Mistrovství světa do 20 let FIFA - Mistrovství světa do 20 let 2009
Česká dvacítka se na MS pokusí překvapit favorizovanou Brazílii
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Česko - pravděpodobná sestava:
Vaclík - Čelůstka, Hošek, Mazuch, Heidenreich - Řezník, Mareček, Morávek, Wojnar - Vošahlík, Pekhart
Tip EuroFotbal.cz: 1
Vzájemné zápasy
01.12.2003
MS U20
Sk C
01.12.2003
Sk C
Brazílie - poslední zápasy
27.09.2009
MS U20
Sk E
09.02.2009
MJA U20
F Sk
06.02.2009
MJA U20
F Sk
05.02.2009
MJA U20
F Sk
02.02.2009
MJA U20
F Sk
31.01.2009
MJA U20
F Sk
27.09.2009
Sk E
12.07.2007
Pl. OF
07.07.2007
Sk D
04.07.2007
Sk D
30.06.2007
Sk D
02.07.2005
Pl. 3M
Česko - poslední zápasy
27.09.2009
MS U20
Sk E
22.07.2007
MS U20
Pl. F
19.07.2007
MS U20
Pl. SF
15.07.2007
MS U20
Pl. ČF
12.07.2007
MS U20
Pl. OF
06.07.2007
MS U20
Sk E
27.09.2009
Sk E
22.07.2007
Pl. F
19.07.2007
Pl. SF
15.07.2007
Pl. ČF
12.07.2007
Pl. OF
06.07.2007
Sk E
Mistrovství světa do 20 let - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
1
1
0
0
5 : 0
3
2
1
1
0
0
2 : 1
3
3
2
1
0
1
3 : 5
3
4
2
0
0
2
1 : 5
0
Komentáře (142)
Přidat komentář2:2
A čím?
přesně
Bylo by účelnější napsat do nadpisu, i když trošku klišovité, "David proti Goliášovi". Vystihlo by to náplň mnohem lépe.
Tím,že dáme víc branek než oni..s tim počítat nebudou..
Hmm, tak zkusis se to může, ale nevěřím, že čeští mladíci nějak překvapí brazilské talenty. Tipuju 2:0 pro Brazílii, možná 3:1.
Tak bude lepší,když nás Brazilci ve skupině předběhnou...přeci jenom z druhýho místa je lepší výběr(UAE,Maďarsko,Honduras..
..JAR
Tak mě je to celkem jedno, jen jsem podal svůj názor, co si o tom myslím
Já ho podal taky...vždyť se nic neděje...
Jasan
Jestli vyhrajem, tak nevím co udělám
Já to zase vím, já neudělám vůbec nic
Pásivňáku
Zapal něco.
To bys měl spíše ty
Ale já tam nemám h.
Bych to viděl na remízu máme takticky vyspělejší tým a dobrou obranu.
Tak s Brazilcema to bude zrcadlo, teprve se uvidí jak na tom jsou.
snáď uvidíme dobrý futbal a česi uhrajú aspoň bod ...i keď to bude ťažké...
davaji to nekde v televizi????
Zítra, ČT4, 18:40.
Paráda
super, tak to jen paradicka..
Vyhrajem 3:2
moravek na te fotce vypada jak rosicky :))
Jsem asi naivní, ale mě se to vůbec jednoznačný, dle některých, pro Brazílii nezdá. Řek bych, že by Češi v klidu remízu udělat mohli.
To je dobře, aspoň máme všichni rozdílný názor a můžeme o tom podiskutovat
To jsem jedině rád, že mě hned první neposlal do prdele.
vsadil jsem na vas tak me nezklamte
To je ono. Já sice neva, ale věřim jim.
*Ne
Viděli jste Itálii s Trinidadem? Minimálně remíza při troše štěstí a nechybování rozhodčího...
Neviděl a mrzí mě to.. Jaká byla hra?
Trinidadané byli hrozně silný fyzicky, Italové to myslím hrubě podcenili a vůbec se nemohli dostal do zápasu, prohrávali osbní souboje. Trinidadu neuznali gól kvůli ofsidu , ale ač jsem to rozebral ze všech opakovaček, byl to typickej "mrtvák". Pak ještě za stavu 1:1 měl Trinidad dvě šance , jedno břevno po úniku...Italové se radovali jako kdyby šampionát vyhráli..
Hodně se divím, že se zatím neprosazujou Afričani, tohle možná bude přelom. Oni rychleji dospívají a ve 20, už jsou v podstatě na fyzický úrovni jako Evropani v 23. A bůhví, kolik jim je. Doteď se podle mne pořádně neví, kolik je Kanu(ovi).
Od té doby co po problémech v 90. letech FIFA kontroluje věk, už nejsou africké týmy tak suverénní....Koukal jsem na historii, že na 17/19 WCH získávali medaile pravidelně....Třeba Anthony Yeboah v době své největší slávy neznal přesně rok svého narození...ale určitě to prý bylo v období dešťů....
souhlas, Kanu má tak 41
upřímně řečeno -pořád je to jen mládežnický turnaj-úspěch na něm ti nezajistí následný úspěchy v A týmu-to jen na okraj,když jsem před dvěma lety slyšel blábolit Střeštíka,že finále U20 je možná větší úspěch než bronz A týmu z Portugalska
jo počkejte, až se objeví článek: ,,Fantastické!, Češi ve strhující bitvě porazili silnou Brazílii,,
na MS 2003 s nima tehdejší U20 okolo Limberskýho,Fořta apod remizovala 1:1-a kdo o tom tady ví.....
já si to pamatuju, ale neviděl jsem to. kdoví jestli to dávali
Dávali to na Eurosportu, naši brutálně bránili, poměr střel byl asi 20 :3 a Limberský dával neuvěřitelný gól nůžkama...krásné zastřihnutí..
snad to někde najdu.
2:0
Pekhart,Hošek
1:2 pro nás....
3:2 nádherný fotbal,Brazilci budou krapánek lepší.
cesi vyhraji 3:2 pekhart 2 a celustka 1 gol
AUS - KOS 0:3 ! ..tak to nás od postupu už dělí pouze jeden bod a ten by se mohlo dnes podařit uhrát..
0:0
To si dela Dovalil srandu ne? Nepostavi Lecjase
Nechapu to stahne Lecjakse ale tragickyho Celustku necha hrat
Kdo hraje na kraji? Řezník by měl hrát v záloze, ne?
Wojnar a Řízek moraváci ?
Sorry nemělo být na tebe
Už jsem se lekl.
A Řezník je v záloze
Proč nehraje ten Douglas Costa?
To je, ale hrozný futbal z oboch strán
Dobře pro nás, zatím .
dobře pro nás, ale špatně pro mě
Vsadil ?
tak, tak...přemýšlel jsem nad tím, že dám plichtu, ale zase až tak jsem těm našim nevěřil...vypadá to, že budu po zásluze potrestán
Dobře ti tak
taky si říkám... ale zase to tak hrozně neberu...buď bude radost z peněz a nebo radost z výhry(remízy)
já nevím co pořád všichni očekáváte??pořád se jedná o juniorský turnaj,který se po zisku stříbra z před dvou let až příliš přecenuje...
A mluvíme snad o povinné výhře nad Brazilií?
to nemyslím,spíš obecně,že tu očekáváte turnaj jako ofenzivní festival kvalitní hry...
To já tedy neočekávám, teď nejde o krásu ale o body.
Ide to niekde v TV?
čt 4 sport, nebo fotbalzive.cz
vdaka
No tak jako lepšíme se, ale furt nechápu plno věcí. Proč se držíme tak při zdi, když jde vidět, že hlavně takový Dalton není nejjistější...síla Brazilců je někde uplně jinde než v defenzivě, a toho by se mělo využít. Potom mi uniká důvod, proč jsou Kanárci u každého nerozhodného balonu první, proč naši v drtivé většině soubojů jen tak plápolají a tak dále. Čekal sem ledacos, ale že nás zrovna Brazilci budou nejviditelněji přehrávat v soubojích tělo na tělo, to by mě nenapadlo ani ve snu. Taky mě zaráží, proč sme se k poklidné rozehrávce pěkně z vlastní půlky dostali až ve 42. minutě - ta všudypřítomná přímočarost je nám jenom na škodu. Na druhou stranu chválím, že si Brazilci opravdu nevytvořili jedinou pořádnou šanci, i když si za to mužou de facto jen oni sami.
Líbí se mi Wojnat, imponuje mi jeho drzost a troufalost ve všech ohledech. Jedinej hráč, kterej zvládne hrát tělem, mně přijde. Naopak hodně slabej je Fabián (pokaždý, když dostane míč, zpomalí, nebo se pro jistotu uplně zastaví a pak vyrazí přímo do soupeře; hrozně je na něm znát nervozita) a Řezník (ztrácí, ztrácí). Nenadchnul mě ani Morávek, občas to zbytečně bere na sebe a ignoruje lépe postavené spoluhráče.
*Wojnar
myslím že je velká škoda že nehraje Zeman no a ten Vošahlík je opět špatnej zkusil bych chramostu a ač jsem olomoučák ten tej Hajdy je špatnej nechápu co tam dělá
nechápeš??myslíš že se sestavy v mládežnických kategoriích určují JEN na základě výkonosti???naivní představa....
a podle čeho když kvalitou na to Hajdy nemá tak kvuli čemu tam je prozraď mi to prosím
Tak sem se splet´...to je hnus ten fotbal. Ale bod je bod.
Tak nám asi roste další zoufale neinvenční a betonářská generace. S tímhle lze uspět fakt jenom na mládežnických turnajích.
češi hrají pragmaticky, hrát s brazilci otevřenou hru by bylo sebedestruktivní
Jo to ano,ale pro diváka
lepší hrát 0:0 a mít jistý postup než prohrát 3:4 a v posledním zápase se strachovat o postup
no, já za pragmatismus nepovažuji neschopnost udržet na chvilku míč.
Samozřejmě, v téhle věkové kategorii je taková taktická vyspělost ohromná výhoda, jenže za 3 roky už budou tihle Brazilci i většina ostatních hráčsky úplně jinde a v taktice se našim vyrovnají.
řeknu ti to takhle, můžeš hrát to co ti soupeř dovolí...až budou hrát proti soupeři, kterého by měli přehrát a přehrát je nebudou, pak můžeš nazývat tuhle generaci neinveční
proč by nemohli přehrát Brazílii? TaT taky část zápasu přehrával Itálii.
To že TaT zahráli dobře s Itálií neznamená že to samé odehrajem proti kanárům
Srovnávej srovnatelné... Tj s nějakým evropským týmem, který je ze země s cca 10mil obyvateli... A ne s dalším středoamerickým týmem, kde hrají fotbal především pro zábavu...
Přesně tak. Souhlasím. Na těchto mládežnických turnajích mají hráči předvést, co umí a ne to betonovat a považovat to za úspěch. Viz. minulé MS, kde ted hrají Argentinci a kde Češi. Teď je to to stejný v bledě modrým. Jak chceme, aby naše repre v budoucnu hrála ucházející se fotbal, když už od mládí hráče vychováváme takhle.
prostě tohle nebude dobrá generace, dle mého. V mládežnických kategoriích se počítají hlavně individuální výkony, protože takticky to ještě zdaleka tak vyspělé není. Viděl jsem Egypt, Paraguay, Itálii, TaT...všichni byli individuálně o dost výš. Dokázali velmi dobře kombinovat, individuálně se prosazovat atd.
vidím to podobn-na druhou stranu Paraguay,v minulosti třeba Austrálie apod se na U20 v minulosti probojovávaly často do závěrečných fází šampionátu a v dospělém fotbale to nikde vidět není....
no tak co neni, může být. A třebas Paraguay se prosazuje dost slušně, na to že má snad 3 miliony obyvatel. Tušim že na posledních 3 MS vždy postoupila ze skupiny a ted je dokonce druhá v JA kvalifikaci.
Jednak má Paraguay 2x více obyvatel než píšeš a Talkers to napsal přesně - naše přednosti jsou zcela jinde, navíc v Paraguayi je fotbal neodmyslitelně sport číslo 1, zatímco u nás se musí být s hokejem a velice mocně se dotahuje florbal + si musíš připočíst i basketbal, volejbal a díky Kreuzigerovi i cyklistiku, proto třeba opravdové fotbalové klenoty nikdy fotbal hrát nezačnou, protože u nás je ten přetlak sportů, na to jak jsme malá země, obrovský.
ty už to bereš moc dohloubky. Já ti zase namítnu, že Paraguay je hodně chudá země a děti tam určitě nemají zdaleka takové možnosti jako tady, určitě musí pracovat, slušně zajištěných klubů tam taky moc nebude atd.
A já zase namítnu, že většina dětí tam nemá PC a TV, nemají finance na koupi drahých hraček, proto běhají venku a hrají fotbal. Tam mají svůj sen živit se fotbalem, tady půlka dětí chce hrát hokej, další část florbal a někteří chtějí být právníky... Tady může studovat každý, tam na to finančně a zázemím má mizivé procento...
a jako skaut bych dneska nevybral z našeho týmu asi nikoho. Byla to prostě týmová upocená dřina, nikdo nevyčníval. Na dospělých turnajích je to jedno, ale mládežnické kategorie jsou prostě příprava a nemají v podstatě žádnou hodnotu, pokud to ten tým nepotvrdí na EURU nebo MS. A to už je poslední kapitola
Soupeře nemusíš rozdrtit kreativně... To ukázali třeba Řekové na ME 2004, kdy nám byl kvalitní ofenzivní stroj k ničemu.
Naši hráči nejsou hračičkové, nikdy nebyli a nikdy nebudou. Není to dáno jen výchovou, ale i vrozenými schopnostmi... My máme silné stránky jinde...
jenže Řekové tehdy hráli velmi slušne i v ofenzívě, třeba nás v prodloužení drtili.
A nemluvím o hračičkách, ale o kvalitním ofenzivním výkonu. Viděl jsi EURO 21 v roce 2000? To byla silná generace, ač nezískala zlato. O dva roky už to bylo horší, ale pořád slušné. To co předvádějí mladíci na mládežnických turnajích v poslední době stačí prostě jenom na ty mládežnické turnaje. Stejně jako africké týmy mají náskok v technice a fyzičce, tak naši v taktice. Postupem času se ty rozdíly smažou a vyplujou na povrch nedostatky, které ted nikdo neřeší, protože prostě důležitý je současný výsledek a ten je .bodový.
ted velká škoda té šance
Vošahlík
Nevíš proč nehrál ten brňák?
hrál Wojnar vůbec za áčko Baníku? Si ho nějak nepamatuju..
A jestli ne, tak je to teda chyba.
Mslím že jednou jo, jinak že by v U21 nějak vyčníval..
Z Teixeiry jednou něco bude.
Hrál hodně dobře nejlepší hráč na hřišti.
Dle mě bezkonkurenčně.
Uvědomte si, že jsme uhráli remízu s BRAZÍLIÍ. A nepustili jsme je skoro k ničemu. Jasně byl to beton, ale kdybychom hráli otevřený fotbal tak to skončí 2:5. Takže asi tak. ČEŠI!
Da se rict, ze se jednalo o perfektne realizovany destruktivni fotbal. Dovalil vi velice dobre, ze technicky na soupere nemame a tak zvolil tuto taktiku. Vysla perfektne. Vyhrali jsme snad dva osobni souboje, ale pokryti Brazilcu bylo vynikajici. Je fakt, ze drzeni mice skoncilo v procentech 67:33, ale fotbal se hraje na goly, na body a ne na krasu. Brazilci faulovali 9x a maji 6 zlutych karet. I to o necem vypovida.
no dobry. Tak se možná probetonujeme do semifinále, přičemž nejlepší střelec bude mít dva goly. Za měsíc se na to zapomene, pár hráčů se zakope někde v Rusku a my budeme zase celý rok nadávat na to, jak naše reprezentace ukopává remízy se Slovinskem
Počkej a co jsi čekal? že budeme hrát otevřený fotbal s tím, že dostaneme klepec 0:5? Trenér je od toho, aby zvolil nejvýhodnější taktiku a tu také zvolil. On s těmi hráči nic jiného dělat nemůže, on je nepřetvoří. On pracuje s tím co má a musí dovést co nejlepší výsledek. A nemůže hrát s hráči, kteří jsou takticky na výši nějakej brazilskej fotbal. Protože ti hráči to neumí.
no to máš pravdu. Právě proto říkám, že tahle generace za moc stát nebude. Nikdo už je nepřetvoří, prostě jsou neinvenční a proti jakémukoliv silnějšímu soupeři budou hrát beton. A zatímco tady to vyjít může, protože na to ostatní týmy nebudou připravené, v dospělé kategorii tihle hráči naprosto zapadnou. Bude to jeden velkej průměr, kterej odehraje skvěle takticky odbráněné remízy se Slovinskem.
Ale to není problém jen těch hráčů, to je problém celého systému, kdy přesně takové uvažování jaké máš ty, mají trenéři pětiletých špuntů.
Z duše mi mluvíš, stoprocentní souhlas!
Tak jsme měli možnost vidět typickou ukázku moderního fotbalu od nastupující generace. Naši hráči naprsoto jasně hrající beto na nulu prostě nepopoběhnou do volného prostoru byť ho mají sebevíc aby se pak náhodou nestihnul vrátit a nestálo to náš tým ten toužený výsledek. Brazilci naprosto tupě a bez pohybu hráčů bez míče se snaží prosólovat co můžou ale naše hradby je nepustí, střeli ze třiceti metrů se moc nechytají. Rozhodčí dává za jakýkoli kontakt žlutou kartu, což je taky příčina toho že hráči do sebe vůbec nechodí a připomína to spíš fotbal žen. Vůbec se divím že nedal Vošahlíkovi za ten skluz červenou to byl naprosto odporný zákrok, vždyť mu mohl zlomit nohu nebo co, takhle přece respekt k soupeří nevypadá ....Taky se musí bojovat se simulováním, proto dám tomu brazilskému simulantovi žlutou ať svět vidí že v moderním fotbale se tohle prostě netoleruje a to že ten "simulant" za svůj pád nemohl není podstatné...výýýýborně, fotbal se zdá se ubírá dobrou cestou
Na dalnici s Oktavkou taky nebudu v rychlosti soutezit s Ferrari...
Brazilci nejsou tak kvalitní, nechápu jak z nich může někdo být tak vycákaný, vždyť jsme to ubránili defakto bez problémů....
Neříkám, že je to směrodatné, ale Brazílie je země, kde je fotbal bezkonkurenčně sport číslo 1, která má nějakých 200mil obyvatel a která produkuje dlouhodobě jedny z největších talentů a je největší favorit na vítězství celého šampionátu.
Navíc když necháme hovořit výsledky ve skupině:
Brazilci vyklepli Kostariku 5:0. Kostarika vyklepla Austrálii 3:0. My porazili Austrálii pouze o jeden gol. Tudíž jsme někde na úrovni Kostariky, která dostala v otevřené partii 5:0.
Neříkám, že je to směrodatné, ale zamysli se nad tím...
To samé lze říct o Argentině, která se letos na šampionát ani nedostala, holt se to vyrovnává a každá generace nemůže být ta z nejlepších, navíc nechtěl jsem říct že jsou Brazilci nekvalitní, ale to že mezi námi a nimy není vůbec takový rozdíl, jak se alegre svou metaforou pokoušel naznačit
A tohle je samozřejmě absolutně nesměrodatné. Udělej si takovou tabulku mezi Burnley Tottenhamem a MU a sám víš že takové předpoklady dle porovnání výsledků nemá smysl...Burnley MU byl překvapivý výsledek, ale viděl jsi snad dnešní utkání mezi AUS-CRC? Neříkám že to tak musí být, ale i tenhle výsledek mohl být náhodný a zrodit se třeba takhle http://www.youtube.com/watch?v=_FnKn3YEPxo&feature=related
koukám, že tady to skoro ještě nikomu nedošlo, ale my sme vážení právě POSTOUPILI do osmifinále, bo ve skupinách B a D již třetí tým nebude mít po třetím kole víc jak 3. body a my se 4. bodama se tak v pohodě vejdem mezi 4. postupující ze 3. míst
paráda, gratuluju do Egypta k remíze
Já se jen bavím nad některými odborníky, kteří kritizují, že jsme místo na postup měli hrát fotbal pro diváky. Za prvé na takových turnajích není moc týmů, kteří můžou hrát pro diváky, za druhé, co si budeme nalhávat, zkuste hrát proti Brazílii pro diváky s tím, že zároveň uhrajete minimálně ten bod. Pro mě dobrý zápas, i bez branek jsem se bavil. Brazílii jsme až na ten závěr prakticky do ničeho nepustili. MS se prostě hraje na umístění, že někdo hrál pěkný fotbal, na to si nikdo nevzpomene, když přijedete bez medaile.
litr v píč..., ale je tu kanada.., tam mač s argentinou 0:0 a pak s ni finále
Supeeer
škoda té šance Vošahlíka
Tak sici hoši bránili jak o život, ale dvě jasné gólovky proměnit mohli. Zatím nejhorší výkony na MS ale podává většina sudích, téměř každej malinko ostřejší zákrok žlutá a to velmi často bez předchozího napomínání. Za těchto podmínek je pak systém dvou žlutých a následná stopka na jeden match + mazání karet až ve čtvrtfinále dosti na dvě věci. Fotbal je zkrátka kontaktní sport.
je to v pořádku, když se hodně fauluje bez karitček dochází pak k zákrokům typu Witsel... I u nás v lize na to doplácí dobří hráči - viz. třeba Jarda Černý, kteý si půl roku nezahraje a to kvůli hrubosti Slovácka a neschopnosti rozhodčích to trestat...
Vaclík do Slávie!!!!!Jeden z nej gólmanů ktzeří chytají na trávnících v česku! Poď do SlAVIE, VYHODÍME SICE SKVĚLÉHO ALE UŽ PŘESTÁRLÉHO vANIAKA, 2DVOJKU TI BUDE DĚLAT HANUŠ A ROMANOVSE VÁM HODÍME JAKO NÁHRADU DO VÍTKOVIC BERETE?PlAT TI DÁME NĚJAKÝCH 5 ML. KČ
blázne
Achjo
Prešovský beton zase jednou zaúřadoval, dobrý bod. Ukázalo se, že Brazilci hrající všichni tamní soutěž budou mít problém s evropským taktickým pojetím a fyzicky vyspělími hráči. Jinak k našim, Morávek je z formy, Wojnar překvapuje což se bohužel nedá říct o Vošahlíkovi, který je tragický jak jsem předpokládal. Mazuch hraje ve velkém stylu. Škoda zranění Pekharta a absence Zemana s Rabušicem. Proti Kostarice si aspoň zahrají všichni náhradníci, třeba někdo z nich překvapí.
Morávek samozřejmě není úplně rozehranej, jako třeba loni na ME19, ale lepší se zápas od zápasu a je vidět, že v jeho případě jde hodně o psychiku a sebevědomí. V prvním zápase proti Austrálii možná nepatřil úplně mezi ty nejlepší (ale ani nejhorší), ovšem proti Brazilcům rozhodně ano. Spíše jsem zvědav, jak bude Valík řešit průšvih s Pekhartem
S fyzicky vyspělými hráči budou mít problém? Možná, ale ne s natolik vyspělými jako s těmi našemi. Ty totiž přetlačili kdykoliv se jim zachtělo.
Pro ty borce co tu píšou,že to bylo překvapení a souboj Davida s Goliášem:bylo mi jasné jak to dopadne proto jsem to ani neprožíval a naši hráli skvěle,drželi se pokynů a Brazilci z nich byli neštastní,dalo se to taky poznat na Dovalilovi jak se uculoval,ukázali jsme,že se s námi musí počítat-Brazílie,Španělsko,Německo,Uruguay a taky ČESKO...........
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele