Nizozemci spílali sudímu, prý byl na ně přísnější než na Španěly
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Španělskem hýbe po triumfu na MS vlna euforie
12.07.2010, 11:53
Casillas slavil polibkem
12.07.2010, 11:35
Gio se zlaté tečky nedočkal
12.07.2010, 10:43
Iniesta věnoval vítězný gól zemřelému Jarquemu
12.07.2010, 10:31
Šťastným Španělům se po prvním triumfu na MS nedostávalo slov
12.07.2010, 08:29
Iniesta zlomil nizozemská srdce, Španělé poprvé v historii mistry světa!
11.07.2010, 23:04
Komentáře (202)
Přidat komentářBÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
chyboval, to určitě ano ale Nizozemci taky faulovali jak dobytci
červenalo se málo a žlutilo až moc (na straně NL) u ESP bych řekl obojí málo...
Přesně tak Webb to dost posral sice některý zákroky Holanďanů byly tvrdý a kartu si zasloužily ale když hráč který dal gól měl být už půl hodiny před tím vyloučenej za zákrok mimo hru a bez míče tak se není co divit že to dopadlo jak to dopadlo.
Stejně tak by Iniesta červenou nedostal, protože by Bommela nefauloval, ten totiž měl být už dávno ve sprchách.
koukam, že Iniesta a Xavi můžou za to, že každý dotek je likvidačním zákrokem...
Já nemám Iniestu rád, ale potom faulu co na neho udelal van Bommel sem si rikal ze muze byt rad ze se zvedl.
Myslíš ten zákrok, při kterém Iniesta vážící třicet kilo i s postelí doslova odkatapultoval o dvě hlavy většího van Bommella, který měl být už dávno ve sprše? Myslím, že tohle Webb posoudil dobře a neuděloval kartu. Protože by ji musel dát jak Iniestovi, tak van Bommelovi za filomování, čímž by ho poslal do sprch. A utkání by to určitě neprospělo...
hodnotí se i snaha když kopneš do prázdna, ale stejným směrem od tebe je půl metru protihráč tak máš taky červenou
To ano. Ale když nastolil trend už v prvním poločase a nedal de Jondovi červenou, ani pak van Bommelovi druhou žlutou, tak už se toho držel. A dát Iniestovi žlutou nebo červenou a zároveň za filmování žlutou van Bomelovi, zbytečně by v tu chvíli rozvížřil vášně a bylo by fotbale. Takhle jsme aspoň viděli šance Robbena, Fabregase...
ale to ze Bommel a De Jong měli dostat jasnou červenou se nezmíní
jasná byla jenom ta de Jongovo (a Iniesty)
No tak van Bommel mel jít taky ven rovnou. To se zas předvedl tím zákrokem.
ani ne, kdyby šel napřed kopačkou, ale on vzal hráče nohou a ne botou...
a neni to náhoudou jedno jestli trefíš hráče první kopačkou nebo nohou? podle mě je to faul tak jak tak.
faul to je - a za ten byl potrestán žlutou...
...jde o nebezpečnost
zezadu na lytko je to podle me nebezpecne hodne
jenže ho vzal kolenem do svalu... z toho bude max. modřinka...
to bych už spíše dal červenou Sneijderovi za šlapák na Sergia...
zákrok Bommela na Iniestu měl být potrestán ČK, ale Webb nechtěl ovlivnit zápas hned v jeho začátku.....ale Nizozemci si nemaj na co stěžovat, pro mě 2 jasné ČK už v prvním poločase.....díky Webbovi to ukopali skoro na penalty
to nebyla jasná červená
To ještě trochu zapomínáte všichni i na Robbenovo zahrávání si s druhou žlutou.Za jeho "vstřelený gól" po odpískání by dostal kdykoliv jindy žlutou a nemohl by říct ani popel.Webb se to prostě snažil dotáhnout do konce v plném počtu hráčů,ale ti mu s tím rozhodně nepomáhali.A co se týče toho jasného rohu,nemyslím si,že by to udělal schválně.Myslím že všichni jsme to už viděli několikrát,že rozhodčí nepostřehl kolikrát i jasně viditelnou teč.Schoda špatných úhlů pohledu,může se stát...
souhlas
Ale vždyt jsem psal že holandani hráli tvrdě a karty si zasloužili ale měl to pan Webb hodnotit stejně na obě strany takže už před prodlouženim se mělo hrát 10 na 10
skor 9-8, ale kedze bommel by uz bol prec tak len 10-8.
Zaujimave, ze sa tulipani nestazuju, ze im rozhodca odpustil jedenastku.
BTW: moc nechybalo a dzentlemanske vratenie lopty mohlo otvorit skore uz v 1. polcase :)
2. gentlemanske vratenie lopty prenieslo hru na opacnu stranu ihriska a hned bol z toho priamy kop po nervozite Spanielov.
To jo.Tady to hlolandské vrácení míčů bylo vyloženě sportovní.Myslím teda ten druhý případ.Když může mužstvo,které před přerušením kombinovalo na polovině soupeře,vhazovat aut u rohového praporku na své polovině,tak je to určitě fér
Van Bommelovi bych dal osobně jen žlutou. Ale pak tam měl v první půli zákrok zezadu a ten smrděl druhou žlutou, to je fakt... A potom jak po něm Iniesta vystartoval a on skočil plavmo, jako kdyby ho odstrčil nějaký svalnatý vyhazovač a ne trpaslík Iniesta, měl dostat taky kartuza filmování. Asi bych mu červenou nedal přímo, ale minimálně tři žlutý momenty tam měl. Ale kdyby Webb vyhodil alespoň jednoho z Nizozemců, což měl, určitě by se další zákroky už nestaly. Nizozemci by se zatáhli v devíti na vápno a bylo by po fotbale. Takže můžeme být rádi, že se to Webb snažil i přes některé likvidační zákroky dohrát v plném počtu hráčů a mohli jsme tak vidět šance na obou stranách...
Iniesta tak reagoval kedze dostal dost nechutny slapak od Bomlu. Celkovo v prvom polcase mali ist dolu obaja holandsky DM.....to by potom bol futbalek. V druhom Puyol, Robben a Iniesta a Johny cim by Holandania dohrvali v 7, ale co cakat ked hrali ako prasce. Inak celkom ma zaujima ten co tu vypisal ze sa to malo dohravat 8 na 8
Ako pisem prist v prvom polcase o 2 DM + Schnejderov slapak na koleno Busquetsa bol nechutny a ta holandanova filmovacka po tom snad este nechutnejsia
jo to sem psal asi já a co by tě zajímalo?
Na co si proboha stěžujou ??? Vždyť jim Webb odpustil dvě jasné červené a penaltu .
jednu červenou... a penalta? zafoukal větřík...
Zafoukal větřík, a noha kopla...
zrovna španělé by si ale měli stěžovat... určitě to byla méně penalta než ten zákrok na Özila, což penalta být neměla...
Argument jak víno...
to neni argument, prostě jsem chtěl dát velice podobný případ, aby to někdo pochopil, jakl vidím, tak se to nepovedlo...
zákrok zezadu bez balonu je podle dnešních pravidel na červenou a ten karate kop by se taky červenou ohodnotit dal
ten karate kop beru...
...zákrok zezadu se bere jako skluz
ty seš taky chytrej jak rádio
ty pravidla se tak vykládají, to by jinak totiž musela být červená po každym druhym hlavičkovym souboji, kde se ten druhý hráč opře o toho před ním
Bych chtěl vidět ty tvoje pravidla. Jasná žlutá pro Bommela, ale červená prostě NE.
Fandil sem Nizozemcum, ale penalta to byt mela... A ty dve cerveny - obe dve myslim mohly bejt, a kdyz uz jen jedna, tak spis pro Bommela, protoze ten De Jonguv zakrok sice byl osklivej, ale nerek bych ze uplne umyslnej, zatimco Bommel je prase od prirody a ten faul byl zezadu bez sance hrat mic... Celkove to rozhodci podelal na obe strany, ale spis Nizozemcum pomoh, protoze kdyby Bommela vyndal, tezko by bylo prodlouzeni...
tohle neměla být penalta, Xavimu se zapletli nohy a zakopl si o ně, stejně jako Özil (u obou hráčů tam byl dotek, ale na penaltu to nestačí, to by se pak měla pískat penalta po každym rohu...)
To penalta asi být měla, protože Heitinga xavimu o nohu zavadil, ale to že to Webb nepískl se nedivím. Nemohl tam v té hromadě už pořádně nic vidět a Xavi si lehal hodně ochotně. Kontakt tam ale byl.
na penaltu ale ne dostatečný - ještě k tomu, když si o to Xavi takhle řiká...
Jo, zapletly a zakopl, ale to se stalo proto, ze mu Heitinga dal nohu do pokusu o strelu a Xavi misto do mice nakopnul jeho nohu... Jasna penalta, bez ohledu na to, jak Xavi nasledne pri padu, kterej nahranej nebyl, teatralne rozhodil ruce...
Když padáš,tak nikdy nedáš ruce nahoru,ale dolu.Když máš ruce nahoře,tak se snažíš upozornit na to,že padáš a že ti někdo stráááášně ublížil.Což znamená,že se tomu rozhodčí v lepším případě zasměje,v horším ti dá kartu za simulování.Tyhle herečky ve fotbale prostě nesnáším a to říkám i když fandím Španělsku.V tomhle případě za neodpískanou pentli může Xavi sám.Ale jsem radši,že se finále MS nerozhodlo penaltou,ale normálním gólem.Škoda,že holanďani tentokrát nepřišli hrát to co umí ale prasit.Potom to celé za moc nestálo a upřímně by včera bylo líto pana Webba.Četl jsem,že Španěsko i Holandsko dostanou za ten včerejšek od FIFA pokutu a myslím,že je to dobře. (5 a více žlutých pro tým za zápas = pokuta)
A Španělům odpustil kolik červených?
dejme tomu 2.ale ty holandské byly už v první půlce takže by určo dříve a více ovlivnily zápas a hlavně narozdíl od španělských to byly zákeřný zákroky
Ona by stačila jedna červená a bylo by po zápase, pak už by další zákroky nebyly, protože by se hrálo úplně jinak a přiznejme si, že hůř. Takže jako diváci můžeme být rádi, že v první půli byl Webb k Holanďanům mírný a neudělal z toho úplnou házenou kolem jejich vápna. Jinak těch chyb tam bylo dost, a zápas se rozhodčímu nevyvedl. Ale chyboval na obě strany skoro stejně, možná bych i řekl, že trochu víc proti Španělům, ale opět se potvrdilo, že ať rozhodčí píská jakkoliv, vždy si na něj stěžuje a bude stěžovat ten tým, který prohraje.
A ještě jednou bych se vrátil k té penaltě na Xaviho, protože dost lidí to stále nedokáže pochopit. Jako rozhodčí (i když tedy pouze na krajské úrovni) musím říct, že byla dle pravidel naprosto jasná. Španělský hráč chtěl střílet a obránce mu bez jakékoliv snahy hrát míčem zablokoval nohu. Potom už španělský hráč nemohl kopnout do míče, ale pouze do nohy soupeře, čili podle litery pravidel jasný faul.
Rozhodčí chyboval na obě strany, podle mě na každý straně nemělo dohrát zápas několik hráčů(Van Bommel, De Jong, Robben - Iniesta, Puyol). Jinak ten roh před koncem prodloužení byl evidentní
ale taky měla být pískaní penalta...shrnul bych to to tak, že zápas byl odehrán zbytečně surově, ale španěly bych možná trochu bránil tím, že někdy byli dost vyprovokováni...nebyl to pěkný fotbal, ale z výsledku sem šťastný
Darmo plakať nad rozliatym rumom. Ale je fakt, že červenit se mohlo jak na straně Španělů, tak na straně Holanďanů. Nic méně kdyby byl roh......to samé kdyby může být, kdyby Robben dal gol. Na kdyby se nehraje. Holt Webb svými rozhodnutími ovlivnil zápas (Bommel na červenou rozhodně nebyl - jeho zákrok, a De Jong možná). Spíš po druhé žluté volal Puyol, Robben a Iniesta za oplácení.
to si dělají prdel!!!a co jejich prasácké zákroky v prvním poločase kdy by klidně mohli hrát v devíti a už by se nebylo o čem bavit?!
Tohle už je moc brek fňuk ..
kdyby si Webb udělal pořádek už v prvním poločase, tak by si už nikdo nic nedovolil...ty včerejší řeči angličanů typu "Webb je úžasnej v tom, jak si dokáže sjednat respekt žlutou kartou" po tom včerejším zápase vyznívají ještě víc směšně, než v poločase...ten šašek to prostě nedal
Van Bommela často nesrovná ani červená.
Arjene, zrovna ty bys měl být po zápase ticho. Jedna jasná gólovka a druhá kdyby v tom souboji spadl, tak má Puyol červenou a není se o čem bavit. Navíc jak si může hráč světové extratřídy dovolit i když má žlutou zakopnout balón, to mi doteď hlava nebere.
Na co si stezujou?? Jo jasne je ze odvinit rozhodciho je to nejlehci co mozou udelat ale aby sy podivali na to ze uz v prvnim polocase jich melo byt o dva hrace min tak to jim je jedno . Iniestuv zakrok na bomela jasne evidentne mel dostat kartu ale kdyby rozhodci piskal tak jak mel tak je bomel uz davnu v satne a a zpytuje svedomi . Rozhodci to nezvladl to je fakt ale nizozemci si nemam moc na co ztezovat az na ten roh !!
De Jong mel jit hned ven
Ten přímák, jak z něj měl bejt roh je vcelku smutná záležitost.... ale Nizozemci hráli pořádně od podlahy, hodně to mastili, protože nestíhali být včas u hráčů. Přestřeji namixovaný španělský výběr mi byl sympatičtější, ale tenhle "barcelonský" hold vyhrává trofeje...
Casillas to takhle neměl poprvé, si pamatuji, kdy se v LM podobně odrazil balon od Raúla...
Myslíš to jako nějakou solidaritu od rozhodčí, když má problémy s centrama?
to nevím
Webb podal asi nejhorší výkon ze všech rozhodčích na MS, ale prohlášení Elii "Kdyby sudí udělal správná rozhodnutí, zápas by se vyvíjel jinak." se musím smát.. To má Eljero pravdu,kdyby v 28. minutě vyloučil De Jonga,který měl dostat 10000000000% červenou,tak by se asi zápas vyvíjel jinak,to je pravda...
Jinak Robben za to,že se nesložil.. u něj bych to čekal..
A van Marwijk
nj, ale když jsem viděl holandské týmy na evropské scéně, tak se po červené kartě spoluhráče dali více dohromady a hráli lépe... jen už na to teď asi neměli sílu...
Nechápu, proč nešel na stopera van Bommel, ale Vaart. Přeci jen je malej a defenziva mu moc nevoní.
Bommel šel na stopera. Vaart tam prostě sekundoval, měl tam hráče.
protože by van Bommel po dvou minutách na stoperu už mydlil záda Heitingovi ve spše...
já si spíše mylsím, že to měla být stoperská trojka: Braafheid-Mathijsen-van der Wiel, všichni hru na stoperu tak nějak zvládají, ale van der Vaart byl ještě plný sil a snažil se vypomoct...
Vypomohl zdemolovat ofsidovou past. Ironie.
Žádná offsidová past tam nebyla. Všichni stáli v lajně, akorát Vaart při tom odkopu balónu ztratil rovnováhu a spadl, tím pádem vytvořil pozici pro Iniestu. Neštěstí, ale né chyba.
Nebyla to přímo chyba, ale nešikovnost. Nicméně on narušil tu ofsidovou hranu. Bohužel.
no ale na hřišti moc hráčů z holandskejch týmu nebylo.. Maarten a Gio..
van der Wiel
pravda.. ale 3 taky neni moc..
nechapem co placu , keby sudi piskal ako mal tak hraju v 50 min v 9-tich ..
karty nekarty..na to si nemůže nikdo stěžovat.je to plichta..ruda pro iniestu a puyoa a na druhý straně pro Bommela a de Jonga...Heitinga nic jihýho udělat nemohl..rozhodl se správně si myslim a druhá žlutá byla na místě.
Ale at mi nikdo neříká, že to nebyl zářez pro Tulipány, když měli kopat roh!!to by mě fakt nas*al!! takhle sme přišli o šanci na titul
Me to prijde stupidni svadet na roh
hlavně kdyby byl vyločen De Jong,tak by se zápas vyvíjel úplně jinak a k těm situacím,kdy měli být vyloučeni jiní hráči,by pravděpodobně ani nedošlo..
to asi ne..ale on NEBYL vyloučen..kdyby
to je stejný jako s tim rohem nerohem..
njn..už je to tak
stupidní roh by to byl v tom případě,pokud by mezi tim byla cca 5minutová mezihra..takhle je to oprávněné...to se na mě nezlob
Je to smutné, ale je to tak. Obě strany měly dohrávat už první poločas o 10 hráčích a ten závěr, to už byla komedie, kdy prostě Španělsko muselo vyhrát za každou cenu. Španělsku jsme to před MS přál, ale za ten jejich destruktivní fotbal ala Řecko nebo za tu šaškárnu s Chile jim ve finále nešlo fandit.
za první větu (no za zbytek taky )
destruktivní fotbal ala Řecko?
no, mě osobně bylo celkem jedno, kdo vyhraje (já si před MS vsadil, že ve finále bude NED-SPA, takže to mi stačilo), ale po těch zápasech, co oba týmy předvedli na turnaji, jsem to přál Španělům .....i ve finále byli lepší....jejich tým je celej fotbalovej a jedinej hráč, který jim dělal problémy byl Robben....jinak bylo celý Holandsko marný....a ikdyž jsem se radoval z holandského vítězství proti brazilcům, tak byli horším týmem
obe strany? kto mal ist dole zo spanielov v prvom polcase?ked si porovnas faul bommela a Ramosa v rozpati 1 minutky tak zvazis ci z 10 na 10 by po prvom polcase nebolo 9 na 11
to jako mylíš ten skluz Ramose z boku na Kuyta, jak po něm dostal ŽK ? nebo něco jiného ?
Van Marwijk stylove sundal medaily hned jak jí dostal
bože to jsou poraženecký alibistický keci, jedinej s kým se dá souhlasit je Elia ,,Kdyby sudí udělal správná rozhodnutí, zápas by se vyvíjel jinak" (pokračování: již v prvním poločase by jsme dohrávali v 9 a bylo by po zápase)
Stejne tak muze byt rad Robben,ze nedostal redku.Ten si o ni primo rikal
Vzhledem k tomu, jak Webb pískal celý zápas, Robben druhou žlutou prostě dostat nemohl.
Ja bych rekl,ze Webb ten zapas mel docela tezke.Bylo tam hodne hruzostrasnych zakroku.Sporrnych okamziku,dost chyb pomeznich.Ale narovinu mi reknite,kdo by ve finale MS dal 3 nebo 4 redky?
Mě se ani nezdálo, že by pomezní nějak výrazně chybovali až do toho neodpískaného rohu. A Webb přesně jak píšeš, červené ve finále MS prostě vytahovat nechtěl.
Ale redka pro De Jonga mi prijde porad jasna.To nemuselo dopadnou dobre ten zakrok.
Pomezní nechybovali, ale Webb.
Mam takovy dojem,ze tam byly dva spatne odmavane ofsajdy
Tak to nevím, já sem psal jen o tom neodpiskaném rohu.
Omouvam se,ztratil sem v tom prehled
byli tom pár hraničních situací a to hlavně na straně Villy, ale jak jsme měli možnost vidět z opakovanejch záběrů, podle pravidel to čárový zvedl dobře....ti hráči tam vždy o pár centimetrů byli
presne tak.. uz takhle bylo tech karet az az, kdyby jeste rozdaval spravedlive druhou zlutou kazdymu kdo si ji zaslouzil, tak by ten fotbal nestal vubec za nic.. ale bylo to tvrdsi nez derby sousednich vesnic ve IV.A tride..
+1
Rozhodci to nezvladl ale ti co ho tady nejvice kritizuji by na nej plivali jeste dvakrat tolik kdyby udelil vsechny karty jak mel !!
aaaale čo... pekne trápny pokus ako si vyliat zlost....tak ze pripiskaval? no ehm Bommel s De Jongom by podľa mňa nesúhlasili... môžu byť radi za jednu redku. Zápas bol hodne vyhecovaný a podla mna tento vypätý zápas zvláadol Webb na vybornu. Nechcel ovplyvnovat vysledok zapasu spornymi rozhodnutiami a tak podla mna dobre urobil ze nevylucil hned v prvom polcase niektorych hracov... Heitinga uz musel von, to vie i on sam. Pre mna osobne, Webb najlepsi rozhodca v sucasnosti, a kliobuk dole ako si poradil s takymto tazkym zapasom bez toho aby ho nakoniec musel vyraznejsie ovplyvnit...palec nahoru pre Webba, hoci som fandil Holandsku a vyhra Katalanska ma nastvala
to snad nemyslej vážně? Měli dostat 3 červený (Van Bommel, De Jong, Robben) + se měla kopat penalta
ale aspoň že Van Marwijk uznal, že lepší tým vyhrál
A kdo si vzpomene na to, jak Webb založil gólovou akci Španělů tím, že si nevšiml jasné Fabresovy teče ve zdi.?
to je jenom hledani chyby jinde nez u sebe samotnych.. urcite rozhodci nezalozil timto rozhodnutim brejkovou situaci ktera by rozhodla, ale slo o normalni utocnou akci se kterou si obranci mohli poradit..
Ono když hraješ v 10 a potřebuješ co nejdéle podržet balón od své branky, přehlednutí tak velké teče tě moc nepotěší.
holandania malui kua vela prilezitosti ako tu golovu akciu zastavit...toto mi prijde smiesne
jasne cervenejch melo bejt vic...uz De Jong mel za karate dostat cervenou a ne zlutou...Webb to nemel pod kontrolou ale zase nejvetsi chyba nastala pred golovou situaci...mel bejt jasnej roh...a ke golu by mozna nedoslo:-(...tady selhal pomezni a hlavni samozrejme taky..
Pomezni to videt nemohl
Stejně se mi zdálo, že to Nizozemci hráli i po té červené moc otevřeně. Prostě to měli zakopat ala Inter vs. Barca a byl klid.
Me ani neprislo,ze hraji o 10-ti
prostě už jen z principu mě se*e to, že do tak důležitýho utkání povoloaj takovýdleho strašáka do zelí..po tomhle finále bych mu dal nejvejš pískat divizi dorostenců
Bohuzel takovych rozhodci je vic.Vzpomen si na na finale LM AC-Liverpool a chyby Gonzalese
nebo Barcelona Chelsea??tušim že..ale Webb už na tomhle šampionátu někoho říznul ne??
Před finále to ale byla pro většinu správná volba a ona správná opravdu byla, protože pískal dobře jak finále LM, tak i předchozí zápasy na MS. Možná mohl pískat Irmatov, možná Nishimura, ale Webb si to zasloužil stejně.
to bych tam dal radši nějakýho toho Azerbajdžánce..ten se mi líbil teda vic já mám takovýho tušáka, že Webb někoho na MS zaříz v zákl.skupině nebo v osmifinále..
Nebyl to Uzbek?
máš jedno.
Celé MS odpískal v pohodě. Možná si nevzpomínám, ale opravdu nevím o ničem, kde by jak píšeš někoho zařízl. A jestli se ti líbí víc ten nebo ten je taky docela složité posoudit, protože každý zápas je jiný a při tom včerejším utkání by to neměl lehké žádný rozhodčí na světě.
což to je pravda..po bitvě je každej generál
je pravda,že to byl dost těžkej zápas,ale taky je třeba posoudit,do jaký míry si tu složitost rozhodčí zavinil sám.. kdyby v 28. vyloučil De Jonga za kriminální zákrok,ukázal by všem hráčům na hřišti,že takovou hru tolerovat nebude a pak by si všichni dávali většího bacha a zápas by se dohrál v klidu..
Tak to se můžeme jenom dohadovat a způsobem, jaký předvedl De Jong v tu chvíli, nehrál opravdu nikdo
já myslim, že by to dopadlo jinak než to dopadlo...měl mu jí dát.. proč ne..
třeba to je taky způsobené tím, že tyhle hráče zná z LM a ví že to sou hvězdy ve svých týmech..tak se bál..kdyby to dali někomu kdo nepíská evropský soutěže (Irmtov), tak si myslim, že by se s nima tak nes*al. a ty rudý by rozdal
je to jednoduchý - buď by si uvědomili,že se s nima srát nebude a nehráli by jak prasata,nebo by je vyházel,klidně 2-3 na každý straně. Jednim z těhle dvou směrů se měl ten zápas ubírat. Tohle se snad nemohlo líbit nikomu.
Bosák to komentoval ve španělským dresu?
asi chtěl, aby vyhrál fotbal a mistry se stali ti nejlepší
Nepřišlo mi.
ja myslim že mužeme být rádi že to nebylo na Primě nebo na Nově
každopádně největší zklamání MS je pro mě Bosák... už rozhodněnnení suverénní komentátorská jednička... ani ne tak slovními obraty, ale má dost velké mezery o hráčích... škoda toho...
nebo ne největší, ale poměrně velké...
mimoto: dostal sem premiérové varování za vulgarity
to mě zklamal Čapek a pak ještě jeden vévrat, ale ten nevím jak se jmenuje.....komentoval zápas JAR-Uruguay myslím a tam mě utkvělo v paměti......"no snad rozhodčí nepískl penaltu !!!" .... nebo kdosi z hráčů kopl protihráče (kterej byl narovnanej) vedle krku do ramene a komentátor to nemohl pochopit, že to byl faul....pak řekl, že to bylo dosti přísný a nakonec, že vysoká noha je nad úroveň pasu a tím verdiktem sudího si není jistý ....a to bylo pořád
Ondřej Lípa?
Ten podle mě na to, že byl na MS poprvé komentoval dobře.
já si myslím, že Lípa to nebyl.....to byl možná ten, co mě mile překvapil, ale toho už asi známe z gambáče ne? to už není nikdo novej :-)
To byl Radek Bauer a byl to zápas Mexika s Francií
tak to je možný, to jméno slyším poprvé ....ale ten mě kolikrát dostával , jestli to je on .... ale on měl takový zajímavý názory každej zápas, co komentoval.....někdy mě to přišlo vtipný, jindy už sem chytal nerva, že je snad slepej .....jo a nevíte někdo, jak se stát sportovním komentátorem ? ....je to můj dětskej sen, ale jinak studuju stavárnu
Myslim,ze je to ten co komentoval to shrnuti tech zapasu
Ota Černý říkal, že stačí jakákoliv vysoká škola. Ale je jasné, že 10 tisíc lidí, kteří by chtěli být komentátory, to dělat nemůže.
Takže musíš být holt dobrý. I když při pohledu na Kalouse nevím
určitě jsem dobrý .....tak když nepotřebuješ nějakou speciální školu, tak je to dobrý, ale u mě by byl asi problém z jazykem ....moje angličtina není zrovna na dobré úrovni
tak to bude asi ta penalta co kopal Blanco, sem si to spletl s Uruguayí a Forlánem
Bauer
Tak to nevim, porad to byl zdaleka nejlepsi komentator MS. Capek me dokazal vytocit snad kazdou treti vetou, a o tech co to komentovali ze studia ani nemluvim, to byla casto tragedie...
tak nejlepší byl pořád, ale už nemá takový náskok před ostatníma... plete si často hráče, u některých řekl špatně klub... jako kdyby neměl merčiak takový nepříjemný hlas a nebyl tak směšně emotivní, tak se dívám na STV, protože přípravu na zápas má fakt excelentní...
no jasně, jedničkou je totiž Čapek že? měl tam pár přeřeků ale za jeden minimálně se veřejně omluvil (Thiago - Tiago) a je to jen člověk, ne stroj ... pro mě rozhodně nejlepší komentátor z Česka
netvrdím, že nemůže dělat chybu, ale dělá jich na můj vkus už moc... k čapkovi a ostatním se moc nevyjadřuju, poněváč mám furt to varování...
to je ejdno, kludne nech má trofej Španielsko, horšie je že ani jeden ich zápas sa nedalo pozerať
Nemci hrali najlepší futbal a Uruguay podávala tiež sympatickejšie výkony, premňa finále bolo v sobotu
Taky se mi ten zápas líbil nejvíc.
souhlas
Němci hráli hezky, ale pro mě zápas SPA-GER byl v režii Španělů, byli v tom zápase jednoznačně lepší
tu neide o to, že boli lepší, ale že sa ich nudnej hadzane musel prispôsobiť aj súper a tým pádom sa na ich zápasy nedalo pozerať...
to vobec nieje pravda, ak by bol super spanielska lepsi tak im proste da gol a necha ich hrat tu " hadzanu" ale nikto taky na MS nebol.....
aha, podobný argument by sa dal použiť aj u Grecka na ME 2004, ktorý zas hru súpera ničili defenzívnou taktikou
ak je super spanielska lepsi tak nema mat problem presadit sa voci takejto taktike, tak to proste je, kazdy tym na svoju vlastnu taktiku...a vobec Grecko nicilo jedine tak svoju hru, ak je super dobry poradi si s kazdou defenzivou a kazdou taktikou
No spnaleum odpustil 2x cervenou pro iniestu (simulace (asi tak 15) + oplaceni), 1x pro puyola. Holandanum 1x pro De Jonga, mozna pro van Bommela. No a kdyz k tomu pridam ten roh pred golem, kterej evidentnejsi byt nemohl (s takovou rotaci nepalil Roberto Carlos). Nejvic me mrzi ze gol dal nejvetsi kripl na hristi, kterej mel byt uz davno ve sprse...)
tys hral a dal gol?
a konecne to schytali ti tragici.. nech len kludne placu
řekl bych, že to Webb zvládl se ctí, ono pískat zápas, ve kterém nastoupil takový
zajímavý mix všemožných zákeřáků a velmi talentovaných simulantů není procházka růžovým sadem.......napráskat 8 žlutých a 5 červených by asi nebylo důstojné finále MS, a to že přehlíd jednu blbou teč, no a co.....mně se jeho výkon líbíl - tedy v kontextu toho co za "materiál" běhal po place
Přesně tohle tady tvrdím celou dobu
Taky mi to rozhodně nepřišlo jako tragický výkon. Ta teč je smolná. Ale jeden roh přece nemůže vyspělej mančaft rozhodit.
Důstojné finale s 5-6 červenými (Heitinga, de Jong, Robben, Bommel?, Iniesta a Puyol) by to sice nebylo, ale když si je svými zákroky výše jmenovaní zasloužili, měli je mít. Penaltu vidět nemusel, tu bych mu tolik nevyčítal, Nizozemský ne/roh vidět měl. Jeho výkon byl zkrátka tragický.
hlavne ze vyhrali lepsi
Tak je pravda, že Webb to utkání nezvlád, což ale nebylo překvapením, páč kde je Webb, tam většinou bývá hodně veselo... ale pánové by se měli trochu vzchopit...
Jediný Van Marwijk to bere s nadhledem Nizozemci si skutečně nemají na co stěžovat, přece nemohli čekat, že po tom, co jim odpustil, zpřísní trend a začne za podobné prohřešky vylučovat Španěly, vždyt by to byl skandál a ovlivnění zápasu. Ten roh na konci přičítám menší koncentraci ve 115 minutě zápasu, stane se, ale rozhodně neměla na brance rozhodující podíl, to spíš selhání "kapitána" VdV...
Nemam rad taketo sporne momenty, je lepsie ked rozhodnu zapasy nesporne goly a zakroky.
Chapem Holandanov, ale trochu si mozu zato sami. Oni hrali drsnejsie, so zakrokmi ktore mohli zranit a stale raklamovali a rozculovali sa.
Pre vytazstvo spravili trcohu viac Spanieli, mali viac sanci a vyslo im to. Aj Holandania mali zopar vylozenych sanci ale nepremenili.
Ano zapas by dopadol inak keby sa Webb striktne riadil podla pravidiel. Holandania by dohravali 9 (Van Bommel DeYoung).
Abych se Webba trochu zastal, je jasný, že to byl šíleně těžký zápas pro rozhodčího, těžko se dal zvládnout na 100%, ale Webb těch chyb nasekal zkrákta přespříliš. Jinak si myslím, že na rozhodčího si mohou oba týmy stěžovat stejně, Holandsko mělo mít minimálně tři jasný redky (Jong, Heitinga, Robben), Španělsko mělo 2 jasný (Iniesta, Puyol). Španělsku upřel rozhodčí penaltu, Nizozemcům zase roh před rozhodující brankou - ale myslím, že se Nizozemská prohra nedá svalit jen na tento moment, přímo jim z této situace nevyplývala nějaká bezprostřední hrozba a tu díru v obraně, kde byl samotný Iniesta si taky udělali sami, v součtu těchto události bych neřekl, že byli ve finále více handicapováni nepřesnými verdikty rozhodčího než Španělé.
Vo finále nehrali moji obľúbenci, snažil som sa pozerať na zápas s nadhľadom. Finále nič moc, Holanďania môžu byť radi, že sa so svojim štýlom hry dostali do finále Van Bommel je najväčšia sviňa medzi futbalistami, raz na to veľmi doplatí /neprajem mu to ale raz narazí kosa na kameň/.Môžu byť radi za 2 miesto, Španielsky futbal sa mi tiež nepáči ale vyhrali zaslúžene.
Já už si občas u van Bommela pohrávám s myšlenkou, jestli by si jednou nezasloužil potkat "svýcho Roye Keana", vždycky když jsem v afektu, do kterého mě přivede nějaká jeho prasárna, tak jsem 100% pro.
Marwijk -
Kuijt -
Robben - - rozhodčí mu správně nechal výhodu, bylo pro něj lepší v akci pokračovat než nechat rozehrávat přímý kop, ale pak měl Webb při přerušení Puyola vylít, to už ale neudělal.
Sneijder - Jak se může zlobit na to, že Iniesta nedostal červenou (i když ji samozřejmě dostat měl), potom co předváděli jeho prasáčtí spoluhráči v čele s de Jongem či Bommelem.
Bommel neudělal žádnou prasárnu, jen jednou tam byl ostrý skluz, to spíše Sneijder se šlapákem na Sergia
Samozřejmě že udělal. Ať už ten faul zezadu ( ) nebo přišlápnutí nohy Iniesty, po kterém do něj Iniesta lehce narazil a on odletěl jak hadrový panák .
ved tam mal v druhom polcase jasny zakrok na zltu este predtym nez Iniesta akoze oplacal kde zase este aj Bommel simuloval
Tak u Bommela je to slovo prasák a prasárna už takový epitetum constans, navíc ta kosa na stojícího Iniestu, když nemohl hrát balon, se za prasárnu dá povožovat, i když to nebylo ten večer to nejhorší k vidění.
ano rozhodčí nepískal ideálně ale spíš pomohl holanďanům, měli dostat červenou už v první půli a v prodloužení měli kopat penaltu, a pokud chcou někomu nadávat tak by se měli zaměřit na robbena protože to on zazdil šanci z které prostě musí padnout gól
čo už, rozhodca je tiež človek a vo futbale píska pre slečinky každý šport má chlapov, tých pravých chlapov, ae žiadny šport nemá padajúce slečniky a tak prepnutých hráčov ako Jong a Bommel ked si pozriem videa čo ustál Pele na MS v o svojich rokoch 20x silnejšie kopance priamo do nôh a dohrával situácie, a čo teraz neustojí Robben, Ineista a im podobný tak ich považujem za slabochov, fyzicky na to majú, ale futbal ako šport stratil svoje základné hodnoti, čest, rešpekt voči súperovi, baviť ludí futbalom, baviť fanúšikov, //// futbal je už len biznis na ktorom sa hlavne zarába, hrčái obetujú pre úspech všetko, aj to nečestné čo ten futbal kazí... je to smutné, ale futbal stráca svoje hodnoti......
až na to, že hodnoty su s tvrdym Y...
pardon za chybku
Měl to pískat Irmatov, je to kvalitnější sudí, který si umí zjednat respekt a celý turnaj chyboval minimálně.
Nemá jméno.
to je přesně to, Webb je jméno bez kvalit
nebo ten Japonec co byl jako čtvrtej
Ako vyhovárať sa na to, že gól dostali preto, lebo pred 2-3 minutami mali zahrávať roh, kde medzi týmito udalosťami dokonca vlastnili loptu a došli o ňu, môže len človek bez sebareflexie
de Jong-červená, penalta-vubec, Bommel-správně žlutá a ten "šlapák" Sneijdera na Iniestu- z opakovanýho záběru bylo jasně vidět že naopak Iniesta přihlápnul nohu Sneijdrovi, jo a ještě Heitinga- ta první žlutápodle mě nemusela být takže mohl v klidu dohrát
Přísnější jak na Španěly ??? .. Vždyť Holanďané chodily do soubojů jako prasata .. Myslím si ,že byl na ně Webb ještě hodný
No tak to je nechutny plakani, jedinej rozumnej vyrok je ten od Van Marwijka, kterej to schrnul dost presne. Rozhodci nemel zapas moc pod kontrolou. Vyhral lepsi tym (a taky ten min brutalnejsi tym, takze stezovat si na rozhodciho je zbytecne)
Po 30 minutách měli bejt v devíti, trapáci zákeřný
Fakt se nestačím divit. Pomeranče hráli jak prasata. Sudí jim to odpustil a oni si budou ještě stěžovat? To je nehoráznost. Prostě to neustáli.
Elia - plačka
Kuyt - tragédplačka
Robben plácá o tom, že chce jít na bránu, když to prokázal jen v jedné situaci. V ostatních skákal jak do vody . Zrovna tuhle situaci vytáhnul a má pravdu, ale na druhé straně Webb podělal daleko horších věcí a toho si už nevšimnul, takže je to pokrytec a plačka
Sneijder je pokrytec stejně jako Robben. Vytáhnul si jednu situaci (a ještě málo závažnou) a dělá haura. Pokrytec
Stekelenburg si taky z té Webbovi šarády vytáhnul jeden chybný výrok a ostatní je pro něj tabu Pokrytec Nr. 3
Marwijk sice chtěl vypadat sympaticky a pokoušel to brát jako chlap, ale i tak prostě sudího nenechal napokoji. A zase - vytáhnul si jen to, co se mu hodí.
Banda plaček tyhle Pomeranče zákořný
ale hlavne jakym zpusobem dokraceli do finale.....proti Brazilii nic nepredvedli (ne ze bych pral ukecanemu Robinhovi) a proti Uruguayi v klicovy moment a to , ze hrali jak prasata uz vec jina, oni proste zadnou medaili mit nemeli....Spanele hrali sice az moc ucelne, ale kdo by nehral, kdyz jde o pul miliardy....jinak samozrejme zaslouzene vitezstvi a po prvnim polocase uz nebyl jediny duvod proc prat Oranjes....jsou to tragedi a jeste si budou stezovat na rozhodciho, kdyz pocet situaci ktere mohl Webb posoudit prisneji byla rozhodne na jejich strane
....klicovy moment meli opet stesti....
200. pro uplakané zákeřné Pomeranče.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele