Rosický vynechá duel na Ukrajině, další opory nechybí

07.08.2012, 11:32
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (198)

Přidat komentář
smazaný uživatel

rosicky se už nevratí. je třeba pomalu zapracovat někoho jineho než toho skleněmeho človíčka

Reagovat
smazaný uživatel

už by měl být i Rosa soudný a věnovat se klubu.

Reagovat
cubinho

Soudný? Jako proč soudný?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak celkově. Furt zraněný a i když je pořád platný,měl by přenechat místo mladším. Stejně se trápí.

Reagovat
smazaný uživatel

ja si třeba myslím že repre eště dát může něco zvlašt ted když nahrada za něj není a klasický CM muže byt platnej i ve 35 klidně pokud tu přihrávku má. ale takové to "čekání" zda rosa bude/nebude ready pořad dokolečka před každým matchem je fakt k smíchu zvlášt když je cpt. ještě k tomu. ja bych ho v týmu chtěl ale ne takhle aby se na každé přípravě pracovalo rutinně se dvěma variantama "s ním" / "bez něj"

Reagovat
smazaný uživatel

1.věta Zbytek - jde o to,že se celá repre "točí" JEN kolem něj. A to je ta chyba a brzdí se vývoj tzv Nové reprezentace. Proto by si to měl uvědomit a říct: Končím dál se budu věnovat Arsenalu.

Reagovat
Andis

Reagovat
smazaný uživatel

však ja vím že system i sestava je na rosickém teměř z 99% zavislá, nikde netvrdím opak nebo něco jiného a taky souhlasím že to je brzdící chyba

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Filip12

Rezek na úplným hrotu místo Milana

Reagovat
cubinho

Brankáři/Goalkeepers:

Petr Čech 20. 5. 1982 Chelsea FC 94 / 0

Jaroslav Drobný 18.10. 1979 Hamburger SV 6 / 0

Jan Laštůvka 7. 7. 1982 Dněpr Dněpropetrovsk 1 / 0

Obránci/Defenders:

Theodor

Gebre Selassie 24.12. 1986 Werder Brémy 14 / 0

Michal Kadlec 13.12. 1984 Bayer Leverkusen 38/ 8

David Limberský 6.10. 1983 FC Viktoria Plzeň 13 / 0

František

Rajtoral 12. 3. 1986 FC Viktoria Plzeň 5 / 0

Tomáš Sivok 15. 9. 1983 Besiktas Istanbul 30 / 3

Marek Suchý 29. 3. 1988 Spartak Moskva 4 / 0

Záložníci/Midfielders:

Vladimír Darida 8. 8. 1990 FC Viktoria Plzeň 3 / 0

Tomáš Hübschman 4. 9. 1981 Šachtar Doněck 47 / 0

Petr Jiráček 2. 3. 1986 VfL Wolfsburg 12 / 3

Daniel Kolář 27.10. 1985 FC Viktoria Plzeň 13 / 1

Milan Petržela 19. 6. 1983 FC Augsburg 11 / 0

Václav Pilař 13.10. 1988 VfL Wolfsburg 13 / 3

Jaroslav Plašil 5. 1. 1982 Girondins Bordeaux 75 / 6

Jan Rezek 5. 5. 1982 Anarthosis Famagusta 16 / 3

Útočníci/Forwards:

David Lafata 18. 9. 1981 FK Baumit Jablonec 18 / 3

Tomáš Pekhart 26. 5. 1989 1. FC Norimbek 13 / 0

Chybí Dočkal, Vácha, Kalas, ...to je hrozná nominace

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ta nominace zas není nafukovací

Reagovat
Puskas

tak ale může někoho nechat sedět, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

To zas jo, místo Petržely třeba jet mohl, ale kdoví co se honí Bílkovi v hlavě

Reagovat
cubinho

To není, ale tento přátelák mohl pojat tak, že bude zkoušet nové hráče. Plašilové, Sivoci či Hübschmanové (nemluvě o Rezkovi) klidně mohli dostat volno.

Reagovat
TheMally11

co jsi čekal když nás trénuje Míša Bílků ....

Reagovat
smazaný uživatel

jů Rezek, my si s nim nedame pokoj...

Reagovat
smazaný uživatel

Dočkal, Vácha, Kalas nikdy v repre nebyli tak nemůžou chybět

Reagovat
smazaný uživatel

Místo Rezka měl být rozhodně Dočkal...

Reagovat
smazaný uživatel

A na co tři brankáři

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslím že je nějaké pravidlo, že mají být tři brankáři, ale nejsem si jistý

Reagovat
smazaný uživatel

Takové pravidlo neexistuje, takže je vždy na daném reprezentačním trenérovi, jestli povolá standartní 3 brankáře, nebo zariskuje a povolá jen 2..

Reagovat
Puskas

kdyby se nějaký zranil, ať jsou pro zápas dva

Reagovat
smazaný uživatel

A kdyby se zranili dva před zápasem?

Reagovat
smazaný uživatel

A kdyby se zranilo 20 hráčů, tak co?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak by se zaučil Pekhart

Reagovat
cubinho

Jono, do brány vždycky chodíval ten nejvyšší

Reagovat
smazaný uživatel

Co by měl Dočkal ještě udělat, aby byl v nominaci?

Reagovat
Puskas

On se dočká

Reagovat
smazaný uživatel

Hrat ve 4. predkole s Famagustou a dat hattrick. Mam totiz takovy pocit ze Misa ani jiny zahranicni klub nesleduje...

Reagovat
smazaný uživatel

zastřelit Bílka a modlit se, že k repre přijde někdo, kdo fotbal sleduje a rozumí mu...

Reagovat
soukup

musí se naučit jeden na jednoho

Reagovat
TheMally11

Kalas, Vácha, Dočkal, Ondrášek ... zasloužili by si dostat šanci

Reagovat
Lemond Laws

Tak mi řekněte, kde je Dočkal, Vácha, popřípadě i ren Kalas !!!

Reagovat
smazaný uživatel

V širší nominaci?

Reagovat
smazaný uživatel

Ježiši, proč na ty přáteláky furt bere Čecha Šanci by v repre mohl dostat Bičík nebo třeba Vaclík a taky Dočkal s Kalasem...

Reagovat
smazaný uživatel

A na co ? Brankarskej post je obsazenej jeste na dost dlouho...vezme nekoho mladsiho ten udela kiksy a zase se tu na nej bude plivat.

Reagovat
smazaný uživatel

jednou je stejně bude muset vzít, a lepší je vzít teď, když mají formu, než když se jim nebude dařit v klubech

Reagovat
smazaný uživatel

zcela souhlasím, pak se zas budeme všichni klepat (Bílek nejvíc), až bude mít čech zdravotní problém jako na Euru a na lavičce budou sedět dva neprověřený brankáři. Je jasným, že jednička je ještě na dlouho dopředu jasná... Ale co když nebude moct? Proč mu neulevit v přáteláku a nedat šanci ukázat se a nabrat mezinárodní zkušenosti nějakému jinému brankáři??

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v přátelácích bych dal šanci jen novým,mladým. Co na tom,že se bude prohrávat,je třeba zkoušet a zkoušet.

Reagovat
smazaný uživatel

Co na tom že se bude prohrávat? Prohry v přátelácích jsou právě jedny z nejkritizovanějších věcí

Reagovat
smazaný uživatel

A to je velká chyba,ne snad?

Reagovat
r.mrazik

on toho dockala nekdo sleduje vic? nebo staci expreska ze dal gola?

Reagovat
smazaný uživatel

Někdo ho tu sleduje, ale nevím jestli góly proti Norům, Kazachům a kdoví komu jsou nějaké měřítko ale góly dává pěkný, jeden hezčí než druhej, ale není to takové to klasické křídlo jako Pilař apod.

Reagovat
JacoBee

Tak ono Lafata nedává góly proti mistrům světa a stejně tam je

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, ale to je spíš tím, že nám za posledních X let nevyrostl ani jeden útočník

Reagovat
JacoBee

No tak pravý křídlo/zálohu také nemáme superduper pokrýtý...průměrný Rezek a špatný Petržela který už je/bude 30

Reagovat
cubinho

Akorát že tam pod Bílkem hraje Jiráček a další alternativou je Rajtoral.

Reagovat
JacoBee

Ano alternativu,když tam nikdo jiný není.

Reagovat
cubinho

Videa s jeho góly jsou dostupné na netu. Já ho třeba v zápasech nesleduju, ale pokud dá někdo letos 17 gólů ve 24 zápasech z pozice pravého záložníka, tak asi pravděpodobně nehraje průměrně.

Reagovat
r.mrazik

to jsem myslel...videa s goly ti moc nereknou...

ono je pak dulezite meritko,co je v dane chvili nadprumerne...

Reagovat
cubinho

Já ho třeba do repre nikdy netlačil. Na EURU 21 byl slabý (na křídlo nemá pořádnou rychlost, ale zase má výbornou střelu), ale pokud se v tom Norsku vážně tolik rozstřílel, tak si vyzkoušení v repre jednoznačně zaslouží.

Reagovat
JacoBee

Ano sleduji ho, a nejen já.

Po té co chytl formu se tu najde víc lidí co ho sledují,a hraje skvěle.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Už zase Čech. Vždyť ho přece nemusí brát i na přáteláky, ať vyzkouší už taky někoho jiného. Kdy jindy, než v takovém zápase?

Reagovat
smazaný uživatel

Výborná nominace . Úspěšný tým se nemění, škoda Milana.

Reagovat
JacoBee

Když už tam ten páprda nedal Dočkala (bohu dík že petrželi a Rezkovi je 30,za chvíli odpadnou)

Tak ať dá šanci Daridovi a ne Kolářovi

Reagovat
smazaný uživatel

misto plasila a sivoka dockal s kalasem.......

Reagovat
smazaný uživatel

Kde je Bořek Dočkal ??

Reagovat
Puskas

Hraje kdesi v Norsku

Reagovat
smazaný uživatel

a je to tady, jak jsem již dneska avizoval, Dočkal chybí v nominaci .. Opět bohužel žádná snaha anti trenéra Bílka, vyzkoušet něco nového ... snad už tohle dlouho trvat nebude

Reagovat
smazaný uživatel

Vysvětlí mě někdo je je kujva ten Dočkal????????? co má ještě dělat aby mu dal Bílek šanci on je fakt jaryn!!! Hlavně že tam je Rezek a někde jsem četl, že chce zkoušet útočníky

Reagovat
smazaný uživatel

Na co se vlastne hraje tenhle pratelak,kdyz zrejme nepotrebujem nikoho zkouset?

Reagovat
smazaný uživatel

on se chce ujistit ve své nejistotě ohledně téhlé sestavy :D

Reagovat
Puskas

Možná měl nechat sedět Pilaře a dát mu prostor pro prosazení v klubu. S Dočkalem podle mne čeká, až to bude dlouhodobějšího rázu ta froma.

Reagovat
smazaný uživatel

to jsou kecy, Dočkal se už vloni prezentoval kvalitními výkony v Trondheimu ..

Reagovat
Puskas

Já to píšu z hlediska Bílka, ne svého.Podle mne ho vyzkoušet měk, ale Bílek vždy čeká dlouho, než někoho nového povolá.

Reagovat
smazaný uživatel

A pak dlouho ceka nez nekoho vyradi, kdyz nema formu

Reagovat
Puskas

jo, to též, ale je to na něm

Reagovat
smazaný uživatel

no tak to je nominace jak z nosu... bílek buď nesleduje fotbal, okolní dění a možné adepty na reprezentační dres... jinak si to nelze vysvětlit. ctrlcc, ctrl+v, umazat Baroše a Rosu a voilá, máme ady nominaci přátelé... takhle bych to uměl dávat za ty miliony dohromady taky pane Bílek

Reagovat
Kluivert9

Ještě že skončil aspoň ten Baroš, jinak by to byla úplně stejně směšná nominace, jako na Euro...

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně se ukáže, že za něj nemáme lepší náhradu.

Reagovat
JacoBee

Pekhart,Kozák>...

Reagovat
smazaný uživatel

Mám se snad opakovat nebo co?

Reagovat
JacoBee

Mám se snad opakovat nebo co?

Reagovat
smazaný uživatel

Pekhart

Reagovat
JacoBee

dal v minulé sezóně myslím 10 gólů a cca 8 asistencí,na to že tam hraje úplně sám na hrotu a ještě v podprůměru bundesligy

takže shhh.

Reagovat
smazaný uživatel

na Euru hráli naši velice dobře a nominace je taky dobrá ..

Reagovat
cubinho

Liu Siang

Reagovat
vacin

Jedinej Číňan, kterýmu se dá fandit a on má takovej pech....

Reagovat
smazaný uživatel

eště jeden plavec

Reagovat
TheMally11

zajímalo by mě jestli by tam Chramosta, kdyby se nezranil ...

Reagovat
smazaný uživatel

Prý jo a taky měl být povolán Krejčí, ale taky se zranil, aspoň podle mamlasů ze Sportu to Bílek prohlásil...

Reagovat
Kluivert9

Nebyl, byl by tam možná tak Necid, kdyby se nezranil...

Reagovat
rufus

Bez Baryho máme opravdu parádní útok..

Reagovat
smazaný uživatel

No parádní určitě ne,ale díky bohu,že Bary skončil.

Reagovat
JacoBee

Nevím co nadáváte Pekhart dal v minulé sezóně myslím 10 gólů a cca 8 asistencí,na to že tam hraje úplně sám na hrotu a ještě v podprůměru bundesligy je to paráda.

Reagovat
JacoBee

a mimochodem to co tam dělal Bary poslední dva roky,by dokázal Pekhart/Kozák stejně né li líp díky své výčce.

Reagovat
deiw

Čech(Bičík,Vaclík)-Gebre(Rajtoral),Sivok(Kadlec),Suchý(Kalas),Kadlec(Limberský)-Jiráček(Hušbauer),Darida(Vácha)-Dočkal(Petržela,Kopic),Plašil,Pilař(Krejčí)-Pekhart(Kozák)

+ještě podle formy a zdravotního stavu Čelůstka,Mazuch,Hloušek,Pudil,Morávek,Gecov,Necid,Chramosta,Ondrášek,Rabušic

Reagovat
Puskas

Tak podle formy tam může být kdokoli, že...

Reagovat
deiw

Myslel sem to tak, že by se s těmi hráči mělo stále počítat a popřípadě potom povolat, když se jim bude dařit v jejich klubech.

Reagovat
Puskas

Tak podle formy tam může být kdokoli, že...

Reagovat
smazaný uživatel

Takže bys z repre vymazal Rosickýho, Drobnýho, Rezka, Hubschmana...??

Reagovat
deiw

Přesně, protože je potřeba pro další kvalifikační cyklus zapracovávat do repre mladší hráče. Rosického bych povolal jedině v případě postupu na MS když bude v Arsenalu stále opora a měl by zájem. A ostatní nejsou v reprezentaci úplně potřební.

Reagovat
smazaný uživatel

Nominace mne teda zklamala. Čecha mohl nechat doma, toho není potřeba zkoušet. Chybí mi tam někdo nový, kdy ty nové hráče chce zkoušet když ne v přáteláku? To se pak bude vymlouvat, když se někdo zraní, že nemá za něj náhradu. Kde by ji vzal když nikoho nevyzkouší, bude se opakovat stejná situace jako teď s útočníkem. Když byl Baroš zdravý odehrál každý přátelák a Bílek se pak diví že nemá kým ho nahradit, protože tam nikomu nedal dostatek času se tam ukázat.

Reagovat
Greny

Každopádně mě tam chybí Bořek Dočkal, Tomáš Kalas a Zdeněk Ondrášek (v Norsku se mu daří).

Reagovat
smazaný uživatel

ten náš útok to je je strašná tragedie

Reagovat
smazaný uživatel

nechápu proč nezkusí někoho novýho do útoku

Reagovat
exse

To EURO nám byl čert dlužen, 3 vyhaluzený zápasy a další 2 roky repre zabitý

Reagovat
smazaný uživatel

přesně!!

Reagovat
osobnostx

Pánové.... s tím Kalasem...Nechte ho vyhrát ještě. Já ho viděl na konci loňské sezony v ED a letos v Evropské lize a byla to hrůza. Zavinil góly (nevyhranost, podcenění) nechal se hloupě vyloučit....je to talent, ale není ještě na úrovni prvního mužstva....určitě ne v současný fazoně.

Reagovat
smazaný uživatel

přesně, tady by každej blbeček hned sestavil základ na EURO z U21 a myslí si že by to fungovalo. Hráči který jsou teď v repre jsou naši jednoznačně nejkvalitnější, jen mi tam chybí třeba Dočkal a nějakej novej útočník - i když tady je to spíš tim že žádnýho nemáme

Reagovat
smazaný uživatel

jojo takovej Suchý nebo Hubník sou fakt kvalita

Reagovat
Greny

Hele, ale nemusí jít do základu.. mohl klidně jet .. potrénovat s nima a treba nastoupit na 20 minut .. aspon by ziskal trochu zkusenostii

Reagovat
Puskas

Hm, konečně někdo, kdo ho vídá.

Reagovat
smazaný uživatel

udělal bych referendum ohledně setrvání Bílka ve funkci ..

Reagovat
smazaný uživatel

Defenestraci.

Reagovat
goodbay

Obrovský zklamání, čekal jsem, že Bílek povolá mladou krev. Proč nevyzkoušet Dočkala, Ondráška, Váchu, Hušbauera, Mazucha, Čelůstku, Bičíka a další? Co tam dělá Rezek, Petržela a spol. Kteří budou hrát stejně druhé housle a jsou tam jedni z nejstarších tedy neperspektivních. Čekal jsem víc.

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas, nelíbí se mi tam tlačení mládí za každou cenu (hlasy volající po Kalasovi, Kozákovi, apod.) - na druhou stranu, hráči jako Čelůstka, Mazuch (ten se sice zahrabal na Ukrajině, ale i odtamtud může přijít do repre posila - viz Hübschmannovy výkony na Euru) nebo Dočkal už by měli být dávno zkoušeni na dospělý mezinárodní úrovni, kor když tam stále zaclání individua typu Petržela a Rezek,...

Reagovat
smazaný uživatel

Petržela i Rezek jsou výborní hráči. Chápu, že Milan to v repre ještě neukázal, ale na druhou stranu moc prostoru nedostal. Na Rezka tu od zápasu se skotskem všichni pllivou, asi ste už všichni zapoměli že v kval. zápasech byl jeden z nejplatnějších hráčů...

Reagovat
naheCZ

Jo a taky jsme díky němu ztratili možnost získat bod proti Španělsku, když nesmyslně fauloval. Párkrát měl světlé momenty, dokáže dobře napadat díky své velké agresivitě, ale tak kvalita na mezinárodní fotbal tam prostě není

Reagovat
smazaný uživatel

jo, penalta to byla zbytečná, to souhlas, ale zrovna v tom zápase se Španělskem byl jeden z nejlepších na hřišti (až do tý penalty)

Reagovat
smazaný uživatel

tak na Rezka jsem plival už dávno před Skotskem. Na druhou stranu uznávám, že jeho nasazení je enormní - občas ale až bez hlavý. Ten kluk ukrátka nemá fotbalový myšlení a inteligenci. O fotbalovosti nemluvě. Umí být tvrdý v soubojích a je relativně rychlý. Ale gólovky neproměňuje, vymyslet taky nic nedokáže. Ve fotbalové reprezentaci by měli hrát především fotbalisté - leč uznávám, že časem jsem si na něj už tak nějak zvykl a proti tvrdě hrajícícm soupeřům bych ho i nasazoval, protože to ustojí a ještě rozdá od cesty. Ale perspektiva je nulová. Petržela je jen rychlej. Není ani tvrdej ani fotbalovej - je to pohrk, balon mu spíš překáží, často jde zbytečně k zemi bez snahy souboj ustát. Podle mě nikdy nebude mít na mezinárodní fotbal, bude tam stínovat. V český lize to stačilo, aby si na půlce mezi pěti hradečákama hodil balon a utekl jim. Jsem zvědavej, co předvede v bundeslize, třeba mě překvapí. Spíš si ale myslím, že ne a že bychom na pravou zálohu nároďáku měli hledat jinýho hráče. Podobn to vidím i s těma Kolářema a Lafatama, na českou ligu slušný, ale to je vše. Pomalý, nesebevědomý, bez schopnosti ustát tempo a tvrdé souboje, navíc mizivá perspektiva - míto jejich paběrkování a posedávání na lavici mohou nasávat atmosféru a sbírat mezinárodní zkušenosti mladší a perspektivnější kluci...

Reagovat
smazaný uživatel

jojo Mazuch šel z průměrný Belgický ligy, do ligy která patří do top10, ale zahrabal se

Reagovat
smazaný uživatel

zato ty jsi top10 mezi místníma vemenama, smraďochu (popřemýšlej, kolik mladých - a nejen českých - kluků, co šli na Ukrajinu, dokázalo rozvinout svoji kariéru na vyšší úroveň a přestoupit třeba do nějakého významnějšího evropského klubu...)

Reagovat
smazaný uživatel

ale on neni nějakej mlaďoch, na víc nemá

Reagovat
Seppe

Nominace je v pohodě, zatím na to nikdo další nemá, kromě Krejčího.

Reagovat
Liquid

z útoku jde fakt strach, ještě už tam není kopyťák z Turecka, ale vzít jen 2 kusy, to je sakra málo, pokud nedá gól Jiráček či Pilař tak gól nedáme...

Reagovat
fantomas

Z tý útočný dvojky mám normální husinu.

Reagovat
r.mrazik

utocniky mame dost slaby...driv to byla zaloha,ktera se jakztakz stabilizovala a ted je tragicky utok...

Reagovat
smazaný uživatel

Ondrášek a Dočkal jsou furt přehlížený.. Bílku, Bílku..

Reagovat
goodbay

Jinak doufám, že si všichni ti lidi co nadávali na Baroše chytnou za nos a řeknou si, že byl stejně momentálně náš nejlepší útočník. Bohužel, už to ale ničemu nepomůže.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

to si snad bilek dela srandu ? opet si jede svoji nesmyslnou particku, dva utocnici ? je to priprava, nechapu ze nedal sanci dalsim adeptum...misto toho opet povolany tragedi petrzela a hlavne nejvetsi hvezda tuzemsky ligy dan kolar...jsem zvedavej na kvalifikaci s duem utocniku lafata pekhart

Reagovat
smazaný uživatel

Ondrasek, Dockal a Kalas by si tu nominaci zaslouzili.

Bilek a jeho nominace..

Reagovat
Shevchenko

Ten útok. Mohl vzít aspoň toho Kozáka, horší než kopyto Pekhart určitě nebude. A Dočkal by si už tu šanci taky zasloužil.

Reagovat
smazaný uživatel

Obrana je v pořádku, konečně snad dostane šanci Suchý, ale v záloze mi chybí jako většině tady Dočkal, proč ho nezkusit? Hlavně, že tam je neperspektivní Rezek, kterej momentálně nehraje ani základ ve Famagustě A nový útočník se taky mohl vyzkoušet.

Reagovat
Losinho

Nominace obránců je ideální.

Reagovat
smazaný uživatel

aspoň něco

Reagovat
fantomas

Reagovat
cetto

až na to, že sou tam 2 stopeři..

Reagovat
smazaný uživatel

aspoň že mu Chramosta s Krejčím dali alibi, protože by v nominaci stejně nebyli

Reagovat
Losinho

Chramosta by tam podle mě byl. Ale moc nechápu, proč tam teď jsou jenom 2 útočníci a naopak 3 brankáři, když jde o jeden zápas.

Reagovat
smazaný uživatel

Rezek je taky útočník a 3 brankáři musí být v každé nominaci

Reagovat
Losinho

No, to nevím. Pěkně pitomé pravidlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Jeden nosí Pata a druhej Mata. S tím se nic nenadělá.

Reagovat
smazaný uživatel

konečně bez Baroše

Reagovat
Steve Stifler

Bílku, ty už s tim sekni

Reagovat
eLJay.91

Vážení diskutující, rád bych Vás o něco poprosil. Docela dost by mě zajímal názor některých z Vás na ty mladé naděje, kterým ne a ne pozvánka přijít. Zajímalo by mě, jestli na to opravdu v současné době mají a jestli si tu nominaci opravdu zaslouží. Pokud se tu najdou tací, kteří jsou schopní a ochotní a ty hráče mají opravdu nakoukané, chtěl bych to vědět. Díky moc!

Konkrétně mi jde o tyhle:

Vaclík

Bičík

Kalas

Mazuch

Čelůstka

Fleišman

Hušbauer

Vácha

Gecov

Dočkal

Rabušic

Kozák

Ondrášek

Opravdu díky moc každému, kdo mi to trochu osvětlí.

Reagovat
eLJay.91

+ Chramosta

Reagovat
exse

Můžu ti okomentovat hráče z Liberce, které mám nejvíce nakoukané a tam bych to viděl takhle:

Bičík - má životní formy, je jistej při standartkách a o jeho zázračných zákrocích ví asi každej, pozvánku by si zasloužil, jen aby si na konci kariéry mohl říct že byl v repre, přece jenom přes Čecha se nikdo nedostane a ostatní gólmani jsou na tom podobně jako on a měla by mezi nimi rozhodovat jen aktuální forma a tu on má.

Fleišman - Herně je hodně podobnej Limberskýmu, dobře technicky vybavenej a v obraně si často dovolí kličky, ale narozdíl od Limberskýho nemá tak kvalitní centry a celkově v ofenzivě není tak platnej, plus poslední dobou dělá chyby v obraně, takže repre určitě ne.

Vácha - Do repre jednoznačně.

Rabušic - Aktuálně zraněnej, takže těžko soudit, ale celkově je to takovej mezičlánek mezi těmi věžmi typu Pekhart, Necid, Kozák a rychlíky typu Chramosta, Baroš, nebo třeba Lafata, ikdyž ten je samozřejmě kategorie sama pro sebe. Takže pokud časem převezme repre schopnej trenér, tak věřím že si ho povolá, už jen proto aby tam měl více typologicky rozmanitý hráče a měl z čeho volit.

Reagovat
eLJay.91

Jo, tak díky moc. Je jasný, že přes Čechína se nikdo nedostane, ale on se může v prvním zápase sezony zranit a v Dánsku bude chytat Laštůvka, čehož se děsím. Takže proč ne Bičík, nebo Vaclík.

Fleišmana jsem v těhle typech pro repre viděl jen párkrát, ale přece jen jsem chtěl vědět víc.

Vácha mám pocit dokazuje už dýl, že by si šanci zasloužil. Trochu jsem i chápal, že před EURO nechtěl Bílek do toho týmu moc zasahovat. Ale v týhle situaci absolutně nechápu, proč právě hráči jako Vácha nedostanou už šanci.

Jinak o Rabušicovi jsem nevěděl vůbec nic, ale jestliže je to tak jak to říkáš, nebylo by špatný ho vyzkoušet. Fakt nevím, proč vezeme jen dva útočníky.

Reagovat
smazaný uživatel

Vaclík - mladej kluk, trošku nevyrovnaný výkony, má ale potenciál, za mládežníky zachytal většinou dobře, Čecha z branky stejně nevytlačí, ale v nějakým přáteláku by časem šanci dostat mohl (je ale jedním z mnoha)

Bičík - gólman v nejlepších letech, poslední dobou Liberec mnohokrát podržel, dlouhodobobě ho nesleduju, do repre bych ho zatím kvůli prá vydařeným utkáním netahal (stejně Čecha z branky nevytlačí) - uvidíme, zda mu forma vydrží, nebo zapadne do ligového průměru

Kalas - má to ještě před sebou, není zralý, zatím si neumí udržet stálou výkonnost, občas nejistý nebo ztrácí koncentraci (ale je to mladej kluk) - na áčko ale ještě nemá

Mazuch - ve svém věku už by měl do áčka alespoň nakouknout, v mládežnických reprezentacích poměrně jistý, důrazný, o výkonech na Ukrajině přehled nemám, určitě bych ho ale v nějakém přáteláku vyzkoušel, potřebujeme mít nějakýho silnýho stopera

Čelůstka - v lize i U21 se mi většinou líbil, v Turecku hraje, nevidím důvod, proč ho nevyzkoušet (ačkoliv krajní obráce máme relativně vyřešený), navíc umí zaskočit i na stopera

Fleišman - na repre podle mě nemá, lehkej nadprůměr v liberci, ale přesto se nevyvaruje chyb nebo hloupých faulů, zatím opravdu ne

Hušbauer - moh by nakouknout v nějakém přáteláků, středního záložníka jeho typu tam nemáme - ani nepamatuju, kdy český repre záložník zkusil vyslat na bránu nějakou pumelici - je sice kvalitativně někde na hranici reprezentace (nebo pod ní), jinak nadprůměr ve Spartě

Vácha - dost přeceňovanej, pořád má zápasy kdy nezahraje nic, a pak zas zápasy, kdy se mu daří skoro všechno - moc nevím, co si o tomto hráči myslet. časem by šanci možná dostat mohl, avšak na reprezentaci to podle mě taky zatím není

Gecov - toho jsem dlouho neviděl hrát, kdoví jak na tom teď po odchodu z Fulhamu bude.. nikdy se mi moc nelíbil, hodně toho ubojoval, že je to hráč na mezinárodní dopslěej fotbal teprve musí prokázat v nějakém zahraničním angažmá

Dočkal - ohlasy na něj jdou slušné, statistiky má výborně, líbí se mi v podstatě od dob, co jako kluk pendloval po hostováních v české lize, je důraznej, silnej v soubojích, dobrá střela i technika, ten by měl tu šanci v nějakým přáteláku určitě dostat (už jen vzhledem ke konkurenci, která tam teď na pravý záloze je)

Rabušic - teď je zraněný, takže je to bez debat, kdoví jak to bude vypadat, až se vrátí. nikdy se mi moc nelíbil, sice vcelku gólový a důrazný, ale takový těžkopádný hráč. opět platí, že to co je ligový lehký nadprůměr, není podle mě automaticky pozvánka do reprezentace. vloni se navíc vezl na vlně s celým Libercem

Kozák - taky mě v mládežnickcýh výběrech moc neoslovil, je to dříč, vysokej důraznej útočník... typově dost podobný Pekhartovi (ale ten je podle mě individuálně technicky zdatnější a vyhranější). Nicméně vpřípadě vypadnutí Pekharta by šanci dostat mohl

Ondrášek - opět pozitivní reference, slušný byl i v lize, vzhledem k nedostatku útočníku pro reprezentaci bych ho klidně na jeden zápas pozval, ač si od něj osobně moc neslibuji

Reagovat
Seppe

Velice dobře napsaný s většinou souhlasím

Reagovat
eLJay.91

Dík moc! Suma sumárum to znamená, můžou se vyzkoušet, ale když ne, katastrofa to není. Nicméně, je to přátelák, několika z nich se šance dát mohla. Každopádně dík info, rád jsem se poučil.

Reagovat
smazaný uživatel

rádo se stalo

Reagovat
smazaný uživatel

já bych skusil alspon na přáteláka nominovat bořka dočkala docela se mu tedka daří v klubu

Reagovat
smazaný uživatel

já bych skusil alspon na přáteláka nominovat bořka dočkala docela se mu tedka daří v klubu

Reagovat
smazaný uživatel

to je idiot..

fakt jsem cekal, ze povola aspon jednoho novyho hrace..

Reagovat
soukup

teda někoho vyzkoušet by mohl, k čemu jinak ty přáteláky jsou?

Reagovat
fantomas

Dočkal si o to nemohl řikat hlasitějc..

Reagovat
smazaný uživatel

ikdyz hraje pouze norskou ligu, tak ho proste povolat musel, zvlast na pravou zalohu, kde mame samy prumerny tricatniky..

Reagovat
fantomas

Jo.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: teď koukam na All-stars Gl 2. kolo "Blažek(8nominací)" - vždyť v tom zápase byl skoro bez práce, byli jsme co se týče střel neškodný a celkově sem si kromě pohotovýho zákroku před gólem Koláře ničeho dobrýho nevšim...

Reagovat
smazaný uživatel

V sestavě kola je i náš Příbor. A upřímně také nevím, za co dostal pět nominací .

Reagovat
smazaný uživatel

mno třeba byl nejlepší pravej bek kola :)

Reagovat
božský John

Je tam Lafi, to se cení

Reagovat
smazaný uživatel

kurna... kde je Borek Dockal??

Reagovat
smazaný uživatel

To nevim co už by Dočkal musel udělat, aby ho Míša de Bílek vzal..

Reagovat
smazaný uživatel

Bílek se té taktiky na jednoho utočníka který nemá šanci si zahrát stejně jako Baroš na kteryho všichni nakopavali miče a při jeho výšce se jeho vykonum ani nedivim a nikdo mu nešel pomoct protože i když by tam měli být záložníci kteří by měli hrát ofenzívně tak mi připadá tým ustrašenej se pustit do ofenzivy a radši neriskují inkasovaný gol ktery jsme vetšinou zasluhou Hubníka dostali (bohu dík že tam není) takže pokud se nezmění taktika a nebodou tam 2 utočníci v zakladu tak nemaj šanci na zlepšení

Reagovat
smazaný uživatel

tak já bych tam povolal kalase,dočkala,váchu,hušbauera,ondráška,chramostu ale ten je ted zraněný škoda,taky nějakého stopera bud ševinského nebo procházku co vy na to?

Reagovat
exse

Říkám to pořád, tenhle trenér je to nejhorší co českej fotbal potkalo. Ani nejde o to že dělá špatné výsledky, kromě toho eura ale to byla jedna obrovská shoda náhod, ale hlavně de o to že během těch let tam mohl být někdo kvalitní, kdo by koncepčně zúročoval dobrou práci, kterou odvádí trenéři mládežnických repre a zapracovával tam mladý talenty. Pak by naše repre mohla být zase silná, takhle budem muset čekat až něco posere aby ho mohli vyhodit, modlit se aby tam dosadili někoho kvalitního a pak zase čekat několik let než by to neslo nějaký ovoce.

Reagovat
smazaný uživatel

Říkat, že Euro byla jedna obrovská shoda náhod je nesmysl. Ta vaše snaha za každou cenu zbavit Bílka podílu na postupu na Euro a ze skupiny je směšná.

Reagovat
smazaný uživatel

ale to byla uplna nahoda.. nebejt plzenaku (Vrby), tak se na Euro ani nedostanem..

Reagovat
smazaný uživatel

jinej ternér by naše hráče třeba vůbec nepovolal... Bílkovi to sice trvalo, ale nakonec to risknul

Reagovat
smazaný uživatel

Bilek nemel na vybranou, risknul tohle a vyslo mu to, kdyby to neudelal, tak leti..

Reagovat
goodbay

takže podle tebe Del Bosque může děkovat Barceloně, Low Bayernu, Prandelli Juventusu atd?

Reagovat
Puskas

Co je to za za kecy nebýt Plzeňáků?

Reagovat
exse

Tak zaprvé, na samotné EURO jsme se dostali díky nasimulované penaltě, to je myslím samo o sobě haluz. Zadruhé nám vylosovali skupinu, která byla snad nejslabší v historii všech eur. No a ten postup z ní byl taky hodně šťastnej, s Řekama jsme hráli 20 dobře a pak se strachovali a s Polskem jsme se strachovali první poločas a pak hráli jakš takš dobře, takže to že jsme oba zápasy vyhráli bych taky označil za haluz. Sečteno podtrženo, Bílek ven.

Reagovat
smazaný uživatel

Koukám, že nosíš dvoje brýle. Když hraje Slovan, tak volíš růžové. V případě reprezentace, respektive Bílkovy reprezentace volíš takové, ve kterých vidíš vše černě.

Reagovat
exse

Koukám že nosím objektivní brýle. Když hraje Slovan, tak jeho hru na EF skoro vůbec nekomentuju a když ji někde komentuju, tak spíše negativně. Když hraje repre tak vidím bídu a nebojím se to napsat.

Reagovat
smazaný uživatel

Objektivní? To určitě. Zřejmě tohle slovo u vás znamená něco jiného, než ve zbytku republiky.

Reagovat
smazaný uživatel

A kdo tam zapracoval Pilaře, Jiráčka, Gebreho, Daridu a Limberského? Špatné výsledky nemá ani náhodou. Tahle nominace se mi taky nelíbí, chybí mi tam Dočkal, nějaký útočník a možná mohl zkusit i Hušbauera, ale nechápu, proč ho pomlouváš.

A ted jedna otázka. Opravdu si myslíš, že má momentálně Vácha repre formu? Nevím, jak hrál v lize, ale v pohárech mě o tom nepřesvědčil.

Reagovat
exse

Vrba zapracoval Plzeňáky a Theo se vetřel sám svojí kvalitou. Co se týče výsledků tak bych je rozdělil na špatný a zbytek šťastný. No a Vácha hrál loni výborně, letos to jen potvrzuje, v pohárech se sice svezl na bídě celého týmu, a tak nehrál uplně nejlíp, ale to bylo dáno i tím že Šilhavý tam experimentoval se sestavou a Vácha pořádně nevěděl co má hrát za post. Samozřejmě z mojich úst to bude znít neobjektivně, ale podle mě by tam měl být jednoznačně na úkor Daridy, kterej je jen taková bublina, nebo né přesně jen bublina, nějaké kvality má, ale na repre to zdaleka není.

Reagovat
iamek

Bilek musi byt pekne nasranej na Paclika :).

Reagovat
smazaný uživatel

proc?

Reagovat
smazaný uživatel

já si myslím kdyby tam byl místo bílka jinačí kouč tak by nominoval určitě ty samé hráče plzně ale zkusil by ještě nějaké hráče navíc

Reagovat
smazaný uživatel

a u těch brankářů laštuvku a drobného bych nepovolával jsou už staří a mi máme v lize určitě lepší golmany které by měl bílek zkusit např. vaclíka,bolka

Reagovat
smazaný uživatel

Místo toho, aby se v přátelákách zkoušeli noví hráči , trošku se experimentovalo, tak budem hrát zase s uplně stejnou sestavou....

Reagovat
cetto

"Bílka mrzí, že na Ukrajinu nemůže vzít zraněné mladé talenty Ladislava Krejčího ze Sparty a mladoboleslavského útočníka Jana Chramostu. Ti si tak mohli v reprezentaci odbýt debut. "Je škoda, že vypadli, chtěli jsme je vyzkoušet. Ale oba musejí nějaký čas počkat, až se uzdraví," uvedl Bílek na adresu dvou opor z reprezentační jednadvacítky"

watafuck??? šak je to jeho vina, že sou tam jenom 2 útočníci, mohl jich povolat klidně 10...

Reagovat
smazaný uživatel

Rezka tam prý bere na hrot, takže do systému s jedním útočníkem má tři na jeden zápas, to je málo?

Reagovat
cetto

zkopíroval jsem špatnou pasáž: "Právě Chramostova absence Bílka zvlášť mrzí, po odchodu Baroše a zranění Necida jsou nyní v nominaci pouze dva "klasičtí" útočníci Tomáš Pekhart s Davidem Lafatou. "V útočné formaci teď opravdu jsou problémy. Zaskočit může Rezek, který je univerzálním hráčem. Ale je pravda, že hodně útočníků se nyní do reprezentace může probít,"

Zde si Bílek stěžuje, že má v týmu jen 2 útočníky. Načež já říkám, že to je jen a jen jeho problém. Pokud nepovolá Ondráška, kterej má super formu a Kozáka, kterej hraje suverenně za nejlepší klub ze všech našich útočníků, tak si pak nemá stěžovat, že má v týmu málo útočníků

Reagovat
smazaný uživatel

Kozák právě moc nehraje a Bílek zároveň říkal, že budou hrát ti, co budou hrát i v klubu. A Ondrášek? Pro mě docela neznámá, to že střílí góly v norské lize není měřítko, asi moc velkou kvalitu mít nebude... a z naší ligy je taky těžké se do repre dostat, když nehraješ poháry a neukážeš se tak proti kvalitním soupeřům, loni se to povedlo snad jen Theovi, kterého by ale byl hřích nepovolovat a Lafatovi, který vstřelil nějakých 31 gólů za sezónu.

Reagovat
cetto

Jenomže on je sakra rozdíl jestli odehraje někdo 20 zápasů v Laziu a dá 5 golů a nebo celou sezonu v naší lize a dá 10 golů (Chramosta). Kozák by měl odejít, to tvrdím už delší dobu, ale do repre v současné situaci jednoznačně patří. A co se týká naší ligy, tak souhalsím s tím, že tu není moc kluků, kteří by na to měli, ale furt je mnohem lepší povolat 4 útočníky, z toho 2 kteří budou hrát a 2, kteří se budou rozkoukávat a mají šanci do budoucna, než povolat jen 2 a stežovat si, že tam nikdo jiný není

Reagovat
Andis

Málo toho bude v kvaldě o MS ...to co tu psal exse ..to neni nějaký názor nebo výmysl. To je prostě fakt. Nebo ta simulovaná penalta to bylo v úplně jiném zápase ? A možná nakonec ve skupině jsme měli Španělsko s Itálií a vlastně možná i Brazilce

Reagovat
Andis

Jako je jasný, že zarytý fanoušek si dycky najde důvody proč je to jako ok a objektivitu a soudnost nemá, ale to je pochopitelné.

Reagovat
smazaný uživatel

Vydra dva góly v přípravě za Warford, při výsledků 3:0, tak holt povolejte jeho, no

Reagovat
Zajda

No ták Rosa, skonči už

Reagovat
smazaný uživatel

Znáte Bořka? Všechno zpraví. Znáte Bořka? Šikulu! Kde je Dočkal?

Reagovat
RS

Dočkal, Čelůstka, Vaclík...??!! Kdy je kurva chce zkoušet, když ne teď?

Reagovat
smazaný uživatel

Taky to moc nechápu...proč bere třeba jako třetího brankáře Laštůvku kterej si stejně nikdy nezachytá to už vážně může vzít Vacloše aby si trošku ošahal tu atmosféru.

Reagovat
RS

Přesně tak, na Euru taky mohli místo starejch sedět mladý kluci..

Ted je čas začlenit nový tváře, v rozjetý kvalifikaci to půjde těžko, až si třeba 2 zkurvý na půl roku koleno.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Klobása gól za 19

Reagovat
smazaný uživatel

už aby se uzdravil a hrál necid. hejtři at si říkají co chtějí, ale má na to aby se JEDNOU stak tahounem

Reagovat
smazaný uživatel

Vysvětlí mi někdo proč nezkusí pan Bílek nějakého nového útočníka?

Reagovat
miky10

Čech - Gebre, Suchý, Kadlec, Limberský - Hubschman, Jiráček - Rezek, Darida, Pilař - Pekhart

Reagovat
smazaný uživatel

Tolik nováčků?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele