Newcastle v laufu a Tottenham v krizi: 25. kolo Premier League v kostce
Nejbohatší klub na světě je, zdá se, z nejhoršího venku. Třetí ligové vítězství v řadě zajistil Magpies trefou z přímého kopu Kieran Trippier a rozjásal jak arabské majitele, tak vyprodaný St. James‘ Park. Další zklamání naopak kousali fanoušci Spurs, které rozesmutnili hráči Wolverhamptonu v čele s Raúlem Jiménezem. Svěřenci Antonia Conteho prohráli potřetí za sebou a k účasti v Lize mistrů mají opět o něco dál.
V dostizích o čtvrté místo si nejvýrazněji polepšil Manchester United, jenž v sobotu remizoval 1:1 se Southamptonem a v úterní dohrávce udolal nebezpečný Brighton 2:0. Red Devils proto poskočili před West Ham, kterému alespoň bod v Leicesteru zařídil v nastaveném čase Craig Dawson. Utkání šestého Arsenalu s třetí Chelsea bylo vzhledem k účasti Blues na mistrovství světa klubů odloženo.
V čele soutěže ke změnám nedošlo. Vedoucí Manchester City totiž s lehkostí sobě vlastní zametl s Norwichem 4:0 a Liverpool udolal srdnatě vzdorující Burnley. Na Carrow Road se pod řízenou demolici ohrožených Canaries podepsal hattrickem Raheem Sterling, poslední tým zmrazil pohotovou dorážkou Fabinho. Manko Reds je nadále devítibodové, ale mají střetnutí k dobru.
Zcela odlišné starosti řeší devatenáctý Watford - ten zatím neprobudil ani velezkušený stratég Roy Hodgson. Po domácí porážce 0:2 s Brightonem už má šestibodovou ztrátu na Newcastle, který drží první nesestupovou pozici. Frank Lampard naopak oživil tápající Everton, což dokumentuje drtivá výhra 3:0 nad Leedsem. Gólem a asistencí se blýskl dvacetiletý odchovanec Anthony Gordon.
1. Raheem Sterling (Manchester City) - 9.60 / 3 góly, 5 střel na branku, 3 úspěšné driblinky, klíčová přihrávka.
2. Anthony Gordon (Everton) - 9.59 / gól, asistence, 5 střel na branku, 2 klíčové přihrávky.
3. Adam Webster (Brighton) - 8.78 / gól, čisté konto, 6 zastavení akce soupeře, 8 úspěšných vzdušných soubojů.
1. Raheem Sterling (Manchester City) - 18 bodů.
2. Adam Webster (Brighton) - 15 bodů.
3. Anthony Gordon, Seamus Coleman (oba Everton), Leander Dendoncker (Wolverhampton) - všichni 14 bodů.
Brankář: José Sá (Wolverhampton) - Zamkl branku a zahodil klíč. Devětadvacetiletý Portugalec vynuloval střelce Spurs. Celkově si připsal sedm zákroků a ve vyložených šancích rozesmutnil i Son Hung-mina či Harryho Kanea. Závěrečná robinzonáda po hlavičce Cristiana Romera byla pomyslnou třešničkou na vynikajícím výkonu.
Pravý obránce: Kieran Trippier (Newcastle) - Od jeho příchodu z Atlética Madrid nenašli sestupem ohrožení Magpies ani jednou přemožitele a ze čtyř zápasů vytěžili deset bodů. Proti Aston Ville jezdil anglický reprezentant od úvodních minut "po zadku", tradičně aktivní byl směrem dopředu, a navíc přidal nadstavbu v podobě vítězného gólu z přímého kopu. Utkání ovšem nedohrál, zlomenina zánártní kůstky ho na několik týdnů vyřadí z nominace.
Stoper: Adam Webster (Brighton) - V obranné činnosti kraloval na zemi i ve vzduchu a opět ukázal svůj potenciál, který dle ostrovních médií bedlivě monitoruje Chelsea. Za zmínku kromě přesného zásahu, jímž ve Watfordu stvrdil výhru Seagulls 2:0, stojí i šest zastavení ofenzivní akce soupeře. Povolání do anglického národního týmu nemusí být nereálným snem.
Stoper: Conor Coady (Wolverhampton) - Kromě zmíněného brankáře se na Tottenham Hotspur Stadium blýskl i kapitán Wolves. Jako už tradičně dirigoval obranu svého mužstva, zaznamenal několik velmi důležitých defenzivních zákroků a klidnou rozehrávkou pomáhal dvojici středních záložníků Rúben Neves - Leander Dendoncker.
Levý obránce: Jonjoe Kenny (Everton) - Na levé straně velmi dobře spolupracoval s famózně hrajícím Gordonem a kouči Lampardovi splatil důvěru po zařazení do zahajovací jedenáctky, v níž v předchozím duelu v Newcastlu scházel. Příznivce Toffies několikrát pobavil svižným driblinkem a spoluhráčům vytvořil i dvě slibné šance.
Pravý záložník: Jarrod Bowen (West Ham) - Další nadprůměrné představení předvedl fanouškům Hammers rodák z Leominsteru, který více než kompenzuje střelecké trápení Michaila Antonia trvající už pět zápasů. Na King Power Stadium byl pro domácí Foxes stálou hrozbou a v osmém soutěžním měření sil po Novém roce přidal sedmý gól. V nastaveném čase navíc posadil míč na Dawsonovu hlavu.
Střední záložník: Jakub Moder (Brighton) - Polský reprezentant se uhnízdil v základní sestavě Seagulls a trenéra Grahama Pottera nezklamal ani proti Watfordu. Naopak. Ve středu pole působil jako neprostupná zeď, vyhrával jeden osobní souboj za druhým a hned třikrát se pokusil ohrozit svatyni Bena Fostera. Blízko přesnému zásahu byl i v úterý na Old Trafford.
Střední záložník: Ilkay Gündogan (Manchester City) - Poprvé od 26. prosince hrál v Premier League od začátku a odpočívajícího Kevina De Bruyneho zastoupil v Norwichi s lehkostí sobě vlastní. Přihrávkami zásoboval produktivního Sterlinga s Philem Fodenem, dvakrát se do slibného zakončení dostal sám a řekl si o výraznější prostor v dalších střetnutích.
Levý záložník: Anthony Gordon (Everton) - Od úvodního hvizdu byl k nezastavení. Na trávníku v Goodison Parku doslova létal a všech pět střel z jeho kopaček zamířilo mezi tyče. K vstřelené brance sice přišel jako slepý k houslím, ale na to se historie ptát nebude. Když v 80. minutě střídal, fanoušci Toffies mu věnovali bouřlivý potlesk vestoje.
Útočník: Phil Foden (Manchester City) - Oslavován byl také o rok starší rodák ze Stockportu. Na Carrow Road se neúnavně nabízel pohybem, s více než 95procentní úspěšností rozdával míč kolem sebe a za svou aktivitu byl odměněn i šestou trefou v sezoně.
Útočník: Raheem Sterling (Manchester City) - Mužem víkendu se ovšem stal jeho spoluhráč Sterling. Sestupem ohroženého soupeře skolil hattrickem a chvála na něj sršela ze všech stran. Zejména první gól, jenž neschází v naší tradiční rubrice, stál za mnohonásobné zopakování. "Udělal to famózně," smekl trenér Pep Guardiola. "Už proti Brentfordu hrál velmi dobře. Je to fotbalista, který je vidět v každém utkání," dodal.
V dostizích o čtvrté místo si nejvýrazněji polepšil Manchester United, jenž v sobotu remizoval 1:1 se Southamptonem a v úterní dohrávce udolal nebezpečný Brighton 2:0. Red Devils proto poskočili před West Ham, kterému alespoň bod v Leicesteru zařídil v nastaveném čase Craig Dawson. Utkání šestého Arsenalu s třetí Chelsea bylo vzhledem k účasti Blues na mistrovství světa klubů odloženo.
V čele soutěže ke změnám nedošlo. Vedoucí Manchester City totiž s lehkostí sobě vlastní zametl s Norwichem 4:0 a Liverpool udolal srdnatě vzdorující Burnley. Na Carrow Road se pod řízenou demolici ohrožených Canaries podepsal hattrickem Raheem Sterling, poslední tým zmrazil pohotovou dorážkou Fabinho. Manko Reds je nadále devítibodové, ale mají střetnutí k dobru.
Zcela odlišné starosti řeší devatenáctý Watford - ten zatím neprobudil ani velezkušený stratég Roy Hodgson. Po domácí porážce 0:2 s Brightonem už má šestibodovou ztrátu na Newcastle, který drží první nesestupovou pozici. Frank Lampard naopak oživil tápající Everton, což dokumentuje drtivá výhra 3:0 nad Leedsem. Gólem a asistencí se blýskl dvacetiletý odchovanec Anthony Gordon.
TOP 3 góly:
TOP 3 hráči dle WhoScored.com:
1. Raheem Sterling (Manchester City) - 9.60 / 3 góly, 5 střel na branku, 3 úspěšné driblinky, klíčová přihrávka.
2. Anthony Gordon (Everton) - 9.59 / gól, asistence, 5 střel na branku, 2 klíčové přihrávky.
3. Adam Webster (Brighton) - 8.78 / gól, čisté konto, 6 zastavení akce soupeře, 8 úspěšných vzdušných soubojů.
TOP hráči dle Fantasy Premier League:
1. Raheem Sterling (Manchester City) - 18 bodů.
2. Adam Webster (Brighton) - 15 bodů.
3. Anthony Gordon, Seamus Coleman (oba Everton), Leander Dendoncker (Wolverhampton) - všichni 14 bodů.
Sestava 25. kola:
Autor: Marek Ustohal
Brankář: José Sá (Wolverhampton) - Zamkl branku a zahodil klíč. Devětadvacetiletý Portugalec vynuloval střelce Spurs. Celkově si připsal sedm zákroků a ve vyložených šancích rozesmutnil i Son Hung-mina či Harryho Kanea. Závěrečná robinzonáda po hlavičce Cristiana Romera byla pomyslnou třešničkou na vynikajícím výkonu.
Pravý obránce: Kieran Trippier (Newcastle) - Od jeho příchodu z Atlética Madrid nenašli sestupem ohrožení Magpies ani jednou přemožitele a ze čtyř zápasů vytěžili deset bodů. Proti Aston Ville jezdil anglický reprezentant od úvodních minut "po zadku", tradičně aktivní byl směrem dopředu, a navíc přidal nadstavbu v podobě vítězného gólu z přímého kopu. Utkání ovšem nedohrál, zlomenina zánártní kůstky ho na několik týdnů vyřadí z nominace.
Stoper: Adam Webster (Brighton) - V obranné činnosti kraloval na zemi i ve vzduchu a opět ukázal svůj potenciál, který dle ostrovních médií bedlivě monitoruje Chelsea. Za zmínku kromě přesného zásahu, jímž ve Watfordu stvrdil výhru Seagulls 2:0, stojí i šest zastavení ofenzivní akce soupeře. Povolání do anglického národního týmu nemusí být nereálným snem.
Stoper: Conor Coady (Wolverhampton) - Kromě zmíněného brankáře se na Tottenham Hotspur Stadium blýskl i kapitán Wolves. Jako už tradičně dirigoval obranu svého mužstva, zaznamenal několik velmi důležitých defenzivních zákroků a klidnou rozehrávkou pomáhal dvojici středních záložníků Rúben Neves - Leander Dendoncker.
Levý obránce: Jonjoe Kenny (Everton) - Na levé straně velmi dobře spolupracoval s famózně hrajícím Gordonem a kouči Lampardovi splatil důvěru po zařazení do zahajovací jedenáctky, v níž v předchozím duelu v Newcastlu scházel. Příznivce Toffies několikrát pobavil svižným driblinkem a spoluhráčům vytvořil i dvě slibné šance.
Pravý záložník: Jarrod Bowen (West Ham) - Další nadprůměrné představení předvedl fanouškům Hammers rodák z Leominsteru, který více než kompenzuje střelecké trápení Michaila Antonia trvající už pět zápasů. Na King Power Stadium byl pro domácí Foxes stálou hrozbou a v osmém soutěžním měření sil po Novém roce přidal sedmý gól. V nastaveném čase navíc posadil míč na Dawsonovu hlavu.
Střední záložník: Jakub Moder (Brighton) - Polský reprezentant se uhnízdil v základní sestavě Seagulls a trenéra Grahama Pottera nezklamal ani proti Watfordu. Naopak. Ve středu pole působil jako neprostupná zeď, vyhrával jeden osobní souboj za druhým a hned třikrát se pokusil ohrozit svatyni Bena Fostera. Blízko přesnému zásahu byl i v úterý na Old Trafford.
Střední záložník: Ilkay Gündogan (Manchester City) - Poprvé od 26. prosince hrál v Premier League od začátku a odpočívajícího Kevina De Bruyneho zastoupil v Norwichi s lehkostí sobě vlastní. Přihrávkami zásoboval produktivního Sterlinga s Philem Fodenem, dvakrát se do slibného zakončení dostal sám a řekl si o výraznější prostor v dalších střetnutích.
Levý záložník: Anthony Gordon (Everton) - Od úvodního hvizdu byl k nezastavení. Na trávníku v Goodison Parku doslova létal a všech pět střel z jeho kopaček zamířilo mezi tyče. K vstřelené brance sice přišel jako slepý k houslím, ale na to se historie ptát nebude. Když v 80. minutě střídal, fanoušci Toffies mu věnovali bouřlivý potlesk vestoje.
Útočník: Phil Foden (Manchester City) - Oslavován byl také o rok starší rodák ze Stockportu. Na Carrow Road se neúnavně nabízel pohybem, s více než 95procentní úspěšností rozdával míč kolem sebe a za svou aktivitu byl odměněn i šestou trefou v sezoně.
Útočník: Raheem Sterling (Manchester City) - Mužem víkendu se ovšem stal jeho spoluhráč Sterling. Sestupem ohroženého soupeře skolil hattrickem a chvála na něj sršela ze všech stran. Zejména první gól, jenž neschází v naší tradiční rubrice, stál za mnohonásobné zopakování. "Udělal to famózně," smekl trenér Pep Guardiola. "Už proti Brentfordu hrál velmi dobře. Je to fotbalista, který je vidět v každém utkání," dodal.
Tabulka
Tým | Z | V | R | P | S | B | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Manchester City | 25 | 20 | 3 | 2 | 61:14 | 63 | |
2. | Liverpool FC | 24 | 16 | 6 | 2 | 61:19 | 54 | |
3. | Chelsea FC | 24 | 13 | 8 | 3 | 48:18 | 47 | |
4. | Manchester United | 25 | 12 | 7 | 6 | 40:32 | 43 | |
5. | West Ham United | 25 | 12 | 5 | 8 | 44:33 | 41 | |
6. | Arsenal FC | 22 | 12 | 3 | 7 | 34:25 | 39 | |
7. | Wolverhampton Wanderers | 23 | 11 | 4 | 8 | 21:17 | 37 | |
8. | Tottenham Hotspur | 22 | 11 | 3 | 8 | 28:29 | 36 | |
9. | Brighton & Hove Albion | 24 | 7 | 12 | 5 | 25:25 | 33 | |
10. | Southampton FC | 24 | 6 | 11 | 7 | 30:37 | 29 | |
11. | Leicester City | 22 | 7 | 6 | 9 | 36:41 | 27 | |
12. | Aston Villa | 23 | 8 | 3 | 12 | 31:36 | 27 | |
13. | Crystal Palace | 24 | 5 | 11 | 8 | 32:35 | 26 | |
14. | Brentford FC | 25 | 6 | 6 | 13 | 26:40 | 24 | |
15. | Leeds United | 23 | 5 | 8 | 10 | 27:46 | 23 | |
16. | Everton FC | 22 | 6 | 4 | 12 | 28:38 | 22 | |
17. | Newcastle United | 23 | 4 | 9 | 10 | 25:44 | 21 | |
18. | Norwich City | 24 | 4 | 5 | 15 | 14:50 | 17 | |
19. | Watford FC | 23 | 4 | 3 | 16 | 23:43 | 15 | |
20. | Burnley FC | 21 | 1 | 11 | 9 | 17:29 | 14 |
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Eriksen a spol. zostudili Chelsea: 31. kolo Premier League v kostce
06.04.2022, 16:16
Povstání Leedsu a "bratři v triku" Spurs: 30. kolo Premier League v kostce
23.03.2022, 21:51
Ronaldo zničil Spurs a překonal Bicana: 29. kolo Premier League v kostce
16.03.2022, 18:24
Zesměšnění United a Arsenal mezi elitou: 28. kolo Premier League v kostce
10.03.2022, 12:49
Kane - Son a návrat Eriksena ve stínu invaze: 27. kolo Premier League v kostce
02.03.2022, 17:33
Hurikán v Manchesteru a Alissonův výkop: 26. kolo Premier League v kostce
22.02.2022, 13:20
Geniální Coutinho a loupež Southamptonu: 24. kolo Premier League v kostce
11.02.2022, 16:45
Ziyechova "one man show" a povstání ze dna: 23. kolo Premier League v kostce
25.01.2022, 18:30
Obalovačka De Bruyneho a návrat Coutinha: 22. kolo Premier League v kostce
18.01.2022, 16:24
Famózní volej Kovačiče a nevyzrálý Arsenal: 21. kolo Premier League v kostce
05.01.2022, 19:22
Čaroděj Schmeichel zamkl branku a zahodil klíč: 20. kolo Premier League v kostce
31.12.2021, 17:03
Svatoštěpánská kanonáda a létající De Gea: 19. kolo Premier League v kostce
28.12.2021, 16:13
Komentáře (274)
Přidat komentářI love Newcastle
A pak že si za prachy nekoupíš lásku.
Myslím že to myslel skôr ironicky
Že by dostal rozum?
no vidíš ono to nakonec půjde
ještě jsi zapomněl si ho dát do oblíbených
Ten je věrný kanonýrům
Tottenham je v kríze od ich založenia.
Ještě že chelski z kríze od založenia vysvobodil ruský oligarcha
musíš napsat "ropák", aby tomu každej rozumněl
Křeč.
https://bit.ly/3LCa12q
Keby prisiel v zime nejaky utocnik, verim ze TOP4 pre Arsenal je realna. Takto neviem, neviem. Ale verim Artetovi, ze to da. Na kazdy zapas je kopec casu na prirpavu, konkurencia straca.
Bolo by to super, vidiet Arsenal zase v LM...
Vsak máte Saku nie? :D ale ked si porovnáš začiatok ligy a kde ste teraz, už to by som považoval za veľký úspech.
S tím útočníkem jednoznačně souhlas.
Já si nějak nemůžu pomoct, ale pomalu taky začínám v tu LM i věřit. Ale byla by to s tímto materiálem teda těžká haluz.
Ten kader nie je vobec zly...
Ramsdale je TOP, Gabriel White hraju tiez slusne, Tomi a Kieran takisto. Kridla Martinelli, Saka, ESR... Akurat potrebujeme poriadneho zaloznika do zakladu a utocnika, co dava goly. A mozno nejakeho ofenzivnejsieho praveho obrancu.
Já ani netvrdím, že je špatný, to rozhodně ne. Jenom je hodně mladý, tudíž lze očekávat výpadky a zkraty, a co si budeme, Lacazette je sice dříč a super týmový hráč, ale co se střílení gólů u něj není vůbec žádný posun oproti Giroudovi například. A Eddie svůj potenciál také nenaplňuje. Takže v útoku prostě nemáme vůbec nic. V tom středu zálohy a na pravém beku máme aspoň ty první volby obstojné, zde na těchto postech stačí doplnit šířku.
Tzn. i tak je reálná?
Hodně bude záležet na zdraví hráčů, skoro každá pozice skrz ztrátu hráče ze základu značí citelné riziko.
Bolo by to super, ale neverím tomu veľmi. Budú nám chýbať góly.
Eddie sa rozstriela
z financneho hladiska by to bolo super, avsak tie naklady co tam budeme dostavat
cim viacej pripravy na zapasy sme mali tento rok, tym to bol ubohejsi vykon. Nam cas nepomaha
Hodně pozitivní je, že Arsenal bude v létě dál posilovat, pokud by se povedlo stejně dobře posílit jako minulé léto, v kombinaci s o rok zkušenějším mužstvem bylo by to super. Hlavně prodloužit s Artetou a Sakou.
"Hlavně prodloužit s prodloužit s Artetou"
Máš k tomu i nějaký argument? Nebo se jen snažíš ze sebe udělat ještě většího kašpara? Arteta dělá skvělou práci v Arsenalu a já doufám, že bude pokračovat.
Vidíš na koho reaguješ, ne?
Já taky doufám že bude pokračovat, protože mi fakt nepřijde, že by byl nějak top a dělal progres. Už dojíždí svoji třetí sezonu a top 4 je stále ještě dost nejistá. K tomu mu navíc hráči odchází zadarmo, protože se s nima nesnese, posily průměr, žádný top hráč, fotbal hnusnej, účelnej a problémy s disciplínou. Stále žije tak nějak na hraně vyhazovu a v některých ambicióznějších týmech by už asi v některých horších obdobích, co měl, letěl. Můj názor.
Ok. Progres je tam herně značný, přicházel do týmu kde defenzíva byla otřesná, loni to byla jeho první celá sezóna a s Holdingem, Gabrielem a Luizem jsme dostali nejméně branek za posledních 5 let, letos k tomu přišel White, Ramsdale, Tomiyasu takže ta defenzíva je ještě lepší, když přicházel tak Arsenal měl spoustu obdržených branek ze standartních situací, loni si dovedl trenéra standartních situací a najednou jsme měli jeden z nejnižších počtů obdržených branek po standartkách, ale nedávali jsme z toho branky, tak po sezóně vyměnil trenéra standartek, dovedl Jovera a letos patříme k tomu nejlepšímu v lize ve standartních situacích na obou stranách hřiště.
Hráči odchází zadarmo, protože čistíme tým, to je spíš práce Edua, popřípadě majitele který něco podobného praktikuje i v Americkém fotbale, to že se s některými hráči Arteta nesnese je trošku mimo, on vyžaduje disciplínu a nějakou úroveň a pokud to hráč nedodržuje tak se s ním nesere, to je fakt, za mě je to správné, nikdo není víc než klub.
Fotbal hraje poziční s vysokým napadáním, to že to zatím nefunguje tak jak by mělo, je hlavně otázka složení týmu a taky natrénovat to, to je hodně práce a nejsou tam zkratky.
O vyhazovu jsem nic nečetl, aspoň ne z relevantních zdrojů, naopak podpora od majitelů je mnohem větší než měl Emery nebo Wenger.
Navíc nejmladší mužstvo v lize, dává šanci hráčům z akademie, což je součást toho co dělá Arsenal odjakživa
Krásně si to popsal. Akorát si nejsem jistý, že owny dokáže přes své nabubřelé ego něco takové zkousnout, natož pochopit.
Je trochu otázka co si od Artety vlastně slibuješ. Po třech letech se konečně dostal do boje o T4. Tři roky skládá tým, a tohle léto pro něj bude očividně klíčové. Pokud už letos ten tým nezačne hrát na fakt nejvyšší úrovni tak to pro vás muže být dost složité.
Pokud použiju tu pararelu s Pochettinem, tak on během pěti let postavil tým, etabloval ho v T4 a dostal do finále CHL. Fenomenální sezóna Foxes nám překazila i tu cestu za titulem. Dost tomu pomohly i krize jinak úspěšných týmů (United, chelski).
Ale ta špička v PL se teď fakt hodně upevnila. Vyzdvihuješ nejmladší tým v lize, to je fajn, ale pokud ten klub nezačne hrát pravidelně CHL a bojovat o nejvyšší příčky, tak ti hráči u vás nemusí vydržet. Hráči mají svoje vlastní ambice a v momentě kdy se začnou dostávat do těch nejproduktivnějších let tak je těžko nalákáte na páté místo a trust the process. Navíc ten tým má snad 22 hráčů i s třetinou gólmanem. V létě vám dost možná odejdou dva že dvou útočníků a začínáte nanovo. Nechci aby to znělo pejorativně ale ten tvůj post je post fanouška, který věří svému klubu. Ale problémů má ten klub taky dost a trenér standartních situací je nevyřeší.
Není pravda, že tři roky skládá tým - sám tam je 2 roky + 2 měsíce a nějaké částečné skládání začalo před rokem a půl, přičemž stále musel současně lepit a čekat na uvolnění peněz (zbavení se x kontraktů). Výraznější posun v tomto směru nastal až poslední léto a stále je někde v polovině, nyní se očekává ještě nákladnější léto než loni - velká investice do útočníka i snaha nahradit v základu Xhaku přirozeným LCM do 433 je zřejmá, stejně tak počítám že se budou snažit řešit i šířku kádru. Nemyslím si, že s tím budou ještě hotoví, ale další budoucí změny už budou více dekorativní/momentové.
Tak 2r+2m. Stejně jsou to v jeho případě 5 TW, ale souhlasím, že pokud máš v kádru hráče, který tam prostě nechceš a chceš jiný, tak je prostě nejde vyměnit lusknutím prstu. S tímhle se v nějaké fázi potkají všechny týmy a jen některý mají tu cestu snažší díky financím (City, chelski).
Ale to nebyl ten point mého příspěvku. Spíš to, že dneska pokud skládáš mladý tým, pochybující kolem 7-5 místa tak na to už nemáš tolik času jako dřív. Ty mladé hvězdy se ti pokusí vyzobat T4, některým klesne s nenaplněným očekáváním výkonnost a pokud fakt během tři let ten tým nedostaneš na požadovanou úroveň (u vás přepokládám pravidelná T4) tak se to nějak zacyklí a při větší krizi to skončí odvoláním manažera.
Jo možná jsem si do toho neprojektoval posledních několik let Tottenhamu...
5 TW zní pěkně, ale jsou to jen dvě významná, když buduješ rozumně že.
Já se jen vyjádřil k té určité části, co mě zasáhla do očí, o tom že někdo nenaplní potenciál nebo někdo může odejít se jakože moc nemám zájem bavit, resp. nevím co bych na tom s ohledem na Artetu řešil Můžu teda konstatovat, že tříletka je jen tvá proměnná, pro mě random číslo. Kontext je důležitý, každoroční cíle jsou důležité a v nich konkrétně Arteta zdá se předběhl plán na další sezónu.
Jak jsem psal, záleží co od něj čekáš. Pokud byl plán být dva roky na 8. místě tak zatím plní dobře
Tak můžeš očekávat kokotiny, naštěstí ten klub je veden střízlivými.
zabil si
Použiji tvou dřívější narážku vůči mě: Běž se radši věnovat slepicim a ne něčemu, čemu evidentně nerozumíš.
Post fanouška, který věří svému klubu, je na EF docela příjemně osvěžující
Trenéra standartních situací jsem použil jako příklad, Arteta přivedl trenéra brankářů a jeho práce s Lenem byla fantastická, opravdu jej posunul dál, přivedli se doktoři a kondiční trenéři a já po 14 ti letech vidím, že nemáme zraněné hráče, ne pokaždé ale ten rozdíl oproti Wengerovi je v tomhle obrovskej. Pod Emerym jsme měli málo naběhaných km za zápas, patřili jsme k nejhorším v lize, pod Artetou patříme do Top5 v tomhle, loni jsme vyhodili většinu skautů a odešli i Top lidi jako Cagigao který přivedl hráče jako Fabregas, Cazorla atd. Nahradili jsme je lidmi víc zaměřenými na datovou analýzu a videorozbory, přišel borec z Bayernu, ze City a lidi od Luíse Campose, i proto se naše letní přestupy tak povedli, protože jsme to začali dělat jako City.
Ve smlouvách jsme taky celkem posunuli dál, povedlo se udržet několik mladých hráčů, nemám takovou obavu jako dřív. Ale máš pravdu, že problémy máme také, to bezesporu, i Arteta má slabiny a nemá tolik zkušeností, ale stejně si to užívám.
Přesně sepsáno. Arteta má určitě stále velké nedostatky. Ale současně je vidět jistý progres a to, že s tím týmem pracuje. Bude však klíčové, jak se povede příští léto a příští sezóna, stůj co stůj, musí být top 4, a to bez pardonu, jelikož už bude mít tým sestavený dle sebe. Ale je pravda, že si tu sezonu letos zatím také užívám, ne výsledky, ne předvedenou hru, ale to, jak se jednotlivý mladíci posouvají kupředu a rostou.
Takže tým se zlepšil. Ale ten point furt zůstává, co se teda od Artety čeká? Že ten tým třeba do pěti let etabluje v T4 a za 7 let zkusí útočit na titul? Já ty tvoje posty chápu tak, že výhled do budoucna vidíš optimisticky.
Mě jen zaráží ten optimismus vzhledem k šířce kádru a všechno vsazený na jednu kartu směrem k následujícímu přestupáku v létě, co se týče vašeho útoku.
Šířka kádru je jen část, jde hlavně o to mít kvalitu v základní sestavě a opravdu dobře poskládané mužstvo, loni jsme měli tolik hráčů, že Ozil se Sokratisem se nevlezli na soupisku a bylo nám to k ničemu, naopak nám to dělalo problém v kabině.
Od Artety se čekají trofeje, o titulu se ještě zdaleka nemůžeme bavit, furt je tam rozdíl v kvalitě kterou mají City, Liverpool nebo Chelsea, ale Arteta by se jim měl postupně přibližovat, tam mu musí pomoct klub a přivést kvalitní hráče do jeho systému a to není jen o penězích ale taky o výběru hráčů a přesvědčit je aby si vybrali Arsenal.
Pro náš útok jsou hodně důležitá křídla a hráči z druhé vlny a standartky, taky defenziva, není to jen o útočníkovi, takže se nesází jen na jednu kartu.
Aha. Tak to já si třeba stavím na tu stranu, která si mysli, že dneska už je pro kluby důležitější pravidelná účast v CHL víc než FA Cup nebo League Cup.
Mi trochu přijde, že by sis představoval, že woolwich bude fungovat trochu jako RB na přestupovém trhu, zároveň jako City bez útočníka a nakonec jako Foxes získávat překvapivý trofeje.
Jak jsem psal, ten optimismus s přiváděním hráčů fakt moc nechápu no viz. fiasko s Vlahovičem nebo třeba Tomiyasu, který šel do woolwiche nakonec jen proto, že Spurs vzali Emersona. To pro mě nevypadá jako tak promakaný scouting jak bych z těch tvých postů cítil, to léto budete mít perný
Ostatne posily, ktore sa ti nehodia do kramu nespomenies naschval? a Tomiyasu sa zatial da hodnotit tiez ako podareny nakup ked uz sme u toho
Tak zrovna Ramsdale i White jsem tu chválil jako super posily, i když je tu zhejtilo i dost fandů woolwiche (hlavně Ramsdale). Akorát jsem si myslel, zle White je levák Tak jsem to vůbec nemyslel. My jsme se asi moc nepochopili
Já jsem rád, že jsme toho Vlahoviče zkusili, to že se to nepovedlo mě samozřejmě trošku mrzí, ale tak to v životě chodí, občas to nevyjde jak by si člověk přál a některé věci se ovlivnit nedají, Juventus je velký klub a chápu proč si Vlahovic vybral je.
Ale jsem moc rád, že jsme šli po hráči který nás někam mohl posunout a ne jen po nějaké záplatě která by k ničemu nebyla.
Většina fanoušků Arsenalu Tomiyasu miluje, kdežto co čtu názory fanoušků slepic na Emersona tak takové nadšení z toho moc necítím, takže za mě je to v pohodě.
Jinak bych řekl, že trofeje jsou to co se počítá, jako je pěkný hrát ligu mistrů a opravdu mi to chybí jako fanouškovi Arsenalu, ale klub očividně chce vyhrávat trofeje, což je podle mě správné, taky nejsem fanoušek ligového poháru, nejradši bych vždycky vyletěl v prvním kole, přijde mi to zbytečná soutěž, ale klub to asi vidí jinak.
FA Cup naopak mám hodně rád a dost mě štvou ty poslední dvě vypadnutí.
Ano, Tomiyasu přišel k nám jen proto, že vy jste koupili Emersona. Tak v tvých kalhotkách možná.
https://bit.ly/3I1uHi3
Uz ti nekdo rekl, ze nemusis reagovat na vsechno, co se Arsenalu tyka? Jeste kdyz sotva kdy prijdes s necim konstruktivnim
To je tvůj názor, výrazněji reaguju pouze na ty dva kašpary z kurníku, jestli se Ti to nelíbí, scrolluj dál, nikdo Tě to nenutí číst a také nemusíš reagovat na vše, ještě když sotva přijdeš s něčím konstruktivním. S těma dvěma oslama jde těžko vést konstruktivní diskuzi.
Btw. to že nepřijdu s ničím objektivním je jen tvůj subjektivní pocit. S většinou lidí si tu normálně diskutuju a věcně. Jenom na ownyho a toho kočičího pablba nejde reagovat jinak než retardovaně.
A ještě dodám, je vcelku směšné, že Tě velice pobuřuje, že já, fanoušek Arsenalu, reaguji na dění v klubu a komentáře s tím spojené, ale nepobuřuje Tě, že tu dva slepičí mozečky, diskuzi co diskuzi, zahlcují svými rádoby intelektuálními komentáři (teda tady všechna čest ownymu, který se to aspoň nesnaží schovávat za rádoby intelektuální komentáře), které však dokazují akorát to, že o Arsenalu ví houno, a sledují ho víc, než svůj vlastní oblíbený klub.
Tak vam teda gratulujem s tym Emersonom
Dík no
No do piče uber s houbama
To jsem nějak nezachytil, že by Tomiasu šel k nám jenom proto, že mu nevyšel transfer k vám.. to je nějaká slepičí pohádka?
Paratici byl s Bolognou dohodnutý už v červnu. Samotný Tomiyasu s tím transferem podle zpráv co šly na přelomu červen/červenec taky souhlasil. Ale Spurs se rozhodli, že chtějí koupit typologicky spíš útočného beka. Nuno řekl, že hráče na pomezí RB/RCB už má v Tangangovi.
Takze vy ste Tomiho odmietli, aby ste mohli podpisat Emersona a Tomimu nic ine neostavalo, len sa pripojit k nam? Makes sense
a v čom sa skrýva to prestupové fiasko pre Arsenal?
Ja tam teda vidím len jedno potenciálne fiasko, a to dať prednosť Emersonovi pred Tomiyasuom, ktorý sa zatiaľ javí ako 2x lepší hráč.
No v tom, že jste šli v lednu po Vlahovičovi, který už někdy od listopadu byl rozhodnutý pro Juventus.
Kdybych si měl vybrat pro Spurs mezi Tomiyasu a Emersonem tak nechci ani jednoho. 2x lepší, ok
Woolwich fans se rádi nechávají unést.
"Tomiyasu, který šel do woolwiche nakonec jen proto, že Spurs vzali Emersona." - crackhead jk.
a owned nahodí tohle.
V době kdy Paratici s ním byl už dávno v kontakt jste ani nevěděli, že nějaký Tomiyasu existuje tak si ty svoje chytrácký kecy nech od cesty pls
To podtrhuje tvoje naivní domněnky, neznat hráče z Calcia byla pro takové kluby patrně nemožná věc už před dvaceti lety. Méně prověřující tým scoutů/analytiků evidentně sledoval i třetí brazilskou ligu.
But despite signing Takehiro Tomiyasu on deadline day, who coincidentally was locked in talks with Tottenham at one stage of the window, Arsenal were in advanced negotiations for the Brazilian in a swap deal involving Bellerin.
The Athletic report that the deal was even considered ‘likely’ at one stage, with Arsenal’s recruitment team heavily in favour of signing the player, only for Mikel Arteta to pull the plug. Not convinced of his fit in the team, the delay saw Spurs swoop in.
A co tím chceš říct? Že jste podepsali Emersona jen proto, že Arsenal se rozhodl po něm nejít? Ty si chlapče pomáháš.
Je to popsaný pár postů výš. Opakovat se tu kvůli tobě nemám potřebu
Což vůbec těm tvým blbostem neodpovídá no
takže správne má byť:
třeba Emerson Royal, který šel do spurs nakonec jen proto, že woolwich vzali Tomiyasua
No a v čem je problém? Že Tottenham je momentálně pro hráče atraktivnější lokalita? To, že ses mentálně zaseknul v první dekádě 21. století?
To si vzal dle čeho, že je Tottenham atraktivnější? Je na to nějaké měřítko, nějaký dotazník, který prošel aspoň třeba 10 hráči, že by se to dalo z něj alespoň částečně vyvodit, nebo je to další výplod tvé fantazie a zbožné přání?
Ukáž mi pls jediného hráča, ktorý dal prednosť Tottenhamu pred Arsenalom
Edu jedná s Emersonem, Arteta to stopne protože není o něm přesvědčený a vyžaduje od Edua Tomiyasa. Emerson následně podepíše s Tottenhamem. Tomiyasu pro DAZN Japan: “I thought I wasn’t able to join Arsenal. I thought I was going to Spurs. On Deadline Day, I rejected them. Arsenal asked me to join them and I did immediately.”
Crackheadi: Tomiyasu a Emerson upřednostnili Tottenham.
Gallas
ešte Adebayor, predpokladám
Tak ten byl mezitím v City a myslím že i Realu.
Jinak ten Gallas mě napadl, že šel přímo z woolwiche do Spurs, zadarmo. Ale nevzpomínám si teda už jestli vy jste mu už nechtěli nabízet smlouvu nebo chtěl změnit dres on sám.
Jo a pak samozřejmě ještě HK10
Vertonghen
Ty sa smeješ chalanovi vyššie, že sa zasekol v prvej dekáde a potom argumentuješ prestupom spred 10 rokov. Klasik
Butthurt much? Tím ale horší vizitka pro vás, když hráči upřednostňovali Spurs před 10 lety, kdy renomé Woolwiche bylo lepší než dnes a renomé Spurs bylo horší než dnes. Tak nechápu z čeho pramení ta jistota, že teď by se nic takového nestalo, když to přesně vypadá, že se to tak stalo.
Tomiyasu čekal na nabídku Spurs, o které se spekulovalo dlouho před spekulacemi s Woolwichem, a když už bylo jisté, že nabídka nepřijde, tak prostě vzal další v pořadí - Woolwich.
Můžete se max. vysmívat tomu, že to bylo debilní rozhodnutí Spurs, protože to tak zatím vypadá. Ale že byste měli na přestupovém trhu větší sílu než Spurs momentálně, to asi těžko.
Ne hráči, hráč. Který si tehdy zvolil garantovaný základ. S Tomiyasem pak to je už čistě jen vaše deluded pohádka, která je vyvrácena.
Tottenham se určitě přiblížil reputací Arsenalu, ale to je tak celé.
Hlavně ten call na deadline day rozbíjí tu vaši pohádku o promakaném scoutingu. Což byl i celej point toho co jsem psal na začátku. Ale ublížený ega se ozvaly
To, že v rozhovoru po přestupu do woolwiche tohle řekl je sice možné, ale že je to i pravda moc nevěřím. Jak řekl Benny “It’s good for business to say, ‘I love the club, I love the fans, blah blah blah… oh shit (I’ve moved to) another club’.
Ne, nerozbíjí. Na DD se dělají obchody běžně, i takové co jsou měsíc připravované. Což furt nesouvisí se scoutingem, který probíhá i roky a v drtivé většině u hráčů, které nepodepíšeš.
Posila na RB Arsenalu se vždy odvíjela od toho, zda se podaří někam udat Bellerína, o čemž bylo Ornsteinem po celý srpen informováno.
Quote totálně nesouvisející, už ani na tohle nemáš kapacitu to vhodně identifikovat.
V posledný deň prestupového okna sa deje najviac prestupov. Je to preto, že 3/4 klubov spanikári? Skôr je to o tom, že všetky strany čakajú do poslednej chvíle, aby si vyrokovali čo najlepší deal. To, že sme prestup zrealizovali v posledný deň, predsa neznamená, že sme 30.08. nevedeli, kto to je, preboha... "Ublížené egá" sa ozvali na tie vaše donebavolajúce nelogické hlúposti, čo tu obaja produkujete na pravidelnej báze a za čo ste tu aj terčom výsmechu zo strany fanúšikov všetkých ostatných tímov.
Ty tu zahlásiš, že Tomiyasu je prestupové fiasko a dôkaz neschopnosti vedenia Arsenalu, owny tu vypisuje, že Tottenham je atraktívnejšia destinácia ako Arsenal a potom argumentuje presne jedným prestupom spred presne 10 rokov... Vám to fakt nepríde smiešne?
A k druhému odstavcu napíšem len toľko, že áno, je možné, že to Tomiyasu povedal len kvôli PR, ale to je možné aj u ownyho argumentu s Vertonghenom spred 10 rokov.
"To, že sme prestup zrealizovali v posledný deň, predsa neznamená, že sme 30.08. nevedeli, kto to je, preboha"
Tým myslím staff Arsenalu, ja som nevedel
“Ty tu zahlásiš, že Tomiyasu je prestupové fiasko a dôkaz neschopnosti vedenia Arsenalu”
Už jednou jsem ti psal, že fiasko bylo když jste chtěli v lednu přivést Vlahoviče, který už byl dohodnutý s Juve. S Takehirem to dáváš do souvislosti ty a furt nevím proč
Tomiyasu nepovažuju za žádné fiasko přestupáku woolwiche, ani jsem to nikde nepsal. Jen to, že jste po něm očividně nešli od začátku přestupáku ve mě nevzbuzuje pocit, že by byl tak pečlivě následovaný.
Ok, to beriem späť. Tak či tak ale, ten tvoj pocit nemusí v skutočnosti vôbec zodpovedať realite. Dôležité je, že Tomiyasu zapadol do zostavy veľmi dobre.
To nemusí. Ale použiju příměr teď s Diazem. LFC o nej očividně hodně stáli a v momentě kdy se objevil další zájemce tak ho hned koupili. Kdyby to pro vás byl fakt tak žhavý target tak bych tohle očekával i tady. To se ale, aspoň podle těch zdrojů které máme možnost sledovat, nestalo. A ten zájem z vaší strany vyplaval fakt až s koncem přestupáku.
Já jen tvrdil, že ho Spurs mohli koupit daleko dřív ale asi o něj tolik nestáli.
"ten zájem z vaší strany vyplaval fakt až s koncem přestupáku." To ale nie je pravda, spomínal sa celé leto, viď:
https://twitter.com/TheSpursExpress/status/1412489608424792067
https://twitter.com/GurjitAFC/status/1423309973807841282
to sú tweety ešte zo začiatku júla
Arsenal are not pushing for Takehiro Tomiyasu only #Tottenham at the moment. [@FabrizioRomano] 5.7. aneb každej si můžeme vybrat co chcem.
Co si tak vzpomínám tak se o tom začlo psát hned v červnu, podle některých ITK byl ten deal dohodnutý i co se týkalo podmínek. Stopl to ale NES, který nastoupil tuším 1.7. a chtěl útočnější typ beka a podobný profil jako TT měl v týmu i Tanganga.
Tomiyasu sa spominal v suvislosti s nami aj vami cele leto, dokonca sa mi mari, ze uz som nieco o nom zachytil v 01/2021 a tych reportov je kopa. "Arsenal are not pushing" predsa neznamena, ze sme ho dlhodobo nesledovali, prave naopak. Ani Liverpool nepushoval Diaza, kym ste neprisli vy koniec koncov...
"Hráči" znie dosť trumpovsky, keďže ide o jedného hráča... spred 10 rokov... ktorý si vás vraj vybral preto, lebo chcel hrať na CB a pravidelne...
Btw:
"I thought I was going to Spurs. On Deadline Day, I rejected them. Arsenal asked me to join them and I did immediately." - toto je z konca minulého roka, k tomu povieš čo? či radšej nič?
Snad smažíte aspoň spolu, ať na sebe dohlédnete
Krásné vlákno… jk s Ownym, jezis borci, vy jste dostali po pici…
Ty vole fakt se věnuj tomu vašemu bordelu.
lol "fotbal hnusnej", Arsenal jeden z mala tymu kdo letos proti City nebetonoval a hral peknej fotbal. hnusnej fotbal hraly Slepice v prvnim zapase sezony a zitra necekam zadnou zmenu
no mel jsem pravdu, zadna zmena nebyla beton a 3 nakopy za totalne horici obranu
Ten "goal thread" na grafike myslim od BBC ma rozsekal
Arsenalu bych návrat do špičky docela přál, poslední dobou mi přijdete sympatičtí. A když si odmyslím průsery z doby nedávné (Ozil, Aubův konec, Xhaka atd), přijde mi, že to konečně začínáte dělat koncepčně správně.
Důležité bude, zda letos urvete LM. Bez ní se samozřejmě top hráči lákají hůře (což při dobrém skautingu ale nemusí vadit). Spíš aby vám ty vaše mladý pušky nezlanařili jiné týmy.
tam bude fakt strasne dolezita ta lm. s nou by nemusel byt problem podpisat saku a lepsich hracov, ktory nam pomozu sa etablovat na vyssich poziciach. bez nej sa tento pekne budovany kader moze casom zacat rozpadat, a uz sa cez newcastle nevystverame spat.
https://www.eurofotbal.cz/clanky/oscar-by-rad-reprezentoval-cinu-472233/
diskusia hokej, ZOH, v semifinálne Finsko - USA a Švédsko (Mariánson neveril) a Rusko.
Proč zakládáš k hokeji další diskusi ?
Je tam veľa komentárov už.
To uz je fakt slaby trolling. Z podpisu smlouvy se svym spojencem delat ze sve Zeme kolonii a takhle ji shazovat nota bene u prilezitosti takovehu uspechu je ubohy.
?? co s tím USA?
Neunesl, že vypadli... Jak tu někteří fandové Itálie radši fandí jim než ČR, tak Olo to má tak s USA no...
Máme dva národné tímy s našimi partnermi :)
ale nie, preklep
Aha, takže zase na krupla to zkousis jo? Fakt by mě nenapadlo, že i v takové chvíli tohle dokážeš vytahnout. Smutné
Já ti nevím proč, ale od včerejška mě ten hokej tak nějak přestal zajímat.
JJK i Gordon zaslouženě, oba super výkony
Paul Pogba is open to Premier League offers if he leaves Manchester United this summer.
(Source: @mcgrathmike)
Na miesto Elnenyho a jeho platu moze prist
Já to vidím spíš na takovou Chelsea, kdyby měl v PL zůstat.
K čemu by nám byl?
To bude spis Newcastle s nejaky total prestrelenym platem
Moc si neviem predstaviť, že by tam Pogba išiel. Bude mať 29 a nech je, keby aj Newcastle začal budovať galácticos, tak to potrvá aspoň 3-4 roky, kým budú naozaj konkurencieschopní a to už bude mať Pogba skoro po kariére. Nech je, aký chce, tak si myslím, že má ambície ostať ostať na vrchole.
Ze sportovniho hlediska to nedava zadny smysl no, ale pokud mu daji nejakou totalni vesmirnou raketu, tak si myslim ze o tom bude premyslet.
Tak zaprvé:
A za druhé máme Kanteho, Kovacice, Jorginha na další rok má dostat šanci Gallagher a dlouhodobý cíl je Rice. Takže za mě ať táhne do PSG nebo Juve a už se do PL nikdy nevrací.
Musíme získat Rice, i kdybychom měli do něj narvat 100 mega.
Jorginho a Kante jsou třicátníci, Jorginhův agent mluví o návratu o Itálie ode dne, kdy přišel, prakticky každé přestupové okno. Kante je zraněný každou sezonu.
..."z nejhoršího venku" fakt nejsme neboť se nám zranil rozdílovej hráč. Jak se všude uvádí, jeden hráč tým nedělá, ale v případě Tripa bych se nebál napsat, že od jeho příchodu se tým hodně zvedl. Teď je na nějakou dobu mimo, inu záchrana bude ještě zajímavá.
Tak ale zase nepřišel sám, že jo. Co Bruno, jak se mu daří u vás?
Podle Livesportu hrál zatím 2x 1 minutu
Jako fakt?
v tom prvom zapase aj s nastavenym casom hral 6 minut a aj tak stihol vytvorit “big chance”
Arsenal sice nehral ale aj tak je o nom vacina komentarov
https://theathletic.com/3120837/2022/02/17/special-report-manchester-citys-sponsors-the-links-to-abu-dhabi-and-what-it-means-for-newcastle-united/?source=emp_shared_article
Vypadnou příjmy z matchdays, doženem to commercials, protože "City jsou marketingově na špici, jsou finančně zodpovědní a jejich popularita je na úrovni těch největších". jojooo
To fakt nemá nic společnýho s reálným businessem, šejci si jen žijou svou pohádku a zlepšují image. Fans jsou spoko a nazývají to vášní majitelů pro fotbal. Newcastle je dalším v pořadí, kdo to bude dělat, kdo další ?
jj, proto me vzdycky bavi to, jak nas dohnali v revenue...
Preto si prajem vypadnutie Newcastlu
oddálíš to o rok...
Kazdej rok dobrej, jako u City bez vyhry v LM...
letos to City uz neutece
jojo, kluby v champe ktore uz takto dufaju ze kluby ako bouernmouth odtial zmiznu co najskor pretoze maju prilis velku financu prevahu kvoli parachute payments, tak presne tie budu nadsene z toho ze tam je castle
tak si nevyberou, kdyz tam nebude Newcastle, tak tam stejne bude nekdo jinej s parachute payment....
navic ta financni prevaha v Champsu neni takova. Tim jak brutalne spadne revenue, tak ty kluby musi prodavat hrace po tom, co spadnou, jinak neprojdou FFP.
revenue si zajisti pres umele nadhodnoceny sponzorsky smlouvy jako City
to vubec neni pointa toho, co pisu.
podle FFP neni jedno odkud prijmy maji? jestli od sponzoru, tv prav, UEFA, domaci ligy, vstupenek atd?
hrozni zmrdi...
[Fotball Italia] Antonio Conte vents his frustration with Tottenham Hotspur for ‘weakening the squad’ in the January transfer window and not bringing in experienced players. ‘I have realised now this is the vision of the club.’
To netrvalo moc dlouho teda nevím co čekal, když šel do toho paklubu
tak ten tam kapra obalovať určite nebude
nepřivedli mu Bentancura a Kulusevskeho nahodou?
Tak ale zas odišli Gil, GLC, Alli aj Ndombele. Síce hrali všetci piču, ale toľko odchodov pocítiš
A na RB / RWB neprišiel nikto a zostáva tam kvalita
Nemá kdo hřát lavičku?
Je im smutno v šatni za nimi
Navíc teda Kulusevski bych se docela divil kdyby v PL zůstal. Ale třeba se ještě rozehraje.
Myslíš ve smyslu, že by na vás nestačil, nebo je tak dobrej, že budete jenom přestupní stanice?
V rozhovoru mluvil o tom, že PL je úplně jiný sport. Třeba intenzita osobních soubojů ho prý opravdu překvapila a jde to vidět i v zápasech, že si bude muset jeste hodně zvykat.
A jelikož je u nás jen na hostování, těžko říct, jestli si zvyknout stihne
Mě překvapilo, jak extrémně je pomalej. Uvidíme, zda to na PL bude stačit.
“What happened in January was not easy. We lost four players in January. Four important players for Tottenham, and we brought in only two.
So even just in terms of numbers, rather than reinforce the squad, we on paper weakened it.
Bentancur and Kulusevski are ideal prospects for Tottenham, because Tottenham are seeking young players they can develop and grow, not players who are ready. That is the issue.
This is the vision and the philosophy of the club. It is inevitable that if you want to grow quicker and if you want to be competitive more rapidly, you need players with a lot of experience, because they also raise the experience level of the overall team.
But I repeat, I have realised now that this is the vision of the club.”
Trochu tlaku na Levy klubu jen prospěje.
Problém je, že celý to zní jako by Conte házel výsledky posledních dvou zápasů (nevím ale teda kdy ten rozhovor vznikal) na board a na to, že mu nepřivedli správné posily, přitom poslední dva zápasy Conte takticky úplně promrdal (stejně jako matche s chelski) a ani ti zkušení hráči v klubu pod jeho vedením nezačali hrát bezchybně.
Navíc odešli hráči které Conte nechtěl a klub se jich chce zbavit proto aby mu mohl zaplatit ty posily.
zas Levy na nejakej tlak docela sere, ne?
Tak Levyho tlačí hlavně to, že by chtěl Spurs prodat. A pokud tam Conte selže a vyústí to po nějaké krizi k jeho odvolání tak se jeho investice jménem Spurs moc nezhodnotí
preco chce predavat?
Možná potřebuje Joe Lewis prachy na jiný projekt nebo prostě chtějí zinkasovat co zhodnotili.
Ono mu do toho hodilo trochu vidle to zpackané finále CHL a celý ten následující pokles výkonů. A nezachránil to ani Mourinho a Amazon, tak to teď zkouší s Contem
tak ale cakal by som, ze to bude chciet ako lokalec a fanusik so vztahom ku klubu viest cely zivot
Tak já bych řekl, že on by to klidně i dál vedl. Ale ideálně za cizí prachy
tutti frutti
to bola tutovka
https://twitter.com/talkSPORT/status/1494278704666750979?s=20
zpráva vytržená z kontextu, kde se autor nechal unést svými pocity, a všichni se tu z toho jdete posrat
Přitom si z toho interview stačilo přečíst aspoň začátek
"I am certainly happy with the way we are working."
https://bit.ly/3I1tlE1
Coping
trápny Contekokot. Do piče taký tréner a nechá sa takto najebať
Antonio Conte: “I always say that I'm enjoying my time at Tottenham, and I’m enjoying my time with these players. I'm always saying this”. “I don't know why people want to create problems between the coach and the club here at Spurs”.
No, protože se to tak prostě nabízí.
https://twitter.com/UtdArena/status/1494293691120373761
Auty, respektive dlouhe auty v PL. Zajimavy, ze jedinej Brentford to vyuziva a vsichni ostatni to ignoruji. Pritom ve sportu, kde pada malo golu, to muze klidne znamenat treba 3-6 bodu za sezonu a to uz je dost.
Tady chceš řešit auty a 5 let neumíme ani kopnout normálně roh
Dlouhé auty využívá často i Arsenal, ale jen na levé straně, přes Tierneyho. A nepamatuji si, že bychom z toho dali gol.
https://www.premierleague.com/video/single/376712
Rory Delap
OT: Tak Mercedes a Hamilton si skutečně vybrečeli konec Masiho v F1
Tak nakonec to asi bude nejlepší, jinak by brečeli každý závod který nevyhrajou že za to může FIA
To budou dělat i tak
Konecne.
Sorry ale já si myslím, že za to budou rádi všichni. Naopak, Mercedes teď mohl využít toho, že Masi udělal v Abu Dhabi chybu ve prospěch RB a domluvit se na nějakých zákulisních věcech/čekat kompenzaci od Masiho. Nevěřím že by je takhle poškodil někdy znova, kdyby zůstal a při každým rozhodování by měl v hlavě to fiasko v Abu Dhabi, ze kterýho určitě ani on není nadšenej.
Hergot, věříme si letos na top4?
Kane už by se měl konečně z toho průměrného kouhoutkova jít v létě někam za lepším! Harry a Son jsou 70% Spurs, zbytek se jen veze poslední dobou.
Tak třeba woolwich bude shánět někoho do útoku kdo jim nakrmí ty gólový křídla…
Bodo dojebalo i Celtic velku. Knutsen je král
Je nová séria Vikingov?
Nevím, ale už ti vyšlo Space force.
Alisha Lehmann is a Swiss professional footballer who plays as a forward for English FA WSL club Aston Villa. Lehmann is bisexual. She formerly identified as lesbian. She previously dated Swiss national teammate Ramona Bachmann. In late 2021, she was in a relationship with Aston Villa midfielder Douglas Luiz.
Lol, pekne. Douglas Luiz sa doma isto nenudí
Bisexuálky jsou top, nesere tě tolik, když tě podvedou s babou a mají zkušeností za dva
plus veľká šanca na trojku
kde budes divak...
Jako čtvrtý
V drese Arsenalu
Starý lišák Wenger věděl
este sa jej spytas ci nahodou nema z toho video
boze muj, co se to deje..."Lehmann is bisexual. She formerly identified as lesbian", ja jsem mel jasno o sve heterosexualni orientaci, jak jsem zjistil ze neco jako sexualita existuje, ted si to lidi meni asi podle pocasi...milion pohlavi, fluidni sexualita a dalsi nesmysly a nekterym tohle prijde normalni...mozna ji Douglas presvedci, ze je nakonec heterosexualni a character arc se uzavre
A není to jedno?
Však to ale není nic nového, už husité přijímali pod obojí
to je ta co ma furt zarezane kratase a pekny zadok nie ?
Jop, to je Alisha
Conte na tiskovce o tom rozhovoru se SkyItalia
I don’t understand why someone wants to create a problem with me. Not only me but in the past. I read stories in the past about this club and it creates a problem with the coach and the chairman. The chairman knows very well my thoughts. If I have to speak with him, I go to speak with him. Sorry but I was a bit disturbed by this situation, especially because I had an interview with the Italian media. It means the club now doesn’t want me to speak to Italian media because the translation was not so clear with my thoughts.
Chelsea are plotting a bid for Barcelona youngster Gavi, according to El Nacional.
The Camp Nou side have been trying to convince him to sign a new contract, but the 17-year-old midfielder has rejected their first offer.
There are other teams interested, however, with Chelsea willing to make a bid, but they will have to cough up €50 million (£42m/$57m) to get him.
Predpokladam, ze El Nacional neni tier 1 zdroj? Jinak fakt nechapu, proc by Gavi chtel jit k nam. A z nasi strany mi to taky nedava moc smysl, svejch talentu nam po hostovackach beha celkem dost.
Hlavně ta cenovka je wtf
tak on má myslím smlouvu jen na rok a tahle částka je výkupka
To je ten další z nekonečný armady Golden boys, který musí Barcelona prehranovat hrabema?
Mexican woman on World Cup committee in Qatar sentenced to 7 years in prison and 100 lashes after being sexually abused
Tak hlavně si všichni před Vánoci pusťme MS...
ja by som to tiež bojkotoval
ja na to koukat nebudu. Aspon doufam. Ale treba Ruskej sampionat jsem taky defakto ignoroval.
ale pro me je to relativne snadny, repre fotbal a ty velky akce me hrozne prestaly bavit. To samy i ted OH. videl jsem dohromady asi 3 minuty napric sportama...
Poslední Euro přitom bylo o parník lepší než jakýkoliv letošní zápas PL nebo LM. Bez vší té komerce, přestupů, trucujících hráčů, prachů, hlavně většinou i bez pojebaných anglických rozhodčích u videa... Pro mě ty závěrečné turnaje jsou úplně nejvíc, přestože mě během roku repre fotbal hrozně sere kvůli pauzám uprostřed klubové sezóny.
jo, ja to beru a nerikam tim, ze ja to vidim dobre a ostatni spravne... jen ja tam proste nemam ten vztah k nejakemu tymu a tak me to uz tak nezajima. I v LM uz koukam jen na United a obcas na Ajax. Ostatni ignoruju protoze me to proste v zasade nezajima a jen se kouknu na vysledek.
Od tý doby, co nehrajeme LM jsem úplně mimo a koukám jen na výsledky, většinou si třeba i finále LM nechám ujít.
Dokonale napísané.
Mám to podobně, na EURO jsem sledoval akorát nás a Anglii, u OH ani nevím, kdy začalo, kdy končí, jen vím, že se to děje, MS v hokeji jsem neviděl už asi 5 let a podobně i další velké akce.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele