Rosický se omluvil za chování týmu při návratu z Černé Hory
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Reprezentanti dostali pokutu dva miliony korun
21.11.2011, 13:31
Pekelným klíčem odmykáme nebeskou bránu...
17.11.2011, 02:02
Černohorci děkují reprezentantům
16.11.2011, 10:11
Jiráček si oslavy neužil, dvě hodiny strávil na dopingu
16.11.2011, 09:41
Jsem hrdý, jak to tým zvládl, řekl po úspěšné baráži Bílek
15.11.2011, 22:47
Postup přinese téměř čtvrt miliardy
15.11.2011, 22:20
Češi se štěstím vyhráli i v Černé Hoře a slaví postup
15.11.2011, 22:15
Komentáře (261)
Přidat komentářAni se jim nedivím, že ty obleky roztrhali. Takový pitomci se v nich prostě musej cejtit děsně nesví... Těm by seděl víc pytel vod brambor.
moc se to resi..me je to osobne fuk...tesim se na euro..
jak "moc se to řeší"... ? to muže říct obyčejný civil, ale repre ma mít taky svou diplomatickou stránku a vystupování, které se řídí určitým formátem apod... lol.. to miluju take řeči "moc se t ořeší.." šak ty to řešit nemusíš
A ty se snad jmenuješ příjmením Bílek že to musíš řešit ?? Udělali to spontálně tak jak jim to říkalo srdíčko, co na srdci to na jazyku. Není zdravé zadržovat emoce , já bych udělal uplně to stejné aspon si kluci na nic nejhrajou
Přesně tak.
Aspon, ze tak, Roso.
Není se za co omlouvat, Drulák si to zasloužil.
Pokud si Drulák něco takovýho zasloužil (ano, zasloužil si výsměch, ale né něco tak ubohýho a vulgárního), tak si to zasloužil od hospodskejch povalečů, popřípadě od hulvátů tady na eurofotbalu. Ne od hráčů, kteří si tohle vůbec nesmí dovolit. Vždyť to jsou REPREZENTANTI! Přímo v tom slově je zakódováno to, o co tady jde - že reprezentují výkvět českého fotbalu jak v Evropě, tak i mezi Čechy.
Jenže to naši reprezentanti nechápou, že se musí do jisté míry chovat taky diplomaticky, že jsou na ně upřeny desítky kamer a tisíce očí. Ale když máme za trenéra největšího burana z celý tý tlupy, tak co po nich chtít...
Za tu poslední větu
viz odpověď Kilymu...
co udělal Bílek kromě toho, že se jako jeden z mála celé téhle komedie neúčastnil? Když tedy pomineme to, že z Druláka udělal výstavního orgána tím, že jakožto nejokopávanější trenér na světě dovedl naší repre na ME?
Odmítnutí nominace Horvátha (v té době nejlepšího záložníka ligy) slovy: "Nemáme pro něj správnou velikost trenýrek" je přostě hulvátské, nemůžu si pomoct.
mě to pobavilo.
Fajn. Ale trenér reprezentace by tohle říkat neměl. Ten se nemá snižovat k podobným žertíkům, ten má být co nejserióznější, aby měl co největší autoritu. To s trenslema může napsat někdo tady na EF a bude to vtipný.
Tak říkat na veřejnosti by se to říkat nemělo tojo , mohl mu to napsat v smsce ale Horváth jak to slyšel taky se musel zasmát . Ale podle mě by reprezentaci stejně nic nedal, zkušensti má, myslí mu to ale běhavě by vypadl to by tam Bílek mohl rovnou dát Matějovského .
Tak já nemluvím o tom, jestli se ten žvást opíral o pravdivý informace.
Ani nemluvím o tom, jestli se tomu Horváth zasmál (ikdyž bych šanoval, že jo).
Jde o to, že je to hulvátský a když porovnám vystupování Brucknera a Bílka, je to jako kdyby vedle sebe stáli anglický gentelman a anglický chuligán.
tak Horváth tento druh humoru používá naprosto pořád a asi se s Bílkem drobek znají, když pod ním Horváth hrál ve Spartě, tak asi věděl, co si může dovolit a v tomhle případě mi to teda buransky vůbec nezní, jindy sem navíc od Bílka nic podobnýho neslyšel, takže pro mě prostě vtip, který věděl, že si může dovolit
Asi máš ve všem pravdu. Přesto si myslím, že by prohlášení trenéra měli znít víc profesionálně.
Tak já nevím, ale pro mě je mnohem větší prů*er to co řekl třeba Vrba po tom co se stalo v Norsku... tohle je jen takový žert, zase kdyby neměl žádné takové výstřelky, tak by ho lidi kritizovali, že se snaží chovat jako profík i když není
profesionálně pak zase znělo všechno to další, co o Horváthovi řekl a čím vysvětlil to, proč ho nepovolává
trenér by určitě měl být diplomat, třeba Uličnýho kecy jsem mnohdy nemohl poslouchat, ale tohle je podle mě naprostá maličkost a drtivá většina lidí to vzala jako vtip, který stejně o sobě Horváth mele pořád, až moc někdy a hlavně on to vzal v pohodě, což by nás mělo zajímat
Já si myslím že se určitě zasmál. Samozdřejmě pan Bruckner je úplně jiná persona on povolával ty hráče které znal a které si vypyplal od mládí takřka (Plašil, Polák, Grygera) Bílek už jen sklízel obilí. Ale nějaké pozvánky se mu povedli viz. Pilař, Gebre Sellasie, Jiráček hlavně. Bílek je zase jiný vtom že to byl vynikající fotbalista a s trénováním začíná jít pomalu ale jistě nahoru ikdyž nepopírám taky jsem na něj plivl, ale čím dál mě přesvědčuje že může něco předvést na euru. Minulý euro jsme měly dojít aspoň do čtvrfinále a jak se to posralo. Tohle euro bude podle mě pro česko dobré
RIckNash...ty tady mluvis o tom co smí a co nesmí, ale že to co si na ty REPREZENTANTY dovolovali ostatni je v poradku....o fotbalistech je znamo, ze maji ulety, tak proc to vsichni rozmazavaj ???????????? proste to tak je, co rekli je pravda i to ze Horvat do narodaku uz davno nepatri..
To řekl sám Horváth, ne? Sám Bílek říkal že s ním nepočítá kvůli věku a Horváth to v pohodě bral. A pochybuju že by s ním měl nějaké neshody, tuším že zrovna Horváth patřil k jeho oblíbencům...
Ne, to řekl Bílek. Aspoň to teda mám zafixováno v hlavě jako jeho prohlášení, řek bych tak na 95%...
tohle je podle tebe větší buranství než chování reprezentantů v reakci na slova jednoho jiného burana, že Bílka nazýváš největším buranem?
Máš pravdu, je to relativně malé provinění, ale jde o tohle: ti hráči můžou být vypatlaní, koneckonců ti tam jsou jenom proto, že umí dobře kopnout do balonu, což nevyžaduje (a zčásti i vylučuje nebo minimálně komplikuje) dobré mravy a inteligentní vystupování. Trenér tam je jako ten, kdo (kromě toho, že trénuje, pochopitelně) komunikuje s veřejností a tudíž by měl mít i nějaké vyjadřovací vlastnosti a diplomatické chování.
Proto jsem na Bílka přísnější než na naše plejery.
Jak jsem už tady psal, porovnej Bílka s Brucknerem...
no bruckner taky nebyl zrovna "sympatak" na tiskovkách a většina otazek jej celkem vytáčela (a to bezduvodně)
Aha a na tom černohorským letišti byli desítky kamer natočil to nějaký jouda a podle kvality tak na kalkulačku
za tu kalkulačku a desítky kamer
kamery museli čekat, je to letiště
Tím jsem nemyslel, že na je sledují desítky novinářů na každém kroku, ale to ti asi došlo, ne? Pro sichr: myslel jsem to tak, že je na ně upřeno tolik pozornosti, že když něco vyvedou víceméně kdekoli, tak se o tom ví a je tom třeba i video.
achjo sám se určitě střískáš každej tejden jako dobytek, jezdi radši na výjezdy a střískej se tam
Ještě bych rád z té množiny nevychovanců vyjmul Čecha, který znovu dokázal, že se umí chovat fér a slušně (viz aféra v hotelu Praha).
reprezentují jenom fotbalisty a všichni víme,jak vypadá slovník drtivé většiny fotbalistů, takže to jejich vyjadřování nikoho nemohlo překvapit
Blbost. V době kdy to řekl, tak měl pravdu a plno lidí s ním souhlasilo. To že se ke svým názorům dneska nehlásíjou z něho nedělá vyvrhela, ale z nich pokrytece.
Jde o tu formu, kterou to Drulák vyjádřil.
To je přeci jen o něco lepší než Barošovo: "...fanoušci jsou mi u zadku." :)
dementnejsieho futbalistu by som ťažko hľadal
Tak se podiv na Hamšíka, nemusíš chodit daleko.
nemumsim ho, ale dovod ?
ty si uz co za kkta???? Hamsik je proti Barosovi genius, navyse je to skromny chalan a podla toho sa aj sprava... ziadne skandaly, ustretovy k fanusikom a hlavne vie co chce a v klube si ho preto vazia! nepotrebuju si ho prehadzovat ako spinave pradlo a la vypatlany Baros! toho cigana som mal velmi rad ked este zacinal v Liverpoole, po tom jeho zraneni z neho ostal polovicny hrac a tym aj ostal! viac ho zaujimaju oslavy a pretahovanie k*rviciek na zrazoch, tak bud taky laskavy a Hamsika si ty do papule neber. nemas na to!
Odkaz?
Někde to jistě bude.
Jo ale je to trochu vytržené z kontextu. Myslím že řekl něco ve smyslu že děkuje za podporu fanouškům kteří fandili a že ti co mu nadávali jsou mu u zadku... a ještě k tomu to bylo tuším že ve sportu...
Vytrženo to je, to jsou ty tečky .. takhle to vypadá lépe :) Ten konec byl o těch, co je kritizují, ne nadávají ... a já to viděl ve zprávách na Čt, což je poměrně silná káva.
a nemyslíš, že takhle vytržený to dostává dost jiný význam?
V podstatě ne, to, co jsem slyšel v televizi bylo možná o něco kulantnější, ale smysl to mělo stejný. Ti "řvoucí lidi", co na něj v Praze pískali k tomu měli důvod, byli to normální fanoušci, které znechutil jeho naprosto odevzdaný a tragický výkon. On místo, aby se kál, tak "mu jsou u zadku". Nevidim tam rozdíl, který by stál za zmínku.
No tak podle toho co jsi napsal ty jsou mu u zadku všichni fanoušci. Ale on řekl že jsou mu u zadku ti co ho kritizovali, ten rozdíl je tam podle mě docela velký
Ovšem, předpokládal jsem, že každý inteligentní a soudný fanoušek ho za ty výkony, co předvádí kritizoval. Omlouvám se, chybná premisa.
fanoušci sou mi u zadku je pro mě teda něco trochu jinýho než že jsou mu zdaku ti co ho neustále kritizují, ani jedno by teda říkat neměl, ale to první je hnus, který by snad ani Baroš natvrdo neřekl, a proto není podle mě košer to takhle vytrhávat
Viz výše, ale budiž ... ne, že by to na jeho debilitě cokoliv měnilo.
není,dobře to řek Milan .Nechápu,proč by měli všichni fotbalisti lézt všelijakým pseudofanouškům do zadnice?
Jakým pseudofanouškům? "Šili" do nich i úplně normální fanoušci, protože to jednoduše situace vyžadovalo. A všichni by lézet fanouškům určitě do zadku neměli, ale oni? Zcela jistě.
když na sebe budou takhle hráči a fanoušci "milí", tak k čemu ten fotbal vlastně je?
A on s tím začal Milan? Fanoušek by ho měl podpořit aby se zvednul a začal zase dávat góly...
Milan si ale za reakce fanoušků na svoji adresu může často sám, nikdo ho nenutil jezdit v autě 270, účastnit se pravidelně všelijakých alkoprůserů apod... se pak nemůže divit, že je na něho někdo náročnější a musí si přízeň fandů neustále vybojovávat a když ne, tak na něj budou holt lidi tvrdší
Samozřejmě, měl. Jenže, on špatně nehrál jeden zápas a možná mi nebudeš věřit, ale ani zápasy dva. Zrovna u Baroše není o čem diskutovat, že podpora týmu jako celku nemusí být vždy úplně korektní, budiž, o tom můžeme polemizovat, ale u Baroše?
to bylo správné vyjádření,já taky takové ty klasické ultrafanoušky,co se vyžívají ve skandování sprostých hesel,házení světlic,vytrhávání sedaček,nadávání vlastnímu trenérovi a pod.,rád nemám a ještě víc nesnáším,ten tradiční způsob,že většina hráčů takovým ,,fanouškům" ještě po zápase vehementně tleská a strašně jim za takové chování děkuje
strasny primoš.
Omluva prijata podme se soustredit na fotbal na hristi
Achjo , no tak se kluci trošku rozveselili a hned na ně všichni ukazují jako by sami byli abstinenti a nikdy to nepřehnali, náhodou je chválim za to jakou udělali na tom letišti atmošku aspon je vidět že je to dobrá parta
moc se to řeší, beztak 80% uživatelů EF křičela s nimi
zbytocne, tebe uz nepomoze nic ....
... Věřim, že v tej euforii se může stát leccos, ale ty kluci by měli bejt vzory a pokud jim vadí, že jim Drulák sprostě nadáva,l tak by se neměli chovat jako on, ale jít příkladem.... I když jsem se tomu smál a pobavilo mě to, nemělo by se to dít tudíž -
Šmicer na vině samozřejmě podíl musí mít, od toho snad ta jeho pracovní pozice je ne?
i tak to sou borci
Jo no ukázali že to jsou taky normální lidi a ne jenom nadutci
EURO vyhrajem
Za co? Ten trouba si to zasloužil, jediný problém byl ten, že se nechali natočit...
Nevím ale já si je za to cením ještě víc ukázalo se že jim na tom opravdu záleželo, že mají týmového ducha a že si nehrajou na něco co nejsou a konečně po dvou letech se našla parta co se tváří hodně sympaticky a velkému počtu lidí vrátila chuť k fandění národního týmu jen houšť
přesně tak, ukázali emoce, a že jim na tom opravdu záleží a za to si je cením ještě víc
Já jsem se za ty hňupy styděl...měli si vzpomenout na domácí zápas se Španělama, to beztak v šatně seděli jako zařezaní...
Teda už vidím jak by zrovna Drulák proti nim dokázal hrát
Dal by jim gól ču*ákem...
já se třeba styděl že 10milionová země má na baráž 6X menší výjezd než 600tisícová
Byl jsi na odvetě v Černý Hoře?
Bohužel ale kdybych mohl tak jedu....
Pokud jsi neměl vážný důvod, tak nechápu, proč si stěžuješ.
nedostatek financí,např. může být vážný důvod
Rosa Ale to nic nemění na tom že Radek Drulák nemá ču*áka!
šak měl v podstatě u té kritiky pravdu, navíc s čh to bylo víc o štěstí, než o předvedené hře... "zabojování" ve skotsku je další trapnost, vyhrát po nasimulované penaltě...
Takže když Manchesteru se nedaří a nepředvede nic a i přesto vyhraje...je to paráda.Ale když to samé udělá Česká republika..už to taková paráda není.
Ale že by Terry a spol. skákali a řvali podobný věci jako naši nekopové o tom nevim :D
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-reprezentace/98403/shearer-anglie-se-pod-capellem-nezlepsila.html
Ono je potřeba rozlišovat kritiku a "kritiku". Drulákovy hospodské kecy, které velmi rád otiskne Blesk, Aha, Sport a další média, já jako kritiku neberu. Drulák dostal to co chtěl - "jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá". Teď se tváří jako neviňátko. Reprezentanti to asi trochu přehnali, to jo, ale mně je to celkem jedno. Komu ublížili? Hodně lidí, co je teď posílají do pekel, budou nadávat, když se Euro nebude vysílat. Najednou jim bude reprezentace dobrá, najednou budou chtít vidět, jak ČR hraje s těmi nejlepšími. Úplně to vidím. Je mi to jedno, já jsem rád za výkon v prvním zápase, tahle se mát hrát v baráži. A druhý zápas už byl podřízený taktice, některé věci se nepovedly, ale vyšlo to.
Stejně to bylo tak aby je Drulák neobvinil zavolal Šmicrovi řekl si z 200 miliónů o 5 a bylo dohodnuto.
Prima. A už to můžem uzavřít...
A kdy se omluví ti,co skandovali totéž o Františku Strakovi?
až budou hrat za repre :)
ach jaj česi, ja vam vzdy fandim, vo vsetkom, ale mate to nejak v nature, ze pruser strieda pruser, najma futbalisti co
jo to říká fanda slovenské repre, kterou trenuje psychopat weiss :))))))))))))))))))
aspon, že im tie obleky netrhali prostitutky
Já jsem hlavně rád že neskandoval Čech u něho bych si to ani nemohl představid.
Oj
aj tak je to nehorázná ostuda
Hnus! Pánové utrpěli postup na Euro a už jsou opět mistři světa.
Reprezentant by měl svou zemi reprezentovat nejen na hřišti.
Tyhle nicky nedokážou nic(čest výjimkám pane Čechu).
uplny suhlas! podla mna sa tam cech musel citit jak medzi nejakymi ozratymi ziakmi osobitnej skoly na koncorocnom vylete...
barosovi a spol. pokora nic nehovori! do baraze sa dostali do velkej miery vdaka remize v skotsku a cela europa videla ako k tomu doslo... nehovorim ze sa z postupu nemali tesit, ale chlapci sa tvarili ako keby skutocne boli vo finale ME...
Baros, ty si v porovnani s takym Nedvedom uplna kalika a ten by si v zivote nic take nedovolil! daj sa liecit, aj s ostatnymi spolupacientmi!
Baroš se na rozdíl od Skalňáka nevykašlal na reprezentaci
no tak za tie sluzby co tam baros odvadza neviem ci si to myslel ako pozitivum alebo negativum... nie zeby ste mali k dispozicii X kvalitnych utocnikov, ale Baros by mal pri tych svojich vykonoch radsej sediet ticho v kute a tesit sa z postupu s pokorou
Tak vždycky jsem si myslel, že Rosa je celkem rozumnej kluk, třeba jako Čech, myslel jsem, že nepatří mezi puberťáky jako je Baroš, Petržela a něteří další...tak aspoň že uznal, že přestřelili, ač mě osobně podobné chování nepohoršuje. Hráči si musí uvědomit, že z jejich pozice reprezentantů a tím tedy i nositelů určitých hodnot a částěně i takových vzorů, bylo jejich chování společensky naprosto nevhodné a nepřístojné. Na druhou stranu, Drulák taky nezůstal v mezích nějaké adekvátní kritiky a dostalo se mu jen mírně vyostřené odpovědi, z tohoto pohledu se něco podobného i do určité míry zasloužil. Každopádně je to velká ostuda, měly by z ní být vyvozeny určité důsledky, sankce. A možná by bylo na místě udělat i stálým kapitánem Čecha, protože to je snad z našeho kádru jediný morálně-mediálně celkem neposkvrněný hráč, navíc i náš hráč nejkvalitnější.
I když jsem toho názoru, že kapitán by měl být pokud možno z pole.
Stalo se, omluva přijata, neřešil bych. Hraju taky amatérský fotbal, tak vím jak to je, když se drobet napíjem. Samozřejmě tohle jsou reprezentanti, ale až na ty saka za nima stojím. Drulák si to zasloužil a ono být v takovým nepřátelským prostředím, jako oni poslední rok a půl byli, tak se jim upřímě ani nedivím. Pojďme se těšit z EURA, uhrát tam nějaký výsledek a budu spokojen.
nevim co se tu furt řeší kluci postoupili, byli v euforii tak provedli to co chtěli udělat již dávno. Kdo někdy dělal sport, tak ví,že mančaft po výhře dokáže dělat pěkný kraviny i když jsou z repre. Tal tu přestnte svatouškovat a zamette si před vlastnim prahem
...zato Bilek ma tech curaku plnej kadr...
Ostuda to není, Drulákovi to patřilo.. Jsem rád, že to udělali, stoupli u mě v ceně.. Na Euro se budu snažit jet a musím říct, že tohle je jeden z důvodů proč..
Je to ostuda bez sebemenších pochyb.
A to že to Drulákovi patřilo na tom nic nemění.
Vysvetli mi nekdo, proc to melo Drulakovi patrit?
http://tn.nova.cz/sport/fotbal/reprezentace/valka-smicer-at-ten-mlady-smrad-drzi-hubu-sopti-drulak.html
Hlavně, že ..souhlasíte s Radkem Drulákem ANO 90%, tak někdo s ním asi souhlasil ne ?
Nevhodným a nevkusným způsobem kritizoval reprezentaci.
Za to co řekl o Šmicerovi, o Bílkovi ať si říká co chce.
Čím je to ostuda? To je možná pro některé lidi, kteří si myslí, že jsou fotbalisté nutni reprezentovat svoji zem i eticky.. Tak tomu prostě není, nechci se dožít toho, že bude povolaný raději trochu nadprůměrný hráč jen kvůli tomu, že ten druhý, daleko lepší, nemá dostatečně zvládnutou společenskou etiketu.. Pro tohle ten fotbal není, ti kluci nás nereprezentují jako pedagogové, nebo vědci.. Dokonce ani jako lidi se středním vzděláním. Reprezentují nás, protože dobře kopou do balonu.
Dali, byť obhroublým způsobem, najevo že Drulák pro ně je čůrák* .. A to je i pro mě, protože ten byl vulgární ve střízlivosti z pozice nějakého "experta" v rozhovoru, kde dával najevo svůj názor, o kterém věděl, že si přečte celá fotbalová veřejnost.. No a ty jeho plky po tomhle incidentu to ještě znásobili..
*I eticky.. Dle etikety..
*znásobily.. Napíšu radši zejtra..
Jenže jde o to, že tou rekcí se naši reprezentanti dostali na úroveň Druláka, nad jehož nevhodnými výroky se tolikrát pohoršovali. To za prvé. Navíc ač byla ta kritika provedene nevkusným způsobem, v jádru byla z velké části opodstatněná, což něktěří borci také zřejmě nedovedli zkousnout. Ale nechci se Druláka zastávat, není obět, nýbrž společně s hráči spoluviník nechutného představení, ale co chtít od naší fotbalové scény když víme, jak nedávno probíhala volba svazového bosse.
Jinak o tom, že by měl být povolávan morálně čistý hráč na úkor některých drobných hříšníků tu snad nepadlo ani slovo a nikdo po tom nebaží. A co se týče reprezentantů - když si toto slovo rozebereš sémanticky, tak to v podstatě znamená zastupování, oni tedy zastupují určitou skupinu - která se skládá z osob mužškého pohlaví, českých státních příslušníků hrajících fotbal, představují a zastupují tak skupinu českých lidí hrajících fotbal, tudíž touto ostudou "poškuzují" (neříkám, že je to nějak extrémní :D) nejen své jméno, ale i jméno všech nás českých fotbalistu a vlastně i České republiky. Navíc jsou za své peníze částečně financování i financemi z veřejného sektoru (byť to nejsou nějak extrémní sumy), což je alespoň trochu činí zodpovědnými vůči tomu, jak prezentují naši republiku.
Jestli ale oni něco reprezentují, tak leda ty, kteří kopou do balonu.. My je tedy máme právo kritizovat jen v případě nějakých fotbalových vlastností (jo, může se do toho vztahovat i disciplína, na druhou stranu, zrovna fotbalisti vědí, co to znamená utužování party ).. Reprezentují prostě jen kvůli tomu, že dobře kopou do balonu, ne protože by z nich měli být diplomati..
Fakt to pro mě ostuda není, neuvědomili si, že je u toho někdo natočí, to je jediná chyba.. Drulák byl v tu chvíli spíš takový symbol toho, jak se na ně všude možně nadávalo.. Naprosto tu euforii chápu.
Na úroveň Druláka se sice dostali, ale ten je zase sám pěkně podplul, když se začal urážet, že byli prej vulgární. On totiž doprdele nikoho neposílal..
To si děláš už fakt prdel marty, tohle jsem od tebe nečekal, že ze sebe uděláš takového čůráka...
Reprezentanti by měli být vedle skvělých fotbalistů i morálními vzory pro mladší generace a inspirací pro starší. Stejně jako politici by neměli veřejně ukazovat fakáče. Tohle jsou lidi, kteří jsou nejvíce na očích. A když si tohle dovolí Rosický, Baroš a kdo ví kdo ještě, tak co budou dělat malé děti ze základky? "pan ředitel nemá čůráka"...
Ty děti si to jednoduše omluví tak, že to je klasická norma chování, kterou viděli u svých vzorů a budou to dělat taky a budou si myslet, jak jsou skvělí. Potom uvidí, že Baroš jel autem 200km/h, hráči berou na hotelu heroin a úplně se jim pokřiví hodnoty.
Nechápu, jak můžeš psát něco takového, díky bohu za hráče jako Petr Čech, Jarda Jágr apod, kteří jsou schopní se chovat normálně a udávat těm mladším nějaký směr. Škoda, že je zbytek fotbalistů banda kokotů, kteří jsou schopní tohle udělat NA VEŘEJNOSTI. Doma at si kecaj co chtěj, stejně tak na hotelu. Pokud jim to pomůže, zášť vůči těm, kteří jim nepřejou, tak klidně ať jí doma mají.
Ale navenek se musí chovat jinak.
Tak samozřejmě je nějaká hranice pro normálního člověka, je jasný, že když budou brát heroin, tak je to špatný.. Ale to by bylo i pro nereprezentanta,.. to že si zaskandujou o někom, že je čůrák není žádný pokřivení proti obyčejným lidským hodnotám, nebo alespoň pro mě ne..
Jinak vzor. To je ta největší chyba všech lidí, kteří si myslí, že se reprezentuje kvůli nějakým etickým zásadám.. Ne, tak se to nedělá. Pokud ten hráč zapadne do týmu a hraje dobře, tak může být i totální výmaz, nemusí ani umět jíst nožem a vidličkou.. Dokonce by mi nevadilo, kdyby po sobě nesplachoval. Prostě kvůli tomu, jaký je navenek, nereprezentuje. tzn. že jediný faktor v čem na něm mají děti nahlížet jsou jeho fotbalové atributy. Toť vše.
To je nesmysl, oni sice do reprezentace nejsou vybírání na základě charakterových kvalit atp., ale prostě se často vzory stávají, s hráči se ztotožňují mladí kluci a jsou-li hráči úspěšní, oni mohou přebírat a napodovat jejich chování a to i v těchto krajních mezí. Prostě hráči si musejí uvědomit, že i v tomhle mají nějakou malou zodpovědnost, prostě by se neměli veřejně chovat jak banda ožratých křupanů, jinak po nic samozřejmě nikdo nechci aby byli ikonami všech ctností.
Čí je to vlastně chyba, že se stávají vzory i podle charakterových vlastností? Jejich? Oni přece nehrají fotbal kvůli tomu, aby pak museli být ve volným čase jen doma, nebo v posilovně.. Takhle to nechodí. Když se koukneš na boxery, většina z nich má vzor železnýho Majka.. A myslíš, že on je nějaký vzor společenských ctností? NE.. A když se zeptáš té většiny boxerů, jestli je pro ně Majk vzor kvůli tomu, že znásilnil 3 ženský, tak ti asi taky neřekne, že jo.. Opravdu mě mrzí, že tohle se vztahuje na fotbalisty. Prostě výkon na hřišti, přístup ke sportu.. To je vše, nic víc, nic jinýho se jako vzor brát nemá... Tedy pokud již hráč není elegán od přírody jako je Čech, jenže to je spíš taková nadstavba, takový plus.. Který s tím, co předvádí na hřišti nesouvisí.
Hele, to že jsou do určité míry vzory, to je prostě tím, že jsou na očích, jsou výběrem toho nejlepšího a lidé, zejména děti se s nimi i mohou ztotožňovat. A prostě dokud budou takhle v partě jako reprezentanti, tak od nich budu očekávat chování na určité úrovni. Až se pak ožere někdo z nich doma na nějaký párty, tam ať se chová jak chce. Ale celá tahle show, kdy se v letadle chovají jak 12ti letá paka a završí to takovoto "morální" satisfakcí, aby ukázali, že jsou nad Drulákem a že ho mají na háku, je prostě hnus a ubohost, ať už budeme hráče brát jako vzory či nebudeme, to už je věc podružná..zachovali se jak banda primitivních idiotů a protože jsou veřejně činnými, musí být připraveni nést následky svých činů.
To je prostě jednoduchá rovnice-drtivá většina soutěžních fotbalistů se chová jako totální idioti-ti,co reprezentují ČR,zrovnatak/drtivá většiná voličů se taky tak chová-jimi zvolení zástupci je většinou ještě předčí/Takže,když to platí u politiků,proč by to samé nemohlo platit u fotbalistů či jiných sportovců?
Tohle očekávání nějakého morálního kodexu je v tomhle špatně.. Sralo mě, když se dělala aféra s lehkejma holkama, sere mi to teď, když se dělá z komára velbloud.. Kritizovat hráče budu vždycky jen za to, co předvádějí na hřišti. Nikdy ne za to, co dělají mimo hřiště. Ale evidentně to má celá veřejnost jinak, jsme nejspíš národ morálních egomanů (ale jen na ty druhé, na které můžeme ukázat).. Přitom jsme národ největších alkoholiků na světě, jsme na přeních místech v kouření trávy, vyrábíme jednu z nejnebezpečnějších drog a jsme jedničky v jejím užívání, ale pokud někdo jiný se opije, tak je to hned špatně.. Budu si na to muset zvyknout. Každopádně se mi to nelíbí.
Staršné hovna od Martyho.
Tohle vypadá, jako bys spadl s Marsu. Kde žiješ? Byls někdy na tréninku osmiletejch kluků?
Nakonec budeme po fotbalistech chtít, aby suplovali rodiče. Na to, jak se děti chovají, nemají fotbalisté sebemenší vliv(a co se kabiny týče, ani ti rodiče). To poslední,co bych po fotbalistech chtěl je, aby mi vychovávali moje děti. Pokud se tvoje děti budou chovat, jak hovada, nikdy to nebude na základě chování fotbalistů, vždycky to bude jen a jen tvoje chyba.
Tvůj vliv na Tvé děti je samozřejmě největší, ale tyhle vnější vlivy nejsou taky zrovna zanedbatelné. ( Ty to bereš extrémně z té druhé strany jako Talkers, čili jediný, kdo má vliv na mé děti, jsem já sám )
Jestli tomu dobře rozumím, tak je díky jejich chování Amauri debilní šašek...
Jak to spolu souvisí?
Jo, takhle. Takže když hráči, kterému bylo x-krát naznačeno, že je nepotřebný, že má odejít, apod. ( a to doslova, nebylo tam žádné "možná dostaneš" ) a on zůstane a řekne, že se bude prát o šanci, přitom je naprosto evidentní, že ji nedostane a já ho nazvu vyžírkou a debilním šaškem, tak za to můžou "jakože" hráči, respektive je to špatné výchova. To je pěkně hloupý příklad.
Tohle se moc nepovedlo.
Jak nepovedlo. Když chci někoho moralizovat, měl bych si nejdřív zamést před vlastním prahem. Navíc na rozdíl od Druláka, Amauri nikoho neurazil a vždycky se choval jako profesionál.
Já myslel ten příklad. To by se spíš hodilo, kdyby kluk znásilnil holku a měl přitom dres Tevéze nebo Benzemy a oni byli jeho vzory se vším všudy. Jinak tvůj názor zastávám z 95% taky.
Jako profesionál? Co je profesionálního na tom, když Ti v zaměstnání řeknou, že jsi nepotřebný a Ty dáš posedávání na prdeli a tomu, že za Tebe odvedou práci jiní přednost před dalším rozvojem své kariéry?
Neprofesionálně se chová klub, ne Amauri. Pokud pro něj klub nemá práci, má ho vyplatit ze smlouvy. On stále tu svou smlouvu dodržuje a je schopný a ochotný kdykoli pracovat. Ani náznak neprofesionálního chování.
Klub mu řekl, že pro něj práci nemá, dal mu možnost, ať si hledá práci novou. To on odmítl s tím, že bude "plnit" práci, kterou od něj nikdo nechce / není pro něj. Jasně, že tímhle si to obhájíš, selský rozum ale člověku napoví, že je to vyžírka, o žádné plnění práce mu nešlo a zůstal jen kvůli penězům. ( Nebo si myslíš, že by zůstal v situaci, kdy by pobíral 700 tisíc euro ročně? Nebuď naivní )
Ten, kdo žádá dodržení platné smlouvy, kterou uzavřeli obě strany, není vyžírka v žádném případě. Případ Amauri je o dementním vedení Juventusu.
Já vím, že "technicky" máte pravdu. Ale pro stromy nevidíte les. ( Ale je fakt, že se mu neměla napálit taková smlouva a dát za něj takový balík peněz ). Přesto bych čekal od Amauriho víc seberelfexe a ( v jeho věku ) upřednostnění toho, aby ještě hrál. Nestalo se, je to pro mě prachobyčejná vyžírka.
Pokud někdo nechce přestoupit, protože mu jinde nenabízejí lepší nebo srovnatelné podmínky, vyžírka rozhodně není. Proč by si měl dobrovolně pohoršovat? Přece není magor. Narozdíl od lidí v našem vedení, kteří rok co rok dělají jednu obrovskou chybu za druhou.
Jemu ale nabízeli naprosto stejné podmínky a v týmu, který je ambiciozní ( letos to byla ke konci mercata Marseille, ti měli hodně konkrétní zájem )
Nehledě na to, že i naše vedení mu bylo ochotno platit část platu, jen aby odešel a mohl hrát ( takže by si nepohoršil tak jako tak )
Navíc nechápu, o jaké zamétání to mluvíš - Drulákova kritika vůči hráčům (!!!!!!) ( ( kteří taky potom zpívali, jich se řeči o Smicerově protekčnosti nedotýkali ) byla oprávněná ( asi všichni viděli, jak repre hrála, žeano ), ... Amauri úmyslně (!!!!) vykořištoval můj klub ( ano, úmyslně, protože mu bylo několirkát řečeno - vypadni, nestojíme o tebe )
Pivní řeči se mi nelíbili ani u Druláka, kritika vůči výkonům byla oprávněná.
"vykořisťoval", ty máš slovník jak Marx, čoveče
tak tohle bylo přímo na komoru
Hlavní je se vysmát se, to, že to nemá opodstatnění ( od itala ), je věc vedlejší. Že se tomu směješ zrovna Ty, mě nepřekvapuje už vůbec.
Hmm, zrovna ty to říkáš?
Pinturicchio21.11.2011 11:39
Staršné hovna od Martyho.
Však to hovna byla, co nadělám.
A co nadělá Jiří, vždyť ty meleš ty hovna ještě daleko větší a ještě do toho máš dvojí měřítko.
Promin, ale na tenhle řitní culé alpinismus fakt nejsem moc zvědavý, nezlob se. ( Jinak o dvojím měřítku bys měl možná mlčet, pokud se Jiřího zastáváš )
Já nikomu do zadku nelezu, to bys už mohl vědět. Ty to povídáš, že píšu strašná hovna, nedáš ani jeden argument, plácáš kraviny, chceš mít FOTBALISTY jako morální vzory pro mládež.. Já nevím, buď se okolo fotbalu vůbec nepohybuješ, máš zkreslený představy, nebo prostě jen chceš rýpat a hledáš záminky proč..
Nikdy nebudu chtít, aby fotbalisti byli nějak společensky vzorem pro moje děti.. Protože vím, jak se fotbalisti chovají a je úplně jedno na jaké úrovni se ten fotbal hraje. Ronaldo je vzorem pro miliony mých vrstevníků, ale jen fotbalem.. Nebo si myslíš, že si od něj budou chtít vzít inspiraci a začnou spát s chlapama, kteří se vydávaj za ženský? To asi ne, že? Ale tak proti gustu.. Když to tak chceš mít ty a chceš takhle děti vychovávat, tvá věc.
Prostě to byla blbost, podle mě, co jsi napsal ( jestli napíšu hovna, blbost, kravina, daznt mettr ), rýpat do Tebe nechci, myslím, že si spolu rozumíme mnohem víc, než dřív.
Jak píšu italovi - nejdůležitější je Tvůj vliv, vliv rodiny, apod. Nikdo po fotbalistech nechce, aby to byly vzory nějakých ctností, ale když už jsou to veřejné osobnosti, tak by člověk mohl chtít alespon to, aby se chovali jako lidi ( a chování slušných lidí tohla událost z Černé Hory moc nepřipomínala ). A že to chování těch dětí neovlivnuje? To je naivní představa zase od vás.
Jak to, že to nemá opodstatnění. Podle mě nemůže člověk, který se chová jak hovado chtít, aby se lidé, kteří ho reprezentují, nechovali jak havada. Absolutně na to nemá právo. Takže pokud chceš kritizovat naše reprezentanty kritizovat za vulgární oslavy, musíš si odpustit debilní šašky. Navíc tvůj případ je daleko horší, jelikož urážíš někoho, kdo si to absolutně ničím nezasloužil, narozdíl od Druláka.
Dobře, to "nepodpostatněné" už jsem snad vysvětlil. Osobně si myslím, že si v tomhle nijan neprotiřečím / nejsem pokrytec ( což už jsem dokázal tím, co jsem psal Jindrosovi, a jak jsem psal už jemu, vím, že máte technicky pravdu ). Snad si rozumíme.
A když sečtu všechno, co jsem napsal Jindrovi, tak pro mě šašek / hlupák prostě je, nemůžu si pomoct.
pojedeš do Polska, jo?
No a nebo do Ukrajiny.. Však do Ostravy taky jezdim často.
skvela reklama na sekce na stadionech pro rodiny s detma
jim se ani nejde divit, sou to fotbalisti, ale ty curaci, co to natacej a davaj dal...
přesně,tak
Uz mi nebavi porad cist ty neskutecne sr... co tady vetsina pise.
1) Chovani repre - nesouhlasim s tim co se stalo. Na druhe strane je plne chapu. Celou kvalifikaci jste - jsme na ne hazeli spinu, nadavali, nepodporili, urazeli. Plne jim verim, ze jsme je zbytecne dostavali pod velmi silny tlak a z toho vyustilo co se stalo.
2) Bilek - opet nesouhlasim s netrejma jeho nazorama, atd. Ale jednou byl zvolen trenerem a je treba to respektovat! Ani jeden z Vas vcetne tech Drulaku atd. si asi neuvedomil v jakem stavu Bilek repre prebral!! Skoncila zlata generace, ketra tady treba zase dvacet, tricet let nebude. Puvodce toho problemu je trener Bruckner, ktery dlouha leta tahnul narodak s 14 lidma. Vetsina jich skoncila a najednou co ted? Vsichni jste cekali, ze prijde nejaky deda s kouzelnou hulkou a budou tady borci jako Nedved, Smicer, Poborsky, Koller, Rosicky, Bejbl .... Nebudet naivni, vzdyt v lize pred dvema rokama zadne fotbalove hvezdy jsem nezaregistroval. Kde jsou Mazuchove, Simunkove, Kaloudove, Strestikove?? Vsichni by jste se meli borcum a Bilkovi omluvit. Ukol splnili a to i v podminkach, ktere nebyly idealni. Jesti jste to nezaregistrovali, tak 4 klicova utkani kluci zvladli ( Skotsko, Litva, 2 x Cerna Hora ).
Taky mi uz s... reci, ze ve Skotsku vymyslena penlata atd. Vite kolik takovych penlat je behem jednoho vikendu? Co udelal Henry proti Irum? Pred nekolika lety jsme myslim ve Spanelsku prohrali v kvalifikaci z vymyslene penalty... Jednou to je tak, jednou tak. Privezli bod pro ketry jeli = splneno.
A jestli nekteri neumite pocitat, tak nase repre je po pate v kuse na ME!!!
A kdo nevidel herni rozdil v poslednich trech zapasech, tak je slepej. JA pevne verim, ze pujdeme nahoru.
A TED POSLEDNI VEC, KTERA MI LEZI V ZALUDKU!!! Kde jste Vy vsichni hrdinove byli v barazi? Jsme jedna velka ostuda. Aby se na tak dulezity zapas s Cernou Horou nevyprodal, je neskutecna ostuda a ukazuje to jen to jaky jsme narod. Doufam, ze vsichni ti hrdinove az bude EURO zustanou doma na prdeli a nebudou se najednou cpat do Polska a Ukrajiny!! Dekujeme, ale Vasi podporu jiz nepotrebujeme, My totiz potrebujeme FANOUSKY s velkym F.
Pamatuju si nasimulovanou penaltu co nahrál Alfonso nebo jak se ten gauner jmenoval, ale to už je nejmín deset let..
jj, zápas ve Španělsku, tehdy hrál za Betis, Srníček dělal všechno proto, aby se ho nedotkl, ale rozhodčí to zbaštil a Hierro dal jediný gól zápasu
to jsme měli taky Slováky ve skupině a u nich jsme myslím rupli, tuším kvalda na MS98
alfonso měl ale pěkné ty látkové zapěstníky :) pěkne vzory tam měl
Pohoršené maxi OT: Dneska jsem viděl poprvé talenta a musím říct, že jsem byl fakt pohoršen tím, jak divácky zabodoval infantilní Albertik, to co předvedl dnes, byl naprostý trapas. Napoprvé to mohlo být aspoň trochu vtipné a nekoukané, ale dnes vrchol trapnosti..
Tak za prvé nevim co se o to vůbec staraj slováci. Ty ať si radši všímaj svého burana nejburanovitějšího na střídačce a taky např. Stocha, kterej řídí nalitej (to mi přijde jako daleko větší ostuda).
Za druhý ty kluky plně chápu, po dvouletý šikaně od médií, "fanoušků" a zbytku veřejnosti to prostě muselo ven, nedivim se tý euforii a pokřiku.
Za třetí jsem rád, že jsme postoupili a těšim se na EURO!!!
Za čtvrtý RADEK DRULÁK NEMÁ ČU*ÁKA.
Za pátý mi pojďte nandat palcema dolů. who cares.
" Vlado Weiss nemá čů*áka"
Je fakt, že ten chlap je strašnej křupan a buran, něco jako Topolánek když byl v ráži. Jinak je fakt, že když budeš analyzovat situaci, ve které byli naši hráči poslední rok-dva, nelze se jim tolik divit, museli cítit velké zadostiučinění. To nic nemění ale na tom, že jejich chování bylo nevhodné a nevkusné.
Drulák je sám hulvát, tak má co chtěl.
Soustřeďmě se raději víc na fotbal
Drulákovi to patří a kluci si oslavu užili.. :) moc to tady všichni hrotí sice jsem myslel že koukám na okresní přebor a ona to byla naše repre ale nevadí :-D
Stalo se. Na jednu stranu je to nevhodny na verejnosti neco takovyho provadet, na jednu sem rad ze tym ma aspon nejakyho svyho ducha. Sem rad ze Rosa potvrzuje roli kaptiana Ted se soustredit na Euro
tuhlec zprávu jsem tu čekal maximálně 2 dny potom urážení Druláka, ale i tak dám Rosovi za to, že si to aspoň teď uvědomuje, že by se jako kapitán reprezentace měl za podobný prohřešek omluvit, nebudu spekulovat do jaké míru v tom hraje snaha bránit Šmicra, který je sice můj oblíbenec, ale místo by ho to klidně mohlo oprávněně stát
Radek Drulák nemá ču_aka já bych to zařadil jako nový chorál pro fanoušky na blížící se Euro :)
každej by využil toho,že to svede na alkohol,Rosa naopak mluví upřímě,což je trošku na škodu,ale cení se to, na druhou stranu o to jsou to větší blbci,pokud to řvali střízliví
Nejlepší byl Peťa Čech jak se tam fotil s fandy a zbytek chlastali, jak dělal, že s nima nemá nic společného. Řikejte se si co chcete ale Čech je opravdu uctyhodná ikona, ke které se dá vzhlížet a to ve všech směrech
nedávno ho měl ve své show Kraus a asi nikdy jsem s žádným fotbalistou neviděl příjemnější rozhovor...
U něj je jediná škoda, že neumí udělat pořádnou srandu. Jinak u toho rozhovoru byly pořád nějaký posunovačky, aby se vybralo "to nejlepší". Zajímalo by mě, jak dlouho trval ten rozhovor v reálným čase.
to je pravda a celkem bych se i podíval rád na celej rozhovor...
http://www.youtube.com/watch?v=Mlv6YiY8Jp8 mělo by to být ono
supr, díky
tak to není ono, já myslel že to bude celý jen ten jeho rozhovor a ono to tam navazuje dalšíma, jsem se měl prvně podívat na celý video a pak postovat, sorry
tak to beru poděkování zpět
člověka hned ta radost z postupu přešla, když to viděl..
rosicky rosicky...2 roky vas kritizuju a vy ako pitomci urobite najvacsiu blbost co sla urobit ,ked prileteli hokejisti z nagana,boli ozraty ako dela ale maximalne mali obliate dresy pivom..nikto nebol roztrhany a nesiel na letisku okolo ludi postupy sa slavi rozne ale snad len cesi si urboi taku hanbu,to ani poliaci ci slovaci neurobili taketo picoviny...
ozrat se je normalne,to by som im nevycital ale mali si to nechat len do lietadla,zas taky uspech to nie je..este nic nevyhrali,postupili z velmi hratelnej skupiny a do baraze dostali neskuseneho supera,ten sice hlavne v odvete robil problemy ale neprekonatelny rozhodne nebol...rosicky sa sam a dobrovolne zaradil medzi buranov ako je baros ci rezek,to ludom uviazne v pamati,navyse ako kapitan a 31 rocny hrac uz by mal mat aj ludsky byt troska vyspely,reci o zadostiucineni u nej neberem,cech ma repre a celu tu partu dobre v pici,ten ma kamosov v anglicku a za repre si fakt jazdi len zachytat
drulak ich az na to ze ma ist bilek do prdele kritizoval slusne...za dve slova-do prdele mu nemuselo nadavat 20 hracovdo curakov,curakov urobili leda tak zo seba a ako vidno moc im to nevadi....omluvit sa rosicky mal hned v stredu ked vytriezvel,teraz si tu omluvu moze strcit leda do zadku
hele, nic proti tobě ale proč zrovna ty tady moralizuješ, když jsi k tomu ještě slovák (když to napíšu takhle hnusně). Tobě by měla být tahle kauza u prdele a měl bys řešit vašeho národního hrdinu Weisse, který se chová jako kokot A já jim to nezazlívám, slavili, emoce, do toho ty debilní kecy burana Druláka, který se choval už jako idiot za své hráčské kariéry...
Drulák řek akorát pravdu ,,,
ale mohl to taky říct jiným stylem. Ale ani mě to nepřekvapilo, on už se jako idiot takhle vyjadřoval za své hráčské kariéry.
že Šmicer je sopel a nic nedokázal?? co potom dokázal Drulák?
no tak ja som spolovice slovak a slovensko mam radsej,pekne ze vytiahnes hned weissa,nedavno s nim bol rozhovor v jednej relacii a tam vysvetloval svoje spravanie na tlacovkach,ten posledny incident po rusku bol preto ze si myslel ze vsichni novinari uz odisli a jeho nikto nenahrava,no nahraval ho jeden mlady a weiss povedal co nemal,sma priznal ze sa musi naucit zvladat situacie ked je pod tlakom a opravnenou kritikou,neposobil na mna arogantnym dojmom,ani peniaze ho nezlakali k odchodu do saudskej arabie
keby sa to vsetko stalo v lietadle tak ok,v lietadle sa uz stalo veci ale len burani a magori idu cez halu roztrhany je to aj vizitka smicera ako manazera ktory skratka nie je osobnost ale len kamos co keca do novin,ani nema respekt,pozri si do nemceka kde robi manazera bierhoff-ani jeden trapas,rosicky teraz spadol medzi tu zumpu typu rezka a jemu podobnych,cech je jeho vekovy rovesnik a nema to za potrebu spravat sa dementne
Zajímavý. Před dvěma měsíci se ve spojitosti s Drulákem objevil na Sport.cz článek o kritice Druláka vůči trenéru Bílkovi a Šmicerovi. Byla tam i anketa, ve které hlasovalo přes 24 000 lidí. A 86% z nich souhlasilo s Drulákem. A určitě tam spousta z vás hlasovala. Tak se už rozhodněte, na čí straně stojíte. Teď, když se daří, tak Druláka kritizujete. Prostě řekl svůj názor, na to má právo každý. Sice ne úplně vhodným způsobem, ale co. A fotbalisti se k tomu mohli vyjádřit slušně.
Osobní pocit...
Klidně ať si tohle dělají doma, v kabině, kdekoliv, kde sou sami a nikdo o tom neví. Tohle je motivace navíc, která pomáhá, sám to vím, prostě vzepřít se všem, kteří tě kritizují a ukázat jim - jo, jsem lepší, než jste si mysleli a ještě se jim vysmát do očí - tj udělat to Drulákovi doma nebo tak něco, s tím souhlasím.
Ale ne udělat to na veřejnosti, jsou nějaké morální zásady a ty by se měli dodržovat, hlavně u lidí, kteří jsou pro ostatní rolemodelové, mají mít ty normy chování nahoře.
To chování se nedá nijak omluvit. Jste banda hovad. Samozřejmě kromě Čecha, Jiráčka a ještě myslím někoho, kdo se do toho nezapojili a na letišti spíš dělali, že k naší repre nepatří. Ti jediní tam mají rozum. Zbytek jsou neinteligentní křupani, kteří akorát umí kopat do balónu, ale elementární slušnost a důstojnost jim chybí. Asi si neuvědomují, že reprezentují celkou zemi, ne jen sebe.
Tak to je omluva jak noha.... Rosicky se proste zasadne neomlouva Ze by treba rekl komu se konkretne omlouva... a jeste je to plne alibismu, omlouvani sebe sama.
Za tohle by reprezentanti na zapad od nasich hranic, meli dozivotni stop. A Pelta samozrejme vyhlasi amnestii
To je blb ´´aniž by sme si uvědomili, že nejsme v kabině´´ ,,, Kdybys Roso radši držel ústa, tak uděláš líp
Nejvíce usměvné je kolik tady bylo lidí ,kteří chválili Druláka ,že to konečně řekl naplno a bez servítek.. A teď tady vylíza čim dál více lidí ,že si to Drulák zasloužil a uplně nejlepší jsou ti, kteří předtím stali za Drulákem a teď křičí ,že nemá čur...a
U mě Rosický naprosto klesl, vždycky mi přišel svým vystupováním namyšlenej ,ale tohle bylo příliš. Když reprezentuji svou zemi ,tak bych se měl podle teho chovat.. Jediiny a to už poněkolikatý, který si zaslouží uznání je Čech..
jj, Čecha nám seslalo samo nebe
Naprostý souhlas ve všem. Až na to že mě až doposud přšel Rosickej celkem sympatickej. Timhle u mě klesnul na morální dno.
to je dobře že se omluvil Drulák řekl jen pravdu to že naše primadony pravda bolí je věc jiná
Zajimalo by me kdyby se podobne jako Drulak vyjadrila nejaka byvala ikona Arsenalu nebo jinych klubu kde hraci repre pusobi. Zda by tohle taky rvali.
neřvali, toto se může stát jen v ČR
že hráči čelili tlaku atd,to je snad jasné ,když předváděná hra byla mnohdy bez nasazení a a bez nějakých emocí ( Kirin cup, turnaj v SAE, Norsko ,atd) to snad mohl čekat, že se snese kritika...
Také se zapojím do diskuze.
1) chování reprezentantů bylo nevhodné, tohle si můžou řvát někde v kabině, ale ne na veřejnosti. Ale není to jen o chování hráčů, pan Drulák by si měl své komentáře psát do svého deníčku a ne do novin.
2) nemůžeme se divit, že hráči takto vyvádějí, když mezi nimi je pár ´´jednodušších´´ a jinak řečeno uplně vypatlaných hráčů, kteří se můžou opravdu živit jen nohama
3) O panu Bílkovi at si každý udělá obrázek sám, ale podle mého nemá u reprezentace jako trenér co dělat.
Tohle se opravdu nedá posuzovat, každý z nás má žebříček hodnot a vlastní etiku chování postavenou uplně jinak. Taky si myslím že vetšina z Vás se v práci ke svým nadřízeným chová jinak než s kamarády , ti co ste mladší taky se s rodiči nebavíte tak jako s kamarády , ale holt někdy to občas ujede hodně taky záleží na povahových vlastnostech člověka(viz flegmatik,cholerik...ap) a taky jeho psych. rozpoložení(euforie,zlost ap.) Samozdřejmě alkohol je dobrý startér což vetšina z Vás taky dobře ví a v neposlední řadě bych řekl že tam byla určitě davová psychoza, za tím si stojím, někdo stím třeba ani tak nesouhlasil ale chtěl zapadnout,nebo se prostě jen tak zakřičet,zaskákat a už nepomýšlel na to ostatní. Nechcu je omlouvat, ale jsou to pane bože taky jen lidi...
Hodně u mě klesnul tenhle hráč za poslední dobu... na tiskovkách a rozhovorech milej jako ekzém v puse a teď ještě tohle... takovej machýrek na to kolik mu je a už by se měl chovat normálně
Drulák je kretén,to je pravda ale nemuseli to křičet na letišti,spis v kabine
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele