzubou atlantou je trochu moc!!!
tak to zase ne, Janov patří do top 4 v současnosti...rozhodčí zápas s Neapolí sice posral, ale víceméně na obě strany...i když asi nakonec víc pomohl Janovu, kterej by ale asi stejně vyhrál...
Já za stejně kvalitní klub jako je Janov považuju třeba Palermo, Sampdorii a tak podobně. v italii vyčníva Inter a Juve, za nimi jsou fiorentina a AC, a pak sou kluby jako AS, Janov,Palermo,Sampdoria atd. tak to alespon vidím já
Palermo a AS rozhodně ne, Sampdoria spíš taky ne..Fiorentina-Janov budou hrát podle mě o 4. místo
Když o tom nic nevíš, tak radši nic nepiš.
A ty o tom víš kdo kolikátý skončí??????? Ty jsi teda BOREC!!!!!!!!!!!
od Slavie to byl špatnej výkon z mojeho pohledu, vůbec se neztotožňuju s názory "nebylo to zase tak hrozný", protože to hrozný bylo...nebudu mluvit o slabý podpoře útoku, ale po technický stránce včera naprosto vyhořeli, těch nepřesných přihrávek, zpracování, kdy hráčovi uskočí balon o 10 metrů atd. tam bylo strašně moc s těma sympatickýma výkonama Slavie z minulosti se to nedá vůbec srovnat, tenhle tým je kvalitou jinde
no tak reknu to tak ..tky si ymslim ze slavie neuhrala uplne nejlepsi zapas ,ale janov nebyl o moc lepsi
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele