Mourinho litoval zahozených šancí, z remízy ale drama nedělá
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (263)
Přidat komentářBarcelonu už těžko dotáhnete. Společné měření sil bude pro ně max remíza. 
 
Mě to třeba nepřišlo vtipný.. 
 
No spíš k pláči se smíchem. 
 
souhlas, tímto přišli o titul a nevadí mi to 
 
wow.. napisat to po 1 zapase to je slusne psycho.. 
 
ma s nou 2 postupy v osemfinale a semifinale.. 1 vitazstvo pred nou v skupine.. Barce iba 1 postup v osemfinale a vitazstvo v skupine.. tak o com s bavime ? 
 
o tom ze s nou ma viac prehier ako vyhier, co na tom nechapes?
to moze mat.. ale co bolo Barce platne to vitazstvo 1:0 alebo 2:1 v r. 2005 ?... howno
to ano, ale potom to znamena ze na nu az tak nevie ako pises ked s nou castejsie prehrava ako vyhrava....
ale dvojzapasy sa takto nedaju ratat..
vsetko sa da pocitat, ja sa tu bavim o prehre/vyhre, nie o postupe, na to je on takticky majster, kazdopadne je pravda ze to na Barcu az tak extra nevie ako to propagujes ty....
no dobre, nechajme sa prekvapit 
 
docela tě zprasil co? 
 
to vobec.. Jose ma s Barcu kladnu bilanciu 
 
perfektne nie.. ale vie to na nu 
 
Guardiola to potom ultra perfektne vie na RM 
 
uz na mna nereaguj.. s detmi akym si sa prejavil tam dole sa nebavim 
 
v LM se hraje na postup :) když vyhraje první zápas 3:1 tak je to uplně jedno jestli v dalsim spile prohraje jen o gol :)
to som sa snazil vysvetlit..
je to skôr vyrovnané 3 výhry, 3 remízy, 4 prehry ak som to dobre zrátal...na dvojzápasy je to tiež podobne vyrovnané
na dvojzapasy 2-1 pre Moua.. ked ratame aj dvojzapasy v skupinach tak 3-2 prenho
No si proste kokotko, co k tomu viac dodat 
 
ze patris do ustavu a nema cenu citat tvoje sracky 
 
ty si kokotko co to tu píšeš za hovna di se léčit ty šašku v 1. sezoně vyhrál s Barcou co se dalo tak tu nemluv něco o bilancích na to ti seru ty lamko!
Jsem si říkal, kdo se první chytí, bylo to buď Ty, nebo dolar...Dokázal jsi to 
   
 
ty mas teda problemy.. kto sa prvy "chyti".. 
 
Real bude doufám zase druhý!!!! 
   
 
Nebo nejlépe třetí 
 
S Malorkou plichta.... 
   
 
a čemu se tak diviš ... mě se to tak divný nezdá , když mallorca měla minulou sezonu z 19domacich zapasu 15vyher 1plichtu a 3prohry ... takze sou doma asi hodne dobri ...
real 
   
   
 
ty budes velky odbornik na La Ligu.. 
 
Oni to zvládnou! 
 
Valdés skvěle čapnul vymyšlenou penaltu 
 
a jak to souvisí s Mourinhem?
věnoval mu ten zákrok
ako omluvu za to ze ho obchytkaval po tom jak vyleteli s Interom ? 
 
real je k smichu. je mi lito
ještě pár takových remíz a fanoušci ho vyženou 
  
hlavne to bola hrozna nuda 
 
jak jinak Mourinho
nuda to teda nebyla. Jen nechapu Joseho jak muze chvalit obranu 
   ta byla vazne tragicka...
 ta byla vazne tragicka...
tak to pardon, ja som pri tom zaspaval, real dopredu tragicky, obcas ma trosku zobudila mallorca ked sa dostala do sance, inac nuda s velkym N 
 
Vono kdyby nebyl rozhodčí posraný a vyloučil frajera z Mallorcy, tak je to o něčem jiném, zvlášť když to byl Rubén, který zahrál perfektně. Škoda, šance byli, ale Higi a Benzema měli smůlu, předvedená hra nic moc, hráči asi nemají zažitý Mourinhův systém. Portugalcův problém může být právě tohle ztrácení s menšími týmy, s nejlepšími budeme taktické souboje asi vyhrávat
No, Pipita neměl ani tak smůlu, ale prostě to spálil. A od Cronalda bych taky čekal, že svoji šanci do které ho poslal Karim, využije lépe. Šancí na vítězství bylo dost, ale hra byla hrozná. Navíc kolikrát si vzali borci Mallorky na půlce míč a naprosto v klidu přešli přes 2-3 naše hráče a většinou to končilo naším faulem, to jsem fakt nechápal.. 
 
Koupit dalšího útočníka protože odehrát sezonu se dvěma fakt nejde,a ještě nějakýho obránce na kraj.
Měl zůstat Ruud , teď by to byl ideální zabiják do Mourinhova systému, který dá skoro všechno a pak se může bránit
 , teď by to byl ideální zabiják do Mourinhova systému, který dá skoro všechno a pak se může bránit 
Dudu Awatem? Takového hráče neznám 
 
jestli chce real pomyslet na titul, tak by místo zkupování hráčů měl začít kupovat stadiony 
 
uz vam zaviedli net aj v ustave ? 
 
Sám by jsi to měl vědět nejlíp.
nj, tie tvoje maily mi uz odtial neposielaj, plz.
Jaký maily proboha..
za to sa nemusis hanbit.. 
 
je to otrava 
 
Jak vidim spojeni "by jsi," tak spis tipuju na ustav tebe.. Sorry, ale tuhle Hrubku fakt nenavidim..
"Hrubka" se nepíše s velkym a taky tě nikdo netipuje na ústav..
Byla to hodně velká hrubka 
 
Tak to potom jo 
 
Hehe, tak jsem to tehdy i myslel. Jsou hrubky a Hrubky.
to se teda nebojte Real vám ještě ukáže 
 
co nám ukáže?
ze Maxwell nevie branit
ale no tak 
 
Barcelona nakupovala jako divá, ale peníze jim letos už nepomůžou. Real porazí 2x Barcelonu (což při taktických "schopnostech" Guardioly nebude problém) a o titul se nemusí bát.
taky si myslim
to je ale blbost
JO no to je! 
 
chachacha 
 
Jako divá? Madrid koupil o moc víc hráčů.
on si popletl s Barcu s Realem tím nechci říct, že Barca nenakupovala... bohužel..
  tím nechci říct, že Barca nenakupovala... bohužel..
Axiss si jede svojí lajnu. Asi se s někým vždy vsadí, kolik bude mít u příspěvku reakcí 
 
"zatímco my jsme teprve ve fázi výstavby,...." koncepce prace s tymem trva roky, jose, takze se nevymlouvej, moc dobre si vedel do ceho jdes!
trocha matematiky každý přestupový období real koupí 6 hráču a 3 prodá, kolik let se budou sehrávat?
x= 6 - 3 * s
výmluvy na nesehranost u Realu neberu vůbec. Oni rok co rok protočí tolik hráčů, že se sehrát ani nemůžou. Sami si za tuhle situaci můžou, když neví, co je to koncepce 
   
 
Ale prd, Perez má jasnou co nejvíc "hvězdnou koncepci".. ....
 ....  
 
Ale jaké vymluvy? Ze je tam novy trener to je fakt. Ze mohou byt nesehrani to je fakt. Ale to je snad chyba koncepce a ne vymluva. 
 
No, nevím, José se asi koukal na jinej mač, ale šance na gól byly dle grafiky něco před koncem 5:4 pro Real. Na konci to mohlo bejt tak 7:4. V tom případě nechápu, jak může pochválit obranu, že neměla problémy a v jedné větě říct, že šancí si vytvořil Real dost ... 
 
Šancí jsme měli opravdu dost, ale obranu bych zrovna nechválil, kolikrát si tam ve předu hráči Mallorky dělali co chtěli a přejít přes dva naše hráče nebyl pro ně problém.
Naproso zbytečné, je to PRVNÍ kolo, nějaké hodnocení může přijít až tak po měsíci nejdřív.
zní to asi arogantně, ale v lize, kde si loni týmy připsaly 99 a 96 bodů ze 114ti možných nemůžeš čekat na hodnocení ani měsíc. Každá ztráta se počítá.
to hej, ale kto vie ci sa bude Barce tak darit aj tento rok.. a ci neprehra vzajomne zapasy.. pripadne ci sa nezrani Messi alebo ina opora..
to samé o zraněních ale můžu napsat já u Realu ...
V téhle chvíli jen píšu, že si nemůžete dovolit prvních x mačů říkat, že je začátek a na hodnocení moc brzo.
kto nam to zakaze ? 
 
Ty snad dokážeš, SÁM, jediný fanoušek způsobit to, že ten titul budu přát Barceloně ( nebo někomu jinému ).
Odpovídat ani nemusíš, udělám to za Tebe "Na tom nám tak záleží, jestli Ty nám budeš fandit" ( na SVK si netroufám, nechci ji prznit )
nie, povedal by som len ze nechapem.. co sa ti asi stava dost casto..
povedal by SOM ... co sa TI , ehm, tlesk, tlesk
 , ehm, tlesk, tlesk
ani teraz..
Nj, utěšuju se tím, že Tvého génia tady chápe málokdo.
nesom tomu nadseny,ale dakujem za taky nazor.Kopy mi vcera napisal ako dokazem kvoli nemu nepriat valencii a ze to o dacom svedci.Diky,ze nesom sam co kvoli fanusikovi nepraje niektoremu timu 
 
Aha a co jako? Ci my s tim? Jsi jako chtel Ehma urazit? Nebo se ho dotknout? Nebo kdovi co?
je hnusny 
 
a ty homokláda 
 
tam mavate rodinne obedy ? 
 
dobře tedy. Napíšu to ještě jednou tak, abys to pochopil i ty. Můžete si dovolit vymlouvat se na naprosto všechno, ale je to první (a možná i druhý) krok k titulu Barci. Takže: "jen houšť a co největší kapky" 
 
zase ides do extremov.. 
 
To ano, ale jak píšeš sám výš, přivedli další hráče, je tam nový kouč ( což je jen jejich starost / chyba, když nepracujou koncepcne ).
Real na to rozhodně nemá.. byl by to zázrak.. ale jsem rád že jim to nejde 
 
prehrali to kvoli mourinhovi. nechapem preco tam dal canalesa ked tam ma ozila khediru alebo van der vaarta
nj, prehrat 0:0 to neni len tak..
pre real je remiza proti mallorce ako prehra 
 
jinak palec nahoru ještě by to chtělo koupit pár hráču a budete komplet... (ještě potřebujete do LA ligy dostat b- tym)
  ještě by to chtělo koupit pár hráču a budete komplet... (ještě potřebujete do LA ligy dostat b- tym)  
 
Takze u tveho prispevku se nabizi nekolik moznosti.
1) Jsi neprosto nekreativni typ, ktery si nedokaze sam nic vymyslet a proto pouziva asi 10 let stare hlasky s umyslem neco shodit, zesmesnit a urazit.
2) Nebo jsi naprosto zpomaleny a na tuto hlasku jsi prisel sam, ale s desetiletym zpozdenim a ted ji tady vesele s palcemi nahore ventilujes.
3) Anebo jsi celkem trapny.
Real Madrid vítěz Primera División 2010/2011.
chachacha
dej si prášek a jdi se vypotit
Má svůj svět 
 
leda by založil vlastní 
 
naco.. ved aj v tejto ma s prehladom najviac titulov 
 
To jim tuhle sezonu neskutečně pomůže 
 
co ty vies, mozno aj hej
možná má, ale časy se mění 
 
Novodobe historii? Kamarade, podival by ses prosim tak 5 let zpet, kde byl tehdy Real a kde Barcelona? Pokud za novodobou historii povazujes jen 2 posledni roky, tak to mozna neco svedci o tvem veku, ale urcite ne o uvedomelosti.
Beru za novodobou historii od roku 2000
Jestli to povazujes od roku 2000, tak se podivej na umistneni Barcelony a Realu za tech deset let.
ved ako mam podla teba reagovat na prispevky ako dal delfin..
A co já mam jako říct na to, když v podstatě řekneš "Real má nejvíc titulů a to mu pomůže" ? 
 
a aj si zvazil ze som to mohol mysliet zo srandy ? 
 
ty výš co znamená slovo sranda?
i
...
ja hej.. ale ty evidentne nie 
 
promiň, šeredně jsem tě podcenil, já myslel že vás ve školce učí teprv běží liška k táboru 
 
aha.. v pohode..
jj, taky si říkam... 
 
Ty sám jsi nevěděl a nevíš, jak jsi to myslel, tak to tu na mě nezkoušej, to bys to tam musel podat trochu jinak 
 
aha.. to si precital moje myslienky ze 
 
nieco v podobnom duchu ako delfin o par prispevkov vyssie
delfín si taky dělal srandu?
ano.. a ako je vidno, tak ani jednemu z vas to moc nejde..
kdepak 
 
100. pro Cukrouška 
 
Pellegrini se do Realu hodil více, ale jsem rád že přišel Mourinho, aspoň více věřím Barcičce za titulem 
   
 
aj v semifinale s Interom si jej veril ? 
 
Ale Barca měla postoupit, Bojanuv gól jak Touré nahrával, to nebyla ruka..
Ale, Ty moc nepovídej.. Real vypadl v osmifinále, jako každoročně 
 
nebreč
dám ti typ: vyšla mafie 2, tak neváhej a začni sosat nebo si ji kup a začni pořádně pařit 
 
ked sa na tvojich "vtipoch" uz volakto zasmeje, tak bude asi koniec sveta..
Tobě taky musí být 12..
aha.. fanda Barcy sa vyhovara na rozhodcov.. kolko ze sledujes futbal ? 
 
Já jsem to viděl, to se Tourého dotklo možná na břiše..
vidiet si to mohol.. ale zrejme si nevidel semifinale z roku 2009.. 
 
tu už musel jít spát
nj, ved aj vcera mu to museli nahravat na video 
 
a to jsou ještě prázdniny 
 
co tu sem taháš semifinále 08/09 ? já tu mluvím o 09/10..
a ja o tebe jaky si pokrytec 
 
aha, teraz ked jej rozhodcovia trochu pomohli na Chelsea, tak nikto nemoze napisat ze minule pomohli proti nej s Interom? 
 
moze to napisat.. ale s tym len spravi zo seba d*bila 
 
Ty to robis kazdym komentom tak ako to potom mozes niekomu vycitat 
 
A ty to delas zase svým nickem...
Nejaky Perez sa ma co ozyvat 
 
http://www.youtube.com/watch?v=x0AOm6B05QU 
 
No a co real je stejne nej a barca jsou sunti
a přesně proto bude Real druhej 
 
Zakázal bych lidem do 12 let psát na internetu.
To by ehmmmmm mohl na eurofotbal až v roce 2017. 
 
aha.. asskickerov druhy nick 
 
nie to skor niekto vidi tvoj chaby inteligencny prejav 
 
i ve skutečnosti se smeješ každé pičovině?
tak to picovina nebola 
 
nn, ale kdybych tě viděl, tak bych se smál asi 20 dní v kuse 
 
wow.. taketo perly.. to uz je nieco.. 
 
Takže tady na eurofotbalu děláš jenom debila. Ale to je jenom dobře protože tak hloupý člověk by ani nemohl existovat.
radsej uz vymaz toho Chelita 
 
vymazat ta mal otec z guli, nechapem co ho to napadlo ze ti pomohol na svet 
 
hmm, kukam ze nervicky pracuju.. to len vypoveda o tvojom veku maximalne 15 rokov 
   
 
takze 12 
 
na ehmmm musíš brát ohled, nedávno se vylodil v normandii a ta cesta v tanku ho poznamenala...
pre tvoje dobro.. dufam ze sa na dmnta len hras.. 
 
To těžko, já nejsem žádnej druhej nick někoho, pouze mi to nedalo rejpnout do tebe, páč to co tu předvádíš, to je síla. Kdyby tady byla anketa o největšího dementa, máš můj hlas. 
 
rad by som povedal ze to plati aj opacne.. ale ten hlas by si museli podelit 2 tvoji kolegovia..
A podle me se vezes jen na vlne davove psychozy. Nemas co rozumneho napsat, tak se zkousis zviditelnit na necem, co nepotrebuje moc premysleni, ale pouze papouskovani. 
 
Ty pises nieco o papouskovani preboha ako sa mozes nejakym sposobom zastavat ehmmma, ved je to rakovina fanusikov Realu na EF podobne ako MSgoo pri Interi
  preboha ako sa mozes nejakym sposobom zastavat ehmmma, ved je to rakovina fanusikov Realu na EF podobne ako MSgoo pri Interi   
 
potom ty si rakovina ludstva.. 
 
vtipalek 
 
přesně tak, žádná hrůza, titul bude náš
!HALA MADRID!
No hlavně ta hra po křídlech se vůbec nedařila, až na pár průniků Crise...představoval sem si to daleko sehranější, ale tohle všechno přijde, tomu věřím stoprocentně.
upřímně doufám, že maxwell a asskicker nejsou fanoušci Barcelony, protože takové fans by si nezasloužili ani katalánci
Naj dement spolu z ehmmmom ktori tak akurat strhavaju uroven normalnych fanusikov RM do stoky tu bude nieco pindat 
  
já nevím komu fandíš, ale ten tým upřímně lituji
ked sa takto prejavujes aj doma tak to ja lutujem akurat tvojich rodicov...zmozes sa v kazdej diskusii akurat tak na Hala Madrid a potom nezabudnut opalcovat ehmmma (nieste bratia, milenci ?) a to je tak vsetko co ti tvoja inteligencia dovoluje
Jsi mu to nandal 
 
ironia 
   
 
taky si myslím 
 
ty myslis? neprehanaj 
 
Ty toho taky nech, je sice pravda že Al Capone to načal.. ale nemusíš v tom pokračovat.. je to dětinské..
... s tebou je to uz alarmujuce
....prohlásil ehmmm 
 
...zapotil lister 
 
dneska ti ide.. 
 
Přestaňte do sebe rýt.. je tu hnus.. nadávat na ostatní, když je neznáš osobně a jen z důvodu, že jeden fandí Realu a druhý Barceloně..
Kamže to diskuze u článků s tématikou Real x Barca spěje? Nejhorší na tom je, že se na tom podílejí i ti, co bývali dříve jakžtakž normální. Bezmála 200 příspěvků a samá sračka.
bohužel je to tak
A pak, že se podobné "diskuse" vedou jen u calcia.
200. pro manchester united 
 
Pryč s Barcou a Realem 
 
Pro mě je nejlepší tým Valencie 
 
vyřešil jsi to 
 
Máš recht 
   
 
Diskuze jak víno....Člověk má potom chuť tyhle komentáře vůbec nečíst. 
 
To máš pravdu.. Bohužel i já se do toho zapojil.. Jenže když tu vidíš ty exempláře.. A pak je z toho debata o ničem.
Ano, někteří co tu píšou jsou fakt kkti, z téhle diskuze vede zatím ehmmm, Al Capone, maxwell
seba si kde nechal ?..
Já tu píšu normální věci, a píši těm co píšou nesmysli ať drží hubu..
-
ježiš ty jsi ale pi*a, potkat tě ve skutečnosti, tak by jsi už nebyl ty smrade.
"Já tu píšu normální věci,".. tak toto ma dostalo 
   
 
pises ty, co casto tieto diskusie zacinas..
Náhodou nad příspěvky ehmmma se skvěle pobavím. A smích prodlužuje život. Jen tak dál ehmmme 
 
The Special One Jestli on nedotáhne Real k titulu tak nikdo
  Jestli on nedotáhne Real k titulu tak nikdo   
 
Nehrotil bych to.Přece jenom Mallorca byla minulej rok doma hodně silná a nebylo lehký ji porazit. Navíc se Real vážně teprve sehrává.
 Navíc se Real vážně teprve sehrává.  
 
"ale je třeba přihlédnout k tomu, že Barcelona je hotový tým, zatímco my jsme teprve ve fázi výstavby..." hmm, a kdy už konečně ten hotový tým bude? Real se o to snaží už pár let.. 
   
 
To je pravda. Je to obrovsky nedostatek v koncepci. Kdyz se ale podivas na prestupove obdobi, tak co se týmu tyce, nebylo nejak divoke. Kostra tymu zustala, takze uplne neznami ti hraci nejsou. Akorat ta ofenziva je zpoloviny jina a tam to muze trosku skripat. Cize jsem chtel rict, ze letos se zemetreseni nedelo a doufam ze v budoucnu bude dochazet ke stabilizaci.
Zajímavé komentáře tady. 
   
 
Madristi, zvykejte si, výhra 1:0 max. 
 
Normálně seru z těch komentářu, že má Real po prvním zápase po titulu, Mourinho to má těžké sehát za takovou krátkou dobu celý team, ale to přijde nebojte se a potom uvidíme jestli máme (Real) po titulu
Ale zase cely tym se nesehrave. KOstra zustala cela. Akorat byl Maria na kridle a Canales na spojce (a dobre Ricardo v obrane). Zbytek byl tym od lonska.
to je jedno, team se sehrává celý má totiž nového kouče a ten praktikuje úplně jinou taktiku než Pellegrini, takže se sehrává pod tím trenérem
Ano, to je pravda. Jen jsem chtel rict, ze kdyz dostal tym Pelle, tak ho mel skoro cely uplne novy. Sedm nebo osum hracu zakladni sestavy. To Mou prisel a prevzal kostru¨tymu, se kterou pracuje. Snazi se mu vtisknout svoje predstavy, ale ti hraci se znaji a o to by to melo byt lehci.
„Podívejte, jsem trenér, žádný Harry Potter. On je kouzelník, v realitě ale žádná kouzla nefungují. Fotbal je reálný. Jsem v Madridu pár měsíců a mám za sebou čtyřicet tréninků, s novými posilami jsme netrénovali snad ani desetkrát. Chce to čas,“ podotkl Mourinho.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele