Podle Fergusona byl Ronaldův odchod neodvratitelný
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Real Madrid si na drahé nákupy půjčí od bank
17.06.2009, 09:17
Real a Ronaldo - námluvy a svatba
15.06.2009, 19:46
Rekordní nákup Ronalda a Kaká podle Péreze Real nezadluží
12.06.2009, 13:44
Bude to historický přestup, těší se Ronaldo
12.06.2009, 08:46
Barcelona vyzvala Real, aby řekl, kde vzal na Ronalda peníze
11.06.2009, 18:49
Manchester United přijal nabídku Realu za Cristiana Ronalda
11.06.2009, 11:00
Osmdesát milionů liber za Ronalda?
11.06.2009, 10:21
Dalším na seznamu Realu Madrid je Cristiano Ronaldo
09.06.2009, 10:43
Komentáře (147)
Přidat komentářpresne tak...bola to len otazka casu
konečně tam je
Moc se mi líbí jak každej pomlouval Man City když se snažil získat poslily díky kapitálu svého majitele, ale když Real skupuje ty největší hvězdy Káka, Ronalda a má spadeno i na Ríberyho (podle mě tam přestoupí když Bayern vidí co to může hodit za prachy) a teď když dělá Real ještě horší nákupy a shazuje tak rovnováhu evropských lig tak mu každý fandí jste fakt frajeři
ale je dobre ze de z toho lamerskyho manchestreru
Lamersky Manchester, jo? Co je v tom pripade pak takovej Real Madrid? :-)
no ty se lama uz kdyz tu pises
...a pujde vykonostne dolu...
Možná v prvních měsících ale pak pujde jeho vykonost ještě výš než byla v této sezoně. ronaldo podle mně nebude mít problém se aklimatizovat ve španělsku.
Ono snad nejde tolik o aklimatizaci ve Spanelsku, ale hlavne v Realu.
Hlavne nebude naňho hrať celý tím,ako u mancs,dokonca Berbatov aj Rooney...
mas pravdu, v reale bude na neho hrat aj brankar...
To těžko..
Real je víc hodný jeho věhlasu a ambicím
Flákat se někde ve Španělsku mu bude sedět víc.Klub jako je Manchester si nezalouží
San Bernabeu je mnohem prestižnější adresa, to bys mohl vědět už od dob, co vám dal kopačky Becks
No, to bych netvrdil...
Beckham v té době myslel na jiné věci než byl fotbal,stejně jako Ronaldo.Peníze a slává jim vlezly na mozek.Na sluníčku ve Španělsku se jim bude určitě líp pozovat.
je to téměř stejný příběh, oby dusí/lo prostředí v ManU a hlavně Ferguson, oba zařídili vítězství v LM, teď hledají další stupínek v kariéře a Real je logická volba. Nad ním už nic není ve fotbale.
klubovém samosebou
Real je tak akorát větší komerce.
ale prd, pro někoho je vrchol AC Milán, pro někoho Barcelona
pro někoho tj chvojkovice brod
Bavíš, opravdu bavíš. Taková perla.
tak nám to teda osvětli ty posměváčku
Na tom nie je čo osvetlovať. To len ty to nechápeš ;)
já to chápu, ale někteří nemůžou překousnout, že jejich modla má zkrátka vyšší cíle a tak na něj plivou jak můžou
Tak to je moc.
Stale sa s tym, ze Ronaldo odide proste nedokazem zmierit
Madrid není žádný další stupínek. Oba tam šli/jdou za penězi. Jednoduché.
Určitě to neni úplně tak, jak řiká, ale zas jakej jinej tým má takovou váhu jako když řekneš Real Madrid?
Manchester United,AC Milán,Barcelona...
Ta značka má silnou váhu, to jo, ale oni tam nejdou/nešli kvůli tomu, že je to silná značka nebo snad jakýsi další stupínek. Man Utd je taky silná značka a hrát v Manchesteru je v dnešní době asi víc pro fotbalistu, kdybychom nějak řešili ty stupínky.
Tak ty přestupy byly určitě kvůli prachům, proč taky jinak odcházet z MU s takovou pozici, jakou oba měli. Ruud a Heinze je jinej případ. V současnosti asi je Barca nebo MU "hodnotnější". Ale pro mě (jako fandu zásadně ostrovního fotbalu) je Real pomyslný klubový král. - nemyslel bych si, ze to nekdy reknu
Každý má jiný vrchol no..
promin, ale to je hloupost nebo zaměrně lžeš...Pro playery jako Kaka nebo Cris je důležitější příjem z reklam a od sponzorů než nějaký měsíční plat.
Záměrně lžu, jsi fakt dobrý, že jsi mě odhalil.
Kaká šel do Realu, protože v AC ho prodat chtěli. Beckham protože se pohádal v United a šlo mu hlavně o peníze. Nistelroiy protože byl rozhádaný, nehrál a Manchester měl náhradu v Ronaldovi. Heinze protože byl debil, MU už měl lepšího Evru. A teď Ronaldo, protože v Anglii dosáhl všeho, v MU už neměl co dokázat, tak šel za prachama a za výzvou vytvořit nové Galacticos.
Než mi odpovíš, raději si všechno 3x zkontroluj a dohledej fakta třeba na netu.
Mě by zajímalo, jak může Ronaldo nahradit RvN.
Ale jinak máš asi v podstatě pravdu, no...
Stačí se podívat na tabulku střelců, nebo třeba jen na jeho gólové statistiky.
Aha, nahradit jeho gólovou potenci. No, je pravda, že o moc horší, než RvN ji nemá. Ale stejně mi to vyjádření nesedí.
A k tomu proč Ronaldo odešel... spíš, než že by dosáhl všecho a chtěl novou motivaci... byl rozhádaný a proto odešel.
Zajímavý, u United je každej rozhádanej... na to, jakej je to starej cholera má Fergie solidní výsledky
Ronaldo rozhádaný není a ani nebyl. Jediný případ, kdy byl opravdu pohádaný, bylo v roce 2006 na MS s Rooneym, kdy to s Ronaldem vypadalo hodně bledě. Teď jsou vše jen bulvární sračky
No nevím, když někdo řekne, že zůstane, protože Fergie je jeho druhej táta a druhej den pak přidá, že Fergie podělal finále a že by taky zůstat nemusel...
Pokud by se s ním pak Fergiee nepohádal, za nic nestojí. Tohle je od Ronalda opravdu přístup na přesdržku.
Nebo se pletu? Já do United a Pl vůbec zase až tak nevidím, takže to samozřejmě mohu chápat úplně špatně.
Ne, Ronaldo je u tohoto Prostě hnusný vyjímka, on si už mohl dovolit prakticky cokoliv a Saf ho omluvil, nebo mu to sežral. Choval se tak poslední 2 roky, furt říkal něco jiné, furt se rozčiloval. Saf se s ním nepohádal, ale rozhodně jeho odchod (po lidské stránce) ho asi netrápí.
No taky myslím, že je určitě rád, jen přišel o obrovskýho tahouna.
Golovo
Zdržel bych se komentářů o novém Galacticos..uvidíme až po přestupním termínu..navíc Galacticos bylo bezmyšlenkovité skupování největších hvězd, ač se do systému hodili či ne..zatím je navíc jistá jen 1 posila..navíc Real tyhle hráče nekupuje kvůli tomu, aby měl všechny největší hvězdy, ale kvůli tomu, že to co tam bylo minulou sezonu, nemělo šanci dosáhnout výraznějšího úspěchu, a tak záměrně museli přijít hráči, kteří jsou hodni nosit dres Bílého Baletu...přeci jen "značka" Real Madrid, patří do těch úplně nejprestižnějších...o Galacticos můžeme mluvit až koupěj např 4 skvělé hráče na dva posty, ale v této chvíli, byl kádr vybrakovaný a plný plevele...Real musel a musí přivést hráče, kteří mají na to, za něj hrát..protože jinak je naprosto bez šance..
Pěkně si protiřečíš, to je kouzelný
rozved to..
Nevím, jestli mi za to stojíš, ale zkusím to s tebou
Tvrdíš:
Perez neopakuje období galacticos,, tedy nakupování velkých hvězd za každou cenu.
Hráči, které Real měl, na něj nestačili. Právo honosit se dresem Realu mají jen největší hvězdy.
Stačilo by ti to takhle?
Btw. ještě poznámečku... pročpak je Real klub pro ty nejlepší? Nějak jsem si nevšiml, že by si to něčím zasloužil.
1) Kde tvrdím, že právo honosit se dresem Realu mají jen nejlepší hráči?..Tvrdím, že to, co nastupovalo za Real ted, na to absolutně nemělo a že se musejí přivést hráči, kteří na to mají, a né největši hvězdy..
2) Promin, ale tohle je trochu zbytečná otázka..Jestli tohle nechápeš, tak jsi asi hlupák..Real je klub, který patří mezi kluby s největší prestiží a kvalitou..(RM,Barca,MU, AC,..atd)...čím chceš popřít, že mezi kluby světové extratřídy patří?..
Tím, že prostě nemá dějiny klubu světové extratřídy.
Tvrdíš, že hráči, kteří hráli v Realu, na Real neměli. Jedná se o Sneijdera, RvdV, Higuaína, Pepeho a spol. O hráče, které by chtěla většina evropských klubů. Tím pádem vytváříš myšlenkovou konstrukci, že na Real mají jen ty největší hvězdy, naprostá elita - jako hráči, kteří právě přicházejí.
"museli přijít hráči, kteří jsou hodni nosit dres Bílého Baletu"
Kdo je ho teda hodný, Kaká a Ronaldo, největší světové hvězdy?
"navíc Galacticos bylo bezmyšlenkovité skupování největších hvězd, ač se do systému hodili či ne" - ale... přitom systémem tebou prezentovanným se zdá právě kupování nejvěětších hvězd jako hráčů, kteří na Real mají.
Já ale nikde netvrdím, že na to hrát za Real, nemá celý kádr..to si vymýšlíš milej zlatej..tím plevelem nemyslím tyto hráče..ale jiné (Heinze,Saviola,Drenthe,Guti,Marcelo)..
Myslel jsem, že spojení, že je kádr plný plevele pochopíš tak, jak jsem předpokládal, ale to se asi bohužel nestalo..
"museli přijít hráči, kteří jsou hodni nosit dres Bílého Baletu"
Tím naznačuju, že místo toho plevele musí příjít hráči, kteří na to mají ..to je snad logické....
"navíc Galacticos bylo bezmyšlenkovité skupování největších hvězd, ač se do systému hodili či ne"
Já tím naznačuju, že posílení kádru hvězdama světového kalibru prostě bylo nutné a zatím se posílilo na místech, kde to bylo potřeba (o částkách za posily nemluvím)...
Neřikám, že mají přijít samí světoví hráči, ale nějaké světového hvězdy příjít museli, protože s tímhle kádrem byl úspěch skoro nemožný, ale stačí když jich přijde 2-3 a jsou dopleněni talentovanými hráči a hráči kteří mají na to hrát za Real (Negredo, Granero, snad De la Red)
S tebe přímo číší to, jak moc Real nesnášíš....asi to bude težké, ale uvědom si, kdo z hráčů, kteří hráli základ v minulé sezoně, by měli na základě výkonů z minulé sezony hrát základ v klubu světové extratřídy..Casillas,Pepe, Ramos,Lass a to je z hráčů základní sestavy asi tak všechno....možná Robben, ale ten je skleněný a často hru zbrždovval...Higuaín je dost mladý a pořád celkem nevyzrály, na boje v pohárové Evropě, Snejider si za výkony v minulé sezoně, na základ ve velkoklubu opravdu nezasloužil a VdV?..doufám, že se probudí, protože jemu věřim, že na to má..i když v Realu to těd bude mít opravdu složité..
jinak diskuzi končim, protože nemám čas a půjdu si už lehnout..bye bye..
Vůbec bych se nezdržoval. Kaká je bezpochyby skvělý nákup, o tom žádná.
Ronaldo je ale už čiré Galacticosmyšlení, jelikož utok a křídlo jsou to, co zrovna nejvíc posílit nemuseli, nebo stačilo přivést podstatně levnějšího hráče. Utratit za 170 mega za 2 posily, navíc jedna z nich ještě ke všemu není zrovna nejpotřebnější, je bezhlavé skupování toho nejlepšího, co se nachází.
1) ač je mi Ronaldo tolik nesympatický a nikdy bych neřekl, že se ho budu zastávat, tak budiž..je to sice simulant a arogantní blbec, ale hráč je to výborný..křídlo nám bezpochyby chybělo..jasně, mohl se přivést Ribery, za menší částku, ale to je spíš hloupost vedení, než jak ty říkáš "galacticosmyšlení", Ronaldo nám může bezpochyby pomoc, at už jako křídlo v rozestavení 4-2-3-1 ..nebo jako útočník v 4-4-2..
2) Křídla nepotřebovali posílit?..to je nějaký žert?..na křídlech máme skleněného Robbena, Marcela, který na to nemá, Higuaína, který se tam zbytečně utápí a to je v podstatě vše..zahrát tam může i Snejider, ale ten hraje poslední dobou velký kulový...
3) V útoku nebude třeba posílit, pokud se vrátí Negredo..který by se výborně hodil do systému 4-2-3-1 a v systému 4-4-2 by se podle mě určitě neztratil..v útoku máme zatím moc nevyzrálého Higuaína, kterému se v evropských zápasech nedaří, Raúla, který nemá co dělat v základu, RvN, který není daleko od odchodu a navíc kdo ví, jak na to bude po zdravotní stránce, dále Huntelaara, který by měl odejít, ale budiž a potom Saviolu, kterej si balí kufry..takže pokud se nevrátí Negredo, tak bych o tom, že nepotřebujeme útok posílit vůbec nemluvil..
4) Samozřejmě, že 170 mega za dva hráče jsou obrovské peníze a já hlavně s tím příchodem Ronalda vůbec nesouhlasím, ale peníze za příchody se budou splácet ve třech splátkách a navíc by se měli za (dresy, turné, peníze od sponzorů, které budou směřovat i do klubu) vrátit ...
5) Kaká je skvělá posila a Ronaldo je sice předražený, ale na křídlo nebo do útoku se hodí, takže nepotřebný určitě není...
Ty peníze se nevrátí, to je nesmysl. Se Real jen více zadluží.
myslíš, že si to fakt nespočítali ?
Myslím, že se jim ty peníze bohužel naopak snadno vrátí.
Když Pérez odcházel z Realu poprvé, tak klub rozhodně ekonomicky neprosperoval....
To je asi pravda, no... těžko říct, člověk do toho nevidí, tehdy se tvrdilo, jaký úžasný zisky měli z Beckhama a zřejmě to ve skutečnosti tak slavný nebylo, nebo už ničemu nerozumím.
No, fanouškům to může bejt vlastně jedno ne?
Může. A nebo taky nemusí. Jak komu.
Tak to potom jo
To je jasný že nokdo nechce, aby fotbalovej klub zkrachoval
Já zrovna chci, aby Real zkrachoval, co jinýho si zaslouží?
Fanouškům Realu nemusí, tyto nákupy zákonitě zvednou třeba cestu vstupného.
Real především potřebuje post Kaká a obranu.
Galacticos si představuju jako tupé přemýšlení a skupování hvězd, do čehož Ronaldo bezpochyby patří. Normální člověk nedá 90 za někoho náladového, který může rozvrátit kabinu a navíc na post, na který se dají pořídit za tu cenu 2 hráči, kteří zapadnou Realu do toho "jen ti nejlepší".
V utoku si vyjmenoval spoustu hráčů. Co myslíš, že by za to dal Liverpool, který vám dal 5 gólů? Stačil ten Negredo, který je tuším už u vás, nikdo jiný.
Z toho vyplívá (podle mého), že zatím Real pokračuje v galacticosmyšlení.
Koukáš na Boku? Víš, jaká je sestava?
01. Roberto Abbondanzieri (G)
02. Julio Cáceres
20. Juan Krupoviesa
04. Hugo Ibarra
06. Juan Forlín
10. Juan Riquelme (nejle01. Roberto Abbondanzieri (G)
02. Julio Cáceres
20. Juan Krupoviesa
04. Hugo Ibarra
06. Juan Forlín
10. Juan Riquelme
05. Sebastián Battaglia
08. Damián Díaz
28. Nicolás Gaitán
09. Martín Palermo
14. Rodrigo Palacio
05. Sebastián Battaglia
08. Damián Díaz
28. Nicolás Gaitán
09. Martín Palermo
14. Rodrigo Palacio
Zatím nic moc, hlavně se koukám na mladíčka Zucullini
01. Roberto Abbondanzieri (G)
02. Julio Cáceres
20. Juan Krupoviesa
04. Hugo Ibarra
06. Juan Forlín
10. Juan Riquelme
05. Sebastián Battaglia
08. Damián Díaz
28. Nicolás Gaitán
09. Martín Palermo
14. Rodrigo Palacio
Dík. Takže prakticky v plné síle. Čekal bych trochu experimentu, když už není o co. Ale Racing je zase prestižní soupeř.
Jinak jak je možný, že je pro Palerma v jeho věku tak snadný zahrát nůžky nebo jinak krkolomným způsobem?
Protože je to bůh. Prostě Martíííín Palerrrrmooooooo
hmm, to je ten čo raz za repre nedal 3 penalty?
jj je
Ano, to je ten, co bude nejlepší střelec Bocy v historii
Jo, to je jeden z jeho zápisů do historie, to nedokázal ani Beckham
Jak hraje prosím Zuculini?
Až moc dobře na to, aby se šel zkazit do Evropy
njn, rracing se zachránil ve velkém stylu, ta druhá půle byla od boky příšerná
1)Post Kaká byl sice potřebný, ale né úplně...spíš by se hodil někdo jako Xabi..ale budiž..takže trochu zataženější
2) Obrana: tam se shodneme, je potřeba posílit na levém beku a na stoperu, nebo na levém beku a na pravém beku, za předpokladu, že by se Ramos přemístil do středu..
3) Real potřeboval křídelníka jako sůl
4) Samozřejmě že nákup Ronalda nebyl zrovna štastný, ale co se dá dělat..já věřím, že nám pomoct může..ač jako křídlo, nebo jak útočník....Pellegrini si ho snad srovná..
5) S tím souhlasím, do útoku stačí Negredo, to sem psal již v předchozím příspěvku..(náhrad za něj, při u nšěj častém vykartování, nebo zranění bude dost)
6) Proč pořád zminuješ "jen ti nejlepší"..nemusí příjít jen ti nejlepší, ale ti, kteří na to mají..jak jsem řikal, je potřeba vyházet plevel (Drenthe,Heinze,Marcelo,Guti, atd) a nahradit ho schopnými hráči..
7) Jestli pokračuje v galacticosmyšlení se dozvíme až pozdějí..
jdu si lehnout, čau..
S tím postem CM zcela souhlasím, tady kaká imo trn z paty netahá.
Křílo právě přijít muselo bezpodmínečně nutněj než Kaká, nemusle zrovna Ronaldo, ale nějký křídlo určitě...
No ale bota Real tlačí zejména na pozicích jako CM, CB, LB.
Křídlo taky jediný klasický křídlo v týmu byl v podstatě Robben, když nebudu počítat Drentheho, Fauberta a podobně...
Boca Juniors...
To skôr Ferguson dal kopačku jemu
hraci si tam leda tak chodi videlaj na duchod ae zahrat si fotbal si chodi do man utd, barcy, liverpoolu, arsenalu atd
přesne
Když vezmu v úvahu, co Manchester dokázal v posledních třech letech tak je Real proti němu trpaslík
aha takže Arsenal když má v posledních třech letech lepší výsledky než Real v LM tak je taky větším gigantem viď, no ty máš dost
OMG psla sem srovnání ManUn a Realu, nevim co sem cpeš Arsenal
no z tvé logiky vyplývá, že když má nějaký tým lepší vysledky v posledních 3letech než Real, tak je proti němu gigant
mno uvidíme,ale herní projev MaN-U na závěr sezony se mi zdál dost rozpačitý..uvidíme jak se s tím srovnají.
co je to MaN-U????
tiez som gulal ocami ale ked si myslis o opaku tak mi to vysvetli...ManU na svete neexistuje..
Tak majstrovskú prácu dokázali vykonať hlavne správnym načasovaním jeho predaja. Navyše ten rok, i keď nebol taký strelecky vydarený ako predošly, ronaldovi pomohol a to hlavne čo sa týka prístupu Chýbať mi ale nebude.
musim souhlasit-pro manchester skvelej kauf
Dobre, už nechajme Ronalda Ronaldom, skôr by ma zaujímalo sir Alex, aké konkrétne kroky teraz plánuješ urobiť Dúfam, že tie vyhlásenia rodiny Glazerovcoch o tom, že si s tými 80 miliónmi môžeš robiť čo chceš, nie sú len kecy.
Rovnako je to aj s Fabregasom Uz sa tesim, ked odide...
OT : Podle britského deníku The Sun se Michael Owen může přiblížit přestupu z Newcastlu do italské Fiorentiny. Owen by tento trejd zřejmě uvítal, přestože by pravděpodobně pro něj z finančního hlediska nebyl tolik výhodný. ...
no to by som bol zvedavy ako by sa Owenovi darilo v Serii A
Owenův konec byl, když odešel do Realu
ale on hral aj v Newcastle dobre len je vzdy zraneny
Nie nehral,vzdy to bol najbiednejsi hrac Newcastlu,ked bol na ihrisku.
a colocciniho nepocitas?
dal pár gólů, které jsou ale bezcenné ze současného pohledu
bohuzial ... skoda, ze Newcastle zostupil, bude mi chybat...dufam ze sa rychlo vratia
tak to já taky, ale fandit nepřestanu, navíc zůstává Obafemi, takže bude na co koukat
Hovorim o tom ako hral, nie kolko dal golov
owenov tym z jeho vlastneho manazmentu vypracoval brozuru jeho najlepsich momentov kariery a zaslal ich 8 klubom v premier league. cielom je prestup a usilie dostat ho spat na niekdajsiu uroven
no verim ze pojde do Liverpoolu tam by sa mohol znova chytit ...no dufam, Owen vzdy patril medzi mojich najoblubenejsoch hracov
hraci na cele s Gerrardom sa uz vyjadrili aby Rafa o nom porozmyslal ale v hre je trebars aj Crouch.
tak dufam, ze skor ten Owen , Crouch nech si ostane tam kde je
Skôr Crouch...
skor owen
inak v stredu je losovanie novej sezony Premier League aj Scottish Premier League
Doporučuji psychiatra.
*Losounovi, samozřejmě.
Tak to je snad horší diskuse, než když jsem tu já a jsem při tom v jiném stavu. Jinak přestup Ronalda je 50:50, ale já jim fandim ať jim to vyjde! (ale aby to zas nepřehnali )
btw:Inteligent comment forever!!!
Podle me uz tu byly horsi .. ale jak tu sly diskuze behem sezony nahoru, tak mi prijde, ze ted je to nejtragictejsi co jsem zazil..
No, právě, byly tu samý kraviny, teď asi 4 měsíce se to zlepšovalo a teď todle (já vim že nemam moc co říkat, ale když sem píšu já kryviny, tak je to buĎ sranda a nebo jak už jsem psal jsem v jiný dimenzi a za to se omlouvám a takový příspěvky prosím hned mazat ať si tu moc neudělám ostudu )
A k tématu, jak myslíš že tam Ronaldo zapadne (já jsen viděl Real jen jednou a to proti juve v LM)
Ja myslim, ze prave az se uskutecni tenhle prestup, tak 15% hloupych uzivatelu presidli do sekce PD a pujde to tu nahoru .. ale me to tu strasne prestava bavit..
Vubec netusim, ani nevim, kdo je ma trenovat, jakej hrajou styl fotbalu... o Realu Madrid vim min, jak o klubech z The Championship
Kazdopadne pokud jde o zapadnuti do PD, tak tam by mel, protoze simulace a neschopnost branit, v tom vynika..
Tak zas nepřeháněj. Pochybuju že víš víc například o Plymouthu než o Madridu.
Ja nepsal o vsech klubech z champ..
napsals ''jak o klubech The Champoionship'' co čehož pochopitelně patří všechny kluby.
Fajn hefy, priznavam, spatne jsem to vyjadril
".. ale me to tu strasne prestava bavit.. "
ve stylu "hura, chazy odejde" nebo "rikam si to same"?
Druha moznost
50 na 50?
jo, buď bude největší posila,hvězda,týpek a nebo největší zklamání a každej bude nadávat co že to bylo za přestup (a kdyý bude hrát něco mezi tak stejně kařdej bude nadávat )
Jo takhle.. Já myslel, že ten přestup je 50 na 50.
ne to už je jasný sorry špatně jsem to napsal
Carlos Queiroz si nevidi do huby...co tohle je za zvasty...
asi blbý preklad...vyznieva to ako totalna kravina
Jenom mu leze do prdele, aby mu v repre nedělal uraženýho. Jinak Carlos jako hlavní kouč docela zklamal... na to že byl docela douho vedle SAF, tak toho moc nepochytil.
Nietkorz tu mate fak reči Ronaldo mohol v pohode skoncit karieru v MU ale chcel zmenu a s tym uz nitko nic neurobí.Real ziskal velkého hraca skoda pre MU
Len dodám, Ronaldo by v MU kariéru nidky neskončil, komu toto nebolo jasné, tomu niet rady ani pomoci. Nenazývajme 100 mega na prestupy škodou, ano?
skoda ze odesel
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele