Náš postup do finále Ligy mistrů se blíží zázraku, řekl Pochettino
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Jednou se do Ajaxu vrátím. V mé hlavě je to stoprocentní, řekl Alderweireld
10.05.2019, 09:18
Kapitán Ajaxu De Ligt označil vyřazení v LM za noční můru
09.05.2019, 11:53
Nejlepší moment kariéry, řekl hrdina Tottenhamu Moura
09.05.2019, 11:02
Tottenham neuvěřitelným obratem zlomil kouzlo Ajaxu a je ve finále
08.05.2019, 23:15
Komentáře (234)
Přidat komentářNový díl o superhrdinech: Champions League Endgame
ok
hodne divne finale liverpool tottenham. jasna vyhra pro liverpool
Finale bude hezky souboj treneru, u kterych se tvrdi, ze nikdy nic nevyhrajou.
Snad to Poche da.
a Klopp ať má po kolapsu City v posledním kole, titul v PL
Ideální scénář
To by som bral
ano, to by bylo skvele
Hulibrk s 4xnásobným dávivým reflexem, ani nechci vědět, co máš ted za sebou a kde ten palec byl
ten reflex mam stale ked pomyslim na Liverpool s titulom. Palec bol v mojej prdeli pretoze Liverpool ju tuto sezonu vsetkym MU fans natrhol tak som si ho tam vrazil aby som sa neposral ked daju double
Ahaaa, tak to bych spíš čekal, že bys jako fanda United už radši viděl s titulem Live než městského rivala...
Bohužel prdel United je za poslední roky natrhnutá mnoha týmy, nevím, jestli na to ten jeden palec bude stačit
Nene Live vs Manu je jedna z najvacsich rivalit vo futbale. City potrebuju este 20 rokov aby sa United co sa tyka uspechov, historie a velkosti fanbase co by len priblizili. S prdelou mas pravdu. Naposledy nam trhlinu mierne zvacsil dokonca aj jeden z najhorsich tymov v historii PL Huddersfield
To mi nějak nedošlo, že Live - United jsou až tak proti sobě, PL reálie až tolik neznám..
O jednom z nich se to po letošku jistojistě tvrdit nebude
Dojde na penalty, kde to bude tak dlouho vyrovnané, až bude poprvé v historii vyhlášena remíza.
Ano a oba týmy skončí druzí
Prvy
A vítěz bude Celtic.
Aj keď nie som fanúšik Tottenhamu, musím dať pred ich výkonom v druhom polčase kalap dole. Naozaj skvostny obrat v najvhodnejší moment ich cesty do finále. Samozrejme som im fandil ako každému inému anglickému klubu v Európe. Vo finále budem priať hlavne dobrému futbalu a až potom Liverpoolu.
Taky to vic preju Tottenhamu
Dam aj do aktualnejsieho clanku tento skutocny pribeh
https://prnt.sc/nmbobg
Neni to vtipny.
čikula Neslyšel jsem víc gay označení pro penis.
cikula
Tak to je ještě horší. Nesnáším když někdo píše bez diakritiky.
Viac som to doprial Ajaxu, ako slepiciam
Ajax si to za celkovou hru v LM zasloužil jednoznačně víc I ten dvojzápas se slepicema byl 3 poločasy lepší Slepice hrály tužku
řekl bych, že Ajax byl v obou zápasech lepší v prvních poločasech a Tottenham ve druhých
Presne tak.
Jako finále si Ajax zasloužil. Ale Spurs toho ukázalo taky dost, navíc i přes značně oslabenou ofenzivu..
komu budete fandit ve finale:
LIVERPOOL
TOTTENHAM
Rozhodcom
Tottenhamu. Byly by sranda, kdyby jejich první trofej po xxletech byla LM
dobrému fotbalu
Polčas x.
Nikomu
8==>
Liverpool
brutálně neezasloužené
A proto je fotbal krásný, takovýto průběh a takovýto závěr, to se hned tak nevidí.
Snad vyhraje Liverpool aby zachránil důstojnost Ligy Mistrů
Jako, že se vrátí v čase do roku 2012 a porazí Chelsea? Nemyslim si.
Ne blíží, to byl největší zázrak a omyl fotbalu
Ako ten Ramosov gol proti Atleticu vo finale LM 2016 ?
To byla ukázka toho, jak se chová kapitán
A stejně tu přijde hromada mudrlantů s tím, že je to vlastně haluz, nezasloužené a bůh ví co
to uz zalezi na uhlu pohledu.. 2x v rade spurs postoupi na goly venku.. a vzhledem k forme jakou maj i v premier league, tak se obavam, ze to moc atraktivni finale nebude..
nicmene goly dali na to aby postoupili, takze dle pravidel si to zaslouzili..
byt bych tam videl radsi Ajax, tak si preju hlavne dobrej fotbal, ne nejakou haluz 1:0 nebo jednostrannej vykon ..
vzhledem k forme jakou maj i v premier league, tak se obavam, ze to moc atraktivni finale nebude..
včera taky úplně neatraktivní no
kdyby byl fyzicky ajax v pohode, tak tam mouru takhle vlitnout dvakrat nenechaj, natoz, ze by se live nechal ve finale prebehat.. ti je do niceho nepusti, takze ano, ze strany spurs to bude neatraktivni, bez Harryho jsou polovicni a Sona s Mourou si live pohlida
Asi máš hodně nasledováno
tak hlavne pak nebrec az budete druhy
jak řikám, rozumíš tomu
bud rad za to, ze jste se dostali do finale, dal se k tomu nevyjadruj, diky
Ale to je právě to. Většina fans spurs je ráda za to, kde ten tým je, jak hraje a co dokázal.
vsak ja vam to neberu , finale LM je nesporny uspech.. jen jsem doufal v "zajimavejsi" finale, coz by dle me byl ajax x live, ted jen doufam, ze to bude zapas hodny finale potom co se tahle LM rozjela vic nez solidne oproti predchozim rokum
Je vtipný, jak se půlka EF hodil na vlnu atraktivity fotbalu v podání Ajaxu. Přitom do doby než si nizozemci vytřeli podlahu s Juventusem tu o nich mluvil málokdo
Navíc když se ohlídnu jak vypadal cesta do SF u spurs a jak u ajaxu, tak oba ty týmy musely předvést něco speciálního. A u obou to bylo něco jiného. Ale říct, že to bude nezajímavé, nudné nebo nezasloužené Na druhou stranu tady lidem ty predikce ohledně slepic moc nevychází, protože to by byli venku už ve skupině, takže o atraktivitu moc strach nemám
ja budu jedine rad, kdyz moje predikce bude mylna
A včera to snad bez Harryho bylo ze strany Spurs neatraktivní? Nechápu co to tady zkoušíš ale argumenty typu kdyby se stalo něco, tak byse stalo i něco jinýho jsou fakt hodně mimo.
odpadli fyzicky? odpadli
5 golu neni neatraktivni, jen sem rek, ze to jak ty goly dali ajaxu, tak to jim live nedovoli - pokud si tam nekdo nebude rezat koule jako vidal uz predem, nikdo se nehada o to, ze ajax nepostoupil a spurs tam jsou nezaslouzene, nauc se cist, diky
a ne snad ? doma Tottenham nemel nic a venku par sanci.. jinak bida
A co je zaslouženýho na tom postoupit po dvojzápase, kde seš horší tým, v prvním nemáš ani střelu na bránu a dáš jeden haluz gól a jeden sekundu před koncem zápasu?
Hoši, jako přeju vám to, je to pěknej úspěch po letech trápení, ale trochu pokory do toho, byla to haluz, nic jinýho
He's magic,
You know,
Mauricio Pochettino
He's magic,
You know,
Mauricio Pochettino...
He's magic,
You know,
Mauricio Pochettino...
He's magic,
You know,
Mauricio Pochettino...
He's magic,
You know,
Mauricio Pochettino...
He's magic,
You know,
Mauricio Pochettino...
He's magic,
You know,
Mauricio Pochettino...
He's magic,
You know,
Mauricio Pochettino...
He's magic,
You know,
Mauricio Pochettino...
Ježišikriste.
je nejlepší
Hlboké.
naše staré hodiny, bijí čtyři hodiny
To je Krajčo?
to je cimrmanův absolutní rým
ale jinak dobrý tip
Docela jsem se těšil, že po x letech budu koukat na finále, které nemůže dopadnout špatně. Teď nezbývá než fandit Liverpoolu.
Ty alternativy mi pořád přijdou obě dobrý, už jen kvůli trenérům, kteří dlohodobě odvádí dobrou práci a i hrají atraktivní fotbal. Ale chápu, že finále spousta lidí přála Ajaxu..
Jo, to jo. Našlo by se hodně týmů, které by mi vadily o dost víc
kvuli trenerum
bohuzel si myslim, ze ajax by tam proste predvedl lepsi vykon nez spurs, ktery jsou radi, ze jsou radi..
Ono Spurs už letos kolikrát vypadalo, že jim dochází dech a pak si hrábli kam si za dno a vstali z mrtvých, že bych je radši už neodepisoval. Morální sílu mají velkou..
ja budu jedine rad
Souhlas
Co máš proti kohoutům?
Nevím, prostě mi ten tým není moc sympatický.
potom co Liverpool postoupil , jsem chtěl být největší fanoušek Ajaxu , ale co dokáže jeden gol v nastavení !!!!!!! COME ON LIVERPOOL !!!!!
Snad vyhrají slepice. A v Istanbulu pak bude derby Tottenham - Arsenal
Mohol by mi prosím niekto vysvetliť, čím si Tottenham ako klub zaslúžil tú nevraživosť? Je to len tunajší problém spôsobený niektorými jeho fanúšikmi a ich príspevkami, alebo je ten "trend" tak výrazný aj v UK? Rivalitu od fanúšikov ostatných londýnskych klubov chápem, skôr ma zaujímajú tie ďalšie dôvody.
jsou to nezvladajky , jak hráči , tak i fanoušci
tak zatím tu ty úspechy spurs nezvládaj hlavně fans ostatních klubů
Jaky uspechy?
Mrdka Alli, Simulant Kane :)
Mrdky a simulanty má každý tým. A nemusíme ani odcházet ze tvých hlavních klubů.
to áno Suaréz zosobňuje simulatna a mrdku v jednej osobe
přesně... za mě díky trenérovi i týmu, kterej je solidně poskládanej, často z Anglánů, protože nemaj na to přeplatit v Anglii ty nejbohatší kluby, docela sympatickej.... holt asi všichni chtěli tu pohádku Ajaxu dotáhnout do konce, ale jak byli díky tý mladosti dravej a nebojácnej a bojovnej, tak se ukázalo, že byl i nezkušenej, byť ano, rozhodly zase detaily a centimetry... ale holt ve finále není a spousta lidí dnes kvůli tomu vypadá, jako by si včera nezašukala
za me to neni nevrazivost, chapu fans anglickych klubu, ktere by tam videli radsi svuj tym nez "prumerne" spurs, za me to je jen to, ze se tam dostal tym, ktery dvakrat uhral haluz na goly venku (byt proti city to bylo celkem ok) a proste bych tam radsi videl ajax, protoze by dle me bylo finale mnohem kvalitnejsi, nicmene postoupili dle pravidel, sice se stestim, ale dle pravidel a tak jen doufam, ze to bude koukatelny.. tot vse
Ja som nemyslel len tohtoročné play-off LM, skôr tak celkovo, čo tu pozorujem odnepamäti. Často som tu videl a stále môžem vidieť až takú agresívno-arogantnú nenávisť od fanúšikov rôznych klubov, nie len londýnskych rivalov, ale nikdy som nepochopil prečo vlastne.
Jinak Spurs jsou docela neoblibený tým i v UK. Hlavně si z toho ale většinou fans spurs dokáží dělat prdel a většinou ten hate obrátí proti těm co s ním vlastně přišli
Ale čo je ten "prapôvod"? Rivalitu, obmedzený antisemitizmus a to, že za poslendé roky napredujú a robia to koncepčne, čo kdekoho naštve, obzvlášť, keď jeho vlastný tým prestupuje na mieste alebo stagnuje, chápem, len mi to prídu všetko dôvody, ktoré majú medzi sebou aj fanúšikovia iných klubov, a predsa tú nenávisť a výsmech voči Tottenhamu vnímam ako podstatne intenzívnejšie.
Proč je to tak v UK nevím, nikdy jsem tam nežil. Z toho českého pohledu mi to přijde tak, že dřív byl Tottenham každému ukradený, nebyl to prostě klub, který měl ambice se prát o nejvyšší příčky. V posledních letech se ta konkurence v PL dramaticky zvýšila, Spurs se poslední dobou docela daří hrát u špice aniž by museli měnit trenéry a každý rok v klubu utopit moře peněz.
Logicky se teda na spurs začalo hledět více jako na konkurenta, tím pádem se fans z ostatních táborů začali proti spurs víc vymezovat. A jelikož si v ČR hodně lidí jede na té modré vlně čukotky a zčásti i červené vlně woolwiche tak je jasné, že tihle fanoušci ke spurs nebudou mít kladný vztah. A tím, že fanoušku třeba té chelski je u nás fakt hodně, tak to vypadá, jako by všichni nenáviděli tottenham.
No a pak jsou tady samozřejmě lidi, kterým třeba vadí tento hráč, nebo tamten, tak pak blijou na celý klub. A v neposlední řadě je to minimálně na EF teď moderní
Super, ďakujem. Asi to bude kombinácia toho, čo si napísal + Slepičák v druhom vlákne, že Spurt sú polohou lokálny rival pre Chelsea, Arsenal i WHU, takže sa zrejme aj ostatní radi pridajú k tej veľkej vlne a potom to tak pôsobí, že niet na svete horšieho klubu. :)
Souhlas
Je to tým plný čuráků. Jinak asi nic, Poche je fajn.
Klub, který před letošní sezonou utratil přesně 0 a prodal za 5 milionů, se dostal do finále, UEFA musí zuřit.
Nic lepsího se pro fotbal nemohlo stát.
Hej a minul cez miliardu na nový štadión
...no vidíš, věděli proč to dělaj
a preto z nich treba robiť senzáciu ako chudobný klub čo nemá peniažky došiel až do finále.
Nikdo nedělá senzaci z toho, že jsou chudý, ale z toho že za celou sezónu neutratili libru za hráče
Nepochopil jsi. Neřekl jsem ani slovo o tom, že jsou chudý klub.
a že nikoho nekúpili ? však majú super základnú 11, brankár majster svete, 2 vynikajúce CB záloha v podobe Alliho, Eriksena útok Son, Kane - ten team nie sú žiadny nazdárkovia. Je tam rovnaký počet hráčov s cenovkou okolo 100ky ako v Reale a Barce.
Šlo mi jen o ten kontrast s utrácením napříč největšími ligami.
Kádr mají kvalitní, to jsem taky nepopřel, taháš si to z nosa.
tak asi nebudú nakupovať keď presrali stavbu štadiona s facility na 1,3 mld :)
Prodej-Nákup.
Si člověk říká, co je vlastně v tom fotbale něco, co bys uznal, když to, že spurs koupili hráče za pár šušňů, ze kterých se staly hvězdy s cenovkama přes 100mega...
Vsak stadion = lepsi podmínky pro fans, větší příjmy pro klub. Nic špatného.
Ideální konec sezóny:
Liverpool vyhraje titul potom co Brighton nějakou haluzí remizuje v poslední minutě a Shitizens ostrouhají v lize
Následně Watford vyhraje FA cup
A Spurs vyhrají ve finále LM
Všichni budou spokojený až na pár plastic citizens fans
už je mi až blbý si přát, aby to Liverpool zase všechno projel...po téhle sezóně nevyhrát nic, to by bylo neuvěřitelný peklo...
klobouk dolu za sezonu a celkove kloppa praci, kdyz neco urvou, blahopreju... ale snad to neurvou
Beru.
beru, s jedním titulem pro Kloppa budu spokojenej... a je fakt, že ta PL je pro nás snad víc než LM,
Nebyl bych proti
a EL vyhraje Arsenal
:-*
Kéž by, ve skutečnosti však všechno dopadne naopak
LM pro Liverpool a Liga pro Tottehnam?
to by som bral
Liverpoolu to přeju jako celku - tým, Klopp, všichni si zaslouží trofej za tuhle sezonu a herní projev. U Spurs mi je sympatickej max. Pochettino. Doufám tedy, že to finále Lpool zvládne.
Liverpool to musí vyhrát. Hrají parádní fotbal, skládají to výborně a zaslouží si trofej. Pochemu bych to přál, jen je prostě v nesympatickém klubu.
Ci vyhra Liverpool alebo Tottenham je pre mna celkom jedno, skor mi robi radost, ze to vyhra tim z PL...
https://sincespurslastwonatrophy.co.uk/
Jste posraní až za ušima?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele