Schick není hráč za 40 milionů eur, říká trenér Zeman
Uznávaný česko-italský trenér Zdeněk Zeman si myslí, že útočník Patrik Schick, kterému se nedaří trvale prosadit v AS Řím, nemá schopnosti hráče za 40 milionů eur. "Právě proto mu to tolik nejde. Ta cena je problém, který má," prohlásil rodák z Prahy.
Zdravotní potíže během celého římského angažmá zatím Schickovi nedovolily, aby se prosadil přesně podle svých představ. Od loňského příchodu do AS ze Sampdorie Janov vstřelil jen čtyři góly, což je podstatně méně, než se od hráče, který stál 40 milionů eur očekává.
"Schickův problém je právě to, že stál 40 milionů. Viděl jsem ho dvakrát hrát v Praze za národní mužstvo a hrál velmi dobře. Je to schopný hráč, ale nemá schopnosti hráče za 40 milionů eur," tvrdí Zeman.
"Fanoušci od něj očekávají kvůli tomu, že byl nejdražším nákupem Říma v historii příliš mnoho," doplnil.
Na druhou stranu se Schicka zastal v tom, že nedostává v Římě od spoluhráčů takové míče, jaké potřebuje. "Není tam nikdo, kdo by mu svou přihrávkou vytvořil prostor. Přesně takový gól dal za národní tým. Napadá mě, že kdyby měl za sebou někoho jako Totti, tak ten by to zvládl," prohlásil Zeman.
Jako vedlejší vidí debaty, zda může hrát mladý český útočník na hrotu sám, nebo by se mu lépe dýchalo ve dvojici s jiným forvardem. "V tom to není. Za Česko hraje také jako jediný útočník," míní Zeman.
Zdravotní potíže během celého římského angažmá zatím Schickovi nedovolily, aby se prosadil přesně podle svých představ. Od loňského příchodu do AS ze Sampdorie Janov vstřelil jen čtyři góly, což je podstatně méně, než se od hráče, který stál 40 milionů eur očekává.
"Schickův problém je právě to, že stál 40 milionů. Viděl jsem ho dvakrát hrát v Praze za národní mužstvo a hrál velmi dobře. Je to schopný hráč, ale nemá schopnosti hráče za 40 milionů eur," tvrdí Zeman.
"Fanoušci od něj očekávají kvůli tomu, že byl nejdražším nákupem Říma v historii příliš mnoho," doplnil.
Na druhou stranu se Schicka zastal v tom, že nedostává v Římě od spoluhráčů takové míče, jaké potřebuje. "Není tam nikdo, kdo by mu svou přihrávkou vytvořil prostor. Přesně takový gól dal za národní tým. Napadá mě, že kdyby měl za sebou někoho jako Totti, tak ten by to zvládl," prohlásil Zeman.
Jako vedlejší vidí debaty, zda může hrát mladý český útočník na hrotu sám, nebo by se mu lépe dýchalo ve dvojici s jiným forvardem. "V tom to není. Za Česko hraje také jako jediný útočník," míní Zeman.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Řezníček z Plzně přestoupil do Lokerenu, Zeman do Ra'anany
14.01.2019, 17:11
Sampdoria chce v lednu získat zpět Schicka z AS Řím
14.12.2018, 13:44
Schick na odchod z AS Řím nemyslí a věří, že se prosadí
16.11.2018, 15:41
Češi v zahraničí: Čechům v Itálii se dařilo. Schick skóroval, Krejčí asistoval
12.11.2018, 18:42
Schick by prý mohl v Arsenalu nahradit Welbecka
11.11.2018, 11:59
Schick by prý mohl odejít z Říma na hostování
08.11.2018, 16:59
Komentáře (159)
Přidat komentářA i tak si dvakrát během krátké doby namazal stopera s údajnou hodnotou 60 milionů..
Ano v pripravnom zápase,kde takmer o nič nejde
Dobrá křeč
Presne kvuli takovejm jako ses ty doufam, ze ty pripravny zapasy vas kvuli 3. kosi nepusti na EURO a pak se z toho poserete
Tam nás pošle Alibista ktorého vykopli zo Sparty.
Neboli sme na MS a nikto sa neposral...berieš to príliš vážne.
Kvalda ide za kvaldou...ME za MS. Jedno končí, druhé začína...a tak dokola.
Tak proč se ten fotbal vlastně hraje?
kvůli fanouškům přece
Ok, ja mel za to, ze nejsilnejsi slovenska generace by se rada podivala aspon na to EURO. Ale tak asi to se na to divame kazdej jinak
Na Eure sme už boli...
Á propos, ešte neprebehlo ani losovanie. A nakoniec, nie vždy postúpia tí z prvých dvoch košov .
To ja vsechno samozrejme vim, jen nemam rad podobny slinty, ktery tady vypustil tvuj spoluobcan, to je cely Ikdyby to byly bezvyznamny pratelaky, coz vazne nejsou, tak je to porad derby a vas nejsilnejsi tym v historii proti nasemu asi nejslabsimu.
Raz darrmo, sú ľudia, ktorí sa na výkony svojej reprezentáie nedokážu pozerať objektívne. Ale takí sa nájdu aj u vás.
Nejsilnější repre v historii SK už nemá...to měli nějaký rok, dva zpátky
Pozor...možno by Zeman povedal, že problém toho stopera je jeho údajná cena...a ani by nebol ďaleko od pravdy.
porad to boli..
Navíc proti zemi, která by ani neměla existovat.
pičku ti jebem. Hehehe
Dyť v tom druhým zápase byl ke konci Skriniar úplně běsnej a frustrovanej - tzn. rozhodně nevypadal tak, že by téměř o nic nešlo...
zpátky lízat kozlům koule ty kozomrde
Co se týče výkonů v klubu je to přesně naopak, bohudík i bohužel.
To je síce pravda, ale čo je mu to platné, keď si v klube, narozdiel od Milana, ani neťukne?
len to je to jediné, čo v tejto sezone dokázal
To je síce pravda ale aj tak Škriniar po prestupe zo Sampdorie ide len a len hore a jeho hodnota stúpa a naopak Schick stále bieda a tragédia.
Chyba je v AS Roma, že nekúpili k nemu aj Dočkala.
Ten Zeman mi mluví z duše. Naprosto souhlasím. Divné, že nikdy netrénoval nároďák, nebo velkokluby a nesbíral úspěchy, teoretik se mi zdá dobrý. Slyšel jsem více jeho názorů. Podle mně odborník.
Ale je
Ne není
Ale je, protože Patrik je NUMBER ONE!
https://youtu.be/PfYnvDL0Qcw?t=46
V dnešní době jsou peníze ve fotbale něco jiného. To co je dnes 40 milionu by před 10 lety bylo 10.
A samozřejmě by Schick ani v té době neměl hodnotu 10
To měl nezapomen že je pořád mladej. To je tak 2x cena - kvalita. Kdyby mu bylo 27 tak má hodnotu (té doby) 5.
Prý zdravotní potíže nedovolily (ještě napsáno s hrubkou) prosadit se....Leda tak jeho neschopnost nedovolila
Idiote
Celý loňský rok byl mimo, neabsolvoval přípravu a do zápasové kondice se dostal až někdy ve druhé půli sezony. Letos měl natrénováno, ale ý-á zápasů si pořádně nečuchnul, a u něho to má asi velký vliv.
Kde je hrubka?
Hned jak jsem přečetl slovo hrubkou, tak mě napadl Fišara. Scrollnu nahoru a mé obavy se potvrdily.
Proč furt všude lítá jenom těch 40mil. ? naopak by mě docela zajímala ta reálná ...kolik to bude tak 30?
https://www.asroma.com/en/news/2017/8/roma-sign-patrik-schick-in-record-deal
5 hostování s opcí.
9 povinný výkup letos v létě.
20 mil nebo 50% z přestupové sumy, podle toho, která částka je vyšší, v únoru 2020.
8 mil. bonusy (týmové/individuální)
34 je minimální suma. Ani to nebyla jeho cena po roce v Itálii.
oká dík
30 000 Korun
Schick určitě ty schopnosti má. Jenom si nemyslím, že hraje dost a hlavně jak se vzpomíná i v článku, nemá u sebe pořádného tvořivého hráče. Někoho kdo by ho více vytlačil na hranu pásma a posílal mu dopředu rychlé míče. Džeko je kladivo co to tam napere z každé pozice, to Schick není. Nemusí to, ale nutně být špatně, technik je to kvalitní a s věkem bude i tvrdší. Stále věřím, že to půjde. A Zeman ten se v poslední době profiluje jako čistý lidský odpad. Už po něm něštěkne ani pes, tak bude takto hloupě ťápat.
co to je za pi*ovinu ze nema u sebe tvoriveho hrace? Dzeko ty goly dava teda jak?
Tak toto bola odborná analýza lvl 999
Ten překlad je zase libový. Novinařina nespočívá v tom to při překladu zatraktivnit, výsledek stojí vždy za p..u. Reportáž vole.
Zdenek zapomněl dodat, že aby dostal míč do prostoru, potřebuje ten prostor.
Však to je Fišara, u něj je každý nadpis bulvární.
Mi jde víc o text než nadpis. Ten je výjimečně dobře.
A kupoval ho Zeman nebo AS?
To sa ako nemôže k tomu vyjadrovať?
Jako 40 M euro zní jako hrozně moc, ale takový už je současný trh. Však se třeba podívejte na přestup Kepy z Athleticu do Chelsea. Šel tam za cca 80 M euro. A to třeba ve španělské repre byl dvojka (možná až trojka). a takovýhle přestupů byste za poslední rok našly hromadu. To už nelze srovnávat s dobou před 5 lety (natož třeba 10, 15 lety), situace se dost výrazně změnila.
Tak od dinosaura Zemana se nedal moc jinej komentář očekávat, ten ještě zažil dobu, kdy byl placenej denárama..
ale no tak
no ale to je taky zkreslený pohled... spíš bych se díval kolik je stál třeba Kluivert, ten Turek (teď pořádně nevím to jméno) nebo schválně kolik bude stát Piatek až ho někdo koupí.
Bohužel taky záleží odkud kdo jde.
Z Turecka a Holandska za 40 jen ty největší hvězdy, 1-3 hráči.
taky pravda... to je fakt.. no tak budu muset počkat až za kolik půjde ten Piatek pro srovnání no
To bude relevantní, akorát Piatek má už teď golů jako měl Patrik za sezonu :)
Zeman poväčšine kecá, ale v tomto vystihol problém Schick, priveľké očakávania kvôli tej cenovke.
Fotbalista si cenovku nevybírá :). Naopak si myslím, že jsou mnohdy nešťastní, že je klub koupí za velké peníze, kvůli kterým jsou pak někteří pod tlakem.
Dnes má hrát, tak to třeba zrovna vyvrátí : )
OT : Tazko hladat vacsieho skrachovanca
https://www.youtube.com/watch?v=GjhjFKukU0s
můžem si ty prezidenty vyměnit no
nedělej si prdel.kisku by nechtěly ani banánové republiky.
kéž by.. Oni nám Kisku, my jim kombo Babiše se Zemanem.
Zeman má pro jednou pravdu.
To se vědělo už při přestupu čili nic nového. Spíš je otázka, jak moc citlivé takové prohlášení je vůči mladému hráči.
No jestli by Schicka mělo rozhodit prohlášení dědka 30 let za tenisem, tak ve velkém fotbale nemá co dělat.
Spíš to zbytečně přidává k tomu tlaku, který na něj je.
Tak to jo, ale jedno prohlášení navíc už to nevytrhne, obzvlášť od takového plácala.
To si nevybere, zase spoustě hráčů z CZ ligy ublížilo, že šli do zahraničí příliš lacino na tamní poměry. Ono ta cena má pak taky vliv na to, kolik hráči dají šancí a času na aklimatizaci. Prostě chlapa za miliardu tak snadno neodepíšeš jenom kvůli změně trenéra třeba.
zas na druhou stranu mu ta cenovka muze pomoct v tom,ze dostane vic sanci,kdyz uz stal tolik penez
On ty schopnosti má, akorát zaprvé nedostává skoro žádný prostor, zadruhé nemá k sobě žádného hráče, který by mu ten prostor otevíral a posílal mu přesné přihrávky a zatřetí mu podle mě nesedí herní styl AS. Oni jsou zvyklí hrát na Džeka, což je typický tank, který to tam rve z každé pozice a nějaká technika je mu ukradená (Něco jako Krmelec). Schick je úplně jiný a potřebuje k tomu také trochu uzpůsobit herní styl. Když už byla řeč o Krmenčíkovi, ať je to jakkoliv nereálné, tomu by hra AS seděla podle mě třeba mnohem lépe.
Krmec je ale klasický doklepávač ne? Džeko ti dá branku s jednoho dotyku do vinklu v běhu...
To ho asi moc nesleduješ, pokud si myslíš, že je "klasický doklepávač"...
Máš pravdu. Českou ligu v popředí mých oblíbených lig opravdu nemám. Proto tam je ten otazník.
Samozřejmě někdy doklepává každý útočník, ale Krmelec je spíš kladivo do vápna, využívá tělo a silový fotbal. Jakmile je u míče a v dobré pozici, snaží se vždycky pálit na branku. Doklepávač tedy rozhodně není, to byl například Lafata (a to mám Lafiho rád).
"někoho jako Totti"
Schick je niečo ako Morata, dobrý náhradník alebo žolík ale hráč na celý zápas bez šance
potreba srovnavat Schicka s Moratou
morata sa aspon v tom taliansku presadil...
samozrejme ze je...
Stále to tvrdím, že je extrémne preceňovaný, okrem tých pár mesiacov v Sampdorii neukázal nič. Ak dokáže hrať iba na tej jednej pozícii na ktorú sa tu ludia furt vyhovárajú tak určite hodnotu 40 mil. nemá Talent má ale a prospelo by mu hosťovanie kde by hrával často ale pochybujem, že to bude niekedy hviezda ako sa od neho očakáva.
V téhle době určitě je hráčem za 40 mega. Furt je to mladý hráč s možným potenciálem a nikdo nemohl tušit (ani Schick), že ho budou nesmyslně srát na křídlo.
Na hrotáka je prostě slabej. Musí přibrat tak deset kilo, aby byl platnej v osobních soubojích, pak bude teprve světový útočník.
simte...bylo dost mnohem hubenejsich hracu...a jak jde videt na nasem Lukakovi,tak ta kila nejsou zas tak dulezita...
Nechapu, kde se tenhle nazor bere. Jako by hrotak musel byt nejaky hovado. Namatkou : Villa, Crespo, Sheva, Inzaghi, Eto´o atd. atd... Nesrovnavam ho s nima, jenom poukazuju na to, ze jsou ruzny typy hrotu. Patrik je technickej hrac se skvelym fotbalovym myslenim, nechapu, proc by se mel nejak vyrazne menit na neco, co proste neni. Sorry, ale je to omezenej pohled.
Všechno menší hráči a přitom měli cca. stejně kilo, jako má teď Schick, takže i tady je vidět, že by nějaké kilo měl Schick přibrat.
peter crouch souhlasi
tak to nikdy nebyl top útočník o kterých je řeč
no je pravda,ze byl s liverpoolem jen druhy v LM a vyhral FA cup...ale to je fuk
nemyslim,ze to je proste o nejakych kilech
A co Torres, který za mlada válel, pak začal posilovat a už to nebylo ono. (netvrdím že tím)
V Anglii nabrali všichni, Edin tam šel taky chudý jak lunt.
Tak tak.
Shick ma udajne 190 cm, treba Crespo ma o nejaky 4 cm min, to neni zadnej rozdil. Pak si vybavim treba Milita, kterej taky nebyl zadny silak a byl skvelej. A kdo me ted napadl (hamba me , ze az ted, protoze je to muj nejoblibenejsi hrac) Patrick Kluivert - borec s fantastickou technikou, uzasnej vyskok a vyber mista, vyska 188 cm a rozhodne to taky nebylo zadny zvire, co se tyce sily nebo vahy. A to bych se teda vazne nezlobil, kdyby byl jednou na jeho levelu.
I když tebou zmínění nebyli vyloženě osvalení, byli to chlapi. Patrik je takový vysoký kluk. Přitom ramena má, neuškodilo by mu zpevnit. Všichni, které jsi jmenoval, byli v osobních soubojích dostatečně silní.
https://www.google.cz/search?q=kluivert+patrick+france+98&rlz=1C1GCEU_csCZ821CZ821&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj03L64tvneAhUEkMMKHVZ_AV4Q_AUIDigB&biw=1141&bih=947#imgrc=AO2V3AyV8GVowM:
Tezko rict v tom vytahanym dresu , ale takhle vypadal Kluivert v 22. Takovej rozdil mi to neprijde. Tim spis, ze dneska hraci podle me vic drou, do toho se dostane.
OK, beru zpět :) Furt si ale myslím, že působil ,,mužněji", nohy má rozhodně silnější.
Patrik, i když v létě vypadal, že cosi nabral, je furt chudý jak lunt :)
No me spis prijde jakoby Kluivert nebyl tolik vysekanej, vzdycky mi spis prisel, jako by mel nejaky kilicko navic . Ale tezko rict. Hlavne se myslim, ze by byla skoda, kdyby Shick prisel o tu svou lehkost a pohyblivost. Bude to zajimavy, jak se bude dal vyvijet.
Mimochodem, Crespo takhle vypadal v AC, kde mu tusim bylo kolem 30. A prijde mi taky chroust
https://www.google.cz/search?q=hernan+crespo&rlz=1C1GCEU_csCZ821CZ821&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi4wI3L6PveAhVih4sKHUgGAckQ_AUIDigB&biw=1141&bih=947#imgrc=SGdqwZODyMN45M:
Hej zkracuj už ty linky, natahuješ to tu jak harmoniku x
Zeman je fotbalový romantik, který se drží starých časů... teď už stojí 40 kde kdo, tak nevidím důvod, proč by Schick nemohl mít taky takovou hodnotu...
Podle mě má hodnotu daleko vyšší, kvality na to má.. Potřeboval by hrát pravidelně základ.. Ideálně na hrot do Barci , tam by dával jeden gól za druhým
Tam by akurát zavadzal si myslím ,ale nemyslím to v zlom
Zeman netrpi cechacstvim jako zaslepeni lidi tady a za to ho uznavam..kdyby schick nebyl cech tak po nem nikdo tady nestekne, proste flop prestup rima, takovejch bylo..ale ze je to cech tak furt clanek za clankem a diskuze jak se zvedne..nezvedne, protoze na to proste nema.
A právě proto je tady Zeman tak kritizovaný. Kdyby řekl že mu věří a že je to skvělý hráč tam tady dostane od čecháčku palečky. On se ale prostě dokáže vyjádřit i proti svým čechům tak jak situace vyžaduje. Kdyby to tady dělal takhle každý tak by hned bylo líp. Takhle stačí dát pár bránek, přestoupit a hned to tady je nejrozebiranější hráč webu.
Aaale, Dzeka setria, dnes da realu hetrik a rovno ho vezmu na hostovacku
Takže nedal, tak nič
kde je ten hattrick?
na pultech trafiky
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele