Leonardova pozice je nejistá, spekulace pokračují
Brazilský trenér Leonardo tráví svou první sezonu u kormidla AC Milán a ačkoli by rád pokračoval, skutečnost dost možná bude jiná. Silvio Berlusconi dokonce dnes pro italský deník Corriere dello Sport údajně uvedl, že Leonardo po sezoně na lavičce Rossoneri skončí...
"Ano, odejde, pracujeme na příchodu nového trenéra," citoval list Berlusconiho.
"Nový trenér? Jsou zde zatím jenom první jednání. Leonardo byl příliš tvrdohlavý a tým letos nehrál dobře," dodal.
AC Milán se v průběhu sezony podařilo takřka smazat manko na vedoucí Inter Milán a vrátilo se do boje o Scudetto, na to však už může zapomenout. Důvodem jsou poslední výsledky, které znamenají již devítibodové manko na Inter. Na Rossoneri se navíc dotahují jiné kluby, čtvrtá Sampdoria ztrácí tři kola před koncem čtyři body.
Vedení AC se k informaci o plánovaném odvolání Leonarda zatím oficiálně nevyjádřilo, viceprezident Adriano Galliani ovšem něčemu podobnému příliš nevěří. "Nemyslím si, že by Berlusconi něco takového řekl," prohlásil Galliani pro Sky Sport 24.
"Ano, odejde, pracujeme na příchodu nového trenéra," citoval list Berlusconiho.
"Nový trenér? Jsou zde zatím jenom první jednání. Leonardo byl příliš tvrdohlavý a tým letos nehrál dobře," dodal.
AC Milán se v průběhu sezony podařilo takřka smazat manko na vedoucí Inter Milán a vrátilo se do boje o Scudetto, na to však už může zapomenout. Důvodem jsou poslední výsledky, které znamenají již devítibodové manko na Inter. Na Rossoneri se navíc dotahují jiné kluby, čtvrtá Sampdoria ztrácí tři kola před koncem čtyři body.
Vedení AC se k informaci o plánovaném odvolání Leonarda zatím oficiálně nevyjádřilo, viceprezident Adriano Galliani ovšem něčemu podobnému příliš nevěří. "Nemyslím si, že by Berlusconi něco takového řekl," prohlásil Galliani pro Sky Sport 24.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Allegri by měl být koučem AC Milán, ale musí ho pustit Cagliari
10.06.2010, 20:34
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Kdybych byl trenérem já, máme titul, říká Berlusconi
27.05.2010, 15:49
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Spekulace jsou u konce, Leonardo opouští AC Milán
14.05.2010, 16:14
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Van Basten odmítá spekulace o návratu do AC Milán
09.05.2010, 15:33
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Leonardo popřel, že by odešel z AC Milán
18.04.2010, 13:49
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Leonardo o titulu: Jsme favority
29.03.2010, 11:40
Komentáře (92)
Přidat komentářChudák Leonardo
.
Snad se udrží... Díky němu je ACM zase sympatické
http://www.tuttomercatoweb.com/siena/?action=read&idtmw=204729
hmm
Co ty si myslíš ?
Chtěl jsem ho do Leova AC, a když odejde Leo, tak nic. Vám by pomohl, konečně byste se dostali přes baráž
s Maccaronem v LM, to by bylo maso.
přes předkolo*
Jak tak koukám, s vedením AC to jde taky od desíti k pěti, stejně jako u nás. Nevidím jediný rozumný! důvod, proč by měl Leonardo odcházet.
Ten samý případ, jako v Barce Pepe. Kdyby mu přivedli ( Leovi ) pořádné posily, tak jsem si docela jistý tím, že by s AC dokázal něco podobného.
Tohle bych teda moc nepochopil.
Galliani za Leonardem stojí a podporuje ho.Snad ustojí tlak našeho čím dál víc jebnutého prezidenta a zůstane.LEONARDO
Tým letos nehrál dobře ? A poslední 2 sezony za Ancelottiho to bylo co .. Těmahle spekulaceme bude v kabině zas o něco líp
.. A co tam forma na konci podzimu ? To bylo co ? .. To že podceníme slabší týmy a že jsme ted' v krizi neznamená , že za to všechno muže Leonardo. Ten šašek si furt cpe prachy do tý svojí firmičky a na AC kašle , kdyby přivedl aspon' pořádnou posilu , tak by pak Leo s tim dokázal něco udělat , ale muže snad něco udělat s týmem který visí na R80 a záleží na tom jak se vyspí .. ??
Doufam , že Leo zůstane
Tvrdohlavý
. To hledají trenéra, nebo loutku?
to je neskutečný...
V AC by se mělo měnit skoro všechno jen ne trenér. O Leonardovi si nemyslím, že by to byl nějaký trenérský zázrak, ale zběsilým měněním trenérů se rozhodně ničemu nepomůže
chce to novou krev do vedení..., je šíleně zkostnatělý (celá trojka Berlusconi, Galliani, Braida, přičemž nejčastěji kritizovanej Galliani mi na tom příjde ještě nejlíp). možnosti by byly - Maldini, Berlusconiho potomci (škoda, že nežerou fotbal), Sacchi, Allegri / Rijkaard na trenérskej post, Leonardo zpátky do managementu atd., atd...., bohužel něco takovýho je nereálný a je to jednou z velkých nevýhod těhle despotickejch klubovejch systémů v Itálii (jeden majitel = bůh).
ac sympaticke ale na historickom minime, to ze ma peknu tvaricku a je snazivy a charizmaticky, z toho sa ac nenaje
Historické minimum? Pokud ti odejde klíčový hráč a přijdou jen hráči jako Huntelaar, Oddo, Mancini a spol, tak se s tím nic moc neudělá. Jediným hráčem do základu byl Silva a jediný hráč,který by mohl Kaká nahradit a byl v kádru, tak měl ve smlouvě opci.
Gourcuffa nahradit rickyho?
Minimálně částečně ano... Navíc mi přijde, že v systému 4-3-3 nebo 4-2-3-1 by se uplatnil slušně... Záloha Ambro/Gattuso-Gourcuff-Pirlo/Flamini by mi přišla silnější než bez Gourcuffa...
ve 4-3-3 by se na křídle nechytal, tam jsou varianty jasné..dovedl bych si ho představit na pozici středního záložníka, jenže on je čistokrevný OZ, takže by mohl být problém...Gourcuff je třeba pro mě úplně uzavřená kapitola, neprosadil se u nás a šel.
Leo Gourcuffa chtěl..., nejspíš by hrál trequartistu ve 4-2-1-3.
4-3-3 v pozici ofenzivního středního záložníka..
Co se ti nezdá? To samé hraje Lampard, Gerrard, Xavi/Iniesta... Mě do toho systému padne skvěle... Kreativní hráč s krytými zády, který má velké pole působnosti díky dvěma staženým hráčům a křídlům, která roztahují hru...
Nezdá se mi to, že by musel bránit víc, nežli je pro něj zdrávo..
Zvlášť s nebránícím Ronaldinhem na křídle
to je nieco ako ferrara u juve, sympatak, charizma, ale nema na taky klub proste
Nebo jako arsin.. snaží se.. všechno.. známosti.. odposlouchává Kaká, Van Gaala a další.., ale stejně je mu to k ho*nu.
Berlusconi doufám že tvoje působení v AC skončí co nejdřív,jsi pro nás pohorma.... chceš dobrý výsledky???? tak se o ten tým trochu starej a omlzuj.
Berlusconimu šíblo... to už fakt není možný. I kvalifikace do předkola Ligy Mistrů s tím co měl Leo k dispozici a se zraněníma, s prostředím do kterého přicházel, by byl úspěch. Že si to Silvio neuvědomuje, to nechápu. Chci Lea, nikoho jinýho.
berlusconi je debil, tohle už neni možný
Berlusconi na starý roky senilní a to opravdu nemyslím jako nadsázku. dřív jsem se ho zastával, protože jeho intervence klubu prospívaly, ale tohle už je těžce přes čáru. Leo naskočí do funkce, nedostane takřka nikoho do svý vize, přesto hraje s týmem nad očekávání a tohle má za odměnu. být na jeho místě, asi bych rezignoval..., tohle nemá zapotřebí. zápas co zápas poslouchat, co všechno zase zkazil a jak by to Silvio udělal jinak..., divím se, že Leovi ještě neujely nervy. pokud odejde a dosadíme za něj Tassottiho, nebo Galliho, bude to kulervoucí výsměch. na druhou stranu bych se celkem divil, kdyby někdo z "cizích" chtěl usednout do takhle horkýho křesla..., pokud jím bude Allegri, dopadne tahle komedie ještě relativně dobře.
Leonardo není tvrdohlavej, Leonardo jen dělá svou práci..., jenže ji nedělá tak, jak chce Berlusconi a to Silvia očividně uráží. podobně dopadli například Sacchi, nebo Terim...
MILAN PER SEMPRE
lepe bych to nenapsal
OT: Sacchi možná novej technickej ředitel..., tomu bych se pro změnu nebránil, i když před chvilkou popřel kontakt s Milánem
Prec s nim...ten chlap nevie co je slovo taktika.....najhlupsi trener ..VON
Čo tu trepeš za nezmysly?
Po rokoch sa dá na hru AC aj pozerať, Leonardo je mladý, robí chyby, ale aspoň sa snaží dať AC novú a mladú tvár, ktorú už dlho potreboval a na zázraky im tam nepríde ani Ježiško. Pokiaľ tréner nemá dôveru, je to v čudu. S tým čo mal tento rok k dispozícii, si viedol nad očakávanie dobre.
nevšímej si ho, píše pořád to samý pod každým článkem o Milánu..., připadá mi to skoro jak nějakej fake nick
s akym takym timem? ...co je na nom zle? okrem toho ze im chyba este jeden kvalitny stoper..... tim maju dobry len hlupeho trenera
z toho ze budu hrat utocny futbal sa nikto nenaje....Je mlady a nevie co je taktika...v kazdom zapase kde mal ukazat nieco takticke spraivl len hluposti...a stym co mal? co mal zle? okrem Favaliho ( ked bol v zaklade) ..a pirla ktoreho on sam tam dava ako hlupak
Čo čakáš, že po odchode stredobodu hry a ťahača v posledných rokoch budú ihneď bojovať o prvé priečky? Si tak naivný alebo tak hlúpy? Veď začína budovať nový káder a snaží sa zaviesť svoj štýl, a ty si myslíš, že všetkých v Serii A, kde väčšina mužstiev je už pokope dlho len tak prejde ako parný valec? Každý výborný tréner niekde začínal a robil chyby, ale na tých sa všetci učia, bez nich nikdy nič nikto nedosiahne.
mozte pisat obaja co chcete:D ja vidim ake zostavy sklada:D ako vysoko takticky strieda a to mi staci:D vlastne aj v lm to nebola jeho chyba:D to bolo mudre postavit taky zaklad:D a s dejviiiidom !:D krasa:D .....PS: aka filozofia timu:D co trepes:D Fandim Ac a je mi jedno ci budu hrat utocne ci betonovat ...ale nech vyhravaju .... ty by si mal asi zacat fandit arsenalu a tlieskat ako skvelo utocne hraju a maju z toho dobry pocit:)
no, tak tudy očividně cesta nevede
Spousta lidí, věř nebo ne, si "svůj" klub vybírá právě kvůli dlouhodobé filosofii týmu ( útočný fotbal, apod. ). Jinak se mi zdá, že zbytečně nadvyužíváš tohohle smajlíka ":D" ... na druhou stranu vzhledem k obsahu Tvých příspěvků to lze pochopit.
:D ! Hehe :D
chtěl sázet na křídelní hru a dostal Odda s Abatem..., chtěl pořádnýho hroťáka a dostal Huntera..., chtěl pracovat s Kaka', ale ten mu odešel. po podělaným začátku v podstatě vymyslel (!!!) systém '4-2-fantasy' (pro neznalý 4-2-1-3), kterej Milán vynesl z krize do boje o Scudetto. hráči ho mají rádi, respektujou ho, s hloupostí jsi neskutečně mimo, naopak o něm hromada lidí řekla, že se jedná o vysoce inteligentního člověka. vymáčkl to nejlepší z Ronaldinha, probral Seedorfa s Pirlem, konečně zapracoval Antonino, Abate pod ním roste, Thiago Silva jakbysmet, ale to bych připisoval spíš Sandrovi. Ancelotti měl loni kvalitnější kádr a ze hry o Scudetto jsme byli v únoru.
p.s.: co se týče toho útočného fotbalu - jestli se považuješ za fanouška AC, měl bys toho radši nechat, protože kašlat na atraktivní fotbal a zároveň fandit Milánu, to se tak trochu neshoduje s filozofií a historií tohodle klubu.
Co chýbá?
Klíčový hráč, na kterého byl tým zvyklý, oba krajní beci jsou podprůměr, lavička náhradníků až na střed zálohy slabá, chybí mu skvělý útočník (má "jen" dobrého Borriella), na křídlo nemá jediného náhradníka, jen Manciniho a Adyiaha - jeden byl dobrý, ale momentálně tlak na základ neudělá, druhý moc mladý.
Antoniniho bych za podprůměr rozhodně neoznačil
Ok, ten se během sezony vypracoval, na něj jsem zapomněl. Stejně je to v součtu prostě podprůměrné pokrytí krajů, navíc mi přijde, že stejně není extratřída...
Inter má Maicona, Barca Alvese, Real Ramose, MU Evru, Arsenal Clichyho a Sagnu, Chelsea hned 4 kvalitní krajní beky...
extratřída není, ale za extratřídou hned nenásleduje podprůměr a o to mi šlo
Já na něj úplně zapomněl...
Taliansku ligu nesledujem, ale ak koučuje tak, ako v dvojzápase s manchestrom, potom sa jeho odvolaniu vôbec nečudujem. To bola taktika ako z materskej škôlky.
tak tak a toto iste je kazdy tyzden v lige......
A Jakto že je 3. ?
lebo ma dobrych hracov? .....prisiel konec sezony ...maju dojst takticke tahy a co?... len idu dole dole a dole....
Abate - Oddo - Thiago - Jankulovski
opravdu si myslíš, že by s touhle obranou někdo něco zmohl ?
přišel konec sezony a přišly zranění..., přišel konec sezony a objevili se zvěsti o jeho odchodu, který týmu určitě přidávaj na pohodě..., prostě se to všechno najednou posralo a jedině blb za tím vidí nějakou taktickou neschopnost.
mi napis aspon 2 zapasy kde nastupil s takou obranou:D
mluvíš o konci sezony a já Ti vypsal obranu, která nohodou jeden z těch zápasů konce sezony hrála..., jako příklad, že se mu rozpadl tým. nevím, nevím, jestli zrovna ty jsi ten pravej na to, psát tady něco o hlouposti...
Myslim , že to nemá cenu mu to vysvětlovat , je to prostě hloupý chlapec , který vidí za vším neúspěchem Lea
neúspěch*
tak tak... to je jeden z těch: "To JÁ když jsem to hrál ve FM..."
Ja osobne som milo prekvapeny, velky prepadak som im vestil...predali Kaka co ho prinutilo stavat to na Ronaldinhovi (cim ho nechcem urazit aj od toho som menej cakal) a to bol risk obrovsky...navyse bez posily s Hunterom ako sucha naplast pre fanusikov (Thiago Silva svetla vynimka), nech sa na mna Berlusconi nehneva ale neustale mu pod nohy polena hadzat, jeho nespokojnost a vyjadrenia
...napriek tomu Leonardo viac nez obstojne
, ak to skonci vyhadzovom, moze odist s hlavou hore...
Snad Leonardo zůstane, na odchod tam jsou zralí jiní..
Inak Milanisti, ako je na tom Inzaghi, kolko chce odkrutit este z pozicie zolika ? nejak tie vyjadrenia nesledujem...alebo sa UZ chysta skoncit ?
končí mu smlouva, ale ještě by prý rád zůstal..., začátkem sezony jsem myslel, že by ho mohl pro tu následující nahradit Paloschi, kterýmu je právě Pippo velkým vzorem, ale o tom teď nemůže být řeč. jinak pozice žolíka už mu samozřejmě nevadí, sám říká, že si je vědom svýho věku a je rád když ještě může pomoct..., co se týče potenciálního prodloužení - bude záležet na trhu. pokud někdo příjde, on, nebo Hunter půjde z kola ven...
Hunter myslim ostane, to by bol dost stratovy obchod, teraz zanho balik nebude...to uz sa mohlo prihodit za iny typ utocnika, ale teraz sa mi lahko hovori no
...Inzaghi dufam este ostane, nie som pripraveny na odchod dalsieho velikana,
Hodne milé prekvapenie , i ked som samozrejme nečakal , že Milán bude niekde okolo zostupu , ale čakal som , že sa budú trápiť viac . Leonardo je dobrý , budúca sezóna bude imho pre nich ešte lepšia .
škoda,
ale pokud odejde tak by tam mohl jít bud Rijkard, nebo Capello
Capp ( nebo Lippi, Blanc, Prandelli ) samozřejmě po sezone do Juve. ( Pořád věřím, že ten Španěl je jen zástěrka )
s Capellem bych vůbec nepočítal..., po MS přece nekončí, navíc si nemyslím, že se mu bude vhtít vrhnout hned zpátky do klubový práce. podle mě by pro vás byli vhodnější mladí a progresivní Prandelli s Blancem..., Capello začne pomalu "trappovatět", podobně jako Lippi.
No ty dva matadory jsem napsal spíš kvůli nostalgii, než z nějakých pragmatických důvodů
. Ti dva mladší by se mi naopak líbili ohromně a klidně bych tam přidal Allegriho, jenže se bojím, že v naší situaci to bude právě ta sázka na "jistotu" v podobě Rafy.
Leonardo Nascimento de Araújo
Agnelli novým prezidentem Juventusu
Novým prezidentem Juventusu byl dnes oficiálně jmenován Andrea Agnelli. Dosavadní prezident Jean Claude Blanc zůstane v klubu ve funkci výkonného ředitele.
Silvio, jestli jsi opravdu něco takového řekl, tak jdi do hajzlu a už se nevracej.
Je možné, že když Silvio dluží ty miliony jedné firmě...mohla by mu exekuce zabavit právě AC?
Rino: Leonardo je u vás už dost dlouho a má o všem velký přehled. A dobře ví, co udělat a na jaké posily jsou v klubu finance. Chce udělat čistku, i když všichni ti hráči na odstřel jsou jeho kamarádi. To je prostě pro vás teď ideální člověk, i když třeba není žádný velký taktik, tak zrovna on má asi tu největší šanci nastartovat nový Milan.
"Cizí" trenér k vám do horkého křesla půjde hodně rád, už kvůli tomu, že bude mít v životopise AC Milan a dostane za to pěkně zaplaceno. Skončí jednou druhej, jednou třetí, bude skákat podle Berslusconiho, ale váš problém nevyřeší a půjde o dům dál. Ale tohle nikam nepovede. Co se týče Allegriho, tak ten teď dlouho pracoval s celkem perspektivním kádrem a dokázal výkony jednotlivých hráčů zlepšovat, vštípit jim svou filozofii rychlýho a běhavýho fotbalu. Nějak si nedovedu představit, co by zrovna on mohl se Zambrottou, Seedorfem, Pirlem, Gattusem a Oddem dělat a vyvíjet. Byl by jen loutkou Berlusconiho s nulovými pravomocemi, jen dalším v řadě, co s tím neudělá nic a při první vážnější roztržce zdrhne.
Já říkám buď ať Leonardo trpí a rve se dál za klub svého srdce, nebo ať nějakým zázrakem přijde velká persóna jako Capello nebo Lippi, protože to jsou borci, kteří mají na to tu jednu slavnou předraženou rodinu konečně rozbít. Všechny ostatní možnosti budou jen ztrátou času.
s prvním odstavcem souhlas na 100%
, nejlepší variantou by samozřejmě bylo, kdyby Leonardo zůstal a konečně dostal nějaký ty svý vysněný borce, jenže pokud toho Silvio nenechá, nemá to cenu..., v takovým prostředí se přece nedá pracovat, ten zpackanej finiš podle mě zdaleka není jen kvůli zraněním...
se druhým, těžko říct..., určitě na tom něco je, jenže já už bych nejradši se Zambrottou, Oddem, teoreticky Seedorfem (pokud příjde ta jeho vysněná kopie) a několika dalšími hráči nepočítal, přičemž o to právě jde - nová generace hráčů pod vedením novýho, progresivního kouče. na druhou stranu je asi bláhový si myslet, že ta mohutná generační výměna příjde, ony na ni ty prachy fakt nejsou..., letos očekávám další úsporný calciomercato. nemluvě o tom Berlusconiho tlaku, kterej by tihle "mladí" kouči dost možná neustáli..., asi máš pravdu no.
třetí odstavec souhlas, jenže já u nás teď tyhle rutinéry nechci vidět..., mají kvalitu, zkušenosti, charisma a nejspíš by měli i výsledky, jenže už je to všechno strašně profláklý, navíc by to bylo jen provizorní řešení (viz. výše - takovýmu Lippimu podle mě pomalu ujíždí vlak). loni měl celej klub plnou hubu keců o nový éře..., neuběhl ani rok a zase to všechno lepíme.
v ac to jde od 10 k 5...
Berlusconi mě začíná těžce štvát.... asi se snaží být jak Abramovič a do všeho kecat. Leonardo musí zůstat, pochybuju, že s tim kádrem co nyní ACM má bude jiný trenér úspěšnější ... tohle bude katastrofa pro celý Milán
tak Berlusconi do všeho kecal už dááávno předtím, než Roman vůbec uvažoval o Chelsea...
To je sice pravda, ale pořád to bylo na hranici snesitelnosti , navíc klub šlapal... až teď se příliš předvádí
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele