Atlético pod tlakem, hvězda tlačí na odchod. Chci si splnit sen a přestoupit, vzkázal Álvarez

23.06., 08:41
Aktuality
Álvarez na mistrovství světa reprezentuje Argentinu. (© Ulrik Pedersen / NurPhoto via AFP)

Julián Álvarez (26) poprvé veřejně promluvil o své budoucnosti a výrazně zamíchal kartami na přestupovém trhu. Argentinský forvard Atlétika Madrid po vítězství reprezentace nad Rakouskem naznačil, že si přeje změnit dres a podle španělských médií by rád zamířil do Barcelony. Pro katalánský klub jde o vysněnou posilu na pozici útočníka.

Álvarez po zápase přiznal, že už své stanovisko sdělil vedení Atlétika. "Popravdě to nevím. Myslím, že teď není vhodná doba na rozhovory, ale ani se nemůžu schovávat. Snažím se být upřímný. Mluvil jsem s lidmi z klubu, s těmi, s nimiž jsem mluvit musel. Myslím, že pro všechny je nejlepší přestup a chci si splnit svůj sen," řekl v rozhovoru pro ESPN.

Přestože jméno Barcelony nevyslovil, ve Španělsku panuje přesvědčení, že mířil právě na katalánský velkoklub. Sportovní vedení Blaugranas v čele s Decem považuje argentinského reprezentanta za prioritní cíl a prezident Joan Laporta je do transferu osobně zapojen. Podle deníku SPORT jsou kontakty mezi Barcelonou a hráčovým okolím prakticky na denní bázi.

Álvarezovo veřejné vystoupení navíc představuje zásadní zlom v dosavadních jednáních. Atlético se dosud odmítalo o přestupu bavit a spoléhalo na platnou smlouvu útočníka. Situace se ale výrazně změnila ve chvíli, kdy hráč veřejně naznačil, že si přeje odejít. Ve Španělsku se proto stále častěji spekuluje, že jeho setrvání u Colchoneros je velmi nepravděpodobné.

Barcelona vyčkává na konec MS

Katalánský celek chce podle dostupných informací zintenzivnit jednání po skončení mistrovství světa. Vylepšená nabídka po úvodním návrhu ve výši 100 milionů eur zatím na stole není, ale po Álvarezových slovech nelze její brzké předložení vyloučit. Vedení Barcelony zároveň nechce na hráče během turnaje vytvářet další tlak a preferuje trpělivější postup.

Atlético si přitom bylo zájmu Barcelony dlouhodobě vědomo. V Madridu dobře věděli o kontaktu s Álvarezem, přesto dosud zachovávali klid. To platilo i při snaze konkurenčního Realu, který za hvězdu rivala neúspěšně nabídl 150 milionů eur.

"Neexistuje žádná částka, za kterou by Barcelona mohla Juliána Álvareze koupit. Do Barcelony nepřestoupí. Buď zaplatí výstupní klauzuli ve výši 500 milionů eur, nebo z přestupu nic nebude," vyslalo Atlético rezolutní vzkaz do Katalánska. Colchoneros dokonce zvažují na Barcelonu stížnost u FIFA.

Spekulace rozvířila také pondělní návštěva jednoho z nejvyšších představitelů Atlétika, Gila Marína, v Barceloně. Podle deníku SPORT však jeho cesta nesouvisela s přestupem Álvareze ani s jednáním s Laportou či Decem. Mělo jít o schůzky týkající se finančních a obchodních záležitostí.

Autor: Jiří Vojík

Komentáře (225)

Přidat komentář
Whitemedia

Borci si pořád chtějí plnit tyhle sny, ale nejdřív podepíšou smlouvy na milion let někde jinde.

Reagovat
martin.b

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Jesfey

Reagovat
Kucka

Reagovat
DreamTeam

Ať si to doplatí ze svýho, když si tak moc chce plnit sen.

To už by mu nevonělo

Reagovat
Hawkus

Reagovat
darktemplar9999

Onetime 16.3.2026 "O 10 rokov si predstavujem, že prevezmem vedúcu úlohu, ako sú dnes veteráni ako Oblak, Koke a Griezmann. Vidím v nich svoj odraz v úlohe kapitána". https://as.com/futbol/champions/julian-en-2035-me-veo-con-un-rol-mas-veterano-como-el-de-hoy-de-koke-oblak-griezmann-f202603-n/ next time 23.06.2026 "Hovoril som s ľuďmi v Atléticu Madrid a myslím si, že prestup je najlepší pre všetkých. Chcem si splniť sen."

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
CN

Atletiko těmi prohlášeními hodně mimo. Nejdřív na nás, pak na Real a teď zase na nás.

Připadá mi že jim trochu přoskočilo

Reagovat
1970

A proč , když ho Barcelona tak moc chce má možnost nabídnout třeba 250mega a hráč stávkovat. Těch 100 mega je naprostý výsměch hraničící s urážkou klubu.

Reagovat
Conceicao Andy

250 mega ne, ale měli začít na 150 a pak už by donutili Atlético o tom přemýšlet.

Reagovat
1970

Souhlasím 150 jako startovací nabídka jako my 100 s Diamondem.

Reagovat
sylarko

neponukali ste prvu ponuku nejakych 86? aj ked to mohlo byt v librach...co lipsko odmietlo..

Reagovat
1970

86 v librách 100 v eurech. Další nabídku jsme nedali.

Reagovat
sylarko

100m bola startovacia pozicia. ked chces vyjednavat, tak neponuknes hned maximum ci? urazka by to bola keby barcelona ponukla 60m

Reagovat
Eichel

aj 100 mega je viac, než je jeho hodnota

Reagovat
Conceicao Andy

Je, ale Atletico na něm bude chtít vydělat. Myslím, že ho pořizovali za 70-80 mega.

Reagovat
Conceicao Andy

jinak jeho tržní hodnota by měla být plus minus 100 mega.

Reagovat
Gazdo

Reagovat
sensei25

100mega je vysmech?Aj si videl jeho cisla?Ja budem stastny,ak ten prestup nevyjde,pretoze takeho hraca nepotrebujeme a viac ako 80 mega by som nikdy nedal za ziadneho hraca.

Reagovat
Gazdo

Amen

Reagovat
-R2D2-

tvl prej výsměch

Reagovat
Conceicao Andy

Prodat.

Reagovat
Phillipinho

Reagovat
Phillipinho

No tak po tomhle ideálně co nejrychleji prodat. Takoví hráči v žádném týmu zůstat nesmí. Akorát se bude muset asi Alvarez smířit s tím, že to bude PSG nebo Arsenal. Ti snad těch 150 mega na dřevo jsou schopní v pohodě dát.

Reagovat
sejber

100 + Martinelli

Reagovat
Phillipinho

Trošku mám pocit, že se bude péct výměna Alvarez za Gyokerese

Reagovat
sejber

s tym by som bol OK

Idealne Alvarez za Gyokeresa + Martinelli

Reagovat
Phillipinho

To mi přijde v poho i pro Atletico. Gyokeres je presne typ utocnika, ktery v Atleticu fungoval a Martinelli je porad mlady a nova vyzva by mu mohla prospet.

Reagovat
Kucka

Reagovat
Pospovič

No to snad ne

Reagovat
Kiss Me Polka!

vždyť to je víc než těch 150

Reagovat
el Principito

Reagovat
ratusek

Reagovat
janinho

arsenal kupi viniho

Reagovat
Stellantis

Tak ale rychle prosim

Reagovat
Marv

včera bylo pozdě

Reagovat
janinho

treba to napisat este 10000 krat a vyplni sa to

Reagovat
Stellantis

Pokud tento mail přepošleš do 5 minut všem svým kontaktům...

Reagovat
$d0lar$

Prosiiiiim

Reagovat
DreamTeam

Bez šance.

Reagovat
janinho

nema niekto cestu do Lurd?

Reagovat
Front hell

Jediná šance, že bude Real platit celý jeho přehnaný plat

Reagovat
janinho

tell me more...

Reagovat
Cracker10

Chce jen Barcelonu aspon to ctete tvl.

Reagovat
Phillipinho

To já vím. Ale tam ho Atletico očividně prodat nechce. Ještě když Barcelona nabízí jenom 100 mega...

Reagovat
PG34

Barca nabidne urcite tak kolem 130 m

Reagovat
Phillipinho

Jako to mi furt přijde málo. V době kdy lidi jako Elliot Anderson stojí 120 mega, Fernandes ze sestupujícího West Hamu za 100 a absolutně raw Diomande 130, nemůžeš pustit Alvareze za 130 do Barcelony nebo Realu.

Reagovat
technecium

Nemuzes argumentovat prestupy v PL, kde je prestupovy trh naprosto zprzneny

Reagovat
Phillipinho

Diomande je hráč Lipska a cena nepůjde pod 130 milionů eur. Za Osimhena si Galatasaray říká 120 milionů euro.

Atletico pak asi bude muset ho někým nahradit, ne? Za všechny lepší útočníky si každý klub řekne o 100 mega.

Reagovat
Visca el barca

130 dostane. Ale tohle plácání, že do Barcelony ne. Chováte se jako malý klubík.

Reagovat
Phillipinho

No tak šup šup, chce to už trochu finančně přitlačit. Tak jak se to táhne, není v zájmu ani jednoho klubu.

Reagovat
sylarko

130m by bol slusny kompromis. Po tomto vyjadreni by sa to uz mohlo pohnut. Uvidime atletico bude aj nadalej robit zo seba urazenych

Reagovat
1970

Jaký kompromis je to strašně málo .Atletiko ho radši nechá na lavičce než by ho za tak nízkou cenu prodalo. Pokud ho Barcelona chce tak musí zaplatit daleko víc nebo k přestupu nedojde. Zcela normální situace.

Reagovat
sylarko

uvidime. viac ako 150m za ziadnu cenu. nech si platia hraca na lavicke

Reagovat
Fernando_Torres

To, že nepustíš svého nejlepšího hráče přímé konkurenci, ať je cena jakákoliv, je naopak jasný statement, že se jako malý klub chovat nechceš a nebudeš.

Reagovat
Salfovic

Přesně tak

Reagovat
Gazdo

A snad im to teda tak vydrzi do konca prestupaku

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
mistr129

Tvl, Barcelona dala 80 mega za fuckin Gordona, ve srovnání s tím je Anderson za 120 krádež

Reagovat
PG34

Tak zalezi to na dalsich okolnostech. Ale s tim, ze se prestupovy trh zblaznil, souhlasim. Nicmene Atletico si ted hraje na tvrde hochy, ovsem interne asi moc dobre vi, ze Juliana prodaji. Otazka je, jestli si ty sefove budou stat za svym a dale dupat nozickama, nebo jestli se to sveri Alemanymu, ktery zadny citovy vazby neresi a nejvic ho potesi hezky vychazejici excelova tabulka...

Reagovat
Visca el barca

A co vlastně Atleticu vadí? Nemáme žádnou rivalitu. Barcelona je ještě o patro vejš. Ten narativ toho, že jsme teď macha a nesmíme za každou cenu posilovat Barcelonu Stejně budou v lize opět za Barcelonou s Alvarézem nebo bez něj.

Reagovat
Phillipinho

Vždyť to v těch prohlášeních i bylo co jim vadí ne? Třeba ta špinavá hra Barcelony přes agenty a média skoro od začátku sezony. Před semifinále LM vydají zprávu, že Alvarez chce do Barcelony.

Ty děláš, jak když to nesleduješ

Reagovat
sylarko

Ked chces kupit nejakeho hraca, tak najprv zistis ci k tebe chce prestupit ne? A ked sa bavime o spinavych hrach, tak prave atletico v minulosti nechavalo sediet griezmanna,len aby nemuseli za nho zaplatit 40m. A to ze sme im zadarmo dali villu ci suareza, ktory im vystrielal titul. Tak trochu vdaky by sa zislo aj ked to bola nasa neschopnost

Reagovat
Visca el barca

Atlético se chová ublíženě a přitom problém vidím v tom, že nemají náhradu a nikdo tam nechce.

Reagovat
sylarko

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Elliasson

Vždycky se Laporta a Cerezo špičkovali, nikdy to nebylo jinak.

Reagovat
exot12

Problém je, že ak by to akceptovali, tak sú za úplných blbcov. Odmietnuť 150M a predať ho za 130

Reagovat
Cracker10

Takze zustane.

Reagovat
Visca el barca

Nebuď naivní. Skončí v Barceloně.

Reagovat
Phillipinho

Vzhledem k těm prohlášením Atletica seš si dost zajímavě jistej ty. Ale asi klidně – jenom je prostě podle mě třeba vyndat peníze.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Salfovic

Je si jistej jak s Williamsem.

Reagovat
O.Giroud

A jak že Gordon je len zastiraci manevr na Atletico

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Čenda

s Haalandem top dvojka.

Reagovat
Conceicao Andy

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
Elliasson

Za 250 klidně.

Reagovat
fantomas10

Urcite 150 jednou splatkou

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Puyol82_Nakashi

Co když by řekl Alvarez že do PSG nebo Arsenalu nechce ale Atleti by souhlasili s jednou možností???

Reagovat
Csaplárova past

Barca 150 nedá / nemá takže hráč bude něco kvákat do médií a vynucovat si přestup aby Atletico kývlo na mnohem menší nabídku. Barcelona by chtěla BMW za cenu dvojkové Octávky

Reagovat
AlevsakNevadi

ale bodaj by si mal pravdu, tych 100mega+ neuspenych transferov je zbytocne vela. Vzdy sa da najst lepsie a schodnejsia cesta

Reagovat
Stellantis

Služební Oktávka je nejlepší off-road

Reagovat
Phillipinho

Tak ale to mu řekla Barcelona, aby to takhle veřejně zkusil.

Reagovat
Visca el barca

Ti to říkal jo.

Reagovat
Pospovič

Fandí oboum, byl prostředník

Reagovat
Puyol82_Nakashi

Reagovat
Miguel19

Alvarez je aktuálně dvojková Octávka...

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
Visca el barca

Takže Chelsea je Fábka?

Reagovat
Junkie...

Fábka stojí 4 miliardy liber ?

Reagovat
Pozor skluz!!!

Není ani 60 mil player.

Reagovat
Kluivert9

Tak jasně že 150 mega nedá, když k takové cenovce má na míle daleko. Do Atlética šel za 80.

Je od té doby lepším hráčem? Žádné zlepšení a vývoj u něj z ty 2 roky nevidím.

Je o 2 roky starší.

Forma poslední sezónu tragická.

Takže proč vlastně by měl stát 100+ ?

Reagovat
Conceicao Andy

A proč je teda jedním z nejžádanějších hráčů na trhu?

Reagovat
Kluivert9

Pro dost klubů má vhodný profil

Reagovat
Conceicao Andy

Trochu si mě přesvědčil.

Reagovat
LFCreds

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
Phillipinho

Jenom v Atleticu zažil z hlediska čísel nejúspěšnější sezonu v kariéře no.

Reagovat
Kluivert9

A taky nejhorší, no.

Reagovat
Conceicao Andy

Je to tak. Ta právě skončená sezona měla u něho vyloženě prvky profesního vyhoření. Chvílemi ho sledovat bylo až smutné, jak se trápil. Do Atlética to chce někoho odolnějšího typu Diego Costa.

Reagovat
darktemplar9999

Strašne mi ten hráč chýba, to bol pitbull čo išiel po góle obranca neobranca

Reagovat
Conceicao Andy

I mentalitou super. Vypadalo, že má na háku, ale nic nevypustil. Ty jeho první sezony v Atléticu to bylo něco neskutečného. Prodat Alvareze a obratem to poslat za Osimhena.

Reagovat
Cracker10

Tak tak za me ma cenu 80-100 vic ne proste.

Reagovat
Conceicao Andy

Jo, určitě půjde za plus minus pořizovací cenu.

Reagovat
Cracker10

Tak at si zustane. Budou mit nasranyho hrace, skvela volba

Reagovat
Conceicao Andy

Už brzo tam pošlete palbu, toho se nebojím.

Reagovat
O.Giroud

Nebudou, to ho prejde. Ak teda není dement

Reagovat
sensei25

Praveze Alvarez ma hodnotu dvojkovej octavie.

Reagovat
whatever

Myslim, ze letos Julian prestoupi, ale pravdepodobnejsi varianta mi prijde Arsenal nebo PSG. Atletico evidentne nechce posilovat Real ani Barcu a to nejen ze sportovnich duvodu - chteji ukazal, ze maji koule a nejsou ten treti vzadu. Paradoxne jejich komunikace v tyhle zalezitosti z nich malej klub dela. To je jak malej Jarda, kteryho prerostlo jeho ego.

Ja osobne Jualiana do Barcy spis nechci. Pokud prijde, vadit mi to nebude, pokud neprijde, taky dobre. Neprijde mi, ze profilove ani vykonnostne je to pro nas terno. Second striker s dlouhodobe nizkym G/A vystupem…

Reagovat
sylarko

Profilovo praveze ku nam sedi. Kazdy kuka len na G/A. Existuje aj sirsi uhol pohladu

Reagovat
whatever

Cim konkretne k nam sedi na roli devitky? Krome toho, ze umi a chce presovat?

Ja nevim, jakou vizi ma Flick, treba je to ten moderni system bez klasicke devitky, co ted hraje treba PSG… pak by to smysl davalo.

Ale 130-150 mega v nasem kontextu? Za hrace, kterej ma market value 90-100?

Reagovat
PG34

A co je realne ta market value? Neptam se ironicky, spis je podle me zajimavy si to ujasnit. Protoze evidentne kluby proste jsou ochotny platit hodne za jakykoliv hrace. Takze cena hrace mi prijde ze je takova, jakou jsou zajemci schopni zaplatit...

Jinak v leccems mi Julian do Barcy sedi. Velmi technicky, chytry a aktivni hrac. Schopny menit pozice s obema kridly. Dobre vykony ve velkych zapasech. Jedine co, tak ten output nema kdovijaky, ale Flickuv system zveda GA skoro u vsech.

Reagovat
sylarko

Reagovat
sylarko

No ziadna klasicka 9tka na trhu nieje. Zrejme budeme hrat nieco ako PSG. Alvarez je vynikajuci link up player. Vie ti pressovat a je dost kreativny. Cize tie goly sa rozdelia na cely utok. Nebudeme zavisly len na goloch alvareza. Nebudeme hrat na klasicku 9

Reagovat
Gazdo

A kto by potom mal G/A? Lebo uz mame Gordona ktory je neproduktivny, Lewa odchadza a snad nechceme povedat ze Ferran bude utocnik cislo jedna. Tak kupime Alvareza za 150 ktory nema G/A ale pekne asi beha alebo co

Reagovat
sylarko

gordon u nas G/A mat bude. dalej yamal, raphina, ak bude zdravy. fermin/olmo...alvarez. to mas 6 hracov.

Reagovat
technecium

Byl bych radsi, kdyby se soustredil na MS. Ale jeho proste potrebujeme, neexistuje vhodnejsi hrac

Reagovat
Visca el barca

Ono to dopadne. Postoj Atletů je směšný.

Reagovat
Conceicao Andy

Co je na tom směšného? Prostě zaplaťte ty vole.

Reagovat
whatever

Zaplatte kolik jako? Odmitnuta nabidka na 150 mega… hrac ma hodnotu 90-100.

Reagovat
Conceicao Andy

Odmítnuto u Realu, kde se to dá pochopit. Barcelona 150 nepodala. Vsadím se, že kdyby nabídla 180, je váš i s mašlí.

Reagovat
PG34

Zadna nabidka od Realu hlavne neprobehla, byl to vtipek

Reagovat
Conceicao Andy

Ok.

Reagovat
Cracker10

Takovou cenu nema. 100 max.

Reagovat
Conceicao Andy

Což o to, taky podle mě takovou cenu nemá. Ale bude mít.

Reagovat
Cracker10

Jo taky se bojim, ze ty kokoti z Barcelony tam poslou 130/150.

Reagovat
Conceicao Andy

To si myslím, že je jenom otázka času.

Reagovat
O.Giroud

To môžu dostať aj budúci rok.

Reagovat
sylarko

Sak zaplatime len nie 500m. 130m vam bude musiet stacit

Reagovat
Conceicao Andy

Což o to, já bych to bral. Alvareze jsem si nijak zvlášť neoblíbil. Ale na vedení Atlética budete muset podle mě přitlačit.

Reagovat
sylarko

tak 150m je fakt palka. ako ja by som to proste zaplatil, nech je pokoj, ale vsetko navyse je uz fakt nezmysel

Reagovat
Conceicao Andy

Tak zas máte zájem o jednoho z nejžádanějších hráčů. Tam se prostě platí no.

Reagovat
1970

Proč by mělo,500 je blbost a 130 také.

Reagovat
Conceicao Andy

Reagovat
sylarko

no sak hej, ale budeme si proste musiet zaplatit. kazdy top utocnik ti teraz ide nad 100m

Reagovat
Phillipinho

Jak bude muset? Já se nestačím divit.

Reagovat
sylarko

tak barca nad 130m podla mna nepojde. cize bud zrobite kompromis alebo budete mat nespokojneho hraca na tribune.

Reagovat
Visca el barca

Reagovat
smazaný uživatel

Od pohledu a očí zmrd a podrazák.

Barceloně ho přeju, je malicky, do betonu a na centry nepoužitelný. Nedokáže se probojovat do základu Argentiny.

S ním LM neudělají a čekání se o rok zase protáhne...

Reagovat
Visca el barca

Jen s ním vyhráli MS. Je po zraněn. Od třetího zápasu bude v základu.

Reagovat
sylarko

Pathetico madrid. Oni chcu niekoho zalovat? Tí co davali nasich hracov v ich drese na ich oficialne siete?...fakt smiesny klub. Realu ani Barcelone nikdy nebudu siahat ani po clenky. Kludne si drzte hraca nasilu v klube ked za vas nechce hrat. A som zvedavy ci bude psg, ktory ho vobec nepotrebuje davat 150m, a to uz vobec nie arsenal.

Reagovat
O.Giroud

S 90-100 mega kľudne príde PSG alebo Arsenal za rok. A nemyslím, že bude nejak trucovať

Reagovat
sylarko

PSG ho nepotrebuje. a Arsenal tam ma gyokeresa...

Reagovat
O.Giroud

Tak za rok príde Bayern alebo Chelsea. Alebo sa z PSG rozhodne budúci rok odísť niekto z hráčov a zrazu ho potrebovať budú. Atletico je v silnej pozícii.

Reagovat
Elliasson

Směšný klub, přes který jste se třikrát v řadě nedostali v Lize Mistrů. Není zač.

Reagovat
sylarko

ale vzdy sme boli lepsi. to ma zaujima viac. branit 11 proti 10 a strachovat sa o vysledok...

Reagovat
Jesfey

Dobře Atletico. Jestli něco nenávidím, tak je to tohle obcházení klubu a přímá komunikace s hráčem bez svolení.

Reagovat
PG34

Az na to, ze Barca oficialne ucinila nabidku a projevila zajem o Alvareze. A Julian sam naprosto formalne pozadal Atletico o prestup nejdriv interne, a kdyz to nepomohlo, tak verejne. Obchazeni klubu jak vino.

Reagovat
Jesfey

Jo, a proto už je domluvený na podmínkách smlouvy a s Barcelonou jsou v denním kontaktu...

Reagovat
Visca el barca

Atleti toto přesně nedělali, když šel ze City že?

Reagovat
Jesfey

Dělá to hodně klubů a měla by se tomu učinit přítrž. Pokud bude muset Barca v tomhle případě kvůli tomu platit pokutu, tak to odradí ostatní kluby od takového jednání.

Reagovat
PG34

Tvl tady desetileti prestupovy trh funguje nejakym zpusobem, ale kdyz jde o Barcu, tak se vsichni najednou muzou pomast neskutecny, jak nekomu Barcelona lezi v zaludku.

Kdyz odchazis z prace, tak si taky nejdriv zajistis nove nabidky, nepodas rovnou vypoved a pak necekas, jestli se nekdo ozve.

Reagovat
sylarko

Reagovat
Jesfey

Co se pořád snažíš svést tuto konverzaci na to, že nenávidím Barcelonu? Když bych si měl vybrat mezi vámi třemi, tak bych si aktuálně vybral Barcu. Rozhodně jsem proti tady tomu obcházení klubu, které pouze rozhodí hráče a jeho mateřský klub, a je mně úplně jedno, o jaký tým se jedná.

To, že to hodně týmů ignoruje (ať už ze strany kupujícího či prodávajícího), nic nemění na tom, že to je proti pravidlům a přesně kvůli takovýmto situacím.

A porovnávat fotbalové kontrakty s prací nemůžeš. Smlouvu, kterou jsi podepsal, jen tak rozvázat nemůžeš a o tvém přestupu rozhoduje v prvé řadě klub, ne ty.

Reagovat
sylarko

a preco by mala platit pokutu? to sa ako nemozes s hracom stretnut pokial je v inom klube?

Reagovat
Salfovic

Pokud s tím ten klub, kterému hráč patří, nesouhlasí, tak nemůžeš.

Reagovat
sylarko

aha. nedava to logiku ale dobre. ale tvarme sa, ze to robi len barcelona. lebo ked si ides kupit napr take auto do nejakeho obchodu, tak si ho najprv neotestujes, ale rovno ho kupis a potom zistis, ze ti nesedi..spravna logika. alebo ked chces ist do novej roboty, tak sa budes pytat sefa ci ta pusti alebo das vypoved a budes dufat, ze ta vezmu do tej novej...

Reagovat
Salfovic

Nikdo se tu netváří, že to dělá jen Barca

Reagovat
sylarko

len tento hate vidim, len u barcelony. ked to spravi dakto iny, tak tam tolko komentov nevidim

Reagovat
Salfovic

Tak se koukni třeba do nějaké diskuse o odchodu TAA z Poolu.

Reagovat
sylarko

taze ako vo volnom case sa alvarez nemoze s nikym s barcelony stretnut? ine kluby toto nerobia, ze sa najprv dohodnu ustne s hracom a potom idu za klubom?

Reagovat
sylarko

no a ake su tie podmienky?

Reagovat
sylarko

sak ked mas u nejakeho hraca zaujem, tak najprv si musis zistit, ci k tebe chce prestupit ne? nebudes davat ponuku na hraca, co k tebe nechce ist..sak logika...

Reagovat
Eichel

Bežne najskôr dohodneš podmienky s klubom a až potom sa pýtaš hráča, či má vôbec záujem prestúpiť. To dáva naprostý zmysel

Reagovat
Visca el barca

Reagovat
Jesfey

Neporušování pravidel dává ještě větší smysl. Taky se rovnou mohli zeptat Atletica, kterému hráč patří, no ne?

Reagovat
Eichel

Mohli sa napríklad 2 mesiace handrkovať s Atléticom na cene a bonusoch a po schválení prísť za Julianom, ktorý im povie, že tam ísť nechce. Dáva zmysel, že?

Reagovat
Jesfey

Mohli, to už ale záleží na Atleticu, ne na Barceloně.

Reagovat
sylarko

ale sak eichel ma pravdu. tak to robi kazdy, len u barcelony to zrazu kazdemu vadi. to co pises nedava zmysel

Reagovat
Jesfey

Všechno, co napsal, je porušování pravidel.

Dělá to tak většina, protože většina prodávajících klubů o to handrkování nestojí. Hráče radši rovnou prodají, protože udržovat si nespokojeného hráče s vysokým platem s tím, že by mu časem klesla cena, je nevýhodné. Jsou u toho i další faktory jako špatné PR pro klub atd.

Tady je u Barcy problém ten, že bez souhlasu klubu jedná s hráčem, kterého pomocí toho přesvědčila, aby se teďka snažil vydobít přestup. Díky tomu je teď Barcelona ve výhodné pozici, protože ať se Atletico rozhodne s hráčem udělat cokoliv, tak na tom Barcelona pouze vydělá. 1. varianta: hráče koupí Barcelona a posilní tým, 2. varianta: Atletico ho odmítne prodat, hráč bude nespokojený a nebude podávat normální výkony (při nejlepším), 3. varianta: Atletico ho prodá do jiné ligy a tím oslabí tým, což se Barceloně také hodí.

Reagovat
PG34

Ano, pravne to mozna neni uplne koser. Ale hodne veci v zakonech realne nedava smysl. A pravidla stejne nikdo nedodrzuje, takze to nema cenu resit.

Moralne mi prijde, ze jak Alvarez, tak Barca ma plne pravo cinit tak, jak cini.

Reagovat
Jesfey

Tak FIFA nemá úplně prostředky, aby dohlížela na každý přestup, a taky tomu určitě nechává volný průběh mezi kluby, protože, jak tu bylo zmíněno, to urychlí celý proces.

Od Barcelony a Álvareze není správné se bavit za zády klubu, který hráče vlastní. Přece snad nechceš, aby ti hráče ovlivňoval cizí klub. Taky by se teoreticky mohli domluvit na tom, aby si Álvarez vydupal přestup ven z klubu a na oplátku by dostal větší podpisový bonus.

Reagovat
O.Giroud

4. varianta nepredá ho a Alvarez sa ospravedlní a bude profesionál.

Reagovat
Jesfey

Pravda, ale když to takhle ohlásíš na MS, tak ta šance bude hodně malá.

Reagovat
Eichel

Ono chápeš, že toto robí aj Spurs, aj Atlético aj vlastne... všetci, že? Že rovnaký plač sa predvádzal napríklad pri prestupe VDV do Liverpoolu a Saints sa obdobne šťažovali...

Reagovat
Jesfey

Ano, a proto je na čase, aby se tomu učinila přítrž.

Reagovat
sylarko

Reagovat
fantomas10

Hype jako svine, za 100+ to bude flop jako krava, tak snad dopadne teda real

Reagovat
Salfovic

Tohle bude další legendární přestup typu Dembélé, Coutinho nebo Griezmann

Reagovat
Hardrada

Oni dostali 150 od Realu a odmitli To jsou obchodnici

Reagovat
Visca el barca

Nic nedostali.

Reagovat
Visca el barca

Culés. Co ty Hoaxy ohledně Raphinhi a jeho finančních problémů Přišel s tím nějaký Vendeta.

Reagovat
Cracker10

Jo do blesku dobry.

Reagovat
sylarko

blbost

Reagovat
fantomas10

nejsou vetsi nez klubove, takze pohoda

Reagovat
el Principito

přišel s tím Vampeta (mistr světa 2002) a to byl vždycky magor

Reagovat
CN

Aguero to řekl pěkně:

„Ak sa hráč v tíme alebo meste necíti dobre, najlepšie je nájsť riešenie a predať ho. Inak budete mať v klube celú sezónu otráveného futbalistu so zlým nastavením, čo neprospeje nikomu. Julián by do Barcelony zapadol veľkolepo vďaka svojmu hernému štýlu. Je to fantastický, komplexný a univerzálny ofenzívny hráč, ktorý dokáže zahrať na krídle, hrote aj podhrote.“

Reagovat
sensei25

Atletico pod Siemonem je sracka.Alvarez je argentincan ako Diego.Ten mu v odchode branit urcite nebude.Sa mu cidujem,ze do takeho stacka timu vobec siel.

Reagovat
Conceicao Andy

První rok v Atléticu jen v lize 17+4. Individuálně jeho nejlepší sezóna v Evropě. Určitě si bude vyčítat, že šel do Atlética no.

Reagovat
sensei25

Spomen aj druhu sezonu a Diegov famozny futbal.Smutne je ze v ateltico nie je absolutne nikto kto by videl,ze najvacsia brzda celeho projektu je diego.

Reagovat
Conceicao Andy

Oni to vidí, neboj se. Simeone je tam ze sentimentálních důvodů a brzy se s ním rozloučí. Každopádně to nebude hned a až bude připravená nějaká náhradu, nejlépe, která bude mít Cholovy principy.

Reagovat
sensei25

Praveze potrebuju presny opak Diega.Maju vyborny tim a on ho dusi 30m od vlastnej brany.Normalne sa mi rozum zastavuje,ked ich vidim hrat a cudujem sa,ze o prestup nepoziada rovno 5-7hracov zo zakladu.Taka sracka nemoze bavit nikoho.

Reagovat
Conceicao Andy

Přesný opak to určitě nebude.

Reagovat
Eichel

No možno aj áno, keď na konci dňa nevyhrá absolútne žiadnu trofej. Možno bude chcieť mať na konci dňa aj nejaký titul, nielen byť vysoko v tabuľke strelcov.

Reagovat
darktemplar9999

Onetime 16.3.2026 "O 10 rokov si predstavujem, že prevezmem vedúcu úlohu, ako sú dnes veteráni ako Oblak, Koke a Griezmann. Vidím v nich svoj odraz v úlohe kapitána". https://as.com/futbol/champions/julian-en-2035-me-veo-con-un-rol-mas-veterano-como-el-de-hoy-de-koke-oblak-griezmann-f202603-n/ next time 23.06.2026 "Hovoril som s ľuďmi v Atléticu Madrid a myslím si, že prestup je najlepší pre všetkých. Chcem si splniť sen." Nejak dlho mu trvalo zistiť, že atletico pod simeonem je sračka Buď je velká krysa alebo ho niekto v klube, kto má dosah na vedenie, extrémne nasral

Reagovat
fantomas10

Reagovat
sensei25

29 zapaov v lige a 8g a 4a.To vazne ma tento hrac stat viac ako 100mega?A co ste vsetci jz zosaleli.Dufam,ze nedosiahneme pravidlo 1:1 a radsej sa budem pozerat na dorastencov ako platit za taketo polena take obrovske prachy.Uz sme tu mali trich hracov daleko cez 100mega(cou,demb,griz) a v podstate vsetci stali za hovno a neviem sa z toho spamatat uz kolko?6-7sezon.Vezmite za 50nejaleho mladeho “noname” utocnika a bude to podstatne mensie riziko ako tieto srajdy nad 100mega.

Reagovat
darktemplar9999

Je to predražený ferran, skôr 60M má hodnotu, záleži od toho ako sa mentálne nastaví, ale je to hráč túžiaci po pozornosti a byť hviezdou, čo v Barcelone bude musieť poriadne snažiť aby bol aspoň tretím v porádi ako hviezda. Prinajlepšom asi dopadne ako griezmann výkonmi, prinajhoršom ako félix

Reagovat
sylarko

griezmann hral mimo pozicie, to iste felix. alvarez bude jednotka na poziciu 9tky. resp bude hrat v strede utoku

Reagovat
fantomas10

hlavne alvarez je realne tak za 60, tohle je uplny nonsens

Reagovat
darktemplar9999

Onetime 16.3.2026 "O 10 rokov si predstavujem, že prevezmem vedúcu úlohu, ako sú dnes veteráni ako Oblak, Koke a Griezmann. Vidím v nich svoj odraz v úlohe kapitána". https://as.com/futbol/champions/julian-en-2035-me-veo-con-un-rol-mas-veterano-como-el-de-hoy-de-koke-oblak-griezmann-f202603-n/ next time 23.06.2026 "Hovoril som s ľuďmi v Atléticu Madrid a myslím si, že prestup je najlepší pre všetkých. Chcem si splniť sen."

Reagovat
John Obi Mikel

To už takhle byl jednou nohou v Barceloně Williams a jak to dopadlo. Úplně bych se vykašlal na ty výroky, jak už je jeho přestup jasný.

Reagovat
PG34

Nica jsme nemohli registrovat. Ted je ta situace o dost jinaci financne.

Reagovat
bartlu

Stejně jako Gordon, tak bude Alvarez (pokud přestoupí) úplný fail. Každopádně proč ne, vyhodit skoro 200mega za dva borce, kteří budou úplny provar.

Nicméně, na to jsme už zvyklí :)

Reagovat
sylarko

prosim cisla na zajtrajsu sportku. dik

Reagovat
John Obi Mikel

266 12 12 12

26493993

699003312

Reagovat
Pihout10

Za mě dobrý tah Florentina Peréze. Dovolil bych si trochu spekulovat, že si byl vědomý, že nabídka 150M za Alvaréze je pro něj win win, že možná šlo více o to zkusit oslavit Barcelonu než posílit tým Realu.

Dva různé scénáře v době podání jeho nabídky:

1. Atlético přijme. Real získá kvalitního La Ligou prověřeného hráče doprostřed útoku. Trochu mu to uvolní ruce a umožní posunout Mbappého doleva v případě, že bude nucen prodat Vinícia, který odmítne prodloužit smlouvu. Neumožní přestup Alvaréze do Barcelony, které by se výborně hodil.

2. Atlético odmítne. Ale Peréz vytvoří precedens - Atlético nechce prodávat ligovým soupeřům, neprodá pod 150M. Barcelona si buď nebude moci přestup dovolit a hráč skončí v bohatším zahraničním klubu mimo ligu, což Realu vyhovuje, nebo alespoň Florentino vyšroubuje cenu pro Barcu, když už by tam hráč musel skončit. Nelze očekávat, že Atlético nyní prodá druhému ligovému soupeři za nižší cenu. Případné budoucí finanční oslabení Barcelony plynoucí z tohoto drahého přestupu, její nižší síla na přestupovém trhu a zvýšený tlak na prodej jiných vlastních hráčů Realu také vyhovuje.

Reagovat
Pihout10

*oslabit Barcelonu

Reagovat
Conceicao Andy

Zajímavá myšlenka.

Reagovat
fantomas10

Tohle tu snad jeste nezaznelo:

Onetime 16.3.2026 "O 10 rokov si predstavujem, že prevezmem vedúcu úlohu, ako sú dnes veteráni ako Oblak, Koke a Griezmann. Vidím v nich svoj odraz v úlohe kapitána". https://as.com/futbol/champions/julian-en-2035-me-veo-con-un-rol-mas-veterano-como-el-de-hoy-de-koke-oblak-griezmann-f202603-n/ next time 23.06.2026 "Hovoril som s ľuďmi v Atléticu Madrid a myslím si, že prestup je najlepší pre všetkých. Chcem si splniť sen."

Reagovat
Mercury

Skoda, ze az po MS, ale tohle je vicemene razitko na prestup do Barcelony, snad ta cena nebude uplne premrstena, ale moje prachy to nejsou, tak me to dvakrat netrapi. Profilove idealni utocnik do Flickova systemu. Verim, ze i produktivita mu poroste. Prece jen mit servis od Pedriho, Yamala a Raphinhy je neco jineho nez ty kopyta z Atletica.

Reagovat
PG34

Reagovat
el Principito

Reagovat
Elliasson

Pokud do Barcy, tak Atleti musí prodat aspoň za 170 milionů. Julián nám vystřílel úspěchy a hlavně zápasy proti Barceloně se mu dařily. Však díky němu jsme Barcelonu ve dvou pohárech vyřadili.

Ale chce jít. Je mi to jasné a je mi to líto. A bude to oslabení pro Atletico. Potřebujeme více peněz na posily a náhradu. Kor když Griezi šel pryč a Alex chce taky do Feneru...

Pálení dresů je ale ošklivé. Třebaže Juliánovo vyjádření není dobré, tak jsem mu vděčný za to, co Atletiku dal. Budu mu přát vše dobré, když odejde. Budu štastný, když náhodou zůstane.

Reagovat
sylarko

baena ide tiez prec? btw 150m max jak ste vraveli vam musi stacit. neverim, ze barca da viac...

Reagovat
Elliasson

Baena? Nevím o tom, proč by měl? :-)

Já si to taky nemyslím, ale bude pak horší nahrazovat útok

Reagovat
sylarko

alex chce taky do feneru...sorloth sa vola alex? ci koho si myslel?

Reagovat
darktemplar9999

jj sorloth

Reagovat
-R2D2-

Baena do feneru..

Reagovat
Mateo16

Real Madrid would consider offers for Aurélien Tchouaméni.

He could be of interest to Manchester United.

Both Real Madrid and José Mourinho want Eduardo Camavinga to leave.

But his camp say an exit this summer is impossible.

Jose Mourinho's wants to use a 4-2-3-1 system at Real Madrid

Alvaro Carreras is not in José Mourinho's plans.

His profile is not one that convinces the coach. However, he will stay this summer.

@MarioCortegana

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele