play off - semifinále
25.06.2009 20:30 CET
1 : 0
(0:0)

Domácí výběr může ze snu probudit Brazílie

Druhý finalista Konfederačního poháru vzejde z dvojice Brazílie - Jihoafrická republika. Zatímco ve skvělé formě hrající Kanárci jsou pasováni do role favorita, domácí reprezentanty bude dopředu hnát jejich publikum.

První zápas Brazilcům příliš nevyšel, když až v poslední minutě rozhodli o vítězství nad Egyptem. Další dva zápasy však již zvládli svěřenci trenéra Dungy s bravurou a USA ani Itálii nedali sebemenší šanci. Zámořského soupeře sestřelili třemi brankami Felipe Melo, Maicon a Robinho. Italové stihli inkasovat stejný počet branek v rozmezí necelých deseti minut a podtrhli tím nepovedený turnaj.

Brazílie si tedy ziskem plného počtu bodů a 10 góly po třech zápasech na kontě zajistila místo v semifinále, kde narazí na domácí JAR. Kouč Dunga však nechce soupeře, ačkoliv je jeho výběr považován za favorita, podcenit. "Mají na lavičce Joela Santanu, který je v Brazílii velice respektován. Osobně jsme se již několikrát střetli," vysekl Dunga poklonu svému protějšku. "Jihoafrická republika má silný tým, především po psychické stránce. Budou mít podporu domácích fanoušků. Musíme si na ně dát velký pozor."

Domácí výběr si turnaj po boku svých fanoušků, kteří vytvářejí hlučnou atmosféru, turnaj užívá a po remíze s Irákem a výhrou nad Novým Zélandem nakonec postoupil do semifinále. Další úspěch by však byl velkým překvapením. Role outsidera ale prý bude pro Afričany podle Bensona Mhlonga výhodou. "Nemáme co ztratit. Je pouze na nás, hráčích, jak se zápasem naložíme. Budeme hrát na vítězství."

Brazílie - pravděpodobná sestava:
Julio Cesar, Maicon, Lucio, Luisao, Santos, Gilberto Silva, Felipe Melo, Ramires, Kaka, Robinho, Luis Fabiano

Jihoafrická rep. - pravděpodobná sestava:
Khune, Booth, Gaxa, Masilela, Davids, Mokoena, Mhlongo, Pienaar, Modise, Mashego, Parker

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Ondřej Holzman / goal.com

Vzájemné zápasy

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Brazílie - poslední zápasy

21.06.2009
Itálie
0:3
Brazílie
Konfederační pohár
Sk B
18.06.2009
USA
0:3
Brazílie
Konfederační pohár
Sk B
15.06.2009
Brazílie
4:3
Egypt
Konfederační pohár
Sk B
11.06.2009
Brazílie
2:1
Paraguay
MS - kvalifikace
J.Am
06.06.2009
Uruguay
0:4
Brazílie
MS - kvalifikace
J.Am
02.04.2009
Brazílie
3:0
Peru
MS - kvalifikace
J.Am
21.06.2009
Itálie
0:3
Brazílie
Sk B
18.06.2009
USA
0:3
Brazílie
Sk B
15.06.2009
Brazílie
4:3
Egypt
Sk B
29.06.2005
Brazílie
4:1
Argentina
Pl. F
25.06.2005
Německo
2:3
Brazílie
Pl. SF
22.06.2005
Japonsko
2:2
Brazílie
Sk B

Jihoafrická republika - poslední zápasy

20.06.2009
Španělsko
2:0
Jihoaf. rep.
Konfederační pohár
Sk A
17.06.2009
Jihoaf. rep.
2:0
Nový Zéland
Konfederační pohár
Sk A
14.06.2009
Jihoaf. rep.
0:0
Irák
Konfederační pohár
Sk A
06.06.2009
Jihoaf. rep.
1:0
Polsko
Přátelské zápasy
 
31.03.2009
Portugalsko
2:0
Jihoaf. rep.
Přátelské zápasy
 
28.03.2009
Jihoaf. rep.
2:1
Norsko
Přátelské zápasy
 
20.06.2009
Španělsko
2:0
Jihoafrická rep.
Sk A
17.06.2009
Jihoafrická rep.
2:0
Nový Zéland
Sk A
14.06.2009
Jihoafrická rep.
0:0
Irák
Sk A
17.12.1997
Uruguay
4:3
Jihoafrická rep.
Sk B
15.12.1997
SAE
1:0
Jihoafrická rep.
Sk B
13.12.1997
Jihoafrická rep.
2:2
Česko
Sk B

Komentáře (285)

Přidat komentář
papanegra

Brazil 2:1 JAR

Reagovat
smazaný uživatel

1:1 na penalty JAR

Reagovat
Tomtaf

3:0

Reagovat
smazaný uživatel

3-1

Reagovat
smazaný uživatel

3:1

Reagovat
Lahvac-CZ

3:1 pro Kanárky .

Reagovat
berger321

2:0

Reagovat
smazaný uživatel

nerozumíte fotbalu? bude to 0:1....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

0:2

Reagovat
smazaný uživatel

Jako vtip nuda...

Reagovat
homeles8

?

Reagovat
smazaný uživatel

No 2:0 pro JAR je totální nesmysl!!! A právě jestli si to myslel z hecu tak píšu,že jako vtip - Nuda.

Reagovat
homeles8

ale Španělsko-USA 0:2 byl taky nesmylsl prostě včera jsem fandil amíkům a oni fakt nečekaně vyhráli, tak dneska budu fandit afríkům, takže vyhrajou

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

seš blázen....podruhé takové překvápko nebude,a navíc USA je o třídu výš než JAR. A navíc Kanárci jsou v pohodě. Uvidíme

Reagovat
homeles8

o Pytel uhlí, že vyhraje afrika

Reagovat
smazaný uživatel

Beru a jestli Brasil nevyhraje o 2 goly tak přidám brikety....

Reagovat
homeles8

Reagovat
smazaný uživatel

sme dva kdo jim fandili...Ale Brazílie si to pohlídá-doufám..

Reagovat
smazaný uživatel

1:2 to by bylo krasne prani jinak si myslim 3:1

Reagovat
smazaný uživatel

Můj tip je 3:1 a o parádní trefy se budou tentokrát starat: L. Fabiano, Kaká, Robinho a S. Pienaar

Reagovat
smazaný uživatel

1-2

Reagovat
smazaný uživatel

byl by mazec kdyby hráli španěslko s brazilcama o 3. místo,když už to neklaplo na finále.. ale vidím to tak 4:1 pro brazilce

Reagovat
madridcan

dneska da Kaka hattrick

Reagovat
homeles8

a Robinho dá ProFootball

Reagovat
smazaný uživatel

A homeles8 mi dá pytel uhlí at je mi teplo...

Reagovat
homeles8

to se budeš divit jak jim tam daj rychlej gól, že se kanárci eště neproberou a je tam druhej. Pak se Brazilie probere, ale to už bude pozdě a afrika to ubrání.

Reagovat
smazaný uživatel

....ty se mi líbíš. 20.30 at si tady! .......

Reagovat
homeles8

jsem tu

Reagovat
homeles8

ale du se dívat do obejváku na TV na netu je to blbý, tak o poločase. (0-1 )

Reagovat
smazaný uživatel

Mám pro tebe ty brikety a to uhlo. Kaj to mám složit?

Reagovat
homeles8

hm, tak to tu mam já

Reagovat
smazaný uživatel

buďto 5:0 nebo 0:1

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
jtbs

sedi vec

Reagovat
M11

4-0

Reagovat
smazaný uživatel

aspon raz ul vciel stichol :) pri hymne domacich

Reagovat
homeles8

tyjo, Afrika forever!! Borci Eště ten gól dát a jsem spokojenej

Reagovat
smazaný uživatel

Nuda, raději se du dívat na záznam Barcy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to byla nakonec dobrá volba! Sice škoda že sem neviděl ten gol od Daniho naživo ale ten záznam byl super! El Clásico z roku 1998. Na jedné straně Figo, Rivaldo, Luis Enruique a na druhě Seedorf Hierro nebo třeba Carlos. Nádherný fotbal, nahoru dolů, plno šancí proste nádhera. Nakonec se Real zlomil a Barca jim uštědřila 3:0 Hlavně Figův gol byl nádherný ,.....Skvělý zápas...

Reagovat
smazaný uživatel

julio cesar ted

Reagovat
smazaný uživatel

opiciak zadrbal

Reagovat
smazaný uživatel

hm, tak je asi hotovo

skoda, JAR se hezky snazil...

Reagovat
smazaný uživatel

ted

Reagovat
CubONE

jeziiis, ten idiot dal gol

Reagovat
smazaný uživatel

idiot promluvil

Reagovat
CubONE

len som vyjadril svoj nazor na to ze JAR prehral a na hraca, ktoreho neznasam

Reagovat
smazaný uživatel

prescti si pravidla diskuze

Reagovat
CubONE

a kde ?

Reagovat
homeles8

skoroúplnědole

Reagovat
Josifek

"Chyba golmana..." ...

Reagovat
smazaný uživatel

pri golu? jedonoznacne ano, protoze si naprosto idiotsky postavil zed

Reagovat
smazaný uživatel

jo ale zeď nehrála při týhle situace pražádnou roli.....

Reagovat
smazaný uživatel

tak to hrala, alves ji takhle naprosto lehoucce mohl obstrelit, v ceste mu takhle nic totiz nestalo, ani to nemusel kroutit...

Reagovat
smazaný uživatel

A ja vzdycky blahove myslel, ze zed se stavi na blizsi tyc.....

Reagovat
smazaný uživatel

ano, ale takhle byla spatne postavena. dani je pravak a ta zed byla pro pravaka postavena naprosto na miru, stacilo jen vypalit. samozrejme to trefil dobre, ale zed mu tu praci ulehcila...

Reagovat
smazaný uživatel

Muzes me prosim vysvetlit jakym smerem bys tu zed posunul nebo jak jinak bys ji chtel postavit??

Reagovat
smazaný uživatel

hadej kam bych ji asi posunul, doleva asi ne. mohlo tam byt i vice hracu (klidne jen o jednoho), bylo jasne, ze bude strilet. pozice byla idealni, ale zed idealni nebyla. musel bych si ted nekde pustit detailni zaznam, ale myslim, ze i brankar nebyl na nejlepsi pozici...

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyz je balon kopnutej na vzdalenejsi tyc, tak s tim zed nema co delat...jedine ze bys ji postavil siroukou od tycky k tycce, coz je blbost....pak uz zalezi jenom na presnosti, razanci strely, postaveni benkara a jeho rychlosti.....nic jinyho v tom neni....a tak to bylo i v tomto pripade.....alves to kopl dost dobre, ale myslim si, ze to byla spis chyba golmana v jeho postaveni....ufff

Reagovat
smazaný uživatel

chybu postaveni brankare jsem taky zminil, ta se odviji od toho, ze postavil spatne zed a vykryl tak prilis maly prostor, ktery pak musel on cely branit, coz nemohl zvladnout. kdyz se podivas, tak dani strilel primo kriznou strelu k tyci a to by se stavat nemelo toto. brankar si to mohl lepe "vychytat" (doslova)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

z pohledu brankáře nemůže bejt jasnější situace, kdy míč chytit než tahle, ale někdy se to hold špičkově trefí.... pokud jde takto střela tak je to jenom souboj brankář vs. střílející a žádná zeď v tom nemá roli maximálně zeď dostavěná ze spoluhráčů, s kterou ale Khune mohl těžko něco udělat tim to hasne...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

zed hraje roli pri kazdem primaku, to uz by si ji tam podle tebe nemusel stavit vubec nebo co?

Reagovat
smazaný uživatel

dá se říct, že u tohodle typu rozehry přímáku byla zeď jenom aby se neřeklo golman dostal gol tam kde to má mít jinak vykrytý, bohužel když neni patřičně velký a hráč to ještě ke všemu excelentně trefí tak s tim neudělá nikdo nic, ale s tebou to je jako hrách na ZEĎ házet (((-: tak to je a tak to bude....

Reagovat
smazaný uživatel

Ten múr je tam práve pre ten prípad, aby to bol problém obstreliť ponad na vzdialenejšiu brankárovu tyč. Kopnúť to ponad múr, zatočiť vnútrajškom čo najviac k ľavej tyči, to chce majstrovstvo a je len málo prípadov, keď sa to podarí, aj práve vďaka múru. Tu je skutočne zopár faktorov, ktoré sa podpísali pod tento gól a zmienil som ich nižšie.

Reagovat
smazaný uživatel

ta zeď je tam proto aby vykrývala část brány, kde neni golman, druhou část brány kde golman stojí by měl mít pokrytý jen a jen on, takže i podobný obstřelování zdi, i když u tohodle momentu prakticky Dani obstřeloval "svojí" zeď, ale i tak by měl tu část kde stojí mít vykrytou, samozřejmě na tom jestli padne nebo nepadne gol záleží mnoho faktorů, hlavně preciznost střelby a taky to štěstíčko, ovšem tady prostě zeď JARu byla postavená správně, hráli tam roli max. odskakující hráči brazílie, ale na tom jsme se už všichni shodli, takže

Reagovat
smazaný uživatel

Však som nepovedal nič iné len som to napísal slovensky

Reagovat
smazaný uživatel

ano? tak to se asi musím doučii slovenštinu či co pochopil jsem tě totiž tak žes to myslel že zeď vykrývá část kde stojí brankář, na druhou stranu mi přišlo tohle tvrzení zrovna od tebe hodně nelogické, takže už vím kde je chyba..... vyřešeno

Reagovat
smazaný uživatel

Njn, u teba ja som to myslel správne

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Josifek

Ty jo, to měl zeď asi postavit přes celý vápno, nééé? Třeba poprosit i pár Brazilců, páč těch jeho 10 spoluhráčů by mu na to asi nestačilo...

Reagovat
smazaný uživatel

on by jeden hrac stacil, predstav si to

Reagovat
homeles8

nene

Reagovat
smazaný uživatel

jeste neco? takhle alves nemusel tu strelu ani poradne kroutit, proste to krizne napalil primo na branku...

Reagovat
Josifek

Tak to si teda představit nedokážů, nevím přesně, jak měl zeď postavenou, moc jsem to nezkoumal, ale snad jsem ještě nikdy neviděl, aby nějaký golman postavil zeď tak, aby měl tento prostor bezbečně vykrytý.

Reagovat
smazaný uživatel

ten prostor u tyce by samozrejme primo nevykryl. on stal i na spatnem miste, ale kdyz se podivas, tak dani palil naprosto primo kriznou strelu, ani ji kroutit nemusel. idealni pozice, ale brankar to mohl vykoumat trochu lip...

Reagovat
smazaný uživatel

To zas plyne z toho, ze byl asi na 20 m od brany....esli ti neco rika streleckej uhel tak to chapes......

Reagovat
smazaný uživatel

samozrejme ze ano, viz odpoved na tebe vyse, doufam, ze jsem to uz dostatecne vysvetlil

Reagovat
smazaný uživatel

Musim se podivat na to jeste jednou.... tvoje presvedceni me zarazi....

Reagovat
smazaný uživatel

taky bych se na to mel kouknout jeste jednou jsem si sebou az nejak moc jistej

kdyz neco najdes, tak hod odkaz

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Tak sem se mrknul... ve zdi stalo 6 JAR hracu....plus vedle ic byla falesna zed ze 3 brazilskejch.....kdyz Dani vystrelil, tak Brazilci odbehli a mic letel presne na tom miste... porad si myslim, ze jeden hrac navic by to nerseil.....mozna 2...ale 8 hracu ve zdi je blbost....

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak

Reagovat
smazaný uživatel

ok, menim trochu nazor, dva hraci ve zdi by ale situaci zmenili, spise nez cokoliv to byla pomala reakce brankare. ale stejne je zvlastni, ze to dani proste napalil primo, tohle by se stavat nemelo...

Reagovat
smazaný uživatel

Haleluja.... ...kdyby golman stal o jeden krok vic vlvevo ze jeho pohledu, tak si myslim, ze ju mel.....ale sem rad , ze sem te presvedcil...ses jeden z mala co se tady necha

Reagovat
smazaný uživatel

Tak k tomu nebolo treba veľa a nebol si jediný, čo ho presviedčal Stačil dobrý link.

Reagovat
smazaný uživatel

jj...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby golman stál o jeden krok vlevo tak by to Dani zatočil do středu brány a Khune zas jenom plachtil...... ne, to už je moc velká polemizace, ale rada úkrok vlevo by taky nemusela být úplně dobrá, pak se taky nabízí obstřelení zdi a to by asi skákal těžko, by z toho byla chyba alá Lehman na MS tuším....

Reagovat
smazaný uživatel

tak to by myslim nezatocil, ale minimalne by mel ulohu stokrat tak tezsi ale to jsou jen hloupe polemizace od fotbalovych "odborniku" z eurofobalu

Reagovat
smazaný uživatel

napsal jsem to špatně, nemyslel sem obstřelní zdi jako spíš nadstřelení a to bývá v dnešnim fotbale běžná věc že se zeď nadstřelí a míč jde prakticky do prázdně brány, o to víc by to měl brankář složitější kdyby byl víc vlevo, a zrovna takový Dani by byl schopný klidně i precizně tu zeď nadstřelil..... ale nemá cenu rozebírat

Reagovat
smazaný uživatel

nemohl by obstřelit zeď (jestli máš na mysli z boku a né z vrchu) pokud by ji měl dobře postavenou (zpravidla krajní hráč ve zdi už mimo branku z pohledu golmana, rovnající si ji). to už by musela být neuvěřitelná rotace. pokud by ji obstřelil vrchem, tak by to určitě nebyla chyba golmana..., zkrátka měl stát více vlevo..., kór při jeho parametrech.

Reagovat
smazaný uživatel

prave, takovou rotaci bych chtel videt

Reagovat
smazaný uživatel

Kopnúť to ponad múr, zatočiť vnútrajškom čo najviac k ľavej tyči, to chce majstrovstvo a je len málo prípadov, keď sa to podarí, aj práve vďaka múru. - reakcia na Wozyho a to som nedostal

Apropo: Ni je to rovnaká vzdialenosť ani postavenie, no aj napriek tomu je tá rotácia skvelá, GATTUSO už asi nechcel reagovať, nepredpokladám, že by si tak významný gól nepamätal.

http://www.youtube.com/watch?v=v5rmsQ4iHTE&feature=related

A tu je ten mnou zmienený Ronaldinhov spred 2 sezón: Pri takom ti je múr totálne na prd http://www.youtube.com/watch?v=dnZ0obLJg8k&feature=related

Reagovat
smazaný uživatel

však tady je všechno OK. Cesar stál dobře, svou tyč by si pohlídal, ale Pirlo mu to tam poslal přes zeď do šibenice a to se holt nedá nic dělat...

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, ja som ani nenarážal na žiadnu chybu, len sebyk chcel vidieť taký kop

Reagovat
smazaný uživatel

jo, moc dik zes mi splnil prani

chtel jsem tim spise rict, ze by to pro daniho bylo mnohokrat tezsi to tak trefit, takrka nemozne. ze se to obcas nekomu povede je samozrejme

Reagovat
herbage

Vlevo z pohledu gólmana nebo Dani Alvése? Mně teda přišel dost vlevo ze svého pohledu kde stál a kdyby tam byl třeba Juninho, tak to stačilo dloubnout na bližší tyč kamkoliv a neměl by šanci

Reagovat
smazaný uživatel

myslim, ze logicky myslel z pohledu golmana...

Reagovat
herbage

Tak zase kdyby stál ještě více vlevo, tak bych to tam pomalu k tý bližší tyčce dloubnul i já a brankář by se tam ani nedobelhal a přes zeď by nic neviděl

Reagovat
smazaný uživatel

řek bych, že ten gól jasně odpovídá na otázku "Stál golman dostatečně vlevo ?". za gól na bližší tyč přes zeď Ti žádnej kouč neřekne ani slovo...

Reagovat
herbage

Ok, ale tam podle mě padá z přímáků nejvíc gólů

Reagovat
smazaný uživatel

protože tam exekutoři posílaj většinu přímých kopů a to proč ? protože si golmani vzdálenější tyče zpravidla hlídají..., tak jak píšu.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak. Přes zeď je největší šance, protože to nedáváš přímo brankáři do náruče.

Btw. ta ze´d mi fakt přijde špatně postavená, nechal Danimu moc prostoru a samozřejmě to měl k tyči pak daleko, protože Dani mohl střílet tvrdě a ne technicky okolo.

Reagovat
smazaný uživatel

tam šlo spíš o to že se rozestoupilo trio brazilců a to brankářovi pak pěkně zamotá hlavu, v té zdi bya mohlo být tak o jednoho afričana více, ale i tak by to dle mě situaci nezměnilo.....

Reagovat
smazaný uživatel

Jeden afričan tam pěkně zastrečkoval právě v klíčový pozici... jinak Brazilci to samozřejmě zvládli výborně, ale pořád to je chyba brankáře.

Reagovat
smazaný uživatel

to Pienaar tam vyběhl ze zdi, to by se možná dalo brát jako chybu, každopádně za to bych spíš opakoval celý přímák....

Reagovat
smazaný uživatel

Videl si to z linku, ktorý som posielal sem pre sebyka? Neviem, kam lepšie by si to postavil. Ee, tie chyby/udalosti sme už spoločne jasne pomenovali, múr to nebol.

Reagovat
smazaný uživatel

Chyba zdi to imo byla, konkrétně chyba toho hráče, co vyběhl proti míči, otevřel tím Danimu ještě víc místa.

Brankář samozřejmě nic neviděl, reagoval pozdě. Neměl šanci, proti takový ráně, ale prově to považuju za chybu - zeď postavil tak, že Danimu umožnil střílet tvrdě. A brankář soupeře snad tak notoricky známýho hráče, jako je Dani, musí znát. V tom PC zpoza Alvése je to hezky vidět - to ani nemusíš stavět zeď, když otevřeš střelci půlku brány, aniž by musel kopat technicky.

Reagovat
smazaný uživatel

moje rec

s tim vybihajicim pienaarem nemohl dani pocitat, ale svou roli to take jiste hralo, hlavne ocividne dost zaclonil vlastnimu brankari a ten pak nestihl vcas zareagovat. zed danimu umoznila vystreilit tvrdou primou kriznou ranu, coz by se stavat nemelo, ale zas ono to moc jinak postavit neslo stejne bych hlavni chybu videl v postaveni brankare, ktery si mel proste tu zadni tyc hlidat...

Reagovat
smazaný uživatel

Takúto ranu kurňa musí umožniť! On predsa musí múrom vykryť svoju vzdialenejšiu žrď, zatiaľ čo sám musí stáť bližšie svojej. To znamená, že múr tento priestor predsa vždy necháva odkrytý, pokiaľ sa bavíme o primakoch zo strany ako bol tento! Tak nezavádzaj, ok?

Reagovat
smazaný uživatel

vzdyt ja jsem rekl, ze ta zed moc jinak nesla postavit, coz je nestastne, protoze dani pak mohl strilet primo a tvrde

Reagovat
smazaný uživatel

Jediný raz sa stalo za posledné obdobie, že si brankár múrom prykrýval viac svoju stranu - to bol práve prípad Ikera v jeseni a stal sa mu osudným:

http://www.youtube.com/watch?v=NOWEkSRG5bE

Ale celkovo - postaveie múru a Ikera

Reagovat
smazaný uživatel

ano, tady zcela jasne chyba brankare ve staveni zdi i jeho postaveni, hlavne ta zed je naprosto dementni. ale to je zas extremni pripad

Reagovat
smazaný uživatel

Ja viem, že je to otravné, ale ak by si si prečítal aj iné moje komentáre, zistil by si, že na Pienaara som upozornil ja. Rovnako tak ale treab skonštatovať, že inak ten múr proste postaviť ani nemal. To tam nemohol nasekať celú zostavu. Navyše tento názor zdieľa aj GATUSSO a to je brankár

P.S.:Nedávaj sebykovi falošné nádeje

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Tak ve starý Fifě04 z přímáku ani jinam gól na těžší obtížnost dát nejde, než nadstřelit zeď a milimetrově vymést bližší šibeničku

Reagovat
smazaný uživatel

Fifa je opravdu prubýřskej kámen

Reagovat
smazaný uživatel

zkus PES a hned uvidíš, jak všelijak to jde.....(((-:

Reagovat
herbage

Neboj, já taky experimentuju, ale většinou to pak lítá po ochozech Ale nedávno se mi s Kaká proti Itálii povedlo vymést tak přesně šibeničku, že míč šel i částečně skrze tyčku

Reagovat
smazaný uživatel

http://gamestar.cz/preview/fifa-2010-10623Ak neostane len pri sľuboch, tak sa tie rozdiely zmazajú úplne čo nevidieť. Už EURO aj 09 ukázala, že o chvíľu Konami dobehnú hravo.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím, poslední FIFA byla furt naskriptovaná hloupost, ale je fakt, že PES se přizpůsobuje masám, takže...

Reagovat
smazaný uživatel

mluvíš teď o fifě či psovi? fifu nehraji, tudíž nevím jestli to tam takhle dobře jde, ovšem v psovi je povedený přímák téměř vždy krásný gól, i když si to tam ten brankář třeba i srazí (((-: bohužel procházení míčů tyčkama je taky běžné, a ne jenom tyčkama....

Reagovat
smazaný uživatel

zato ve fife 2005 se da zavesit snad uplne jakejkoliv, tam je to nejlehci, tam plati primak = gol

Reagovat
smazaný uživatel

Neřekne, ale... V tomto má herbage pravdu, čiastočne. Ako som povedal, mal stáť o kúsok viac vľavo a mať viac šťastia pri spomínaných okolnostiach. Ale to sú fakt nepredvídateľné detaily (teda až na to postavenie) abz sa dali označiť za kľúčové.

Reagovat
smazaný uživatel

jenže nedloubl..., poslal to na vzdálenější a to je zkrátka chyba golmana. ten má u přímého kopu 2 hlavní povinnosti - dobře si postavit zeď na bližší tyč a pokrýt vzdálenější (tím nemám na mysli stát přímo u ní). když dostane gól na vzdálenější, je to jeho chyba..., když na bližší přes zeď, nedá se holt nic dělat (samozřejmě za předpokladu, že by to nebyl nějakej šourák, kterej moh v klidu mít). navíc to Alvés neposlal někam do šibenice..., šla "pouze" k tyči. nevýhodou pro golmana samozřejmě byly jeho fyzický dispozice a rychlost tý střely.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Nj, ty jseš gólman, já to hodnotím z pozice laika. Dle mého je zase ostuda, když to tam někdo dloubne nad zdí a brankář stojí jak hřebík, ale jak ty řikáš - není to prej chyba gólmana. Jenže cca 80% přímáků se kopa na tu bližší tyč a jsou z toho góly. Prakticky jen od Alvése bych čekal nějakou mordu na zadní tyč či od jiných bomičů, ale kdyby to dloubnul nad zdí, tak je namazanej taky. Ale jen čistě logicky, třeba z volejbalu, když hráč podává, tak taky stojím blíže středu, protože na kratší dráhu míče musím dřív reagovat, zatímco větší prostor si nechám pro delší dráhu míče, kde mám více času reagovat. Takže logicky bych jako brnkář stál někde cca uprostřed, o něco blíže bližší tyčce

Reagovat
smazaný uživatel

zkrátka: na vzdálenější - musíš, na bližší - můžeš. cca 80% přímáků (i když to číslo neznám, beru to jen od Tebe..., řekněme většina) se kope na bližší tyč, protože je všeobecně známý, že si golmani po postavení zdi hlídaj hlavně vzdálenou a o tom právě mluvím. kdybys stál uprostřed, o něco blíž bližší tyči (představ si to), tak Ti posílá každej jen trochu schopnej exekutor veselý obstřely na vzdálenější a nechtěl bych si pak poslechnout tvýho kouče. ty dráhy nejsou žádnej argument, protože se bavíme o přímácích kousek před 16, kde nehrajou ty délky takřka žádnou roli...

Reagovat
herbage

Ok. Ale vem si třeba situaci, že by v Alvésovo pozici kopal přímák takovej Rafael van der Vaart. Ten ti to na zadní nějak rozumně nezakroutí, maximálně na přední nebo to nějak na náhodu prostřelit. Kdyby to chtěl dát na zadní, tak jedině šajtlí a toho by si gólman všimnul. Jen mi přijde divné se spoléhat jen na tu zeď, že to tam snad ten exekutor nekopne, protože jen to dloubnout zas tak extratěžký kop není, kdžy gólman stojí pomalu u druhé tyčky. Ale samozřejmě máš pravdu. Btw. jak je to při delší vzdálenosti provedení přímého kopu? Tam gólman musí počítat i s centrem, co?

Reagovat
smazaný uživatel

jéééj..., vždyť já nepíšu, že by měl stát pomalu až u té vzdálenější tyče. samozřejmě, že by měl být postavenej šikovně..., sledovat i rozběh exekutora a být připravenej na zákrok k bližší tyči (kam se dá spíše očekávat, že míč půjde), to je jasný..., ale vzdálenější je pro něj priorita..., tam musí..., tak to zkrátka je.

tak to záleží fakt na vzdálenosti..., pokud je to opravdu daleko a nestojí proti Tobě Juninho, tak si dáš 2-3 borce do zdi a stojíš skoro uprostřed - připravenej jak na střelu, tak na vyběhnutí proti případnýmu centru. větší frajeři si Třeba z brány i trochu povystoupí, aby lépe pokrývali právě ten centr a náběh hráčů na něj...

Reagovat
herbage

ok, dík

Reagovat
smazaný uživatel

Kurňa ale ber to trochu aj z jeho pohľadu, ktorý brankár si stavia múr s presvedčením, že strela neprelezie? V akejkoľvek pozícii. Za ten múr nevidí, tj, neustále je v podrepe, robí tie mnou zmienené hesitation moves a ako som už povedal proste 1/10 pôjde dnu. S tým veľa nenarobí. Také detaily rozhodujú lenže tot nebola superchyba brankára (ako napr. zlé postavenie múru a gólmana u Casillasa proti Juve, keď Alex ani nemusel obstreliť múr).

K tomu Alvesovmu kopu. Umietnený, čo sa týka vzdialenosti od tyče by bol lepšie fakt len so šťastím, a lopta bola prudká akú on zvykne. To, že nešla pod brvno, neznamenalo je pohodlnú chytateľnosť. Proste by som to zakončil asi tým, že kop bol preedený na výbornú a brankár nemal štastie pri výbere miesta, miernom pohybe doprava (z jeho pohľadu) a včasnom vybehnutí Pienaara.

To sebyk: V pravidlách sa uvádza len a) nevhodné správanie b) text s rasovým, nábožensky nevhodným, politickým podtónom c)odstránenie časti výstroja - teda dresu napr.

Reagovat
smazaný uživatel

A samozrejme reklama a bla bla...

Reagovat
smazaný uživatel

C je u této karty správně, i když se mi zdá že na tohle nemá každý rozhodčí stejný metr, poněvadž takle si vyhrnovat dres jsem viděl už nespočetkrát a karta za to nebyla, ovšem nejsem si jist tim co tam měl napsáno ale pochybuji že to rozhodčí taky přesně přečetl, aby mu případně za tohle tu kartu dal.....

Reagovat
smazaný uživatel

Ale on ho neodstránil, to pozor!!! To by pri každom stiahnutí štucne z chrániča bola karta? Proste tak to nie je, celé je to divné. V živote som za toto kartu nevidel a to mám odsledovaných tisícky zápasov a nejaké aj odpískané Mrzí ma to o to viac, že si nie som týmto rozhodnutím istý a Bussaca je môj dlhoročný obľúbenec

Reagovat
smazaný uživatel

FIFA tlačí na to, aby se tyhle věci postihovaly. Chápu to, občas pak vznikaj politický kontroverze apod.

Reagovat
smazaný uživatel

Aj ja to chápem, ale tak politická kontroverzia... Ok Kanouté, ešte zopár jedincov, ale pre toto. Však mne osobne sa takéto striptíz oslavy nijak nepáčia, ale nevidím u nich nič škodlivé, najmä ak sa deklaruje sloboda vyznania a prejavu. Vždy mám samozrejme radšej niečo kreatívne. Toto je myslím ale po prvý raz, čo bola na oficiálnom turnaji takáto karta udelená. Aspoň som to ja ani moji známi nezachytili, a ver mi, to už je čo povedať

Reagovat
smazaný uživatel

přece jenom vyhrnout dres nebo chránič nje něco jiného, ale ano, taky jsem podobné tresty neměl ještě moc možnost vidět, i když Bussaca vzal možná v úvahu že jinde se běží a hráči prostě jenom párkrát v rychlosti dres hoděj nahoru a nazpátek, zato Dani úmyslně vyhrnul co nejvíc a měl to tak déle, a úmyslně..... nicméně divné to je a já bych za toto opravdu netrestal.....

Reagovat
smazaný uživatel

Tá predposledná veta je veru poriadna blbosť

Reagovat
smazaný uživatel

myslíš to o vyhrnutí dresu Daniího? co je na tom blbost? chválně to vyhrnul co nejvíc a měl to tak co nejdýl, úmyslně, aby ukázal co má napsané na hrudi.... snad jsi teda myslel tuto větu...

Reagovat
smazaný uživatel

Ono je tá veta dosť neprehľadne oddelená. Je to tá s tým, občasným vyhrnutím pri behu

Reagovat
smazaný uživatel

to já vídám nejčastěji co se všelijakejch experimentů s dresama po gólu týče, hráč si dres začne rychle vyhrnovat a zas shrnovat nevim jak bych to lépe popsal, na druhou stranu takové vyhrnování jako předvedl Dani moc nevídám a když už tak za to ty karty jsou......

Reagovat
smazaný uživatel

že to byla skvělá střela píšu hned v prvním komentu a že byl jeho výběr místa špatnej taky..., o superchybě, nebo pohodlné chytatelnosti nepíšu nic. já bych ho za to přece nevěšel za koule do průvanu..., jen píšu, že by měli golmani střely na vzdálenější tyč pokrývat.

Reagovat
smazaný uživatel

To je jasné no Možno som to zbytočne naviazal k tebe, i keď prímárne to bol sebyk. Ospravedlňujem sa

Reagovat
smazaný uživatel

jn, vsechno je moje vina

Reagovat
smazaný uživatel

tak c) by teoreticky sedelo, ale je to zvlastni, kartu za tohle jsem jeste teda nevidel

Reagovat
smazaný uživatel

Užívateľ rufus vraj áno, myslím, že je váš z Primery, tak neviem... Ale ja sledujem takmer všetky ligy už roky a toto som naozaj ešte nezažil. Za vyhrnutý dres. Za zvlečený samozrejme, ale za toto... Veď ako vravím, práve to "odhalenie" hráči vždy využívali, aby nedostali žltú

Reagovat
smazaný uživatel

presne, taky tomu vubec nerozumim zejtra snad bude nekde nejaka zprava nebo tak neco...

Reagovat
smazaný uživatel

ano, myslel jsem nad zdí ale trošku špatně jsem se vyjádřil, tedy ne obstřelit ale nadstřelit, pak to zpravidla chyby golmanů nebývají, ale tím že se postaví ještě víc ke vzdálenější tyči střílejícímu hráči případnou ránu nad zdí ještě usnadní, a i ty se dají chytat, ale je to celkem zbytečné řešit, všichni jsme se jak vidno shodli, chyba zdi nebyla, chyba golmana možná, ale když zohledníme parametry golmana a parametry té střely, tak je v tom možná i ten golman nevinně... jinak obstřelení zdi ze strany kde nestojí brankář je v dnešní době už skoro nemožné, protože nám po hřišti neběhá žádný další Roberto Carlos....

Reagovat
smazaný uživatel

Na to sú aspoň ľaváci

Reagovat
smazaný uživatel

s extrémně dobrou rotací střely.... a těch je pomálu...

Reagovat
smazaný uživatel

Málo je ľavákov všeobecne, ale tí čo techniku majú, majú ju predsa rovnakú ako praváci, niekedy aj lepšiu (Nakamura a môj bývalý spolužiak zo strednej je toho dôkazom )

Reagovat
smazaný uživatel

pošli video spolužáka, ať mám rozšířené obzory a možná si ho všimne i nějaký agent....

Reagovat
smazaný uživatel

Keby nejaké existovalo, tak pošlem. Ale primaky má fakt dobré, len je celkom sklenený

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby tak viděl jak o něm píšeš.... k jakýmu fotbalistovi bys přirovnal jeho přímáky? (((-:

Reagovat
smazaný uživatel

Ani nie tak primáky, ale postavou a technikou kopu taký Xabi Alonso. Ale to len tak na okraj Schluss.

Reagovat
smazaný uživatel

ale ta zed stejne byla postavena zvlastne, hrozne malinkata mi prijde, hraci se tam prekryvali a nevykryli tolik prostoru. kdyby se zed o jednoho hrace posunula doprava a jeden hrac by se dal pridal (coz je mozne), tak by to myslim mel dani o moc tezsi to trefit a okynko na blizsi tyci by nevzniklo...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale prdlajs, z prvej kamery sa to tak zdá ale pri opakovanom zábere spoza Alvesa si všimni ako stoja, veď dokoca su slušne posunuti doprava.

Reagovat
smazaný uživatel

ok, docela jste me presvedcili

Reagovat
smazaný uživatel

Ale musel, ale musel (mimo toho, vyslovene otrasne postavený múr mal Iker proti Juve na SB, keď to schytal od Del Piera) Takýto gól ako ten Alvesov dal v sezóne 06/07 na Nou Campe Ronaldinho Zaragoze (samozrejme s väčšej vzdialenosti, presnejšie atp.) Ak to hráč dobre kopne, brankár nemá veľa šancí. Udivuje ma, prečo pri podobných góloch sa vždy hádže vina na gólmana. Ten si proste musí postaviť múr tak, aby mal vykrytú vzdialenejšiu tyč. Tak ako to spomínajú ostatní, na to aby to vykryl inak, musel y mať v múre celú desiatku spoluhráčov. On proste cez ten múr nevidí a v 8 z 10 prípadov jednoducho ten "hesitation move" spraví. A v jednom z tých dvoch prípadov sa mu to stane osudným.

Reagovat
Josifek

Já nevim, těžko chytatelná situace, rozhodně bych to neoznačil za brankářovu chybu, navíc míč viděl asi až poté, co se vynořil z levé strany zdi (z pohledu golmana), takže někde na úrovni penalty, tak asi ani nemohl včas reagovat..no, snad jen občas jsem viděl, že někteří golmani si staví jednoho hrače z tohoto důvodu tak 1 - 1,5 metru od levé strany zdi, ale nevím, zda-li by to pomohlo

Reagovat
smazaný uživatel

Šanca by bola malá, ale bola by. Ale rozhodne by som toto nepripisoval Khunemu, proste Alves si za tento kop u mňa zaslúži pochvalu. To je smerodatné.

Reagovat
Josifek

JJ, taky to nevidím jako jeho chybu.

Reagovat
smazaný uživatel

trefil to paradne ale myslim, ze brankar mu tu ulohu dostatecne neztizil, ba prave naopak...

Reagovat
smazaný uživatel

To je až príliš veľký detail aby som ho posúdil ako kľúčový v tom momente. Najdôležitejší bol ten Alvesov kop. A pravdepodobne trochu skoré vybehnutie Pienaara zprava z múru. Tým pádom, že sa skoro pohol a smerom na loptu priamo, vytvoril tak lepší uhol pre obstrel (s tým Alves samozrejme nemohol rátať) Je to pekne vidno na tom linku čo som poslal Ale to sú fakt detaily.

Reagovat
smazaný uživatel

jojo, pienaara jsem si taky vsiml, ale jak rikas, s tim dani nemohl pocitat. brankar sice svuj dil viny na golu nese, ale dani to nemohl trefit lepe. s tou zdi jsem prestrelil, diky za opakovany zaber, kde jsem se mohl presvdcit o sve nepravde. co spise nese svuj dil viny je opravdu postaveni brankare a jeho nedostatecne rychla reakce. v tom odkaze cos sem hodil je to moc dobre videt, ze zareagoval az moc pozde a nemohl tam uz byt...

Reagovat
smazaný uživatel

Inak ten hesitation move spravil i keď len jemne a to práve v momente Alvesovho náprahu, aj to ho stálo pozíciu pri odraze od zeme. Nechýbalo zas tak veľa, ale kopnutá bola prudko, tak ako Brazílčan svoje lopty kopať zvykne.

Reagovat
smazaný uživatel

Dani to sice napálil skvěle, ale byla to určitě chyba golmana..., pokud si postaví dobře zeď, tak se v podstatě o tu pokrytou tyč nemusí starat (s nadsázkou) a většinu koncentrace musí soustředit na nekrytou, vzdálenější. v první řadě stál špatně..., zeď s tím nemá co dělat.

Reagovat
smazaný uživatel

To je pravda, bol moc v strede, aj napriek tomu, že múr bol doľava posunutý tak akurát.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

tady i kdyby ta zeď stála jak chtěla tak, do toho prostoru by se nepostavila ani sebelíp udělaná zeď=Todle by byl gól vždy. (jedině kdyby se před celou bránou vyskládala celá jednáctka a nebo by se zď posunula tam kam to střílel, ale to by uvolnili bližší tyč=eště jednodušší pozice pro Alvése)

Reagovat
Josifek

Tu vzdálenější tyčku si zdí opravdu pokrýt nemohl..by tam musel narvat všechny svý hráče a možná ani to by nestačilo

Reagovat
smazaný uživatel

škoda, přál sem to po tý bitvě v druhý půli JARu, ostatně, kdyby Bussaca chtěl tak by gól neuznal a nechal by přímák opakovat pro dost předčasný vyběhnutí Pienaara ze zdi, ale to by asi odpískal málokdo.... jak jsem tipoval, kanárci si jdou pro vítězství

Reagovat
Berbatov9

To je dobrý v 82 střidá a v 88 dostane žlutou a da gol :D

Reagovat
smazaný uživatel

a v 90 vymysli prihravku do 100% sance fabiana

Reagovat
homeles8

Ach jo, to je škoda No nic, jdu skouknout SAW5 a jdu spát (a zejtra pro pytel uhlí )

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

měl jsi štěstí (hlavička po přímáku, Pinearovo těsná střela, sice 1:2 ale stejně BY(! ) vyhráli)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

Ale skoro mi to vyšlo

Reagovat
smazaný uživatel

Usa to aj tak vyhra

Reagovat
homeles8

Reagovat
frank

Skvělě Alves přesně sem to řikal: už když se stavil k míči tak sem prostě tušil gól, je pravda ze to taky bylo z ideální pozice...

Reagovat
homeles8

A to nemůžeš tušit že JAR eště vyrovná?!

Reagovat
frank

bohužel přál jsem jim to, byli podle mě lepší

Reagovat
smazaný uživatel

musel to prist rozhodnut barceloncan

Reagovat
secho

Může mi někdo vysvětlit, proč se dnes panu Csaplároj nelíbil JAR. Myslím tu zabezpečenou obranu a rychle brejky a celkově si myslím, že hráli dobře. A když tak hraje Chelsea, myslím domací zápas proti Barce, tak je to taktický a vyzralý výkon. To taky říkal pan Csaplár

Reagovat
homeles8

Protože je ******

Reagovat
secho

Díky, myslel jsem si to

Reagovat
homeles8

Reagovat
papos182

Nevite, kdy se hraje finale a o 3. misto?

Reagovat
smazaný uživatel

Žeby poobede?

Reagovat
papos182

Diky.

Reagovat
secho

v nedeli...o 3. od 15:00 a finale od 20:30

Reagovat
smazaný uživatel

Vie mi niekto povedať za čo dostal Alves žltú? Nejak som to nepochytil.

Reagovat
homeles8

po gólu ukázal pupek

Reagovat
smazaný uživatel

pivní?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
secho

myslím, že to bylo za napůl svlečený dres, ale ruku do ohně za to nedám

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To už se za chvíli bude dávat žlutá i za vyhrnutej rukáv, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

To sa ae nikdy takto netrestalo. Práve preto to hráči vždy robili, pretože za vyzlečenie je jasná žltá. Veď aj z tejto sezóny sú momenty, keď hráč ukazoval nejaký nápis. Len preto, že pod tým mal kus odevu to bolo košer? To sa mi nezdá. Hľadám v pravidlách ale zatiaľ som na to nenarazil.

Len toto ma zarazilo, nezvyčajné

Reagovat
smazaný uživatel

je to zvlastni, taky me to zarazilo, ale dostal ji hned po golu (oslavach), takze to logicky musi byt toto...

Reagovat
smazaný uživatel

tak tam mel napis

Reagovat
smazaný uživatel

Mal tam tetovanie omg

Reagovat
smazaný uživatel

napis jako napis

taky mi to prijde hodne zvlastni

Reagovat
secho

myslím, že tam měl: "Daniel" a pak naky písmeno...ale jestli to bylo "a" nevím...možná nekdo z dětí

Reagovat
smazaný uživatel

Tipoval som to hneď na dieťa, ale to možno vie nejaký fanúšik Sevilly, barceloňáci si to určite ešte nezistili

Reagovat
secho

Daniel na to taky koukal jak blázen...asi nějaká novinka, kterou pan Blatter zapoměl představit

Reagovat
smazaný uživatel

To prose tak nikdy nebolo, ani neviem, že by sa to už praktizovalo niekedy Skúsim ešte oficiálne pravidlá pre CC, ale nezdá sa mi to.

Reagovat
rufus

V poslední době už se dávalo jen za vytažení dresu při oslavě docela dost žlutých karet. Tohle nebyl první případ, kdy jsem to zaznamenal. Ale je pravda, že to neplatilo úplně v každým zápase.. Když už se to trestá, mělo by se trestat bez výjimek.

Reagovat
smazaný uživatel

Koľko? Viac ako zopár nie. Ale neviem no, naozaj to bolo odveci. Ja som na tom naozaj nevidel nič zlé, viď oficiálne pravidlá. No je pravda, ako spomenul tunak, že sa to snaží FIFA eliminovať práve pre podobné prípady ako Kanouté a pod. To už je ale samo o sebe zo strany Blattera politikárčenie a to nemá čo vo futbale hľadať. Dosť už, že je v ňom biznis

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasím, já bych taky hráče nechal při oslavě dělat, co chtěj, pokud nebudou zesměšňovat soupeře... ale je fakt, že trend je tohle trestat, tak jsem to myslel.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako cumel jsem co provedl ten golman u toho golu ... skolacka chyba ... urcite mi neprislusi ho kritizovat ale ... kdyz vidim jak se k tomu Alves stavi a v 86. minute kdy proste potrebuje trefit branu ... tak si tu sovji tyc proste pohlidam ... a i kdyby to dal pres zed a by byl gol tak mi nemuze nikdo nic rict ... jeho ukol byl pohlidat si tu tyc ... nic vic ... Alves ho potrestal po zasluze ...

Reagovat
smazaný uživatel

konecne nekdo, kdo se mnou souhlasi

Reagovat
smazaný uživatel

Čiastočne. Samozrejme, že si to mal postrážiť, ale to je prost klišé... Už som to hore vysvetlil. Súhlasil by som akurát s tým, že ak viem, ako to Alves kope, stavil som sa s ocom, že to nekopne k bližšej, lebo by to nasekol do muru a ajhľa čo sa stalo? Ale toto nemôže predsa nejaký Khune vedieť, navyše ani taký pohľad, ako divák pri obrazovke nemá (aj preto mi je sympatické, pokiaľ niekto používa takúto pomôcku pri trénovaní, je to naozaj o poznanie lepšie)

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš, že v RSA nesledují Barcelonu? Nebo že se trenéři nesnaží hráče na soupeře připravit? To, co víš o Danim ty, věděl i on.

Tu situaci řešil špatně. Alvés by to přes zeď z takový blízkosti opravdu nedával.

Reagovat
smazaný uživatel

Múr alebo prekopnutie, ale o tom môžme len polemizovať

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.youtube.com/watch?v=H90mtkSGU3A ... ale musim uznat,ze to trefil paradne ,bohuzel golman skolacka chyba a to cely zapas chytal na vybornou

Reagovat
smazaný uživatel

K tomu brankáři...dozvěděl jsem se o něm až na tomto turnaji. Nějaký talent ale musí mít, že vystrnadil Rowena Fernándeze. Už tuším nasbíral více startů než gólman Arminie a to má o 4 roky kratší repre kariéru a je o 9 let mladší. Jestli ne letos, tak po WC10 podle mě zamíří do Evropy.

Reagovat
smazaný uživatel

opravdu nesmyslna karta

Reagovat
smazaný uživatel

150. pro spanelsko

Reagovat
smazaný uživatel

Pre stredomorskú krajinu s malým S

Reagovat
smazaný uživatel

ja pisu vsechno vsude mala pismena a bez hacku a carek

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda no, radši bych viděl finále USA - JAR

Reagovat
smazaný uživatel

No tak , výborně.... Brazílie vyhrála....jsou prostě asi nejlepší..... opravdu ale nevím, proč je tam pořád Robinho, někdy bych dal přednost Patovi....no ale nejsem trenérem Brazílie a ani nerozumím všemu tak jako spousta odborníků tady každopádně po sledování zápasů tohoto turnaje se asi stanu trumpetistou.......

Reagovat
smazaný uživatel

Za rok budem trumpetisti všichni

Reagovat
cubinho

Mohl bych se zeptat, proč se bučelo na Matthew Bootha? Snad ne proto, že je bílý?

Reagovat
smazaný uživatel

Všiml jsem si, jestli to třeba nebylo Buuuuuut. Něco jako Ruuuuud.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to ich miestna tradícia. Booth nahradil stopéra u ktorého ako u prvého povzbudzovali podobným skandovaním priezviska. To, že má Matthew tak blbé menoumocnené ešte v tom zmysle, že v tíme 170 cm černochcov JARu je 2 metrový beloch ako päsť na oko, to nie je jeho chyba. Mnoho ľudí si to vykladá chybne

Reagovat
smazaný uživatel

dobrý postřeh, taky se mi to zdálo divné..... nevíš jen tak náhodou co to bylo za stopera, kterýho Booth nahradil?

Reagovat
smazaný uživatel

Vedel som, lenže vzhľadom na ešte prebiehajúce skúškové obdobie, takéto veci držím momentálne v hlave fakt len povrchne. Ale niekde sa to určite nájsť dá. Ja to už ale hľadať nebudem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Mark Fish

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ten není o moc tmavší ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, ale má o poznání méně rasistické jméno

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

počkej, tím chceš říct že při každym jeho doteku s míčem se spustilo sborový "fiiiiiiš" ?

Reagovat
smazaný uživatel

Skús si jeho meno povedať ešte raz a spisovne anglicky

Reagovat
cubinho

To mě taky napadlo. Proto se ptám. Ale právě proto, že je to skoro 2metrový holohlavý běloch mě napadla i ta druhá možnost. A navíc, přišlo mi, že zvlášť v prvním poločase byl dost nervózní, jako by mu to bučení vadilo. Ale pan komentátor nám to bučení právě neobjasnil (nebo si ho ani nevšiml).

Reagovat
smazaný uživatel

bych se ani nedivil v tom hroznym bzučení...

Reagovat
smazaný uživatel

Pán komentátor sa očividne pripravuje na prenos svedomitejšie než ja na diskusiu EF alebo by som mu to za vinu nedával, možno to už spomínal na začiatku turnaja a typickým ľudským správaním je podobné veci neopakovať a na ne zabúdať.

Reagovat
cubinho

Je to možné

Reagovat
smazaný uživatel

Michael Jackson zemřel. R.I.P.

Reagovat
cubinho

Teď to čtu na Idnes! Ale zatím je to nepotvrzené...

Reagovat
smazaný uživatel

Tjn, ale bohužel to potvrzuje stále více zdrojů.

Reagovat
smazaný uživatel

Nech mu je zem ľahká, ak je to pravda.

http://www.youtube.com/watch?v=cC1TTz2bMmM

Reagovat
rufus

Reagovat
madridcan

Reagovat
smazaný uživatel

čtu o tom článek na novinkách a běhá mi mráz po zádech...... R.I.P. Michaeli....

Reagovat
homeles8

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
plechi

RIP King of Pop

Reagovat
fantomas

Byl to fakt king, ještěže sem se neodhodlal koupit si lístek do Wembley, to zklamání by bylo ještě hořčí.

http://www.youtube.com/watch?v=sVSYJXpD2_E&feature=related

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
SqueeZy

R.I.P.

Reagovat
smazaný uživatel

R.I.P.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
madridcan

OT:Odchadzam k babke ktora je odrezana od sveta takze vidime sa o tyzden s dufam uz podpisanym Villom a Riberym BYE BYE

Reagovat
smazaný uživatel

Dúfam rovnako. Aspoň necháte na pokoji Benzemu.

Reagovat
homeles8

huuu... tak jsem skouknul SAW5 Jinak teda chybu udělal gólman v postavení, zeď prostě byla dobrá A v pro evolutionu jsem eště nikdy nedal přímák Jak to kopete?

Reagovat
smazaný uživatel

Musíš cvičit, zkus trénink. Strašně taky záleží na tom, jakýho máš hráče, existuje cca 9 (tuším) typů pvk a třeba mě to s některým za boha nejde trefit.

Když si zvyknu na hráče s přesností a rotací cca 80 tak jsem schopnej v ML dávat s ním cca 40 procent PVK z 18-30 metrů.

Reagovat
smazaný uživatel

zas tak tezky to neni, musis mit hrace co na to ma atributy a chce to taky trochu treninku

Reagovat
smazaný uživatel

Zahraj si Fifu, tam se kope kolmo přes zed do šibenice a dáš to skoro s každym hráčem

Reagovat
homeles8

to já vim tam je přímák jistější gól než když kopeš penaltu

Reagovat
smazaný uživatel

Dani Alvééééééééééééééééééééééééééés !!!

Reagovat
panca

celej kadr brazilie je dobrej az na robihna!!! jen soluje a kazda akce u nej skonci!

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli sis nevšiml tak včera nedostal zrvna hodně míčů Všechno cpou na Fabiana, ten na všechno nestačí a Robinho mu nemůže pomoct ptz nedostane rovnocený počet míčů jako Fabiano.

Reagovat
panca

no na fabiana vsechno urcite necpou a to nema vliv na to ze kazdej balon co dostane robihno k noze je zabita akce! vzdycky to u nej skonci...

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodně dostává Fabiano více přirávek než Robinho, více se dostává do dobrých akcí a pak to vypadá že Robinho za nim zaostává. Jenže to není jeho vina, ale je to tím že nedstává tolik příležitostí vypracovat šanci jako Fabiano.

Reagovat
panca

nevim kdo z tech dvou dostane za zapas vic balonu/ja ho neporovnavam s fabianem/ ale ja psal ze u nej kazda akce skonci protoze to posere a je jedno jestli dostane za zapas 5 nebo 50 balonu proste to ta vzdycky nejak zadrbe

Reagovat
smazaný uživatel

No to rozhodně né, včera měl také velmi dobré akce, když dostal balon (pochopitelně i ty špatné ale ty byli v menšině)

Reagovat
smazaný uživatel

Všichni vyčítají chybu v postavení brankáře, ale podle mě je to jen umění Daniho Přece nemůže stát úplně u tyčky, kdyby to kopnul přes zeď tak by zas potom všichni říkali proč nestál víc za zdí. Ale jinak mě JAR příjemně překvapil i dopředu.

Reagovat
smazaný uživatel

je to tak, ze brankar by mal stat tak aby mal tu stranu, kde nema mur vykrytu... a tam, kde ho ma, je to uz len loteria... ale na druhu stranu to Alves paradne kopol a brankar cakal ze to bude strielat na druhu stranu, keby som bol v brane, tiez tak stojim... uz som podostaval zopar golov takto

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím jakou úroveň chytáš, že to tam někdo kroutí podobně jako včera Alves Ale myslím že každý gólman by se tak postavil I když všechno je možné kámoš mi řikal že k nim do Divize dorostu přišel gólman kterej si postavil zeď stoupnul si přímo za ní a stěžoval si že nevidí

Reagovat
smazaný uživatel

kopol to fakt pekne a prirovnavat tie strely,ktore idu na moju branu je s tym je blbost, ale ked mi niekto da gol k tyci kde nemam mur sa povazuje za moju chybu... tazko to vsak tomu brankarovi vycitat, lebo ten kop mal paradnu rotaciu a bol fak skvele kopnuty...

Reagovat
smazaný uživatel

A brankář na to jen těsně nedosáhl, být tam Čech, v. d. Sar prostě někdo z vyšších gólmanů, tak by to možná měli.

Reagovat
smazaný uživatel

Daniel Alvés

Reagovat
smazaný uživatel

Zápas o tom jak vyhrál favorit, ale domácí nezklamali a nedali "kůži zadarmo".. ta gólová standartka přímo nabídla možnost favoritovi skórovat(osobně jsem čekal, že Brazilcům"příjde"penalta").. a ta zeď?.. spíše dost neuvážené vyběhnutí(a otevření prostoru ke střele)nejzkušenějšího hráče domácích a brankář, samozřejmě i díky své menší postavě, neměl šanci! .. Brazílie zaslouženě a Danny Alves

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele