Pilařův agent odmítá nařčení FIFPro, že porušil směrnice
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Pilař v zimě do Wolfsburgu neodejde. Řeší se, kde stráví jaro
13.01.2012, 10:45
Plzeň odsouhlasila uvolnění Pilaře, který se přiblížil Wolfsburgu
11.01.2012, 17:26
Disciplinárka: Pilař s agentem předpisy neporušili
08.12.2011, 19:44
Agenti podpořili Stejskala i Pilaře
05.12.2011, 14:23
Smlouva Pilaře s Wolfsburgem je prý neplatná, agent nesouhlasí
29.11.2011, 16:30
Pilař znovu začne trénovat s Plzní
28.11.2011, 16:45
Pilař se dohodl s Wolfsburgem, Plzeň ho nevzala na duel v Příbrami
27.11.2011, 20:22
Komentáře (103)
Přidat komentářstřílet ty agenty poserou co můžou, nebýt jich, tak je repre jinde než je
Tak to je velice diskutabilní
Částečně máš pravdu.
Jak už psal "Kazisvět", není to tak jednoduché, taky můžeš říct, že nebýt agentů, mnoho fotbalistů by nebylo, kde jsou dnes...Fotbal se stal už čistě komerční záležitostí, fotbalisté jsou jen "zboží na trhu" a agenti jsou tam pro to, aby to zboží co nejlíp prodali (a měli z toho patřičný profit), ovšem to už tak dnes chodí i v jiných profesích, né jen v profi fotbalu
No to určitě ne.
ten stejskal bude asi nějakej magor...
Agenti to je největší zlo ve fotbale
A včil teprve pozná, co znamená význam jeho jména.
má to svoji logiku, ptž takhle (jestli se nepletu) by přestoupil za pouze symbolickou částku, zatímco normálním přestupem by klub vyinkasoval možná 3x víc...ale i tak se obávám, že nakonec do toho Wolfsburgu přestoupí, což bych si moc nepřál
No nic, tak ted už nic nebrání tomu, aby šel do toho Twente Hradec bude spokojenej, Plzen bude spokojená, Pilař sice dostane mín, ale za to bude mít daleko větší šanci že si zahraje a česká reprezentace nepřijde půl roku před ME o jedinného schopného levého záložníka Takže všichni budem spokojeni, až na Stejskala...
Všichni to viděli už dřív, ale je krásné pozorovat, co zvládne mediální masáž a jak všichni za platností stáli díky velkým slovům Stejskala, Hradce, redaktorů apod... Lehce ovlivnitelná masa lidí...
docela se bojí že se spolu s jiráčkem zakopou
Agenti sou tak 50/50 na jednu stranu nebýt jich tak sou všichni v průměrných ligách i když dávno mají na něco víc a je že si často vyberou špatně
Ahoj Filipe, chtěl bych se jen zeptat, baví Tě trávit veškerý čas na eurofotbal.cz psaním těhle blábolů? Co takhle nějaká práce? Nebo škola? Nebo, když tak, alespoň nějaké smysluplnější využívání času?
A JAK TO TEDA JE TY ZNÁŠ NÁPLŇ AGENTŮ ??
Tak tady tímto komentem jsem přestal věřit,že jsi nějaký mimoň co byl vpuštěn na internet. Ještě to napíšeš caps lockem,pro mě je tvoje identita už jasná.Nicméně musím říct, že jsem se mnohdy u tvých kometářů pobavil,jak si házel takové bobky mimo mísu,že to snad ani není možné.A teď už táhni do diskuze na sport.cz . Tam zapadneš.Zdar
já osobně byl u pilaře ze zahraničím počkal a dal bych ho do sparty tam by byl nepochybně tahoun a ze sparty to je taková brána do velkého světa
Proč by chodil do momentálně horšího klubu? V Plzni hraje poháry a získá v nich mnohem víc zkušeností, než kdyby hrál v nepohárové Spartě.
HIStoricky ne
wtf?
Aha. Takže by měl utéct do Kladna, protože je historicky lepší, než Plzeň?
jenze Sparta ty pohary hraje pravidelne a bude porad na spicce, Plzen po sezone muze prodat Jiracka, Bakose + nektere dalsi dulezite hrace a muze zase spadnout do prumeru ligy i kdyz bych si nepral aby to tak dopadlo.
Tak Wilfried byl taky tahoun Sparty, snad nejlepší střelec EL a největší hvězda naší ligy a chtěl ho jenom Bursaspor a Arnhem, takže Sparta žádná brána není, tedy o nic větší jak Plzen...
Většina klubů ze západu má o českých hráčích velmi dobré informace a zaměstnává třeba skauty jen pro ČR a Slovensko a protože cílem je objevit hráče o kterém nikdo neví tak pokud to nedělá někdo profláklej jako čaplár nebo říčka tak jsou v anonymitě. Když to přeženu tak až vedle tebe bude na lize sedět někdo s diktafonem, čmárat si do bloku, na ipad nebo netbook tak je to skaut, třeba Bayernu.
* bych abyste si to nějak nevzaly osobně
Do Sparty? Proč by šel na stejnou úroveň, nebo ještě níž? (numím ani reagovat )
Plzni se nelíbí, že nebyla přizvána k jednáním o Pilařově přestupu do německého celku, který má údajně Hradci zaplatit sumu mezi 30 a 40 miliony korun. Zástupci českého mistra navíc tvrdí, že Pilař by měl být prodán za výrazně větší peníze a sami prý dokážou takové jednání zprostředkovat.
to je od plzne docela nechutne...je to hrac hradca a plzni uz postupom do lm pomohol dost
spiš je to nechutne od pilaře, pomohli mu do repre a on ted se na ně vysere i když mají opci na přestup, a pujde po penězích (viz rozhovor s pilařovým otce na idnesu)
a navíc vůči spoluhráčům je to podraz
keby si plzen pohlidala tu opciu s hracom nic by nebolo...to je prvy a zasadny problem tejto kauzy,plzen teraz place ze neuvidi prachy,na hubu ti kazdy slubi cokolvek,tu je chyba u pilara ako cloveka,mal to podpisat a hradec mal mat v zmluve pri dalsom predaji percenta,jednoduche a spokojny by boli vsetci
Na tohle víc pohledů, já si myslím, že může být Plzeň vděčná za to, že jí pomohl k penězům. Snad hráči dostávají klub do pohárů z předkol a ne klub hráče.
Do Sparty? Proč by šel na stejnou úroveň, nebo ještě níž?
Sel by jiste vys.
pozastavení činosti a hotovo
Supr, alespoň může přestoupit do toho Twente.
kéž by
"Přijde mi, že se na Václavovi někdo chce jen přiživit." Jasně jde vidět kdo...
Všechno co tu žblechtíte sou nesmysly. Stejskal má pravdu a jen proto, že tu postěj média kraviny, tak tu můžete plkat o blbostech - hlavně že kauza. Nic nebylo nelegálního. Plzeň do toho nemá co kecat, Hradec dal svolení k jednání... co jiného potřebujete. Při svolení klubu se žádná doba na uzavření nový smlouvy neřeší. Prostě regulerni přestup Hradec - Wolf.
BTw: Jedince co nadávají na Pilaře naprosto nechápu a je vidět že ani oni nechápou fotbal. Sami hráči Plzně řekli, že by to udělali do jednoho taky a udělal by to naprosto každej, kdyby mu nabídli hrát 1. německou ligu a jako bonus 2mega měsíčně. Kdo by se chtěl kopat do zadku v ČR? Jak již bylo řečeno, Plzeň by měla být ráda, že za ně ten pulrok hrál. A jestli už na někoho svalovat vinu tak na nesmyslná pravidla a hlupáčky ve vedení. Naproto nesmyslná kauza.
Co to kecas? Ukaz mi clanek,ve kterym hraci Plzne rekli,ze by tohle udelli? Za zady majitele by podepsali smlouvu nekde jinde a pak prisli za vedenim,ze prestupuje? Proste nas zradil a doufam,ze zejtra bude hrat,uz je toho proti nemu vyrobenyho hodne...
Majitel moc dobře věděl, že jedná jinde ... tohle je právě ta nehorázná lež
A Ty to vis zase jak? Ty Tvoje nazory jsou taky zvlastni...
A) ve fotbale se takové věci neutají
B) a ne jen ve fotbale, ale články o tom byly i tady předem
C) když o tom věděl Hradec a dal svolení, tak o tom věděla i Plzeň
D) Plzeň nabízela už Pilařovi smlouvu a on ji nepodepsal ...
Mě připadá jeho jednání naprosto racionální. Ale zřejmě patříš mezi sortu, která si myslí, že se fotbal hraje pro fanoušky. Neznám jediného hráče, který by řekl, nepřišel mi Franta na fotbal, já nehraju. Mě ten fotbal nebaví, ale hraju jen pro ty fandy, jinak bych šel raději dělat zedníka. Ti kluci to dělají, protože je to baví jako sport, chtějí dosáhnout dál a být lepší. Ke všemu jim za to platí, tak logicky chtějí jako každý víc.
A) Predpokladali,ze hrac i agent budou ctit podminky = nesmeli jednat s nikym.
B) Clanky byly pouze o tom,ze se o nej zajima Wolfsburg. Ukaz mi clanek s datem pred patkem,ve kterym je napsany,ze Pilar jedna o prestupu.
C) Ve vedeni Hradce sedi 5 clenu. 2 rikaji,ze souhlas dostal,3 rikaji ze povoleni nemel. Takze sami nevi.
D) Pilar nikdy nerekl,ze smlovu odmita. NIKDY. Rekl,ze se sejde se Sadkem a promluvi si o tom po BATE. V patek prisel za vedenim,ze podepsal smlouvu ve Wolfsburgu.
Nepatrim mezi takovy fanousky. Ja jsem z Plzne. Pilare jsem mel docela rad,ale timhle mi dost zklamal. Ja beru,ze je o nej zajem a 2 mice mesicne je obrovskej ranec. Ale takhle to proste nejde delat. Nic nerict,o nicem se ani nezminit a pak prijit s hotovou veci a vy se poserte. Pilar pomol Plzni,ale Plzen mu pomohla taky. Obe strany by k sobe meli bejt korektni. A ja nevidim nic,v cem mu Plzen za dobu jeho pusobeni uskodila. Tohle je proste kudla do zad. A Stejskal jednal mnohem driv,nez dostal povoleni od Hradce (jestli ho vubec dostal). Psal jsem o tom niz,uz mi to nebavi rozepisovat!!
S tím povolením máš pravdu. Jestli ho dostal, tak je jasné, že to v HK šili horkou jehlou později, aby nebyl průšvih. Řekl bych, že v tomhle bude hrát teď hlavní roli HK, jak vše podá. Ale zatím mi tedy opravdu přijde, že Plzeň něco řekla jako hotovou věc a při tom to nemusí být pravda. Jen, aby se ospravedlnila a nikdo jí nemohl říct, že si nechala utéct hráče. To je můj celkový dojem.
A jak jsem říkal, je to osobní věc a každý je jiný. S vědomím, že mě nebude živit klub za 30 let (jsou jen výjimky) a hodí na mě bobek, kdykoliv se mu přestanu líbit (prodej, hostovaní, ukončení smlouvy, zranení, nižší výkonost) bych prděl i já na něj. V životě na tomhle míste není čas na soucit a bratříčkování.
Závěrem ... omluva s tím fanouškem, přehnal jsem to.
Sam Stejskal rikal,ze dostal v patek povoleni od Hradce (ja porad neverim tomu,ze ho ma) a za par hodin prijel za Pilarem nejakej manik z Wolfsburgu,aby podepsal smlouvu. To je proste pruser,to musi bejt jasny,ze jednal neprofesionalne a obchazel rady.
Jasne ze jsem necekal,ze v klubu bude do konce kariery. A kdyby za vedenim prisel s tim,ze by chtel prestoupit uz v zime,tak by se taky urcite domluvil. V Plzni nejsou ve vedeni zadny idioti,se kteryma se neda domluvit. Rezek,Navratil,Rada. Vsichni tri hraci,ktery v posledni dobe dostali od vedeni slib,ze je klub v pripade dobry zahranicni nabidky pusti,odesli. Stejne tak se mohl domluvit i Pilar.
Mne nevadi ze odchazi po pul roce a chapu ho. Mne vadi zpusob,jakym odchazi. Plzen se k nemu nechovala vubec zle a on ji v prvni moznej moment podkopne nohy tim nejhorsim zpusobem...
mne to cele pripada ako keby za neho hovorili iny...ze bude snadno manipulovatelny ak sa ten stejskal chvali nejakymi papiermi tak to este neznamena ze su pravdive..kaspara so seba moze urobit len on,pilarovi sa asi zatocila hlava ked videl peniaze v nemecku...s prestupom by mal pockat,zatial odohral len jeden dobry pol rok a este nic nedokazal,prachy ihned nemusi byt vzdy dobra volba
Co to je za článek? To bych chtěl vidět, jak můžou hráči přestupovat jen půl roku před koncem smlouvy Samozřejmě, že můžou dvě smlouvy na sebe navazovat. Jedna má sice platnost do roku 2013, ale bude zrušena v době zahájení platnosti druhé. Tak to fungovalo a funguje všude a každé přestupové období. Jinak, tahle asiciace Taky jsem včera jednu založil a jsem jejím předsedou ... chcete moje stanovisko?? Tak asi takhle ...
Řekl bych,že má po angažmá ve Wolsburgu.. Ten se meztim vyhlidne jiný posily a vzhledem k tomuto fiasku ani nebude mít chuť se do toho pouštet s Pilařem znovu
V tom případě je to nesmysl. Všichni chtěj něco, ale pravidla jim to nedovolí ? Vypovězení smlouvy či něco? ... Hradec chce prodat, wolf. chce koupit a pilař chce být prodán... ? Co je tu za problem? =)
co je za problém ? smlouva..
MGW hovado stejskal a blbec pilař, kteremu zahraničí nikam neuteče. takhle si to šramotit když je ještě nikdo a má našlapnuto k .. ???
smlouva se dá vypovědět
zvlášť když s tim souhlaej obě strany
Vím, že spousta agentů jsou svině, co se chtějí na hráčích přiživit a mnohdy udělaj přestupy takové, které těm hráčům absolutně nepomohou. Ale upřímně zatím nevím v týhle kauze na jakou stranu se postavit, protože ten Pilařův agent má dost dobrý argumenty. Aspon mně to tak přijde. Nevidím do tý problematiky až tk moc, protže neznám všechny tx práv atd., ale když á potvrzení od hradce, že může jednat, tak nevidim důvod, aby byl problém v tom, že tam má smlouvu do 2013. Dyt spousta hráčů odchází z týmů, i když jim zbývá více let k ukončení smlouvy s tím daným klubem
přesně tak
mi netvrďte, že všichni fotbalisti co přestupujou maj pul roku před ukončenim smlouvy... Co Ronaldo když šel do Realu ?Musel mít smlouvu v MU a další ?? ... To muselo jít přez stávající smlouvy.
Ronaldo byl na hostování s předkupním právem?
Nebyl, ale tebe přece nemůže zaměstnavatel poslat jen tak do jiné firmy bez tvého svolení. Tady si dohodly opci dva kluby a nikdo se neptal Pilaře, jestli souhlasí. Jinak řečeno opce nebyla dohodnutá s Pilařem. Takže Hradec musí prodat hráče Plzni za podmínky, že bude souhlasit. On nesouhlasí, takže mu ho Hradec nemusí prodávat. Jednoduché jak facka.
To jsou úplně jiný případy. Hráč může jednat bez souhlasu zaměstnavatele s jinym klubem pouze v případě že má půl roku do vypršení smlouvy. Nebo může jednat s jinym klubem když souhlasí zaměstnavatel. Jestli jsem to celý pochopil dobře tak je problém v tom že zamšstnavatel je teď Plzeň a ta nedala souhlas. Kdyby jednal až v lednu se svolenim Hradce tak by to bylo OK.
cool? =)) nechapu =)) jedná se tu přece o přestup .... =) tak jaký hostování ? Jestli myslíš to, že je Pilař na hostování v Plzní, tak to s tim přece nemá co dělat ne? On není hráč Plzně ani na něj nemaj Obci... takže se do toho nemužou vubec míchat
Mají opci.
ano, žádná obec na Pilařovi není
nemají ... to přece Pilař nepodepsal ne?
jenže tohle podepisuje klub...
...Hradec musí čekat až do doby, kdy uplyne lhůta pro uplatnění opce, aby mohli Pilaře prodat jinam než do Plzně
tu máš članek z novin =)
Udělala Plzeň při vyjednávání hráčova hostování chybu?
Udělala – v tom, že se přímo při domlouvání hostování nedohodla na podmínkách i s Václavem Pilařem. Tím, že sjednala pouze opci s Hradcem Králové, se dostala do situace, v níž její uplatnění závisí ještě i na souhlasu hráče – a ten po vydařené půlsezoně a s nabídkou Wolfsburgu v kapse nebude tak jednoduché získat.
to znamená, že Plzeň musí přemluvit Pilaře k podpisu smlouvy, Wolfsburg mu smlouvu mohl pouze předložit, ale správně by povolení k jednání (které uděluje Hradec) měl dostat až po vypršení lhůty pro uplatnění opce (a btw. je tu tlačítko "reagovat")
a pilar sa k podpisu zmluvy s plzni nema?ci sa vyjadril ze nechce podpisat plzni?
proč by to dělal když by mu nepodepsání vyneslo přestup do Wolfu ?
no zatial este nikam neprestupil,tak treba preto ze toto sa este dlho potiahne,plzen moze trosku poupravit zmluvu s hradcom,aby aj hradec nebol skodny na buducom prestupe,treba sa s plzni nakoniec dohodne a aj hradec bude profitovat
Wolfsburg neměl právo předložit Pilařovi smlouvu, protože Hradec ho nemohl nabídnout k přestupu (resp. přijmout nabídku)
Tady je zakopaný pes možná. Aspoň, jaký výklad mám já, tak právě ten souhlas k jednání může být udělen hned, jakmile je jasné, že hráč nesouhlasí s původní opcí (dá najevo, že do toho klubu nechce). Nemusí se tedy čekat do konce smlouvy na hostování.
proto moh podepsat smlouvu. Protože Plzeň nemá opci, předkupní právno atd... sice si asi mysleli že jo, ale není to tak, protože by jim to musel podepsat sám Pilař což se nestalo.
ty si tak blbej nebo jenom slepej? Plzeň má předkupní právo - předkupní právo ale neznamená, že tam ten hráč musí jít, když částku přijme hráčův klub, ale musí mu ještě nabídnout smlouvu a on se pak rozhodne jestli jí přijme nebo ne)
A co s nim chces jako resit,kdyz ani nevi,co je opce ... ?
Nemoh podepsat smlouvu, protože kluby nejsou dohodnutý na přestupu. Hradec mu dal povolení hledat a jednat, ne podepisovat. Pilař (nebo agent) měl přijít za vedenim Hradce, říct "dohodli jsme se s Wolfsburgem, dojednejte přestup", Hradec by s W. dojednal přestup, pak by Pilař podepsal smlouvu a bylo by všechno v pořádku. Alespoň podle mýho názoru...
... plus teda ještě museli přijít za Plzní a zeptat se, jestli bude souhlasit s ukončenim hostování a umožní přestup už v zimě, nebo nebude souhlasit a k přestupu dojde až v létě.
Presne tak. Jednat mohli od patku,podepisovat nesmeli nic. A pokud je pravda,ze v patek podepsal smlouvu,je naprosto jasny,ze museli jednat mnohem driv. A sam Pilar rikal v rozhovoru v pondeli,ze se s Magathem "uz nekolikrat sesel". Takze si sam pod sebou a hlavne pod Stejskalem podriznul vetev...
No jo, ale nikdo neříkal, že to takhle nebylo. Hradec se podle všeho tváří, že to tak proběhlo.
http://www.fchk.cz/A-tym/Novinky/Tiskove-prohlaseni-klubu-FC-Hradec-Kralove-ke-kauz.aspx - viz věta "Pokud se rozhodne pro jiný klub, budeme jednat s jiným klubem." - z toho plyne, že žádná dohoda Hradce s Wolfsburgem ještě neexistuje. Takže pokud Pilař opravdu už podepsal s Wolfsburgem smlouvu, je neplatná. Platná může bejt maximálně nějaká předběžná dohoda o tom, jakou smlouvu podepíšou, pokud dojde k dohodě klubů. Takže je možný taky to, že maji podepsanou nějakou takovou "dohodu", agent tomu řiká "smlouva" a kvůli tomu teď vzniknul takovej humbuk...
Jj, to ukáže čas, jak to všechno je.
OT: 20:04 Trapp se do Bayernu nepožene
Bayern má údajně zájem o Kevina Trappa z Kaiserslauternu, ten ale odchod do Mnichova nepovažuje za reálný. "Těší mě, že se o mě spekuluje v souvislosti s Bayernem, ale není třeba to přehánět. Měl bych tam za Manuelem Neuerem hodně malou šanci chytat, což je pro mě v tuto chvíli nejdůležitější," prohlásil jednadvacetiletý brankář.
----to o něj Bayern nemohl mít zájem v minulé sezoně?
"Přijde mi, že se na Václavovi někdo chce jen přiživit. Nic takového nedopustím, budu hájit jen jeho zájmy. prohlásil Stejskal "........nevím kdo se na Pilařovi chce víc přiživit jestli Plzen nebo Stejskal........
OT: Sparta shání dalšího Bonyho! Na Letné zkouší dva Afričany
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/113480/sparta-shani-dalsiho-bonyho-na-letne-zkousi-dva-africany.html
oni jsou na ty černochy nějak ujetí
"Přijde mi, že se na Václavovi někdo chce jen přiživit. Nic takového nedopustím, budu hájit jen jeho zájmy. Přitom on přinesl užitek Plzni, která na přestupu do Wolfsburgu také bude profitovat, Hradci i reprezentaci. Mělo by se mu spíš dále pomáhat," prohlásil Stejskal.
No tak to je gol, Stejskalovi příjde, že se chce někdo na Václavovi přiživit, tak to se opravdu nedivím, že má takový pocit, učitě o tom sám ví víc než dost...
Hlavně že jedná v zájmu klienta, v jehož zájmu bezpochyby je riskovat že nebude hrát a přijde třeba o EURO nebo minimálně základ, v Pilařově zájmu určitě taky je celá tahle šaráda, která určitým způsobem poškozuje jeho jméno...JJ, spásou fotbalu jsou tihle agenti, "chránící a bránící" své hráče.
Tu sa z hracov robia nesvojpravni idioti. Nikde nie je nejake nariadenie, aby hrac musel mat agenta. To si fakt myslis, ze agent je len od toho, aby sa iba prizivil? Ak by si veci, ktore hracovi zariaduje agent, dokazal hrac zariadit svojpomocne, tak by ziaden hrac agenta nepotreboval... lenze v prestupoch a kazdodennom zivote hraca je tolko uskali, ze pochybujem, ze 95 % hracov by bola schopna sa sama o seba postarat. Navyse mat agenta je i pohodlnejsie.
100. pro FC Bayern
Já bych věřil Janu Jiráňovi z Ypsilonky.
Stejně si myslim, že se ve Wolfsburgu zakope. Myslim, že tam budoucnost nemá.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele