Rennes pouští svého odchovance, Ugochukwu se upsal Chelsea do roku 2030

01.08.2023, 20:09
Aktuality
Lesley Ugochukwu (© AFP)

Záložník Lesley Ugochukwu se stal novou posilou Chelsea. Odchovanec Rennes, který se v posledních dvou sezónách zapracoval stabilně do sestavy bretaňského celku, míří do Londýna za 27 miliónů eur. Teprve devatenáctiletý Francouz se má stát dalším článkem výhledového projektu The Blues, kteří s ním stvrdili dlouhodobý kontrakt, a to až do června roku 2030.

Sám Mauricio Pochettino, kouč anglického klubu, avizoval, že jeho mužstvo potřebuje posílit střed pole. Je však otázkou, zda se v nové sezóně Ugochukwu vůbec na Stamford Bridge ukáže. Jak celou situaci chápe britská televizní a rozhlasová společnost BBC, je ve hře jeho dočasný přesun formou hostování do Štrasburku. Ten se mimochodem nedávno dostal do rukou společnosti BlueCo, která je také vlastníkem Chelsea.

Ugochukwu sehrál v Rennes ve všech soutěžích 60 utkání, během nichž zapsal jednu branku. V áčku francouzského týmu debutoval ve svých sedmnácti letech. Na reprezentační úrovni působil ve výběrech do 17, 18 i 19 let. "Ugochukwu je působivý mladý hráč, který se již prosadil v Ligue 1. Má obrovský potenciál, víme, že se bude i nadále rozvíjet a zlepšovat,” stálo v prohlášení londýnských sportovních ředitelů Laurence Stewarta a Paula Winstanleyho.

Autor: Patrik Sandev / bbc.com

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Chelsea se znovu nebála utrácet, Palmer přestoupil z Manchesteru City za 40 miliónů liber
01.09.2023, 10:59
Lukaku se vrací do italské ligy, letos bude hostovat v AS Řím
31.08.2023, 12:30
Lukaku je opět na odchodu z Chelsea, bude hostovat v AS Řím
29.08.2023, 10:23
Leverkusenu zbyli čtyři útočníci, Azmoun zamířil na hostování do AS Řím
26.08.2023, 13:58
Andrey Santos ani letos ostrý start v Chelsea nezapíše, Premier League okusí v Nottinghamu
25.08.2023, 17:52
Manchester City má třetí posilu, z Rennes přišel křídelník Doku
24.08.2023, 19:22
Doku přestoupí z Rennes do Manchesteru City
22.08.2023, 16:25
Ziyech bude letos hrát za Galatasaray, Chelsea ho do Turecka zapůjčila na hostování s opcí
20.08.2023, 09:43
Chelsea ulovila další mladou posilu, ze Southamptonu dorazil Lavia
18.08.2023, 11:33
Olise vyšplouchl Chelsea, v Crystalu Palace zůstane. K setrvání ho přemlouval i Hodgson
17.08.2023, 17:18
Wolfsburg má vytouženou posilu, získal Majera ze Stade Rennes
16.08.2023, 12:58
Bývalý záložník Chelsea a Manchesteru United Matić bude hrát za Rennes
15.08.2023, 09:50
Rekordní přestup dotažen: Caicedo míří do Chelsea, částka se vyšplhá na 115 milionů liber
14.08.2023, 20:02
Chelsea do Brightonu pošle za Caiceda rekordní sumu, Ekvádorce podepíše na osm let
14.08.2023, 09:37
Chelsea pokračuje v posilování, získala brankáře Sáncheze z Brightonu
05.08.2023, 12:11
Chelsea má další dílek do skládačky, defenzívu vyztužil Disasi
04.08.2023, 11:04
Aubameyang se po deseti letech vrací do Francie, zdarma ho získala Marseille
21.07.2023, 19:40
Pulisic končí angažmá v Chelsea, nově bude nastupovat za AC Milán
13.07.2023, 19:32
Chelsea opouští po 11 letech kapitán Azpilicueta, upsal se Atléticu
06.07.2023, 17:03
Manchester United dotáhl příchod první letní posily, z Chelsea koupil Mounta
05.07.2023, 12:30
Anglický záložník Mount míří z Chelsea do Manchesteru United
29.06.2023, 20:25
Londýnská rošáda oficiálně: Havertz se stěhuje z Chelsea do Arsenalu
28.06.2023, 21:25
Mendy odchází z Chelsea do Saúdské Arábie, podepsal smlouvu s Al Ahli Saudi
28.06.2023, 18:44
Kovačič po pěti letech opouští Chelsea, jeho příchod oznámil Manchester City
27.06.2023, 19:50
Koulibaly odchází z Chelsea, jeho novým působištěm bude Al-Hilal
25.06.2023, 20:15
Havertze čeká stěhování v rámci Londýna, Chelsea vymění za Arsenal
21.06.2023, 16:16
Kanté následuje Benzemu, podepsal čtyřletou smlouvu s Al-Ittihadem
21.06.2023, 08:52
Nkunku odchází z Lipska, jeho přestup oficiálně potvrdila Chelsea
20.06.2023, 11:49
Al-Ittihad získá po Benzemovi další zvučnou posilu, dotahuje se přestup Kantého
13.06.2023, 12:51
Kovačić: Vše nasvědčuje tomu, že po pěti letech změním prostředí
11.06.2023, 15:11

Komentáře (263)

Přidat komentář
Vrubozubec

Nechápu proč tak dlouhý kontrakt

Reagovat
Salfovic

Boehly tím nějak ojebává FFP.

Reagovat
Whitemedia

Už ne.

Reagovat
Salfovic

?

Reagovat
M0rb1D4S

Smlouvu hráči můžeš dát na tak dlouho, jak ti dovolí domácí FA, ale amortizovat cenu toho hráče můžeš jenom po dobu 5 let.

Reagovat
Salfovic

Aha, ale to se teď nějak změnilo, ne ?

Reagovat
M0rb1D4S

Mluvilo se o tom od ledna a v platnost to vstoupilo někdy od léta, ale přesné datum nevím.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, přesně na to výše se to změnilo.

Reagovat
Eichel

Jop, práve po tom ako si uvedomili ako to Chelsea ojebáva

Reagovat
Busby babes

jeste ta nova pravidla nejsou platna nebo? protoze jinak to nedava moc smysl.

Reagovat
Svatej

Jsou, velmi certve, ne vic jak 40 dni...odhaduju z paměti

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Greny

No může být problém se pak nějakých hráčů zbavit, ale zase pokud se někteří chytnou nemusíš řešit to že neprodlouží za rok dva smlouvu nebo si řekne o ranec

Reagovat
Neutron

dalsie skvele meno do Chelski?

Reagovat
Csaplárova past

Pořád je levnější než ti vaši Pogbové, Anthonyové apod

Reagovat
Neutron

a co akoze? platis to zo svojej penazenky alebo o co ti ide? ci ideme vytahovat tiez Mudryka a podobne? Ja som narazal na meno

Reagovat
Csaplárova past

O co mi ide? Já jen rozvíjím tu tvoji myšlenku o skvělých jménech a nákupech

Reagovat
cr7sux

neplač

Reagovat
JohnnyBravo

Ty to rozvíjíš, akorát jsi to vůbec nepochopil

Reagovat
Nizzie

Reagovat
Bandita_Harry

Reagovat
Front hell

No právě že ani né

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
Mateo16

Preco mam pocit ze Chelsea skupuje absolutne bezkoncepcne vsetko co ma nohy ?

A to som si hovoril aky dobry prestupak ma Chelsea a potom boom Dusan booom Ugochukwu

Reagovat
_Franklin_

Urcite toho typka vubec neznas a meles takovy hovna

Reagovat
Whitemedia

Mateo ho má rozhodně nasledovanýho.

Reagovat
Mateo16

jj nic nie je krajsie nez kupovat cernochov do zalohy To vám poviem to je tolko kreativity

Reagovat
Whitemedia

Reagovat
Salfovic

Takovou zálohu teď postavili proti Barce a dostali 3:0

Reagovat
smazaný uživatel

Na něj je lepší nereagovat...

Reagovat
Whitemedia

Já na něj klidně reagovat budu, nejsem vybíravej, ale takový hovno jsem tu už dlouho neviděl..

Reagovat
_Franklin_

Zrovna on tam od kreativity nebude hele

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
icka

Ty jsi strašně madarskej troll.

Reagovat
Uwe háže buly

černoch má být v záloze max jeden.

Reagovat
Mastný Chobot

Dusan booom ugochukwu by bolo skvele meno

Reagovat
teenz

Reagovat
Kucka

Reagovat
Svatej

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Greny

Nemáme ani jednoho typického defenzivního záložníka tak ho koupíme a ty vole on to nemá koncepci

Reagovat
Salfovic

Nemá, když se s ním teď nepočítá.

Reagovat
Kluivert9

Záloha Chukwuemeka - Ugochukwu bude sen všech komentátorů

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Seydou Doumbia

hlavně toho černocha co tak komolí i normální jména hráčů PL

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Error

treti vyvojova faze je Ugochukwuemeka

Reagovat
fenixLFC

Chukwueze-Chukwuemeka - Ugochukwu pokemon kdesi na madagaskare

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Svatej

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Svatej

Reagovat
pingla

čukvuemeka a ugočukvu, kde je problém?

Reagovat
Seydou Doumbia

Tak DMko mají tak už nemusí šaškovat s Caicedem

Gusto, Badiashile, Fofana, Ugochukwu, Nkunku, Sarr, solidní výčet hráčů z Ligue 1...to abych začal Chelsea sledovat

Reagovat
Seydou Doumbia

+ Axel

Reagovat
Whitemedia

Sarra v Chelsea už snad nikdy neuvidíš. A Fofanu taky ne

Reagovat
Seydou Doumbia

Fofanu jo, toho ani SA nekoupí za tu sumu co přišel

Reagovat
Whitemedia

Fofana je zraněný a to na dlouho, on to ani jinak neumí. A až se dá dohromady, tak se zase zraní a dost pravděpodobně klidně i na rok.

Reagovat
Godwinson

Snad se z toho dostane. Zouma casem taky laboroval mene, byt mu ta zraneni taky dost zrusila karieru.

Reagovat
Whitemedia

On už ty kolena má úplně hotový, to nerozchodí.

Reagovat
Seydou Doumbia

Zouma je hlavně prase co kope do koček. Ten už skončil.

Reagovat
BBystr

skôr solídny zoznam černoškov

Reagovat
Seydou Doumbia

Však černý fotbalista = dobrý fotbalista

Reagovat
Kluivert9

Mudryk s Kepou už se tam musí solidně bát.

Reagovat
Bakary3

Jsem se včera smál ty palcovacce u disasiho, jak je to úplně jinak a Chelsea už nakupuje koncepčně a ne vše, co má ruce a nohy.

Bum a je to tu

Reagovat
M0rb1D4S

Aha. Tak co je teda nekoncepčního na tom, koupit 19 letého hráče, který má za sebou povedenou sezonu ve francouzské lize a hráč, jehož profil v týmu nemáme a ani po Evropě jich moc takových neběhá. Bum. A zase další sračka no.

Reagovat
Bakary3

Pro mě je to jen další FMkovy skupování wonderkidu, jaký začal boehly po svým nástupu.

Deadwoodu jste se nezbavovali, zbavovali jste se hráčů, ze kterých jste deadwood udělali.

Tak si ty sračky nech

Reagovat
M0rb1D4S

Skupování wonderkidu po nástupu Boehlyho: Slonina, Datro Fofana, Andrey Santos, Cesare Casadei, Carney Chukwuemeka, Angelo, Ugochukwu a Kendry Paez. WOW. Slonina jakožto jeden z nejnadějnějších mladých brankářů, Datro Fofana teď bude sbírat minuty v Bundeslize a zahraje si Ligu mistrů, Andrey Santos, který se koupil z druhé brazilské ligy prakticky za pakatel a teď by ho chtěla polovina Evropy, ale nakonec zůstane v A týmu. Angelo a Ugochukwu, kteří pravděpodobně skončí ve Štrasburku, který nám nejspíš bude sloužit stejně tak, jako kdysi Vitesse a Kendry Paez, který je považován za jeden z největších talentů jihoamerického kontinentu. Děsně nekoncepční práce.

A druhé WOW. Vážně se z nich stál ten deadwood až u nás? Já myslel, že týmy si běžně kupují do týmu deadwood, aby se ho pak marně snažili zbavit několik let.

Reagovat
_Franklin_

Reagovat
Bakary3

Gusto, enzo, madueke, mudryk, Jackson a další jsi vynechal úmyslně ?

Wow

Nevím, cos mi tím chtěl vyvrátit, takovej Abramovič style z jeho počátku u Chelsea s Lucasem Piazonem a spol.

Jo, asi to není překvapení. Ale ten deadwood z nich Chelsea udělala hodně tím, že je XXX nákupy odsunula na vedlejší kolej.

Nebuď ublizenej, prosím tě.

Reagovat
M0rb1D4S

Vypsal jsem talenty, se kterými se bude pracovat a ne hráče, kteří hrají rovnou v A týmu. V tom případě tady můžeme vypsat úplně všechny přestupy, protože cokoliv uděláme my, je vlastně nekoncepční práce.

Jako nekoncepční nákupy považuji teda nákupy hráčů, kteří jsou po třicítce. Jako byl u nás příklad Koulibaly, nebo Aubameyang. To měli všechno ještě na starosti Boehly a Eghbali. Dneska už to mají na starost kompetentní lidé, tehdy se nedalo nic jiného dělat. Prodej klubu se dokončil pozdě a nebyl čas na hledání kvalitního personálu.

Dneska se zaměřují na nákupy mladých hráčů, pro které jsou tady 3 cesty. Buď půjdou rovnou do A týmu, kam se přivedl trenér, který má dlouholetou zkušenost s rozvíjením mladých hráčů a je na tuhle práci jeden z nejlepších. Další, kteří ještě nemají dostatečnou kvalitu na náš první tým, skončí na hostování (je to ale výběr těch nejlepších mladých, cesta posílání na hostování všeho, co má nohy skončila s odchodem Abramoviče). A ti poslední ještě budou potřebovat nějaký čas v juniorce.

Ale asi do toho vidíš lépe než já a proto se mě tady snažíš přesvědčit, jak to vlastně u nás děláme na hovno.

Reagovat
Bakary3

Já se tě o ničem přesvědčit nesnázím.

Jen jsem napsal svůj pohled a ten je takový, že je to prostě bezhlavý skupování talentovaných hráčů, kteří v mnoha případech ani nemají dostatečnou aktuální kvalitu, aby dostali ambicím klubu jako Chelsea a dokázali ten tým hned posunout.

Filozofie asi sympatická, ale pro mě detinska a naivní. Opravdu ve stylu FM.

Takže z mýho prvního názoru nebo spíše pohledu nic neměním.

Zároveň ti neberu tvůj názor a nemyslím si, že je nutny z toho dělat takovou kovbojku.

Reagovat
Whitemedia

Pravda je taková, že si ani jednoho neviděl fotbalovat, ale už teď víš, že Chelsea nakupuje co má ruce a taky teda i nohy naštěstí. Což si mimochodem zahlédl u Matea, ani tu fantazii nemáš.

Reagovat
Bakary3

Pravda je taková, že prostě přehlížis celkový kontext mýho příspěvku a děláš na mě hrdinu, no.

Reagovat
r.mrazik

Snažíte se zbytečně.

Jste pořád stejný kašpaři jako z dob Abry

Reagovat
icka

Reagovat
Salfovic

Jenže jednou tolik hráčů nakoupil do Štrasburku.

Reagovat
M0rb1D4S

Do Štrasburku od nás můžou jít hostovat maximálně 3 hráči. A RC koupilo 2 hráče a přivedlo dva na volný přestup. A z těch hráčů má potenciál dostat se do Chelsea akorát Sylla, jehož pozici máme pokrytou. Jediný nákup Štrasburku, který bude souviset přímo s Chelsea bude Arsen Zakharyan, který nemůže přestoupit z Ruska do Anglie.

Reagovat
Seydou Doumbia

S čím mohu ještě u RC počítat v tomto přestupáku? Sylla, Emegha, Zakharyan jsou dost movité investice do s bídou průměrného týmu L1. Budou do toho majitele sypat ještě více? Chtějí RC dotáhnout do Evropy, nebo tam jde o to jen nakupovat mladíky a kdo se prosadí tak půjde do Chelsea?

Reagovat
M0rb1D4S

No investice určitě přijdou. Není to tak, že by měl klub sloužit jenom jako farma. Určitě budou chtít klub dostat i co nejblíže pohárovým příčkám, popř. přímo do Evropy. Akorát teda nevím, jestli vybrali pro toto nejlepšího trenéra.

Reagovat
Seydou Doumbia

Kdoví, osobně Vieira vyhořel v Nice a moc jsem se divil že po něm šlo CP, ale tam mu to na začátku celkem šlo a vyhození z průměrných týmu PL byli už i horší trenéři než on. Každopádně to bude v L1 solidní boj o poháry, pokud se zapojí další tým. PSG, Rennes, Lens, OM, Nice, Monako, Lyon, Strasburg, Lille...silná konkurence

Reagovat
Stannis Baratheon

To je docela dost van Ginkelu, Piazonů a Kalasů...

Reagovat
Bakary3

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
O.Giroud

Tiež ich vedeli tak pekne okomentovať

Reagovat
Eichel

Santosa si dokonca vyhliadla Barca ako nástupcu Busa, len sa nestihli rozhýbať a Chelsea ho priviedla, než vôbec Bus potvrdil, že skončí na konci sezóny. Jemu napríklad veľmi verím.

Reagovat
icka

Reagovat
jk

“Prodáváme všechen deadwood a najednou nebudeme mít s kým hrát a budeme mít problém, i když jsme ještě před půl rokem měli nějakých 35 hráčů v A týmu. Teď koupíme náhradu za dlouhodobě zraněného hráče a zase je to všechno špatně. Ono vlastně nic nejde udělat dobře Nevidíš do toho ani hovno, ale svůj dementní názor vyslovit prostě musíš”

Myslíš tohle? Jeslti jo, tak mi přijde, že v tom woolwichi fakt máte problém se čtením textu.

Reagovat
Bakary3

Viz moje odpověď morbidasovi.

Narážku na Woolwich si nech, jsi jak harant, tohle mě nezajímá a nemá to k příspěvku žádnou souvislost.

Reagovat
jk

Mě zajímalo jeslti myslíš tohle. Na to jsi nikomu neodpověděl.

Reagovat
Bakary3

Ano, tak dle reakcí - palců - na ten příspěvek to bylo zřejmý a nebylo potřeba odpovídat, ne ?

A jinak kde vidíš problém se čtením textu?

Reagovat
jk

Že se tam nikde nepíše o tomhle

“jak je to úplně jinak a Chelsea už nakupuje koncepčně a ne vše, co má ruce a nohy.”

Reagovat
Bakary3

Dobře, tady ten jeho příspěvek byl tak myšlenej asi jen částečně - vyčistili jsme to, na tom místě teď byla díra, tu jsme zaplnili, ok.

Reagovat
Godwinson

Kdyby jen se ctenim.

Reagovat
Mastný Chobot

S cim este?

Reagovat
Salfovic

Nabízí se psaní.

Reagovat
Mastný Chobot

Hlavne, ze nie so zenami

Reagovat
Svatej

Reagovat
Svatej

Reagovat
FC Porto FC

Prosimte už nic nepiš, tohle je fakt bolest

Reagovat
Bakary3

Jezis, to mě tedy moc mrzí, že jsem ti způsobil újmu, ty bolistko

Reagovat
Talker

Tak ono záleží na úhlu pohledu.

Já to chápu tak, že letos ani příští rok o titul bojovat nebudeme, protože ten kádr je extrémně mladý, nezkušený, nesehraný. I kdybychom nakupovali hráče v nejlepších letech, tak by z toho titul prostě nejspíš nebyl, protože Citizens tímhle stylem nedoženeš. Cílem bude TOP4 a i to je velký cíl.

Budujeme kádr, který se dostane ke svému vrcholu nejdříve v sezoně 25/26. A do toho všechny ty přestupy sedí - mladí, nadějní hráči, kde se budou ti nejlepší postupně zapracovávat. Nakoupilo se cca 10 hráčů na pomezí juniorky/hostování/Ačka, kdy někteří dostanou šanci rovnou v Ačku, někteří půjdou na hostování. A za rok se zhodnotí, jak na tom jsou a o rok později zase.

Koupil se druhý klub ve Francii, během této sezony podle mého další, kdy ti hráči budou dělat postupné kroky vzhůru.

Reagovat
JohnnyBravo

Mě spíš zajímá to, jestli má Chelsea pro každýho takovýho mladýho hráče nějakej detailní plán jak budou postupovat, jak a v čem ho budou zlepšovat, jak ho budou zapracovávat do týmu atd. Protože někdy mi to fakt přijde jako styl koupíme ho, protože někdy může bejt dobrej a pošleme ho někam hostovat, ať ho na tu úroveň dostane někdo jinej. Jak jsem psal níž, v ideálním světě je to skvělý řešení, kdy si z hostování stáhneš v podstatě "hotovýho" hráče, ale každej ten kluk bude vychovanej v jinym prostředí, pod jinym systémem, s jinou filosofií...

Reagovat
Bakary3

Reagovat
Talker

Tak to je otázka spíš na vedení. Ono tohle bude určitě postavené, přeci jen ty doby, kdy prostě hromadíš hráče a posíláš random na hostovačky je pryč. Teď už máš zázemí pro ty hráče, lidi, kteří je sledují, komunikují s nimi na týdenní bázi atd.

To se ještě teď bude prohlubovat tím koupením RC. U normální hostovačky se ti ten klub na toho hráče mohl vysrat a nechat ho rok na tribuně. Tady bude propojení, které začíná u scoutingu (tuším na Atleticu byl článek, jak nám komunikují některé cíle, které chtějí, třeba Angelo zrovna, pak Wahi a my je kupujeme) a zároveň tam máš přímou linku, kde se to řeší, proč to třeba nefunguje.

A řešit to zrovna u hráče, kde nemáme jedinou variantu na jeho pozici je takové divné. Ten hráč je prostě pro nás zajímavý už jen z pohledu, že ten post potřebujeme řešit jak teď, tak do budoucna a naše první varianta dost možná není k mání. A i kdybychom ji nakonec získali, je to mladý, talentovaný hráč, který může být stále první variantou na lavičce na 2 pozice.

Reagovat
JohnnyBravo

Reagovat
Bakary3

Johny nade mnou to napsal docela dobře, ve mně to nebudí zatím dojem nějaký velký koncepce, ale sbírání šikovných mladíků ve velkým.

Je mi jasný, že boehly to vidí jako koncepční strategii, ale přijde mi to jako spíš takový naivní FM řízení klubu.

A dát do týmu tolik peněz a přitom jeho momentální kvalitu spíše zhoršit, to je pro mě těžko pochopitelný.

Když to srovnám se začátky Abramoviče, je dobre, že neděla přestupy typu Veron, Ševčenko ATP.

Ale chybí mi přestupy jako glen Johnson, Duff, Cole, Cole, Makelele... (Myslím, že všichni přišli až s ním), kteří přinesou okamžitou kvalitu a dají tomu týmu nějakou tvář.

Tohle je divný tým prostě...

Reagovat
Salfovic

Tak Abramovič hlavně udělal v začátcích v Chelsea velké terno s Mourinhem. To byla miliardová trefa.

Reagovat
Bakary3

Jo, a ten tam ještě dotáhl pár hráčů z Porta, čímž ten tým pořád měl nějakou soudržnost.

Boehly se v tom od začátku trochu plácá.

Reagovat
Talker

Odpověděl jsem ti vlastně na všechno už tím, co jsem napsal.

My víme, že konkurenceschopní letos nebudeme, i kdybychom se postavili na hlavu, co se týče boje o titul. To je prostě realita. To bychom museli koupit 5 hráčů na vrcholu, abychom měli šanci a i v tu chvíli bychom nejspíš skončili za Citizens. A i pak je otázka, jak dlouho bychom na tom vrcholu zůstali, pokud bychom koupili hráče jako jsou Kane a spol, protože ti by šli relativně brzo zase dolů/pryč.

Byly by z toho třeba 2 tituly za následujících 5 let a pak bychom zase přestavovali a začínali od začátku. Tomu se podle mého chceme vyhnout a chceme konečně dotáhnout myšlenku vytvoření mladého kádru, který poroste dohromady. Ta tu je pomalu dekádu - nejdřív za Emenala (belgičani, kdy to posral Mourinho), pak za Lamparda (kdy se to nedotáhlo, nechali jsme si hráče, kterých se chtěl zbavit po výhře LM a teď to napravujeme teprve) a teď znova.

Takže za mě ty kroky jsou logické - stavět kádr s výhledem 2-3 let, kdy se ti hráči sehrají, zvyknou si na ten systém, dospějí spolu a posunou se ideálně na vrchol. Teoreticky můžeš každý ten přestup zkoumat, zda je koncepční nebo ne. Mě jde o ten komplexní pohled, kdy přestavujeme ten kádr a víme, že ne všichni prostě zapadnou do toho týmu, ne všichni zvládnou přechod do PL, ne každý to ustojí, někteří se zraní atd. A v tu chvíli máme kde brát. Pokud každý rok vystřelí jeden z těch hráčů na úroveň základu, tak je to za mě obrovský úspěch, protože ti hráči teď stojí 100 mega. Což je cca částka, kterou jsme investovali do té cca desítky hráčů, kteří nejsou primárně pro Ačko. Přičemž z některých těch hráčů vytřískáme nějaké peníze z přestupů zpátky.

Takže v tuhle chvíli nestavíme pouze A-tým, ale i "B-tým", ze kterého budeme v příštích letech čerpat. Možná to bude jeden hráč za rok, možná 3, možná žádný.

Bude to fungovat? Nemám ponětí.

Reagovat
Bakary3

Jo, tvůj pohled chápu a nijak neshazuju.

Ikdyz zároveň to ten můj nijak moc nemění

Jsem zvedavej, co se z toho vyklube.

Ta myšlenka třeba nějakou tu sezónu trošku obětovat a třeba být bez LM mi prostě přijde u klubu jako Chelsea nerozumná.

Nemusel se kupovat kane, podobný peníze mohli dávat do jiných kvalitních hráčů a přitom perspektivních - typu Rice...

Pro mě zbytečně razantní politika...

Reagovat
Talker

Tak podle mého je cíl ta TOP4. Ne jednoduchý cíl, ale neuhráli jsme to ani ve chvíli, kdy jsme koupili několik TOP hráčů - Koulibaly měl být jedním z nejlepších stoperů na světě, Sterling špičkové křídlo, Cucu dominantní LCB/LB, předtím Lukaku.

Podobně jsme kupovali ve stylu Rice Fofanu, Wernera, Havertze, Chilwella...

Kupovali jsme nejlepší možné hráče na trhu a fail vedle failu. Takže za mě je důležité to, že se zjistilo, že ten současný kádr na to nemá a je potřeba to kompletně překopat. Zbavit se hráčů jako Havertz, Kova, Jorginho,Koulibaly, Puli a spol, kterým prostě něco chybí a začít budovat od nuly.

My to core prostě neměli/nemáme. Respektive máme, ale hodně mladé.

Reagovat
Bakary3

Tak prostě Chelsea vybírala buď špatný hráče, nebo s nimi tak špatně zacházela, že šli dolů.

I tak ale tak razantní odklon od nějaký aspoň trošku zaručený kvality moc nechápu

Tak uvidíme, co nám sezona ukáže

Reagovat
Svatej

Tak coz o to, snazili se

Cucu - Glen

Duff - Sterling

Pricti Koulibalyho nebo Enza a dej je kam chces, vsechno zamysleny posily na okamzity hraní na akceptovatelný urovni. Tenkrát to proste vyslo a někteří ti hráči hned davali, ale byla to spis klika. Dneska skoro v kazdym velkym klubu ( ze startu obzvlášť) je tolik slapnuti vedle, ze uz to nikoho nezveda ze zidle. Chelsea dela to samy, akorát ve speed runu..

Reagovat
Bakary3

Tak ale za boehlyho přišel jen enzo, ne?

A aubameyang?

Jinak mladasove

Reagovat
Svatej

Kdepak, ti vsichni

Reagovat
stiflerovamama

Miguel je/bude fantasy ?

Reagovat
Miguel19
Reagovat
Whitemedia

Tady je to samej odborník na Ugochukwu.

Reagovat
Salfovic

To víš: Uguchukva, ugu ugu, Uguchukva, ugu ugu, Uguchukva, I can't stop this feelin ...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tímhle fórkem si mě úplně rozsekal. Musel si na základce být šašek třídy

Reagovat
Front hell

Myslím že pořád je

Reagovat
tweek

Reagovat
Godwinson

Jako strasne se mi tenhle tym Chelsea libi. Jeste se zbavit par lemplu a par hracu poslat hostovat a je to perfektni. Bohuzel asi jen pro FM, realne budu zase akorat zklamanej

Reagovat
Seydou Doumbia

Tak ono bude velký úspěch když se z těch mladíku chytí i polovina ne? Protože všichni ti hráči, kterých ted máte tři prdele maji potenciál patřít na svém postu časem mezi nejlepší na světě.

Reagovat
Salfovic

Polovina? I čtvrtina by byla úspěch.

Reagovat
Seydou Doumbia

I to by byl vlastně úspěch vzhledem k počtu příchozích juniorů.

Reagovat
JohnnyBravo

Možná mají potenciál, ale ne v klubu kde takovejch koupěj x desítek a nepracujou s nima individuálně. Tahle fluktuace mladíků v Chelsea je asi nejhorší ze všech klubů co znám a spíš to jenom snižuje šanci těch mladíků se někam vypracovat.

Reagovat
Seydou Doumbia

Gut point. Jako já věřím že kdyby všechny ty hráče poslali každého do jednoho random klubu Ligue 1 tak za 2 roky patří většina z nich mezi světové hráče. Proč? Protože tam mladí dostávají šanci, můžou dělat chyby, nejsou pod takovým tlakem a nemusí se bát posrat jednu přihrávku nebo předvést 1 špatný výkon. Připomíná mi to situaci CZ versus svět v hokeji, kde se v mladších kategoriich hraje na jistotu a výsledky zatímco v kanadě, rusku a dál se vychovávají individuality a každý tam ví, že chyby k růstu patří.

Reagovat
JohnnyBravo

Tak v tomhle případě je pro ně určitě lepší jít rovnou někam hostovat a sbírat minuty. Chelsea v tomhle v podstatě jen doufá, že nakoupí hromadu mladých hráčů, pošle je hostovat a pak si stáhne zpátky už skoro hotový hráče, který jim v podstatě vychoval někdo jinej. Jen se to prostě povede jenom v ideálním scénáři, takže u malýho zlomku hráčů a zbytek si tim může odepsat kariéru.

Ale nevim teda jak je to ted s těma hostovačkama, není už to nějak omezený na počet?

Reagovat
Seydou Doumbia

Tak do Strasbourgu což je jejich partnerský tým prej můžou poslat maximálně 3 hráče, jinak ale nevím o žádných omezení na hostovačky jako celek. Ono někteří z těch hráčů budou muset v Chelsea zůstat a normálně hrát, protože zkušenější kolegy tam moc nemají že. Podle mě ty hostovačky jeden rok tam druhý rok tam odrovnalo dost hráčů a kdyby prostě ti hráči nešli kdysi do Chelsea nebo jiných top týmu a zvolili jinou cestu tak by dnes byli lepšími hráči. Ono to nefunguje tak že prostě mu nevyšli hostovačky tak je tragéd a nikdy by to nebylo jinak. Rozdílní hráči kdyby podnikli rozdílné cesty by se mohli dostat na jinou uroven, bud výše nebo níže. To si hodně lidi pořád neuvědomuje mi příjde.

Reagovat
JohnnyBravo

Přesně o tomhle mluvim, talent je super, ale s tim hráčem se musí pracovat a ne ho jenom někam poslat a doufat

Reagovat
Seydou Doumbia

Reagovat
Svatej

Proc mam dojem, ze spousta lidi tady vnima Chelsea jako jedinej klub, kterej

1) kupuje hrace

2) posilanhrace na hostování

3) nedostane z hracu vsechno, kdyz jinde by to dokázali

?

Doslova kazdej top klub tyhle body dělá a resi to zpetnyma odkupama, hostovackama a nebo prodejema pod cenou, když to nevyjde. Co se stalo, ze se ted všichni můžou posrat, když to klub na docasny bazi dela ve větší kvantitě?

Reagovat
Talker

Omezení je na 7 hráčů, ale netýká se to U-21 nebo homegrown hráčů.

Takže tam je to možná Sarr (pokud půjde na hostování), Lukaku/Ziyech (které snad prodáme), jinak všichni jsou prakticky výjimky.

Tam šlo hlavně o hráče jako Drinkwater, Rahman, Lukaku, Barkley a spol.

Reagovat
JohnnyBravo

Super díky

Reagovat
Salfovic

Letos ještě na 8.

Reagovat
tweek

Understand David Raya has reached an agreement in principle with Arsenal on personal terms #AFC

Brentford have been informed by player side that he wants to join Arsenal — and talks between clubs over formula/price are now expected to accelerate.

[Fabrizio Romano]

Tak co Gooners, jste pro, aby při případném příchodu nahradil Aarona nebo ho nechat zabojovat a začít sezonu s Aaronem?

Jsem trochu rozpolcený, ale Aarona mám tuze rád, takže bych sezonu začal s ním.

Reagovat
Bakary3

Ramsdale

Reagovat
BenB

Jako když přišel Aron, boj o pozici a ať chytá ten lepší

Reagovat
Mastný Chobot

Sezonu nech zacne Aaron, skupinu LM Raya. A potom sa uvidi. Ale fandit budem Aaronovi

Reagovat
tweek

Reagovat
J0EL

Reagovat
Euphael

Reagovat
Čenda

Reagovat
Nizzie

Reagovat
Front hell

je průměrný,ale je náš

Reagovat
herbage

Aaron je v přípravě šíleně nejistý, Raya by ho mohl posadit nebo posunout k lepším výkonům

Reagovat
SunFells

Nevidím jako velkou šanci, že Raya by tu byl až sezóna začne. A v průběhu sezóny ať bojují, když na to přijde.

Reagovat
Busby babes

btw dalsi hezka ukazka toho, proc je kravina fotbalistum vycitat nejakou malou loajalitu vuci klubum. Kluby nejsou loajalni vuci hracum vubec nijak. Najdem lepsiho? tak mas smulu... stejny jak my s DDG nebo ted to bude Maguire.

Reagovat
cr7sux

Tak to ze to je zabehnuta praxe nam jeste nebrani v tom si na ni stezovat

Reagovat
Mastný Chobot

Zrovna v tomto by som toto nevidel. O Turnera má záujem iný klub a my sa s minimálnymi nákladmi snažíme nahradiť ho a zlepšiť káder. Ramsdalea nikto neodstavuje.

Reagovat
Busby babes

sorry, ale za 40 mega nekupujete golmana protoze potrebujete dvojku. samozrejme to plati, pokud to dotahnete.

Reagovat
Mastný Chobot

... a nikto zaňho ani 40m nedáva.

Reagovat
Busby babes

ja vim, zatim davate 15. ale oni chtej 40 no. no jsem presvedceny, ze ho pripadne kupujete na pozici jednicky, ne jako nahradnika. coz ve vysledku nemusi dopadnout, nemusi se chytit, Ramsdale se zlepsi pod tlakem... ale neverim, ze plan mate: privedem Rayu abychom meli kvalitni dvojku.

Reagovat
Mastný Chobot

A rovnako nie je plán: odstrelíme Ramsdalea, lebo mu nevyšiel jeden zápas v príprave, ako píšeš v prvom komentári

Plán je: skúsme nahradiť odchádzajúceho Turnera a zlepšiť pritom kvalitu kádra s minimálnymi nákladmi

Reagovat
Busby babes

kde pisu, ze odstrelite Ramsdale kvuli jednomu zapasu?

Ja rikam, ze kupujete golmana za velke penize, kterej je ve vsech metrikach v PL lepsi, takze asi tezko planujete ho vzit jako dvojku.

Reagovat
Mastný Chobot

"Kluby nejsou loajalni vuci hracum vubec nijak." Čo iné si týmto myslel ako to, že Arsenal odstrelí Ramsdalea?

Znova, nič nenasvedčuje tomu, že kupujeme gólmana za veľké peniaze. Bavíme sa o ponuke 15m za hráča, o ktorého momentálne nie je žiaden boj, má rok do konca zmluvy a jeho klub ho už nahradil.

Nič nenasvedčuje ani tomu, že zaňho dáme 30m alebo dokonca 40m. Ak bude Brentford trvať na tej sume, tak sa pravdepodobne vykašleme naňho a necháme si Turnera alebo pôjdeme o dom ďalej, tak ako Tottenham.

Reagovat
Busby babes

no myslel jsem tim to, co pisu. Kluby najdou lepsiho hrace, tak ma ten stavajici proste smulu. vic jasne jsem to uz asi napsat nemohl. dokonce jsem dal i dva dalsi priklady od nas.

Reagovat
Mastný Chobot

Lenže to celé stojí na tom, že ty si myslíš, že je lepší a že Arsenal zaňho zaplatí 40m. Tomu ale momentálne absolútne nič nenasvedčuje. Realita je taká, že je záujem o Turnera a my sa ohliadame po jeho náhrade. S Ramsdaleom to v tejto chvíli nemá nič spoločné a čokoľvek iné je len tvoja zlá predstava.

Reagovat
J0EL

Ad 1 - nekupujeme ho za "velke penize"

Ad 2 - bol lepsi tuto sezonu

A ako pise chobot, ak odide Turner tak nam bude chybat jeden brankar. Je jedno ci to bude jednotka alebo dvojka. A tych 25 zoberu si myslim (ma rok do konca zmluvy, nahradu uz za neho maju, on evidentne tlaci na prestup k nam...).

Reagovat
Busby babes
Reagovat
Jardin

Když za něho dáme 40 mega, tak máš pravdu. Ale nechtějí oni náhodou 30 a Arsenal nabízí 15?

Reagovat
Dawon

No uz asi pul roku se mluvi o tom, ze chcou 40. Verim, ze na 30 by se asi ukecat nechali, ale 15 je teda uz hodne velka propast v ohodnoceni tech dvou tymu

Reagovat
Busby babes

i za tech 30 bude prichazet jako jednicka, nebo aspon jako plan, ze je to budouci jednicka misto Ramsdale.

Reagovat
Dawon

Jo tak to ja si taky uplne nemyslim, ze by za takove prachy prichazel jako dvojka. Ale jestli teda opravdu zkusili jen tak na drzovku tech 15 a vys uz nepujdou, tak mozna spis jen hledaji seriozni konkurenci pro Ramsdala s tim, ze by si to ti dva mohli rozdat o ten post jednicky.

Reagovat
SunFells

Eh, to neurčuje cena.

Reagovat
Busby babes

je to jak kdybychom si nechali DDG, privedli Onanu a rikali, ze aspon prichazi kvalitni dvojka.

Reagovat
Mastný Chobot

Priviesť dvojku za 60m+ by bolo naozaj dosť manchsterské

Reagovat
J0EL

Rozdiel je ale ten ze DDG do ETH hry uz nesedel. Nam Aaron v brane vobec nevadi

Reagovat
Busby babes

no a ja jen rikam, ze Raya je v tomhle ohledu jeste lepsi.

Reagovat
mul

Hlavne pri zakladní útoku, Raya mal 3x viac úspešných dlhých prihrávok ako Ramsdale

Reagovat
fenixLFC

na druhu stranu hra brentfordu na tom bola zalozena, arsenalu nie. takze je jasne ze bude mat ovela viac dlhych prihravok

Reagovat
tweek

To je ale trošku něco jiného. Já myslím, že vy jste čistě šli do obměny golmana, kterému jednak končila smlouva a jednak se nehodí ETH do hry.

Kdežto my máme 25 letého golmana, kterého si současný manažer sám vybral a potřebujeme hlavně nahradit dvojku. Zároveň Raya odchází z Brentfordu a už májí za něj i náhradu. Časy, kdy si za Rayu mohli účtovat 40£ už jsou taky pryč, protože jediní potenciální kupci, kteří tuhle částku mohli dát, byli MU a Slepice. Ti už nové golmany mají.

Pro Arsenal tedy ideální pozice, kdy nechat Brentford vycukat až do konce a koupit za dobrou cenu velmi kvalitního druhého golmana (protože aby ho Brentford speněžil, musí ho prodat teď v létě) a nechat jej se s Ramsdalem porvat o základ.

Nemyslím si, že v tomto případě by tam musel nutně být předpoklad, že Raya se kupuje do základu, natož to přirovnávat k De Geovi.

Reagovat
Busby babes

az bude Ramsdale dvojka a za rok/v lednu pujde jinam, tak se to bude dat srovnat?

ale jinak, jsem presvedcenej o tom, ze i kdyby Raya prisel zadarmo, tak neprichazi jako dvojka. minimalne jako rovnocenej golman s Ramsdalem.

Reagovat
J0EL

Ved to nikto nikde nepopieral. Pride dalsi golman a nech si to rozdaju o post jednotky. To ale samozrejme neznamena nijako, ze prichadza automaticky ako jednotka predsa

Reagovat
tweek

No, když mu bude končit smlouva a Arteta nebude ochotný mu ji prodloužit, tak se to bude dát srovnat

Druhý odstavec ti nevymluvím, to je věc pohledu. Já si myslím, že jako dvojka klidně přijít může. Ukáže se, jak říkáš, za rok. Četl jsem, že Arteta Rayu chtěl už před Ramsdalem, takže i ta varianta, že se kupuje na #1 je pravděpodobná.

Reagovat
Papra

no, to jsme si trochu zapřeháněli ale chápu tvůj point. Pokud přijde za 30+ tak to je minimálně golman do souboje o jedničku. Za takový prachy by nepřiváděli hráče s tím, že je to jasnej backup

Reagovat
SunFells

Tak či tak je golman do souboje o jedničku.

Reagovat
Papra

pokud opravu přijde, tak jsem zvědavej. Mít 2 skvělý golmany může bejt super a nemusí.

Reagovat
SunFells

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
iamek

Au

Reagovat
hornito

Reagovat
vodka

fuj ty vole

Reagovat
bbbauch

No doprdele

Reagovat
Bakary3

Auuuuu

Hnusný.. ale teda, myslím, že Marcelo za to nemohl, pokračoval v přirozeným pohybu a soupeř mu šel pod nohy... Nešťastný

Reagovat
Salfovic

Taky bych řekl.

Reagovat
fenixLFC

omg nemozes tu hodit taky zakrok bez upozornenie

Reagovat
Cobra

To ti jebe

Reagovat
Nizzie

Kurvaaa...

Reagovat
Salfovic

To muselo bolet.

Reagovat
Front hell

Reagovat
Csaplárova past

Nóó, v 19 letech 67 profi zápasů + 16 za mládežnickou repre ... to je slušná nadílka

Reagovat
andkoo

to mu len v obcianskom prepisali 29 na 19

Reagovat
fff

Dialogue open between Southampton and Liverpool over Romeo Lavia. He wants the move but compromise still needed over the fee. LFC working on other options. They are in talks with Fluminense for Andre. Clear the club are looking at two profiles: controller, progressive destroyer.

Reagovat
fenixLFC

tvl nemoze nas uz soton poslat do prdele aby sme sa uz nanho vykaslali???

Reagovat
avicii

Prečo ho tak nechceš? Počas sezóny ho tu chcel každý do svojho tímu

Reagovat
fenixLFC

pisem to tu uz xkrat nie je to nahrada za fabinha, to ze hraju na rovnakej pozcii z neho nerobi typologicky rovnakeho hraca. je pozicne nezodpovedni, respektive ju zvykne jednoducho opustat na vylety vpred miesto istenia. v subojoch nie je tak dominantny ako by sa od pozicie ocakavalo. keby pride vedla fabinha tak v pohode. ale realne sa mi nepaci predstava vyhadzovat 50 mega za hraca, ktory ma pred sebou este vela prace, nie je to lepsia varianta toho co mame a neriesi nase problemy. potrebujeme niekoho s typologicky inym profilom ktory moze hrat zaklad skoro okamzite na najvyssej urovni

Reagovat
avicii

Ako ja ho chcem stým ze nebude jediná posila do zálohy, stým súhlasím tiež som ho chcel k Fabinhovi..

Reagovat
fenixLFC

pri tej sume neverim ze budeme hladat este niekoho dalsieho. snad sa mylim ale tipujem ze ten zaujem o 20 megoveho brazilcana je len clona aby soton pristupil na nizsiu ponuku

Reagovat
Busby babes

An announcement on Mason Greenwood's future is now a matter of days, or even the next hours. It all depends on #mufc. Ten Hag will be involved in the technical decision, whether United want to keep, loan or sell him [

@FabrizioRomano

]

skvele breaking news. dva dny po tom, co klub nabriefuje novinare, ze rozhodne do prvniho kola, ktery je za 10 dni prijde tenhle klaun se zpravou, ze to je otakza dni. a jeste, ze rozhodnuti je na nas. wow, to jsem necekal.

Reagovat
JohnnyBravo

Nejlepší je, že den počká a zítra postne úplně tu samou informaci znovu, jen trochu přeformulovanou hroznej palcohonič se z něj stal

Reagovat
Nizzie

Však jenom popsal tu situaci tak jak bude a jak bylo deklarováno samotným klubem, nebo co je na tom špatně?

Reagovat
Nizzie

Jé, to měla být reakce přímo na Busbyho. Sry.

Reagovat
Nizzie

Tak ono ty place ho defacto platí, že jo. takže bych asi nečekal nic jiného.

Reagovat
Grahf

Mňa teraz pobavilo, že v jednej správe cituje Amrabata a o pár hodin na to v dalšej napíše, že to nikdy nepovedal a podobné správy sú fejk

Reagovat
iamek

Reagovat
BenB

Za 86k € měsíčně dobrý

Reagovat
Hlahart

Romano 11:59: Amrabat has no doubts: he said yes to Manchester United, he wants the move since first talks in June despite rich Saudi bids. Understand he never said he’s “staying” or anything similar. Fake quotes.

Romano 12:01: Amrabat after friendly game: “I don’t know if I’m leaving… maybe I can stay here at Fiorentina”.

wtf a co má jako znamenat "despite Saudi bids"?

Reagovat
r.mrazik

to pisu porad,ze to je hrozny kaspar

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Salfovic

Reagovat
mithro

here we go

Reagovat
Kixi Syhimour

Liverpool XI : Alisson; Alexander-Arnold, Matip, Van Dijk, Robertson;Jones,Mac Allister Szoboszlai; Salah, Gakpo, Jota

Subs: Adrian, Kelleher, Mrozek, Gomez, Konate, Quansah, Tsimikas, Scanlon, McConnell, Elliott, Frauendorf, Clark, Diaz, Nunez, Doak, Koumas

Reagovat
Kixi Syhimour

Start slušný

Reagovat
cubazi

ak budeme hrať v strede tak risky tak to bude zas smrdieť pruserom...proste nam chyba 6ka, hoci dnes zatial hrame fakt slušne

Reagovat
cubazi

Reagovat
iamek

Až vyřešíte stred zálohy, tak to zase vypadá na masinu. Gólů v přípravě dáváte hodně a hlavně téměř každý hráč v útoku da gól nebo na nej nahraje.

Reagovat
Maresma

Az vyresime stred zalohy, tak musime vyresit obranu, protoze to je podobna tragedie.

Reagovat
cubazi

klasický liverpool z 2:0 na 2:2 po dalšej absencií defenzivneho života v zápase

Reagovat
pedroLFC

No valí se to tím středem celkem slušně..

Reagovat
fenixLFC

surprised pikachu face

Reagovat
stiflerovamama

No staré neduhy očividne pretrvávajú a nepodarilo sa nám ich vyriešiť zatiaľ ani systémovo ani na prestupovom trhu. Neschopnosť udržať dobrý náskok, 2 prepadnutia na pravej strane a 2 góly. To bránenie zase smrdí prúserom.

Reagovat
cubazi

Reagovat
JessePinkman

Matip a Trent na pravý straně opravdu neee... Trent do zálohy, s Curtisem by jim to mohlo fungovat. A na beka klidně Bradley, hlavně ať tam někdo je.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten MacAlister je dobrý v čem přesně?

Reagovat
cubazi

je lepší ako Szoboslai ale tak nemame ten stred pod kontrolou bez 6ky ajtak...

Reagovat
SunFells

V kvantu věcí, spíš ale není v moc ničem světový. Střízlivění bylo na cestě.

Reagovat
Busby babes

Reagovat
cubazi

nechapem prečo nehrame na praveho obrancu ale asi nerozumiem futbalu, načo je vo futbale vobec pravý obranca?

Reagovat
fenixLFC

konecne mas pravdu, nerozumies futbalu

Reagovat
SunFells

John Percy: Bournemouth hijack Wolves move for Alex Scott with £25m bid for Bristol City midfielder.

Yaay Třešně bude radost sledovat. Pro Vlky to vypadá šeredně.

Reagovat
Sandstorm

Vlci adepti na sestup.

Reagovat
Eichel

Budú sa tam potácať, ale tento rok to vyzerá na jasný Luton a Sheffield. A stále tam máš ešte Everton, Forrest, Burnley. Plus Bourmouthu môže trvať než si zvykne na Iraolov futbal a môžu často defenzívne prepadať. Fullham bude bez poriadneho útočníka a minulú sezónu boli tak vysoko z veľkej časti kvôli Lenovej forme a Westham vyzeral už minulú sezónu v prdeli plus prišli o Rica. Kľudne sa nakoniec môžu vlci držať okolo 12teho miesta.

Reagovat
cubazi

ten Trent ma jebe čím dál tým víc... kurva potrebujeme praveho obrancu

Reagovat
fenixLFC

potrebujeme DM

Reagovat
Bakary3

Aby bránil za Trenta?

Reagovat
fenixLFC

aby branil za cely tim

Reagovat
Bakary3

Tak pravý bek by taky mohl, ne?

Já Trenta nehejtuju, ale tenhle alibismus vůči němu je trapný

Reagovat
fenixLFC

aky alibizmus? alibizmus je to ze akykolvek defenzivny problem sa hned prisije jemu. u nas je problem s obranou kvoli zalohe. najskor odisiel vykonnostne fabinho takze sme horeli lebo nikto nekryl obranu a potom vecne zraneny hendo takze nikto nepokryval trentove priestory aby mohol vyuzivat svoje silne stranky. potom sa namiesto henda zacal vyuzivat elliot co je dalsi hrac ktoreho to taha najma dopredu.

jasne, trent ma problemy najma pri dlhych lotpach zo strany na zadnu tyc, pripadne riesit iba koniec- vid finale LM kde sa gol prisudzuje jemu pricom hlavny dovod bola zbytocna strata lopty robertsona a precislenie.

ja teda radsej budem hrat s trentom a funkcnou zalohou ktora ho pokryje a umozni mu vyuzit jeho prednosti. to ako to funguje sme videli x sezon kde patril k najlepsim hracom na svete. nechcem tam vidiet nejakeho defenzivne orientovaneho beka ktory len bude drzat poziciu. to nas problem nevyriesi, ta obrana bude stale zranitelna a to kvoli absencii zalohy

Reagovat
Edgar Davids

Reagovat
Kixi Syhimour

Ten útok je neskutečnej, stejně tak bohužel i obrana...

Reagovat
Salfovic

Všichni tu sice měli oči jen pro Liverpool, ale přeci jen, jak hrál Bayern ?

Reagovat
Busby babes

o gol lip.

Reagovat
Salfovic

Podle výsledku to musela být pěkná divočina

Reagovat
eder

Bayern byl celkově lepší, svědčí o tom i statistiky, ale z obou stran ta hra byla strašně neučesaná, klasický přípravný zápas...

Reagovat
vitasrp

Info pro fandy Liverpoolu - na takových 90 procent budu mít k dispozici 4-6 vstupenek na zápas Liverpool - Bournemouth, který se bude hrát v sobotu 19.8.

Je to trochu rychlovka, lístky bych měl k předání (v digitální podobě) až v týdnu před utkáním, každopádně kdyby měl kdokoliv zájem, ať mi prosím napíše na mail vitasrp@centrum.cz. Sice plánování není ideální, ale zase by asi byla škoda, aby to propadlo.

Reagovat
fenixLFC

mas tam mail

Reagovat
vitasrp

Jojo, už odpovídám

Reagovat
Miguel19

Chelsea could face competition in their pursuit of Brighton midfielder Moises Caicedo.

Another bid, from an as yet unidentified club, is said to surpass Chelsea's most recent offer for Caicedo that was worth a total of £80million.

Liverpool nebo Arsenal?

Reagovat
Miguel19

Lol, tak možná City

Reagovat
vodka

to nedava moc smysl, jednak maji pristi rok vykupku a jednak pry muzou dorovnat nabidku a jde k nim.

Reagovat
vodka

pardon, Lavia/Caicedo mashup, nic jsem nenapsal

Reagovat
Hachim Mastour

PSG?

Reagovat
LaVolpe

ManCity určitě.

Reagovat
Error

Doted jsem ho za ty penize nechtel, ale najednou me to sere.

Reagovat
SunFells

Právě to může být ta myšlenka

Reagovat
Error

Ojeje, mindgames. Brighton jsou rostaci

Reagovat
Salfovic

Jen to zkouší a za týden zase něco přihodí.

Reagovat
Eichel

Brighton len púšťa fake info aby na vás zatlačil.

Reagovat
iamek

Bishop ofiko přestup do Sunderlandu

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele