základní skupiny - skupina G, 1. kolo
24.11.2022 11:00 CET
1 : 0
(0:0)
Breel Embolo (© AFP)

Švýcaři vyrukují na Kamerun, chtějí potvrdit formu

Švýcarsko ve svém úvodním zápase na mistrovství světa v Kataru vyzve Kamerun. Podle papírových předpokladů by se ve skupině G mělo bojovat jen o druhou postupovou příčku, tu první by měla uzmout Brazílie. Duel alpského státu s Afričany může napovědět.

Švýcarský celek zaujal v nedávné Lize národů, ve které si sice v prvních třech kolech nepřipsal jediný bod, ve druhé polovině soutěže však získal všech devět bodů, včetně domácí výhry s Portugalskem 1:0 a venkovního vítězství ve Španělsku 2:1. Teď si musí svěřenci trenéra Murata Yakina přenést svou formu do Kataru, na světovém šampionátu sice už došli třikrát do čtvrtfinále, naposledy však v roce 1954. V Rusku před čtyřmi lety vyřadilo v osmifinále mančaft s křížem na vlajce Švédsko 1:0, v roce 2014 v Brazílii Švýcaři vypadli ve stejné fázi s Argentinou 0:1 po prodloužení. Tým bude sázet na dlouhodobě stejnou kostru týmu, kterou tvoří zkušení borci jako Granit Xhaka, Xherdan Shaqiri či gólman Yann Sommer.

Kamerun se na mistrovství světa vrací po osmileté pauze, na šampionát v Rusku se tato téměř rovníková země nekvalifikovala. Kamerunci ve své historii hráli na turnaji sedmkrát, pouze jednou však dokázali postoupit ze základní skupiny, v roce 1990 se dostali až do čtvrtfinále, kdy vypadli 2:3 po prodloužení s Anglií. Kouč Rigobert Song se bude hodně spoléhat na ofenzivní schopnosti Erica Choupo-Motinga, který poměrně pravidelně nastupuje za Bayern Mnichov a nyní se mu daří asi jako nikdy předtím. V útoku mu bude k ruce zkušený kapitán Vincent Aboubakar, záda jim bude krýt jednička Interu Milán André Onana. Prezident fotbalového svazu v Kamerunu a bývalá hvězda Barcelony Samue Eto’o však příliš klidu svému národnímu výběru nedodal, nedávno veřejně kritizoval některé hráče.

Švýcarsko se s Kamerunem ještě nikdy neutkalo, půjde o jejich první vzájemný zápas. Yakinovu výběru se příliš nepovedlo přípravné utkání s jiným účastníkem šampionátu Ghanou, která zvítězila 2:0. Kamerunci remizovali 1:1 se středoamerickou Panamou, která se do Kataru nekvalifikovala.

Švýcarsko - pravděpodobná sestava:
Sommer - Widmer, Akanji, Elvedi, Rodriguez - Freuler, Xhaka - Shaqiri, Sow, Vargas - Embolo.

Kamerun - pravděpodobná sestava:
Onana - Fai, Castelletto, Nkoulou, Tolo - Hongla, Anguissa, Gouet - Choupo-Moting, Aboubakar, Ekambi.

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Petr Procházka / livesport.cz, whoscored.com

Vzájemné zápasy

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Švýcarsko - poslední zápasy

17.11.2022
Ghana
2:0
Švýcarsko
Přátelské zápasy
 
27.09.2022
Švýcarsko
2:1
Česko
Liga národů
Lg A Sk 2
24.09.2022
Španělsko
1:2
Švýcarsko
Liga národů
Lg A Sk 2
12.06.2022
Švýcarsko
1:0
Portugalsko
Liga národů
Lg A Sk 2
09.06.2022
Švýcarsko
0:1
Španělsko
Liga národů
Lg A Sk 2
05.06.2022
Portugalsko
4:0
Švýcarsko
Liga národů
Lg A Sk 2
03.07.2018
Švédsko
1:0
Švýcarsko
Pl. OF
27.06.2018
Švýcarsko
2:2
Kostarika
Sk E
22.06.2018
Srbsko
1:2
Švýcarsko
Sk E
17.06.2018
Brazílie
1:1
Švýcarsko
Sk E
01.07.2014
Argentina
1:0e
Švýcarsko
Pl. OF
25.06.2014
Honduras
0:3
Švýcarsko
Sk E

Kamerun - poslední zápasy

18.11.2022
Kamerun
1:1
Panama
Přátelské zápasy
 
09.11.2022
Kamerun
1:1
Jamajka
Přátelské zápasy
 
27.09.2022
Korejská rep.
1:0
Kamerun
Přátelské zápasy
 
23.09.2022
Kamerun
0:2
Uzbekistán
Přátelské zápasy
 
09.06.2022
Burundi
0:1
Kamerun
APN - kvalifikace
Sk C
04.06.2022
Kamerun
neh.
Keňa
APN - kvalifikace
Sk C
23.06.2014
Kamerun
1:4
Brazílie
Sk A
19.06.2014
Kamerun
0:4
Chorvatsko
Sk A
13.06.2014
Mexiko
1:0
Kamerun
Sk A
24.06.2010
Kamerun
1:2
Nizozemsko
Sk E
19.06.2010
Kamerun
1:2
Dánsko
Sk E
14.06.2010
Japonsko
1:0
Kamerun
Sk E

Mistrovství světa - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Brazílie
0
0
0
0
0 : 0
0
Srbsko
0
0
0
0
0 : 0
0
Švýcarsko
0
0
0
0
0 : 0
0
Kamerun
0
0
0
0
0 : 0
0

Komentáře (226)

Přidat komentář
John Obi Mikel

1:0

Reagovat
Mořská vosa

Reagovat
Modroočko

2:1

Reagovat
Pan.Antonin

0:2

Reagovat
Mořská vosa

1:0

Reagovat
Theft90

3:1

Reagovat
smazaný uživatel

3:0

Reagovat
mastakillah

Výhra Kamerunu

Reagovat
Modroočko

Reagovat
Seydou Doumbia

samé překvapení, takže 0-1

Reagovat
Elmas

0:0

Reagovat
Marv

Kamerunec Embolo proto Kamerunu

Reagovat
FC-RUBRIKA

Skoda ze nekteri ti Africani nechteji reprezentovat sve puvodni zeme. Tento aspon z Kamerunu odesel kdyz mu bylo 5 tak to beru este. Ale treba dalsi Kamerunec Embiid z NBA bude reprezentovat Francii nebo USA pritom ve Francii snad nikdy nebyl.

Reagovat
Seydou Doumbia

Francii jsem četl a potom že přemýšlí nad USA...hnus

Reagovat
ACSeRw!n

neni to ale jeho chyba, kdyz mu to pravidla dovoluji

Reagovat
Seydou Doumbia

kokotské pravidla a hráč vychcaný, klasika no

Reagovat
Jordi Alba

Něco jako Iñaki Williams no.

Reagovat
Rothbard

Proč se bere Švýcarsko jako černý kůň turnaje? Na jména to nevidím jako úplně nejzajímavější sestavu, hráči jako Vargas, Sow, Embolo, Rodriguez jsou průměrní, Shaqiri to sám neuhraje, navíc v kdoví jaké je formě a Sommer beztak vyrobí nějakou hrubku na turnaji.

Reagovat
Modroočko

Euro, kvalifikácia, dlhodobá forma.

Reagovat
Stannis Baratheon

Možná proto že nemají "jen" dobré hráče, ne megahvězdy. Kdyby měli mega hvězdy, tak už by to nebyl černý kůň, ale favorit.

Reagovat
smazaný uživatel

Pravda, na tomhle turnaji Sommerovi pšenka nepokvete.

Reagovat
ACSeRw!n

kdo ho tak bere ? chci jmena !

Reagovat
smazaný uživatel

Protože mají skupinu, z které v pohodě postoupí, a pak už je to jen 1 zápas od čtvrtfinále, což už je výsledek odpovídající černému koni.

Reagovat
smazaný uživatel

1-1

Reagovat
ACSeRw!n

0:1

Reagovat
oli9

1:1

Reagovat
ttopi

Přání 0:0

Tip 0:0

Reagovat
smazaný uživatel

1:2

Reagovat
vladino10

Chuopo v základe

Reagovat
madridcan

Väčšinou totiž kapitáni vo forme začínajú na lavičke že?

Reagovat
madridcan

Bratislava, Námestovo...tak vás podporím Nech je vás menej

Reagovat
vladino10

Tak si pozri predsampionatovy rozbor ty génius, možno pochopíš prečo som to napísal.

Reagovat
madridcan

Prečo by som si to mal to čitať? Zjavne nemám toľko času ako Ty

Reagovat
vladino10

Keď vidím tvoje komentáre tak si myslím, že toho času máš podobne veľa ako ja

A ak nie - mal by si si to vedieť zariadiť, nebudú ťa tu musieť potom všetci opravovať

Reagovat
madridcan

Viac smajlikov na relevantnosť tvojho príspevku

Reagovat
vladino10

0 argumentov na relevanciu toho tvojho. Poďakuj radšej kolegovi nižšie, že ťa dovzdelal

Reagovat
madridcan

Nie je môj kolega, takže páliš slepými...snaď to tak aj ostane

Reagovat
vladino10

no, vo výstreloch slepými sa jednoznačne vyznas. Jednoznačne lepšie ako vo futbale

Aspoň že to, že ťa dovzdelal nerozporujes

Reagovat
madridcan

Lebo neviem o čom píšeš

Reagovat
vladino10

FC Porto dole ti to vysvetlil, prečítaj ešte pár krát a možno dopne. Ale skôr nie.

Reagovat
madridcan

Nie...nedopne mi ako je môj kolega

Reagovat
FC Porto FC

Až na to že Moting není kapitán Kamerunu, ten totiž sedí. Je jen alternativa

Reagovat
doocetung

0:2 2x choupo

Reagovat
Johny203

2:0

Reagovat
BaggioRoberto

Ti nasi komentatori fakt nedaji ani 5 minut bez chyby. Ted Capek rekl, ze Svycari vypadli na Euru na penalty s Italii, pritom to bylo se Spanelskem. To si nepamatuje ani rok starou zalezitost?

Reagovat
smazaný uživatel

Švýcaři hrají snad pokaždé ve stejné sestavě

Reagovat
Rothbard

Shaqiri snad nestárne.

Reagovat
2miguel1

Tí švajčiari maju v zostave švajčiara len Sommera. Inak balkanci, afričania či juhoameričania

Reagovat
smazaný uživatel

Elvedi, Freuler?

Reagovat
Stannis Baratheon

Elvedi je Albánec

Reagovat
smazaný uživatel

Albánec z Curychu, to je něco jako Afričan z Antil.

Reagovat
Stannis Baratheon

No jo, jsem se spletl no

Reagovat
wyqinac

jmenoval se Joseph?

Reagovat
Stannis Baratheon

Nebo teda takhle, není to Albánec, ale to příjmení je albánské. Aby bylo jasnon

Reagovat
Stannis Baratheon

A nebo možná taky ne

Reagovat
smazaný uživatel

a Widmer

Reagovat
doocetung

No tak ono je podobné rozložení těch národností v celé zemi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Protoze to odrazi celou jejich zemi a kulturu. Nic divnyho. Divny spis je u nas nehraje beka Laco Lakatoš a nemame na v kadru tri naturalizovany Slovaky.

Reagovat
doocetung

Laco na beku by nebyl divný v U12, dál už se ta kariéra s toluenem moc skloubit nedá

Reagovat
ratusek

Reagovat
smazaný uživatel

Oni maji stejne spis potencial v baseballu, suprove kradou mety.

Reagovat
$dolar$

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Freedo

Reagovat
Infi

Reagovat
Cotton

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
ACSeRw!n

tak treba Lingr a Baros sou cikani, jinak je divne, ze se prosadil jenom jeden vjetnamec.

Reagovat
bobis21

Akorát že vůbec no (aspoň u Baroše teda, Lingr netuším)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Shevchenko

A co jako? Fakt se to tu musí řešit pok každým jejich zápasem?

Reagovat
smazaný uživatel

jeste by mel nekdo vytahnout Francii at je to komplet

Reagovat
ratusek

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
Coutinho10

tam aspoň Lloris, Pavard a Rabiot

Reagovat
2miguel1

Griezz

Reagovat
Coutinho10

ikdyž koukám, že nikdy nehrál v Ligue1, ale detaily nevim, ale asi se ve Francii narodil, tak ok

Reagovat
Shevchenko

Ten je myslím Bask.

Reagovat
Coutinho10

tak nevím, proč reprezentuje Francii, měl by spíš reprezentovat Španělsko

Reagovat
Shevchenko

Však Baskicko zasahuje části i do Francie.

Reagovat
Kily

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
Coutinho10

větší část je ve Španělsku, tam hrál i ligu, takže proto by mi seděl víc, kdyby reprezentoval Španělsko, ale jestli se narodil v té části ve Francii, tak asi vpohodě

Reagovat
kubys

Však se narodil uprostřed Francie.

Reagovat
Coutinho10

tak jak může bejt Bask nebo Shevchenko nemá pravdu ?

Reagovat
kubys

Není Bask,ale... za Athletic může potenciálně hrát jen kvůli tomu, že strávil mládežnická léta v Baskicku.

Reagovat
Coutinho10

jo tak

Reagovat
Shevchenko

Aha, tak jsem se spletl.

Reagovat
kubys

Hlavně teda nevím, kde jsi vzal, že je Bask, to je Laporte.

Reagovat
Coutinho10

já nepsal, že je Bask

Reagovat
kubys

Ok, sorry.

Reagovat
Coutinho10

vpoho

Reagovat
O.Giroud

tak podobny pripad mas aj Laporte, ten hraval v mladeznickych sutaziach za Francuzsko aj ked potom presiel do Spanielska no

Reagovat
Coutinho10

j, bude tam asi víc těchto přechodů...mám pocit, že např. v hokeji toto přecházení není možný, když hraješ v mládežnický repre jinde

Reagovat
doocetung

A co takový Nedvěd co hrál na dospělém MS za Kanadu i Česko

Reagovat
Coutinho10

tak to bylo nějak tim dřívějším režimem...teď se to už nestává, aspoň mám ten pocit, nesleduju moc hokej poslední roky, ale dejme tomu v tomto tisíciletí se myslím už neděje

Reagovat
doocetung

Naopak , děje se to víc a víc viz repre Kazachstán,Korea, repre žen Číny.. nevím jestli hráli v mládeži za někoho jiného ale i kdyby ne , tak v tom fotbale přecejen musíš mít někoho z rodicu z té země(?) v hokeji je to čistě jen o penězích

Reagovat
Coutinho10

aha, aha, ok, zajímavý

Reagovat
O.Giroud

Hlavne v hokeji mas tusim pravidlo, ze ak chces niekoho reprezentovat tak v tej krajine musis odohrat 2 sezony? Nieco take sa mi mari, viem ze sa teraz riesil nejaky hrac, ktory hra u vas a na Slovensku nehral tak je nejaky problem s tym aby ho mohli povolat.

Reagovat
Coutinho10

to by mohlo bejt ono, mělo by to být nějak pošetřený i ve fotbale a ne, že se můžeš v dospělosti rozhodovat, jestli budeš pokračovat tam nebo zkusíš jinou repre atd.

Reagovat
doocetung

No já to právě vidím naopak .. Si víc například Čech když máš tátu Čecha nebo když nemáš nikoho ale dva roky tu hraješ ?

Reagovat
Coutinho10

2 roky je podle mě málo, ale asi každý na to může mít rozdílny pohled

Reagovat
Bakary3

Griezz je Frantík, kteryho asi ve 14 vytáhlo Bilbao

Reagovat
Rothbard

A abyste toho neměli málo, tak matka je Portugalka.

Reagovat
Coutinho10

tak to si mohl vylosovat

Reagovat
KnoxXx

Lloris tiez neznie moc francuzsky

Reagovat
Coutinho10

ale nevim, za jakou jinou repre by měl chytat, ten toho pro Francii udělal dost, ten mi tam sedí

Reagovat
2miguel1

Ako mne to nevadí, len či im vôbec niekto fandí. Bol som minuly tyžden na služobke v Geneve a potom už na konci sme sa odlahčene bavili o futbale (leasingovy priemysel vsetko chlapi ) a tam oni, že ja budem fandit Chorvatsku, Srbsku, ja by som Talianom..

Reagovat
doocetung

A nebude to spíš tím že ses odlehčeně bavil s Chorvatem,Srbem..?

Reagovat
2miguel1

Tak bol to top manažment, aj ten jeden švajčiar čo som si myslel podla mena povedal, že jeho futbal nezaujima

Reagovat
doocetung

Jako nevim kolik lidí jim bude fandit , ale jsem si jistý že 99% těch co nebudou , tak z jiných důvodu než že tam není 11x Sommer

Reagovat
Shevchenko

Tak ono historicky vlastně žádné švýcarské etnikum není, je to vlastně směska němců, francouzů a italů plus pár rétorománu, no a v dnešní migrační době to začíná platit na všechny, co začnou ve Švýcarsku žít, jak už napsal pode mnou, je to takový americký národnostní model v Evropě. Podobně na tom jsou i Belgičani.

Reagovat
fenixLFC

Tak tento model nezalozeny na etniku je uplne opravneny, narody zalozene na etniku mas najma v strednej a vychodnej europe...ved nie nadarmo ich Hroch nazyva "male narody". Na zapade je proste narod a narodny stat chapany upmne inak

Reagovat
Melda

Ale já to chápu, repre je zajímavá/byla tou typologií daných krajin.Když jsi se v dříve koukal na fotbal, tak jsi tušil co od koho čekat a bylo to zajímavý porovnaní herních naturálů. Dnes je to jak klubovej fotbal.

Reagovat
doocetung

jj myslíš např tu Francii jak tam hráli klasičtí francouzští elegáni jako Makelelé,Thuram,Desailly a spol. že ?! Teďka už je to tam samej šlachovitej černoch

Reagovat
Melda

Chytrému napověz...Taky tam v té době byl Pires, Petit, Blanc, Deschamps...

Jen jsem popsal, proč jsou ty multikulturní repre tak neoblíbené, nemusíš se z toho hned po*rat.

Reagovat
doocetung

A teď tam není Lloris,Griezman,Giroud,Rabiot.. ? "Multikulturní" repre jsou neoblíbené max v zemích kde 15% nebo kolik volí SPD a na demonstraci vyvolávají Stalina,Hitlera apod.. mimochodem vypsáním těch hráčů jsem ti chtěl napovědět že to v těhle zemích bylo vždy podobné takže ty tvoje kecy o typologii daných krajin jsou totálně mimo

Reagovat
Melda

Protože jsem přesně popisoval Francii. Nevím zkus se podívat do Švédska, Německa, Itálie...Pro tvou informací na zmíněnou partičku kolem SPD mám stejný názor jako ty. Vůbec mi tu nešlo o nějakou konfrontaci, jen o to ukázat racionální pohled druhé strany, která přece nemusí být nutně spojená s rasismem.

Reagovat
doocetung

No je pravda že tu Francii jsem vlastně vytáhl já u těch ostatních zemí máš vlastně pravdu že tak to dříve nebylo no.. Ale já to nemyslel jako že si rasista, jen že to prostě nechápu proč si na to furt musí někdo stěžovat.. prostě se takhle vyvinul svět no.. si to vem z druhé strany .. jsi syn já nevím nějakých afričanů a celý život žiješ v Německu , a řekneš že nebudeš hrát za naroďák Německa protože chceš aby se diváci na repre dívali kvůli klasické typologii dané krajiny ?

Reagovat
Melda

Tak já jsem asi staromódní no. A ty MS mě bavily právě kvůli té specifičnosti. Prostě si řeknu "hraje Mexiko, na to se podívám, hrajou zajímavě...a zrovna proti XY ty hrajou taktický" tohle se bude vytrácet. Jasně svět se mění s tím souhlasím. Ale myslím si, že není záhadou proč si na to někdo stěžuje, třeba to vnímají jako já. Je v tom sentiment třeba...A ano pohled z druhé strany je složitý, jen se mi nelíbí, že se někdo rozhoduje koho bude reprezentovat. Srdcem prostě jsi někde doma a netahat do toho racionalitu.

Reagovat
valloire

Reagovat
Freedo

Hodně Francouzům tohle taky vadí, že tam vznikají no-go zóny. Podívej se na tu petici generálů. Němci jsou výjimka, ti si pořád myslí, že něco někomu dluží.

Reagovat
doocetung

To jo, já to myslel jen ohledně repre.. já žil ve Švýcarsku a Rakousku a v životě jsem neslyšel nikoho říct že jim nebude fandit protože tam je málo klasických rakušáků apod.

Reagovat
VersaceChain

a to se koukni sto let dozadu na USA! samej Ir, anglan a talian. Hovada fakt uz pred sto lety...

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Csaplárova past

Shaqiri ctvrty Mundial, 31 let

Reagovat
Mass

V repre od 19.

Reagovat
ratusek

To je blb

Reagovat
smazaný uživatel

Ekambi

Reagovat
Csaplárova past

Lol za takovy ofsajd by se stydel i Morata

Reagovat
Modroočko

Poďme, Kamerun kanada z takýchto šancí musia padať góly.

Reagovat
Modroočko

Díky za tú Kanadu, autocorrect

Reagovat
Rothbard

Ale i k ní se tvůj komentář hodí.

Reagovat
ratusek

dvě tutovky, takže gol dá Švajc

Reagovat
smazaný uživatel

to jsou paliči tvl

Reagovat
DieFohlenBMG

Nejdřív to mohl dostat před prázdnou a teď mu to zas nedal

Reagovat
Rothbard

Proč Anguissa nestřílel

Reagovat
Rothbard

Senegal i Kamerun mají stejného trenéra?

Reagovat
ratusek

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Salfovic

Snad na sebe nenarazí v play-off.

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Coutinho10

jinak zatím koukatelnej match

Reagovat
smazaný uživatel

Švýcaři tam mají díry jako svině, škoda že není Kamerun klidnější ve finále.

Reagovat
ratusek

Kamerun má ten rychlý přechod perfektní, jen tomu chybí gol

Reagovat
Mass

Tam by zasložil Embolo kartu za tu simulaci.

Reagovat
KnoxXx

Aboubakar>Choupo-Moting

Reagovat
Kiss Me Polka!

ale choupo nehraje spatne, mel tam nekolik dobrych arazecek a prihravek. ale je chybi mu doplneni, mbeumo slabi a karlovi to vyjde jen obcas.

Reagovat
Shevchenko

Dánsko, Polsko, Chorvatsko, Švýcarsko všichni stejný výkon, to zas bude 0:0 To klidně mohli začít až od druhého kola.

Reagovat
Seydou Doumbia

Kamerun nemá tvůrce hry a jde to sakra vidět v té záloze to jsou samé šestky, nikdo kdo by tvořil (Anguissa tam od toho fakt není). Ty rozehrávky ala vezmu obránce a nakopnu to 50 metrů na Motáče jsou šílený, ale potom se nějak dostali do hry. Čekal bych že Kamerun nebude chtít prohrát a Švýcarsko spíš vyhrát, ale tak nějak se to v průběhu poločasu otočilo a je to obráceně. Snad to kamerunštví lvi dají, i když tomu pořád nevěřím.

Reagovat
Univerzál

Pořád se mluví o tom, že by si Evropa zasloužila na MS víc míst (a i já se k tomu obvykle kloním), ale když vidím, jak si vede ten evropský druhý sled (Dánsko, Polsko, Chorvatsko, Švýcarsko), tak si tím přestávám být jist...

Reagovat
Seydou Doumbia

zatím to nic neznamená, počítají se až postupy ze skupin...dánové jasně lepší, chorvati, poláci a švýcaři zatím se snaží hrát klasicky na remízu s tím že si to uhrají v dalších zápasech, hlavně neprohrát...pořád můžou všichni postoupit na úkor afriky a potom bude jedno že si každý odehrál první zápas na 0:0

Reagovat
Univerzál

Jo, to určitě souhlasím, dokonce snad s výjimkou Polska si i pořád myslím, že všichni výše jmenovaní postoupí... A pěkně jsem to zakřikl, už Švýcaři vedou.

Reagovat
ratusek

Dánsko jasně lepší?

Reagovat
Seydou Doumbia

Poločas vyrovnaný, potom to byla hra na jednu bránu za mě

Reagovat
doocetung

Tak si pusť zápasy Libanonu,Turkmenistánu,Sýrie nebo Iráku a už si tím zase budeš jist

Reagovat
Univerzál

Tak tady snad nejde o Libanon nebo Turkmenistán...

Reagovat
doocetung

No tak o tom že si Evropa zaslouží víc míst se mluví hlavně v souvislosti s tím že se přidalo víc míst pro tydle země co jsem napsal než pro Evropu ne ?

Reagovat
ACSeRw!n

jde hlavne o pocet obyvatel.. Asie proste vic mist potrebuje, tady nejaka relativni kvalita fotbalu nehraje roli

Reagovat
oli9

j ještě že ty státy druhého sledu z ostatních kontinentu jako Katar, Costa Rica nebo Írán mají top kvalitu...

Neboj na dalším MS se dočkás 16 týmů navíc a budeš spokojený

Reagovat
oli9

Příští MS máš 9 týmu z Afriky, 8 z Asie...

To teprve uvidíš kvalitu a budeš vzpomínat

Reagovat
Seydou Doumbia

Přitom Afrika těch 9 dohromady dát může, když si vezmeš že chybí Nigérie, Alžírsko, Egypt, sloni...Asie bohužel tam nejde o kvalitu jak píše výše zmíněný uživatel

Reagovat
Hasan Šáš

Mali a Guinea budou děla.

Reagovat
Seydou Doumbia

Ted nevím jestli to myslíš ironicky nebo ne...ale Mali má aktuálně pěknou generaci hráčů a počítám že ten flek na další MS uhrajou a budou konkurenceschopní

Reagovat
Hasan Šáš

Mali je jasnačka, ale i ta Guinea - teď "nakoupili" Diakhabyho (Valencie) s Guirassym (Stuttgart), když to sladěj se zabijáckou zálohou, tak by ten Mundial taky mohli dát.

Reagovat
Seydou Doumbia

tak si to nemyslel ironicky, hezký Mali tuším zase přivedl A.Doucourého z Evertonu? Trochu se v tom ztrácím, jsou o tom spíš expresky a těch změn u všech repre probíhá celkem dost, asi není nějaký seznam hráčů, kteří za poslední rok změnili repre co?

Reagovat
Hasan Šáš

Fakt, to sem ani nevěděl. Mali má teď tu zálohu taky parádní - Bissouma, Doucouré, Camara z Monaca, Samassékou.. ale potřebovali by hlavně hroťáka, je třeba lovit dál.

Reagovat
Seydou Doumbia

jojo do toho Doucouré z crystal palace, haidara z lipska...to je záloha na úrovní nejlepších afrických týmů, co se šířky týče možná i nejlepší, masakr...hrotáky mají, ale jsou mladí, snad to někdo dotáhne na vysokou uroven...el bilal touré (almerie), ibrahima koné (lorient), sekou koita (salzburg)

Reagovat
Shevchenko

Na minulém MS bylo v play off 10 zemí z Evropy.

Reagovat
kubys

A 5 z Latinské Ameriky, takže asi tolik k tomu zbytku světa.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč se za ty zápasy kritizovali jen Evropani? Jejich soupeři byli vesměs ambiciózní a vyspělé fotbalové země a hrály stejné hovno. Teď je rozdělení vesměs v pořádku, s 48 týmy budeš za tyhle nudy ještě často vděčný. Africe věřím tam je vyrovnaná širší špička, ale Asie a CONCACAF nemají na dalších místech co nabídnout.

Reagovat
bobis21

Ten druhý sled byl na minulém MS ve finále ...

Reagovat
KnoxXx

Embolo sa neraduje

Reagovat
ACSeRw!n

gol na MS, proste vo hovne

Reagovat
Seydou Doumbia

Je to přece jeho práce...

Reagovat
Csaplárova past

Presne tak. Vy v praci taky neskacete metr vysoko nebo nejezdite po kolenou, kdyz splnite zadani od sefa.

Reagovat
Seydou Doumbia

přesně tak

Reagovat
Salfovic

Logické, když je to Kamerunec.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak potom neni moc logicke, ze Kamerunec hraje za Svycarsko, ze?

Reagovat
Seydou Doumbia

v dnešní době to je naprosto logické

Reagovat
Csaplárova past

Kamerun skoncil. Uplne jiny polocas, Svycari zaradili na vyssi stupen ...

Reagovat
Kiss Me Polka!

prijde aboubakar a jednoho jim soupne, vidim to na 1:1 (a mam to tak i v tipovacce na topsportu )

Reagovat
KnoxXx

nekvalita vo finalnej faze oboch timov sialena

Reagovat
KnoxXx

Onana

Reagovat
Greny

Shaqiri dolů a Vargas ktery vše zazdil v druhé půlce zůstává zajimavy

Reagovat
Stannis Baratheon

Ten Vargas je hrozný

Reagovat
doocetung

Takže 80-85 2:0 Vargas

Reagovat
Hasan Šáš

Afroprdeláči ještě nedali na MS góla, je třeba zabavit jim všechny místa a dát je Asii.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdy bude konečně první červená karta? Už to začíná být podezřelé.

Reagovat
ratusek

Reagovat
smazaný uživatel

Mocipáni mají vsazeno -0,5 čk v 1. kole.

Reagovat
KnoxXx

Kamerun najbiednejsi tim - ziadna chut vyrovnat

Reagovat
Mervin

Reagovat
Johny203

V Kamerune sa rodia iba útočníci a oni ich potom musia vyvážať do Európy, čo sa dnes aj potvrdilo. Preto nemôžu uspieť mimo Afriky.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mame za sebou dalsi tragicky zapas turnaje. Tragicke Svycary trumfli jeste daleko marnejsi Kamerunci.

Kamerunce musel sestrelit az Kamerunec v dresu Svycaru, to je fakt silenost

Reagovat
ratusek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vicinda07

Afričania by mali mať max 2 miesta na MS...to je strasne co predvadzaju uz roky, ktokolvek z Europy alebo Latino Ameriky kto bol na hrane postupu by ich s prehladom dal

Reagovat
ACSeRw!n

neni to pravda, ale mohla by byt

Reagovat
sk333

Africania smerom dopredu hrajú fakt hrozne. Som zvedavý, či aspoň Ghana dá dneska gól.

Reagovat
Freedo

na ženu dobrý hodnocení Čapoun super

Reagovat
Mass

Reagovat
ACSeRw!n

a jeste se ji pta na vek

Reagovat
ttopi

Lidi neblázněte. Vím, že doba je taková, ale zrovna u Čapka bych za tím fakt nic neviděl.

Reagovat
smazaný uživatel

Čapoun je ještě stará škola, ten při fotbale uvazuje ženu v kuchyni na kratší řetěz, aby mu do toho nemohla kecat.

Reagovat
ttopi

Přebral sis to přesně tak, jak to rozhodně nebylo myšleno.

Reagovat
Coutinho10

teď jsem si to pustil....to tam volaj samí děti ne ?

viděl jsem asi 3 tyto diváky před tímto a 2x dítě, 1x dospělí podle hlasu a teď holka ročník 2006

Reagovat
Freedo

Tak kolem 13. hodiny asi jo. Velmi by mě zajímalo, kolik stojí ten hovor. Jestli náhodou nezaplatíš tolik, kolik stojí ta mini replika míče.

Reagovat
Coutinho10

nepřekvapilo by mě to

jinak myslím, že nějaký dítě volalo i ve večerním zápase

Reagovat
Xavi

Konečně za 5 bodů, už Holanďani mně neskutečně utekli, měl jsem, že vyhrají 1:0, byli rádi, že dali gól v 84 a pak ještě dají v 9. minutě nastavení, když se nastavovalo 9 min.

Reagovat
smazaný uživatel

Čapoun dobrej Don Juan.... Takovej flirtman.

Čapoun - alfa

Kozohorský - beta

Vlasta Vlásek - sigma

Reagovat
lofin9

Štěpán - panna

Reagovat
ratusek

Reagovat
SunFells

Reagovat
Mass

simp, něco jako monty

Reagovat
smazaný uživatel

Brabec - buzna

Reagovat
Modroočko

Taký typický nudný zápas, kde si to favorit postráži a celý zápas odohrá takticky, Švajčiari sa nepochybne poučili z posledného prípravného zápasu s Ghanou. Kamerun bol veľmi pomalý a chýbala mu myšlienka, ale od hráča ako Choupo Moting by som premieňanie šancí, aké mal na začiatku, čakal.

Reagovat
ratusek

jenže nudných zápasů už bylo dost doteď, tak uvidíme dále

Reagovat
smazaný uživatel

Mně přijde, ze zlatá éra fotbalu z let 1994 až 2010 je nenávratně pryč. Tehdy fotbal tehdy generoval spoustu úžasných individualit na všech postech... Jak z fotbalového hlediska, tak i osobnostního... Persony.

Nemohu si pomoct, ale dnešní fotbal svázaný s taktikou generující pouze fyzicky nabušené roboty bez charizma .... + VAR... Nevím, fotbal ztrácí své kouzlo. Každým MS to bude více a více patrné.

MS 1994, 1998, 2002 a 2006 podle mě bylo orchestr...

Reagovat
ratusek

nejvíc strhující zápas byl pro mě zatím USA-Wales a taky hra Kanady. Není to samozřejmě top fotbalová kvalita, ale to tempo a zanícení pro fotbal mě bavilo víc, než ty nudné zápasy Mexiko, Švýcarsko, Chorvatsko. Hlavně to Maroko-Chorvatsko bylo něco tak strašného

Reagovat
Xavi

Hráči úplně přestali dělat klíčky, kromě Neymara s Messim už to skoro nikdo nedělá

Reagovat
Rothbard

Jo, to mě štve taky hodně, že není tolik fines k pokukání. Teď je to od křídel ve stylu předkopni si to a běž, nestíhající obránce tě zfauluje. Vše jsou to tzv. dlouhé kličky, málokdo dělá nějaké kratší na malém prostoru.

Reagovat
Jason_

škoda

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele