První gól byl průšvih, zbytečná branka, mrzelo brankáře Hrušku
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Vrba uznal, že Sporting byl lepší, ale mrzely ho ztráty před góly
09.03.2018, 12:49
Ještě to není ztracené, věří po porážce v Lisabonu plzeňský Řezník
09.03.2018, 09:07
Plzeň v úvodním osmifinále Evropské ligy podlehla Sportingu
08.03.2018, 23:04
Kopic o Sportingu: Čeká nás suverénně nejlepší soupeř v sezoně
08.03.2018, 13:38
Kouč Sportingu Jesus vychválil Vrbu a čeká vyspělého soupeře
08.03.2018, 09:42
Komentáře (152)
Přidat komentářhttps://zpravy.aktualne.cz/domaci/policie-opet-vysetruje-strelbu-na-fotbaloveho-bosse-starku-c/r~5bd33f6c221411e8b8efac1f6b220ee8/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_content=editor1-static&utm_term=position-1&redirected=1520578617
"Bavili jsme se asi 25 minut a já mu odpověděl, že už se na něj ani nezlobím. A on povídá: 'Nemůžeš se zlobit, starý pi*o, já měl informace od policie, žes to byl ty, kdo tátu unesl',"
Jarda tý lize fakt chybí.
Já si zase myslím, že je dobře, že takoví už v lize nejsou a snad ani nebudou, ještě to chce vyhodit Berbra a ty poskoky kolem.
Jediný štěstí, že ten Hruška nepadá jako hruška..
lepší byl Zeman
Bosák zabiják
To je takovej článek ty vole.. akorát na samý ótéčka, politika, vraždy na Slovensku, Superstar apod.
Nechci nějak tu spamovat, snad se EF admini nebudou zlobit, ale beru tohle jako nejserióznější a největší stránku o fotbale u nás, tak bych rád poprosil o podporu i zde vás, fanoušky.
Stejně jako minulý rok, tak i letos jsme se jako SKN Brno (Sportovní klub neslyšících) dostali do Ligy Mistrů, která se koná během jednoho týdne, neboť týmy nemají finance na to, aby se to hrálo ccelou sezónu jako klasická LM.
No, a rádi bychom si s sebou vzali do Milána i například maséra, protože nás čeká jeden zápas každý den, tudíž nohy budeme mít po dvou, třech dnech opravdu vyčerpané a pokud možno, tak i nějaké zdravotníka. No, a samozřejmě pak i by se nám hodila výbava jako sportovní bunda nebo podobně, případně nové balóny.
Budeme rádi za každou vaši podporu! Vloni jsme jinak se zúčastnili Ligy Mistrů neslyšících ve fotbale poprvé v historii, konala se v řecké Larissa, skončili jsme 7. z 16., což byl pro nás úspěch. Letos bychom ale rádi skončili ještě výše.
https://www.hithit.com/cs/project/4629/podporte-tym-skn-brno-v-lize-mistru-neslysicich-v-milane
GL!
Díky moc!
A díky všem, co přispěli už!
Koukal jste někdo pak na ten sestřih dalších zápasu na ČT ..jak ten frajer i v nějákým tom sestřihl zmínil PUMLÍČ ? já už jim tam snad asi napíšu, ať se na to laskavě vyserou na ty výrazy pumlíč, mičuda, včera i Bosákovo, že míč někam nahopká ...tvl to ať si jedou na déčku
Tos nepochopil, že to říká na truc?
Proč na truc?
Protože podle mne zná reakce fanoušků na ten termín a záměrně provokuje, resp. ukazuje, že on přece nebude někoho poslouchat. Jak jsem psal v tom článku tady na webu, kterým on pohrdl, staví se do čela a fotbal odsouvá.
Máš odkaz na ten článek? No asi je to tak. Ukazuje že je "nad věcí".
Jmenuje se to Lesk a bída fotbalových komentátorů - nebo tak nějak.
http://www.eurofotbal.cz/clanky/mat-a-bida-fotbalovych-komentatoru-382825/ dík
Mat a bída . Je vidět, jak člověk s odstupem času měkne.
"...a tak pumlíče lízají štangle apod."
"Nemusel by si tak před léty na základě hromadné kritické odezvy diváctva zabalit do své torny maršálskou hůl a odkráčet z komentátorského křesla do toho moderátorského."
dost jsem se pobavil a naprosto s článkem souhlasím.
jak to víš, že on jím pohrdl ? se tam o tom tvém článku zmiňuje jo ?
Dole v diskusi někdo okopíroval jeho odpověď z facebooku, kam mu to poslal. Víceméně prohlásil, že komentování nerozumím, tak mám mlčet, a že tam je plno lží a polopravd.
"Já se taky bavil. Jinak je to novinářsky hodně špatné. A nemyslím názorově, jestli mě někdo má nebo nemá rád, je jeho věc a do toho mu mluvit nebudu. Jenže, když píšu podobnou rádoby analýzu, je první povinností se podepsat. Pod nick se schovává pouze zbabělec, neschopný v přímé diskusi obhájit názor. A jinak je to snůška dojmologie, nepravd a rádoby vtipných přirovnání člověka, který o téhle profesi ví asi tolik, kolik já o výrobě kontaktních čoček. Opravdu necítím potřebu se tím více zabývat..."
no, jak říkám
"který o téhle profesi ví asi tolik, kolik já o výrobě kontaktních čoček." Přesně tohle.. zase musel vylízt s nějakým přirovnáním úplně z prdele.. kontaktní čočky tentokrát..
to napíše záhy po výtce o rádoby vtipných přirovnáních
Ty vole to je gold!
on je TOP a víc TOP už to nejde tak ať mu někdo něco nevytýká, když není taky moderátor. Ale nechci se Puskase dotknout, ale s tím jménem měl trochu pravdu, chtělo se pod to podepsat.
Mně ten podpis vůbec nevadí. Puskas není komentátor na veřejnoprávní televizi placenej z veřejnoprávních poplatků a je mi jedno kdo to vlastně je.
mně přece taky né. Ale když už mu to někdo přeposlal tomu Bosákovi tak je škoda, že to právě bylo s nickem a né se jménem ...ono to pak zneváží trošku tu kritiku a taky se toho hnedka chytil a vlastně tím to odsoudil hned v začátku. I když věřím, že by měl podobnou reakci tu s těma čočkama, i kdyby to bylo podepsané
Je pravda že mu to dalo nějakej argument do ruky no.. že nebude reagovat na anonym Ale stejně zareagoval jak totální trubka.. viz. výše
Momo909.03.2018 10:31#
"který o téhle profesi ví asi tolik, kolik já o výrobě kontaktních čoček." Přesně tohle.. zase musel vylízt s nějakým přirovnáním úplně z prdele.. kontaktní čočky tentokrát..
[reagovat]
Puskas09.03.2018 10:39#
to napíše záhy po výtce o rádoby vtipných přirovnáních
Já jsem nepsal jemu. Navíc - kdybych se podepsal, šel by do sebe, nebo by mě jen odpálkoval v podobném duchu? A kdybych to napsal seriozněji, odpověděl by mi beztak několika frázemi. Je-li zahleděn do sebe a jeho okolí ho za jeho způsob komentování poplácává po zádech, čímž mu stvrzuje správnost jeho přesvědčení, je vše marné.
To nemá cenu, nic by to nezměnilo jenom by odpověděl jiným způsobem ale řekl by stejný hovno.. Je právě chyba že ho poplácávají po zádech.. byť jsou to jenom ti, co jsou horší než on, nebo lidi ze showbussinessu co fotbal v životě neviděli
jo s tím souhlasím
Nic ve zlém, ale kde nemá pravdu? Ten článek je prostě pár názorů. Ani kritika to není, jen prostě výkřik: "všechno je špatně."
Dost lidí to vidí stejně a podle dost lidí má pravdu - pokud je všechno špatně, tak to tak prostě je i v článku... nehodnotím to z novinářskýho hlediska, ale mně konkrétně mluvil Puskas z duše..
Ne, ty, co si to v mých očích zaslouží, chválím, navíc píšu, že hokej nebo atletika se na ČT dělá na úplně jiné úrovni. A článek se navíc nazývá Mat a bída, z čehož lze soudit, že o chvalozpěvy nepůjde. A jistě že jde o názory, že jde o to, jak vidím jejich práci.
Myslím samozřejmě Bosáka. Šlo snad o jeho reakci na tenhle článek? Co jsi o něm napsal? Že je jednooký král mezi slepými, "možná není až tak špatný, ale..." že je druhořadý bavič, pak rozvíjíš teorii o tom, jak blbě vznikají jeho vtipy, pak napadáš jeho způsob vyjadřování a oslím můstkem to spojuješ s napadáním jeho připravenosti a zakončuješ téměř prezidentským bonmotem o tom, že ho to nejspíš vůbec nezajímá. Takže možná není až tak špatný, ale... tímhle se zabývat nehodláš, rozvádíš jen co špatné je (nebo si to myslíš) a ještě rozjedeš pár teorií ve stylu jedna paní povídala. Říkej si co chceš, ale tohle není analýza ani náhodou, je to výkřik do tmy. Jo a je ti jasné, že slovo mat znamená v češtině pouze zakončení šachové partie?
Pokud se Ti Bosák líbí, je to Tvá věc, já ho zkritizoval za to, co se mi na něm nelíbí - snaha být vtipný, nepřipravenost, laxnost, které často zmiňují i zdejší diskutéři atd. Stejně jako jiné věci, což neznamená, že jsem to psal, abych se jim zalíbil, ale proto, že to vidím podobně. Co se té tzv. "teorie" týče, je tam samozřejmě použitá nadsázka, ale on sám kdysi přiznal, že se sázel, co vtipného řekne a jak spojí i dvě věci z jiných oborů, takže asi tak k tomu - má to reálné základy.
PS: Pojmy lesk a mat se používají u povrchu nábytku.
jo jinak ještě reakce na tohle tohle bych i pochopil, že Bosák to říká na truc... ale právě, že jsem to slyšel i v tom sestřihu od toho co to komentoval (teď nevím kdo to byl) tak mám trochu strach, aby se to tam fakt ještě neuchytilo napříč komentátorama
Schválně jestli to říká i na hřišti: "Přihraj mi pumlíč."
to jsem si taky přehrával v hlavě ...situaci, při faulu ,,ne ne to bylo čistý, to bylo přes pumlíč"
spíš mám z toho dojem, že má doma tak 3letou dceru, která to sleduje a vždycky se rozjasní a zatleská, když Táta řekne její oblíbený srandovní slovo.
Pochybuji, že by jeho tříletá dcera dala před krtečkem přednost jeho debilnímu komentáři.
to bylo jen tak přirovnání, že pro takovou diváckou skupinu tam dost něco taky přihodí. Jinak nevím jestli má děti a pokud ano, nevím jak staré či syna nebo dceru či víc
Spíš se s někým vsadil, že to řekne v každým zápase.
To dělával kdysi, když spojoval dvě úplně spolu nesouvisející věci. K tomu se přiznal. Prostě komentuje pro sebe a svůj dobrý pocit z sebe, tak to na mne působí.
Tím "dvě úplně spolu nesouvisející věci" myslíš co?
Už nevím přesně, třeba něco z divadla nebo filozofie a do toho nějakou všední věc ze života. Ne že se pletl.
při zápase na OT použil nějaký název Ibsenova dramatu atd.
Je to podle mě už fakt na zvážení vedení té sportovní redakce, mě to fakt strašně sere. Nedovedu si představit že by to dělal někdo v zahraničí, na Sky Sports např. Místo toho aby se ČT snažila přiblížit v profesionalitě světovým médiím, tak si z toho Bosák dělá prdel a myslí si, že je strašně vtipnej a někoho to obohatí. Je to primitivní, infantilní a nedůstojný. Měl sem Bosáka rád, ale teď je to pro mě jenom dement, co hrál okres a myslí si, že někoho zajímají kecy z jejich dřevěné střídačky. Byl tam z těch retardů jedinej co se dal poslouchat, alespoň tím, že si nepletl bělochy s černochama.. ale teď mě z nich sere nejvíc, snad víc než Štěpán.
mám z toho podobnej pocit právě. Taky jsem ho měl nejradši, ale teď už mě fakt vytáčí a to dokonce ne jen u fotbalu, ale třeba i v tom Olympijským studiu ...tam mě taky sral příjde mi, že už si jede svojí rádoby one man show. A právě ale nechápu, když hraje nebo hrál fotbal tak pak příjde s takovejma výrazama ...jako je hopkání, mičuda, pumlíč ..tvl kdo se takhle vyjadřuje v nějákým kádru (a je jedno jestli amatérským nebo profi).
nebo prostě v partě kluků, chlapů ....to si neuvědomuje, že hlavně pro tyhle lidi to komentuje ?
On si podle mě jednoduše myslí, že je hrozně vtipnej a chytrej a každej ho u té televize žere. Myslí si, že když to bude říkat dost často tak se to chytí a stane se z toho nějakej jeho pomník, že se to bude tradovat že to zavedl legendární komentátor Míra Bosák.
toho se bojím nejvíc no.... protože od toho sotva někdy upustí takhle
Přitom když byl třeba v Bolkovinách, tak se snažil, ale vtipný vůbec nebyl. On je glosátor, ne bavič, z něhož by byli lidi odvázaní, jak vypráví vtipy nebo připravené hlášky..
No v nějakých podobných pořadech to na něm jde hrozně vidět, že by chtěl ty lidi rozesmát..
A vůbec mu to nejde.
takovej slušňáckej naivní humor trochu
Jojo, prostě je (nebo byl) nejlepší z nejhorších.. jednookej král a to z něho udělalo celebritu.. přitom kvůli němu doma čím dál víc chlapů místo sledování fotbalu vysává.
štěpán je hroznej hlavně tou hromadou faktickejch chyb. ten je schopnej i během blbýho sestřihu liverpool - porto nasekat 10-15 totálních peachovin. naopak koho musím pochválit, to je vlasta vlášek - z toho roste naprostej bůh.
Vlášek už mě sere nejmíň to je fakt. Jako Štěpán seká brutální chyby i v záznamech, to mi přijde neskutečný, v těch sestřizích na který má moře času a měl by je po něm někdo kontrolovat... to je mega průser.
v těch sestřizích to taky vždycky nechápu ...nebo když padne gól a on ještě dokecává o něčem bezvýznamným
Přitom je to relativně práce snů, nechápu že nemůžou najít někoho lepšího, nebo ho to naučit.. já nevím, nevím jak to můžou všichni v té redakci nevidět. Jedině že by se na to nikdo z nich nedíval no.
Podle mě právě je to vedení zkostnatělé a mimo, že tu práci dávaj jenom takovejm s prominutím ,,pošukům" aniž by jim právě jako pošuci přišli. Tam není ani moc náznaku, že by se to mělo někam pohnout do většího profesionalismu... spíš mi právě příjde, že víc a víc se zvětšuje ten prostor pro to pošuctví.
Vem si že se díváš na zahraniční přenos, itálie, anglie, německo.. jejich studio.. a pak to přepneš a uslyšíš pumlíč.. no tak jako oni mají nejspíš nějaký redaktory na stáži apod., co studujou žurnalistiku a pár dementů co si dali do CV mezi záliby fotbal, podle mě prostě vyšlou na cestu komentování fotbalu..
nejhorší je, že jim strašně ubívá těch licencí na přenosy ...o to víc by se měli snažit bejt sakra dobrý, když odvysílaj jednou za čas něco
*ubývá
Jojo, jako nevím jak jsou na tom třeba na O2 ale podle grafiky, studia, tiky taky apod. jde ale vidět že se chtějí někam pousunout.. ČT jde čím dál víc do sraček a tím relativně levným, čím by to mohli zachránit, což jsou komentátoři, si to akorát zhoršujou..
přitom stačilo mít někoho fakt dobrýho aspon k tomu komentátorovi ...ten jak spolukomentoval např. Sev. Irsko - Česko z Bosákem (nevzpomenu si na jméno) a i v nějákým jiným zápasů s ostrovským týmem jsem ho slyšel ...to za mě bylo TOP a tak to má přesně vypadat ta profesionalita.. on hned i ten Bosák se sakra zmírnil vedle něj a nejednou nechtěl vypadat před ním jak blbeček a tak se snažil
Taky si nevzpomenu na jméno ale bylo to jak zjevení, všichni byli v šoku a ptali se kdo to je.
Hošek.
dík
Na Seznamu je docela často v tom Mádlovo pořadu. Určitě koukni, jestli budeš mít čas a chuť. Na ČT by jim to měli pouštět povinně, aby jim ukázali, jak se dá o fotbale mluvit ze studia.
vidíš a já seznam a podobné absolutně odsoudil a ani netuším, že tam taky může bejt něco kvalitního. Díky za tip
Zrovna Seznam mi přijde dost dobrej, co se týče těch jejich pořadů.
Kromě chyb mě na Štěpánovi nejvíc serou ty jeho afektovaný, ta každou cenu vtipný přirovnání. Bosák už není co býval, ale ještě se dá vydržet. Vlastik roste pomalu ale jistě do kvality. No a musím se přiznat, že mně tam chybí Pavel Čapek. Sekal taky chyby, ale ten jeho kultivovaný projev, to byl balzám oproti těm současným kašparům.
Čapka mohli nechat komentovat nějaký menší zápasy, to souhlasím. Já se u něj bavil, protože ty kecy myslel vážně a nesnažil se být vtipnej.. čímž vtipnej byl.. torna apod.
Přesně, občas tam švihl nějakou blbost, ale myslel to vážně, řekl to kultivovaně, má uklidňující hlas. Ke konci byl přece jenom špatnej, ale pro mě furt lepší než šašci typu Bosák a Štěpán.
Jo
jeho hlas uplně super ...ten mě fakt bavilo poslouchat, přesně jak píšeš, kultivovanej a ukliďnující, že mě i ty chyby něják moc nevadily. Chyby se daj odpustit i to mě nikdy nedokáže ,,vytočit" ale špatnej projev to je to nejhorší
Co se týče komentování, tak to s Tebou souhlasím...nejvíce mě štvalo odsuzování lidí, zpravidla z řad fanoušků, které ani vlastně neznal a okomentoval celý jejich zhrzený život. I když asi měl možná ve většině případů pravdu. .
Ale rozhodně bych ho dementem nenazýval, to si nezaslouží. Slyšel jsem jeho pár rozhovorů, hlavně na rozhlase, o nefotbalových tématech. Všechny jeho věty dávají smysl, mají hlavu a patu. A to i když s jeho názory né vždy souhlasím. Vytknul bych mu akorát tu jeho menší sebestřednost.
Ok, není to asi dement, to ne, ale dementně se někdy vyjadřuje.
Ať jde dělat stand-upy, když chce bejt v první řadě komik. V poslední době mě opravdu neskutečně sere. Dřív to byl komentátor s největším přehledem, ale strašně zlenivěl. Už i mladý ucha na ČT (Pečeně, Kubásek) mají lepší přehled a Bosák akorát žije z aury minulosti.
Zajímavý informace a poctivou přípravu vyměnil za laciný fórky a dění na hřišti odsunul až za ně. Vrchol je, když se vyjadřuje o IQ fanoušků za jednu světlici v ochozech nebo při nějakým pokřiku, kterej se mu nelíbí.
Na tom je přesně vidět, jakej je to narcis a za co má ve skutečnosti ty debily, pro který to komentuje.
http://www.ringo-cech.cz/sport/mistri-mikrofonu
A taky jsem neslyšel za celej svůj fotbalovej život výraz ,,BRANKOVÁ KONSTRUKCE,,. Možná, že v nějakém letáku výrobce branek to je, ale chci vám mistři mikrofonu prozradit, že ,,BRANKOVÁ KONSTRUKCE,, jak vy říkáte, ……zachránila ho branková konstrukce, Drogba střílí, ale byla to branková konstrukce od které se míč odrazil. Blbínku! buď to bylo břevno, nebo to byly tyče! To po stranách, ty reportérský hovado, jsou tyče a to, co je spojuje, je břevno. Brankovou konstrukci si strč někam."
Je to debil
V něčem trošku afekt no
Plus jak tam píše o tom překládání anglických názvů... Že mu prej vadí, když slyší Kladiváři, Kohouti, Fialky a podobně. Tím pádem kritizuje i Otu Pavla, kterej ve svých povídkách často píše o londýnských kanonýrech... Sorry, ale srovnání Oty Pavla s člověkem, jehož jeden z největších úspěchů je namalovaná píča se zvířátkama, vyznívá jasně pro Pavla...
Mně se líbí ty první dva odstavce, kam se to potom posunulo jsem si všiml až díky tobě
Tak podle mne mu šlo o to, že se ty názvy typu Fialky používají neúměrně a že ta starší generace na to není zvyklá.
"oni překládají názvy klubů, který se překládat nesmí!
A tak český diváku žasni: Hrajou Karamelky, Hrnčíři, Toffies, Popej, Žiletky, Černé mačky, Tygři, Kladiváři, což já bych spíš Westham United přeložil jako Západní šunkaři. Divím se, že jim nikdo neřekl jak velký je to profesní prohřešek a jaké to z nich dělá burany.
Takhle na nás machrujou. A děti které se ve slušných fotbalových rodinách dívaj samozřejmě taky, se ptaj: „Dědo, kdo jsou Hrnčíři? Nebo co jsou Žiletky? Co jsou Tygři?" Já vysvětluju: „Děti, to k vám mluví hlupáci! Anglický názvy klubů se nepřekládaj. A když, tak jenom účelově." Takže jsem si začal vypínat zvuk. Ale předtím jsem si výroky mistrů mikrofonu zapisoval a vytvořil slušnou sbírku neprofesionality."
Podle mě mu šlo o to, že se to používá a je jedno jak často...
Taky asi řekl někdy klokani. Ale afektované to je. Osobně mi to též vadí, když se to používá, jsem raději za název klubu.
píše to jak hulvát a debil (ale to je prostě jeho projev no) ...ale nadruhou stranu je to vážně trapas a zrovna Novasport tohle dělala zápas co zápas
já třeba starší generace nejsem a taky mi to svým způsobem vadí ...protože to jsou označení klubů v rámci své země své ligy ...říkat někde v cizině, že přijedou sešívaní třeba k zápasu se žlutou ponorkou. To se fakt nedělá a je to buranství svým způsobem.
Nevadila by mi třeba ta informace např. že tak a tak se v té dané zemi tomu klubu tak a tak přezdívá ...ale určitě né, abych to slyšel jako označení toho klubu a takto se ten tým často nazýval v průběhu zápasu. Je to familiérní za prvé a neprofesionální.
Těžko říct no... Zase třeba Bílý balet se vžilo a používá se normálně v mnoha zemích. Čech by asi nadával, že to je Ballet Blanco.
to zase asi jo no s tím bílým baletem máš pravdu. Na druhou stranu mi nepříjde, že by se to označení dostalo nad Real Madrid ...zmiňuje se ano, ale přesto to není pořád. Na Novasport co si aspoň snad dobře pamatuju to bylo víc než vůbec název klubu jako takového.
A ještě jsem zapomněl dodat, že se nestotužňuji s tím, že by se to nemohlo překládat to určitě né. To mi příjde naprosto v pohodě. Jde mi spíš o to používání...to mi příjde přestřelený a nevhodný
Jednou jsme proti nim hráli, Bosáka vystřídal týpek v 60tý minutě a ten kokot rozkopnul střídačku
První podařený kop v zápase?
Vpodstatě jo, docela to kurvil
No nejhorší je, že to není všechno, zapomněl jsi když se tihle mistři alá deník Sport začnou srát do pravidel a je z toho minutovej rozbor pojmenovanej pravidlem, který neexistuje a hra mezitím pokračuje dál.
Jenom abychom nestříleli pouze do vlastních řad, včera jsem normálně musel vypnout i anglický komentář. Naladil jsem stream AC vs. Arsík na jednom z kanálů beIN Sports, ale komentátor byl totálně mimo. Pletl si Mustafiho s Chambersem, Calhanoglua vyslovoval jako [Halkanoglu] a po nějaké sporné situaci se nevšiml, že AC nemá přímák, ale je to aut, a začal rozebírat, kdo to teda půjde kopat, jenže mezitím už byl Welbz v brejku.
já be/N Sports neznám ...tak se možná hloupě zeptám.. to je televize a nebo jen působí na netu ? Protože podle mě televize prostě musí splňovat nějákou dávku kvality a profesionality za mě a to právě kritizuju, když není ...u Internetu je to přeci jen takové volnější
Upřímně taky nevím, ale podle wikošky provozují několik full-time programů hlavně ve Francii a USA. Jinak souhlas, no.
Halkanoglu
Kdybys už ve 12. minutě nezdržoval...
Tak Co?
Tak by měli víc času trefit zařízení
No ono se klidně může stát že ta Slavia ten titul ukope, protže Plzeň je na jaře marná. Chybí jim ta podzimní lehkost a drajv. Jak kdyby byli zabrždění. No Liberec musí porazit, jsem zvědav jestli se to povede
Autor ČTK...
do její rady byl nedávno Babišem dosazený tento člověk: https://video.aktualne.cz/dvtv/zpravy-o-jesterich-lidech-a-chemtrails-lide-maji-pravo-na-in/r~d483559622f511e894960cc47ab5f122/?redirected=1520586488
https://youtu.be/MCxKc-B1NIo
Ptam se te znova, nechces tyhle politicky sracky hazet do clanku, kterej je k tomu urcenej?
A zadruhe, co rika tak skandalniho?
Zaprvé, kokote: https://i.imgur.com/iUWYGes.png
Zadruhé je to rozhovor novináře Veselovského s pseudonovinářem Žantovským, ani jeden z nich, pokud vím, neastává politickou funkci, v čem je to „politická sračka”?
Zatřetí v podstatě to znamená, že když server Sputnik.cz vydá zprávu o tom, že je fotbalisti USA porazili, protože byli nadopovaní, tak to ČTK může převzít a vložit sem na Eurofotbal, což možná teď zní směšně, nicméně to tak je...
Takže už mě laskavě neotravuj ohledně nějaké politické diskuze, do které toto stejně navíc nepatří...
Ty jses prisernej mimon.
1. Uvedomujes si, ze eurofotbal nema zadnou povinnost sem davat vsechny clanky ctk?
2. Zantovsky rika - pokud na Sputniku vyjde tebou jmenovany clanek, tak to CTK muze vydat ve stylu - Rusove tvrdi, Americane byli nadopovani.
3. To, jedna se opet o politickej komentar.
4. Jsi vazne hloupej.
1. Kdykoliv se tu objeví článek ČTK s pravopisnou nebo faktickou chybou, redakce ti řekne "my za to nemůže, to ČTK" a nopraví ho, takže nevím, jak ta spolupráce s nimi funguje...
2. To právě neříká a ani by to tak neprobíralo. Uvedli by to jako fakt a dole by se z zdroje třeba objevil Sputnik.
3. Vysvětli mi v čem se jedná o politický komentář.
4. Pro hlupáka každý hloupý.
1. Ano, nevis.
2. Ne, rika to naprosto jasne a nekolikrat. Ze Sputnik je ofiko stanovsikem Ruske strany a tak by k tomu take pristupoval.
3. Treba tak, ze politici nominuji lidi do rady? Treba tak, ze se jedna o verejnopravni medium?
4. Jj jsi zhruba stejne chytrej, jako Forrest Gump.
Jasne. Hlavne ze slavny DVTV je nestrany...
tam bylo hustý, když tam byl Sládek ...ta moderátorka ta to solidně nezvládla a byla fakt jak kráva neprofesionální, ač absolutně nejsem jeho příznivec.
Mne prisel uplne nejhorsi Veselovsky, kdyz vycital Hannigovi, ze si dovolil sdilet nejakej clanek na FB. A to byl clanek jen o tom, proc nekdo podporuje Hanniga. Ale Veselovsky to stocil k tomu, ze na tom serveru se psaly i jine clanky, hrozne a jak si to hannig teda dovoluje sdilet.
to jsem neviděl ...a ani nevím jestli mám chuť teď si něco z tohohle soudku pouštět. Ale třeba někdy se mrknu
https://video.aktualne.cz/dvtv/antisemita-adam-b-bartos-z-tehle-etapy-uz-je-venku-praci-na/r~929e6b22f0a811e786cf0cc47ab5f122/
5:45 a dal.. ono celej ten rozhovor je silenej. Ale tady ta pasaz, kde se naprosto neobjektivne opira do Hanniga.
to dost nezvládl no ...prostě to měl připravený a nechtěl se toho vzdát tak to musel furt dokola rozebírat
Nejhorší rozhodně Smetana vs. Kusturica. Dno.
Ten z ní byl ke konci už hodně špatný.
Ty budes jeden z tech mimonu na idnesu co na kazdej novej clanek pise jako prvni komentar "Babisoviny proc nepisete o Capim hnize" get a life
sleduješ kazdou diskuzi na idnesu? get a life
Čtu občas zprávy na idnesu a chodím na ně přes odkazy na FB ty lojzo
tak to jsi borec, kdyz na ne chodis pres fb
Tím jsem ti chtěl osvětlit jak je možný, že vidím vždycky první komentář pod článkem aniž bych četl diskuzi, ale co se vůbec seru
Ty vole dávej si ty politický sračky jinam a ne pod každej článek
asi ho k tomu přiměl ten průšvih v titulku
Jak říkám, tato věc se týká přímo Eurofotbalu.
Všechno se týká všeho a všechno je jinak než si myslíme!
Nevím, jestli bylo na víc. Plzeň bránila a Sporting měl více ze hry a nemusel moc makat, takže to vypadalo, že není nic moc. Kdyby to byl otevrenej fotbal, dá Sporting 4 kusy v pohodě.
Na Plzni mě trochu mrzí, že většina jejich away zápasů v Evropě je podobných - hrozně pasivní z jejich strany, nechají se ždímat většinu zápasu kolem svého vápna a doufají v plichtu.
Viz Partizan, tam to bylo strašný, až dostali gól, začali hrát a semleli je. Ale na tom Sportingu se asi víc čekat nedalo, kdyby se odvážili hrát otevrenej fotbal, tam by měli vzadu díry jak vrata a gólů by bylo víc, Hubnik už je strašnej. Takhle to vypadalo, že Sporting není nic moc, ale hráli, co stačilo.
Fyzicky na to hrát s takovým soupeřem nějakou otevřenější partii už prostě nemají...
Nic už nefunguje. Kam se vytratil ten Vrbův náročnej fotbal plnej náběhů, kombinace, kompaktnosti a povedených rychlých brejků? Třeba v první sezoně Vrba lpěl na tom aby když se dostáváme do poslední třetiny hřiště nebo i dřív při rozehrávce aby každej hráč stál na polovině soupeře, obrana ochotně vystupovala za zálohou. Včera bylo na jednom záběru když Kovařík centroval krásně vidět, že Hubník stojí někde 10m za kruhem! Ale to není celá pointa..hlavní je to, že Sporting měl včera plno situací kdy se mohl a dokázal snadno dostat průnikovou přihrávkou nebo dloubákem za obranu a ta nedokázala držet linii, tudíž se tam Hubník několikrát vztekal, kdo tam zůstal (mohli toho využít častějc než si mysleli). Obrana byla totálně nekompaktní a absolutně nespolupracovala se zálohou. Snad nikdy jsem u Vrbova týmu neviděl, že záloha jde ještě na obranný polovině nahoru a obrana za nima buď jde pěšky nebo zůstane stát zhruba na poslední třetině a tím vzniká čím dál větší mezera mezi zálohou a obranou. Nemluvě o tom připosraným bloku kdy jsme častokrát couvali až skoro na malý vápno nebo zůstávali někde s vápnem přitom Acuňa měl snad 5 vteřin na to aby si připravil střelu. Není to jen o jednotlivcích, je to o celým systému a o tom jak se naše obrana momentálně prezentuje. V dalším zápase Kovařík on, Zeman/Kopic zprava, Krmi potřebuje konečně normální balony, navíc Kovařík byl geniální vždycky v tom, že dokázal dát finálku i ve chvíli kdy ho dostoupil hráč celkem natěsno. Ideálně začít hrát 4-3-3 s Čermákem, Kolář už na tom není o moc líp než Petržela, navíc nemá žádnou rychlost. 4-3-3 by navíc ještě mohlo pomoct Petrželovi, jelikož na 4-2-3-1 už nemá fyzičku.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele