Ve sparťanském kotli se objevil transparent podporující Karadžiče

03.08.2008, 14:22
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Pokuty za finále domácího poháru známy: Plzeň zaplatí 200 tisíc, Sparta o polovinu méně
07.06., 17:05
Policie po výtržnostech fanoušků zatím nikoho neobvinila, vyšetřování pokračuje
28.05., 15:57
Plzeň mrzely násilnosti fanoušků. Musí se to řešit, nesmí se to opakovat, stálo ve vzkazu
23.05., 14:23
Spartu přijelo podpořit do Záhřebu přes 200 fanoušků, ve městě panuje klid
24.08.2023, 16:58
Vstupenky na finále poháru jsou od 790 korun, kluby si určí předprodej samy
14.04.2023, 19:02
Sparta za rasismus fanoušků v Plzni dostala pokutu 75 tisíc
23.09.2021, 18:31
Plzeň dostala půlmilionovou pokutu, Sparta zaplatí 350 tisíc
14.03.2019, 20:58
Disciplinárka zahájila po sobotním duelu řízení s Plzní a Spartou
11.03.2019, 20:56
Plzeň se omluvila za výtržníky, chce jim zakázat vstup na zápasy
11.03.2019, 17:38
Za zranění ženy pyrotechnikou na Spartě hrozí muži až deset let
10.03.2019, 16:11
Pyrotechnika z plzeňského sektoru zranila na Letné několik diváků
09.03.2019, 23:29
Sparta dostala za fanoušky v Příbrami pokutu 200 tisíc
20.12.2018, 17:30
Pochod fanoušků Slavie na derby se odehrál v klidu
04.11.2018, 15:47
Pochod fanoušků Slavie budou sledovat stovky policistů
02.11.2018, 17:01
Sparta bude mít za výtržnosti diváků v pohárech zavřené hlediště
24.08.2018, 16:02
Sparta dostala pokutu 150 tisíc za chování fanoušků v Ostravě
10.05.2018, 20:56
Sparta se chystá výtržníkům z derby zakázat vstup na stadion
22.09.2017, 10:38
Majitel Sparty Křetínský odsoudil vulgarity radikálních fanoušků
13.09.2017, 21:59
Sparťanům na sobotním tréninku vyhrožovali fanoušci
10.03.2015, 09:45
Policie: Zásah při derby byl v pořádku
12.05.2014, 12:56
V Ostravě bylo zraněno i 11 policistů
23.03.2014, 10:23
FAČR po řádění fanoušků v Ostravě volá po změně legislativy
22.03.2014, 21:11
Sparta nesmí hrát rok přípravné zápasy v Rakousku
18.10.2013, 13:55
Slavia i Sparta dostaly za řádění fanoušků pokutu 200 tisíc
03.10.2013, 19:58
Limberský se reakcí fanoušků Sparty nebojí, spíše se na ně těší
29.03.2013, 14:58
Fanoušci při derby řádili
29.09.2012, 23:57
Plíškův tým si užil ovace, i když dvakrát nestačil na Spartu
05.08.2011, 11:03
Řepka: Fanoušci Jablonce vyhrožovali smrtí mému synovi
06.04.2011, 11:51
Fanoušci Sparty míří do Liverpoolu
23.02.2011, 22:22
CSKA má dát větší pozor na fanoušky
10.12.2010, 20:11
Policie v Hradci nepochybila
13.10.2010, 10:32
Šestnáct zraněných v Žilině
25.08.2010, 21:45
Do Prahy míří 500 baníkovců
08.08.2010, 13:47
Policie zadržela v Ostravě všech více než 300 fanoušků Sparty
02.05.2010, 19:39
Policie dohlédne na odjezd fanoušků
30.04.2010, 16:42
Tři kluby platí za pyrotechniku
22.04.2010, 19:33
Na derby dohlédne 400 policistů
11.04.2010, 11:20
Pospěchovi radost z postupu na Letné nezkazil ani pískot fanoušků
17.12.2009, 08:57
Hooligans si bitku vymysleli
24.09.2009, 09:30
U Brna se prý rvali chuligáni
23.09.2009, 13:28
Zápas Sparty předčasně ukončili fanoušci
12.07.2009, 09:37
Fanoušci Sparty osvobozeni
09.06.2009, 21:53
Trest pro Spartu: uzavření sektoru vlajkonošů a pokuta
19.03.2009, 19:02
Sparta tvrdí, že dělbuch se nedostal na stadion vchodem
18.03.2009, 15:31
Langer: Brno asi bude platit
23.02.2009, 18:44
Problémy s fanoušky nový zákon nevyřešil, píše tisk
23.02.2009, 12:39
Policie zatkla dva fanoušky
04.11.2008, 16:26
Sparta zpřísnila pravidla pro vlajkonoše
05.02.2008, 13:47

Komentáře (69)

Přidat komentář
blaugrana

Reagovat
smazaný uživatel

nic novyho pod sluncem.. az se tu objevi clanek o slusnosti spartanskych fans pujdu a sezeru na posezeni celej ananas

Reagovat
$dolar$

Tak´to na ananasy zapomen

Reagovat
One-Real

Reagovat
smazaný uživatel

nojo začla liga,spartansky fans se zase vzbudili

Reagovat
smazaný uživatel

nj byl sem tam jako vzdy SEERBIIIIAAAA ACS 4ever

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě se svojí blbostí pochlub

Reagovat
smazaný uživatel

doprčic proč se tohle dělá?? Mě by zajímalo, jestli by dostali pokutu třeba slávisti (nebo kdokoliv jinej) za to že by jejich fanoušci napsali něco povzbuzujícího pro Bushe.. to bych dal možná mnohem větší trest než za podporu Karadžiče

Reagovat
smazaný uživatel

Asi jsi hodně mladý, když nevidíš rozdíl mezi demokratem dělajícím občas chyby a magorem podporujícím masové plánované vraždy.

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

občasný chyby?? Na téhle úrovni se chyby neomlouvají, zvláš´t když se dělaj opakovaně... Karadžiče nijak neomlovám, ale pro mě neni ten kdo válku prohraje ten větší vrah, protože poraženec po válce je vždycky lynčovanej za věcy, který ani on sám dělat nemusel

Reagovat
Dubov

jasně, Bush sice rozpoutal válku v Iráku, ale rozhodně nenařídil postřílet uprchlíky, v tomhle je pro mě větší hajzl Karadžič

Reagovat
smazaný uživatel

jak tohle můžeš vědět byl si tam? dostáváme informace jenom z médií... mám kamaráda vojáka a ten říkal, že Američani sou tak nejistý, že prostě střílej do všech což znamená i do civilstů.. Karadžič je hajzl jasný, ale rozhodně nemá za sebou tolik zabitejch civilstů jako Bush

Reagovat
smazaný uživatel

Ono jim taky dost dobře nic jiného nezbývá, nebo si myslíš, že třeba ti sebevražední bomboví útočníci měli na sobě uniformu Husajnovy armády?

Reagovat
smazaný uživatel

no jasně... já jen, že Karadžič má na svědomí kolem 20 000 mrtvých.. to je dost, ale Bushovi by to nikdo ani nespočítal, právě kvůli takovýmhle omylům, protože kdyby ti třeba takhle omylem umřel někdo blízkej tak bys asi změnil na tyhle "chyby" názor

Reagovat
smazaný uživatel

Vždycky je smutné, když zemřou nevinní civilisté, v objemu válečných operací USA to určitě není malé číslo, ale uznej, že Amíci dělají vše možné, aby se tomu vyhnuli. Jednoduchý příklad: použití drahých přesně naváděných elektronických střel místo jednoduchého poměrně levného a nepoměrně ničivějšího konvenčního kobercového náletu. Ale je pravda, že v US Army se taky nejde pár blbců, a navíc Amíci raději obětují deset civilistů než jednoho svého - jenže to se jim nedivím.

Reagovat
smazaný uživatel

rozdíl je vtom že Bush nepřikázal povraďit najednou 20000 lidí, Karadžič je rasista a tentzo příkaz dal.

Reagovat
smazaný uživatel

O tom do jaké míry se chyby omlouvají nebo ne, rozhodují svobodné volby. V době, kdy začala válka v Iráku, jsem ji plně podporoval, jen jsem si myslel, že Amíci vypráskají Saddáma a nechají Irák Iráčanům. Jedna věc je, že Iráčani si jaksi nedokážou vládnout sami, přesto si myslím, že USA měly dost času tenhle "detail" vyřešit - a právě toto vyčítám Bushovi. Vypalování vesnic ála Lidice a Ležáky pod Karadžičovým velením je proti Bushovi neskutečná sviňárna a její podpora je neomluvitelná. I když - co si budeme povídat - tohle všechno je můj pohled na věc, Karadžič ještě nebyl pravomocně odsouzen, tudíž nic netvrdím, jen sděluji svůj názor.

Reagovat
smazaný uživatel

já třeba válku nepodporoval nikdy a proti nikomu. Všechno to měly vyřešit tajný služby... jinak máš pravdu Iráčanům bude trvat hodně dlouho než jim vyroste nějaká generace, která bude mít zažitý určitý politický vývoj..

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže intervence tajných služen je taky jenom forma síly. Ono to není tak jednoduché, jak my si tady v Česku představujeme. Necháme to být, je jednodušší posuzovat faul nebo ofsajd, než kafrat do mezinárodní politiky. Komu vlastně fandíš, já jsem sešívanej.

Reagovat
smazaný uživatel

"tajných služeb" samozřejmě.

Reagovat
smazaný uživatel

no já sem přející Spartě, ale nějakej fanoušek nejsem.. jenom fanoušek dobrýho fotbalu

Reagovat
smazaný uživatel

typicky vykrik demagoga zijiciho ve vlastnim svete

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

demagog nikdy žít ve vlastnim světě nemůže... a já ani tak demagog nejsem

Reagovat
smazaný uživatel

mozna je lepsi pouzit slovo "pozer". je to hezka poza nenavidet americany a myslet si jaky je clovek borec bojujici za pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

co? póza? Já jen vyjádřil svůj názor k tomu a za nim si stojim. Asi máš pravdu američany nesnášim pro jejich arogantnost, ale za nějakou pravdu rozhodně nebojuju.. Každej má tu SVOJI pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Američani pouze hájí svoje zájmy, tak jako každý stát a každý člověk. Mají svoji pravdu, tak jako každý má svoji pravdu. Jejich arogance spočívá v tom, že jsou nejlepší, tudíž jim ostatní "závidí" a prohlašují je za arogantní blbce - typický argument neschopných. Podobně v Evropě nikdo nesnáší nejlepší Němce. Nicméně ta jejich pravda založená na demokracii a svobodě je pro mě ze všech dosud vymyšlených principů ta nejpřijatelnější, i s jejími chybami, prostě proto, že nic lepšího zatím lidstvo nevymyslelo.

Reagovat
smazaný uživatel

no vem si jednoho Američana po druhym v čem sou lepší?? Stačí se kouknout na Americký vědomostní soutěže a vše zjistíš... Jinak pro každou dobu bylo přijatelný něco úplně jinýho my teď žijem v době na kterou si já rozhodně stěžovat nemůžu, žádná válka, morový rány, haldomor nic moc vše je usnadněný moderní technikou. Pro mě Americká arogantnost spočívá v tom, že oni válku nikdy neviděly na jejich půdě byla válka jednou a to to ještě nebyla ani jejich země, ale nebojí se jí rozpoutat jinde se svojí moderní technikou pak i mnohem lépe vycvičení vojáci nemají šanci. Úplně miluju ty zprávy z Íráku, že byly zabiti 3 američtí vojáci, ale o tom, že Američani v ten den zabijou třeba sto vojáků a třicet civilstů o tom se jaksi nepíše a dozvíš se to až z vyprávění různých lidí

Reagovat
smazaný uživatel

Oni se ji nebojí rozpoutat jinde právě proto, že jsou nejlepší a právě proto, že hájí svoje zájmy. Nehodlám hodnotit inteligenci a vědomosti amerického obyvatelstva, fakt je ten, že ekonomický výkon amerického obyvatelstva ve srovnání s okolním světem je obrovský - oni jsou prostě nejlepší a snaží si tu pozici zachovat, a to i za pomoci armády, pokud se cítí ohroženi silou. I když teď se jim to s těma hypotékama a dolarem docela sere.

Reagovat
smazaný uživatel

víš máme na to odlišnej názor.. mají ekonomiku, která je nejstarší a nebyla zdecimovaná 2. sv. válkou ani komunisty, jinak myslim, že životní úroveň ve vyspělých západoevropských státech je lepší než v Americe, dokonce si myslim, že EU je silnější než USA a v korporaci s Ruskem jsou silnější určitě... jinak s těma hypotékama se dokonce mluví i o druhým krachu burzy co??? Nejhorší je že by to zasáhlo i nás

Reagovat
smazaný uživatel

EU zdaleka není ekonomicky silnější, naopak se topí v problemech spojených se sociální politikou a Eurem a bude nám (tedy EU) dlouho trvat, než doženeme USA - pokud nás nepředstihne Čína Amíci mají nejstarší svobodný trh, jinak ekonomika v Evropě je samozřejmě mnohem starší - pokud pomineš indiánský lov a vydělávání kůží. Na 2. sv. válce USA naopak vydělaly prodejem zbraní Rusům, Britům a Francouzům, dál poválečný Marshalův plán, atp. - oni to prostě umí.

Reagovat
smazaný uživatel

Co myslíš tou jedinou válkou na jejich území? Pokud vim tak jich tam bylo víc...Válka za nezávislost, Sever proti Jihu a taky když tam přijeli a skoro vyvraždili Indiány

Reagovat
smazaný uživatel

On má pravdu, na území USA byly za celou jejich historii v podstatě jen lokální konflikty bez zničujících důsledků. Jenom Evropané jsou takoví magoři, že nevydrží pár desítek let bez války. V Evropě se pořád někdo s někým mydlí, zlatá byla studená válka, ta stála jenom prachy - taky proto ji Amíci vyhráli.

Reagovat
smazaný uživatel

Někdo třeba nemá rád Američany z objektivních důvodů, vždycky to póza nemusí bejt, i když uznávám že je to v dnešní době moderní.

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych velice rád viděl Tebe, kdyby jsi žil v osmitisícové vesničce, přišli tam na pokyn Karadžiče, odvezli by Ti otce, Tebe, matku, sourozence a prarodiče by odstavili, ale otce by Ti potom zabili. Já nechápu, ty asi nejsi normální.

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych chtěl vidět tebe jak bys reagoval kdyby ti muslimští povstalci vyvraždili rodinu..nešel bys do první muslimské vesnice která tyto povstalce podporuje a nepomstil by ses

Reagovat
smazaný uživatel

Myslel sem ze to nikdy nereknu ae souhlasim se spartany.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže podporuješ rasistického masového vraha?

Reagovat
smazaný uživatel

No a proc bych ho nemohl podporit.Po svete behaj daleko nebezpecnejsi a vesti masovi vrazi nez on.To ze ti ostatni se schovavaji za demokracii a sve vlady z nich nedela ty hodne.

Reagovat
smazaný uživatel

Daleko nebezpečnější a větší masoví vrazi? Bože muj, co je pro tebe větší? Tenhle člověk nechal ve Srebrenici popravit asi 10 000 lidí, to je ti málo? Takovejch lidí moc na světě neběhá....Byl jeden z nejhledanějších lidí na světě...Teď dostane doživotí, dobře mu tak, hajzlovi

Reagovat
smazaný uživatel

A co afrika tam jich je ze by si je ani nezpocital na prstech 10 ruk.A americani nejsou masovi vrazi?.Zabiji civilisty tim ze bombardujou obydlene mesta.Snazi se nastolit vsude tu jejich tzv demokracii, kterou si muzes uzivat jenom pokud ses bohatej.

Navic Karadzic zabil myslim muslimske obcany srbska, coz dneska delaji izraelci, americani ae nikomu to uz neprijde jako genocida.Ja rikam ze v tomto svete lidi co maji pomahat ostatnim(myslim ti co maji proste nejakou moc)rikaji co se jim zrovna hodi aby si uchranili svou vlastni zadnici a bankovni ucty.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, takže hodláš podporovat Karadžiče, protože není dostatečně masový vrah - tak to je super. Ohledně vlastní zadnice - ano, USA a Evropa si zásahem v Jugoslávii chránily vlastní zadnici, protože masový útěk lidí z Jugoslávie znamenal problémy v podobě starostí o mnoho běženců (v Kosovu byl na pochodu až milion lidí). Vždycky jde o prachy. V Jugoslávii to navíc mělo i jakousi morální stránku.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jestli má podle tebe "humanitární bombardování" Srbských civilních objektů nějakou morální stránku tak je mi tě líto

Reagovat
smazaný uživatel

Kdybys pochopil, že civilní elektrárna je z vojenského hlediska strategický cíl, nebylo by ti mě líto.

Reagovat
smazaný uživatel

A budova rozhlasu, televize je taky z vojenského hlediska strategický cíl?

Reagovat
smazaný uživatel

Když přišli v 68 Rusové, taky obsadili budovu rozhlasu, aby omezili informovanost obyvatelstva. Ty poslední slova hlasatelů jsou myslím dost známý. Nebo boj o rozhlas v květnu 45.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenomže rusové nebyli stát který by prosazoval mír, svobodu a demokracii ve světě!

Reagovat
smazaný uživatel

"rasistického masového vraha" 1)existuje něco jako presumpce neviny2)konkrétně válku v bosně vyprovokovali bosenští povstalci, kteří začali útočit proti srbům3)Izrael zabil nebo vyhnal z Palestiny 5 milionů arabů a označuje někdo Izrael za rasistické masové vrahy? mimochodem sem se před nedávnem díval na dokument o Abu Grajb(americké věznici v iráku, kde se proti ženevským konvencím na rozkaz Bushe mučí vězni, z nichž podle velitele věznice 90procent ani nejsou vojáci a 95 procent bylo po šesti měsících mučení propuštěno bez obvinění..považuješ Bushe za rasistického masového vraha?

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak americka propaganda vymyla polovine lidi mozek, a ti co ho nemaji vymytej so oznaceni za teroristy, povalece, zlodeje, vrahy apod.Jenomze vsechno je zakon a reakce.

Reagovat
smazaný uživatel

akce a reakce*

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak..američany a sionisty ovládaná masmédia jenom vymývají lidem mozek

Reagovat
smazaný uživatel

Takže ty mi tady chceš tvrdit že Karadžič je nevinnej????? Jasně že existuje presumpce neviny, ale je nad slunce jasné, že Karadžič je masový vrah a půjde sedět na doživotí...Propaganda? Souhlasím s tebou, ale to je propaganda na obě strany, ta protiamerická je holt teď v módě, nebo mi snad chceš tvrdit že Američané jsou ti špatní, a muslimové, který na sebe daj bombu jsou tady ty dobrý???

Reagovat
smazaný uživatel

No ja osobne nechci rict ze dat na sebe bombu a odpalit se je dobre.Chci rict ze Muslimstvi je prava vira v jedineho boha(allaha).To ze se mi dejme tomu byvali krestane(nejsou verici v boha ae v boziho syna jak je Kristus oznacovan, bohuzel to byl zrejme pouhy clovek a prorok ne bozi syn)zijeme 15 stoleti ve lzi, a kdyz se objevil v 6 stoleti po smrti krista dalsi prorok Mohamed sme ho nepodporili.Tak je pak jasne kdo je zly a hodny.

Reagovat
smazaný uživatel

Bývalý náměstek ministra obrany USA kdysi prohlásil, že podle je názoru pokud jedna strana poruší ženevské konvence tak strana druhá je nemusí dodržovat (v reakci na 11.září) Podle této logiky pokud bude uvězněn Radovan Karadžič by měl být uvězněn i George Bush za porušování ženevských konvencí (nelidské zacházení s vězni, znásilnování, sexuální ponižování...)..že Radovan Karadžič je vinen nebo nevinen, o tom já nemám dost informací abych to mohl posoudit, ale na druhou stranu nemám důvod mu nevěřit že byl proti zabíjení civilistů a že sám se snažil o potrestání viníků!

Reagovat
smazaný uživatel

Ženevská konvence ztratila význam 11.září protože se naprosto změnil význam slov "válka", "stát", "hranice", "nepřítel". Pravidla války s teroristy neexistují a existovat nebudou. Z tohoto hlediska žijeme ve špatné době. Jenže máme na výběr, buď se vykašlat na nějaké konvence a pravidla a být rovnocenným soupeřem, nebo se tvářit "ženevsky" a koukat, jak bouchá jedna bomba za druhou - bomba která likviduje desítky, stovky a tisíce civilistů - našich civilistů. A teď si vzpomeňte, kolikrát jste zuřili při sledování zpráv, když pustili nějakého zloděje nebo dokonce vraha kvůli tomu, že nějakej zastrčenej paragraf byl na jejich straně.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, samozřejmě já nejsem proti "mučení teroristů" atd.Ale tím příspěvkem sem chtěl říct že by se nemělo měřit dvojím metrem. A taky si je třeba uvědomit že na straně muslímů at už z Bosny či kosovských albánců stáli a aktivně podporovali úplně stejní teroristé, proti kterým ted USA bojuje!

Reagovat
smazaný uživatel

Dost velkej problém je v tom, že "metr" se mění ze dne na den, podle toho, co kdo jak poruší nebo odejde. Je to těžký, když to celkově shrnu, mám za to, že kdyby ti magoři na východ od Středozemního moře začali něco dělat, rozvinuli si ekonomiku, byli by jednak v balíku, jednak by to byl zajímavej obchodní prostor pro USA a Evropu, a tím by bylo po vzájemném napadání. Jenže to by museli zvednout zadky a ne, že dělají jen baby. Ale tohle je asi taky moc jednoduchý řešení na to, aby fungovalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Víš co, ty to podle mně vidíš zvláštnim způsobem- jedni jsou růžoví a jedni černí....Vem si ty Palestince, co vyměnili Izraelci za těla svejch vojáků....Jeden zabil chlapa s jeho asi pětiletou dcerou (rozbil jí hlavu) a teď mi řekni kdo je tady ten dobrej? Podle mně nikdo....

Reagovat
smazaný uživatel

Reálný svět se ale nerozlišuje na ty dobré a ty zlé..mimochodem to byli pokud vím Libanonci(Hizbaláh). Jinak kritizovat někoho že se odpálí s bombou na těle..neříkám že to schvaluju, ale dovedeš si představit že jiný způsob boje proti okupantům, kteří jsou technologicky i početně na úplně jiné úrovni?

Reagovat
smazaný uživatel

Jen jsem si nevšiml, kohože to vlastně okupovali Amíci ve Světovém obchodním centru.

Reagovat
smazaný uživatel

Já sem měl dojem že ses předtím bavil o palestincích a Izraeli, pokud ne tak to se omlouvám.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, to jsem možná v tom fofru přehlídl já. Někde tady byla hláška, že všechno je věc akce a reakce. Američani mají prostředky na to, aby reagovali. Izrael a Palestina je spíš náboženský boj, kterej jsem dodnes nepochopil.

Reagovat
smazaný uživatel

V tom se shodnem

Reagovat
smazaný uživatel

Jedním slovem kokoti.

Reagovat
Miky.77.14

dementi

Reagovat
smazaný uživatel

Politika a fotbal???JEB.AT SPARTU Mrtvý spartan,dobrý spartan,co když ti jugoši n co je to za pakáž Spartu nenávidí,co vy ko.koti???KING BANíK.

Reagovat
smazaný uživatel

ACS FOREVER VY KUNDY

Reagovat
smazaný uživatel

Na Letenské pláni má území své.

AC Sparta Praha kurva je.

Hej vy kurvy vy nás bojte se.

Dneska každý sparťan dostane.

Řeknu ti proč ty tak nenávidíš mě.

Protože mám bílé srdce, modrou krev.

A mým nejmilejším klubem je můj Baníček.

Dej gól, Baník gól.

Dej gól, Baník gól.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele