Rossiho nikdo vážně nechce, zní z Villarrealu

11.06.2011, 15:09
Aktuality
Žádná formální nabídka za Rossiho nepřišla. Vedení Villarrealu tak zatím zůstává v klidu, i sám hráč si nikým nerušen užívá dovolenou. Jednání s Barcelonou, o nichž se v minulých týdnech horlivě psalo, buď zamrzla na mrtvém bodě, nebo spíš nikdy nezapočala.

Hráčův agent možná mohl kdysi prohlásit, že by se jeho klient případnému přesunu na Camp Nou nebránil, ale komu by taky zájem podobně velkého klubu nelichotil. Faktem nicméně zůstává, že Barcelona ve snaze získat "El Bambina" dosud neučinila ani ten nejzákladnější krok. Konkrétní nabídku do sídla Žluté ponorky neposlala a prezident Villarrealu Fernando Roig ve vzduchu necítí ani žádné tlaky ze strany samotného 24letého útočníka. "Hráč je na dovolené. A jak jsem řekl - chce tady být, je tu spokojený, rád by zůstal," opakoval pro deník Marca Roig.

Ten zatím celkově může být s koncovkou letošní sezony nadmíru spokojený. Villarreal nakonec obsadil čtvrtou příčku, takže si zase jednou zahraje o Ligu mistrů. A teď mu ke všemu nikam neutíkají dosavadní opory mužstva. Krom Rossiho po odchodu nebaží ani Borja Valero, o něhož měla být v Evropě rovněž velká rvačka. Pracovitý středopolař je koneckonců se svým stávajícím působištěm svázán dlouhodobým čtyřletým kontraktem. Opravdu seriózním se tak zatím jeví být akorát zájem o Marcose Sennu, jehož intenzivně lanaří nováček anglické Premier League ze Swansea.

Autor: Tomáš Daníček / goal.com

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
De Rossi bude pokračovat v kariéře, jeho příchod dolaďuje Boca Juniors
20.07.2019, 15:36
Italský útočník Rossi je znovu v kontaktu s Fiorentinou
22.12.2018, 11:22
De Rossi: Ještě jsem se nerozhodl, co budu dělat příští rok
13.05.2017, 23:30
Kam povedou další kroky Rossiho? Nejnovějším zájemcem je Turín
06.04.2017, 11:00
Rossi ve Vigu příliš nehraje, v létě tak zřejmě opět změní dres
21.01.2017, 13:35
Rossi jedná s Fiorentinou a zatím netuší, kde bude na podzim hrát
11.08.2016, 13:49
De Rossi se soustředí na sezonu, budoucnost bude řešit později
02.08.2016, 13:57
Rossi zatím neví, zda zůstane ve Fiorentině, zájem je i jinde
29.05.2016, 18:22
Návrat do Fiorentiny nevylučuji, říká agent šťastného Rossiho
17.03.2016, 18:00
Rossi podle agenta potřebuje hrát, odchod se zatím nerýsuje
05.12.2015, 15:43
De Rossiho už otravují spekulace, chystá prohlášení
14.08.2013, 16:53
Sneijder a De Rossi v zimě nepřijdou, uvedl Ancelotti
10.12.2012, 16:56
AS Řím zváží i případnou další nabídku za De Rossiho
06.11.2012, 14:57
De Rossi je spokojený v AS Řím, chce zůstat
21.08.2012, 15:57
De Rossi zůstane, věří římský trenér Zeman
20.08.2012, 10:42
De Rossiho prodej nezvažujeme, ujistil Sabatini
13.08.2012, 09:54
Nákup Rossiho by znamenal investici do budoucnosti, říká agent
19.05.2012, 17:09
Rossi kritizuje svého agenta. Z Villarrealu odcházet nechce
09.03.2012, 11:46
Agent znovu otevřel téma Rossiho odchodu z Villarrealu
02.02.2012, 13:53
Juventus dál hledá posily, zkouší i Rossiho
10.07.2011, 21:19
Redknapp hledá útočníka, jednou z možností je Rossi
05.07.2011, 16:58
De Rossi z Říma neodejde, ujišťuje Sabatini
03.07.2011, 17:15
Jednáme s Barcelonou, prozradil Rossiho agent
01.06.2011, 13:54
Redknapp chtěl Rossiho. Tottenham nabídl 35 milionů
02.02.2011, 09:55
Rossi vyhlíží brzký návrat do Itálie
09.09.2010, 11:44
Ve Villarrealu jsem velmi šťastný, vzkazuje do Itálie Rossi
08.04.2010, 16:04

Komentáře (225)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Je to tam pro něj na míru

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych ho do Juve bral hned.

Reagovat
Aldeano

Má přijít ještě nějaký útočník? (Aguero,Rossi) O kom se mluví?

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím... zrovna je řeč třeba o tragickém Vučiničovi, každý den někdo... Ale už dost, tady tu diskusi o Juve rozjíždět fakt nechci.

Reagovat
Aldeano

Promiň že jsem se ptal Nenapadlo mne, že nechceš rozjíždět diskusi, když sem přidáváš komentář...

Reagovat
smazaný uživatel

To mě dneska chtějí všichni vytočit nebo co? Jste se domluvili? ... Snad abych fakt už nic nepsal.

Reagovat
smazaný uživatel

PS: Tyhle debaty o Juve máš pod Neymarem a Inlerem, tak si to pročti tam.

Reagovat
smazaný uživatel

Já nevím co všichni fans Juve maj s útokem zas tak jsem Juve nesledoval ale rozhodně ho tlačej jiný posty hlavně záloha si teda myslím já..

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby nebyl Conte slepej, tak koupí Alberta a má zálohu vyřešenou.

Reagovat
smazaný uživatel

jj ale útok není tak hroznej ve vstřelených golech v SA je Juve 5. a to ostatní tými maj o 2-10 víc a to nění tak hrozný on by to tam Del Piero klidně útáhl sám

Reagovat
smazaný uživatel

srry za tu hrubku

Reagovat
smazaný uživatel

Pohoda, nejsem herbage, abych ti vytýkal každou hrubku .. Jasně, rád bych viděl pořádnou obranu třeba, ale co se dá dělat.. O tom přání mít Rossiho v týmu jsem se jen tak zmínil, je to jen přání

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Josifek

Hodil by se tam, ale myslím, že fotbalově by mu tam nebylo výrazněji lépe než v Ponorce, na druhou stranu by byl zase doma..

Reagovat
smazaný uživatel

Spíše "doma"

Reagovat
Josifek

JJ, taky jsem přemýšlel, že by možná bylo na místě dát to do uvozovek.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

FCBéčko bude zuřit

Reagovat
smazaný uživatel

Proč? Chce Agüera.

Reagovat
smazaný uživatel

Kun nepůjde už tuplem.

Reagovat
fantomas

Zatím to vypadá spíš na Real no.

Reagovat
Kenneth

Proč na Real?

Reagovat
fantomas

Co já vim, zájem lichotí Agüerovi, je prakticky jedinej konkrétní a ani agent to nevyvrací.

Reagovat
Kenneth

Ale Benzema a Higuaín zůstávají, my budeme dávat dalších 22 mega za Coentraa a nevěřím že by to Kun svým fanouškům udělal.

Reagovat
fantomas

Benzema fakt natuty zůstává?

Reagovat
Kenneth

On říkal že chce zůstat a Mourinho taky potvrdil že oba zůstávají.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ho chtěl jako pomocníčka k Nandovi.

Reagovat
Kenneth

A taky si chtěl Pastoreho,Neymara a Lukaku. Tak už si kurva vyber.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Ale taky sem chtěl aby odešel Drogba s Anelkou a Kalou a další ... Bylo to vyvážené.

Reagovat
Kenneth

Takže chceš všechny?

Reagovat
smazaný uživatel

Nechci všechny ...

Reagovat
smazaný uživatel

Kakáho bych vážně nechtěl.

Reagovat
smazaný uživatel

Kaká se neskloňuje, kdy už to herdek filek pochopíte!

Reagovat
smazaný uživatel

Neklej.

Reagovat
smazaný uživatel

Kaká do Anglie ne...

Reagovat
smazaný uživatel

To by se mu hooodně prodražilo. Za tu cenu by mohli mít dva Neymary.

Reagovat
smazaný uživatel

Kuna nikdo z Barcelony nechce.

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdo ho tam nechce ...

Reagovat
smazaný uživatel

Já jo.

Reagovat
smazaný uživatel

fandíš realu ?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne.

Reagovat
Biozdenda

chudak

Reagovat
Kenneth

Paráda,blíží se přestup Cesca, snad to Wenger pořádně vyšroubuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Časy, kdy se Barcelona nechávala pořádně oškubat, jsou pryč.

Reagovat
Kenneth

Nevím nevím, Rossi asi padá, Cesc pod 40 nepůjde, Aguero taky ne, o Sanchéze se budete prát s City,ti mu nabídnou 150 000 liber týdně. Bude to zajímavé léto.

Reagovat
smazaný uživatel

Když cena neklesne, hráči zkrátka nepřijdou, jednoduché, mluví se i o dalších alternativách. Léto moc zajímavé nebude, Rosell se bude prát o každý euro. Vyjednávání s Arsenalem podle médií zkráceně vypadá asi takto:

Barcelona: Nabízíme 30 za Cesca.

Arsenal: Dobrá, za 40 je váš.

Barcelona: Fajn, tady máte 30.

Arsenal: Řekli jsme čtyřicet.

Barcelona: OK, bereme. Tady máte 30, ale víc už nabídku nezvedneme!

...

Reagovat
Kenneth

Ty jiné alternativy krom těch výše zmíněných by mě opravdu zajímali.

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska se objevil článek o Hazardovi s Pastorem, možnosti jsou, i když ne bůhvíjaké.

Reagovat
Kenneth

Toho Pastoreho bych vám taky přál, úplně vidím ten jeho ksicht když mu řeknete že bude muset presovat celý zápas.

Reagovat
smazaný uživatel

Na druhou stranu jsme letos vyhráli dvě nejcennější trofeje i bez něj, na jeho příchodu nejsme až tak závislí.

Reagovat
Kenneth

Ale sami jste říkali že fanoušci, Pep i Rosell ho chtějí.

Reagovat
smazaný uživatel

Pastoreho?

Reagovat
Kenneth

Aha,myslel sem že si změnil téma a začal si mluvit o Cescovi. Jenže vy musíte rotovat, takže někdo přijít musí, nevěřím že budete mít takové štěstí i příští rok a odehrajete to přes zranění.

Reagovat
smazaný uživatel

Už to takto (až na Iniestu) drží tři roky (ťuk ťuk), to není náhoda. Příští rok dostane víc šancí Thiago, bude lépe připravený Afellay. Fabregas je sice priorita, ale ne za každou cenu, Rosell je vážně tvrdý obchodník.

Reagovat
Kenneth

A když se zraní Villa nebo Pedro co budete dělat? Dáte tam Bojana?

Reagovat
smazaný uživatel

Do útoku někdo přijde na tuty, tam je těch možností spousta. Navíc křídlo je asi primární Afellayův post, zahrát tam může Jeffren, za béčko dal Soriano v druhé lize 32 gólů.

Reagovat
smazaný uživatel

Valdes-Alves, Puyol, Pique, Adriano-Busquets, Xavi, Iniesta- Pedro, Villa, Messi

Pinto-Montoya, Fontás, Abidal, José Angel-Mascherano-Thiago, Keita- Affelay, Soriano, Jeffren

Reagovat
smazaný uživatel

To těžko hele, nedávno jim Arsenal vyfoukl opět 2 mladé talentované hráče takže jsem zas zvědavý až za 5-6 let bude Barca opět brečet, že je chce zpět jako teď Fabregase...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, s tim Barcelona mohla hodně dělat no. Divím se, že to vůbec vytahuješ.

Reagovat
Ajven

Reagovat
smazaný uživatel

Čemupak nerozumíš?

Reagovat
Ajven

over si fakty. Barca im ponukala predlzenie zmluvy, a oni jednoducho odmietli s tym, ze sa v Barce nepresadia.

Reagovat
smazaný uživatel

O kterých hráčích je řeč?

Reagovat
Ajven

Jon Toral, Héctor Bellerín

Reagovat
smazaný uživatel

Šestnáctiletým hráčům těžko mohlo být ve Španělsku nabízeno prodloužení profesionální smlouvy, fakta si ověř ty. Klasická Wengerovina prostě.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenalsite.cz tak to bude určitě nezaujatý

Reagovat
Rssa

Jde o to, že Barca NEMŮŽE nabídnout (protože ji to zákon zakazuje) takové smlouvy, jaké můžou nabídnout týmy z Anglie. Přijde Arsenal, nabídne 50x větší plat a několikaletý kontrakt a Barca může předložit pouze prodloužení stávajícího kontraktu. Normální smlouvu v takové podobě jako má např. Messi nebo Villa může Barca předložit až od 17ti let věku toho hráče. Anglický klub už od 16ti.

Reagovat
Ajven

Tak ide hlavne o to, ze keby si hraci boli isty tym, ze ich buducnost bude v Barce a presadia sa do A-cka tak neochadzaju prec a o rok tu mladeznicku zmluvu predlzia, s tym ze v den ich 17 narodenin im barca predlozi taku a taku zlmuvu s takymi a takymi podmienkami. (neviem ako je to v spanielsku s predbeznymi zmluvami, ale minimale by sa mohli tymto sposobom gentlemantsky dohodnut)

Neni chyba Wengera a Arsenalu (alebo akehokolvek ineho klubu z anglicka) ze predlzit dotycny predlzit nechce a svoju buducnost vidi ruzovejsiu na ostrovoch ako v barce.

Reagovat
Rssa

Je to chyba Wengera a Arsenalu. Jak říká Rossell - nelegální to není, ale je to nemorální. Což je pravda, protože takhle lákat na obrovské prachy do cizí země 16ti leté cucáky, co nemají rozum, je nefér. Nehledě na to, že v Arsenalu nemají ani o trochu větší šanci se prosadit než v Barceloně. A myslím si, že pro mladé hráče je výhodnější (z hlediska herní praxe) zůstat v Barceloně.

Reagovat
Ajven

Co sa penazi tyka, tak arsenal rozhodne nepatri medzi kluby, ktore hracov ci uz mladych, alebo starsich preplaca. Kazdopadne ako som uz napisal, keby sa s dotycnymi hracmi barca dohodla, vedela im poskytnut realnu sancu sa do zakladu prepracovat a ponuknut im kontrakt podobny tomu, ake prichadzaju z anglicka (v den 17 narodenin), tak vam urcite neodidu. Tu nejde o rozdiel medzi platom profesionalneho hraca v Arsenale a hraca v Barce. Je vsak evidentne, ze v Barce je ta konkurencia vacsia a tak niektori hraci vidia realne svoju buducnost niekde inde. (Ako to uz spomenul v jednom Interview Ignasi Miquel)

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš, že nejlepší hráč a střelec Mistrovství světa do 17 let a odchovanec, kterého byl osobně přesvědčit domů prezident klubu, neviděl v roce, kdy Barcelona skončila šestá (s 22 bodovým odstupem na prvního), šanci prosadit se? Vážně?

Reagovat
Ajven

to z nas nevie nikto... mozme len hadat.

Kazdopadne zober si to z jednej strany: Hrac vidi moznost sa presadit a napriek tomu prestupi do klubu, v ktorom dostane nejakych (nemam predstavu kolko) 5000 libier tyzdenne, s vysackou velky talent (moze sa zahrabat a teda viac menej s fobalom a velkymi peniazmi skoncit alebo sa presadit a vykomni si vynutit lepsiu zmluvu)

Alebo sa rozhodne zostat, vo svojich vykonoch bude pokracovat a dostane od Barci podobnu zmluvu ako v anglicku. (opat sa moze zahrabat alebo presadit)

A tretia moznost je, ze neveri tomu, ze sa v Barce presadi, prestupi, prijme tych spominanych 5000 tyzdenne (a zase sa moze presadit alebo zhrabat, ale veri ze v tom druhom klube ma vacsiu sancu).

Reagovat
smazaný uživatel

Já se na to dívám hlavně z pohledu Barcelony a celkově fotbalu, ze kterého mi vychází, že Wenger je sprostý zloděj, který přetahuje hráče, které si Barcelona sama za velké peníze vychovala a neměla možnost si je zajistit.

Reagovat
Ajven

Jako mysli si co chces Nemienim tu uz dalej stracat cas nema to zmysel. Ani ty ani ja nevidime do hlav hracov, ktori sa rozhoduju.

Pravda je urcite niekde v strede. Jednoducho su hraci a vzdy budu, ktori pojdu za skorsim zarobkom a su hraci ktori si pockaju, aby mohli hrat za svoj klub.

Takisto su hraci, ktori si veria viac, su optimisti a vidia svoju sancu v Barce, veria tomu ze sa presadia, a takisto su hraci, ktori tomu neveria a myslia si, ze v inom klube maju sance vacsie.

Reagovat
smazaný uživatel

Okecávat to můžeš, jak chceš, ale pointa zůstává. Mladí hráči podepisující Arsenalu dostávají mnohonásobně vyšší peníze (a to okamžitě), než jim může ze zákona nabídnout Barcelona, a odcházejí, přestože jsou to největší talenti svých kategorií a jedná se s nimi v rukavičkách. Cesc neměl jediný důvod věřit, že by se v Arsenalu (který byl na vrcholu) prosadil snadněji, než v Barceloně (která si procházela obrovskou krizí). Barcelona je tedy bezmocná a já doteď nechápu, čemu ses na začátku diskuze vysmíval.

Reagovat
Rssa

Znova. Barca NEMŮŽE poskytnout stejné finanční podmínky. A Arsenal mladé hráče přeplácí. Aby ti pomohli čísla. Dejme tomu, že Barca může nabídnout týdenní plat mladému 16ti letému hráči ve výši max. 10 000 Kč, Arsenal mu muže nabídnout třeba až 500 000 Kč týdně. Navíc Barca má ve 2.lize béčko, což Arsenal nemá. Hráči Barcy můžou pomalu růst v béčku a sem tam nastoupit za áčko, mají zápasovou praxi. To Arsenál nemůže nabídnout.

je to prostě nemorální, ale bohužel ne protiprávní. Každopádně je to od Wengera sviňárna.

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkně si to malujete. Ti hráči k vám nechodí předně kvůli větší šanci prosadit se, ale kvůli penězům, které by v Barceloně nedostali. Barcelonu stojí funkce mládežnických kategorií desítky miliónů euro a šestnáctiletí hráči profesionální kontrakt nemohou, to je potom logické, že Barcelona svojí nabídkou Arsenalu konkurovat nemůže. On do výchovy dává zlomek toho, co Barcelona, a tak si může dovolit nabídnout okamžitě takové peníze, čemuž tyto stále ještě děti samozřejmě těžko odolávají. I v případě neprosazení se totiž odkráčejí z Arsenalu s více než miliónem euro v kapse. V dnešní době je zkrátka výhodnější krást než vychovávat.

Reagovat
smazaný uživatel

V Anglii ať si píšou, co chtějí, pravda zůstává, že ve Španělsku zkrátka hráči mladší osmnáctilet profesionální kontakt podepsat nemůžou, takže je to prostě blbost. Toral byl spíše podprůměrný hráč a navíc pěkný zm*d, který krátce před odchodem vyhlašoval, že se mu v Barceloně líbí a chce zůstat i za cenu toho, že bude náhradník. Bellerín měl zase strach z konkurence, tudíž si taky klidně může jít. Faktem zůstává, že v Barceloně by ani jeden z nich těch 300 tisíc €, co mají v Arsenalu, nedostali.

Reagovat
Rssa

Tak od 18ti?

Jinak Toral byl nejlepší ve své kategorii, nebyl průměrný ani náhodou.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná od 17, nevím, nejspíš máš pravdu. A Torala jsem si taky s někým splet, to je fakt. Na útěku Bellerína má Barcelona mnohem větší podíl, hlavně díky kauze Cesc. Ten hráč vidí možnost jít v jeho stopách, prosadit se a pak se zpátky vrátit za pořádný balík domů. To je jeden z důvodů, proč jsem proti Fabregasovu příchodů.

Reagovat
Rssa

Někdo je hloupý a trvá na svém i přes jasná fakta.

Reagovat
Kenneth

A tím se chlubíš že ten váš žebrák krade v jiných juniorkách? Jebat Wengera!!

Reagovat
smazaný uživatel

A teď co je pro fotbal horší, vybírat si talenty a lákat je k sobě do akademie nebo vyhodit 100 mega éček za jednoho hráča...nevím no

Reagovat
Robbie

přeně mohl by tam udělat rašambo že nebude hrát

Reagovat
smazaný uživatel

A v Arsenalu záloha Ramsey Wilshere

Reagovat
smazaný uživatel

Swensea není anglická, ale kdyžtak už britská, pokud chcete, aby to všichni pochopili a nebyla tam faktická chyba...

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Swansea pochopitelně...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak už opraveno :)

Reagovat
smazaný uživatel

Ja ho chcem a vážne !!!! Do Interu !!!!

Reagovat
smazaný uživatel

paráda. Snad je to pravda a Bepe bude hrát ve žlutém i příští rok.

Reagovat
madridcan

Neřikej mi Bambino

Reagovat
Mastný Chobot

Ja by som ho chcel.

Reagovat
madridcan

nemá rád mastné choboty

Reagovat
smazaný uživatel

nanho by ti 2,5 eurova brigada nestacila

Reagovat
Rssa

Jak se ten přestup začíná kazit, tak čím dál víc mi přijde Rossi jako nejlepší volba ze všech. Když si to člověk nechá projít hlavou...

Na druhou stranu, pokud by takový Neymar slíbil nebo pochopil svoji roli, kdy nikdy nebude ten, na koho se hraje (tím je Messi), tak ani on by nebyl marný. Strašákem je jeho národnost, nevyzrálost a cena. Lákadlem to, že to je geniální hráč z ranku těch nejlepších brazilských hráčů posledních let (tzn. Ronaldo, Ronaldinho...)

Reagovat
madridcan

som velmi zvedavy na jeho karieru...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Manik...

Já myslel, že přestup do Barcy je hotová záležitost, stačí jen podpisy a ono ne , podle mě je jim stejně k ničemu, Bojan na střídačku stačí a Pedro hraje dobře

Reagovat
smazaný uživatel

Niekto do útoku určite príde

Reagovat
Manik...

důvod??

Reagovat
Rssa
Reagovat
smazaný uživatel

100. pre káder na 11/12

Valdes, Pinto, Miňo

Alves, Puyol, Pique, Abidal, Adriano, Fontas, Angel, Botía + Bartra, Montoya

Xavi, Sergio, Iniesta, Mascherano, Keita, Thiago + Sergi Roberto, Oriol Romeu, Dos Santos

Pedro, Messi, Villa, Aguero, Bojan, Afellay

Reagovat
smazaný uživatel

přidej Ángela do obrany a je to můj sen

Reagovat
Rssa

Však ho tam má

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
alcantara

Skoda, ze si z El Prat neodskocil na chvhilku na Camp Nou. Z avizovanych posil by som ho v nasom drese videl najradsej, dufam, ze prehnane financne poziadavky zahataju cestu k nam cescovi a spol. a nakoniec obratime pozornost na Beppeho, prilis vela hviezd v nasom kadri sa mi nepozdava, dalsie MEET HERO nemam chut sledovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak. Ale osobně se bojím nejhoršího scénáře - příchodu Cesca s Alexisem, podle mě přijdou minimálně dvě hvězdy. Máme totiž 45 milionů + peníze z přestupů, které taky něco hodí. Pokud to chápu správně, tak letos bude 8 miliónů z Ibry, Hleb, Keirrison a Henrique by dohromady taky mohli hodit nějakých 10 miliónů, odejít by nejspíše měl Jeffren, možná Maxvell. Peníze budou...

Reagovat
alcantara

Spolieham sa na rosellovu zasadovost a nenazranost predavajucich a verim v poucenie sa na vlastnych chybach z rokov minulych. Do zakladu spominame chtiac-nechtiac, jednoducho neprijdu a brat alternativu za 35 mega a viac by bol totalny vysmech a pravom by sme sa stali tercom neprajnikov. Kdeze su casy prestupov toureho za 8 mega, skoda, verim tomu, ze pri vacsej namahe by sme podobne klenoty v europe nasli.

Reagovat
alcantara

*spominane posily

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že 65 miliónů dohromady za Fabregase i Sáncheze by mohla být cena, na kterou by nakonec přistoupily všechny strany. Na Rossiho prostředky nevidím, situace se navíc nevyvíjí nijak růžově. Touré byl skvělý nákup, který lze těžko opakovat každý rok, ale byl bych spokojen i s koupí hráčů jako Mascherano (za tu cenu), jenom prosím ne žádné Sáncheze za 30M a Bojana.

Reagovat
smazaný uživatel

Z toho, co bylo teoreticky v kurzu, tedy Rossi, Neymar, Kun, Sánchez v podstatě všechny možnosti padly. Kun ne, o Neymarovi se nemluví, Rossi na mrtvém bodě, Sánchez na mrtvém bodě. Pak se začnou skloňovat jména jako Hazard, Lavezzi a Pastore. Hlavně ne Pastoreho. Hazard je risk, stejně jako Neymar (kterej aspoň hraje požadovanou pozici).

Osobně bych bral Rossiho.V případě neúspěchu zkusit Alexise. Nijak z něj odvařený nejsem, protože hraje v Itálii a přesun do Španělska by nemusel bejt pro nás ani pro něj ideální. Na druhou stranu - Španělstina je jeho rodná řeč, Udine hraje 4-3-3, takže to má zažitý, na lajně umí, procpat se na střed taky umí. Letos 12+10 v Serii A, 22 let. Technicky výbornej, 1 na 1 je otázkou. V Udine to většinou obchází ze stoje, pořád si zkouší nějaký oblbovačky, těžko říct, jak by se hodil do systému Barcy, kde se nesmí ztrácet míče. Každopádně se typologicky hodí a kvalitu má. Ta cena je ale příšerná. 27 + Bojan je výsměch. Oproti tomu je Rossi za 30 velmi dobrej.

Neymara ani Hazarda, ač jsou to extra kvalitní hráči, bych nezkoušel. Potenciál mají, ale je jim oběma 19 a u Neymara to vypadá na čistou brazilskou mentalitu, což je potenciální průser. Pastore je novinářskej vtip, doufejme. Lavezzi by ale nebyl vůbec špatnej. U něj je problém v tom, že je dlouhodobě nególovej a navíc začal stagnovat dřív než se čekalo.

Z toho mi vyplývá jedno jediný. Rossi.

Reagovat
Rssa

Co jsem viděl Alexise,tak je to týmový hráč, který byl/je zvyklý hrát pro někoho jiného (Di Natale). 1 na 1 je jeho možná největší zbraň, spolu s rychlostí, ale obávám se jeho sólování. Problém by možná mohla být jeho povaha. Vyletěl strašně rychle nahoru, Rossi oproti němu má stabilně zvyšující se kvalitu.

Hazard by byl za tu cenu, kterou chce Lille, hazard, ale stejně jako Neymar, je to neskutečný talent a na rozdíl od Pastoreho bych se možná nebál o něho pokusit. Pastore je největší strašák. jeho neschopnost napadat a náladové dny bych nevydýchal. Lavezzi mi do našeho kolektivu nesedí, je to co si dobře pamatuji problémový hráč.

Jedno jméno mě napadlo, které by stálo za pokus - André Ayew. Schopný křídelník z Marseille, schopný zahrát na obou stranách, pracovitý, letos snad nejlepší hráč OM, navíc by nebyl drahý jako ostatní alternativy (známe ty přestupy z Francie,že?)

Reagovat
smazaný uživatel

Já si nemyslím, že by ty možnosti úplně padly. Dost se spekuluje o tom, že Rosell se v první řadě snaží o Cesca, tudíž kalkuluje, sráží cenu, nabízí hráče a nechává si možnosti otevřené tak, aby na konci přestupního období v Barceloně kromě něj seděla i další velká posila. Pokud by to bylo skutečně takto, "umrtvení" přestupů by se rázem jevilo logicky, protože je v první řadě mít jasno ve financích, které by z Cesca zbyly. Tomu nahrává i ten letošní budget, který by se měl prodejem hráčů zvednout na částku, který by pokryla příchod právě dvou hvězd.

Kun byl out od začátku, Neymar se mi líbí, dneska se hodlám mrknout na Santos, ale pořád je tu velké riziko, i přes které bych do toho ale šel, ovšem v Barceloně jsou asi jiného názoru. Sáncheze nechci, není to podle mého hráč pro nás, i když ve španělských diskuzích má strašidelné množství fanoušků, takže jsem stejně jako ty pro Rossiho. Jeho cenu bych nakonec viděl něco málo pod 30 mega, což je sice hodně, ale snad by neměl taky vysoký plat. Hazarda s Pastorem neberu vážně, to by byl případ krajní nouze a ani si nemyslím, že by se o něj vedení pokoušelo, nemají u nás kde zahrát. O Lavezzim jsem snad ani nic nečet, ale ten kluk se mi líbí, dokázal bych si ho u nás za nějakou slušnou částku představit.

Reagovat
smazaný uživatel

Rossi přes 30 ... to je prostě šílenost, tyhle současné ceny. Pře pár lety bych se tomu vysmál. Kor v souvislosti s Barcou.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak. Docela si teď říkám, že jsme to docela projeli se Suarézem, ten by byl za 26 mega zlatý.

Reagovat
smazaný uživatel

no jo no. To byl pro Liverpool dobrý obchod.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Pravda. Navíc by byl ještě o něco levnější (faktory Rosell + liverpoolské přestupy).

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem začal uvažovat o tom Hazardovi. Je to určitě otazník. Ale to (přiznejme si) téměř každý hráč, co do Barcy jde.

Reagovat
smazaný uživatel

Být vámi, tak seru na Cesca, a celý budget bych narval do Neymara

Reagovat
smazaný uživatel

tak u tebe je zrovna náhled na kšeft Cesc -> Barcelona hodně zkreslený. To se i předraženej Neymar hodí ...

Reagovat
smazaný uživatel

Já to ale myslím upřímně

Reagovat
smazaný uživatel

to věřím

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že za Neymara je jakákoliv cena v pohodě.. Prostě jen na ní přistoupit, ale zatím to vypadá, že bude "druhý Pelé" Ale už mě nebaví koukat na něj po nocích..

Reagovat
smazaný uživatel

máme už nového Maradonu. Mít ještě nového Pelého, tak už můžeme ty trofeje žnout kosou.

Já radši nechám nového Pelého někomu jinýmu. V rámci vyrovnanosti evropského fotbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

Já to spíš myslel tím, že zůstane v Santosu.. Ale musím tě pochválit za fair-play

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě Culé, no. My máme soutěživost a fair-play v krvi

Reagovat
madridcan

vy hej

Reagovat
Hristo Stoichkov

Ono už to tady jednou bylo. Robinho byl také nový Pelé, my jsme si vychvalovali svého Maradonu. Madridisti odmítali uznat, že Messi je (a hlavně bude) na jiném levelu, než jejich "nový Pelé". Čas ukázal.

Reagovat
smazaný uživatel

těch "nových Maradonů" a "nových Peléů" už bylo v historii hodně. Když to hodně přeženu, tak tam jsou ti největší talenti takhle nazváni už tak nějak automaticky ...

Ale ohledně Robinha. On byl výborný a v Madridu mu to šlo. Jen ho prostě nakrklo, že na jeho flek Real dotáhnul novou hvězdu. Kdyby se Robinho nešel "dokur-it" do Anglie, mohl být dneska jednou z nejzářivějších hvězd fotbalu. To si myslím já.

Reagovat
smazaný uživatel

A ukázal to i v Santosu, kde spolupráce Neymar-Ganso-Robinho bylo za poslední léta asi to nejlepší (kromě některých zápasů Barcy), co bylo k vidění..

Reagovat
Hristo Stoichkov

Já si to nemyslím. Jeho problém je v hlavě. Vždyť v každém klubu skončil rozhádaný.

Reagovat
smazaný uživatel

určitě by se všechno muselo motat a postavit kolem něho. Asi jako u nás se to postavilo pro Messiho.

Reagovat
RMCF

S tím se endá než souhlasit... talent není všechno...

Reagovat
RMCF

Ono Robinhuv problem je to že to zdalaka nemá/neměl tak srovnaný v hlavě jako třeba Messi, ale měl sem ho a v podtatě pořád mám hodně rád...

Reagovat
alcantara

Asi som prilis konzervativny, ale privadzat cesca, ktory sa kedysi davno uz rozhodol...Na toto fakt nie som a bol by to akysi precedens, ktory by nahraval tralovi a spol., ze existuje realna moznost, ze vas barcelona v buducnosti prichyli, ak by ste boli vo vasom klube nespokojny z roznych dovodov, trebars nedostatku trofeji. Navyse naozaj nevidim pre neho miesto, mnohi argumentuju, co ak sa ten ci ten zrani, barcelonska DNA, bla, bla. A co ak sa nikto nezrani?Nasa zaloha je dana, alternativy v podobe keitu ci mascherana mae k dispozicii a ajked thiago ma este stale mnoho chyb a do zakladu ma daleko, radsej dam moznost jemu ako lojalnemu odchovancovi aj za cenu pripadnych neuspechov. Cesc ani v reprezentacii nie je ziadna hitparada, ako volba na posledne minuty moze sice priniest nieco nove a ine v porovnani s xavim, ale obetovat za to 40 mega, zvlast v dnesnom obdobi?Dakujem, neprosim.

Co sa tyla sancheza, nie ze by som ho mal podrobne napozeraneho a s vynimkou MS ho prakticky nepoznam, ale javi sa mi ako hracicka majuca rada loptu, typicke kridlo hrajuce z kraja, ktore potrebuje otvorene priestory a utoky do otvorenych obran, co mu v Barcelone nemozeme ponuknut resp. nasi superi mu to nezozeru. Vyzera, ze ma rad loptu, ale tu ma u nas rad aj messi, nebudu si zavadzat?Pedro aj villa su tu krtiizovany zo vsetkych stran, priznam sa, ze villa to castokrat schytaval aj z mojej strany, pritom ty chalani odvadzaju skvelu pracu pre tim aj za cenu skromnejsich individualnych statistik. Je otazne, ci by bol sanchez schopny obetovat svoje aktiva v prospech timoveho uspechu,je to hrac z inej ligy...Ja volim rossiho, ktory je adaptovany, charakterovo, aspon z doterajsieho poznania, cistejsi,pravdepodobne lacnejsi a kvalitami schopny zapadnut do kolotoca Barcelony.

Reagovat
smazaný uživatel

až na ten konec o Rossim souhlasím jak s náhledem na Cesca, tak s náhledem na Alexise.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Vrátil už se Piqué. Cesc nebude případ, kvůli kterému začnou všichni odcházet. hráči přicházejí i odcházejí. Kdo nechce v Barce hrát (z jakéhokoliv důvodu), ať si odejde. Pokud se chceme posílit a udržet současnou vysoce postavenou laťku, půjdeme po Cescovi. Nebo budeme uražení a začneme přemýšlet o kvalitativně horších hráčích (za stejnou částku).

Myslíte, že Piqué není culé? Přesto jako mladík odešel. On se člověk taky musí podívat, v jakých časech odcházeli. V klubu byl chaos, měnili se trenéři, v době jejich odchodu i vedení. Pokud Laporta, Rosell, Guardiola a snad všichni hráči Cesca chtějí zpět, není důvod ho považovat za zrádce, který by už nikdy neměl obléknout barcelonský dres.

V útoku jsem pro Rossiho. Ideální doplnění kádru, týmový hráč, který se rok od roku zlepšuje a pod Pepem může být ještě lepší.

PS: Snad všichni, kteří nechtějí Cesca, si přejí příchod Kuna. Jsem zvědavý, čím ho budete nazývat, až za pár měsíců bude běhat v bílém dresu s "10" na zádech. Zlatý Cesc

Reagovat
smazaný uživatel

Takže si myslíš, že tím, že Barca letos Cesca nekoupí (jde o případ, že by ho nekoupila), dá Barca Cescovi signál, že má odejít do Madridu? Promiň, ale tohle je nebetyčná hloupost. Cesc by měl pochopit, že zrovna letos Barcu tlačí bota na úplně jiných pozicích, než je záložník, a že Barca nemá tolik peněz, že MUSÍ koupit pro teď poměrně zbytečného Cesca jen tak z plezíru a nezbylo by jí na ty posty, které posílit potřebujeme o moc víc - útočník (pokud odejde Bojan, tak 2 útočníci), obránce ...

Cesc už jednou hodil na Barcu bobek, když odešel. Podruhé, když podepsal Arsénovi na 6 let (tuším), a udělal tak ze sebe téměř nedostupného pro ostatní kluby. Tedy i pro Barcu, do které chce přestoupit (mimochodem - vidí v jeho konání někdo logiku? Mě to přijde, že klučina nemyslí ani na to, co bude zítra ...). A teď by se Cesc urazil a šel na truc, že ho Barca nekoupila, do Madridu? No tím by svoji duševní malost potvrdil i pro ty, kteří ho dneska ještě omlouvají ...

Každopádně - Real má na jeho vleku plno. Tím nechci říct, že Florentino není schopný ho koupit i tak. Ale je to jen taková poznámka na konec.

Reagovat
Rssa

To nemůžeš myslet vážně. Cesc když odcházel tak to byl hrozný cucák (16 let), který ještě není psychicky odolný a mentálně vyspělý. Největší problém je v tom, že ho Wenger nalákal a Barca nemohla udržet, ale vinu vidět na hráči je trošku zjednodušené vidění. A že podepsal smlouvu na 6 let? Hráč ve vrcholovém fotbalu nemůže spekulovat s tím, že za 1-2 roky ho jeho původní klub může odkoupit levněji a proto si začne klást podmínky, že chce smlouvu kratší.

Že Cesc do Realu nepůjde je skoro jisté, a už vůbec ne kvůli uraženosti.

Každopádně já jsem taky proti jeho nákupu, ale jen z důvodu, že je drahý a Thiago s Keitičem na záskok z lavičky absolutně stačí, případně Sergi Roberto a v nejbližší době i Rafinha (který je podle mého ještě větší talent než Thiago). Priorita je útočník.

Reagovat
smazaný uživatel

Cesc prodloužil smlouvu poměrně nedávno a už v tu dobu se spekulovalo o jeho návratu. To nebylo o tom, že by 6tiletou smlouvu podepsal v 16ti letech jako cucák ... Evidentně v té době nevěděl, co vlastně chce ...

Ale to víš, že může hrát spekulovat ve svůj prospěch i v atributech, jako je délka smlouvy nebo třeba výška výkupní klausule. Nemusíme chodit daleko. Kun ji měl (tuším) 60 mega a v zimě si ji nechal snížit na 45. Samozřejmě, že to není jednostranný krok, ale uričtě to bylo spojeno se snížením platu nebo nějakému ústupku zase ve prospěch klubu (Atletů). To je vyjednávání a jsou to maličkosti, ale hrozně důležitý maličkosti.

Cesc na jednu stranu se asi chce vrátit a na stranu druhou v roce (tuším) 2008 prodlouží smlouvu. Co na to víc říct ...

Reagovat
smazaný uživatel

hrát = hráč

Reagovat
Rssa

Však já nikde nepíšu, že tu 6ti letou smlouvu podepsal v 16ti letech. A v roce 2008 se rozhodně o něm nespekulovalo v nějakém širším záběru - byl to jen jeden z mnoha, kteří by možná někdy mohli přijít. Žádný jasný a hlavní zájem o něj nebyl, tak nemůžeš říct, že Cesc v tu dobu nechtěl přestoupit.

Hráč nemůže spekulovat o délce smlouvy v tom rozsahu, že si poručí o 3 roky kratší smlouvu, to prostě nejde. Výkupní klausule v Anglii nejsou vůbec normální (pár výjimek by se našlo) a Arsenal sám o sobě tyto výkupní klausule nepoužil snad ani jednou.

A že se chce vrátit a v 2008 ne? To je blbost. V 2008 nevěděl, že se zrovna Pepek stane trenérem a jestli o něj má tým zájem. Sám tehdy nejspíš věděl, že by moc nehrál, tak proč by se hrnul zpět? Cesc není vůbec hloupý.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ale on už v tom roce 2008 přece na sobě musel pociťovat nějaké nutkání, že by se snad rád vrátil. Nebo se jednoho dne po ránu probral a řekl si: "Chci do Barcelony". Takže už tenkrát podepsat takhle dlouhou smlouvu, byla z jeho strany hloupost. A už tenkrát byl Laportovým snem, ho dotáhnout zpátky, takže už tenkrát musel cítit, že o něj Barcelona (a lidi v Katalánsku) bude chtít přivést zpět. A přesto podepsal takovou smlouvu, aby to Barceloně co nejvíc ztížil ...

takže ty si myslíš, že délku smlouvy hráči nadiktuje klub a hráč ji musí podepsat jako nevolník?

Ne, tak to samozřejmě není. Hráči samozřejmě spekulují s délkou smluv s přihlédnutím k jejich dalším angažmá. Viz třeba Ribery, který Bayern dva roky tahal za nos, až si "vytahal" ohromnou smlouvu ...

Reagovat
Rssa

Nutkání možná měl, to nevím já ani ty, ale nemohl vědět jestli je o něj vážný zájem. Že podepsal smlouvu neznamená, že kašle na Barcu, jen je loajální vůči současnému zaměstnavateli, to je přece úplně normální.

Ale proč zase překrucuješ moje slova? Neříkám, že hráč musí podepsat každou nabídku a že jsou nevolníci (což teda nejsou). Ale je to dohoda mezi dvěma subjekty, takže si nemůže diktovat podmínky jen Cesc, to je snad pochopitelné, ne?

A to, že Cesc podepsal smlouvu proto, aby to Barceloně ztížil, to snad už je vtip.

Reagovat
smazaný uživatel

neříkám, že to měl Cesc v plánu, ale prostě se to stalo. Svým podpisem to Barce (a i sobě) stížil.

Reagovat
smazaný uživatel

a k té délce smlouvy. Klub něco nabídne, Cesc má jiné požadavky a tak smlouvu nepodepíše. Tak to prostě funguje. Klub něco nabídnul. Cesc to podepsal a řekl tím, že v tom klubu bude do konce téhle smlouvy. Proč 2 roky po podpisu (po uplynutý 1/3 doby trvání) téhle smlouvy Cesc změnil názor? To je otázka na něj. Příště si holt svoje kroky bude muset více rozmýšlet.

Reagovat
Rssa

Tak pokud vím, tak žádný názor nezměnil. Sám se k tomu nevyjadřuje. A neřekl tím, že bude do konce smlouvy, jen že případný zájemce bude muset zaplatit a Arsenal má jistotu na dalších 6 let, že neodejde po skončení smlouvy jako mnoho dalších v případě Arsenalu.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Tak tomuto komentáři vůbec nerozumím. Kde mluvím o nějakém Madridu v souvislosti s Cescem? Proč by měl chápat, že Barcu tlačí bota na úplně jiných pozicích? Vzhledem k tomu, že je to Guardiolova priorita, si napsal naprostou hloupost. Nebo se hráč má řídit názory fanoušků na internetových diskuzích?

Nemluvil jsem o Cescovi, ale u Kunovi, který od příchodu do Atlética neustále prohlašoval, že do Realu by nikdy nepřestoupil. Ještě na jaře tvrdil, že z Atlética nikam neodchází. Teď se vyhýbá odpovědím na dotazy ohledně Realu. Samozřejmě ten přestup není jistý, ale je jasné, že samotný Kun touží skončit v Realu. Chtěl by si do týmu hráče, který je schopen zradit svůj klub ve prospěch největšího rivala? To se s Fábregasem vůbec nedá srovnávat, ten odešel "pouze" do naprosto cizího klubu z jiné země, se kterým Barca nemá historicky nic společného.

Reagovat
smazaný uživatel

sorry, chyba u mě. Myslel jsem, že mluvíš o tom hráči, který bude nosit 10 na zádech v Madridu, jako o Cescovi. A tys myslel Aguera.

No, já o něm případně nebudu mluvit moc dobře, protože přestoupit od Atletů do Realu se nedělá. Kor jako největší opora týmu. Kor jako kapitán. To je prostě špína.

Reagovat
alcantara

Zacnem od konca, ak nahodou narazas tym Kunom aj na mna, tak rad by som si pozrel moj prispevok, kde si zelam jeho prichod, moje prianie ohladom prichodu zo spominanych mien ma dlhodobo pomenovanie Rossi.

Ano, prisiel aj Pique, lenze jeho prichod bol sprevadzany krokmi, z ktorych sa dlala citat snaha ci tuzba prijst domov. Z dovodu spominaneho odchodu nikdy nebude patrit mojich top oblubencov spomedzi odchovancov, Iniesta, Xavi, Messi alebo Bojan su hraci, ktorych si pre ich lojalnost a trpezlivost budem vazit vzdy najviac. K dobru mu ale sluzi to, ze nepredlzil zmluvu s United, otvorene povedal Fergusonovi o svojej tuzbe ist domov, vdak comu mohol prijst za rozumnu cenu, prakticky zadarmo. Cesc predlzi kontrakt o 5 rokov a na druhy rok tuzi ist domov. Mne je uprimne jedno, komu fandi v spanielskej lige, ked je ale culé, nech to prejavuje skutkami, cinmi, a nie recami. V principe mi prijde chore platit desiatky milionov za hraca, do ktoreho sme investovali nemale prostriedky, cas a ktoreho jedinym prejavom vdaky bol odchod. Argumenty o nejasnej situacii v klube su pekne, ale to mohol odist aj xavi, messi alebo iniesta, vsak Nech trebars sedi do nasej koncepcie ako zadna cast tela na serbel(co momentalne urcite celkom neplati), platit horibilne sumy za vlastnych hracov nepovazujem za rozumne riesenie. Alebo nech napriklad vykupi z kontraktu, ked je taky velky culé...

Reagovat
Hristo Stoichkov

Na tebe jsem nenarážel. Vím, že chceš Rossiho (v tom se shodujeme).

Já tam oproti Piquému vidím jeden jediný podstatný rozdíl. Piqué se v Anglii neprosadil, Fábregas se naopak stal světovou hvězdou. Kontrakt podepisoval v roce 2008, kdy Barcu ještě trénoval Frank. To je důležité zmínit. Frank ho nikdy moc nechtěl a spíše mu ho cpal Laporta. Proč by nepodepsal lepší kontrakt v současném klubu, když věděl, že Frank ho do týmu nechce? Současným trenérem je jeho dětský idol a vzor, což mění situaci. Navíc je jeho přestup pro Pepa prioritou. Chtěl ho předloni i loni, letos se mu snad jeho sen konečně splní.

To je stejné jako fámy o tom, že by klidně hrál v Realu. Je zajímavé, že se to objevovalo pouze s jeho bývalým agentem (velmi dobré vztahy s vedením Realu). S tím se rozešel někdy v roce 2008. Od té doby o tom nebylo slyšet snad vůbec nic...

Samozřejmě jsou pro mě oblíbenější Xavi, Iniesta, Messi, Puyol, Valdés atd., než Piqué či Cesc. Tady jde ale o kvality týmu. Minulým příspěvkem jsem chtěl spíše podotknout, že Kun chystá daleko větší "špínu", než kterou udělal Cesc.

Reagovat
smazaný uživatel

Cesc ale měl počítat s tím, že Frank bude končit. Barca byla v krizi a výměna trenéra byla skoro jasná. A jako kandidát na lavku byl Pep zmiňován už tenkrát.

Já bych spíš viděl u Cesca priority podle toho, kde se Barca zrovna pohybovala v sinuosidě výkonů. Když byla dole, tak se na ni vybodl, když šla nahoru, tak by tam najednou šel. Asi tak.

A mimochodem - myslím, že to byl Cescův táta (nebo přímo sám Cesc?), který prohlásil, že by mu bílá slušela. To prostě je prohlášení, který pravověrné Culés musí naštvat ...

Reagovat
Hristo Stoichkov

Ano, Pep byl zmiňován jako kandidát, ale nikdo neočekával, že by se stal skutečně trenérem. Bylo to velké překvapení. Já to beru tak, že v tu dobu mu v Arsenalu nic nechybělo. Zvedli mu plat (hvězda týmu), vybudovali kolem něj nabitý kádr, který měl začít co nevidět vyhrávat trofeje.

Jaká je situace dnes? V Arsenalu nadprůměrný kádr (nemá na LM ani ligu), on po řadě zranění (za chvíli ho tam zmrzačí), Wenger nechce přivést opravdové posily, Nasri na odchodu (?), v Barce na lavičce jeho vzor. Chce ho trenér a všichni hráči - kvůli tomu už povolil i Rosell. Bude mít menší plat než v Arsenalu, nebude mít takovou pozici v týmu. To všechno on ví a přesto chce do Barcy přijít a své místo si vybojovat. Osobně mi toto stačí, váš názor může být jiný, nemám důvod ho nerespektovat...

Reagovat
smazaný uživatel

ty se na to díváš z pohledu "proč jít z Arsenalu", ale otoč to na to z pohledu: "jít do Barcelony".

Prostě byl tenkrát tým v krizi a to se Cescovi nechtělo. Teď je tým na vrcholu a najednou se tlačí? No fuj ...

A neargumentuj situací v Arsenalu. Ta je už pár let podobná. Největší hvězdy odcházejí. Zranění jsou tam taky na denním pořádku. To se taky nic nezměnilo. A žeje Nasri na odchodu? To věděl Cesc už loni, že bude letos chtít Nasri zdrhnout?

Já prostě u Cesca vidím vychcanost, vypočítavost, ale krátkozrakost a hloupost. Je to možná protikladné, ale všechny tyhle atributy zrovna Cesc naplňuje. V mých očích jo.

A jen se ještě vrátím k jeho možném angažmá v Madridu. Jestli bych někdy čekal od nějakého našeho odchovance, že by mohl v Madridu skončit a nedělalo by mu to vrásky, tak je to Cesc. Takovej krysák ...

Reagovat
Hristo Stoichkov

Proč myslíš, že k nám chodí ostatní hráči? Rossi, Sánchez, Pastore a jiní to určitě nedělají kvůli pěkným dresům. Každý hráč myslí především na sebe a svou kariéru. Když se to podaří skloubit s jeho oblíbeným (či dokonce milovaným) klubem, je to jenom plus. Nikdy nebudeš mít v týmu 23 srdcařů. My jich máme v týmu hodně a všichni Cesca respektují, to mi opravdu stačí. Pořád je to Španěl, resp. Katalánec. I proto ho v týmu uvidím raději, než kohokoliv jiného.

Vidíš to na Cescovi? Promiň, ale to jsou jenom tvoje domněnky. Řekl by si to do Kuna? Já tedy rozhodně ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Alexis, Rossi, Nasri (taky už prohlásil, že by se Barceloně nebránil) atd. atd.

To jsou hráči, kteří by do Barcelony šli právě z vypočítavých důvodů. Protože je nahoře a oni si chtějí taky ukousnout část té slávy a část těch trofejí. Tyhle hráče chápu.

Ale u Cesca bych právě jako od odchovance a jako od člověka, který má Barca-DNA, čekal vyšší principy, proč by se měl chtát vrátit. Aproto mě tak hrozně štve jeho přístup k tomuhle všemu. Odchod ... touhla se vrátit, ale podpis nové smlouvy jinde ... teď zase touha se vrátit, ikdyž na jeho fleku je nejplněji v celé sestavě ...

Reagovat
alcantara

To je presne ono, to citenie carlesa, xaviho, messiho, ktory vraj mohol v mladosti odist do interu. Ten rozdiel v porovnani so zoldniermi typu henry, sanchez(bez urazky), lojalita ku klubu, u ceca mi to absentuje. Vekom by som to vobec neospravedlnoval, kazdy z nasich hracov mal raz 16.

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak. Argument věku taky neberu. Prostě k tomu klubu prostě vazbu máš anebo nemáš. Ať je ti 16 nebo 25 ...

Reagovat
Rssa

Tak ty si možná už nepamatuješ, jaké to bylo v 16ti , ale v tomto věku je možné skoro vše. Jde o to, jestli rodina si svého synáčka pohlídá. Rodina Legendy nebo Messiho je chytrá a pohlídala ho, rodinka Cesca (spíš otec, jak má prohlášení a už teď je jeho syn ten rozumnější) nepohlídala. V 16ti se může posrat cokoliv a vyčítat to i po několika letech je trošku tvrdé a možná i nefér. Každý dělal blbost, kdyby každý byl nekompromisní jako ty, tak by mě naši kdysi zavrhli a vydědili...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

já si třeba první firmy, pro kterou jsem pracoval, vážím doteď a je to moje srdcovka. Ti lidi byli ti první, co mě v pracovním procesu formovali. Taky si vážím základní školy, kterou jsem vychodil. To byli ti lidi, co mě formovali vůbec poprvé (kromě rodiny). Tohle je loajalita a jestli si Cesc tohle všechno uvědomil pozdě nebo si to neuvědomil doteď a jde sem jen kvůli úspěchům, už mě tak moc nezajímá. Je to tak jako tak jeho chyba.

Reagovat
Rssa

Ale vždyť Cesc nedělá nic, co by z něho dělalo nějakou neloajální krysu . V 16ti udělal krok, který byl chybný. Na Barcelonu nikdy neřekl nic špatného a zároveň je vůči současnému klubu, ve kterém je už pomalu déle než v samotné Barce loajální. Myslíš, že Arsenal není jeho srdcovka, aby mohl říct: "Kašlu vám na smlouvu, za 3 roky mi skončí a já půjdu do Barcy" nebo "Pokud mě nepustíte, nebudu hrát"?

Reagovat
smazaný uživatel

tak on teď nemůže říct otevřeně asi vůbec nic. Z klubu, ve kterém se DOBROVOLNĚ uvázal na dlouhodou dobu, nejspíš hrát už nechce a chce pryč, ale jeho vysněný klubu ho životně nepotřebuje ... A tak je Cesc postavení před problém, zda se má vyjádřit jasně a plivnout do ksichtu fandům klubu, kterýmu se uvázal. Anebo bude nejspíš lhát a řekne, že je v Arsenalu šťastný a jít do Barcelony nechce, čímž by sice udělal dobře fandům Arsenalu, ale pak by byl za lháře v případě, že by ho v létě Barca koupila ...

Reagovat
Rssa

Ty ho stavíš do pozice "buď a nebo". Cesc přitom sám zastává názor, že k tomuto tématu mlčí (na rozdíl od hráčů Barcelony nebo Wengera apod.). Sám Cesc neříká, že chce zůstat ani že chce odejít. Dělá to nejlepší co v dané situaci jde - mlčí. Takže nemůže v podstatě naštvat ani jeden tábor. V tom je jeho vyzrálost.

Reagovat
smazaný uživatel

Problém vidím docela v tom, že pokud by Cesc přišel, tak by to znamenalo méně minut pro Iniestu i Xaviho (jakkoliv to jsou lepší hráči než Cesc).. To je docela dost rozhodující a mně (pokud bych fandil Barce) by se to rozhodně nelíbilo..

Reagovat
Hristo Stoichkov

Letos to fungovalo bez zranění. Pokud by tomu tak bylo i příští rok, tak bych Cesca asi také nechtěl. Ale kdo to zaručí? Iniesta měl v minulosti časté problémy, Cesc je má stále, Xavi dlouhodobě hraje s problémy.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, ale přece nejde koupit hráče přes 35 milionů, aby byl jen tak na lavičce a čekal až se někdo zraní..

Reagovat
smazaný uživatel

mě by snad ani nevadilo, kdyby ten hráč byl za 35 a šel by alternovat, protože u nás prostě i ten alternant odehraje hromady minut. Občas i víc, než v ostatních týmech hráči základu.

Mě jde o to, že jde zrovna o 35 - 40 mega za Cesca, kterej zdrhnul zadara

Reagovat
Hristo Stoichkov

Tak on nebude "jen tak" na lavičce. Pep chce příští rok více rotovat, více odpočinku Xavimu jen prospěje. Budeme variabilnější, nebudeme hrát v jedné a té samé sestavě jako letos. Myslíš, že Pepova priorita je hráč za 35 na lavičku? Osobně bych se ani endivil, kdybychom v některých zápasech hráli nějakým novým systémem. Kdo by letos řekl, že Masch bude výborný stoper? Cesc za 35 je pro nás levný, svými kvalitami je to hráč 50+, navíc výborně zná hráče, prostředí v klubu a herní systém.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, máš asi pravdu.. Mně se hlavně akorát nelíbí představa Iniesty na lavičce, když na ten zápas chci koukat..

Reagovat
alcantara

A preco radsej nepohladat na trhu lacnejsiu alternativu ako bol prestup toureho, gia, van bommela, edmilsona, giulyho,...Preco vysolit rovno 40 mega a spoliehat sa na neistotu? Preco nedat viac sancu lojalnemu thiagovi?

Reagovat
smazaný uživatel

ač jinak souhlasím, tak zrovna Mazinho tu laajalitu Thiaga pořád naťukává.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
alcantara

Verim klubu, ktory povedal, ze s nim pocita. Ak naozaj dostane dostatocny pocet minut a presvedci, budeme stastny, ak nepresvedci, pojde o dum dal. Je to na nom, hlavne aby dostal sancu presvecit a bol trpezlivy, chcem verit v to, ze trpezlivy je

Reagovat
smazaný uživatel

i reprezentační zápasy ukázaly, že Cesc v té záloze s Iniestou a Xavim je navíc. Takže pokud by přišel, tak jde Iniesta na křídlo, což mě nedělá sebemenší radost. Anebo by šel na lavku s tím, že by rotoval s Iniestou a Xavim, což by určitě užitek přineslo. Mohli by hrát ti hráči míň minut. Jenže by tím zase trpěl Thiago.

Reagovat
Rssa

Cesc by šel na pozici Xaviho a věř mi, proti slabším soupeřům by možná Cesc byl i lepší. Věř mi, že Xavi letos hrál opět famózně, ale jeho výkon stoupá se silou soupeře. Proti Almérii nebo nějaké Zaragoze se ti Xavi nepřetrhne a je z té svaté trojice nejméně výrazný. To jsou chvíle pro Cesca a jeho pomalé zapracování na pozici Xaviho. A navíc - oba dva tebou zmínění Cesca hodně chtějí.

Jak říkám pořád - chápal bych Cescův příchod, ale nechci ho. (a nebudu ho očerňovat, zvlášť když je to snad jediný normální hráč Arsenalu...)

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
smazaný uživatel

Tak oni ho chtějí, protože je kamarád.. Ale tak třeba by se to proti slabším celkům dalo poskládat, nakonec, vždyť Iniesta začínal jako defenzivní záložník

Reagovat
Rssa

Proti slabým může Xavi nebo Iniesta (podle předchozího utkání nebo utkání následujícího) sedět a přesto nebudeme muset trnout jestli Keita bude mít zrovna záchvěv kreativity nebo že Thiago se rozhodne napadat a bránit.

A už začínám být jako ten šoula, co tu furt dává "tomu ver", takže si z původního příspěvku odeber jedno "věř mi"

Reagovat
alcantara

Nenazranost. Kupovat na almeriu 40 megoveho hraca, o tom by sa nam pred 8mi rokmi ani nesnivalo

Reagovat
Rssa

Reagovat
smazaný uživatel

Kupovat Cesca, abychom ho několik let zapracovávali za Xaviho v zápasech proti Almeríi a Zaragoze je fakt kolosální hloupost. Takovou roli může mít Thiago, který tyhle zápasy zvládne.

Reagovat
Rssa

Tak Cesc je krysák, protože podle tvého názoru by mu nevadilo jít do Realu? Tak to potom je krysák třeba Javier Zanetti, protože by se podle mého názoru nebránil jít do AC.

A pokud vím, tak Cesc nikdy neprohlásil, že do Barcy nechce (viz to tvoje "se mu nechtělo"). Že podepsal smlouvu jen ukazuje, že je loajálnější než ve svých telecích 16-ti letech.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
smazaný uživatel

Zaprvé - ANO, Javča jako jedna z mála novodobých legend v AC ... to by byl v mých očích krysák.

ALE zadruhé - v Itálii se na tuhle rivalitu přistupuje úplně jinak než ve Španělsku. V Itálii je těch obouj- nebo i troj- živelníků několik. A moc to tam kauzy nevyvolává. Ve Španělsku je těch hráčů, co prošli Barcou i Realem pár a jakýkoliv tam vyvolává hysterii a kauzy. Srovnávat rivality v Itálii a ve Španělsku se nedá.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Tam jde o ten princip, že TY si myslíš o Cescovi, že by přestoupil do Realu. Rssa může myslet o Zanettim, já třeba o Ikerovi

Reagovat
smazaný uživatel

Iker někdy prohlásil, že by mu barcelonskej dres slušel?

A o tom Javčovi ještě jednou. V Itálii prostě ty přestupy mezi těma rivalama berou o pár levelů hysterie níž než ve Španělsku. To si snad nemusíme vůbec zmiňovat ...

Reagovat
Hristo Stoichkov

Čerpáš z bulvárních zpráv, které se ti zrovna v tomto případě hodí. Jaký je tvůj zdroj? Marca nebo AS?

Reagovat
smazaný uživatel

to už fakt nevím

Reagovat
Rssa

Ale já nesrovnávám rivalitu Itálie a Španělska. Já jen dal příklad, abych ukázal, jak ten tvůj názor "podle mého" je nerelevantní. Cesc nikdy neprohlásil, že by přestoupil do Realu, nikdy (kromě jeho útěku v 16ti letech, což se dá pochopit věkem a stavem v jakém Barca byla - ale i proto u mě nebude tak oblíbený jako Legenda nebo Xavi) neudělal nic proti Barce, aby si vysloužil nazvání "krysákem". Že podepsal smlouvu na 6 let? To ho dělá spíš větším charakterem a dokazuje jeho loajalitu.

Reagovat
smazaný uživatel

loajalitu ke komu? K Arsénovi. To jo.

A pak tu loajalitu pošlapal, když okolo sebe nechal rozpoutat tu bouřku CescoBarcamánie.

On není loajální, ale vychcaný. Dali mu za delší smlouvu o pár tisíc vyšší plat. O to šlo.

Reagovat
Rssa

Ke klubu, k Arsenalu. A i k Wengerovi.

Ty to vidíš moc zjednodušeně. Ty si myslíš, že by novináři nezveličovali každou prkotinu, co Cesc udělal a on by tomu dokázal zabránit? Vždyť novináři jsou schopni napsat, že Cesc vyjednává v Barceloně a on přitom tam je jen na dovolené. Cesc nemůže každý den vydávat prohlášení pro tisíce novin.

Je loajální, podepsal smlouvu s klubem, který ho živí.

Ty ho pořád očerňuješ, až to začíná být komické

Reagovat
smazaný uživatel

Loajálnost k Wengerovi ukázal tím, že řekl, že jednání, na kterém mu Wenger oznámil, že ho do Barcelony nepustí, označil Cesc za NEJTĚŽŠÍ V KARIÉŘE. To mi stačí. Prostě jít chtěl a tak se loajálnost nevyjadřuje ...

Já ho neočerňuju. Jen popisuju kroky, které on sám udělal z mého pohledu. Jestli to vidíš jinak, je tvoje věc.

Reagovat
Rssa

Tak nejtěžší v kariéře ve smyslu, že nejspíš do Barcelony odejít chce, ale i přesto dodrží své slovo. Podle mého se Cesc chová lépe než 99,99 % fotbalistů, kteří můžou být sympatičtí jak chtějí (Nuri Sahin, Ozil apod.), ale zachovali se ke klubu hůř. V tom nevidím nějaké Cescovo pochybení ani náhodou.

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě, jeho vztah k Arsenalu zpochybňovat nelze. Ale jestli chce do Barcelony, měl to dát jasně najevo a neuvazovat se na půl kariéry, aby ho pak musela kupovat zpátky za 50 miliónů. V tom vidím velký rozdíl mezi ním a Piquém, který se vyjádřil jasně, odmítnul prodloužit smlouvu v tehdy nejúspěšnějším týmu a Barcelona na něm nic neprodělala. Fabregasovi v tomto směru byla Barcelona naprosto ukradená, prchnul z ní v době krize a teď by se měl vracet jako modla, aby navíc dalším mladým ukázal, že tudy vede cesta do A-týmu? Ne, díky, možná za tři roky.

Reagovat
Rssa

Piqué je úplně jiný případ. SAF je větší kalibr a borec než Wenger, nemohl mu slíbit více šancí, tak ho nedržel a prodal do Barcelony i když měl smlouvu. Cesc má vztah k Arsenalu, nemůže si dovolit říct "chci pryč!" (nebo může, ale v jeho povaze to není, což se cení). Může to říct osobně Wengerovi nebo Pepkovi s Rossellem, ale to se na světlo novin nedostane. Tam mlčí a dělá nejlépe, jak může.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, že je, ale v tomto případě Ferguson moc důležitou roli nesehrál. Piquému chyběl poslední rok smlouvy, kterou sám odmítl prodloužit, a tak se SAF klidně mohl na hlavu postavit, ale bylo by mu to k ničemu. Mohl si ho buď nechat rok v kádru jako pátého stopera, poslat ho na hostování (aby mu pak vypršel kontrakt a šel zadarmo) nebo ho nechat jít.

Cesc nic vyhlašovat do médií nemusí, ani to po něm snad nikdo nechce, protože to je stejně jenom taková omáčka pro fanoušky (která by mě ale osobně potěšila tím, že by zase o něco podlomila Wengerovy základy). Důležité je pro mě jeho chování, které v žádném případě nenasvědčuje tomu, že by mu Barcelona nebyla úplně u zadku, těžko by mu mohla být lhostejnější. Pokud do Barcelony opravdu chce, ať na sobě ty tři roky maká, nic nového nepodepisuje a následně přijme kontrakt s platovými podmínkami adekvátními jeho schopnostem. Bohužel to takhle nejspíš nebude a my ze sebe opět na přestupovém poli uděláme šašky.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas do puntíku, uvažuji podobně.

Reagovat
homeles8

každej by ho chtěl, tak já ho do Juve nechci

Reagovat
madridcan

Skoda,ze v spojitosti s prazdninami sa vzdy spajaju kačice kto kde prestupi

Reagovat
smazaný uživatel

škoda?

Naopak. Mám tyhle spekulace hrozně rád. Můžeš se zamyslet "kdo", "kam", "za kolik", "místo koho" atd. Je to zajímavější, než třeba opravdový zápas v PL

Reagovat
madridcan

mas pravdu som sa zle vyjadril.Skor by ma zaujimal skutocny zaujem a hlavne ziadne telenovely ako bol napriklad u nas Cristiano a u vas Ibra alebo Fabregas alebo ved chapes

Reagovat
smazaný uživatel

jj, telenovely taky nemám v lásce, ale spekulace rád mám.

Reagovat
smazaný uživatel

Celta Vigo

Reagovat
madridcan

Jiri budes tu v noci o druhej? Zeby sme si spravili analyzy v tejto diskusiu a drzali palce po dlhej dobe jednej strane

Reagovat
smazaný uživatel

těžko. Ale kdybych byl, tak se určitě ozvu.

Reagovat
madridcan

200 pre Aguera v Atleticu Madrid a Coentraa v Benfice Lisabon

Reagovat
madridcan

Zatial bohuzial LeBron famozny aj Boshovi to slape.Z Miami naj asi Barea a aj Terry sa dobre uviedol

Reagovat
madridcan

Prva stvrtina si Dallas vedie velmi dobre nato,ze sa vyfaulovali aj Dirk aj Chandler.Terry drzi vlajku vysoko a Miami vela chybuje.Ze bude 5 bodov naskok po prvej stvrtine som cakal skor na druhej strane Ale Miami si mysleli,ze im tam padne vsetko.Cakam teraz velky tlak zo strany domacich.Dufam,ze to Mave vykryju

Reagovat
madridcan

DeShawn Stevenson teraz co si s nimi spravííííííl 40:28 a prvykrat dvojciferne vedenie Mave vo finale

Reagovat
madridcan

53:51 pre Dallas po polcase.Dirk jeden kos z dvanastich pokusov Fantasticky Terry.19 bodov,8/10 proste parada.U nich sa mi velmi paci Bosh.Tesim sa na druhu polovicu

Reagovat
madridcan

72:81!!!!!!!Toto proste musi Dallas udrzat aj keby neviem co bolo.V tejto stvrtine vynikajuci Jason Kidd.Miami budu pod neskutocnym tlakom a uz teraz im poriadne drbe.Ich chyba je v tom,ze nevyuzivaju sestky(Tusim 12 nepremenenych),myslia si,ze im to padne zo vsadial a hlavne James by sa chcel hrat na hviezdu a casto ide na vlastnu past(viac-menej zbytocne).Dallas pekna timova hra.Uz len(alebo az?) 12 minut.PODME PODME PODME!!!

Reagovat
madridcan

JE TO TAAAAAAAAAAAAAAAAM

Sice este 18,8 sekundy dokonca,ale uz je to jasne.Dirk si poslednou 1/4 vynahradil cely zapas ako obvykle.

Dirk

Barea

Chandler

A HLAVNE DNESKA TERRY

Kidd

A oslavy-aj v domovskom stanku kde sa zislo 20 000 ludi-mozu zacat Gratulujem

Reagovat
madridcan

BTW: Dirk odisiel par sekund pred koncom do satne.Asi nepotrebuje gratulacie od šašov co sa mu posmievali

Reagovat
madridcan

█▀▀▀▄░█▀▀█░█░░░░█░░░░█▀▀█░█▀▀▀░░█

█░░░█░█▄▄█░█░░░░█░░░░█▄▄█░█▄▄▄░░█

█▄▄▄▀░█░░█░█▄▄█░█▄▄█░█░░█░▄▄▄█░░▄

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a ještě jeden nakonec pro Diktátora

Reagovat
smazaný uživatel

kua Dirkátora

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
alcantara

a ja som pritom zaspal kazdopadne nadhera, Wade, Lbron museli mat kriadne kysle ksichty, Dirk si to za svoje celozivotne dielo a vernost jednemu klubu v dobbrych aj horsich casoch zasluzil. Dufam, ze James nieco podobne nikdy nezazije, minimalne pocas pobytu na South Beach.

Reagovat
madridcan

mna trosku tiez tahalo,ale som to vykryl a este som pozrel jednu cast priatelov potom Tak ti poviem,ze keby mi malo byt pred tymto poslednym zapasom v pripade neuspechu Miami niekoho luto,tak je to Wade,lebo fakt je vynikajuci a proste to nepreziva.Ale zato,ze si robil srandu z Dirka,tak nech sa posere debil jeden aj s tou ,,velkou" hviezdou Jamesom.Ten bral tiez vela veci na seba a nedopadli dobre a hlavne odfajcili tolko šestiek,ze to ani mozne neni(Hoc Dallas natom az o tolko lepsie nebol) Ale Dirk sa zase spamatal v poslednej stvrtine a razne vykryl svoj dovtedy jeden premeneny pokus z 12 a pomohol vyrazne svojmu timu.Ale mne sa dneska najviac pacil Terry a maly-velky muz Barea

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele