Tottenham si stěžuje na Liverpool a Manchester
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Manchester City chce zlanařit Berbatova
01.09.2008, 16:17
Přestupový trojúhelník: Pavljučenko, Aršavin, Berbatov
30.08.2008, 13:48
Berbatov dnes hrát nebude, Ramos ho nenominoval
23.08.2008, 15:50
Berbatov se blíží přestupu do Manchesteru United
13.08.2008, 12:47
Berbatov neodejde, myslí si Ramos
08.08.2008, 15:52
Keane na dosah Liverpoolu
28.07.2008, 14:44
Manchester má zájem o Berbatova. Je to jisté, tvrdí agent
13.07.2008, 09:33
Benitez: Villa ne, Keane možná ano
10.07.2008, 17:14
Komentáře (137)
Přidat komentářUff, tak teraz som vážne zvedavý na reakciu Bruca. Hlavne na z jeho strany večne glorifikovaného Fergusona . A taktiež nato, že tí jeho "srdciari" (ok, len Keane) chcú odísť.
Chudáčci. Srovnávat kauzu Ronaldo, kdy se v novinách objevovaly každej den zprávy s citacema Calderóna nebo Schustera, jak moc ho chtěji, s JEDNIM výrokem Fergusona, kterej řekl jen že "podal nabídku na hráče a věří, že bude úspěšná", je naprostá zoufalost. To by mohli za chvíli žalovat každýho agenta nebo každej klub, kterej zveřejní informaci, že byla podána nějaká nabídka.
chudáček jsi tak maximálně ty, i když tento příispěvek pravděpodobně smažeš.......tady jde především o prinicip....
souhlasím s tebou ps: ale dodávám, že je to otázka silnějšího, tottenham to stejné praktikuje směrem ke slabším od sebe.., a věřím, že až ty dva prodají ramos bude rád, že si za ten ranec přivede útok dle svých představ
mas pravdu nejdriv si Ferguson stezuje a za par dnu udela to sami..
Nevidim na tom nic zle,ked Ferguson povie do medii,ze dal ponuku a veri,ze bude uspesna,to je uplne normalne,co ma davat ponuku s tym,ze nebude uspesna?Aj predstavitelia Realu mozu chciet mat v time Ronalda,kto by nechcel?Tu ide o to ako sa sprava hrac,nie vedenie,tí mozu hovorit,ze chcu mat toho,ci oneho hraca kolko chcu...ide o to ako sa hrac zachova,ked chce ostat,ostane aj po takychto novinarskych reciach a ked nechce ostat,nech ide,robil by v klube len zle...
tady je celá reakce Spurs
tady je oficiální reakce Tottenhamu
http://www.tottenhamhotspur.com/news/articles/chairmanspeaksout180708.html
a tady je rychlý překlad této reakce, včetně mého postřehu na ty "dva"
http://spurs.xf.cz/view.php?nazevclanku=tottenham-podal-stiznost-na-man-utd-a-liverpool&cisloclanku=2008070018
Řekl bych že Keane zůstane místo Berbatova by mohli koupit třeba Freda
ferguson je starej dedek, ktery si stezuje na real a pak dela to same....uz aby byl v duchodu.....
fergie na rozdíl od Realu podal oficialní nabídku...
kterou Spurs smetil ze stolu....a tím by to mělo být dle fair play vyřízeno
Má pravdu s tim Man.U.Jin se nelíbí že jim lanařej C.Ronalda a samí dělaj oni ohledně Berbatova Ale jsou to veci které k fotbalu patří stejně si myslim že Berbatova a Keana odejdou
Jasně. Real několik týdnů nebo možná měsíců prostřednictvím médií nahlodává Ronalda, aniž by vůbec jednal s klubem, Ferguson jednou po podání oficiální nabídky klubu prohlásí že tu nabídku podal, a podle tebe je to stejný
Jenže to neni jen o mediích. United snim jednali bez svolení klubu, což se prostě v PL nedělá... Vzpomen si jaka z toho byla aferka s aschley colem kdyz prestupoval do chelsea.
to stejně jedno jestli to je stejný nobo ne C.Ronaldo zůstavá Fergason ho neprodá.Berbatova možná ještě získá.
me to teda stejný neprijde
Tak tyto "nechutné" praktiky jsou podle mě už ve fotbalovém světě naprosto běžné a nějak zvlášť bych je neřešil. Ale víc mě zajímá jak by vypadal Tottenham bez dua Keane-Berbatov (i když osobně si myslím, že odejde pouze Berbatov do MU), každopádně i odchod jednoho z nich by bylo pro slepice citelné oslabení
slepice
Berbatov at zustane, keanovi bych odchod i pral. Je to srdcar a klubista, ale urcite si chce zahrat jen neco vis, nez je Uefa ci domaci pohar.V Live bych ho ale videl nerad, to radsi do arsenalu.
ach bruce proste se s tim smir berbatov i keane chteji hrat ligu mistru a na to tottemham nema, nemel a asi ani nebude mit vzdyt nemaji dobrou obranu ani golmana a utok jak to vidim uz taky slabne
TOTTENHAM
Ty si zajimavy stvoření
V bráně Gomes - to se mi zdá jako velmi kvalitní golman .
Obrana i bez posil taky velmi slušná Bale - King - Woodgate - Hutton : Co se ti nelíbí ?
aha tak to se omlouvam nevedel jsem ze koupily gomese to je skvelej golman. ale obrana ma kvalitni jmena to ano ale neumi hrat vedlle sebe hrozne si mi libi dawson, bale a chimbonda ale skoro nikdy nehraly spolu
Bale by dlouhodobě zraněný takže je jasný že nemohli spolu hrát ...
Měl bys nejdřív vyrůst, pak něco psát.
nesouvys to s tím jestli vyroste nebo ne, ale jestli je debil nebo ne... a on boužel je...
c odo nej valite kokoti,napsal uplne normalni a dokonce dobrej clanek-...az na vymku ze nepostrehl par poslednich prestupu,ale to se promiji
Vzdyt je to uplne normalni...
Jen pojd k nam keane
hej borci,nesouvisi to s clankem,ale to je jedno.....mati me dneska vyprala dres chelsea,kterej sem dostal pred rokem od paola ferreiry . Dres je(byl)podepsanej mourinhem a sylvinhem(trener golmanu).....nekdo se me vysmejte,nebo napiste neco vtipnyho,at su klidnejsi
ten dres rovnou muzes vyhodit....
povzbuzujici
navic dres CFC
tos od někoho dostal za trest,ne?A máš tam ty podpisy azbukou?
nn,on to psal sanskrtem pro pobavení
ho méla rovnou vyhodit... scume...
Na co si tady hraješ ? Proč mu hned nadáváš do scumu .. ?
to není nadávka...
ja si myslím že tyto praktiky jsou sprosté.. hráč by si měl dobře rozmyslet na jak velkou dobu uzavírá smlouvu v závislosti na tom jak se v klubu cítí. Taky si myslím že berou slušné peníze na to, aby se pří každé větší nabídce nechtěli stěhovat na druhou stranu pokud je hráč nespokojený a nedostává příležitost delší dobu(chce to trpělivost) měl by to i klub respektovat a umožnit mu jednání s jinými celky
Fuck off Big Four ...SAF si nejdřív stěžuje, pak dělá to samé...Je to zcela nenormální a pokud má Levy opravdu důkaz o tom, že oba dva porušovali pravidla, tak je dobře, že podal stížnost...Tohle nemá s fotbalem nic společného
jo, je třeba se těm arogantním fotbalovým mastodontům bránit a ukázat jim, že se nemůžou vůči ostatním chovat jak slon v porcelánu, jinak sežerou všechno..........nejlepší je, že když se někdo dotkne nějaké jejich kytičky tak je velmi rychle oheň na střeše a jsou toho vždy plná média...........zatímco oni se mohou vůči ostatním chovat jako největší prasátka.........And Jusitce For Alll!
P.S. to že prinicipy sportovní etiky a anglický smysl pro fair play nechápe imbecil Rafa je asi normální, smutné je, že to přestává chápat i SAF - možná to už je pokročilým věkem a chlastem narušenou osobní integritou, ale i tak to je smutné ....
Nechci se Sira Alexe zastávat, protože jeho chování za poslední rok je ubohé, ale když má kolem takový blbečky jako je Wenger, Rafa a dřív Mourinha, a vidí, jak se takhle trojka chová a porušují ten anglický smysl Fair Play, jak jsi napsal, tak on se do toho svezl.....A jinak, Big Four si dělají pořád co chtějí, takže je dobře, že to aspoň někde nenechá jen tak.
*někdo
chlapče ty asi taky blbeček - jako říkat o AW, Mourinhovi nebo Benitezovi, že to jsou blbečci Jinak mi prosim tě řekni kdy AW porušil Fair Play
ty si dobrej frajer, snad to bereš jenom jako vtip :)
Aj, už je to tu zas.
hh tak ty si úplně out... pleteš tady dohromady hrušky s jablkama.. Wenger patří mezi jedny z mála kteří tohle nedělají.. jediná jeho moucha je že, uzavírá smlouvy s mladými hráčí dřív než jejich mateřský klub a pak z toho Arsenal teží, ale je to taky hloupost těch jednotlivých klubů
A psal jsem, že to dělá Wenger?...Ty jsi úplně out..LOL
ty se prober!
Ale ale ale, takže už ten božský Ferguson je len chlastom zničený dedek? No konečne bruci, inak suhlas s tým čo vy dvaja spursáci píšete. A nebojte dvojica Parry+Benitez je záruka že Keane vam ostane.
Héééj vždyť to tak není í!!! C.Ronalda by si přece nemohli dovolit prodat.Kžyž SAF řekne že ne tak prostě ne.Ale u jiného hráče by tohle neudělal a podle mě by ho nechal odejít jenže ten hráč by nechtěl protože je V Man.U a odtud se někomu en tak nechce A za druhý SAF v poslední době kupuje mladé nadějné hráče o kterých ste vy neměli ani páru a on z nich udělal top playery.Ferguson má to nejlepší protože si to dokáže vytvořit z toho,co by nikdo jinej nedokázal viz.Rooney,Giggs,Scholes,Neville,Fletcher takle bych mohl pokračovat.On nekupuje hotové hráče ale talenty....a to je sakra rozd íl!!! Nebo ne?A že má strach o květinky? Nistelrooy Beckham,Staam...prodal je? prodal. To co tu píšete je z pouhý závisti Jako fanoušek Manchesteru United to ani jinak nevidim.Prostě je to tak jak píšu.A zatim si stojim
jen k tomu, že SAF kupuje talenty, o kterých ostatní nemají ani páru - to nemyslíš vážně, že ne?
history by Man Utd to je vůl.., MU je mi z anglie nejsympatičtější, ale jesi někdo kupuje neznámé talenty, tak arsenal a jde mu to skvěle, protože má propracovanej skauting na top úrovni, ale rooney jako neznámej talent
Ted si trosku protirecis..proc by nemoh prodat kdyz si zase vychova nejakyho talenta..jinak Berbatov je sice porad jeste mladej(27 roku) ale zas tak mladej neni(jako treba Anderson nebo Nani,cosi poridili loni)
Najlepsie je,ze akakolvek diskusia o Anglickom futbale alebo ang.kluboch sa zvrhne na to,ze najlepsi fanusikovia Tottenhamu nadavaju vsetkym ostatnym,vsetci su debili,blbí a neschopní a co ja viem,co este a ich milovany Tottenham je najlepsi z najlepsich a niet nad Spurs a nad ich fans...skoda len,ze to na ihrisku nie je vidiet...Stale nadavaju na Big four,ale kazdy rok sa tam chcu vopchat,ale nikdy im to nevyjde...
Víš, co je nejlepší? Že meleš blbosti. To máme snad chválit nesportovní chování?
Ten pravy sa ozval...Ty tu nadavas na AW,ze je blbec a on v tom clanku ani nefiguruje...Tu nejde o to,co je v clanku napisane,ide o to,ze Spurs je najlepsi a ty si najlepsi a vsetci ostatní su najhorsi a blbí...
To jsem nikdy neřekl, že jsou Spurs ti nejlepší...Já dokážu zkritizovat Spurs, to pro mě není problém. Až ta situace nastane, klidně to udělám....Já vím, že AW v článku nefiguruje, taky jsem se ho tady nějak nerozebíral ;)...Horší je ta skutečnost, že pravdu nesete hodně těžce
Ja nic nenesiem tazko...
Ale to on vubec nerek ze sou ostatni nejhorsi ..on jenom daval do jednoho pytle Rafu,Mourinha,Arsena a Sira,coz jsou soucani nebo byvali treneri Big four,tedy tymu kterym se chteji Spurs vyrovnat) a to spolu ku*va souvisi
Ako suvisi AW s tym clankom?Chapem,ze Arsenal nema rad,ale on tam nefiguruje,takze sa to zvrhlo,ako som opisal,nic neurobil v tejto suvislosti,ale aj tak je blbec...
precti si moji reakci znova a zjistis ze Aaron.pavel srovnaval AW s SAF...a zbytek final four:)
jej uz sem z basketu zblblej..big four
Jenže tady je asi srovnávání zakázané :)
Asi jo:D
Jeste ze nejsem nejakym zarytym fandou ani jednoho celku z Big four..mam zeleny srdce:D
Zelený srdce? Celtic?
Baumit:D..jinak asi OM:)...co ty?
OM? :)
Olympique Marseille:)
Jo, aha :)...To se moc nevidí, že by někdo fandil v poslední době ne tak slavnému klubu
Myšleno tak, že OM není poslední dobou moc úspěšný, ne že není slavný ;)
No jo...zrovna v mym veku to neni moc videt...kazdej je plnej ruznejch Cristianu,Drogbu atd...komu fandis ty?:)
Spurs ;)
Joo to me mohlo napadnout:D..tam se mi libi Jenas...hnedka bych ho vzal k nam na do Marseille kdyz me Arsenal nas*al s Nasrim...
a samozrejme Bale,King,Keane..je jich vic:)
v Marseille jsem svého času žil a pracoval a chodil pravidelně na Olympique - a to za bránu do kotle....
Jej tady se nekdo ma...to ja kdyz zil v Moskve tak sem chodil maximlane na Spartak nebo na Lokomotiv:D..ale ten kotlik bych si nechal libit
Tak teď jsi mě dostal....na zem, dlouho jsem se tak nesmál...Wengera jsem zmínil, protože porušuje sportovní chování. Kdyby to nedělal, tak ho tu nezmíním...Víc to rozebírat už nebudu.
Howgh
Wenger je tím hodně pověstný.....on se chová jako gentleman a je nad věci pouze když vyhrává a když se daří....v opačném případě to je prvotřídní křivák a neurotik.............a má specifickou sexuální oritentaci - ve starověkém Římu sice tolerovanou a docela běžnou, ale dnes se s tím lidé už příliš na veřejnosti nechlubí...
Hele, hele...
no ne že bych od tebe podobný narážky nečekal. Jinak když se vyhrává tak je gentleman každej - a když se prohrává tak nerví, brečí a na každou stranu si stěžuje téměř každej trenér (i SAF apod. a myslim že AW je v tomhle jako každej jinej tenér)
A ešte jedno, síce sa tu zvrhla kritika od najspravodlivejších na konanie klubov z big4. Viac menej suhlas, ALE! Práve bruce sa vyžíva v konaní Lamparda. Takže by som tu rád videl aj reakce na hráčov samotných. To su také isté prostitútky ako Fat Frank? Fíha? Žeby nebolo všetko v tom Tottenhame také skvelé?
vydírá někdo z hráčů Tottenhamu, hrozbou svého přestupu jinam, svůj mateřský klub o lepší smlouvu (jako to dělal svého času třeba i takový Gerrard)?...........
No je fakt, že ještě před pár dny se tady bruce hlasitě a smál Arsenalu, jak chtěj všichni odejít a jak si za to může AFC sám. A když začne něco podobnýho v Tottenhamu, nelze se pak podobným reakcím na adresu Spurs divit, že?
Já takovou potřebu vůči Tottenhamu ani žádnýmu jinýmu týmu nemám, možná by to stálo za zamyšlení. Radši než se ostatním smát a pak se divit, že se smějí oni mě
bruce to je starý chytrák
Asi opravdu největší.
Jinak ale souhlasim s prohlášením vedení Spurs, že to hlavně od MaU nebylo sportovní. A vpradě i pokrytecké, jak řekl Levy. Fergii hodně vyšiloval, když měl Calderón velký řeči a ovlivňoval Ronalda, a měl na to právo. Ale o pár dní později se zachová stejně...
Tak Berbatův odchod byl a je jistý. To se už dávno vědělo, že u Tottenhamu nebude delší dobu....A Keanovi je 28 a chce změnu. V klubu je 8 let...A hlavně ani jeden z nich si ten přestup nevytrucují a ještě hlavně nikam neodešli.
Nemluvil jsem o situaci Tottenhamu, ale o brucovi.
Jenže to je důvod, proč má Bruce pravdu...
podívej chlapče, hlavně nemíchej hrušky¨a jabkal - odchází nějaký hráč ze Spurs proto, že v Londonu hodně prší, protože chce lepší plat, protože v Londonu je hustá městská doprava? Odchází ze Spurs nějaký hráč zadarmo když předtím sliboval, že podepíše nový kontraktt?......to je o loajalitě a klubové koncepci - která je v Ars*nalu a Tottenhamu diametrálně odlišná.............pokud odejde Berbatov - jakože s tím se už stejně 2 roky počítá, tak odejde za 30 Mega liber - a to je dobrý obchod - na rozdíl od všech tě vytrucovaných odchodů vašich scumů, za které jste měli tak maximálně suché z nosu a kopec ostudy..........odchod Keana je v říši fantazie - to mně nechává naprosto klidným, navíc když na druhé straně jednají takoví absolutní břídilové jako je Parry a Rafa...
ale tyhle veci se muzou stat,protoze s Arsenalu odchazi daleko vic hracu nez z Tottenhamu,kazdy hrac neni klubista nebo nejaky slušnák
Ale o tom to právě je, podívej se z čeho je složený Tottenham a pak to porovnej se složením Arsenalu....Wenger sám přiznal že jeho tým je složený z křováckých žoldáků....třeba v tom tvém ManU se až na vyjímky taky nic podobného neděje...
to je pravda...ale o hrace Arsenalu je daleko vetsi zajem nez o hrace Tottenhamu
nechápu jak to souvisí?...........kdyby v Ars*nalu měli jinou přestupovou politiku a jinoou klubovou koncepci, tak jim nikdo z klubu neutíká - třeba tak jako kdysi..........natahali si tam co si tam natahali, tak se teď nemůžou divit jak se jim to tam sype pod rukama...
ja chtel jen rict ze o hrace Arsenalu je vetsi zajem nez o hrace Tottenhamu
a já pořád nechápu jak to souvisí....................prostě kdyby v Ars*nalu byly jiné typy hráčů, tak je z klubu nikdo nedostane..........a určitě ne za takových trapných a absurdních podmínek za jakých poslední roky ti hráči z toho klubu odcházejí...........anebo o hráče MU není ve světě zájem?....a kromě jednoho portugalského trotla tam jsou všichni v klidu....
jine kluby ty hrace chteji,protoze vedi ze by klidne odesli za vetsim platem no z Manchesteru hraci moc neodchazi,i kdyz nejake nabidky jsou,ale pochybuju ze by nejaky klub nabidl nejakych 40mega treba za Giggse,Scholese,Rooneyho,Ferdinanda...
jak se v dnesnim fotbale casto dela...protoze hraci by z Manchesteru neodesli,teda krome Ronalda
protože ty hráče tam vybíral SAF - dle svých kritérií, kdyby tam tahal hotentoty jako Wenger, tak je z MU stejný "průtokový" klub jako je Ars*nal....
Nechapu o čem tu diskutuješ. Je přece jasné, že zatimco v ManU je plno angličanu, v Arsenalu nikoliv. A Britové si vytvořej daleko snáz a prakticky ihned nějaké citové pouto k tomu danému klubu, to nákej Afričan jen těžko. Toho moc něco jako věrnost nezajímá.
ja o nicem nediskutuju ja jsem proste jen napsal ze o hrace Arsenalu je vetsi zajem nez o hrace Tottenhamu
Tak to pak nechápu, proč se vaše diskuze svrhla k tomudle.
dobry pokec
a já ti vysvětluju, že to není žádný relevantní argument , zkusím to tedy tak abys to konečně pochopil - - o hráče MU je ve světě jistě větší zájem než o hráče Ars*nalu - a kolik jich odešlo? A proč neodcházejí?.............a proč je tak snadné ¨zblbnout hlavu nějakému hotentotovi z Ars*nalu?..............zkus se nad tím zamyslet
Nemyslim si uplně že je o hráče ManU větší zájem.
dobře takže takhle - potřebuješ sehnat fakt dobrého útočníka.......Rooney by se ti hodil do koncepce, stejně tak Adebayoro................na kterého z nich vyvineš tlak?............vše je o "dobré pověsti".........
No takle, podle mě je zajimavějšim artiklem právě africký hráč. Krom toho o Adebayora je v zahraniči citelně větší zájem, protože obecně Angličani ven moc neodchází a když jo, tak se neprosadí ideálně (viz Woodgate, Owen).
Az taky velky rozdiel v tych odchodoch medzi Arsenalom a MU nie je,hodnota za posledne 3 roky bola u Arsenalu asi 90 mil. a u MU asi 73 mil.Hracov,ktorí odisli som nepocital...zdroj:Transfermarkt.de
hracov som nepocital,takze neviem presny pocet...
Máš pravdu, tohle je prostý...ale když se Arsene hráčům do pasu nedívá, tak to je potom těžké, že?
Mě přijde, že jednou má chut si ověřit charakter hráče (např Toure i Clichy), podruhe zase ale sáhne uplně vedle (Diarra, Reyes). Nevim, co si mám o tom myslet, každopadně by si měl AW uvedomit, že je by to měl bejt jeden z rozhodujicich faktoru, jestli koupit nebo ne.
Je to docela zajímavý...já často chválím Wengera jakej má skvělej čuch na hráče(hned jak přestanu s klením nad tím jak ignoruje eng. hráče a krade talenty) a on si potom přivede Diarru...holt, zdá se že prostě i mistr Wenger se někdy utne.
Vy ste očividně vůbec nepochopili o čem jsem mluvil...
Nemluvil jsem o fotbale, mluvil jsem o brucovu chování v těchto debatách.
Když chce člověk reagovat na něajaký příspěvěk, je nejdůležitější pochopit hlavní smysl daného příspěvku, to určitě víte, že? (mluvim k brucovi i Aronovi) Já jsem neřešil kdo má jakou pravdu, ale kdo se tu jak chová a jak se mu to vrací.
Pokud si ještě jednou přečtete můj příspěvek na který jste reagovali, určitě to pochopíte, hloupí nejste si myslim
prej Gerrard vyděrač
nevím jak dlouho sleduješ fotbal, ale situace než podepsal na Anfieldu novou smlouvu byla regulérní vydírání svého klubu o co nejvyšší plat......
ty máš na mysli tu situaci, kdy se na poslední chvíli rozhodnul nepřestoupit do Chelsea ? prostě by nedokázal opustit klub svýho srdce, já bych teda za tim peníze neviděl...nepochybuju, že by mu v Chelsea dali vyšší plat...
jestli teda myslíš toto
kdyby mu tehdy Parry výrazně nevylepšíl smlouvu - dle jeho přání, tak je dneska už dávno hrdým scumem.............
no je to tvuj názor...dle mě by mu v Chelsea dali ještě víc..
je pravda, že Čukotka by mu dala více, ale kdyby mu Parry pořádně nepřisypal, tak odejde....
Neviem v akom odvetví v profesionálnom živote pracuješ, ale asi budeš samaritán od krvi (alebo sa len tak tváriš ) Ale faktom ostáva, že 99% futbalistov by si po výhre v LM vypýtalo razantné zvýšenie platu ak vedia, že svojim potenciálom a výkonnosťou v porovnaní s inými hráčmi a ich výplatnými páskami si to jednoznačne zaslúžia. (Zámerne to dávam do spojitosti s porovnaním s ostatnými výplatnými páskami, aby nevznikla všeobecná diskusia o zaslúženosti penazí ktoré tí ludia v trenírkach dostávajú).
Dalšia vec je, že rozprávaš len v čisto v hypotetickej rovine, čo by bolo keby mu to Parry nezvýšil. Môžem presne podľa tvojej retoriky povedať, že je to len zbožné prianie nejakého yida. Proste ohánať sa deravou rétorikou čo by bolo keby by si nemal. Gerrard tam ostal a to je hlavné, ak tí tvoji Berbs a Keane odídu, tak môj prívlastok prostitútky bude stále síce silné kafe, ale presne ako chcel Wasek nanačiť, je to otazka priamo na teba a tvoje neustále posmešky na stranu "srdciarov" z chelsky. A o to tu celé šlo.
PS: To že vytiahneš Gerrarda som samozrejme čakal ale ako vravím, s tým Tvojim keby bolo tak či onak, neobstojíš.
Proste trocha pokory by Ti nezaškodilo. Aarone, troška ho brzdi, kazí vám image slušných spursákov
A možno by stálo za debatu kto je väčšia kurva, či ten kto by aj ostal (gerrard a fat frank) ale chce poriadny plat, alebo ten kto chce ísť do "väčšieho" klubu (berbs,keane,barry). Ale asi to definitívne dokončíme až ked uvidíme supisky tymov v prvom kole PL.
Spurs sa stazuju,ale co urobili oni so Sevillou?Ramos uprostred sezony opustil svoj klub a usiel ako prasivy pes za peniazmi do Londyna?A teraz placu...
to byla naprosto jiná sitace... Mícháš Jabka a Hrušky
Jasne,ze to bola ina situacia...nebolo to z Tottenhamu,ale do Tottenhamu a nebol to hrac,ale trener...
takže... Říkal nékdo do medií že přišel když nepřišel? ne. Psalo se o tom než vůbec přišel? ne. Byl to naprosto normální přestup? Ano...
To už se název ovoce píše s velkym?
Čtu to až teď a už jsme chtěl na to podoktnou ale všimnul jsem si že už si to napsal
Bruci, máš prosim te icq? Potřebuju se tě na něco poměrně duležitého zeptat.
mám ho, ale prakticiky ho nepoužívám......když tak napiš na tottenham zavináč volny tečka cz
Tak ok, máš to tam.
Dalšia vec je že lfc nikdy nepovedalo ze prestup Keana je hotová záležitosť. To fergie hral machra ze je všetko upečené, (načo jeho priaznivci tu hádzali povýšenecké kecy o tom, že ak si na niekoho sir ukáže, tak ten sa dobre že nie neposere a ide hned tam, čo minimálne v prípade torresa neplatilo ani omylom) napriek tomu že od ramosa dostal rázne NIE. Možno nemám úplne všetky informácie ale v prípade lfc spurs s tou sťažnosťou neuspejú.
stejně LFC nemaji dost peněz na to aby nabidli nějakou zajimavou častku za Keana
Možno motyka vystrelí . Dortmund ponukol 3,5mega za kopyto Voronina. Ojro sem ojro tam a bude aj na Keana . Lenže oni ho nepustia takže nič nebude.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele