Směrem k Lize mistrů máme připravený obsah zajímavý pro celou Evropu, ví šéf marketingu Slavie

Fotbalová Slavia prožívá skvělé období nejen na hřišti, ale i v kancelářích. Po ligovém titulu se sešívaní radovali po šesti letech z triumfu v Ceně Lukáše Přibyla a posbírali pět prestižních ocenění Lemur za PR. Marketingovým ředitelem klubu je od loňského dubna Jakub Mačát, který dříve působil v Plzeňském Prazdroji nebo v Tchibu. A právě s ním jsme v Livesport Daily probrali, v čem se Slavia marketingově nejvíc posunula, jak se připravuje na Ligu mistrů či proč nepůjde cestou placeného obsahu.
Šest let vládla prestižní Ceně Lukáše Přibyla, která oceňuje kluby za marketing a komunikaci, pražská Sparta. Letos v červenci ovšem přišlo střídání a pro ocenění si poprvé od roku 2018 přišli zástupci Slavie.
"Rivalita se Spartou je úplně stejná v marketingu jako na fotbalovém hřišti. Jsme filozoficky rozdílní, my ve Slavii rozhodně nepůjdeme cestou placeného obsahu, chceme být fanouškům maximálně otevření, protože jsou středobodem všeho. Směrem k Lize mistrů máme připravené tři silné linky, které budou extrémně zajímavé i pro celou fotbalovou Evropu. Zejména jedna z nich je přelomová," láká Jakub Mačát.
V úterní epizodě podcastu Livesport Daily jsme také řešili:
Plány směrem k Lize mistrů.
Výhry v prestižních oceněních.
Komunikaci s nejvyšším vedením Slavie.
Nový díl Livesport Daily najdete na oblíbených podcastových platformách - Spotify a Apple Podcasts.
Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.
Související články






Komentáře (9)
Přidat komentářMarketing možná, tým je ale úplně z prdele.
no, jestli bdueme hrát jako do teď, tak to bude napodobení loňské ostudy sparty
https://www.youtube.com/watch?v=0Azb6Sz016U
Zde nějaký ty trapný plachticky ne
Tohle je skvěle marketingově vydané, ale ne od klubu: https://youtu.be/7ucouquQAaM?feature=shared
To nam rikal trener v dorostu taky, kdyz hrajete hovno, tak u toho aspon dobre vypadejte
Úplně to vidím, pokaždé, když budou hrát proti nějakému soupeři, tak tam bude video Bílka, jak letí s Tvrdíkem vyjednávat o nějakém jejich hráči a budou ho tam rozebírat, jestli by se jim hodil. Třeba u Barcelony pojedou za Yamalem, u Realu za Mbapém, u City za Haalandem atd. A když by hráli s OL, tak by třeba jeli za Karabcovým Šulcem.
Ale jinak marketing Slavie poslední dobou
Akorát by měli nechat v kanceláři marketingu zavřeného Douděru a nenechat ho vybíhat na trávník
Jojo Evropu zajímá nějaká Slávia.
Oblibene kluby
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele