Odpouštím, ale nezapomínám, varoval Evropu staronový šéf Blatter

30.05.2015, 12:38
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Platini mi vyhrožoval vězením, tvrdí odcházející šéf FIFA Blatter
15.08.2015, 15:14
Podle Putina by si Blatter zasloužil Nobelovu cenu
28.07.2015, 10:33
Svazy požádaly Platiniho, aby se ucházel o vedení FIFA
20.07.2015, 10:37
Blatter údajně zvažuje setrvání v čele světového fotbalu
14.06.2015, 15:20
Podle europoslanců by měl Blatter z čela FIFA odejít okamžitě
11.06.2015, 19:58
Byla by chyba čekat půl roku, míní Řepka k nové volbě šéfa FIFA
03.06.2015, 15:50
Právníci zjišťují, zda princ Alí nemůže vést FIFA místo Blattera
03.06.2015, 09:02
Blatter čtyři dny po znovuzvolení do čela FIFA oznámil, že končí
02.06.2015, 23:06
Kritici ocenili Blatterovo odstoupení, je prý dobré pro fotbal
02.06.2015, 21:26
Pelé se zastal kritizovaného předsedy FIFA Blattera
01.06.2015, 16:26
S jiným jménem by se změny dělaly lépe, připustil Řepka z FAČR
30.05.2015, 10:28
Blatter věří, že dokáže očistit korupcí pošpiněné jméno FIFA
29.05.2015, 21:34
Platiniho Blatterův úspěch zklamal, ale na odpor UEFA je pyšný
29.05.2015, 20:46
Al-Hussein po prvním kole odstoupil, Blatter nadále prezidentem FIFA
29.05.2015, 19:32
Blatter odmítl odpovědnost za korupční skandál FIFA
28.05.2015, 18:48
Šéf UEFA Platini věří, že po skandálu se podaří Blattera sesadit
28.05.2015, 17:54
Al-Hussein by byl lepším prezidentem FIFA než Blatter. A to mnohem
26.05.2015, 01:41
Blatter změnil FIFA v totální anarchii, kritizuje Maradona
05.05.2015, 12:59
Jižní Amerika bude ve volbách prezidenta FIFA podporovat Blattera
04.03.2015, 09:58

Komentáře (298)

Přidat komentář
nani92

Reagovat
smazaný uživatel

ma pravdu, smrdi

Reagovat
smazaný uživatel

ty už radši drž hubu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bojkot Evropy MS 2018!!

Reagovat
Ed_Hazard

Ale hovno, raz za život sa tam dostaneme a hned bojkot

Reagovat
mato Kreator

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kucka

Reagovat
*CZE*

to je šéf včera tekly na jeho počest litry ruskýho standardu.

Reagovat
Posledni Kovboj

ale pod konem ses neukazal. Pul hodiny jsem tam vykrikoval, jak Slavie smrdi, a zadna reakce.

Reagovat
Tsigi

I am the president of everybody - Blatter je jak béčkovej záporák z filmu se Seagalem.

Reagovat
vladis271

Ja viem, že je to nereálne, ale strašne by som chcel vidieť jeho paniku, ak by sa UEFA zhodla na bojkote MS 2018. Alebo aspoň keby účasť podmienila jeho rezignáciou.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a přitom to není zas tak nereálné.. Evropa + JAmerika..

Reagovat
smazaný uživatel

No, zatim to ctu ale jen tady na EF. JA uz nekdy nekde prohlasila, ze by MS bojkotovali?

Reagovat
smazaný uživatel

tak tady na ef to vše začíná.. to se rozjede..

ale vážně? Evropské týmy jsou tak dominantní, že pokud by se dokázali domluvit (což by neměl být zas takový problém), tak bojkotem ms to ms tak znehodnotí, že to FIFU může i celkově uplně zničit.

Pořád je to sport pro lidi..

Reagovat
Kovi81

To radsej nech bojkotuju MS 2022, 2018 budu aspon v normalnom termine.

Reagovat
Robochelsea

Ale to je ešte ďaleko.

Reagovat
Murtago

To už bude Blatter ale po smrti.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
veikko

Jak už jsem někdy psal, těch 13 míst by se vždycky zaplnilo. Navíc určitě zdaleka nejsme jediný svaz v UEFA, který má pochybné vedení. Sami hoši z UEFA mají máslo na hlavě.

Reagovat
Manik...

Reagovat
CHONG

Kdo si ten sráč myslí že je, Radovan?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Pos*r se třeba!

Reagovat
smazaný uživatel

Už články s tím dědkem stačí..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
LAM

Proč někdo nenajme nějakýho zabijáka a nenechá ho odstranit.

Reagovat
smazaný uživatel

a co ti brání jít do toho sám? Posranost?

Reagovat
smazaný uživatel

všude vlna hejtu na Blattera, jenom komentáře pod videem russiantoday nezklamali https://www.youtube.com/watch?v=sP04Wo3v5Uc

Reagovat
Feind

"Putin rules :-) Fucking USA cunts and warmongers have to get the fuck out of business of the rest of the world. Obama communists lose once again"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A tenhle narod se divi, ze ho vsude na svete nesnasi.

Reagovat
vladis271

ublíženeckí zmrdi, čo sa nevedia vyrovnať so svojou minulosťou.

Reagovat
smazaný uživatel

ses prvni den na internetu? Cet sis nekdy komentare zaznamu z MS 2015 v hokeji? Co tam ja za sracek od vsech narodu. Byls nekdy na ceskym youtubu? Vis kolik tam pise kretenu? Posli jeste treba diskuse z idnes a novinek nejakymu Nemci, ten by se asi dost divil.

Reagovat
smazaný uživatel

Na novinkách to taky píšou ve většině Rusové, tak v čem je háček?

Reagovat
veikko

Nenajdeš tam ani jednoho Rusa, pouze dementy z našich luhů a hájů.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Rusama placený dementy. To je fuk. Neplacení dementi tam jsou taky; rozhodně. O to to jsou větší dementi - ani si za ty průjmy nenechávaj platit.

Reagovat
veikko

Nejseš ty Petr Cibulka? Svět ovládají agenti KGB v čele s Putinem, nebo jak to říká.

Reagovat
smazaný uživatel

Ti tak. Jsou rádi, že jsou rádi. Těžko je považovat aspoň za velmoc. Natož aby ovládali svět.

Reagovat
veikko

No, vlastně je to pravda. Už někdy v 18. století bylo Rusko považováno za velmoc pouze podle velikosti a počtu obyvatel. Dnes už je ten počet obyvatel poměrně malý na to, aby byli velmoc. Ovšem kdyby se dali do kupy (tím nemyslím demokracii), tak by se zase velmocí mohli stát.

Dnes je velmocí bohužel opravdu jen USA, což je trochu nevyvážené.

Reagovat
vladis271

Väčšina aspoň regionálnych veľmocí sú demokratické krajiny. S výnimkou Číny, ale tam zas je tvrdý kapitalizmus. Aby sa krajina stala veľmocou musí spĺnať mnoho predpokladov. A nie je možné aby o všetkom rozhodoval jeden vodca, lebo to odporuje súťaživosti a kapitalistickému ponímaniu sveta.

Ak sa bavíme len o vojenskej sile, tak tam je Rusko úplne bez šance sa stať opäť svetovou veľmocou. Aj keď má 2-3 najväčšiu armádu sveta, tak je úplne izolované a bez spojencov. Má nukes, čo je iba zbraň odstrašenia. Dnes som čítal, že Čína vydala bielu knihu o armáde, kde prioritu financií má dostať námorníctvo. Jasný signál na stavbu lietadlových lodí. Cˇo je zbraň nevyhnutná pre ašpiranta vyrovnať vplyv USA vo svete. A tieto zbrane si Rusko jednoducho nemôže finančne dovoliť.

Reagovat
veikko

Tak v Rusku je rovněž tvrdý kapitalismus. Ze socialismu se to tam na kapitalismus přerodilo velmi rychle.

Reagovat
Posledni Kovboj

do padesati let jich bude pulka, pak od nich snad konecne bude pokoj

Reagovat
vladis271

Čína si čochvíľa zoberie Sibír.

Reagovat
veikko

To chci zažít. Chci vidět, jak se k tomu postaví západní "ochránci míru".

Reagovat
smazaný uživatel

podstatná část Sibiře byla až do opiových válek (konec 19. st.) čínským výsostným územím, čemuž by měl báťuška Putin rozumět a necukat se, když to budou chtít zpátky, když hlásá podobnou doktrínu

Reagovat
veikko

Čína byla do 20. století neoficiální kolonií evropských mocností, takže tak.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
vladis271

NOt a fan of him, but at least the Zionist Neocons didn't get to put their muppet in

Reagovat
Blasphemer

Proč vůbec Russia Today vysílá v angličtině?

Reagovat
smazaný uživatel

Protoze v Rusku neni moc treba dalsi propagandy, tam jeden "prvni kanal", ktery bezi vsude i v ty nejzapadlejsi dedine a na ty obycejny rusaky staci, ale oni potrebujou ovlivnovat i svoji patou kolo u v zahranici a hlavne se snazi ovlivnovat jednodussi lidi z rad cizich narodu a ti vetsinou rusky neumi..

Reagovat
raduinho

A že jich zrovna v ČR je spousta

Reagovat
Blasphemer

To chápu. Ale přijde mi hrozně směšný, že někdo může hltat protizápadní propagandu právě v angličtině.

Reagovat
smazaný uživatel

Stejne jako "nocni vlci" na motorce Harley Davidson.. Proste Rusko

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zas je fakt, že když by přijeli na Uralu, nebo Minsku, tak to nevypadá tak dobře...

Reagovat
Posledni Kovboj

to by taky nemuseli dojet vubec

Reagovat
vladis271

a že to funguje skvelo. Oľo a Paľo by mohli rozprávať.

Reagovat
smazaný uživatel

neviem, preco to robis stale, ze ma oznacujes za rusofila pritom to nie pravda, ja som asi taky rusofil, ako ty amerikanofil, pritom ty sa voci tomu ohradzujes

Reagovat
vladis271

proste musím, láka ma to " ľ ". A ak spojím 2 " ľ " je to údernejšie. A na nikoho iného okrem vás dvoch to použiť nemôžem.

Reagovat
smazaný uživatel

čo by si chcel od toho magorka...

Reagovat
smazaný uživatel

Oliver je podle me normalni a rusky propagande nepodleha, nebo jsem si neceho nevsiml?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Spasitel

Aj rozmýšľaš nad hovadinami čo vypotíš ? Alebo to máš zo správ a zapisuješ si to do denníčku.

Reagovat
smazaný uživatel

Aaaa prvni "pehacko" tady

Reagovat
smazaný uživatel

Jsi idiot. Vetsina redaktoru v RT jsou americti zurnalisti. Lary King ma dokonce svuj porad Politicking. Jediny, kdo tu roznasi bludy a propagandu, jsi ty.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Mada

Reagovat
Kang & Kodos

Bezpochyby má pravdu v tom, že něco tady smrdí.

Reagovat
Tsigi

Blatter prý nebyl v USA od roku 2011 z obav z vyšetřování

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

"udělam vam nabidku, ktera se neodmítá"

Reagovat
valloire

něco tady prej smrdí to je vůl

Reagovat
bayern987

Reagovat
*CZE*

Já ho prostě obdivuju, jak to má všechno totálně v píči. Všichni ho nesnášej, je úplně jasný, že on je ta chobotnice a prostě jede bomby dál. Ten člověk podle mě vůbec nerozumí fotbalu, ani neumí kopnout do míče, ale prostě má miliardy a cpe se z koryta dál a dál. Prostě frajer, ví co se musí, v jeho věku já neskutečnou moc, může mít všechno a jede prostě. Chci být jako on.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Co by si řekl na nějaké teplé místečko? Pár lidí mi zavřeli, budu potřebovat nové tváře a ty vypadáš jako vhodný kandidát.

Reagovat
*CZE*

Reagovat
smazaný uživatel

No a,To je snad normální.Křetínský, Řebíček,Paclík,Starka, Horník....nemusím asi pokračovat.Takže na postu nejvyšším je všech těchto kmotříčků okresního formátu hlavní kápo.

Kdo si myslí, že jeho nástupce bude poctivec a slušňák, je magor

Reagovat
*CZE*

tak to prostě je

Reagovat
smazaný uživatel

křetínský?

Reagovat
veikko

Dej ho do ruky polským horníkům a ti ho udusí uhlím. Bakala a Křetínský jsou pro ně největší žmrdi. (ne kvůli fotbalu) Prý je hoodně odírá z kůže.

Reagovat
smazaný uživatel

ajo, ok. Já že jde o fotbal

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
bayern987

"Něco tady smrdí uvedl"

Reagovat
Miguel19

Vodí si to slušně no, to se musí nechat

Reagovat
*CZE*

Reagovat
Tsigi

Don Corleone level

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kovi81

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Blatter má pravdu. USA a jejich vazalské evropské státy se pokusily o puč, který nevyšel. Nyní by za to měly tvrdě pykat, například vyloučením USA z FIFA či odebráním míst na MS.

Reagovat
Kang & Kodos

Obamu zavřít, až zčerná.

Reagovat
smazaný uživatel

ten už víc zčernat nemuže

Reagovat
Posledni Kovboj

....

Reagovat
vacin

Tududumdum....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kovi81

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Dubov

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

snad se uefa, usa a dalsi staty vylouci samy

Reagovat
Blasphemer
Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
smazaný uživatel

To je neuvěřitelné. Jak je něco takového v dnešní době možné?

Reagovat
veikko

Tak upřímně, kdy jindy by to možné bylo než v dnešní době? Mimochodem, Fasel z hokeje je taky Švýcar, že?

Reagovat
smazaný uživatel

toto už je moc

Reagovat
Swarley

slušný mafiánský manýry

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
niflheim

Ty vole

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě ten hnusný obrázek s jeho nenápadným úšklebkem

Reagovat
Talker

Všechno zosnovala USA spolu s UEFA kvůli 20 let staré volbě a kvůli tomu, že USA prohrály spravedlivý boj s čistým výběrem Kataru.

Načasování mi naopak přišlo dost amatérské, bylo strašně málo času na to, aby se to všechno dalo do pohybu. Kdyby to bylo spuštěno o týden dříve, tak by to dopadlo jinak, takhle se nestihlo prakticky nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš, že snad ta "policie" pracuje s ohledem na to, jak její kroky ovlivní volbu nového prezidenta FIFA? Že si někde na poradě řekli, že lepší to bude toho 20. května, protože jinak ti volové zase zvolí Blattera?

Reagovat
Ragazzo d'oro

" Podle Blattera nebylo zatčení sedmi fotbalových funkcionářů v Curychu na žádost americkéj justice dva dny před volbu náhodné. "Američané se ucházeli o mistrovství světa v roce 2022 a neuspěli," zmínil kontroverzní volby pořadatele šampionátů v letech 2018 a 2022, kterými se staly Rusko a Katar. "

Reagovat
smazaný uživatel

"Podle Blattera..." Dál jsem to nečetl.

Reagovat
Ragazzo d'oro

Tak to je asi ta chyba. Talkers reagoval právě na tato slova..

Reagovat
smazaný uživatel

Přišlo mu načasování amatérské. Proto říkám, že prací policie opravdu není zohlednit, jak její kroky ovlivní volbu prezidenta FIFA. To je celé.

Reagovat
smazaný uživatel

Však to tvrdí Blatterovi podporovatelé, že do bylo načasované schválně proti Blatterovi

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím, ale je hodně naivní si myslet, že prací policie je zohledňovat, jestli náhodou neprobíhají volby, které by jejich akce mohla ovlivnit. Oni to brali v potaz maximálně tak, že mohli zatknout velkou část lidí na jednom místě, ale to je tak všechno. Nasbírali se důkazy, byla příležitost to rozjet, tak se tak stalo. Spekulace, že snad Američané spolupracovali napříč kontinenty se Švýcary jen proto, aby Husajn vyhrál volby, je výmluva pro staré kádry z FIFA, aby uklidnili veřejnost a snížili tlak, který se na ně vytvořil. Jak Pelta včera říkal, že Blatter je co se vystupování týče mistr, ano, mistr v přetvářce a lhaní.

Reagovat
C-M@ster

Ještě odškodný za újmu na cti mu dejte...

Reagovat
čutalista

Reagovat
MySch017

Jebte na to, tento zmrd tu aj tak už nebude dlho....aj keď, to isté si hovorím aj pri Berniem Ecclestonovi už nejaký ten piatok

Reagovat
smazaný uživatel

Arogantní senilní dědula.

Reagovat
smazaný uživatel

ja si zelam, aby UEFA bojkotovala MS, toto uz je neskutocne zvolili ho a zacal sa vyhrazat hned, pfuu, absolutne nema hanby tento kokot, fuj

Reagovat
homeles8

Reagovat
Swarley

Evropa teď musí ukázat lokty, tohle je fakt už brutálně za hranou...ne že by sama neměla ve svých organizacích bordel, ale nevím kdy jindy by se mělo začít něco dělat...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak lokty, ona je otazka, jestli v cele vsech svazu nesedi ti stejni Blatterove, uviz u nas Pelta..

Reagovat
Swarley

v tomhle je právě ten problém, co píšu v druhé větě, ten bordel bude všude podobný, to bych moc nepočítal s ničím jiným...pokud se něco bude dít, tak bych spíš čekal nějaký podnět od klubů...já si myslím, že celkový bordel ve fotbale, ve všech svazech a asociacích, povede k tomu, že se od toho všeho jednou oddělí a začnou si to dělat po svém...nikoho nebude zajímat nějaká repre, jak je to třeba v hokeji a NHL...čím dál víc se to tlačí podle mého směrem k tomu, že ty největší kluby začnou jednat a vznikne nějaká superliga...tenhle chaos a dělení se neustále s ostatními podle mého k ničemu jinému nepovede...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Swarley

děkuji, ale na čaj je poněkud teplo

Reagovat
smazaný uživatel

na čaj není nikdy dost teplo

Reagovat
*CZE*

To co je ve FIFA za korupci je jen odraz toho, jak funguje úplně všechno na celém světě. Peníze dokážou úplně všechno, takže se fakt nic nezmění. Nějakej princ by pokračoval úplně stejně akorát s jinými lidmi.

Reagovat
Swarley

tak pokud by ty největší kluby založily něco svého, tak se můžou jít klouzat všechny tyhle organizace spolu...peníze by šly s kluby, ruku v ruce by šli i hráči a těmhle organizacím by byl v podstatě konec nebo by pracovaly s hodně velkým omezením...

Reagovat
*CZE*

Tomu nevěřim, že je to nějak reálný no. A i kdyby se to stalo, zase bude v pozadí někdo jako Blatter. Porovnávat s NHL neni moc na místě, za prvé tam taky nebude všechno tak krásný, jak se zdá. A za druhý, furt jsou to dvě země (30 týmů) proti 209. To nám ta míra korupce trochu víc naroste. Ještě, když tam jsou Afričani, Asiati, východ Evropy atd..

Reagovat
Swarley

hnací motor jsou pro všechny kluby peníze a pokud by byly jejich společný zájem, klidně něco takového můžou vytvořit...hranice v Evropě nejsou žádným problémem a právě tímhle projektem by se vyřadilo jakékoliv dohadování s dalším 200...vytáhl bys jen z určitých států nějakých 20 klubů, udělal si uzavřenou superligu, nejlepší hráči by tam pochopitelně chtěli hrát, sponzoři by jednoznačně šli s kluby a nejlepšími hráči....v tu chvíli ti celá repre bude u prdele (skvěle placeným hráčům pochopitelně taky), všechny asociace by přišly o to nejlepší ve svém oboru a celé by to spadlo jak domeček z karet...

v mnoha sportech se tak stalo, nevidím důvod, proč by tohle mělo být až tak nemožné...já si myslím, že to je dost reálná představa toho, jak by fotbal někdy v budoucnu mohl vypadat...

Reagovat
*CZE*

v kterých sportech je takováhle superliga? jako proč ne. Ale zase..čistá nebude ani ta superliga, zase tam budou lidi co si budou v korýtku hrabat pro sebe. Nebo jsem už prostě ztratil jenom pozitivní pohled na tenhle svět..ale když člověk vidí, jak všechno funguje kolem něj.

Reagovat
veikko

NHL Arogantní idioti přesvědčení o své nadřazenosti. Brrrr

Reagovat
vladis271

ako som písal, účasť podmienená jeho rezignáciou. Sponzori a prachy. FIFA by utrpela ťažkú ranu, ak by sa Európa nezúčastnila MS. Nemal by na výber, odstúpiť.

Reagovat
Swarley

tak pochopitelně, bez Evropy si světový fotbal ani neprdne...musí tam být jen dostatečně silný zájem do toho bojkotu jít, těžko říct, jestli jsou evropské asociace schopné se na tomhle dohodnout...

Reagovat
smazaný uživatel

já si hlavně už říkám, jak je tohle v dnešní době sakra možný?

žádný kecy okolo, všichni víme, že je to ta největší špína, ale co.. jsme u koryta, jedeme dál..

Reagovat
Swarley

bohužel to je v dnešní společnosti i v jiných sektorech prostě standard

Reagovat
jacobT

Reagovat
Robochelsea

Reagovat
vladis271

Reagovat
Fairplay

Reagovat
smazaný uživatel

tak je na čase bojkot a nebo se rovnou trhnout a založit si něco vlastního. už teď očekávam odliv dalších sponzorů, tak proč to nevyužít. navíc tohle je pomalu mafiánský způsob vyhrožování. a už to jak španělsko hlasovalo je důkaz jak to chodí. i když Platiniho moc nemusim tak on by na to jako jediný mohl mít odvahu

Reagovat
smazaný uživatel

Ufiknout pero a hodit sojkam. Dedek jeden prasivej

Reagovat
Shevchenko

Tohle je už fakt neskutečná fraška

Reagovat
smazaný uživatel

Capo di tutti capi

Reagovat
smazaný uživatel

Co tady řešíte, jak že ho nikdo nesnáší a podobné narážky za to, že to měl vzdát a nekandidovat.Vyhrál volby, do toho s tím šel, věřil si že má podporu prostě.Většina lidí ho zvolila tak asi s tou nenávistí vůči němu to tak horké nebude.Evropa by si měla uvědomit že prohrála a začat šoupat nohama, je snad demokracie ne?Byla volba, vyhrál ji a tečka, většina ho zvolila tak o co jde.Ti chytráci co na něho nadávají od Britů,Portugalců, francouzů ať se uklidní.A že vyhrožují nějakým bojkotem MS, kurva proč?Měli si ti šašci dohodit svoje koně, jestli by ty chudáky někdo volil, to ne, teď budou ale rozdávat moudra a moralizovat.Však ať na to MS nejezdí..Neumí ani příjmout porážku chudáci.

Reagovat
VojtovaChelsea

Reagovat
smazaný uživatel

jasně dej palec, smiř se s tím někdo volby prohrát musel, volilo se a vyhrál ten lepší, to je demokracie.

Reagovat
smazaný uživatel

to, ze vyhral neznamena, ze je lepsi, nie?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty ses snad uplne vypatlanej

Reagovat
Robochelsea

Reagovat
homeles8

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Maritazzi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Swarley

uplácení a kupování hlasů je také demokracie? v dnešním světě trapná otázka, samozřejmě že to tak je, ale rozhodně to neznamená, že to je dobře

Reagovat
homeles8

Chtěl bych bejt tvoje manželka

Reagovat
smazaný uživatel

Ani se nedivim,ze nekomu s nickem Juventus korupce a podrazy nevadi

Reagovat
VojtovaChelsea

Reagovat
smazaný uživatel

korupce je všude, světu vládnou peníze a proto korupce je a bude, nebuď naivka myslíš si že s tím princátkem by byla obloha modravá..ccc.Šance byla prohrál to, bohužel, je na čase příjmout porážku.

Reagovat
Blasphemer

Vraždit se taky pořád. Hned bych přestal vrahy posílat do vězení.

Reagovat
Blasphemer

*bude

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby Blatter byl zapleten v korupci tak už je ve vězení.Asi nejsou pádné důkazy proti jeho osobě.A já mu za odvahu jít do téhle další kandidatury dávám palec hore Dobře ví, že si udělá spoustu nepřátel, ale tak je to vždy, nikdy se nezavděčíš všem.Důležité je že větší polovina ho podporuje.

Reagovat
Blasphemer

Jenže on je nejvyšší představitel. A v každý firmě nebo organizaci to chodí tak, že nadřízení nesou odpovědnost za podřízené. Jeho podřízení brali úplatky - odpovědnost nese i on.

Pak se nedá divit, že u nás v republice kvete korupce a klientelismus, když to lidem jako ty nevadí a ještě mají žaludek to otevřeně podporovat.

Reagovat
smazaný uživatel

nepodporuju to, ale bohužel se s tím nedá nic dělat.99% lidí na světě ti odpoví když se jich zeptáš co je ve světě nejdůležitější, řeknou ti zdraví a peníze..Společnost už nepředěláš.A vše ostatní je vedlejší.Myslím že každý znás v životě ať v menší nebo větší míře někoho uplatil aby tu dannou věc získal.

Reagovat
smazaný uživatel

* a tady v těch vrchních sortách je to prostě ve větší míře a ještě medializované.

Reagovat
Blasphemer

Přístup "nedá se s tím nic dělat" nemá do tichý podpory daleko. Samozřejmě, že korupce byla, je a bude. Ale vždycky se dají nastavit opatření, aby byla co nejvíce minimalizovaná a co nejvíce postižitelná. Ale to se v prostředí plným lidí "nedá se s tím nic dělat" opravdu nedá dělat. Přesto je na některých státech ve světě vidět, že to prostě jde, když se chce.

Reagovat
Blasphemer

A že ten první krok je zbavit se lidí jako Blatter, co z tohoto prostředí profitují, snad netřeba nějak rozvádět.

Reagovat
homeles8

Reagovat
Swarley

Reagovat
Heisenberg

Reagovat
*CZE*

To je hodně naivní..ty státy, kde to jako je vidět? Protože se o tom tam nemluví, to posuzuješ podle nějakých průzkumů korupce? I když to dělá nějaká rádoby nezávislá společnost, tak hodně pochybuju o jejich nezávislosti. A to, že média píšou o korupci někde, neznamená, že nebude tam kde se o ní nepíše.

Reagovat
Blasphemer

To je přesně ten přístup o kterým mluvím.

Reagovat
*CZE*

A jak to chceš změnit? Korupce je ve společnosti prostě zakořeněná. Málo který člověk při moci a penězích nechce ještě víc.

Reagovat
Blasphemer

To je jak kolovrátek pořád. Všechno je na hovno, všichni jsou svině a nic se s tím nedá dělat. A já budu sedět celej život v hospodě a nadávat.

A málokterý se píše dohromady.

Reagovat
*CZE*

lol já jen říkám, jak to je. To ty chceš být nějakej revolucionář, co chce měnit svět za počítačem.

Reagovat
Blasphemer

To mi říká internet hero, co od počítače mlátí lidi před Edenem.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
#33CCCC

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby nevyl, tak ninimalne nezvlada vezt organizaci, jelikoz jeho primy podrizeni jsou.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle tolerovani je proste humus,nezlob se na me.Jinak jsem si nevsiml,ze by princ neprijal porazku.Jediny,kdo porad dela vlny je blatter.Ale na nej taky dojde

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť Zico,Platini a Britové ti jsou z toho na mrtvici

Reagovat
homeles8

To je jako kdyby nacisti vyhráli WW2 a ostatní by měli přijmout porážku Tady s bojkotem MS souhlasím. A všeho ostatního taky, klidně bych byl za to, aby neodstartovala ani jedna Evropská liga, to by Sepp čuměl a třeba by i odstoupil. A když ne, tak aspoň přijde o těžký peníze. Tady v tom případě se porážka nepřijímá, to neni žádnej fair play souboj.

Reagovat
Robochelsea

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ryzskej

No, je celkem logické, že ty státy/svazy, které mají s korupcí a Blatterem něco společného, budou volit právě ho, aby se to vše neprovalilo. Jakápak demokracie. Tady se jen hrál tetris, vše do sebe perfektně zapadlo, vše bylo předem dané. Ruka ruku myje.

Reagovat
homeles8

to je blbost

Reagovat
Miguel19

Proč by měli držet hubu a šoupat nohama, když je demokracie?

Reagovat
smazaný uživatel

Teď si to trefil ano to máš pravdu však oni si popláčou chvilku a bude zas dobře nakonec porážku příjmou.

Reagovat
Heisenberg

Tak v demokracii snad může opozice projevit názor, je to jeden ze základních principů demokracie. A fifa i když se to posledními událostmi nezdá, je demokratickou organizací, ne?

Reagovat
Posledni Kovboj

not sure if trolling or just really stupid

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

to by byla prdel, kdyby na ms hral jen čr

Reagovat
smazaný uživatel

Proč ČR? Pochybuju že by se zrovna Pelat spustil s Blatterem. Spíš tam bude jen Rusko

Reagovat
veikko

Starý korupčník Pelta se spojí vždy s tím, kdo nabídne víc. Blatterovi aspoň narozdíl od našeho amatéra nikdo tu korupci nedokázal.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ať si tu svojí FIFU řídí s křovákama, eskymákama a asiatama. Jsem zvědavý, jak by se jim vedlo. Civilizovaný svět by měl tu organizaci bojkotovat...

Nejhorší věc na demokracii je, že i ten nejnuznější vyžírka má stejné hlasovací právo, jako ten, co do systému nejvíc dává a má největší podíl na fungování. Dokud bude mít kdejaká prd*l světa stejnou hlasovací váhu jako Německo nebo Anglie apod. tak to bude v háji vždycky...

Reagovat
smazaný uživatel

Však to se může velmi rychle stát pokud bude Blatter pokračovat v této rétorice. Teď už záleží vlastně jen na odvaze, naštvanosti a samozřejmě sponzorech Evropských federací.

Reagovat
smazaný uživatel

Nic se nezmění.Prostě ten zkorumpovanej cirkus zvaný fotbal pojede dál, bez ohledu na to, kdo sedí nahoře.

Reagovat
Heisenberg

Proto existují v demokracii ochranné prvky jako kolikrát za sebou se může někdo zvolit do úřadu. Jenže fifě to viditelně vyhovuje takhle, takže s Blatterem na věčné časy.

Reagovat
Murtago

Starej děda se podělal, postěžoval si na smrad a zaplní to titulní stránky novin.

Reagovat
Robochelsea

Kokot jeden, nech ho trafí šľak.

Reagovat
technecium

Paradoxní je, jak uvědomělí pravicoví liberálové nejsou schopný unést demokratickou volbu. Viz teďka Britové s Blatterem, nebo přívrženci Schwarzenberka po volbách. By jeden blil z toho jejich kreténismu

Reagovat
smazaný uživatel

demokracie je totiž sakra nespravedlivá..

Reagovat
technecium

Tak jasně, ale ať se neoháněj tím, že jsou demokrati atd když ani nejsou schopný respektovat základní principy té demokracie.

Podle antického smyslu demokracie prohraný v nějakém sporu přijímá názor vyhraného...

Reagovat
smazaný uživatel

tak respektovat.. třeba Angličani jen rezignují a zvažují bojkot ms (v čem je mimochodem obdivuju, jestli to nejsou planý kecy) a to já se jim nedivím a mají na to právo. navíc ta špína je prostě uplně zjevná.. to nikdo nemůže ani zkoušet vyvracet..

Reagovat
smazaný uživatel

Tos tomu dal, cpát sem demokratickou volbu toho mamlase Zemana.To byl jeden velký podvod od začátku do konce.Takže o kreténismu ostatních bych pomlčel a začal bych být tebou u sebe.

Reagovat
technecium

Podvod protože vyhrál? Klasika

Má smysl věcně proti době argumentovat?

Jen to zkusím.

Podvod to byl proto, že od začátku do konce média tlačila spáče, všude byly o něm pochvalný články, reportáže a bla bla bla. Když to Ovar vyhrál, mohla se polovina z nich posrat, že si lidi dovolili vyjádřit jinej názor.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

"Schwarzenberka"

Reagovat
Robochelsea

Ale demokratická voľba nie je taká, kde podplatíš voličov.

Reagovat
technecium

A jemu to někdo dokázal? Konkrétně jemu?

Reagovat
smazaný uživatel

Záleží co bereš jako podplácení. Jestli to musí bejt čistě contra legem. Podle mýho stačí, aby to bylo zřejmě nemorální a neetický, k tomu abychom to mohli odsuzovat.

Reagovat
Robochelsea

A máš nejaký dôkaz, že to bola demokratická voľba?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Předlož důkazy, víš o tom prd stejně jako tady všichni.Já osobně jen respektuju demokracii Blatter vyhrál a tečka.se s tím smiř.

Reagovat
Robochelsea

Ty rešpektuješ korupciu a ako fanúšik Juve aj musíš

Reagovat
homeles8

Ty tady skoro rozkazuješ lidem, aby se s tím smířili.... Jako ses s tím smířil ty, asi protože jsi úplně blbej a šoupeš nohama ať se děje cokoliv. Jsi prostě sráč, jak to chodí u vás doma? ''Teď tady ten záchod vylížeš do čistoty!'' ''Ano má paní, už jdu...''

Reagovat
veikko

Reagovat
smazaný uživatel

Petr Nečas fandí Juventusu?

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Uz jdu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
Blasphemer
Reagovat
smazaný uživatel

Nuda

Reagovat
*CZE*

škoda, že to funguje právě naopak

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
*CZE*

Reagovat
smazaný uživatel

www.novinky.cz

Tady najdeš větší pochopení, zkus to prosím tam

Reagovat
Heisenberg

Opozice projevuje svůj názor, šokující.

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

Staci pockat az umre. I kdyz na 79 vypada az moc dobre. Asi nemel moc tezkej zivot

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel si myslím že to vyšumí. UEFA je mocná a v mnoha věcech má větší slovo než nějaká FIFA, ale dokud se netrhnou sponzoři a z fotbalu nezačnou odtékat prachy, tak se nic nestane. A sponzoři neutečou. Ani samotná UEFA se na ničem nedomluví, protože Rusko nebude chtít hostit "polovičaté" MS, když už měli "polovičatou" olympiádu, což je sere dodneška.

Reagovat
veikko

Počkej, polovičatými OH myslíš Soči nebo Moskvu? Vždyť Soči byla asi nejhezčí olympiáda. 1980 zas ještě nebylo Rusko.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

wtf

Reagovat
Grahf

Nikoho tu nenapadla jedna vec. Ak by aj Blatter skončil, kto zaručí, že si miesto neho nedosadia podobného kandidáta, ktorý získa Blatterove hlasy? Myslíte, že tí, ktorí volili Blattera zrazu otočia a budú voliť Aliho?

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslím, že Blatter vyhrál, protože jeho protikandidát je špinavý muslim. Z bláta do louže jak se říká.

Reagovat
supporter

Reagovat
veikko

Ale ta fotka vypadá jako: "Brazílie, pamatujete na volbu svého MS? Tak si s bojkotem nase*te."

Reagovat
Robochelsea

Už mám fakt plné zuby týchto demokratov telom aj dušou, ktorý nerozmýšľajú nad vecami, či sp dobré alebo zlé, ale či to bolo demokratické alebo nedemokratické. Smutné je, že aj krajiny, kde nie je demokracia sa tejto "demokratickej" voľby zúčastnili a potom to tak vyzerá, lebo kopu ľudí nevie s demokraciou nakladať, nechá sa podplatiť a tým tú demokraciu ničia.

Reagovat
Robochelsea

*ktorí

Reagovat
veikko

Ale demokracie je pouze o vládě většiny. To, že si s tím každý spojí humanismus a morálku se samotnou demokracií nemá co dělat.

Reagovat
Robochelsea

Mne je to úplne jedno, kde nájdeš akú definíciu demokracie. Ja si nestaviam svoje názory na tom, či sú v súlade s demokratickými princípmi a definíciami. Podľa mňa je Blatterove znovuzvolenie katastrofa pre futbal a som presvedčený o tom, že nevyhral podľa pravidiel...

Reagovat
veikko

Podle pravidel? Žádná pravidla v politice neexistujou a nikdy neexistovala. Neříkám, že se s tím hodlám smířit, ale ještě jsem nedomyslel plán, jak jim zatnout tipec.

Reagovat
*CZE*

naivita některých lidí mě fakt dostává

Reagovat
Robochelsea

Pravidlá tom oficiálne existujú a to, že sa nedodržiavajú, je vec druhá.

Reagovat
veikko

Jenomže jak víš, že se nedodržujou? Zatím ani ti Amíci proti němu nic nezjistili. CAF ho klidně může podporovat kvůli těm jeho jednorázovým grantům nebo co to je. Vždyť my nakonec ani nevíme, kdo ho volil, třeba by mě překvapilo, kdyby byla UEFA opravdu tak jednotná, jak tvrdí Míša.

Reagovat
Mimalu

ale dodržel, jenom mu k tomu stačilo zajistit si podporu těch, pro které jeho minulost nemá takovou roli a spokojí se z vidinou přísunu peněz od FIFA

Reagovat
veikko

Peltič ale přece podporoval bin Ládi.., teda toho prince.

Reagovat
*CZE*

Demokracie by byla krásná no, ale na tu ideální demokracii, je člověk moc velká svině, honící se za mocí a penězi.

Reagovat
smazaný uživatel

proč svině? tady ta myšlenka nebo sousloví je podáváno vždy negativně, ale to je jen taková báchorka..

slušnost - ta to celý odděluje..

Reagovat
*CZE*

joo ja to nemyslel zase tak doslova, ja jsem jenom furt vožralej a zrovna filozofuju.

Reagovat
Infi

Prý něco tady smrdí, to je fakr

Reagovat
Mimalu

Nejsem si jistý jestli v takovéto organizaci je demokratický systém ten nejvhodnější, tedy dost o tom pochybuju. Systém ve kterém bude vždy vyhrávat ten, který nabídne té chudé většině prachy bez ohledu na svou minulost a zajistí si tím pozici i přes odpor těch, na kterých prakticky celý světový fotbal stojí je smutný

Reagovat
veikko

Prosadit nedemokratický systém ve FIFA? Vím, že to myslíš dobře, ale je to nerealizovatelné.

Reagovat
Gryphonheart

Teď jsi popisoval přímou volbu prezidenta u nás nebo volby FIFA? Sedí to na obojí.

Reagovat
veikko

Reagovat
Mimalu

FIFA, ve volbě státu pro mě pořád platí že každý jednotlivec je rovný druhému bez rozdílu vzdělaní či inteligence, ale už nezastávám názor že fotbalový svaz Ugandy by měl mít stejnou rozhodovací sílu jako f. svaz z Německa atd....

Reagovat
smazaný uživatel

To je vážně stará svině.

Reagovat
Gryphonheart

Já jsem pro bojkot. Není na co čekat.. tihle starý narcisové jsou nejhorší. Budou se mstít, mstít a mstít.. máme s tím u nás docela slušnou zkušenost..

Reagovat
veikko

Reagovat
smazaný uživatel

No v jeho věku bych si tím nezapomínáním nebyl až tak jistý..

Reagovat
ryzskej

Reagovat
smazaný uživatel

Ryba smrdí od hlavy, že p.Blatter?

Bez evropských týmu je FIFA namydená, kdo by sponzoroval MS??Kdo by se na to díval?

Reagovat
smazaný uživatel

několik miliard asijců a stamilióny černochů, trošku by byl problém, že 95% z nich z načerno instalovaných kanálů

Reagovat
veikko

Evropa je přece nejmenší kontinent, tak jaképak namydlená.

Reagovat
smazaný uživatel

tak urcite se stejne prodavaji vysilaci prava na turnaj ktery hraje gabon a vietnam jako na turnaj kde se predstavi nemecko nebo anglie. ta kvalita a sponzorska zajimavost stoji na zemich ktery se postavili proti blatterovi.

Reagovat
veikko

No kdyby tam hrál Vietnam, tak máš 100 milionů natěšených Vietnamců, a to jen ve Vietnamu, takže tohle nebyl nejlepší příklad. Gabon se tam klidně může dostat tak i tak. Já třeba osobně bych se díval na MS spíš na Gabon než na Anglii. Aubameyang

Reagovat
smazaný uživatel

jenomže sponzori a vysilaci prava ve vietnamu jsou financne trochu jinde. navic vietnam nema 100 milionu obyvatel a jelikoz to tam neni sport cislo 1 tak na beckovym turnaji by ta sledovanost ani nebyla tak zavratna. a oblibenost narodnich tymu je individualni ale anglii proste laka i kdz nic nehraje

Reagovat
veikko

Ale jo. Skoro 100 už mít bude, ale uznávám, že přímo 100 nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

+- skoro jo. ale ten zajem a i moznosti obyvatel jsou hodne jinde nez na zapade. a treba velky firmy asi nebudou chtit sponzorovat prenosy do chatrci

Reagovat
smazaný uživatel

Právě proto si FIFA může říkat o neskutečný peníze za vysílací práva, bez Evropy bude cena hodně dole a Blatter bez peněz.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak vám držím palce a mnoho sportovních zážitků při utkání např. Zimbabwe-Uzbekistán

Jde o to, že bez UEFA nebude mít MS žádnou hodnotu, to je jak Formule 1 bez Ferrari.

Reagovat
veikko

Jo, jenže UEFA na tom MS bude. Přinejhorším Blatter ubere jedno místo třeba Asii na úkor UEFA a Míša se zklidní.

Reagovat
Liquid

Reagovat
drussbarb

Hmm, celkem prořízlá tlama. Ale ani my, fanoušci, nezapomínáme. A sponzoři taky ne, snad zatlačí na dědka, aby šel dožít do hospicu

Reagovat
fantomas
Reagovat
smazaný uživatel

ten byl starej už tehdá

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele