Sny nejdou koupit, napsal k superlize Fernandes z Manchesteru United

19.04.2021, 20:39
Aktuality
Bruno Fernandes (© AFP)

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Funkcionáři zapojení do superligy skončili ve vedení Premier League
29.04.2021, 20:31
Banka JPMorgan uvedla, že lituje podpory projektu superligy
23.04.2021, 23:34
Kapitán Liverpoolu Henderson poděkoval fanouškům, že pomohli ke krachu superligy
23.04.2021, 21:46
Kluby, které neopustily superligu, stále čelí možným trestům, řekl Čeferin
23.04.2021, 21:08
UEFA odložila rozhodnutí o případných sankcích pro kluby ze superligy
23.04.2021, 16:51
Vedení Arsenalu se po fiasku se superligou omluvilo hráčům i trenérovi
22.04.2021, 19:06
Ancelotti o superlize: Myslel jsem si, že jde o vtip. Evropa je jiná než Amerika
22.04.2021, 16:53
Superliga podle šéfa Realu není zrušená, ale jen odložená
22.04.2021, 16:22
Funkcionáři spojení se superligou mají rezignovat na své posty v Premier League
22.04.2021, 13:32
Conte zkritizoval superligu i vedení evropského fotbalu
22.04.2021, 12:12
Inter, Juventus a AC Milán trest za superligu nedostanou
21.04.2021, 23:59
Superliga se rozpadá, odchod oznámilo deset z 12 klubů
21.04.2021, 14:41
Projekt superligy končí, potvrdil šéf Juventusu Agnelli
21.04.2021, 12:08
Krásný den pro fotbal, slaví Anglie po odchodu šesti klubů ze superligy
21.04.2021, 10:25
Manchester City jako první oznámil odchod z plánované superligy
20.04.2021, 23:01
De Zerbi nechce hrát proti AC Milán
20.04.2021, 20:52
Guardiola vyzval šéfy svého City, ať vysvětlí účast v superlize
20.04.2021, 20:50
Šéf německého fotbalu vyzval k vyloučení účastníků superligy ze všech soutěží
20.04.2021, 19:12
Šéf Realu Pérez se ohradil proti ostré kritice za založení superligy
20.04.2021, 17:04
Šéf UEFA Čeferin doufá, že kluby si založení superligy ještě rozmyslí
20.04.2021, 15:42
Nemůžete hrát superligu a současně jiné ligy, varoval kluby Infantino
20.04.2021, 14:45
Majitelé práv na LM odsoudili založení superligy a očekávají její neúspěch
20.04.2021, 13:57
Proti superlize jsou i bývalé hvězdy United Beckham s Cantonou
20.04.2021, 13:00
Neobviňujte mé hráče, vyzval Klopp fanoušky Liverpoolu, superligu také nechce
20.04.2021, 11:23
Účastníkům superligy zakážeme start na ME a MS, říká šéf UEFA Ćeferin
19.04.2021, 20:42
Real, Manchester City a Chelsea podle člena UEFA vyloučí z aktuální Ligy mistrů
19.04.2021, 19:11
Podle Fouska je superliga nesmírně nebezpečná, ohrožuje pyramidu fotbalu
19.04.2021, 16:57
Fotbal reaguje na superligu i humorem, regionální kluby "uklidňují" fanoušky
19.04.2021, 14:39
Aktéři superligy jsou pod palbou kritiky. Seberte jim body, říká Neville
19.04.2021, 14:23
Superligové kluby se už údajně právně pojistily proti případným trestům od UEFA
19.04.2021, 12:30
Slavia se staví na stranu FIFA a UEFA, superligu nepodporuje
19.04.2021, 11:45
Dvanáct klubů založilo nezávislou superligu, UEFA a FIFA jsou proti
19.04.2021, 09:02
UEFA znovu varovala kluby před založením uzavřené superligy
18.04.2021, 18:30

Komentáře (275)

Přidat komentář
nani92

Idú, väčšina snov potrebuje ako základ peniaze, aj samotná LM

Reagovat
Infi

Celkově bude asi zajímavé v následujících dnech sledovat různá vyjádření hráčů a trenérů

Reagovat
Rakoid

Snad co nejvíce negativní vůči superlize

Reagovat
smazaný uživatel

Viděli jsme to u Mourinha, ten nesouhlasil tak musel odejít

Reagovat
fabec1222

To byl fake

Reagovat
Benfica

jasné a prečo ho odvolali pár dni pred finále a hneď po oznámení tej frašky?

Reagovat
Infi

možná proto, aby měli šanci v tom finále něco uhrát

Reagovat
Benfica

bez trénera, ktorý ich tam dostal

Reagovat
Infi

tak jasné, ale taky s nimi dokázal vypadnout v osmifinále EL s dinamem záhřeb že jo a v té lize to taky není úplně to pravé ořechové a když se podíváš na to, co píší fanoušci Tottenhamu, tak asi bylo na čase

Reagovat
Benfica

no to skôr hovorí o tom, že ten klub má kvalitou hodne ďaleko od ostatních 11

Reagovat
Infi

no tak o tom žádná

Reagovat
Benfica

Reagovat
cr7sux

prej by mu pak museli platit vyssi odstupne, kdyby s nema vyhral trofej..

Reagovat
smazaný uživatel

30 milionů liber jsou drobný

Reagovat
cr7sux

Ja prebiram, co jsem cetl Ale predpokladam, ze mezi 30 a klidne i 33 citi ten klub rozdil. Navic novy trener vetsinou doda impulz a zrovna slepicim se to pred tim finale klidne muze hodit. Obvzlast, pokud byl levy uz rozhodnut, ze mourek poleti

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to rozhodně, jen je to vtipný kolik si zase Mourinho připíše na účet. To se ty kluby fakt ještě nepoučili..

Reagovat
smazaný uživatel

89 mega libier od roku 2007.

Reagovat
PH8

No ještě pár takových padáků a koupí si vlastní tým, kde už ho nikdo nevyhodí

Reagovat
Vsadim gule

Leda by si nastavil poradny odstupny

Reagovat
PH8

Zajímavý způsob jak tahat ze své firmy peníze

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
EaP

Tak ak sa sny nedaju kupit, nech hraju za pivo a rozky ako pred 60 rokmi. Idu moralizovat a pritom im cinkne 10 mega rocne. Toto je uplne teatralne. Ak chcu pomoct, nech znizia platy o 2/3 a klubom prestane vadit , ze dostavaju malo. Ale krmit ich obrovskymi peniazmi , to ano. Uz ich vsak nezaujima , odkial ten klub na tie vyplaty zoberie peniaze.

Reagovat
smazaný uživatel

moralizující fotbalista by měl být samostatný pojem nebo idiom

Reagovat
kilobyte

Před 60 lety nehráli za pivo.

Reagovat
Busby babes

a proc by jako mel hrat za pivo a parek, kdyz na tom, co on umi, nekdo dalsi vydelava miliardy?

Reagovat
EaP

No a tu sme sa dostali k tomu, ze kto ? Klub za toho futbalistu poriadne zaplatil, patricne mu za jeho talent a sikovnost zaplatil. Ale vo vysledku je to tomu klubu hovno platne , lebo ta investicia sa mu nikdy poriadne nevrati , pretoze vacsina prijmov z LM ide do centra UEFA. To, ze ten klub ma manazment ktory v celosvetovom meradle dokaze toho hraca predat formou dresov , ci promo akcii je zase len sikovnost toho klubu. Teraz si si odpovedal, preco vznika Superliga. Lebo ten hrac ma mat ako vysledny produkt zisk ale ten aj napriek uspechu v najprestiznejsej sutazi sveta nepride, lebo vacsinu z penazi ktore ten hrac vyheneruje zhltne tzv.system solidarity UEFA. Oplati sa klubom mat takych hracov , ak maju z toho prdlajs ? Nie

Reagovat
Busby babes

jak nevrati? prijde ti, ze ty kluby jako Real nebo United jsou chudi? kdyz dostanou stamiliony liber od sponzoru a na TV pravech? a jak presne muze fotbalista ovlivnit to, kolik za nej nekdo zaplati?

Reagovat
smazaný uživatel

Ovlivnit to nemuze, ale muze ovlivnit, ze nebude trepat nesmysly o penezich, kdyz je sam koleckem v tom systemu

Reagovat
Busby babes

ale ono to neni tak, ze fotbaliste chteji vic a proto kluby museji hledat cesty. ten proces je opacnej. Kluby vydelavaji cim dal tim vic penez a tak fotbaliste chteji svuj podil na tom kolaci. Coz je logicky, oni obstaravaji ten produkt, ktery kluby pak prodavaji. Nemuzes vydelavat miliardu liber a platit hracum litr tydne...

Reagovat
smazaný uživatel

Vsak jo, ja nemam nic proti tomu, ze chce fotbalista vic penez, at maji klidne dvakrat tolik. Ale at nebreci na instaci, ze penize nejsou vsechno

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si pekne vysoko lietaš

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
r3

Ale svet (a ani platy futbalistov) nie su ciernobiele. Otazka nestoji tak, ze ma niekto hrat za pivo a parky ALEBO zarabat miliardu eur. Existuje nejaky normalny balans, ktory samozrejme nie je jeden, ale ma nejake rozpatie. A tak ako povedat, ze maju hrat za pivo a parky je absurdne, je rovnako absurdne sa pozerat na futbal iba vyhradne ako tvrdy biznis bez ohladu na vsetko ostatne. Samozrejme, ze futbal je biznis aj dnes (na to co tu tvrdis ti ekonomicky radsej ani nejdem odpovedat), ale podstata je ta, ze objektivne je to stale biznis, ktory ma nejake mantinely a z ktoreho si moze aspon cast odkrojit aj ten mensi klub.

Reagovat
iamek

Bruno má 5,2 mega

Reagovat
Svatej

Tak to je niic

Reagovat
iamek

Na jeho výkony to je almužna. Takový Chong, který nehraje ani v Belgii má přesně polovinu.

Reagovat
smazaný uživatel

ten snad vsade dobre zacne a potom zrazu stop

Reagovat
iamek

Byla blbost ho posílat někde, kde není důvod ho stavět. Mají v lize velký náskok, tak proč stavět hráče, který tam je na hostovani?

Reagovat
smazaný uživatel

Dost hlupy komentar, lebo koniec koncov by si hrači v superlige platovo pomohli. Bruno je určite hrač do superligy.

Reagovat
Busby babes

to je druha vec, ze hraci by meli byt vsema deseti pro superligu, protoze si financne polepsi.

Reagovat
eLJay.91

Reagovat
ratusek

Tvl, jak tam uměle napasovat ženský fotbal. Jak tohle může poškodit ženský fotbal?

Reagovat
kilobyte

UEFA nebude mít peníze navíc na dotování.

Reagovat
smazaný uživatel

Jedno veľké pozitívum

Reagovat
Gazdo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
patas92

To jsou vždycky takové sentimentální řeči

Reagovat
ratusek

Reagovat
CHONG

Hrozný pozér

Reagovat
patas92

Fernandes?

Reagovat
CHONG

Jj

Reagovat
Freedo

Však se nemusel ozvat vůbec. Podle mě mu to může jen uškodit, protože majitelé United jsou pro tu soutěž. A že by si potřeboval šplhnout u fans?

Reagovat
CHONG

Ale dají

Reagovat
Gazdo

Tiez nechapem moj sen je Aston Martin DBS a on mi tvrdi ze sa neda kupit

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
smazaný uživatel

Musis si to zaslouzit na pole

Reagovat
smazaný uživatel

ku.va koho zaujima ženský futbal ?

Reagovat
smazaný uživatel

Bojovníkov za slobodu a rovnosť

Reagovat
Liquid

zde pouze jednoho teplickýho fanouška

Reagovat
ratusek

Reagovat
PlackaSKS

tak je to takovej specifickej druh porna no.. svoje diváky si najde asi jako gangbang babiček

Reagovat
ratusek

gangbang babiček se točí?

Reagovat
off-olda

Ne. Ten musíš zažít.

Reagovat
PlackaSKS

pochybuju, že je něco co se netočí...

Reagovat
ratusek

Reagovat
Nebelung

Montyho. Kde je mu jen konec

Reagovat
Gazdo

Tak su ludia ktori maju radi tlste a chlpate zeny. Oproti tomu je zensky futbal este v norme. Je vela ludi s uchylkou a urcite sa najdu aj nejaki podivini ktori sa pozru na zensky futbal

Reagovat
smazaný uživatel

Kokoti. Někdo u toho mohl chtít večeřet.

Reagovat
smazaný uživatel

keby si cital iba nadpisy, nemal by si taketo problemy

Reagovat
Kinky7

Me....

Reagovat
pobody's nerfect

Vždycky má možnost jít za třetinovou odměnu někam jinam. Teď má hromadu keců, ale stejně dobrovolně neodejde

Reagovat
mistr129

Reagovat
smetos

Supermoney league

Reagovat
kilobyte

"Míč. Znělka. Sny. Zidanův volej. Sólo Kaká. Liverpool v Aténách. Ole v Barceloně. Cris a Seedorf. Některé věci prostě nejdou koupit," uvedl Podence.

Dělá jak kdyby se v LM vše netočilo kolem peněz. Navíc sám šel radši do středu PL než aby hrál LM.

Reagovat
Filipow

Pokrytec.

Reagovat
fabec1222

Snad bude víc takových

Reagovat
Liquid

snad to vznikne, ta panika u představitelů UEFA je k popukání, darmožrouti za*raní a otázka času kdy se připojí Bayern i Paříž a kolos UEFA bude muset začít propouštět

Reagovat
Fenix

Přesně a pak zapas jako zapas mič je kulatý a začíná se 0:0

Reagovat
LAM

Bayern asi jo, ale Paříž prostě nemůže.Khelaifi má přes Uefu obrovskej vliv na fotbal, kterej by právě úplně ztratil.Taky proto se starýho modelu bude držet jak čert kříže.

Reagovat
mesyas

A jaký smysl bude, kdyby se drželi toho starého modelu, kde by měl Khelaifi vliv? Všechny top týmy pryč, peníze a sponzoři půjdou brzo taky a žádná hvězda nebude chtít do Paříže. Nakonec ještě budou prosit, aby je vzali mezi sebou.

Reagovat
smazaný uživatel

Srát na Superligu!

Reagovat
KnoxXx

Zrovna od clena "Galacticos" to moralizovanie po konci kariery nevyznieva prilis dobre ...

Reagovat
LAM

Na vznikem nové ligy se pozastavil i bývalý trenér Manchesteru United Alex Ferguson. "Vytvoření superligy je zahození sedmdesátileté tradice evropského klubového fotbalu. S United jsme hráli čtyřikrát finále Ligy mistrů a pokaždé to byl naprosto výjimečný zážitek," prohlásil.

"Když jsem vyrůstala, milovala jsem Ligu mistrů. Pak jsem si zahrála v Lize mistryň. Pětkrát jsem ji vyhrála a stala se její nejlepší střelkyní. To je odkaz. Je to minulost, současnost i budoucnost. Sport je o tom, co si uhrajete. V chamtivosti budoucnost nevidím,"

Nejsem nijak velkej zastánce Superligy,ale tohle je prostě jen taková nostalgie.To jako nová soutěž nebude mít prestiž?To jako hrát takový finále nebude pro hráče další sen?

Prostě klasická železná košile-vytvořili jsme to dávno,tak to tak musí zůstat.

Reagovat
kilobyte

Hlavně v novém formátu LM žádné finále nebude. Takže odkazovat se na finále je mimo.

Reagovat
Radek Voltr

nebude finále, jo?

Reagovat
gocii

A jak to skonci kdyz nebude finale?

Reagovat
Boban

jak nebude? 2 skupiny po 10 a 4 nejlepsi z kazde do playoff... 8-4-2 (finale)

Competition format

The competition will feature twenty teams, including the fifteen founding clubs. The remaining five places will be decided by on a qualifying mechanism based on the performance of teams in the previous season. Starting in August, the teams will be split into two groups of ten, with clubs playing home-and-away fixtures during midweeks, to allow clubs to still participate in their domestic leagues. The top three teams of each group will qualify for the quarter-finals, while the teams finish fourth and fifth from each group will compete in two-legged play-offs to decide the last two quarter-finalists. The remainder of the competition will take place in a four-week span at the end of the season, with the quarter-finals and semi-finals featuring two-legged ties, while the final in May will be contested as a single fixture at a neutral venue.

Reagovat
verv

normálně bude play off takže i finále

Reagovat
kilobyte

Ok, já myslel, že bude jen ten švýcarský model. Takže vzali dva způsoby turnajů a udělali z nich kočkopsa.

Reagovat
VersaceChain

? jakej turnaj ve svycarskym modelu prosimte konci bez viteze?

Reagovat
kilobyte

Já psal, že nebude finále. O vítězi jsem nepsal.

Reagovat
Busby babes

tak pro spousty klubu to uz sen nebude, protoze tam nebudou hrat

Reagovat
Rudnevs

Nie som zástanca Superligy, ale prakticky si tu dal práve videá zo zápasov superligových tímov. Ano, tá zvučka ligy majstrov je pekná, ale tak oni v superlige tiež vymyslia nejaku zvučku alebo niečo, aby to ľudí ťahalo. Zas si to nepredstavujte ako absolutne sterliné zápasy.

Reagovat
smazaný uživatel

Fotbal potřebuje soutěž, kam patří všechny týmy. Kde se i tým jako je Slávie může zúčastnit základní skupiny a zahrát si proti gigantům. O tom je fotbal, aby se dělal pro lidi, ne to dělat jen kvůli byznysu. Současná forma byla dobrá, mít tu jen superligu bude o ničem a doplatí na to jen ty menší kluby.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Dody10

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Rudnevs

Jo s tým suhlasim, veď ako píšem, nie som zástanca superligy. Akurát by som spomenul, že ani súčasná forma nie je ideálna. Superliga je výsledok niečoho, čo sa tu tak nejak potichučku dialo už 30 rokov, akurát teraz z toho vyšachujú už aj UEFU a nebudú sa ani len hrať na dobrých a spravodlivých.

Reagovat
smazaný uživatel

Hele já mám problém s tím, že to ohrozí domácí ligy. Už takhle ten rozdíl byl obrovský, po těch finančních injekcích by to byl trojnásobek. Vždycky mě šlo o prestiž té ligy, mám rád SA, La ligu, PL. Tenhle krok ty ligy pravděpodobně zničí (pokud se potvrdí, že ty kluby vyhodí).

Reagovat
Rudnevs

Práveže keby ich vyhodili, tak je to ten lepší prípad (za mňa). Tie ligy nebudú mať takú ekonomickú silu, ale o to väčšiu zaujímavosť a prístupnosť k divákom. Keby tam tie superligové kluby pokračovali, hrali by buď absolutne bez motivácie a stavali náhradníkov (pretože účasť v superlige majú istú) alebo, pokiaľ by to brali vážne, by celej lige absolutne dominovali a ostatní by si ani neškrtli (pretože tá finančná priepasť bude neskutočná), vstupom do superligy by si doma vytvorili neskutočný monopol.

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě, když se na to podíváš bez emocí, tak by to bylo nejlepší, ale pro mě jako fanouška těch lig, obzvlášť SA je taková varianta nepředstavitelná. Ta liga má tak obrovskou tradici a historii, že prostě nechci přijít o ty top týmy.

Reagovat
Rudnevs

To ano, ale s tými tímami bude tá liga podľa mňa taká nejaka skazená.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo souhlasím, holt si dám na pár let pauzu od fandění Interu a Realu.

Reagovat
smazaný uživatel

Máš třeba nějaký zprávy z Německa? Myslíš, že je reálná šance, že to bude fakt Bayern s BVB bojkotovat?

Reagovat
Rudnevs

Ťažko povedať. Správy na nemeckých weboch zatiaľ hovoria, že odmietli. Dokonca aj Lipsko. V Nemecku ešte tradície vo futbale niečo znamenajú a ľudia tam nevnímajú futbal len ako bussiness. Vo vedení Dortmundu či Bayernu sú bývalí futbalisti, žiadni bussinessmani, čiže aj to zohráva rolu. A v neposlednom rade, v nemeckých klubch majú polovicu hlasovacích práv fanúšici, takže ťažko povedať, či by im to vôbec prešlo.

Je možné, že sa trhnú s nimi. Nevylučujem to. Nie som tak naivný. Ale fakt dúfam, že ostanú. Ono možno aj bude zaujímavé vidieť niekoho ísť inou cestou, ešte nakoniec by som sa nečudoval, keby na tom Nemci vydelali najviac (v prípade, že by superliga trebárs nevyšla alebo tak).

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, díky. Celá ta situace je hrozně na palaci. bude zajímavý sledovat, jak se to vyřeší, protože Superliga bez Bayernu je výsměch a účast Bayernu v LM bez ostatních gigantů rovněž.

Reagovat
Puskas

Rummenigge už prohlásil, že Bayern se nezapojí.

Reagovat
smazaný uživatel

Záleží, jak dlouho se jim vyplatí odolávat. Atraktivita LM se výrazně sníží a pro Bayern tam nebude případně konkurence.

Reagovat
thewall

PL by byla znehodnocená tím, že by kluby SL hrály často s téměř B týmem nebo by v Áčkové sestavě dávaly občas 8 - 10 gólů. A díky financím by se nůžky jen rozevíraly. Za mne kdo chce hrát SL, ať opustí národní ligu.

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
Filipow

A kde by ty týmy ze Superligy vzaly hráče, kteří budou tak dobří, že budou dávat 8-10 gólů? Vyrostou někde na stromě?

Ty týmy už teď skupují fotbalový trh. Takže to se rozhodně nijak ve velkém nezmění.

Reagovat
thewall

Neskupují. Jinak by například Liverpool neměl skoro celou sezónu problém se složením obrany. Plus např. u Liverpoolu se už dlouho mluví o tom, že je výrazně limitován rozpočtem na přestupy. Co dluhy Realu a Barcelony? Myslíš, že by Mbappé ještě byl ve Francii mimo SL?

Takový Haaland by ješte hrál v Německu, když by jela SL? Kluby SL s rozpočty navýšenými o cca 200 mil. Euro, při snížených rozpočtech klubů mimo SL by neměly prakticky limity ve skupování hráčů z týmů mimo SL. Teď ještě pořád limity mají: svými stávajícími rozpočty a FFP (byť fungujícím s otazníkem).

Reagovat
dinss

Reagovat
Puskas

Tady plno lidí reaguje ve stylu "dobře jim tak UEFA", přitom to dopadne z velké části i na menší kluby.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rudy

Mensi kluby me nijak nezajimaji. Porad je to byznys jako kazdy jiny a financovat to stylem dotace (nekomu sebrat prachy a jinemu je rozdat aniz by se pricinil) je uplne mimo. Kdyz na to nemam, jdu od toho

Reagovat
Puskas

Takže není důležité vyhrát, ale vydělat?

Reagovat
Rudy

Majitele do toho lejou vlastni penize. Tymy, o kterych je rec generuji prakticky vsechny zisky, ktere shrabne UEFA. Jako radneho hospodare by je to melo sakra zajimat. Tahle pseudosolidarita je akorat prostredi pro korupci. Vzdyt z eraru je to tak snadne, viz nase vlada. Jeste aby UEFA nervala, to by bylo neco opravdu divne, jim urcite nejde o penize, jsou to v podstate takovi mili chlapici Nerikalo se to jinak, neco ve smyslu zucastnit se?

Reagovat
Zaschrona

Majitelé velkých klubů do toho nelejou z vlastního vůbec nic. Akorát si na všechno půjčují.

Reagovat
Rudy

Co si pujci casem musi vratit a nikdo jiny to za ne vracet nebude, prodani klubu je taky moznost jak to splatit. Proc bychom si nepujcili za5% a obratem je neotocili za 14%, vlastni hotovost je az posledni moznost. Bezny postup dnesniho sveta.

Reagovat
smazaný uživatel

ale splatit to musia tak ci tak. Barcelona mala obrat 840 mega ( la liga 150, EUFA 70, určite ešte nieco za copu, supercopu) ak by hrali superligu a relativne hrali dobre maju moznost sa dostat na nejakych 700 mega + ich vlastni sponzori na úrovni 400-500 mega.

Futbal bol, je a bude len o peniazoch, sny a podobne picoviny su akurat tak na instagram.

Reagovat
Modroočko

Reagovat
Andis

s tímhle si úplně mimo. Ta kvalifikace pro mistry zemí do skupiny LM to je jedna velká politka

Reagovat
smazaný uživatel

Proto uděláme soutěž, kde bude mít 15 týmů jasnou účast, obrovský finanční injekce. Vždyť jo, proč nehodit ostatní týmy přes palubu.

Reagovat
uff

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
messi80

Lenže to by ešte šlo ale zničenie ligových súťaží je neodpustitelne.

Reagovat
Rudnevs

Tak oni budú superligou zničené tak ako tak. Ale ako píšem vyššie - sú dve možnosti. Buď tam superkluby ostanú a budú podľa vlastného výberu buď lige absolutne dominovať, nakoľko vďaka príjmov zo superligy budú mať monopol, alebo pokiaľ sa im nebude chcieť, tak budú nasadzovať béčko, hrať bez záujmu a kaziť súťaženie. Alebo tam nebudú vôbec, a síce budú ligy bez prestížnych značiek a peňazí, ale za to zaujímavejšie a ľudovejšie. Čo z toho je lepšie? Za mňa druhá možnosť.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Reggie

Reagovat
smazaný uživatel

Ale daji ty manchesterský hovno

Reagovat
iamek

Bruno <3

Reagovat
smazaný uživatel

Nic z toho nebude, Pereza konecne klepne a bude pokoj.

Reagovat
MadMrJacky

Míč si za peníze můžu koupit i já tvle

Reagovat
pantondavo

Aneb miliardari stezujici si na chamtivost, ok

Reagovat
Thab

Fanoušci týmů z Big 6, jak to vnímáte? Upřímně teď cítím dost takovou dost nezvyklou apatii vůči klubu (a celýmu tomu projektu) a nemůžu vyloučit, že k Arsenalu prostě přestanu po tomhle mít vztah.

Budete fandit dál? Přestanete fandit úplně? Najdete si jinej klub?

Je mi jasný, že je to předčasný, jen mě zajímají ty bezprostřední pocity.

Reagovat
dinss

Doufám, že nás vyloučí...

Reagovat
Fakt

Reagovat
EXoRcIsT

Reagovat
lichna.

Reagovat
Boban

Proc to menit? Ja bych pockal jak to dopadne ve finale, ale zatim s tim nemam problem.

Uprimne, pokud bych to menil kvuli tomuhle, tak uz bych se na to vykaslal davno. Myslet si, ze bez "meho" klubu by to nebylo je naivni...

Reagovat
mistr129

Přesně jako ty. Na Superligu bych asi čas od času kouknul, ale Arsenalu ani Barceloně bych už pak fandit nemohl.

Reagovat
Bady86

seru na cely LFC. werder to jisti a nebo fotbal uplne vypustim

Reagovat
J0EL

Toto je velky pruser ale naozaj si neviem predstavit, aby som zmenil tim, ktoremu fandim odmalicka. To sa proste neda po tych rokoch a kazdy kto tvrdi opak, jednoducho nikdy nebol fanusik.

Reagovat
avicii

To je na tom najhoršie, vymeniť sa to nedá ako ponožky

Reagovat
risk je zisk

Je to stejný, jak s ženskou, jakmile tě jednou podvede, tak se té mrchy hned zbavit (je fuk za jakých okolností, nejdřív by se měla rozejít/rozvést, a pak ať si jebe koho chce).

Reagovat
Kucka

Reagovat
Kovi81

Reagovat
Busby babes

tezko rict. pokud ESL nahradi LM, tak je to asi jedno. ale zustane velka pachut z toho, jak se vedeni-majitele zachovali.

Reagovat
smazaný uživatel

vlastne docela radost.. ja tuhle apatii vuci arsenalu (a vlastne cele pl) spojenou s tim, ze je to cele trapny byznys s trapnym marketingem, citim uz delsi dobu, takze tohle se ted najednou nemeni.

aspon bude neco noveho zajimaveho a snad kvalitnejsi fotbal. protoze ted mi prijde, ze to sleduju jen ze setrvacnosti a kvuli tomu, ze artetovi a mladikum verim urcitou specifickou passion..

navic si myslim, ze narodnii ligy (francie, obrodit spanelsko) by mohly pro me zajimavejsi, ono uz ted se radsi podivam na to, nez na ostatni normalni zapasy pl

Reagovat
JohnKoul

Něco jako superligu jsem chtěl celej život, takže jsem nadšenej.

Reagovat
Andis

Já to vidím tak, že spousta hráčů po vypršení smluv začnou z těch týmů odcházet. Oni jsou sice jenom figurky v poli, ale bez těch figurek není hra. A je to jedině dobře.

Reagovat
dinss

I střed PL je momentálně schopen zaplatit top hráče právě z těch nadklubů. Vůbec bych se nedivil, kdyby se to tak stalo.

Reagovat
Thorrin

Ale střed PL je schopen je zaplatit právě díky BIG 6, která z velké části ty peníze/sponzory přitáhla. Pokud se superliga rozjede, nepůjde do PL tolik peněz a TOP hráče si střed opět nebude moct dovolit.

Reagovat
icemike

Není, bez šance. Plastová úroveň top 4 je úplně někde jinde než ve Ville nebo Leedsu

Reagovat
smazaný uživatel

Jasne pujdou si hrat za pivko.

Reagovat
smazaný uživatel

ty voe to je komik :DD:D tak on se v zivote X-krat stehuje dokonce i napric zememi jen kvuli stale lukrativnejsim kontraktum a pak ti bude rikat o tom co jde a nejde kupovat:D

Reagovat
cr7sux

Jasne, bruno, ktery uz si mohl davno vybrecet trojnasobny kontrakt v mu, ale nenapsalo se o tom zatim ani pismeno Ten bruno, ktery sel zpet do portugalska z italie

Reagovat
smazaný uživatel

Jako ze si prestupem do Portugalska platobe pohorsil?

Reagovat
cr7sux

Jako ze mohl jit jinam a pravdepodobne za vetsi gazi

Reagovat
smazaný uživatel

Mozna ve spekulacich v Italii rozhodne neoslnil natolik aby se o nej tahali vetsi kluby coz se naopak povedlo v Portugalsku kde nastrilel nejen kupu golu ale zejmena radu vystavnich;) nic proti jeho fotbalovemu umu - je to neskutecny dric a tahoun ale tenhle vyrok si moc nepromyslel kdyz se zivi defacto jako zoldak ;)

Reagovat
YNWA__MSN

Doufám, že až se to vyřeší, že dostane těch 12 klubů minimálně roční zákaz v LM a EL plus tučnou pokutu

Reagovat
smazaný uživatel

sám tomu nevěříš.

Reagovat
Chittak_LFC

Liverpool v Atenach. To si popletl 2007 s 2005 - Istanbul, nebo rejpe?

Reagovat
smazaný uživatel

Sny nejdou koupit. - Potvrzuje 10 z 10 fotbalových multimilionářů.

Reagovat
Kincl

Myslíte si, že budou hráči co radši přestoupí někam, do týmu, kde se tato superliga hrát nebude? Beztak i ta změna v LM je hnusná a odporná.

Reagovat
Miguel19

Já si sen za peníze koupil

Reagovat
smazaný uživatel

Heh, Kellner si koupil muj, ale moc to nedopadlo

Reagovat
smazaný uživatel

letat po aljasce? proc?

Reagovat
Largo

Praveze dopadlo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
eLJay.91

Když se sny nedají koupit, tak proč souhlasil se svým prodejem do United? Proč se jako správnej fotbalovej romantik nesnaží o výhru v LM se svým Sportingem?

Reagovat
smazaný uživatel

Neville s Carragherem na SkySports dobre nakladaj vsem tymum. A Klopp si docela zachoval tvar v rozhovoru

Reagovat
avicii

akurát som čítal, pozeral, treba to povedať nahlas a snáď sa pridajú stovky ďalších

Reagovat
Vincent Vegan

Reagovat
smazaný uživatel

a neville s carragherom su v sky sporte lebo maju dobre chlebicky a nie kvoli peniazom.

"He was at Man United, where the most money is; Sky where the most money is - all these kind of things."

Reagovat
smazaný uživatel

nedělej Babiše a zjisti si fakta, necucej si z prstu nějaké citáty někoho jinýho

"I benefited from football hugely, I’ve made money out of football, I invested money into a football club and now I’m not against money in football, but the principles and ethos of fair competition and the rights to play the game, so Leicester win the league, they go into the Champions League.

Reagovat
smazaný uživatel

to povedal Klopp na Nevilla. čo ja viem co je na tom vycucane, povies mi ?

Reagovat
Dawon

Byla okolo toho stejna hysterie, kdyz se rusil napriklad PMEZ? Taky lidi breceli, ze tim konci fotbal a ze ty nadherne vzpominky uz nikdy nebudou stejne? A ze zapasy v LM budou o nicem a sterilni a bez emoci a bez kouzelnych momentu a nikdy si to neuzijeme?

Reagovat
eLJay.91

Reagovat
eLJay.91

Dělá se, jak kdyby Liga mistrů byla značka se stoletou tradicí.

Reagovat
J0EL

Tu ale nejde len o LM, pretoze ta Super Liga zasiahne aj vsetky domaci sutaze, ktore bez gigantov budu o hovne, pohare a podla vsetkeho aj MS a ME. A toto je prave ten problem.

Reagovat
eLJay.91

Ale to, že by neměly hrát domácí soutěže + MS a ME si nevymyslely ty kluby že Superligy, to si vymyslela UEFA a FIFA. Nemusí to tak být.

Reagovat
Dawon

Reagovat
clinger

jde snad o to že to má být uzavřená soutěž. ostatní kluby v evropě už nebudou mít možnost si zahrát proti těm nejslavnějším

Reagovat
Dawon

V podobném duchu byl i příspěvek Podenceho, který vypíchnul některé slavné okamžiky z historie Ligy mistrů. "Míč. Znělka. Sny. Zidanův volej. Sólo Kaká. Liverpool v Aténách. Ole v Barceloně. Cris a Seedorf. Některé věci prostě nejdou koupit," uvedl Podence.

Vsak to sou vsechno momenty z top zapasu, top hracu, top tymu...stejne jako to co tady ruzne linkujou lidi v diskuzi...a presne tohodle nam ma Superliga poskytnout co nejvic. Ja chapu argumenty proti a s nekteryma i do znacne miry souhlasim a taky sou tam aspekty, kterych se bojim, ale tahle sentimentalni hysterie mi prijde lehce smesna.

A k te uzavrenosti...vsude se mluvi o tom, ze to ve finalni podobe bude neco jako 15 + 5 rotujicich tymu, takze to taky neni az tak uplne pravda.

Reagovat
BennDyaz

Bude mít těch pět týmů zájem o to působit v soutěži, ve které nemají stejná práva jako ten zbytek? Například se tam dostane Leicester a skončí lépe než 4 anglické kluby, no stejně by musel sestoupit, protože není privilegovaný?

Reagovat
Dawon

A ze to takto bude fungovat sis vycucal z prstu nebo si psal zakladatelum?

Reagovat
BennDyaz

Vycucal sem si to z prstu, nicméně faktem je, že 15 klubů bude mít účast jistou a těch 5 má rotovat. To znamená, že i kdyby Arsenal skončil poslední, tak nesestoupí. Co potom bude nevím, sestoupí první neprivilegovaný tým nad Arsenalem místo něj, nebo naopak někdo, kdo měl ten rok postoupit, nepostoupí? Každopádně to z fotbalového hlediska nebude fér a já jsem zvědavý, jak se k tomu ostatní týmy postaví

Reagovat
Dawon

Nemam tuseni, ale nebudu dopredu kritizovat neco jeste predtim, nez vlastne muzeme tusit, jak to bude fungovat.

Jak pisu vyse, chapu ty hlavni (opravdove) argumenty proti a sam cim vic nad tim premyslim, tim vic mam z toho obavy, ale tady to poplakavani nad minulosti mi prijde usmevne.

Reagovat
BennDyaz

Ja se o nostalgii nebavim. Chapu ten sentiment, ale jako argument to pouzit nechci, byt to me jako fanouska mensiho, ale velmi tradicniho celku zajima nejvice.

Ja jen spekuluju nad ochotou jinych klubu ucastnit se souteze, ve ktere nemaji stejna prava jako tech vyvolenych 15...

Reagovat
Dawon

Ochota neochota, ve finale to bylo, je a bude vzdy jen o penezich. Jestli ucast v superlize bude dostatecne finance zajimava (jakoze tak na 99 % bude), tak se ji rad zucastni asi nakonec kazdy.

Reagovat
Busby babes

transformace PMEZ znamenalo vetsi sance pro vic tymu. tohle je presnej opak.

Reagovat
Dawon

Ja tady narazim primarne na ty narky o tom, jak uz nikdy ten fotbal nebude krasny, nikdy nezazijeme super momenty a nikdy uz nic nebude jako driv. A ze zrovna jako fnuk nad superligou lidi pouzivaji jako "protiargumenty" legendarni zapasy mezi tymy, ktere vsechny v te SL budou, to je uz uplne na hlavu

Reagovat
Busby babes

tak v roce 93 nebyl internet, soc site a znamenalo to zapojeni daleko vic tymu do nejlepsi souteze. proc by kvuli tomu nekdo brecel?

Jinak ano, i tenkrat se treba v anglii nadavalo, ze to poskodi domaci pohar, coz se stalo. snaha o protivahu byl pak Ligovej pohar, coz dneska pusobi az smesne...

Reagovat
Dawon

Tak urcite by se dal nadhodit argument o tom, ze rozsirovani LM jeji kvalite rozhodne neprospelo. Kazdy rok je tam x tymu, ktere jsou vylozene do poctu a jsou tam jen proto, aby byly parkrat znasilnene tema gigantama, sbalili vyplatu a sli domu. A k cemu presne takove zapasy slouzi? Jak to te soutezi pridava na hodnote a atraktivite? A UEFA ted genialne prijde s tim, ze tu LM jeste o dalsi 4 tymy do poctu rozsiri, to je fakt majstrstyk. Extremne mi vadi to pokrytectvi, kdy UEFA breci, pritom jim jde o penize uplne stejne.

A jinak znovu opakuju, ja tady nereaguju na tuto stranu argumentu, tyhle stiznosti chapu a respektuju, reaguju predevsim na prispevky v tomto duchu:

"V podobném duchu byl i příspěvek Podenceho, který vypíchnul některé slavné okamžiky z historie Ligy mistrů. "Míč. Znělka. Sny. Zidanův volej. Sólo Kaká. Liverpool v Aténách. Ole v Barceloně. Cris a Seedorf. Některé věci prostě nejdou koupit," uvedl Podence. "

O nic z toho v superlize nepridjou, vsechno to jsou top hraci, kteri tam hrat budou. Vsechno jsou to momenty z top zapasu v pozdejsich vyrazovacich fazich, ktere tady zustanou. Naopak je tohle sance, jak takovych zapasu dostat vic misto toho, aby se clovek dival ve skupine na Shaktar - Fenerbachce.

Reagovat
Busby babes

ano, da se tak argumentovat a ja si to myslim dlouho, ze fotbalu by vic prospelo mene zapasu a ne vic. Ale ESL neni odpoved na tyhle problemy. ten novej format LM je uplne stejne na hovno. Ale to nedela z ESL pro me neco, co je lepsi.

ano, UEFA jsou pokrytci, ale to ty kluby taky. kdyz ted rikaji jak to bude sportovne lepsi a podobny sracky. O to jim vubec nejde.

Jen proste prijdes o ty pohadky typu Leicester nebo Porto, Tottenham ve finale atd. tenhle typ pribehu... Ano, Tottenham bude hrat tu soutez a treba bude hrat i finale, ale uz to bude jinej Tottenham, kterej se bude moct finance merit s Realem a spol...

Reagovat
Dawon

O tu sportovni stranku jim sice primarne nejde, ale maji rozhodne pravdu v tom, ze to ze sportovniho hlediska zkratka lepsi bude. Pohadky sou sice pekne, ale ja asi teda to jedno Porto ozelim na ukor vseobecne lepsich zapasu.

Navic jak uz sem psal vyse, pokud finalni model bude tech 15+5, tak ti tam porad zustava prostor pro pohadky...jen z toho vyhodis povetsinou prave ty tymy, co tam nemaji absolutne co delat.

Reagovat
Busby babes

tesim se az budes po 15 remize United s Chelsea 0:0 rikat neco jineho. me teda vubec ale vubec neprijde, ze by zapasy velkoklubu byly nejak lepsi. dost casto je to takticka nuda, co rozhodne jeden gol...

Reagovat
Dawon

Tyhle zapasy casto konci nudnym 0:0, protoze se v nich do jiste miry o nicem nerozhoduje, primarni je neprohrat, pokud zaroven zvladas vyhravat zapasy se slabsima. Jakmile ti tohle odpadne, tak najednou budes muset tyhle zapasy hrat uplne jinak. Alespon bych v to teda samozrejme doufal.

Reagovat
Busby babes

ale jinak: ptal ses, jestli se nadavalo a dal priklad. Priklad je imho nesmyslnej, protoze sel presne opacnym smerem a nadavalo se.

Reagovat
vitasrp

UEFA to rozšiřuje, to ano, ale oni tam nechtějí mít víc týmu do počtu, však jedno místo má připadnout francouzský lize a jedno nebo dvě místa (nevím přesně) má být vyhrazeno pro celky s nejlepším koeficientem, které se nezvládly kvalifikovat skrz ligovou soutěž - reálně teda třeba přidáváš páty celek z Premier League nebo La Ligy.

Reagovat
Dawon

No a neni pak takove misto pro tymy s nejlepsim koeficientem, ktere to nezvladnou pres ligu, v zasade velmi podobne vstupence do toho turnaje pro tymy, ktere si to nezaslouzily? Coz je vlastne jeden z hlavni protiargumentu proti superlize od spousty lidi.

Predpokladam, ze by to nejcasteji dopadlo prave na nekoho v Anglii, kde v drtive vetsine pripadu nejaky ten tym, co tam nepostoupi pres ligu, bude mit koeficient velmi vysoky (Chelsea, MU, Tottenham, Arsenal, Liverpool).

Reagovat
vitasrp

Jasněže dopadlo, měl to být taky ústupek pro ty velký kluby.

S tou Superligou se to ale přece nedá srovnávat, wtf. Tady máš kompletně uzavřenou společnost, kam se v podstatě nikdo nedostane - takže ať skončí Leicester na třetím místě, je mu to k hovnu. West Ham udělá čtvrtýho fleka? Hezký, odměna žádná.

Tohle je přece ten zásadní problém. Že si velký kluby prosadí, že chtěj mít skoro 99% pravděpodobnost, že se do tý soutěže dostanou, fajn. Ale z mýho pohledu je přece zásadní, aby se tam týmy skrze ligovou soutěž prostě mohly kvalifikovat, aby to soutěžení bylo k něčemu, aby ta liga měla náboj.

Reagovat
Dawon

Tak ja jen ze dneska si Leeds natiskl trika, jak si LM musis zaslouzit, pritom UEFA teda sama zavadi primo mechanismus, ktery presne toto obchazi. Srovnat se to samozrejme neda, ale uz nekolikrat jen v tomto vlakne vlakne sem napsal, ze pracuju s informaci, podle ktere ma byt finalni podobna 15 pevnych a 5 volnych tymu = muzes do te ligy nejakym zpusobem postoupit, neni to zcela ciste uzavrena spolecnost.

A k tomu zbytku - pro me osobne to moc dulezite neni, WHU v lize mistru nic neuhraje a pro me jako cloveka, kteremu je WHU fuk, to proste te lize nic neprida. Je to jen dalsi tym do poctu navic, ktery na 99 % nepostoupi ze skupiny a nebude mit absolutne zadnou relevanci v te soutezi. A treba ten Leicester by se urcite mohl uchazet o jedno z tech mist navic, pokud by pokracoval ve vykonnosti z poslednich let.

Navic snad superliga neznamena ruseni soutezi Uefy, v lize porad bude o co hrat, porad pujde postoupit do poharu. Vsechny tyhle argumenty sou extremne jednostranne zamerene a vubec nedavaji prostor druhe strane.

Reagovat
vitasrp

Jasně, ideální by bylo, aby tam furt byla třeba podmínka, že ten tým musí skončit na prvním nepostupovém místě, aby se o něm uvažovalo - aby se tam prostě třeba nedostal Arsenal z 11. místa - ale to bych asi chtěl moc. Tohle mi nepřijde ideální, ale měl to být ústupek těm velkým týmům, které to tak chtěli, aby si zvýšili pravděpodobnost, že to hrát budou - a budou z toho mít peníze.

A i tak - 33 týmů si musí účast zasloužit, 3 se tam dostanou na základě koeficientu vs 15 týmů má jistou účast a 5 nějakých to na základě něčeho doplní. Ten nepoměr je tam jasně vidět.

Jo, tohle je takovej ten elitářskej pohled, každopádně tohle je přece smysl ligových soutěží - soutěžit, vyhrávat, kvalifikovat se. Třeba by West Ham nic neuhrál, třeba by tam uhrál pár nezapomenutelných výsledků a dostal se do osmifinále, kdo ví. Nehledě na to, že mi teda nepřijde, že by tam třeba současný Arsenal měl uhrát něco víc.

Nevím, jak to pak se soutěžema Uefy dopadne, ale bude v tom o dost míň peněz, prestiže a asi se ta hodnota případnýho třetího místa nebude dát absolutně srovnávat s tím, jakou má hodnotu v současnosti.

Reagovat
mistr129

Reagovat
Busby babes

ale my nerikame, ze soucasnej navrh UEFA na novou LM je dobrej nebo lepsi. Je spatnej taky.

Reagovat
Busby babes

"Navic snad superliga neznamena ruseni soutezi Uefy,"

samozrejme, ze defakto znamena, kdyz se to terminove bude kryt. Ok, zustane neco, co se bude jmenoval Liga mistru, ale bude v ni z velkych klubu PSG, Bayern a to bude vsechno. Prestiz pujde dolu, sponzori odejdou, TV nebude platit tolik. Stane se z toho takova druha Evropska Liga, kde Bayern a PSG vyhrajou 9 rocniku z 10.

Reagovat
Dawon

Ano, prestiz pujde dolu, ale ty pohary zustanou...proste to bude hybrid aktualni LM a EL. Misto "nejlepsich" 32 tymu tam bude 20. - 52...porad tam bude nejaka kvalita, porad to bude lepsi nez soucasna EL. A ty tymy, ktere o to hrajou, tam alespon budou mit realnou sanci neco uhrat, coz aktualne velka cast z nich v LM zkratka nema.

Snad nejsi tak naivni a nemyslis si, ze pokud se superliga opravdu rozjede, tak se tam nakonec PSG a Bayern neprida? V tuto chvili muzou mit silacke reci, ale dopad jak co se tyka financi, tak atraktivity zapasu, by byl pro ne tak drtivy, ze jim nic jineho nezbude. A verim, ze by to po par letech doslo i fanouskum, jakmile by za celou sezonu hrali 2 zapasy proti kvalitnim souperum a nebyli najednou schopni dotahnout top hrace za top penize, protoze samozrejme kazdy top hrac bude chtit hrat superligu.

Reagovat
Dawon

Koneckoncu vlastne UEFA planovala dalsi nesmyslny Evropsky pohar, ktery bude mit jeste bidnejsi kvalitu a bidnejsi prestiz - k cemu je neco takoveho dobre?

Reagovat
Busby babes

ale vsak pulka v ESL bude taky jen do poctu a nebude mit realnou sanci to vyhrat... kde je jako rozdil? jen ten tym do poctu bude Tottenham a ne WHU.

No pokud odejde i PSG a Bayern, tak uz to proste LM nebude vubec. bude to Evropska liga. A pak je je stejna otakza: v cem je rozdil?

Reagovat
Dawon

No a to ja si holt proste nemyslim, protoze to tem tymum da obrovskou financni silu a meli by byt schopni tam konkurovat ostatnim - to je cela pointa toho projektu alespon z meho pohledu.

Rozdil bude v tom, ze se nebudes muset v zakladni skupine LM divat na Astanu, Olympiakos a Krasnodar. To sme snad resili i v tom vlakne s Chazym, ze to je ta nejvetsi vyhoda teto ligy - absence bezvyznamnych slabych tymu bez sance na uspech. A muzem se sice bavit o tom, ze tule roli tam bude treba plnit Arsenal, ale ja zkratka verim tomu, ze takovy Arsenal ma financni silu a prestiz (i diky ucasti v SL) tem tymum konkurovat v relativne kratkem casovem horizontu. Olympiakos tu silu a prestiz nikdy mit nebude.

Reagovat
Busby babes

to i myslim, ze je naivni. Ale uvidime. Ok, Tottenham dostane 400 mega... jenze to i Real, united a Barca... takze relativne si vuci nim vubec nepomuze. A je i otazka, jak presne tam maji nastavene rozdeleni tech financi. Ale vzhledem k tomu ze se United a spol nelibi, ze se o penize deli s kluby, kterenikoho nezajimaji, tak bych se nedivil, kdyby tam opet byl nejakej pomer, kdy United budou brat vetsi cast kolace nez Inter treba...

Z pohledu fanouska United by mi asi nejak extra nevadilo vymenit ESL za LM. stejnej termin a tak. ale proste vidim i ten dopad dal na tu fotbalovou pyramidu a opet to, co si ty kluby neuvedumuji. Ze oni potrebuji ty chude kluby. Bez nich proste nebudou mit dost hracu, zmizi konkurence, hraci budou horsi a horsi... potrebuji ten ekosystem. Evropskej fotbal ma uplne jinej system nez zamorske souteze a nejde jen tak oddelit ten vrchol pyramidy aniz by to brutalne postihlo ten zbytek. A tim ohrozuji fotbal jako takovej.

Reagovat
Dawon

Uvidime, treba mas pravdu a bude to totalne na hovno a bude to rakovina fotbalu. Tak jak si to ale predstavuju ja za par let v idealni podobe to podle me muze byt super. Mozna je to naivni, kdovi, to se ted asi nedozvime.

Smutne bude nakonec hlavne to, pokud jim UEFA, FIFA a domaci asociace vyhlasi valku, misto toho aby se s tim nejak smirili a pokusili se hledat kompromisy, pomoci kterych by se prave snazili aktivne zajistit budoucnost sirsiho fotbaloveho sveta.

Reagovat
Busby babes

jasne, hele taky jen tipuju a davam svuj nazor. nic jineho nez nazor to neni a treba mas pravdu. uvidime, pokud se to vubec rozjede.

Reagovat
Busby babes

hele ale UEFA a spol kompromisy hledala a to dost. vsak co jineho je ten novej format LM, nez velkej kompromis, kterej uprednostnuje velke kluby na ukor mensich... V tomhle boji to byly velke kluby, ktere se na nejakej kompromis vykaslali a jeli jen: bud to bude tak jak chceme my, nebo na to serem.

Reagovat
Zaschrona

Hele, co ti přesně přijde super na tom zničit celej zbytek fotbalového světa, který se posune ve všem k horšímu, jen díky představě toho, jak by mohlo být super vidět 15 stromů s 5 okrasnými dřevinami, které se mají každý rok pečlivě přesazovat a ani zdaleka nedostanou stejně kvalitní hnojivo jako zakládající stromořadí...

Díky play-off na víc zápasů bude základní část asi ještě větší nuda než současné skupiny, ve většině zápasů bude brzo boj o relevantní příčky jen o pár týmech. A stejně budeš 18 kol čekat na to, aby pak rozhodlo play-off, kam ti hlupáci ani neumí přenést výhodu domácího prostředí na jeden zápas. A jako bonus k tomu bude tým hrát sérii naprosto nedůležitých zápasů v PL, kde reálně nebude žádná motivace uspět, to samé v domácím poháru. Pro kluby mimo tohle se zdánlivě nic nemění. Až teda na to, že už nikdy se nebudou moci s těmi týmy jakkoliv měřit jako rovní s rovnými. A nejhorší ani není ten ještě větší finanční skok, mnohem horší je to, že sebezvaná šlechta tady posadila sebe samotné do nerovné pozice oproti zbytku. Jaká je v tom pro ostatní kluby pointa dělat ze sebe takové dementy? I jakékoliv proražení do top 4 v lize by nedávalo vůbec žádný smysl. O kvalifikaci do původní LM už nepůjde a i kdyby na rok laskavě šlechta pustila nějaký takový klub mezi sebe, co to má sakra za význam hrát, když i v případě vítězství klub dostane násobně méně než poslední "zakládající člen." Absurdně arogantní, frustrující a demotivační celej koncept. V praxi by to celé stejně znamenalo, že brzo se celá tahle parta oddělí a půjde si to kopat jen mezi sebou až do zblbnutí bez ohledu na fanoušky, protože jen to bude znamenat maximalizaci zisků, což je asi tak ten nejdůležitější důvod, tedy vlastně jediný důvod, proč celé tohle má vzniknout.

A čemu už vůbec nerozumím, to je, proč by se s tím jako měla UEFA smířit. Smíření se vznikem znamená konec UEFA jako relevantní fotbalové veličiny. Jakmile se to rozjede naplno, nepřežije to MS i EURO, LM bude při nejlepším na úrovni současné EL. Bude konec přítoku peněz do českého fotbalu, prostě nebude odkud brát. Naštěstí tady ale jednou bude super skvělá ESL s úžasnými taktickými bitvami s týmy bez jakéhokoliv charakteru s hráči 20 národností a s fanoušky po celém světě bez špetky relevance v místě odkud původně pochází. Nemůžu se už dočkat toho, jak to bude skvělé vynechat další hrací kolo téhle show...

Reagovat
Rudy

V poslednim odstavci popisujes dnesni PL? "s týmy bez jakéhokoliv charakteru s hráči 20 národností a s fanoušky po celém světě bez špetky relevance v místě odkud původně pochází" Bude konec přítoku peněz do českého fotbalu, prostě nebude odkud brát. Jakou merou se podili na prijmech CZ (vsechny zucastnene) kluby? Bude to jen konec okradani klubu, ktere delaji vsechny ty prachy, ktere pak UEFA za svuj, jiste mirny, poplatek prerozdeluje. Kde najdu ucetni uzaverku UEFY? Kdyz jsou tak ferovy a nedelaji to pro prachy, urcite jsou transparentni a nemaji problem vsechno zverejnit i s jejich platama jako neziskova organizace.

Reagovat
Zaschrona

Po odchodu VB z EU se změnila pravidla pro nakupování hráčů, jsou o dost přísnější. HG pravidla UEFA i PL také znamenají, že cizinců dávno nemůže být tolik. Velká šestka si místních fanoušků očividně moc neváží, ale zbytek určitě ano a dělají spoustu činností v místě, kde klub působí, najdi si třeba něco o evertonské charitě.

Na příjmech českých klubů mají zásadní podíl kluby ze zahraničí cestou nákupů, případně cestou přímých příjmů za úspěch v evropských pohárech, popřípadě prostřednictvím solidarity payments, což dělá pro ligové kluby miliony. Bez současného nastavení evropských pohárů a reprezentačních soutěží, když by to měl řídit Peréz, tak by na naše kluby zůstal maximálně pakatel.

Zbytek nekomentuju, nemám potřebu se navážet do UEFA, můžeš si to najít sám a případně mě přesvědčit, jací zloduchové to jsou a proč bych měl spíš teda věřit tomu, že ty tzv. okrádané kluby, které udělaly právě evropské poháry, bez nich by nebyly nic, by pro český fotbal vůbec někdy hnuli prstem.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Busby babes

Reagovat
smazaný uživatel

Zaklad managementu - lidi se vzdy boji zmenu.

Reagovat
r.mrazik

akorat si trochu pockame az tam bude nejaky cesky klub...a pak aby z toho profitovala cela ceska liga

Reagovat
Dawon

by je pak ceska FA taky vyhodila a meli by po prdeli

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Maresma

Klopp to BBC: “I’ve the same opinion about #SuperLeague. It’s a tough one, people aren’t happy and I’m not involved. #LFC is more than some decisions. My aim has always been to be part of the Champions League. I like the idea that West Ham can play in the UCL”.

Jurgen Klopp to BBC Sport: “Remember: the most important parts of the club are the supporters and the team. And we should make sure nothing gets in the way of that”.

Jurgen Klopp: “I understand the fans anger because of the #SuperLeague. I don't know exactly why the 12 clubs did it. But... it’s always 'more games, more games'. It's about more money, nothing else”. #LFC

Reagovat
vodka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Nikikrew

Čiže do LM pojde Leicester, WHU, Everton a Leeds ?

Reagovat
Realita

Nějak nevím, co myslí tím Liverpool v Aténách...

Reagovat
dondinho

oni si za poslední rok v praxi vyzkoušeli, že fanoušky na stadionu vlastně ani nepotřebují...před prázdnýma tribunama se hraje liga i LM, přenosy v TV jedou dál takže co - budou si hrát Superligu, přenosy prodávat američanům a číňanům a budou v pěkným balíku

Reagovat
smazaný uživatel

Je ale v Číne alebo Amerike dopyt?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak kolik ma lidi Evropa versus Cina+Japonsko+Korea+Jizni Asie+Amerika?

Stejne mistni budou fandit nadale a budou kvakat, ze porazili vcera treba Real misto Stoke City

Reagovat
Busby babes

https://twitter.com/bglendenning/status/1383912468594839552

a pak to jeste rekl ve Football weekly: dochazi nekterym z tech klubu, ze nekdo v te soutezi bude muset hrat roli WBA, Crystal Palace nebo Fulhamu? I am looking at you Arsenal...

Reagovat
Mimalu

Tak některým asi bude stačit, že na to mohou srát sebevíc a stejně se z nich nestane Sunderland. Fakt jsem zvědavý na ty mechanizmy jak chtějí udržet kompetitivnost, ten rozdíl přístupů mezi šejky a třeba tím Kroenkem je tak markantní, že se za pár let ta rádoby atraktivita úplně vytratí

Reagovat
Busby babes

nedovedu si moc predstavit, ze by to mohlo fungovat bez platovych stropu. Protoze jinak proste City, Real, Barca, tedy statem podporovane kluby, Chelsea, jako Romanova hracka a mozna my, kde by Glazerove mohli pustit vic penez, protoze vic dostanou... proste utrati vic nez zbytek. Uvidime jak dopadne ten skandal Realu a Barcy s financovanim, treba se to u nich zmeni, ale moc si to nemyslim.

Reagovat
Grahf

toto proste nechápem, fajn, budeš v superlige, ale zároveň sa budeš motať na spodku tabulky, miesto toho si mohol bojovať o titul vo svojej lige. (príklad ac/inter) Fakt je to pre ne taký úspech?

Reagovat
smazaný uživatel

Drz hubu a kopej do mice. Tady si domlouvavaji kseft vrchni elitu.

Stejne hrajes jenom EL a si druhy v PL za tym s "koupenem snu" .

Reagovat
blade115

Tyhle prohlášení, jak jde těch 12 klubům jen o prachy, nad ani nemůžou bejt víc pokrytecký. Z fotbalu je už dávno téměř výhradně byznys a o peníze jde v první, druhé i třetí řadě úplně všem. UEFA a spol. se ohání tím, jak jim jde o "dobro fotbalu", ale ve výsledku je stejně děsí víc představa, že ty peníze půjdou do kapsy někoho jiného. Mimochodem, ta jejich urputná snaha začlenit do LM co nejvíc druhořadých nezajímavých týmů, kterou krásně sekundují FIFA a jejich prznění MS, je úplně stejně takové zlo pro fotbal jako celá super liga...

Reagovat
smazaný uživatel

Sny sa neplnia, plni sa paprika

Reagovat
Swarley

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

zítra v 10:00 před Edenem!

Reagovat
Foppy

Nemám na Superligu zatím úplně vyhraněný názor, ale to co vypustil třeba Figu (ale nejen on) je podle mě mimo. Myslím tuto část: "Pouze poslouží majitelům, které fanoušci už dávno přestali zajímat a nezajímá je ani sportovní soutěžení." Kdyby to nenalákalo dostatečné množství fanoušků, tak to nepřinese prachy, o který těm majitelům pochopitelně jde. Takže prachy = zájem fans. Pokud nebude pro fanoušky formát zajímavý, Superliga je předem odsouzená ke krachu. Ale to se podle mě nestane...

Reagovat
smazaný uživatel

Veľa emócií, kvôli tradícií. Ľudia nemajú radi zmeny.

Podľa mňa celkom prirodzený vývoj, staviam sa k tomu neutrálne.

Skôr je haluz ako to vybuchlo zo dňa na deň, a ako UEFA nezvláda a hrozí.

Reagovat
Foppy

Jako ta informační bomba je pro mě taky ten největší mindfuck

Reagovat
smazaný uživatel

skôr mohli namiesto superligy spravit lm bez UEFA, nejako si osetrit aby tam boli kluby na zaklade nejakych pravidiel (obrat, umiestnenie atd) ale nech je to pre vsetkych. Hociaká liga bude bez UEFA super ale aký zmysel bude hrat domacu igu kde budes hrat uz len o titul a nie napr top 4

Reagovat
smazaný uživatel

ve skutecnosti tenhle boy napsal: dreams can't be buy

Reagovat
cr7sux
Reagovat
Zephyr

to je až pozdější verze verze; nejdříve opravdu napsal "dreams can't be buy"

Reagovat
smazaný uživatel

rozkosne

Reagovat
Tommy the Gunner

K snum se musi prosimulovat, vid Bruno?

Reagovat
Infernoqt

There will be a salary cap in the Super League. Clubs can only spend 55% of their revenue on salaries.

Referees will be equipped with a body microphone to explain all of their decisions to the fans in a loud manner. (Source: MARCA)

Reagovat
Infernoqt

The Super League clubs have decided to transfer their #UCL trophies over to the Super League. Manchester United will start with 3 Super League championships. [@Paul_Tenorio]

Reagovat
Vincent Vegan

Reagovat
mithro

tak to je skvela sprava

Reagovat
Grahf

to fakt chcú z toho spraviť nfl. S tým vysvetlovaním od rozhodcov si to velmi neviem predstaviť, keďže vo futbale sa čas nezastaví a po faule sa rozohráva okamžite.

Reagovat
J0EL

Lol, ved toto je presne to, co sme chceli. Ved tie rozhodnutia casto nemaju logiku, tak nech to pekne vysvetlia a obhaja si.

Reagovat
smazaný uživatel

jestli VAR neco potrebuje jako sul, tak prave tohle. Ne ze to bude po zapase vysvetlovat svancarovi na tribune

Reagovat
smazaný uživatel

Aha all decisions... tak to nedava smysl

Reagovat
Arne

Liverpool v Aténách?

Reagovat
SunFells

Paměť nejde koupit.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

To je neuvěřitelné jak si místní experti dokážou otevřít takhle hubu. Prý je fernandes žoldák? Nejsem jeho fanoušek ba naopak, ale že někdo přestoupí ze sportingu do manu, tak je žoldák?? To jsou právě ty sny... Určitě respekt k těmto vyjádřením. Prý multimilionáři nemůžou mluvit o o chamtivosti- proč? protože jsou úspěšní? bohatí? A to vůbec nemluvím o tom mediálním tlaku na ty fotbalové chamtivce.. Pusťte si Maradonu sice je to extrém, ale tak to je. Superliga je odpornost a zničí to menší kluby, jak např trpišovský říkal, že je jeho sen zahrát si na Old TR. s tím se může rozloučit stejně tak další x milionu hráčů. Abych to tady místním idiotům ujasnil- být bohatý neznamená být chamtivý a naopak,,,

Reagovat
cristiano.K.

Liverpool v Aténách?

Reagovat
t0mmy33MCFC

taky si porad rikam co tim myslel, asi Istanbul?

Reagovat
cristiano.K.

Jinak velký palec PSG,Bayernu, BVB

Reagovat
Maresma

PSG se neúčastní z trošku jiných důvodů

Reagovat
smazaný uživatel

Liga mistrů je železná košile? Tak proč kurva pod každým zápasem lm je stovky komentářů a diskusí?? tak se kurva odhlaste, když vám to vádí a jděte třeba sbírat trnky.. Kuva to mě zase dokáže nasrat po ránu. LM je největší fotbalová tradice, nejprestižnější soutěž a ano je to sen. A pokud si myslíte, že super liga nebude zkorumpovaná, když se tam budou točit ještě vetší peníze, tak jste naivní blbci. Ne všechny tradice jsou špatné, proč kurva nezboříme Karlův most a nepostavíme tam nějakou zábavnou atrakci, která bude údajně to, co lidé chtějí...

Reagovat
smazaný uživatel

nemuzu si pomoct, ale ta polizanice, kterou si ta dvanactka uvarila, mi silne pripomina hamacka. vsichni jsou to strani diletanti. ta dvanactka musi byt nesmirne namyslena (a hloupa ... namyslenost a hloupost jsou asi jen dve strany jedne mince) - jedinne ceho muzou dosahnout je to, ze se od nich odkloni hraci, legendy, fanousci a s nimi i sponzori. uefa by ted nemela blbnout (nejake vylucovani apod.), mela by jen tise preslapovat, hrat roli toho hodneho a pockat, az se ti pitomci uskvari ve vlastni stave.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele