Ronaldo za rekord děkoval týmu, hlavní je pro něj ale finále
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Musíme se z toho poučit, zní z Bayernu po rekordní prohře
30.04.2014, 18:57
Guardiola vzal debakl Bayernu na sebe, své filozofii ale věří dál
30.04.2014, 11:50
Ramos odčinil penaltové zaváhání a góly věnoval zesnulému otci
30.04.2014, 09:55
Real vyřídil Bayern už v první půli a po 12 letech je ve finále
29.04.2014, 22:46
Komentáře (231)
Přidat komentářo tý posedlosti bych trošku pochyboval, když jsem včera viděl tu jeho oslavu
TJN :) hodně to žere :)
Takze nemel mit radost? ze se mu to povedlo
ten jeho druhej gol byl parádní
Je to ďábel, snad ještě dlouho vydrží!
zajímalo by mě jestli i mimo hřiště
kurwa já jsem mu to včera tak přál!
Co na to říct, je to bombér, a já věřim že příští sezónu mu Leo bude větším konkurentem než letos
Leoš už to má za sebou
Po sezoně k Citizens a za 3 roky Galatasaray
Barcelona by jen vidělala
vidělala
od slova Vidal
to jako že by to viděla
Tvoje máma to má za sebou
Těžko říct, ale přeci jen je to jihoameričan a všichni víme jak oni na tom jsou...
přesně tak jsem to myslel
viz Zanetti
viz Adriano, Robinho, Ronaldinho a podobní
Brazilie X Argentina
Batistuta, Riquelme, Tevez, Samuel, Ortega, Veron, Crespo nic?
Tak Tevez už několikrát přemýšlel o návratu, jinak obránci zůstavají a udržují si výkonnost. Já to dal pouze jako příklad, že oni takový jsou, není to pravidlo, o tom přeci nikde nepíšu.
Ty tu argumentujes tim, ze je Messi jihoamerican. Brazilci maji problem s vykonosti, Argentinci naopak vetsinou zari ve strednim fotbalovem veku i pozdeji.
Tevez premyslel, ze se vrati, ale to neznamena, ze nema výkonnost. ´´ preci.
Tak výkonostně mi nepřijde že by dozrával, spíše naopak. Z největší slávy už odešel. Jinak co se táče záření v pozdějším věku, tak mi spíš přijde že dozrávají defenzivní hráči.
kdo z největší slávy odešel? messi? tomu chlapovi bude 27 a má jednu "slabší sezonu" a i přesto má lepší statistiky než kdejaký útočník ve formě
ne, Tevéz
to pak jo
máš ponětí o JA asi jako Američani o Evropě
Tak určitě, myslím si, že o JA toho vím dost, takže tady nedělej ze sebe nějakýho rozumbradu, jen píšu, že jihoameričani prostě takový jsou.
Brazilci = Argentinci, OK
Na co si tady hraješ? Píšu to snad někde? není snad Brazilije součástí J Ameriky? Je tak co si tady dokazuješ prosimtě
Tak bereš v potaz celou JA, ale jako příklad uvedeš 3 Brazilce....krom toho ve větší míře tyhle problémy mívají jen Brazilci
Tak jsem napsal první jména co mě napadla, tak proč bych to napsat nemohl? Bylo snad někde definováno koho musím napsat a z jaký země? Ne. Byla řeč o JA, což ty jsi asi nepochopil. Nevím, podle tebe asi není Brazílie součástí JA. Pravda, je tady jinačí řeč, ale jinak tam patří
Tak napiš Argentince, kteří byli za zenitem už ve věku, ve kterým by měli být na vrcholu. Brazilci mají problém s motivací a udržením výkonnosti a jelikož Argentina je na stejném kontinentu a dokonce s Brazílií sousedí, automaticky budou mít problémy stejné...podle tvojí logiky
Počkat počkat, proč bych měl vypisovat Argentice když se celou dobu bavím o JA? Kde píši, že jsou si všechny země na JA rovnoceny, kde popisuju svoji logiku? Rejpeš se v něčem, co tam není a co ani nepíšu.
celou dobu je snad řeč o Messim, ne?. Pokud ne, tak smysl toho tvého původního příspěvku moc nechápu
Messi snad není z JA? Proč mi neodpovíš na otázky a pouze slepě útočíš?
A jsme zase na začátku Ano, Messi je za JA. To ale neznamená, že je u něj vetší riziko okamžitého zhoršení formy, než u ostatních fotbalistů, jenom protože je z JA (jelikož všichni v JA nemají stejnou mentalitu jako v Brazílii, že jo)
A píši snad, že Messi to má spočítaný? Jasně píšu, že se dá těžko odhadovat jak na tom bude v budoucnosti. Já téměř jako jedinej jsem vyloženě nesouhlasil s názorem. Jediný co jsem poukázal, že je jihoameričan a že všichni víme jak oni z obecného hlediska na tom bývají.
Opět se opakuji, hledáš něco, co jsem nenapsal, vkládáš mi do úst slova, co jsem neřekl(nenapsal). Naprosto zbytečné příspěvky...
Zase generalizuješ všechny jihoameričany. Já (a nejsem sám) se ti celou dobu snažím říct, že všichni jihoameričani nejsou jako brazilci.
Já to vím, že všichni nejsou brazilci, ale ty tímto házíš zase brazilce do jednoho koše. Proč to generalizuju, protože se to obecně o nich povídá, vy jste tady začli tahat národnosti. Navíc jste začli míchat posty, což je taky nesmysl.
Povídá se to o Brazilcích. Argentinci nebo hráči z jiných zemí v JA takové problémy z pravidla nemívají a moc příkladů si teda nevybavuju.
Já to tedy slyšel z obecného hlediska...
Ha, takže jsi to nakonec tak myslel. To to trvalo. Cca 2 hodiny.
tedka se nějak ztrácím, trochu podrobněji popiš co jsem si myslel podle tebe..
Tobe asi nedochazi, ze jsi diskuzi rozjel "je to jihoameričan a všichni víme jak oni na tom jsou" a komentoval jsi tri Brazilce... . Stacilo, aby jsi nekde uvedl par jmen Argenticu - PROC? Protoze je to Lionel Messi z ARGENTINY, ktera sice je z JA, ale to s tim jednoduse nesouvisi, protoze jak se ti tu nekdo snazil rict, problemy s tim maji Brazilci.
bacha, ať mu do úst nevložíš něco, co neřek
to děláš jen ty, pak opíšu tvé přímé citace a ty děláš jako by jsi to nenapsal
ok
Vždyt píšu, že jsem to slyšel z obecného hlediska, proto zmíněná JA. Dále jasně uvádím, že jsem zmínil Brazilce hlavně z toho důvodu, jelikož mě napadli jako první.
chcete jména, ok- Saviola, Tevéz dosáhl brzo svého maxima a už je na úpadku, do toho řeši jak skončí atd.., Aimar taky nejprve zářil a dosti brzo se stáhnul, to jsou ti co mě napadli jako první
Saviola spíš svého maxima vůbec nedosáhl. Tevez byl top docela dlouho a furt patří mezi nejlepší hráče Serie A....to se nejsou moc dobré příklady
Chtěl jsi ména, tady je máš. Saviola je asi nejlepší příklad. Jinak co se týče postarších hráčů, kterým s věkem padala forma tak Tevez a Aimar jsou dostačující.
víceméně celý vlákno s tebou je o hovně, protože si pořád něco domýšlíš a vymýšlíš co jsem napsal, přitom jsem to nikde nenapsal...
to je neskutečný, ještě to popři
Jasně, ty se tu snažíš všelijak zamaskovat nesmysl, který si napsal, ale já si tu něco vymýšlím a domýšlím
Zase kecáš. Vkládal jsi mi nejdřív do úst, že nemám ponětí o JA, pak že si myslím že Argentinci, jsou Brazilci, pak mi vkládáš do úst moji logiku, kterou jsem nikde nezmínil, pak že si myslím že u Messiho dojde k zhoršení výkonnosti. To je celkem dost výmyslů z tvé strany a obviňování mě z něčeho, co jsem nikde nenapsal. Prostě polovina tvých příspěvků je založena na výmyslech.
Pouze tě nepřímo cituji
Ty plácáš kraviny, když všechny jihoameričany strkáš do jednoho pytle. Řeknu, že ofenzivní Brazilci mají problém udržet dlouhodobou výkonnost a máš to.
Ty plácáš kraviny, nikde nepíšu že všichni. Ty a tobě podobný se chytnete jedny věci, tu si domyslíte a pak už jen rejpete. Mě nenapadlo, že sem dorazí puntičkáři a začnou tady takhle přiblble remcat a ještě se navážet do mojí znalosti JA
heled pane, trochu sebereflexe jo?
tenhle tvuj prispevek je proste mylny-
F.Torres30.04.2014 15:08
Těžko říct, ale přeci jen je to jihoameričan a všichni víme jak oni na tom jsou...
za a) Já jsem neřekl jak na tom jsou, to jste si sami domysleli. Za b) Píši těžko říct, tudíž ho neodpisuji. Za c) Píšu jihoameričani, nikde nepíši argentinci, útočníci, obránci a podobný blbosti co jste si domysleli
kks
tak nam vyvestli , co jsi tim prispevkem teda chtel rict, kdyz jsme to tu vsichni spatne pochopili?
Co jsem tím chtěl říct? že těžko se dá předpokládat jeho budoucí vývoj, jelikož hráči z JA jsou lebilnější a náchylnější k situacím, kdy chtějí skoncovat s fotbalem, vrátit se do vlasti, nudržují se v takové formě a výkonosti.
což není pravda, platí to víceméně jen u Brazilců a to ještě především u těch ofenzivně laděných
místo abys to přiznal, tak se tady z toho snažíš vybruslit a děláš ze sebe všem na očích člověka neschopného přijmout vlastní "chybu"
Já to slyšel z obecného hlediska, proto jsem zmínil celou JA, navíc nejsem sám kdo to tak slyšel. Nikde se z toho nesnažím vybruslit, já se pouze bráním tomu nesmyslnému vkládání mi slov do úst, která jsem nenapsal a bráním se vašim domněnkám. Kdyby jste se tady neoháněli něčím takovým ,tak toto vlákno by ani nevzniklo.
A ty se na ten fotbal nedíváš, když se oháníš tím, že jsi to slyšel?
Dívám, nikde nepíšu, že s tím taky nesouhlasím, ovšem moje orientace není směr JA, pouze znám pár těch hlavních hráčů. Podrobněji tyto země nesleduji.
Tak tak..
v příští sezóně bude jeho největší konkurent Bale
Suarez. Uz aj on bude bojovat na vsetkych frontoch, ako sa na velkeho hraca patri.
doufám, že ho v létě koupíme a prodáme to nemotorné kopyto Benzemu
Nemotorné kopyto? Možná, že v posledních zápasech nedává moc góly, ale skoro vždy dokáže podržet míč na soupeřově polovině, zakládá protiútoky, které často končí góly ... žádné kopyto to není ... Na góly tu jsou jiní hráči
jojo..za posledních 15 zápasů 2 góly..to je fakt vizitka snajpra
Presne ako som hovoril Staci par zapasov a vsetko je inak. Ak urveme Ligu Majstrov, tak sa zabudne na hluche obdobie zo zaciatku roka
a naopak, za dva tyzdne sa zabudne na fantasticku pracu Pepka pocas celeho roka...tak to u futbalovych fanusikov byva
http://www.nationnews.com/images/cached/inc/uploads/articles/ronaldo_w_golden_ball_web-450x350.jpg
je to borec zaslouzi si to
Tak Ronaldo si chtěl dát ten gol, po něm už byl jak vyměněnej, všude se usmíval, hrál s lehkostí, v pohodě bránil, neremcal. Finále si bude užívat a věřím, že on bude tou hlavní personou, co dotáhne Real k vysněnému 10. titulu. On totiž výborně zvládá klíčové momenty a fáze kdy má rozhodnout. Včera 2 goly a u 2 měl obrovský podíl. Doma ten první taky z velké části zařídil. Neskutečný
U těch gólů Ramose by mu někdo měl přidat asistence. Absolutně nepochopitelné zdvojování od Bayernu.
Až na to, že si málem vykloubil zápěstí aby dal všem najevo, že překonal rekord :)) Každopádně borec sice posedlý lhář,ale borec.
Omar
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/10271550_508324849294030_9164702709201448876_n.jpg
Viva Cristiano! Hala Madrid!
N té fotce vypadá moc dobře
vrrrrrrrr
haf
Komu se líbí Cristiano,nechť dá
HA! GAAAAAAAAAAY
a?jako gay se nemohu zajímat o fotbal?
nechtěl jsem tě urazit
v pohodě.já stejně všechno házím po chvilce za hlavu.to mám po strejdu Pavlovi
Všechny nás tady zajímá strejda Pavel
Vážně,to jsem nevěděl No on je z Karviné a jezdí ku nám 2x ročně na návštěvu
návštěvu tvýho zadku?
neprovozujem incest jako u vás v čechách
dobre ty
co to jsou za novinky tady
Ale Gareth je lepší, to je pořádný samec.
má škaredý zuby,ale zas na druhou stranu má hezčí lýtka
těžko takový dva kusance posuzovat.oba mají něco do sebe
Vy jste buzny vole
54 minut na gol.
Jinak za Real v LM 50/51. Slusny cisla.
Ullström
Inak dobehol vcera Messiho v Lige Majstrov alebo straca gol? Vsade pisu inak.
podle oficiálních stránek UEFA jo
jo co? dobehol ci straca?
dobehol
doběhl
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_European_Cup_and_UEFA_Champions_League_top_scorers
Když dá ve finále dva, tak vyrovná Falcaovo rekord pro nejvíc gólů v jedný sezoně evropskejch pohárů. A když dá tři, tak vyrovná i světovej rekord pro nejvíc gólů v jedný sezoně mezinárodních klubovejch zápasů (to drží nějakej brazilec z asijský obdoby EL). Snad mu to Atlético zatrhne.
Je uplne jedno jestli vyrovna nebo nevyrovna, 16 golu v LM > 18 golu v EL.
To je přece jasný..
Neměl Falcao 17 golů?
17+1 v předkole
Aha, ale předkola se nepočítají ne?
ale no tak, nechytej se každé pičoviny
Takze musi dat Chelsea styri goly, nech je od kazdeho pokoj.
To by zase vyrovnal Puskáse a Raúla
podle mě mu šlo hlavně o to, aby překonal Messiho, další takové rekordy má v paži
Vroce 2006 jsem byl ve španělsku(Katalánii) na brigádě sbírat ovoce.A místní se mě ptali komu fandím.Já že Atletico a oni,že prý mám asi rád prohry.Bych je chtěl potkat dnes
tyvole ronaldo di už do píče.....ty tvý výblitky mě serou sji akorát debilní sólista nic víc
tak sis ulevil, tak zase jdi o dům dál
Klasika, fanda barcelony
jihlavy
Král CR7, prostě nejlepší A jak je včera přechcal tím přímákem, to byl krásnej závěr.
to byla doslova už potupa
rozdiel medzi Ronaldom a Messim je v tom, že zatial čo Ronaldo útočí do nula až jedného obrancu, Messi zvyčajne tak do 9-10 hráčov ...pri štýle hry Barcy, by Ronaldo nebol taký skvelý ako je Messi, pri štýle hry Realu by Messi bol ešte lepší ako je teraz ....tak raz za mesiac sa stane že Messi ide od poliacej čiary tak do 1-2obrancov ..to už je vacsia pravdepodobnosť že gól padne ako to ze nepadne ...pri Ronaldovi je ta pravdepodobnost ovela nizsia
To je ale vas problem, ze nez dojdete krokem s micem k vapnu, ze uz tam stoji souper.
máš pravdu
Svatá pravda. Já si ani nepamatuji, že by za posledních x zápasů hrála Barcelona nějaký rychlý brejky.
to je ale sračka
jj doslova průmej
jo máš pravdu, Ronaldo má lepší pohyb bez míče
Messi totiž bez míče skoro ani nechodí.
Do 12 Messi útočí
rozdíl mezi Messim a Ronaldem poslední dobou je ten, že Ronaldo běhá
to máš pravdu. Ale na tom co napsal miguel taky něco bude..
já nevím, tohle mi přijde takové handrkování, ten hraje tak, ten onak, jeho tým hraje makově ten druhý hruškově. Dost mi to připomíná hádky Crosby vs Ovechkin
Chci tím říct, že oba dva to nemají jednoduché, hrajou styly, které jim prakticky vyhovujou nejvíce. Barca hraje poslední dobou pomalu jak prase, ten tým se klidně zformuje do bloku a jenom čeká, proto má proti sobě "9-10" hráčů.
To bych neřekl teda, rozdíl mezi kvalitama Ronalda a Messiho není tak velkej, jako mezi Sidem a Ovcí.
spíše takové ty sračky okolo "měl by Sid SC kdyby hrál za Washington, jak by fungoval Ovechkin v Pengs, Crosby to má lehčí protože má lepší spoluhráče"
dobra snužka hoven
Frajer
https://24.media.tumblr.com/99d1300a321aa7d6d37d21728d9e9794/tumblr_n4t5rpJkOI1rdeo03o2_250.gif Má nejhezčí a nejoriginalnější oslavy
krása
Co je na tom hezkého?
jj, většina hráčů by poděkovala Baleovi za nahrávku do prázdný, jen tenhle egocentrickej narcis musel každýmu ukazovat, že překonal rekord, o nic jinýho mu asi ani nejde...
Co ti jebe? To už se tu bude odsuzovat, že neutíkal za Balem a nepoplácal ho po ramenou? Aneb kdo chce psa bít, ....
vždyť nejde jen o tuhle akci, i Madridista musí dobře vědět, na co narážím...
každý ví, že je to sobec, co už, každý je nějaký, toho máme zatracovat za to, že chce překonat rekord a nakonec ho oslaví?
To samozřejmě vím. Akorát mi připadá, že sis vyhlídl špatný terč, ale to už je na delší povídání...
jakej terč panebože?
podruhý za 5 let tady prezentuju můj názor na Ronalda, poprvé to bylo po posledním Clásicu, kdy jsem řekl, že místo hraní soustředil všechny síly na simulace, teď jsem jen vyjádřil nakumulovanou zhnusenost z toho, jak se "celej" současnej fotbal točí kolem čísel dvou hráčů, kteří se pak právě na základě těch čísel dávají nad všechny ty legendy minulosti...přijde mi, že nikdo už ale nevidí to okolo, prostě jsem vyrostl na něčem jiným
Musím částečně souhlasit... Ale Ronaldo je zkrátka nejlepší fotbalista
To je křeč, když překonal rekord, tak to tak oslavil, jindy normálně děkuje a s Balem vychází výborně. Navíc mu jde hodně o titul v LM a o úspěchy klubu. Stačí vidět jak se prezentuje a podporuje klub. Nádherně to bylo vidět, když byl zraněný. Fandil a podporoval, jakoby tam hrál s nima...
Prva vec a ked si niekto pozre Baleove goly a asistencie, tak Ronaldo je vzdy prvy co mu ide pogratulovat a pri asistencii(nemusi byt ani asistencia prave jemu) ukazuje na Balea. Vid priklad pri zapase so Sevillou 7:3
Jak víš, že mu nepoděkoval ty šašku?
Měl by někdo video se zákrokem, který předcházel 4. gólu? Mě se nějak zdálo, že spadl bez nějakého dotyku, ale viděl jsem jen 1x opakovačku.
Líznutí o nohu tam bylo, ale pomohl tomu hodně.
pomohl, ale faul jasnej
kym by sa Guardiola casom dokazal nahradit?najlepsia moznost pre Bayern?
nevyhadzujem ho,to vobec,jeho futbal v BL velmi bavil,nadherne zapasy,kopa golov,strelba,centre..malo to vsetko lenze v LM je ti ina pesnicka,ja Pepovi verim v Nemecku nnadalej ale v Europe je uz dost mozno jeho styl prezity a sezonu od sezony bude viac a viac,velka skoda ze on na ten vyvoj nereflektuje dostatocne ucinnym sposobom ale dokola toci to svoje..a nemcov clovek proste nedonuti k tomu aby hrali privela kombinacny futbal,povedal by som ze nemaju vlohy k trpezlivosti s loptou na nohe,teda to co maju spanieli podla mna prirodzene,on Lahm moze byt najviac inteligentny hrac v kadri Bayernu ale smerom dopredu to neplati,na nikoho ineho sa pojem posuvac nehodi viac ako prave na neho,zdoraznit ale musim ze najspolahlivejsi posuvac
este z jedneho dovodu si myslim ze bude v BL uspesny..pretoze v BL ak sa hra 80.minuta zapasu ktory priebezne prinasa remizu nikto nechce,v zaveroch zapasov teda Bayernu bude stacit jedno ci dve precizne vykombinovanie a zapas zlomi vo svoj prospech..
Nevím proč ale strašně by mě zajímalo jak by se v Bayernu prosadil Thomas Tuchel
jeden z kandidatov..v BL nie je prilis kde brat,Tuchel alebo Weinzierl,veril by som viacej Tuchelovi ale to len preto lebo uz nejaky ten piatok trenuje FSV,Markus musi este svoje kvality potvrdit,odide Hahn a som zvedavy ako sa bude prezentovat FCA dalsiu sezonu
co sa tyka Tuchela..tak obcas su jeho zapasy nudne a nezazivne..ale to len vtedy ked jeho tim dlho hra treba 0:0 ci 1:1,ak Mainz vedie tak je celkom tazke im odobrat loptu,on to ma perfektne premakane ak Mainz vyhrava,vtedy supera dokazu ustvat a dorazit taky z toho mam dojem,skoda ze Jupp uz karieru ukoncil
ještě chybí komu ho věnoval....
Všem haterům pojebaným .)
to je rytmusova hláška ne?
messimu
Pan dokonalý.
Ronalda zacinam mat vzdy menej a menej rad, je to plačko, tim nanho musi driet, mam pocit ze si to vobec nevazi a ta jeho prijebana oslava vcera ked mu v hlave nebehalo nic ine ako rekord :/ a to som si naprv myslel, ze ukazuje 10, ako cestu za La Décimou, ale takto je to chuj
Ano uz vidím tebe jak ani neoslavuješ 15 gól v sezoně ligy mistrů ... Víc golu než da 90% kanonýru za celou sezónu
ked je mu hlavne finale tak sa mal aj tesit z toho ze posuva tim blizsie a blizsie k finale, keby ukazoval len 10 prstov tak je to krasna srdciarska oslava ako tuzi po 10 titule, takto hra akoby za seba a v hlave ma predovsetkym goly, nie uspechy timu, to je moj nazor, mozno takeho hraca v time treba, ktory bude takto hrat, mozno nie, to uz je na inu debatu
ani neumí ukázat na dvou rukách 15 prstů
Já zas naopak, začínám ho čím dál, tím víc mít rád. Konečně dospěl, měl jsem ho rád i v Manchesteru, ale tam byl ještě mladej a strašně namyšlenej a strašně hodně simuloval (neříkám, že teď si taky občas nedá nějaky pády, ale není to jak předtím, prakticky jsem ho neviděl tuto sezonu skoro ani jednou simulovat, možná proti Barce). A teď je z něj pán fotbalista, stačí si přečíst hodně rozhovorů s ním a ví co mluví, né jak v Manchesteru.
Bez portugalskeho traposika by bol Real sympatickejsi.
Teplejší oslavu gólu jsem dlouho neviděl
"hele já mám ruce a dokonce dvě "
takový ubohosti si můžete odpustit je to legenda a frajer s velkou svědomitostí a přístupu ke každému zápasu. Pracovitý šampion který si zaslouží uznání a to že měl radost z toho že překonal rekord je normální ale předně je určitě rád za postup
A taky dlouho neuvidíš... :) Ono totiž 15 golů v LM nedá jen tak někdo.
Tak se koukni do zrcadla, až někdy dostaneš jedničky z prvouky.
Tohle neni material na jednicky To bude nejake line lempl.
Bůh z Madeiry
Narcis zasraný
Najlepší hráč a k tej oslave? Šak dal 15 ty gol v LM čo mal plakať? Mne sa nepáči keď hráč čo dá gol neprejavuje emócie to k tomu proste patrí :). Určite keby sa neradoval by ste zas nadávali že je arogantný a neoslavuje gol fakt vám nerozumiem niektorým :D
ved oslavovat moze, ale sposob oslavy si vybral zly
fenomen
Hned v dalsi lize mistru ho prekona Lafata kdyz da 27 golu
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele