Tottenham má nové logo. Kohout zůstal, zmizel název klubu
Tottenham představil fanouškům své nové logo. Na první pohled je stejné jako to předchozí, nechybí tedy podobizna kohouta, který stojí na míči. Zmizel každopádně název londýnského klubu, jenž se nacházel pod ním. Na stadionu by měla být podobizna nové značky poprvé k vidění na konci listopadu, kdy se Spurs představí v hlavní fázi Evropské ligy proti AS Řím.
Londýnský klub upřesnil, že podoba nového loga se sumírovala 9 měsíců a na starost mělo celou proceduru Studio Nomad. To se specializuje právě na tvorbu sportovních značek. "Tottenham Hotspur je hrdý na to, že může odhalit přepracovanou identitu, která zahrnuje naši bohatou historii a nezaměnitelné dědictví,” stálo mimo jiné v prohlášení na oficiálním webu Spurs. "Studio shromažďovalo informace od více než 300 současných i bývalých hráčů, trenérů, klíčových zaměstnanců a fanoušků, aby plně pochopilo, co pro ně Tottenham Hotspur znamená.”
Tottenham announce their new logo.
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) November 18, 2024
"We have removed the curved Tottenham Hotspur text from beneath the cockerel”.
"This enables us to increase its scale across different environments and stand proud as a true icon for the Club”. pic.twitter.com/RB13A1tpdg
Své logo Tottenham naposledy proměnil v roce 2006. Tehdy se už od roku 1956 používal heraldický symbol, který zobrazoval řadu místních památek a asociací. V novodobé historii znají fandové klub především pro kohouta, který je nyní ztvárněn v "minimalistickém a ikonickém” stylu, uvedli The Lilywhites. "Dnes je kohout hrdější než kdy jindy a je v takové verzí, která umožňuje hravější výraz značky,” bylo dodáno. Znovu je pak také zavedena zkratka THFC, která byla u příznivců Spurs oblíbená v padesátých letech minulého století.
Introducing the Club’s remastered brand identity, embracing our rich history and unmistakable heritage.
— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) November 18, 2024
The cockerel reimagined. An icon reborn. Our font remastered.
To Dare Is To Do.
Komentáře (48)
Přidat komentářPořád lepší, než kdybyli zůstal název a zmizel kohout.
Asi změna k lepšímu, ten text mi tam vždycky připadal jako takovej amatérsky přidanej Word Art.
Pěkný výsledek devitimesicni práce.
A stálo to jen 200 milionů
ale stálo to za to. Vráti se to na dresech
Asi je tlačil čas. Tak z toho vzniklo tohle
Devět měsíců prokrastinovali a v den uzávěrky už neměli čas na nic jiného než na vymazání názvu.
Přesně tak to vypadá
Divný balón, divný "kohout"
Však je to slepice na basketbalovem míči
Toto je nič ,Liverpool mal krásne logo tam tu zmenu nechápem
To je nějaký trolling?
Otázka skôr nie, prečo talianske kluby menia loga tak rýchlo ako keby si tým mali zachrániť život?
peniaze
ak už mali niečo fakt zmeniť, tak basketbalovú loptu za futbalovú
Ty kecy okolo
ty jsou na tom celym to nejvtipnejsi no
Brilantné
Proč ta slepice stojí na basketbalovém míči ?
to není tohle?
https://www.imitrade.sk/api-eshop/v1/image?query=product/good/298520/58260MC***http:download.mcollection.huDataLinkPicturesM-COLLECTION58260mc_1.jpeg&width=800&height=800&webp=0
cena za nove logo: iba 10 milionov libier.
A pak si nemají lidi z těch soutěží na vizuální identity dělat srandu
https://antikvariat-sberatelstvi.cz/wp-content/uploads/2024/01/Sportovni-odznak-FC-TOTTENHAM-HOTSPUR.jpg
aspoň ten basketbalovej míč mohli změnit
To se muselo fakturovat jedna báseň Jenom zapnout taxametr a dát si call nebo schůzku s 300 lidma ti hezky nažene strávený čas na zakázce.
Tak je to logický, když to logo budou vyšívat nějaké pětileté děti v Číně tak je menší šance že udělají chybu, dobrý krok.
Wow, tak to nové logo je top.
Těším se na den, až lidi pochopí, že změna klubové identity/designové identity není jen změna loga. Do té doby je to ale dobrý zdroj posměchu pro slabší jedince, takže pro ně alespoň trochu radosti
To by najprv v tom clanku musela byt aj nejaka zmienka, ze tych 9 mesiacov islo o cely rebranding a nie len zmenu loga, ako z clanku vyznieva. Je to v prvom rade slaba praca redaktorov.
Uz chapu, ze je pro ne tezke vyhrat nejakou trofej. Kdyz kohout ani nevi, s jakym se hraje micem.
já miluju ty kecy kolem toho
co všechno to skrytě vyjadřuje
9 měsíců práce, rozhovory s 300 lidmy
Ale určitě je to lepší než "staré" logo
Přes Stovkomat by to měli daleko levnější.
Proč tam vlastně mají míč na basket?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele