Před utkáním jsem klukům řekl, že obrat je nemožný, řekl Klopp

08.05.2019, 09:15
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (256)

Přidat komentář
smazaný uživatel

vzbudil jsem se teprve před chvílí, ale nemůžu uvěřit, že jsme to udělali druhý rok po sobě. At čtu co čtu a vidím co vidím, pořád tomu prostě nemůžu uvěřit

Reagovat
pobody's nerfect

Já nemůžu uvěřit tomu, že Valverde je ještě trenérem. Po takovém prokaucovani by měl až do Barcelony doplavat

Reagovat
smazaný uživatel

Keď sa tu v súvislosti s Barcelonou vo viacerých diskusiách pripomenulo, že Real má neuveriteľných "decimetercera" ušatých pohárov, tak to fans FCB bagatelizovali, že hlavné a najdôležitejšie je víťazstvo v LaLige, kde Barcelona posledných 15 rokov dominuje.

Prečo by vyhadzovali trénera za prehru v SF pre nich v menej dôležitej súťaži, keď v tej hlavnej uspeli???

Reagovat
Juan Román Riquelme

fyi, ked uz to pises, décimotercera je radova cislovka. Cislo 13 slovom sa pise "trece"

Reagovat
smazaný uživatel

Díky. Učíme sa do smrti. Španielčinu neovládam, okrem pár zdvorilostných fráz.

Ako napr. "Adios".

Reagovat
Juan Román Riquelme

v poho, ja som len chcel napravit evidentnu chybu Bol si uz na San Mamés?

Reagovat
smazaný uživatel

Ešte nie, ale mám taký sen.

Vieš, školopovinné deti, peniaze bolo treba inde...snáď keď budem na dôchodku.

Reagovat
Juan Román Riquelme

zober decka. Vieden - Bilbo letenka spiatocna 100 €, autobus z letiska na Termibus cca 3 € a z Termibusu je to peso asi 10 minut.

Plus Bilbo je velmi pekne mesto (Guggenheim, Deusto, kusok do Gernika, hodinu do Donosti, Hondarrabia, Irún)....País Vasco, La Rioja & Navarra je podla mna ta najkrajsia cast ESP.

Reagovat
smazaný uživatel

Díky za tip. Tú časť Španielska dokonca plánujem prejsť pešo, tú púť Camino, k sv.Jakubovi do Compostelly.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Juan Román Riquelme

Camino de Santiago, ruta francesa.

Ja byvam v meste Logroño, presne na trase tejto pute.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Pro mě osobně je LM nejvíc, říkám to pořád. V Lalize jsme jednookým králem, protože ostatní týmy maj nejhorší formu za posledních 10 let.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme. To je jasné. Bez debaty.

Reagovat
alcantara

Pretoze vypadnes opakovane hanebnym sposobom? To ani to nie si schopny pochopit?

Reagovat
pobody's nerfect

kdyby to, ale naprostá ignorance trenéra na fungující rozestavení po změně v prvním zápase a co udělá v odvetě? zase naordinuje nefungující rozestavení, které je evidentně stálo postup. tato ostuda jde jednoznačně za trenérem, který u toho týmu nemá co dělat

Reagovat
smazaný uživatel

Ale, ale...

Vypadnúť hanebným spôsobom je, keď dostaneš naložené ako Arsenal od Bayernu dvakrát 5-1.

Súmár 3-4 mi zrovna hanebný nepríde. Ale asi to nie som schopný pochopiť...

Reagovat
smazaný uživatel

2x vyhrát v prvním zápase o 3 goly a pokaždé to prosrat. Co na tom nechápeš?

Reagovat
pobody's nerfect

u Arsenalu to bylo odrazem kvality kádru, tady to bylo odrazem naprosté nekvality trenéra, jelikož oba týmy jsou přibližně stejné úrovně

Reagovat
alcantara

Takze tie okolnosti a suvislosti fakt nechapes, skoda.

Reagovat
smazaný uživatel

Ako nezainteresovanému pozorovateľovi mi je to jedno, kto bude Barcelonu trénovať.

Barcelonu som mal kedysi oblúbenú, keď tam trénoval Cruijff, v minulosti môj obľúbený hráč, ten "dream team". Vtedy hrali hlavne futbal, nesimulovali ako neskôr.

Dnes mi je naozaj jedno, kto povedie zajtrajší tréning FCB...či majú voľno zajtra?

Reagovat
Juan Román Riquelme

ale inak mas pravdu....culés si idu to, co im v danom momente vyhovuje

Reagovat
smazaný uživatel

Tady nejde o to, že jsem vypadli, ale jak jsme vypadli.

Reagovat
Juan Román Riquelme

zaslouzene

Reagovat
smazaný uživatel

To taky netvrdím, že by to nebylo zasloužené.

Reagovat
Juan Román Riquelme

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
DUCK11

A teraz bum, finále prehraju a zase budu napriek ohromnej sile bez trofeje

Reagovat
PISTOLERO

To se letos nestane.

Reagovat
Kejza

jestli to má klopp někdy zlomit, tak letos

Reagovat
ADM

gratulujem, úplne zaslúžene, futbal musí v takýchto zápasoch vyhrať a včera vyhral. Milner neskutočný frajer kam až to nakoniec vo svojej kariére dotiahol, a to už má 33 rokov. Ten tím je fyzicky jeden z najsilnejších, ak nie najsilnejší, aký som ja osobne vo futbale videl.

Reagovat
Billy McClane

Bayern, ktory vas prevalcoval 7:0 mi prisiel fyzicky este silnejsi.

Reagovat
ADM

tu situáciu vytesňujem z hlavy už roky, takže je to kludne možné Ale tu to podľa mňa ešte umocňujú tí beci, Lahm predsa len nebol taký rýchlik

Reagovat
technecium

Reagovat
Messiáš

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
F.Torres

o parník

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Sarri říkal...

Reagovat
Pesojen

Reagovat
eder

Reagovat
kilobyte

To těžko, Sarri říkal že Slavia.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
bigfoot

Nedved na tom byl dost podobne

Reagovat
Malresi

Vdaka patri najma tebe Jurgen. Z priemerneho timu si urobil jeden z najlepsich timov na svete. Treba to ale potvrdit vyhrou tejto sutaze.

Reagovat
CHONG

Reagovat
avicii

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
patas92

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
Kily

snad to dopadne, poslední měsíce mi ho je celkem líto, když neustále čtu komentáře znevažující jeho práci s tím, že nemá vítěznou mentalitu a není to vítězný typ

Reagovat
smazaný uživatel

Nejvíce bych mu to přál už kvůli těm, kteří jej nazývají Klopp defektem a věř, že i takoví idioti se najdou.

Reagovat
Rudnevs

Tieto kecy o víťaznej mentalite sú niekedy strašná blbosť. Kritizovať za toto Kloppa, ktorý pritom pri väčšine prehratých finále viedol ten (papierovo) slabší klub, je somarina. Navyše celkovo sú pohárové zápasy častokrát o šťastí a o veciach, ktoré tréner nemôže ovplyvniť.

Reagovat
oddy

Reagovat
patas92

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

do puntiku souhlas

Reagovat
Kucka

Reagovat
kiciN

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
PP

tak ono to píše pár frustrátů z řad MU.. jinak každý soudný člověk musí Kloppovu práci uznat.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hai

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Corleone

Reagovat
kiciN

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
andrew96

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
supporter

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Neskutočné srdce a bojový duch v tých hráčoch. Hneď som si spomenul na Chelsea v sezóne 11/12, keď di Mateovi tiež málokto veril, hlavne keď v odvete hrala Chelsea bez vyluceneho Terryho a prehrávali 2:1,no hráči to bojovým výkonom dotiahli zrovna cez Barcelonu do finále.

Reagovat
smazaný uživatel

No, tak výkon Chelsea měl maximálně srdce a neskutečný bojovný duch. Jinak to byl neskutečný hnus po celý zápas, kdy se postavili dva autobusy a Barca bušila a bušila. Žádný vyrovnaný zápas to nebyl, spíše neskutečné štěstí ten rok to bylo, protože i ve finále to bylo jako kočka s myší. Výkon Liverpoolu měl ještě o hodně navíc, Barcu přehrával ve velké části utkání, neměl z ní žádný strach a ani respekt, hrál fotbal a ne žádného zaďoura, pěkně na férovku a to je přesně to, co si od velkého klubu představuji. Nejen, že bych chtěl Liverpoolu pogratulovat, ale také poděkovat za nádherný fotbalový zážitek, jasně dominoval, přidal k tomu nejen srdce a bojovnost, ale především fotbalovou kvalitu. Proto jsem včera psal, že pro mě osobně je to za posledních 8 let nejlepší výkon na takové úrovni a proti takovému soupeři. Jediné, v čem máš pravdu je ta vzpomínka na Chelsea, kdy jim také nikdo nevěřil, nic víc.

Reagovat
smazaný uživatel

*postavily

Reagovat
smazaný uživatel

Ja o žiadnom skvelom futbalovom predstavení Chelsea proti Barcelone nepíšem,tak neviem čo tu skúšaš.

Reagovat
smazaný uživatel

V tom případě se nedá ten zápas vůbec srovnávat, protože se jednalo o štěstí a náhodu, zatímco Liverpool si proto vyloženě šel od začátku do konce.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme že sa bojovnosť a nasadenie dá zrovnavat. Nezrovnavam predsa pojatie hry ako takej. Už prestaň hľadať niečo, čo tam nie je.

Reagovat
smazaný uživatel

Hledám rozdíl mezi zaďourem a čekáním na smrt a jízdou po zadku na 120% procent po celý zápas. I mezi bojovností a duchem je velký rozdíl mezi těmito dvěma zápasy. No, to je jedno. Já na to svůj názor mám (tenkrát Chelsea postoupila fakt úplně náhodou, rozhodně ne zaslouženě, což tento zápas odlišuje od zápasu Liverpoolu). Nebudu se ale dohadovat. Jsem zvědavý, kdo je doplní.

Reagovat
risk je zisk

Chelsea postoupila a vyhrála štěstím?

Na takový komentář jsem opravdu čekal už hodně dlouho. V tel době byla Barcelona i Bayern nejlepšími kluby na světě. Všichni její hralči měli fazonu a hráli to nejlepší v jejich životě.

Chelsea by neměla sebemenší šanci s nemi hrát otevřenou partii a hrát, jak ty píšeš otevřenou partii.

Ty si myslíš, ze Chelsea snad nehrála na 100%. Viděl jsi ty zápasy, tak se na ne podívej ještě jednou, bránit takové hráče a nebo výsledek nic nestojí, oni vlastně cele zápasy nic nedělali, jen tam stali jak fackovací panáci a když jim Barcelona a Bayern nemohl dat góly, tak se to o haluzi a hlavně samo vstrelilo viď?

Ja tu teď nechci obhajovat, jak Chelsea hrála, ze nehráli pěkný fotbal a jen “autobus”, vis i tohle je bohužel taktika je smutné, ze i ti nejlepší trenéři na světě nemohli porazit Chelsea a s prstem v nose je všechny do jednoho udělal nějaký zelenáč Roberta di Matteo :).

Chelsea ty zápasy na jejich poměry zvládla na 120%, věděli proti komu hrají a nehráli si na něco, co v té době nebyli.

Když si teď vzpomenu na to finále, no jak bys asi hrál nebo povídal hráčům v kabině před zápasem proti Bayernu, který hrál ještě k tomu doma, takže měli přes nějakých 60 tisíc lidi podporu i na stadioně.

Tak těžký zapas měla Chelsea a oni nemohli udělat naprosto nic. To jak je Bayern odstreloval cely zapas, jak si ten tým myslel, ze jim dá několik gólů a ono jaksi ne hele. Čech měl životní formu, já to tvrdím pořad, ale to Čech vyhrál Chelsea LM, ať si říká každý kdo chce, ale byl to právě on, který v tom finále podržel svým výkonem Chelses. Jen si vzpomen na to finále, ta bojovnost o každý metr hřiště, každé stínováni, každá osobka na hráče Bayernu vyžadovala pot a hrozně moc úsilí, ty si možná myslíš, ze to je nic tam tak běhat a dělat ze sebe po cely čas šaška, ale věřím ze víc v nohách a víc potu na sobě měla Chelsea.

Abychom si to ujasnili, nerikam ze Chelsea hrál krásný fotbal, ale dala v těch zápasech hezké góly, ti hráči si museli sáhnout na svoje dno, když je jak hráči Barcy i Bayernu museli neskutečně šikanovat, někteří hráči předvedli životní formu, ať už se jedna o Torrese, Lamparda, Drogbu a hlavně Čech. To, jak právě Čech zvládl ty zápasy, no nevim který jiný gólman by ti udržel takto čistou hlavu v těch zápasech, asi žádný a podtrh to právě tím památným finále, kde dokázal chytit penaltu Robenovi a k tomu měl kotel německých fanoušků před svým obličejem.

Já si to finále užil, nebyla to žádná nuda, ale těžký a napínavý zapas a Chelsea vyhrála :), což mě neskutečně těší a ver mi, druhy den jsem šel s vysmátým obličejem do školy a poslouchal stejné bludy, jako píšeš dnes ty a s nikým jsem se nehádal, jen jsem sedel v lavici, poslouchal je jak se hádají a dělají si ze mě srandu :), já nic neříkal cely den, pac jsem si moc užíval tu výhru a to, ze každého to v té době sralo :).

Reagovat
PISTOLERO

Klobouk dolů tomu co to dočetl do konce já skončil u třetí věty

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
aramaki

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
7C.Ronaldo

Reagovat
eder

Reagovat
avicii

snad uz to vyhrame cele ale potencial je aj do buducich sezon velky, hraci maju dlhodobe kontrakty, cez leto mame sancu sa opat kvalitne posilnit, idde to dobrym smerom vsetko..

Reagovat
smazaný uživatel

Už jenom za ten výsměch, co Liverpool rok co rok bezdůvodně schytává, jim to hrozně přeju. Ted to dotáhnout do konce a zavřît hejtrům huby

Reagovat
avicii

Reagovat
eder

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
kiciN

snad to urvou a umlci ty hatery

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kejza

Reagovat
EL Gringo

Reagovat
topinho

Reagovat
The Krupy

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
stuff

To je uplne neuveritelne. Ten liverpool vyssie od vvd nemal jedneho aspon trochu kvalitneho hraca(mozno mane). Ten Klopp to robi neskutocne. Klobuk dole

Reagovat
Malresi

A toto je zas co za picovinu. Ved su to vsetko reprezentanti, ktori vo vacsine hraju v zaklade prave aj vo svojich reprezentaciach. Vynimka je Milner kvoli veku.

Reagovat
stuff

Vcera sa uhralo srdcom, tam nie je ani naznak kvality vo vcerajsom kadri. Rozumiem, ze vas tieto roky namlsali, ale nemali by ste zabudat na obdobie predtym. Kader o tolko lepsi nemate. Iba trenera

Reagovat
smazaný uživatel

Vo všetkých štatistikách okrem držania lopty a úspešnosti prihrávok dominuje Liverpool, tak aký deficit kvality?

Reagovat
stuff

praveze netusim, ale vies si predstavit Origiho, wijnlanduna ci jak sa pise, hendersona, matipa, milnera alebo shaqiriho hrat zaklad v top klube?

Clovek tu zlozi poklonu kloppovi a bojovnosti hracov a idu ma tu vsetci zozrat

Reagovat
smazaný uživatel

Neviem, ale to neznamená, že včera to uhrali srdcom bez náznaku kvality. Kvalitu jasne ukázali, srdcom by to asi ťažko skončilo 4:0.

Reagovat
soukup

tak především by jen srdcem asi sotva bojovali s MC o ligový titul do posledního kola s rekordním počtem bodů

Reagovat
stuff

tak ono neuhrali 100bodov so Shaqirim a Origim.

Ze ich uhrali s Hendom a Milnerom je kompliment pre Jurgena

Reagovat
Mindas

Dva tituly v PL s Milnerem uhralo i City. Za to taky zaslouzi kompliment Jurgen? Ti hraci maji zkratka kvalitu a roky ji prokazuji. Hlavne maji neuveritelnou profesionalitu, a to je nekdy vic, nez jakykoliv technicky atribut.

Reagovat
Kixi Syhimour

Ano, ale to byl James jinak kvalitní

Reagovat
kiciN

to je prave ten rozdil ze Klopp tam toci vsechny hrace, na tech 94 bodech v PL maji zasluhu uplne vsichni, ne jen Mane, Salah, VvD a Firmino.

Reagovat
smazaný uživatel

Piorazit Barcelonu 4:0 bez "aspoň trochu kvalitních hráčů" nejde jen se "srdíčkem". Člověk jako ty, by sem snad ani neměl psát. Jdi si nafackovat a hoď se do řeky.

Reagovat
kiciN

Reagovat
soukup

že by proto, že jsi napsal kravinu?

Reagovat
Malresi

Oni v tom TOP klube hraju, cize si to nemusi nikto predstavovat. A az na Matipa a Milnera su to, ako som povedal reprezentanti. Cize o akej nekvalite to hovoris furt? Netvrdim, ze su to individualne kvalitni hraci na urovni Messiho, resp. ze by boli medzi najlepsimi na svojich postoch na svete, ale priemeraci to proste nie su. 2x finale LM po sebe, bodovo neskutocna sezona v tazkej PL - toto, priatelu, nekvalitni hraci len na zaklade bojovnosti nedokazu

Reagovat
sinter

čo máš stále s tou reprezentáciou? to je nejaká známka kvality? pri repre ako BRA,FRA áno, ale švajčiarsko?

Reagovat
Malresi

Aha, cize repre Anglicka a Holandska su nekvalitne? A to s tym Svajciarskom nemyslis vazne, ved je to v poslednych rokoch jedna z najkvalitnejsich repre v Europe.

Reagovat
sinter

suhlasim so stuffom a tým jeho zoznamom čo napísal. sú to všetko kvalitní hráči ale keby mali hrat títo všetci pravidelne 90´ tak tento rok nehráte o titul ani v jednej súťaži.

v tých veľkých repre je širšia základňa a viac hráčov s porovnateľnou kvalitou. vo švajčiarsku nie.

Reagovat
soukup

akorát že stuff právě píše, že " liverpool vyssie od vvd nemal jedneho aspon trochu kvalitneho hraca" a "tam nie je ani naznak kvality vo vcerajsom kadri" takže je prostě mimo

Reagovat
stuff

A ved ano, su to fajn hraci a v Evertone by hrali poctivy fucik o siedme miesto. Na to maju. Na to, prehrat Barcu 4:0, na takej urovni podla mna individualne nie su a vcerajsok je mozny len vdaka Kloppovi. Ale zjavne ty mas opacny nazor a ja s tym dokazem zit

Ocakavam teda seriozny suboj Origiho, Hendersona a Shaqiriho o zlatu loptu

Reagovat
fenixLFC

to ej ten rozdiel- barcelona je postavena na individualitu messiho, liverpool je typologicky vyskladany na herny styl ktory zdoraznuje ich silne stranky a maskuje slabiny. nepotrebujes mat nutne 11 sutaziacich o zlatu loptu, staci ich par. world class su alisson vvd a salah, svetova kvalita (ktora vsak o zaltu loptu nebude bojovat nikdy) su obaja krajni beci mane a firmino. a do toho mas mega pracovitu zalohu ktora ti oddrie ciernu pracu

Reagovat
stuff

ano, preto obdivujem ten system. Lebo Salah a Firmino, ktori sa tu spominaju, predsa nehrali a pisal som o vcerajsej zostave.

O urovni VVD a Alissona by som si nedovolil pochybovat.

Proste vcerajsia zaloha a utok mali dat vcera styri goly barcelone a dali ich. Super praca

Reagovat
soukup

ty jsi napsal, že u těch hráčů není ani náznak kvality, což je píčovina. Ale pokud pro tebe má kvalitu jen top 50 hráčů na světě a zbytek nejsou ani trochu kvalitní kopálisti, tak pak ano.

Reagovat
sinter

Reagovat
fenixLFC

lenze ona ta zaloha hra 90 minut zapas co zapas tak ako tak shaq s origim jasne, s nimi by sme o titul nehrali ale furt su to nahradnici

a ked vravis o reprezentaciach tak nerozumiem uplne co myslis. vacsina tych hracov co reprezentuje je zaklad danych repre ci su velke alebo mensie. robbo v skotsku, vvd v holadnsku hendo v anglicku (to neviem ci este plati) a myslim ze aj salah v egpyte su kapitani. alisson chyta za braziliu, firmino sa toci s jesusom. mane najvacsia hviezda senegalu. kto nehrava zaklad je tak max origi, trent sa do repre dostava teraz kedze ma 20, wijnaldum shaqiri keita su tiez reprezentanti. vacsina z nich by hrala zaklad aj v tych velkych repre

Reagovat
sinter

zaslepené oči..

...ja len dúfam že marotta nebude pozerať po priemernom hráčovi ako je shaqiri, ...už máme Candrevu

Reagovat
vodka

Reagovat
smazaný uživatel

Jako za tři roky práce, kdy se Liverpool v podstatě plácal, tak Liverpool, jako klub pod Kloppem ušel až neuvěřitelný kus cesty. Přivádí parádní hráče, hraje opravdu skvělý fotbal a teď tomu chybí jen nějaká ta trofej. Za tu jejich práci jim tu trofej nelze nepřát.

Reagovat
soukup

Reagovat
r.mrazik

to jsou slusny vykriky...

golman za desitky mega, obrance za destiky mega, sikovni utocnici...kvalitni krajni obranci

kde to trochu kulha je zaloha...ale tam to uhrajou spise bojovnosti a rychlym posunutim dopredu...proste se s tim tam nemrdaji

Reagovat
Hai

Alisson Fabinho TAA Robertson jestli tohle nejsou kvalitni hraci tak uz nwm

Reagovat
fenixLFC

Preto pise od vvd vyssie, nie obranu

Reagovat
stuff

skusil som si podebatovat s fanusikmi PL. No nic, radsej zaleziem spat do sekcie

Reagovat
fenixLFC

tak on ti na to odpisal najpresnejsie asi mrazik a aj to iba jednou vetou ten kader liverpoolu nemusi byt nutne poskladany na hviezdach a vcera to vyzeralo este dvojnasobne ked sme prisli o dve tretiny utoku. zaloha nepotrebuje world class hracov pretoze jej ulohou je v podobnych zapasoch loptu vybojovat alebo nepripustit utok, tvorba sanci je bud na tej ofenzivnej trojke alebo najma na bekoch. preto maju robbo s trentom miliardu asistencii. ked ti to podrzi obrana tak mozes utocit kolko chces. ten system je vyladeny aj bez na prvy pohlad svetovych hracov, respektive ti svetovi hraci (alisson, VvD, firmino) ti tvoria kostru okolo ktorej sa to toci. problemom je ale ta sirka kadra no...

Reagovat
pantondavo

Kdessi

Reagovat
RadekVonCZE

Messi Kdessi

Reagovat
Ross Geller

Co smessi to smessi.

Reagovat
bunnovv

No tak včera byl jediný co včera něco udělal a byl nebezpečný

Reagovat
pantondavo

Vsak jo, tohle je jen klasickej trolling

Reagovat
patas92

Klopp je bůh, tomu to nejde nepřát. Kéž bych se ho někdy dočkal v Barceloně.

Reagovat
CHONG

Já ti nevím, taky bych si ho přál k nám, ale nevím, jestli jsou Real nebo Barcelona pro něj úplně vhodné destinace

Reagovat
vladis271

Reagovat
Generalní Gladiator

Barcelona se současným kádrem určitě ne.

Reagovat
eder

Nejsou. Nesluší mu "nejbohatší, největší, nejslavnější" kluby z největších měst.

Reagovat
Kejza

Reagovat
Josifek

To už si ho spíš dovedu představit v Realu než v Barce..

Reagovat
alcantara

Na taky typ futbalu nemame hracov. Hrat s radostou futbal sa da aj inak, napriklad Pep

Reagovat
patas92

Vďyť s Dortumndem takhle moc fyzicý fotbal nehrál. Měl tam ten tým sice hodně mladý a hladový, ale vyhrával hlavně díky kombinačnímu fotbalu. S Aleňou, De Jongem atd by to v pohodě šlo hrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Na sky říkal něco jiného .

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrý strategický tah

Reagovat
Diego2

Absolutne zaslouzene, prvni vysledek byl dar z nebes a hraci se nepoucili, nebyl jsem haterem Valverdeho ale Rim a Liverpool neni nahoda. Stat se to muze jednou ale 2x???

Liverpool hral skvely fotbal oba zapasy a je zaslouzene ve finale....Snad je doplni Ajax

Reagovat
SaLaDiN

Predtym vyplack od Juventusu vonku a od PSG. Cize ziadna nahoda, ale realita moznosti Barcelony vonku.

Reagovat
Rudnevs

Škoda, že ste nepreložili toto: “It's 10:10 the kids are in bed....these boys are fucking unbelievable. Fine me if you want."

Reagovat
fabec1222

Pro něj poslední šanci na trofej, když po sezoně bude muset odejít do Švýcarska

Reagovat
smazaný uživatel

Klopp je pan trenér! Dokázal to v BVB a pokračuje jízdu v Liverpoolu, to není jen trenér, on dělá projekt s tím klubem, celý tým pracuje neskutečně, jako jeden muž.

Neskutečně silný tým, přestupy co se dějí to je jedna paráda za druhou, každý nákup má smysl, každý hráč se zapracuje. Precizní práce a 100% věřím že letos bude titul z LM

Jasně že by byla liga k tomu TOP ale tam to není v rukou,

Reagovat
Tomtaf

On vlastně u obou těch obratů byl Alisson. Asi má nějaký recept na obraty proti Barceloně

Reagovat
technecium

Taky jste to mohli vzdát Jurgene

Reagovat
ondrasch77

neskuteční borci, nejvíc se mi líbilo, jak po 4:0 čuměl Messi

Reagovat
smazaný uživatel

Sir Jurgen Klopp

Reagovat
smazaný uživatel

Při troše štěstí by mohli vyhrát LM i PL..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak...LM majú v svojich rukách, PL samozrejme, ako dobre vieme, nie. Možné sú 4 scenáre.

1, Vyhrajú LM. 50%

2, Nevyhrajú ani jedno. 30%

3, Vyhrajú PL. 10%

4, Vyhrajú oboje. 10%.

Reagovat
Error

3, Vyhrajú PL. 10%

4, Vyhrajú oboje. 10%.

Reagovat
smazaný uživatel

hlavne že súčet je 100

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
ZB 07

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Josifek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
stuff

Reagovat
smazaný uživatel

analytik

Reagovat
Generalní Gladiator

Ty musíš mět velké mozeg.

Reagovat
numeromis

Kučis pls

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
DrQQ

Keď platí bod 1 a zároveň bod 3, tak v bode 4 musí byť 5%.

Reagovat
smazaný uživatel

Preto sa tu idú niektorí urehotať.

Ibaže vychádzal som z množiny, ktorá obsahuje 4 podmnožiny a tým podmnožinám som priradil, podľa môjho subjektívneho názoru, percentá pravdepodobnosti.

Reagovat
LAM

Obraná hra našeho týmu byla včéra k smíchu.Nechápu jak takový hráči kteří velký zápasy hrajou tak často můžou předvést tohle .Doufám že Valverde pochopí že opět naprosto nezvládl taktiku a sám odejde,protože hrajem pod nim strašnej fotbal kterej často zachraňuje jen Messi.Pro Lea je to velkà škoda,po 2009 a 2015 hraje dle mě svoji 3 nejlepší sezonu(nejlepší střelec jak LM tak lig a parádní mezihra),ale opęt jak nedá gol on tak ti ostatní nemehla nedaj nic.Suarez za dva roky 2 goly v LM a Coutinha ani nemá cenu `eșit.

Reagovat
CHONG

Nevraživost stranou, Alba a Piqué byli včera parádní.

Reagovat
eder

Tak z pohledu domácích ofenzivních hráčů určitě.

Reagovat
ADM

To bolo normálne napísané vo hviezdach, že keď to prvý zápas schytal VVD tak teraz to bude Piqué. A Alba si povedal, že dnes zahrá najhorší zápas za posledné dve sezony

Reagovat
smazaný uživatel

Alba měl včera velké chyby v defenzívě, ale dopředu toho předvedl víc než Suarez.

Reagovat
Kejza

suarez poslední dvě sezony víc řve než hraje, včera mi za něj bylo zas trapně. už to chce fakt změnu.

Reagovat
Josifek

Suarez to měl včera dobře na párku..

Reagovat
Juan Román Riquelme

Pique, to je ten nejlepsi stoper soucasnosti? A Alba nejlepsi bek historie?

Reagovat
technecium

Reagovat
smazaný uživatel

Jurgen Klopp has lost six out of seven major finals as a manager

2012 German Cup - Borussia Dortmund 5-2 Bayern Munich - WON

2013 Champions League - Borussia Dortmund 1-2 Bayern Munich - LOST

2014 German Cup - Borussia Dortmund 0-2 Bayern Munich (aet) - LOST

2015 German Cup - Borussia Dortmund 1-3 Wolfsburg - LOST

2016 Capital One Cup - Liverpool 1-1 Man City - LOST ON PENALTIES

2016 Europa League - Liverpool 1-3 Sevilla - LOST

2018 Champions League - Liverpool 1-3 Real Madrid - LOST

Reagovat
pobody's nerfect

čas k nastartování nové éry

Reagovat
smazaný uživatel

Napriek tomu si včerajší večer, to že LFC v tom zápase viedol Klopp, bude kopec ľudí pamätať veľmi dlho...možno do smrti.

To, kto bol trénerom Wolfsburgu pri víťazstve v nemeckom pohári 2015 vie bez gúglovania dnes už málokto.

Reagovat
Rudnevs

Dieter Hecking... Bez gúglovania. Easy.

Reagovat
smazaný uživatel

U teba ma to neprekvapuje

Ale veľa takých nie je...bez gúglovania.

Reagovat
Coutinho10

kazda serie jednou konci a ted je idealni prilezitost

Reagovat
mistr129

2019 Champions League - Liverpool 0-2 Ajax - LOST

Reagovat
smazaný uživatel

Ajax ešte nie je vo finále...

Reagovat
Rezan

Reagovat
cristiano.K.

za poslednich osm let, v prumeru kazdy rok finale, neuveritelne na to, ze LFC prebiral s tim dostat se do prvni ctyrky ze zacatku a v BL byl zkratka Bayern

Reagovat
smazaný uživatel

Zavolejte Mourkovi máme pro něj práci.

Ne dělám si srandu.

I když nevím proč, ale ta představa Mourinha u nás mě nějak láká. Já ho mám docela i rád. Tam by byly dva scénáře. Buď by to byl totální provar nebo by s náma vyhrál všechno. Ale i tak by to bylo neuvěřitelné kacířství ho k nám přivést.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě je to pořád jeho sen.

Reagovat
smazaný uživatel

Já si to taky pořád myslím. Podle mě tam pořád cítí tu křivdu, že vedení si vybralo Pepa místo jeho.

Reagovat
Kejza

ego má na to velký dost

Reagovat
ADM

Takze najprv dojebu ten zaver GoT a potom pride do Barcelony Mourinho, wau, tak to bude leto jak sa patri

Reagovat
Generalní Gladiator

No to nemůžeš myslet vážně, hráli bychom hroznou sračku a ještě by rozložil klub, jen to ne.

Reagovat
Rudnevs

To by mohlo byť zaujímavé. Mimochodom, Mourinho už v Barçe raz bol. 1996 - 2000 ako asistent van Gaala.

Reagovat
smazaný uživatel

No právě a poté co se po Rijkaardovi rozhodovalo kdo bude další trenér, Tak byly hlavními favority Mourinho a Guardiola. Kdy vedení dalo přednost Pepovi a říká se, že to Mourek moc obře nenesl. Proto také to jeho chování v Realu vůči Barceloně.

Reagovat
smazaný uživatel

Uznávám porážku, LFC si zasloužil postoupit, o tom žádná. Líto mi je pouze Messiho, který měl skvělou sezónu a za to, že Valverde je výsměch všech trenérů, co tu kdy trénovali on nemůže. Snad to dnes zvládne Ajax. A LFC tu LM musí vyhrát, vím, že spousta lidí by rádo vidělo, jak Ajax tu pohádku dokončí s vyhraje celou soutěž, ale tohle už bude 3 Kloppovo finále a někteří schazuji jeho tvrdou práci kvůli právě těm prohram. Už by to vážně nebylo fér, aby Klopp znovu prohrál, letos by to měli dokončit už, ať má konečně Jurgen klid a respekt,co si zaslouží.

Reagovat
eder

Reagovat
avicii

Reagovat
Generalní Gladiator

Nemůže to dopadnout špatně,ajax je pohádka a nezapomínej na kohouty, koncepce,žádné velké nákupy,všichni hrají skvělej fotbal(liverpool božskej). Je rozhodnuto,ajax pool určitě neuběhá, proti nám by měli větší šanci.

Reagovat
EL Gringo

Reagovat
SaLaDiN

Ked ste dostali vyplach od PSG ci Juventusu, to tiez za to mohol Valverde?

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
smazaný uživatel

dúfam, že to dotiahnu k titulu

Reagovat
eder

Nemožné, řekl Klopp.

Reagovat
mimi_united

Klopp, Ole, Zizu...mladá garda odstavila dinosaurou

My a Real máme ale výhodu že naši tréneri sú spätí s klubom už od dávnych čias

Liverpool Kloppa neudrží, dúfam že ho získa Barcelona alebo PSG

Reagovat
TheTopFootbaler

Ole nikoho zatím neodstavil. Až nás dotáhne k titulu v PL a LM, můžeme se o něčem bavit. Zatím tu máme v jeho podání skvělou čtvrtsezónu a příšernou čtvrtsezónu, přičemž ani jedno nejde úplně na jeho triko.

Reagovat
Kixi Syhimour

jsem se pobavil u definice jho působení i vás

Reagovat
avicii

je sranda jak tvoje prognozy vzdy skoncia uplne inak

Reagovat
Greny

Co ten Vidal a jeho koule?

Reagovat
TheTopFootbaler

Taky by mě to zajímalo. Teď bude buď bez varlete, nebo za debila.

Reagovat
Puskas

Pustím počítač a takový šok, uf. Škoda že jsem to neviděl...

Reagovat
nani92

dobrá práca Jurgen, veľmi som ti prial tento postup, aby si vo finále mohol opäť prehrať, ešte raz gratulácia

Reagovat
smazaný uživatel

Raymond Poulidor bol na TdF 3krát druhý a 5krát tretí. Ani raz nezvíťazil!

Napriek tomu je legendou.

Reagovat
nani92

Nikdy som o ňom nepočul

Reagovat
smazaný uživatel

To je možné.

Kto sa nezaujíma o snooker, možno nikdy nepočul o Ronnie O´Sullivanovi.

Reagovat
nani92

Ja sa nezaujímam, ale viem kto to je.. to je definícia legendy

Reagovat
pobody's nerfect

U cyklistiky by podobný status splnil spíše pantani nebo indurain

Reagovat
smazaný uživatel

Choj radšej hľadať Olemu volant, nejako ho stratil, kámo.

Reagovat
osobnostx

Jak to že Arnold tvrdí že ten roh při čtvrtém gólu byl momentální nápad, když včera odborníci z O2 jasně rozebrali situaci a určili že to bylo natrénované !!!!??

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
smazaný uživatel

Nevíte prosím, kde se na najit ubehany počet km? Zajímá mě hlavně chodec messi

Reagovat
smazaný uživatel

U chodcov je beh dôvodom na diskvalifikáciu!

Reagovat
smazaný uživatel

Díky za super informaci ... a tu statistiku náhodou nemáš?

Reagovat
monty25

Možná to v Anglii berou jinak, ale pro mě je LM rozhodně víc než PL, přestože v ní čeká Liverpool na titul daleko delší dobu. Kdo vyhraje LM, tak je prostě nejlepší klub Evropy. PL už je podle mě rozhodnutá, Man. City si to proti Brightonu těžko nechají utéct. Proto Liverpool musí vyhrát LM, aby konečně stvrdil příslušnost k evropským velkoklubům nějakou trofejí a hned tou nejcennější.

Reagovat
Pesojen

"...obrat nemožný" mind games

Reagovat
REPLIKATOR

Klopp

Reagovat
Csaplárova past

Za ten nadpis by se slušelo ještě dopsat "... To jsem ovšem netušil, že Alba a Piqué budou bránit jako kokoti"

Reagovat
Talker

Tak tohle byla pecka včera. Jsem šel do hospody a za stavu 1:0 jsem říkal, že je to 50:50 - ještě to tam vyhajpovala nějaká slovenská lopata kecama, že i Sevilla je lepší než kdokoliv v PL a podobnýma sračkama. O to víc jsem si užíval každý gol.

Liverpoolu to nešlo nepřát, už loni jsem doufal, že to daj, tak snad se jim to povede letos. Liverpool nebo Ajax by byli skvělí vítězové, anglické finále bych bral jen v případě, že Liverpool vyhraje.

Reagovat
Pharrell

Reagovat
pantondavo

Jdu si pustit sestrih

Reagovat
pantondavo

Jinak co ten Mane ve vapne? Asi padal uz kousek pred tim, ale pak tam byl trochu kontakt, ne? Zezadu na lejtko. Se divim, te VAR nic.

Reagovat
oli9

penalta být v klidu mohla ale nikdo se nijak nevzrušoval

Reagovat
FiX

Překlad na pěst...

Reagovat
oli9

Jinak v Istanbulském finále v roce 2005 jsme dali goly v 54. ( Gerrard ) a 56. ( Šmicer ) minutě včera také 54. a 56. minuta

Reagovat
eder

Pššt! Neprozraď tajemství Svatého Grálu...

Reagovat
smazaný uživatel

k tejtp situacii by sa viac hodila muzika z Bennyho Hilla

Reagovat
SaLaDiN

Troska treba ozrejmit fakty, Barcelona dostal v minulosti rovnaky vyplach vonku od Juventusu a PSG, vyradili ju aj Atletitu vyhrou 2:0.. Cize nie je to o Valverdem, ale tak je lepsie urobit z Messiho boha ako si priznat, ze je sucastou problemu, jeho binalcia vonku v LM vo vyradovacke : Atletico Madrid, PSG, Juventus, As Rim, Liverpool. Slovom NULA, opakujem, NULA golov, asistencii, lebo Barcelona ani neskorovala.

Fakty su fakty. Mozte mat statistiky driblikov, ale bez golov su k nicomu. A superi na Messiho vyzreli. On cely nabudeni, ze aky je to super hrac hodi do 5hracov sam s loptickou miesto aby prihral lepsie postavenych spoluhracov a o tu loptu pride a vypadnu kazdy rok po debakli v LM. Toto je presne, co super chce, aby si Messi a fans Barcy myslelli aky to je poloboh, co sam otoci zapas a potom vieme ako to dopadne.

Reagovat
SaLaDiN

*nabudeny

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
tunkic

Reagovat
ian.rush

BYL JSEM TAM !!!! Musim rict, ze jsem snad nemohl zazit lepsi scenar. Tak bourlivou atmosferu jakou jsme vytvorili, z toho naskakovala husi kuze. Nezapomenutelny zazitek okoreneny postupem !

Reagovat
CHONG

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele