Sadílek: Se Simonsem se znám ještě z Nizozemska, ptal se mě, jaká je česká liga

10.12.2025, 10:51
Aktuality
Sadílek během utkání s Tottenhamem (© Alexander Canillas/SPP / Shutterstock Editorial / Profimedia)

Záložník Michal Sadílek (26) si po úterním utkání v Londýně proti Tottenhamu vyčítal promarněné střelecké příležitosti, kterými mohl ukončit pětizápasové čekání Slavie na gól v Lize mistrů. Pražané v 6. kole hlavní fáze podlehli favorizovanému soupeři 0:3 a výrazně se jim vzdálila šance na postup do play off. Český reprezentant v rozhovoru s novináři uvedl, že považuje výsledek za krutý.

Sadílek si připsal tři střelecké pokusy. V prvním poločase hlavičkoval z dobré pozice mimo tři tyče, mrzela ho ale především situace ze 70. minuty, kdy měl po přihrávce Lukáše Provoda čas zamířit z hranice vápna.

"Nejvíc si vyčítám šanci ve druhém poločase, jak mi to Provi připravil. Myslel jsem si, že to vykulí a dám to z jedničky, a on to více utáhl. Ale i tak to asi musím dát nártem, nevím, zavřít oči. Snažil jsem se obstřelit obránce před sebou a brankář Vicario tam byl," řekl Sadílek.

Sadílek a jeho statistiky proti Tottenhamu (©Opta by Stats Perform)

Za Tottenham skórovali ve druhé půli z pokutových kopů Mohammed Kudus a Xavi Simons. To už domácí vedli 1:0 po vlastním gólu Davida Zimy z 26. minuty.

"Rozhodlo i to, že jsme nebyli efektivní. Naopak jsme si dali vlastní gól a pak dostali další ze zbytečných penalt. Je to krutý výsledek, i s ohledem na tu hru," řekl Sadílek.

Bývalý hráč PSV Eindhoven nebo Twente po utkání krátce mluvil s nizozemským reprezentantem Simonsem. "Už v prvním poločase, jak Palhinha dohrál Doudise (Davida Douděru), se na mě otočil, ať Doudisovi řeknu, aby nenadskakoval. Ale za mě jasná žlutá, dojel ho," připomněl.

"Se Simonsem se znám ještě z nizozemské ligy, tak jsme jen prohodili pár slov, jak se cítí. A on se mě ptal, jaká je česká liga. Myslím, že jsme ukázali, že česká liga jde nahoru a dokážeme potrápit velké soupeře," přidal Sadílek.

Statistiky zápasu (©Opta by Stats Perform)

Slavia potřetí v ročníku prohrála 0:3 a na kontě má tři body za remízy. V neúplné tabulce ligové fáze je pátá od konce na 32. místě. Do vyřazovací fáze postoupí 24 mužstev, Pražanům nemusejí stačit ani výhry v závěrečných dvou kolech proti Barceloně a kyperskému Pafosu.

Autor: ČTK

Komentáře (97)

Přidat komentář
fantomas10

Reagovat
Csaplárova past

Tolik článků po jedné prohře

Reagovat
AC torino

Ceska liga je kvalitou tak presne sutaz pre Simonsa

Reagovat
pobody's nerfect

A co na to simons? Troufl by si na českou ligu nebo se bojí?

Reagovat
Axelrose

Jenom kdyby mohl nadskakovat

Reagovat
ACSeRw!n

chybi zakladni info, jestli ziskal jeho dres

Reagovat
Melda

"Myslím, že jsme ukázali, že česká liga jde nahoru a dokážeme potrápit velké soupeře,"

Kde a čím?

Reagovat
Infeld Prácheňský

To mě taky trefilo do očí jako prase

Reagovat
Y.Cabaye

Reagovat
ratusek

neustále tato představa, žš česká liga jde nahoru

Reagovat
Cotton

A ne snad? Před 10 lety jsme byli rádi za top 15, teď jsme už třetí rok v top 10.

Reagovat
ratusek

Ne fakt to není ligou, ale třemi týmy. Vždyt se podívej na každé kolo. Většina si tady stěžuje, že to je nakopávaná, boření, hráči si nedají 4 přihrávky atd

Reagovat
Cotton

To by si stěžovala, i kdybychom byli na úrovni PL. Většina týmů jde nahoru a pro top 3 je daleko míň lehkých zápasů.

Reagovat
Melda

Ty hlavní narativyy, kvůli kterým se dál nedostaneme jsou stále stejné.

1)Mladé nehrát abychom je nezabili.

2)Soubojovost, nakopávaná

3)Mizerná kombinační úroveň (sleduj počet a úspěšnost přihrávek v zápasech naší ligy)

4)Netechničnost

Btw, velmi se mi líbilo třeba to Celje s Rierou, to mi přišlo fotalovější, než celá naše liga.

Reagovat
NazBol1387

Reagovat
Navrat.zpet.v.cr

Jak se ten tragéd chtěl pochlubit, že v minulosti potkal Simmonse párkrát v nákupápu o Vánocích. lol hihi

Jsem toho názoru, že bych měl dostat pod kontrolu divizi redaktorů EF. Vrátil bych tomuto portálu tak chybějící erudici a lesk. Tohle je nové dno. Šéfové Ef beztak nevystudovali ani bakaláře na VŠ.

Reagovat
Univerzál

Reagovat
Lemond Laws

šefove EF jsou miliardáři ale ok

Reagovat
Navrat.zpet.v.cr

Já bych EF udělal mnohem ziskovější. Pochybuji, že hlavní příjem pro ÚSPĚŠNÉ majitele livesportu plyne z méně a méně úspěšného sranda eurofotbalu, který se propadá do totální irelevance. To, že je EF pro některé místní incely modlou, neznamená, že se majitelé extra starají o jednu z mnoha položek svého portfólia. Na to mají lidi. Tohle jde spíše za nižším managementem EF, který šéfuje EF přímo. Ti očividně selhávají. Jak říkám, já bych byl světlo na konci tunelu.

Reagovat
pobody's nerfect

Možná tak picus na konci tunelu

Reagovat
inferno08

Reagovat
BAN_Mycwa

Brouk těžko, ten se neumí ani podepsat

Reagovat
fantomas10

Kdyz neco umis a nejsi lina guma, tak je ti titul uplne jedno, nejsme v roce 2000

Reagovat
Transfermarkt

Ty by si radši měl držet hubu. To jsou neskutečné žvásty

Reagovat
Axelrose

Pořád na tom je líp než ty,

Reagovat
PalibrkUros

10 z 10 náhodnejch lidí z ulice se základkou bude inteligentnější než ty, idiote debilní a měj ty vejšky klidně 4

Reagovat
Navrat.zpet.v.cr

Takhle pravděpodobnost nefunguje, ale co čekat od omezeného Pahulibrka bez jakéhokoli základu v oblasti statistiky, pravděpodobnosti atd. Hihi. :)

Vsadím se, že když se tě zeptají, jak máš vysoké IQ, tak jim odpovíš něco ve smyslu "160 na 40". :)

Hihi

Reagovat
PalibrkUros

V tvém případě by toto fungovalo všude a vždycky, brepto

Reagovat
Navrat.zpet.v.cr

Nefungovalo, protože to není z podstaty věci a univerza možné. Ale proč ztrácím čas s prosťáčkem jako ty, který má IQ na bodu nula? To je řečnická otázka, nemusíš odpovídat. Jsi jenom malý karmický trosečník. No, tak sis bouchnul tou svou malou pěstičkou do stolu... jooo

Pejsci štěkají a karavana jede dál. Hihihi :)

Hihi

Reagovat
VersaceChain

Jak muze mit IQ na bodu nula, kdyz zvladne psat komentare na EF? Ze ty nakonec zadnou vysku ani nemas a jenom sis vymyslel?!

Reagovat
Navrat.zpet.v.cr

Hyperbola: Stylistický prostředek (trop), záměrné přehánění nebo zveličení skutečnosti.

Víš, občas máš dobré momenty (jako jeden z mála na EF), ale někdy máš křečovité momenty nehodné ani podprůměrného žáka základní školy.

Tohle je bohužel ta druhá situace, kdy jsi absolutně nepochopil pointu psaného text. Nech ten svůj komentář smazat, dokud to nikdo neviděl. PS FénixeLFC nepočítám, to je nikdo. :) Hihi

PS 2 já na to zapomenu a odpustím Ti to. Hihi

Reagovat
PalibrkUros

I kdyby ji měl, tak je to furt jenom jedna bezvýznamná lidská hnida

Reagovat
PalibrkUros

Já si to beztak nemyslim... hihihihihi

Reagovat
janinho

len tu zbytocne krmis trolla. takychto treba akurat ignorovat

Reagovat
Lukáš_6

Už jen to , že člověk za každou druhou větou píše hihi o něm něco vypovídá

Reagovat
Freedo

Určitě nemají bakaláře z sociální práce jako ty

Reagovat
Navrat.zpet.v.cr

Já si pak udělal ještě navazující magisterské na UK, protože v mém městě nebyl vhodný navazující obor.

Reagovat
eliskafan

Něco strašného sledovat Slávii vlastně celý český nefotbal. A Trpišovský to ještě obhajuje. Hnus velebnosti"

Reagovat
Navrat.zpet.v.cr

Mně přijde, že Trpišovský hrozně žije z těch výsledků a hezkých výkonů, co udělal tehdy např. na Seville a Chelsea... Ale ty časy jsou pryč. Žít z minulosti se nedá, tohle je burn-out. Já být Slavií, tak bych pustil Trpiše k repre. Pustil bych do prdele i Řeháka a Houšteckýho. Jednak by se okysličila Slavie. A druhak, Trpiš by bral do repre přednostně hráče Slavie. Slavie by na tom vydělala.

Reagovat
BAN_Mycwa

Na Seville???? Tam měl reálně dostat bůra a jít domu.

Reagovat
lajka30

Reagovat
Sandstorm

Michale, Simmons si z tebe jenom dělal dobrý den

Reagovat
Transfermarkt

Jak vlastně fans SKS hodnotite Sadilka?

Reagovat
Nuno čomes

No jak.. Průměr za raketu za přestupovou sumu a stejně tak na platu. Tam snad nějaké očekávání nadstandardu krom běhání být ani nemohlo ne?

Reagovat
Transfermarkt

Za mě doručil to, co se od něj očekávalo. Otázka je cena pomer-výkon.Jestli by to třeba takový Bůžek neodehrál podobně taky za čtvrtinovou výplatu. Nemluvě o ceně transferu, která ale na dnešní poměry není vysoká

Reagovat
VersaceChain

3.5M raketa kazdou sezonu Slavie proda hrace za 25M+, vyser se na tu provincnost pls

Reagovat
BAN_Mycwa

Reagovat
VersaceChain

?

Reagovat
BAN_Mycwa

Tak možná prodá ale kolik milionů eur provaří na kdejakým černochovi co se u nich nechyt???

Reagovat
VersaceChain

Net spend Slavia Praha (EUR):

2526 +24M

2425 +20M

2324 +4M

2223 +14M

2122 +17M

2021 +19M

1920 +18M

+116M EUR net spend za poslednich 7 sezon, sezona 2018/19 je posledni sezona kdy neodesli hraci ven za 20+ mega

Reagovat
BAN_Mycwa

A?

Reagovat
BAN_Mycwa

Nejsem fans SKS ale když se řešilo že by šel k nám tak sem byl razantně proti. Lukáš je vo třídu lepší.

Reagovat
Bakary3

Jako v čem? Protože fotbal to není

Reagovat
ACSeRw!n

za me by mel hrat spis beka, kde se tolik nedostane do zakonceni a muze litat nahoru a dolu

Reagovat
PalibrkUros

Ono je to vlastně docela smutný že týpci co se potkávali někde v holandsku v dorostu jeden hraje českou ligu a druhej anglickou...

Reagovat
naheCZ

Co je na tom smutného? To je naprostá realita fotbalu.

Reagovat
PalibrkUros

Tak jasný, ale z pohledu toho jaký to býval kdysi údajně talent v 16 v Eindhovenu, tak to zamrzí, že místo kroku vejš udělá spíše krok zpět

Reagovat
naheCZ

Tak ono by to bylo krásné, kdyby se všichni dokázali prosadit, ale takto svět obecně prostě nefunguje. V PSV šanci dostal na to se prosadit, nevyužil ji. Tak šel do Twente, kde se sice prosadil, ale asi ukázal, že na nějakou vyšší úroveň prostě nemá. Kdyby měl, tak zrovna z Nizozemska by si ho někdo lepší vytáhnul. Dostal šanci zahrát si Ligu Mistrů, což by se mu v Twente asi nepovedlo, tak do toho šel, na tom nevidím nic špatného. Každopádně dle mého taky ukázal, že ideálně nemá pořádně na základ ani u nás.

Reagovat
PalibrkUros

S Ligou Mistrů souhlas, v podstatě i se vším ostatním ovšem on zrovna vypadal tím, že dostaval šance už za mlada v Eindhovenu, že by z něj něco opravdu být mohlo než jen průměrnej kopáč gambáč ligy to ostatně se mohlo zdát i během toho půlročního hostování v Liberci. Čekal jsem u něj víc, i vzhledem k tomu twente (hrál tam stabilně a šly na něj celkem dobré reference mám za to), a ačkoliv si teďka zahrál Ligu Mistrů nemůžu se zbavit dojmu, že měl jít prostě jinam byť třeba střed bundesligy... Tím že šel zpátky do česka jak říkáš ukazuje, že na víc asi nemá a to je za mne ta škoda, když už projde takovou cestou

Reagovat
naheCZ

Nutno dodat, že tu velkou šanci v PSV dostal i díky tomu, že neměli koho jiného na levou stranu a on se tam jevil, že pro to má dobré předpoklady. I vlastně ukazoval, že by se tam usadit mohl, ale nedokázal to. Měl tuším problém v ofenzívě. To jsem ho vlastně někdy viděl (mládežnická repre?) na té levé straně a nedokázal vůbec dávat centru z běhu. Ale ze standartek tam posílal míče jak kráva. Nevím, co na to říct, při jeho stylu neumět zahrávat míče ze hry je problém a svědky jsme toho byli i včera, kdy nedokáže pořádně vystřelit z ideální pozice.

Ale ano, taky jsem čekal, že bude mít na víc, ale on se nikam už neposunul. Na svůj strop asi prostě narazil moc brzy a když vidím jeho styl hry, tak ani nevím jestli nahoru ještě může jít. A do bundesligy někam jít tuším i mohl, nabídka tam nějaká měla být, ale dal přednost LM. Si myslím, že prostě sem chtěl na sezónu si zahrát LM, ukázat se ještě tam a jít dál, ale teď nevím, jestli po něm někdo sáhne.

Reagovat
PalibrkUros

no teďka asi už ne no, ale kdo ví, třeba za rok to bude nejlepší záložník v lize a ukaže proč v tom Eindhovenu byl, strop bude asi ovšem spíš tohle no

Reagovat
naheCZ

Tak dám na porovnání jeho přímého konkurenta u nás - Oscara. Pominu to, že byl Oscar poslední dobou celkem z formy, ale porovnej si je. Prostor zastanou oba stejnej, vybojují stejný míče, oba leváci s pravačkou spíše na opírání, oba dřevění v zakončení, ale Oscar má techniku na úplně jiné úrovni a dokáže v tom středu hrát i elegantně a dobře podržet míč, uklidnit hru a rozehrát. Dokáže tohle Sadílek předvádět nebo být v těch ostatních věcech o tolik lepší? Obávám se, že ne. Fakt nevím, proč by si ho od nás někdo bral no. Teda takto, asi ho jsme schopni prodat za těch 4,5 či 5 M, aby jsme na tom nebyli tratní, ale nic na něm netrhneme a pro něj to asi taky nebude ideální adresa.

Reagovat
PalibrkUros

Máš pravdu no

Reagovat
Kiss Me Polka!

tak smutné, jsem si jistý že z toho dorostu bude Sadílek i tak jeden z těch nejúspěšnějších

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Nuno čomes

"Se Simonsem se znám ještě z nizozemské ligy, tak jsme jen prohodili pár slov, jak se cítí. A on se mě ptal, jaká je česká liga. Myslím, že jsme ukázali, že česká liga jde nahoru a dokážeme potrápit velké soupeře," přidal Sadílek.

Já se vlastně nedivím, že v té repre je takový bordel. Vždyť oni tam jsou úplně mimo. Slavia v 5 zápasech ze 6 nedá branku, ale liga jde nahoru.

Zajímalo by mě, jestli se jim dá nějak nastavit zrcadlo? Repre tam je to pasé, ve Slavii se jede na vlně historie a Jindrovi tam prochází úplně všechny nesmysly. To jako fakt nikdo nevidí? A teď se ptám zcela vážně.

Reagovat
PalibrkUros

Reagovat
fantomas10

Vedes ligu o 5b a pristi rok dotece dalsich 700 micu, vsechno ostatni je pro ne vedlejsi, tak jednoduche to je, nezmeni se nic

Reagovat
Nuno čomes

Stačí no, aby bylo na rozhazování. Zbytek je jedno.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Transfermarkt

Tak někteří nevidí ani to, že je zápas co zápas tlačí v lize sudí

Reagovat
$dolar$

česká liga jde nahoru = rostou platy

Nic jineho je nezajima.

Reagovat
Nuno čomes

Neadekvátně výkonům bohužel.

Reagovat
VersaceChain

Hosi uz se vzpamatujte, je to dvanact let co ceska liga byla 19. v zebricku, ted je 9. Nikdy se hraci neprodavali do zahranici tak jako ted. V minulosti byly ojedinele pripady kdy tym zahral dobre v Evrope, ale nikdy ne tak konzistentne jako ted.

Reagovat
PalibrkUros

Jenže průser je, že ti hráči se nikde nedokážou prosadit viz. Jurásci, Čvančara a další, aby si tu cenovku obhájili a stali se třeba na 4-5 let pilířem těch týmů... Karabce se Šulcem zatim nehodnotím, to je brzo... Za poslední dobu mi z toho vychází max ten Souček s Coufalem a to už je taky 6 let zpět

Reagovat
VersaceChain

Ale i to vypovida o kvalite ligy. Pokud je liga na picu, tak z ni za penize ven odejdou jen opravdove hvezdy, ktere pak nemaji problem se prosadit venku. Podivej se kolik hracu odchazi ven z Belgie, Brazilie nebo klidne i Nizozemska a pak flopne.. Samozrejme na takove urovni nejsme ani zdaleka, jen tim chci naznacit, ze si nemyslim, ze je spravne takto hodnotit kvalitu ligy.

Jinak ty teda asi myslis jen ceske hrace? Celkove se prosadilo po odchodu hracu hafo, Diouf, Hlozek, Krejci, Sima (napul), Hancko, Hranac, Bah...

Reagovat
dave30

No a dříve to byli - Čech, Vaclík, Jankulovski, Rozehnal, Ujfaluši, Nedvěd, Poborský, Šmicer, Kolem, Baroš...

Ale to byly úplně jiné týmy a ligy. A nikdo tehdy neříkal, že by šla naše liga nahoru.

Reagovat
VersaceChain

Zaprve jsi tady dal obdobi temer 20 let (Poborsky - Vaclik), ja dal posledni 4 roky tusim. Zadruhe snad nikdo nepopira, ze predchozi generace byla na vyssi urovni nez ta dnesni. Ale tehdy se za ty hrace dostalo hovno (mimojine protoze chodili do meh tymu, namatkou Napoli v druhe lize, Bruggy, Hamburk, Lokeren) a nebylo co zainvestovat. Dneska je liga vys, takze Slavia muze z penez za Soucka a Coufala nakoupit 5 Dioufu, z nichz dva proda vys jako hvezdy a se trema bude dal valcovat ligu a pridavat body do koeficientu.

Reagovat
Cotton

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
janinho

tak neviem co viac chces ako dokaz nez to, ze ten koeficient mate posledne roky najlepsi v samostatnej historii...tak ked je cesko v klasifikacii pred tureckom, greckom, rakuskom atd, tak ta liga asi hore ide, nie? a to kolko bodov uhra slavia v LM na tom zasadne nic nezmeni. na kkt ti je, ked mas ligu jak skotsku kde 2 kluby vyhrali poslednych 40 titulov, ked zvysok ligy su len statisti. to potom ta liga ozaj slaba je.

bud rad, za to ze su ceske kluby tam kde su. repre sice stoji za vylizpicu, ale tie kluby vam v europe posledne roky robia dobre meno.

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
verv

Reagovat
Cotton

tohle sebekritizování nechápu

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
Franta Jetel

Starej se o slovenskou repre a nežvaň tady podobný plytky

Reagovat
janinho

Reagovat
dave30

Jak je tedy možné, když jde ta liga tak nahoru a spousta hráčů se prodává za pěkné částky do zahraničí, že ta repre stojí za to, co jsi napsal?

Reagovat
janinho

jak je mozne, ze nasa repre porazi doma s prehladom nemcov, pritom nasa liga je na urovni nejakej uzbeckej? repre a liga su 2 uplne rozdielne veci. mate 3-4 timy, ktore dokazu postupovat v poharoch az do vyradovacky, mate pekne stadiony, mate ovela lepsie navstevy nez u nas, hraci z ceska sa predavaju za 15-20 aj viac mega do top lig... ja neviem co by si este chcel? to ze repre mate na picu je druha vec, ale toto by som asi skor komentoval, ze co nefunguje u repre, nie? nasu repre tahaju hraci, ktorych vychovala zilina + zopar jedincov tam je co vysli zo slovana.

mate tvl min. na 3 sezony majstra priamo v LM... sak taketo nieco bolo 5-10 rokov dozadu totalne sci-fi. plzen sa v lige trapi a v europe dokaze ziskavat body so silnymi. nechapem niektorych ludi, len nadavat bez rozmyslania...

Reagovat
VersaceChain

zkus si najit neco na tema "korelace neimplikuje kauzalitu"

Reagovat
fantomas10

Jako tady na EF v tom vyhledavaci? Nic mi nenaslo

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
naheCZ

Reagovat
BAN_Mycwa

Ty vole po debaklu je tady víc článků než včera

Reagovat
Cotton

Kdyby chytal Kinský, tak jich je dvakrát tolik

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele