Pilař znovu začne trénovat s Plzní

28.11.2011, 16:45
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (219)

Přidat komentář
smazaný uživatel

částka kterou nabídl wolfsburg je směšná za tak dobré křídlo, jinak doufám že se v budoucnu ve wolfsburgu prosadí

Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

na to,že mu končí za půl roku smlouva, je to hodně dobrá cena.. když si vezmu, že Afellay,kterej byl výkonostně trošku jinde, šel do Barcelany ani ne za dvojnásobek, tak je to výborný částka.

Reagovat
smazaný uživatel

no podle hradeckeho vedeni ma pilar smlouvu jeste na rok a pul

Reagovat
smazaný uživatel

S opcí Plzni kdy si hráč může dělat co se mu zachce (resp. co mu manažer řekne) Tak taková smlouva je fakt za 100mil i kdyby hrál za Hradec Messi

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně je to taky částka uměrná české situaci, kdy si neumí češi doladit smlouvy a němec se jim směje. Tratí Hradec, Plzeň i Pilař. Wolf určitě ne

Reagovat
smazaný uživatel

proč Pilař? a Hradec podle mě netratí, protože s ním by už Pilař asi nepodepsal ani kdyby býval nešel do Plzně na hostování, zájem o něj byl už tehdy. pro Hradec to dopadlo asi nejlíp jak mohlo,pokud se ten přestup dotáhne.

Reagovat
smazaný uživatel

Když vlastně přestupuje z Hradce, pak je ta částka na jeho kvality malá. Si myslím já. A kdyby neměl tak pokakané okolí smlouvami, tak dostane lepší i on sám. Na to bych si vsadil. Po Euru bude jeho cena 3násobná tomu co teď dávají.

Reagovat
smazaný uživatel

když mu v létě končí smlouva,tak jakou by sis proboha představoval přestupní částku? už tahle je dost vysoká.. a když se mu bude dařit, určitě mu rádi smlouvu vylepší a pojistí si ho na delší dobu,takže podle mě na tom Pilř neprodělá, pokud teda nechce za každou cenu z každý sezóny vytřískat co nejvíc peněz...

Reagovat
PJ

V létě mu končí smlouva o hostování v Plzni. Smlouvu s Hradcem má do léta 2013.

Reagovat
smazaný uživatel

ne, v létě mu končí smlouva i v Hradci.

Reagovat
smazaný uživatel

Neumíš číst?? V článku je jasně napsaný, že v Hradci má do června 2013

Reagovat
PJ

Tady v článku se píše "Pilař má v Hradci podepsanou smlouvu do června 2013". Navíc, kdyby mu v Hradci končila po sezóně, tak by Plzeň nemusela mít s klubem žádnou opci, ne? Stačila by jí opce s hráčem, kterou bohužel nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

tak to se omlouvám,jinde jsem četl,že mu končí smlouva v létě. v tom případě souhlasim s tim,že ta částka by mohl být vyšší..

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde o to, co bych si já představoval, ale co je tržní hodnota v dané situcai a jaká bude cena výhledově třeba za rok, dva. Přečti si mě celého. Mimochodem níže ti dávám za pravdu navíc smlouvu má s Hradcem a ta je do 2013, odkud přestupuje. Plzeň je úplně mimo hru díky svému skvělému manažerovi.

Reagovat
smazaný uživatel

všude píšou,že v Hradci mu končí smlouva toto léto.

Reagovat
smazaný uživatel

za kolko tam siel? nechce sa mi to citat...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
didosh

Reagovat
kardous

to jsou ale kolem toho zmatky

Reagovat
Bohemians 1905

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Pilař asi chtěl aby peníze měl Hradec,jinak si nedokážu vysvětlit,že přijal takovoudle nabídku ...

Reagovat
smazaný uživatel

Jemu to je jedno, jelikož dostane smlouvu stejnou, jako by jej kupovali za sto milionů. Jedno to není manažerovi plzně, jelikož je to diletant amatér.

Reagovat
smazaný uživatel

určitě by ty peníze viděl v Hradci,to je jasný

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi mimo. Přestupuje defakto z Hradce ne z Plzně

Reagovat
smazaný uživatel

Ne ty jsi uplně mimo , peníze za tenhle přestup jdou do Hradce,kterýmu taky patří ... proto přestoupil už tedka,než na konci sezony,kdy by peníze měla Plzeň ...

Reagovat
smazaný uživatel

stejně jestli se nepletu půjde do německa po sezóně

Reagovat
PJ

Určitě nepřestoupil teď. Teď se možná přestup dohodl, i když podle vyjádření Hradce se nedohodlo ještě nic. Ale smlouva o hostování v Plzni platí do konce sezóny, Hradec ani Pilař jí vypovědět nemůžou, takže když si Plzeň usmyslí, tak Pilař dřív než po sezóně neodejde.

Reagovat
smazaný uživatel

však Plzeń by hnedka po sezoně uplatnila opci a Hradec by měl jen pár drobných, proto si myslim že už se to dohodlo teďka

Reagovat
PJ

Plzeň by opci mohla uplatnit klidně hned a taky by to udělala, jenže jí to nepomůže, když Pilař nechce podepsat..

Reagovat
Bohemians 1905

jen se ukazala nenazranost ceskyho cloveka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

hodně dobře hradec vochcal s plzní, jukl

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš Pilař chtěl aby peníze měl jeho mateřský klub

Reagovat
smazaný uživatel

jestli je to jak si myslím tak hradec dostal 39 mega z wolfsburgu + procento z dalšího prodeje (tejme tomu 30%) a ten se bude pohybovat kolem 200 mega , to máme 39+60 - 20(dá plzni) = 80 milionu pro hradec. kdyby ho prodali plzni za 10M a plzen pak dál za 100milionu tak to máme jenom 40 milionu pro hradec tak proto přestoupil tak rychle za pakatel

Reagovat
soukup

další přestup bude určitě za 200M? nechceš mi poradit třeba čísla na sportku?

Reagovat
salami

navíc bonusy za odehraný zápasy 10 milionů, ale mínus pokuta za životosprávu 400 000

Reagovat
smazaný uživatel

svine..

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo pak dolare?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Svině sou maximalne vase dokonale vedeni.......

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle Plzeň prokaučovala na plné čáře.

Reagovat
Godwinson

Tak Plzeň mohla naordinovat trošku ostřejší přístup, ale ...

Reagovat
smazaný uživatel

Plzeň není Slovan :)

Reagovat
Godwinson

Což je škoda, jeho přístup se mi líbil o mnoho více :))

Reagovat
smazaný uživatel

No je pravda,že takhle dotlačili k přestupu jak Spartu tak Udinese a na další si nepamatuju.

Reagovat
soukup

přístup Slovanu je hnus, kterej jen přispívá k tomu jaká česká liga žumpa bez kapky respektu ať už ze stran hráčů či klubů

Reagovat
salami

já třeba v tomhle taky sympatizuju se Slovanem, ale Pilař je úplně jinej případ

Reagovat
Godwinson

Je to přesně opačně. A mezi námi, je to velmi ohrané, daný přístup se zdejší žumpou souvisí pramálo.

Reagovat
soukup

mě se prostě nelíbí, když vykopnou hráče z týmu jen proto, že s nima nechce prodloužit smlouvu a ještě ho ani nenechají trénovat s týmem apod. pokud se jim někdo upíše třeba na 4 roky, ty tam odehraje, ale už nechce pokračovat dál a chce jít o dům dál a já se mu teda na oplátku aspoň zkusím posrat zbytek kariéry tím, že ho nechám půlroku sedět na lavici béčka je prostě žumpózní jednání a vede to jen k tomu, že pak se chovají zmrdsky všichni. V západních zemích i když je jasný, že nějaký hráč chce jít výš a v klubu nechce pokračovat a je důležitý, tak ho dohrát nechají, profitují z toho oba. Samozřejmě když se zachová vysloveně zmrdsky nejdřív hráč a poruší nějakou dohodu, tak ať si to slízně, ale zrovna Liberec je přeborník na to, odepsat hráče jen proto, že mu končí smlouva a já ho v tomto fakt nemám rád

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Co je ? Nepamatuješ na to co udělalai s Keričem nebo se Zápotočným?

Reagovat
smazaný uživatel

To byla reakce na ten ''objev''...

Reagovat
PJ

Plzeň udělala chybu maximálně v tom, že kromě opce s Hradcem nedohodla opci taky se samotnym Pilařem. Teď už nemůže dělat vůbec nic a pokud tam Pilař chce, nijak mu nezabrání. Maximálně může trvat na dodržení hostování, tj pustit ho až po sezóně.

Reagovat
smazaný uživatel

A hlavně mu nabídli naprosto směšnou smlouvu.

Reagovat
PJ

Je to možný, čísla neznam. Ale smlouvy v Plzni asi nebudou ve srovnání třeba se Spartou žádný terno a proti nabídce z Bundesligy bude tady každá nabídka vypadat směšně...

Reagovat
smazaný uživatel

Prý 50 tisíc týdně.

Reagovat
PJ

200 tisíc za měsíc mi na naší ligu a zvlášť na Plzeň přijde docela solidní suma. Ale ať byla ta nabídka jakákoliv, tak je jasný, že nabídce z Německa konkurovat bohužel nemohla.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Trand

No u nás v Pardubicích(3.liga) prý bere nejlepší hráč Jeřábek 50 000 měsíčně. Nepřijde mi to jako takový rozdíl.

Reagovat
smazaný uživatel

klidně mu mohli nabídnout stejnou smlouvu jako Wolfsburg, v létě by ho prodali za ranec a hodně by se jim to vyplatilo...

Reagovat
smazaný uživatel

No pochybuju,že by mu Plzeň nabídla 2 miliony týdně.

Reagovat
Godwinson

Ve Wolfsburgu bude mít 2 mil. týdně?

Reagovat
smazaný uživatel

Měsíčně sem se přepsal.

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby přemýšlela ekonomicky,tak bývala mohla, protože by se jí i taková částka vyplatila.

Reagovat
PJ

To je nesmysl. Může se zranit, ztratit formu, nedostat se na Euro. Pak by třeba nikde v cizině takovou nabídku nedostal a radši by zůstal v Plzni, kde by měl platnou smlouvu s královskym platem. Plzeň by házela peníze z okna a ostatní hráči by celkem logicky taky chtěli velký peníze...

Reagovat
smazaný uživatel

tak jeho formu může asi ohrozit jen zranění.. byl by to risk, ale riskovat je někdy potřeba..

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tohle bych udělal já. ty peníze bych mu nechal. Přestup by to zohlednil a škodný by nebyl. Z takové smlouvy by vytřískal víc. Jenže český trh se řídí krásným ušatým.radši dvacku dnes než stovku zítra. Pak se nedivmě, že jsme tam, kde jsme. V kalouskově

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
twerp

Tak ty bys teda rychle zkrachoval. Navíc je lepší hrát za 2. miliony u nás nebo v Německu?

Reagovat
goodbay

nebo by Plzeň mohla dopadnout jako ta slavná Slávie, ve vedení měli v očích všichni znaky dolarů a ted málem zkrachovali.

Reagovat
Godwinson

Já nevim, jak to tam přesně bylo. Tedy, čekal bych, že když mají opci, tak mají právo se rozhodnout první, takže ho koupit a Wolfsburg ho pak může koupit přes ně, ale očividně to tak nefunguje. Četl jsem něco i o ústní dohodě, což je prakticky samozřejmě k ničemu, amatérské, ale podporovalo by to teorii, že pokud by to tak bylo, měl by si teď užívat měsíce v B týmu. :) Holt smůla, nepříjemný přestup, co se dá dělat.

Reagovat
PJ

Maji opci jen s Hradcem - tj když řeknou, Hradec ho musí pustit. Ale už ta opce neřiká nic o tom, že Pilař musí v Plzni podepsat. Takže když se Pilař rozhodne v Plzni nepodepsat, pak je jí celá opce k ničemu...

Reagovat
Godwinson

Jj, to dává smysl, ale nečekal bych, že se do toho může jen tak bezprizorně vložit jiný klub. Ale to je jedno, už se dá jen plakat nad rozlitým mlékem :) (z pohledu Plzně)

Reagovat
PJ

Tak nějak, teď už s tim Plzeň nemůže dělat vůbec nic...

Reagovat
smazaný uživatel

V tom tvém "Maximálně" to právě všechno je

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Filip12

Reagovat
smazaný uživatel

vzivote tam nebude hrát, asi jedna z nejhorších varian jeho přestupů

Reagovat
smazaný uživatel

snad se mýlím!!

Reagovat
smazaný uživatel

nejspíš jo..

Reagovat
FC Porto FC

lol ten agent je pěkná svině

Reagovat
smazaný uživatel

Agenti jsou v dnešním fotbale pěkný svině.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi jako fotbalisti samotní, všem jde především o peníze, problém je ten, že fotbalisti ty agenty potřebují, protože jsou, v naprosté většině, "negramotní" - co se týká smluv, financí a vlastně skoro všeho...vlastně to takhle funguje, zdaleke né jen, ve fotbale

Reagovat
smazaný uživatel

Nejhorší možná varianta v Německu hned po Bayernu. Co se dá dělat. Pod tím psychopatem bude mít tak psychickou újmu.

Reagovat
smazaný uživatel

je odchovanec Hradce.. Plzeň Pilařovi pomohla se zviditelnit, ale Pilař stejnou měrou pomohl Plzni k výsledkům, takže bych v tom nějaké extra sviňárny nehledal... každopádně nevím, jestli je to pro něj úplně to nejlepší řešení, potřebuje hrát a dle mého názoru měl jít až po Euru, ale pokud věří, že ho to nakopne, tak proč ne...každý sám svého štěstí strůjce.. přeju mu jen to nejlepší, herně se mi moc líbí

Reagovat
smazaný uživatel

prasárna je trošku v tom, že Stejskal s Pilařem vyjednávali bez vědomí Plzně, přestože věděli,že bez souhlasu Plzně v zimě nebude moct odejít.. a teď jí postavili před hotovou věc a čekají, že všechno poslušně odkejvou.. na druhou stranu když už si to nechala Plzeň protéct mezi prsty, měla by být ráda za tu půlku přestupní částky a nedělat problémy.

Reagovat
smazaný uživatel

tak ono nikdy nevidíš do zákulisí...nevíš jaké tam jsou vztahy mezi Pilařem a Plzní respektive trenérem, vedením atd po incidentu označování Druláka za specifický druh eunucha...třeba tohle mohl být spouštěcí mechanismus k tomu, jak se Pilař rozhodl

Reagovat
smazaný uživatel

do toho opravdu nevidim,to máš pravdu. a Drulák má něco společnýho s Plzní?

Reagovat
smazaný uživatel

to ne, ale Paclík se k incidentu vyjádřil, že za tohle by ty hráče vyházel z reprezentace...

Reagovat
smazaný uživatel

aha.. tak v tom s nim vyjímečně souhlasim...

Reagovat
smazaný uživatel

Žádám přispěvoatele aby se zamysleli nad sebou nebo nad systémem obchodu Jediný, kdo nese vidnu na situaci a faktu že z německa přijde asi jen polovina tržní částky za tohoto hráče, je manažer Plzně. Ten má ve svém oboru absolutní ostudu Pilař, Hradec, němci ani Plzeň sama na věci vinu nenese jen se drží kompromisu nynějších možností. Každý druhý manažer v téhle zpustošené vytunelované zemi by si Pilaře nějak pojistil. Všichni plzeňáci co se divíte, běžte děkovat svému veliteli "obchodu"

Reagovat
smazaný uživatel

který fotbalu vubec nerozumí no to je jako kdybys dal fotbalistu do parlamentu

Reagovat
smazaný uživatel

Jak vidno, do parlamentu můžeš posaadit cvičenou opici. Každý manažer firmy, který by udělal takovou chybu jako ten trouba z Plzně ve fotbalu, tak má buď hlavu v písku nebo na špalku

Reagovat
twerp

No možná by ses měl nad tím systémem obchodu zamyslet ty

Reagovat
smetos

i kdyby ho plzen nepustila a nechala ho v tymu tak stejně časem přijdou na to že jim strašně chybí a vytáhli by ho z bečka a mohli by bejt na něj nasrani sebevíc

Reagovat
REPLIKATOR

OT: Expreska Hodnocení legionářů v zahraničí - zase tam chybí brankář Drobný

Reagovat
r.mrazik

tak on kdyby nepodepsal z vlkama,pochybuju,ze by podepsal s plzni,i kdyby plzen tu opci vyuzila...takhle se dostanou aspon nejake penize a ne trapne "vychovne"...

pilar tu moznost odejit mel,tak ji vyuzil...plzenak to neni,je tam chvili...at si lidi prskaji jak chteji...navic je mu 23,takze ma uz cas odejit taky...stejne jako Jiracek,pokud maji jit ti hraci nahoru...

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle hostovani ukazalo,ze v Plzni nepanuje absolutni profesionalismus,jak si namlouvaj...

Reagovat
hefy

Doufam, že se dočká proti Bohemce pořádného pískotu. Hajzl.

Reagovat
smazaný uživatel

nezaslouží si pískot o nic víc než Paclík a spol.

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych na něj rozhodně nepískal. Není důvod. Za to manažerovi Plzně můžete udělat transparent s pořádně rozchechtaným klokanem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Proč? Vždyť vy děláte jako kdyby hrál měsíce tužku a vy ste ho živili za nic. Plzeň ho přivedla na hostování, on přišel aby si zahrál poháry, udělal si jméno. Oboje se povedlo, navíc si zahrál za repre což je bonus. Má splněné a může jít pryč. Plzeň na tom taky neprodělala, tak mu může popřát hodně štěstí. Já bych mu vyčítal kdyby si vytřel prdel s mateřským klubem který ho vychoval a dal mu příležitost růst s vidinou delší spolupráce. Takhle na tom nic špatného nevidím.

Reagovat
hefy

Já na tom vidim hodně špatného. Venca s Plzní jednoduše vyjebal. To, že odejde, bylo jasné, ale předpokládalo se, že bude odcházet jako hráč Plzně, aby z toho měla Plzeň peníze. On ale odmítl podepsat smlouvu, přitom bez Plzně by byl sotva tam, kde je.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by to dělal? Vždyť ani není hráč Plzně. A navíc, vem si kolik Plzeň inkasovala z jeho gólů. Byli byste vůbec v LM kdyby ho nebylo?

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak.. místo aby byla Plzeň ráda za to,co pro ní Pilař udělal a že bude z jeho přestupu taky něco mít, tak se ještě cejtí ukřivděná.. přitom se do tý situace dostala sama.. jsou to šašci..

Reagovat
hefy

Proč by to dělal? Aby ukázal nějaký charakter, což mu je očividně lhostejné.

Nepochybuju o tom, že by se Plzeň do LM nedostala.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby nějaký hráč menšího klubu šel do Sparty na hostování, pomohl jí do ligy mistrů, v červnu tam přestoupil za opcu a v červencu šel do BL tak by tady bylo nablité jak na silvestra před Nonstopem. Právě že on charakter ukázal, dal najevo že si váží klubu který ho vychoval a pomohl mu do ligy. Když člověk není zrovna fanoušek Plzně, tak se mu moc vyčíst nedá. Vždyť je to pořád to samé, před rokem tady nadávali Sparťani že se na ně Hubník vykašlal a šel do Herthy místo aby zůstal u nich. Proč? Byl tam na hostování, on pomohl Spartě, ona mu, a šel dál.

Reagovat
hefy

Co tady plácáš o Spartě? Mně je Sparta ukradená. Naopak bych naprosto chápal jejich rozčarovanost, protože sám jsem teď z toho naštvanej. No, pomohl mu do ligy, ale v tomhle měřítku ho Plzeň dostala daleko dál. Plzni má za co vděčit a on s ní vyjebal. Tady neni o čem.

Reagovat
smazaný uživatel

a za co jí má bejt tak vděčnej za těch půl roku? to,že si v jejím dresu zahrál ligu mistrů,bych zas tak nepřeceňeval. za to by taky mohla být vděčná Plzeň jemu,protože k tomu postupu hodně prospěl. a jinak mu Plzeň nedala nic,co ny nemě kdekoli jinde.

Reagovat
hefy

Nebýt Plzně, tak ještě rok hnije v Hradci nebo by hrál za Slavii, nebo kdo ho tehdá chtěl. Plzni by měl být hodně vděčnej, protože by si LM třeba už vůbec nikdy nezahrál a nikdy na sebe neukázal. Navíc pochybuju, že by mu hra v nějakém jiném týmu seděla víc než v Plzni.

Reagovat
smazaný uživatel

promiň,ale tomu,cos teď napsal, se můžu jen zasmát.. stejně jako všichni, kromě nesoudnejch fanoušků Plzně...

Reagovat
PJ

Takže v Hradci by byl podle tebe stejně "na očích", jako v Plzni a v Lize mistrů? Podle mě určitě ne a neřek bych, že bych nebyl soudnej

Reagovat
smazaný uživatel

neřikam,že by byl v Hradci stejně na očích jako v Plzni, ale rozhodně pro mě fakt, že za Plzeň hrál půl roku a odehrál pár zápasů v LM (kam jí mimochodem výtŕazně pomohl) důvod k tomu, aby ji upřednostňoval před Hradcem, nebo dokonce před svými zájmy...

navíc si rozhodně nemyslim,že kdyby nešel do Plzně, že by z něj nic nebylo. možná by tak rychle nevyletěl, ale rozhodně by v Hradci dlouho nezůstal

Reagovat
smazaný uživatel

*přispěl

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby nešel do Plzně, tak by šel do Sparty, prodělala by na tom Plzeň, on moc ne, poháry by si zahrál možná další rok, do ciziny by se dostal tak jako tak. Faktem je že Plzeň věděla do čeho jde. Přišel na hostování, ne na přestup.

Reagovat
hefy

Přišel na hostování s tim, že se skoro na 100% podepíše. Plzeň to měla tou opcí ošetřené, proste se nepočítalo s tim, že bude Pilař taková svině.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná si v Hradcu říkali něco jako "pouštíme ho na hostování s opcou, tak snad nebude taková svině aby přestoupil do Plzně a z tama šel do ciziny"

Reagovat
hefy

Ale notak. Pokud někoho někam pustim, tak už s tim musim počítat, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Proč? Kdyby s tím počítali tak ho pustíjou rovnou na přestup a za procenta z dalšího přestupu. A vůbec, buďte rádi že vám Hradec chce dát půlku přestupové částky. Vždyť by se na vás mohl úplně vysrat.

Reagovat
smazaný uživatel

to zas asi ne,protože to by jim asi ten přestup Plzeň neodsouhlasila

Reagovat
smazaný uživatel

Tak by odešel v létě a Plzeň by z toho neměla ani korunu. Hradec by na tom vydělal 20 miliónů. Takové jsou to svině.

Reagovat
smazaný uživatel

já s tebou souhlasim, jen řikam,že úplně vynechat z toho Plzeň nemůžou,pokud to chtěj dotáhnout v zimě.. na druhou stranu nechápu Hradec, proč se snaží ho prodat teď v zimě, jestli maj Pilaře pod smlouvou ještě na rok a půl...

Reagovat
hefy

To je sice hezké, ale Pilaře to neomlouvá. Já vlastně proti Hradci vůbec nic nemam, jejich chování naprosto chápu. Jenže kdyby Pilař podepsal v Plzni a pak hned v Německu, tak se pro něho, proboha, nic nemění. Tak se ale hodně mění situace pro Plzeň, díky, které se do toho Německa vlastně dostal.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro něho ne, ale Hradcem by si elegantně vytřel prdel.

Reagovat
hefy

Neni to pravda, s tim do toho Hradec musel jít. Museli počítat s tim, že to nastane. Což ted zní smešně, když k tomu nedojde.

Reagovat
smazaný uživatel

nebo by taky mohl nabídku wolfsburgu odmítnout, dohrát sezónu v Plzni, zazářit na EURU, vrátit se do Hradce a vydělat Hradci třeba 150 míčů a Plzni hezky zamávat..

Reagovat
hefy

V Hradci určitě nemá lepší smlouvu, než jakou by mu nabídla Plzeň, a protože má opci, tak by Hradec tu danou částku musel přijmout. To, cos napsal, je proste totálně nereálnej scénář.

Reagovat
smazaný uživatel

Hradec by tu nabídku přijmout musel,ale Pilař rozhodně ne. jako nereálnej scénař to vůbec nevidim. teď by všechny umlčel, zůstal by v Plzni, která by byla spokojená s vyhlídkou letního přestupu k ní. Pilařovi by se podařilo Euro,Plzeň by dala nabídku, ale nebyla by sama, o Pilaře by byl velkej zájem a proč by si měl z hromady nabídek ze zahraničí vybrat Plzeň???

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak. Já kdybych byl na jeho místě tak dokončím sezónu v Plzni, poděkuju, vrátím se do Hradca, zkusím si zahrát na EURU a pak budu řešit nabídky.

Reagovat
hefy

No dobře, tak takováhle situace by se snad i dala chápat. Splnil by jakýsi závazek k Plzni a pak by odešel, ale k tomu se nejspíš neschyluje.

Reagovat
smazaný uživatel

Tož a co se stalo tak odlišného? Pilař dostal od Hradca povolení jednat s Wolfsurgem, od Plzně žádné povolení nepotřeboval, dohodl se s nima a Hradec přišel za Plzňou a řekl "Tož Venca se dohodl s těma skopčákama, my sme se rozhodli že ho tam prodáme, ale chápem že u vás má hostovačku do léta. Tak vám dáme půlku když ho pustíte teďka. Když ne tak ne, do léta bude u vás." Kdyby chtěl Pilař jednat s Plzňou tak by se zeptal Hradca a jednal by s ňou. Ať chtěl nebo nechtěl, Němci přišli dřív a dohodl se s nima.

Reagovat
hefy

Minimálně udělal špatnou atmosféru, co udělal dále, se teprve ukáže.

Reagovat
smazaný uživatel

hm, a ty jsi v managementu Plzně, Hradce nebo jsi Pilařův nejlepší kámoš? jak můžeš říct,že tam šel s tim,že skoro 100% podepíše? proč ho teda nekoupili za těch 8 mega rovnou? jen ať si Plzeň piká za svou přílišnou opatrnost. navíc to,že Pilař teď za ten půlrok takhle vyletěl je svym způsobem taky zásluha Hradce.

Reagovat
hefy

Řikam, že se podepíše, ne že podepíše.. achjo. Jakoupa neopatrnost, vždyť to je naprosto standartní postup, dělá to takhle spousta týmů.

Reagovat
smazaný uživatel

tak proč ho nekoupila za těch 8 milionů už předtim? teď ta cena je sěšná a ani předtim nebyla vysoká. museli počítat s tim,že když se mu bude dařit,nastane podobná situace a měli se podle toho zařídit. to,že to neudělali,neznamená,že je Pilař svině,ale že to Plzeň podcenila.

Reagovat
hefy

Asi nechtěla Plzeň riskovat nějaké neshody uvnitř, nebo velké zranění. Tohle já opravdu nevím. Ale je to nepodstatné. Tohle nebyla ze strany Plzně chyba.

Reagovat
smazaný uživatel

no kdyby ho koupila,tak by ho měla pod smlouvou a tohle by nemusela řešit. v létě by ho mohla střelit za ranec. tahle klidně může utřít nos. takže podle mně velká chyba.

Reagovat
smazaný uživatel

*mě

Reagovat
twerp

A ty si myslíš, že jsou blbci a nesnažili se ho koupit?

Reagovat
smazaný uživatel

jasně ty chytrolíne,kdyby ho hradec nechtěl prodat,tak by asi těžko souhlasil s klauzulí o prodeji za 10 milionů

takže kdyby ho Plzeň chtěla koupit,tak by ho Hradec za těch 10 mega pustil.

Reagovat
twerp

My žijeme v otroctví? Plzeň měla opci jenom na přestup hráče a neměla opci na podepsání smlouvy. Takže i když Plzeň Pilaře určitě chtěla, tak Pilař nechtěl a podepsal v Německu.

Reagovat
smazaný uživatel

jenže tady se celou dobu bavíme o tom,že ho měla Plzeň koupit místo hostování před touhle sezonou. když reaguješ,tak si nejdřív přečti na co.

Reagovat
twerp

Jenže na to nechtěl zase přistoupit Hradec, ten ho chtěl dát jenom na hostování

Reagovat
smazaný uživatel

jasně a proto dal do smlouvy opci na přestup za 10 mega... přemejšlej... Plzeň prostě za něj ty prschy dát nechtěla,tak si ho vzala na hostování s opcí,už to chápeš???

Reagovat
twerp

Hele já pročetl všechny diskuze o EF co sou o Pilařovi. Někdo tu psal, že ho mohli koupit až na jaře. Někdo tu zase psal, že Hradec ho nechtěl prodat a chtěl ho dát pouze na hostování s opcí(a pokud tendle průběh měli s Pilařem domluvený od začátku, tak je to majstrštyk).Paclíka nemám rád, ale není takový idiot, aby kupoval Neuwirta za nekřesťanské peníze a pak si nechal ujít takový supertalent pod rukama. Nejpravděpodobnější se mi tak jeví to, že Plzeň chtěla Pilaře na přestup už od začátku. Jenže to nechtěl ani Hradec ani Pilař. A tak tam sice dali do smlouvy opci, jenže hráč jí tam neměl. A Plzeň prostě doufala v to, že se bude Pilařovi v Plzni líbit a tu smlouvu podepíše. Jenže Pilař nepodepsal, ať už kvůli náklonosti vůči Hradci, nebo kvůli agentovi a vidině lepšího týmu. Každopádně Plzeň ho podle mě chtěla na přestup.

Reagovat
smazaný uživatel

a jakej jby byl prosim tě pro Hradec rozdíl v tom, jestli by tam přestoupil za 10 mega hned nebo tam šel na hosování a přestoupil za stejnejch 10 mega na konci sezony? neni to pro Hradec náhodou úplně jedno?

ještě by na tom Hradec prodělal,protože za ten rok těch 10 mega znehodnotí o 3% inflace...

takže nevidim důvod,proč by ho Hradec neměl chtít tehdy prodat a dával si do smlouvy tu opci,to je dost nelogický.

Reagovat
smazaný uživatel

delat fotbalovyho agenta to je proste dul, staci si najit slusnyho fotbalistu a ten je vetsinou tak blbej, ze si s jeho zivotem muze agent delat co si zamane a ma za to sileny prachy...

Reagovat
smazaný uživatel

a není to trošku tak že Pilař chce finančně pomoct Hradci, svýmu mateřskýmu týmu,než aby po sezoně inkasovala Plzeň?

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby to tak bylo, tak bych ho osobne chtel nakopat do kouli..

Reagovat
smazaný uživatel

jako proč?

Reagovat
smazaný uživatel

tak to seš pěknej ubožák

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mada

Reagovat
Godwinson

Já ti nevim, Plzni by měl být asi natolik vděčný, že by se k ní neměl takhle otáčet zády, bych řekl.

Reagovat
smazaný uživatel

do první ligy se dostal díky Hradci .. už první zápas se Spartou jsem na hřišti poznal že je dobrej a někam půjde,přál jsem si ho do Sparty ikdyž pro něj Plzeń byla nejlepší krok .... Plzni se odvděčil svýma výkonama a po půl roce jí nemůže být zdaleka tak vděčný jako Hradci

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PJ

Budu teď trochu spekulovat.. Mluví se tu o 38 miliónech. Plzeň má s Hradcem opci, ve který je zakotvená nějaká částka. Jak vysoká může bejt? Tipnu si 20 mega? Dál v ní stoprocentně bude napsáno, že Hradec dostane určitý procenta z dalšího přestupu. A ty procenta u nás myslim bejvaji celkem vysoký. Dvacet procet? Třicet? Kdyby si Pilař ještě chvíli dělal jméno v Plzni a po sezóně se ukázal na Euru, určitě by jeho cena byla vyšší, než těch 38 miliónů. Jsou to jen spekulace, ale řekl bych, že by Hradec neprodělal ani na tom, kdyby Pilař zůstal v Plzni a přestupoval později z Plzně..

Reagovat
hefy

Ta opce byla na 8 milionů, ne?

Reagovat
Godwinson

Reagovat
PJ

Nevim, 8 miliónů mi přijde dost málo, ale pokud je to tak, pak nevim co si myslet o těch, co hostování vyjednali, když dohodli takovou cenu a zapomněli na opci s hráčem

Reagovat
hefy

Myslim, že to tak je, že jsem se ještě smál, že Plzeň dostane z Kypru 8 mega za Rezkovo hostování a ty hned může vrazit do Pilaře.

Reagovat
smazaný uživatel

Opce je myslím, že 10 milionů + by měl Hradec určitě nějaký % z dalšího přestupu z Plzně.

Reagovat
hefy

Je to určitě možný, ale málo je to tak jako tak.

Reagovat
smazaný uživatel

máš pravdu , pouhé spekulce

Reagovat
smazaný uživatel

Tak vem si to jak chceš, ale vůbec se mi nelíbí aby hráč přestoupil do klubu ve kterém je na hostování jenom proto aby za pár týdnů odešel o ligu dál. Vždyť za něho podobného zažalovala Plzeň Spartu, páč ta prodala Nedvěda někde tuším do Košic za drobné a z tam pak šel za balík do Lazia, aby Sparta nemusela Plzni platit velká procenta z přestupu. Soud to Spartě zatrhl, zaplatit musela tak jako tak. Pilař je hráč Hradca a tak se chová jako hráč Hradca.

Reagovat
smazaný uživatel

Hradec bez Hradca, jako stroj bez stroja?

Vypada to fakt desive

Reagovat
smazaný uživatel

říká ti něco slovo dialekt?

Reagovat
smazaný uživatel

Na Hané se každé podstatné jméno mužského rodu skloňuje jako životné. Aji autobus bez autobusa.

Reagovat
domingo

Ja to pouzivam taky. V nedelu valim z Liberca..

Reagovat
smazaný uživatel

V něčem je ta vaše mluva krásná, ale někdy je to ušořez

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
salami

nejhorší je ta intonace na konci otázky

Reagovat
Swarley

tož jistě

Reagovat
PJ

To srovnáváš trochu jabka s hruškama, ne? Nedvěd do těch Košic šel opravdu jen čistě "administrativně" a ze zcela jasných důvodů, zatímco tohle by byl celkem normální přestup.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to jo, tohle by nelegální nebylo. Ale Hradec by vyšel s prázdnou a nebo málem, stejně jako tehdy Plzeň.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten kdo na něho bude pískat si nezaslouží být fanouškem Plzně, natož fotbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Naprosto nechapu rozhorcene komenty plzenaku. Je to jenom chyba Plzne, to co se stalo. To je jak kdyz si clovek nasere na podlahu a pak do hovna slapne a stezuje si jak je ten svet nefer. A proboha uz nemluvte o tom ze by mel byt Plzni vdecny, vyrazne ji pomohl dostat se tam kde je, to ze nedovolil aby vycurana Plzen za nej neshrabla veskery penize a postaral se o to aby je dostal Hradec, ktery ho vychovaval, je jenom dobre.

Reagovat
PJ

Jo máš pravdu, že je to předevšim chyba Plzně, že si ty smlouvy líp neošetřila. Řekl jsi A, ale zapomněl jsi na B. Nebo myslíš, že v Hradci by se Pilař ukázal natolik, že by se dostal do reprezentace a teď dostal takovou nabídku? Že Pilař pomohl Plzni k Lize mistrů, to je možná pravda. Ale že Liga mistrů pomohla Pilařovi k týhle nabídce, to je pravda celkem jistě...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono nebylo moc týmů kam by reálně z Hradca mohl jít. Liberec, Jablonec je mu malý, Slávia je ráda že je ráda že je ráda. Tam to bylo buď že zůstane, nebo Plzeň a nebo Sparta. Kdyby šel do Sparty, tak si poháry dřív nebo pozdějš zahraje taky, do ciziny se dostane a jediný kdo na tom tratí je Plzeň. Tak jako jediný kdo reálně tratí na dnešní situaci je Sparta která mohla mět skvělého hráča.

Reagovat
goodbay

nemyslím si, zrovna na post ZL, případně OZL má Sparta spoustu hráčů. (Krejčí, Podaný, Juhár, vlastně i Zeman) a nejstaršímu je 24 let, takže pořád mají celkem dobrou možnost se v ACS vypracovat a získat slušné zahraniční angažmá.

Reagovat
soukup

no to je teď, ale v létě tam měla Podanýho a blbečka Zemana, kterýho chtěla odkopnout, kdyby přišel Pilař, tak by asi nepřišel Juhár a Krejčí teď hostuje někde ve Slovácku. Sparta by měla PIlaře, záda by mu kryl Podaný a na hostovačce by jim rostl Krejčí, který by nahradil Pilaře až by ho rudoši prodali

Reagovat
smazaný uživatel

Po gole ktery dal Sparte v prnim zapase minuly sezony bylo temer jasne, ze pujde pryc. Do repre nakouknul jeste pred svym angazma v Plzni a jelikoz Bilek nemel moc alternativ na leve kridlo, muzeme konstatovat ze by v repre hral tak i tak. A jeho gol v siti Montenegra je podle me hlavni pricinou proc prisly nabidky. Nechci nijak snizovat dulezitost Plzne, ale myslim ze ta vypomoc byla vzajemna ve stejny mire

Reagovat
smazaný uživatel

tak Plzeň si určitě něco zaslouží, ale rozhodně ne víc než Hradec

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
risk je zisk

sorry..ja to blbě přečetl.. moje chybka

Reagovat
didosh

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
smazaný uživatel

Hele berte to tak, že tý Plzni pomohl vykopat LM a patrně i EL. Měli ho za levno a v tomhle směru na tom vydělali, ikdyž teď z něj možná nic mít nebudou.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ta ceska malost je hrozna demence Napadlo nekoho,ze se Pilar na opci domluvit nechtel?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Juhů, to je zatim slibnej náběh na další povedenou telenovelu z fotbalovýho prostředí...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tevéz po česku

Reagovat
smazaný uživatel

Pro trolly, kteří to stále nějakým způsobem nevstřebali - http://fchk.cz/A-tym/Novinky/Tiskove-prohlaseni-klubu-FC-Hradec-Kralove-ke-kauz.aspx

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Kazdopadne moc nechapu roli Hradce v tehle kauze , zda se mi ze lide co vyjednavaji za Hradec jsou dost neschopni. Nejdriv pusti Pilare do Plzne se smesnou opci 8 mega(ale Plzen je hloupa ze ho rovnou nekoupila na prestup - Hradec by s tim jiste problem nemel) potom vyjednaj neprilis vyhodny obchod , protoze z Pilare se dalo vytriskat o dost vic. No a na zaver tomu daj korunu ze je jeste dobrovolne nabizej Plzni polovinu z prestupovy castky , co z toho budou mit ?

Reagovat
smazaný uživatel

Tady jde o tohle, pokud by Pilař v budoucnu z Plzně (tedy v případě, že by tam PŘESTOUPIL z HK) přestupoval někam jinam, šlo by do Hradce právě 50% a tak vzhledem k tomu co se událo Hradec dodržel tuto dohodu akorát jako opačným směrem.

Reagovat
cristiano.K.

Proč bude dávat Hradec Plzni 20mega

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
centos

"Je Pilařův kontrakt, který uzavřel k 1. lednu 2012 s Wolfsburgem, platný?

Pokud platí, že jeho smlouva v Hradci Králové vyprší až v červnu 2013, nemůže být platný. Hráč může podepsat kontrakt s novým klubem nejdříve šest měsíců před vypršením stávající smlouvy."

"Může se stát, že Václav Pilař zůstane na jaře v Plzni?

Může – pokud se Wolfsburg nedohodne s Hradcem Králové ani s Plzní. Může se však stát, že bude Pilař přeřazen do B-týmu nebo se bude připravovat individuálně. V létě by pak záleželo na dohodě Wolfsburgu pouze s Hradcem Králové."

Tak jak to je s těmi šesti měsíci? Nerozumím.

Reagovat
j_mrazik

Ten první odstavec... to je Bosmanovo pravidlo, ne? A to by znamenalo, že by v tom případě odcházel zadarmo. Tohle se mi zdá úplně mimo.

Reagovat
PJ

To co tam píšou je nesmysl. Je to tak, že pokud hráč nemá souhlas k přestupu, může o smlouvě jinde jednat nejdřív šest měsíců před vypršenim smlouvy v současnym klubu. Jenže to u Pilaře neplatí, protože ten má od Hradce svolení jednat o smlouvě jinde. Jasně že žádná smlouva s Wolfsburgem ještě nemůže bejt podepsaná, může bejt maximálně předběžně dohodnutá. K jejímu podpisu může dojít až ve chvíli, kdy bude uzavřená smlouva o přestupu mezi klubama, žádná taková ale zatim uzavřená nebyla.

Reagovat
centos

Aha, dík.

Reagovat
j_mrazik

Asi tak.

Reagovat
smazaný uživatel

http://aktualne.centrum.cz/sportplus/fotbal/domaci/clanek.phtml?id=723172#utm_medium=widget&utm_source=centrumHP

tak tady zase píšou,že sHradcem má smlouvu jen do léta a řikal to i Stejskal.. tak jak je to??? nahrává tomu i fakt,že ho chce Hradec prodat už teď,protože jinak by k tomu neměl důvod, mohl by počkat do léta a prodat ho za mnohem víc..

Reagovat
RMCF

to je blbost, to by pak hostování sobcí nedávalo žádnej smysl.... v letě mu končí jenom hostování v Plzni

Reagovat
PJ

Na stránkách Hradce se píše léto 2013. To myslim bude přesnější informace

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele