Nejlepším fotbalistou Evropy se stane Ronaldo, Neuer nebo Robben

14.08.2014, 18:34
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (265)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Neuer

Reagovat
smazaný uživatel

fotbal je i o brnakářích

Reagovat
penepi

Určite áno, ale fakt by ma zaujímalo ako chce niekto objektívne porovnať kvalitu výkonov brankára a hráča v poli, debilina.

Reagovat
smazaný uživatel

to je taky pravda...

Reagovat
smazaný uživatel

no ronaldo alebo nueer robben vela filmuje

Reagovat
db18

Manu

Reagovat
JozkokozleJ

Reagovat
Kovi81

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Prý se to nesmí používat, že je to děsně provokuje nebo co.

Reagovat
smazaný uživatel

Trapný pls

Reagovat
risk je zisk

Manucho tam neni

Reagovat
smazaný uživatel

Herrera

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Arne

Ne, to by pak neměl Zlatý míč.

Reagovat
db18

to se nějak vylučuje?

Reagovat
Arne

Když vidím některý ty výběry z posledních let, tak mám pocit že jo.

Reagovat
smazaný uživatel

v tom pripade tedy ted cristiano

Reagovat
db18

...a v zimě Messi

Reagovat
smazaný uživatel

ten jeste vyhraje ted i v zime

Reagovat
Bayern +

Reagovat
smazaný uživatel

ronaldo zaslouzene

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
bayern987

Reagovat
salaminoo

ronaldo jednoznačně

Reagovat
TheAdy

tak ROnaldo musí, už jenom proto že dostal GB, to by byl shit ne? kdyby za stejne období byl nejlepším hráčem světa ale evropy ne

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo má GB za rok 2013. Tohle se uděluje za sezonu 2013/14 + MS.

Reagovat
8lampard8

Reagovat
M0rb1D4S

Do Mistrovství o Rodriguezovi nikdo ani necekl. Maximálně to, že přestoupil za přemrštěnou částku. Tyhle ankety jsou k smíchu.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky mi vadí, že se o něm tak mluví. Do MS o něm sotva kdo věděl a kdyby se mu nepodvedlo několik zápasů na MS, tak je pořád v Monacu. Někdy mi příjde, že se zápasy na MS hrozně přeceňují

Reagovat
Kovi81

Reagovat
TheAdy

Reagovat
risk je zisk

Sotva kdo vedel? Vzdyt prestoupil z Porta za ohromnou castku do tymu, ktery chtel byt konkurentem PSG...

Reagovat
smazaný uživatel

už ta byla přemrštěná

Reagovat
smazaný uživatel

(na tu dobu)

Reagovat
risk je zisk

No byla , ale od te doby ho zacali vsichni sledovat co za hrace to vlastne je, ze stal takove prachy.

Reagovat
kvasha16

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Imo to bude mezi Ronaldem a Neuerem. Ani sám nevím komu z těch dvou bych to dal.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale podle toho, jak se kdo umístil na těch zbývajících místech bych řekl, že to bude Neuer. Ten MS hype je tak velký, že Jamese vyšvihl na 7. místo, takže čekám, že ne jinak to bude i na prvních třech místech.

Reagovat
smazaný uživatel

Tvl já jsem netipoval ani jednoho.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten James

Reagovat
smazaný uživatel

Robben jak vyšitej

Reagovat
smazaný uživatel

jen to ne...snad to není cesta za pokus o let na měsíc

Reagovat
smazaný uživatel

Robben by uspěl tak možná u španělské letové kontroly

Reagovat
misinho7

Ronaldo ..najlepsi strelec LM , ligi , vyhral LM, CDR , super cup.. neni co tu riesit

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kvasha16

Reagovat
eder

Božský Cristiano o parník před ostatními!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ryzskej

Palec hore, že v tom není Messi.

Reagovat
smazaný uživatel

Mimo témy: Štadión Spartaka

Po vystavbe troch tribún by mohla prísť na radu aj západná tribúna a kapacita by mohla mať do 30 tisíc miest.

http://spartak.sk/fcst.php?clanok=5351

Reagovat
db18

K čemu?

Reagovat
smazaný uživatel

30k nechodí ani celkově na FL, přijde mi to debilní. Ale když to chcete

Reagovat
smazaný uživatel

30K

Reagovat
REPLIKATOR

Jednoznačně nejlepší obránce na MS

Reagovat
smazaný uživatel

Cristiano vyhrál Ligu mistrů, Copa del Rey, byl nejlepší střelcem Ligy mistrů + překonal historický rekord v počtu gólů za sezónu i v počtu gólů po základní skupině, byl nejlepším střelcem La Ligy a získal Zlatou kopačku pro nejlepšího střelce evropských ligových soutěží. Ještě k tomu byl ústřední postavou své reprezentace při postupu na MS přes Švédsko na MS, kdy dal v rámci barážového dvojzápasu všechny 4 góly svého týmu. Tady prostě vůbec není o čem. Ale v anketách tohoto typu už jsme se pár těžkých přehmatů dočkali, to je zase fakt...

Reagovat
smazaný uživatel

*na MS jen jednou

Reagovat
smazaný uživatel

A taky vybouchnul na MS. To ti v tom výčtu nějak vypadlo.

Tyhle ankety jsou o velkých turnajích.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsou, tyhle ankety jsou o sezóně (roku) jako celku, jinak by za rok 2010 nemohl získat Zlatý míč Messi atd. Na MS nevybouchnul, ale i díky zranění jeho a několika dalších opor se mu nedařilo a rozhodně zůstali za očekáváním. Na druhou stranu tam nebyl nikdo, kdo by byl vyloženě ústřední hvězdou šampionátu, a když vezmeš tu sezónu jako celek, Cristiano byl prostě nejlepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Já nejsem jeho bezmezný obdivovatel, ale dá se říct, že na MS h vůbec nepodpořil tým. Už i v kvalifikaci to musel vzít na sebe a to proti ne zrovna silnému Švédsku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby byly ankety o velkých turnajích, tak by Messi vyhrál leda tak houno.

Reagovat
smazaný uživatel

vybouchl

Reagovat
smazaný uživatel

no v tom posledním zápase se od něj čekalo víc..

Reagovat
smazaný uživatel

jj, dal vic golu nez neuer, neni o cem

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem nikde nenapsal.

Reagovat
smazaný uživatel

tys obecne napsal jen co se ti hodi

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, já obecně vypíchl jeho největší milníky sezóny a jsem naprosto přesvědčený, že nikdo jiný v té sezóně nedokázal v globálu víc.

Reagovat
smazaný uživatel

neuer treba ma ligu, pohar a MS, no, akorat nastrilenejch branek ma min, tam to ma trochu tezsi jak CR

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře, ale u brankáře je to specifické v tom, že k vyniknutí potřebuje příležitost, potřebuje, aby něčím pomohl k trofeji. A u Neuera nejsem úplně přesvědčený o tom, že na přibližně dvacetibodovém vítězství Bayernu v Bundeslize a vítězství v poháru má větší zásluhu než třeba Robben. Dal bych to Cristianovi, protože byl nejlepší.

Reagovat
smazaný uživatel

keby si nebol fanda realu tak ti to je jedno

Reagovat
smazaný uživatel

Nebylo. Určitě bych měl na tu anketu nějaký názor.

Reagovat
smazaný uživatel

A v tomto konkrétním případě by byl naprosto totožný.

Reagovat
smazaný uživatel

to je u fandy cristiana samozrejme: nelze ale predpokladat, ze vetsina, ktera bude rozhodovat, ma podobne preference jak ty

Reagovat
smazaný uživatel

To samozřejmě předpokládat nelze. Dal bych to Cristianovi, ale pokud to získá Neuer nebo Robben, bude to odůvodnitelné. Alespoň že vzali rozum do hrsti a nenacpali tam Messiho.

Reagovat
smazaný uživatel

"Tady prostě vůbec není o čem. Ale v anketách tohoto typu už jsme se pár těžkých přehmatů dočkali, to je zase fakt..."

najednou pises, ze to je oduvodnitelne? jinak ja tez bych pochopil vitezstvi cristiana, jen bych stejne tak toleroval klidne treba neuera, pro me naprosto rovnocenni kandidati, zadna jednostranna zalezitost, jak jsi psal na zacatku, coz me mimo jine primarne donutilo reagovat

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, je to odůvodnitelné. Není o čem, protože byl Cristiano nejlepší, ale pokud by to ocenění nezískal, chápal bych důvody, co rozhodlo ve prospěch Neuera nebo Robbena, ačkoliv si myslím, že lepší v té sezóně nebyli.

Reagovat
smazaný uživatel

pokud by ronaldo byl opravdu jednoznacne nejlepsi, jak pises, tak by potecinalni vitezstvi neuera nebo robbena obhajitelne nebylo, tak uz se rozhodni, na ktere strane stojis

Reagovat
smazaný uživatel

Na straně Cristiana, jsem celou dobu pevně rozhodnutý.

Reagovat
smazaný uživatel

pricemz uznavas, ze i ti dalsi by byli oduvodnitelni, to je minimalne velmi zvlastni

Reagovat
smazaný uživatel

Není, uznávám jejich kvalitu počítám s tím, že může vyhrát klidně někdo z těch dvou.

Reagovat
smazaný uživatel

Viws ja uz by som to dal niekomu inemu ako messi a ronaldo,Robben bol na MS naprosto uzastny,a ronaldo tam dokazal len zahadzovat sance...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Suárez to mal vyhrať, minulú sezónu mu šliapal na päty len C.Ronaldo...

Reagovat
smazaný uživatel

Bylo to přesně naopak - Suárez šlapal na paty Cristianovi, ale jinak souhlas, nechápu, proč není v první trojce. Já bych dal první trojku - 1. Cristiano Ronaldo, 2. Suárez, 3. Robben.

Reagovat
M0rb1D4S

Když oni si narvali před Suáreze i Jamese tak se není čemu divit.

Reagovat
smazaný uživatel

V rámci hodnocení sezóny 2013-14 jako celku z mého pohledu naprosto nepochopitelná věc.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
raúl vojcka

myslím si, že za to kousnutí prostě dostal pár mínusů, jinak měl být v top3. Podělal si to ale sám...

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě, ty jeho excesy ho sráží neuvěřitelným způsobem. Vždyť on už 4x dostal exemplární trest okolo 10 zápasů, to snad nemá v rámci fotbalu obdoby.

Reagovat
raúl vojcka

poprvý jsem ho viděl proti Slávce, už tehdy mi bylo jasný, že to je zmrdeček. Nejvtipnější bylo to jeho prohlášení, že nechápe ten hejt na něj, že se už snaží sekat dobrotu a bejt za vzor. Lup a za pár dnů kousanec jaxviň. Je to jouda, zmeškal už v trestech skoro jednu sezónu

Reagovat
smazaný uživatel

ach ten Robben

Reagovat
smazaný uživatel

hej len ho nikto nemá rád. veď on vybojoval so slabučkým týmom ako je liverpool 3tie miesto v najťažšej lige sveta

Reagovat
raúl vojcka

myslíš 2. ?

Reagovat
misinho7

Ronaleo bol najlepsi strelec Lm , ligi a vyhral LM a pohar ale on iba slapal na paty hracovi co bol iba najlepsi strelec ligi.. Ach

Reagovat
smazaný uživatel

porovnaj si liverpool a madrid a ešte si porovnj tými premier league a primera division...potom kecaj

Reagovat
misinho7

Pozri si ktora liga kraluje europe.. Potom kecaj..

Reagovat
maxton

kde najdem nejake konstanty na vypocet kvality hraca kory je ovplyvnovany kvalitou ligy, prosim poskytni

Reagovat
maxton

sry bolo to na puclika

Reagovat
risk je zisk

Ronaldo

Reagovat
smazaný uživatel

idealne Neuer ale dal bych to aj Arjenovi preco nie..

Reagovat
smazaný uživatel

jen to nie

Reagovat
smazaný uživatel

vsetko lepsie ako keby to mala vyhrat tepla perla z Madeiry

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Robben

Reagovat
mastakillah

Arjen

Reagovat
mastakillah

Kua ten smail ne tenhle

Reagovat
smazaný uživatel

11 sezony 2013/2014:

Neuer - T. Silva, Godín, Kompany - Lahm - Robben, Kroos, Di María, Ronaldo - Suárez, Costa

Reagovat
smazaný uživatel

To je něco oficiálního, nebo tvůj názor?

Reagovat
smazaný uživatel

Můj názor, ale na posty moc nehleďte

Reagovat
smazaný uživatel

Ok.

Reagovat
smazaný uživatel

Žádnej krajní bek mě neoslnil nijak extra, ale Lhm tam být musel .. Atd

Reagovat
smazaný uživatel

Neuer - Juanfran. Ramos, Kompany, Shaw - Matuidi, Parejo - Aubameyang, Koke, Griezmann - Suárez

Reagovat
smazaný uživatel

Aubameyang? to jako vážně?

Reagovat
smazaný uživatel

Bale místo robbena a messi místo Costy (ta jeho jedan sezona jo?, že vám vadí JAMES, že je jen nejlepší střelec MS a přitom vychvalujete costu

Reagovat
smazaný uživatel

Sezona je trošku delší než MS ;)

Reagovat
smazaný uživatel

Costa ale není hráč jedné sezóny. Nechápu, že u neustále někdo tuto lež omílá. Jsem zvědavý, co si vymyslíte, pokud bude mít dobrou i tuto sezónu. Hráč dvouletky?

Reagovat
smazaný uživatel

Neuer (Y) (Y) (Y)

Reagovat
smazaný uživatel

Neurer-nesouhlasim, ale tri vaginy-good job BRO

Reagovat
Jerichoo

Tak ono je to tu viac menej jasné

Reagovat
smazaný uživatel

a Reus je jako kde?

Reagovat
eder

Robbena bych aktuálně hledal v Curychu. Pro většinu skokanských disciplin by byl jasným favoritem...

Reagovat
Atlético de Madrid

hehe a Costa tam samozřejmě chybí :)) nejlepší útočník La Ligy, jeden z nejlepších útočníků LM.. pokud tam je Ronaldo, kterej hrál na MS piču, tak by tam Costa měl bejt taky

Reagovat
raúl vojcka

je 10. ne?

Reagovat
Atlético de Madrid

no tak já myslim mezi prvníma třema..

Reagovat
smazaný uživatel

V nejideálnějším možném případě 7. místo.

Reagovat
Atlético de Madrid

Ne, do trojky patří...imho byl v týhle sezoně i lepší než Ronaldo. Byl důležitější pro slabší tým, kterej vzhledem ke svejm možnostem dosáhnul na víc. Ofenzivní vozba Realu je taková, že tam ty góly padaj i když se Ronaldovi třeba nedaří. Na Costovi to celý stálo a padalo. Nějakej rekord je irelevantní, Real samozřejmě svoje soupeře přejíždí spíš než Atlético. On vyloženě táhnul Atlético, který na něm bylo závislý. Když nedal Costa gól, tak se nevyhrálo. Navíc díky jeho hře vynikli další hráči, jako například Raúl García, kterej by bez něj byl úplně v řiti a on díky němu taky prožil životní sezonu.

Počty gólů jsou dost povrchní měřítko. Navíc, je to sice klišé, ale pro hárče kalibru Ronalda je jednodušší vyniknout v Realu, než pro (jednoznačně horšího hráče) Costu vyniknout v Atlético, který musí vyloženě sám táhnout. I přes tu decimu je týmem roku jednoznačně Atlético, který asi tak miloinkrát překročilo svůj stín. A DC byl jeho nejlepší hráč. A pokud do toho chceš tahat počty gólů, tak Costa dal 8 gólů v 8 zápasech, to je nejlepší debutová sezona v dějinách soutěže. A za mnohem, mnohem slabší tým.

Reagovat
smazaný uživatel

V žádném případě nesouhlasím s tím, že byl Costa lepší než Ronaldo. Rekord není irelevantní. Costa zaostal za Ronaldem individuálně ve všech soutěžích a se svým týmem ve 2 ze 3. Oba asi dobře víme, že na tomhle se nikdy neshodneme. Costa nemá co dělat ani v první pětce a není náhda, že je "až" desátý.

Reagovat
Atlético de Madrid

no jo no, tak ty seš tady obecně největší onanovač nad Ronaldem a největší hater Messiho, jen to skrýváš za kultivovanej projev

Reagovat
smazaný uživatel

Zbytečně to hrotíš, protože ti záleží na na hráčích Atlética, což chápu, ale neskutečným způsobem je přeceňuješ. Nejsem "onanovač" nad Ronaldem, ani "hater" Messiho, ačkoliv své sympatie/antipatie vůči těm dvěma nijak neskrývám.

Reagovat
alcantara

Reagovat
-Carles-

Reagovat
Cizinkx

Reagovat
Infi

Reagovat
hntlyl

Hehe, za "kultivovanej projev" se tu skryvas ty, pane objektivni, a hodne lidi ti to zere, pritom to casto ocividne nedavas. ;)

Reagovat
smazaný uživatel

"Byl důležitější pro slabší tým, kterej vzhledem ke svejm možnostem dosáhnul na víc."

Reagovat
Kenneth

Tohle přecenovaní hráčů Atletica je vážně k smíchu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
misinho7

Reagovat
smazaný uživatel

Tady ale nikdo nikoho nepřeceňuje. Minulou sezónu jsme sice v jednu chvíli koketovali s tím, že je Costa nejlepší hrot na světě. Ale jinak je veškerá chvála oprávněná. Courtois chytal jako mladý Čech, taky nebylo nekompromisnějšího obránce než Godín a toho ještě doplňoval herně velice inteligentní Miranda. Beci Atlética předváděli minulou sezónu skvělé výkony a hlavně pravidelné, což u beků bývá často problém, tak bylo logické, že jsme je vychvalovali. Bylo proč. A zálohu tady nikdo nestavil k nebesům, i když takový Gabi byla jistota všech jistot a i odepisovaný Tiago dokázal koneckonců v LM předvést výkony, které jen tak u jiných týmů nebylo vidět. Vždyť byl naprosto dominantní s těmi nejsilnějšími týmy. Koke je největší španělský talent, o tom snad nemůže být pochyb. Často se vychvalovala nápaditost a genialita Ardy. A DC? Byl naprosto fenomenální. Drtil každého kdo se mu dostal pod nohy. A hlavně pravidelně střílel góly. Vždyť to byla jistota. A tohle všechno dohromady předvádělo výkony nad své síly. A všemu dodával šmrnc dominantní a přesvědčivý Simeone. Co bys chtěl více?

Ano tohle všechno není pouze kvalita, tak jako třeba v Realu nebo Barceloně. Byla to shoda spousta okolností, každý jedinec byl právě tak dobrý jako byl dobrý jeho tým a jeho kamarádi. Byl to skvěle namíchaný lektvar, který oživil celou La ligu.

Ano, byla to forma, která nemusí pokračovat. My, kluci, kteří jim fandíme, tohle všechno víme. Může přijít uspokojení, můžou přijít zranění nebo naopak až moc velká očekávání. Víme, že kdo chce moc, nemá z pravidla nic. A zrovna Jáchym zůstává vždy pevně nohama na zemi. Kdybych to, co napsal o Costovi on, napsal já, tak by to byl let v oblacích. Jakože já jsem velký snílek.

Shrnul bych to tak, že to nebylo přeceňování, ale realita.

Reagovat
Atlético de Madrid

Já bych je už neřešil. My víme svoje :) Fanoušci Realu jsou už trošku zdegenerovaný tou politikou sexy Galacticos. Pro ně je dobrej hráč zejména nagelovaná primadona, která dává hodně gólů a kterou jim vypiplal jinej klub, aby si jí z půjčenejch peněz mohli koupit jako další zvířátko do svýho cirkusu. Pracovitost, týmovej duch a nasazení nedokážou ocenit. DC byl samozřejmě naprosto fantastickej a ve světě ojedinělej právě těmahle atributama. Takovej generál ofenzivní vozby jinde neni, stejně jako jen velmi málo hroťáků dokáže tolik přispět k defenzivě.

Reagovat
smazaný uživatel

A jak potom vysvětlíš, že to neocenili na víc než 10. místo ani přední novináři všech členských zemí UEFA, kteří s Realem Madrid nemají nic společného? Ti taky jednou po "nagelovaných primadonách" za "půjčené" peníze v pseudo cirkusech?

Reagovat
Atlético de Madrid

Těm novinářum názor neberu, je to jejich názor. Tyhle ankety a ocenění beru jenom jako projev něčí svobodný vůle, na kterej se třeba můžu vykašlat. Moji oblíbený novináři tam ani nehlasujou, takže ani nevim, co jsou ty lidi zač.

Jinak Real Madrid je jako cirkus. Lidi se tam jednou-dvakrát týdně přijdou podívat na svoje oblíbený zvířátka a klauny. V sexy provední. Luxus z toho klubu vyloženě vyzařuje a sám si tak buduje svojí image. Prostě snobárna, žádná vášeň.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to nejúspěšnější klub v historii fotbalu a jsou tam na to všichni patřičně hrdí. Na luxusu v tomto provedení nevidím nic špatného. Nemáš pravdu v tom, že tam není vášeň. To je gigantický nesmysl. Je tam spousta fanoušků, kteří chodí na stadion léta letoucí, konají se výjezdy v dost hojném počtu po celé Evropě, Iker je tam 16 let, Ramos 9 atd. atd. Zbytečně to zveličuješ.

Reagovat
Atlético de Madrid

Neni v tom taková vášeň jako v Atléticu. A na stadionu samej turista. Je to samozřejmě cirkus, normální tým nekoupí novýho předraženýho hráče každý léto jenom, protože může.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, že když dělnický klub z Madridu, který nemá ani jednu trofej v Lize mistrů a má jich neporovnatelně méně v La Lize, postoupí tak daleko, poblázní jeho titul a finále Ligy mistrů fanoušky více, než fanoušky nejúspěšnějšího klubu ze všech. To ale nic nemění na tom, že to, co jsi o Realu napsal, je z nemalé části úplna blbost a ten zbytek je totálně zveličený.

Reagovat
Atlético de Madrid

Jo, ale proto by se měly vyzdvihovat úspěchy těch hráčů, kteří se i přes různý handicapy dokážou propracovat na takovouhle úroveň. A ne furt dokolečka vyzdvihovat toho modela, kterej je jakože jeden z nejlepších hráčů ever.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenomže on se na takovou úroveň individuálně nepropracoval a ve většině zaostal. A Cristiano za jeho handicapy nemůže. Já chápu, co chceš říct, ale absolutně s touhle rétorikou nesouhlasím. Pokud ne Cristiano, tak to už radši Suárez, Ibra nebo Robben. I ten Neuer by byl daleko pochopitelnější. Nevím, vnímám to jinou optikou.

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
raúl vojcka

většinou s tebou ve všem souhlasím a jsi mi sympatický, ale tady poprvé snad nesouhlasím. Ronaldo ten Real kolikrát táhnul sám, ač je ten tým silný....průbeh sezóny měli výpadky a byl tam Ronaldo. A jinak, kdyby něco trošku na MS Španělsko předvedlo, tak bych do 3 klidně zařadil, bohužel se nestalo. Loni jste byli neskuteční, měli jste štěstí a hráli jste výborně, vše vycházelo. Táhnul to Costa, byť si myslím, že většinu gólů spíše dorazil a i zbytek týmu mu pomáhal, ale to je můj názor. Rozhodně po MS bych ho dal výš, změním verdikt na 5. místo. Před ním prostě Ronaldo ( i za superpohár), Robben, Neuer a i klidně Messi. Nemám ho rád, ale prostě tu Argentinu táhnul do semifinále a 41 gólů je 41 gólů, byť se občas ploužil. Dále by byl klidně i výše Suaréz, ale to si podělal sám. Dal bych do 10 Luku Modriče, pač loni to bylo fenomenální. Di Mária taktéž mohl klidně do top 3, loni to byl jeho rok. Schweinsteiger tam mohl být v klidu. Lahm je tam správně, Müllera bych tam asi nedával no, Jamese max 10. flek..za to MS, ale taky to bije do očí. btw. letos jsem na vás fakt zvědavej, potenciál máte solidní...

Reagovat
raúl vojcka

jelikož se tak neskutečně promítlo MS na výsledném pořadí, Ronaldo je v top 3 akorát za ten jeho neskutečný rok...ještě trošku hraje pro něj fakt, že byl na hřisti z Portuglaců nejlepší a snažil se. Costa byl nulovej, tragickej na MS (za to ale mohl systém). Kdyby teďka v superpoháru nedal Ronaldo ty 2 góly, tak bych fakt na 99% čekal Robbena nebo Neuera. Takhle má opět solidní šance. Costa mimo MS 5. flek...s MS to 8.-10. sedí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
misinho7

minule som ta pochvalil ze si objektivny a teraz trepnes... ronaldo bol vo vsetkom lepsi (najlepis strelec LM , Ligi vyhra LM , pohar ) iba na MS hral taku picu jak Costa

Reagovat
Atlético de Madrid

Na nejlepšího střelce seru, to má vlastní trofej. LM vyhrál Real, ne sám Ronaldo. DC měl ten přínos mnohem větší prostě, na něm to celý stálo, s nim to celý padalo. Real mohl táhnout DiMa, výborný byli Bale, Benzema, Modrič... Atléticu se bez Costy rozpadla přechodová fáze, hra bez míče byla horší, chyběl nejlepší střelec...

Krom toho je teda sice super Ronaldovo počet gólů, ale Schalke a Dortmund s půlkou hráčů na marodce fakt nejsou rovnocený soupeři pro ten nabouchanej Real. Atlético prolezlo přes Barcu i Chelsea, což jsou objektivně dva týmy s lepšíma kádrama a oba byly favority. A DC v tom hrál klíčovou roli.

Reagovat
Kenneth

Ronaldo dal v LM 17 golů, Costa 8. Ale stejně byl Costa o parník důležitější než Ronaldo.

Reagovat
Atlético de Madrid

Nebyl o parnik. Jen byl plus minus stejne dulezitej. A v lize byl lepsi

Reagovat
raúl vojcka

podle mého to nemůžeš vůbec porovnávat. I v lize měl Ronaldo více gólů, byť Diego vyhrál titul a kolikrát rozhodoval zápasy. Ostatně to většinou i Ronaldo. A nemyslím si, že Costa tak vyčníval, mě se prostě nelíbí. Má akorát čuch na góly a ví, kde stát na doklepy. Nic proti, můj idol Raúl - stejnej případ. Ale prostě na Ronalda on neměl v žádném aspektu, jak si to vůbec můžeš myslet. Na Messiho OK, na Suaréze Ok. MS byl provar a už nemohl skončit lépe. Dyť tam není ani Ramos ani Iniesta, nikdo ze Španěl. Už jen z principu ...hráči Německa - semifinále LM, doubble v D, Výhra na MS. Robben - táhnul Bayern, táhl Holland

Reagovat
smazaný uživatel

Costa vyčníval. A to výrazně.

Reagovat
raúl vojcka

oukey, moc ho nasledovanýho nemám...akorát pár videjek. Jsem na něj v chelsea zvědavej, tady se ukáže, zda to nebyla jenom jedna sezóna

Reagovat
misinho7

ta na najlepsieho strelca nemozes srat lebo toto sa pocita do invidualnych vykonov..goly asistencie a tak ... keby sa to bralo cisto podla vykonov tak napr prvy by mohol byt Modric alebo Di maria

Reagovat
Kenneth

Reagovat
smazaný uživatel

konecne ses vysral na ty alibisticky reci z kraje

Reagovat
smazaný uživatel

*zkraje

Reagovat
Kenneth

Celou sezonu tvrdil že Atletico nemá šanci na nic, že všechno seberou Barca a Real a najednou je Atletico mužstvo vesmíru a jeho hráči mimozemštani.

Reagovat
Atlético de Madrid

Ano,

Reagovat
Atlético de Madrid

Ano, protože podle všech předpokladů Atlético skutečně nemělo šanci. A pak to dokázalo. A hráči jsou mimozemšťani. Simeone je kapitán lítajícího talíře a DC jr brácha vetřelce - Pepe by měl jedině štěstí, že na něj místo hlenu nevychrchlal kyselinu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ángel di María 22

Ale oboje to působí jako taková křeč, nevidim tam tu upřímnost

Reagovat
misinho7

Neni tu Messi tak zrazu vsetci Cules podporuju nenavideneho Costu

Reagovat
Jerichoo

Snad nechceš tvrdiť že Costa je lepší alebo teda rovnako kvalitný hráč ako Ronaldo

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel chce.

Reagovat
Atlético de Madrid

to jsem napsal kde? Costa je milionkrát horší hráč, než je Ronaldo. Jen si myslim, že by si cenu pro hráče sezony zasloužil víc. K tomu má každej jiný kritéria.

Reagovat
smazaný uživatel

Cristiano je neporovnatelně lepší celkově a byl lepší i minulou sezónu. Pro mě neexistuje argument, proč by se měl Costa místo něj přesunout z 10. flek na pomyslné stupně vítězů. Neexistuje! A můžeš si tady nahrávat na smeč NĚKTERÝM fanouškům Barcelony řečmi o nějakém "onanování" nad Ronaldem, jak dlouho chceš.

Reagovat
Atlético de Madrid

No jo no, někdo je prostě přesvědčnej o dokonalosti svojí modly.. Vůbec, Real moc neuznávám jako tak celkově, je to prostě superbohatá mašina, která se může porazit akorát tak sama. Where is the fun? Když může vyhrát uplně všechno.

Reagovat
smazaný uživatel

O dokonolasti určitě ne, ale o tom, že byl loni lepší než Costa bez debat. Zábava je v tom, že můžeme vyhrát úplně všechno a těch nejprestižnejších trofejí máme úplně nejvíc ze všech. Já ale začínal tíhnout k Realu Madrid, když jsem ještě nevnímal to, že je tím úplně nejúspěšnějším.

Reagovat
Atlético de Madrid

Real je takovej strýček Skrblík fotbalu. Furt by jenom hromadil hráče, stejně jako ten strejda peníze.

Reagovat
smazaný uživatel

Kámo, tobě se někdo naboural na účet nebo je to nějaká sázka, to není možné. Ty jsi opilý, nebo co se to s tebou stalo?! Samozřejmě, že se u nás hromadí kvalita, jsme Real Madrid.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale mal si výdrž...

Reagovat
Ángel di María 22

Co to tu rozjíždíš za bláboly.

Reagovat
Atlético de Madrid

pssst

Reagovat
Kokesh

Taky se chvilema divim, tuhle diskuzi jsem asi nemel ani cist...

Reagovat
smazaný uživatel

Je tu řeč o minulé sezóně, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Ani tam nebyl stejně dobrý.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak viděl jsem Real jen párkrát v lize, když jsem se nudil. Takže do tohohle se nebudu pouštět. Každopádně je neoddiskutovatelné, že Costa byl minulou sezónu fenomenální. Ronaldo je samozřejmě lepší hráč, výjimečný hráč. A když už jsme u toho, tak si tu jejich top ten zkusím sestavit. Zkusím to podle toho, který hráč v mých očích předvedl nejvíce nadpozemského. Subjektivní, ale zkusím být co nejvíce objektivní.

1) Robben

2) Costa

3) Ronaldo

4) Suaréz

5) Neuer

6) Di Mária

7) Messi

8) Lahm

9) Muller

10) James

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud se vykašleme na polemiku jedno, dvě místa sem a tam, vyloženě přestřelený mi tam připadá akorát zase ten Costa, jinak bych s tím i souhlasil. Já nevím, mi na něm nic zas až tak úchvatného, že by měl bojovat o individuální ocenění, nepřišlo.

Reagovat
smazaný uživatel

V té tvojí první větě to vypadá, že můj názor pro tebe není měřítko a já jsem tě mile překvapil. To jsem rád. Já se přiznám, že jsem možná nikdy neviděl takové dělo jako byl Costa 2013/2014. Samozřejmě byly momenty, kdy mu odskočil míč odskočil od holeně jak žáčkovi. Ale Ronaldovi jsem se taky musel někdy smát, jak dokázal zajebávat více akcí za jediný zápas. Teda osobně se přiznám, že jsem si ho vychutnával hlavně ve finále LM. Jinak mi je Ronaldo docela ukradený. Začínal jsem mu fandit a zdálo se, že dospěl v osobnost, ale pak jsem zase začal vidět (jaro), ty jeho přehnaně arogantní posunky ke spoluhráčům, k protihráčům, to jeho stýskání si na všechno s jeho osobou spojené. Prostě primadona se vším všudy.

Reagovat
smazaný uživatel

Beru to jako tvůj názor.

Reagovat
smazaný uživatel

A všechno to vyvrcholilo na MS. Takového tragéda jsem ještě neviděl. Nebyl vyloženě špatný, ale ten jeho přístup, to bylo něco na zblití. Když měl špatné spoluhráče, tak měl zkusit jít příkladem. Spoustu horších hráčů dokázalo v historii dotáhnout horší týmy k nějakému úspěchu.

Reagovat
smazaný uživatel

Zkoušel, ale nemohl se pořádně rozběhnout. To zranění ho limitovalo, kdyby to nebylo MS, ani by do těch zápasů nenastoupil. Jinak Cristiano už Portugalcům pomohl ke stříbru a bronzu na Euru a má za sebou dost úspěchů v repre na to, koho reprezentuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Ke stříbru jako nováček pomohl dost, tam jsem si jeho přínosu cenil stejně jako od Ruie Costy. Ale u toho bronzu jsem z něho byl rozpačitý. Nic moc.

Reagovat
smazaný uživatel

Společně s několika dalšími hráči byl nejlepším střelcem turnaje a vyloženě je dotlačil ze dvěma góly Nizozemsku a za medailí gólem Česku. Tohle rozhodně nebylo "nic moc". Stejně tak třeba rozhodl čtvrtfinálový rozstřel na MS 2006.

Reagovat
smazaný uživatel

*ze skupiny

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, možná si to už moc nevybavuji. Zapamatoval jsem to špatné. Možná jsem ho tehdy zrovna neměl rád, tak jako Naniho. Pak je člověk zaslepený a i když fandí Portugalcům, tak si najde chyby i tam, kde nebyly.

Reagovat
smazaný uživatel

Zapamatoval jsem si.

Reagovat
smazaný uživatel

A jinak zranění je samozřejmě problém. To samé trápilo Costu celý závěr uplynulé sezóny a nebyl to moc hezký pohled. Tehdy se právě i hodně lidem začal zdát jako tragéd. Ten samý dojem mohl udělat Ronaldo na MS. Samozřejmě hlavním viníkem je zranění. Ale dále už je to Ronaldova ustýskaná povaha. Místo aby svůj tým vedl, jako nejlepší hráč světa, tak svůj tým potápěl. Na hřišti i mimo něj.

Reagovat
smazaný uživatel

Vede, jak může, ale pokud se nemůžeš ani rozběhnout a nemáš po ruce skoro nikoho ze základu, protože jsou skoro všichni zranění, vede se dost těžko.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak počkej, dopředu se rozběhnout mohl, ale aby udělal krok zpátky, to už ne? To znám, taky jsem měl dříve některé zápasy na párku a neudělal jsem nic navíc. Ono je lehké se párkrát rozběhnout dopředu, ztroskotat, lehnout si a stýskat si na zranění, rozhodčího či faul soupeře. Pak spálit tisíc šancí, když se snad zdálo, že byla Ghana podplacená, akorát to zapomněli říct gólmanovi. Nakonec se vyjádřit ve stylu, že jsem hrál s průměrákama. To je prostě všechno hrozně moc slizké.

Reagovat
smazaný uživatel

Rozběhnout se mohl kamkoliv, ale pak už zas neměl sílu na další rozběh. Prostě ho to limitovalo a celkem dost. Fakt to tady nebudeme rozpitvávat nekonečným vláknem, své názory známe a vzájemně respektujeme, to je důležité.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, je to tak. Vždy si s tebou popovídám v příjemném duchu. A to se málokdy stane, když jdou proti sobě různé názory.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako nechci nic psát, ale Ronaldo tím mistrovstvím světa vlastně podupal vlastní důležitost a vůdcovství. Vlastně řekl - mám tragédní spoluhráče, proto jsme hráli jak hovna. V Realu mám lepší spoluhráče, proto jsme vyhráli LM. Takhle nemluví tahoun.

Reagovat
smazaný uživatel

On řekl akorát, že Portugalsko nepatří k top týmům (neměl používat to nešťastné slovo ("k průměru"). Říkat by to neměl, ale na druhou stranu mu rozumím.

Reagovat
smazaný uživatel

Já mu taky rozumím. Ale vyznělo to tak, jako jsem napsal.

Reagovat
smazaný uživatel

Akorát bych netvrdil, že "pošlapal své vůdcovství". Jinak souhlas.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v porovnání s tím, že se o něm mluvilo jako o nepostradatelném vůdci Realu Madrid v návaznosti na jeho zranění ke konci jara, tak bych řekl, že tím nešťastným vyjádřením se pošlapal celý. Od hlavy až k patě. Jako každý děláme chyby a říkáme někdy hlouposti pod vlivem emocí a citů. Ale z něho čiší jakási nadřazenost. Částečně oprávněná, ale já tohle věru nemám rád.

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych zas řekl, že nepošlapal. Nadřazený je hlavně svými výkony.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale na MS ty výkony neměl, proto se ani neměl chovat povýšeně. Neopravňuje ho k tomu ani zranění.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť on se nechoval povýšeně, jen chtěl říct, že Portugalsko se nemůže měřit s těmi top velmocemi a není schopné se vyrovnat s větším počtem zranění a použil k tomu nešťastnou formulaci. V týmu s ním nemá nikdo sebemenší problém, naopak je všeobecně respektovaný. Myslím si, že se v tom hledá víc, než v tom je.

Reagovat
smazaný uživatel

Ok.

Reagovat
Infi

"ale pro hárče kalibru Ronalda je jednodušší vyniknout v Realu, než pro (jednoznačně horšího hráče) Costu vyniknout v Atlético"

jj, a číst umíš?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, umím, protože jsem na rozdíl od tebe četl od začátku a všechny ty reakce.

Reagovat
Infi

aha, takže jen nechápeš význam jednoduchého souvětí?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

"Ne, do trojky patří...imho byl v týhle sezoně i lepší než Ronaldo."

Reagovat
Infi

a reagoval si na co?

Jerichoo

14.08.2014 20:48

Snad nechceš tvrdiť že Costa je lepší alebo teda rovnako kvalitný hráč ako Ronaldo

chápeš ten rozdíl?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, to jsme řešili hned po tom a došli jsme k tomu, že jsem prý "přesvědčený o dokonalosti své modly".

Reagovat
smazaný uživatel

Neuer nebo Roanaldo, brankář dlouho nic nevyhrál + Ronaldo jednu trofej už teď má, takže bych dal Manuho, nejen za to MS, ale celkově za to, jakym stylem chytá.

Reagovat
smazaný uživatel

Všichni tři jsou úžasní, ale Cristiano je jen jeden.

Reagovat
Manik...

Ronaldo bez debat

Reagovat
Ferguson6

Takže Messi

Reagovat
Al Capone

Jednoznačně Ronaldo, tady není o čem

Reagovat
smazaný uživatel

Ten portugalsky narcis sa zasa rozplace. Snad to dostane niekto iny.

Reagovat
smazaný uživatel

docela by me zajimalo,proc v prvni desitce neni Ibrahimovic

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nebo Iniesta :)

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak! Kua, kde mate Ibrakadabru???!!!

Reagovat
smazaný uživatel

tuto tiez pisu o ronaldovi ale uz nie vtak dobrom

Reagovat
smazaný uživatel

Větší mrdku jsem snad nečetl

Reagovat
smazaný uživatel

Jedna fotka..Ronaldo vedle Benzemy, další fotka..popisek "Tá istá situácia, no tentokrát z iného uhla." a Ronaldo najednou mezi Moratou a Varanem.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně se tu nesmí zapomenout na ty objektivní začátky příspěvků typu "O parník", "Jednoznačně", "S přehledem" a "Bez debat". Tím tu diskusi určitě ukončíte a budou vám muset dát zapravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně "bez debat" je do diskuse ideální úvod

Reagovat
smazaný uživatel

Z těch tří bych vybral Neuera, ukazuje, že je nejlepším brankářem světa.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že to je jasné

Reagovat
Zdechlina

Jasně že to vyhraje Gaynaldo. Po tom malém skřetovi z katalánska hned druhý nejvíc protěžovaný hráč...

Reagovat
Al Capone

Njn strašně vyhypovaný hráč. Každou sezonu přes 40 nebo 50 golů je fakt málo no

Reagovat
smazaný uživatel

Ten, který říká heterosexuálním jedincům, že je gay, má buď velice nízké seběvědomí, či je on sám latentní homosexuál nebo se jeho počet sexuálních zážitků rovná nule.

Reagovat
Zdechlina

A co ještě mi povis?

Reagovat
smazaný uživatel

Že Arsenal nevyhraje ligu

Reagovat
Zdechlina

To vím aj bez tebe frajere

Reagovat
smazaný uživatel

Hart Memorial Trophy 2014 - Diego Costa.

Reagovat
smazaný uživatel

proste Manu...bez debat

Reagovat
smazaný uživatel

Za co je tam ten chyber? Pár zápasu na MS a už je to nejlepší hráč Evropy? Mělo se vybírat z trojky CR7, Ibra a Suaréz. Na MS nikdo nevyčníval z Němců.

Reagovat
smazaný uživatel

"Na MS nikdo nevyčníval z Němců"

Reagovat
smazaný uživatel

Všichni hráli dobře jako tým, ale dávat kvůli tomu nějaká inviduální ocenění je blbost...

Reagovat
smazaný uživatel

Neuer, Muller a Kroos určitě vyčnívali a byli mezi nejvýraznějšíma hráčema na MS.. Chápu, že neuznáš nikoho jinýho, kromě Ronalda, ale to co píšeš sou blbosti.

Reagovat
Cizinkx

Asi Manuel :)..Byla by to fajn změna...Navíc Cris ač ho mám celkem rád, tak od Zlatýho míče nebyl až tak dominantní. + Zranění, + MS zlé. On bude vždycky dávat mraky golů, je to to prostě stroj, ale výkonem to stálo celkem za nic moc. Na jeho poměry....Formou ho třeba takový Suaréz dal podle mě :)...Byl bych rád kdyby to dostal Manu :)...Robben brrr...

Reagovat
smazaný uživatel

chyba mi v tychto anketkach Modric...

Reagovat
Bayern +

Štyria z piatich, neskutočné!

Reagovat
madridcan

Z toho dvaja len vdaka bayernu

Reagovat
misinho7

nebyt MS tak tam Neuer Muller ani nepachnu strasne tam chyba napr Modric

Reagovat
homeles8

Zlatan Ibrahimovič !!! ♥♥♥

Reagovat
Kokesh

To uz rovnou mohli vyhlasit Crise. Jednoznacne o parnik, totalne s prehledem a bez debat, King of Europe.

Reagovat
CHONG

Cristianovi by mohlo trochu uškodit MS, ale na klubové scéně byl o parník nejlepší, tady by nemělo být o čem.

Reagovat
smazaný uživatel

Miesto Lahma na tom mieste mal byt Bale. Hraci Bayernu su tam asi hlavne pre vyhrane MS. CR by to mal vyhrat zasluzene. A konecne tam neni protekcne nasadeny liliputan

Reagovat
smazaný uživatel

Je pravda, že Robben je simulant, ale ty vaše "vtipy" maji úroveň tak dítěte čtvrté třídy. Třeba ten o Curychu nebo letové komisi.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele