Scaloni po dalším Messiho představení: Docházejí mi slova, co o něm ještě říct

28.06., 11:44
Aktuality
Messi je nejlepším střelcem MS. (© PAUL ELLIS / AFP)

Trenér Argentiny Lionel Scaloni po výhře 3:1 nad Jordánskem v závěrečném utkání skupiny přiznal, že mu už docházejí slova, kterými by chválil Lionela Messiho (39). Argentinský kapitán se prosadil i ve třetím zápase na turnaji, tentokrát po příchodu z lavičky, a se šesti góly suverénně vede tabulku střelců šampionátu. S 19 trefami navíc kraluje i historickému pořadí mistrovství světa.

Messi na MS dal gól v sedmém utkání za sebou, což před ním nikdo nedokázal. Od minulého zápasu se dělil o prvenství v této statistice s Justem Fontainem a brazilskou legendou Jairzinhem.

Při jistém postupu obhájců titulu nastoupil Messi do utkání s Jordánskem v Dallasu až v 60. minutě, trenér jej společně s dalšími oporami šetřil na play off. A mezi střelce se zapsal po dvaceti minutách pobytu na hřišti, trefou z přímého kopu dal výsledku konečnou podobu 1:3. Svoji celkovou bilanci vylepšil ve 202. utkání o 123. reprezentační gól. Lepší je jen portugalský rival Cristiano Ronaldo se 145 brankami.

"Lidé i novináři se mě pořád ptají na Messiho a já upřímně říkám, že už nevím, co na něj mám říct, jak ho dál chválit," řekl Scaloni na pozápasové tiskové konferenci.

Argentina prošla skupinou bez bodové ztráty stejně jako už jen Mexičané a Francouzi. Jihoamerický výběr potvrdil, že jako obhájce bude patřit opět k největším aspirantům na titul. Nejen proto, že má ve svém středu výjimečného Messiho, ale také proto, jak široký a kvalitní kádr má. Vedle kapitána nechal totiž Scaloni proti Jordánsku od začátku odpočívat dalších osm hráčů, kteří byli v základní sestavě ve druhém zápase proti Rakousku.

"Dnes mi všichni ukázali, že se na ně mohu spolehnout. Nebyl to zase tak jednoduchý zápas, všichni hráči ho zvládli perfektně," uvedl osmačtyřicetiletý argentinský trenér.

V prvním kole play off se jeho tým střetne s turnajovým překvapením Kapverdami o půlnoci z pátku na sobotu evropského času v Miami. Scaloni ale hned začal brzdit všeobecné mínění, že to bude pro mistry světa snadný příběh.

"Nepřekvapuje mě, že Kapverdy postoupily do vyřazovací části. Nedokázali je porazit ani Španělé ani Uruguayci. Je to rychlý tým, který má vysokou úroveň hry. Můžu vám zaručit, že nám cestu dál ztíží," varoval Scaloni.

Sledujete fotbalový šampionát? Proměňte své znalosti ve výhru a zapojte se do naší velké tipovačky o podíl ze 100 000 Kč! Chci se zapojit

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Messi odmítl nařčení z protekce: Nikdo nám nic nedaroval, finále jsme si zasloužili
Včera, 15:04
Vykoupe Yamal na oplátku Messiho? Finále MS nabídne unikátní příběh
16.07., 19:54
Zápas proti Anglii chtěli všichni Argentinci za každou cenu vyhrát, plesal Messi
16.07., 16:09
Demolice kreativitou. Messi se aktivitou ve vápně vyrovnal celé Anglii, v čem ještě dominoval?
16.07., 11:42
Messi nikdy nehrál proti Anglii: Být součástí takového semifinále je vždy fantastické
12.07., 23:00
Zahozené penaltě navzdory. Čím si Messi vysloužil nejlepší hodnocení ze všech?
08.07., 20:26
Šestadvacátý den MS v kostce: Historický obrat Argentiny. Švýcaři slaví po 72 letech
08.07., 15:12
Slzy dojetí po jednom z největších obratů v historii MS. Argentinci opět velebí Messiho
08.07., 08:19
Závislost, která může zlomit vaz. Proč jsou Argentina s Portugalskem v zámoří v ohrožení?
03.07., 22:55
Sedmnáctý den MS v kostce: Kane a Messi přepisovali historii, šaman zrušil kletbu
28.06., 12:22
Argentina si poradila s Jordánskem a zůstává stoprocentní. Ze standardky výhru pečetil Messi
28.06., 07:02
Kluk, který v šatně tiše seděl. Messiho první trenér vzpomínal na stydlivé dítě s velkým snem
28.06., 00:50
Argentina nebude proti Jordánsku v plné síle, Scaloni pošetří i Messiho
27.06., 22:35
Věděli jsme, že je to jiná liga. Messi dvěma góly srazil Rakousko, Rangnick před ním jen smekl
23.06., 07:44
Messi dojal i poraženého krále. Jestli mě někdo měl svrhnout, tak právě on, gratuloval Klose
22.06., 23:20
Klose svržen z trůnu. Messi selhal z penalty, pak přepsal dějiny. Je nejlepším střelcem v historii MS
22.06., 21:03
Messi měl být vyloučen! Alžírsko podalo po utkání s Argentinou stížnost na rozhodčí
19.06., 20:39
Hattrick zastínila kontroverze. Messi mohl za zákrok na Mandiho vidět červenou kartu
17.06., 10:34
Messiho galapředstavení proti Alžírsku: Na hattrick mu stačily čtyři doteky ve vápně
17.06., 08:28
Messi překonal další rekord a nabudil fanoušky. Pro obhajobu uděláme maximum, vzkázal
10.06., 17:17
Messi se po zranění vrátil gólem, Argentina si v generálce na MS poradila s Islandem
10.06., 08:26
Šestý šampionát v ohrožení není. Messi poráží svalové zranění, Scaloni slibuje jeho start v přípravě
06.06., 15:01

Komentáře (105)

Přidat komentář
lahodna.krepelka

Co k nemu rict? V moderni ere nebylo lepsiho hrace nez Lionela. Nadcasovi inspirativni hraci jako Pele a Messi se rodi jednou za 50 ci 60 let. Ja uz stesti na dalsiho asi mit nebudu vzhledem ke svymu veku

Hraci jako cr7 se rodi kazdych dobrych 20 let jenom v jinem kontextu. Kdy odmyslime trofeje a ciste goly tak tomu tak je.

Ta fotbalovost a vyjimecnost, malo takovych hracu je.

Ja nad CR7 mam docela dost hracu. Nejenom Messi a Pele, ale taky Di stefano, Puskas, Maldini, Makelele, Baresi, Nesta, Beckenbauer, Romario, pravdepodobne i Maradona a Zidane. CR 7 v mem listu by snad udelal TOP 15. Ale hodne by zalezelo na kriteriích, mozna by udelal i top 10. Mam ROnalda na druhym miste za poslednich 20 let no.

Reagovat
lahodna.krepelka

+ I pravyho Ronalda bych dal nad cr7 a tez Bastena taky. S tolika zranenimi udelali neskutecny veci. Dlouhovekost se precenuje paklize nekteri hraci v prime konfrotanci ve velkych zapasech nenaplni ocekavani. pak uz je to spic inflacni spirala.

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Přesně, Ronaldo je jen jeden

Reagovat
MystycMac

Blazni

Reagovat
MystycMac

Ronaldo Brazilsky dal 14 goly v LM omg, to je niktoš oproti CR7 už nebláznite

Reagovat
Luka3enko

Tak to musíš být hodně mladý, pokud tohle tvrdíš

Reagovat
Pozor skluz!!!

Podívej se na rozhovory s hráči, kteří nastoupili proti oběma.

Výsledek bude vždycky stejný.

O Fenomeno.

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

I na Adriana než mu umřel otec bych si koupil lístek raději než na Cristiana. Fotbalista je to fenomenální, ale na fotbal bych kvůli němu nešel, Ronaldo, Ronaldinho apod dělali z fotbalu něco víc…

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Pozor skluz!!!

Reagovat
Fleury

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Generalní Gladiator

Fenomeno u mně taky nad CR7, neskutecnej hráč.

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
MystycMac

CR nenaplnil vo veľkých zápasoch v priamej konfrontácii očakávanie ?šak LM bola je jeho súťaž tam je to úplný vrchol kvality. Tie góly vo Finále LM hattricky vo vyradovačkách to su magické legendarne momenty...Messi v podstate na klubovej úrovni zomrel v roku 2015 mal tam zablesk ešte 2019 a koniec.

Reagovat
lahodna.krepelka

tohle je hrozny zjednoduseni

Real nekolikrat postoupil pres Bayern a Juve po obrovskych pochybeni rozhodcich. Ty tri tituly v rade by ani neudelali.

navic CR7 v prime konfrontaci s Messim v LM at uz v dresu MU nebo barcelony vzdy tahal za kratsi konec a neprosadil se , naopak Messi exceloval.

CR7 navic ve finale LM 2014 byl jasne zastinen Balem a Ramosem, nebyl nejdulezitejsi hrac. Vlastne ve vetsine finali LM s vyjimkou finale proti Juve kdy dal dva goly, tak nebyl ani nejlepsi na hristi a byl zastinen spoluhraci jako Di Marie, Bale nebo Ramos ci Benzema. I v dresu MU zahodil ve finale penaltu. A tez znicil Juve ktere se z jeho prichodu vzpamatovava dodnes. MU pri vsem druhem angazma taky potopil. Takze kariera v klubovy scene cr7 v podstate "umrela" ve stejny moment jako Messiho.

A potopil i Portugalsko mnohokrat ve svem prime. Nejenom na poslednich dvou MS, ale i na MS 2006 kde kvuli jeho solovani prislo Portugalsko o bronz proti Nemecku. A EURO 2016 Portugalsko ve finale vyhralo hlavne diky zraneni CR7 protoze zacali hrat konecne jako tym a tymove porazili Francii.

Cristiano se kolikrat trefil ve sve kariere ve vyrazovaci fazi MS ? :)) Nakonec CR7 a jeho nejvetsi uspech ve vyrazovaci fazi bylo zalovani pri ctvrfinale MS proti Anglii aby vyloucili Rooneyho. to jest jeho MS legacy v kostce.

Reagovat
MystycMac

a Argentína nevyhrala v Katare za pomoci Rozhodcov???? Mne zas príde že MS sa dáva velmi veľká váha a hlavne aby to kvázi Messimu pomohlo. A už ani nehovorím o týchto Ms šak to je len farmenie stats a nie len Messiho ale všetkých Mbappe atď. Messi tiež zlyhal veľa krát aj za Arg a hlavne v LM pri tých ponižujúcich vypadnutiach proti Live As Rím v podstate aj tá prvá LM proti Chelsea v Semifinále podľa tvojej metodiky nemala byť l,ebo rozhodca ich dotlačil.

Reagovat
lahodna.krepelka

tak v kataru uz byl var, ne? takze se ani zdaleka nedalo podvadet tak moc jako kdyz Real M s Perezem hodne podvadel v LM okolo roku 2016 bez varu.

tak messi kdyz uz nic jinyho tak Arg dotahl i do finale MS 2014 a byl tam nejlepsim hrace, cr7 je nedotahl ani k bronzu

A ta vypadnuti s Live a rimem nesouvisela moc s Messim, Messi si svoje odehral ale bylo to v dobe kdy byla barcelona ve financnim rozkladu, tym byl hrozne spatne poskladany. A i tak Barcelona celkem dominovala ve spanelsku

Vsiml sis toho vzoru, jak cr7 meni tymy, aby se vzdy dostal do tymu ktery je na vrcholu? Nejdriv MU pak Real, pak Juve ... vzdycky kdyz citil ze se kvalita a prime tymu rozpada tak odesel aby mohl rict "vyhral jsem titul v novy zemi". to mi prijde hodne vypocitave a tendencni

Ja si myslim ze mnohem vetsi hodnotu ma zustat v jedno tymu jako Messi a zazit vzestupy i pady. To je hodnotnejsi nez aby cr7 odesel pri prvnich problemech a sel do jineho tymu v jiny zemi kteremu se vse zrovna jako na potvoru "nahodou" dari

Reagovat
MystycMac

Jaaaj čiže ked zlyhal Messi tak to bolo Otom že bolo zle mužstvo nie on, a ked Ronaldo tak mužstvo bolo ok ale zlyhal Ronaldo už Chapem do MU išiel 2x ked bol klub v troskách a aj tam si na staré kolena v PL odohral vysoký štandard. Zabúdaš na Messiho PSG kde vyhorel a bol až za Mbappem a Neymarom. Potom Ťaviu ligu a Ameriku ani neberiem v úvahu to su podradné ligy.

Reagovat
lahodna.krepelka

Messi vyhral s PSG trofeje

ze prej CR7 vysokej standard? :DD vsak rozesral celej tym, jeho nekvalita se uakzala naplno v Kataru

a USA neni o nic horsi nez ta liga ve ktery ted hraje cr7

Reagovat
MystycMac

Vsak Miami dostalo od nich 6... PSG ho kupovali aby vyhrali LM, ligu vyhrajú z hockým, v United v tak tragickom tíme dal kopec gólov dôležitých v 1 sezóne bol výborný .

Reagovat
Churro

MS je největší a nejdůležitější turnaj ve fotbale, vždycky byl a vždycky bude. Kvůli jednomu zápasu navíc s Jordánskem kde stejně 60 minut odpočíval je to farmení stats? v AS, Live to neunesl tým v hlavě, ale hodíš to na něj, ale Ronaldo zářil v Realu kterej byl v tu dobu totální mašina, a sám pak už tým taky nikam nedotáhnul. Objektivita nula.

Reagovat
MystycMac

Hej už Chapem, ked sa nedarí Messimu tak to nie je jeho vina ale mužstva a ked sa nedarí Ronaldovi tak čisto len v nom je problem.

Reagovat
Well

Reagovat
Moshe Dajan

Euro 2016 vyhráli hlavně díky nechutnému betonu a snad 6 remízách, nejtrapnější vítěz turnaje za posledních 50 let

Reagovat
Churro

Reagovat
Fleury

trapnější než Řekové z 2004, ti aspoň bojovali

Reagovat
pingla

Reagovat
Spagetka

brazilský Ronaldo byl co se týče talentu výš, ale co se týče konzistence níž. To zas brr, CR7 měl o parník lepší kariéru a dovenosti.

Reagovat
Neutron

Ako vlastne meriate ten talent?

Reagovat
lahodna.krepelka

skutecny talent je prirozenost a schopnosti reagovat na dynamiku zapasu a ovladat tempo hry at uz obrana utok nebo zaloha a propojovat rady

je to neco co se neda natrenovat a projevi se to vzdy kdyz hrac hraje za slabsi tym. messi to nekolikrat prokazal kdyz byla Argentina slaba nebo kdyz byla barcelona na dne financnim i hernim za bartomeua. to je neco co cr7 nikdy nezvladl ani v MU pri druhy staci ani v portugalsky repre

talent a prirozena schopnost se projevi v klicovych momentech kdy se nikomu okolo nedari. neni to jenom o tom byt v dobre fungujicim tymu a v tom cr7 vzdycky zaostaval za messim a dalsimi velikany protoze CR7 hodne zavisi na spoluhracich. naopak vetsina spoluhracu zavisi hodne na Messim.

Reagovat
Neutron

Ja sa ta nepytam ani na Messiho ani Ronalda a je mi to totalne jedno ale podla odpovede vidim, ze si usykovic a lutujem, ze som vobec reagoval

Reagovat
Čenda

Reagovat
Fleury

Není to Usykovic, na toho mám vyhledávač jednak tam chybí urážení a chlubení se titulem ze sociální fakulty, druhak tam chybí vynášení sama sebe do nebes jako fotbalového superexperta a hlavně tam chybí obligátní "hihi" na konci

Reagovat
Neutron

Som myslel, ze zmenil taktiku

Reagovat
Transfermarkt_2

Slušnej žvást

Reagovat
Generalní Gladiator

Mám Messiho na piedestalu s Pelém a Diegem, uvidime, co s tím udělá tento mundial,ale změnu neočekávám. Proč máš Diega v uvozovkách takhle nízko?

Reagovat
Pithivier

Se mi libi ta potreba neustale presvedcovat sam sebe i ostatni

Drtiva vetsina ma jasno (nekteri teprve od lonskeho triumfu v Kataru), ale stale to resit je vtipny

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Ligter

patos

Reagovat
Vrubozubec

Počkej to bylo loni jo?

Reagovat
Fleury

Loňský triumf v Kataru jsi zaskóroval na dovče jo?.

Reagovat
Pithivier

OK NymanDicku

Reagovat
Fleury

Mír Koláčku

Reagovat
Cracker10

Lonsky triumf v Kataru pobavilo, slunicko dela divy.

Reagovat
Pithivier

Kuurva, tady se kazdej dement chytne jednoho slovicka

Reagovat
Fleury

Ale ono je vážně důležitý

Reagovat
bourbon

Reagovat
Nadržený šimpanz

Makelele špatny nebyl, ale řadit ho k Puskásovi a Beckenbauerovi????

Reagovat
lahodna.krepelka

tak byla po nem pojmenovana pozice defenzivniho zaloznika

to je skoro tak ikonicke jako libero Beckenbauera ten odkaz je obrovsky

Prece nebudm diskriminovat hrace jenom proto ze jsou defenzivni zaloznici

Malelele byl znam i pro svou rozehravku, inteligenci, pozicnost, bojovnost atd. kompletni balicek, nejlepsi defenzivni stit vsech dob

hra Realu se kompletne rozpadla po odchodu Makeleleho do chelsea, hvezdy byly ztraceny

Reagovat
Profesor Ikebara

Pravděpodobně Maradone a Zidane? A základu Nesta a Makelele? R9 nikde? Cruyff? Jako každý má nějaký vkus no.

Reagovat
lahodna.krepelka

R9 jsem pak dopsal v tom druhym prispevku s Bastenem

na Cruyffa jsem zapomnel to mas pravdu a souhlasim

Mozna hrat cruyff MS 1978 tak meli Nizozemci titul mistra z mundialu.

Reagovat
Jméno

Co k němu říct? Byl jsem dlouhé roky spíš fanoušek Ronalda, je to samozřejmě logické když fandím United, ale postupem let když vidím jak oba stárnou, jak se chovají, jak jsou důležití pro svoje reprezentace aktuálně dávám Messiho na jasného GOAT v historii fotbalu

Reagovat
MystycMac

Ja to mam presne opačne...Messi mal navrch za Guardiolvej éry ale potom zas CR potom začal demolovať Ligu majstrov tak v mojich očiach ho predčil a už ani nehovorím o tych GB ,fiasko z Modričom atd , meniť podmienky len aby to mohol dostavať Messi tak sa mi zhnusil, a ten Katar to už len zaklincoval, nehovorím že hral zle ale aj slepý videl že ich tlačili. Ohladom týchto MS sa nevyjadrujem nevidel som ani minutu len čo si pozeral pavúka tak Messi tam ma farmu zadarmo, komlet sa vyhrane europskej špičke ,potom tie 2 ťažšie zápasy uz si uhaluzia či na Penalty alebo podobne ako Katar. K Portugalsku len jedno nechápem čo od nich chcete Portugalsko nevyhralo pred Ronaldom ani z Ronaldom a nevyhra ju ani po Ronaldovy zazrak že vobec Euro či LN vyhrali to je až až na tu krajinu.

Reagovat
Stannis Baratheon

Aj slepý prý viděl že je tlačili. No to je gól.

Reagovat
Inter Eterno Amore

odkedy došiel Scaloni tak valcovali všetko,ale tlačili ich

Reagovat
Vápeník

Reagovat
Cracker10

Kamo uz to neber, to fakt je strasny

Reagovat
Churro

Zkritizuješ pavouka, ale nevíš proč takhle dopadl protože jsi mistrovství nesledoval...dobrý ignoranství. Mohli mít Uruguay, Egypt, Portugalsko, Brazílie/Anglie, F, Ronaldo kdyby Ronaldo byl tahoun a ne kule u nohy.

Klasická pohádka o tlačení Messiho protože on by přece nemohl dotáhnout Argentinu k titulu, když to nedokázal Ronaldo

Navíc uděláš z Portugalska nazdárky přitom jsou to každou akci jeden z top 3-8 nejlepších týmů a největších favoritů... vždyť to je jedna blbost za druhou

Reagovat
MystycMac

Veď pozriem na súpisku a vidím čo tam beha... A čo je Portugalsko veď nikdy nič nevyhrali okrem Eura a prave z CR, to nesú nejaký futbaloví velikáni počet obyvateľov jak Česko. MS vyhrávajú len futbalové veľmoci z vinimkou Uruguaja pred 100 rokmi ktorí to tiež nezopakujú.

Reagovat
Vápeník

Portugalsko má papírově tým, který může vyhrát MS, kdyby hrál Messi za POR tak už jsou mistři světa.

Reagovat
MystycMac

Reagovat
lahodna.krepelka

Reagovat
lahodna.krepelka

Reagovat
RC

Mam to naprosto stejne. Do MS v Kataru jsem měl výše Ronalda, ale tam se to u me změnilo. Navic ted jak Ronaldo odešli při otázce na Messiho jak uplakané děcko… Messi a jeho chování a respekt ke spoluhráčům je něco výjimečného. Goat je sice Diego, ale hned za ním Leo

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Freedo

Reagovat
Ronaldo.com

Reagovat
oli9

Je to legenda absolutní fotbalovy buh

Byl jsem rad ze se na tomhle MS objevi ale uz jsem ho spis cekal jako mentora pro tým a ze nejaky ten gol samozrejme da

Ovsem tohle jakou on ma ted formu neskutečné, smekám

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Churro

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
REPLIKATOR

GOAT

Reagovat
ACSeRw!n

Scaloni

Reagovat
loki5

Ten taky

Reagovat
REPLIKATOR

billy goat

Reagovat
Spagetka

Nejlepší fotbalista historie fotbalu....Messi se řadí imo na první misto k Pelemu a Maradonovi, kteřý prostě ve fotbale vytvořili něco co se nedalo napodobit a co se nedalo snad ani popsat. Bohové. Magic.

Jako Lionel si jde kopat pohodindu do USA, aby pak dominoval celému MS v prstem v nose? Týpek, regulerně chodí po hřiští a dělá rozdíl. To není jak ta zlatá koule na noze Portugalska, ten kočí co švihá své koně po zádech, jen aby pak mohli jít sám do kouta egoisticky slavit jak nějvětší egocentrik v historii týmového sportu. CR je skvělý, ale stále to není aby seděl u stejného stolu s bohy.

Reagovat
lahodna.krepelka

podpis taliane

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Vápeník

Reagovat
Ronaldo.com

Reagovat
Keeper117

Najkomplexnejší a futbalovo herne vnímaním technicky futbalovým myslením najkvalitnejší futbalista všetkých čias. Ronaldo je jedným z najlepších zakončovateľov v dejinách futbalu to bez debaty. Jeho výber miesta, alternácia zakončenia a aktivita pri hľadaní voľných pozícií je výnimočná. No Leo je proste génius a vekom sa tie rozdiely medzi nimi v prospech Messiho len zväčšujú. Ďakujme Bohu, že žijeme v ich ére. Aj keď je Messi už jednoznačným víťazom týchto najväčších pretekov v dejinách futbalu.

Reagovat
bourbon

Reagovat
Gremlin

Technicky asi ťažko. Vie obísť x protihráčov ale nikdy som ho nevidel zanožníčkovať alebo dať gol od polovice, dlhé presné pasy a x vecí, ktoré dokážu iní hráči. Jedna vec, že to nepotreboval pri svojej hre, druhá, že on také veci ani nedokáže..

Reagovat
Generalní Gladiator

Reagovat
Keeper117

Aha čiže keď z prvej dával Albovi bežne na 45 metrov do behu/do nohy za obranu, tak to nebol dlhý pas, píšem si.

Reagovat
Gremlin

My chceš povedať, že Messi mal lepšiu techniku než Ronaldinho???

Reagovat
technecium

https://youtu.be/s2MCXu7Kbxo?is=ybTo2QUR5jUOYk9C

Tady mas jak ty nůžky, tak ty dlouhý pasy. Poklon se fotbalovému bohu, neznalče

Reagovat
Well

Nedal asistenci nůžkami, tu z tech nejlepších dal jen Diego.

Reagovat
technecium

Vždyť ta asistence nuzkami v tom videu je

Reagovat
Well

Tak mu chybi určitě rabona.

Reagovat
Vápeník

Reagovat
Mercury

Dej si prasek ty vole, vetsi sracku jsem tu dnes necetl

Reagovat
technecium

Asi vyhraješ

Reagovat
Mercury

Asi ano ale treba ho budou setrit az na OF, pak bych technicky vzato prohral jak zpetne hodnotis svou predikci ve svetle jeho dosavadni dominance?

Reagovat
technecium

Kaju se, ze jsem zapochyboval o samotnem bohu fotbalu

Reagovat
Mercury

Reagovat
funkyman

Nekonecna tema- nemyslim, ze velmi objektivna.. futbal - sport sa zmenil a meni neuveritelne. Kazdemu rozpravam priklad basketbalu..2,2 m vysky , 20 rokov old a dribling, strelba a pohyb ako o dve hlavy mensi rozohravaci.v kazdom time dvaja...to je dnes nba/ viete si to predstavit napr. V casoch Jordana alebo nebodaj Chamberlaina… detto tenis, hokej.. a co futbal? Simulacia treningov na praci s loptou v priestore 2x2 m a este s meranim rychlosti reakcie a vyriesenia problemu v rychlosti o ktorej sa nikomu z predoslych generacii ani nesnilo.. tak sa meni doba.. a ci by Pele kraloval pri tomto treningu aj teraz? Zvladlo by to jeho telo? Bol by jeho talent dostatocny, kolko by musel pridat na atletickosti. Maradona detto/ uz jeho postava by nevyhovovala dnesnym kriteriam / stacil by dnesnym kriteriam bez pridanej hodnoty tvrdsieho treningu? Nikto to nikdy neporovna - pretoze to ani nie je mozne. Pepa Bican by bol so svojimi golmi a kvalitou dnes kde? Ano , porovnavajme 10 a 7 ..v rovnakom case - ale aj tu - uplne iny somatotyp, pozicia, diametralne ina technika..tak podme ku prinosom v teame.. ku charakteru..ku medialnemu zaberu…a aj tak sa - aj ked objektivnejsie - bude hodnotit vzdy aj pozitivita ku teamom kde hrali.. niekto vyzdvihne viac strelecku pohotovost a schopnost rozhodnut z nicoho/ skor asi 7, alebo komplexnost a genialna necitatelnost / skor 10… dokonca ani odborne fundovani treneri sa nevedia zhodnut .. ano - pridam aj ja svoje, tiez len subjektivne.. nikdy a v nicom sa 10- ne / mimo atletickosti a vyberu miesta v sestnastke a samozrejme hre hlavou/ 7-ka nemoze rovnat … pretoze komplexnost je u mna na prvom mieste.. ale uz pocujem a citam tie oponujuce nazory a uz sme na zaciatku..no nie je to krasne .. byt toho sucastou

Reagovat
Generalní Gladiator

Hokej? Neumím si představit ty dnešní kloučky v devadesatkové nhl, bez šance.

Reagovat
Gremlin

Messi sa s Maradonom nedá ani porovnať. Maradona bol vyvrhel, vyhnanec. Messi bol vždy zaltíčko systému a preto ním bol vždy protežovaný a ochraňovaný. To isté C. Ronaldo. Ich súperenie a celá tá falošná hra, ktorú tak radostne podporovali fanúšikovia po celom svete bolo tým najhorším obdobím v histórii futbalu a vôbec ma nezaujímajú tie inflačné štatistiky, kde dali za sezonu obaja snad 30 penalt. Bohužiaľ, zdá sa, že táto fraška sa ešte nekončí a bude mať vyvrcholenie na tomto turnaji...

Reagovat
Profesor Ikebara

Bacha na vodu

Reagovat
oli9

Vzdyt dokud Messi nevyhral argentine titul tak v Argentine mu porad mlatili o hlavu ue nikdy nebude jako Diego

Reagovat
Gremlin

Pre drvivú väčšinu ľudí v Argentíne, ktorí si pamätali Maradonu nebude nikdy na jeho úrovni a súvisí to aj s mimo futbalovými vecami. Aj keby tých titulov vyhral 10..

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele