Slavii se ozývají investoři, kteří chtějí klubu pomoci
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Natland uhradil dluhy Slavie a věří, že klub získá licenci
20.05.2011, 22:39
Natland jedná s firmou ENIC a hledá komplexní řešení pro Slavii
11.05.2011, 18:52
Vaniak: Je to bezmoc, nevíme, co bude dál
06.05.2011, 18:59
Natland poskytne Slavii peníze na třetinu dluhu vůči týmu
05.05.2011, 17:44
Šmicer: Moje víra v záchranu Slavie se rapidně snížila
05.05.2011, 13:17
Slavia stále neoznámila, jak hodlá řešit finanční krizi
04.05.2011, 18:18
Slavia podle France do středy oznámí řešení své finanční situace
02.05.2011, 21:02
Bývalý vlastník Slavie ENIC chce splatit dluh 100 milionů hned
29.04.2011, 15:58
Podle Platila slávisté brzy dostanou výplaty, investor je blízko
22.04.2011, 20:28
Hašek řešil situaci ve Slavii s jejím údajným majitelem Francem
21.04.2011, 16:36
Vedení ČMFS vyzvalo majitele Slavie, aby začal jednat o záchraně
20.04.2011, 14:54
Slávističtí hráči prý ligu dohrají, ať se děje, co se děje
18.04.2011, 21:56
Slavia: Hráči stávku nechystají
18.04.2011, 11:49
Komentáře (129)
Přidat komentářSpartan chce podporovat Slávii.
Bývalý sparťan. Začal jim fandit jako malý a pak dostal rozum. Takový kupec lepší než žádný. Ale jinak by bylo lepší, kdyby Slavii koupil někdo, kdo bude chtít dostat klub zpátky, bude mít dlouhodobé plány a nebude chtít prostě jen zachránit klub a kdo ví co bude potom.
Na druhou stranu to znamená že Slávia na tom není až tak špatně a investice do ní je rychle návratná. Kdyby byla v úplném rozkladu, tak by ju žádný krátkodobý investor nekupoval.
nevim co je na tom špatnýho, jsem taky sparťan a mít ty prachy neváhám a Slavii kupuju
No to je hezká vizitka.
pravej "rudánek" vy spartani jste nikdy neměli hrdost
Koukni se, jak je to v Mnichově ty chytráku, tam si taky rivalové pomáhají, když je jeden ve finanční tísni
No a jak jsou fanoušci Bayernu rádi, že?
Ehm, proč by nebyli? Každej neni takovej zabedněnec, aby přál zánik konkurenčnímu klubu
Když byli podle tebe rádi, tak proč proti tomu Schickeria München protestovala?
A to jsou jako všichni proboha? Vždycky se najde nějakej dement, jako tady spousta sparťanů. Já jsem třeba Bohemák a pokud bude nějaká sbírka, určitě na Slávku přispěju, stejně jako jsem přispěl na Bohemku a stejně tak bych přispěl i na Spartu
A ten, kdo nepřispěje, tak je dement jo?
To jsem řekl kde? Dement, ale fakt naprostej dement je ten, kdo přeje konkurenčnímu týmu zánik.
"No a jak jsou fanoušci Bayernu rádi, že?" -> "Ehm, proč by nebyli? Každej neni takovej zabedněnec, aby přál zánik konkurenčnímu klubu"
Možná sis toho nevšiml, ale stavíš tady rovnítko mezi "nechci přispět", popřípadě "nesouhlasím s tím, aby se přispívalo" a "přeju klubu zánik".
btw na Slávii nedám ani korunu, ale to neznamená, že jim přeju zánik.
Tak to jsi dement .
Mmch. dokážů si představit, jak by to vypadalo, kdyby měl problémy Baník a sparťani by posílali do Ostravy peníze. Chacaři by je naházeli do řeky.
Jsem dement protože bych nepřispěl na rivala? Zajímavá logika. A k těm tvým pár jedincům: Protestují proti tomu v Mnichově všechny Ultras.
Kde jsem řekl, že je dement, kdo nepřispěje?
Vždycky se najde nějaký dement? To mluvíš o asi největší organizované skupině fanoušků Bayernu Mnichov?
Ano kokůtku
Takže podle tebe jsou dementi, když se jim nelíbí, že klub chce přispět největšímu rivalovi. Můžeš to nějak normálně vysvětlit, co je na tom špatného, aniž bys někoho urážel?
Takže vážně popíráš, co jsi napsal před 20 minutami? :)
Jsi mentál?
Miluju argumentačně plodné diskuse
ty kráso, nechodíš ty na VŠ taky?
SM dalo najevo svůj nesouhlas...
...a fanoušci TSV za tu pomoc nakydali na tréninkové prostory Bayernu modrou barvu... tu pomoc nechtěl ani jeden tábor fanoušků - TSV jsou natolik proti Bayernu, že se nevyprodá ani derby, protože ho lvi bojkotují
To jsou teda dementi!
Řekl bych, že nerozumí ani slovu, co jsi napsal .
takže názorně, kdyby opravdu nerozumněl:
a) odměna za pomoc:
http://www.abendzeitung-muenchen.de/media.imagefile.194a2134-09a6-4a07-b654-f47df506ae0c.normalized.jpeg
b) reakce SM (Schickeria München) na Uliho "zradu"
http://c.photoshelter.com/img-get/I0000c59DOJ4ioqM/s/900/720/motivioFUL2020411003.jpg
Já děkuju za fotky
CO JE TO FURT ZA NESMYSLY? SPARTA NEMŮŽE EXISTOVAT BEZ SLÁVIE?
AŤ SI KLIDNĚ SESTOUPÍ. DVA ROKY V NIŽŠÍCH SOUTĚŽÍCH BY TĚM NAMISTROVANCŮM JENOM PROSPĚLO.
NEVIM PROČ BYSME JE MĚLI LITOVAT, ONI SE SPARTĚ ZA JEDEN SESTUP SMĚJÍ DO DNES.
ZÁNIK NE,ALE SESTUP DO ČFL A PAK NÁVRAT DO LIGY? ANO.
Blbče... Je to přesně jak řek v článku citovaný majitel společnosti: "Sparta nemůže existovat bez Slavie, nesmí o takového tradičního rivala prostě přijít. " Za to mu patří
Jo, to je pravda, že Sparta potřebuje ke své existenci Slavii. Ale jako sparťan bych na Slavii nedal ani korunu, NIKDY. Nicméně ten člověk, co do ní chce investovat, není fanoušek, takže je to v podstatě jedno.
a pak se div, že všichni na sparťany nadávaj a maj je za blbce když jí fandí lidi jako ty...
Necítím se jako blbec, že nechci dávat peníze nepříteli. Přijde mi pokrytecké dávat peníze tomu, koho nenávidím. Jednou je to nepřítel, tak ať se v tom koupe sám. Já si nepřeji, aby Slavia zanikla. Derby je nejlepší zápas roku a kvůli němu chci, aby Slavia zůstala v lize.
Já s ním souhlasím. Navíc bych řekl, že příspěvek Sparty byl pro slávisty více než potupný.
Potupné to pro ně není. Když mohli mít jejich ultras na svém webu reklamu na firmu, která vyrábí makety stadionů (např. Letná). Z peněz od té firmy pak kupovali materiál na choreografie. Tak tohle je už jen takový bonus.
..
A proč je jako potřebujeme? To jako za rok krachnem taky, protože Slávie neumí hospodařit?
Slávie nikdy nezanikne, to jméno nezmizí.Maximálně půjdou na čas do nižší soutěže a to by jim jen prospělo.My bysme to bez nich ty dva roky určitě nějak zvládli.
Komedie. Ať si honí triko na někom jiném...
Že by Slavii oslovila nějaká solidní firma? Kdepak, ozve se Diamonds International Corporation ( ), multilevelová společnost. Asi hledají nějakou dobrou pračku, kde by vyprali prachy.
http://www.tyden.cz/rubriky/sport/komentare/slavia-zanikne-protoze-zaniknout-ma_199531.html
zajimavej clanek a casem asi bude pravdivej
tyvole
Zajímaly by mě reakce, kdyby se toto stalo nějakým aktivnějším táborům, Spartě nebo Baníku. Bo se mi zdá, že jsou slávisté, na to, co se děje, nějak moc pasivní..
Pasivní?
i podle mě to chce ještě větší aktivitu a intenzitu.....
Když nepočítám plánovanou demonstraci před domem, tak ano. Pokud někdo cíleně likviduje Slavii, tak mu chorea opravdu vadit nebudou..
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/104288/odpovida-dds-protestujici-fanousek-slavie.html supr, o tom mluvím..
Ale panebože, dyt se bude dost možná organizovat sbírka.
Sbírka v situaci, kdy Slavie nechce být záchraněna? Zajímavé.
Článek rozhodně k zamyšlení..
Hodne zajimavej clanek
ono na tom bohužel něco bude a né že né
A co teprv v tomhle kontextu http://fotbal.sport.cz/clanek/185364-jako-by-slavia-o-zachranu-ani-nestala-zasne-prostrednik-diamantoveho-zajemce.html
Ku*va nějak tomu nerozumím ! Myslel jsem že je opravdu tlačí čas a sáhnou po čem koliv!Platil mi přijde jako důvěryhodná osoba,je tam někdo jiný kdo na něj tlačí????(aby šly Sešívaní do konkurzu)??????????
Přečti si ten odkaz výše. Zánik Slavie může být ve scénáři, takže jakékoliv záchranné pokusy se do něj nehodí a jsou ignorovány.
Platil je jen pěšák...
Až dnes informacemi z EF mi to dochází Platil je (asi) jen nastrčená figurka!
začíná to nabírat na obrátkách
Momentalne nejlepsi a nejlevnejsi reklama u nas je prohlasit do medii,ze uvazujete o koupi Slavie
Hned je jmeno firmy po celym internetu,vecer bude v tv a minimalne jednou od zitra v novinach..
Souhlas.
Zrovna jsem to chtěl napsat, jak jinak by se do téhle chvíle no name firma dostala na hlavní stránky internetových periodik? :)
urcite ta firma nema taketo zaujmy, diamanty v ich kvalite, cene a ponuke tu moc nejdu a preto to nemoze byt iba obchodny zamer, a znalci nakupuju v zahranici popripade od svojich maklerov, ta firma by z toho nic nemala...
aby ste mi vsetci nevraveli aky som kokot tak udavam zdroj informacii: vlastnik jednej sperkovej firmy zameranej na zlato, striebro diamanty, posobiaci v cesku, na slovensku a v rakusku
Je fascinující dívat se jak je schopný nefungovat současný systém a nikomu to očividně nevadí. Slavia není jenom jeden z 16 prvoligových klubů, taky je jedna z desetitisíců obchodních společností, a všecky fungují podle určitých pravidel. To že někdo takovým způsobem dokáže položit prosperující firmu která je všem na očích a minimálně jednou týdně v televizi je zarážející. Kór když si uvědomím co by dokázal s firmou která prakticky nikoho nezajímá a nikdo ju podrobně nezkoumá.
chtělo by to Arabský šejky přitáhnout a mohli by ze Slávie udělat velmoc jako v Anglii dělají Manchester City
To říkáš jako slávista?
s tímhle běž do někam.tohle u Slavie nikdy nechci zažít,stejně jako z české ligy něco podobného Premier League
Sazka se ještě neozvala?
bylo by zajímavé kdyby jim to neklaplo
btw najděte si tu firmu na googlu.. normální letadlo
staci si precist tohle:
http://www.penize.cz/investice/17860-diamonds-international-corporation-zivotni-prilezitost-za-110-000-kc
mezi letadlem a legalnim sitovým marketingem je obrovský rozdil , společnost je členem největši diamantové burzy v Antwerpách asi těžko by s nima pracovali kdyby to tam bylo:)
Je to možné, jen mi to tak přišlo.
Samozřejmě, že je to letadlo, ale aby to bylo právně nenapadnutelný, tak je to posazený na platformu obchodu s diamanty.
DIC... no to je společnost za všechny prachy. Několikrát jsem s touto společností přišel do styku a je jen otázkou času než udělají svým klientům pápá. Jejich business se zakládá na tom, že nabízí "investiční" diamanty a garantují zpětný odprodej. Jinými slovy koupíte diamant za kámen za milion a za 5 let jim ho prodáte zpátky a ani vám za to "dají" milion a 120 tisíc.... první rok měli slušný obraty, ale teď už to jde dolů. Takže jako marketingový tak dobře, ale jako reálná pomoc českýmu fotbalu leda do hrobu...
No uvidíme...
Mimochodem, proč se tomu všichni tady smějete? Uniklo mi něco o této společnosti?
No to je firma teda To už si Slavie může pomalu kupovat rakev...
mimochodem, tady něco k přečtení:
http://www.penize.cz/investice/17901-diamonds-international-corporation-ve-vedeni-zname-firmy-letadla-avalanche
Bez té firmy na ní nejspíš ani nebude mít...
Myslíte, že kdyby Slavia nezískala ty dva tituly a nepostoupila do LM, že by na tom byla dneska lépe? Mě se skoro nabízí odpověď, že asi ano.
souhlas
Těžko říct, možné to je.
Nebylo by co rozkrádat, takže by na tom hůř určitě nebyla.
Nebyla. Třeba nikdo neví kolik byly dluhy z minula ( stávka hráčů kvůli platům za Csaplára na podzim 2004 ) a k tomu je nutno připočítat dluh ENICu. Podle všeho vznikl tak že všechny peníze co Enic dal do Slavie byly půjčka a když naše kluby musí dotovat majitel tak to bude taky pěkná pálka, obě sumy bych viděl 250 mega dohromady.
jak, že nemože sparta existovať bez slavie, prečo by nemohla bude mať superov klokanov a duklu, slavia je zbytočna
jako vtip dobré
nemyslel som rovnocených superov ale mne su klokani a dukla sympatickejši ako slavia a dukla praha bola ešte v československu velky tím
Mě je taky nejs. DUKLA (v Praze)
Dukla je uměle vytvořený armádní tým, kterému fandili jen lampasáci.
To je taky pravda ať už ve fotbal tak v hokeji......
Já myslel, že Dukle fandíš. Je fakt, že jim fandili vojáci, lampasáci a par dalších lidí. Ale v té úspěšné éře neměli zas tak prázdné ochozy.
chodím se tam odreagovat a zatleskám, když udělají pěknou šanci či když dají gól. Fandím jim jen když hrajou proti rezervě Sparty. A propo, měli prázdné ochozy, jenom když hráli Evropu, tak ne pač Pražané byli zvědaví, tím to haslo
Jo, byla. Teď je to nic.
No, doufám, že Platil nic takového nezbaští, nebylo by to k ničemu, klidně to může zůstat tak, jak to je. Taky doufám, že to ti letadloví kšeftaři mysleli jen jako vlastní reklamu. Ta firma je prostě shit, prachy nemá a vede ji sparťan. Škoda se o tom bavit.
Rupert Murdoch chce koupit práva na provoz F1, vocas. Místo aby to vložil do Slavie.
A mluvil jsi s ním? Hoď mu návrh, třeba si to rozmyslí.
Psal jsem Houllierovi, ať mu napíše email.
Včera večer jsem chodil po Znojmě a dělal náhodný výzkum. Všem jsem kladl otázku: "Nemáte náhodou 10 milionů, které byste byl/byla ochoten/ochotna investovat do fotbalové Slavie?" Už to mám zpracovaný, dopadlo to takhle: z 112 oslovených 32% odpovědělo "Ne.", 27% odpovědělo "Vole.", 16% odpovědělo "Neotravuj" nebo podobně, 8% odpovědělo "Běž do prdele", 10% neodpovědělo vůbec a 7% odpovědělo jinak (vždy v zamítavém smyslu). Procenta jsou samozřejmě zaokrouhlená. Z toho vyvozuji, že lidi nemají prachy.
Týýýý piko teď jsem si u PC i ucvrk ty jsi jízdař fakt krutor
Moc se nesměj, v pátek dělám ten samej výzkum v Rakousku. Abych tě náhodou nepotkal.
CO JE TO FURT ZA NESMYSLY? SPARTA NEMŮŽE EXISTOVAT BEZ SLÁVIE?
AŤ SI KLIDNĚ SESTOUPÍ. DVA ROKY V NIŽŠÍCH SOUTĚŽÍCH BY TĚM NAMISTROVANCŮM JENOM PROSPĚLO.
NEVIM PROČ BYSME JE MĚLI LITOVAT, ONI SE SPARTĚ ZA JEDEN SESTUP SMĚJÍ DO DNES.
ZÁNIK NE,ALE SESTUP DO ČFL A PAK NÁVRAT DO LIGY? ANO.
Už jsem tady na tom webu docela dlouho, a nějak si nevzpomínám, že by se někdo ze slávistů smál Spartě kvůli sestupu někdy před 40 lety...
No, určitě to tu někde zmiňoval. Ale nevím jestli došlo na smích.
Tak jasně, že se o tom někde něco řekne, je to historickej fakt, má svůj podtext, ale v podstatě to nikdo moc neřeší. Vy se nám taky nesmějete za sestupy v šedesátejch letech - to je prostě moc stará věc na to, aby to bylo k smíchu.
Tak smát se vám za sestup v 60. letech je stejně platné, jako smát se chlapovi, kterému hoří dům, že šlápl do hovna.
nejdřív si vypni ten Caps lock, díky
chtěl bych se zeptat zdejších slávistů, nakolik by jim vadilo, kdyby je zachránila Sparta/sparťan
Vím že to nebylo na mě ale mě jako Baníkovsko-Zbrojováckému fanoušku by vadilo kdyby nás zachránila Sparta....
Vítej mezi dementy!
Ještě se nás přidá pár kusů a můžem vyrazit autobusem někam na výlet, jako dementům nám to jistě někdo proplatí.
To by bylo super. Ale aby nás nenavedli někam za plot a pak nás tam nenechali.
Stejně mě nejvíc baví, jak názorově nekonzistentní nadávající chytráci vždy po čase raději zmizí z diskuse.
Někam za plot...a já chtěl navrhnout výlet do Terezína. To bychom si pěkně naběhli. Jo s těmi nadávajícími chytráky máš pravdu.
skrz tu fanouškovskou kombinaci?
Nene, přečti si začátek diskuze .
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele