Slovákům bude chybět Karhan, Hašek tají roli Rosického
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Gólman Mucha proti Čechům prožil nejtěžších 15 minut kariéry
06.09.2009, 16:46
Experti pochválili fotbalisty za zlepšení a doufají v baráž
06.09.2009, 13:34
Zklamaný Rosický marně doufal, že na Slovensku ukončí herní půst
06.09.2009, 11:46
Hašek: Do Afriky je stále daleko, ale nic nevzdáváme
06.09.2009, 09:07
Koller v reprezentaci končí, nezůstane ani na San Marino
06.09.2009, 08:06
Remízy je škoda, ale obstáli jsme se ctí, uvedl Čech
05.09.2009, 23:58
Čeští reprezentanti remizovali na Slovensku 2:2
05.09.2009, 22:37
Haškova mise startuje naostro: v Bratislavě půjde Čechům o naději
04.09.2009, 10:41
Komentáře (226)
Přidat komentářMadari si ani neskrtnou
Maďari zajtra nehrajú s Nemcami, ale Slováci s Čechmi.
tak sry ale jak mam pojmenovat hrace jako :D Csaba Horváth a tak :D
A ako máš pomenovt toho tvojho rossonera Jankulovského?
hubschman je typicky ceske meno,ze?aj ujfalusi
Vieš čo je to nútená asimilácia ?
synku synku tys je kokot
taťko, taťko, hlavně, že ty jsi lumen.....
http://hznk.blogy.atlas.sk/sociologia/53950/
OT: nevíte pls jestli někde bude jednadvacítka??
na novasporte je
nova sport
jooo??? paráda.. dík oba
skoda ze nebude hrat miro...snad ho zdeno nahradi
Zdeno je lepší, nahradí ho s prehľadom. Karhan je do značnej miery len tmeliaci zotrvačník.
presne moj nazor, zdeno je lepsi, karhan na lavicku a na dobru atmosferu ano, ale na jeho poziciu mame lepsich a behavejsich
V prvom rade je podstatný hlavne fakt, že čas nezastavíš. A pokiaľ ide o Štrbu, je to momentálne náš najlepší menič tempa, na to Karhan rozhodne nie je stavaný, podobne ako Hamšík, svetlou výnimkou je Sapara.
ide o to, ze je to defenzivny tip s dobrou rozohravkou, karhan pod tlakom kopi mnoho chyb v rozohravke, a to aj v prihravkach na kratku vzdialenost, zabavnik tiez nie je zly defenzivny zaloznik, ale zrejme uplne defenzivu hrat nebudeme, a konstruktivna rozohravka by hre chybala, sapara je tvorca hry, to rozhodne nie je ten, ktory bude vypomahat obrane a obrancom pri rozohravke, ten bude hrat pred alebo vedla strbu s opacnou funkciou ako zdeno
Známe veci...
nebude hrat.od zaciatku urcite nie a ak by vobec zasiahol do hry bol by som prekvapeny.
neberte ma v zlom,ale urcite by hasek rad povedal,ze nastupi do zakladu a tym nas zastrasila,ale problem je v tom,ze hrat nebude
Aj tak nechápem ako tým môžu niekoho zastrašiť (všeobecne, nielen pre Čechov a tento zápas) veď keď viem, že budem zajtra hrať proti Ronaldovi, tak sa naň maximálne pripravím, na zápas koncentrujem a akurát o to viac namotivujem aby dostal v zápase na frak.
Karhan nekarham, kádrem na nás nemají a nikdy neměli...
ty si zakomplexovaný čech, máme kvalitných hráčov
vzhladom na tvoj nick je ti odpustene
S Rosickým či bez neho Česi pojdu domov z plačom a ich pozliepana repre sa ešte viac rozpadne....
zitra nebrec voe
zítra budeš brečet ty
lebo slováci nezaváhajú
to si povime zitra, zapamatuju si tvuj nick a najdu si te
Je na škodu, že tu neexistuje súpis užívateľov. Zaujímalo by ma aké percento debilov máme na tomto fóre čo sa týka oboch republík. Dnes to fakt vyzerá na prevahu Slovákov, keď sa tu snažím len ja, vladis a Ol!ver
ach jaj, dalsi co sa tu snazi rozvirit napatie a nevrazivost
Jsi tady na návštěvě a ještě na nás pyskuješ.
jdi si takové kktiny psat na slovenské stránky.. tady na tebe nikdo není ani trošičku zvědavý..
no co se ti nelíbí?? já taky nechodím na slovenské stránky.. a i kdybych tam vlezl,tak nemám potřebu vyrypovat.. to mně připomíná jak bylo to video,kde cigán nadává našemu fízlovi do českých mrdek.. hoši tak kde to sme??
Cikán je taky Čech
Tamten si to očividně nemyslel..
cigán je cigán.. jaký čech proboha? národnost rómská není národnost česká!!
Přesně tak...žádnej čech ksakru
inak radsej pojdmem coskoro papa,pretoze tato diskusia nabera nenavistne kontury
ale este si pockam
inak Karhan by mal hrat Weiss len taji ale údajne bude hrat
ale aj bez karhana to zvládneme
ty si veríš
já našim neverim
namiesto neho bude hrať napr. Sapara...to je adekvátna náhrada
Sapara nevie dobre branit....
tu jde skôr o to že Karhan je kapitán a jeden zmála hračov ktorý majú skúsenosti
ale tak každý hráč je nahraditelný.....a tréner Weiss určite niečo vymyslí
rado zabavnik ci zdeno strba su mladi chlapci
štrba je srač ktorého nemám rád a vždy hraje velké hovno
náhodou v prahe podal celkom dobrý výkon
Nediagnostikovali ti šedý zákal? To čo si práve napísal je tak ako to ochorenie na plač. (Naozaj.)
Zdeno je srač
Kua neviete sa ukľudniť ?Nech už je ten zápas zanami...
nic lepsie nemame (jedina mozna nahrada zabavnik, ktory by bol skor predstoper ako defenzivny zaloznik)
Ako to povedať... Ak by som opomenul čo si kedy napísal normálne na tomto fóre, tak na základe predošlej reakcie ti môžem pokojne povedať, že si alebo jeho zápasy nevidel, alebo sa futbalu rozumieš asi ako Eskimák opaľovaniu... Ten dodatok snáď ani nebudem komentovať. Sráč je ten, kto čosi podobné napíše.
futbalista je možno dobrý ale sráč je preto lebo ked sme hrali v sezone 2007 v žiline tak ukázal fakera našim fans... od toho momentu ho nenávidim s celej duše urazit milovaný spartačik
No čo už ti mám na toto povedať... Keby im nakopal zadky tak by to už nebol sráč? Nechajme to tak, aspoň sme zistili odkiaľ fúka vietor.
tak tak
karhan v prahe dal jednu dobru prihravku (dlhy pas jendriskovi na gol), rozohravka pod tlakom biedna, kratke prihravky do stran koncili v aute, po 30.min toho mal dost a do obrany sa uz vracal vypomahat len sporadicky
Stejně je jasný že naspoupí Rosický i Koler aby sme vůbec měli nějakou šanci, otočilo se to tenkrát v hokeji, otáčí se to i teĎ.
ale nemiešajte hokej do futbalu
na profutbale je clanok so skrtelovym agentom,ake to mal tazke aby mohol skrtel hrat v tomto zapase a to jeho zranenie sa neda ani porovnavat s tym v com bol rosicky.vazne si myslis,ze arsenal by ho len tak pustil?
podla mna spravili nejaku dohodu,ze faebude.bude len sucastou psychologie
Uvidíme, jak to bude s Rosou. Věřím, že Jenda Koller tam dá nějakýho fíka. I kdyby to měl být náhodný gól z 93. minuty, doufám, že tam vyhrajem. Přál bych postup oběma...
tak pekne
tak to má byť
V Česku vládne díky Ivanovi taková nálada/euforie, že si myslíme, že se to vyhraje samo. Aby jsme se nedivili nakonec
Alečo...zatiaľ náš každý tvoj spolubrat presviedča, źe to my sme plní eufórie Pripomína mi to jedno príslovie...
To je asi celonárodní strategie, ale domluvili to beze mě, páč mi o tom nikdo neřekl
Toľko hávede sa tu objavuje..
sa cudujem, ze jej tu je zatial tak malo (treba to brat relativne)
Muj tiket na zitrek:
Slovensko - Cesko 2
Dansko - Portugalsko 2
Chorvatsko - Belorusko 1
Azerbajdzan - Finsko 2
Spanelsko - Belgie 1
Gruzie - Italie 2
co rikate?
Říkame...Nespamuj!
tak si vyliz rit
Taký ohybný nie som, sorry.
co se da delat
Un Piccolo Omaggio Al Mio Idolo Marekiaro !!!
Forza !!!
HAMSIIIIK !!!
Konečne poriadny Čech!!!
nikdy jsem netušil, že na Eurofotbalu je tolik Slováků...
V podstate ani ja Ale tých reálnych je nás tu pomenej, tí ostatní sa nám snáď len zdajú...
otázkou je, zda je to dobře či ne :)))
Nerozhoduje kvantita, ale kvalita.
právě, co se týče kvality, tak mě to zatím moc nepřesvědčilo ... ale kvantita, ta jo ... ta je více než dobrá ..,)
To, čo tu pobehuje dnes je len háveď a tá je na oboch stranách. Etablovaní potvrdia.
bohužel, možná jsem krapánek zaujatej, ale nepřijde mi to až tak vyrovnaný .... :) alespoň, co jsem si měl tu možnost přečíst zde a všemožně jinde už po minulém zápase ..
tak to zaujaty urcite si.prejdi si clanky o tomto zapase a je to percentualne k poctu na jednej aj druhej strane vyrovnane
no, určitě ne, možná lehce :) ale přeci jen hlavně po tom minulém zápase sem byl nepříjemně překvapen a velmi rozladěn, což asi trvá až do dnes, takže asi fakt lehce zaujatej jsem ... :(
Si márny prípad, čo už s tebou, keď nevieš čo činíš. Je ti odpustené, choď v pokoji brat náš.
ako malé deti ... lepší vyhrá ... a tento rok sú lepší Slováci ...tak neni o čom
Zalez, trafená hus.
...navyše, ako chceš aby to bolo vyrovnané, keď ste dvojnásobne početnejší národ a toto je česká doména? (mimochodom, to, že je to vyrovnané - a to je - skôr degraduje vás )
prosim tě, nechtěj mě rozesmát, vlastně jsi mi to vzal z klávesnice, chtěl jsem napsat prakticky to samý, ale chtěl jsem to poddat tak, že jsme dvakrát početnější a přesto jsem čet tolik až debilních slovenskejch příspěvků na různejch fórech ( nejen zde ), že bych blil velebnosti .. :)
samozřejme nechci, aby to vyznělo tak, že český dementní nejsou, to je utopie, ale ten poměr je minimálně k zamyšlení :)
musím říct, že souhlasím, i proto jsem napsal ten první příspěvek...z toho co jsem si tady pročítal mi ten poměr demence přišel hodně signifikantní
prosimta ked niekto napíše že vyhrame a bla bla bla tak to je v pohode ale ak napíše nietko čobolákov porazime madari na nás nemajú tak to sú ozaj chudáci
Proste to tak nie je. Keby si prešiel všetky aspoň 48 hodín staré diskusie najmä na reprezentaćńú tému, je to fakt "nastejno". Ak vidíte čosi viac, len si to navrávate. Už tu mám za sebou nepreberné množstvo diskusii a viem o čom hovorím
Chodíš tu pravidelne? Pretože ak áno, tak vieš, že ak sa aj jedná o čisto diskusiu bez Slovákov, aj tak je tej demencie viac než dosť, nuž a pri iných príležitostiach je to bohužiaľ tak, že to tu musíme tak 10ti (aj to preháňam?) zachraňovať.
no, řeknu to jinak, vzhledem k tomu, že je to českej web je ten poměr asi hodně matoucí ... v tom případě se ptám proč si tupci od vás chodí vyhazovat blafy sem a ne na slovenskej web, samozřejmě nevim jestli to neni i naopak, takže pokud je, tak to sorry ... ale když to řeknu na plnou hubu, myslim, že "trapnejch" českejch příspěvků je holt míň, než těch slovenskejch ... vyjímky tu jsou a těm to budiž připočteno k dobru ..
teda, když beru ten tvůj příspěvek vejš ... mluvim o reprezentačních tématech, když je téma klubový či jiný, tak tam už je ta blbost promíchaná a řek bych, že tam to zase vévodí u nás ... to každopádně
Čo sa týka tých reprezentačných, tak to som aj ja prekvapený, čo všetko sa tu pozbieralo, resp. z akej diery to vyliezlo, každopádne je to vyrovnané. Samozrejme, že som to nepočítal, ale letmý pohľad myslím stačí. Odchýlka tam je, ale aby to bol nejak enormný rozdiel, to nie. Na druhú stranu treba poznamenať, že podobne kvalitne organizovaný portál sa pod sovenksou doménou nenachádza. Som sám prekvapený, koľko nových nickov tu vyskočilo, no zas na druhú stranu si myslím, že ide len o dočasný stav i keď je to skôr zbožné želanie než proroctvo.
já rozhodně neházím všechny do jednoho pytle, ale ta demence od lidí, které jsem tady nikdy neviděl mě trošku zaskočila...stačí se podívat dolů, pod tenhle příspěvek
Farky 04.09.2009 20:51
Slovensko - Česko 2 :1 ... aj to si dáme vlastný aby ste neplakali :)
Stačí sa pozrieť na prvý a to od človeka, ktorého tu bežne človek pod článkoch o SA vídava. Proste si to nenahováraj, je to pomerné. Ja sa podobne čudujem nad niektorými českými individuami, čo tu vyskočili, ale aby som si vytváral ilúziu, že v tomto smerujete doprdele a tváril sa, že zrazu je tej demencie z vašej strany viac, to nie
když kouknu na první příspěvek, tak ten už směřuje i do jiný roviny než sportovní a fotbalový a to mě dokáže nasrat ještě víc .. teda možná sem to měl protečkovat, to je fuk :) ... ale jinak si myslim, že se tomu tvýmu předchozímu příspěvku dá dát palec nahoru, s tim souhlasim :)
Tak, práve mi zmazalo pripravený komentár Tak len v krátkosti. Je to snáď len dočasný stav. Súhlasiť sa dá, ale len do istej miery. Presne prtom môžem ukázať ako na Čechov, tak aj na Slovákov, ktorí úroveň tohot portálu svojimi príspevkami len pozdvihujú. Zvyšný plevel je jednoducho potrebné ignorovať a zamýšľať sa jeho počtom zbytočné. Je jasné, že kopa podobných jedincov sa nachádza na oboch stranách a predbiehať sa v tom, kto ich má menej je zbytočnosť resp. sprostosť. To by bolo tk všetko k tejto téme.
To je hezky přispěvek štenkr ve sportovnim duchu asi jako toto
Slovensko - Česko 1 - 5 (1:0)
Góly Hubnik (vl.) - 2 Škrtel (vl.) , Pospěch, Jankulovski,Baroš
To, čo čítaš na sport.cz a fotbalportali, to je ešte o inom, podobne tak aj my na aktuality.sk atď. Mal by si to rátať aj z pohľadu pomeru tých normálnejších príspevkov k tým inteligentným.
To ne, Hudynho totiž nasadil laťku, kterou nemají šanci dohnat ani hudec s DominikemH. :)
Slovensko - Česko 2 :1 ... aj to si dáme vlastný aby ste neplakali :)
aby to uz bolo zanami
chlapi nechcete na to zítra někdo lístek? za 700 Kč
pre nas bude vyhra aj remiza cize nam to hra na dve strany
100. pre inteligentnejší EF.
to bude tezke
Dobře, že to dává čt2, a né komerční bratrovražedná nova.
hodně jsem si oddychnul, když jsem se to dozvěděl...
No minimálne v štúdiu to mohlo byť zaujímavé. Vsadil by som si na Jurka, malý ale šikovný...
Jj, venku vždycky ČT a doma Nova.
OT:http://www.aktuality.sk/clanok/144647/video-dnes-startuje-najsexi-sport-planety/
Raději mrknu na plážový volejbal, kde mi ty holky připadají hezčí i přirozenější..
damy a pani.ja som myslel,ze nic horsie ako novy vas neexistuje.
bohuzial mylil som sa.tu je dokaz.
http://www.blesk.cz/clanek/pro-muze-novinky/121878/fotbal-predstavujeme-slovenskeho-soupere.html
nad tym sa da jedine pousmiat.ja chapem hecovacky,ale aby dennik podnecoval k nenavisti?
to je stara znama ze blesk je prezleceny novy cas!
kua na tak som si ten clanok precital a nevychadzam z udivu...toto sa predsa neda napisat ani zo vtipu...to borat bol este slaba kava
náhodou, pár vtipnejch věcí tam je :))
zmysel pre humor uzko suvisi s intelektom a ked si tam nasiel nieco vtipne kazdi ma iny vkus ale dovolim si povedat ze vacsine to pride trapne
no, tvůj nick taky o lecčems vypovídá :) nebo o nicčems spíš :) ale to je jedno, nebudu se do tebe hned navážet, zkusim to z druhý strany ... pokud se nad to povzneseš jako normální člověk co má v hlavě aspoň náznak něčeho, co vypadá jako mozek, řekl bych, že tam taky najdeš něco čemu se můžeš pousmát ... je to velká recese a zároveň taky velká provokace a koukám, že se hlavně to druhé se ujalo velmi dobře :) samozřejmě, když si to někdo spojí hned s urážkou národní hrdosti, nevim, myslim si, že když tvrdíš, že smysl pro humor souvisí s intelektem a já ti řeknu, že jestli tě to tak pobuřuje, tak žádnej smysl pro humor nemáš, výsledek z toho vyleze sám .... ale sečteno podtrženo, chce se to nad tim povznést, to je hlavní myšlenkou :)
no hele já se povznést dokážu, ale prostě mi to nepříde vtipný, možná tak hod ovcí kdyby si s tim pan autor trochu pohrál, tak se to dá udělat stejně provokativní a jako bonus by se tomu dalo i zasmát, takhle mi to příde že vždycky napsal první kravinu která ho napadla jako urážka a slepil z toho článek ale možná je to tim že se prostě nedokážu zasmát tomu že fotku asiatů popíše jako slováky
tak to souhlasim, fotku čínskejch zemědělců ze sběru rýže nazvat slovákama neni příliš vtipný, ale zrovna třeba hod ovcí nebo ten fotbalista mě docela vtipny přijde :)) a má tam i pár dobrejch hlášek, ale je pravda, že doladit to rozhodně chtělo .... to souhlasim
Je to úbohosť najväčšieho zrna a nechci nám(Slovákom) nahovoriť ,že je to vtipné...
no, nevim, řek bych, že ubohostí nejhrubšího zrna se to nazvat nedá, stejně jako jsem nikdy nenapsal, že je to celý vtipný ... tvrdim, že jsou tam vtipný věci a že je to brané jako provokativní recese, silně ... ale je pravda, že slovenskému osazenstvu to asi vysvětlit nepůjde, což se dá i chápat ...
No nám to rozhodne vtipné nepríde a hlavne keď tu z južnej strany cítime toľko nenávisti a neznášanlivosti.Tento článok by sa skôr relevantne hodil na Starých Maďarov(turkotatárske=(mongolské) etnikum )...Prečítaj si tento článok(http://hznk.blogy.atlas.sk/sociologia/53950/) ,skús sa vžiť do našej kože a potom porozmýšlaj či je to vtipné...:)
sorry, ale spíš se hodí k vám než k maďarům :)) ale jo, jinak souhlasim a chápu, že vám to nepřijde vtipný ... jinak už jsme zabředli někam, kam jsem zabřednout nechtěl ...
No daj mi vysvetlenie prečo sa k nám hodí..
PS:som zvedavý... :-)) Ty asi nemáš rád históriu.Neznalosť neospravedlňuje...
právě, že historii rád mám, proto k tomu mám názor jakej mám ... mimochodem, aby nějaký blba nenapadlo dělat ze mě zbytečně neználka, tak o historii se celkem zajímám už nějakej pátek :))
Tak mi povedz ,čo máme spoločočne s Azijatmi ? Stále sa vyhýbaš odpovedi...
co mají slováci společného s asiaty? no, pokud nemám nějakou mezeru, troufal bych říct, že to samý, co maďaři ...
Etnicky máš pravdu .Vieš, kedy sem prišli Starí Maďari(na územie dnešnej Karpatskej kotliny) ? Vieš, aké to bolo etnikum ? Vieš, aký mali jazyk ? Vieš, kedy vzniklo Nitriankse knižatstvo ? Vieš, aké štáty zaberala slovanská VM ? Keď vieš tieto odpovede na moje jednodcuché otázky ,veď ťa história baví ako hvovoríš,potom mi odpovedz na túto otázku-
MOJA PRVOTNÁ OTÁZKA ZNIE,PREČO SA TO HODÍ K NÁM? .TENTO ČLÁNOK : http://www.blesk.cz/clanek/pro-muze-novinky/121878/fotbal-predstavujeme-slovenskeho-soupere.html
to je dost otázek, ale jsou víceméně lehký, takže doufám, že stačí odpovědět na tu capslockovou, případně pokud jsi pedant, dopíšu ti je později ... odpovídat otázkou se nemá, ale proč se to hodí k maďarům? samozřejmě, k vám se to hodí proto, že autor nepochybně sleduje televizi a má nějaké znalosti, takže ví, že slováci si na maďary potrpí a proto vás tak vykreslil, nechápu co chceš slyšet ... když by chtěl někdo urazit čecha ( to by bylo moc i na mě :)), udělal by cikánskou rodinku a něco pod to napsal ... rozumíme si?
Takže nepriamo si si priznal,že sa to hodí na Maďarov a nie na Slovákov ? Bravó...
nepřiznal sem nic, proboha, zkus přemejšlet ...tvrdim, že to, co je v tom článku se hodí výhradně na vás, tvrdim, že když tam bude portrét toho blbýho Sloty a pod nim nápis:"Toto je slavný Matyáš Korvín", tak se to bude hodit zase pro maďary, teď si doufám rozumíme :))
Ide o to z akého uhlu pohladu to bereš ,keď to mám brať a provokáciu -hodí sa to na nás ,ale keď to berem čisto z historického hladiska - hodí sa to na Maďarov ,očividine mi nerozumieš ...:-)
PS:Slota nie je šovinista ako László Sólyom,to by som neporovnával...
tak to se omlouvám, pokud to bereš z historického hlediska, hodí se to samozřejmě na maďary, to bez debat, ode mě to bylo myšleno, jak píšeš, že jako provokace je to pro vás :) no, co se týče Sloty, o našich politicích mám hrozný mínění, ale co jsem měl možnost vidět s nim spoustu věcí, většího debila jsem neviděl, fakt, je to síla :))
Slotu moja osobnosť vykresluje ako nulového diplomata ,ale na druhú stranu ho beriem ako protiváhu k tým všetkým maďarským špinavostiam. A aký máš nazor na Sólyoma ?
Abych řekl pravdu, o Solyomovi toho moc nevim, vim o něm stejně jako o Gasparovičovi, ale když se vrátim zpátky ke Slotovi, tak když někdo takovej řiká jaký je Maďarsko podřadnej stát a že nemaj na mapě co dělat, tak je to nejen historickej analfabet, ale pro mě i naprostej idiot, pro který je vzduchu kolem nás škoda :( na druhou stranu, abych byl úplně nestrannej, tak nevim co líta z druhý strany hranice za výroky :))
omluva pre madarov za policajny zakrok proti fradi na stadione DACu ktori vxyprovokali fradi...
to je len jeden priklad z mnoha inych...slota bude za chvilu dovod preto aby sa s nami unia prestala bavit
Najprv si zisti info z oboch strán a potom hodnoť Janka Slotu:-),ani nevieš čo predchádzalo Slotovým vyjadreniam.Pomaly sa stáva tradíciou že maďarská poltická špička nám často naznačuje to isté o Slovensku ,tí hlupáci nemajú v dejepisných učebniciach čo i len minimálnu zmienku o VM a to nehovorím o Nitrianskom kniežatstve(dúfam,že vieš o čom hovorím).Tí neznalci si myslia ,že Maďari su akísi naši predkovia :D čo tu boli ešte pred Slovanmi ,mimochodom tí tu boli 100% v 5.storočí a možno aj skôr a Starí Maďari sem prišli v roku 896 ,čo je už skoro 11.storočie.. A ako etnický národ zanikli ,nebyť ich nútenej asimilácie dnešní ľudia ani nevedia kto je to a čo je to "Maďar"...
no, pochybuju, že takhle silné vyjádření hází někdo i z druhé strany, to se mi nechce věřit ... protože mi to přišlo neomluvitelný, když jsem to slyšel, samozřejmě to neni jediná jeho "eskapáda" ... no, to je sice pravda, že přišli v roce 896, ale v roce 1001 už měli svůj stát, co měli v roce 1001 slováci? když to řeknu natvrdo ... já nechci, aby to vyznělo špatně, ale myslim, že pokud by se někdo měl z mapy pakovat, historicky, by to z těch dvou zemí Maďarsko nebylo ... to samozřejmě z pohledu toho exota, jinak by se neměl mazat žádnej :)) nevim, myslim si, že pokud se z politiky nedostanou lidi jako je Slota atp., z obou stran ( pokud opravdu je na druhý straně někdo tak extrémní ), tak ty vztahy rozhodně lepší nebudou, spíš naopak ..
Máš veľmi slabé info ,máš len skreslené info z jednej strany. Ano my ? A to prečo ? Veď mi sme mali skôr vlastný štát ako oni...http://sk.wikipedia.org/wiki/Nitrianske_kniežatstvo
A ty budeš hovoriť o blbosti...:-))
Jojo kníže Pribiňák nebo tak nějak
Pribina...
Slovaci jedna ze zapadoslovanskych kmenu stejně jako Moravane ,Lužičti Srbove Češi Slezane
A samosebou i Poláci
no jestli považuješ kníže Pribinu za slováka, tak nevim ... ono slovan a slovák je přeci jen rozdíl
Slovania sú naši predkovia a názov "Slováci" vznikol práve z názvu "Slovania".Máš veľmi ,veľmi veľké rezervy...
ano, slováci vznikli z názvu slovani, ne naopak ... nemám o nic větší rezervy než ty, byť v čistě slovenský historii přeci jen .. ,)) protože když tvrdíš, co tvrdíš, tak se divim, že se Rusko nejmenuje Slovenský Rusko, Ukrajina ...., atp .... to bych blil velebnosti ..
Chceš mi povedať ,že tí Slovania nie sú Slováci ? Alebo o ča sa snažíš ?
Ja mám dôkladne preštudovanú našu histróriu narozdiel od teba .Neviem či chceš byť tak drzý alebo si až taký veľký hlupák..
Nitrianske kniežatstvo: "Ide o najstarší (odhliadnuc od Samovej ríše) historicky dokázaný štát predkov dnešných Slovákov."
Čo ti nie je jasné ?
jsem asi stejně drzý jako ty blbý ... chci ti říct, že Slované jsou všichni od Ruska až po Čechy a od Polska až po Černou Horu ... všichni jsme Slovani, to neni žádnej argument ohánět se Slovanama, bože muj .... do teď jsem se snažil taktně říct, že vznik Slovenskýho státu nebo něčeho, co se aspoň tomu lehce podobá se datuje do výrazně pozdnější historie než vznik státu Maďarského, nebavim se o předcích ... to by jsme zase tuhle trapnou debatu mohli rozšířit na dalších tisíc příspěvků, stejně jako předci Maďarů byli Arpádovci, vy tam možná máte Pribinu, bavim se o státu ... na historický mapě např. 14.století Nitranský knížectví je?
Neoplatí sa s tebou baviť, stále si budeš mleť len svoje ,fakty ťa nezaujímajú ako vidím..
To,že sme mali skôr štát ako Maďari je nespochybniteľné...
nemám proč mlít to svoje, píšu, co vím, ty ze sebe děláš bůh ví, co ... když napíšeš rozumnej argument, věř mi, že se rád přiučim ... zatím to sou plky hodný opravdovýho odborníka, na kterýho si tu usilovně hraješ ..
Akú hlúposť som povedal ?
hloupost, mi přijde tvý dělání hroznýho machra, to hlavně ... druhou hloupostí mi přijde vlastně půl týhle diskuze, argumenty došly někde v půlce, pak už to jsou plky z obou stran, přijde mi to trochu zbytečný už ta diskuze .... mám jistě velký mezery, ale vzhledem k tomu, že ty je máš taky si nedokázal argumentama mi ty mezery alespoň částečně zalepit, nehnuli jsme se nikam ... což se asi ani nedalo čekat :)) ale nechtěl jsem tim pobouřit slovenský osazenstvo, to vůbec ...
Ja tu nerobím žiadneho machra...Ja si ti snažím len vysvetliť ,že sme mali skôr štát a boli sme potom súčasťou VM a sídlili sme tu skôr ako Maďari,ktorí nemajú absolútne nároky robiť si na náš štát zálusk,čo si poprel a dokonca si hovoril opak.Ja nehovorím,že nám má patriť Maďarsko,ale na vlastné Slovensko si nedopustím...
Ano,nemá to už význam...
někde jsem napsal, že vám nepatří Slovensko? o tom nevim, protože to je blbost, stejně jako Maďaři mají nárok na svojí zemi, Slovensko má nárok na tu svoji ...
když to řeknu natvrdo ... já nechci, aby to vyznělo špatně, ale myslim, že pokud by se někdo měl z mapy pakovat, historicky, by to z těch dvou zemí Maďarsko nebylo .
Týmto si naznačil že my by sme sa mali pakovať...
ach jáj, takže kvůli tomu, že jsi mě nepochopil se tu takhle rozepisujeme? tak to je docela vtipné :)) bylo to myšleno samozřejmě úplně jinak, ale je to moje chyba, málo sem to osvětlil ..
abych to osvětlil, naposled ... šlo mi o výrok Sloty, že Maďarsko nemá co dělat na mapě Evropy a nevim, co ještě řikal ... myslim, že Maďarsko jako Uhersko má historii daleko širší než Slovensko a proto mi tenhle výrok přišel naprosto ubohej a divnej, nešlo o to, kdo měl dřív, byť na krátkou dobu první stát atd., šlo jen o tenhle tupej výrok ... :((
Slota je zamindrakovany nácek a ti budou vždy překrucovat historicka fakta a to v každe zemi ve svuj prospěch
právě, o to mi šlo ... jinak proti Slovensku samozřejmě nic nemám ...
pak ale napsal, že samozřejmě by měli zůstat obě země navíc od rozpadu velké moravy ste už byli až do první republiky pod uherskem, kdyby se udělalo rozdělení území podle roku 907 tak by to vypadalo zajímavě
A ?
trošku bych to doplnil, že jestli myslíš Nitranským knížectvím Slovenský stát ( což sem se mimochodem nikdy nikde nedočet, asi sem vždycky holt čerpal z blbejch zdrojů ), tak stejně můžu kmen Arpádovců považovat za Maďarskej stát, to už je trapný slovíčkaření a na týto bázi už to nemá absolutně žádnou cenu ..
Samozrejem že ja som sa to dočítal.Toto je absolutná hlúposť aby mi niekto nevedomí v tomto odporoval .
ale pochop jednu vec obycajny slovak ci madar medzi sebou nemaju poroblem normalne sa bavi slovaci jazdi treba nakupovat do madarska madari ziju na uzemi slovenska bez konfliktov konflikty vyvolavaju politici media ale obycajny ludia NIE!!teraz mame jazykovy zakon boh vie ci je to dobre...madari sa to snazhi bloknut ale asi neuspeju slot rype aj madarsky politici rypu treba si spomen ak na tohtorocnych majstrovstvach v hokeji madari v hladisku palili slovenske vlajky kopa blbeckov na seba chcela upozornit a podarilo sa...konkretne na stadione dunajskej stredy sa tiez palia slovenske vlajky...spievaju si ria ria hungaria dam ti priklad keby treba cheb hral najvyssiu sutaz vo futbale a na ich domacich zapasoch by sa palili ceske vlajky a skandovalo sa po nemecky vsadilo by ti to?preto ludia ci fans na sk nemaju radi dunajsku za spravanie ich fanusikov ten klub je ludom na sk ikradnuty drazdia ich fanusici Dacu
Ten jazykový zákon je absolutne štandardný zákon ,žiadny extrém. Skús si ho prečitať... Je pravda ,že hlavne politici a extrémisti ,ktorí su v menšine...
to je pravda
vies my sme haklivy na sr vs madarsko a ich dejiny a do toho o tom zacnu rozpravat a vypisovat cesi ktory o tom vedia absolutne h...o neber to osobne ale vy radsej nepiste nic pokail o tom nic neviete...
Konečne niečo rozumné od teba a on mi ešte bude kecať ,že ho zaujíma história,aké usmevné...
to myslis ako konecne nieco rozumne od teba??
jaj moj chyba reakcia na nekoho ineho
ona to je pravda, že nemám dokonale nabiflovanou historii Slovenska, to je možná pravda, ale tim, čim argumentuješ, to je ubohost i pro člověka, kterej neví, co znamená slovo historie ..
Od teba mi to príde znovu a znovu úsmevné...
nj, přišlo mi to jako relativně rozumná diskuze, ale chyba ... to je jedno :) kup si učebnici pro střední školy, dějepisu, samozřejmě a i tam se jistě doučíš spoustu věcí :) já teda mám taky co dohánět :( budu se muset kát ..
přečet jsem si jeden odstavec a je to výsměch, jestli se k tomuhle Slovensko upíná, tak se nedivim, že to tam vypadá jak to tam vypadá ...
To nie je výsmech ,ale pravda.Veď absolutný laik vidí ,že Maďari nemajú azíjské črty ale európske...
citil si z mojej strany poburenie ? mna to vobec nepoburuje a ani som nechcel napisat ze by si bol hlupy...tento clanok bol pisany redaktorom a nehadzem vas vsetkych na kopu
Silne mi to pripomína Maďarov...
ja sa náramne bavím ked sa česi pletú do maďarov....
Jako Čech se naprosto distancuju od toho, co považuje Blesk a jeho redaktor pan Höpnerr. Ubohost největšího kalibru!
mna jebne v dnešnej dobe
všetci sa rozdelujeme na madaravov slovakov čechov a pritom sme všetci rovnaký..
skurvené media a politici robia nenávaist medzi madarmi a slovákmi a pritom ludia sú úplne v pohode a neni hanba kecat s madarom ....
potom s nečudujem že nejaký kokot napíše taký článok....
Máš pravdu, měl jsem napsat "Jako člověk..."
toto ma dokáže nasrat.. nech neikto urazí mna ale nie národ v ktorom žijem
vidím, že sa tu odohrávajú zaujímavé debaty.....čo dokáže jeden futbalový zápas...
súhlasím s pipom...tak či tak sme európania, či je to čech, maďar, alebo slovák.....ale tu má ísť predsa o futbal...nie.?....a podľa mojho názoru, ako vždy, vyhrá ten lepší... takže uvidíme dnes večer....
OT: Dnes Nitra oslavuje storočnicu futbalu...
nejaky zapas legend ci nieco take bude??
http://www.nitra24.sk/news.php?extend.7178
no pekne mena tam budu...aj by som siel sa pozret lenze byvam v cz momentlane ides sa pozret??
Idem,teda mal by som...
Hutnik Krakow z 3. polské ligy oslavil svoje 60. výročí zápas s nejstarším klubem světa FC Sheffield a vám zazpívá Dara Rollins...
Poslední šance na dnešní fotbal - lístek za 700 Kč
Jj to beru, ale kúpim ho od teba len za 10 000, bereš?
co to žvaníš?
Nic jen si předplatil k tomu listku že ti da ještě nakladačku
Toto bude velmo tazky zapas ale aby sme stym cechom nepomohli lebo ak sa premotivujeme tak to bude jasna prehra a ked kazdy bude mysliet na to ako je ten zapas dolezity tak to bude velmo tazko lebo v strese sa futbal hrat neda
na tom zapase bude poloprazdny stadion 22 000 divakov
Víc se nevleze..
jaká je kapacita?
30 000
nasiel som zaujimave clanky na jednom servere...rozhovor s komentatorom STV Marcelom Merčiakom a komentatorom ČT Jaromirom Bosákom: http://www.sportal.sk/index.php?menutype=mainmenu&sekcia=futbal&nameurl=kvalifikacia-ms-2010&id=12448
a rozsiahle preview k zapasu: http://www.sportal.sk/index.php?menutype=mainmenu&sekcia=futbal&nameurl=kvalifikacia-ms-2010&id=12445
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele