Nasazení Češi vyhlížejí jméno svého soupeře pro baráž o ME
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (149)
Přidat komentářTurci a Bosna = konec
Bosna - šance vyrovnané řekl bych
Estonsko = postup
dvojka samozřejmě černá hora
Estonci jsou sice papírově nejslabší z možných soupěřů, ale u nich bych se bál podcenění z naší strany. A pak, to že v konkurenci týmů jako je Itálie, Srbsko, Slovinsko a Severní Irsko dokázali vybojovat druhé místo o něčem vypovídá.
Estonsko 70% sance na postup.
Cerna Hora 60% sance na postup.
Bosna 50% sance na postup.
Turecko 35% sance na postup.
Turecko 25%
Bosna 40%
Černá Hora 54%
Estonsko 85%
Turecko 45%
Bosna 48%
Černá hora 62%
Estonsko 80%
Turecko 30%
Bosna 10%
Černá hora 50%
Estonsko 65%
Nejradsi bych Černou horu,pripadne Estonce..
jak ČTK??tohle měl sepsat hrubas, aby v tom už konečně neměl bordel a nemátl ostatní
se nesměj, já mám doteď strach že dostaneme Portugalsko
Mezi nasazené jsme se dostali s velkou klikou a bylo to o fous.Tak ať se nás pro los ta klika ještě drží a přisoudí nám Estonsko.Myslím,že jsme mezi nasazenýma co se baráží týká na delší dobu naposled.
Chci Turecko nebo Bosnu !!! pač na Euru 12 nemáme co dělat
Podobně jako ty na tomhle webu
Pokud by měli být zvýhodněni co jsou na tom lépe v žebříčku nasazení,tak by dvojice měli vypadat takto.Estonsko (8)-Chorvatsko (1),Černá Hora (7)-Portugalsko (2),Bosna (6)-Irsko (3) a Turecko (5)-Česká rep.(4).
souhlas
To je tzv Kalouskovina. Aneb dává to smysl, ale je to totální demagogie
Estonsko 65% sance na postup.
Cerna Hora 50% sance na postup.
Bosna 45% sance na postup.
Turecko 40% sance na postup.
neshazoval bych tak ty estonce...
tak pokud má největší outsider šanci 35% na postup(dle mě) tak mi to nepřijde tak málo
mohli by sme dostat estonce škoda že už nechytá Mart Poom
Ten by se ti líbil v Bayernu???
http://imageshack.us/photo/my-images/249/img2566lx.jpg/ jedna z možných stoperských dvojic do baráže
kdo je ten vedle Suchýho ?
Tvuj stryc.
slabší
si děláš prdel?
Tak já poznám jen některý fotbalisty podle obličeje
Citywok.
Všivok.
Česko - Černá Hora, Chorvatsko - Turecko, Portugalsko - Estonsko, Bosna - Irsko. A z toho Chorvatsko, Portugalsko, Irsko, a VĚŘÍM , že i my.
Bosna by Irsko dala
Česko - Turecko, Irsko - Estonsko, Portugalsko - ČH, Chorvatsko - Bosna
Postupující - Česko, Estonsko, Portugalsko, Bosna
není náhodou ten los až v pátek??
všude píšou že ve čtvrtek
máš nějaké nové informace?
Tak Čapoun včera říkal, že se oči českých fanoušků budou ubírat na pátek, takže mě to taky zmátlo.
čapka neřeš
Možný to je, ale sou to balkánci a s velkými zápasy nemají zkušenosti. Konec konců Bosna ve Francii remizovala a Irsko tam 2 roky dozadu vyhrálo (jenom příklad )
Černou horu nebo Estonsko by sme mohli porazit
všude čtu jak ty naše žebráky a deBílka vyřadí i Estonsko je mi ze všech, co tohle píšou zle, páč až se na šampionát dostaneme, tak každej bude nacionalista a bude řvát ČEŠI DO TOHO!!! já sice Bílka jako trenéra taky moc nemusím, ale našim věřím a hlavně fandím...Byl a jsem realista, Španělé jsou úplně jinde a jen blázen si mohl myslet,že skončíme ve skupině první. Cíl se splnil, jsme v baráži a teď už jen ten jeden krůček do Evropy
to není pravda, budou řvát jak dostaneme od všech na prdel a že sme si to nezasloužili a pokud se tam dostanem přes Estonsko, tak budou mít ještě argument, že sme měli kliku a od kohokoli jinýho bysme dostali v baráži dardu, žádný češi do toho nebude, uvidíš
nikdo nečekal,že skončíme před Španělama,ale s takovýma výsledkama a hrou to toho na Euru moc neuhrajou
že tam nic neuhrajou přece neznamená, že by se tam neměli dostat, to je zas o level výš si mi připomněl týpka, kterej někde psal "ikdyby se z tý baráže dostali, tak stejně hned ve skupině pojedou domů"... no a proboha? To mi připadá, jako kdyby holanďani místo radosti u nich loni nasraně psali: "ikdyby se do toho finále MS dostali, tak tam stejně dostanou na budku"
a na olympiádu bych poslal jen Špotákovou, je zbytečný aby tam někdo jel pro 20. místo
Přesně jak říkáš a když naši sportovci něco dokážou, tak všichni, jak jsou skvělí a pak se nedaří a samé nadávky ale tak, když půlka národa nemá ani IQ 100, tak se není čemu divit
na žádný naše sportovce se nenadává,jen na českej fotbal
Na naše sportovce se nenadává to jsou mi novinky
jmenuj
Berdych, Štěpánek, Šebrle, Kreuziger,...
na ty sem žádný nadávky neslyšel,možná menší kritika,nic víc,to bys mohl vypsat snad úplně všechny,až budou vypískaní tak jak Baroš nebo Bílek,tak napiš
A na Kvitovou koneckonců taky...
nemyslím si že je to otázka IQ
tak mě už je to vcelku jedno,jestli postoupijou nebo ne,klidně ať dostanou Bosnu nebo Turky,aspoň se na ten fotbal bude dát dívat
Cílem mělo být postoupit jako nejlepší z druhého místa a zkusit uhrát bod proti Španělsku.
jj ale dávat si reálné cíle musíme
je fakt,že skupina byla více než příznivá....ale když postoupíme z baráže na Euro,tak já budu spokojený :)
Turky!!
dostaneme Estonsko.
Je jedno koho Češi dostanou, tak jako tak, to bude sakra těžký dvojzápas. Nedivil bych se, kdyby se šlo do prodloužení nebo nakonec do penalt. Všichni 4 soupeři jsou kvalitní a každý může Česko poslat k televizním obrazovkám.
Celkově v baráži není žádný favorit. Snad bych tipoval jen Chrovaty, kteří postoupí, ať dostanou kohokoliv. Jinak může postoupit kdokoliv.
Stejnou pozici jako mají teď Chorvaté měli předtím Rusové a jak dopadli... Ty 2 zápasy jsou zrádný a bude záležet na štěstí.
já zase věřím, že osud je svině a proto to dá mnohým sežrat...nemám strach z toho, že na EURO nepostoupíme...spousta lidí tuhle naši repre zatratila a většina ani nemůže přijít Bílkovi na jméno...a proto jsem přesvědčen o tom, že jak na sviňu (aspoň teda pro ně) se na to EURO dostaneme a jsem pak sakra zvědavej, co budou mnozí vykládat
zní to sice jako blbost, ale já tomu prostě věřím a jsem naprosto klidný...my na tom Euru prostě budeme
Tak to jdu vsadit vše co mám na náš postup.
Chorvatům věřím, uvidíme, jak se moje víra odrazí na skutečnosti Jinak může postoupit kterýkoliv z oněch 8 týmů. Klidně můžou postoupit všichni nasazení, stejně jako všichni nenasazení. Bude to zajímavé.
Přání samozřejmě Estonsko... Tip: Černá Hora... Jinak doufám, že nedostanem Bosnu, protože ji chci vidět na EURU...
za poslední větu.
Kdybychom ji dostali, tak ji pravděpodobně uvidíš
JJ to máš recht Ale naštěstí nedostali...
No já nevím, ale Turecko a Bosna jsou o level výš Česká republika, takže tak trochu nereálný postup přes oba soupeře, Černá Hora je taky skvělá, ale mám pocit, že to by mohlo být s trochou štěstí postupové a Estonsko, no musím říct, že pro mě trochu neznámá ale zkončili před Severním Irskem, Slovinskem i Srbskem, což mluví samo o sobě, i když člověk si řekne, že je to blbý Estonsko a nehraje tam žádná větši hvězda, ale podcenění by nás mohlo stát postup, i když tu by to byla trochu povinost!
Naše šance na postup - Turecko (35%), Bosna a Hercegovina (40%), Černá Hora (55%), Estonsko (60%).
vidím to tak isto
Vy už máte snad šanci nulovou, ne?
Musíme porazit kohokoliv z těch potencionálních soupeřů, jinak na EURO prostě nemáme co dělat..
Mimochodem – zapochyboval jste někdy, že byste reprezentaci nemusel do baráže dovést?
Vůbec, takový moment nenastal. Ani před posledním zápasem v Litvě, kdy byli Skotové bod před námi, protože jsem věděl, že jejich šance ve Španělsku je minimální.
hrdina
popravdě, s tím souhlasím..I kdyby za Španělsko nastoupilo "C" tak slaboučký Skoty porazí, spíš to bylo o tom neprohrát v Litvě.
Doufam, ze Irove dostanou nekoho, pres koho dokazou prejit. Je to asi posledni sance pro silnou generaci tricatniku kolem Dunna, Givena, Keana a Duffa, aby si jeste zahrali na sampionatu. Na velke akci nebyli uz 10 let, krome tech ctyr zminenych s repre nesekl uz jen Kilbane. V cele historii maji jen jednu ucast na ME a tri na MS (4 ucasti ze 32 moznych), takze postup na ME po 24 letech by byl uzasnej uspech
Proč ne..
Po postupe do baráže tu poniektorí zabudli na to ako prebiehalo v skupine. Ten postup nie je žiadne prekvapenie ce ď na priamy postup sa nedalo popri Španielsku ani pomýšľať. Cez Estónsko postup nebude problém, no ostatná 3 je na vašej úrovni. Ako nasadení budete hrať odvetu doma a to je veľká výhoda. Betón vonku može pomôcť proti Čiernej hore. Šance na postup presne ako napísal Filda.95 - Turecko (35%), Bosna a Hercegovina (40%), Černá Hora (55%), Estonsko (60%).
Irům přeju Estonsko, zaslouží si už konečně dostat se na velký turnaj. Dále by mě docela potěšilo, kdyby postoupila Bosna, no a samozřejmě náše reprezentace. Klidně ať dostaneme silnějšího soupeře, než Estonsko. Jestli chceme na EURO, tak musíme ukázat, že na to máme.
Tak tak
Jak můžete věřit víc Turkům než Bosně?
Já osobně zase nechápu "zatracování" Estonska.
Taky to nechápu, měli víc bodů než my.. a co jsem viděl shrnutí jejich zápasů, tak hráli dost dobře.
Vyhráli v Severním Irsku, na Slovinsku i v Srbsku, 60. minut doma slušně vzdorovali Itálii. Oni jsou velmi nebezpečným soupeřem, což si tu spousta lidí nepřipouští, protože zkrátka Estonsko.
A zároveň prohráli 2:0 na Faerských ostrovech a doma je porazili jen o gól 2:1. Nechci je podceňovat, naopak i přes tuhle ztrátu to dotáhli na druhý místo ve skupině. Ale jsou hrozně nevyzpytatelní.
A Česko doma prohrálo s Litvou a co má být? ... Estonci na tom nejsou o nic hůře, než Česko. Ve vzájemné konfrontaci je to 50-50 (můj názor).
určitě, ale tak pořád se jeví jako nejpřijatelnější soupeř, ne?
Nehraju na nějaké "nejpřijatelnější", kdokoliv z těch 4 týmů dokáže Česko vyřadit, kdokoliv. Turecko má plno skvělých fotbalistů, není třeba polemizovat. Bosnu zdobí Džeko, Pjanič, zkušená obrana a mladá ofenziva s týmovým duchem. Černá hora má kupu mladých hráčů opět doplněné staršími + druhé místo ve skupině, která byla opravdu našlapaná. A Estonce jsem už zmínil výše. Navíc jejich týmové pojetí hry dokáže soupeře odstavit. Já bych se jich nebál, ale počítal s jejich silou.
já s tím souhlasím, ale jen jsem tím chtěl naznačit to, proč si třeba zrovna já přeju Estonsko...ano, ty šance jsou 50:50 naprosto s každým, ale pokud i ty jsi teď vypsal podrobněji výčet těch možných soupeřů, tak stále z toho nejpřijatelněji vycházejí Estonci...
samozřejmě nemůžeme podcenit vůbec nikoho a narážky na to, že Estonce přejedem bych nebral až tak vážně...jestli byl teda tvůj příspěvek zaměřen na tyhle experty...
Přesně tak Já bych radši dostal Turky nebo Bosnu než Estonce.
jde o to, že ti tu nikdo neřekne víc jak 2 známý estonský fotbalisty
To je pak povrchní primitivismus, koukat jen na jména
njn ale u většiny fanoušků a "fotbalových expertů" to tak je
Jsem zvědav, pokud náhodou dostane Česko a Estonce a ti je přejedou týmovým výkonem, co budou povídat ti tzv. experti.
že jsme vypadli se slabochama, co by jiného říkali...však přesně to už tu Soukup reagoval
Průměrný tým nemůže vypadnout s průměrným týmem, nýbrž s rovnocenným.
jen to ne, to bych sem asi týden nepřišel abych to tu nemusel číst
Problém je, že nikdo neotevře oči, a proto tu budeš muset číst ty rádoby rozumy. A je jedno koho Česko vyfasuje, ať je to Španělsko, Portugalsko, Francie, Estonsko nebo Frantova jedenáctka z horní dolní. Vítězství = přátelské poplácávání po zádech; Porážka = pytel urážek. A to ještě u toho vítězství bude, jak si tu už ostatně zmínil, že to bylo jen o štěstí, které ale neovlivní to bratříčkování a oslavu postupu na "slavné ME v Polsku a na Ukrajině."
to samé o nás zase můžou říkat ty tradičně silné fotbalové země...
Nechápeš?
Co nechápeš na tom, že to nechápu?
Kvalitou nejsou o nic výš než Litva s Lotyšskem, prostě se jim povedla kvalifikace s obrovskou porcí štěstím.
Povíme si, až je Česko vyfasuje a Estonci ho vyřadí Ti hráči něco na hřišti museli předvést a udělat výsledky. Štěstí nebo ne, zkrátka se nějak prezentovali a nelíbí se mi jejich podceňování. Klidně ať je tu každý odepisuje, ale pak ať nikdo nepláče, až bude výsledek nepříznivý pro české barvy.
Turecko = 50:50
Bosna = 60:40
Černá Hora = 75:25
Estonsko = 85:15
První číslo je ČR ..
Turecko = 40:60
Bosna = 35:65
Černá Hora = 55:45
Estonsko = 65:35
Co se z tý Bosny všichni tak posraný??
No v kvaldě váleli.
Ale kvalita je pořád na naší straně větší...
Možná tak v bráně...
Odborník se pozná
No to sorry, ale hráči jako Džeko (který má větší hodnotu než všichni naši hráči v poli) Pjanić, Spahić, Lulić jsou lepší než většina našich a ani ostatní nejsou nějací nazdárci...
Džeko vyčnívá. Potom tam je Pjanič, mezi nim a Rosickým nevidim veliký rozdíl. Lulič podle mě není žádná hvězda, přeceňovanej. Spahič je srovnatelnej se Sivokem
Jsi oproti mně koukám optimista.
Jsem
Bude to velké překvapení, když se nám podaří postoupit.
Bude to velké překvapení, když se nám podaří nepostoupit,
Bude to velké překvapení když bude obojí naší vinou a ne vlivem štěstí, jako doposud
doufám, že nedostanem Estonce, zas takoví tragédi to nejsou a kdybysme s nima vypadli tak tu bude spousta blití, žejak sme mohli vypadnout s takovýma lemplama a debata se bude vést o tom kdo z českýho nároďáku je větší trapák a když přes ně postoupíme, tak tu bude zas spousta blití, že sme měli štěstí na los a vůbec si na ME nezasloužíme být, že ostatní by nás porazili a kdesi cosi, hezky pěkne chci postup přes čéháčko nebo Turky i když ani to nezavře všem liquidům hubu
Tragedi to nejsou , ale kazdy musi uznat ze je to nejhratelnejsi soutez a postoupit bychom pres nej meli.
Kdyz vypadnem v barazi tak mi to bude uplne jedno s kym a jak. Proste nemam rad Bilka a jeho fotbal je strasnej takze pokud nas na to Euro nejak dotlaci tak to bude jen diky tomu ze sme meli prijatelnou skupinu a tezili jeste z nasazeni do 2.kose.
Mnohem vic se ukaze to jak na to Bilek nema v dalsi kvalifikaci kdy mame hodne tezkou skupinu a pokud tam Bilek bude tak dost urcite vyhori.
*nejhratelnejsi souper
Tak sorry,ale chytnout Esti a vypadnout by byla Národní tragédie!!!! Nebo ne?
ve výsledku stejná jako vypadnout s kýmkoli jiným, akorát by to s Turkama neznělo tak blbě, ale to by nám bylo stejně k hovnu
Dávají to v TV
Bosna při současné formě = šanci jsou poměrně malé. Turecko je pořád někde v dálce před námi ale šance (reálná) tam je. ČH bych bral nejvíc, sice je to mladý tým, hrají týmově, hodně jezdí po prdeli tak tam vidím prostě největší šanci. Estonsko? V tý skupině bysme 2. nebyli, nevim co děláme. Ten tým je v hrozný euforii, cejtí šanci. Ale šance je tam taky velká.
ČH - 70%
Estonsko - 69%.
Turecko - 45%
BH - 25%.
Nevim proc si spousta lidi mysli ze Bosna je vyrazne lepsi nez Turci. Kvality jsou urcite minimalne vyrovnane , spis bych se priklonil na stranu Turecka.
Právě že ne, Turci měli sice ve skupině Němce což beru jako ukazatel kvality který je větší než Francie ale pořád je Bosna v téhle době před Turky, oba zápasy jsem ze zvědavosti sledoval... a BH toho předvedla daleko víc. Rozhodně dávám BH > TUR.
Je to mozne ja je nesledoval. Beru to spis podle hracskeho kadru , vsichni slintaj nad Dzekem , ale me nikdy moc nenadchl zbytek je taky nic moc , bud hraci ze znamych klubu kde ale moc nehraji nebo hraci z mene znamych klubu. V tom jsou na tom Turci lepe.
Turecko = 50:50 = Česko
Bosna = 55:45 = Česko
Černá Hora = 30:70 = Česko
Estonsko = 15:85 = Česko
Ať prosím dostanem Estonsko, to by snad neměl být problém. Ale s výhrou nad Litvou 4:1 mě překvapili ,čekal jsem nudný zápas a výsledek jsem tipoval 1:1.
tak nevyhrát po takovém úvodu, kdy po půlminutě pískne rozhodčí penaltu a sražený o nic nehrající soupeř hraje bez obrany to bychom museli prodat Letnou, Eden a Bazaly jehovistům za korunu. Nikdo z barážových týmů není Litva. Ale i ti Estonci jsou o dvě třídy výše.
Tak všichni chceme Estonce, ale dovedete si představit tu ostudu kdyby nás vyřadili oni? (Po našem tradiční výkonu) Úplně slyším Bílka. Radši ať jedou na krev s někým silnějším než aby měli ukázat TVORBU hry, protože se to nestalo poslední rok. Nehledě an to, že na lavičce nesedí stratég, trenér, ale p....Bílek Mimochodem už odešel děkovný dopis do Slovinska? resp. Srbska? nebýt jich tak si dneska vybíráme z nasazených a nasazení nejsme.
já chci Estonce i tak. Ta šance je tak velká, že to za ten risk ostudy stojí.
Sázím na turky
Dostat Estonsko, tak si dovedu ten postup snad i představit. ČH bych taky úplně nepodceňoval, Bosna je minimálně tak silná jako my a Turecko je o třídu vejš momentálně.
Sečteno podtrženo: Když se na hřiště nepodívá Kolář, tak máme šanci proti každému..
Je to jasný,fifty-fifty Estonsko a Černá Hora - šance,Turci a Bosňáci - konec
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele