Taylor by již nikdy neměl hrát fotbal, míní Wenger
O momentu ze třetí minuty dnešního utkání anglické nejvyšší soutěže se bude ještě hodně dlouho diskutovat. Obránce Birminghamu Martin Taylor hrubě fauloval útočníka Arsenalu Eduarda a přivodil mu zlomeninu nohy. Televizní stanice SKY zranění označila za drastické a jeho záběry odmítla opakovat. Své si ke všemu řekl i manažer Kanonýrů Arsene Wenger...
"Tenhle chlapec by už nikdy neměl hrát fotbal. Co vlastně dělá na fotbalovém hřišti? Už dlouho žiju s názorem, že pokud chcete zastavit Arsenal, musíte ho pokopat. Vím to už hodně dlouho," zlobil se francouzský manažer.
Eduardo byl po několikaminutovém ošetřování odnesen na nosítkách a okamžitě zamířil do nemocnice, kde ho nejspíše nemine operace. Pro chorvatského reprezentanta předčasně skončila letošní sezona a nejenom to. "Jeho zranění je velmi, velmi špatné. Je to horší, než že by pro něho pouze skončila letošní sezona," konstatoval Wenger. Zdroj: sports.yahoo.com Zdroj: sports.yahoo.com Zdroj: goal.com
"Tenhle chlapec by už nikdy neměl hrát fotbal. Co vlastně dělá na fotbalovém hřišti? Už dlouho žiju s názorem, že pokud chcete zastavit Arsenal, musíte ho pokopat. Vím to už hodně dlouho," zlobil se francouzský manažer.
Eduardo byl po několikaminutovém ošetřování odnesen na nosítkách a okamžitě zamířil do nemocnice, kde ho nejspíše nemine operace. Pro chorvatského reprezentanta předčasně skončila letošní sezona a nejenom to. "Jeho zranění je velmi, velmi špatné. Je to horší, než že by pro něho pouze skončila letošní sezona," konstatoval Wenger. Zdroj: sports.yahoo.com Zdroj: sports.yahoo.com Zdroj: goal.com
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Nejlepší den v životě, radoval se Eduardo
17.02.2009, 08:56
Eduardo je po dlouhé pauze připraven nastoupit za Arsenal
22.01.2009, 18:57
Eduarda čeká první zápas po vážném zranění
13.12.2008, 18:53
V březnu bude Rosický hrát, doufá Wenger
08.12.2008, 15:46
Podle Wengera se Rosický vrátí na hřiště po Vánocích
23.10.2008, 16:35
Wengera těší, že Rosický možná začne hrát už v září
06.08.2008, 17:50
Rosický a Eduardo se zotavují, naskočit by mohli již do přípravy
12.06.2008, 13:39
Eduardo by mohl znovu hrát už v srpnu
31.05.2008, 11:04
Civilní soud nebezpečné zákroky trestat nebude
17.03.2008, 08:36
FIFA zřejmě zahájí vlastní vyšetřování Eduardova zranění
10.03.2008, 11:33
Eduardo: Navždy budu vděčný Garymu za to, co pro mě udělal
02.03.2008, 13:46
Eduardovu nohu zachránil lékař Arsenalu Gary Lewin
27.02.2008, 15:37
Taylor čelí výhrůžkám smrtí
26.02.2008, 18:39
Hráči Birminghamu si nenechávají nic líbit
25.02.2008, 15:21
Eduardo si na incident příliš nepamatuje, hrozila amputace
25.02.2008, 10:34
Corluka: V zákroku na Eduarda nebyl úmysl
24.02.2008, 22:06
Eduardo je po operaci, podle manželky má zlomenou jen jednu kost
24.02.2008, 16:26
Taylor Eduarda zranit nechtěl
24.02.2008, 16:22
Wenger se omluvil za přehnanou reakci
24.02.2008, 10:00
Eduardo utrpěl vážné zranění
23.02.2008, 14:26
Komentáře (209)
Přidat komentářto je z*urvenec ten taylor, takle ho zmrzačit
prase...to je fakt šílený..30 let nepodmíněně!!
tak to zas ne
tak jsem to myslel s nadsazkou, ale takovyhle hraci nemaj na travniku co delat..
stop do konca sezony
Jsem pro stop do konca sezóny a další sezónu s podmínkou!!!
souhlas
já bych mu dal víc
Když může hrát Hunt, tak proč né Taylor a ostatní.
musí se počkat až nějaký takový hovado někoho zabije , pak se s tim třeba začne něco dělat jinak když sem to viděl , tak sem se málem poblil
hunt to neudělal schválně a i kdyby tak jeho zákrok prostě tomudle nešahá ani po kotníky.
Neudělal schválně? , tam šlo o hlavu, to je daleko horší!
co to meleš??? dyt tys to snad nevidel...schválně to podle mě neudelal, ale to je věc názoru...jenže řekni mi jak dlouho se z toho čech zotavoval...noha je ošemetnější věc...eduardo už si klidně za arsenal zahrát nemusí!!! to čech chytá furt..
Viděl moc dobře a mohl se mu vklidu vyhnout! Jinak Čech měl štěstí, taky už nemusel vůbec žít! Ale to je jedno, oba zákroky byly hrozný. V Anglii by se mělo přitvrdit v posuzování zákroků!
udělal to schválně , sice mu asi nechtěl prorazit lebku , ale udělal to schválně a měl bejt potrestanej...
nesouhlasim...ztratil rovnováhu a prostě už nezvládl korigovat pohyb tak aby do něj narazil...
tak se na to koukni ještě jednou http://www.youtube.com/watch?v=HKws0WAoz5U, o žádnou ztrátu rovnováhy nejde!
SEs blbej? Tak se na to podivej poradne, dyt jete poklek, aby ho trefil kolenem...se na to podivej poradne
určitě poklek schválně to je blbost
jo poklekl,na zabeech to jde jasně vidět
tys asi fakt videl jinej zákrok.. sorry ale ten su mohl uplne v pohode vyhnout.. zranit ho nechtel, tomu veřím, ale vyhnout se mu taky nechtel - o tom jsem presvedcen...
to jo ale kdyby cecha trefil jeste hur tak to taky nemusel ani prezit ty lamo
Hm..
tohle je jako horsi nez to co se stalo cechovi??? vzpamatuj se... tohle neni prdel... nebylo by to na posled co by nekdo diky takovemu zraneni musel z fotbalem skoncit ale je to furt sranda oproti cechove lebce... jinak jasny umysle...hunt zkratka nevydychal ze už ten balon nestihne...
fantomasi seš jen zaslepenej fanda Arsenalu nic jinýho, Huntův zákrok byl více nesportovní než tento, navíc úplně zbytečný, tady to bylo více v zápalu boje
v zápalu boje, tjn...prasáckej faul nic vic nic min...odsoudil bych az něj bezproblému i kohokoli z arsenalu
a já bych zase odsoudil kdyby i třeba Lehmana kdokoliv trefil tak jako Hunt. Jinak na Manchesteru zákrok Eboueho taky nebyl sportovní a velmi ostrý skluz tuším Gallase na Naniho měla být taky rudá, tam kdyby ho trefil tak napřímo jako tady Taylor mohl být taky zraněn
kdyby...
mate dost lamy, hunt to udelal schvalne protoze si myslel ze kdyz se trochu skrci tak potom vlitne do cecha a bude kopat penaltu, ale jaksi mu to nevislo
Hunt je docela dobrej hrac,ale jak zajel do Cecha. To nebudu radsi ani rozebirat... Treba jak hral Reading s Evertonem tak na Hunta udelali sklus ( uplne normalni ) a Hunt zpat na zem, chyt se za kotnik a asi z 5 vterin vstal a sel na toho hrace. Kdyby ho nezadrzeli 2 obranci z jeho tymu tak by se na nej vrhl a mel by zase nejmin cervenou. Hunt se neumi ovladat. Pockejte az udela zase nejakej brutalni faul,ale nikomu bych to nepral. Hunt
ty asi nejseš moc normální vid?moh se mu bezpečně vyhnout a místo toho snížil těžiště aby ho sundal!a bez nohy se dá žít,bez hlavy ne!
Hunt neudělal nic takovýho....
sice sem fanousek man utd,ale to co sem videl bylo fakt nechutny a takovy hrace bych na hriste uz nepustil !!!
presne
a co s tim ma spolecneho to ze si fanda MU?
je to děsivej zákrok,doufám, že se Eduardo uzdraví a znovu vyběhne na trávník:...ale co když ne ?....to si vůbec nemíním připustit... ,ale myslím si že Taylor je na tom taky blbě,musí mu bejt hrozně,když vidí co způsobil...je to přece jen člověk,tohle byla prostě osudová chyba a doufejme že už nikdy nic takového neudělá,ale zas zakázat mu fotbal.... to je asi moc , je to jeho práce, koníček....to říkám jako Fanynka Arsenalu...bylo to hnusné,ale doživotní zákaz fotbalu bych nenavrhla....
ten 2 obrazek je fakt hnus nechtel bych byt v eduardově kůži a ten taylor bysi zaslouzil dost velky trest uz je znama jedna hvezda co na euru asi nebude doufam ze eduardo byl take posledni
ale ty obrázky....to je děsivý, můžeme jen doufat , že se na trávníky vrátí...
... talentovaný fotbalista, ale ten zákrok pro něj znamená stop v jeho růstu. Kdo ví, jestli si vůbec ještě kopne do míče.
jj
www.youtube.com/watch?v=_7s9yJEr1XU
nechtel bych
Fuj to je hnus
Tohle se mi stat tak bych se posral. Hnus.
Zase snaha si na někom vybít zlost, asi si Wenger myslí, že se díky tomu Eduardo rychleji vyléčí, když tu kariéru pokazí ještě někomu.
to snad neni pravda, tejden tu nejsem a když se vrátim, co nevidim
Nějak nechápu tu souvilost s tím, žes tu týden nebyl.
no že mě zase uvítá tvá scestná poznámka...
Nemyslím si, že bys mohl určovat, co je a co není "scestné".
jako proč, protože mi tady všichni nepodlejzaj?
Protože plácáš nesmsysly, když bych teda měl argumentovat stejně jak ty.
to je směšný kysliku...nevim co si myslíš, ale to co si řek je absolutní nesmysl...nejen že to řekl v emocích, ale svýho hráče by bránil každej kouč a už vubec ho tim nechtel vylečit
Aha, takže máš problémy s chápáním psanného textu, no to je tvůj problém, ne můj. Když mi tady říkáš, že ho tím nechtěl léčit. To jsou mi novinky.
"asi si Wenger myslí, že se díky tomu Eduardo rychleji vyléčí"
Ty jsi vážně tak hloupý? Až budete brán pojmy jako ironie, sarkasmus, nadsázka a podobně, tak dej vědět, kdyžtak ti s tím pomůžu.
supr, to už sme brali...btw kily napsal to samé a jeho ses neodvážil za to zprdnout na tom neco bude..z tohodle vyroku važně nadsazka citit neni, zvlášt když to řiká známý odpurce anglickyho fotbalu
Já nejsme odpůrce anglického fotbalu, to jsou opět tebou vyřčené nesmysly. Hodnotím španělský jako kvalitnější, to je tak asi vše. To je znovu to nechápání psanného textu no.
ale prosim te...v teto diskuzi ses opřel do systemu premier league například a i minule si na anglii často nadával
A to nemůžu kritizovat? si mylsí,š že je vše ideálně? Když se opírám do hry Barcelony, tak jsem taky její odpůrce? Nenech se vysmát.
ale ty neděláš nic jinyho, než že pl jen kritizuješ...
Pranoia.
HALA MADRID
PUTA FARSA
jj,nech je libo
Tohle mě rozesmálo.
seš nejakej drzej nezdá se ti? zaslúžil by si si jednu pres držku
co to je zač???
Někde v jungli?
nebo v tej sk....nej barce
Tak Ali boxoval v jungli, v Barceloně nikdy.
barcelona at jde to pi.e,a čo máš proti alimu ty trulo
No ty jsi magor, člověče.
dalšej barceloák
Já proti němu nic enmám, to spíše ty ho vůbec neznáš.
takhle by reagovali asi všichni trenéři, tohle byla prostě prasárna. Rozhodně si Wenger nemyslí, že tím urychlí Eduardovo léčení. A ta kariéra? On si jí Taylor zkazil vlastně sám, až ho někdo uvidí nebo uslyší jeho jméno, tak si jako první věc vybaví tohle. Dopadne jako Duscher, toho dneska taky spousta lidí zná jenom kvůli faulu na beckhama
Wenger má pozápasové reakce vždy přehnané a většinou je vůbec nezvládá (viz třeba finále LM cosi vzpomenu, ale bývá to takřka pravidelně něco), Taylorovi zkazil kariéru spíše systém jak ýv Premier League je.
když už jsme u toho, tak Wenger je jedním z těch manažerů, kteří po zápasech mluví objektivně a co se chování týče, tak je zcela někde jinde, než třeba Ferguson nebo Mourinho. Tohle bylo o emocích
jj naprostej souhlas...
Mám s jeho výroky spíše opačnou zkušenost...
nevim jestli je na tom rijkaard lepe
Já vím a je.
to tak..
To je opě velmi silný argument.
ty máš co řikat..
Tak mi teda nějaký dej, čekám s tím Rijkaardem. A ať to není jeden výkřik a je toho víc, děkuji.
ty bys toho na wengera taky moc nenašel...ted nebudu hledat všechny jeho blbosti, ale vzpomen na jeho trapný spor s mourinhem
Jaký trapný spor s Mourinhem? Co Rijkaard řekl? Problémy dělal Mourinho. Ptám se tě jasně, tak odpověz.
problemy sice dělal mourinho, ale rijkaard mu oponoval jak malé děcko...nemužu citáty nikde už najít
Jak mu oponoval? Co si vymýšlíš, když to nemůžeš nijak doložit ,ač by to s pomocí googlu nebyl žádný problém?
nevymýšlím, je to všeobecně známá věc...
Argument? Kde? Použij google a pokdu je to známá věc, jistě to doložíš, jinak... je mi líto.
BUD Už STICHA,TREPEš JENOM SAMí KVáKOVANY,BOL TO BRUTáLNEJ FAUL-BOL.A TýM TO Hasne,
Caps Lock.
a čo teraz?
Lepší.
každý někdy ujede, ale Arsene hodnoti zapasy většinou opravdu objektivně, než subjektivně...
To není pravda, Wenger je hodně ubrečený.
žádnej kouč se neubrání postesknutí po zpackaném zápase, to je normální..
Resp. já mám takovou zkušenost, že dokud vyhrává, je to gentleman. Ovšem když přijde ztráta, začne pomlouvat všechno okolo - terén, tvrdou hru soupeře, rozhodčího atd. Prostě vůbec neumí připustit prohru.
Přesně tak.
Arsenal je tým, kterého bolí každá porážka, kdo chce prohry přijímat? Je pravda, že určitý smysl pro objektivnost by měl mít každý, ale do každého zápasu snad jdou s tím, že ho vyhrajou ne?
Proti tomu ale nikdo nic nenamítá.
takový je každíý tréner
Hmm, Rijkaard z huby nikdy takové věci nevypouští.
to si dúfam,žartoval takovýhleto kecy sú unho bežnou záležitostou
Ne nejsou, pokud jsi opačného názor, pošli odkaz.
ale jsou,si taký zaslepený tvojou barcelonou,že už si to ani neumíš priznat
ano ano
"Nemyslel" to tak, hovoril pod vplyvom emócií...
Samozřejmě, však o tom taky mluvím, že se hledá na kom si vybít zlost.
Jo, to byl moc ostrý výrok...
uznavam tvrdu hru ale toto je moc
nasadit takovýhle šlapák na jednoho z nejlepších útočníků Evropy je prostě na kriminál.Taylor musí ihned skončit s fotbalem!!!
tak já myslím, že i kdyby Eduardo nebyl vůbec dobrej útočník, na kriminál by to bylo stejně
je to kokot ten Taylor klidně mohl tu nohu povolit a nic bymu neudělal když viděl že nemůže mít balon ale tady takovym vypatlancům o ten balon ani nejde, už od pohledu je vidět že je ten borec uplně vyndanej takže bych mu dal aspoň na 5 let stop čož by asi v jeho případě znamenalo konec kariery protože by ho už nikdy nikdo stejně neangažoval. Takže ať žije fair play a vygumovaný hlavy
no když ne smrt, tak se přihodí toto.. no je to hrozný.. škoda mládí a dobré kariéry pro Eduarda.. ach jo
vy jste tady fakt těžcí pacienti......kolik z vás - zdejších hysterických kritiků hrálo vůbec někdy fotbal?......Wenger si zase nevidí do huby, když Ar5ena1 dostal nářez od Tottenhamu 1:5, tak to rozhodně nebylo díky tvrdé hře, ba právě naopak - scumové začali brutálně kosit hráče Spurs.....
Takové zákroky tady prostě občas byly, jsou a i budou......to je prostě fotbal.....90% z nich je neúmyslných a jen vyplynou z nějaké situace jako byla např. ta Huntova dohrávka míče....
Je to tak, zmínut se dá i zápas FA Cupu na Old Trafford, kde Wenger omlouval ÚMYSLNOU brutální hru tím, že Man Utd (hlavně Nani) si z nich dělal srandu a že v tom nevidí nic špatného.
to je neco jinýho
Je no, u Arsenalu bylo jasné, že je to úmyslné, zatímco tady se o tom dá leda spekulovat...
, suhlas, Taylor má "smolu" že sa mu to stalo, takéto čosi sa môže stať každému obrancovi ktorý hrá agresivne, napr. Chiellinimi v Juve, Materazzimi v interi alebo Pernía v Atléticu Madrid...
rozdil je mezi tím hrát agresivně a zákeřně
chudák Eduardo zrovna mohl hrát na MS ty záběry jsou fakt hrozný a Taylor je fakt magor myslim že trest by mu měl určit sám Eduardo
ME
jj, sory
elektrické křeslo !!!
ty fota jsou otřesný
Myslim,ze Taylor to udelal vedomky!!!A newite nekde jaktoze nechytal Lehmann ?
jednoduše je almunia jednička
Tak to je fakt mazec. Za tohle bych ho par let na hřiště neposlal. Takhle ho zmrzačit. Ten si hodně dlouho asi nekopne a než se vrati do formy. Taylora bych tam nepustil do te doby než se Eduardo pořadně nezotaví. A i potom bych ho nechal jen koukat.
ty jsi fakt manták .. takže tady odsuzuješ Figa, u každého článku o něm píšeš, že je málem "vrah".. a pak napíšeš to co jsi napsal.
Zase snaha si na někom vybít zlost, asi si Wenger myslí, že se díky tomu Eduardo rychleji vyléčí, když tu kariéru pokazí ještě někomu.
tak jak si to teď mám vysvětlit, myslels tím, že ten "někdo" ("někomu") je Taylor? jestli jo, tak jsi ještě větší manták, než doopravdy jsi. Možná jsem to špatně pochopil, ale to je od tebe fakt dvojí metr. Jednoho odsoudit (Figo zradil, že? kde bude asi problém?) a druhého nepřímo obhajovat? vysvětlit pls
Tak jestli zde nevidíš rozdíl, tak jen opět potvrzuješ, že inteligence zkrátka u tebe nevyhrála.
Wengerovi se zranil důležitý hráč a on ted hledá někoho, na kom by uklidnil, to je známý psychologický "úkaz".
Že já nemám rád hráče, který lhal a zradil, to je jaksi jiná básnička, ale jak říkám, ty v tom těžko asi najdeš při své inteligenci rozdíl.
Tak sis zase zabojoval se svým mindráke, který ze mě máš, ostatně v diskuzích se neusátle zaměřuejš jen na mě, což je asi pdostata tvého bytí, což by mi lichotilo, kdybys nebyl takový chudák.
jak "hledá někoho, na kom by se uklidnil?"...co si myslíš že má asi říct, když je to jeho svěřenec??? samozřejmě že ho chrání a pod nátlakem emocí zkritizoval taylora, který naprosto zbytečně možná zničil eduardovi kariéru...přece jen málo peněz za něj nedali, a když pak přijde někdo takový bez mozku, tak to je pak těžký se ubránit možná trošku přehnaným tvrzením
Ty máš dost práce s hledáním argumentu, tak do toho.
jj, chápu, nemáš co napsat vid...
Ty nemáš, co napsat, já se tě na něco ptal první a tys neodpovoěděl, tak na co si teď hraješ?
ja si pravě narozdil od tebe na nic nehraju. Rijkaarda hledat nebudu, nemám na to náladu...hádky s tebou vážně nemaj smysl
Tak to odvolej a bude, nemáš náladu a přitom jsi na mě samovolně čtyřikrát reagoval v téhle diskuzi (nepočítám následná pokračování).
protože plácáš neskutečný, zaslepený nesmysly, který nelze nechat bez povšimhutí. Je sice super že evidentně Wengera nemáš rád, ale zkus byt aspon trochu objektivni, tak jako je poměrně často i on
Teď zas nemám rád Wengera.
přesně tak... musím se do toho vložit pač fantomas nemá náladu a každý jeho komentář atakuje jakýkoliv názor... ale neberu mu to každý má právo se vyjádřit... jen v očích ostatních vypadá jako.............
aha.. tak to jo. Já jsem chudák a ty si borec.. možná jsem to špatně pochopil, ale pochopil jsem to tak, že kritizuješ Wengera za to, že něco svádí na někoho, ale při tom jsi právě ty dělal u Figa to samé.. jenom si tím rozdílem, že ty nejsi Wenger, ale nějaký přitroublý Kyslík..
Ano, špatně jsi to pochopil, což je u tebe normální, já nemusím být borec.
Nevím, co by měl wenger "svádět" a co bych měl já "svádět" u Figa. To je až smutné, jak jsi ty mimo.
Byla v tom tvém původním příspěvku skrytý obhajoba hráče Taylora?
Vůbec nic nechápeš, Wenger nic neudělal, a proto logicky neměl co na koho svádět, já (co se týče Figova přestupu) jsem taky nic neudělal, a proto, opět logicky, jsem neměl co na koho svádět.
Urovnej si to v hlavě, než zas celý natěšený půjdeš psát něco s mou přezdívkou v nadpisu.
ok, nic proti tobě nemám, ale sereš mne
Ale tady je diskuze o něčem jiném.
o čem?
To ti asi nevysvětlím, promiň, čau.
odpouštím ti
Zavání to trochu komplexem.
Byl to brutalni zakrok priznavam,ale z vlastni zkusenosti vim ze je to zapal ve hre vypne mu mozek a newi co dela !myslim ze z odstupem casu ho to bude velmi mrzet !!!!!!!ale hned motorovku na neho?
neco podobneho se před par lety stalo i H.Larsonovy ..a on se s toho dostal ..a stale střílí jak o život..http://www.youtube.com/watch?v=EIkbsQjtrCU
neřek bych že od tý doby střílí zrovna jako o život
jj, niečo podobné sa stalo asi pred 6-7 rokmi aj Vlado Labantovi, českej lige myslím že do bolo v zápase Slavia-Sparta, "vinník" bol tuším Petr Gabriel zo Sparty...a tiež mal fraktúry nohy, dokonca dvojnásobnú !
Myslím že Taylor v tom momente už 100-krát olutoval ten zákrok, Wenger si tie poznámky mohol odpustiť...
Kde bydlí ta piča Taylor, já mu asi zlomím obě hnáty zmrdovi zasranýmu
Doživotí
Těžko říct, protože jsem zápas ani ten zákrok neviděl, ale čistě z principu pochybuji, že by ho chtěl takto zmrzačit. Spíš bych řekl, že mělo jít pouze o běžný skluz v zápalu boje... Nicméně i přes nepříliš kladný vztah k Arsenalu přeji brazilskému Chorvatovi brzké uzdravení. Třeba jako Baroš doléčí zranění a bude nejlepším střelcem eura
To jsem si mohl myslet. Zdvyhla se tady protiTaylorovská vlna. Koukám, že se tady asi lidi nekoukaj pozorně na PL, protože těchhle faulů je tam opravdu dost. Chyba je v systému, ne v Taylorovi.
A Arséne? Prostě panikaří, no ...
tohle jsou hrozný zákroky a já bych za ně dával klidně i půlroční tresty (nějak faulující musí být vytrestán).. ale vím, že se to stává a často v zápalu boje. Kdysi, no nebudu povídat, ale vidět na nosítkách v bolestech sténajícího kamaráda či protihráče. párkrát jsem zažil hrozné zlomeniny.
no boze no tak mu trochu prohnul nohu no sice je mi ho lito ale vy tu davate navrhy na trestyy ja bych mu dal tak stp na 5 zaoasu ..... ten kdo by nemel byt na hristi je hunt to je prase hovadske skurvene
já jsem sice prý mimo, ale ty budeš muž na měsíci..
stalo se.......Marťas Taylore,vím,že tě to strašně mrzí,tak přeju hodně síly a snad ti nedaj moc velkej trest.A ty Wengere jdi do prd*le.
typicke pre anglicku ligu...behaju tam po ihriskach takito jebnuti bujaci co idu do kazdeho suboja ako drbnuti...hajzel obycajny..
nejsem asi moc v obraze, ale kde berete tu jistotu, že to Taylora mrzí?
věřím, že ho to mrzí, ale přece jen.. můžu do někoho vidět?
protoze urcite do toho nesel s umyslem mu zlomit nohu.tohle by mrzelo kazdyho
No to je zas příspěvek, kurva.
Chudak Eduardo, toje blb ten taylor kdo jestli si vubec zahraje fotbal jestli ten kreten neskurvil karieru
to jo kdyby se stalo normálně něco takovýho šel by možná i do vězení to byl úmysl
To bolo surove , hnusne toto nepomoze ani ospravedlnenie! On ho zmrzacil !
Bruce tady tehdy psal, že Wenger je gentleman jen po vyhraném zápase a já s tím musím souhlasit. Tohle by neměl vůbec vypouštět z huby a nechat si to pro sebe, jen rozpoutává ještě větší nenávist. Taylor si za ten zákrok, který ještě teď nechápu zaslouží tvrdý distanc, ale vytrestal se prakticky už teď, potáhne se to s ním celou kariéru...
Přeji Eduardovi co nejrychlejší uzdravení.
stručné a výstižné... a zhrnuje celou debatu asi 150 komentářů které jsou o ničem a jen napadají názor toho druhého na něž reagují
jo - shrnuje...
Taylor je největší kurva v dějinách lidstva....... http://www.youtube.com/watch?v=RpHufZEaFe0
co se stalo Eduardovi je strasny, Taylor je uplne vyptlanej a Wenger at se uklidni
vypatlanej
Kedy sa uz ti anglicki obrancovia naucia konstruktivne odoberat loptu ?
nechci bejt špatnym prorokem , ale podle mě si už Eduardo nezahraje , může třeba do smrti kulhat , Taylor je odporný hovadu a doufám , že dostane stop aspoň na dva roky + by ho mohli zavřít za těžký ublížení na zdraví...
tz woe chudak kluk to je fakt kokot ten co mu to udelal...a ublížení na zdraví v rámci trestního zákoníku to je lehký ale to nic nemění na tom z to bylo naprosto brutální a hlavně zbytečnej faul..sem videl fotku a vo měl roztrženou stulpnu!!!mu musela uplně rupnout noha
Kazdopadne bych rekl ze bez Eduarda nebude chorvatsko to co mohlo byt
Nechapu ty, kteri maji nad takovymi zakroky slitovani. Tohle do sportu nepatri a to ani nahodou. Jednoznacne bych Taylotrovi ukoncil karieru. Moc dobre vedel, co dela v tu chvili, i v posledni moment mohl ucuknout, ale neudelal to!!!
zákrok na kriminál, ale ostrovní fotbal je o soubojích a většina týmů s nízkým rozpočtem má v týmu řezníky podobnýho ražení, takže bych neodsuzoval hráče samotnýho, pro eduarda prostě ve špatnej čas na špatným místě
By me zajimalo jestli to neni projev(zaplaceneho)nesouhlasu draftu sikoveno Brazilce do barev kata narodniho tymu Anglie.Jinak Roy Keane byl taky obcas surovy bezmozek a hral si vesele dal takze na nejaky dlouhy zakaz bych to nevidel.
podle mne je tady blbost ze to udelal v zápalu boje jak se muze clovek dostat do zapalu boje kdyz mu to udelal ve 3 minute to zadnej zapal boje nebyl a skode Eduarda je to super hráč
Jinak zrozna,kdyz jsem to dopsal sla v televizi reklama s Kajou Rodenem:za kazdy uspech se plati a penezi v tom lepsim pripade...bohuzel Eduardo dle me zaplatil mozna koncem kariery.
Musim rict, ze me naprosto udivuje jak smyslu zbavena a dementni diskuze se tu rozbehla. Nektere prispevky jsou doopravdy neskutecny perly. Ja uprimne Eduarda lituji, preju mu aby se predcasne uzdravil stejne jako nas Alan a vratil se do vrcholoveho sportu o neco vyspelejsi a fyzicky pripravenejsi a uzil si zbytek kariery bez jedineho zraneni. Neco takoveho nepreji nikomu, dokonce ani hracu Arsenalu ne, i kdyz nejakych lehkych svalovych zraneni u nich neni nikdy malo
Kazdopadne me irituje kdyz tu nekdo pise o konci kariery pro Taylora, kdyz tu nekdo tenhle zakrok dava do souvilosti s tim, ze Premier League je brutalni soutez a mela by se menit zavedena pravidla. Diky tomu, jake se v PL dovoluje nasazeni a kontakt pri hre je ten fotbal nejzajimavejsim, nejatraktivnejsim a nejpohlednejsim na svete. Zakrok Taylora byl zrejme na cervenou, nicim vsak nevybocoval ze zabehnutych standartu jake v PL jsou. Smulou Eduarda bylo, ze byl o nohu zapreny a mel ji tak celou napnutou. Kdyby ji nemel jako opernou nohu tak se jen proleti a nestane se mu nic. Byla to velka smula pro hrace, avsak zakrok sam o sobe tak hruzny nebyl. Kdyby mel byt Taylor odsouzen za takovy zakrok, tak PL ztrati naboj a 50% hracu, takle se proste PL hraje a jak slapak, tak skluz na mic je povazovan za cisty zakrok. Pro toho pitomce co psal neco ve smyslu, ze ve 3. minute se nejednalo o zapal boje je asi Barclays Premier League soutez o ktere slysel dnes poprve v zivote a nechape, ze tam je pristup ke hre a bojovnost nesrovnatelna s cimkoliv ve svete fotbalu a hrajae se naplno od prvni az do posledni minuty.
Taylor podle meho nazoru chtel zasahnout mic, sel do skluzu s naskokem a ze sprintu, coz je prasarna ale v pripade zasazeni mice dovolena prasarna a Eduardo jen stal ve spatnou chvili na spatnym miste a se spatnym postejm ... Vsak Taylor neni zadny reznik bez mozku jak tu nejaky blb prezentoval, ale vcelku obycejny fotbalista ktery nedopatrenim pretahl nasazeni a naboj do jednoho souboje a neumyslne zranil protihrace.
Ponevadz, proc by hrac umyslne zranil ve 3. minute za stavu 0:0 pred domacim publikem prumerneho utocnika soupere? proc? ne, umysl to nebyl... Nemel duvod proc by to delal, kdyby to byla 90. minuta za stavu 0:15 po 10ti golech Eduarda tak ano, mozna to umysl byl.
Kluby s nizkym rozpoctem v Premier League v zadnem pripade nenajimaji rezniky s absenci kury mozkove, coz mohl pochopit kazdy kdo sleduje aktualni PL a poslednim zapasem ktery videl nebyl zapas z devadesatych let.
Pripada mi to stejne stupidni jako minulorocni odsuzovani Stephena Hunta. V jeho pripade je take teoreticky mozne ze slo o umysl ale velice nepravdepodobne jak by mohl pochopit kazdy pitomec ktery kdy hral vrcholovy sport a pokousel se nekdy v plnem sprintu a nasledne ztrate stabilty ovladat nohy a smer behu, popripade letu ci padu. To doopravdy neni mozne a také, ve spatnou chvili, na spatnem miste, ve spatnem postaveni - shoda nahod a velka smula ktera bohudik dopadla dobre. Hunt nedelal nic cim by vybocoval z PL, hral souboj do posledni chvile a kdyz byl pred brankarem uz nemohl nic delat.
Takze, preji Eduardovi brzke uzdraveni a doufam ze ceska, detska idealisticka komunita se probere ze sveho priblbleho zaslepeni a prestane odsuzovat cloveka ktereho vubec nezna a do hlavy mu nevidi jen kvuli tomu, ze zranil jejich oblibeneho ci v tu chvili vinou zraneni sympatickeho hrace.
co si budeme povidat, Wenger je idiot a nikdy nevedel kde je nejaka mez.
pokusím se trochu na tebe reagovat, neco doplnit neco zkritizovat:)
myslím si že Taylor udělal méně záludný zákrok než Hunt.. červená karta zasloužená, doufám že dostane i trest na několik zápasů. souhlasím, že doživotí či celá sezona by byla moc. Eduardo mel opravdu smůlu.. bohužel ale to že mel smůlu není omluva, proto trest pro Taylora musí být na míste.. chápu zápal boje, chápu že to nekdy ujede a v tu chvíli co už si ve skluzu s tím fakt nic neudělás.. beru, ale to te neomlouvá, nikdo z nás nechce aby hráči byli zranění a ty hráči musí vedet, že když to přeženou, musí přijít trest.. nechci zde hajit Taylora, ale ze záberů které jsem viděl to byl opravdu normální souboj na červenou kartu, bez úmyslu zranit protihráče.. podle me spousta lidí zde odsuzuje Taylora jen kvůli výsledku toho skluzu.. Pokud se ale vrátím k Huntovi, tak sorry lidi, v tom byl jasný úmysl, videl jsem to nekolikrat a Hunt mel možnost se mu vyhnout a co sorry jeste jednou, do golmana se souboj tímto zpusobem dohrat proste nesmí.. Hunt mel dostat flastr jako kráva, mel byt veřejností odsouzen, i presto že veřím že to nebylo s úmyslem zranit, ale taky veřím že to bylo v úmyslu minimálne nahnat strach a trefit soupeře.. v tom vidím diametrální rozdíl. Taylor ho trefit podle me nechtel, Hunt ho trefit chtěl. lituju eduarda, ale není správný začít hon na čarodejnice..
jinak ale musím nesouhlasit s tím, že by se to v PL mělo tolerovat.. jak jsem napsal už nahoře, na červenou. Ale zde se prosím zamyslete.. Faul na červenou do fotbalu nepatří, proto je za něj trest, proto to nejde omlouvat. správne do fotbalu nepatří ani faul na zlutou - proto je za nej trest, ale mensí.. ale je to závážné porušení pravidel, fauly do fotbalu nepatří - je to porušení pravidel.. já doufám že nikdo z vás nechce, aby se pravidla porušovala.. Proto je nutné něco proti tomu dělat a ne dávat pro mě směsné tresty v podobe 1 zápasu.. ale pokud se to nezmení jako celek, pak i Taylor si zaslouží trest podle dnesního sazebníku.. já chci ve fotbale videt goly, chci videt šance, chci videt úzasné kombinace.. nechci videt když nekdo "musí faulovat" a proto fauluje.. to nás připravuje o goly a o nich přece fotbal je ne?
:-)), ja take ani netvrdim, ze by nemel byt potrestan a zakrok mu mel byt zapomenut. At to byl umysl nebo ne, byl to zakrok ktery velice silne prekrocil ramec pravidel a mela by mu FA pridat cca 5-6 zapasu stop. Kazdopadne bych byl nerad kdyby se tu z Taylora stal obetni beranek a kazdy tvrdil, ze umyslne Eduarda zranil, coz je blbost:-)...
U Hunta je to hrozne sporne, nikdo z nas doopravdy nevi jak to bylo, ale z nekterych zaberu to skutecne vypada tak, ze byl v pozici pri ktere se uz nedal korigovat smer kterym sel. Ze se sehnul beru jako snahu zachranit sama sebe, ponevadz kdyby pokracoval v behu tak ho ceka naraz do tribun. Pak je otazkou jestli Cecha chtel nebo nechtel preskocit a mel na to nebo nemel cas. Rozhodne i tady je dost sporny o situaci uvazovat a delat samostatny zavery dokud nebude S.Hunt predvolan pred detektor lzi a neprozradi jak cela situace byla. Kazdopadne je to hrac ktery se neboji jit do kazdyho souboje, hraje na hrane moznosti ale neni to zadny brutalni hrac, nesnazi se hrace posilat na marodku a nikdo v Anglii jej tak ani nebere. Ackoliv chapu ze pro ceskeho fanouska je to nepritel cislo 1...
Omlouvam se, jestli nekde z meho komentare vyznelo, ze by se to melo tolerovat - tak jsem to urcite nemyslel:-)... Ja jen nechci aby se menil styl hry v Anglii, neskutecny nasazeni a tvrdost v kazdem souboji. Zraneni pri tom hrozi kazdemu, hraci s tim jdou do Premier League a do kazdeho zapasu, ale diky tomu ma ten fotbal tak vysokou uroven a je tak vyjimecny. Souhlasim s tim, ze musi byt Taylor potrestan a to na dyl nez na 3 zapasy, nechci aby se takove zakroky tolerovaly, ale take nechci aby se jakkoliv menil styl hry v Anglii a pristup hracu k ni. Snad jen uz to v budoucnu nikdo neodnese tolik jako Eduardo a nebo Smith...
Jinak myslim, ze jediny hrac ktery tu doopravdy priznal ze umyslne zranil hrace a vubec toho nelituje, je nas Keano:-))... Ac jsem tu videl, jak se tu na nej hazela spina, to same, rozhodne nechci nechci Roye jakkoliv omlouvat, ale jestli byl nejaky hrac ktery si zaslouzil aby ho Keane sundal tak to byl prave Haaland. Byl to mnohem vetsi zmrd nez kdy driv Keane a po tom co Keanovi udelal tak docela chapu, ze clovek mentality a horkokrevnosti Keana mu to jednodusse oplatil. Take, neverim ze ho chtel zranit na celou karieru, ale to co udelal vcelku chapu. I kdyz by bylo mnohem ferovejsi kdyby si na nej nekde pockal a dal mu pesti do obliceje. Alespon dopredu a tak, aby byl ten smejd varovan... Ale tohle doopravdy nikdy nezmeni fanouskum Man Utd pohled na Roye Keana
me u Hunta nejde že sejmul Čecha, v tom to není, mě vadí že takle zajel do golmana, kdyby to byl souboj nekde v poli a on mu takle nebo nejak podobne taky neco zlomil, tak na to budu koukat uplne jinak.. ale do golmana takle zajet nemuze..
souhlas
Nechápu proč se tohle netrestá jako normální trestní čin, zavedl bych to i v NHL, ptž ty bitky a napadení už opravdu přesahují všechny meze. Tohle by se dalo s klidem označit jako napadení a ublížení na zdraví a takový 2 roky by za to dostal. A nevidím důvod proč NE! Tohle prostě do sportu nepatří, hrát tvrdě to ano, ale zlomit někomu nohu kolmým šlapákem to je pro mne trestný čin. Taylor patří do vězení stejně jako mnoho dalších převážně hokejových hráčů.
Hned na začátku bych řekl, že souhlasím s názorem chyzychaz a Kyslíka. Tahle diskuze skutečně potvrzuje, že v Česku je teď velmi populární neschopnost udělat si vlastní názor a většina lidí jen papouškuje... kdyby Wenger jen řekl, že to byl tvrdý a neférový zákrok, tak by většina z Vás nikdy neřekla, že by mu dali doživotní zákrok apod.
Mě se fakt líbí, jak tu některý lidi dělaj, jako kdyby se takovýhle faul objevil za za 100 let fotbalu poprvé. Takových faulů a i horších, třeba ten na Čecha - teď nehodnotím, jestli to bylo úmyslné nebo ne, ale výsledek, což bylo těřké zranění hlavy, což je vždycky mnohem vážnější než jakékoliv zranění nohy. Také vřele doporučuji si na Youtube zadat jedno velmi známé jméno "Materazzi", možná, že si najdete jakousi hitparádu jeho skvělých zákroků, někteří pánové pak možná přehodnotí svůj postoj, co je a co není na kriminál.
Je to také o tom, jestli se hráč zraní nebo ne, často jsou vidět dost hrozivé a úmyslné zákroky, ale naštěstí se tomu hráči nic vážnějšího nestane a může třeba pokračovat v zápase. Trenér pak sice ten zákrok postřehně, ale když se jeho svěřenci nic nestane, tak to ani po zápase nekomentuje, proč asi? Zákrok je to na kriminál ať se zraní nebo ne....
Wenger je skutečně hodně ubrčený trenér, ale jeho reakce spíš podlě mě ani tolik nepramení z toho zákroku Taylora, jako z faktu, že Arsenal se poslední zápasy dostal do menšího útlumu, v lize ztratil, pak ty debakly v pohárech od Tottenhamu a Man Utd. v LM nedokázal porazit flegmatický AC Milán a teď ještě bude postrádat Eduarda jak v PL tak v odvetě LM proti ACM. Což zrovna nejsou dobré vyhlídky, tak se prostě Wenger neudržel a musel si vylít srdíčko, ale on to dělá občas i Ferguson, Mourinho si přece také pořád stěžoval jak jeho Chelsea nemá nikdo rád a kadžý jim ubližuje.
Rijkaarda se musím zastat, skutečně si napamatuju, kdy naposled řekl něco tak "prázdného" jako třeba teď Wenger.
Eduardovi samozřejmě přeju brzké uzdravení, protože je mi ho líto, byla by určitě škoda kdyby i už si vůbec nikdy nezahrál...
Každopádně se mi to, ale zdá ze strany Arsenalu - Wengera dost přehnané, jejich hráči nehrajou taky zrovna v rukavičkách a jestli si dobře pamatuji, tak před sezónou reagoval Wenger na poznámku, že Arsenal má většinou malé a drobné hráče, tak jestli budou fyzicky stačit na ostatní v PL... Wenger tehdy řekl, že budou hrát tvrdě a tím to doženou. Tím bych řekl, že Wenger sám svoje hráče nabádal, aby soupěři nic nedarovali...
Chtel bych videt tebe ty chytroline kdybys byl na Wengerove miste
presne
nemusel jsem číst ani pozápasové reakce abych si udělal o tom zákroku úsudek. Byl to dporný ÚMYSLNÝ zákrok. A kdo říká, že ne, tak ten nikdy nehrál fotbal. Eduardo měl míč u nohy NA ZEMI a kam šla Taylorova noha? prostě ÚMYSL na pořádný distanc. Tohle nejde omluvit.
dobře dobře má pravdu Wenger..Taylor může hrát tak přebor
Při každém takovémhle zákroku by měl viník dostat trest na dobu než se jím zraněný hráč vrátí na trávníky. Garantuji že by pak takovýchhle zákroků ubylo, ne však úplně vymizeli, protože některé jsou zaviněné menší neohrabaností některých hráčů, což však tento příklad není.
ikdyby to neudělal schválně tak je to jeho nedbalost..taylore..přece musí vědět kam kope..a když ne tak tím hůř pro něho..dal bych stop tak dlouho,dokud by se Eduardo neuzdravil...prasák a VRAH v jedné osobě Taylor může hrát tak akorád tak někde na poli a kopat tak s krumpáčem a lopatou
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele